Toon posts:

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 151 Laatste
Acties:
  • 665.516 views

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 11:59
El_V schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:32:
kwam er vorige week achter dat peggle 2 ook beschikbaar was voor de ps4. dacht dat dat een xbox exclusive was!

beste 5 euro die ik ooit heb uitgegeven op psn :)
Ik heb m afgelopen week ook gekocht. Blijft een leuk spel voor tussendoor :)

PSN id: NL_SToRM

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:40
bram1984 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:48:
[...]

Nogal logisch met zo een inconsistent stealth systeem. Zo kun je alles moeilijk maken.
Als je fifa en cod op z'n allermakkelijkst speelt is een ander spel al vrij snel moeilijk :+

• 414524
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Als je fifa en cod op z'n allermakkelijkst speelt is een ander spel al vrij snel moeilijk :+
_O-

• Anoniem: 146055
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Mijn usb om de controller op te laden is stuk gegaan. Heb je net zoals bij hdmi ook verschillende versies mini USB of zijn ze allemaal hetzelfde.
dutchgio schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Ik heb vorig jaar heel veel spellen uitgespeeld op de PS4.
Je moet goed nadenken en doorzetten bij de meeste spellen.

Dat is het leuke en moeilijke aan die spellen.

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:12
Metro Redux via de store gekocht, retail is echt schofterig duur deze periode.

Leuk spelletje, zit nu midden in 2033. Beetje eentonig maar het knalt lekker weg.
Anoniem: 146055 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:10:
Mijn usb om de controller op te laden is stuk gegaan. Heb je net zoals bij hdmi ook verschillende versies mini USB of zijn ze allemaal hetzelfde.
Ja er zijn een aantal verschillende USB stekkertjes.. PS3 had de een (mini), PS4 de ander (Micro - zelfde als oplaad kabeltje Samsung telefoons enzo, geloof ik)

Het is iig de meest rechter op plaatje hieronder :)

ChrisLNFF schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:37:
Metro Redux via de store gekocht, retail is echt schofterig duur deze periode.

Leuk spelletje, zit nu midden in 2033. Beetje eentonig maar het knalt lekker weg.
spoiler:
Er komen ook wat leuke naakte vrouwen in voor waar je gunsten van kunt vragen.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
Dennis585 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:59:
[...]

spoiler:
:F
Dennis585 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Ik heb vorig jaar heel veel spellen uitgespeeld op de PS4.
Je moet goed nadenken en doorzetten bij de meeste spellen.

Dat is het leuke en moeilijke aan die spellen.
Ja hoor Sheldon.

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:34
.

To create man was a quaint and original idea, but to add sheep was tautology.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 23:12
Dennis585 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:59:
[...]

spoiler:
Thanks, ik heb de lotion en tissues alvast klaar staan.

• striner
  • Laatst online: 16-05 13:32
bram1984 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:43:
Ik heb vorige week Thief gekocht maar dat is toch wel mijn grootste miskoop tot nu toe. Wat een onnoemelijke bagger. Zelfs Watch Dogs heb ik langer gespeeld.

Het stealth systeem is echt compleet kapot. Als je om een hoekje gluurt, horen of zien guards je die 20 meter verderop staan, maar als je luid hoorbaar achter ze langs loopt of zelfs tegen ze aan, dan hebben ze niets door. Het is echt volledig random ook, of ze iets horen of vermoeden. Ik stond net letterlijk stil, en ineens werd er eentje wakker omdat hij iets "hoorde". Voor een game die je aan het einde van de levels beloont voor het undetected blijven, is dit echt onspeelbaar. Ze hadden gerust even naar Far Cry of The Last of Us mogen kijken, wat stealth betreft.
Had je nou maar eerst vantevoren de top 5 best and worst games of 2014 van Zero Punctuation gekeken 8)

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-05 21:11
Heb even wat aankoopjes gedaan de afgelopen periode: Madden NFL 15, LittleBigPlanet 3, DriveClub en Monopoly (toch leuk weer met vrienden). Terwijl ik nog Shadow of Mordor moet uitspelen, om Last of Us niet te vergeten. Heb in ieder geval Dragon Age al wel een keer uitgespeeld haha. GTA V SP heb ik bijna uitgespeeld, en online speel ik zo nu en dan (wel veel minder dan in het begin door de grote release aan games). GTA V heb ik echter al kapot gespeeld op de vorige gen, dus daar is minder behoefte naar.

Moet zeggen dat ik echt geen moment spijt heb van geen enkel aankoop! Little Big Planet 3 is echt een hele leuke game (lekker platformen) en DriveClub heeft mij zeer positief verrast.
Destiny speel ik nu erg weinig, enkel de Crota raid en wat Nightfalls. Ben al een tijdje lvl 32 en speel sinds launch. Is inmiddels de 2e keer dat ik 'gestopt' ben met de game. Wanneer de nieuwe DLC in maart komt ga ik weer dagelijks los.

Zou willen dat ik kon zeggen: ok nu heb ik wel genoeg games. Maar ik weet dat ik Dying Light (deze maand), The Order 1886 en DBZ Xenoverse volgende maand toch wel ga halen :+ Dying Light is nog een twijfel (afwachten op reviews en kijken of het net zo buggy is als vorige games) maar The Order en DBZ zijn wel gegarandeerde aankopen voor mij.

Nu nog tijd vinden om games uit te spelen....

[Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 04-01-2015 06:56]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• ironpino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:48
En is Monopoly wat? Is hij nederlandstalig? Ik zoek wat om met de vrouw en kids te spelen

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino *

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
DBZ heb ik inmiddels ook besteld, toch al een hele tijd geleden dat ik een Dragonball Z game heb gespeeld, dus ben daar erg benieuwd naar.
Overigens ben ik ook nog wel even zoet met Destiny, Dragon Age en Minecraft.

PSN: Mallakai-NL

Tja ik heb de demo gespeeld en dat ging op zich wel. De sfeer is goed en de besturing is ook erg fijn. Als je iets langer speelt, krijg je dat soort dingen helaas pas wat beter door.

• ASNNetworks
ironpino schreef op zondag 04 januari 2015 @ 08:59:
En is Monopoly wat? Is hij nederlandstalig? Ik zoek wat om met de vrouw en kids te spelen
Ik heb de game uit de US Store, die is niet NL-talig. Ga er vanuit dat de versie in de NL Store wel Nederlands is (moet je even voor de zekerheid checken via de Store). Ik vind het een hele geslaagde game. Je kan kiezen tussen Monopoly classic waarbij je de oude vertrouwde bord hebt. Maar je kan ook voor de nieuwe bord kiezen waar het een levende/bruisende stad is. Ik heb voor de nieuwe bord gekozen, vind het heel erg geslaagd.

Je kan het offline met maximaal 6 spelers spelen (waarvan ieder een speler of cpu kan zijn). Je kan ervoor kiezen om ieder met een eigen controller te laten spelen óf één controller voor iedereen, dus steeds doorgeven. Daarnaast zit er ook online modes in, je kan zo met je vrienden online spelen of zelfs met public games met random mensen (heb daar zelf geen belangstelling voor).

Ik heb de kale game gekocht voor $15 (Monopoly Plus). Je kan de Family Pack kopen voor $30, dan heb je extra content echter kan je die content ook achteraf los erbij kopen voor $15. In de NL Store is de complete bundel €30, ik durf niet te zeggen of daar ook de kale versie beschikbaar is.

Voor $15 is het in ieder geval meer dan waard.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-06 11:34
Gisteren is mijn Nyko Smart Clip van Amazon.com binnengekomen. Dichter bij huis had ik hem nog niet gevonden.
Nu kan ik eindelijk mijn telefoon op mijn DS4 zetten voor Remote Play. Ik gebruik dit de laatste tijd steeds vaker en dan is zo'n clip wel handig.

• ASNNetworks
Erapaz schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:24:
Gisteren is mijn Nyko Smart Clip van Amazon.com binnengekomen. Dichter bij huis had ik hem nog niet gevonden.
Nu kan ik eindelijk mijn telefoon op mijn DS4 zetten voor Remote Play. Ik gebruik dit de laatste tijd steeds vaker en dan is zo'n clip wel handig.
Ik heb die 6 maanden geleden ofzo ook besteld, echter kreeg ik een defect model. Voor $10 had het echter weinig zin om terug te sturen. Achteraf vond ik het ook niet heel erg fijn werken door de bandstraps op de achterkant. Ik vind de mount van Sony veel strakker ogen. Denk dat ik die bestel zodra hij wat beter leverbaar is.

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:00
Vraagje: ik speel Destiny met een vriend en dat is ongeveer het enige moment dat ik de bijgeleverde headset gebruik. Ik heb dan ook geen behoefte aan een dure professionele headset. Wat ik echter merk is dat de audio zich aanpast aan de locatie van mijn medespeler; als ik zijn poppetje recht aankijk hoor ik hem perfect, als ik me omdraai hoor ik het geluid gedempt. Logisch misschien, maar als je aan de andere kant van de map staat hoor je elkaar dus niet meer.

Is hier een oplossing voor? De settings van zowel Destiny als de PS4 leverden weinig op. Is een stereo headset die enkel via mini-jack de controller ingaat een optie? Dank!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
NeuroticaPills schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:39:
Vraagje: ik speel Destiny met een vriend en dat is ongeveer het enige moment dat ik de bijgeleverde headset gebruik. Ik heb dan ook geen behoefte aan een dure professionele headset. Wat ik echter merk is dat de audio zich aanpast aan de locatie van mijn medespeler; als ik zijn poppetje recht aankijk hoor ik hem perfect, als ik me omdraai hoor ik het geluid gedempt. Logisch misschien, maar als je aan de andere kant van de map staat hoor je elkaar dus niet meer.

Is hier een oplossing voor? De settings van zowel Destiny als de PS4 leverden weinig op. Is een stereo headset die enkel via mini-jack de controller ingaat een optie? Dank!
Je zou in een party kunnen gaan zitten met die vriend. Maar waarschijnlijk wil je dat niet omdat je dan niet meer kunt communiceren met de lui in het spel. Die next gen consoles zijn wat dat betreft gewoon echt een stap terug.

• ironpino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:48
ASNNetworks schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:38:
[...]

Ik heb de game uit de US Store, die is niet NL-talig. Ga er vanuit dat de versie in de NL Store wel Nederlands is (moet je even voor de zekerheid checken via de Store). Ik vind het een hele geslaagde game. Je kan kiezen tussen Monopoly classic waarbij je de oude vertrouwde bord hebt. Maar je kan ook voor de nieuwe bord kiezen waar het een levende/bruisende stad is. Ik heb voor de nieuwe bord gekozen, vind het heel erg geslaagd.

