Yep. Cones ontwijken kan ook, maar dan zit je de hele tijd op je minimap te kijken en moet je redelijk stealth te werk gaan. Daarbij zijn er diverse quests waarbij er zoveel zombies zijn, dat camouflage echt relaxed is. Of wat dacht je van het lockpicken van politiebusjes, zonder dat je eerst 30 zombies om moet leggen. Met camouflage kun je gewoon als een debiel overal doorheen rennen. Het komt nog maar zelden voor dat ik 's nachts niet gewoon buiten blijf. Twee keer zoveel XP is altijd wel lekker.
Ja, af en toe hak je er eentje neer en smeer je jezelf opnieuw in. Werkt ook op volatiles ja.
Heb hem idd verwijderd en hopelijk morgen dan binnen. Ben toch wel benieuwd of het een leuk spel is. Ach voor 11€ kan je het proberen😁bram1984 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:40:
[...]
Bij mij bleef 'ie ook hangen. Verwijderd en opnieuw gestart. Volgende ochtend was 'ie binnen.
Ja, natuurlijk heb ik ook een One staan..neem niet aan dat iemand daar zichzelf ooit in vergistAtlAntA schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:47:
[...]
Ik ga er vanuit dat je ook een Xbox hebt staan en dan is er niks loos. Heb je alleen een PS4 staan dan heb je een fikse oeps gedaan.
Mooi trouwens, heb bij mijn Xperia Z3 een DS4 "gekregen". Toch handig een derde controller, twee van m'n vrienden die hier voor Fifa komen hebben geen PS4 en kunnen ook geen controller meenemen. Remote play op de Z3 moet ik nog uittesten verder.
Je zei het echt alsof je 'm voor de PS4 hebt gekocht.
Jammer dat Ori niet op de PS4 verschijnt zeg. De eerste Xbox game waarbij ik dat echt jammer vind. Lijkt me erg cool.
Jammer dat Ori niet op de PS4 verschijnt zeg. De eerste Xbox game waarbij ik dat echt jammer vind. Lijkt me erg cool.
Hij is er ook op PC, mocht je dat willen.bram1984 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 08:36:
Je zei het echt alsof je 'm voor de PS4 hebt gekocht.
Zondagsmorgens heb ik echt de grootste lol met playstation live. Allemaal dronken Amerikanen die aan het streamen zijn. Heb zonet een stream gezien waarbij een kerel op een tafel wou gaan zitten maar ernaast ging zitten en dus voluit op zijn bakkes ging. 
* AtlAntA is makkelijk vermaakt!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Weet ik, maar ik heb geen PC.Martinspire schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:59:
[...]
Hij is er ook op PC, mocht je dat willen.
Verwijderd
Klopt , ik heb ook heel wat mooie half naakte vrouwen gemist op die streams.AtlAntA schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:45:
Zondagsmorgens heb ik echt de grootste lol met playstation live. Allemaal dronken Amerikanen die aan het streamen zijn. Heb zonet een stream gezien waarbij een kerel op een tafel wou gaan zitten maar ernaast ging zitten en dus voluit op zijn bakkes ging.
Ik heb de laatste dagen dat downloaden van allerlei content op PSN traag gaat. Wat ik vervolgens doe is mijn netwerk instellingen opnieuw configureren via de PS4. Uiteraard via kabel. Nadat dit is gedaan gaan de eerste paar downloads weer supersnel! Iemand anders dit ook(al geprobeerd) ?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Een gratis tip. Daar zijn ook andere sites voorVerwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:01:
[...]
Klopt , ik heb ook heel wat mooie half naakte vrouwen gemist op die streams.
Krijg zojuist een mail dat mijn Technische €4,50 Battlefield Hardline preorder gecancelt is
Yep, met Sleeping Dogs ging het ook tergend traag. Even opnieuw ingesteld en de MB's vlogen me weer om de oren. Alleen ik heb mijn router toen opnieuw opgestart.NeHoX schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:17:
Ik heb de laatste dagen dat downloaden van allerlei content op PSN traag gaat. Wat ik vervolgens doe is mijn netwerk instellingen opnieuw configureren via de PS4. Uiteraard via kabel. Nadat dit is gedaan gaan de eerste paar downloads weer supersnel! Iemand anders dit ook(al geprobeerd) ?
