iRacing Profiel | PSN: kampover91
Het is wel vaker zo geweest dat als je de online features van de PS4 gebruikt (online gamen) je niet tegelijk ook kan downloaden. Dus het lijkt me voor de hand liggend dat als jij netflix gaat streamen dat dan je download pauzeert.kaanmijo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:12:
Ik had net een download van een game aangezet en daarna Netflix opgestart. Toen ik een halfuur later ging kijken hoever de download was stond 'ie nog steeds op hetzelfde als toen hij begon. Zodra ik Netflix afsluit, gaat 'ie weer verder.
Is dit weer zo'n fijne "feature" van PSN of gewoon tijdelijk?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Waarom is dit dan? Netflix heeft nul komma niks te maken met PSN.Sandyman538 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:22:
[...]
Het is wel vaker zo geweest dat als je de online features van de PS4 gebruikt (online gamen) je niet tegelijk ook kan downloaden. Dus het lijkt me voor de hand liggend dat als jij netflix gaat streamen dat dan je download pauzeert.
Ok, dus je kijkt geen netflix op je PS4 waardoor er dus data binnengehaald wordt over het netwerk?kaanmijo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:26:
[...]
Waarom is dit dan? Netflix heeft nul komma niks te maken met PSN.
Netflix werkt toch ook als PSN eruit ligt? Ik snap niet waarom Netflix iets met PSN te maken zou moeten hebben als het een aparte dienst isSandyman538 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:28:
[...]
Ok, dus je kijkt geen netflix op je PS4 waardoor er dus data binnengehaald wordt over het netwerk?
Nee, maar alle data komt wel door hetzelfde poortje binnen. Kan me voorstellen dat Netflix in sommige gevallen geen optimale ervaring biedt als je gelijktijdig een download vol aan hebt staan op hetzelfde apparaat.kaanmijo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:26:
[...]
Waarom is dit dan? Netflix heeft nul komma niks te maken met PSN.
Zoals Bram hieronder zegt, het gaat niet om PSN, het gaat om data over je netwerk.kaanmijo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:30:
[...]
Netflix werkt toch ook als PSN eruit ligt? Ik snap niet waarom Netflix iets met PSN te maken zou moeten hebben als het een aparte dienst is
Dat kan ik me voorstellen, maar wat ik dan niet snap is dat de PlayStation voor mij gaat beslissen dat de download langzamer moet. Een computer uit 2005 kan ook downloaden en streamen tegelijk, dus waarom een PlayStation uit 2014 niet?bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:30:
[...]
Nee, maar alle data komt wel door hetzelfde poortje binnen. Kan me voorstellen dat Netflix in sommige gevallen geen optimale ervaring biedt als je gelijktijdig een download vol aan hebt staan op hetzelfde apparaat.
Cheater!bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 19:26:
Wat is precies het grote verschil met deze dingen?
http://www.bol.com/nl/p/h...ken-ps4/9200000020906866/
Zijn nog goedkoper ook en je krijgt verschillende setjes. Die hoge werken bijvoorbeeld perfect voor mij.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als je niet kan kiezen, begin met Valliant Hearts. Daar ben je redelijk rap doorheen, maar heb je nog wel langer de tijd voor de keuze erna...Heaget schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:08:
Ik zelf weet niet wat ik aan mn backlog moet gaan doen.
TLOU DLC
AC:BF?
Watch_Dogs beginnen?
Valliant hearts?
Teveel keus! En dit alles moet wel klaar zijn voordat Witcher III uitkomt!
Mooi dan speel ik morgen eerst Left Behind, dat moet wel lukken in een middagje. Hmm ja watchdogs lijkt me juist heel leuk en toen ik hem bij een maatje speelde vond ik het ook allemaal wel vermakelijk maar we gaan het zien. BF ben ik op 41% en doe m'n best om alles gedaan te hebben ( collectibles, assassin contracts, naval contracts etc etc )bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:49:
Bloodborne (zonder U!) moet je gewoon 5 tot 10 uur de tijd geven. Als het kwartje valt is het extreem verslavend en doodgaan is juist een essentieel onderdeel van de game. Na iedere death gaat het steeds iets beter.
