EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Verwijderd
Mijn PS4 staat ook op DTS via optical op mijn Yamaha receiver.Millert schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:11:
Wat Spotify betreft. Is het mogelijk de muziek ook multichannel stereo af te spelen? Heb de output op Dts staan, geeft enkel stereo.
Normaal kan dit via de receiver, maar dat lukt niet met DTS als invoer.
Straight is het inderdaad 2.1 , maar op de Yamaha kan ik ook 5 channel stereo kiezen.
Werkt gewoon perfect.
Verwijderd
En netflix kan ik gewoon afspelen via de playstation. Daarnaast zijn ook de games nog eens top. Meer heb ik niet nodig.
Sure? Is dat niet gewoon 5 channel (multichannel)?Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:32:
[...]
Mijn PS4 staat ook op DTS via optical op mijn Yamaha receiver.
Straight is het inderdaad 2.1 , maar op de Yamaha kan ik ook 5 channel stereo kiezen.
Werkt gewoon perfect.
Ik zag de optie multichannel stereo er ook niet bij staan iig.
[ Voor 8% gewijzigd door fonsmeister op 31-03-2015 12:58 ]
PSN: fonsmeister
Ben ik nou echt de enige die de PS4 enkel gebruikt voor games en niks anders?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nee hoor ik ookdvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
Even een vraagje tussendoor:
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Nope, same here. De rest kan me echt gestolen worden. Maar ik ben blij voor iedereen die wel gebruik maakt van de extra's.dvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
Maar spotify om eigen muziek in games te luisteren vind ik wel interessant.
Al valt het me tot nu toe tegen, ik zou liever zien dat hij die muziek alleen gebruikt waar de game zelf ook muziek zou geven.
In FIFA bijvoorbeeld alleen in de menu's en niet in de wedstrijden.
Haha, hier ook alleen om te gamen.dvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hier ook, al die extra dingen gebruik ik niet.dvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
39
Paar post terug had iemand het erover dat dit wel het geval in in Driveclub. Zal dus dingetje zijn wat de devs moeten implementeren.jongf7 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:03:
Nee hoor, ik ook.
Maar spotify om eigen muziek in games te luisteren vind ik wel interessant.
Al valt het me tot nu toe tegen, ik zou liever zien dat hij die muziek alleen gebruikt waar de game zelf ook muziek zou geven.
In FIFA bijvoorbeeld alleen in de menu's en niet in de wedstrijden.
Tof dat ze al die updates implementeren hoor, maar ik zie ze liever eerst de stabiliteit van de PS4 zelf verbeteren.
Versturen/ontvangen van berichten, blue screen applicatie errors enz...
Verder prima apparaatje hoor; ding draait overuren hier
Ik gebruik naast games de PS4 alleen voor Netflix. Al heb ik daarvoor ook een app op m'n tv, maar die werkt veel minder goed.dvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
PSN ID: MrMichel_75
Hier ook alleen voor games. Netflix gebruikte ik al via mijn TV.dvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
Spotify vind ik wel een interessante toevoeging, wellicht dat ik die nog wel ga gebruiken.
Af en toe gebruik ik (of de kids) ook YouTube, maar alleen als PS toch al aan staat, anders gebruik ik YouTube via de tv (ook slechts sporadisch).
In fifa bleef hij gelukkig door spelen. Probeerde het met hussle Kings en daar stopte muziek bij opstarten.pelt schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:07:
[...]
Paar post terug had iemand het erover dat dit wel het geval in in Driveclub. Zal dus dingetje zijn wat de devs moeten implementeren.
Gok dat dev. spotify nog op juiste manier moeten implementeren
Zijn er controller shortcuts voor muziek afspelen? (next, pause, volume etc?) waar kan ik die vinden?
Verwijderd
Bij mij heet de optie 5 channel stereo onder music op mijn Yamaha receiver.fonsmeister schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:56:
[...]
Sure? Is dat niet gewoon 5 channel (multichannel)?
Ik zag de optie multichannel stereo er ook niet bij staan iig.
Gefeliciteerd trouwens.
Alleen gamen en af en toe een youtube filmpje voor mijn zoon. Al het andere is voor mij overbodig.dvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
Doe idd liever wat aan de stabiliteit van het psn. Berichtjes versturen/ontvangen, party's joinen, het duurt allemaal vaak onnodig lang.
Ik doe er ook niets anders mee. Mijn PS4 staat op zolder en niet in de woonkamer, anders had ik Netflix en Spotify wel gebruikt.dvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:01:
Maar ik zou verder niet weten waarom ik playlists door mijn games heen zou willen draaien. Hoewel K3 tijdens Bloodborne ook wel een leuke twist geeft, denk ik. Maar ieder voor zich natuurlijk.
bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:37:
[...]
Hoewel K3 tijdens Bloodborne ook wel een leuke twist geeft, denk ik. Maar ieder voor zich natuurlijk.
Nog toepasselijker: Gabber Piet: Hakkuh en zaguh. Denk dat je dat nog wel bewust hebt meegemaakt.bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:37:
[...]
Hoewel K3 tijdens Bloodborne ook wel een leuke twist geeft, denk ik. Maar ieder voor zich natuurlijk.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Ah ok, zal vanavond nog eens kijken dan, misschien ging ik er iets te snel doorheen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Bij mij heet de optie 5 channel stereo onder music op mijn Yamaha receiver.
Gefeliciteerd trouwens.
Dank je!
PSN: fonsmeister
En bedankt he.bram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:37:
[...]
De wond was net een beetje aan het helen
Gaat hier gewoon, PS4 via HDMI aangesloten op de receiver. Zodra ik All Channel Stereo (5 Ch Stereo) kies dan overschrijft deze de DTS-instellingen.Millert schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:11:
Wat Spotify betreft. Is het mogelijk de muziek ook multichannel stereo af te spelen? Heb de output op Dts staan, geeft enkel stereo.
Normaal kan dit via de receiver, maar dat lukt niet met DTS als invoer.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Dan moet ze maar oordopjes indoen....InF.Inc schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:49:
Volgens mij heb ik 7 ch stereo op mijn Yamaha receiver.. Echter .. voor mijn vriendin is het ook wel fijn als er geen muziek uit de surround boxen komt als ze op de bank een filmpje probeert te kijken op haar laptop
(edit: dat is bij ons thuis de regeling, als de tv aan staat, worden andere afspeelmedia met oordopjes genuttigd)
[ Voor 13% gewijzigd door ralph075 op 31-03-2015 14:51 ]
Doet ze, maar het staat nog te hard naar haar smaak zegt ze. Mijn receiver staat dan op -35..
[ Voor 5% gewijzigd door JoeZuCK op 31-03-2015 14:52 ]
Verwijderd
-35 is op mijn Yamaha receiver vrij hard.InF.Inc schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:51:
[...]
Doet ze, maar het staat nog te hard naar haar smaak zegt ze. Mijn receiver staat dan op -35..
Dan heb ik echt slechte oren.. Maar ja wat wil je ook als je in je jeugd vooraan stond bij hardcore feesten..Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:55:
[...]
-35 is op mijn Yamaha receiver vrij hard.
Wel eens je boxen zo hard aangezet dat de Yamaha automatisch uitging? Dat is bij mij op + 18 + 19 ongeveer. Gruwelijk .. een discotheek is er niets bij. Bij mij gingen gasten zelfs spontaan buiten op de stoep hakken als de muziek aan stond..
Verwijderd
Ik heb em ook zo ingesteld dat ie maximaal +10 kan.
Bij ons thuis is de regeling zo dat ik een koptelefoon op doe bij shooters haha..ralph075 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:50:
[...]
Dan moet ze maar oordopjes indoen....
(edit: dat is bij ons thuis de regeling, als de tv aan staat, worden andere afspeelmedia met oordopjes genuttigd)
Lekker onder de plakHeaget schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:11:
[...]
Bij ons thuis is de regeling zo dat ik een koptelefoon op doe bij shooters haha..
Ik alleen met koptelefoon als ze aan het leren is. Verder kijkt ze vaak half mee als ik spelletje doet en ze op bank hangt met tablet en mag ik geluid niet uitzetten ... ze vind spotify ook echt helemaal niets als ik aan zet tijdens een spel.
Haha ik dus ook onder de plak ben ik bang
Realisatie is de eerste stapIlPirata schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:14:
[...]
Lekker onder de plak
Ik alleen met koptelefoon als ze aan het leren is. Verder kijkt ze vaak half mee als ik spelletje doet en ze op bank hangt met tablet en mag ik geluid niet uitzetten ... ze vind spotify ook echt helemaal niets als ik aan zet tijdens een spel.
Haha ik dus ook onder de plak ben ik bang
Hoezo geeft een receiver bij de hoogte van het volume een negatief getal aan eigenlijk? Heb ik me altijd al over verbaasd. Is toch raar of niet? Lekker offtopic trouwensVerwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:03:
-15 is het hardste dat ik em gezet heb tot nu toe.
Ik heb em ook zo ingesteld dat ie maximaal +10 kan.
On: wanneer wordt de nieuwe icg onthuld? we zijn al 31 maart voorheen wisten we het al eerder. Blij trouwens dat Woah Dave er sowieso naast komt want ik was al bang dat het onderdeel zou zijn. Ik heb niks tegen indie games hoor maar t wordt nu wel wat overkill..trieste pixelgraphics elke keer
PSN id: PENo1
Het is een "demping" ten opzichte van referentie volume, dat haal je dan als je volume op 0 staat. Nul demping.P.E.No.1 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:08:
Hoezo geeft een receiver bij de hoogte van het volume een negatief getal aan eigenlijk? Heb ik me altijd al over verbaasd. Is toch raar of niet? Lekker offtopic trouwens
Bij bepaalde receivers kan je het ook weer omschakelen zodat "10" gewoon weer het maximum is. Bij films en dergelijke wordt de content op een bepaald volume opgenomen zodat je dat thuis weer zou moeten kunnen naspelen "zoals het bedoelt is", mits de set gecalibreerd is. Dit is mijns inziens echter altijd veel te hard
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 31-03-2015 16:13 ]
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Er is al een Spotify topic :DigitalError schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:18:
Misschien een idee om een Playstation Spotify topic aan te maken?
Spotify - Ervaringen & Discussie
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 31-03-2015 17:28 ]
Het maakt me allemaal niet uit, maar ik hoef niet in het playstation topic 3 pagina's lang te lezen hoe iedereen zijn surround set heeft afgesteldVerwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:00:
[...]
Er is al een Spotify topic :
Spotify - Ervaringen & Discussie
Verwijderd
8th April: Tower of Guns (PS4/PS3)
8th April: Never Alone (PS4)
8th April: Dishonored (PS3)
8th April: Aaru’s Awakening (PS4/PS3)
8th April: Killzone Mercenary (PS Vita)
8th April: MonsterBag (PS Vita)
Bron : http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785
Gelukkig is dit het PlayStation 4 topic danDigitalError schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:31:
[...]
[...]
Het maakt me allemaal niet uit, maar ik hoef niet in het playstation topic 3 pagina's lang te lezen hoe iedereen zijn surround set heeft afgesteld
Ik snap je wel, dat met negatieve volumes was mij ook onbekend en boeit me verder ook niet echt.
PlayStation topic 3 ≠ PlayStation 3 topic.dutchgio schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:41:
[...]
Gelukkig is dit het PlayStation 4 topic dan
Ik snap je wel, dat met negatieve volumes was mij ook onbekend en boeit me verder ook niet echt.
Al denk ik dat DigitalError bedoelt dat hij in het PlayStation topic niet drie pagina's lang over Spotify hoeft te lezen
Heb ze even opgezocht, persoonlijk vind ik het een redelijk goede line-up. vooral Aaru's Awakening piekt mijn intresse.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:39:
Entering PS Plus:
Leuk lijstje, denk dat ik wel weer een maandje zoet ben.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:39:
Entering PS Plus:
PS4 Never Alone en PS VIta Killzone Merenary is voor mij wat. Ongelooflijk als ik kijk hoe weinig PSN IGC games ik gechecked heb in zo'n anderhalf jaar tijd.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 17:39:
Entering PS Plus:
Waarschijnlijk gaat deze variant in de toekomst zeldzamer worden dan de 12800 20th Anniversary Editions.
[ Voor 26% gewijzigd door Jumpman op 31-03-2015 19:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik ga em zeker even gratis checken.
Verwijderd
Ik had laatst Rayman gratis op de Xbox One en ik heb em meteen weer verwijderd.cardwizard schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:34:
Zit er aan te denken om rayman en giana sisters te kopen , vroeger vond ik zo'n platformer toch erg leuk .... Vraag me af of dat nog steeds tof is met al dat 3D geweld van tegenwoordig
Niet mijn soort game.
Die laatste 4 woorden van Dennis zijn hier het belangrijkst.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:55:
[...]
Ik had laatst Rayman gratis op de Xbox One en ik heb em meteen weer verwijderd.
Niet mijn soort game.
Als je van platform games houdt, dan is Rayman wat mij betreft de absolute topper!!
Dergelijke getallen zeggen helaas niet veel. Het hangt van diverse factoren af. Onder andere rendement van de speakers, akoestiek en de bron/bestand. En die laatste is geen peil op te trekken. Waar ik soms ook op -35.0 dB zit speel ik soms ook richting de -15.0 dB om gemiddeld rond de 75 dB uit te komen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:55:
[...]
-35 is op mijn Yamaha receiver vrij hard.
Dat heeft dan weer eerder te maken dat de receiver het gevraagde vermogen niet kon leveren (en daardoor te warm werd) en daarmee in de protection schoot.InF.Inc schreef op dinsdag 31 maart 2015 @15:00:
[...]
Wel eens je boxen zo hard aangezet dat de Yamaha automatisch uitging? Dat is bij mij op + 18 + 19 ongeveer.
Over het algemeen zullen je oren eerder de grens aangeven dan de apparatuur. Uitzonderingen van lastig aan te sturen speakers dan wel receivers met krap bemeten voeding dan wel een combinatie van beiden daar even buiten gelaten.
[ Voor 39% gewijzigd door FeaR op 31-03-2015 19:46 ]
Dat is het zeker! jammer dat het spel relatief kort is. Wel erg stoer en hoop dat een deel 2 niet lang op zich laat wachten.Sipio schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:57:
Van een mede tweaker vd week The Order 1886 overgenomen, schitterend uitziende game wat een sfeer prachtig.
39
Tower of Guns (PS4/PS3) - trailer
Never Alone (PS4) - trailer
Dishonored (PS3) - trailer
Aarus Awakening (PS4/PS3) - trailer
Killzone Mercenary (PS Vita) - trailer
MonsterBag (PS Vita) - trailer
Gameplay mag je zelf zoeken (tip: dat is makkelijk vinden als je de trailer gezien hebt...
kan je instellen als je de DS knop lang ingedrukt houdtbram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:33:
Fantasy setting?
Gratis bij een fles azijnbram1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:33:
Fantasy setting?
COD Advanced Warfare Exo Zombies Infection Traile…: http://youtu.be/3wZoM1H2250
Ziet er opzich goed uit! Lijkt me nu wat meer variatie in te zitten
Want jij weet precies hoe makkelijk het is om een PS3-game-engine op de PS4 te laten werken? En waarom zou het bij fysieke media niet afgespeeld kunnen worden en vind jij dat wél begrijpelijk?Le Enfant! schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:59:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat je digitale PS3 games niet kunt draaien op een PS4. Ik kan begrijpen waarom fysieke PS3 games niet kunnen afgespeeld worden op de PS4 (al vind ik deels ook een non-argument), maar die reden bij fysieke media gaat niet op voor digitale media. Het kost weinig moeite om dergelijke dingen te doen werken.
The devil is in the details.
Daar hebben ze PS Now voor straks. En volgens mij is het daarbij hardware-technisch ook niet zo eenvoudig.Le Enfant! schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:59:
Ik vind het eigenlijk belachelijk dat je digitale PS3 games niet kunt draaien op een PS4. Ik kan begrijpen waarom fysieke PS3 games niet kunnen afgespeeld worden op de PS4 (al vind ik deels ook een non-argument), maar die reden bij fysieke media gaat niet op voor digitale media. Het kost weinig moeite om dergelijke dingen te doen werken.
Omdat er bij fysieke media wel meer bij komt kijken, zoals de CD-speler. Bij digitale games moet je simpelweg de 'software' downloaden en installeren. Daarom vind ik het begrijpelijker als men moeite heeft met het backward compatible maken van fysieke media ipv digitale media.Hahn schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:01:
[...]
Want jij weet precies hoe makkelijk het is om een PS3-game-engine op de PS4 te laten werken? En waarom zou het bij fysieke media niet afgespeeld kunnen worden en vind jij dat wél begrijpelijk?
Het spel is gemaakt voor de architectuur van de PS3, dat héél anders is dan die van de PS4. Zo simpel als jij het wilt doen lijken is het zeker nietLe Enfant! schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:21:
[...]
Omdat er bij fysieke media wel meer bij komt kijken, zoals de CD-speler. Bij digitale games moet je simpelweg de 'software' downloaden en installeren. Daarom vind ik het begrijpelijker als men moeite heeft met het backward compatible maken van fysieke media ipv digitale media.
PSN ID: Beest41
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 09:00
de PS4 is X64 architectuur en de PS3 is Cell, totaal verschillend juist op software/instructie gebied. Windows software laat je ook niet zomaar draaien op een Android toestel.
Om PS3 software op de PS4 te laten draaien zou er gebruik moeten worden gemaakt van een software emulator maar daar is de PS4 lang niet krachtig genoeg voor. Een andere optie is een PS3 CPU bij de PS4 inbouwen maar daardoor wordt de hardware architectuur een stuk ingewikkelder en komt de kostprijs een stuk hoger te liggen.
Het is simpelweg technisch niet mogelijk om PS3 games op de PS4 af te spelen zonder ingrijpende hardware aanpassingen.
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 31-03-2015 23:49 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Met recht een van de vetste games die ik ooit gespeeld heb. Ongeveer alles klopt aan die game. Normaal duik ik zo min mogelijk in de missies in sandbox games, maar hier kon ik gewoon niet stoppen met het verhaal. Nu kijken hoever ik kan komen richting de 100%. Kifflom is in elk geval al binnen
Dit.Roodaap schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:15:
[...]
Als je van platform games houdt, dan is Rayman wat mij betreft de absolute topper!!
Erg leuk en mooi spel, alleen zitten er een redelijk aantal (voor mij) onmogelijke levels tussen.
[ Voor 17% gewijzigd door The_Worst op 01-04-2015 00:24 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
PSN: Oldzkoel
iPhone applicaties op een Android smartphone draaien moet dus ook wel lukken toch? Simpelweg even de applicatie file downloaden en installeren, moet te doen zijn. Als je toch bezig bent, draai ook dan even wat Xbox 360 games op de PS4, kwestie van 'install' klikken en de rest gebeurt magischerwijs.Le Enfant! schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:21:
[...]
Omdat er bij fysieke media wel meer bij komt kijken, zoals de CD-speler. Bij digitale games moet je simpelweg de 'software' downloaden en installeren. Daarom vind ik het begrijpelijker als men moeite heeft met het backward compatible maken van fysieke media ipv digitale media.
Architectuur van de PS3 vergelijken met de PS4 is hetzelfde als de X360 vergelijken met de PS4, of iOS en Android.... De PS3 en de PS4 hebben enkel een logo gemeen, alles (maar dan ook echt alles) is anders onder de motorkap. De PS4 lijkt zelfs meer (heel erg veel zelfs) op de X1 dan de PS3. Het zou zelfs realistischer zijn om te verwachten dat de PS4 X1 games kan draaien dan PS3 games, en dat verwachten we niet
Kan je nagaan hoe niet-simpel het is om even wat PS3 games te draaien op de PS4
[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 01-04-2015 03:30 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vertel eens.. wat was er mis met de Xbox One.razRDJ schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:15:
Zojuist overgestapt van Xbox One naar PS4Goeie keuze
Des te vaker je het speelt, des te beter dat je zult worden. Ik ben op dit moment bezig elke dag de Challenges te doen om platinum trofee te bemachtigen en vaak haal ik net geen diamantThe_Worst schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:23:
[...]
Dit.![]()
Erg leuk en mooi spel, alleen zitten er een redelijk aantal (voor mij) onmogelijke levels tussen.En je kan de muziek niet uitzetten dus Spotify opzetten is niet echt mogelijk maar dit is pas sinds de laatste update een 'probleem'.
PS, ik heb vanaf kleins af aan al Rayman gespeeld, dat was zelfs nog in de Windows 98 tijdperk(?)
Trouwens, PS4 restmode != sluimermodus. Ik had begrepen dat het hetzelfde zou werken als Windows' sluimermodus. Aangezien de stekker er elke avond uitgaat heb ik er nu niets aan
[ Voor 6% gewijzigd door Satom op 01-04-2015 08:12 ]
Als kersvers PS4 gebruiker ben ik hier ook benieuwd naarInF.Inc schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:03:
[...]
Vertel eens.. wat was er mis met de Xbox One.
Altijd fan geweest van Rayman. Totdat het 3D werd. Toen ben ik afgehaakt maar Rayman Origins was weer geweldig. Raymen Legends koop ik binnenkort voor de PS4. Twijfel nog over fysiek (tweedehands) of digitaal (nu € 15,- in de ps store)cardwizard schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:34:
Zit er aan te denken om rayman en giana sisters te kopen , vroeger vond ik zo'n platformer toch erg leuk .... Vraag me af of dat nog steeds tof is met al dat 3D geweld van tegenwoordig
Spellen van 15 en lager zou ik digitaal halen. Wat zou het voordeel zijn als je hem fysiek koopt. Als je hem doorverkoopt krijg je er bijna niets meer voor (of je moet hem voor 15 euro weer kunnen verkopen, heb je in principe het spel gratis gespeeld|). Ik persoonlijk zou voor het gebruikersgemak gaan. En het spel blijft altijd leuk om online te doen. Elke keer zijn er weer andere challenges waar je je even een uurtje of wat mee kunt vermaken.JSchut schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:35:
[...]
Altijd fan geweest van Rayman. Totdat het 3D werd. Toen ben ik afgehaakt maar Rayman Origins was weer geweldig. Raymen Legends koop ik binnenkort voor de PS4. Twijfel nog over fysiek (tweedehands) of digitaal (nu € 15,- in de ps store)
Ik kan iig zeggen dat de installatie-tijden om te huilen zijn op de One.ongewoongewoon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:20:
[...]
Als kersvers PS4 gebruiker ben ik hier ook benieuwd naar.
Voor je een gekochte game kunt spelen ben je zo een paar uur verder.
De controller van de One vind ik dan wel fijner dan die van de PS4...
Zag trouwens dat MLB The Show 15 eindelijk in de store staat, weer voor een EU vriendenprijsje van 44,99.
Ik twijfel nog maar toch....
[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 01-04-2015 08:44 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Normaal koop ik het meeste fysiek zodat ik het door kan verkopen. Rayman is echter een spel dat ik niet door zal verkopen. Daarom twijfel ik om hem digitaal te halen. Trials Fusion heb ik ook digitaal omdat ik zeker wist dat ik deze niet door zou verkopen.InF.Inc schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:40:
[...]
Spellen van 15 en lager zou ik digitaal halen. Wat zou het voordeel zijn als je hem fysiek koopt. Als je hem doorverkoopt krijg je er bijna niets meer voor (of je moet hem voor 15 euro weer kunnen verkopen, heb je in principe het spel gratis gespeeld|). Ik persoonlijk zou voor het gebruikersgemak gaan. En het spel blijft altijd leuk om online te doen. Elke keer zijn er weer andere challenges waar je je even een uurtje of wat mee kunt vermaken.
Heb overigens wel het vermoeden dat Rayman redelijk snel aan IGC wordt toegevoegd. Maar dat is nergens op gebasseerd
Ik zeg niks dat er mis is met de Xbox... Persoonlijk goeie keuzeInF.Inc schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:03:
[...]
Vertel eens.. wat was er mis met de Xbox One.
Maar je bent juist overgestapt. Dus je hebt (of had een Xbox One). Vertel dan eens .. waarom is de PS4 zoveel beter. Want om eerlijk te zijn.. er kunnen nog HEEL VEEL dingen beter bij Sony..razRDJ schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:51:
[...]
Ik zeg niks dat er mis is met de Xbox... Persoonlijk goeie keuze
Heilige paup! De PlayStation Flow is aangekondigd!
http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
PSN: Bellerophon-
Jammer alleen dat Kifflom niet meetelt voor de 100% completionvoxxel schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:51:
Eindelijk GTA V uitgespeeld
Nu kijken hoever ik kan komen richting de 100%. Kifflom is in elk geval al binnen
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Ik vind het niet eens een goede 1 april grapBellerophon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:53:
lol
Heilige paup! De PlayStation Flow is aangekondigd!
http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
![]()
![]()
Ik ben zelf ook nieuwsgierig. Ik zit zelf juist te denken tegenovergestelde te doen... Enige wat me tegenhoud zijn meer spelers online in veel games op de ps4 en exclusives als bloodborne...razRDJ schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:51:
[...]
Ik zeg niks dat er mis is met de Xbox... Persoonlijk goeie keuze
Gek genoeg vooral omdat ik me kapot erger aan de herrie die ook deze ps4 maakt op m'n kleine kamertje. Dat ik zo'n enorme killer voor mij blijkbaar
Ik heb beide consoles en kan inderdaad bevestigen dat de PS4 meer geluid maakt. En bij mij staat de ps4 op mn stereomeubel en de X1 erin.Brutal1ty schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:56:
[...]
Ik ben zelf ook nieuwsgierig. Ik zit zelf juist te denken tegenovergestelde te doen... Enige wat me tegenhoud zijn meer spelers online in veel games op de ps4 en exclusives als bloodborne...
Gek genoeg vooral omdat ik me kapot erger aan de herrie die ook deze ps4 maakt op m'n kleine kamertje. Dat ik zo'n enorme killer voor mij blijkbaarDat en dat de meeste rl buddies van me met een ps4 nooit online te vinden zijn.
Welke console de 'betere' is, is persoonlijke smaak inderdaad. Beide hebben zo hun voor- en nadelen en het zal persoonlijk voor iedereen zijn waar je meer waarde aan hecht. Ik heb de X1 gekocht omdat ik het voor €350 met de HCC niet duur vond. En de exclusives zoals Halo en Gears wil ik toch spelen
Maar Uncharted, Bloodborne enz ook
Tot nu toe meer met de ps4 gedaan, omdat meer vrienden een ps4 hebben dan een X1.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Precies, de mijne staat in een open TV kast en die hoor ik nauwelijk/niet. Afgelopen zomer toen het mega heet was wel maar dat is logisch.Millert schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:57:
Herrie? Heb je de Playstation in een gesloten kast staan of anderszins weinig ventilatie ruimte?
PSN: Maichel
Dan ga ik met een kettingzaag op een killlingspree
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
hahahaha ik geloof bij voorbaat helemaal niks vandaag!BlackEyedAngel schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:38:
ik ZWEER jullie, als ze vandaag Mass Effect remastered Trilogy aankondigen, en het blijft een 1 april grap te zijn.. oehhoeh
Dan ga ik met een kettingzaag op een killlingspree
De levels zijn goed te doen alleen de levels waarbij je moet battelen tegen de tijd, met de vuurpijlen, die zijn een crime. Af en toe enorm frustrerend maar als je ze uiteindelijk dan toch haalt.power_user schreef op woensdag 01 april 2015 @ 02:32:
Als je alle muntjes wil pakken is t pittig idd. Voor de rest zeker niet te moeilijk
Ik vind alleen de challenges leuk met afstand, tijdslimiet vind ik iets minder. Vaak ga ik voor de zilveren trofee, soms gouden maar dat kost mij teveel tijd.Satom schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:10:
[...]
Des te vaker je het speelt, des te beter dat je zult worden. Ik ben op dit moment bezig elke dag de Challenges te doen om platinum trofee te bemachtigen en vaak haal ik net geen diamant
[ Voor 32% gewijzigd door The_Worst op 01-04-2015 10:07 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
https://www.playstation.c...B-010415-CE-1ST-WES_nl_NL
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Heb je de laatste wereld al gedaan, de 8 bits levels,The_Worst schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:04:
[...]
De levels zijn goed te doen alleen de levels waarbij je moet battelen tegen de tijd, met de vuurpijlen, die zijn een crime. Af en toe enorm frustrerend maar als je ze uiteindelijk dan toch haalt.Alleen heb er nu een aantal waarbij ik er toch echt niet doorheen kom.
half uurtje max en dan ben ik weer klaar voor de dag[...]
Ik vind alleen de challenges leuk met afstand, tijdslimiet vind ik iets minder. Vaak ga ik voor de zilveren trofee, soms gouden maar dat kost mij teveel tijd.
Ja om zeven voor negen vanmorgenrimave schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:24:
Iemand de PS4 Flow al geprobeert?
https://www.playstation.c...B-010415-CE-1ST-WES_nl_NL
Nickname does not reflect reality
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link