Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.450 views

Verwijderd

InF.Inc schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:53:
[...]

Wat klopt er niet aan dan?
Alles.

Verwijderd

poor Leno schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:55:
Jeetje, bij mij staan mn huur, electra/gas/water, telefoon, UPC op me te wachten -O-

Owja.. en eten..
Bij mij staan die ook te wachten , gelukkig is Hustle Kings dan ook gratis voor de PS4.

>:)

Verwijderd

Ik heb angst, dat mijn PS4 niet in rustmodus staat en ik dus vanavond uren moet wachten op een GTA Online update.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:05:
Ik heb angst, dat mijn PS4 niet in rustmodus staat en ik dus vanavond uren moet wachten op een GTA Online update.
PSVita en/of een Sony mobiel aanschaffen en via remote-play je PS4 op afstand besturen.

_/-\o_
Nog wat over de Morpheus hardware (Dat de PS4 niet sterk genoeg zou zijn voor 120 fps FHD.. Dit klopt, dus komt een extra hardware kastje aan :) )

The PlayStation 4 is just about up to task for this. It's at the very beginning of its life cycle so it's malleable and easy to add extra bits and bobs to, and its AMD graphics processor has been built from the ground up to handle stereoscopic 3D processing.

Nevertheless, Sony has had to create a secondary box that connects to the PlayStation 4 via USB and HDMI, to handle the specifics of Project Morpheus' operation. A neat feature of the box is that it also includes HDMI-out, so you can connect a screen and see what the user's experiencing without any distortion.

Vooral dat meekijken wordt grappig :D

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:15:
[...]

PSVita en/of een Sony mobiel aanschaffen en via remote-play je PS4 op afstand besturen.

_/-\o_
Ja... want mijn leidinggevende zal echt geen vragen gaan stellen als ik mijn PS Vita even aan slinger :')

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:12:
[...]

Alvast een tip, friendly fire kan niet uit worden gezet. ;)

Dus let ook op waar je dingen laat droppen en/of turrets plaatst.
Haha, ja, je eerste opmerking was ik mee bekend. Daarom wees ik mijn vrienden er ook op.

Ik zal er op letten, maar ik moet eerst maar eens gewoon lekker de game gaan spelen. :)
Bellerophon schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:27:
[...]

Ja... want mijn leidinggevende zal echt geen vragen gaan stellen als ik mijn PS Vita even aan slinger :')
In de pauze? Aan de andere kant vraag ik me af of het vanavond echt zo lang gaat duren met die download. Ik denk dat het echte probleem komt wanneer je online probeert te gaan.

Verwijderd

Bellerophon schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:27:
[...]

Dan beveel je je baas bijvoorbeeld een zakelijke Sony mobiel aan.

:+

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:35:
[...]

Dan beveel je je baas bijvoorbeeld een zakelijke Sony mobiel aan.

Hahaha, dat zou nog een goede zet zijn ook :D

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:35:
[...]

Haha, ja, je eerste opmerking was ik mee bekend. Daarom wees ik mijn vrienden er ook op.

Ik zal er op letten, maar ik moet eerst maar eens gewoon lekker de game gaan spelen. :)
Ah! Dacht even dat je bedoelde dat het ook uitgezet kon worden. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
poor Leno schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:55:
[...]

Tsja eerlijk? Dat is wel zo.. alleen zie ik (persoonlijk) dat soort brillen, zelfde als de Samsung, meer als grappige gadgets en dat er maar twee grote spelers overblijven.. Oculus en Morpheus (en mss nog een voor de X1.. maar misschien werkt die met Oculus..)

Maar ik heb het regelmatig bij het verkeerde eind, dus we zullen wel zien :D

-

[...]

Jeetje, bij mij staan mn huur, electra/gas/water, telefoon, UPC op me te wachten -O-

Owja.. en eten..
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:02:
[...]

Bij mij staan die ook te wachten , gelukkig is Hustle Kings dan ook gratis voor de PS4.

>:)
Dan nog, er moet ook nog gewerkt/gestudeerd worden en daarbij de nodige sociale activiteiten. Als je je in dit soort grote games als BF:H en Bloodborne gaat verdiepen, hou je geen tijd meer over.

[ Voor 41% gewijzigd door Jumpman op 10-03-2015 12:51 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:06
Maar als je dat niet hoeft schijnbaar...

Verwijderd

Gratis Bloodborne thema voor de PS4 :

We hebben we ook nog deze code voor je: PBGA-HJNC-LQ99 en hiermee kun je gratis een Bloodborne thema downloaden vanuit de PlayStation Store. Doe er je voordeel mee!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:01:

We hebben we ook nog deze code voor je: PBGA-HJNC-LQ99 en hiermee kun je gratis een Bloodborne thema downloaden vanuit de PlayStation Store. Doe er je voordeel mee!
Top, bedankt!

Zonnepanelen

[...]

_/-\o_
Heeft weinig zin als zijn PS4 niet in rest mode staat.

• dutchgio
mooi even op m'n telefoon remote play ingelogd om de update te forceren, die was gelukkig al bezig en bijna klaar, dus vanavond maar eens kijken of het wat is. :)
heb je overigens geen Sony voor nodig..

• JSchut
  • Laatst online: 17-11 21:55

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:01:

Nu het thema nog vinden :X

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:05:
[...]

Heeft weinig zin als zijn PS4 niet in rest mode staat.
Ik heb mijn PS4 en PSVita zo ingesteld dat ik de PS4 met mijn PSVita kan aanzetten terwijl de PS4 uitstond.

• On_E

On_E

Housemusic

JSchut schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:07:
[...]

Nu het thema nog vinden :X
Code invoeren in store, thema downloaden naar PS4?

• JSchut
  • Laatst online: 17-11 21:55

JSchut

.....

On_E schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:16:
[...]

Code invoeren in store, thema downloaden naar PS4?
O Rofl. Lekker snugger. Dacht dat het een 100% discount code was. Sorry my bad. 8)7

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Verwijderd

De Bloodborne thema code moet je inderdaad in de PSStore bij code inlossen invoeren.

• On_E

On_E

Housemusic

JSchut schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:16:
[...]

O Rofl. Lekker snugger. Dacht dat het een 100% discount code was. Sorry my bad. 8)7

Vond het de moeite uiteindelijk niet waard trouwens, gewoon een witte achtergrond met het hoofdkarakter in beeld.

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Het is meer een wallpaper dan een thema, maar toch vind ik hem wel aardig.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Verwijderd

De oplossing van het moeilijk lezen van de meldingen , friends en andere tekst met bepaalde thema's komt in de 2.50 System Update die er snel aankomt :

•You can now apply a shadow style for text in [Themes].

Dat was onder andere mijn probleem met bepaalde thema's : Dat sommige teksten moeilijk leesbaar waren.

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:05:
mooi even op m'n telefoon remote play ingelogd om de update te forceren, die was gelukkig al bezig en bijna klaar, dus vanavond maar eens kijken of het wat is. :)
heb je overigens geen Sony voor nodig..
Hoe dan?

Verwijderd

Aha, niks voor een iphone boy, zoals ik.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:17
[...]

_/-\o_
Koop mijn vita maar, miskoop van de eeuw die ik aan de straatstenen niet kwijt raak :P

PSN: Maichel

Verwijderd

5 euro

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Maichel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:09:
[...]

Koop mijn vita maar, miskoop van de eeuw die ik aan de straatstenen niet kwijt raak :P
Haha miskoop wel degelijk.. van de eeuw vind ik niet.. kwijt raken lukt me echter ook niet ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:28
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:50:
De oplossing van het moeilijk lezen van de meldingen , friends en andere tekst met bepaalde thema's komt in de 2.50 System Update die er snel aankomt :

•You can now apply a shadow style for text in [Themes].

Dat was onder andere mijn probleem met bepaalde thema's : Dat sommige teksten moeilijk leesbaar waren.
Ja leuk maar de thema's zijn volledig verdwenen uit de EU store. Zelfs als je via settings->thema's naar de psstore gaat krijg je een blanco scherm |:(

• voxxel
ThijsWTF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:15:
[...]

Ja leuk maar de thema's zijn volledig verdwenen uit de EU store. Zelfs als je via settings->thema's naar de psstore gaat krijg je een blanco scherm |:(
Hier

Zonnepanelen

• dutchgio
Bellerophon schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:06:
[...]

Beetje makkelijk te installeren?
Ja, eerder moest je root en dergelijke hebben om een .zip te flashen maar dat hoeft niet meer, slechts een .apk downloaden en installeren.