@Heaget: Left Behind ben je met 2/3 uur doorheen en Valiant Hearts is volgens mij ook zo gepiept. Watch Dogs zou ik als frisbee of onderzetter gebruiken of door de midden breken en in de kliko werpen. Die game is zo een dampende hoop stront, die verdient het niet eens om doorverkocht te worden. Hoe meer mensen je ertegen kunt beschermen, hoe beter. Met BF ben je wel ff zoet. Helemaal als je ook de collectibles wilt halen.
Op zich heb je wel een punt; een eenvoudige QoS netwerkfunctionaliteit is toch niet zo bijzonder meer tegenwoordig.kaanmijo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:36:
[...]
Dat kan ik me voorstellen, maar wat ik dan niet snap is dat de PlayStation voor mij gaat beslissen dat de download langzamer moet. Een computer uit 2005 kan ook downloaden en streamen tegelijk, dus waarom een PlayStation uit 2014 niet?
Ik denk dat Sony hier geen aandacht aan heeft besteed, omdat ze puur op gaming functionaliteiten willen focussen. De ps4 kernel zou het wel makkelijk aan moeten kunnen aangezien deze BSD Unix gebaseerd is.
En als ze wel de download doorzetten dan krijg je hier mensen in het topic die de kwaliteit van netflix kwalitatief uitermate teleurstellend vinden, wat dan komt omdat op de achtergrond even een de nieuwe update van Battlefield wordt binnengeharkt. Daarom de handige functie dat de PS4 inmiddels in rust mode kan downloaden. Lekker 's nachts patches en nieuwe games pre-loaden zodat je overdag de functionaliteit van de PS4 kunt gebruikenkaanmijo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:36:
[...]
Dat kan ik me voorstellen, maar wat ik dan niet snap is dat de PlayStation voor mij gaat beslissen dat de download langzamer moet. Een computer uit 2005 kan ook downloaden en streamen tegelijk, dus waarom een PlayStation uit 2014 niet?
Wil ik gelijk even op inhaken. Als je een game download uit de PSN store en je zet je PS4 in Rest Mode download hij dan evengoed door? Of is het alleen voor game/system updates?Sandyman538 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:56:
[...]
En als ze wel de download doorzetten dan krijg je hier mensen in het topic die de kwaliteit van netflix kwalitatief uitermate teleurstellend vinden, wat dan komt omdat op de achtergrond even een de nieuwe update van Battlefield wordt binnengeharkt. Daarom de handige functie dat de PS4 inmiddels in rust mode kan downloaden. Lekker 's nachts patches en nieuwe games pre-loaden zodat je overdag de functionaliteit van de PS4 kunt gebruiken
Daarom is de webstore > toevoegen aan downloadlijst ook zo handig, met je ps4 in rest mode. Kom je thuis en is het downloaden klaar.
Tja, het is nogal persoonlijk naar ik vond het een prima game. Heb er veel plezier aan gehad.bram1984 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:09:
Okay ik overdrijf iets, maar meer dan € 5,- vind ik die game echt niet waard.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Kan iemand me zeggen wat ik precies met de DLC bij de put kan doen ik snap er niets van.
[ Voor 5% gewijzigd door Mouse_NL op 26-03-2015 00:45 ]
Iphone 5 -- eerste Iphone
Dat zal t niet geweest zijn:Kju schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 22:18:
Het schijnt heel lokaal te zijn en misschien UPC gerelateerd...
Gamebuddy Utrecht: Probleem
Gamebuddy Doetinchem: Problem
Ik, Arnhem regio, totaal geen probleem, maar wel UPC
[ Voor 37% gewijzigd door poor Leno op 26-03-2015 00:47 ]
Er is een Bloodborne topic hè. Ik heb in ieder geval geen idee.Mouse_NL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:44:
Blooborne
Kan iemand me zeggen wat ik precies met de DLC bij de put kan doen ik snap er niets van.
Wers wel eens tijd na anderhalve dag na de release. Ik heb mijn vraag nu daar gesteld.bram1984 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:06:
Die van mij staat echt al sinds dag 1 (day one PS4) in restmode. Geniale functie. Kan maar moeilijk begrijpen dat mensen 'm helemaal uitzetten voor een beetje stroombesparing. Je killed er allerlei zeer nuttige functies mee.
[...]
Er is een Bloodborne topic hè. Ik heb in ieder geval geen idee.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Oke dat is opzich wel handig dandutchgio schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 23:09:
Dan download ie de game gewoon door.
