Tuurlijk. Jouw PS4 haalt een betere framerate dan andere PS4's.Kol Nedra schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:39:
[...]
geen last van, maar misschien heb ik ook een zeer goede ps4; die van mij maakt ook geen geluid zoals bij sommige wel het geval is. en hij wordt maar max handwarm
Dat was het smoesje dat ze gebruikten bij het bekend maken van de 30FPS. Dat het nergens op slaat snapt iedereen wel lijkt me. De 21:9 ratio is ook gewoon genomen om minder te hoeven renderen.bram1984 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:01:
[...]
Onzin, of heb je een linkje die dit uitwijst? Als ze 60 hadden gered, hadden ze dit echt wel gedaan.
En het verschil tussen 30 en 60 is gigantisch. Mensen die anders beweren hebben een bril nodig of doen alsof ze het niet zien. Ga eens een uurtje CoD doen en start daarna Far Cry 4 op. Je hebt nog eens een uur nodig om te wennen. Bij TR zie je het al meteen in het menu aan die golven.
Vertel het me maar dokter, heb ik een bril nodig?bram1984 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:01:
[...]
En het verschil tussen 30 en 60 is gigantisch. Mensen die anders beweren hebben een bril nodig of doen alsof ze het niet zien.
Ik wil het zien, ik wil ook wel dóen alsof ik het zie, maar ik doe absoluut niet alsof ik het niét zie.
Ik zie namelijk geen verschil tussen 30 of 60 fps, ook niet in het eerder gepostte Project Cars filmpje.
*zie net dat yt geen 60fps kan spelen*
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 16-03-2015 17:24 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
als je geen verschil ziet dan verwerken je hersenen de data die je ogen versturen net wat trager dan de mensen die wel duidelijk het verschil zien....een andere logica kan ik mij niet bedenken
nothing stops this train
Lees mijn reactie even omtrent racegames. Kijk anders wat filmpjes op Gamersyde. Daar kun je kiezen tussen 30- en 60fpsdvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:20:
[...]
Vertel het me maar dokter, heb ik een bril nodig?
Ik wil het zien, ik wil ook wel dóen alsof ik het zie, maar ik doe absoluut niet alsof ik het niét zie.
Ik zie namelijk geen verschil tussen 30 of 60 fps, ook niet in het eerder gepostte Project Cars filmpje.
Bij het eerste filmpje zag ik het ook niet maar de linker PC clip ziet er gewoon niet uit. Rechter is über.dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:20:
Nickname does not reflect reality
Sinds een maand of wat wel, dacht ik
(laatste update van YT was ook 60fps ondersteuning, meen ik (sorry, geen energie om een linkje te zoeken... misschien later))
Het PC filmpje is overduidelijk 60fps, YT speelt dat makkelijk af.
Nickname does not reflect reality
Alle games moesten deze gen 60 fps zijn,maar helaas sony moest weer is een goedkope ps4 maken met een slechte gfx kaart.Hopelijk is het bij ps5 de standaard en niet te vergeten minimaal 1080p.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik had het verkeerd, het yt filmpje is inderdaad 60fps.
Maar ik blijf erbij: ik zie het verschil echt niet.
Daar sprak ik je ook niet op tegen...dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:43:
Wat een onzin. Graphics verkopen een game. Niet het aantal fps. Ik zou het heel vreemd vinden als de PS5 ook niet gewoon in de meeste gevallen op 30fps gaat draaien. 30fps is gewoon het minimale aantal waarop een game in principe prima speelbaar is. Er zijn maar weinig devs die de grafische pracht die daardoor extra geïmplementeerd kan worden, in willen leveren omdat een selectief groepje consumenten hier waarde aan hecht. Al was de PS4 vijf keer zo snel, dan hadden we gewoon vnl. op 30fps gedraaid, alleen zagen de games er dan een stuk mooier uit.Amaze86 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:31:
Alle games moesten deze gen 60 fps zijn,maar helaas sony moest weer is een goedkope ps4 maken met een slechte gfx kaart.Hopelijk is het bij ps5 de standaard en niet te vergeten minimaal 1080p.
Mensen die bij alle games 60fps hadden verwacht, hebben echt verkeerde verwachtingen gehad.
Verwijderd
Ik ben nu Battlefield : Hardline aan het preloaden en het gaat langzamer dan gewoonlijk.
Nu laat ik em gewoon tot morgenochtend in restmode staan zodat ie verder download.
Ik heb wel weer zin in een goeie shooter zoals Hardline.
Vooral na de flop Call of Duty : Advanced Warfare.
Nu laat ik em gewoon tot morgenochtend in restmode staan zodat ie verder download.
Ja campen werkt niet in AW hè. 
http://www.gamersyde.com/...exploration-32661_en.html
Dus als jij deze hieronder eerst op 1080p/30fps bekijkt en daarna op 1080p/60fps, zie jij geen verschil?dvdkiwi schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:43:
Als ik heel eerlijk ben zie ik het verschil ook niet. Zonder dollen maar waar moet ik dan het verschil zien tussen 30fps en 60fps?bram1984 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:01:
Ja campen werkt niet in AW hè.
[...]
Dus als jij deze hieronder eerst op 1080p/30fps bekijkt en daarna op 1080p/60fps, zie jij geen verschil?
