Toon posts:

[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 151 Laatste
Acties:
  • 665.515 views

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 23:25
YsWDesign schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:16:
[...]

Die kan toch niet in de PS3/4 ingebouwd worden? Dat is juist wel de bedoeling. :)
https://www.youtube.com/watch?v=Cd_nESKuswk

Wel een tip .... test de portable schijf voordat je hem uit zijn behuizing haalt.

[Voor 15% gewijzigd door Mouse_NL op 31-12-2014 12:27]

Iphone 5 -- eerste Iphone

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 13:41
kuwerti schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:22:
Kan ik ergens vinden welke games er in januari op PSN komen (en de maanden daarna) of is dat strikt geheim?
google

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-04 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Ik zal nu maar mijn botte opmerkingen voor me houden :')

PSN: Bellerophon-

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:40
Maar bedoeld ie de IGC dan? Want dat is wat anders dan de PSN games, dat staat daar los van ;)

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
dvdkiwi schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:10:
(P)review van Project Cars:

[video]

Zo te zien zit er dus wel een career mode in :)
Ik ben erg benieuwd! De enige game die ik écht wil hebben volgend jaar.
Ik vermaak mezelf uitstekend met Driveclub (meer dan ontzettend prima game), maar ik wil over de Nordschleife knallen! :9
Ik kijk ook uit naar deze game. Maar wat ik in dit filmpje zie word ik niet echt warm van. Grafisch is het mooi, er zitten echte circuits in (altijd +3), realistische schade waarbij je echt uit kunt vallen is ook top. Maar ik mis het gevoel van snelheid. Het ziet er zo traag uit allemaal.

Bovendien 3 maanden voor release nog behoorlijk wat bugs...stats klopt niet, info op scherm f1 wagentje werkt niet, staat op slicks in de regen (al heeft deze reviewer dat mss zelf gedaan), spontane crash zonder object etc. Hoop dat dit nog goed komt voor de release.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 17:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:10:
(P)review van Project Cars:

[video]

Zo te zien zit er dus wel een career mode in :)
Ik ben erg benieuwd! De enige game die ik écht wil hebben volgend jaar.
Ik vermaak mezelf uitstekend met Driveclub (meer dan ontzettend prima game), maar ik wil over de Nordschleife knallen! :9
Ziet er lekker uit...! Bathurst! :9~

Maar eerst maar eens Driveclub proberen... :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 17:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dutchgio schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:30:
Maar bedoeld ie de IGC dan? Want dat is wat anders dan de PSN games, dat staat daar los van ;)
IGC-games januari 2015:

PS4:
Infamous: First Light
The Swapper

PS3:
Prototype 2
Duck Tales Remastered

Vita:
Duke Nukem 3D: Megaton Edition
Whoa Dave!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-06 20:54
Amaze86 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:09:
[...]

Deze is wel een stuk beter dan gold vooral de accu en het geluid.Maar helaas heeft die geen chatfunctie,jammer dat sony niet zo'n premium headset maakt voor ps4.

Als je geld hebt dan is Astro a50 of a40 een betere keus.
Die astro dingen zijn heel erg goed ja. Gaming headsets vind ik persoonlijk best prijzig allemaal.
Heb zelf ook de Gold en voor zn prijs is het een goed ding. Ook te gebruiken op de pc.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Adipose
Mouse_NL schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:25:
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=Cd_nESKuswk

Wel een tip .... test de portable schijf voordat je hem uit zijn behuizing haalt.
Zal ik doen. Ook bedankt voor het filmpje, is erg handig.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Poeh, gaat hard hier, paar dagen niet gelezen en gelijk 5 pagina's achterstand (in het oude topic) en een heel nieuw deel met ook alweer 5 pagina's achterstand...

• 414524
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Iemand loadout al gespeeld @ PS4? Zo te horen is dat een prima f2p shooter.
Wordt vergeleken met team fortress qua concept.

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-06 10:50
iemand die nieuwe game met die eskimo en zijn hond (kan niet op titel komen :s ) al gespeeld?
ziet er vrij artsy en mooi uit :) maar 15 eu :(

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:29
Sunz schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:13:
iemand die nieuwe game met die eskimo en zijn hond (kan niet op titel komen :s ) al gespeeld?
ziet er vrij artsy en mooi uit :) maar 15 eu :(
Denk dat je Never Alone bedoeld. Die lijkt mij ook wel vet, maar reviews gaven aan dat het nogal eentonig was.