Daarom is de webstore > toevoegen aan downloadlijst ook zo handig, met je ps4 in rest mode. Kom je thuis en is het downloaden klaar.
Haha gelukkig is er nog hoop dan!rajackar schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 00:14:
[...]
Tja, het is nogal persoonlijk naar ik vond het een prima game. Heb er veel plezier aan gehad.
Ik zet hem gewoon uit maar dat komt ook omdat ik dusdanig weinig download dat het echt de moeite niet is om hem aan te laten staan..bram1984 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 01:06:
Die van mij staat echt al sinds dag 1 (day one PS4) in restmode. Geniale functie. Kan maar moeilijk begrijpen dat mensen 'm helemaal uitzetten voor een beetje stroombesparing. Je killed er allerlei zeer nuttige functies mee.
[...]
Er is een Bloodborne topic hè. Ik heb in ieder geval geen idee.
Iemand de PS4 update al binnen?
[ Voor 96% gewijzigd door Heaget op 26-03-2015 07:11 ]
Klinkt misschien raar maar al die functies vind ik niet zonodig om m'n PS4 hele dagen in rest mode te laten.. Updates, ja ach die ene keer dat er wat word geupdate, dat kan ook wel als ik hem aanzet. Savegames naar de cloud, ook niet echt interresant. Remote play heb ik niks aan want ik kan geen telefoon bij me hebben op het werk. En de PS4 aanzetten via de app, ach ja als ik thuis kom slinger ik hem wel aan, voordat ik wat te eten/drinken heb gepakt is ie opgestart en klaar om te gaan. Enige wat straks idd wel handig is is de suspend modus, maar daar is dan ook alles mee gezegd..bram1984 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 07:33:
Hij haalt ook updates binnen in restmode. Daarnaast worden savegames naar de cloud geüpload, kun je je controller opladen, remote play gebruiken en de PS4 aanzetten via de app (de enige manier waarop ik 'm nog aanzet, zodat alles klaar staat als ik boven kom). Nu komt daar dus nog de suspend modus bij. Behoorlijk wat voordelen.
PS4 de hele dag in de rest mode houden voelt een beetje hetzelfde als een TV de hele dag op standby houden, hoe weinig stroom het ook verbruikt het is gewoon zinloos. Uiteraard is dit ieder zijn eigen keuze en als je het daadwerkelijk gebruikt zijn het mooie functies
Volgens mij wordt ie later vandaag inderdaad uitgerold. De app heeft wel de update al, dat is nu 2.50.13, zodoende kon ik in ieder geval de 0% trophies even opschonen
[ Voor 3% gewijzigd door martincm op 26-03-2015 08:01 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Haha, je bagatelliseert zo'n beetje iedere leuke optie die Sony de afgelopen jaren heeft ingevoerdHeaget schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 07:52:
[...]
Klinkt misschien raar maar al die functies vind ik niet zonodig om m'n PS4 hele dagen in rest mode te laten.. Updates, ja ach die ene keer dat er wat word geupdate, dat kan ook wel als ik hem aanzet. Savegames naar de cloud, ook niet echt interresant. Remote play heb ik niks aan want ik kan geen telefoon bij me hebben op het werk. En de PS4 aanzetten via de app, ach ja als ik thuis kom slinger ik hem wel aan, voordat ik wat te eten/drinken heb gepakt is ie opgestart en klaar om te gaan. Enige wat straks idd wel handig is is de suspend modus, maar daar is dan ook alles mee gezegd..