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 15-03-2015 12:43 ]
Dit doe ik al zo sinds de release van de PS4. Er is klaarblijkelijk een bug ergens in de PS4 software of PSN. Je hebt altijd mensen die zeggen: bij mij is het altijd super snel, ligt vast aan jouw router/internet (om gek van te worden zulke mensen). Maar het ligt NIET aan je router of internet, want dan zou een reset van de PS4 netwerk instellingen niet opeens een hogere download moeten geven.NeHoX schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:17:
Ik heb er een apart topic een tijdje geleden over geopend en letterlijk alles getest wat te testen viel. Daarbij heb ik contact opgenomen met Ziggo én 3 verschillende routers getest. Keer op keer was de download belabberd, tot ik de netwerk settings ging resetten. Opeens zag ik dat de download vaak opeens omhoog sprong.
Wat mij dus erg op viel (en waardoor ik nu wel zeker weet dat dit een bug is) is het feit dat de download snelheid PRECIES met 500kb's ging. Dat was met elke download zo. Als ik 3 downloads tegelijk aanzette, gingen ze allemaal met 500kb's. Deed ik er een uit, bleven ze met 500kb's gaan. Het wordt dus simpelweg afgeknepen. Na een netwerk reset vanuit de PS4 settings sprongen ze opeens naar cumulatief 15MB/s gemiddeld.
Ik denk dat ik het een keer ga vastleggen op video met mijn router pagina erbij. Dan kan ik laten zien dat de snelheid steevast 500kb's is en na een netwerk reset via de settings het opeens omhoog schiet, om na een tijdje weer te kelderen naar 500kb/s. Zorgen dat het op veel websites (reddit etc) komt en wie weet gaan dan meer mensen het ook echt melden en doet Sony er eindelijk wat aan. Een snelheid van 500kb/s slaat echt nergens op en steeds de settings resetten is GEEN oplossing.
Overigens viel mij een tijdje geleden op dat het niet per se nodig is om de settings opnieuw in te stellen, maar internet uit/aan vinken via de settings ook al voldoende is.
Dit was trouwens het topic:
Zééér lage downloadsnelheid PS4, graag hulp gewenst
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Nog meer mensen die aan de gang zijn met helldivers. Echt een zeer vermakelijk spel. Met (een tot nu toe) redelijk serieuze community die gewoon voor de objectives gaat. Erg leuk.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Zou mij inderdaad niks verbazen dat het geknepen wordt. Doordat je je instellingen reset wordt je aan het begin nog even als nieuwe gebruiker aangezien en wordt je dus nog niet geknepen.ASNNetworks schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:18:
[...]
Dit doe ik al zo sinds de release van de PS4. Er is klaarblijkelijk een bug ergens in de PS4 software of PSN. Je hebt altijd mensen die zeggen: bij mij is het altijd super snel, ligt vast aan jouw router/internet (om gek van te worden zulke mensen). Maar het ligt NIET aan je router of internet, want dan zou een reset van de PS4 netwerk instellingen niet opeens een hogere download moeten geven.
Ik heb er een apart topic een tijdje geleden over geopend en letterlijk alles getest wat te testen viel. Daarbij heb ik contact opgenomen met Ziggo én 3 verschillende routers getest. Keer op keer was de download belabberd, tot ik de netwerk settings ging resetten. Opeens zag ik dat de download vaak opeens omhoog sprong.
Wat mij dus erg op viel (en waardoor ik nu wel zeker weet dat dit een bug is) is het feit dat de download snelheid PRECIES met 500kb's ging. Dat was met elke download zo. Als ik 3 downloads tegelijk aanzette, gingen ze allemaal met 500kb's. Deed ik er een uit, bleven ze met 500kb's gaan. Het wordt dus simpelweg afgeknepen. Na een netwerk reset vanuit de PS4 settings sprongen ze opeens naar cumulatief 15MB/s gemiddeld.
Ik denk dat ik het een keer ga vastleggen op video met mijn router pagina erbij. Dan kan ik laten zien dat de snelheid steevast 500kb's is en na een netwerk reset via de settings het opeens omhoog schiet, om na een tijdje weer te kelderen naar 500kb/s. Zorgen dat het op veel websites (reddit etc) komt en wie weet gaan dan meer mensen het ook echt melden en doet Sony er eindelijk wat aan. Een snelheid van 500kb/s slaat echt nergens op en steeds de settings resetten is GEEN oplossing.
Overigens viel mij een tijdje geleden op dat het niet per se nodig is om de settings opnieuw in te stellen, maar internet uit/aan vinken via de settings ook al voldoende is.
Dit was trouwens het topic:
Zééér lage downloadsnelheid PS4, graag hulp gewenst
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Is Child of Light al wel eens in de PS+ geweest? Zo niet, lijkt het me wel een ideale game voor de PS+
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Nog niet.InF.Inc schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:48:
Is Child of Light al wel eens in de PS+ geweest? Zo niet, lijkt het me wel een ideale game voor de PS+
http://4x.reddit.com/r/PlayStationPlus/wiki/list/fulleu
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 15-03-2015 17:58 ]
nog niet .. klinkt goed! Alhoewel hij nu ook geen donder kost in de Uplay en Steam Store..