PSN ID Binloading_nl

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-06 10:50
Jup, die bedoelde ik :)
Ziet er mij een beetje als limbo uit, welliswaar zonder de donkere sfeer :)

ff on the side: juist ps4 aangekocht, erg jammer dat de PSN toppers van de PS3 niet beschikbaar zijn in de PS4 store :( . Zou nu telkens moeten switchen tss console om bepaalde games te willen spelen :(

• dutchgio
Goh, dat had je niet door toen je tot aanschaf overging? Had je vantevoren kunnen weten natuurlijk ;)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:10

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Damn! Gisteren potje coop Assassin's Creed Unity en *poef* heel de console en game hangen vast. Enige wat ik kon doen was de 230 Volt er af halen. Powerknoppen langer indrukken gaf allemaal geen leven in de console. Na het er af halen van de stroom de console weer aan proberen te zetten maar verder dan "piep" kwam het niet. Console langer van de stroom gelaten en nog eens geprobeerd, gelukkig startte de console toen wel door. Maar wel met een zeer grote brom in de Blu-raydrive. Disc verwijderd en terug geplaatst waarna dat ook op was gelost.

Ik twijfel alleen of dit een issue van mijn console is of van de game Assassin's Creed Unity. Ik neig zelf naar het laatste aangezien ik ervoor uren GTA 5 heb zitten spelen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-05 21:11
FeaR schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:53:
Damn! Gisteren potje coop Assassin's Creed Unity en *poef* heel de console en game hangen vast. Enige wat ik kon doen was de 230 Volt er af halen. Powerknoppen langer indrukken gaf allemaal geen leven in de console. Na het er af halen van de stroom de console weer aan proberen te zetten maar verder dan "piep" kwam het niet. Console langer van de stroom gelaten en nog eens geprobeerd, gelukkig startte de console toen wel door. Maar wel met een zeer grote brom in de Blu-raydrive. Disc verwijderd en terug geplaatst waarna dat ook op was gelost.

Ik twijfel alleen of dit een issue van mijn console is of van de game Assassin's Creed Unity. Ik neig zelf naar het laatste aangezien ik ervoor uren GTA 5 heb zitten spelen.
Unity zit al bomvol met bugs die ook na de 4e patch niet allemaal opgelost zijn. Dus dat je PS4 vast loopt door Unity zou ook zeer goed kunnen. Achja, de bugs zijn in ieder geval wel next-gen bij Ubisoft. Ipv de game loopt de hele console gewoon vast nu :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:34
Bullshit,heb hier ac unity probleemloos uitgespeeld,zonder vastlopers.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• dutchgio
Dat kan haast niet :+
Game heeft zeker issues dus een vastloper zou ik niet meteen als groot probleem zien, ligt gewoon aan Unity zelf en niet je PS4 ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
Als ik dan toch op dit jaar mag terugblikken:

De grootste positieve verrassing in alle opzichten is uiteindelijk toch wel DriveClub. Een belabberde launch, maar wat speelt deze game lekker weg. De online features zijn eindelijk acceptabel. Assassins Creed: Unity is juist de grootste negatieve verrassing. De beelden waren 'Wow' op de E3. De uiteindelijke game had ook last van een erg slechte launch. Hoewel het nu goed te spelen is, en de graphics acceptabel tot mooi zijn, haalt het het niveau van de E3 trailer nergens in mijn perceptie.

Kleine kanttekening is voor The Last Of Us Remastered, opeens was daar het gerucht en later de bevestiging. Ook het 'remasteren' van deze game heeft enorm positief uitgepakt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 13:14
Voor mijzelf vindt ik driveclub ook de verassing van t jaar. Liep voor geen meter in het begin dus daardoor heel de carriere kunnen doen en daarna liep het prima online. Na de weers update is het gelijk de mooiste racer ooit geworden. Heb hier samen met FIFA15 wel de meeste uren in zitten.

Uiteraard voor zometeen iedereen de allerbeste wensen en wees voorzichtig d:)b

Psn - Scrooge-NL

• 414524
  • Niet online
Fijne jaarwisseling, beste wensen en op naar een probleemloos PS4 jaar O-)

• dutchgio
Op dat er nu maar échte next-gen titels mogen uitkomen met AC Unity als verkeerde voorbeeld, dat ze daar maar van mogen leren en zien hoe het niet moet. :+

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Amaze86 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:27:
Bullshit,heb hier ac unity probleemloos uitgespeeld,zonder vastlopers.
Ik ook. Sowieso heb ik weinig problemen gehad met games dit jaar, maar ik ben ook veel minder online gaan gamen dan vroeger. Single player _/-\o_

• Mouse_NL
YsWDesign schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:35:
[...]

Neem met name voor het opstarten ook de video even stapsgewijs door.

Ik dacht ook dat het moeilijk was maar het is echt te doen. Ik was verbaasd dat het mij in 1 run gelukt is.