PS4 de hele dag in de rest mode houden voelt een beetje hetzelfde als een TV de hele dag op standby houden, hoe weinig stroom het ook verbruikt het is gewoon zinloos. Uiteraard is dit ieder zijn eigen keuze en als je het daadwerkelijk gebruikt zijn het mooie functies
Beetje in de stijl van, ach centrale deurvergrendeling, 90% vd tijd rijd ik de auto toch alleen. Ach afstandsbediening voor de auto, ik loop toch al naar de deur, en och die bedieningstoetsen voor het multimedia op de stuur zijn zo nutteloos want de radio zit ook binnen handbereik
Nee maar die updates tijdens standby zijn juist zo ontzettend fijn. Met name voor de niet dagelijkse gamer. Had bij de PS3 zo ontzettend vaak dat ik een spel wilde spelen en eerst nog 20 minuten moest wachten tot de update voltooid was. Juist als je dan niet dagelijks speelt zijn die 20 minuten wachten killing. En het uploaden van savegames naar de cloud zie ik meer als een backup. Heb inmiddels 2x een kapotte ps3 gehad. En beide keren gered door cloudsave. Handig is overigens ook dat de PS4 2 uur lang stroom blijft leveren via USB als je dit inschakelt. Zo kan je lekker makkelijk de controllers opladen als je geen charge station gebruikt. Enneh, remote play. Is soms toch erg handig met games als Destiny. Elke vrijdag worden de beste wapens verkocht, als jij net die ene vrijdag een weekendje weg bent en je leest dat jouw langverwachte wapen te koop is, dan is het wel gaaf als je van afstand kan inloggen en hem aanschaffen.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
PSN: Bellerophon-
Bagataliseren kan ik goedBoobybandit schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 08:24:
[...]
Haha, je bagatelliseert zo'n beetje iedere leuke optie die Sony de afgelopen jaren heeft ingevoerd![]()
offtopic:
Beetje in de stijl van, ach centrale deurvergrendeling, 90% vd tijd rijd ik de auto toch alleen. Ach afstandsbediening voor de auto, ik loop toch al naar de deur, en och die bedieningstoetsen voor het multimedia op de stuur zijn zo nutteloos want de radio zit ook binnen handbereik
Nee maar die updates tijdens standby zijn juist zo ontzettend fijn. Met name voor de niet dagelijkse gamer. Had bij de PS3 zo ontzettend vaak dat ik een spel wilde spelen en eerst nog 20 minuten moest wachten tot de update voltooid was. Juist als je dan niet dagelijks speelt zijn die 20 minuten wachten killing. En het uploaden van savegames naar de cloud zie ik meer als een backup. Heb inmiddels 2x een kapotte ps3 gehad. En beide keren gered door cloudsave. Handig is overigens ook dat de PS4 2 uur lang stroom blijft leveren via USB als je dit inschakelt. Zo kan je lekker makkelijk de controllers opladen als je geen charge station gebruikt. Enneh, remote play. Is soms toch erg handig met games als Destiny. Elke vrijdag worden de beste wapens verkocht, als jij net die ene vrijdag een weekendje weg bent en je leest dat jouw langverwachte wapen te koop is, dan is het wel gaaf als je van afstand kan inloggen en hem aanschaffen.
Man, ik kan de app niet eens meer in de App Store vinden...!martincm schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 07:57:
[...]
Volgens mij wordt ie later vandaag inderdaad uitgerold.De app heeft wel de update all, dat is nu 2.50.13, zodoende kon ik in ieder geval de 0% trophies even opschonen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
* ralph075 hoopt altijd op getimede geautomatiseerde processen als een actie (nog) niet het gewenste resultaat geeft
Google Play is Android, of mis ik iets?Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:02:
Android heeft de PS app update al.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Ik weet eigenlijk niet goed welke ik moeten kopen.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Niet helemaal, want je hebt niks aan je tv in standby als je er niet bent. Je kan games op afstand downloaden, mocht dat nodig zijn. En als je een Vita hebt (zoals ik), dan kan het handig zijn om hem aan te slingeren en te gamen waar je ook bent.Heaget schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 07:52:
[...]
Klinkt misschien raar maar al die functies vind ik niet zonodig om m'n PS4 hele dagen in rest mode te laten.. Updates, ja ach die ene keer dat er wat word geupdate, dat kan ook wel als ik hem aanzet. Savegames naar de cloud, ook niet echt interresant. Remote play heb ik niks aan want ik kan geen telefoon bij me hebben op het werk. En de PS4 aanzetten via de app, ach ja als ik thuis kom slinger ik hem wel aan, voordat ik wat te eten/drinken heb gepakt is ie opgestart en klaar om te gaan. Enige wat straks idd wel handig is is de suspend modus, maar daar is dan ook alles mee gezegd..
Dat niet maar het is nu niet meer zo een ellenlange lijst met games waar toch nooit meer een trophy voor gehaald wordt (test, is niks, game delete zoals ik nogal eens uit de ps+ doe).spaceboy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 09:42:
Volgens mij heeft het "verwijderen van games met 0%" geen invloed op je completion percentage van PSN Profiles...
