Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 151 Laatste
Acties:
  • 678.448 views

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 01:51
Nee :?

Dit vind ik soms zo jammer he, geef toch gewoon antwoord in plaats van een lullige reactie te geven. Zeg gewoon niks dan, als je geen zin hebt iemand te helpen oid..

[ Voor 38% gewijzigd door djmelvee op 07-03-2015 00:17 ]

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Nog een feature waar veel gamers op Zitten te wachten... Custom button remapping.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_cp3wEU0AE2XUR.jpg:orig

Dit lijkt weer een mooie update te zijn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Uitzetten van je ps4 en wanneer je hem weer aanzet gaat je exact verder waar je was gebleven. Iets dat in februari 2013 al werd genoemd als feature en nu dus komt. Op de vita werkt dit ook erg goed.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• djmelvee
  • Laatst online: 16-11 01:51
swopdark schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:22:
[...]

Uitzetten van je ps4 en wanneer je hem weer aanzet gaat je exact verder waar je was gebleven. Iets dat in februari 2013 al werd genoemd als feature en nu dus komt. Op de vita werkt dit ook erg goed.
Oh, dat is inderdaad een erg mooie functie! Zou goed van pas komen inderdaad. Nu je het zegt, op Vita is dit inderdaad al. Wist niet dat het ook op PS4 zou komen, tof!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Ik zat er ook al op te wachten. Identieke feature is er al op de Xbox One en dat is gewoon echt top. Zeker op een "4 the players" console had ik hem al eerder verwacht. Gewoon een game als Unity, Far Cry of The Order spelen. Dan in standby gooien omdat je even boodschappen doet of whatever en als je terug komt aanzetten en precies weer verder gaan. Geen extra laadschermen of iets, gewoon direct game open en spelen. Hierdoor kun je dus in feite thuiskomen, PS4 aanzetten, jas e.d. ophangen en vervolgens controller oppakken om verder te gaan waar je was gebleven. Erg tof.

Hoop dat deze generatie meer van dit soort superhandige features gaat brengen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Je kan dan games 'freezen' (suspend) wanneer je de PS4 in standby (rest mode) zet. Wanneer je de PS4 weer aan zet kan je direct verder in de game waar je gebleven bent (resume). Dit werkt al op de Vita zo, en komt nu dus ook naar de PS4.

Andere vergelijking: zie het als je smartphone. Wanneer je een game speelt en je telefoon op slot zet en vervolgens de game weer op start, dan gaat de game weer verder waar het gestopt is. In plaats van de game te stoppen, wordt het 'bevroren', wanneer je het weer opent, wordt het weer uit de bevroren staat gehaald en kan je verder. Dit gaat dus ook zo op de PS4 werken. Erg fijn met lange games waar je geen auto-save hebt, of als je dringend weg moet en niet kan saven. Al gebruik je deze optie niet, dan nog is het fijn omdat je de niet de intro/laadschermen moet langsgaan van een game. Je kan direct de game starten en verder gaan van wanneer je de PS4 in rust hebt gezet.
swopdark schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:19:
Nog een feature waar veel gamers op Zitten te wachten... Custom button remapping.

[afbeelding]

Oh wauw, dat is wel heel vet! Veel games hebben een aantal presets, waar elk preset net niet fijn genoeg is. Nu kan je gewoon zelf je knoppen remappen en heb je de perfecte besturing. Zou tof zijn als je ook profielen kan aanmaken, zodat je ze per game automatisch hebt en niet steeds moet veranderen.

[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 07-03-2015 01:40 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:53
djmelvee schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:12:
[...]

Nee :?

Dit vind ik soms zo jammer he, geef toch gewoon antwoord in plaats van een lullige reactie te geven. Zeg gewoon niks dan, als je geen zin hebt iemand te helpen oid..
Je hebt gelijk dat zulke reacties wel erg kort door de bocht zijn. Maar jouw reactie (alleen suspend/resume en vraagteken) was ook wel erg kort he?

Verwijderd

Een nieuwe firmware met extra functies zoals Suspend/Resume zit ik wel op te wachten.
De Spotify app mag van mij ook zo snel mogelijk komen als muziekspeler op de PS4.

Alles lijkt er inderdaad op dat de nieuwe firmware 29 maart komt inderdaad.
Vooral omdat dan Sony Music Unlimited afgelopen is op de PlayStation 4.

--------------------------------------
-Laat maar komen die 2.50.-

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Weet niet wat CoD:AW Havoc hier moet gaan kosten, maar in de US Store kost die $14,99
Lijkt me best voordelig.

Edit: O, in EU ook maar €14,49 zie ik nu... Geen voordeel in US dus.

[ Voor 37% gewijzigd door ralph075 op 07-03-2015 09:09 ]

Verwijderd

Hier kost ie 14,99 Euro los de Havoc DLC.

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 09:08:
Hier kost ie 14,99 Euro los de Havoc DLC.
Haha, ja , zag het ook net..

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
swopdark schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:19:

[afbeelding]

Ik heb net de update ook gedaan en kan die optie nergens vinden. Waar staat deze?

• ralph075
  • Niet online
Update waar nu over gesproken wordt komt pas vanaf 29 maart beschikbaar...
ralph075 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 08:51:
Weet niet wat CoD:AW Havoc hier moet gaan kosten, maar in de US Store kost die $14,99
Lijkt me best voordelig.