Je kan het offline met maximaal 6 spelers spelen (waarvan ieder een speler of cpu kan zijn). Je kan ervoor kiezen om ieder met een eigen controller te laten spelen óf één controller voor iedereen, dus steeds doorgeven. Daarnaast zit er ook online modes in, je kan zo met je vrienden online spelen of zelfs met public games met random mensen (heb daar zelf geen belangstelling voor).

Ik heb de kale game gekocht voor $15 (Monopoly Plus). Je kan de Family Pack kopen voor $30, dan heb je extra content echter kan je die content ook achteraf los erbij kopen voor $15. In de NL Store is de complete bundel €30, ik durf niet te zeggen of daar ook de kale versie beschikbaar is.

Voor $15 is het in ieder geval meer dan waard.
Thanks! Ga hem denk ik wel halen

* PSN: Iron_Pino * Steam: Ironpino *

• ASNNetworks
NeuroticaPills schreef op zondag 04 januari 2015 @ 11:39:

Elkaar joinen in de fireteam en je moet elkaar de hele tijd kunnen horen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik mn medespelers niet kon horen tijdens een raid/strike omdat ze te ver van me af zaten. Zodra je in een fireteam zit moet je elkaar ten alle tijden kunnen horen.

• 414524
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zondag 04 januari 2015 @ 12:35:
[...]

Elkaar joinen in de fireteam en je moet elkaar de hele tijd kunnen horen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik mn medespelers niet kon horen tijdens een raid/strike omdat ze te ver van me af zaten. Zodra je in een fireteam zit moet je elkaar ten alle tijden kunnen horen.
Klopt, dat is die 'aoe talk'. Als je in elkaars fireteam zit (of evt PSN party?) dan is het geluid 100 keer beter :)

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 07:42

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren DAI gekocht 45€! Man wat een machtig spel! Pas lvl 6! En nu al moeite met bepaalde monsters. 2h sword warrior gekozen!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Anoniem: 617899

Ik heb laatst Destiny verkocht voor 25 euro. En net BF4 premium gekocht voor 27 euro. Ben benieuwd of het bevalt :P

Edit:
Controls voelen goed aan. Ik denk dat ik me hier wel mee ga vermaken :+

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 617899 op 04-01-2015 16:41]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:51
Vandaag Peggle 2 en battlefield 4 gekocht uit de us store voor in totaal iets minder dan 20 dollar iirc. Niet verkeerd dacht ik zo.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-04 13:00
Ik heb een vraag ik las laatst in 1 van de topics van de ps4. Dat het mogelijk is om 1 psn account met ps plus te hebben en met andere accounts gewoon nog online te kunnen spelen. Nu kan ik dit alleen niet meer vinden zou iemand mij hiermee kunnen helpen.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:17

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mijn ps3 kon ik prima via de hdmi kabel digitaal geluid laten aansturen op me yamaha 7.1 versterker, nu heb ik een ps4 en blijft hij PCM doorgeven, heb de overige 2 standen, Dolby Digital en DTS ook al ingesteld maar dat verandert niets na een reboot en weer gamen.

Gaat dit alleen via een optische kabel? Het ligt niet aan de versterker want de ps3 werkte wel zo, en een raspberry Pi met XBMC geeft ook netjes DTS en DD door :?

edit: nevermind found it:

A lot of amps have a HDMI menu and in there an AUDIO OUT option which is usually set as TV + AMP.

Try looking for this setting and changing it to AMP only. Worked for me using a sony 7.1 amp hdmi to and from reciever.

bron:
http://community.us.plays...n-PS4/m-p/43545386#M58574

[Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-01-2015 00:04]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:51
Correct me if I'm wrong maar pcm is toch een soort van lossles audio.?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 14:21
Net hier The Last of Us Remastered gekocht voor omgerekend 15 euro

http://gamedealdaily.com/playstation-4/

Mooie deal dacht ik zo.

Welcome to the League of Draven

AtlAntA schreef op maandag 05 januari 2015 @ 00:07:
Correct me if I'm wrong maar pcm is toch een soort van lossles audio.?
Yep.
Net GTA V op de PS4 uitgespeeld met de C optie 'The Third Way'.
Erg moeilijk maar wel zeer vermakelijk om het op deze manier te doen.

Nu ga ik proberen GTA V op 100% te krijgen , ik ben al op 74% , dus ik heb nog even te gaan.

Smiley om dit moment te beschrijven : _/-\o_

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 15:11
Origins schreef op zondag 04 januari 2015 @ 09:00:
DBZ heb ik inmiddels ook besteld, toch al een hele tijd geleden dat ik een Dragonball Z game heb gespeeld, dus ben daar erg benieuwd naar.
DBZ heb ik zelf ook besteld. Enige vechtspel die ik echt zal spelen op de PS4. Ben erg benieuwd hoe deze gaat bevallen, aangezien de vorige delen mij een beetje tegenvielen.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-06 20:54
Xtr3me4me schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:35:
Gisteren DAI gekocht 45€! Man wat een machtig spel! Pas lvl 6! En nu al moeite met bepaalde monsters. 2h sword warrior gekozen!
DAI is fantastisch! en Huge! :)

Als je veel moeite met monsters in een regio hebt, even verder gaan. Open wereld dus je loopt wel vaker tegen hoger level enemies aan :)

Tip: Zorg wel dat je redelijk snel meer unlockt dan de eerste regio. Er is zoveel meer. Eerste keer bleef ik daar veel te lang rondhangen..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-06 10:38

Odieus

Onuitstaanbaar

Scrisissszzz schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:43:
[...]