60fps loopt vloeiender. Sommige mensen zien het gewoon echt niet. Ikzelf ben daar heel gevoelig voor, alles lager dan 60fps vind ik verschrikkelijk.bukkum schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:11:
[...]
Als ik heel eerlijk ben zie ik het verschil ook niet. Zonder dollen maar waar moet ik dan het verschil zien tussen 30fps en 60fps?
Alles? Geen enkele trilling als de speler de camera beweegt. Alles loopt veel vloeiender. Bomen blijven gedetailleerd als de camera beweegt. Ook het mikken zelf is veel nauwkeuriger in 60fps.
In DMC is het verschil ook heel goed te zien.
http://www.gamersyde.com/...de_gameplay-34039_en.html
En anders hier: http://30vs60.com/
Patch voor Dying Light komt binnen met een whopping 1 MB/s
En dat op een 200 Mbit lijntje ... ben blij dat ik nog niet voor de digitale games ga ...
En dat op een 200 Mbit lijntje ... ben blij dat ik nog niet voor de digitale games ga ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik zie er echt geen verschil in, heb al die filmpjes bekeken en geprobeerd iets waar te nemen maar niks.bram1984 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:16:
Alles? Geen enkele trilling als de speler de camera beweegt. Alles loopt veel vloeiender. Bomen blijven gedetailleerd als de camera beweegt. Ook het mikken zelf is veel nauwkeuriger in 60fps.
Let eens op die bomen op het begin als de camera draait, of op de lamellen. Ik blijf erbij: als je dat niet ziet, mankeer je iets aan je ogen (no offence verder en niet lullig bedoeld, maar het is echt overduidelijk). Hetzelfde geldt als je van CoD speelt en ineens een 30fps game opstart. Dan heb je gewoon tijd nodig om je hersenen even bij te stellen.bukkum schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:39:
[...]
Ik zie er echt geen verschil in, heb al die filmpjes bekeken en geprobeerd iets waar te nemen maar niks.
Het is zo dst veel mensen het verschil niet zien. Ik gelukkig wel. Alleen heb ik weer problemen met 3d films in de bios. Echt blij dat die techniek dood aan het gaan is....
Vrees ook erg voor vr, denk dat ik daar ook problemen mee zal hebben.
Maar 60fps is gewoon zo soepel voor de ogen.
En met forza 5 en gt6 op ps3 zag ik altijd heel duidelijk als het 60fps was. (Wat met gt6 vaker niet het geval was helaas).
Maar ook de input responce is beter wat met een semi realistische racer echt een must.
Alsnik de 30fps in the last of us aan zette werd ik gewoon misselijk. En als ik zelfs in infamous die geen 60fps draaide de 30fps aanzette merkte ik het. Gameplay werd gewoon minder.
Dus daarom mag van mij alle games op 60fps met mindere graphics.
Zolang verhaal en gameplay goed zit en hij smooth op 60fps draaid Ben ik heel blij
mooie graphics ernaast is een mooi meegenomen zoals the last of us.
Vrees ook erg voor vr, denk dat ik daar ook problemen mee zal hebben.
Maar 60fps is gewoon zo soepel voor de ogen.
En met forza 5 en gt6 op ps3 zag ik altijd heel duidelijk als het 60fps was. (Wat met gt6 vaker niet het geval was helaas).
Maar ook de input responce is beter wat met een semi realistische racer echt een must.
Alsnik de 30fps in the last of us aan zette werd ik gewoon misselijk. En als ik zelfs in infamous die geen 60fps draaide de 30fps aanzette merkte ik het. Gameplay werd gewoon minder.
Dus daarom mag van mij alle games op 60fps met mindere graphics.
Zolang verhaal en gameplay goed zit en hij smooth op 60fps draaid Ben ik heel blij
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Met een recente update is de framerate op die momenten verbeterd.Trishul schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:35:
[...]
Huh? Welke versie van gta5 heb jij gespeeld dan? Ook de ps4 versie zakt in als je op hoge snelheid cruist door los santos hoor...
Last Of Us is ideaal om het verschil te zien / te merken. Speel m eens even op ''normaal'' 60 fps, en zet dan in options de frame cap van 30 fps aan. Als je dan nog zegt dat je geen verschil merkt is dat ronduit ongeloofwaardig.bukkum schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:11:
[...]
Als ik heel eerlijk ben zie ik het verschil ook niet. Zonder dollen maar waar moet ik dan het verschil zien tussen 30fps en 60fps?
De meeste ontwikkelaars die hun spellen op 30 fps laten lopen hebben ook enkele foefjes (motion blur bijvoorbeeld) .De EGO engine van Codemasters (Dirt en Grid series) is trouwens een mooi voorbeeld van een engine die in staat is om een 30 fps game soepeler en vloeiender te laten verlopen, dan dat ie in werkelijkheid loopt
Wel is het zo dat het van persoon tot persoon kan verschillen, in hoeverre je het verschil in frames waar kunt nemen, of hoe gevoelig je ogen zijn voor snelle beelden achter elkaar, of snelle flitsen. Mijn ogen zijn heel gevoelig, vroeger kreeg ik pijn aan mn ogen als ik een tijdje naar zo n 50 HZ aan het kijken was. Bij mij op mn sportschool stoor ik me bijvoorbeeld altijd aan enkele ''flitsende'' lampen..... maar ik ben blijkbaar de enigste die er last van heeft.