Edit: O, in EU ook maar €14,49 zie ik nu... Geen voordeel in US dus.
Jawel, iets minder dan een Euro. ;)

Verwijderd

Dit ziet er goed uit :

Laat maar komen die preorder , dan is ie voor mij.

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:54
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 10:59:
Dit ziet er goed uit :

[video]

Ik krijg er niet echt een "wow" gevoel van hoor.

Iemand ook van plan om Zombie Army Trilogy te halen? Ik twijfel nog wat tussen PC en PS4. Op de PC zijn I en II niet erg actief dacht ik. Maar het is wel eens leuk om met een paar man te doen.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:36

inXs

known as inXs

Grom, iemand nog een tip?

Mijn ps4 is blijkbaar gecrasht en hij start op met het feit dat hij de HD moet scannen. Na het scannen geeft hij aan dat de PS4 niet gestart kan worden en dat ik de firmware vanaf 2.04 opnieuw moet installeren met een USB stick. Ik een USB stick geregeld, geformatteerd op inmiddels FAT, FAT32 en alle andere mogelijke systemen. Keurig de map aangemaakt PS4 en UPDATE en daarin het .PUP bestand gezet van de PS site. Ik heb dit bestand ook inmiddels op alle mogelijke plekken op de USB stick gezet.

Maar helaas..... Hij blijft aangeven: the update file cannot be used ... Is er nog een andere methode om geforceerd de firmware te installeren of moet hij terug naar de winkel of doe ik dan toch stiekem iets verkeerd?

superB

• ASNNetworks
inXs schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:00:

Mijn ps4 is blijkbaar gecrasht en hij start op met het feit dat hij de HD moet scannen. Na het scannen geeft hij aan dat de PS4 niet gestart kan worden en dat ik de firmware vanaf 2.04 opnieuw moet installeren met een USB stick. Ik een USB stick geregeld, geformatteerd op inmiddels FAT, FAT32 en alle andere mogelijke systemen. Keurig de map aangemaakt PS4 en UPDATE en daarin het .PUP bestand gezet van de PS site. Ik heb dit bestand ook inmiddels op alle mogelijke plekken op de USB stick gezet.

Maar helaas..... Hij blijft aangeven: the update file cannot be used ... Is er nog een andere methode om geforceerd de firmware te installeren of moet hij terug naar de winkel of doe ik dan toch stiekem iets verkeerd?
Welk naam heb je de update file zelf gegeven? Deze moet namelijk ook een vaste naam hebben, anders wordt hij niet herkend. Controleer even of het 'PS4UPDATE.PUP' heet, zo niet wijzig het en zet het in de 'UPDATE' map op je usb. Als het al zo heet, dan zou ik toch even Sony bellen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:43

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 10:59:
Dit ziet er goed uit :

[video]

Jup op PC wel, maar op de PS4 zal het er lang niet zo goed uitzien. Of wil je zeggen dat dit PS4 footage is. Dan bestel ik hem ook meteen voor de PS4.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 18:29

Denko

|{ing Øf ßlitz

inXs schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:00:

Je moet alleen even zorgen dat je de correcte versie van de software hebt. Je hebt 2 versies namelijk. De hdd is vervangen versie (groter) en de update versie(kleiner)

Jij moet dus de eerste hebben

PSN & XBL: Denkoyugo

InF.Inc schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Jup op PC wel, maar op de PS4 zal het er lang niet zo goed uitzien. Of wil je zeggen dat dit PS4 footage is. Dan bestel ik hem ook meteen voor de PS4.
DriveClub ziet er zeker niet slechter uit, als ik het zo zie.

Verwijderd

Nee , het filmpje van Project Cars was de PC versie , maar de PS4 versie zal hier niet veel van verschillen.
Ik heb vooral zin in de game omdat ik van circuit racers hou , dus moet ik nog even geduld hebben tot begin april.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 08:42:
Een nieuwe firmware met extra functies zoals Suspend/Resume zit ik wel op te wachten.
De Spotify app mag van mij ook zo snel mogelijk komen als muziekspeler op de PS4.

Alles lijkt er inderdaad op dat de nieuwe firmware 29 maart komt inderdaad.
Vooral omdat dan Sony Music Unlimited afgelopen is op de PlayStation 4.

-Laat maar komen die 2.50.-
Sweet, suspend/resume zit ik ook op te wachten. Het klinkt misschien raar, maar soms heb ik gewoon geen zin om te gaan gamen omdat ik geen zin heb in het wachten tot de game is opgestart. Dit zou al flink schelen.

Zonnepanelen

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:09
voxxel schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Sweet, suspend/resume zit ik ook op te wachten. Het klinkt misschien raar, maar soms heb ik gewoon geen zin om te gaan gamen omdat ik geen zin heb in het wachten tot de game is opgestart. Dit zou al flink schelen.
Dat dus. Even half uurtje kloten in GTA? De eerste 5 minuten ben je al kwijt met het opstarten. (online)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Verwijderd

GTA V op de PS4 heeft ook de langste opstart tijden die ik gezien heb op de PS4.

5 minuten is overdreven , maar een minuut of 2 duurt het wel voor dat je ingame bent.

• inXs

inXs

known as inXs

Denko schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:15:
[...]

Je moet alleen even zorgen dat je de correcte versie van de software hebt. Je hebt 2 versies namelijk. De hdd is vervangen versie (groter) en de update versie(kleiner)

Jij moet dus de eerste hebben
Pfoe,

Bedankt, je hebt gelijk! Wel alle data gewist van de PS4... Hopelijk bewijst PS+ met automatische online saves nu zijn waarde ;) . Maakt de PS4 daar straks automatisch aanspraak op?

superB

• ASNNetworks
inXs schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:08:
[...]

Pfoe,

Bedankt, je hebt gelijk! Wel alle data gewist van de PS4... Hopelijk bewijst PS+ met automatische online saves nu zijn waarde ;) . Maakt de PS4 daar straks automatisch aanspraak op?
Even naar de instellingen gaan en via de cloud je save files downloaden. Doe dit voordat je gaat spelen, anders heb je kans dat je een nieuwe save game aanmaakt en deze weer automatisch de cloud versie overschrijft.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
bram1984 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 12:23:
[...]
DriveClub ziet er zeker niet slechter uit, als ik het zo zie.
Driveclub draait op 30fps, dus die kunnen zich mooiere graphics veroorloven.
En Driveclub heeft zeker ook zijn grafische flaws hier en daar ;)
Project Cars draait op 60fps, dus die leveren in qua graphics, zeker op de ps4.
PS4 is een beetje te vergelijken met "low" settings op pc.

Maar wat lul ik nu... dat filmpje ziet er grafisch gewoon schitterend uit 8)
Driveclub is erg mooi, maar dit is ook erg mooi. En dat terwijl ze er toch verschillend uitzien.
Mijn conclusie: er is niet slechts één mooi :)

Ik heb er zin in! Het wordt tijd voor een sim(/cade) op de console!
Na GT5 niks meer gezien... :/

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 07-03-2015 13:26 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• inXs

inXs

known as inXs

ASNNetworks schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:13:
[...]

Even naar de instellingen gaan en via de cloud je save files downloaden. Doe dit voordat je gaat spelen, anders heb je kans dat je een nieuwe save game aanmaakt en deze weer automatisch de cloud versie overschrijft.
Nice, ga het even proberen straks. Gelukkig heb ik alle games die ik heb al uitgespeeld en zit ik vooral in de wachtmodus voor de witcher 3 en nog een aantal andere games!

superB

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

De nieuwe versie van de firmware krijgt ook de mogelijkheid om games te backuppen naar externe schijf. Scheelt downloaden vanaf PSN als je een upgrade uitvoert: http://imgur.com/AG9dQBS

Tevens de mogelijkheid om buttons te remappen: https://i.imgur.com/HwjLvPk.jpg

Firmware 2.50 is dus een erg grote update met veel nieuwe functies.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

dvdkiwi schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:20:
[...]

Driveclub draait op 30fps, dus die kunnen zich mooiere graphics veroorloven.
En Driveclub heeft zeker ook zijn grafische flaws hier en daar ;)
Project Cars draait op 60fps, dus die leveren in qua graphics, zeker op de ps4.
PS4 is een beetje te vergelijken met "low" settings op pc.

Maar wat lul ik nu... dat filmpje ziet er grafisch gewoon schitterend uit 8)
Driveclub is erg mooi, maar dit is ook erg mooi. En dat terwijl ze er toch verschillend uitzien.
Mijn conclusie: er is niet slechts één mooi :)

Ik heb er zin in! Het wordt tijd voor een sim(/cade) op de console!
Na GT5 niks meer gezien... :/
Weet ik, maar je hebt geen moment door dat DC 30fps is. Het gevoel van snelheid is echt heel goed overgebracht.

Verwijderd

Op dit moment ben ik bezig met de onderhandelingen met een medetweakers om een PS4 over te nemen. De PS4 is op 10/09/14 aangeschaft door de andere tweaker en dus zit er garantie op. Ik heb hier een aantal vragen over:
- Is de garantie twee jaar? Dus tot 10/09/16?
- En is het mogelijk om voor mij de garantie te gebruiken als ik de PS4 tweedehands overneem? Want ik krijg namelijk wel de bon erbij. Moet ik dan via Sony de garantie afhandelen of de winkel waar de PS4 is aangeschaft?

• Superkiwi
  • Nu online
bram1984 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:00:
[...]
Weet ik, maar je hebt geen moment door dat DC 30fps is. Het gevoel van snelheid is echt heel goed overgebracht.
Daar heb je helemaal gelijk in.

Ik herhaal enkel wat ik lees op diverse fora; mensen die Driveclub afkraken omdat het op 30fps draait, zonder het ooit gespeeld te hebben. En om diezelfde reden Project Cars van tevoren al als de betere game bestempelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 07-03-2015 14:12 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:01:
Op dit moment ben ik bezig met de onderhandelingen met een medetweakers om een PS4 over te nemen. De PS4 is op 10/09/14 aangeschaft door de andere tweaker en dus zit er garantie op. Ik heb hier een aantal vragen over:
- Is de garantie twee jaar? Dus tot 10/09/16?
- En is het mogelijk om voor mij de garantie te gebruiken als ik de PS4 tweedehands overneem? Want ik krijg namelijk wel de bon erbij. Moet ik dan via Sony de garantie afhandelen of de winkel waar de PS4 is aangeschaft?
Ja, ja, kan allebei.

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
The_Worst schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:55:
De nieuwe versie van de firmware krijgt ook de mogelijkheid om games te backuppen naar externe schijf. Scheelt downloaden vanaf PSN als je een upgrade uitvoert: http://imgur.com/AG9dQBS

Tevens de mogelijkheid om buttons te remappen: https://i.imgur.com/HwjLvPk.jpg

Firmware 2.50 is dus een erg grote update met veel nieuwe functies.
"met veel nieuwe functies."
Welke dan nog meer? Naast de 2 die je net op noemt

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Paar berichten eerder:
[list]
• Resume/suspend
• Spotify (niet bevestigd)
• 0% Trophies verwijderen
• 60 fps share play

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

Externe harde schijf support voor installeren van spellen en andere data zoals op de Xbox One is ook welkom.

• ASNNetworks
Het feit dat het versie 2.50 is zegt al genoeg dat er veel nieuwe functies in zitten ;) We zitten momenteel op 2.04. Ze gaan direct naar 2.50 en slaan 2.1/2/3/4 gewoon over. Hiermee wil Somy aangeven dat het een zeer grote update zal worden. Net als destijds met SharePlay/YouTube. Die ging ook ineens naar 2.0.

Vaak kan je dus aan de hand van de firmware nummer al een beetje van uitgaan hoe groot een update zal zijn (niet qua bestand grootte, maar impact). Van 2.04 naar 2.50 zegt toch wel wat. En als je kijkt naar wat er gelekt is klopt het ook wel.

Wie weet komen er tot die tijd nog updates tot aan 2.50, maar ik geloof de leaks wel. 2.50 gaat wel komen eind maart/begin april.

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 07-03-2015 15:36 ]

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Net het filmpje bekeken van Project CARS, er vallen mij 2 dingen op: dat F1 sound! *O*

En die chromen Porsche :r

Ik ben toch echt benieuwd naar dit spel. Ik ben op zoek naar iets anders dan DC waar je geen nadeel hebt als je een racegame met stuur speelt, en dit voldoet aan die wens. Toch zoek ik geen hardcore sim, dus ik wacht de definitieve reviews af.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-11 19:05

Ttje

"We shall never surrender"

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:05:
GTA V op de PS4 heeft ook de langste opstart tijden die ik gezien heb op de PS4.

5 minuten is overdreven , maar een minuut of 2 duurt het wel voor dat je ingame bent.
Plus alle laadtijden in game :')

• Superkiwi
  • Nu online
DrWoetR schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:36:
Toch zoek ik geen hardcore sim, dus ik wacht de definitieve reviews af.
Check youtube; je kan het zo sim maken als je zelf wilt ;)
Een F1 bak met een Xbox controller op de weg houden zegt genoeg lijkt me.
Aids genoeg om het arcade/simcade te maken.

Enige waar ik bang voor ben is: hoe werkt het stuur?
NFS Shift 2 (zelfde makers) was op ps3 onspeelbaar door de belachelijke input lag.

• ralph075
  • Niet online
The_Worst schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:55:
Paar berichten eerder:
[list]
• 0% Trophies verwijderen
Die vind ik wel fijn. Hoewel ik geen echte achievement hunter ben, vind ik een "schone" score wel prettiger. Games die je een half uur hebt geprobeerd horen daar niet bij in de telling voor completion rare.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

ralph075 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:02:
[...]

Die vind ik wel fijn. Hoewel ik geen echte achievement hunter ben, vind ik een "schone" score wel prettiger. Games die je een half uur hebt geprobeerd horen daar niet bij in de telling voor completion rare.
Het kutte is, is dat je als je een nieuw spel probeert vaak al snel een achievement te pakken hebt. Speel level 1 uit, kill je eerste tegenstander enz enz.. Ze moeten die 0% loslaten.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• ralph075
  • Niet online
Eens, maar het is een begin. Wat mij betreft mag de grens naar 4-5%, als het erom gaat spellen die je even geprobeerd hebt weg te halen. Ik heb bv. OlliOlli 2 op 1%, maar weet zeker dat ik er niet meer naar omkijk.

Helemaal weg zou ook kunnen, maar dan kan iedereen een 100% Platinum score halen door slechts 1 game uit te spelen. Ook al is dat te zien, het verloedert toch de Platinum-status...

[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 07-03-2015 18:29 ]

• AtlAntA
Ps4 beelden van project cars. De auto's zien er goed uit maar het circuit niet echt. Veel pop in en flicker. Ook lijkt het alsof men geen AF gebruikt. Zowiezo lijkt het wel alsof er high res auto's op een low res circuit rond rijden. Nu maar hopen dat dit voor release nog wordt aangepakt.

Project Cars PS4 Gameplay - FIRST LOOK: http://youtu.be/_oxD_LDatZQ

• voxxel
ralph075 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:28:
Eens, maar het is een begin. Wat mij betreft mag de grens naar 4-5%, als het erom gaat spellen die je even geprobeerd hebt weg te halen. Ik heb bv. OlliOlli 2 op 1%, maar weet zeker dat ik er niet meer naar omkijk.

Helemaal weg zou ook kunnen, maar dan kan iedereen een 100% Platinum score halen door slechts 1 game uit te spelen. Ook al is dat te zien, het verloedert toch de Platinum-status...
Wat doet dat af van de platinum status? 1 game 100% blijft 1 platinum. Ik zou het zelf best wel chill vinden om alle <5% games te deleten. Dat scheelt misschien een paar 100(0) punten, maar dat zou het voor mij waard zijn.

Zonnepanelen

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:37:
Ps4 beelden van project cars. De auto's zien er goed uit maar het circuit niet echt. Veel pop in en flicker. Ook lijkt het alsof men geen AF gebruikt. Zowiezo lijkt het wel alsof er high res auto's op een low res circuit rond rijden. Nu maar hopen dat dit voor release nog wordt aangepakt.

Ziet er goed genoeg uit voor mij , laat maar komen dat Project CARS.

• ralph075
  • Niet online
voxxel schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:39:
[...]

Wat doet dat af van de platinum status? 1 game 100% blijft 1 platinum. Ik zou het zelf best wel chill vinden om alle <5% games te deleten. Dat scheelt misschien een paar 100(0) punten, maar dat zou het voor mij waard zijn.
Misschien slechts een gedachte-kronkel van mij, die platinum-status, maar ik vind redelijk zuivere/schone scores wel prettig. Jij op 1 of andere manier waarschijnlijk ook, denk ik. Waarom vind je de optie tot verwijderen van <5% scores anders chill?

• voxxel
ralph075 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:46:
[...]

Misschien slechts een gedachte-kronkel van mij, die platinum-status, maar ik vind redelijk zuivere/schone scores wel prettig. Jij op 1 of andere manier waarschijnlijk ook, denk ik. Waarom vind je de optie tot verwijderen van <5% scores anders chill?
Ja absoluut :) Sterker nog, van mij mogen ze de optie bieden om alle trophies te deleten!

Zonnepanelen

• AtlAntA
voxxel schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:48:
[...]

Ja absoluut :) Sterker nog, van mij mogen ze de optie bieden om alle trophies te deleten!
Doe maar niet. Dan hebben alle andere trophys totaal geen waarde meer. ;)

• voxxel
AtlAntA schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:55:
[...]

Doe maar niet. Dan hebben alle andere trophys totaal geen waarde meer. ;)
Misschien ben ik een beetje traag vandaag, maar hoezo?

Als ik mezelf als voorbeeld neem, ik heb voor de buitenwereld alle games verborgen waar ik maar een paar % heb gehaald omdat ik de game niet boeiend vond. Dus mijn profiel ziet er zo uit: http://psnprofiles.com/VoxxelOnline

Ik heb blijkbaar 75 trophies verborgen zodat mijn lijstje er netter uit ziet (vooral ps3 en vita ps+ games). Maakt dat mijn trophies minder waard?

[ Voor 42% gewijzigd door voxxel op 07-03-2015 19:12 ]

Zonnepanelen

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:28
Zijn de thema's uit de EU store verdwenen?! In de usa store staat het vol met thema's. Sowieso heeft de USA store veel meer mogelijkheden om te sorteren op content...
AtlAntA schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:37:

Ik zal wel iets aan mijn ogen mankeren, maar waar zie jij precies pop-in?

• AtlAntA
voxxel schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:58:
[...]

Misschien ben ik een beetje traag vandaag, maar hoezo?

Als ik mezelf als voorbeeld neem, ik heb voor de buitenwereld alle games verborgen waar ik maar een paar % heb gehaald omdat ik de game niet boeiend vond. Dus mijn profiel ziet er zo uit: http://psnprofiles.com/VoxxelOnline

Ik heb blijkbaar 75 trophies verborgen zodat mijn lijstje er netter uit ziet (vooral ps3 en vita ps+ games). Maakt dat mijn trophies minder waard?
Nee an sich niet. Maar (psychologisch) het komt wel over net alsof ze minder waard zijn puur door het feit dat je ze kan verbergen. Weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen. ;)

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49
bram1984 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:45:
[...]

Precies, zit goed te kijken zie hellemaal niets qua pop in.
Vind wel heel goed eruit xien voor een game met zoveel autos op de baan icm 60fps en 1080p en full weather en day/night en realistischere schade.
Als ik dit naast forza 5 zet ziet dit er echt wel heel stuk beter uit. En dalijk komt fm6 en wordt de grote concurent van deze game. Wordt spannend om te zien wie de strijd wint. Ik zeg project cars qua physics en fm6 qua game als geheel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Helldivers is verassend leuk! 4 player co-op game van de makers van Magicka. Vandaag met een maatje op de bank zitten spelen samen met 2 vreemden via internet en dat ging best lekker.

Ook leuk dat de enemy niet je enige vijand is maar de friendly fire van je team genoten ook, levert soms hilarische situaties op :P

Nog meer lui hier die dit spelen?

• AtlAntA
bram1984 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:45:
[...]

Ik leg het misschien wat verkeerd uit maar ik bedoel het wegdek. Je ziet dat de high res textures dichtbij erin poppen in plaats van geleidelijk. Met wat meer AF was het mij misschien niet opgevallen.

Als die beelden representatief zijn voor het eindresultaat (zijn ze niet, ik weet het) dan ben ik wel een beetje teleurgesteld.

• Chibi2k
  • Laatst online: 16-11 17:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Voor mensen die geinteresseerd zijn in BF4 Hardline, mooie aanbieding lijkt mij (prijsfout). Het is mij gelukt in ieder geval. http://nl.pepper.com/aanb...ation-store-tsjechie-5921 Geen idee wanneer dit gefixt word of werkt maar het is een € 4,72 gokje

Radical Birds

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:06
Wat kan je nou eigenlijk met die trophy's dan? Ik zie zo nu en dan voorbij komen dat ik een trophy heb behaald maar verder geen idee wat het nut ervan is?

• ASNNetworks
Chibi2k schreef op zondag 08 maart 2015 @ 02:45:
Voor mensen die geinteresseerd zijn in BF4 Hardline, mooie aanbieding lijkt mij (prijsfout). Het is mij gelukt in ieder geval. http://nl.pepper.com/aanb...ation-store-tsjechie-5921 Geen idee wanneer dit gefixt word of werkt maar het is een € 4,72 gokje
Ik vraag me af hoeveel er daadwerkelijk van je credit card wordt afgeschreven. Pre-orders worden namelijk niet meteen afgeboekt, maar net voor release. In dit geval rond 19 maart (zo geeft de PS Store het aan). Aardige kans dus dat je een berichtje krijgt dat de game verkeerd is geprijsd en de reguliere bedrag van je credit card wordt geboekt, met de mogelijkheid voor je om te annuleren.

Ik heb gewoon op pre-order geklikt zonder een credit card te koppelen. Als ik rond 19 maart een berichtje krijg, kijk ik dan wel verder ;)

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:09
ASNNetworks schreef op zondag 08 maart 2015 @ 06:11:
[...]

Ik vraag me af hoeveel er daadwerkelijk van je credit card wordt afgeschreven. Pre-orders worden namelijk niet meteen afgeboekt, maar net voor release. [...]
Dat afschrijven is overigens verschillend per store. Bij de US store moet je gelijk aftikken en ben je overgegaan tot aankoop.

• voxxel
Heaget schreef op zondag 08 maart 2015 @ 05:34:
Wat kan je nou eigenlijk met die trophy's dan? Ik zie zo nu en dan voorbij komen dat ik een trophy heb behaald maar verder geen idee wat het nut ervan is?
Je kan er niks mee, maar het voegt voor veel mensen (mezelf incluis) wel iets toe aan de game ervaring. Door trophies te halen krijgen veel mensen wel een bevredigend gevoel, zeker als je de platinum hebt gehaald. Door trophies ga je een spel vaak ook op andere manieren spelen dan je normaal zou doen en dat geeft dan weer een extra uitdaging.

Zonnepanelen

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11 18:36
Ja trophies zorgt er voor dat ik allees uit een spel haal. Heb ik de platina beker gehaald dan kan het spel in de verkoop.
Al moet ik zeggen dat ik niet bij alle games de platina haal met als rede: spel is niet leuk genoeg, bijna onmogelijk of je moet met iemand samen doen (geen vrienden van mij gamen).

• supercop7373
  • Laatst online: 13:34
[...]

Ik vraag me af hoeveel er daadwerkelijk van je credit card wordt afgeschreven. Pre-orders worden namelijk niet meteen afgeboekt, maar net voor release. In dit geval rond 19 maart (zo geeft de PS Store het aan). Aardige kans dus dat je een berichtje krijgt dat de game verkeerd is geprijsd en de reguliere bedrag van je credit card wordt geboekt, met de mogelijkheid voor je om te annuleren.

Ik heb gewoon op pre-order geklikt zonder een credit card te koppelen. Als ik rond 19 maart een berichtje krijg, kijk ik dan wel verder ;)
ik heb wel een cc, maar durf het niet aan dat ze straks gewoon het normale bedrag afboeken. Kun je ook zonder cc pre-orderen?

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

Smoonshine

Feyenoord!!

Wat is dat Valiant Hearts trouwens een enorm tof spel. Ik dacht gisteren laat ik die PSN games maar eens proberen van deze maand. Voor ik het wist was ik 1,5 uur verder. Vooral de tekenstijl en ook alle WO1 feitjes vind ik erg tof gedaan. Kwa puzzels is het nog niet heel erg uitdagend, maar dat wordt vast nog wel lastiger. Ben erg positief verrast, normaal gesproken moet ik niet zoveel van die "kleine" games hebben, maar deze ga ik uitspelen!

uhm...

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 14:29
supercop7373 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:15:
[...]

ik heb wel een cc, maar durf het niet aan dat ze straks gewoon het normale bedrag afboeken. Kun je ook zonder cc pre-orderen?
Ja, ik heb het ook zo gedaan. Je kan zonder cc of cash in je wallet gewoon pre-orderen. De store geeft dan een melding dat je rond 17-3 genoeg cash in je wallet moet hebben. Ik kijk tzt wel of het er nog zo in staat. Als je nu 139 kronen aan je wallet toevoegt via je cc kan hij volgens mij ook die cc gebruiken om extra cash aan je wallet toe te voegen. Als ze dan de prijs corrigeren ben je alsnog het haasje. Het is in ieder geval het proberen waard.

• supercop7373
wolkeh schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Ja, ik heb het ook zo gedaan. Je kan zonder cc of cash in je wallet gewoon pre-orderen. De store geeft dan een melding dat je rond 17-3 genoeg cash in je wallet moet hebben. Ik kijk tzt wel of het er nog zo in staat. Als je nu 139 kronen aan je wallet toevoegt via je cc kan hij volgens mij ook die cc gebruiken om extra cash aan je wallet toe te voegen. Als ze dan de prijs corrigeren ben je alsnog het haasje. Het is in ieder geval het proberen waard.
Ik heb het ook zo gedaan...je moet idd tussen 17/3 en 19/3 je wallet opwaarderen. Ik wacht ook wel even af. De PS3 prijs is overigens 3599 kronen.

• Chibi2k
  • Laatst online: 16-11 17:38

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

[...]

Ik heb gewoon betaald, en nu staat het hele bibliotheek vol met BF Hardline spullen. Staan ze dan ook bij jou in je bibliotheek of?

Radical Birds

• Camo
  • Laatst online: 16-11 19:27
Chibi2k schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:57:
[...]

Ik heb gewoon betaald, en nu staat het hele bibliotheek vol met BF Hardline spullen. Staan ze dan ook bij jou in je bibliotheek of?
Zonder creditcard, dus gewoon pre-order krijg je ook gewoon je hele bibliotheek vol :+

[ Voor 3% gewijzigd door Camo op 08-03-2015 11:06 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:30
Chibi2k schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:57:
[...]

Hoe kan je dan nu betalen? Ik kan pre-orderen en dan wordt het 17-03-14 van me CC afgeschreven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• supercop7373
Jumpman schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:27:
[...]

Hoe kan je dan nu betalen? Ik kan pre-orderen en dan wordt het 17-03-14 van me CC afgeschreven.
Dat zal in mijn geval lastig worden zonder CC gegevens. _/-\o_ (die ik bewust niet heb ingevuld).

Ik kijk rond 17/3 nog wel even of de prijs nog steeds hetzelfde is

[ Voor 10% gewijzigd door supercop7373 op 08-03-2015 11:34 ]

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmm. Eigenlijk ff een prepaid Tsjechische CC ergens vandaan toveren. €5 erop en prima.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Jumpman
Er zal wel een e-mail komen. Nu heb je namelijk alleen een Pre-order bevestiging in de e-mail en geen officiële factuur/koopbevestiging.

• Camo
  • Laatst online: 16-11 19:27
Jumpman schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:45:
Er zal wel een e-mail komen. Nu heb je namelijk alleen een Pre-order bevestiging in de e-mail en geen officiële factuur/koopbevestiging.
Ik ga er ook niet vanuit dat het voor 5 euro wordt weg gedaan.

Ze verzinnen toch wel wat om er nog onderuit te komen ;(

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 14:05

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Camo schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:47:
[...]

Ik ga er ook niet vanuit dat het voor 5 euro wordt weg gedaan.

Ze verzinnen toch wel wat om er nog onderuit te komen ;(
Wat toch ook niet heel raar is, bij een prijs die overduidelijk fout is?

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:02
kazuka schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:29:
Helldivers is verassend leuk! 4 player co-op game van de makers van Magicka. Vandaag met een maatje op de bank zitten spelen samen met 2 vreemden via internet en dat ging best lekker.

Ook leuk dat de enemy niet je enige vijand is maar de friendly fire van je team genoten ook, levert soms hilarische situaties op :P

Nog meer lui hier die dit spelen?
Yes, sinds release speel ik dit spel al met mijn maatje en vriendin. Echt supervermakelijk voor die €17 (+/-). Friendly fire is grappig, maar nóg leuker is wanneer een stratagem pod bovenop iemand knalt, ik lach iedere keer de ballen uit mijn broek.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

Vergeet deze 'coole' game niet : Lords of the Fallen.

Nu in de PSNstore voor 26 Euro en ik kon em niet laten liggen.

De game is maar 10GB , maar ziet er audiovisueel prima uit.

---------------------------------------------------------------------------------

Ik had ook even getest hoe snel ik nu download met de PS4.
Ik heb de PS4 bedraad aan mijn Asus router en heb een UPC 200/20 Abonnement.

In de router kon ik zien dat de PS4 met snelheden tussen de 70 en 140mb download.

Een heerlijke snelheid , zeker vergeleken met de vorige generatie consoles.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:09
Beetje jammer dat Dixons de originele (hoofd)prijs vraagt bij pre-orders. Heb een 20 Euro kortingsbon, maar met een prijs van 69 voor Project Cars kan ik hem ook gewoon voor 50 bestellen via diverse andere aanbieders :|

[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 08-03-2015 13:48 ]

• ASNNetworks
Katseviool schreef op zondag 08 maart 2015 @ 08:49:
[...]

Dat afschrijven is overigens verschillend per store. Bij de US store moet je gelijk aftikken en ben je overgegaan tot aankoop.
Dat weet ik, het gaat nu om de EU Store :) Daar is de afschrijving net voor release, in tegenstelling tot de US Store.

• voxxel
Net Valiant Hearts uitgespeeld, prachtige game. Bijna traantje weg gepinkt bij het einde. Meteen ook maar 100% gehaald zodat ik die weer kan afstrepen :)

Zonnepanelen

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:12

kaanmijo

Picobello B.V.

Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:44:
[video]

Vergeet deze 'coole' game niet : Lords of the Fallen.

Nu in de PSNstore voor 26 Euro en ik kon em niet laten liggen.

De game is maar 10GB , maar ziet er audiovisueel prima uit.

---------------------------------------------------------------------------------

Ik had ook even getest hoe snel ik nu download met de PS4.
Ik heb de PS4 bedraad aan mijn Asus router en heb een UPC 200/20 Abonnement.

In de router kon ik zien dat de PS4 met snelheden tussen de 70 en 140mb download.

Een heerlijke snelheid , zeker vergeleken met de vorige generatie consoles.
Zo heerlijk vind ik dat niet, zeker niet als je een 200/20 abbo hebt. Je zou gewoon met de volle 200 moeten kunnen downloaden op die PS4 en niet met 70. Snap echt niet waarom die PlayStation's altijd zo ontzettend lastig doen met dat downloaden.

Verwijderd

Die download snelheid ligt gewoon aan de PSN kant , op de Xbox One is het bij mij vergelijkbaar.
Mijn PS4 heb ik bekabeld en via de router in DMZ gezet. maximaal 140mb per seconde voldoet.