Tip: Zorg wel dat je redelijk snel meer unlockt dan de eerste regio. Er is zoveel meer. Eerste keer bleef ik daar veel te lang rondhangen..
Ik heb nu heel wat regio's vrij gespeeld en ook rondgelopen, maar merk nu dat ik een beetje "doelloos" van sidequest naar sidequest aan het wandelen ben :P Denk dat ik me vanaf nu gewoon ga focussen op story- en "follower" missions, tenzij ik qua level niet meer mee kom. Ben nu lvl 12 :)

PSN: LinQ-NL

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-12-2022
Hmm, een kale PlayStation 4 is nu 366 euro bij de MediaMarkt. Ik denk dat ik hem maar snel moet aanschaffen aangezien Dragon Age Inquisition op 8 januari weer duurder wordt op PSN. Weet iemand of die levertijden op de website van MM echt kloppen?

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 05-06 07:42

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Scrisissszzz schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:43:
[...]

DAI is fantastisch! en Huge! :)

Als je veel moeite met monsters in een regio hebt, even verder gaan. Open wereld dus je loopt wel vaker tegen hoger level enemies aan :)

Ben nu level 7 en ben de story mode quest aan het volgen. Ben nu bij redcliff. IronBull heb ik ook al bij me. Maar levelen gaat wel langzaam moet ik zeggen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Anoniem: 646537

Mithrildor schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:14:
Hmm, een kale PlayStation 4 is nu 366 euro bij de MediaMarkt. Ik denk dat ik hem maar snel moet aanschaffen aangezien Dragon Age Inquisition op 8 januari weer duurder wordt op PSN. Weet iemand of die levertijden op de website van MM echt kloppen?
Welke Mediamarkt? :+

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

• Scrisissszzz
Odieus schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:50:
[...]

Ik heb nu heel wat regio's vrij gespeeld en ook rondgelopen, maar merk nu dat ik een beetje "doelloos" van sidequest naar sidequest aan het wandelen ben :P Denk dat ik me vanaf nu gewoon ga focussen op story- en "follower" missions, tenzij ik qua level niet meer mee kom. Ben nu lvl 12 :)
Je moet er een beetje een balans in vinden denk ik. Er zitten ook best wel leuke side quests tussen vind ik. En tijdens het exploren kom je langs allerlei craft materials enz. Dus het is nooit nutteloos :)

Want op het gebied van gear krijg je het beste door te craften.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Scrisissszzz
Xtr3me4me schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:25:
[...]

Ben nu level 7 en ben de story mode quest aan het volgen. Ben nu bij redcliff. IronBull heb ik ook al bij me. Maar levelen gaat wel langzaam moet ik zeggen.
Zie vorige reactie. Side en main queste verdelen. Main quests krijg je natuurlijk stuk meer xp voor :)

Levelen duurt wel wat lang maar de game is ook groot genoeg om veel te kunnen doen ieder level :)

• X-Kiwi
  • Laatst online: 24-03 17:28
Heb nu met de PS4 eigenlijk direct weer wat ik ook met andere consoles had: er zijn (naar mijn mening) geen leuke games en die komen de eerste tijd ook niet. Al wat trailers gespeeld en veel reviews gelezen maar nee - verder dan mijn huidige games (GTA en Child of Light) kom ik niet.

Kiwi !

Anoniem: 646537

• X-Kiwi
Is Assassins Creed Unity inmiddels al bug-vrij te spelen op de PS4?
Veel horrorverhalen gehoord dus durf het niet zomaar aan..

Kiwi !

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:54

On_E

Housemusic

X-Kiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:51:
Heb nu met de PS4 eigenlijk direct weer wat ik ook met andere consoles had: er zijn (naar mijn mening) geen leuke games en die komen de eerste tijd ook niet. Al wat trailers gespeeld en veel reviews gelezen maar nee - verder dan mijn huidige games (GTA en Child of Light) kom ik niet.
Waarom heb je de console dan gekocht?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Het kopen van een console is toch niet enkel gerechtvaardigs als je meer dan een aantal games koopt?
Ik ken genoeg mensen die een PS4 hebben en er maar 1 of 2 games op spelen omdat de andere games hen niet trekken.
X-Kiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:02:
Is Assassins Creed Unity inmiddels al bug-vrij te spelen op de PS4?
Veel horrorverhalen gehoord dus durf het niet zomaar aan..
Jawel :)
Tuurlijk zijn er nog wat bugjes, maar onspeelbaar is het niet.
Ik speelde het op dag 1 en heb geen game-breaking bugs gehad.

[Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 05-01-2015 10:34]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• X-Kiwi
On_E schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:13:
[...]

Waarom heb je de console dan gekocht?
GTA V leek me wel leuk. En af en toe koop ik een console als mij dat weer leuk lijkt, wil ook wel wat grafische pracht zien op de nieuwe TV.

Heb in december ook nog een 2DS + 2 games gekocht. Na een uurtje ofzo weer in de kast verdwenen, vond het schermpje te klein :X

Ik kijk vooral met nostalgie terug op mijn tijd met de PSX, PS2 en PS3 en de games die ik destijds speelde (GTA, MGS, Gran Turismo, Tekken, AC). Heb daarom in december ook nog een tweetal PS2's gekocht (ze zijn goedkoper als set te vinden) met juist die games...maar de pixels zijn nu zo'n 2x2 cm groot :(

Kiwi !

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:32
X-Kiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:51:
Das kut voor je :P Wat vind je zo leuk aan die games dan? want volgens mij is/komt er nog genoeg vergelijkbaars uit nu en in de toekomst.

