Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.451 views

Verwijderd

Ik had ook al gewoon zo'n voorgevoel, maar goed niet erg. Ik vertrouw Naughty Dog genoeg en die gaan echt een fantastische game afleveren. En inderdaad kom nu helemaal maar door met die Uncharted Remastered Collectie in de zomer. ;)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:55
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:28:
[...]

Ik had ook al gewoon zo'n voorgevoel, maar goed niet erg. Ik vertrouw Naughty Dog genoeg en die gaan echt een fantastische game afleveren. En inderdaad kom nu helemaal maar door met die Uncharted Remastered Collectie in de zomer. ;)
Is dat bevestigd? Zou dat graag spelen samen met mijn vrouw op de ps4.
Jammer dat het nieuwe deel niet dit jaar komt, nu maar richten op Tomb Raider op de xbox.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:32:
Hebben jullie tips voor een goede Co-op game die ik met mijn vriendin kan spelen. Ik dacht zelf aan Diablo 3.
Is rayman legends niet wat? Ik weet dat het coop heeft, alleen zelf nog niet aan toe gekomen.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:32:
Hebben jullie tips voor een goede Co-op game die ik met mijn vriendin kan spelen. Ik dacht zelf aan Diablo 3.
Knack was wel aardig met z'n tweeën. Ook op 1 scherm met z'n 2en.
LittleBigPlanet 3 was/is best vermakelijk met couch co-op.
Shiftlings absolute aanrader, als je puzzel platformers wat vindt.
jimmy_dg schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:44:
[...]
Is rayman legends niet wat? Ik weet dat het coop heeft, alleen zelf nog niet aan toe gekomen.
Rayman Legends sowieso doen, erg uitdagend, erg leuk om te doen met z'n tweeen. Hoewel ik deze op de PS4 niet heb gedaan, heb ik wel de Wii-U versie uitgespeeld met de vriendin.

[ Voor 11% gewijzigd door martincm op 11-03-2015 14:56 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:39:
[...]

Is dat bevestigd? Zou dat graag spelen samen met mijn vrouw op de ps4.
Jammer dat het nieuwe deel niet dit jaar komt, nu maar richten op Tomb Raider op de xbox.
Haha nee helaas vandaar ook de smiley. ;) . Ik zou het heel tof vinden als er een Remastered collectie naar de PS4 komt. Maar Naughty Dog kennende gaat dat op dit moment veel te veel tijd kosten en zal het op z'n vroegst pas na de release van Uncharted 4 plaatsvinden (als het ooit al gebeurd).

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Nee, met z'n allen rondrennen op één scherm, werkt perfect. Maar of mijn vriendin het leuk vind is een ander verhaal. Ik vertel haar wel dat ze helemaal haar eigen vrouwtje kan maken en daarmee spannende avonturen kan beleven. Nog niks aan gelogen ook.
Toen ik het spel deed op haar MacBook Pro vond ze het wel grappig. Probleem is, is dat ze geen spellen uitspeelt en op de helft van het spel weer wat nieuws wil. Dus daar zit je dan ... :P

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Pff Uncharted naar volgend jaar. Welke exclusive moet dan de grote knaller (of knallers) worden voor dit najaar? Wordt weer net zo karig als vorig jaar zeker?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 11-03-2015 15:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34
Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:22:
Pff Uncharted naar volgend jaar. Welke exclusive moet dan de grote knaller (of knallers) worden voor dit najaar? Wordt weer net zo karig als vorig jaar zeker?
Ik persoonlijk vind het niet zo erg, ik heb zelfs op de PS4 alweer een behoorlijke backlog (misschien zegt dat meer over de tijd die ik heb om te gamen :)). Op beide consoles vind ik de exclusives matig. :( Wellicht komt Sony met de nieuwe IP van Guerilla op de proppen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:58
De echte knallers moeten nog wel komen voor de ps4. De enorme aantallen die verkocht zijn zouden toch goede games op moeten leveren tzt.

Verwijderd

jimmy_dg schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:44:
[...]