De schijf die je overhoudt uit je PS 4 kan je
- in je PS 3 stoppen
- of weer terug in de behuizing en dan heb je een iets kleinere portable USB 3.0 harde schijf.

Ik heb mijn PS 3 van 120 GB zo vergroot naar een 500 GB schijf. De schijf van mijn PS 3 heb ik weer als 2e hdd in mijn laptop gestopt (mijn laptop kan . hdd's huisvesten). Ik had nog een kleine 40 GB SSD over die gebruik ik in de behuizing als USB 3.0 portable.

• Adipose
Mouse_NL schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 01:41:
[...]

Neem met name voor het opstarten ook de video even stapsgewijs door.

Ik dacht ook dat het moeilijk was maar het is echt te doen. Ik was verbaasd dat het mij in 1 run gelukt is.

De schijf die je overhoudt uit je PS 4 kan je
- in je PS 3 stoppen
- of weer terug in de behuizing en dan heb je een iets kleinere portable USB 3.0 harde schijf.

Ik heb mijn PS 3 van 120 GB zo vergroot naar een 500 GB schijf. De schijf van mijn PS 3 heb ik weer als 2e hdd in mijn laptop gestopt (mijn laptop kan . hdd's huisvesten). Ik had nog een kleine 40 GB SSD over die gebruik ik in de behuizing als USB 3.0 portable.
Wauw, daar was ik zelf nog niet eens opgekomen. Ik wilde hem serieus eerst in mijn ps3 stoppen en later pas in de ps4. Wat jij zegt is natuurlijk veel beter.

Ik ontvang de schrijf morgen, maar ben pas zondag thuis, dan ga ik het gelijk proberen.

• Mouse_NL
YsWDesign schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 10:31:
[...]

Wauw, daar was ik zelf nog niet eens opgekomen. Ik wilde hem serieus eerst in mijn ps3 stoppen en later pas in de ps4. Wat jij zegt is natuurlijk veel beter.

Ik ontvang de schrijf morgen, maar ben pas zondag thuis, dan ga ik het gelijk proberen.
Neen meteen in je PS 4 doen. Want die heeft baat bij 2 TB. die 500 GB is dan weer genoeg voor je PS 3. Tenzij die dus al een 500 GB hdd heeft.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
SqueakyClean schreef op woensdag 31 december 2014 @ 12:52:
[...]

IGC-games januari 2015:

PS4:
Infamous: First Light
The Swapper

PS3:
Prototype 2
Duck Tales Remastered

Vita:
Duke Nukem 3D: Megaton Edition
Whoa Dave!
Nice, first light heb ik zin in om te spelen, en ik denk dat ik mijn PS3 ook weer eens ga aansluiten voor ducktales! :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46
Damn it, First Light was één van de eerste games die ik voor de PS4 had gekocht voor €15 :P Wel heel veel plezier aan gehad (niet heel lang, binnen 3-4 uur uit te spelen), dus was wel het geld waard.

The devil is in the details.

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:46
Gelukkig nieuwjaar ps4ers .
Nieuw jaar dus nieuwe hd erin ,welke te kopen (2tb) ?

PSN: ghpeet

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 21:32
sanant schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 13:10:
Gelukkig nieuwjaar ps4ers .
Nieuw jaar dus nieuwe hd erin ,welke te kopen (2tb) ?
Al honderd keer gevraagd en beantwoord. pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:46
THX, :) jij ook een goed 2015

PSN: ghpeet

• 414524
  • Niet online
YsWDesign schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:35:
[...]

:Y
Ook ff 1 besteld, heb nu een 500 gb ssd, maar enkele tb's is wel ff makkelijk.
Trololol: http://www.amazon.com/Sea...28MB-Cache/dp/B00JBJ34WC/
Iemand nog tips over hoe je kunt zorgen dat je de huidige games over kunt zetten, of moet je alles opnieuw downloaden? Save files staan in de cloud

[Voor 13% gewijzigd door 414524 op 01-01-2015 14:03]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 13:49

Nickname does not reflect reality

• 414524
  • Niet online

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 13:49
Nee hoor. Past niet. Extern gebruiken wellicht wel, maar dat is een andere kwestie.

Nickname does not reflect reality

• 414524
  • Niet online
Iemand ervaring met http://gamedealdaily.com/playstation-4/ ?
Gewoon US account, code activeren, herdownloadbaar etc?
Game zit echt op je account of 1x use via primary gedoe?