Zo lang alle bioscoopfilms nog op 24fps draaien, zal het voor het gros van de mensheid niet echt boeien of het 30 of 60fps is.PsychoBoyJack schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:22:
Wel is het zo dat het van persoon tot persoon kan verschillen, in hoeverre je het verschil in frames waar kunt nemen, of hoe gevoelig je ogen zijn voor snelle beelden achter elkaar, of snelle flitsen.
60fps is inderdaad vloeiender in bepaalde (specifieke) scenario's, maar krijg in de bioscoop (of in games) niet het gevoel dat het erg hapert...
Ik geloof echt wel dat er verschil is maar ik zie het niet in die filmpjes (op pc). Normaal valt echt elk dingetje in beeld mij op en mijn ogen zijn echt uitstekend. Ik vond al eerder in dit topic dat the order een soort bewegings blur heeft en zie echt al die pop up in unity. Ook daar merk ik echt dat de framerate inkakt. Jammer dat ik the last of us niet meer heb om het verschil is te testen. Misschien merk ik het gelijk als ik het "ervaar".bram1984 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:52:
[...]
Let eens op die bomen op het begin als de camera draait, of op de lamellen. Ik blijf erbij: als je dat niet ziet, mankeer je iets aan je ogen (no offence verder en niet lullig bedoeld, maar het is echt overduidelijk). Hetzelfde geldt als je van CoD speelt en ineens een 30fps game opstart. Dan heb je gewoon tijd nodig om je hersenen even bij te stellen.
Ik zie t verschil ook nauwelijks. Bij the last of Us duurde t even maar merkte uiteindelijk wel enig verschil.
In t filmpje van Project Card zie ik t niet.
In shooters merk ik het wel heel goed. Dan beweegt alles zoveel soepeler.
In shooters merk ik het wel heel goed. Dan beweegt alles zoveel soepeler.
PSN ID Binloading_nl
Wanneer er een scene is waar de camera ''pant'' (dus zijdelings draait of meebeweegt) valt het wel degelijk op. Net zoals je tijdens het gamen draait of strafed... Dan valt het haperende beeld pas echt op.ralph075 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:33:
[...]
Zo lang alle bioscoopfilms nog op 24fps draaien, zal het voor het gros van de mensheid niet echt boeien of het 30 of 60fps is.
60fps is inderdaad vloeiender in bepaalde (specifieke) scenario's, maar krijg in de bioscoop (of in games) niet het gevoel dat het erg hapert...
Onlangs waren The Hobbit films nog wel bij sommige bioscopen in 48fps te zien. Leek me wel interessant, helaas niet de mogelijkheid gehad om het te kunnen ervaren. De geruchten gaan dat de volgende Avatar delen ook in 60 fps te zien zullen zijn... ben benieuwd... Aangezien de eerste Avatar het hele 3d gebeuren in een stroom versnelling wist te brengen.
En 60 fps is altijd vloeiender, niet alleen in bepaalde specifieke scenario's... Blijkbaar hangt het af van hoe goed jouw oog is, om het te kunnen waarnemen.
Ik heb de hobbit in 48 fps gezien en daarna in 24 fps en ik dacht wel een verschil te merken. Ook als ik youtube van die 60fps filmpjes bekijk zie ik duidelijk wel een verschil. Maar 30 fps vind ik ook prima hoor, het is niet dat ik het vervelend vind om iets op 30 fps te spelen, 60fps is alleen mooier.PsychoBoyJack schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:02:
[...]
Wanneer er een scene is waar de camera ''pant'' (dus zijdelings draait of meebeweegt) valt het wel degelijk op. Net zoals je tijdens het gamen draait of strafed... Dan valt het haperende beeld pas echt op.
Onlangs waren The Hobbit films nog wel bij sommige bioscopen in 48fps te zien. Leek me wel interessant, helaas niet de mogelijkheid gehad om het te kunnen ervaren. De geruchten gaan dat de volgende Avatar delen ook in 60 fps te zien zullen zijn... ben benieuwd... Aangezien de eerste Avatar het hele 3d gebeuren in een stroom versnelling wist te brengen.
En 60 fps is altijd vloeiender, niet alleen in bepaalde specifieke scenario's... Blijkbaar hangt het af van hoe goed jouw oog is, om het te kunnen waarnemen.
Discussies houden met mensen die zweren bij 60fps is net zo "vervelend" als discussiëren met audiofielen.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 00:31
Sowieso vind ik het veel offtopic geblaat
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik was Battlefield : Hardline aan het downloaden met ongeveer zo'n snelheid.-SaveMe- schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:26:
Patch voor Dying Light komt binnen met een whopping 1 MB/s![]()
Normaal gaat het bij mij hier ook veel sneller.
Volgens mij zweert hier niemand bij 60fps hoor, maar wellicht lees ik ergens overheen.Trent900 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:20:
Discussies houden met mensen die zweren bij 60fps is net zo "vervelend" als discussiëren met audiofielen.
Verwijderd
Mijn Ps4 draait overuren sinds ik vrijdag met GTA V begonnen ben. Wat een vet spel zeg! Iedere vrije minuut gaat 'ie weer aan, haha. Wat zou de suspend/resume functie nu handig geweest zijn. Gelukkig komt die snel! :-)
Afgelopen weekend begonnen met Wolfenstein, die had ik hier via V&A overgenomen. Begin ooit op de pc gedaan maar nooit afgemaakt.