Mijn PS4 word voorlopig ook alleen gebruikt voor incidenteel Driveclub maar komt voor mij nog genoeg aan en heb de PS4 eigenlijk alleen voor de exclusives want daar draaien de multiplatforms toch stuk beter op. (Order 1886,Uncharted 4,Rime, Red dead 2,Bloodbourne,Tomorrows children,No mans sky,MGS V(nu ook pc), GT7 etc)

• X-Kiwi
dvdkiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:32:
[...]

Jawel :)
Tuurlijk zijn er nog wat bugjes, maar onspeelbaar is het niet.
Ik speelde het op dag 1 en heb geen game-breaking bugs gehad.
Hey nog een Kiwi *O*

Klinkt nog niet heel positief eerlijk gezegd, had gehoopt op een 'goed' in plaats van de 'niet onspeelbaar'.

Kiwi !

• AlphaBlack_NL
X-Kiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Hey nog een Kiwi *O*

Klinkt nog niet heel positief eerlijk gezegd, had gehoopt op een 'goed' in plaats van de 'niet onspeelbaar'.
Als je 15fps acceptabel vind en AC een vermakelijke serie vind kan je hem kopen. :P

• Superkiwi
  • Nu online
Het is ook goed ;)
Maar hoe jij de vraag stelde kwam het over alsof jij dacht dat het onspeelbaar zou zijn.
Maar dat is het dus niet, vandaar mijn gebruikte woordkeuze :)

• 0xrubennft
  • Laatst online: 25-04 12:54
Ik heb ook vanaf dag 1 gespeeld en door de sfeer heb ik weinig last gehad van de bugs. Framedrops zijn inderdaad af en toe nog aanwezig, maar zie het als een soort bullet-time klimmen :+ haha. Nu aan het wachten op de DLC Dead Kings! _/-\o_

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

AlphaBlack_NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:37:
[...]

Als je 15fps acceptabel vind en AC een vermakelijke serie vind kan je hem kopen. :P
Is dit gebaseerd op basis van eigen ervaringen of ervaringen van andere gamers? Want ik hoor alleen maar tegenstrijdige berichten m.b.t. AC Unity. De één zegt dat het op de PS4 vanaf de launch al wel mee viel en er zijn genoeg die zeggen dat ze voor de 1e patch op de PS4 de game probleemloos hebben kunnen spelen op wat framedrops na en dat de problemen zich vooral voordoen op de PC. De ander zegt dat de game na de patches een stuk beter draait en door de patches goed te spelen is en weer een ander zegt dat de game totaal onspeelbaar is, zoals jij ook aangeeft.

Ik heb Unity bij Zavvi besteld voor €35,- om maar zelf te bepalen of de game onspeelbaar is of niet omdat ik toch verwacht dat de meeste gamers die zeggen dat de game onspeelbaar is een stel papegaaien zijn die de game zelf niet hebben gespeeld :P

• X-Kiwi
AlphaBlack_NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Das kut voor je :P Wat vind je zo leuk aan die games dan? want volgens mij is/komt er nog genoeg vergelijkbaars uit nu en in de toekomst.

Mijn PS4 word voorlopig ook alleen gebruikt voor incidenteel Driveclub maar komt voor mij nog genoeg aan en heb de PS4 eigenlijk alleen voor de exclusives want daar draaien de multiplatforms toch stuk beter op. (Order 1886,Uncharted 4,Rime, Red dead 2,Bloodbourne,Tomorrows children,No mans sky,MGS V(nu ook pc), GT7 etc)
Driveclub lijkt te veel gericht op social en online samen sociaal doen en... :r
GT7 lijkt me geweldig, maar komt pas eind 2015 toch?
MGS 1 en 2 waren echt mijn favoriete games. 3 was waardeloos (flets en donker bos) en 4 vond ik te lastig (waar is mijn radar??).

Ik heb een hekel aan lastige games, speel alles op easy. Speel om te ontspannen dus ;)
RPG games waarbij je jezelf dmv missies steeds sterker kan maken - en dus voorbereiden op lastige gevechten vind ik wel goed. Heb ook jarenlang WoW, WoT, Tera, Rift, LineAge, Redmoon en GuildWars2 gespeeld. Maar ivm de tijd (fulltime baan + fulltime papa :+ ) ga ik mij niet meer in zoiets storten.
En games waar je lekker kan aanprutsen, zoals GTA en AC, altijd leuk.

[Voor 4% gewijzigd door X-Kiwi op 05-01-2015 10:49]

Kiwi !

• AlphaBlack_NL
Odieus schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Is dit gebaseerd op basis van eigen ervaringen of ervaringen van andere gamers? Want ik hoor alleen maar tegenstrijdige berichten m.b.t. AC Unity. De één zegt dat het op de PS4 vanaf de launch al wel mee viel en er zijn genoeg die zeggen dat ze voor de 1e patch op de PS4 de game probleemloos hebben kunnen spelen op wat framedrops na en dat de problemen zich vooral voordoen op de PC. De ander zegt dat de game na de patches een stuk beter draait en door de patches goed te spelen is en weer een ander zegt dat de game totaal onspeelbaar is, zoals jij ook aangeeft.

Ik heb Unity bij Zavvi besteld voor €35,- om maar zelf te bepalen of de game onspeelbaar is of niet omdat ik toch verwacht dat de meeste gamers die zeggen dat de game onspeelbaar is een stel papegaaien zijn die de game zelf niet hebben gespeeld :P
Heb zelf Unity niet op de PS4 maar dit artikel zegt genoeg en hebben ze de framerate en frametime's uitgebreid getest:

http://www.eurogamer.net/...sins-creed-unity-face-off

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 13:49
X-Kiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:46:
[...]
Zou leuk zijn maar doubt that.