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Het is hier al wel gezegd maar ik heb dit weekend Sleeping Dogs ontdekt. Wat een pareltje, zeker voor dat tientje waar je de Definitive Edition nu voor op kan pikken. Ik heb van GTA 5 genoten maar qua spelervaring komt SD pretty close...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Net even FW 2.50 beta1 geïnstalleerd op de PS4, benieuwd hoe Suspend/Resume werkt
(Ik kon het niet laten, duurt mij allemaal veel te lang
)
Voor wie wil weten hoe dit kan, check reddit (kort verhaal: je gebruikt een proxy via je computer en stuurt zo de beta link van Sony door). Denk dat links hier verwijderd worden gezien het niet 'officieel' is.
Voor wie wil weten hoe dit kan, check reddit (kort verhaal: je gebruikt een proxy via je computer en stuurt zo de beta link van Sony door). Denk dat links hier verwijderd worden gezien het niet 'officieel' is.
[ Voor 42% gewijzigd door ASNNetworks op 15-03-2015 23:49 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Totdat je PSN wordt gebanned omdat je niet bij het Beta programma hoort 
De nieuwe functies zijn nou ook weer niet zo groot dat ik dat risico ga nemen.
Heb het gewoon geinstalleerd vanaf de servers van Sony hoordutchgio schreef op zondag 15 maart 2015 @ 23:55:
Totdat je PSN wordt gebanned omdat je niet bij het Beta programma hoort
Dan weet ik ook gelijk wat ik moet verwachten van Sony
Suspend/Resume werkt overigens razendsnel. Weet nu al dat ik dit altijd ga gebruiken. Erg chill met games als Shadow of Mordor, Dying Light, GTA V (Single Player) en binnenkort Bloodborne. Met mn TV al aan, zat ik serieus binnen 5 sec van rest mode weer direct in de game. Werkt tevens met alle applicaties. Erg chill met Netflix, die staat standaard aan bij mij.
[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 16-03-2015 02:45 ]
Jep! Intussen lvl 16, erg vermakelijk! Een van de weinige co-op games waar het samenwerken met randoms 9 van de 10 keer gewoon goed gaat omdat iedereen inderdaad de objective speelt. Friendly fire helpt daarbij ook wel heb ik het ideeSandyman538 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:50:
Nog meer mensen die aan de gang zijn met helldivers. Echt een zeer vermakelijk spel. Met (een tot nu toe) redelijk serieuze community die gewoon voor de objectives gaat. Erg leuk.
En de hogere levels zijn ook echt pittig! Een level 8 missie gisteren bijna 45 minuten over gedaan.
Verwijderd
Ik vind Sleeping Dogs een vet spel, maar om te zeggen dat het in de buurt komt van GTA 5, dat vind ik niet. Die auto's rijden echt tergend en ook de hele 'feel' van de game vind ik minder.spaceboy schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:42:
Het is hier al wel gezegd maar ik heb dit weekend Sleeping Dogs ontdekt. Wat een pareltje, zeker voor dat tientje waar je de Definitive Edition nu voor op kan pikken. Ik heb van GTA 5 genoten maar qua spelervaring komt SD pretty close...
Verwijderd
Ik ga nooit een nacht naar binnen, zelfs niet toen ik de eerste keer buiten kwam. Gewoon als een malle rondrennen en die gasten ontwijken en het gaat prima. Het leukste vind ik als het licht wordt en die malle oranje zombies proberen te schuilen. Heb er gister 1 een half uur achtervolgd en ben hem daarna in zijn nek gesprongen.bram1984 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:42:
Yep. Cones ontwijken kan ook, maar dan zit je de hele tijd op je minimap te kijken en moet je redelijk stealth te werk gaan. Daarbij zijn er diverse quests waarbij er zoveel zombies zijn, dat camouflage echt relaxed is. Of wat dacht je van het lockpicken van politiebusjes, zonder dat je eerst 30 zombies om moet leggen. Met camouflage kun je gewoon als een debiel overal doorheen rennen. Het komt nog maar zelden voor dat ik 's nachts niet gewoon buiten blijf. Twee keer zoveel XP is altijd wel lekker.
Man, wat een vet spel.
subjectief etc?Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:46:
[...]
Ik vind Sleeping Dogs een vet spel, maar om te zeggen dat het in de buurt komt van GTA 5, dat vind ik niet. Die auto's rijden echt tergend en ook de hele 'feel' van de game vind ik minder.