Maar wat een heerlijke shooter haha. Lekker ouderwets principe en alles dual wielden. Vooral twee shotguns is lachen. En die engine van Rage draait hier stukken beter dan bij Rage zelf.
Maar wat een heerlijke shooter haha. Lekker ouderwets principe en alles dual wielden. Vooral twee shotguns is lachen. En die engine van Rage draait hier stukken beter dan bij Rage zelf.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
MMORPG (massive multiplayer online real poker game)?steefje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:31:
Gisteren trouwens ook al een blue screen error tijdens het trimmen van een gecapturede video
Verwijderd
Ik vind het zo grappig dat die meningen over AW zo verdeeld zijn, of je vindt het fantastisch of helemaal niks. Ik vind het prachtig zoals het nu is, doet me denken aan HALO op de oude Xbox, man wat een feest. Ik geniet nog steeds van Ghosts of een oudere COD, maar AW vind ik echt een meesterspel.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:56:
Ik ben nu Battlefield : Hardline aan het preloaden en het gaat langzamer dan gewoonlijk.
Wat je vaak hoort bij de Hobbit is dat de 48fps er voor zorgt dat het er allemaal te gelikt en scherp uit ziet. Dat heb ik zelf ook wel gemerkt. Je bent eigenlijk gewend dat bij een snelle beweging je een beetje blur krijgt en daarna weer scherp stelt. Door de 48fps blijft echter de hele beweging haarscherp in beeld, waardoor het wat onnatuurlijk aan voelt.PsychoBoyJack schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:02:
[...]
Wanneer er een scene is waar de camera ''pant'' (dus zijdelings draait of meebeweegt) valt het wel degelijk op. Net zoals je tijdens het gamen draait of strafed... Dan valt het haperende beeld pas echt op.
Het kan best zijn dat "we" nog moeten wennen aan 48fps films, maar voorlopig vind ik het nog niet echt een verbetering. Voor games is het natuurlijk veel minder een probleem, aangezien die er niet fotorealistisch uit zien en je er veel meer in betrokken bent.
uhm...
Told youScrisissszzz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:16:
Afgelopen weekend begonnen met Wolfenstein, die had ik hier via V&A overgenomen. Begin ooit op de pc gedaan maar nooit afgemaakt.
PS5
Hier ook, alleen dan bij het trimmen van een foto uit een replay.dvdkiwi schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:29:
[...]
MMORPG (massive multiplayer online real poker game)?
![]()
Gisteren trouwens ook al een blue screen error tijdens het trimmen van een gecapturede video
Ik heb laatst in een impulsieve bui Switch Galaxy Ultra en Awesomenauts Assemble gekocht.
Begonnen met SGU, en vond het een beetje tegenvallen. Had gehoopt op een spel iets meer als Wipeout.
Dat was echt een challenging spel.
Awesomenauts Assemble eventjes de tutorial gespeeld en gelijk online gegaan, where I proceeded to get my ass kicked.
SGU schijnt leuker te worden na de eerste 10 levels, omdat je dan sneller gaat en de levels wat moeilijker worden. Ze hadden gewoon een moeilijkheidsgraag moeten instellen, nu duurt het inwerken iets te lang.
AA dat ga ik zeker nog wel eens spellen, best lachen en leuk uitgewerkt.
Begonnen met SGU, en vond het een beetje tegenvallen. Had gehoopt op een spel iets meer als Wipeout.
Dat was echt een challenging spel.
Awesomenauts Assemble eventjes de tutorial gespeeld en gelijk online gegaan, where I proceeded to get my ass kicked.
SGU schijnt leuker te worden na de eerste 10 levels, omdat je dan sneller gaat en de levels wat moeilijker worden. Ze hadden gewoon een moeilijkheidsgraag moeten instellen, nu duurt het inwerken iets te lang.
AA dat ga ik zeker nog wel eens spellen, best lachen en leuk uitgewerkt.
Ik raad je aan om eerst met elk karakter minimaal 1 match vs bots te doen, dan weet je iig wat je kunt verwachten als je die karakters online tegenkomt. (en je level wordt er nog hoger mee ook..)sanre4l schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:27:
Als je eens samen wil spelen, mijn PSN is nyx1978.
[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 17-03-2015 09:42 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Haha you were rightkernie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:09:
[...]
Told youHij is echt goed he, blijft ook echt boeien tot het einde.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Goede tip, thanks! Ik voeg je later op de dag nog even toe, lijkt mij sowieso leuker om samen te spelen. Ok dat klinkt iets droger dan bedoeldOn_E schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:41:
[...]
Ik raad je aan om eerst met elk karakter minimaal 1 match vs bots te doen, dan weet je iig wat je kunt verwachten als je die karakters online tegenkomt. (en je level wordt er nog hoger mee ook..)
Als je eens samen wil spelen, mijn PSN is nyx1978.
Verwijderd
Ik probeer af en toe een youtube video te uploaden vanaf mijn PS4, maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat hij ook de microfoon audio overneemt? Want 10 minuten naar een youtube filmpje kijken zonder comments is wat saai.
Ik vind het eigenlijk best jammer dat er op de ps store geen wishlist is. Dit zou toch wel echt super handig zijn!
Ja met bekenden spelen scheelt ietwat frustratie zo af en toe.sanre4l schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:48:
[...]
Goede tip, thanks! Ik voeg je later op de dag nog even toe, lijkt mij sowieso leuker om samen te spelen. Ok dat klinkt iets droger dan bedoeld
Een van de beste games op de PS4 als je het mij vraagt dus wel een goede aankoop!
En morgen een nieuwe update met een gratis karakter.
Vorige week gekocht bij de Dixons voor 2 tientjes, heerlijke shooter idd, mooi om te oefenen met de controller voor mij.Scrisissszzz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:41:
[...]
Haha you were rightAl fan van de Wolfenstein wereld sinds het origineel. Deze is ook zeer vermakelijk!
Verwijderd
Dat kun je ergens in de PS4 instellingen instellen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:53:
Ik probeer af en toe een youtube video te uploaden vanaf mijn PS4, maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat hij ook de microfoon audio overneemt? Want 10 minuten naar een youtube filmpje kijken zonder comments is wat saai.
Ik heb ook gerecorded met chat geluiden erbij.
Verwijderd
Als ik het goed heb staat het in de share-button instellingen.
Sharebutton indrukken , dan options for sharing.
Sharebutton indrukken , dan options for sharing.
En je kan t zelfs zo instellen dat je alle anderen ook opneemtVerwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:11:
[...]
Dat kun je ergens in de PS4 instellingen instellen.
Ik heb ook gerecorded met chat geluiden erbij.
-
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:56:
(zou ik persoonlijk toch voor BF4 gaan, of Wolfenstein single player..)
[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 17-03-2015 11:14 ]
Verwijderd
Klopt , ik ben net zelf ook even al die instellingen doorgelopen.
Share-button , daarna options button en je kunt alles naar wens instellen.
Moeten de andere spelers daar ook toestemming voor geven? Lijkt mij wel beter eerlijk gezegd.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:19:
Klopt , ik ben net zelf ook even al die instellingen doorgelopen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
volgens mij wel, niet geprobeerd..
Maar is wel leuker dan alleen jezelf horen
Ja inderdaad ik zit soms in sessies met de grappigste personen die ik ooit online ben tegen gekomen maar om zoiets nou op te nemen zonder dat ze het weten gaat mij wat te ver.poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:40:
volgens mij wel, niet geprobeerd..
Verwijderd
Ik nam ook altijd mezelf en anderen in de game op via de microfoons van de chat.
Hier een voorbeeld van dat je moet uitkijken wat je zegt in de chat :
Mijn voice zit ook in de clip.
Daar gaan we weer!Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:02:
[video]
Helemaal mee eens. Ghosts was ook erg tof en AW vind ik ook leuk. Persoonlijk vind ik Ghosts leuker dan AW, omdat ik traditioneel CoD leuker vind. Bij AW komt de skill veel meer uit de verf dan welke shooter ook. Daarom is m'n k/d ook een stuk lager...Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:54:
[...]
Ik vind het zo grappig dat die meningen over AW zo verdeeld zijn, of je vindt het fantastisch of helemaal niks. Ik vind het prachtig zoals het nu is, doet me denken aan HALO op de oude Xbox, man wat een feest. Ik geniet nog steeds van Ghosts of een oudere COD, maar AW vind ik echt een meesterspel.
[ Voor 55% gewijzigd door SqueakyClean op 17-03-2015 12:27 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:02:
Ik nam ook altijd mezelf en anderen in de game op via de microfoons van de chat.
[video]
SqueakyClean schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:17:
[...]
Daar gaan we weer!
[...]
Helemaal mee eens. Ghosts was ook erg tof en AW vind ik ook leuk. Persoonlijk vind ik Ghosts leuker dan AW, omdat ik traditioneel CoD leuker vind. Bij AW komt de skill veel meer uit de verf dan welke shooter ook. Daarom is m'n k/d ook een stuk lager...
[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 17-03-2015 12:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik heb ook meer en langer genoten van Ghosts.SqueakyClean schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:17:
Helemaal mee eens. Ghosts was ook erg tof en AW vind ik ook leuk. Persoonlijk vind ik Ghosts leuker dan AW, omdat ik traditioneel CoD leuker vind. Bij AW komt de skill veel meer uit de verf dan welke shooter ook. Daarom is m'n k/d ook een stuk lager...
Ik verlang dan ook naar Battlefield : Hardline overmorgen.
Ik hoop Hardline met net zoveel langdurig plezier te spelen als dat ik dat met Ghosts deed.
Hallo mede tweakende Playstation gamers,
De PS4 is mijn eerste PS gekocht in februari. Ik ben al jaren een pc gamer, en dan met name de Battlefield reeks en de COD reeks van het begin af aan dat die games uitkwamen.
Ik had dus in het begin wat eeeuh, aanpassings-problemen om de games op de PS te laten doen wat ik wou
Ik had echt het idee toen ik de PS4 aanschafte dat ik op de PS4 alle PS3 games kon spelen. Was dus een beetje een bummer toen ik er achter kwam dat dat dus niet gaat. Is Sony nog iets van plan in de toekomst met een firmware update dat dit wel mogelijk gaat worden?
De reden van aanschaf van de console door deze pc gamer was: The Last of Us, remasterd, wat een top game is dat!
Ik was het wachten beu dat die titel nu eens naar het pc platform kwam dus toch maar een PS gekocht. Nu heb ik The order 1886 ook al uitgespeeld en er zullen wel meer games volgen want dat vind ik toch wel zaliger dan op de pc, single player achtige games op de PS. Dat werkt even wat fijner op de PS dan op de PC. Echt hard core multiplayer zoals BF of COD gaat denk ik beter op de PC dan op de PS.
Maar, ik moet wel even het volgende kwijt over de PS4, wat een saaie console is het. Ik bedoel het hoefde ook niet vuurwerk zijn het start scherm en je home scherm maar die kleuren en die geluidjes in het overzicht scherm, het voelt zo simpel goedkoop? Hoe was dat op de voorgaande PS'en? Had ergens het idee dat op dat gebied het op één generatie eerdere PS iets wat meer slicker/beter uit zag.
Verder dan dat is het een fijne console en ik denk dat deze pc gamer er vele jaren plezier van gaat hebben.
De PS4 is mijn eerste PS gekocht in februari. Ik ben al jaren een pc gamer, en dan met name de Battlefield reeks en de COD reeks van het begin af aan dat die games uitkwamen.
Ik had dus in het begin wat eeeuh, aanpassings-problemen om de games op de PS te laten doen wat ik wou
Ik had echt het idee toen ik de PS4 aanschafte dat ik op de PS4 alle PS3 games kon spelen. Was dus een beetje een bummer toen ik er achter kwam dat dat dus niet gaat. Is Sony nog iets van plan in de toekomst met een firmware update dat dit wel mogelijk gaat worden?
De reden van aanschaf van de console door deze pc gamer was: The Last of Us, remasterd, wat een top game is dat!
Ik was het wachten beu dat die titel nu eens naar het pc platform kwam dus toch maar een PS gekocht. Nu heb ik The order 1886 ook al uitgespeeld en er zullen wel meer games volgen want dat vind ik toch wel zaliger dan op de pc, single player achtige games op de PS. Dat werkt even wat fijner op de PS dan op de PC. Echt hard core multiplayer zoals BF of COD gaat denk ik beter op de PC dan op de PS.
Maar, ik moet wel even het volgende kwijt over de PS4, wat een saaie console is het. Ik bedoel het hoefde ook niet vuurwerk zijn het start scherm en je home scherm maar die kleuren en die geluidjes in het overzicht scherm, het voelt zo simpel goedkoop? Hoe was dat op de voorgaande PS'en? Had ergens het idee dat op dat gebied het op één generatie eerdere PS iets wat meer slicker/beter uit zag.
Verder dan dat is het een fijne console en ik denk dat deze pc gamer er vele jaren plezier van gaat hebben.
Misschien had je beter een PS3 kunnen kopen dan
Ik vind het juist wel lekker: behoorlijk minimalistisch gehouden en het achtergrondgeluid (kan ook uit) is wel fijn als je net uit een battle of een chaotische wedstrijd komt.
PS Now komt over een tijdje, maar dat is een streamings dienst voor ps3 games. Verder wel vreemd dat je dat dacht, want sony is hier vrij helder over geweest.toro36 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:00:
En het XMB menu van de ps3 was ook niet veel spannender ;-)
Vind het menu van de ps4 heel straks , simpel en fijn. Alleen retetraag als je een game hebt draaien en partychat aanstaat
Vind het menu van de ps4 heel straks , simpel en fijn. Alleen retetraag als je een game hebt draaien en partychat aanstaat
poor Leno schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:12:
[...]
En je kan t zelfs zo instellen dat je alle anderen ook opneemt
Dit werkt alleen als je in een Party chat zit. De personen in de chat moeten dan in de opties van de chat aangeven dat ook hun stemmen te horen zijn in de stream (zullen ook worden opgenomen).AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:37:
[...]
Moeten de andere spelers daar ook toestemming voor geven? Lijkt mij wel beter eerlijk gezegd.
Oftewel, ja die personen moeten daar toestemming voor geven!
[ Voor 16% gewijzigd door Jackal131 op 17-03-2015 13:26 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Meestal komt er een stortvloed van geklaag als Dennis een filmpje post. Maar tot nog toe gaat t goed!
Helemaal mee eens. Ik vind de PS4 juist veel kwaliteit uitstralen. De geluidjes, vloeiende achtergronden (afhankelijk van je theme), werking... voor mij voelt alles als een geoliede machine.Jumpman schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:06:
Ik vind het juist wel lekker: behoorlijk minimalistisch gehouden en het achtergrondgeluid (kan ook uit) is wel fijn als je net uit een battle of een chaotische wedstrijd komt.
Ik hoop dat Hardline hard onderuit gaat. Na alle perrikelen met BF4 was het netter geweest als ze het spel als uitbreiding voor BF4 hadden uitgebracht. Voor mij een duidelijk geval van uitmelken...Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:30:
[...]
Ik heb ook meer en langer genoten van Ghosts.
Ik verlang dan ook naar Battlefield : Hardline overmorgen.
Ik hoop Hardline met net zoveel langdurig plezier te spelen als dat ik dat met Ghosts deed.
[ Voor 26% gewijzigd door SqueakyClean op 17-03-2015 14:12 ]
Heb de PS4 ook pas een aantal maanden, voorheen ook alleen maar PC en ik heb nog steeds wel moeite met vooral het aimen met controller.toro36 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:00:
Hallo mede tweakende Playstation gamers,
Ik had dus in het begin wat eeeuh, aanpassings-problemen om de games op de PS te laten doen wat ik wou![]()
Maar het gemak van even een game aanslingeren, geen settings/controls/gfx/mouse acc/ ini.files/FOV blablabla instellen en gewoon gaan is toch wel heel erg prettig voor mij iig.
Precies, dit was voor mij ook de reden om te switchen in 2008. Dat ik de Sony PlayStation 3 gratis kreeg, hielp natuurlijk ook mee.Sipio schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:15:
[...]
Heb de PS4 ook pas een aantal maanden, voorheen ook alleen maar PC en ik heb nog steeds wel moeite met vooral het aimen met controller.
Maar het gemak van even een game aanslingeren, geen settings/controls/gfx/mouse acc/ ini.files/FOV blablabla instellen en gewoon gaan is toch wel heel erg prettig voor mij iig.
Precies dit. Daarom hoop ik nog op een skyrim remastered. Op de pc heb ik er meer dan 100 uur in zitten, maar nooit ver gekomen in het spel zelf. Vooral lopen klooien met mods. Eigenlijk wil ik de game wel eens 'gewoon' kunnen spelen, zonder dat ik me continu afvraag of het nog beter/mooier kan.Sipio schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:15:
[...]
Heb de PS4 ook pas een aantal maanden, voorheen ook alleen maar PC en ik heb nog steeds wel moeite met vooral het aimen met controller.
Verwijderd
Wie wil jij dan opnemen????AtlAntA schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:46:
[...]
Ja inderdaad ik zit soms in sessies met de grappigste personen die ik ooit online ben tegen gekomen maar om zoiets nou op te nemen zonder dat ze het weten gaat mij wat te ver.
?????sessies met de grappigste personen die ik ooit online ben tegen gekomen
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Gezien de quote: "grappigste personen die ik ooit online ben tegen gekomen "van Atlanta jou in elk geval niet
Verwijderd
ow gelukkig wil namelijk vooral serieus genomen worden (bedoel niet van achteren)...NoGinryuGo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:29:
[...]
Gezien de quote: "grappigste personen die ik ooit online ben tegen gekomen "van Atlanta jou in elk geval niet
Spijkers met koppen sla jij!NoGinryuGo schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:29:
[...]
Komen jullie dit topic nu ook al bevuilen hahaha waar gaat het heen met de wereld..Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:37:
[...]
ow gelukkig wil namelijk vooral serieus genomen worden (bedoel niet van achteren)...
toro36 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:00:
Van PSX/PS One naar PS2 was in mijn herinnering de enige stap die backwards compatible was.voxxel schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:08:
[...]
PS Now komt over een tijdje, maar dat is een streamings dienst voor ps3 games. Verder wel vreemd dat je dat dacht, want sony is hier vrij helder over geweest.
Alle stappen daarna zijn zonder bw compatibility geweest (dacht ik, de PSX en de PS4 zijn mijn enige consoles, dus ben niet 100% zeker).
Nou ja, de eerste versies van de PS3 ook, maar dat hebben ze er al snel uitgesloopt, naast nog een hele rits "features"....ralph075 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:27:
[...]
[...]
Van PSX/PS One naar PS2 was in mijn herinnering de enige stap die backwards compatible was.
Alle stappen daarna zijn zonder bw compatibility geweest (dacht ik, de PSX en de PS4 zijn mijn enige consoles, dus ben niet 100% zeker).
Verwijderd
Die ze eerst geadverteerd hadden,maar blijkbaar vonden ze dat kopers niet de eigenaren waren van de PS3.Lekker alles op slot doen.harrytasker schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:31:
[...]
Nou ja, de eerste versies van de PS3 ook, maar dat hebben ze er al snel uitgesloopt,naast nog een hele rits "features".....
Volgende week woensdag hopelijk een PS4,kan ik na 5 weken weer uitgebreid gamen.
Verwijderd
Hustle Kings vanaf nu GRATIS op de PS4 :
https://store.playstation...t~games%3Aplatform~ps4%7C
Het is heerlijk om te spelen en ik heb de training al gehaald en mijn eerste potje al gewonnen.
Met GRATIS trofeeën.
Het is heerlijk om te spelen en ik heb de training al gehaald en mijn eerste potje al gewonnen.
Met GRATIS trofeeën.
Dank je! Gelijk maar aangezet in de store. Keek er al even naar uit.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 06:26:
Hustle Kings vanaf nu GRATIS op de PS4
Aah, Dennis post wat, en gelijk de eerste zeik reactie al. Wordt een beetje saai, ik verwacht zelf wat meer originaliteit.
Vanavond maar die Hustle Kings gaan downloaden, klinkt wel als mijn soort spel
Vanavond maar die Hustle Kings gaan downloaden, klinkt wel als mijn soort spel
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Episode 2 van Tales from the Bordelands staat nu ook in de PS store zie ik. Vanavond maar eens gaan doen, nu al zin in.
Yup, je kunt credits kopen die je nodig hebt om online te kunnen spelen.M a r c o schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:53:
Het is blijkbaar wel een free-to-play met ingame aankopen.
Maar die credits kun je ook verdienen met de career mode.
Je start trouwens al met 2.500 credits.
[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 18-03-2015 09:08 ]
Verwijderd
Hier een impressie van Hustle Kings :
Een paar uurtjes geprobeerd nu en het is net iets makkelijker dan Pure Pool.
Met de DS4 controller is het heerlijk en relaxed te spelen vanuit de luie stoel.
Je kunt ook inderdaad credits verdienen als je wint offline en/of online.
Met de DS4 controller is het heerlijk en relaxed te spelen vanuit de luie stoel.
Heb je ook betaalde trophies dan?Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 06:26:
Hustle Kings vanaf nu GRATIS op de PS4 :
Met GRATIS trofeeën.
PSN: Bellerophon-
Meer een opmerking voor trophy-hunters, denk ik. Een free-to-play game waar je zonder in-game aankopen toch een redelijk aantal trofeeën kan halen.
Verwijderd
Man, dat lijkt me echt geen donder aan. Ga op zaterdag naar een poolcafe, drink een paar pilsjes en ga weer naar huis. Begrijp niet dat je hier gelukkig van wordt.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:24:
Hier een impressie van Hustle Kings :
Gelukkig hoef je het ook niet te begrijpen.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Man, dat lijkt me echt geen donder aan. Ga op zaterdag naar een poolcafe, drink een paar pilsjes en ga weer naar huis. Begrijp niet dat je hier gelukkig van wordt.
In het café met een pilsje is natuurlijk leuker, maar ik kan me er op de ps ook prima mee vermaken. Heerlijk rustgevend, een potje virtueel poolen.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:57:
Weet ik. Ieder zijn meug.
Dat dus. Soms kom je thuis na een dag hard werken en dan heb je niet altijd zin in brullende motoren of keiharde klappen van een double barrel shotgun. Daar zijn zulke spellen zeer geschikt voor.ralph075 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:59:
[...]
In het café met een pilsje is natuurlijk leuker, maar ik kan me er op de ps ook prima mee vermaken. Heerlijk rustgevend, een potje virtueel poolen.
@dennis hoe ziet de belichting eruit? Met pure pool was het soms zo donker dat je de ballen aan de overkant nauwelijks kon zien.
[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 18-03-2015 11:06 . Reden: Typo ]
Verwijderd
Misschien ligt dat aan mij, maar nooit geweten dat mensen zo iets spelen. Er gaat een wereld voor me open.
Met alle respect hoor maar als ik je post geschiedenis zo lees heb jij nogal een kortzichtige kijk op de wereld.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:08:
Misschien ligt dat aan mij, maar nooit geweten dat mensen zo iets spelen. Er gaat een wereld voor me open.
Verwijderd
Ja dat klopt. Ik heb een nogal een sterke mening, ik vind gewoon specifieke dingen leuk, maar ik sta wel open voor andere dingen hoor. Had ook nooit gedacht dat ik iets als Diablo leuk zou vinden, vind ik nu ook fantastisch.
Heeft weinig met een mening te maken. Als niemand zulke spellen speelt/koopt (zoals jij dacht) dan worden ze ook niet gemaakt. Als je zoiets niet zelf kan bedenken is dat imho kortzichtig. Ik vind ook niks aan battlefield 4 maar ik snap wel dat mensen zulke spellen spelen.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:12:
Ja dat klopt. Ik heb een nogal een sterke mening, ik vind gewoon specifieke dingen leuk, maar ik sta wel open voor andere dingen hoor. Had ook nooit gedacht dat ik iets als Diablo leuk zou vinden, vind ik nu ook fantastisch.
Verwijderd
Ik kan het allemaal prima zien , net zoals ik dat in Pure Pool eigenlijk ook kon.AtlAntA schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:05:
@dennis hoe ziet de belichting eruit? Met pure pool was het soms zo donker dat je de ballen aan de overkant nauwelijks kon zien.
Met Hustle Kings kun je de camera ook besturen , bijvoorbeeld vanaf boven.
Kortom : Prima spel om tussendoor van te genieten.
Ik hoop trouwens dat het bijbehorende Snooker pack ook snel aan te schaffen is.
Verwijderd
Dat begrijp ik ook nog wel, maar ik ken gewoon niemand die zo'n spel speelt.AtlAntA schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:16:
[...]
Heeft weinig met een mening te maken. Als niemand zulke spellen speelt/koopt (zoals jij dacht) dan worden ze ook niet gemaakt. Als je zoiets niet zelf kan bedenken is dat imho kortzichtig. Ik vind ook niks aan battlefield 4 maar ik snap wel dat mensen zulke spellen spelen.
Dus snooker zit er niet bij in? Dan zal ik genoodzaakt zijn om die erbij te kopen. Mijn schoonmoeder (!) is helemaal gek van snooker en zit me al tijden aan de kop te zeuren wanneer er zo'n spel op "dat playding" komt.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:18:
[...]
Ik kan het allemaal prima zien , net zoals ik dat in Pure Pool eigenlijk ook kon.
Met Hustle Kings kun je de camera ook besturen , bijvoorbeeld vanaf boven.
Kortom : Prima spel om tussendoor van te genieten.
Ik hoop trouwens dat het bijbehorende Snooker pack ook snel aan te schaffen is.
Ik zit eigenlijk te wachten op een next-gen Cabela's jacht-sim of nog liever een Rapala vis-sim. Ook van die spellen die niet iedereen speelt, maar wel echt leuk zijn om te doen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link