Nickname does not reflect reality

• Mithrildor
[...]

MGS 1 en 2 waren echt mijn favoriete games. 3 was waardeloos (flets en donker bos) en 4 vond ik te lastig (waar is mijn radar??).

Ik heb een hekel aan lastige games, speel alles op easy. Speel om te ontspannen dus ;)
RPG games waarbij je jezelf dmv missies steeds sterker kan maken - en dus voorbereiden op lastige gevechten vind ik wel goed. Heb ook jarenlang WoW, WoT, Tera, Rift, LineAge, Redmoon en GuildWars2 gespeeld.
En games waar je lekker kan aanprutsen, zoals GTA en AC.
Heb je Dragon Age: Inquisition al? Het is een RPG en je kunt ook een beetje aanprutsen in het spel.

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Je kunt alles in je eentje doen hoor.

• 0xrubennft
Driveclub speel ik ook lekker single player tournament!

• X-Kiwi
Mithrildor schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:49:
[...]

Heb je Dragon Age: Inquisition al? Het is een RPG en je kunt ook een beetje aanprutsen in het spel.
Daarom had ik mijn post nog snel een keer aangepast. Ben bang dat ik het inderdaad prachtig vind - maar er veel te veel tijd in wil steken. Had dit weekend het plan om bij een vriend langs te rijden die het spel zo'n 10 uur per dag speelt - om te beoordelen of het wat voor mij is - maar kind gooide roet in het eten :-(

Kiwi !

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

[...]

RPG games waarbij je jezelf dmv missies steeds sterker kan maken - en dus voorbereiden op lastige gevechten vind ik wel goed. Heb ook jarenlang WoW, WoT, Tera, Rift, LineAge, Redmoon en GuildWars2 gespeeld. Maar ivm de tijd (fulltime baan + fulltime papa :+ ) ga ik mij niet meer in zoiets storten.
En games waar je lekker kan aanprutsen, zoals GTA en AC, altijd leuk.
Farcy 4 of Middle Earth: Shadow of Mordor ook niet wat voor je? In beide games kun je lekker een beetje klooien en zijn niet moeilijk. Ook fulltime baan en papa hier en met beide games goed vermaakt ;)

[Voor 3% gewijzigd door Odieus op 05-01-2015 11:01]

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 12:51
Tja, in alle (sandbox) games van tegenwoordig kan je jezelf volledig kwijtraken. Het is maar net hoe je het zelf doseert.

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22:48

JoeZuCK

_Fonz > all.

AlphaBlack_NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:35:
[...]

heb de PS4 eigenlijk alleen voor de exclusives want daar draaien de multiplatforms toch stuk beter op. Red dead 2,
Wut .. heb ik onder een steen geleefd? Red Dead Redemption 2? omg .. :9~ Bron?

Overigens .. de XboxOne heeft een deel van de 7e en 8e core vrij gemaakt nu voor ontwikkelaars. Wordt niet meer gebruikt voor Kinect. Daarom loopt AC: Unity bijvoorbeeld beter op een XboxOne dan een PS4. En aangezien ik geen Kinect zou gebruiken (behalve wat voice commands misschien) en ik de UI van de One veel mooier vind, vraag ik me af waarom ik dan een PS4 heb gehaald.. Denk idd ook voor de exclusives. God of War bijv.. :9~

Die UI van de PS4 moeten ze echt wat aan doen .. lelijke shit.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Odieus schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:59:
[...]
Farcy 4 of Middle Earth: Shadow of Mordor ook niet wat voor je? In beide games kun je lekker een beetje klooien en zijn niet moeilijk. Ook fulltime baan en papa hier en met beide games goed vermaakt ;)
Hier ook een fulltime baan (maar nog geen papa), maar ik heb me ondanks mijn drukke werkschema ook goed vermaakt met deze 2 games.

• X-Kiwi
Odieus schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:59:
[...]

Shadow of Mordor weet ik nog niet. FarCry...dat wordt toch weggezet als 'hetzelfde' als AC, in een ander jasje? Vind noujuist dat AC jasje, die prachtige steden, zo mooi.

Kiwi !

• Mithrildor
En inmiddels is de PS4 voor 366 euro alweer uitverkocht op de website van de MediaMarkt... Na minder dan 12 uur... Dan maar wachten op de volgende aanbieding.

• X-Kiwi
Mithrildor schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:55:
En inmiddels is de PS4 voor 366 euro alweer uitverkocht op de website van de MediaMarkt... Na minder dan 12 uur... Dan maar wachten op de volgende aanbieding.
Ik ben er ook naartoe gereden bij de PS4+GTA5 (of +Driveclub) voor €399 aanbieding. Op de site stond dat de vestiging volop voorraad had- in de winkel wisten ze niet eens dat de aanbieding bestond (3 man gesproken). De enige optie was...juist: de kale PS4 voor €399 kopen.

Misschien wordt er ook teveel op MediaMarkt gefocussed als aanbieder? Klanten lijken niet in hun top 10 priotiteiten te staan.

Enkele dagen nadat de PS4+GTA5 €399 actie voorbij was - heb ik hem nog gevonden bij de plaatselijke speelgoedwinkel ToyChamp. Zelfde lage prijs..