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:21:
[...]

Ja, eerder moest je root en dergelijke hebben om een .zip te flashen maar dat hoeft niet meer, slechts een .apk downloaden en installeren.
dan werkt alleen je DS4 controller nog niet. daarvoor heb je dan weer wel root nodig.. die heb ik overigens ook nog steeds niet aan de praat. remote play werkt wel , maar dan met touchscreen van mn tablet :) :+

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

NeP2013 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:21:
[...]

dan werkt alleen je DS4 controller nog niet. daarvoor heb je dan weer wel root nodig.. die heb ik overigens ook nog steeds niet aan de praat. remote play werkt wel , maar dan met touchscreen van mn tablet :) :+
Beuh dat is dan wel zuur... heb daar weer niet zoveel zin in

• dutchgio
Via een OTG kabeltje je controller verbinden kan wel ;)
En via bluetooth met de Sixaxis app, dan heb je wel root nodig.
Al met al nog aardig in beta fase maar voor de kleine dingen werkt het.

• NeP2013
dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:24:
Via een OTG kabeltje je controller verbinden kan wel ;)
En via bluetooth met de Sixaxis app, dan heb je wel root nodig.
Al met al nog aardig in beta fase maar voor de kleine dingen werkt het.
bedoel je met de usb kabel ? werkt die controller dan wel gewoon?

die sixaxis app was me te veel moeite haha!

ik hoop dat ze snel DS4 ondersteuning kunnen fixen. Rooten was overigens zo gedaan, stelde eigenlijk niet zoveel voor..

• dutchgio
Nee dat is een apart kabeltje en je telefoon moet het ondersteunen, staat voor USB on the go.
Ene kant is micro-usb en gaat in je telefoon, de andere kant is een USB poort. Daar stop je dan de oplaadkabel met controller in ;)

Verwijderd

ThijsWTF schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:15:
[...]

Dan moet je je even uitloggen op de PS4 en daarna weer inloggen.
Daarna meteen op de PS4 naar de PSStore gaan en dan moet het lukken.

Dat PSStore probleem heb ik namelijk ook en dat was mijn oplossing.

• Maichel
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:04:
[...]

Dan moet je je even uitloggen op de PS4 en daarna weer inloggen.
Daarna meteen op de PS4 naar de PSStore gaan en dan moet het lukken.

Dat PSStore probleem heb ik namelijk ook en dat was mijn oplossing.
Dat werkt inderdaad goed ja. Die tip gaf je hier eens eerder en nu als ik naar de Store moet log ik eerst uit, dan in...en dan kom je er direct in. Als je dit niet doet dan blijft het Store scherm 9 van de 10 keer hangen.

Goeie tip _/-\o_

Verwijderd

PLUS : Na het uitloggen en weer inloggen upload de PS4 meteen eventuele savegames naar de PSPlus cloud.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:14:
[...]

Ik heb mijn PS4 en PSVita zo ingesteld dat ik de PS4 met mijn PSVita kan aanzetten terwijl de PS4 uitstond.
Zucht, laat maar.

Ik heb trouwens een probleem met mijn 2e controller, waar ik niet veel over kan vinden. Deze werkt alleen bedraad. De knipperende streepjes in het batterij symbool, die je ziet als deze aan het opladen is, zijn vervangen voor een vraagteken. Ik heb de controller al meerdere malen een reset gegeven en in- en uitgeschakeld. Dit helpt voor een hele korte duur. Iemand hier bekend mee?

[ Voor 43% gewijzigd door bram1984 op 10-03-2015 16:11 ]

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
NeP2013 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:25:
[...]

bedoel je met de usb kabel ? werkt die controller dan wel gewoon?

die sixaxis app was me te veel moeite haha!

ik hoop dat ze snel DS4 ondersteuning kunnen fixen. Rooten was overigens zo gedaan, stelde eigenlijk niet zoveel voor..
Zo'n ding:
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/192851?width=422&height=390
http://www.audiostreamers...-usb-on-the-go-cable.html
Ze zijn er vast wel goedkoper :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• dutchgio
Haha inderdaad, Ik heb er nog geen euro voor betaald :+
Moet dan wel uit China komen dus verzending duurt wel even, maar dat heb ik er wel voor over. ;)

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-11 10:33
Top zo'n kabeltje, krijg op mijn tablet alleen niet voor elkaar om toetsen in te stellen zodat ik San Andreas op zelfde manier (zelfde acties per thumbstick) doe als bij GTA 5

Verwijderd

Je kan met remote-play de PS4 aanzetten op afstand terwijl de PS4 op dat moment uitstaat.

Dat was eigenlijk mijn punt.

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 20:16
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:07:
[...]

Je kan met remote-play de PS4 aanzetten op afstand terwijl de PS4 op dat moment uitstaat.

Dat was eigenlijk mijn punt.
Dat kan niet. Tenminste, niet met de huidige publieke firmware.
Lukt bij mij ook niet. Alleen in rest mode.

• dutchgio
IlPirata schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:54:
Top zo'n kabeltje, krijg op mijn tablet alleen niet voor elkaar om toetsen in te stellen zodat ik San Andreas op zelfde manier (zelfde acties per thumbstick) doe als bij GTA 5
Moet wel kunnen, maar dan moet je zo'n aangepast bestand in de Sixaxis app maken die de controls op de juiste plekken neerzet, of andersom, dan zet je ze in de instelingen van GTA SA zoals ze in de remoteplay app staan.

Verwijderd

Sorry mensen , ik had het fout : Je kunt de PS4 alleen in restmode via remote-play aanzetten.
bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:07:
[...]

Ik heb trouwens een probleem met mijn 2e controller, waar ik niet veel over kan vinden. Deze werkt alleen bedraad. De knipperende streepjes in het batterij symbool, die je ziet als deze aan het opladen is, zijn vervangen voor een vraagteken. Ik heb de controller al meerdere malen een reset gegeven en in- en uitgeschakeld. Dit helpt voor een hele korte duur. Iemand hier bekend mee?
Net maar een RMA melding gemaakt bij Wehkamp. Meteen gevraagd of ik bij omruiling een witte of blauwe controller kan terug krijgen.

Weet iemand hier toevallig hoe laat ze de US store vandaag updaten of waar ik dit kan vinden? Zit op die FC DLC te wachten. Uurtje of 6/7 hier zeker?

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:46:
Weet iemand hier toevallig hoe laat ze de US store vandaag updaten of waar ik dit kan vinden? Zit op die FC DLC te wachten. Uurtje of 6/7 hier zeker?
Ik heb de DLC geGoogled en overal staat :

11 maart , morgen dus.

US release date 10 march , vandaag dus.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 18:08 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:05:
[...]

Ik heb de DLC geGoogled en overal staat :

11 maart , morgen dus.
Hij heeft het over de US Store, die updatet altijd dinsdag ;) Dus vandaag 10 maart in US en 11 maart morgen in EU.

De US Store updatet vaak rond middernacht dinsdag op woensdag (het is dan daar 18u) Het kan zijn dat de Store via de website al eerder geüpdatet is, net als de EU Store dat vaak heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 10-03-2015 18:09 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Verwijderd

Klopt , de EU is morgen pas aan de beurt en de US vandaag al.
ASNNetworks schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:08:
[...]

Hij heeft het over de US Store, die updatet altijd dinsdag ;) Dus vandaag 10 maart in US en 11 maart morgen in EU.

De US Store updatet vaak rond middernacht dinsdag op woensdag (het is dan daar 18u) Het kan zijn dat de Store via de website al eerder geüpdatet is, net als de EU Store dat vaak heeft.
Wat een ruktijd. Vandaag op tijd downloaden gaat er dan niet in zitten. Maar ik kan me herinneren dat ik inFamous First Light om een uur of 7 's avonds kon spelen? Ook uit de US store.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
NeP2013 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:21:
[...]

Je kunt je DS4 ook gepaired houden met je playstation, dat doe ik altijd. Dan kun je hem ook aan en uit zetten met je DS4.

• dutchgio
Dan moet je alleen wel in de buurt blijven zitten ;)

• NeP2013
Erapaz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:20:
[...]

Je kunt je DS4 ook gepaired houden met je playstation, dat doe ik altijd. Dan kun je hem ook aan en uit zetten met je DS4.
Dat is serieus nooit in me opgekomen, haha. Thnx!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Career modus van Project Cars op de PS4:

Ziet er erg goed uit. Misschien ga ik hem wel kopen, maar dan ben je bijna verplicht om er ook een stuur bij te kopen. :p

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• Erapaz
NeP2013 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:16:
[...]

Dat is serieus nooit in me opgekomen, haha. Thnx!
Bij deze de stappen, na een keer dit te hebben doorlopen werkt het daarna altijd:

Create a Secondary PSN Account on your PS4 and log in.
Sing in to the Remote Play App with the Secondary PSN Account.
In the Remote Play App go to Settings > Change PS4 to Connect To.
When Connecting via the Internet click on Skip and use the code in PS4 > Remote Play Connection Setting > Add Device(Still on you Secondary PSN Account)
Once connected, disconnect.
Now in your PS4 sing out of your Secondary PSN Account and sing into your Primary PSN Account.
Go back to the Remote Play App and sing out of your Secondary PSN Account and sign in to your Primary PSN Account.
In the Main Remote Play App Screen tap on Next to connect.
Done!!! Have fun!!!
With this method the DualShock 4 Controller wont even disconnect from the PS4. After you done this steps once, you don't need to do them again, just turn on your PS4 and sing in to your Primary PSN Account and in the Remote Play App click Next (In the main Screen) to connect, and you will be able to use the DualShock 4 Controler without problems.

Note: This only works with Local Remote Play as its limited by the range of the DualShock 4 Controller(to the PS4).

Theoretisch verwacht ik ook minder lag, aangezien je controller input niet via wifi naar je playstation hoeft te worden gestuurd.

• Erapaz
dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:31:
Dan moet je alleen wel in de buurt blijven zitten ;)
Bij mij werkt het in het hele huis, echter woon ik niet zo groot gelukkig (scheelt ook met stofzuigen!) :)

• NeP2013
Erapaz schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:00:
[...]

Bij deze de stappen, na een keer dit te hebben doorlopen werkt het daarna altijd:

Create a Secondary PSN Account on your PS4 and log in.
In the Remote Play App go to Settings > Change PS4 to Connect To.
When Connecting via the Internet click on Skip and use the code in PS4 > Remote Play Connection Setting > Add Device(Still on you Secondary PSN Account)
Once connected, disconnect.
Now in your PS4 sing out of your Secondary PSN Account and sing into your Primary PSN Account.
Go back to the Remote Play App and sing out of your Secondary PSN Account and sign in to your Primary PSN Account.
In the Main Remote Play App Screen tap on Next to connect.
Done!!! Have fun!!!
With this method the DualShock 4 Controller wont even disconnect from the PS4. After you done this steps once, you don't need to do them again, just turn on your PS4 and sing in to your Primary PSN Account and in the Remote Play App click Next (In the main Screen) to connect, and you will be able to use the DualShock 4 Controler without problems.

Note: This only works with Local Remote Play as its limited by the range of the DualShock 4 Controller(to the PS4).

Theoretisch verwacht ik ook minder lag, aangezien je controller input niet via wifi naar je playstation hoeft te worden gestuurd.
thnx, vanavond eens proberen ! :D

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
http://www.aliexpress.com...et-PC-MP3/2039835931.html
€0,65 :P
Erapaz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:20:
[...]

Huh, dat kan toch standaard al? Sinds het begin dat ik hem heb gepaired zet ik de ps4 altijd aan via de controller, werkt geweldig.

• Erapaz
jimmy_dg schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:17:

Huh, dat kan toch standaard al? Sinds het begin dat ik hem heb gepaired zet ik de ps4 altijd aan via de controller, werkt geweldig.
In combinatie met remote play, dus niet met de DS4 aan je telefoon, maar aan je PS4.
Er liep tegelijk een discussie over hoe je je PS4 aanzet met Remote Play. Als je remote play gebruikt met je DS4 aan je PS4, dan heb je dus 2 problemen opgelost (1) je kunt je ds4 gebruiken met remote play op een niet Xperia telefoon (2) je hoeft je nest niet uit om je PS4 aan te zetten.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:09
NeP2013 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:07:
[...]

thnx, vanavond eens proberen ! :D
Succes met het zingen!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• NeP2013
zingen ?
Ja ik snap er ook niet helemaal waar het nu over gaat. :+

Net even een uurtje de Valley of the Yetis DLC van Far Cry 4 gespeeld. Jammer dat er zo weinig sneeuw omgevingen in de oorspronkelijke game zitten. Het ziet er veel vetter uit.

Deel 5 mag wat mij betreft helemaal in de sneeuw plaatsvinden of weer terug naar een tropische setting.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Typo in dat stukje proza

:')

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:41:
Sorry mensen , ik had het fout : Je kunt de PS4 alleen in restmode via remote-play aanzetten.
Hier was ik al achter gekomen, nu heb ik huilend drie kwartier op de update van GTA zitten wachten, terwijl er nog 12 minuten resterend waren.

Verwijderd

FINAL FANTASY TYPE-0™ HD is vanaf nu te preorderen in de PSNstore :

https://store.sonyenterta...00937_00-PREORDERSUZAKUEU

FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ had ik vorig jaar op de PS4 geprobeerd
maar ik was er niet echt van gecharmeerd , dus dit deel sla ik over.

Verwijderd

Hebben jullie tips voor een goede Co-op game die ik met mijn vriendin kan spelen. Ik dacht zelf aan Diablo 3.

• voxxel
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:32:
Hebben jullie tips voor een goede Co-op game die ik met mijn vriendin kan spelen. Ik dacht zelf aan Diablo 3.
Ik ben Trine 2 aan het spelen met mijn vriendin, ook erg leuk!

Zonnepanelen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:27
Mijn vriendin vond Diablo best leuk! Nu spelen met af en toe little big planet. Daar zitten ook stukken in die je samen kan spelen! Vind het zelf ook best leuk om te doen :p

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:31:
FINAL FANTASY TYPE-0™ HD is vanaf nu te preorderen in de PSNstore :

https://store.sonyenterta...00937_00-PREORDERSUZAKUEU

FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ had ik vorig jaar op de PS4 geprobeerd
maar ik was er niet echt van gecharmeerd , dus dit deel sla ik over.
Gezien het 2 totaal andere soort spellen zijn snap ik de "dus" niet hier :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

Is dat couch co-op te spelen? Wist ik helemaal niet ...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• voxxel
InF.Inc schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:35:
[...]

4 player couch co-op zelfs :)

Zonnepanelen

Verwijderd

Jazeker, ik doe dat vaak met vrienden. Zitten we met zijn vieren beetje te hakken.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:38
RbBdOs schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:20:
Career modus van Project Cars op de PS4:

[video]

Ziet er erg goed uit. Misschien ga ik hem wel kopen, maar dan ben je bijna verplicht om er ook een stuur bij te kopen. :p
Waar haal je die wijze info vandaan?
Er staan genoeg filmpjes op youtube van lui die met een Xbox controller de snelste bakken (F1, Zonda's etc) met gemak over het asfalt blazen.
Project Cars zal de nodige assists bieden voor mensen met controller en dus prima speelbaar zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Maichel
Yep! Diablo for sure!

InF.Inc schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:35:
[...]

LOL, dat is juist een van de USP's van de console versie. :+
Helldivers en Dead Nation zijn ook goed co-op te doen. En Oddworld, hoewel niet echt co-op (je gaat om de beurt waarbij ieder zijn eigen controller heeft, vaak dood ga je toch wel), is ook nice.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

BlackEyedAngel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:34:
[...]

Gezien het 2 totaal andere soort spellen zijn snap ik de "dus" niet hier :?
Inderdation :/

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
besloten mijn backlog weg te gaan werken;

DA: Inquisition
GTA V
Shadow of Mordor

En nog veel, veel games op de PS3

Wordt voorlopig lekker druk, alleen welke eerst. Geen idee :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Big savings on Rockstar titles start today on PlayStation Store :

Deal of the Week: (11/03/15 – 18/03/15)

Sleeping Dogs: Definitive Edition – Not available in Germany
Was €59.99 / £39.99 / $84.95 Now €11.99 / £9.49 / $17.95

PS4 Deals: (11/03/15- 18/03/15)

Shadow Warrior – Not available in Germany and New Zealand
20% off original price: €29.99 / £24.99 / $39.95
Additional 30% Discount for PS Plus members

The Last Tinker: City of Colors – Not available in Russia and Ukraine
30% off original price: €14.49 / £11.59 / $21.95
Additional 25% Discount for PS Plus members

Bound by Flame – Not available in Turkey
40% off original price: Was €54.99 / £49.99 / $77.95
Additional 25% Discount for PS Plus members

MONOPOLY PLUS
40% off original price: Was €14.99 / £11.99 / $22.95
Additional 20% Discount for PS Plus members

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition
50% off original price: Was €59.99 / £54.99 / $84.95
Additional 20% Discount for PS Plus members

Bron : http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
leuk PS+ titels in de sale :+ zo verkoop je ze natuurlijk nooit

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

En vergeet de extra 10% kortingscode niet : E76CEN5DMN

Nu heb ik Monopoly PLUS voor 5,39 Euro.

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Jammer dat GTA V niet op de PS4 mee doet. Wil best double dippen maar niet voor de volle mep.

Verwijderd

NikkiNailz schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:54:
Jammer dat GTA V niet op de PS4 mee doet. Wil best double dippen maar niet voor de volle mep.
Daar heb je nu wel 10% korting op met code : E76CEN5DMN

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

Misschien dat ik mijn vriendin warm kan krijgen voor Diablo co-op. Het is geen splitscreen co-op?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Nee, kijk anders gewoon even op YT ofzo. Zat co-op filmpjes.

[ Voor 87% gewijzigd door bram1984 op 11-03-2015 13:06 ]

• voxxel
InF.Inc schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:57:
Misschien dat ik mijn vriendin warm kan krijgen voor Diablo co-op. Het is geen splitscreen co-op?
Alle spelers lopen in hetzelfde scherm. Best chaotisch, maar erg leuk!

Zonnepanelen

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:50
voxxel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:13:
[...]

Alle spelers lopen in hetzelfde scherm. Best chaotisch, maar erg leuk!
Enige nare is met je inventory. Kan maar een scherm tegelijk, Maar Diablo biedt schortuts om het ingame snel te wisselen. Als je dat onderweg goed gebruikt en bij een pauze even iedereens menu opschoont, is het prima te doen.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:09
Bellerophon schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:15:
[...]

Typo in dat stukje proza

:')
Haha dat inderdaad ja. Dat hele stukje staat zo goed als constant dezelfde typo in dus ik twijfelde eerst zelfs of het wel een echte typo was. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik zie net dat DMC: Definitive Edition ook in de PSN Store beschikbaar is. Ik dacht dat hij pas eind deze maand zou komen. Goed nieuws voor mij :)

uhm...

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:57:
[...]

Daar heb je nu wel 10% korting op met code : E76CEN5DMN
Thanks. Maar dan vind ik het stiekem nog teveel, haha.

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
dvdkiwi schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:37:
[...]

Waar haal je die wijze info vandaan?
Er staan genoeg filmpjes op youtube van lui die met een Xbox controller de snelste bakken (F1, Zonda's etc) met gemak over het asfalt blazen.
Project Cars zal de nodige assists bieden voor mensen met controller en dus prima speelbaar zijn.
Zo letterlijk moet je m'n post ook weer niet opvatten. ;)
Ik bedoelde er meer mee aan te geven dat je dan echt het gevoel hebt alsof je er middenin zit, je kan dan ook nog preciezer je bolide besturen natuurlijk dan met een controller met eventuele assists aan.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:38
In dat opzicht ben ik het zeker met je eens :)
Een stuur geeft een ongeevenaarde beleving.
Arcade racegames zoals NFS Rivals of Burnout zijn dan wel weer tof met controller.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

Uncharted 4: A Thief’s End coming Spring 2016
So we’ve made the difficult choice of pushing the game’s release date. Giving us a few extra months will make certain that Uncharted 4: A Thief’s End not only meets the team’s high standards but the high standards that gamers have come to expect from a Naughty Dog title.

[ Voor 40% gewijzigd door Odieus op 11-03-2015 14:06 ]

PSN: LinQ-NL

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 14:22

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Nice, nog ff een remastered Trilogy release ervoor en we kunnen weer aan de slag :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

InF.Inc schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:57:
Nee, met z'n allen rondrennen op één scherm, werkt perfect. Maar of mijn vriendin het leuk vind is een ander verhaal. Ik vertel haar wel dat ze helemaal haar eigen vrouwtje kan maken en daarmee spannende avonturen kan beleven. Nog niks aan gelogen ook.
Pagina: 1 ... 42 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link