Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.449 views

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

bram1984 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:52:
Bizar. Gisteren mijn PS4 even op de slaapkamer aan mijn 7 jaar oude Philips LCD gehangen, waar ik voorheen altijd op speelde. Games als Dying Light, Wolfenstein en The Order zijn nagenoeg onspeelbaar door de lag. Ben inmiddels alweer een jaartje gewend aan een Sony W8 model, maar niet verwacht dat het zoveel zou uitmaken.
Kan je daar geen filmpje van maken? Ben daar wel benieuwd naar

PSN: Bellerophon-

Nee, ik zou niet weten hoe. Zoiets voel je en is niet zozeer van buitenaf zichtbaar. Of je moet verschil in ms met je blote oog kunnen zijn, wat me vrij sterk lijkt.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
Bellerophon schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:55:
[...]

Kan je daar geen filmpje van maken? Ben daar wel benieuwd naar
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Haha ik weet al waar het aan ligt. De TV stond niet op Game Mode. :+

Met Game Mode aan is het echt stukken beter te doen, hoewel ik nog wel een klein verschil merk.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:11:

Met Game Mode aan is het echt stukken beter te doen, hoewel ik nog wel een klein verschil merk.
Afbeeldingslocatie: http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20130909105555/pacificrim/images/0/09/Homer-Simpson-wingnuts-doh.gif

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.addictinginfo.org/wp-content/uploads/2013/01/homer-simpson-doh.gif

Verwijderd

PlayStation NL :

Ontvang 10% korting in de PS Store met code E76CEN5DMN

Voorwaarden : https://www.playstation.c...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_pN_x0UYAAL7-W.png:large

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Snap niet dat mensen in deze 10% korting bullshit trappen. Nou Wooptidoo 10% korting op een spel! Wauw! Vet .. wel 10 hele procenten! Als je ff wacht krijg je hem een maand of wat later voor meer dan de helft van de prijs.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:24
10% op een normale prijs is toch leuk meegenomen, jammer dat de psn store vrijwel altijd woekerprijzen rekent.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

ChrisLNFF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:45:
10% op een normale prijs is toch leuk meegenomen, jammer dat de psn store vrijwel altijd woekerprijzen rekent.
Ook dit. Retail zijn de games zelfs goedkoper (ook met de 10% korting).

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

InF.Inc schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:36:
Snap niet dat mensen in deze 10% korting bullshit trappen. Nou Wooptidoo 10% korting op een spel! Wauw! Vet .. wel 10 hele procenten! Als je ff wacht krijg je hem een maand of wat later voor meer dan de helft van de prijs.
Wel leuk i.c.m. de aanbieding van TLoU. Is nu voor PS+ leden €22,49 en nu met daarbovenop 10% extra korting €20,24.

Ga nu inderdaad niet speciaal omdat er 10% korting wordt gegeven een game kopen, maar als je toch al van plan was om een game aan te schaffen is het mooi meegenomen.

PSN: LinQ-NL

Odieus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:46:
[...]

Wel leuk i.c.m. de aanbieding van TLoU. Is nu voor PS+ leden €22,49 en nu met daarbovenop 10% extra korting €20,24.

Ga nu inderdaad niet speciaal omdat er 10% korting wordt gegeven een game kopen, maar als je toch al van plan was om een game aan te schaffen is het mooi meegenomen.
Als je dan toch al in die onzin trapt, koop dan een full priced game. Heb je in Euro's een stuk hogere korting.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:52

spaceboy

Op grote hoogte

Hehe, door dat geintje heb ik een paar jaar terug bijna een tv teruggebracht. Heb nu ook de W8 en ik merk (al is het minimaal) echt wel een verschil met mijn vorige (Philips LCD van 6 jaar oud).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

bram1984 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:51:
[...]

Als je dan toch al in die onzin trapt, koop dan een full priced game. Heb je in Euro's een stuk hogere korting.
Ik kan rekenen, maar waarom zou ik een game kopen die ik niet wil hebben? TLoU is een game die ik graag nog op mijn PS4 wil hebben terwijl ik deze op de PS3 al heb uitgespeeld. Ik ben daarnaast niet van plan om de game te verkopen na het uitspelen er van, dus kan ik deze net zo goed digitaal aanschaffen omdat hij nu in de store goedkoper is dan in de winkels. Als dat dan de enige game in de store is die ik wil aanschaffen voordat de code van 10% korting verloopt kan ik de code net zo goed daarvoor gebruiken. Het enige wat ik met mijn post aan wilde geven is dat de code ook te gebruiken is i.c.m. andere aanbiedingen.

En dan nog, sinds wanneer is 10% korting onzin? Ik snap ook wel dat de games in PS store over het algemeen duurder zijn dan in de winkels, maar er zijn ook mensen die geen disc's willen en geen US account aan willen maken. Voor die mensen is die korting mooi meegenomen. Dat jij er geen gebruik van maakt betekend niet dat het maar onzin is.

• Purehz
  • Laatst online: 12-11 22:07
Thanks! Naar deze was ik ook nog opzoek, TLoU. Scheelt toch bijna 20 euro in vergelijking met de goedkoopste aanbieder in Pricewatch. Hoe weet je eigenlijk dat deze 10% bovenop PS+ korting geldt?

[ Voor 39% gewijzigd door Purehz op 09-03-2015 11:34 ]

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Purehz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:34:
Thanks! Naar deze was ik ook nog opzoek, TLoU. Scheelt toch bijna 20 euro in vergelijking met de goedkoopste aanbieder in Pricewatch. Hoe weet je eigenlijk dat deze 10% bovenop PS+ korting geldt?
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15cbsdx.jpg

Zonder PS+, zonder 10% code: €24,99
Met PS+, zonder 10% code: €22,49
Met PS+, met 10% code: €20,24

PS+ leden krijgen nu standaard op TLoU 10% korting, met die kortingscode krijg je over het resterende bedrag nog eens 10% korting.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Odieus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:42:
[...]

[afbeelding]

PS+ leden krijgen nu standaard op TLoU 10% korting, met die kortingscode krijg je over het resterende bedrag nog eens 10% korting.
Goede deal zo :)

Zonnepanelen

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

On_E schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:44:
Man wat is Helldivers een tof spel.

Een beetje Destiny 2.0. :P
Zeker tof! Welk level zit jij? Ben nu lvl 12. Misschien wel leuk om eens met wat andere GoT-ers te spelen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:55
blijft duurder dan games kopen via tweakersV&A/marktplaats.

[ Voor 116% gewijzigd door Kol Nedra op 09-03-2015 12:03 ]

nothing stops this train

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
GTA V maar gekocht voor de PS4, had hem al op de PS3, maar toch. Aardige upgrade, en First Person mode = <3

Op de PS3 gekomen tot je een submarine jat (Geen idee hoe ver dat is)
Op de PS4 gekomen tot je de motor jat. Wat een makkelijke missie is dat. "Achtervolg hem" Nope, gast komt de straat niet eens uit of hij is al dood.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Purehz
  • Laatst online: 12-11 22:07
Kol Nedra schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:59:
Zie anders TLoU niet goedkoper? Dit geld natuurlijk wel voor verschillende andere games maar niet voor TLoU.

• Kol Nedra
TLoU heb ik zelfs gratis :)
ik heb een game die ik uitgespeeld heb geruild tegen TLoU.

nothing stops this train

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kol Nedra schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:59:
Tweedehands is altijd goedkoper, echter zeker niet beter! :P

• Kol Nedra
SqueakyClean schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:24:
[...]

Tweedehands is altijd goedkoper, echter zeker niet beter! :P
het is niet gemakkelijker, digital is natuurlijk het makkelijkst. maar ik heb geen haast bij games,op dit moment heb ik zelfs 2 ps4 games die ik nog niet eens aangeraakt heb (TLoU en Metro Redux 2de deel)
maar ach ze komen ooit aan de beurd, geen idee wanneer want die psn+ games elke maand helpt er ook niet bij :P

nothing stops this train

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:15

On_E

Housemusic

kazuka schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Zeker tof! Welk level zit jij? Ben nu lvl 12. Misschien wel leuk om eens met wat andere GoT-ers te spelen.
lvl 11 geloof ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Kol Nedra schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:24:
Technisch gezien kostte TLOU je dus de helft van die andere game :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:03:
GTA V maar gekocht voor de PS4, had hem al op de PS3, maar toch. Aardige upgrade, en First Person mode = <3

Op de PS3 gekomen tot je een submarine jat (Geen idee hoe ver dat is)
Op de PS4 gekomen tot je de motor jat. Wat een makkelijke missie is dat. "Achtervolg hem" Nope, gast komt de straat niet eens uit of hij is al dood.
Dan heb je mazzel gehad want het is eigenlijk scripted zodat je eerst een aardig eind m moet achtervolgen voor je zelf in de buurt komt om m dood te schieten of van z'n motor te rijden. :+

• corset
Doe ik al meerdere keren hoor. Beste taktiek;

Speel de missie tot je in de auto zit. Restart checkpoint.

Klim over hek, draai naar rechts, schiet gast in z'n rug. Done :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:09
lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:43:
Doe ik al meerdere keren hoor. Beste taktiek;

Speel de missie tot je in de auto zit. Restart checkpoint.

Klim over hek, draai naar rechts, schiet gast in z'n rug. Done :+
But where's the fun in that? ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kol Nedra schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:24:
En die game die je hebt uitgespeeld had je ook gratis gekregen? :+

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Purehz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:21:
[...]

Zie anders TLoU niet goedkoper? Dit geld natuurlijk wel voor verschillende andere games maar niet voor TLoU.
Als je een Amerikaans account hebt:
http://gamedealdaily.com/...tered-full-game-download/

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• corset
AtlAntA schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:46:
[...]

But where's the fun in that? ;)
Uitdaging voor mezelf, je moet echt goed richten aangezien je ongeveer 0.5 seconde hebt om te reageren :p

• AtlAntA
lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:48:
[...]

Uitdaging voor mezelf, je moet echt goed richten aangezien je ongeveer 0.5 seconde hebt om te reageren :p
Ik ga er dan maar even van uit dat je hem in zijn geheel op free aim hebt staan?

• Kol Nedra
InF.Inc schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:47:
[...]

En die game die je hebt uitgespeeld had je ook gratis gekregen? :+
nee die koste mij 30 euro.

maar je snapt wel dat ik uiteindelijk geen verlies draai, want TLoU gaat ooit ook weer in de ruil ;)

nothing stops this train

kazuka schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Misschien wel leuk om eens met wat andere GoT-ers te spelen.
Jet.. nee... -O-

• corset
AtlAntA schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:49:
[...]

Ik ga er dan maar even van uit dat je hem in zijn geheel op free aim hebt staan?
Jep, en overigens werkt de aim lock niet op die afstand :+ (ja, ook getest)

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kol Nedra schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:51:
[...]

nee die koste mij 30 euro.

maar je snapt wel dat ik uiteindelijk geen verlies draai, want TLoU gaat ooit ook weer in de ruil ;)
Uiteindelijk heeft het je wel 30 euro gekost. :+

Maar ik snap je beredenering wel. Als ik tegen mijn vriendin zeg: ik heb dit verkocht voor 200 euro, maar mijn inkoopsprijs was 100 euro en ik koop van de winst iets ter waarde van 100 euro heb ik het gratis!

Nee zegt mijn vriendin; het heeft je 100 euro gekost, want anders stond de winst wel op je rekening. Je zou kunnen zeggen van; als ik het product niet verkocht had voor 200 euro had ik het artikel van 100 euro (van de winst) ook niet 'gratis' gehad..

Nou ja volg jij het nog? Minuten lange discussies hadden we hierover.

InF.Inc schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:54:
[...]

Uiteindelijk heeft het je wel 30 euro gekost. :+

Maar ik snap je beredenering wel. Als ik tegen mijn vriendin zeg: ik heb dit verkocht voor 200 euro, maar mijn inkoopsprijs was 100 euro en ik koop van de winst iets ter waarde van 100 euro heb ik het gratis!

Nee zegt mijn vriendin; het heeft je 100 euro gekost, want anders stond de winst wel op je rekening. Je zou kunnen zeggen van; als ik het product niet verkocht had voor 200 euro had ik het artikel van 100 euro (van de winst) ook niet 'gratis' gehad..

Nou ja volg jij het nog? Minuten lange discussies hadden we hierover.
Mensen gaan tegenwoordig voor minder uit elkaar.. O-)

;)

• Kol Nedra
discussie met vriendin win je nooit he :P
gewoon gelijk ja zeggen, werkt meestal goed bij mij ;)

maar stel ik erkoop TLoU voor 30 euro, dan heb ik het wel allemaal gratis he wat ervoor ging :)

nothing stops this train

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
lanerios schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:53:
[...]

Jep, en overigens werkt de aim lock niet op die afstand :+ (ja, ook getest)
Klinkt alsof het niet in de eerste poging al zo gelukt is dan >:)
Als je de missie gewoon doorspeelt ben je waarschijnlijk sneller, elke keer die laadtijden naar je checkpoint :o

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:22
Odieus schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:42:
[...]

[afbeelding]

Als je een US account aanmaakt kan je een gamekey krijgen voor 19 dollar, heb je niks met korting meer te doen en ben je nog een paar euro goedkoper :)
https://www.g2a.com/the-l...stered-ps4-cd-key-us.html

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 13:24

SD5k

>4&X

Richh schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:53:
[...]

Als je een US account aanmaakt kan je een gamekey krijgen voor 19 dollar, heb je niks met korting meer te doen en ben je nog een paar euro goedkoper :)
Of hier voor $15,75:
http://boxeddeal.com/gami...-code-email-delivery.html

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Richh schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:53:
[...]

Weet ik en boxeddeal ken ik ook, ben persoonlijk alleen niet zo'n voorstander van us account constructie ;)

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 13:24

SD5k

>4&X

Begrijpelijk, ik heb gebruik mijn US account al sinds de begindagen van de PS3, dus ik ben er wel aan aangewend.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-11 12:53
Kol Nedra schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:58:
discussie met vriendin win je nooit he :P
gewoon gelijk ja zeggen, werkt meestal goed bij mij ;)

maar stel ik erkoop TLoU voor 30 euro, dan heb ik het wel allemaal gratis he wat ervoor ging :)
Afgezien van het feit dat je dan helemaal niets meer hebt, klopt je verhaal :P

Ignorance Is Bliss

• AtlAntA
Uit een neogaf topic geplukt. Of er wat van klopt zou ik niet durven zeggen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_dVoABUgAAJbbi.jpg

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
AtlAntA schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:45:
Uit een neogaf topic geplukt. Of er wat van klopt zou ik niet durven zeggen.

[afbeelding]
Jawel hoor
Main features
The system can now enter rest mode without closing any applications. You can adjust this setting in [Power Save Settings] > [Set Functions Available in Rest Mode].
[Accessibility] has been added to [Settings]. You can adjust accessibility settings such as zooming and button assignments.
Trophies
You an now delete trophies with 0% achievement progress.
[Earned Date], [Not Earned], and [Grade] have been added as sorting options for trophies. You can also sort by [Earned Date] and [Not Earned] options when comparing trophies with other players.
You can now search the Internet for details about trophies from the options menu in [Trophies].
Screenshots of scenes when you earn trophies are now saved automatically. You can view saved screenshots in [Capture Gallery].
You can now share trophy details and screenshots. Select the trophy you want to share details about in [Trophy], and then press the Share button.
Share Play
You can now test the host’s connection speed when starting Share Play.
You can now enjoy Share Play at 60 fps. A host in a party can adjust the setting in [Party Settings] > [Video Quality for Share Play] > [Frame Rate].
A user who is running version 2.50 or earlier on their system cannot use Share Play with someone who is running version 2.50 beta on their system. Users who are both running system software version 2.50 beta can enjoy Share Play.
Other features
Users who are your Facebook friends can now be displayed in [Players You May Know].
You can now send real name requests in addition to Friend requests to users who are currently not on your Friends list.
You can now apply a shadow style for text in [Themes].
You can now enter up to 140 characters for your self-introduction.
If you enter 22 characters or more for your self-introduction, only 21 characters will be displayed on a PS4 system running system software version earlier than 2.50.
You can now use the touch pad to operate playback of videos on discs.
[Discover] has been added to introduce users to PS4 system features. You can view information about features in [Notifications] > [Discover].
Remote Play cannot be used with a PS Vita system running version 3.35. A system software update for the PS Vita (to be released later) is required.

PSN: Maichel

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Ik mag hopen dat Remote Play ook 60fps krijgt. Erg vreemd dat Share Play wel met 60fps zou werken (tussen verschillende verbindingen) maar Remote Play (binnen je eigen huis) maar met 30fps. Wordt echter niks gezegd over Remote Play...

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 09-03-2015 15:59 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42

Scrooge NL

• voxxel
900p is ook bepaald niet indrukwekkend te noemen

Zonnepanelen

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 10:34
Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar heb nu een PS3 en wil graag deze upgraden naar de PS4, maar hoe zit het nu met de game ondersteuningen voor de PS3? Kan je nu wel alle games spelen?

Alvast bedankt!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• voxxel
BaZnGaNL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:14:
Ik weet niet of dit al gevraagd is, maar heb nu een PS3 en wil graag deze upgraden naar de PS4, maar hoe zit het nu met de game ondersteuningen voor de PS3? Kan je nu wel alle games spelen?

Alvast bedankt!
Nee dat kan zelfs helemaal niet ;)

Edit: Je kan overigens games die je digitaal bezit EN crossbuy zijn wel op de ps4 spelen. Maar dit zijn uitzonderingen.

[ Voor 14% gewijzigd door voxxel op 09-03-2015 16:17 ]

Zonnepanelen

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Je kan geen PS3 games spelen op een PS4.

• Scrisissszzz

Alvast bedankt!
Playstation Now aanschaffen als het er is dan ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58
Tja en dus opnieuw de games huren die je al hebt gekocht.

Gewoon je PS3 er naast laten staan?

[ Voor 25% gewijzigd door ChuckyDevil op 09-03-2015 16:23 ]

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Alvast bedankt!
Maar je had natuurlijk ook gewoon even kunnen googelen...

• BaZnGaNL
OK thanks voor jullie antwoorden.. Denk dat dit dus idd de PS3 naast de PS4 komt te staan.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• voxxel
BaZnGaNL schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:37:
OK thanks voor jullie antwoorden.. Denk dat dit dus idd de PS3 naast de PS4 komt te staan.
Ik weet niet wat voor games je speelt, maar de meeste mensen zullen niet of nauwelijks meer terug willen als ze de overstap gemaakt hebben.

Zonnepanelen

• BaZnGaNL
voxxel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:38:
[...]

Ik weet niet wat voor games je speelt, maar de meeste mensen zullen niet of nauwelijks meer terug willen als ze de overstap gemaakt hebben.
Ja snap ik, alleen vind het zonde van die games om ze opnieuw aan te schaffen. Dat is het meer.

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010

BlackEyedAngel

Just a decent guy

En natuurlijk het gevoel van "goh nou heb ik weer eens zin om game x te spelen, gelukkig heb ik m'n ps3 niet verkocht" :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Oh... dat klinkt wel heel aantrekkelijk voor slechts $15. Maar ja, stiekem verwacht ik TloU nog wel een keer als PSN game (al zal dat nog wel een tijd duren).

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat zal komen omdat de code van BFH grotendeels gelijk is aan die van BF4. Ik meen me echter wel te herinneren dat die eerste beta van BFH op de PS4 wel op 1080p draaide. Volgens mij doet DICE LA niet direct iets aan de Frostbite code en helpen zij Visceral enkel met de multiplayer van BFH.

Daarnaast zitten de Frostbite gurus en het 'A-Team' van DICE momenteel vol op de ontwikkeling Star Wars Battlefront. Ik verwacht eerder dat daar de doorontwikkelingen en verbeteringen in verwerkt zitten (een soort FB 3.1 engine zeg maar).

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Om te testen heb ik de FarCry 4 co-op demo uit de store gehaald. Schijnt dat je keys to Keyrat niet meer nodig hebt om max 2 uur lang het spel via co-op uit te proberen. Echter: het werkt voor geen meter. Tenminste.. Gisteren niet. Kon geen een potje joinen. Ook niet op invite van iemand anders. Die kreeg de melding dat hij nog in een campaign missie zat en daar eerst 'uit' moest oid. Wat is dat voor kul. Je moet toch juist samen campaign missies kunnen doen? En toen hij eruit was kreeg ik de melding dat het nog niet werkte. Joinen met een willekeurig iemand anders werkte ook niet! Kreeg error meldingen, ding begon spontaan opnieuw te laden.. Zal het vanavond nog eens proberen met die brakke klote servers van Ubisoft.

• ralph075
  • Niet online
Zelf tot twee keer toe op verschillende momenten gepoogd de demo te spelen, maar die heb ik ook nooit werkend gekregen...

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
kazuka schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:00:
[...]

Dat zal komen omdat de code van BFH grotendeels gelijk is aan die van BF4. Ik meen me echter wel te herinneren dat die eerste beta van BFH op de PS4 wel op 1080p draaide. Volgens mij doet DICE LA niet direct iets aan de Frostbite code en helpen zij Visceral enkel met de multiplayer van BFH.

Daarnaast zitten de Frostbite gurus en het 'A-Team' van DICE momenteel vol op de ontwikkeling Star Wars Battlefront. Ik verwacht eerder dat daar de doorontwikkelingen en verbeteringen in verwerkt zitten (een soort FB 3.1 engine zeg maar).
Dan nog is het beschamend. Op graphics is het niet bepaald omhoog gegaan. BF4 had nog wat destruction, terrain deformation en dingen als golven. Naast veel meer voertuigen, wapens en gadgets. Waarom ie dan nog steeds op 900p draait is me een raadsel. Zeker op gamemodussen met minder dan 64 man moet dit toch makkelijk op 1080p kunnen?

De hoop op de laatste fixes van Battlefield 4 heb ik ook al opgegeven. Zal wel weer 3 maanden duren voor er iets gepatched wordt. En Console servers zal ook wel weer delayed zijn ben ik bang.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

InF.Inc schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:36:
Om te testen heb ik de FarCry 4 co-op demo uit de store gehaald. Schijnt dat je keys to Keyrat niet meer nodig hebt om max 2 uur lang het spel via co-op uit te proberen. Echter: het werkt voor geen meter. Tenminste.. Gisteren niet. Kon geen een potje joinen. Ook niet op invite van iemand anders. Die kreeg de melding dat hij nog in een campaign missie zat en daar eerst 'uit' moest oid. Wat is dat voor kul. Je moet toch juist samen campaign missies kunnen doen? En toen hij eruit was kreeg ik de melding dat het nog niet werkte. Joinen met een willekeurig iemand anders werkte ook niet! Kreeg error meldingen, ding begon spontaan opnieuw te laden.. Zal het vanavond nog eens proberen met die brakke klote servers van Ubisoft.
BIj mij hetzelfde, al weken lang. So don't get your hopes up. Volgens mij gewoon kapot.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Aangezien deze discussie al zo'n 743x totaal geëscaleerd is, laten we het hier bij houden.

Maak je in dit topic maar druk om het feit dat de PS4 versie niet eens 1080p is...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Resident Evil : Revelations 2 is trouwens een echte aanrader op de PS4 voor RE en horror fans.
Ik heb nu 2 van de 4 episodes uitgespeeld en ik heb me er wel mee vermaakt als RE fan.
Morgen komt episode 3 uit en de week daarop het 4de en laatste deel van de game.

Voor 24,99 Euro is dit een leuke game voor tussendoor.
Er zit ook een leuke RAID mode bij naast de Storyline.

:9~
Die nieuwe Far Cry DLC staat nog steeds niet in de US store. Iemand die weet hoe laat dit zal zijn?

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:16:
Die nieuwe Far Cry DLC staat nog steeds niet in de US store. Iemand die weet hoe laat dit zal zijn?
Rond 13 uur in de PSNstore via de website?

• kaanmijo
  • Laatst online: 15:43

kaanmijo

Picobello B.V.

De heist update voor GTA is nu te downloaden op de PlayStation 4

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 22:20

Kju

Als je PS4 in rustmodus stond was het vanmorgen al om 06.30 geinstalleerd :P

Al heb je daar niet veel aan als je pas vanavond kan spelen maar scheelt wel wachten op de download vanavond

PSN: Kjujay

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

kaanmijo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:23:
De heist update voor GTA is nu te downloaden op de PlayStation 4
Whooohooo! Gaaf! d:)b Het heeft maar 1,5 jaar geduurd, maar hij is er!

Ben onwijs benieuwd, dus vanmiddag zeker San Andreas weer eens bezoeken... *O*

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Zijn er nog andere veranderingen in de game of is het puur de heists toevoeging?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Verwijderd

Borderlands: The Handsome Collection is vanaf nu te preorderen voor 59,99 Euro :

https://store.sonyenterta...01446_00-BORDERLANDSHDCOL

Ik heb Borderlands nog nooit echt gespeeld , dus ik denk dat ik deze oversla.

Maar voor de Borderlands liefhebber zeker een must-have om in je collectie te hebben.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11 22:20

Kju

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:46:
Zijn er nog andere veranderingen in de game of is het puur de heists toevoeging?
Nieuwe kleren, nieuwe voertuigen, moet het zelf nog zien maar moet helaas tot vanavond wachten..

PSN: Kjujay

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:58:
Borderlands: The Handsome Collection is vanaf nu te preorderen voor 59,99 Euro :

https://store.sonyenterta...01446_00-BORDERLANDSHDCOL

Maar voor de Borderlands liefhebber zeker een must-have om in je collectie te hebben.
Ik heb FC4 co-op werkende gekregen gisteren! Heb een uurtje gespeeld, maar kan niet echt zeggen dat ik FPS spelen met een controller nu zo geweldig vind...

Denk dat ik BL2 ook maar dan gewoon haal voor PC.

Verwijderd

InF.Inc schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:03:
[...]

Ik heb FC4 co-op werkende gekregen gisteren! Heb een uurtje gespeeld, maar kan niet echt zeggen dat ik FPS spelen met een controller nu zo geweldig vindt...

Denk dat ik BL2 ook maar dan gewoon haal voor PC.
Ik heb het juist andersom : Controller speel ik veel fijner mee dan met muis en toetsenbord.

Ik ben dan ook een ervaren console speler sinds de jaren '90 , dus ik ben de controller gewend.

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:58:

:?

Dan is het toch juist leuk als je het nog niet gespeeld hebt?

PSN: fonsmeister

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Idd, borderlands 2 is echt leuk hoor als je van humor en loot houdt :)

• Scrisissszzz
Ik vond de Borderlands games een van de leukste van de afgelopen jaren! Zeker in coop!

Die humor en idiote missies zijn echt lachen, zo vaak hardop moeten lachen! Als je een keer een game wilt die zichzelf niet zo serieus neemt en lekker wegspeelt zou ik deze zeker halen :)

• NeP2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Eerste Morpheus games op E3 getoond: link

Verwijderd

fonsmeister schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:27:
Dan is het toch juist leuk als je het nog niet gespeeld hebt?
Ik wil eigenlijk altijd met deel 1 van een serie beginnen.

Verwijderd

Alvast excuses voor de grote lap tekst, maar het is minder erg dan het lijkt... ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 10:59:
Dit ziet er goed uit :

[video]

Laat maar komen die preorder , dan is ie voor mij.
Project CARS ziet er prachtig uit in dat filmpje, maar het is wel de PC versie op vermoedelijk een zware PC. Ik ben zeer benieuwd hoe de PS4 versie eruit ziet.
[quote]The_Worst schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:55:
• 0% Trophies verwijderen

[/quote]
Eindelijk. Ik heb echt een enorme lijst met games die ik 1 keer heb opgestart. Daardoor ik het lastig te vinden met welke games ik echt actief bezig geweest ben.
kazuka schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:29:
Helldivers is verassend leuk! 4 player co-op game van de makers van Magicka. Vandaag met een maatje op de bank zitten spelen samen met 2 vreemden via internet en dat ging best lekker.

Ook leuk dat de enemy niet je enige vijand is maar de friendly fire van je team genoten ook, levert soms hilarische situaties op :P

Nog meer lui hier die dit spelen?
Ik heb de game ook, al heb ik hem nog niet actief kunnen spelen. Met enkele vrienden wel even opgestart, maar het duurde ze te lang (wilden snel in de actie). Tutorial geskipt, ik nog zeggen dat friendly fire aan stond. Het mocht niet baten. :+

Binnenkort dan zelf maar een serieuze poging wagen. Een voordeel vind ik overigens wel dat het crossplay is tussen alle drie de Sony platformen. Spelers vinden, lijkt me dan minder snel een probleem.
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:29:
PlayStation NL :

Ontvang 10% korting in de PS Store met code E76CEN5DMN

Voorwaarden : https://www.playstation.c...&adbpl=tw&adbpr=168456306

[afbeelding]
Ik kan de link niet openen (restricties), maar is het wederom voor 1 vol winkelwagentje (10 items)? Ik gebruikte de vorige keer vooral voor DLC die veelal toch niet in de aanbieding gaat. Overigens is het wel jammer dat ze nu met de code komen, nadat ik Helldivers al had aangeschaft. Dat had me toch weer wat extra's gescheeld. Ik heb op dit moment niet direct wensen, maar ik denk dat ik opnieuw even naar de DLC sectie ga kijken.
NeP2013 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:43:
Eerste Morpheus games op E3 getoond: link
Consumentenversie pas in 2016.. -O-

Dammit.. hoopte op 2015..

Maaarrrrr: [Update] De nieuwe versie biedt naast een full hd oled display van 5,7 inch ook een beeldverversing van 120 beelden per seconde. Hierdoor is Project Morpheus volgens Sony beter dan andere brillen geschikt om mee te gamen. *O*

Superblij met de OLED ipv LCD (wat het eerst was), de 120 fps is natuurlijk de cherry op de bril 8)

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 10-03-2015 10:58 ]

De media is tot nu toe behoorlijk enthousiast over Morpheus. Ben zeer benieuwd naar de games.
Kan echt niet wachten! StarWars Battlefront - DeathStar trench run met de Morpheus! <3

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:15

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:44:
Ik heb de game ook, al heb ik hem nog niet actief kunnen spelen. Met enkele vrienden wel even opgestart, maar het duurde ze te lang (wilden snel in de actie). Tutorial geskipt, ik nog zeggen dat friendly fire aan stond. Het mocht niet baten. :+

Binnenkort dan zelf maar een serieuze poging wagen. Een voordeel vind ik overigens wel dat het crossplay is tussen alle drie de Sony platformen. Spelers vinden, lijkt me dan minder snel een probleem.
Alvast een tip, friendly fire kan niet uit worden gezet. ;)

Dus let ook op waar je dingen laat droppen en/of turrets plaatst.

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 10-03-2015 11:12 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Edit: sorry dubbelpost.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 13:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:05:
[...]

k heb Borderlands nog nooit echt gespeeld , dus ik denk dat ik deze oversla.

Je... je koopt alles dat los en vast zit maar je slaat Borderlands over? :9

Haha, maar Borderlands 2 is echt een fantastische game imo. Zoveel humor, tof verhaal, leuke setting en een geweldige coop game. The Pre-Sequel is qua kwaliteit ietsjes minder en eigenlijk een heel groot DLC pakket op 2, maar dat is niet erg want ik heb me daar ook goed mee vermaakt.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:13:
[...]

Je... je koopt alles dat los en vast zit maar je slaat Borderlands over? ;)

Even serieus, Borderlands 2 is echt een fantastische game imo. Zoveel humor, tof verhaal, leuke setting en een geweldige coop game. The Pre-Sequel is qua kwaliteit ietsjes minder en eigenlijk een heel groot DLC pakket op 2, maar dat is niet erg want ik heb me daar ook goed mee vermaakt.
En je mist echt niets als je deel 1 niet gedaan hebt

Verwijderd

Ben ik de enige die Borderlands niks aan vind?

• ralph075
  • Niet online
Geen idee of ik er iets aan vind.... ken het spel niet.... :X

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

poor Leno schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:45:
[...]

Consumentenversie pas in 2016.. -O-

Dammit.. hoopte op 2015..

Maaarrrrr: [Update] De nieuwe versie biedt naast een full hd oled display van 5,7 inch ook een beeldverversing van 120 beelden per seconde. Hierdoor is Project Morpheus volgens Sony beter dan andere brillen geschikt om mee te gamen. *O*

Superblij met de OLED ipv LCD (wat het eerst was), de 120 fps is natuurlijk de cherry op de bril 8)
Zijn meer VR-brillen met 120hz. De HTC Hive ism Valve bijvoorbeeld ook. Schijnt dat zij beweren dat niemand er motion ziek van wordt.

• voxxel
InF.Inc schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:42:
[...]

Zijn meer VR-brillen met 120hz. De HTC Hive ism Valve bijvoorbeeld ook. Schijnt dat zij beweren dat niemand er motion ziek van wordt.
Dus jij beweert dat zij beweren dat niemand beweert motion sickness te krijgen? :P

Zonnepanelen

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

voxxel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Dus jij beweert dat zij (Valve) beweert dat niemand beweert motion sickness te krijgt? :P
Zo issie goed.

[ Voor 19% gewijzigd door JoeZuCK op 10-03-2015 11:50 ]

Verwijderd

Klopt nog steeds geen zak van die hele zin.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Klopt nog steeds geen zak van die hele zin.
Wat klopt er niet aan dan?

Verwijderd

Denk om de taalfouten mensen , ik maak ze ook weleens.

Wat heb ik hier zin in :

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Cx929uwxGu0]

Deze maand Battlefield : Hardline , Hustle Kings en Bloodborne voor mij.

Voor april staat Project CARS op mij en vele anderen te wachten op de PS4.
InF.Inc schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:42:
[...]

Tsja eerlijk? Dat is wel zo.. alleen zie ik (persoonlijk) dat soort brillen, zelfde als de Samsung, meer als grappige gadgets en dat er maar twee grote spelers overblijven.. Oculus en Morpheus (en mss nog een voor de X1.. maar misschien werkt die met Oculus..)

Maar ik heb het regelmatig bij het verkeerde eind, dus we zullen wel zien :D

-
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:54:
Denk om de taalfouten mensen , ik maak ze ook weleens.

Wat heb ik hier zin in :

[video]

Deze maand Battlefield : Hardline , Hustle Kings en Bloodborne voor mij.

Voor april staat Project CARS op mij en vele anderen te wachten op de PS4.
Jeetje, bij mij staan mn huur, electra/gas/water, telefoon, UPC op me te wachten -O-

Owja.. en eten..

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 10-03-2015 11:58 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link