Ben het wel met hem eens, het hele verhaal van SD trekt me stukken meer dan de nigger spam van GTA V. We snappen het, je probeert het straat te houden, echt hip hop. Maar het is nu meer lachwekkend dan serieus te noemen. (Micheal en Trevor zijn dan nog wel geinig. Maar helaas kan je niet 1 character negeren.)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Uiteraard subjectief. Ieder zijn mening. Dat met die character ben ik wel me je eens trouwens. 1 character of maximaal twee was prima geweest.
Klopt. Auto en motor rijdt veel minder prettig. Maar het vechten is wel veel toffer in SD natuurlijk. Ik vind GTA ook veel beter. Maar voor 10 euro heb ik een beste lading plezier aan Sleeping Dogs. ☺Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:46:
[...]
Ik vind Sleeping Dogs een vet spel, maar om te zeggen dat het in de buurt komt van GTA 5, dat vind ik niet. Die auto's rijden echt tergend en ook de hele 'feel' van de game vind ik minder.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik ben net begonnen aan Far Cry 4 en wow wat ziet het er mooi uit! Ik ben hier eerlijk gezegd meer van onder de indruk van the order. Dat ziet er ook prachtig uit, maar daar was ik me er wel heel erg van bewust dat je altijd in kleine ruimtes bent.
Erg tof inderdaad, alleen klote dat de matchmaking niet altijd goed werkt.Sandyman538 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:50:
Een vriend joinen is lastig..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Met vrienden gaat nog redelijk. Maar met randoms is lastig idd. Vaker niet dan wel een connectie.On_E schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:35:
[...]
Erg tof inderdaad, alleen klote dat de matchmaking niet altijd goed werkt.
Een vriend joinen is lastig..
Verder erg toffe game!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Bij mij met vrienden juist vrijwel nooit, continu teleport boot failed.Scrisissszzz schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:37:
[...]
Met vrienden gaat nog redelijk. Maar met randoms is lastig idd. Vaker niet dan wel een connectie.
Verder erg toffe game!
Heb dit ook een keer gehad, spel opnieuw opstarten zorgde ervoor dat het daarna wel lukte. Speel voornamelijk met 3 vrienden.On_E schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:47:
[...]
Bij mij met vrienden juist vrijwel nooit, continu teleport boot failed.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Van het weekend had ik voor het eerst bij een toernooi een controller met Hama opzetstukjes ingebruik. Bleek na een kwartier al dat ze die opzetstukjes er af hadden gehaald en op tafel hebben gelegd,
Serieus hoe haal je het in je hoofd...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat de game zo populair zou worden meteen, en dat er server problemen zijn...On_E schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:47:
[...]
Bij mij met vrienden juist vrijwel nooit, continu teleport boot failed.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Mensen zijn het niet gewend die verlengers, vandaar ze ze waarschijnlijk er af hebben gehaald.Mars18 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:54:
Van het weekend had ik voor het eerst bij een toernooi een controller met Hama opzetstukjes ingebruik. Bleek na een kwartier al dat ze die opzetstukjes er af hadden gehaald en op tafel hebben gelegd,
Lol ik dacht eerst dat er Hema stondMars18 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:54:
Welke extenders zijn het?
Deze: http://www.bol.com/nl/p/h..._all&originalSection=mainpoor Leno schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:56:
[...]
Lol ik dacht eerst dat er Hema stond
Welke extenders zijn het?
Dacht ga het bij alle controllers doen, zodat ze niet meer scheuren. Dan maar er bij vertellen dat ze het er op moeten laten zitten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik gebruik ze, niet die verhogers maar die kleinste met alleen die nopjes er op. Die is wel relax, aan die verhogers kon ik niet wennenMars18 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:57:
[...]
Deze: http://www.bol.com/nl/p/h..._all&originalSection=main
Dacht ga het bij alle controllers doen, zodat ze niet meer scheuren. Dan maar er bij vertellen dat ze het er op moeten laten zitten.
Welke top 3 ps4 games vinden jullie het mooiste?
mijn top 3:
1.GTA5
2.FarCry 4
3.The Order
mijn top 3:
1.GTA5
2.FarCry 4
3.The Order
nothing stops this train
Het mooiste? DriveClub.
Niet lang kunnen testen, maar viel me op dat de systeem opties een beetje opgeschoond zijn. Het is wat logischer gesorteerd etc. Als je nu PS ingedrukt houdt, zie je bovenaan je Music opties (als je muziek afspeelt) voorheen was dat onderaan. Je kan vanaf dat quick menu nu ook je PS4 opnieuw opstarten (net als rest mode en compleet uit). Er zijn her en der wat nieuwe functies toegevoegd (knoppen remappen etc) en alles voelt wat vloeiender aan. Ook werken dingen sneller zoals friends list, als je een game wil joinen komt de optie nu veel sneller. En via What's New is window waar je ziet wat mensen spelen, klik je erop zie je gelijk je vrienden en de games die ze spelen, met de mogelijkheid om ze te joinen of de game te starten.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 05:53:
[...]
Wat voor extra functies heb je nog meer gevonden in die firmware?
Voor mij was het al meer dan waard voor Suspend/Resume.
Defineer mooisteKol Nedra schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:15:
mijn top 3:
1.GTA5
2.FarCry 4
3.The Order
1) StarWars Battlefront
2) StarWars Battlefront
3) StarWars Battlefront
[ Voor 50% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2015 11:20 ]
die is nog niet uit, gaat om de games die al uit zijn anders kan ik het ook:poor Leno schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:19:
[...]
Defineer mooiste
1) StarWars Battlefront
2) StarWars Battlefront
3) StarWars Battlefront
GTA6
Uncharted
Farcy 5
Project Cars (met Morpheus
btw halen jullie ook de Morpheus?
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 16-03-2015 11:23 ]
nothing stops this train
Die zijn nog niet eens aangekondigd.. van SWBF is al In Game footage getoond, twee weken terug.. Onder NDA, dus zeeeer binnenkort zul je t zien 
)
(En ja de Morpheus staat op #1 op mn lijstje om te halen)
StarWars Battlefront met de MorpheusKol Nedra schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:21:
[...]
Project Cars (met Morpheus)
btw halen jullie ook de Morpheus?
(En ja de Morpheus staat op #1 op mn lijstje om te halen)
[ Voor 49% gewijzigd door poor Leno op 16-03-2015 11:27 ]
Verwijderd
GTA 5 vind ik absoluut niet het mooiste kwa graphics. The Order staat bij mij bovenaan.Kol Nedra schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:15:
mijn top 3:
1.GTA5
2.FarCry 4
3.The Order
Oh dat vind ik juist wel, GTA5 staat bij mij bovenaan, de sfeer is zo goed voelbaar.
nothing stops this train
Grafisch is gta5 gewoon super, je kan ook erg ver kijken.
de sfeer heeft wel iets met graphics te maken, de artstyle is ook belangrijk.
grafisch is bv Driveclub beter da project Cars, maar Project Cars is weer 60fps, dus de gameplay is beter.
en omdat 60fps erg goed merkbaar is kan het grafisch beter aanvoelen terwijl dat niet is maar wel voelbaar is.
de sfeer heeft wel iets met graphics te maken, de artstyle is ook belangrijk.
grafisch is bv Driveclub beter da project Cars, maar Project Cars is weer 60fps, dus de gameplay is beter.
en omdat 60fps erg goed merkbaar is kan het grafisch beter aanvoelen terwijl dat niet is maar wel voelbaar is.
nothing stops this train
Dit wordt echt een kansloze discussie.. Daarom zei ik al, defineer mooiste 
En ik krijg ook het gevoel dat wat wij ook kiezen, jij GTA5 mooier vindt.. Dit is een hele persoonlijke smaak, en daarover valt niet te twisten.
Als je onder mooiste ook sfeer, artdesign, muziek etc verstaat, ga ik voor Valiant Hearts
En ik krijg ook het gevoel dat wat wij ook kiezen, jij GTA5 mooier vindt.. Dit is een hele persoonlijke smaak, en daarover valt niet te twisten.
Als je onder mooiste ook sfeer, artdesign, muziek etc verstaat, ga ik voor Valiant Hearts
Verwijderd
Tomb Raider staat ook erg hoog op mijn lijstje of Diablo 3, maar dat zijn meer de cutscenes die zo mooi zijn.
TombRaider is gewoon porno
dat geluidje uit haar mondje steeds van Lara Croft 
Diablo 3 staat ook idd hoog, heerlijk dat 60fps chaos op het scherm
Diablo 3 staat ook idd hoog, heerlijk dat 60fps chaos op het scherm
nothing stops this train
mooiste games die ik heb;
1.) Dragon Age: Inquisition
2.) P.T.
3.) GTA V
1.) Dragon Age: Inquisition
2.) P.T.
3.) GTA V
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Wat?Kol Nedra schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:46:
Zelfs na drie keer lezen begreep ik het niet.
