Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.458 views

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:35
spaceboy schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:06:
[...]
NG+9? Shit. Echt? Wordt het makkelijker?
Of het makkelijker wordt weet ik niet, ik heb de game niet.
Hij had een levensbalk langer dan de helft van zijn scherm, maar die was ook zo leeg _O-

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2015 12:09 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:02:
Heerlijk , ik ben nu Spotify aan het luisteren op de PS4 : Level 42 - It's Over.
Jij als Youtube Legend, weet je of hij ook het geluid van Spotify opneemt in een youtube video?

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Heeft iemand een link naar de Spotify App? Kan hem niet vinden in de store.

Verwijderd

Staat onder Playstation Music

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:11:
[...]

Jij als Youtube Legend, weet je of hij ook het geluid van Spotify opneemt in een youtube video?
Probeer het uit.

--------------------

Ik ga zo even Spotify Premium nemen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:44
kaanmijo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Je krijgt nog steeds advertenties

Net even de Spotify app gebruikt en vooral in Playlists is 'ie niet bepaald ideaal. Ik heb bijvoorbeeld een playlist met 360 nummers, en in plaats van een lijstje krijg je een lijst waar elk nummer een vierkant blokje is.

[afbeelding]
dat is wel wat onlogisch inderdaad. zal wel gedaan zijn om de ruimte op Tv's goed te gebruiken, maar dan nog.
op mobiele devices heb je dat ook, maar pas als je het afgespeelde nummer onderaan aandrukt. normaal zijn afspeellijsten 1 grote lijst met de af te spelen nummers. welllicht komt zoiets nog. :)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Als premium spotify gebruiker ben ik weer helemaal blij :D Nu nog een spotify radio station in GTA V (of custom muziek) en ik ben weer druk :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Net Spotify Premium genomen voor mijn muziek behoeftes.

Klinkt super op mijn PS4 systeem met receiver en surroundset.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:32:
[...]

Probeer het uit.

--------------------

Ik ga zo even Spotify Premium nemen.
Geld moet rollen :+

Scrooge NL

• dutchgio
eigenlijk moeten ze er een soort API van ontwikkelen, zodat je als ontwikkelaar de link met Spotify in games kunt verwerken, en de muziek afspeelt om momenten waar je binnen de game dan ook muziek zou horen, en dus niet in cutscenes etc. maar wel in menu's en tijdens laden etc.

voorbeeld:
- extra radiostation: Spotify in GTA.
- optie voor Spotfiy in Fifa dat afspeelt in de menu's zoals nu de eigen muziek van Fifa wordt afgespeeld maar ook tijdens wedstrijden op de achtergrond.
- etc.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 16:17
dutchgio schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:50:
eigenlijk moeten ze er een soort API van ontwikkelen, zodat je als ontwikkelaar de link met Spotify in games kunt verwerken, en de muziek afspeelt om momenten waar je binnen de game dan ook muziek zou horen, en dus niet in cutscenes etc. maar wel in menu's en tijdens laden etc.

voorbeeld:
- extra radiostation: Spotify in GTA.
- optie voor Spotfiy in Fifa dat afspeelt in de menu's zoals nu de eigen muziek van Fifa wordt afgespeeld maar ook tijdens wedstrijden op de achtergrond.
- etc.
Voor GTA zou inderdaad tof zijn! In Fifa (en andere spellen) kan je natuurlijk zelf instellen, maar automatisch zou zeker fijner zijn.

PSN: Maichel

• corset
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:49:
Net Spotify Premium genomen voor mijn muziek behoeftes.

Klinkt super op mijn PS4 systeem met receiver en surroundset.
Heerlijk toch? Lekker met 5.1 goede muziek luisteren. Vanavond maar weer even wat:

Korpiklaani
Eisenfunk
Hugh Laurie

testen <3

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Spotify stond bij mij niet in de store, maar wel in het startmenu. Ideaal, spotify over de reciever en bedienen met je telefoonapp.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 17:35
Top dit, bye bye deezers, welkom spotify!

Verwijderd

ilfamo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:04:
Spotify stond bij mij niet in de store, maar wel in het startmenu. Ideaal, spotify over de reciever en bedienen met je telefoonapp.
Ik bedien Spotify op de PS4 met mijn Spotify app op de laptop.
Mijn laptop staat toch vlak bij de PS4 en gaat pas in de avond uit.

Op mijn mobiel en tablet zou ik em ook kunnen bedienen.

Verwijderd

Tof dat 'ie er nu al is. Jammer dat er met geen mogelijkheid een koppeling met last.fm te maken is. Dan heeft het voor mij dus inderdaad geen zin als Last.fm-verslaafde :-P

Verwijderd

kaanmijo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Je krijgt nog steeds advertenties

Net even de Spotify app gebruikt en vooral in Playlists is 'ie niet bepaald ideaal. Ik heb bijvoorbeeld een playlist met 360 nummers, en in plaats van een lijstje krijg je een lijst waar elk nummer een vierkant blokje is.
Je kan de muziek selecteren met de app op je smartphone :)
Je kan trouwens gewoon een game spelen en de spotify muziek als achtergrond gebruiken ;)

• KookSpook
Enig wat jammer is, is dat je niet je ps4 kan starten en dat hij dan automatisch spotify aan heeft staan. Zodat ik spotify met mijn telefoon kan bedienen en over mijn home cinema kan laten gaan zonder dat mijn tv aan moet om eerst handmatig de app op de ps4 te openen. Was leuk geweest, maar ben allang blij hoe het nu werkt

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 18:25
KookSpook schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:06:
Enig wat jammer is, is dat je niet je ps4 kan starten en dat hij dan automatisch spotify aan heeft staan. Zodat ik spotify met mijn telefoon kan bedienen en over mijn home cinema kan laten gaan zonder dat mijn tv aan moet om eerst handmatig de app op de ps4 te openen. Was leuk geweest, maar ben allang blij hoe het nu werkt
Als je hem in rest mode zet zonder applicaties te sluiten??
Dan is spotify gewoon open toch als je je ps4 aanzet via playstation app op je phoney.
Zal zo eens testen voor je :p

Edit:

Ja werkt gewoon. Ps4 in rest modus. Dan sluit hij niets af als je dat vinkje aan hebt staan. Dan met playstation app ps4 aanzetten. Dan in spotify app op je phone connecten en bam je hebt weer muziek over je geluidset. Athans ik gebruik nog tv speakers. Maar als je set aanstaat kan het dus zonder tv aan te zetten.

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 30-03-2015 14:28 . Reden: getest met spotify en restmodus. ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• KookSpook
Top! Daar had ik nog niet aangedacht!

Trouwens twee mnd spotify gratis via spotify site zelf, onder aan de site:
https://www.spotify.com/nl/playstation/

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 30-03-2015 14:33 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:27

JSchut

.....

Gratis thema: LittleBigEaster Eggs (Theme)

Code: 7DTM-8RNE-D2C2

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 30-03-2015 14:33 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 19:14
JSchut schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:33:

PS3 only? :'(

Ik zit niet op te letten 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door ThijsWTF op 30-03-2015 14:55 ]

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:33:

Bedankt , nu ben ik helemaal in de paas stemming.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:42

JoeZuCK

_Fonz > all.

Spotify is gratis .. wat is het addertje daaronder? Alleen advertenties? En die hoor je dan na elke 3 nummers ofzo? Of na een x aantal minuten zo door het liedje heen? En ze adverteren met miljoenen nummers. Ook van stylen die wat minder populair zijn? Zoals Hardstyle/Hardcore? Is daar veel over te luisteren? Als ik een livesetje wil luisteren .. wil ik niet om de 5 minuten reclame erdoorheen. Graties is gratiz.. Ben gek dat ik 120 euro per jaar daarvoor ga betalen. Dan set ik wel mijn eigen servertje op.

Hebben ze trouwens livesetjes? Niet zeker.. en moet je luisteren naar top 100 crap compilaties.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:17:
Spotify is gratis .. wat is het addertje daaronder? Alleen advertenties? En die hoor je dan na elke 3 nummers ofzo? Of na een x aantal minuten zo door het liedje heen? En ze adverteren met miljoenen nummers. Ook van stylen die wat minder populair zijn? Zoals Hardstyle/Hardcore? Is daar veel over te luisteren? Als ik een livesetje wil luisteren .. wil ik niet om de 5 minuten reclame erdoorheen. Graties is gratiz.. Ben gek dat ik 120 euro per jaar daarvoor ga betalen. Dan set ik wel mijn eigen servertje op.

Hebben ze trouwens livesetjes? // Niet zeker.. en moet je luisteren naar top 100 crap compilaties.
Spotify is gratis .. wat is het addertje daaronder? // advertenties.
Alleen advertenties? // ja
En die hoor je dan na elke 3 nummers ofzo? // om de x nummers inderdaad
Of na een x aantal minuten zo door het liedje heen? // Ja
En ze adverteren met miljoenen nummers. Ook van stylen die wat minder populair zijn? // Ja dat doen ze ook.
Zoals Hardstyle/Hardcore? // Staat er vol mee!
Is daar veel over te luisteren? // Heel veel! (Ben zelf ook Core liefhebber ;) )
Als ik een livesetje wil luisteren .. wil ik niet om de 5 minuten reclame erdoorheen? // Dat komt niet door een livesetje, maar om de x nummers
Ben gek dat ik 120 euro per jaar daarvoor ga betalen? //Ligt eraan. Ik heb KPN en betaal niets voor PRO.
Dan set ik wel mijn eigen servertje op. // Succes daarmee :P

Hebben ze trouwens livesetjes? // Ja staan meestal in de hardcore albums. :)
Niet zeker.. en moet je luisteren naar top 100 crap compilaties. // Echt niet. Probeer nou maar ;)

Zo dat waren de vragen weer :9 8)

• corset
Win <3 :+

Geweldige post

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Cygnitr0n schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:21:
[...]

En ze adverteren met miljoenen nummers. Ook van stylen die wat minder populair zijn? // Ja dat doen ze ook.
Is daar veel over te luisteren? // Heel veel! (Ben zelf ook Core liefhebber ;) )
Als ik een livesetje wil luisteren .. wil ik niet om de 5 minuten reclame erdoorheen? // Dat komt niet door een livesetje, maar om de x nummers
Ben gek dat ik 120 euro per jaar daarvoor ga betalen? //Ligt eraan. Ik heb KPN en betaal niets voor PRO.

Niet zeker.. en moet je luisteren naar top 100 crap compilaties. // Echt niet. Probeer nou maar ;)

Zeker een win post. O+ Haha hartelijk dank! Echter, je zegt advertenties om de x aantal nummers, maar ook door het liedje heen. Bij een livesetje niet zeg je, maar hoe kan je dan zeggen dat het ook door de nummers heen gaat...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Bellerophon
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Cygnitr0n schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Hahaha... deze post werd u mede mogelijk gemaakt door de helpdesk van Spotify 8)

PSN: Bellerophon-

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Ik zie het nut van Spotify echt totaal niet...

Liever 1 keer in de zoveel tijd even naar soundcloud voor de nieuwste setjes, die opslaan en ik kan weer een tijd vooruit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:24:
[...]

Zeker een win post. O+ Haha hartelijk dank! Echter, je zegt advertenties om de x aantal nummers, maar ook door het liedje heen. Bij een livesetje niet zeg je, maar hoe kan je dan zeggen dat het ook door de nummers heen gaat...
https://www.binaries4all.nl/spotify/premium.php

Daar staan je antwoorden ;)

Gratis:
  • Reclame om de 2 nummers
  • 10 uur per maand
  • nummer max 5x herhalen
// Mogelijk dat het nu veranderd is. Maar daar weet ik niets van 8)

[ Voor 6% gewijzigd door DutchWalnut op 30-03-2015 15:29 ]

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

On_E schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:27:

Liever 1 keer in de zoveel tijd even naar soundcloud voor de nieuwste setjes, die opslaan en ik kan weer een tijd vooruit.
Ook een idee ja.. muziek afspelen via de browser.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:31:
[...]
Ook een idee ja.. muziek afspelen via de browser.
Zou vast kunnen. Nog niet geprobeerd. :)

• dutchgio
Dat koppelen is wel erg handig!
Muziek kiezen op ipad en dan afspelen op de PS4 ;)

• loekf2
  • Laatst online: 15-11 15:21
dutchgio schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:46:
Dat koppelen is wel erg handig!
Muziek kiezen op ipad en dan afspelen op de PS4 ;)
Toch gewoon Spotify Connect ? Werkt ook al een paar maanden op m'n Onkyo Receiver. Ideaal.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
Ik durf bijna te zweren dat Spotify via de PS4 beter klinkt dan connect via mijn Pioneer receiver ....

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:02

Pinjataaa

Hit me!

Spotify werkt erg mooi, goed overzichtelijk. Het inloggen werkt ook top. Blij mee!!! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Pinjataaa op 30-03-2015 16:04 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

cardwizard schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:02:
Ik durf bijna te zweren dat Spotify via de PS4 beter klinkt dan connect via mijn Pioneer receiver ....
Vergeet niet je Audio output dan op Dolby of DTS te zette, mocht je dat hebben.

Verwijderd

Ik heb mijn PS4 output op DTS staan.
Spotify klinkt heerlijk op mijn receiver.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

On_E schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:27:

Gelukkig maar dat alle muziek op SoundCloud staat, oh wacht… :F

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Good Fella schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:13:
[...]

Gelukkig maar dat alle muziek op SoundCloud staat, oh wacht… :F
Kun je je eigen muziek niet uploaden dan?

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:33:
[...]

Kun je je eigen muziek niet uploaden dan?
Ik betaal Spotify toch ook niet om mijn eigen muziek te uploaden? Ik betaal ze zodat ik niet moeilijk hoef te doen en gewoon muziek kan luisteren. Zelfde reden dat ik iTunes betaal of de NS om mij van A naar B te brengen.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

KookSpook schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:32:
Top! Daar had ik nog niet aangedacht!

Trouwens twee mnd spotify gratis via spotify site zelf, onder aan de site:
https://www.spotify.com/nl/playstation/
Waar staat dat het 2 maand is?

Verwijderd

InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:26:
[...]

Hier staat dat :

http://blog.eu.playstatio...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Ik had al 1 keer een maand gratis gehad , dus voor mij niks gratis.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:33:
[...]

Hier staat dat :

http://blog.eu.playstatio...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Ik had al 1 keer een maand gratis gehad , dus voor mij niks gratis.
Meh.. Het is 1 maand. 2 maand voor Music Unlimited subscribers die op 29-03 nog een abbo hadden.

• KookSpook
InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:26:
[...]

In mijn bevestigingsmail, en ik had hiervoor geen spotify of music unlimited:
Proefabonnement (2 maanden)
Volgende betalingsdatum: 30/05/2015 @ 01:29 PM
€0,00
Huidig saldo van de portemonnee*: €0,00
*Dit saldo van de portemonnee was geldig op de datum en het tijdstip van deze transactie.

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 30-03-2015 18:52 ]

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wow spotify werkt heerlijk!

Heb nu eindelijk al mijn muziek over de Home cinema boxen. Zoiezo dat dit voortaan op max staat tijdens feesten.

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11 09:22
DeeSung schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:14:
Wow spotify werkt heerlijk!

Heb nu eindelijk al mijn muziek over de Home cinema boxen. Zoiezo dat dit voortaan op max staat tijdens feesten.
Ik had dezelfde reactie om dezelfde reden :)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Goffer, ik kan geen proefabonnement nemen op Spotify zonder Creditcard gegevens. Tenminste dat zegt de store. Via IDEAL of Paypal is wel mogelijk via de site zelf.

[ Voor 18% gewijzigd door JoeZuCK op 30-03-2015 20:16 ]

Verwijderd

InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:10:
Goffer, ik kan geen proefabonnement nemen op Spotify zonder Creditcard gegevens. Tenminste dat zegt de store. Via IDEAL of Paypal is wel mogelijk via de site zelf.
Ik heb gewoon via de Spotify website met iDEAL betaald en Premium genomen.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:18:
[...]

Ik heb gewoon via de Spotify website met iDEAL betaald en Premium genomen.
Check, echter staat daar ook bij mij 1 maand. Hoe ironpino in hemelsnaam aan 2 maand komt..

• KookSpook
InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:19:
[...]

Check, echter staat daar ook bij mij 1 maand. Hoe ironpino in hemelsnaam aan 2 maand komt..
Misschien hadden ze door dat ik bij deezers zat en wilde ze mij graag overhalen 😎
Ik was gewoon naar https://www.spotify.com/nl/playstation/ gegaan en daaronder via de link in de psn store gekomen, waar ik standaard sta ingelogd, en daar stond 2 mnd gratis. 10 sec later en alles was bevestigd inclusief de mail van psn zelf.