Kiwi !

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

X-Kiwi schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:50:
[...]

Shadow of Mordor weet ik nog niet. FarCry...dat wordt toch weggezet als 'hetzelfde' als AC, in een ander jasje? Vind noujuist dat AC jasje, die prachtige steden, zo mooi.
De enige overeenkomst die ik zie tussen Far Cry en AC zijn de torens die je moet overnemen om een nieuw gedeelte van de map vrij te spelen. Ik vind de games verder niet met elkaar te vergelijken aangezien de één een open world FPS is en de ander een 3rd person action game.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:19

Kol Nedra

don't trust, verify

Mithrildor schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:55:
dat mensen voor 33 euro korting overstag gaan op een totaalplrijs van 399,-
Ik heb nu al ruim 10 maanden plezier met mijn ps4 die ik gehaald heb voor 399,- :)

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

• Mithrildor
Kol Nedra schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:05:
[...]

Ik heb nu al ruim 10 maanden plezier met mijn ps4 die ik gehaald heb voor 399,- :)
Tjah, 33 euro is inderdaad geen gigantisch verschil, maar je kan er toch weer een extra (iets ouder) spel van kopen. Alhoewel het wel een beetje begint te kriebelen om een nieuwe console te kopen, vermaak ik me eigenlijk nog prima met mijn Xbox 360, dus het is een beetje zonde om een PS4 te kopen die niet in de aanbieding is.

• X-Kiwi
[...]

Verbaasd je dat echt?

Bij de BTW-wegermee actie wordt de winkel ook platgelopen.

En het hoeft natuurlijk niet dat ze overstag gaan voor die 8% / €33 korting...het kan ook zijn dat deze mensen toch al het idee van aankoop hadden en anders de PS4 bij de Bart Smit of Bol.com hadden besteld.

Kiwi !

• 0xrubennft
[...]

Gekocht zo snel mogelijk na de launch en geen seconde spijt er van gehad _/-\o_

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 17:22
Odieus schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:04:
[...]

De enige overeenkomst die ik zie tussen Far Cry en AC zijn de torens die je moet overnemen om een nieuw gedeelte van de map vrij te spelen.
Dat is ondertussen de standaard Ubisoft game template geworden. FC, AC en WD werken allemaal volgens dat principe, hopelijk blijft The Division dat lot bespaard.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:34
Binnenkort toch maar PS4 halen hoor, begint toch wel tijd te worden nu :')

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
[...]
Valt reuze mee met Driveclub, je hoeft niks online/sociaal te doen. Je kan anderen wel uitdagen of uitdagingen van anderen aannemen. Het is gewoon een extra optie, geen verplichting.

GT7 reken ik dit jaar niet op, verwacht het op z'n vroegst in 2016. In maart (2015) komt wel Project C.A.R.S. uit, ook een racer met veel potentie.

Edit: PS Hier ook een full-time baan en papa, dus ik snap je helemaal om je slechts op een enkele (of paar) titel(s) te richten met je tijd.

[Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 05-01-2015 12:22]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
[...]

Dit is niet helemaal waar. Als je in een club zit, race je ook al speel je individueel voor clubdoelstellingen. Ook kan je elkaars tijden en uitdagingen verbeteren. Het is dus geen verplichting om constant met je club online te zijn. Ik vind dit wel goed uitgewerkt, want zo blijft je team rank stijgen, ook al ben je niet allemaal tegelijk samen of speel je zelf liever helemaal alleen. Zeker gezien de enorme lading goede games in oktober, november en december merk je dat het lastig is met een groep/clan één game te blijven spelen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• On_E

On_E

Housemusic

Is er hier iemand die regelmatig Awesomenauts Assemble speelt?

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 10:20

donvalentino

psn: Walllie-G

Beste,

Zijn er mensen die een Turtle beach 400 Stealth hebben?

Ik twijfel namelijk erg tussen deze headset en de Sony Gold Wireless Headset.

Ben benieuwd hoe de 400 Stealth wordt ervaren, met name het bekende "zoem" geluid.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
rodi1802 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Hier zat ik laatst ook naar te zoeken. Ik wil ook graag weten of dit mogelijk is!

Heb zelf dit gevonden: http://youtu.be/o3caIFc1gr8

Alleen heb ik geen losse koptelefoon :p
Het is me wel gelukt met de Turtle Beach Ear Force P12 Wired Stereo Gaming Headset.

Werkt prima, moooie headset. en een goed geluid :)

[Voor 14% gewijzigd door Mars18 op 05-01-2015 13:25]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

InF.Inc schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Overigens .. de XboxOne heeft een deel van de 7e en 8e core vrij gemaakt nu voor ontwikkelaars. Wordt niet meer gebruikt voor Kinect. Daarom loopt AC: Unity bijvoorbeeld beter op een XboxOne dan een PS4. En aangezien ik geen Kinect zou gebruiken (behalve wat voice commands misschien) en ik de UI van de One veel mooier vind, vraag ik me af waarom ik dan een PS4 heb gehaald.. Denk idd ook voor de exclusives. God of War bijv.. :9~

Die UI van de PS4 moeten ze echt wat aan doen .. lelijke shit.
Bron? Unity is al veel langer in ontwikkeling en die core is pas in de laatste devkit vrijgegeven. Kan me moeilijk voorstellen dat dit de reden is. Denk dat het eerder aan onkunde van de dev of de CPU ligt.