Ja, dat zal ze wel leuk vinden. Ik zal eens wat demootjes downloaden en wat spelletjes proberen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zolang FFXV, KH3, en wat andere grote games maar niet vertraagd worden, zal het me niet boeien :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Wat is KH3?

• corset
Kingdom hearts 3 :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

Ik ben niet zo thuis in de japanse gamescene. Mij te manga.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:05:
Jij weet FFXV tenminste nog.... :X

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Nu wil ik Disney niet meteen als Japans bestempelen.

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Bellerophon schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:15:
[...]

Typo in dat stukje proza

Sing in to the Remote Play App with the Secondary PSN Account.

:')
lol, niet gezien :F

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:14:
[...]

Nu wil ik Disney niet meteen als Japans bestempelen.
Oke. De 'shame on you' is van toepassing.

Verwijderd

ralph075 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:13:
[...]

Jij weet FFXV tenminste nog.... :X
Final Fantasy 15!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 16:53
BlackEyedAngel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:08:
Nice, nog ff een remastered Trilogy release ervoor en we kunnen weer aan de slag :)
Hier wacht ik echt op, hopelijk komt deze!

• corset
Mij te manga |:(

Ben blij dat ik de termen van de jeugd tegenwoordig niet snap. Of dat zij de termen niet correct gebruiken en/of snappen :+

Dan vind ik CoD niks, want te actie oid? 8)7

>:)

Verwijderd

Geintje natuurlijk. Ik reken mezelf ook niet meer onder de jeugd trouwens. Al voel ik me nog lang niet volwassen.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05:53
Crystal Dynamics zal zich nu wel in de voet schieten met het uitstel van Uncharted 4 hadden ze de holiday gewoon voor zich alleen hebben gehad.
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:13:
Crystal Dynamics zal zich nu wel in de voet schieten met het uitstel van Uncharted 4 hadden ze de holiday gewoon voor zich alleen hebben gehad.
Precies wat ik dacht. Of zullen ze TR nu ook uit gaan stellen? :+

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Wolfenstein voor 19.99 euro bij de mediamarkt. Metro Redux ook voor 19.99 euro. Ik zit erg te twijfelen over Wolfenstein. Ik ben echt een graphic freak. Heeft Wolvenstein echt nextgen graphics??

Scrooge NL

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:45

PBP

Project Cars ook weer uitgesteld, nu naar mid-mei. Begin mijn vertrouwen steeds meer te verliezen in die game.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Theo27 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:27:
Wolfenstein voor 19.99 euro bij de mediamarkt. Metro Redux ook voor 19.99 euro. Ik zit erg te twijfelen over Wolfenstein. Ik ben echt een graphic freak. Heeft Wolvenstein echt nextgen graphics??
Nee. Maar het ziet er meer dan prima uit en speelt vooral heerlijk.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Metro ziet er beter uit en heeft meer content. Al met al beide topgames.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PBP schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:37:
Project Cars ook weer uitgesteld, nu naar mid-mei. Begin mijn vertrouwen steeds meer te verliezen in die game.
Developers en uitgevers moeten echt eens gaan stoppen met het aankondigen van een release date als ze niet 100% zeker zijn dat ze het gaan halen, want dit wordt echt gênant. Aandeelhouders zullen wel dwars gaan liggen anders snap ik ook niet waarom het zo vaak voor komt de laatste jaren.

Dan maar gewoon een voorlopige release date met een 'subject to change' footnote erbij. Schep je tenminste ook geen valse verwachtingen bij je fans.

Verwijderd

Ik heb van Wolfenstein genoten :

Vette actie game met goeie graphics.

• ralph075
  • Niet online
kazuka schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:18:
[...]
Dan maar gewoon een voorlopige release date met een 'subject to change' footnote erbij.
Dit dan maar, inderdaad. Persoonlijk vind ik uitstel niet erg (wel jammer) als het de uiteindelijke release ten goede komt.

Liever uitstel dan een dramatische release als .... (vullen maar in, genoeg voorbeelden geweest).
Sleeping Dogs voor € 12,- zie ik nu. Dat is vrij goedkoop. :)

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:20
bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:20:
waar?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:58
Mja maar project cars maakt het wel heel bont, die game heeft zoveel draaien gehad, platformen geschrapt, releasedata niet gehaald, etc.
Gewoon in de EU store. Kreeg net ook een mailtje van Sony.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Om nog even terug te komen op de PS Plus games van deze maand: OlliOlli is écht niet mijn game en CounterSpy vind ik wel geinig om even een level tussendoor te doen. Oddworld nog niet gespeeld, en Valiants Hearts had ik al. Tegenvallende maand voor mij.
Oddworld is anders geniaal hoor.

• Niku

Niku

Alagaesii

bram1984 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:02:
Oddworld is anders geniaal hoor.
Nog niet gespeeld, dus laat me zeggen: tot nu toe nog niet mijn maand ;)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:14
Met 10% actiecode nog goedkoper :) helaas heb hem al op ps3 gespeeld.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Martinspire schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:22:
Als ze dit jaar nog met The Last Guardian of een spirituele opvolger komen vind ik het nog wel prima, maar anders zie ik nog niet zozeer een must have op dit moment. Hopen dat Bloodborne het goed gaat doen. Die komt ook al over een week of 2 ofzo uit.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• jimmy_dg
Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:54:
Om nog even terug te komen op de PS Plus games van deze maand: OlliOlli is écht niet mijn game en CounterSpy vind ik wel geinig om even een level tussendoor te doen. Oddworld nog niet gespeeld, en Valiants Hearts had ik al. Tegenvallende maand voor mij.
olliolli is nogal frustrerend vind ik. Heb jij dat ook? Of gewoon niet jouw type spel?

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
jimmy_dg schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:03:
[...]

olliolli is nogal frustrerend vind ik. Heb jij dat ook? Of gewoon niet jouw type spel?
OlliOlli 5 minuten gespeeld, meteen weer verwijderd. Tering, wat werd ik daar leip van. :')

• Niku

Niku

Alagaesii

jimmy_dg schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:03:
[...]

Combinatie van vermoed ik.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Pfff... Eindelijk mijn 10de platinum trophy gehaald met Far Cry 4. Heeft me 42 uur gekost, dus ik ben nu echt wel helemaal klaar met dit spel :p
Nu maar eens kijken wat het volgende spel wordt, waarschijnlijk eerst nog wat verder spelen met DriveClub.

[ Voor 60% gewijzigd door SToRM666 op 11-03-2015 23:17 ]

PSN id: NL_SToRM

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:28
Ik ben juist helemaal blij met OlliOlli. Doet mij terug denken aan Skate op de PS3 :9~

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Trishul schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:36:
Mja maar project cars maakt het wel heel bont, die game heeft zoveel draaien gehad, platformen geschrapt, releasedata niet gehaald, etc.
Game komt uit op Wii U, pc, PS4 en XboxOne.
Bekend was al dat deze game niet op de PS3/Xbox360 zou uitkomen.
Welk platform hebben ze geschrapt dan?
Dat ze hem nu, 3 weken voor release, uitstellen... dat vind ik ook wel jammerlijk.
SToRM666 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:11:
Nu maar eens kijken wat het volgende spel wordt, waarschijnlijk eerst nog wat verder spelen met DriveClub.
Doe je al mee met de Driveclub Tweaker challenge? Zoniet: wees welkom!
Elke week een 40-50 Tweakers die aan een challenge deelnemen.
:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Thanks voor de tip! Inderdaad met de code neem ik m zeker mee voor een tientje! Mooi dealtje voor de definitive edition.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

martincm schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:01:
[...]

Thanks voor de tip! Inderdaad met de code neem ik m zeker mee voor een tientje! Mooi dealtje voor de definitive edition.
Shit zeg. Ik kom steeds meer in tijdnood. Wil eigenlijk geen games meer kopen terwijl ik nog een backlog heb liggen. Gisteren wel Valiant Hearts even uitgespeeld. Tikkie melodramatisch, maar vond het vooral erg leerzaam omdat ik geen zak wist van WO I. Nu nog Oddworld en dan is het vast wel 25 maart. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

SToRM666 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:11:
Pfff... Eindelijk mijn 10de platinum trophy gehaald met Far Cry 4. Heeft me 42 uur gekost, dus ik ben nu echt wel helemaal klaar met dit spel :p
Nu de Yeti DLC nog. Erg vermakelijk.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:46:
[...]

Nu de Yeti DLC nog. Erg vermakelijk.
Oh ja. Shit. Ook die nog ja. :D Is er al bekend hoeveel DLC er nog voor komt in de toekomst? Ik heb Far Cry 4 wel uitgespeeld, maar daarna helaas weer verkocht. Wel erg veel lol mee gehad, maar nu de vraag of ik hem toch weer moet gaan kopen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:46

Oxigeon

En zo is dat!

spaceboy schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:36:
[...]

Shit zeg. Ik kom steeds meer in tijdnood. Wil eigenlijk geen games meer kopen terwijl ik nog een backlog heb liggen. Gisteren wel Valiant Hearts even uitgespeeld. Tikkie melodramatisch, maar vond het vooral erg leerzaam omdat ik geen zak wist van WO I. Nu nog Oddworld en dan is het vast wel 25 maart. :P
Ik vind het eigenlijk ook wel een leuke game. Beetje puzzelgame. Ben ergens in Hoofdstuk 2. Geen idee hoe ver ik eigenlijk al ben...

spoiler:
Heb net die missie gedaan waar je die kluis moet kraken onder in dat tuinhuisje

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:22:
[...]

Ik heb van Wolfenstein genoten :

[video]

Vette actie game met goeie graphics.
Ga je ook de uitbreiding halen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Mars18
Ik zie hem daar beide niet voor 19 euro staan?

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb afgelopen weekend Wolfenstein via V&A gekocht voor €20, grappig :)

In het kader van backlog uitbreiden want ben nog bezig met Dying Light, GTA5, tussendoor Tomb Raider en Oddworld. Gister ook Helldivers gekocht... Volgens mij moet ik me gewoon eens een weekje ziekmelden :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik was gisteren wat filmpjes van Fallout 3 en Fallout: New Vegas aan het kijken. Dat had ik niet moeten doen. Nu baal ik echt dat er nog niks is op de ps4 wat hier op lijkt en dat het nog zo oneindig lang duurt voor er iets in die richting komt. Ik hoop echt dat Bethesda met een Fallout 4 aankondiging komt op de E3, die dan eind 2016 verschijnt en dan eind 2015 al komt met Fallout 3 remastered als zoethoudertje :)

Zonnepanelen

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

I am honoured to officially confirm that system software update 2.50, codenamed “Yukimura”, will soon deliver Suspend/Resume
The ability to customise the frame rate of Remote Play and Share Play will be added with “Yukimura”. Play to your bandwidth strengths and use this option to stream gameplay at 60 or 30 fps when using Remote Play or Share Play.
PS4 Update 2.50: codenamed “Yukimura”

[ Voor 24% gewijzigd door Odieus op 12-03-2015 09:18 ]

PSN: LinQ-NL

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

voxxel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:14:
Ik was gisteren wat filmpjes van Fallout 3 en Fallout: New Vegas aan het kijken. Dat had ik niet moeten doen. Nu baal ik echt dat er nog niks is op de ps4 wat hier op lijkt en dat het nog zo oneindig lang duurt voor er iets in die richting komt. Ik hoop echt dat Bethesda met een Fallout 4 aankondiging komt op de E3, die dan eind 2016 verschijnt en dan eind 2015 al komt met Fallout 3 remastered als zoethoudertje :)
Skyrim Remastered is ook goed

• voxxel
Bellerophon schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:17:
[...]

Skyrim Remastered is ook goed
Daar zeg ik ook geen nee tegen!