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-11 07:18
Katseviool schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:47:
Beetje jammer dat Dixons de originele (hoofd)prijs vraagt bij pre-orders. Heb een 20 Euro kortingsbon, maar met een prijs van 69 voor Project Cars kan ik hem ook gewoon voor 50 bestellen via diverse andere aanbieders :|
Heb de 20 euro koringsbon gebruik voor BF Hardline.
De orginele prijs was 59.99 en daar konden ze geen korting op verrekenen maar met een setje cd stiften a 1 euro kwam de prijs op 60.99 waardoor ik 20 euro korting kreeg.
BF Hardline dus voor 40.99 weten te scoren :)

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:33:
Die download snelheid ligt gewoon aan de PSN kant , op de Xbox One is het bij mij vergelijkbaar.
Mijn PS4 heb ik bekabeld en via de router in DMZ gezet. maximaal 140mb per seconde voldoet.
Hoe heb je dat precies gedaan?

PS4 statisch IP gegeven > DMZ instellen op dat ip adres > PS4 aan/uit doen ofzo en je merkte meteen die verandering?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24
Als je normaal geen problemen hebt met online gamen haal je met een DMZ niet ineens hogere snelheden...

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Zonet even een tijdje Shiftlings gespeeld, ook erg lachen. Eindelijk weer wat couch co-op spul om wat te doen op die ps4. Platform puzzler die me, of beter ons, wel vermaken kan. Lijkt wat simplistisch maar we zijn ook nog niet heel ver in t spel. Voor die $15 leuke meenemer!

[ Voor 10% gewijzigd door martincm op 08-03-2015 19:37 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Verwijderd

jimmy_dg schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:19:
Hoe heb je dat precies gedaan?
IP adres van mijn PS4 bleef in mijn router al een jaar hetzelfde.
IP adres van mijn PS4 in mijn router toegevoegd aan DMZ.

5 minuten werkt was het.

Kortom : Ik ben klaar voor Battlefield : Hardline over 10 dagen.

Details van BF : H maps :

http://www.battlefield.co...id=36502&ts=1425839406220

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Zag zojuist het volgende voorbij komen op nl.pepper.com:

PRIJSFOUT: Battlefield Hardline Ultimate Edition (PS4) voor €4,72 @ Playstation Store Tsjechië
In de Playstation Store van Tsjechië kan je Battlefield Hardline Ultimate Edition (PS4) kopen voor 129,99 Tsjechische Kronen, dat is omgerekend ongeveer €4,72. Je moet gewoon een Tsjechische Playstation account aanmaken en dan kan je betalen met je Nederlandse creditcard of met Tsjechische Playstation Vouchers.

Wellicht geïnteresseerde hier.

bron:
http://nl.pepper.com/aanb...chie-5921?page=2#comments

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Jumpman
Tiwazz schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:36:
Zag zojuist het volgende voorbij komen op nl.pepper.com:

PRIJSFOUT: Battlefield Hardline Ultimate Edition (PS4) voor €4,72 @ Playstation Store Tsjechië
In de Playstation Store van Tsjechië kan je Battlefield Hardline Ultimate Edition (PS4) kopen voor 129,99 Tsjechische Kronen, dat is omgerekend ongeveer €4,72. Je moet gewoon een Tsjechische Playstation account aanmaken en dan kan je betalen met je Nederlandse creditcard of met Tsjechische Playstation Vouchers.

Wellicht geïnteresseerde hier.

bron:
http://nl.pepper.com/aanb...chie-5921?page=2#comments
Chibi2k schreef op zondag 08 maart 2015 @ 02:45:

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 21:19
Aha, die heb ik gemist ;).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Volgens mij was er in de psn store een soort matrix achtige theme te downloaden toch? Of vergis ik me enorm?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Xtr3me4me schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:56:
Volgens mij was er in de psn store een soort matrix achtige theme te downloaden toch? Of vergis ik me enorm?
Transistor thema ;)

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja die ja, maar kan hem niet vinden tussen de thema's

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-11 05:01
Xtr3me4me schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:57:
[...]

Ja die ja, maar kan hem niet vinden tussen de thema's
Volgens mij alleen beschikbaar in de US store.
Alleen in de US store ja. Ik heb 'm een tijdje geleden gehaald. Mooiste thema tot nu toe, wat mij betreft.

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Als je het over de Matrix theme hebt, heb je het over Dynamic Blue Code:

[Dynamic Blue Code]

[ Voor 29% gewijzigd door JoeZuCK op 09-03-2015 07:28 ]

• AtlAntA
InF.Inc schreef op maandag 09 maart 2015 @ 07:24:
Als je het over de Matrix theme hebt, heb je het over Dynamic Blue Code:

[Dynamic Blue Code]
Jup die heb ik ook. 1 van de mooiste imho.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:15

On_E

Housemusic

Man wat is Helldivers een tof spel.

Een beetje Destiny 2.0. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Bizar. Gisteren mijn PS4 even op de slaapkamer aan mijn 7 jaar oude Philips LCD gehangen, waar ik voorheen altijd op speelde. Games als Dying Light, Wolfenstein en The Order zijn nagenoeg onspeelbaar door de lag. Ben inmiddels alweer een jaartje gewend aan een Sony W8 model, maar niet verwacht dat het zoveel zou uitmaken.

@Matrix theme; ik word behoorlijk zenuwachtig van die constante bewegingen, en de muziek helpt ook bepaald niet mee.

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 09-03-2015 08:55 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link