Alvast excuses voor de grote lap tekst, maar het is minder erg dan het lijkt...

Project CARS ziet er prachtig uit in dat filmpje, maar het is wel de PC versie op vermoedelijk een zware PC. Ik ben zeer benieuwd hoe de PS4 versie eruit ziet.
[quote]
The_Worst schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:55:
• 0% Trophies verwijderen
[/quote]
Eindelijk. Ik heb echt een enorme lijst met games die ik 1 keer heb opgestart. Daardoor ik het lastig te vinden met welke games ik echt actief bezig geweest ben.
kazuka schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:29:
Helldivers is verassend leuk! 4 player co-op game van de makers van Magicka. Vandaag met een maatje op de bank zitten spelen samen met 2 vreemden via internet en dat ging best lekker.
Ook leuk dat de enemy niet je enige vijand is maar de friendly fire van je team genoten ook, levert soms hilarische situaties op
Nog meer lui hier die dit spelen?
Ik heb de game ook, al heb ik hem nog niet actief kunnen spelen. Met enkele vrienden wel even opgestart, maar het duurde ze te lang (wilden snel in de actie). Tutorial geskipt, ik nog zeggen dat friendly fire aan stond. Het mocht niet baten.
Binnenkort dan zelf maar een serieuze poging wagen. Een voordeel vind ik overigens wel dat het crossplay is tussen alle drie de Sony platformen. Spelers vinden, lijkt me dan minder snel een probleem.
Ik kan de link niet openen (restricties), maar is het wederom voor 1 vol winkelwagentje (10 items)? Ik gebruikte de vorige keer vooral voor DLC die veelal toch niet in de aanbieding gaat. Overigens is het wel jammer dat ze nu met de code komen, nadat ik Helldivers al had aangeschaft. Dat had me toch weer wat extra's gescheeld. Ik heb op dit moment niet direct wensen, maar ik denk dat ik opnieuw even naar de DLC sectie ga kijken.