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
En dat is precies het punt, ik gebruik al die opties niet dus in Rest Modus laten is voor mij net zo zinloos als een TV op standby.. Maar genoeg hierover, ieder zijn eigen ding en nogmaals, ik vind het ook leuk om te zien dat mensen wel al die opties goed benutten!Recon24 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:09:
[...]
Niet helemaal, want je hebt niks aan je tv in standby als je er niet bent. Je kan games op afstand downloaden, mocht dat nodig zijn. En als je een Vita hebt (zoals ik), dan kan het handig zijn om hem aan te slingeren en te gamen waar je ook bent.
Mja, het is wat apart. Echter zou ik zeker voor Bloodborne gaan. Duidelijk een spel die zich kan meten met de Souls games en is helemaal fris en nieuw.rajackar schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:07:
Ben ik btw de enige die het gek vindt dat Bloodborne en dark souls 2 remaster zo dicht op elkaar uit komen?
Ik weet eigenlijk niet goed welke ik moeten kopen.
Ik verwacht dat DS2 binnen de korste keren in de budgetbakken ligt voor een schijntje, wat tot nog toe met alle remakes gebeurt is.
Dennis, ik weet niet of het de bedoeling is, maar je naam staat duidelijk in je screenshot. Niets te verbergen zeker...Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:10:
[afbeelding]
PS Android App , PSVita en PS4 zijn bij mij allemaal geupdate nu.
Ziet er prima uit.
Verwijderd
Ik hoop dus snel de Spotify app te zien op de PS4.
Is er al nieuws hierover?
Same here, enige jammere is dat games waar je na de intro al een trophy krijgt en daarna denk je dit is niks, wel blijven zweven op 1% completion. Die zou ik er ook wel uit willen.martincm schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:16:
[...]
Dat niet maar het is nu niet meer zo een ellenlange lijst met games waar toch nooit meer een trophy voor gehaald wordt (test, is niks, game delete zoals ik nogal eens uit de ps+ doe).
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Met Destiny getest.
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 26-03-2015 10:42 ]
Heeft dit er niet mee te maken dat Destiny een online spel is?DarkElement schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:40:
Ik zie in de update dat suspend/resume uit is alleen blijft het spel afgesloten als ik naar rustmodus ga en terug. Hoe stel ik dit nou goed in?
Met Destiny getest.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
In de PS4 settings staat de optie nog uit, die moet je eerst aan zetten.DarkElement schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:40:
Ik zie in de update dat suspend/resume uit is alleen blijft het spel afgesloten als ik naar rustmodus ga en terug. Hoe stel ik dit nou goed in?
Met Destiny getest.
Go into Power-save settings and enable Suspend under Rest Mode.
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 26-03-2015 11:01 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Enig idee onder welk menu deze setting zit?On_E schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:00:
[...]
In de PS4 settings staat de optie nog uit, die moet je eerst aan zetten.
[...]
Power Save SettingsHeaget schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:03:
[...]
Enig idee onder welk menu deze setting zit?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Goeie tip, thanks!On_E schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:00:
In de PS4 settings staat de optie nog uit, die moet je eerst aan zetten onder Power Saving.
Ben benieuwd naar de testen van verbruik van deze nieuwe mogelijkheid. De Vita en 3DS gebruiken toch ook nog heel wat in slaapstand...
[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 26-03-2015 12:05 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Volgende week.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:33:
Zondag de 29ste maart is Music Unlimited afgelopen.
Ik hoop dus snel de Spotify app te zien op de PS4.
Is er al nieuws hierover?
Zo vaak haal je geen trophies toch, en dat plaatje kan je eenvoudig verwijderen. Mja voor mij hoeft het ook niet zo, maar persee uit....AtlAntA schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:26:
Hoe zet ik het automatisch screenshots maken bij het behalen van een trophy uit?
PSN: Maichel
https://store.playstation...NDWALLS%7Cplatform~ps4%7CThijsWTF schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:21:
Ik kan via mijn PS4 geen themes meer downloaden. Als ik via settings->themes naar de ps store ga dan krijg ik een leeg scherm. Ook direct via de ps store zie ik geen thema's meer. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd zonder resultaat...
Geen probleem via pc?
Via pc werkt het idd prima, maar via de ps4 zelf werkt het bij mij ook al een tijdje niet meer.iSpaceman schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:16:
[...]
https://store.playstation...NDWALLS%7Cplatform~ps4%7C
Geen probleem via pc?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Onder 'Games' staan er als het goed is nog wel thema's in de store. Dit weekend nog wel. Die eerste optie doet het inderdaad niet.ThijsWTF schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:21:
Ik kan via mijn PS4 geen themes meer downloaden. Als ik via settings->themes naar de ps store ga dan krijg ik een leeg scherm. Ook direct via de ps store zie ik geen thema's meer. Ik heb al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd zonder resultaat...
PSN: Shiver23
Dit dus. Thanks. Wel vreemd dat het linkje onder Settings->Themes kapot is!Shiver23 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:28:
[...]
Onder 'Games' staan er als het goed is nog wel thema's in de store. Dit weekend nog wel. Die eerste optie doet het inderdaad niet.
Verwijderd
320GB totaal en er staat nog 6 uur op de teller. Ik ga die 2TB harde schijf in de PS4 bouwen en
daarna die 320GB content terugzetten. Dat gaat op deze manier een 2 dagen plan worden.
haha. dit heb ik 2 dagen geleden gedaan maar dan met 450gb aan data.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:53:
Ik ben bezig om van mijn PS4 content een backup te maken op een 2TB USB harde schijf.
320GB totaal en er staat nog 6 uur op de teller. Ik ga die 2TB harde schijf in de PS4 bouwen en
daarna die 320GB content terugzetten. Dat gaat op deze manier een 2 dagen plan worden.
komt vandaag de melding van de backup functie O_o ik heb alles weer moeten downloaden. speaking about bad timing!
Kun je net zo goed gewoon die 2tb disk erin bouwen, installeren en dan in rest mode je ps4 alles opnieuw laten downloaden, saves staan toch in de cloudVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:53:
Ik ben bezig om van mijn PS4 content een backup te maken op een 2TB USB harde schijf.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.philips.nl/c-p...itale-tuner/specificaties
Alle beeld verbeteraard uitzetten, of de TV bijvoorbeeld op game mode zetten?Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:53:
Als ik mijn Playstation 4 op 1080P heb staan dan heb ik last van trillende lijnen in het menu bijvoorbeeld om die vierkante kaders heen of die lijn linksboven in beeld.Zodra ik de resolutie naar 720P zet is dit helemaal verdwenen.Hoe kan ik dit oplossen zonder de resolutie naar beneden te halen?krijg er namelijk echt hoofdpijn van.Zou mijn tv het probleem kunnen zijn?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Heb ik al geprobeerd geen resultaat helaas.Jumpman schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:54:
[...]
Alle beeld verbeteraard uitzetten, of de TV bijvoorbeeld op game mode zetten?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Verwijderd
ook even geprobeerd maar maakt ook geen verschil helaas.BlackEyedAngel schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:07:
Staat je sharpness oid misschien aan de hoge kant?
PSN: fonsmeister
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
I think that the whole Store not leading up issue has been fixed finally
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Zal er straks is een andere HDMI kabel aan hangen en ga hem is op een andere tv testen ben benieuwd dan.InF.Inc schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:32:
50/60hz? Probeer eens andere HDMI kabel (ik verzin ook maar wat).
Nu past alleen deze smilieralph075 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:04:
Mooi ding, hè? Dat voortschrijdend inzicht......
PSN: Bellerophon-
Werkt dit? Ik dacht dat de HDD geformateerd werd als je deze in de PS4 zet?Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:53:
Heaget schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:00:
Ik denk dat ik te ongeduldig ben geweest met de suspend optie want ik heb het nogmaals geprobeerd en nu werkte het vlekkeloos. Dit is wel echt een geniale optie en wil meteen alles terug nemen wat ik op de laatste 2 pagina's heb gezegd over de rest modus!
Verwijderd
Ik zet de data van de 2TB schijf daarna op mijn laptop schijf.Erapaz schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:42:
[...]
Werkt dit? Ik dacht dat de HDD geformateerd werd als je deze in de PS4 zet?
Daarna bouw ik de 2TB schijf in de PS4 , de 500GB schijf van
de PS4 doe ik in de behuizing van de 2TB schijf. De data van
de laptop zet ik dan op de 500GB schijf en daarna ga ik de data
op de PS4 herstellen met de 500GB schijf. Ik hoop dat het lukt.
Bespaar de moeite het gaat niet lukken.. Het gaat werken tot op zekere hoogte je krijgt later problemen met het framework was namelijk idemdito voor ikke. Uiteindelijk alles moeten formatteren en de save games 1 voor 1 weer erop zetten via psplus. Achja gelukkig had ik rond de 7 games toen dus het viel nog mee.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:59:
[...]
Ik zet de data van de 2TB schijf daarna op mijn laptop schijf.
Daarna bouw ik de 2TB schijf in de PS4 , de 500GB schijf van
de PS4 doe ik in de behuizing van de 2TB schijf. De data van
de laptop zet ik dan op de 500GB schijf en daarna ga ik de data
op de PS4 herstellen met de 500GB schijf. Ik hoop dat het lukt.
Is dit ook op 1080i? Probeer eens om te zetten in de PS4 bij video out. En dan op 60hz.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:53:
Als ik mijn Playstation 4 op 1080P heb staan dan heb ik last van trillende lijnen in het menu bijvoorbeeld om die vierkante kaders heen of die lijn linksboven in beeld.Zodra ik de resolutie naar 720P zet is dit helemaal verdwenen.Hoe kan ik dit oplossen zonder de resolutie naar beneden te halen?krijg er namelijk echt hoofdpijn van.Zou mijn tv het probleem kunnen zijn?
Volgens mij heeft deze tv geen support op 1080p (als computer signaal over hdmi/dvi).
1080i wel, maar wel alleen op 60hz refresh rate, dus in je PS4 even aanpassen in video out op 1080i / 60hz.
[ Voor 6% gewijzigd door martincm op 26-03-2015 17:22 ]
Dat kan pas net hoor, tenminste volledige backups dan.Shadow343 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:12:
[...]
Bespaar de moeite het gaat niet lukken.. Het gaat werken tot op zekere hoogte je krijgt later problemen met het framework was namelijk idemdito voor ikke. Uiteindelijk alles moeten formatteren en de save games 1 voor 1 weer erop zetten via psplus. Achja gelukkig had ik rond de 7 games toen dus het viel nog mee.
Verwijderd
En het kan pas sinds de system update vandaag inderdaad.
Alleen is de 500gb uit de ps4 daarna de externe
Volgens mij kan je dan nog steeds niet hem zomaar overzetten/inbouwen. Je moet de backup weer terugzetten via een externe schijf. Correct me if i'm wrong. Maar bij PS3 kon dat niet.dutchgio schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:39:
Dat doet hij in feite toch ook![]()
Alleen is de 500gb uit de ps4 daarna de externe
Ik heb zojuist firmware 2.50 geinstalleerd. Alles is goed gegaan... tot ik wil gaan gamen:
Ongeveer 90% van al m'n games heeft nu zo'n mooi 'slotje' op het icoontje staan en er wordt mij verteld dat ik de games moet kopen om toegang te krijgen. Dit slaat nergens op want het zijn PS+ games, al m'n accounts zijn ingelogd en ik héb Ps+ op m'n hoofdaccount... Toch kan ik, ook op dat account, al m'n gedownloade games níet meer spelen sinds de firmware van net.
Een uurtje geleden was er niks aan de hand.
1. Ja PS4 is primary.
2. Ja account waar op gedownload is en Ps+ geactiveerd is is ingelogd
3. Nee ik heb op geen enkel account toegang tot games behalve diegene waarvan ik de disc heb.
What... the hell is hier aan de hand? Iemand?
Voordat hij de data van de laptop naar de 500GB kan kopieeren moet je die sowieso formatteren. Maar is de externe schijf die je aan kan sluiten voor backups van de PS4 moet je die formatteren als FAT32 ( of NTFS) of gebruikt de PS4 een ander bestands systeem?PBP schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 18:57:
[...]
Volgens mij kan je dan nog steeds niet hem zomaar overzetten/inbouwen. Je moet de backup weer terugzetten via een externe schijf. Correct me if i'm wrong. Maar bij PS3 kon dat niet.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik ben in ieder geval blij dat ik meteen bij aankoop de HDD al heb vervangen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Misschien de licenties vernieuwen? Of er is een storing bij PSN natuurlijk ivm de uitrol van de nieuwe firmware en is het zometeen weer in orde.Brutal1ty schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:06:
Ehm... heren:
Ik heb zojuist firmware 2.50 geinstalleerd. Alles is goed gegaan... tot ik wil gaan gamen:
Ongeveer 90% van al m'n games heeft nu zo'n mooi 'slotje' op het icoontje staan en er wordt mij verteld dat ik de games moet kopen om toegang te krijgen. Dit slaat nergens op want het zijn PS+ games, al m'n accounts zijn ingelogd en ik héb Ps+ op m'n hoofdaccount... Toch kan ik, ook op dat account, al m'n gedownloade games níet meer spelen sinds de firmware van net.
Een uurtje geleden was er niks aan de hand.
1. Ja PS4 is primary.
2. Ja account waar op gedownload is en Ps+ geactiveerd is is ingelogd
3. Nee ik heb op geen enkel account toegang tot games behalve diegene waarvan ik de disc heb.
What... the hell is hier aan de hand? Iemand?
Heb zelf net de update gedaan en alles werkt hier zoals het moet .
[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 26-03-2015 19:25 . Reden: taalvautjes ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Mijn laptop leest de 2TB USB schijf prima en er staat nu een PS4 map op met de data.
De PS4 map op de 2TB USB schijf ben ik nu op een schijf in mijn laptop aan het kopiëren.
Morgen ga ik de 2TB USB schijf uit de behuizing halen en in de PS4 zetten.
De 500GB schijf uit de PS4 doe ik in de behuizing van de 2TB USB schijf.
Op de 500GB USB schijf zet ik dan de PS4 map van de complete backup.
Ik heb ook al een USB stick met de complete 2.04 system software.
Ben benieuwd of het lukt om een PS4 backup via de PC over te zetten naar een ander USB drive. Je ziet wel een PS4 map, maar het kan zomaar zijn dat de PS4 nog genoeg hidden files heeft overgezet die niet mee gaan als je het overzet naar een ander USB via de PC. Maargoed, er is maar een manier omdat zeker te weten. Zou mooi zijn als het kon. Hoor graag een update!Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:19:
De complete backup van de PS4 op de 2TB USB schijf is net klaar.
Mijn laptop leest de 2TB USB schijf prima en er staat nu een PS4 map op met de data.
De PS4 map op de 2TB USB schijf ben ik nu op een schijf in mijn laptop aan het kopiëren.
Morgen ga ik de 2TB USB schijf uit de behuizing halen en in de PS4 zetten.
De 500GB schijf uit de PS4 doe ik in de behuizing van de 2TB USB schijf.
Op de 500GB USB schijf zet ik dan de PS4 map van de complete backup.
Ik heb ook al een USB stick met de complete 2.04 system software.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Daar is deze functie voor uitgevonden:ASNNetworks schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:24:
[...]
Ben benieuwd of het lukt om een PS4 backup via de PC over te zetten naar een ander USB drive. Je ziet wel een PS4 map, maar het kan zomaar zijn dat de PS4 nog genoeg hidden files heeft overgezet die niet mee gaan als je het overzet naar een ander USB via de PC. Maargoed, er is maar een manier omdat zeker te weten. Zou mooi zijn als het kon. Hoor graag een update!

Dan kun je de hardeschijf en de partitie die je gebruikt laten klonen. Kost, zeer waarschijnlijk wat tijd. Dan maakt het niet uit wat er met die folder is gebeurtASNNetworks schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:24:
[...]
Ben benieuwd of het lukt om een PS4 backup via de PC over te zetten naar een ander USB drive. Je ziet wel een PS4 map, maar het kan zomaar zijn dat de PS4 nog genoeg hidden files heeft overgezet die niet mee gaan als je het overzet naar een ander USB via de PC. Maargoed, er is maar een manier omdat zeker te weten. Zou mooi zijn als het kon. Hoor graag een update!
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
En jij denkt dat er geen andere hidden files op kunnen staan? Zoals degene boven mij al zegt: clonen is de beste optie. Ik hoop dat Dennis het eerst probeert om de mappen over te zetten, want dat zou wel chill zijn als het lukt. En anders clonen.kaanmijo schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:28:
[...]
Daar is deze functie voor uitgevonden:
[afbeelding]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Hidden files staan er niet op. Ik heb de hele PS4 map nu op mijn laptop schijf staan.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link