60 fps staat gelijk aan betere gameplay. Dat is de korte variant
Mijn mooiste games:
Nr 1:
-Driveclub
Gedeeld 2e:
-Battlefield (vooral single player)
-Killzone Shadow Fall
*ik ben trouwens van mening dat het verschil 30/60fps helemaal niet zo duidelijk merkbaar is.
Maar van alle pc gamers hoor ik dat het echt superduperultra veel cooler is en dat daarom pc>console, dus ik ga het meemaken bij Project Cars*
Nr 1:
-Driveclub
Gedeeld 2e:
-Killzone Shadow Fall
*ik ben trouwens van mening dat het verschil 30/60fps helemaal niet zo duidelijk merkbaar is.
Maar van alle pc gamers hoor ik dat het echt superduperultra veel cooler is en dat daarom pc>console, dus ik ga het meemaken bij Project Cars*
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Verschil tussen 30 fps en 60 fps is dag en nacht.. Speel tomb raider op de ps4 voor de 2e keer maar dus nu op 60 fps.. echt speelt zoveel relaxder weg..dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:55:
Mijn mooiste games:
Nr 1:
-Driveclub
Gedeeld 2e:
-Killzone Shadow Fall
Als zou kunnen zou ik alles wel op 60 fps willen maar ik ga een game niet kopen omdat die niet 60 fps is.. Ja het verschil is groot maar de game zelf is belangrijker
er is idd groot verschil tussen 30 en 60, liefste zie ik alle games 60 maar dat gebeurd jammer genoeg niet.
nothing stops this train
Ik voel het verschil ook direct, maar ik heb net zoveel plezier met een goede 30 fps game.
Ergens rond het sluiten van de sony muziek dienst. Geef ze paar extra dagen voor omzetten naar spotify en dan zal de update wel vallen ong.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:10:
[...]
Bedankt voor de info , nu nog een release datum en ik ben blij.
En over star wars game van dice ben ik zeer sceptisch. Bf3 en bf4 waren alles behalve bug vrij. En nu weer op dezelfde engine een dice game...
Ik ga echt eerst gameplay en reviews afwachten. Ook al ben ik best star wars fan(Vooral de films qua games alleen wat op n64 gespeeld) ben ik echt bang voor een faal.
Enne de mooiste games lijst is toch wel
1 the order by far.
2 driveclub
3 the last of us Remaster.
@ 60fps verhaal.
100% zeker dat verschil er is.
Ik merk het altijd meteen als ik van bv forza 5 naar horizon 2 ga. 60fps is zo smooth voor de ogen. En speelt altijd veel lekkerder in mijn geval.
Liefst zouden ze altijd 60fps doen ipv graphics. The last of us met 60fps was gewoon echt perfect
[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 16-03-2015 13:44 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat heeft wellicht meer te maken met de stad waarop GTA V gebasseerd is dan door iets anders. Je kunt onmogelijk de gangcultuur in Los Angeles negeren als je een misdaadverhaal schrijft die zich afspeelt in Los Angeles.lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:59:
[...]
subjectief etc?
Ben het wel met hem eens, het hele verhaal van SD trekt me stukken meer dan de nigger spam van GTA V. We snappen het, je probeert het straat te houden, echt hip hop. Maar het is nu meer lachwekkend dan serieus te noemen. (Micheal en Trevor zijn dan nog wel geinig. Maar helaas kan je niet 1 character negeren.)
Klopt, maar het was nu meer een parodie dan Saints Row ooit is geweest. Wat een kansloze scenes zitten daar tussenLe Enfant! schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:41:
[...]
Dat heeft wellicht meer te maken met de stad waarop GTA V gebasseerd is dan door iets anders. Je kunt onmogelijk de gangcultuur in Los Angeles negeren als je een misdaadverhaal schrijft die zich afspeelt in Los Angeles.
Verwijderd
Vergelijk Saints Row astublieft niet met GTA. Saints Row 1 was echt een kansloze rip-off van GTA en daarna werd het helemaal een drama met schietende roze dildo's en mannetjes met geitenkoppen.
Nee, want dat zou ten koste gaan van de filmische ervaring.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:37:
Is The Order 60 fps?
Jammer, bij bol.com was PS 4 + FIFA 15 389 euro de afgelopen weken. Actie was tot 5-4-2015, echter staat die er niet meer op.
haha.. want GTA is zo serieus?Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:00:
Vergelijk Saints Row astublieft niet met GTA. Saints Row 1 was echt een kansloze rip-off van GTA en daarna werd het helemaal een drama met schietende roze dildo's en mannetjes met geitenkoppen.
allebei totaal andere doelgroepen
Wel grappig dat die rip-off een heleboel dingen die GTA niet goed deed wel goed deed, en de nieuwe GTA deze dingen ook heeft.. (denk alleen al aan de GPS..)Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:00:
Ok, maar over de hele linie is GTA na al die jaren nog steeds de onverslagen koning als het aankomt op het openworld sandbox playground principe.On_E schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:22:
[...]
Wel grappig dat die rip-off een heleboel dingen die GTA niet goed deed wel goed deed, en de nieuwe GTA deze dingen ook heeft.. (denk alleen al aan de GPS..)
Af en toe komen er wel games tussendoor met interessante toevoegingen, zoals watch dogs met het hacking mechanisme van de stad.
GPS zat ook al in 4 hoor..SA weet ik niet, nooit gespeeld (de enige)On_E schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:22:
[...]
Wel grappig dat die rip-off een heleboel dingen die GTA niet goed deed wel goed deed, en de nieuwe GTA deze dingen ook heeft.. (denk alleen al aan de GPS..)
Tsja, ik vond SR1 en SR2 hele toffe games, beter dan GTA IV sowieso.Trishul schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:28:
[...]
Ok, maar over de hele linie is GTA na al die jaren nog steeds de onverslagen koning als het aankomt op het openworld sandbox playground principe.
Af en toe komen er wel games tussendoor met interessante toevoegingen, zoals watch dogs met het hacking mechanisme van de stad.
Bij SR3 werd het me te gek allemaal en deel 4 ga ik niet eens proberen, maar in mijn optiek is er ruimte voor beide franchises hoor en dat ze dingen bij elkaar ''lenen'' zorgt alleen maar voor betere games toch?
Saint's Row kwam uit voor GTA IV, bijna 2 jaar eerder zelfs.poor Leno schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:33:
[...]
GPS zat ook al in 4 hoor..SA weet ik niet, nooit gespeeld (de enige)
[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 16-03-2015 14:37 ]
San Andreas had het ook, die was weer daarvoor.
Had SA dat ook ja? Dat kon ik me dan even niet meer herinneren.
Verwijderd
Ja, had dat al.
Wat mij betreft mag Saints Row niet eens in de schaduw staan van GTA. Maar wie ben ik.
Wat mij betreft mag Saints Row niet eens in de schaduw staan van GTA. Maar wie ben ik.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 14:51 ]
Ik heb TR op de PS3 en op de PS4 gespeeld.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:18:
[...]
Verschil tussen 30 fps en 60 fps is dag en nacht.. Speel tomb raider op de ps4 voor de 2e keer maar dus nu op 60 fps.. echt speelt zoveel relaxder weg..
Mij viel het eerlijk gezegd niet op. Wellicht omdat er een jaar tussen zat.
Daarom ben ik benieuwd naar Project Cars; kijken of ik het daar anders ervaar.
Verwijderd
Merkte het ook heel erg bij the last of us.. Je ziet gewoon zoveel verschil tussen 30 fps en 60fps.. Mischien is het ook persoon afhankelijk maar voor mij is het heel duidelijk.dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:09:
[...]
Ik heb TR op de PS3 en op de PS4 gespeeld.
Mij viel het eerlijk gezegd niet op. Wellicht omdat er een jaar tussen zat.
Daarom ben ik benieuwd naar Project Cars; kijken of ik het daar anders ervaar.
Over 30 vs 60 fps: http://30vs60.com/
werkt niet op mobiel
Met bovenstaand voorbeeld heb ik nog tig keer heen en weer moeten switchen tot ik zag wat het verschil is. En ja, als je het (eenmaal) ziet, dan is 60 fps echt beter. Als je het niet naast elkaar ziet, dan valt het (in mijn ogen) nauwelijks op.
Tevens is het verschil (voordeel) vooral bij high-speed beelden relevant, imho.
En voor kiwi, 30 vs 60 fps in Project CARS:
[Video: https://www.youtube.com/QksH65BmjK4]
werkt niet op mobiel
Met bovenstaand voorbeeld heb ik nog tig keer heen en weer moeten switchen tot ik zag wat het verschil is. En ja, als je het (eenmaal) ziet, dan is 60 fps echt beter. Als je het niet naast elkaar ziet, dan valt het (in mijn ogen) nauwelijks op.
[Video: https://www.youtube.com/QksH65BmjK4]
[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 16-03-2015 15:27 . Reden: edit: waarom krijg ik die f@!$!# video niet aan de praat....? ]
Uiteraard, maar de gps navigatie zat al eerder in gta. Natuurlijk is er ruimte voor meer franchises, maar het tegenovergestelde heb ik dan ook nooit beweerdOn_E schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:36:
[...]
Tsja, ik vond SR1 en SR2 hele toffe games, beter dan GTA IV sowieso.