[ Voor 28% gewijzigd door KookSpook op 30-03-2015 20:34 ]

• DeeSung
  • Niet online
Tip:

Gebruik je mobiel om spotify op de playstation te bedienen.

je moet spotify op je mobiel dan wel in online modus hebben.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

KookSpook schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:25:
[...]

Misschien hadden ze door dat ik bij deezers zat en wilde ze mij graag overhalen 😎
Ik was gewoon naar https://www.spotify.com/nl/playstation/ gegaan en daaronder via de link in de psn store gekomen, waar ik standaard sta ingelogd, en daar stond 2 mnd gratis. 10 sec later en alles was bevestigd inclusief de mail van psn zelf.
Denk dat jij je creditcard gekoppeld hebt aan je account... Of niet.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

DeeSung schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:49:
Tip:

Gebruik je mobiel om spotify op de playstation te bedienen.

je moet spotify op je mobiel dan wel in online modus hebben.
Ik doe het via de Ipad. Goede tip, want hoe ik in godsnaam de volumeknop in de app van de Playstation bedien ben ik nog niet achter. Kan alleen voor- en achteruitspoelen, shuffle, repeat en toevoegen aan favo/afspeellijst.

• dutchgio
Lang 1 van de volumeknoppen inhouden ;)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

dutchgio schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:14:
Lang 1 van de volumeknoppen inhouden ;)
Call me a noob, maar wat is die knop op je DS dan? :P

• dutchgio
Ooh je bedoelt op je PS controller. ;)
Ik dacht in de app, bedienend met je iPad.
Op de controller de HOME knop ingedrukt houden en dan bovenaan

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

dutchgio schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:22:
Ooh je bedoelt op je PS controller. ;)
Ik dacht in de app, bedienend met je iPad.
Op de controller de HOME knop ingedrukt houden en dan bovenaan
Thx luv u. O+

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:38
Spotify is best een leuke toevoeging! Nu nog een keer testen hoe het is om te gamen met een eigen playlist eronder. Lekkere metal van oa Machine head en gaan met die banaan :p

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Eindelijk de app update in de App Store! d:)b

• KookSpook
InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:10:
[...]

Denk dat jij je creditcard gekoppeld hebt aan je account... Of niet.
Yip dat klopt ja

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ook geinig, als je een Youtube filmpje ff wilt zien, hoor je niet Spotify erdoorheen. Zodra het filmpje afgelopen is hoor je Spotify weer. Probleem is echter wel, dat de receiver hard staat, maar de volumeknop in Spotify zacht staat. Dus het filmpje kan met veel herrie binnenkomen. Oppassen dus....

@ironpino: dat zal em zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door JoeZuCK op 30-03-2015 21:49 ]

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Ben net achtergekomen dat sommige games toch door hebben wanneer Spotify aanstaat en wanneer niet.

Zit nu Call of Duty advanced warfare aan het spelen met Spotify aan. Het in game muziek gaat keurig uit. Wanneer ik Spotify pauzeer is er weer muziek van CoD.

Lekker, hoop dat meer games dit hebben. Las op sommige websites dat het niet zo vanzelfsprekend is bij andere games.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

InF.Inc schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:48:
Ook geinig, als je een Youtube filmpje ff wilt zien, hoor je niet Spotify erdoorheen. Zodra het filmpje afgelopen is hoor je Spotify weer. Probleem is echter wel, dat de receiver hard staat, maar de volumeknop in Spotify zacht staat. Dus het filmpje kan met veel herrie binnenkomen. Oppassen dus....

@ironpino: dat zal em zijn.
Kwestie van volume in Spotify aanpassen dan toch?

Viel mij ook op dat hij standaard best zacht stond, moest de receiver flink opendraaien. Totdat ik erachter kwam dat je gewoon met de volumeknop van je telefoon het geluid harder kan zetten _/-\o_
(bediening ging met spotify app op telefoon)

PSN: fonsmeister

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 12:47
fonsmeister schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:32:
[...]

Kwestie van volume in Spotify aanpassen dan toch?

Viel mij ook op dat hij standaard best zacht stond, moest de receiver flink opendraaien. Totdat ik erachter kwam dat je gewoon met de volumeknop van je telefoon het geluid harder kan zetten _/-\o_
(bediening ging met spotify app op telefoon)
Viel mij ook op. Het geluid van Spotify stond maar op de helft van het totale vermogen..

Muziek aanzetten in Spotify doe ik wel gewoon via me telefoon, dat ziet er net wat overzichtelijker uit vind ik.

Maar desalniettemin ben ik heel blij met Spotify op de PS4

[ Voor 14% gewijzigd door Pannekoek_NL op 30-03-2015 22:35 ]

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 09:56
Lekker chill Terraria spelen met mijn eigen playlist op de achtergrond en bediening via mijn phone!

Goedd bezig met die spotify app! Zou dat overigens geheugen kosten ten koste van de games ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
polopolo150 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:00:
Ben net achtergekomen dat sommige games toch door hebben wanneer Spotify aanstaat en wanneer niet.

Zit nu Call of Duty advanced warfare aan het spelen met Spotify aan. Het in game muziek gaat keurig uit. Wanneer ik Spotify pauzeer is er weer muziek van CoD.

Lekker, hoop dat meer games dit hebben. Las op sommige websites dat het niet zo vanzelfsprekend is bij andere games.
Viel mij ook op in Driveclub. Ik dacht even muziek uitzetten, maar ik hoorde geen muziek erdoorheen. Deed Spotify steeds lager, maar hoorde nog steeds niks:p Klikte op pauze, en muziek van spel begon weer. Spotify weer aan en muziek stopte. Ging ook mooi in elkaar over in een fade. Erg fijn op deze manier, hopelijk werkt het met alle toekomstige games zo en later in-game. FIFA/GTA etc met Spotify integratie klinkt als...... muziek in de oren. -_- kon het niet laten

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Volgens mij onlangs al een keer gepost, maar toen geen reacties voor zover ik weet: in het knipperende accu symbool, wat je ziet als je je controller oplaadt en de PS knop ingedrukt houdt, staat bij mij soms een vraagteken, alsof hij de controller niet herkent via USB. Met mijn 2e controller is dit vrijwel altijd het geval. Als ik 'm reset gaat deze weer gewoon opladen, maar met een minuut of 10 weer dat vraagteken. Hij laadt dan ook niet op. Met de controller waarmee ik speel, had ik het van het weekend ook ineens.

Weet iemand waarom dit is? Defect?

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:12:
Volgens mij onlangs al een keer gepost, maar toen geen reacties voor zover ik weet: in het knipperende accu symbool, wat je ziet als je je controller oplaadt en de PS knop ingedrukt houdt, staat bij mij soms een vraagteken, alsof hij de controller niet herkent via USB. Met mijn 2e controller is dit vrijwel altijd het geval. Als ik 'm reset gaat deze weer gewoon opladen, maar met een minuut of 10 weer dat vraagteken. Hij laadt dan ook niet op. Met de controller waarmee ik speel, had ik het van het weekend ook ineens.

Weet iemand waarom dit is? Defect?
https://www.google.nl/#q=ps4+controller+not+charging
Ja mooi hoor Dennis, en waar wordt volgens jou gesproken over een vraagteken en waar zie je de oplossing staan?

Edit: ik kom via een wat diepere zoekopdracht tegen dat het aan de USB kabel ligt. 2.0 vs. 3.0. Vreemd dat ik dit eerst niet had.

http://community.eu.plays...estion-mark/td-p/20387995

[ Voor 52% gewijzigd door bram1984 op 31-03-2015 07:52 ]

Verwijderd

Er zijn meerdere mensen met hetzelfde probleem en met een oplossing.

Met Google kom je dan die oplossingen tegen.

• Bellerophon
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Jammer dat DBZ Xenoverse niet een slave van Spotify is... die knalt gewoon de eigen muziek er nog doorheen

PSN: Bellerophon-

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 07:59:
Er zijn meerdere mensen met hetzelfde probleem en met een oplossing.

