Heb even wat aankoopjes gedaan de afgelopen periode: Madden NFL 15, LittleBigPlanet 3, DriveClub en Monopoly (toch leuk weer met vrienden). Terwijl ik nog Shadow of Mordor moet uitspelen, om Last of Us niet te vergeten. Heb in ieder geval Dragon Age al wel een keer uitgespeeld haha. GTA V SP heb ik bijna uitgespeeld, en online speel ik zo nu en dan (wel veel minder dan in het begin door de grote release aan games). GTA V heb ik echter al kapot gespeeld op de vorige gen, dus daar is minder behoefte naar.
Moet zeggen dat ik echt geen moment spijt heb van geen enkel aankoop! Little Big Planet 3 is echt een hele leuke game (lekker platformen) en DriveClub heeft mij zeer positief verrast.
Destiny speel ik nu erg weinig, enkel de Crota raid en wat Nightfalls. Ben al een tijdje lvl 32 en speel sinds launch. Is inmiddels de 2e keer dat ik 'gestopt' ben met de game. Wanneer de nieuwe DLC in maart komt ga ik weer dagelijks los.
Zou willen dat ik kon zeggen: ok nu heb ik wel genoeg games. Maar ik weet dat ik Dying Light (deze maand), The Order 1886 en DBZ Xenoverse volgende maand toch wel ga halen

Dying Light is nog een twijfel (afwachten op reviews en kijken of het net zo buggy is als vorige games) maar The Order en DBZ zijn wel gegarandeerde aankopen voor mij.
Nu nog tijd vinden om games uit te spelen....
[Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 04-01-2015 06:56]