Bij SR3 werd het me te gek allemaal en deel 4 ga ik niet eens proberen, maar in mijn optiek is er ruimte voor beide franchises hoor en dat ze dingen bij elkaar ''lenen'' zorgt alleen maar voor betere games toch?
[...]
Saint's Row kwam uit voor GTA IV, bijna 2 jaar eerder zelfs.
Verwijderd
Ja, ik zie verschil. Maar of het nou echt zoveel toevoegt, wat mij betreft niet.ralph075 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:22:
werkt niet op mobiel
[video]
Ik ga thuis even kijken straksralph075 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:22:
[video]
Onzin, of heb je een linkje die dit uitwijst? Als ze 60 hadden gered, hadden ze dit echt wel gedaan.Klor schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:12:
[...]
Nee, want dat zou ten koste gaan van de filmische ervaring.
En het verschil tussen 30 en 60 is gigantisch. Mensen die anders beweren hebben een bril nodig of doen alsof ze het niet zien. Ga eens een uurtje CoD doen en start daarna Far Cry 4 op. Je hebt nog eens een uur nodig om te wennen. Bij TR zie je het al meteen in het menu aan die golven.
zie je het al voor je: lekker Diablo 3 op 30fps spelen 
30-60fps is een wereld van verschil, niet bij elke genre is 60 fps nodig maar wel bij de meeste
30-60fps is een wereld van verschil, niet bij elke genre is 60 fps nodig maar wel bij de meeste
nothing stops this train
Verwijderd
Ja, ik vind Diablo goed spelen, maar ik begrijp het verschil niet zo goed tussen 30 en 60. Als ik die website bekijk, lijkt het op 60 fps iets vloeiender te gaan.
Ik vind van niet, hoewel 60fps wel de voorkeur heeft. Maar ik heb niet minder plezier in een game die 30fps is.
Overigens is het bij racers zeer lastig te zien, omdat je daar niet een camera hebt die beweegt. Dat is ook de reden dat het bij DC amper opvalt. Die game geeft een enorm gevoel van snelheid. In fps en 3rd person games zie je het 't beste.
Overigens is het bij racers zeer lastig te zien, omdat je daar niet een camera hebt die beweegt. Dat is ook de reden dat het bij DC amper opvalt. Die game geeft een enorm gevoel van snelheid. In fps en 3rd person games zie je het 't beste.
Zolang je geen framedrops krijgt maakt het mij niet zoveel uit of het 30 of 60 is. 60 is leuk, maar als dat betekend dat je af en toe drops hebt naar 40, dan speel ik liever met een strakke 30.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
GTA5 is wel een mooi voorbeeld van, 30 fps en nooit een framedrop. Daar kunnen andere goed van leren.
ook met Diablo 3: 60fps en geen enkele framedrop......hulde!
nothing stops this train
Zolang het stabiel en boven de 30 blijft is het prima, maar het mag daar niet onder komen zoals bij Unity het geval is. Dan heb je een grafisch top-notch game maar vraagt dat net teveel waardoor de gameplay en spelervaring eronder lijden.
Die eerste link.... ik zoek maar ik zie het nietralph075 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:22:
[video]
De 2e link is ongeldig
Huh? Welke versie van gta5 heb jij gespeeld dan? Ook de ps4 versie zakt in als je op hoge snelheid cruist door los santos hoor...Kol Nedra schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:20:
GTA5 is wel een mooi voorbeeld van, 30 fps en nooit een framedrop. Daar kunnen andere goed van leren.
Verwijderd
Daarom hoop ik ook dat Borderlands The Handsome collection de framerate minimaal altijd 30fps heeft. Want zeker met de Pre-Sequel was het af en toe gewoon niet te doen. Volgens mij zakte die hele framerate op bepaalde momenten naar 2fps.dutchgio schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:26:
Zolang het stabiel en boven de 30 blijft is het prima, maar het mag daar niet onder komen zoals bij Unity het geval is. Dan heb je een grafisch top-notch game maar vraagt dat net teveel waardoor de gameplay en spelervaring eronder lijden.
geen last van, maar misschien heb ik ook een zeer goede ps4; die van mij maakt ook geen geluid zoals bij sommige wel het geval is. en hij wordt maar max handwarmTrishul schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:35:
[...]
Huh? Welke versie van gta5 heb jij gespeeld dan? Ook de ps4 versie zakt in als je op hoge snelheid cruist door los santos hoor...
nothing stops this train
Verwijderd
Ik ben blij dat ik niet op dit soort dingen let. Als je hier op gaat letten, gaat je hele spelervaring verloren lijkt me.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link