Zonnepanelen

• corset
Of! een ander idee

originele games ipv HD remakes? :+

• voxxel
lanerios schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:34:
Of! een ander idee

originele games ipv HD remakes? :+
Alsof het een het ander uitsluit. Een remake maken kost een fractie van de tijd van het maken van een nieuwe game en kan vaak ook nog uitbesteed worden aan een ander team of een andere studio.

Zonnepanelen

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik vermaak me erg goed met FC4 op de ps4, nu hoor ik aan alle kanten dat het min of meer een slap aftreksel van FC3 is, zeker wat betreft de verhaallijn, is deze nooit verschenen op de ps4?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:31

Nickname does not reflect reality

• voxxel
SAiN ONeZ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:42:
Ik vermaak me erg goed met FC4 op de ps4, nu hoor ik aan alle kanten dat het min of meer een slap aftreksel van FC3 is, zeker wat betreft de verhaallijn, is deze nooit verschenen op de ps4?
Nee FC3 is alleen op de vorige generatie uitgekomen. Qua gameplay lijken de games erg op elkaar, maar volgens mij was de consensus onder reviewers juist dat het meer van het zelfde is, maar dat het alsnog erg leuk is.

Zonnepanelen

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:11

On_E

Housemusic

Helldivers _O_

Beste game van het jaar tot nu toe, met afstand.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-11 10:33
Iemand die Ride gaat halen hier? leek me wel grappig om motorrace game te spelen ipv altijd maar cars... Twijfel echter of het beetje gaaf is.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tja, als je eerst 3 hebt gespeeld, dan kan dat eventueel met fc4 het geval zijn, maar andersom is het mss wel beter te doen. Ik heb em liggen voor de xbox360, dus die dan nog maar eens onder het stof vandaan halen als ik em uitheb en er nog geen genoeg van heb.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:17
http://blog.eu.playstatio...resume-remote-play-60fps/Nieuwe firmware (2.50) nu officieel aangekondigd.

Niet echt een "big change" waar mensen echt naar uitkijken, lijkt me. (klopt ook wel anders was het een 3.X firmware geweest).

PSN: Maichel

• jimmy_dg
Maichel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:00:
http://blog.eu.playstatio...resume-remote-play-60fps/Nieuwe firmware (2.50) nu officieel aangekondigd.

Niet echt een "big change" waar mensen echt naar uitkijken, lijkt me. (klopt ook wel anders was het een 3.X firmware geweest).
"Suspend/Resume will create an atmosphere where your games are immediately available at any time — just pick up your DUALSHOCK 4 controller, hit the PS button and get right back into the action of your games. When it’s time to log off, simply put your PS4 in Rest Mode and when you power up the next time, you’ll start your game where you left off*1. Spend less time getting into your games and more time playing your games."

Dat is best gaaf hoor. + remappable buttons. Alleen kan ik niks vinden over backup op een externe HDD. Als die er ook in zat, zijn dat 3 best vette features imo

• BigF25
  • Laatst online: 19:00
On_E schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:49:
Helldivers _O_

Beste game van het jaar tot nu toe, met afstand.
Heb ook interesse in helldivers maar las dat het pas echt leuk wordt wanneer je met vrienden speelt, klopt dit?
Krijg een sterk strategie gevoel bij deze game maar weet niet of het een concept ala command & conquer is of toch weer totaal anders.. gameplay videos via yt bekeken en daar lijkt het op een soort mengelmoes van Lol en strategie of vergis ik me daar dan weer in?

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
jimmy_dg schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:02:
[...]

"Suspend/Resume will create an atmosphere where your games are immediately available at any time — just pick up your DUALSHOCK 4 controller, hit the PS button and get right back into the action of your games. When it’s time to log off, simply put your PS4 in Rest Mode and when you power up the next time, you’ll start your game where you left off*1. Spend less time getting into your games and more time playing your games."

Dat is best gaaf hoor. + remappable buttons. Alleen kan ik niks vinden over backup op een externe HDD. Als die er ook in zat, zijn dat 3 best vette features imo
Eindelijk, wel i.c.m. Rest Mode, vanaf volledig uit was nog gaver geweest. Nu moet je nog expliciet de keuze maken Rest Mode of helemaal uit.
Het zou ook mooi zijn als de PS4 nu automatisch na x uur in Rest mode gaat, ook al is er een game opgestart. Bij het installeren van GTA5 heeft mijn ps4 de hele nacht aangestaan, omdat deze niet vanzelf uitging.

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:50
Erapaz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Eindelijk, wel i.c.m. Rest Mode, vanaf volledig uit was nog gaver geweest. Nu moet je nog expliciet de keuze maken Rest Mode of helemaal uit.
Het zou ook mooi zijn als de PS4 nu automatisch na x uur in Rest mode gaat, ook al is er een game opgestart. Bij het installeren van GTA5 heeft mijn ps4 de hele nacht aangestaan, omdat deze niet vanzelf uitging.
Dat valt gewoon in te stellen. Mijne gaat naar standby na inactiviteit.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Erapaz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Eindelijk, wel i.c.m. Rest Mode, vanaf volledig uit was nog gaver geweest. Nu
Jah idd, bij mij thuis gaat de stroom altijd helemaal uit overdag/'snachts met zo'n stekker, die optie alleen voor de restmode is voor mij dan helemaal nutteloos

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Brad Pitt
BlackEyedAngel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:10:
Jah idd, bij mij thuis gaat de stroom altijd helemaal uit overdag/'snachts met zo'n stekker, die optie alleen voor de restmode is voor mij dan helemaal nutteloos
Ja same here. Rest mode + klik-aan-klik-uit = geen plezierige power-up @ filesystem restore gedoe en zo :)

• On_E

On_E

Housemusic

BigF25 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:05:
[...]

Heb ook interesse in helldivers maar las dat het pas echt leuk wordt wanneer je met vrienden speelt, klopt dit?
Krijg een sterk strategie gevoel bij deze game maar weet niet of het een concept ala command & conquer is of toch weer totaal anders.. gameplay videos via yt bekeken en daar lijkt het op een soort mengelmoes van Lol en strategie of vergis ik me daar dan weer in?
Met vrienden is het leukste maar ook met randoms is het goed te doen.
Omdat er friendly fire aanwezig is speelt vrijwel iedereen redelijk voorzichtig dus dat is goed!

Het is een top down twin stick shooter, met strategische elementen.
Je hebt nml. ‘’strategems’’ in de game, een soort van special abilities, denk aan een UAV, een Mech, resupplies (ammo), een turret, een nuke etc.

De bedoeling is dat je alleen of met max. 3 anderen een planeet bezoekt om daar wat missies te doen. Die missies bestaan uit bv. een gebied verdedigen, een S.A.M. site activeren, een black box oppikken en ergens afleveren, dat soort dingen.

Uiteraard zijn die planeten bevolkt door vijanden, er zijn 3 soorten, bugs, cyborgs en ‘’illuminate’’. Omdat er dus friendly fire aanwezig is en die strategems zorgen voor een ‘drop’ (een turret bv. wordt door een shuttle afgeleverd) die ook op je teamgenoten kan landen en hun dus kan doden, kan het 1 grote chaos worden tijdens het spelen en dat maakt het zo ontzettend leuk!

Waar je bv. eerst per ongeluk 2 teamgenoten afschiet omdat je niet op stond te letten tijdens het schieten, kun je daarna je hele team saven door op tijd een ‘’reinforcements’’ strategem te gooien waardoor je dode teamgenoten weer tot leven komen.

Uiteraard allemaal terwijl er hordes vijanden op je afkomen.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:29

The_Worst

Unox

Maichel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:00:

Ik weet niet of het al bevestigd was maar DLNA komt, niet met 2.50, er ook aan. In de reacties wordt er weinig cryptisch naar verwezen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• BigF25
  • Laatst online: 19:00
On_E schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:14:
[...]

Met vrienden is het leukste maar ook met randoms is het goed te doen.
Omdat er friendly fire aanwezig is speelt vrijwel iedereen redelijk voorzichtig dus dat is goed!

Het is een top down twin stick shooter, met strategische elementen.
Je hebt nml. ‘’strategems’’ in de game, een soort van special abilities, denk aan een UAV, een Mech, resupplies (ammo), een turret, een nuke etc.

De bedoeling is dat je alleen of met max. 3 anderen een planeet bezoekt om daar wat missies te doen. Die missies bestaan uit bv. een gebied verdedigen, een S.A.M. site activeren, een black box oppikken en ergens afleveren, dat soort dingen.

Uiteraard zijn die planeten bevolkt door vijanden, er zijn 3 soorten, bugs, cyborgs en ‘’illuminate’’. Omdat er dus friendly fire aanwezig is en die strategems zorgen voor een ‘drop’ (een turret bv. wordt door een shuttle afgeleverd) die ook op je teamgenoten kan landen en hun dus kan doden, kan het 1 grote chaos worden tijdens het spelen en dat maakt het zo ontzettend leuk!

Waar je bv. eerst per ongeluk 2 teamgenoten afschiet omdat je niet op stond te letten tijdens het schieten, kun je daarna je hele team saven door op tijd een ‘’reinforcements’’ strategem te gooien waardoor je dode teamgenoten weer tot leven komen.

Uiteraard allemaal terwijl er hordes vijanden op je afkomen.
Klinkt goed idd! Zal eens kijken of ik een vriend van mij kan overhalen, via de headset communiceren e.d. blijft toch het leukst :)

• On_E

On_E

Housemusic

BigF25 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Klinkt goed idd! Zal eens kijken of ik een vriend van mij kan overhalen, via de headset communiceren e.d. blijft toch het leukst :)
Zeker maar mocht je vriend er toch geen zin in hebben en jij wel, dan zou ik m toch halen.

De community lijkt (tot nu toe iig) redelijk goed nml.!

• NeP2013
Resume play komt ook in 2.5..

• Brad Pitt

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

• NeP2013
Haha, ik had de vorige pagina nog niet gelezen, excuus. Blijkbaar heeft mn browser een refresh gedaan waardoor ik dus voorliep.

:X

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:04:
Ga je ook de uitbreiding halen?
Misschien in de toekomst wel ja.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

The_Worst schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:14:
[...]

Ik weet niet of het al bevestigd was maar DLNA komt, niet met 2.50, er ook aan. In de reacties wordt er weinig cryptisch naar verwezen.
Reacties van users ... Zie jij een reactie van een Sony employee? Ik moet het eerst nog zien..

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
InF.Inc schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:02:
[...]

Reacties van users ... Zie jij een reactie van een Sony employee? Ik moet het eerst nog zien..
Op de US blog wel
http://blog.us.playstatio...w-suspendresume-and-more/

Verwijderd

Laat maar zo snel mogelijk komen die 2.50 update.

-------------------------------------------------------------------

Deze functies staan daarna nog op mijn PS4 wenslijst :

1. Externe harde schijf support zodat je games erop kan installeren en spelen.

2. Goeie DLNA support.

Zal wel de 3.00 update worden voordat die 2 extra functies er in zitten.

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:17
Yep:
+ Growler-Prowler on March 11th, 2015 at 5:06 pm said:
Forward thinking console? Can we have online friend alerts and DNLA?! Something your last console had th should’ve been present at launch!

Scott McCarthy's Avatar
+ Scott McCarthy on March 11th, 2015 at 5:28 pm said:
We want PS4 versions of these features, not a cut/ paste from last gen. Stay tuned.

PSN: Maichel

• djmelvee
ThijsWTF schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:00:
Ik ben juist helemaal blij met OlliOlli. Doet mij terug denken aan Skate op de PS3 :9~
Het líjkt er geeneens op, ik wordt echt droevig van dat spel. Vooral gefrustreerd :(

• On_E

On_E

Housemusic

djmelvee schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:09:
[...]

Het líjkt er geeneens op, ik wordt echt droevig van dat spel. Vooral gefrustreerd :(
Het lijkt er geeneens op? Juist wel!

Verwijderd

Ik weet niet welke Olli Olli jij hebt gespeeld, maar ik speelde een 2D game.

Verwijderd

IlPirata schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:55:
Iemand die Ride gaat halen hier? leek me wel grappig om motorrace game te spelen ipv altijd maar cars... Twijfel echter of het beetje gaaf is.
Ik sowieso! Beleef ook erg veel plezier aan MotoGP en MXGP games.

• djmelvee
On_E schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Het lijkt er geeneens op? Juist wel!
Laatste keer dat ik Skate speelde was dat 3D en realistisch, maar dat zal dan wel aan mij liggen :')

• On_E

On_E

Housemusic

djmelvee schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:10:
[...]

Laatste keer dat ik Skate speelde was dat 3D en realistisch, maar dat zal dan wel aan mij liggen :')
Oh ok.

De controls misschien dan?

• voxxel
Nou ik ben ook klaar met The Order. Best een aardige game, maar zoals bekend erg kort. Ik denk dat ik +-8 uur over de platinum gedaan heb. Het verhaal is onderhoudend en de gameplay is best oke, maar niks speciaals. De game ziet er wel erg mooi uit!

Waar ik me wel een beetje aan stoorde:
spoiler: title
- De weerwolf gevechten zijn echt lame, niet de QTE (daar heb ik nooit zoveel problemen mee), maar die beesten rennen letterlijk elke keer (en dat 3x copy paste in de game) op de zelfde manier van je weg en van je af.
- Het sneaken met instant fail als je gespot bent is soms een beetje frustrerend, omdat het oneerlijk aanvoelt.
- Het stuk in het verhaal waarbij je wordt opgepakt en terecht komt te staan, dacht ik de hele tijd "waarom trek je je mond niet op?!"

Zonnepanelen

Verwijderd

voxxel schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:43:
Nou ik ben ook klaar met The Order. Best een aardige game, maar zoals bekend erg kort. Ik denk dat ik +-8 uur over de platinum gedaan heb. Het verhaal is onderhoudend en de gameplay is best oke, maar niks speciaals. De game ziet er wel erg mooi uit!

Waar ik me wel een beetje aan stoorde:
spoiler: title
- De weerwolf gevechten zijn echt lame, niet de QTE (daar heb ik nooit zoveel problemen mee), maar die beesten rennen letterlijk elke keer (en dat 3x copy paste in de game) op de zelfde manier van je weg en van je af.
- Het sneaken met instant fail als je gespot bent is soms een beetje frustrerend, omdat het oneerlijk aanvoelt.
- Het stuk in het verhaal waarbij je wordt opgepakt en terecht komt te staan, dacht ik de hele tijd "waarom trek je je mond niet op?!"
Ik heb een iets andere mening, ik vond het een super spel, met ook wat kanttekeningen.

spoiler:
-Ja, dat was irritant. Vooral irritant als je valt en het een half uur duurt voordat je op kan staan.
- Daar had ik niet zoveel moeite mee, gewoon zorgen dat je die crossbow hebt in die sneak missie.
- Waarschijnlijk omdat er een vervolg verhaal hij komt en een soort anti-held is die zijn maatjes niet verraadt ofzo.

• On_E

On_E

Housemusic

Heeeeere's Johnny!

[ Voor 35% gewijzigd door On_E op 12-03-2015 14:28 ]

Haha wat is Sleeping Dogs een enorme B-game zeg. Slechte animaties, waardeloze controls, matige graphics, maar ergens toch wel vermakelijk. Blij dat ik deze nooit full priced gehaald heb.

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:29:
Haha wat is Sleeping Dogs een enorme B-game zeg. Slechte animaties, waardeloze controls, matige graphics, maar ergens toch wel vermakelijk. Blij dat ik deze nooit full priced gehaald heb.
Toch een veel betere game dan AAA titel GTA IV....

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Vind jij ;)

• On_E

On_E

Housemusic

Pagina: 1 ... 43 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link