Met Google kom je dan die oplossingen tegen.
Zo te zien heb je zelf niet eens gekeken. Doe je wel vaker volgens mij, een Google link neerkwakken terwijl de oplossing daar niet direct staat. Mijn probleem is redelijk specifiek door het vraagteken, en eerdere zoekopdrachten met de woorden "question mark" / "vraagteken" gaven geen resultaat.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31
bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:02:
Mijn probleem is redelijk specifiek door het vraagteken, en eerdere zoekopdrachten met de woorden "question mark" / "vraagteken" gaven geen resultaat.
Whammo, meteen raak, first attempt https://www.google.nl/sea...hannel=suggest&gws_rd=ssl

Nickname does not reflect reality

No shit, zie 2 reacties terug.

• Brad Pitt
Als je dat diepgaand onderzoek noemt voor een nogal specifiek probleem zeg ik :X Duurde 2 seconden.

Maar goed. Het immens lastige probleem is blijkbaar opgelost, dus kunnen weer verder met Spotify dingen d:)b

Brad Pitt schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:07:
[...]

Als je dat diepgaand onderzoek noemt voor een nogal specifiek probleem zeg ik :X Duurde 2 seconden.

Maar goed. Het immens lastige probleem is blijkbaar opgelost, dus kunnen weer verder met Spotify dingen d:)b
"Question mark" is inderdaad een diepere zoekopdracht dan "controller not charging". Nergens spreek ik over diepgaand onderzoek, dus niet lezen wat je wilt lezen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik heb kunnen bijdragen aan je dagelijkse portie azijnzeiken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 31-03-2015 09:19 ]

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:16:
[...]

"Question mark" is inderdaad een diepere zoekopdracht dan "controller not charging". Nergens spreek ik over diepgaand onderzoek, dus niet lezen wat je wilt lezen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik heb kunnen bijdragen aan je dagelijkse portie azijnzeiken. :)
Misschien handig om dan de oplossing hier neer te zetten? Blijkbaar ligt het aan de lengte? Bij een langere kabel moet het USB 3.0 zijn? Of geld dat alleen als de controller helemaal leeg is?
Scheelt anderen weer wat frustratie bij het zoeken en is een welkome afwisseling voor al dat Spotify geneuzel.

• Brad Pitt
Erapaz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:23:
Misschien handig om dan de oplossing hier neer te zetten? Blijkbaar ligt het aan de lengte? Bij een langere kabel moet het USB 3.0 zijn?
Gebruik hier een, goede, kabel van 1.80 meter en dat gaat prima. Brakke kabels laden altijd slecht, ook op mobiel.
Of geld dat alleen als de controller helemaal leeg is?
Kan dat wel eens proberen maar lijkt mij bijzonder stug eigenlijk.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Voor 'Metroidvania' liefhebbers: morgen staat Axiom Verge in the PSN store. Krijgt erg goede reviews! Is op dit moment een PS4 exclusive en zal later nog naar de PC en Vita komen.

Hij staat vandaag al in de US Store, voor 20 dollar. Dus ik weet wat ik vanavond speel ;)

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
kazuka schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:28:
Voor 'Metroidvania' liefhebbers: morgen staat Axiom Verge in the PSN store. Krijgt erg goede reviews! Is op dit moment een PS4 exclusive en zal later nog naar de PC en Vita komen.

[video]

Hij staat vandaag al in de US Store, voor 20 dollar. Dus ik weet wat ik vanavond speel ;)
Ja hier kijk ik ook enorm naar uit! Ik moet hem nog wel even laten liggen helaas. Eerst GTA V en Bloodborne. Maar het ziet er echt super vet uit en de muziek klinkt ook echt geweldig :9~

Edit: Laat maar, net de trailer weer gekeken, morgen speel ik hem ook!

[ Voor 5% gewijzigd door voxxel op 31-03-2015 10:31 ]

Zonnepanelen

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
miss domme vraag, spotify op je tel kan toch met wifi zonder abbo? kan dat dan ook op de ps4?

Verwijderd

vegetto1983 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:36:
miss domme vraag, spotify op je tel kan toch met wifi zonder abbo? kan dat dan ook op de ps4?
Spotify op de PS4 kan zonder abbo , zelf getest , je moet geloof ik wel een account op Spotify hebben.
Erapaz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:23:
[...]