En RDR2 is volgens mij algemeen bekend en ligt ook redelijk voor de hand. Is alleen nog niets officieel voor aangekondigd.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:40
naja het is logisch dat er een nieuwe RDR komt, maar niemand weet wanneer :)
Rockstar is ook niet zo'n rusher dus dat laat echt nog wel even op zich wachten....

• JoeZuCK
  • Laatst online: 22:48

JoeZuCK

_Fonz > all.

bram1984 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:43:
[...]

Bron? Unity is al veel langer in ontwikkeling en die core is pas in de laatste devkit vrijgegeven. Kan me moeilijk voorstellen dat dit de reden is. Denk dat het eerder aan onkunde van de dev of de CPU ligt.

En RDR2 is volgens mij algemeen bekend en ligt ook redelijk voor de hand. Is alleen nog niets officieel voor aangekondigd.
Ik zal de bron er vanavond eens bijzoeken. Ze hebben de fps bijgetrokken in Patch 4.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

PS Now abonnement:
http://blog.us.playstatio...ll-the-details/#sf6733256

$19.99 voor 1 maand of $44.99 voor 3 maanden

InF.Inc schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:04:
[...]

Ik zal de bron er vanavond eens bijzoeken. Ze hebben de fps bijgetrokken in Patch 4.
Ja maar dat geldt voor beide systemen en de game heeft volgens mij vanaf het begin al een hogere fps op de X1 gehad.

• AlphaBlack_NL
InF.Inc schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Nope :P maar zijn wel geruchten van en de game verkocht goed zat dat een nieuw deel er wel in zit.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=945229

• AlphaBlack_NL
whoops double post..

[Voor 95% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-01-2015 14:11]

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

AlphaBlack_NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:11:
[...]

Nope :P maar zijn wel geruchten van en de game verkocht goed zat dat een nieuw deel er wel in zit.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=945229
Dat geldt voor Half Life ook :P

Gamertag: VAS taijyn

• AlphaBlack_NL
True :'( Al is het weer zolang geleden dat ik episode 2 heb uitgespeeld dat ik niet eens de cliffhanger meer weet :X .

Damn you MOBA's! :(
Eindelijk 'vrije tijd' in GTA V op de PS4 :

:+

• Superkiwi
  • Nu online
Dankjewel!
Ik trek me even terug...

:/

Ben ik de enige die de animaties in GTA niet meer van deze tijd vind? Als dat vrouwtje de auto in stapt. Dat is toch achterhaald? Die mogen wel even op cursus bij Naughty Dog.

• Brad Pitt
bram1984 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:55:
Ben ik de enige die de animaties in GTA niet meer van deze tijd vind? Als dat vrouwtje de auto in stapt. Dat is toch achterhaald? Die mogen wel even op cursus bij Naughty Dog.
Heb het spel wel maar nog nooit gespeeld dus geen idee maar ik neem aan/verwacht dat er in GTA5 meer (soorten) mensen rondlopen dan in menig ander spel en het daardoor lastig is om tientallen dan wel honderden verschillende bewegings-animaties te programmeren. Daarom vind ik de bewegingen er eigenlijk goed uit zien :)

• ASNNetworks
Tja, een open world game waar 99 dingen tegelijk gebeuren kan je ook niet echt vergelijken met een level based game. GTA V zit vol met kleine details en er gebeurt constant wel wat waar overigens niks gescript is. Games van Naughty Dog zien er erg goed uit, maar zijn script als de f*ck. Altijd dezelfde enemies op een bepaald punt die dezelfde routes nemen.

Nogal onrealistisch om te verwachten dat een game zoals GTA V dezelfde animaties kan verwerken als een Naughty Dog. Dan wordt het wel een hele lege en dode stad....

Het is toch niet heel veel werk om 10 random vrouwen en mannen te mocappen en de animatie random aan NPC's te hangen? Dat heb je binnen 1 dag geregeld. Hell, mocap er 1 voor mijn part. Het ziet er nu gewoon echt heel houterig uit.

En er hangt nu toch ook een animatie aan? Waarom zou een andere animatie meer resources kosten?

[Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 05-01-2015 16:16]

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:17

Gotiniens

Fairly odd Tim

bram1984 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:14:
Het is toch niet heel veel werk om 10 random vrouwen en mannen te mocappen en de animatie random aan NPC's te hangen? Dat heb je binnen 1 dag geregeld. Hell, mocap er 1 voor mijn part. Het ziet er nu gewoon echt heel houterig uit.

En er hangt nu toch ook een animatie aan? Waarom zou een andere animatie meer resources kosten?
Ik heb toevallig eergisteren GTA V uitgespeeld, en kreeg toen de credits. Als ik die moet geloven zijn er tientallen mensen gemocapped.

• Brad Pitt
bram1984 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:14:
Het is toch niet heel veel werk om 10 random vrouwen en mannen te mocappen en de animatie random aan NPC's te hangen? Dat heb je binnen 1 dag geregeld.
Ff mailtje sturen naar jobinterview@rockstar.com. Succes gegarandeerd!

Gotiniens schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:23:
[...]

Ik heb toevallig eergisteren GTA V uitgespeeld, en kreeg toen de credits. Als ik die moet geloven zijn er tientallen mensen gemocapped.
Dan blijft het apart dat het er zo houterig uit ziet ten opzichte van andere games. Maar goed. :)

• zaiziks
  • Laatst online: 16:19

zaiziks

Da da da

Zo erg is het ook niet toch... ik erger me eerder aan dat rondje lopen voordat ze de auto instapt.

La la la la la la la la la

Pagina: 1 2 3 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee