PSN: Bellerophon-
Verwijderd
Op de PS4 heb ik em met korting gekocht en ik wil em nog een keer uitspelen.
GTA IV en V waren ook leuke games waar ik me destijds wel mee vermaakt heb.
Vooral de gevechten en combis zijn erg goed uitgewerkt, ook vond ik de missies erg goed in de verhaallijn passen, dus laat ze daar maar een opvolger van maken..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Dan heb jij de Arkham games en Mordor niet gespeeld waarschijnlijk. Het vechten in die games is namelijk 100x beter en soepeler.SAiN ONeZ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:57:
Eén van de weinige games die ik helemaal uit gespeeld heb, lately, dus bij mij staat hij ook erg hoog genoteerd. Ik heb em op de PC gespeeld, maar kon het niet laten om hem ook op de ps4 te halen...
Vooral de gevechten en combis zijn erg goed uitgewerkt, ook vond ik de missies erg goed in de verhaallijn passen, dus laat ze daar maar een opvolger van maken..
Nu was Sleeping Dogs meer een concurrent destijds van GTA 4 dan van een Mordor...bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:04:
[...]
Dan heb jij de Arkham games en Mordor niet gespeeld waarschijnlijk. Het vechten in die games is namelijk 100x beter en soepeler.
Die setting vind ik niet zo tof, hou niet zo van Elfjes en dwergen en fabeltjes, de Arkham games bedoel je Batman mee? Dat gaat nog net, dus die zal ik eens gaan checken, welke is daar de beste van?bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:04:
[...]
Dan heb jij de Arkham games en Mordor niet gespeeld waarschijnlijk. Het vechten in die games is namelijk 100x beter en soepeler.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Deel 1 en 2. Maar zijn er niet op de PS4.SAiN ONeZ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:07:
[...]
Die setting vind ik niet zo tof, hou niet zo van Elfjes en dwergen en fabeltjes, de Arkham games bedoel je Batman mee? Dat gaat nog net, dus die zal ik eens gaan checken, welke is daar de beste van?
Echt he..Bellerophon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:05:
[...]
Nu was Sleeping Dogs meer een concurrent destijds van GTA 4 dan van een Mordor...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Jep, ik heb alleen niet zoveel zin om 'm open te gaan maken. Ik vrees dat dat het naar Sony moet worden opgestuurd. Hij begint nu ook luide geluiden te maken tijdens het laden en andere schijfjes werken ook niet meer.
Verwijderd
Leuke game voor tussendoor met 4 verhalende hoofdstukken.
Ik zag een paar mensen erg positief zijn over de game in dit topic.
En ik dacht dat spel wil ik ook "gratis" proberen op de PlayStation.
Ah, bedankt, dan ben ik bijna aan het einde... (wist niet hoeveel hoofdstukken het in totaal waren...)Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:53:
Toch maar Valiant Hearts gedownload en begonnen met spelen.
Leuke game voor tussendoor met 4 verhalende hoofdstukken.
Net een Vita gekocht (met name) voor remote play (en om ook de Vita games uit PS Plus maandelijks te kunnen spelen). Nu wachten, en wachten duurt altijd te lang...
Ook een PS Camera erbij, volgens mij geen slechte deal voor €110 incl. verzenden.
Erg mooie game overigens, wellicht de beste in de IGC tot dusver, en ook meteen de eerste niet-indie(?)
Grappig momentje in FC4 net. Ooit groot tegenstander van FPS met een controller, maar mikken gaat steeds beter.
Resogun is geen indie en die zat al bij de eerste batch.dutchgio schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:10:
Erg mooie game overigens, wellicht de beste in de IGC tot dusver, en ook meteen de eerste niet-indie(?)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vergeet ook Injustice nietOn_E schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:29:
[...]
Resogun is geen indie en die zat al bij de eerste batch.
Ignorance Is Bliss
En dan val jij Dennis altijd af om zijn gameplay filmpjesbram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:16:
Is Oddworld ook een indie?
Grappig momentje in FC4 net. Ooit groot tegenstander van FPS met een controller, maar mikken gaat steeds beter.
[video]
PSN ID Binloading_nl
Heb overigens mijn PS4 uit de kast gehaald om het serienummer te kunnen vinden. Hoor ik opeens iets rammelen daarbinnen.. Dit is alles behalve goed.Nickvdd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:52:
[...]
Jep, ik heb alleen niet zoveel zin om 'm open te gaan maken. Ik vrees dat dat het naar Sony moet worden opgestuurd. Hij begint nu ook luide geluiden te maken tijdens het laden en andere schijfjes werken ook niet meer.
Structureel de intro's vab games spoilen is wat anders dan 1 momentopname natuurlijksteefje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:00:
[...]
En dan val jij Dennis altijd af om zijn gameplay filmpjes![]()
![]()
![]()
Ik zie de overeenkomst niet helemaal met campen en intro's spoilen, maar dat zal wel aan mij liggen.steefje schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:00:
[...]
En dan val jij Dennis altijd af om zijn gameplay filmpjes![]()
![]()
![]()
Klinkt goed, ik zal het eens bekijken. Ik doe nog niet mee, maar heb een tijd geleden wel wat challenges voorbij zien komen op de PS4.dvdkiwi schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 05:57:
Doe je al mee met de Driveclub Tweaker challenge? Zoniet: wees welkom!
Elke week een 40-50 Tweakers die aan een challenge deelnemen.
Hmmm.... Is die gratis? Zo niet dan speel ik liever iets anders.bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:46:
Nu de Yeti DLC nog. Erg vermakelijk.
PSN id: NL_SToRM
Blokje Blokje Blokje Driehoekje Blokje Blokje Blokje Driehoekje Blokje Blokje Blokje Driehoekje Blokje Blokje Blokje Driehoekje Blokje Blokje Blokje Driehoekje Blokje Blokje Blokje Driehoekje Blokje Blokje Blokje Driehoekje Blokje Blokje Blokje Driehoekje en alles gaat automatisch.bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:04:
[...]
Maar inderdaad best soepel
Nee, tientje of zo (Google itSToRM666 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:56:
[...]
Klinkt goed, ik zal het eens bekijken. Ik doe nog niet mee, maar heb een tijd geleden wel wat challenges voorbij zien komen op de PS4.
[...]
Hmmm.... Is die gratis? Zo niet dan speel ik liever iets anders.

Mijn eerste adiction in het fighting genre die me altijd mateloos geboeid hebben.
(
Dat schijnt dus normaal te zijn. Tenminste als je hetzelfde hebt als wat ik geconstateerd heb.Nickvdd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:04:
[...]
Heb overigens mijn PS4 uit de kast gehaald om het serienummer te kunnen vinden. Hoor ik opeens iets rammelen daarbinnen.. Dit is alles behalve goed.Ben benieuwd wat ze daar kunnen vinden daar bij Sony.
Had hem gekocht en bij kantelen hoorde ik wat los zitten. Lichtjes heen en weer bewegen op zijn kant leverde ook rammelen op. Net of er iets los zat. Geluid kwam bij de disc drive vandaan.
Ook had deze playstation last van flink lawaai maken bij het spelen van een DVD.
Terug naar de winkel. Daar een andere nieuwe uit de doos gehaald. Zelfde rammel. Nog een andere nieuwe uit de doos. Ook. Deze even getest en werkte wel normaal. Thuis neergezet en nergens last van. Dat is nu zo'n twee maanden geleden.
Weet niet of het het zelfde is. Maar zou zomaar kunnen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Klopt het dat je met deze game alleen 100% kan
halen en geen platinum trofee kan verdienen?
oftewel, ja dat klopt.dutchgio schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:10:
Klopt het dat je dat op je ps4 bij de trofeeën kunt zien?
Wow... stop de tijd... kan dat?dutchgio schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:10:
Klopt het dat je dat op je ps4 bij de trofeeën kunt zien?
/Sarcasm off
bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:09:
[...]
Ik zie de overeenkomst niet helemaal met campen en intro's spoilen, maar dat zal wel aan mij liggen.
bram1984 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:28:
Youtube stikt letterlijk van de gameplay video's Dennis, dus bespaar jezelf de moeite.
bram1984 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:38:
[...]
Wat ik eerder al zei: ook 0,0 toegevoegde waarde in een PS4 topic. Of kom jij hier wel heen voor verzadigde footage van een SP game? Hij kan die tijd beter gebruiken om gewoon die game te spelen, is wat ik bedoel.
Verwijderd
Maar ik dacht ik vraag het de experts eventjes.
Ik ben pas ruim een jaar bezig op de PlayStation ,
vandaar dat ik sommige dingen nog niet weet.
Conclusie : Sommige spellen hebben geen platinum trofee.
Verwijderd
Na het Minecraft debacle, waar ze zo gefrustreerd van werd dat ze boos er mee stopte, en ik ook nog eens aangaf dat dit spel werd gespeeld door 5-jarigen, is het toch wel fijn dat ze dit wel leuk vindt.
Je ziet duidelijk het verschil niet. Wel lief dat je zoveel moeite doet om oude posts uit de sloot te halen.
Kan je nagaan hoe irritant ik je posts vond. Maar goed. On topic dan maar weer.bram1984 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:36:
[...]
Je ziet duidelijk het verschil niet. Wel lief dat je zoveel moeite doet om oude posts uit de sloot te halen.
Iemand die hier OlliOlli2 speelt? Heerlijke game. Ben nog steeds ziek slecht, maar blijf het geweldig vinden dat we elke maand dit soort games 'gratis' krijgen bij PS+.
nothing stops this train
"Vond". Gelukkig dan maar.pelt schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:45:
[...]
Kan je nagaan hoe irritant ik je posts vond. Maar goed. On topic dan maar weer.
Iemand die hier OlliOlli2 speelt? Heerlijke game. Ben nog steeds ziek slecht, maar blijf het geweldig vinden dat we elke maand dit soort games 'gratis' krijgen bij PS+.
On: OlliOlli 2 minuten geprobeerd en gelijk weer verwijderd. Dit soort games horen wat mij betreft op een tablet thuis. Oddworld vind ik wel top.
hoe wil je dit in godsnaam op een tablet spelen? dat gaat je echt niet lukken he; er zijn wel 30+ verschillende tricks, heel veel succes op een tablet ><bram1984 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:11:
[...]
"Vond". Gelukkig dan maar.
On: OlliOlli 2 minuten geprobeerd en gelijk weer verwijderd. Dit soort games horen wat mij betreft op een tablet thuis. Oddworld vind ik wel top.
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 13-03-2015 13:37 ]
nothing stops this train
Oh okay. Ik ben niet verder gekomen dan je stick op een bepaalde manier bewegen. Maar ik doelde meer op het "soort". Van die sidescrollers die je tussendoor even 5 minuten kan spelen.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:37:
[...]
hoe wil je dit in godsnaam op een tablet spelen? dat gaat je echt niet lukken he; er zijn wel 30+ verschillende tricks, heel veel succes op een tablet ><
Ik bleef al hangen bij de 10 button commando die je in je strot gedrukt kreegKol Nedra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:37:
[...]
hoe wil je dit in godsnaam op een tablet spelen? dat gaat je echt niet lukken he; er zijn wel 30+ verschillende tricks, heel veel succes op een tablet ><
But i keep on trying....
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Nee, je speelt het niet even 5 minuten. Ten eerste heb je een aantal objectives aan het begin van elk level. Als je een beetje een doorzetter bent en al die objectives wilt halen ben je al langer dan 5 minuten in tienvoud bezig volgens mij. Ten tweede heeft het nogal wat levels en heb je van die daily taken waar je voor kan "trainen" en dan maar 1 poging hebt om een zo hoog mogelijke score te halen.bram1984 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:41:
[...]
Oh okay. Ik ben niet verder gekomen dan je stick op een bepaalde manier bewegen. Maar ik doelde meer op het "soort". Van die sidescrollers die je tussendoor even 5 minuten kan spelen.
Het spel is facking lastig en zeer frustrerend, maar ik heb het nu al een paar keer voor een halfuur gespeeld en het blijft leuk/uitdagend etc.
Als je al niet verder komt dan je stick een draai geven is dit soort spel misschien niet voor jouw weggelegd.
kan begrijpen dat mensen het niks vinden, de gameplay is zeer moeilijk en velen kunnen dat niet meer aanVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:09:
Ik ga het niet meer proberen. Dom spel.
wat je wel echt moet spelen is oddworld, die moet je echt een kans geven.
nothing stops this train
GTA V heb ik al wel op de PS3 gespeeld, ik moet zeggen dat ik behoorlijk waarde hecht aan replaywaarde/multiplayer zaken.
It's dogged that does it
net geprobeerd, leuk, maar zooo PS2 ... dan beter een remastered Ratchet & Clank!Kol Nedra schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:21:
[...]
kan begrijpen dat mensen het niks vinden, de gameplay is zeer moeilijk en velen kunnen dat niet meer aan
wat je wel echt moet spelen is oddworld, die moet je echt een kans geven.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Dying Light. GTA V verveelt me nu al na de eerste paar Trevor missies. Ik begrijp echt niet waarom dit spel een 10 krijgt. Of wordt het nog beter?SavageBrother schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:35:
Dying Light of GTA V?! Welke zal ik halen?
GTA V heb ik al wel op de PS3 gespeeld, ik moet zeggen dat ik behoorlijk waarde hecht aan replaywaarde/multiplayer zaken.
nothing stops this train
Ik heb me echt bijzonder goed vermaakt de eerste x met GTA V.Erapaz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:36:
[...]
Dying Light. GTA V verveelt me nu al na de eerste paar Trevor missies. Ik begrijp echt niet waarom dit spel een 10 krijgt. Of wordt het nog beter?
It's dogged that does it
kun je nagaan ... ohhh, mn gta 5 update is binnen, dag weekend!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
als je GTA5 niks vind dan is het jouw type genre niet.Erapaz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:36:
[...]
Dying Light. GTA V verveelt me nu al na de eerste paar Trevor missies. Ik begrijp echt niet waarom dit spel een 10 krijgt. Of wordt het nog beter?
maar GTA5 is echt 1 van de beste games ooit gemaakt; de game is zo compleet, grafisch ook geweldig, de sfeer, de mogelijkheden. een game die anno 2015 je niet snel meer zult zien. De meeste games tegenwoordig zijn niks vergeleken met gta5.
nothing stops this train
Mmm, ik weet niet hoe GTA:V zo snel kan vervelen. Het ziet er machtig mooi uit, en het is groot (mooi groot) en je kan zoveel sjit doen naast het verhaal. Enige was ik minder vind zijn de weinig soepele controls. Maargoed, smaak is smaak!Erapaz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:36:
[...]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
je moet een beetje creatief zijn voor deze game, en het leuk vinden om een beetje rond te kloten en dingen te proberen; online is nog beter, heb ik ook pas ontdektErapaz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:36:
[...]
Tell me more, tell me more. Gewoon missies doen? Beetje kansloos rond vliegen/rijden/varen?SavageBrother schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:37:
[...]
Ik heb me echt bijzonder goed vermaakt de eerste x met GTA V.
De combat spreekt me sowieso niet aan vanwege de controls, dit hebben ze gewoon nog steeds niet onder controle na zoveel GTA's.
Verder hadden ze Trevor en Franklin er ook wel uit mogen laten, die doen mij niks qua karakter. Het hele karakter switching is alleen maar vervelend, vooral tijdens missies en met die hond.
Verder ziet het spel er wel goed uit, het is alleen snel saai.
It's dogged that does it
Het zou kunnen dat ik niet meer geschikt ben. Ik heb me heel erg vermaakt met de vorige delen tot en met San Andreas, wat wat mij betreft de beste was. GTA IV was nog wel aardig en Chinatown Wars ook.
Misschien ben ik open world moe of toe aan een goed RPG á la Fallout 3/NV.
Sleeping Dogs, 2 keer erg van genoten
GTA V, begin nu voor de 3e keer opnieuw aan, in de hoop dit keer toch die 'klik' te krijgen waar iedereen zo lyrisch op is.
Ik bedoel, het is leuk en alles, maar wat mij betreft hadden ze het alleen bij Michael als character moeten houden, en ondanks dat er veel mensen en auto's rondrijden en de stad fantastisch is, heb ik toch het gevoel dat er een boel grote 'lege' plekken zijn waar niet meer te doen is dan rondrijden en evt mensen pesten
Multiplayer nog niet gedaan, ben meer een single-player soort iemand, en geen van m'n vrienden heeft het en ik ook geen headset dus dat maakt het al lastig voor Heists met vreemden
[ Voor 15% gewijzigd door BlackEyedAngel op 13-03-2015 16:55 . Reden: tiepvoutjes ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Dit bedoel ik dus precies:BlackEyedAngel schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:49:
Red Dead Redemption, erg van genoten
Sleeping Dogs, 2 keer erg van genoten
GTA V, begin nu voor de 3e keer opnieuw aan, in de hoop dit keer toch die 'klik' te krijgen waar iedereen zo lyrisch op is.
Ik bedoel, het is leuk en alles, maar wat mij betreft hadden ze het alleen bij Michael als character moeten houden, en ondanks dat er veel mensen en auto's rondrijden en de stad fantastisch is, heb ik toch het gevoel dat er een boel grote 'lege' plekken zijn waar niet meer te doen is dan rondrijden en evt mensen pesten
Multiplayer nog niet gedaan, ben meer een single-player soort iemand, en geen van m'n vrienden heeft het en ik ook geen headset dus dat maakt het al lastig voor Heists met vreemden
Erapaz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:41:
[...]
...
Verder hadden ze Trevor en Franklin er ook wel uit mogen laten, die doen mij niks qua karakter. Het hele karakter switching is alleen maar vervelend, vooral tijdens missies en met die hond.
ik heb ook niet zo'n zin in kleutergetetter in mn oren - en ik weet niet eens waar ik die dopjes heb gelaten, maar lone-wolf is goed te doen hoor, je kan je bij heel veel matches gewoon aansluiten, en echt, het is leuk gta online, ook tegen mijn verwachting in
Trevor vind ik juist een geniaal karakter hebben, lekker asociaal, zegt en doet wat 'ie wilErapaz schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:41:
[...]
Vooral het moment dat wanneer je inlogt als Trevor 'm dronken in een jurk ergens midden in de bergen tegen een rots ziet zitten.
Verwijderd
Ik moet nog een paar dingetjes doen en ik ben een 100% career criminal in GTA V.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Je weet dat er een Tweakers Crew is met 300+ leden?CynicRelief schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:42:
[...]
ik heb ook niet zo'n zin in kleutergetetter in mn oren - en ik weet niet eens waar ik die dopjes heb gelaten, maar lone-wolf is goed te doen hoor, je kan je bij heel veel matches gewoon aansluiten, en echt, het is leuk gta online, ook tegen mijn verwachting in
Zitten geen kleuters bij en is altijd leuk om samen missies te doen, racen, deadmatch en nu natuurlijk Heists!
Aanmelden kan hier: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4
[ Voor 7% gewijzigd door fonsmeister op 13-03-2015 18:10 ]
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Op de Xbox One kunnen ze dat spel al sinds gisteren spelen.
Dat komt omdat X1 bezitters EA Access kunnen kiezen.
Aanvulling : maar wees gewaarschuwd er zijn sessies bij waar je buikpijn aan over kan houden. Van het lachen that is.fonsmeister schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:06:
[...]
Je weet dat er een Tweakers Crew is met 300+ leden?
Zitten geen kleuters bij en is altijd leuk om samen missies te doen, racen, deadmatch en nu natuurlijk Heists!
Aanmelden kan hier: http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dying Light is echt een ge-wel-di-ge game! maar replay waarde is Gta online toch wel de baasSavageBrother schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:35:
Dying Light of GTA V?! Welke zal ik halen?
Wait whut? Killer instinct? In een groen of blauw doosje?Exorcist schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:21:
Net de wireless headset besteld. Wordt compleet gestoord van dat goedkope meegeleverde oortje met onhandig dun draadje. Blij dat ik daar van verlost ben. Gelijk Killer Instinct meegepikt, bij Media Markt 14 Euro
Groen?AtlAntA schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:23:
[...]
Wait whut? Killer instinct? In een groen of blauw doosje?
trevor is gta 5 ten voeten uit - als je dat niet vat, nja, dan zijn er genoeg andere games zoals tetris of lbpL490 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:54:
[...]
Trevor vind ik juist een geniaal karakter hebben, lekker asociaal, zegt en doet wat 'ie wilPast wat mij betreft perfect in een stad die zelf ook redelijk asociaal en verhard is.
Vooral het moment dat wanneer je inlogt als Trevor 'm dronken in een jurk ergens midden in de bergen tegen een rots ziet zitten.
http://gtaforums.com/topi...ssination-missions-guide/
En inderdaad Trevor Phillips maakt deze game tot wat hij is. BRILJANT !!!!
[ Voor 32% gewijzigd door Theo27 op 13-03-2015 18:36 ]
Scrooge NL
Ik ga er vanuit dat je ook een Xbox hebt staan en dan is er niks loos. Heb je alleen een PS4 staan dan heb je een fikse oeps gedaan.
Dat laatste is zo goed als onbestaand op de PS4. Ik heb zelfs geen last meer van haperingen die worden veroorzaakt door het laden van de map in-game. Al blijf ik nog altijd van mening dat 55 euro voor een verbetering een beetje teveel is.bram1984 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:39:
Ik ga morgen GTA even van een maat lenen, puur om even te kijken hoe het er grafisch op vooruit is gegaan. Maar meer dan een paar uur verwacht ik niet geboeid te zijn. Ik persoonlijk prefereer dus Dying Light boven GTA, zonder enige twijfel. Wat iemand hierboven ook al aangeeft: de controls vind ik zo intens slecht geïmplementeerd en daarbij had ik enige moeite te geloven dat je in een staat bent terwijl je met een minuut of 10/15 de hele map rond bent gereden. Daarbij haalden zaken als pop-in en opeens verdwenen auto's me er ook een beetje uit op de PS3, dus hopelijk is dat ook verholpen.
bram, geloof me, het feit alleen al dat je moeite doet om die dubbele puntjes te zetten, maakt je totaal ongeschikt voor gta, echt jong, doe geen moeite, ga schaken ofzo, is ook leukbram1984 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:39:
Ik ga morgen GTA even van een maat lenen, puur om even te kijken hoe het er grafisch op vooruit is gegaan. Maar meer dan een paar uur verwacht ik niet geboeid te zijn. Ik persoonlijk prefereer dus Dying Light boven GTA, zonder enige twijfel. Wat iemand hierboven ook al aangeeft: de controls vind ik zo intens slecht geïmplementeerd en daarbij had ik enige moeite te geloven dat je in een staat bent terwijl je met een minuut of 10/15 de hele map rond bent gereden. Daarbij haalden zaken als pop-in en opeens verdwenen auto's me er ook een beetje uit op de PS3, dus hopelijk is dat ook verholpen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Begin met een perfect grind (bijvoorbeeld met linker stick naar beneden)spaceboy schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:10:
Zijn hier Olli Olli spelers? Ik krijg de grind switch maar niet onder de knie. Zelfs met de uitleg lukt het me maar heel af en toe. Kan iemand in het Nederlands uitleggen hoe het moet?
Tijdens grind beweeg je je linker stick een willekeurige kant op
Druk op X
Even oefenen en dan heb je het wel door.
Verwijderd
OlliOlli is echt geweldig, maar wel moeilijk hoor!
Ik ben nu ook maar met GTA V begonnen. Kon het toch niet laten :-p
Aah check! Had geen "perfect grind". LezenTomvanschayk schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:35:
[...]
Begin met een perfect grind (bijvoorbeeld met linker stick naar beneden)
Tijdens grind beweeg je je linker stick een willekeurige kant op
Druk op X
Even oefenen en dan heb je het wel door.
is ook een vak. ☺ En inderdaad:gruwelijk moeilijk maar leuk voor tussendoor!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dus als iemand de controls van GTA kut vindt, moet hij maar gaan schaken? Kortzichtig, niet? Ik bedoel, reloaden met O en springen met vierkantje? R1 cover? Gewoon totaal niet logisch. Daarbij bedoel ik ook de houterige animaties en de besturing van je character an sich. Die komen niet eens in de buurt van het niveau van veel andere games. RDR heeft er ook last van.CynicRelief schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:09:
[...]
bram, geloof me, het feit alleen al dat je moeite doet om die dubbele puntjes te zetten, maakt je totaal ongeschikt voor gta, echt jong, doe geen moeite, ga schaken ofzo, is ook leuk
Ik herinner me nu overigens ook dat ik bij het hele stock market en kopen van locaties gebeuren ook een beetje afhaakte.
Free roamers die zich semi-realistisch in een echte wereld afspelen, zijn gewoon niks voor mij. Er is altijd wel weer iets dat je eraan herinnert een game te spelen door technische beperkingen. Bij games als Dying Light heb je bijvoorbeeld een excuus dat er geen auto's rondrijden en ook lineaire games vind ik, mits goed gemaskeerd, vaak geloofwaardiger. Ik heb vrijwel alle GTA's gedaan, maar nog nooit eentje uitgespeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 14-03-2015 08:22 ]
De gouden trophie is wel echt te makkelijk te halen.. 7x meedoen in de daily grind. Maakt niet eens uit wat voor score je hebt.spaceboy schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:10:
Zijn hier Olli Olli spelers? Ik krijg de grind switch maar niet onder de knie. Zelfs met de uitleg lukt het me maar heel af en toe. Kan iemand in het Nederlands uitleggen hoe het moet?
Verwijderd
Ik heb ook alle GTA spellen gespeeld , maar ik heb alleen GTA IV en GTA V uitgespeeld.bram1984 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:10:
Ik heb vrijwel alle GTA's gedaan, maar nog nooit eentje uitgespeeld.
In het begin had ik ook problemen met de controls , maar na enige ervaring was het te doen.
Klopt, er zitten ook best wat zilveren trophies in die je na verloop van tijd zo haalt. Er zitten echter ook heel wat trophies in die ik nooit (ook niet na 1000 uur gamen) ga halen. Ik mis denk ik iets. Skills ofzo. 😀0xrubennft schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:29:
[...]
De gouden trophie is wel echt te makkelijk te halen.. 7x meedoen in de daily grind. Maakt niet eens uit wat voor score je hebt.
It's dogged that does it
Ja, de controls zijn echt onvergefelijk slecht. Terwijl ze dit na zoveel delen en zoveel 3d person games makkelijk hadden kunnen afkijken. Cover en stealth zijn 2 aparte acties. Het wapen wiel open je met links en vervolgens kies je iets met rechts. In missies moet je soms bepaalde acties uitvoeren en het is altijd maar afwachten met welke knop, wat dan heel klein links boven in beeld staat. Dit maakt alle missies met een beetje actie al snel frusterend, iets wat in de vorige delen ook een probleem was.bram1984 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:10:
[...]
Dus als iemand de controls van GTA kut vindt, moet hij maar gaan schaken? Kortzichtig, niet? Ik bedoel, reloaden met O en springen met vierkantje? R1 cover? Gewoon totaal niet logisch. Daarbij bedoel ik ook de houterige animaties en de besturing van je character an sich. Die komen niet eens in de buurt van het niveau van veel andere games. RDR heeft er ook last van.
...
Daarnaast had ik wel iets meer vrijheid in de missies gehad. Met Trevor moet je een boerderij in brand steken, had dat dan als doel gegeven en dan verder geen aanwijzingen, maar nee, je moet op de cm nauwkeurig een benzine spoor neerleggen, en als je een stukje vergeet moet je weer helemaal terug.
Het is echt geen slecht spel, maar eerder een 8 dan een 10.
Verwijderd
Dit is het vetste van die missie :Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:05:
Met Trevor moet je een boerderij in brand steken, had dat dan als doel gegeven en dan verder geen aanwijzingen, maar nee, je moet op de cm nauwkeurig een benzine spoor neerleggen, en als je een stukje vergeet moet je weer helemaal terug.
De controls zijn wennen, maar er zijn wel meer games die de controls omgooien. Splinter Cell, Hitman en Metal Gear Solid bijvoorbeeld. Dat betekend niet dat het onmogelijk is en als je er eenmaal vertrouwd mee bent, snap je op den duur ook waarom.bram1984 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:10:
[...]
Dus als iemand de controls van GTA kut vindt, moet hij maar gaan schaken? Kortzichtig, niet? Ik bedoel, reloaden met O en springen met vierkantje? R1 cover? Gewoon totaal niet logisch. Daarbij bedoel ik ook de houterige animaties en de besturing van je character an sich. Die komen niet eens in de buurt van het niveau van veel andere games. RDR heeft er ook last van.
Ik herinner me nu overigens ook dat ik bij het hele stock market en kopen van locaties gebeuren ook een beetje afhaakte.
Free roamers die zich semi-realistisch in een echte wereld afspelen, zijn gewoon niks voor mij. Er is altijd wel weer iets dat je eraan herinnert een game te spelen door technische beperkingen. Bij games als Dying Light heb je bijvoorbeeld een excuus dat er geen auto's rondrijden en ook lineaire games vind ik, mits goed gemaskeerd, vaak geloofwaardiger. Ik heb vrijwel alle GTA's gedaan, maar nog nooit eentje uitgespeeld.
Dat van die stock-market was alleen nodig als je daadwerkelijk voor 100% ging. Volgens mij ben jij net als ik daar niet zo heel in geintereseerd. Sure het is leuk om miljoenen op de bank te hebben, maar de endgame zit toch vooral in GTA Online en niet in de SP.
Het feit dat je al geen enkele GTA hebt uitgespeeld zegt me al genoeg. Het is gewoon geen game voor jou. Ik heb er ongelofelijk veel plezier aan gehad en vind het 1 van de beste games allertijde. Als je er eenmaal aan gewend bent, dan klopt de game ook gewoon. De soundtrack, de sfeer, de mogelijkheden, de missies, de karakters, de ongelofelijke details. Een liefhebber als jij zou daar toch mee weg moeten lopen, maar toch is dat niet. Ik vind het raar.
Maar goed, er zijn hier ook mensen die Destiny of Dragon Age goede games vinden en daar kan ik me dan weer totaal niet in vinden. Wat imo vooral draait om "doing the same thing over and over again and expecting different results". Grinden, elke game die dat heeft of zelfs daarom draait zou verboden moeten worden.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de PS4 versie vanaf de 17e gepreload kan worden. Nog eventjes wachten dus.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:06:
Wanneer kan Battlefield : Hardline gepreload worden?
Op de Xbox One kunnen ze dat spel al sinds gisteren spelen.
Dat komt omdat X1 bezitters EA Access kunnen kiezen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Tja, net een half uurtje gespeeld en de game meteen weer verwijderd. Gelijk op het begin merkte ik alweer wat ik ook zo vreselijk irritant vond in de PS3 versie. De clunky zware stroperige besturing. Het aimen is echt compleet waardeloos zonder al die assist instellingen, en met is het veel te makkelijk. Het lijkt wel of er enorme lag aanwezig is ofzo. Als je daarna FC4 of Dying Light of Mordor opstart en die directe super soepele besturing ervaart, kan je niet meer terug naar GTA (ik dan). Ook Sleeping Dogs heeft betere controls, en die vind ik al niet bijzonder. Dan heb je nog handbrake op R1, ook zoiets. Het ziet er wel fenomenaal uit voor een open wereld game. Goeie draw distance met pop-in die pas heel ver zichtbaar is. Alleen de animaties blijf ik achterhaald vinden.Martinspire schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:47:
[...]
De controls zijn wennen, maar er zijn wel meer games die de controls omgooien. Splinter Cell, Hitman en Metal Gear Solid bijvoorbeeld. Dat betekend niet dat het onmogelijk is en als je er eenmaal vertrouwd mee bent, snap je op den duur ook waarom.
Dat van die stock-market was alleen nodig als je daadwerkelijk voor 100% ging. Volgens mij ben jij net als ik daar niet zo heel in geintereseerd. Sure het is leuk om miljoenen op de bank te hebben, maar de endgame zit toch vooral in GTA Online en niet in de SP.
Het feit dat je al geen enkele GTA hebt uitgespeeld zegt me al genoeg. Het is gewoon geen game voor jou. Ik heb er ongelofelijk veel plezier aan gehad en vind het 1 van de beste games allertijde. Als je er eenmaal aan gewend bent, dan klopt de game ook gewoon. De soundtrack, de sfeer, de mogelijkheden, de missies, de karakters, de ongelofelijke details. Een liefhebber als jij zou daar toch mee weg moeten lopen, maar toch is dat niet. Ik vind het raar.
Maar goed, er zijn hier ook mensen die Destiny of Dragon Age goede games vinden en daar kan ik me dan weer totaal niet in vinden. Wat imo vooral draait om "doing the same thing over and over again and expecting different results". Grinden, elke game die dat heeft of zelfs daarom draait zou verboden moeten worden.
Een GTA met de besturing (qua shooting actie, cover en movement) en animaties van Uncharted/TLoU (blijft voor mij persoonlijk toch het summum wat betreft 3rd person games) en dan een freerun systeem zoals AC/Mordor met een melee combat systeem als Arkham/Mordor. Dat zou briljant zijn.
Verder zal ik niet ontkennen dat het gewoon een uitstekende game is. Ik begrijp prima dat veel mensen dit leuk vinden. Het is gewoon niet mijn game. Heb je wel eens.
De andere game is een online ervaring die dusdanig verslavend is dat velen geen andere games aanraken of uitspelen. We hebben op GOT alleen al een enorme community met crossplatform evenementen en wereldwijd zoveel spelers dat de servers het begeven zodra er een nieuwe update is.
Ik als iemand die uitsluitend single player games speelde en multiplayer nooit bekeek ben in ieder geval zodanig aan GTA spelen met "bekenden" gewend dat iedere andere game eenzaam aanvoelt. Het gaat inmiddels zo ver dat we andere multiplayer games zoals Dying light met GTA crew members spelen. En of je nou zin hebt om te tennissen, racen, deathmatchen, darten of gewoon freeroamen en trollen, alles kan in GTA online. Het ligt er puur aan met wie en in welke crew je speelt.
En het blijft gewoon vet als je van andere crews wint of ze zelfs helemaal zoek rijdt, soms dusdanig dat ze uit ellende de laatste track niet eens rijden
PSN: Kjujay
Je moet ook niet zelf gaan aimen. Dat klinkt misschien raar, maar daar is de game niet naar. Need For Speed ga je ook niet met assists uit doen, dat hoort gewoon niet. Dus ja, dan lijkt het dat het wel heel makkelijk is, maar dat zal je nog vies tegenvallen. Zeker in de latere missies red je het ook gewoon niet. Geloof me: ook met auto-aim (in tegenstelling tot normaal is dit wel auto-aim en geen aim-assist) kan die game gewoon erg pittig zijn. Verder draait het ook niet zo heel erg om schieten en meer om rijden. En dat doet de game goed. Physics zijn niet heel realistisch, maar wel leuk. Het is dus niet als Farming Simulator gewoon compleet ruk, nee het nodigt uit tot het maken van jumps en dergelijke. Iets waar meer dan genoeg ruimte voor is.bram1984 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:09:
[...]
Tja, net een half uurtje gespeeld en de game meteen weer verwijderd. Gelijk op het begin merkte ik alweer wat ik ook zo vreselijk irritant vond in de PS3 versie. De clunky zware stroperige besturing. Het aimen is echt compleet waardeloos zonder al die assist instellingen, en met is het veel te makkelijk. Het lijkt wel of er enorme lag aanwezig is ofzo. Als je daarna FC4 of Dying Light of Mordor opstart en die directe super soepele besturing ervaart, kan je niet meer terug naar GTA (ik dan). Ook Sleeping Dogs heeft betere controls, en die vind ik al niet bijzonder. Dan heb je nog handbrake op R1, ook zoiets. Het ziet er wel fenomenaal uit voor een open wereld game. Goeie draw distance met pop-in die pas heel ver zichtbaar is. Alleen de animaties blijf ik achterhaald vinden.
Een GTA met de besturing (qua shooting actie, cover en movement) en animaties van Uncharted/TLoU (blijft voor mij persoonlijk toch het summum wat betreft 3rd person games) en dan een freerun systeem zoals AC/Mordor met een melee combat systeem als Arkham/Mordor. Dat zou briljant zijn.![]()
Verder zal ik niet ontkennen dat het gewoon een uitstekende game is. Ik begrijp prima dat veel mensen dit leuk vinden. Het is gewoon niet mijn game. Heb je wel eens.
En doordat ik elke GTA heb uitgespeeld, snap ik hoe de controls werken, dus cover nemen, schieten en weer doorgaan is voor mij wel makkelijk om te doen. Punt is dat je bij veel shootouts ook helicopters, armored gasten en vooral veel enemies krijgt. Dan kun je wel makkelijk aimen, maar je karakter is redelijk snel dood en heelt niet tot 100%. Ook van de politie afkomen is niet heel makkelijk, dat opjagen doen ze goed. En natuurlijk de dialogen die het geheel aan elkaar zetten is gewoon top. Maar weinig keren gehad dat het dialoog te lang doorliep of dat het veel te vroeg was afgelopen.
GTA is echt een game waar je niet te braaf moet doen. Af en toe een burger neermeppen of lekker door rood heen driften is gewoon lekker. Pak een helicopter en ga op een hoge flat staan. Loop naar een burger toe en begin hem uit te schelden. Of gooi een sticky op een politie-auto en kijk hoe lang je het uithoudt en hoeveel sterren je kunt behalen. Genoeg leuks uit te halen. Zeker als ik kijk wat anderen zoal verzinnen aan eigen challenges of in video's dan kun je met een stel maten aardig leuke dingen doen.
Collega van me heeft dat ook. Probeer eens helemaal te deleten en dan weer opnieuw te installen?bukkum schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:03:
Zijn er meer die sleeping dogs hebben waarbij het letterlijk uren duurt voordat die game is gedownload? Voor het eerst dat ik dat heb bij een game.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Bij mij bleef 'ie ook hangen. Verwijderd en opnieuw gestart. Volgende ochtend was 'ie binnen.bukkum schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:03:
Zijn er meer die sleeping dogs hebben waarbij het letterlijk uren duurt voordat die game is gedownload? Voor het eerst dat ik dat heb bij een game.
Echt een aanrader wat mij betreft!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Beste 2 tips voor de nachten: firecrackers en de camouflage skill. Met die 2 dingen hoef je je nergens zorgen om te maken. Die flashlight en flares zijn echt waardeloos. Als er een volatile achter je aan zit, gewoon een rotje weggooien en weg zijn ze.-SaveMe- schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:46:
Ben met Dying Light bezig, maar man, man wat een brute game weer! Rough around the edges, maar de combat is echt superb en lekker veel te doen zonder dat het verveelt. En de nachten zijn echt scary!
Echt een aanrader wat mij betreft!
Is dat camouflage zo handig dan? Gebruik ik nooit. Ik loop gewoon rustig buiten hun zicht cones om en als ik wat verder ben ren ik gewoon. Ze zijn op zich prima te ontwijken. Alleen als je er een stel achter je aan hebt is het echt scary, al helemaal dat ze mij in 2 klappen doden en ik hen heel moeilijk. Mijn skills levels zijn nu allemaal 14 btw ....bram1984 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:01:
[...]
Beste 2 tips voor de nachten: firecrackers en de camouflage skill. Met die 2 dingen hoef je je nergens zorgen om te maken. Die flashlight en flares zijn echt waardeloos. Als er een volatile achter je aan zit, gewoon een rotje weggooien en weg zijn ze.
Maar geniet echt van de game. Vind overigens die challenges behoorlijk pittig en ik heb nog geen quarantine zones gedaan....
GamiQ, de game notes app met game maps!
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link