Misschien handig om dan de oplossing hier neer te zetten? Blijkbaar ligt het aan de lengte? Bij een langere kabel moet het USB 3.0 zijn? Of geld dat alleen als de controller helemaal leeg is?
Scheelt anderen weer wat frustratie bij het zoeken en is een welkome afwisseling voor al dat Spotify geneuzel.
Ja als het goed is heb ik een paar posts terug een linkje geplaatst. Maar blijft raar dat ik dit pas sinds kort zie. Ik gebruik wel een hele lange USB verlengkabel. Zal vanavond wel testen met mijn andere controller.

• xelfer
  • Niet online
Kan je die sony music apps (lees: rotzooi) ook van je PS4 afgooien?

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 12:47
xelfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:53:
Gewoon niet openen, dan hoef je het ook niet te downloaden

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Eindelijk een rede om actief spotify playlists te gaan maken. Nu eerst even toegang tot mijn account regelen na het verwijderen van Facebook.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
xelfer schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:53:
uiteindelijk als je andere games/items opent zal deze steeds verder naar achteren schuiven totdat hij tever is en alleen nog in je Library zal staan en niet meer op je hoofdscherm

nothing stops this train

• xelfer
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:02:
[...]

uiteindelijk als je andere games/items opent zal deze steeds verder naar achteren schuiven totdat hij tever is en alleen nog in je Library zal staan en niet meer op je hoofdscherm
Ja, maar ik zit al zo te strugglen voor schijf ruimte dat iedere MB besparing mooi meegenomen is :D.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
als je niet installeert verbruik je ook geen mb's :)

nothing stops this train

• xelfer
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:04:
als je niet installeert verbruik je ook geen mb's :)
Mja, ik krijg per definitie jeuk van dit soort bloatware :(. De trauma's van Singstar op de PS3 zijn nog steeds aanwezig.

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Kjid schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:00:
Eindelijk een rede om actief spotify playlists te gaan maken. Nu eerst even toegang tot mijn account regelen na het verwijderen van Facebook.
Heb dezelfde uitdaging, dacht wel even zonder Facebook te kunnen inloggen. Ben benieuwd of dit lukt zonder een nieuwe account aan te maken. Op zich ook geen ramp, maar beetje jammer van de reeds gemaakte afspeellijsten.

PSN, Twitter: NNY1980

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 14:37
Ik heb dit ook gehad, het kan niet zonder nieuw account aan te maken.. Je kunt wel je playlists over laten zetten naar een nieuw account als je support mailt.
Maar je betalingen niet, dus je verliest wellicht een stukje abbo dat je al hebt betaald.
Maar ik kreeg eerste twee maanden op nieuwe account gratis, dus dat compenseerde het ruim 😊

Verwijderd

Ik ben sinds gisteren ook pas "echt" actief met Spotify.
Het werkt heerlijk op de PS4 met mijn laptop als controller.

De PS4 is nu van alle gemakken voorzien :

Muziek , Films en Games.

Voor mij persoonlijk de beste console tot nu toe.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Nny schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:25:
[...]

Heb dezelfde uitdaging, dacht wel even zonder Facebook te kunnen inloggen. Ben benieuwd of dit lukt zonder een nieuwe account aan te maken. Op zich ook geen ramp, maar beetje jammer van de reeds gemaakte afspeellijsten.
Mijn account is niets waard dus ik hoop dat ze het weg kunnen gooien zodat ik met mijn eigen email adres een nieuw account kan maken.. Ik wacht de reactie van support af.

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

jongf7 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:28:
Ik heb dit ook gehad, het kan niet zonder nieuw account aan te maken.. Je kunt wel je playlists over laten zetten naar een nieuw account als je support mailt.
Maar je betalingen niet, dus je verliest wellicht een stukje abbo dat je al hebt betaald.
Maar ik kreeg eerste twee maanden op nieuwe account gratis, dus dat compenseerde het ruim 😊
Dan ga ik het op die manier doen, was een gratis account, dus betalingen heb ik geen last van. Thnx voor de tip.

PSN, Twitter: NNY1980

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Ben ik de enige die de Spotify app echt een drama vindt?
Het ziet er grappig uit maar bijvoorbeeld door je eigen playlists oid scrollen is enorm omslachtig.
Gelukkig is er nog de bediening via de smartphone :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Pagina: 1 ... 56 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link