• dutchgio
Net als de hardeschijf-vraag ook nog maar 20 keer voorbij gekomen gelukkig... ;)

• 414524
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 14:56:
Net als de hardeschijf-vraag ook nog maar 20 keer voorbij gekomen gelukkig... ;)
Top thanks man, hier kan ik echt iets mee _/-\o_

• dutchgio
Oke, succes met zoeken dan. :+

• Theo27
Als je nou 20 pagina's moet teruglezen dan wordt het lastig. Maar echt deze vragen staan gewoon op de laatste pagina's pffff
Het is gewoon een code in de mail als je via Paypal betaald hebt. En ja op je US account.

[Voor 26% gewijzigd door Theo27 op 01-01-2015 15:38]

Psn - Scrooge-NL

• 414524
  • Niet online
Theo27 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:37:
Als je nou 20 pagina's moet teruglezen dan wordt het lastig. Maar echt deze vragen staan gewoon op de laatste pagina's pffff
Het is gewoon een code in de mail als je via Paypal betaald hebt. En ja op je US account.
deed ff search op de website, niks gevonden = vragen.
kga niet 10 pagina's zitten lezen als ik ook kan gamen :+
Thanks!

• Theo27
Het hele nut van een forum is toch ook op de hoogte zijn van alle nieuwtjes zoals goedkope games en HDD's lijkt me.

Psn - Scrooge-NL

• 414524
  • Niet online
Theo27 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:48:
Het hele nut van een forum is toch ook op de hoogte zijn van alle nieuwtjes zoals goedkope games en HDD's lijkt me.
daar zijn pricewatch en http://www.reddit.com/r/GameDeals/ voor?
Kortom: topic mag op slot, je mag hier niks vragen en de rest van de posts worden geplaatst door mensen die er niet mee kunnen leven dat PSN soms down is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46
Je mag hier best wat vragen, maar er wordt wel vanuit gegaan dat je al enige moeite hebt gedaan. Als iets al 20 keer voorbij is gekomen, dan had je met een klein beetje zoeken al een antwoord gehad en nog sneller dan iemand had kunnen reageren ook ;)

The devil is in the details.

• dutchgio
En daarnaast kun je ook gewoon in het topic de zoekfunctie gebruiken, dan hoef je echt niet 20 pagina's door te lezen...

• dutchgio
Compensatie voor de downtime komt er dus toch:

http://blog.eu.playstatio...=social_20150101_38165397

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-05 11:59
Nette oplossing vind ik :)

PSN id: NL_SToRM

• RubenSaurus
Eens kijken of we wat mooie deals kunnen scoren met die 10% korting ;)

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:59
Moet je net zien dat je die 10% korting pas krijgt als alle sales zijn afgelopen en de games weer opgeschroefd zijn naar hun (ab)normale prijs.

[Voor 7% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 01-01-2015 19:42]

Shikata ga nai.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:09

Vince22

PSN ID: Vince_NL

DigitalError schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 19:24:
[...]

Eens kijken of we wat mooie deals kunnen scoren met die 10% korting ;)
[sarcasme mode]
Dat scheelt ook nogal! 3 euro op een game! :P
[/sarcasme mode]

Voor de rest is het best een redelijke tegemoetkoming van Sony. Om maar meteen met gratis games of extreme kortingen te gaan gooien om 2-3 dagen downtime door andermans toedoen is ook nogal overtrokken

Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:52
precies, een faire vergoeding in mijn ogen, en hopelijk gaan ze achter die puber etters aan... want het is heeel bewust met de feestdagen begonnen.

en men kan hier lopen zeuren (ik zeg niet dat iedereen dat doet ) van maar xbox was eerder online.. ik geloof dat microsoft met hun serverpark en software een grotere kans heeft om het recht te trekken dan sony .. is op dit gebied gewoon Goliath vs David qua kennis en kracht (wat niet weg neemt dat sony ook genoeg expertise heeft , maar middelen is weer wat anders )
Hebben jullie ook dat Battlefield 4 DLC's nu in de PSstore gratis zijn?
Vanmiddag toen ik keek stond er nog 7,50.. Heb zelf geen premium.. Maar downloaden geeft error dat ie nu niet kan downloaden (E-8000013 of iets) :?

• MrMistral
  • Laatst online: 02-06 16:06
Vince22 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:11:
[...]

[sarcasme mode]
Dat scheelt ook nogal! 3 euro op een game! :P
\[/sarcasme mode]

Voor de rest is het best een redelijke tegemoetkoming van Sony. Om maar meteen met gratis games of extreme kortingen te gaan gooien om 2-3 dagen downtime door andermans toedoen is ook nogal overtrokken
Totaal offtopic maar de handtekening van jouw posts is echt geniaal _/-\o_

PSN: MrMistral

• dutchgio
poor Leno schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:46:
Hebben jullie ook dat Battlefield 4 DLC's nu in de PSstore gratis zijn?
Vanmiddag toen ik keek stond er nog 7,50.. Heb zelf geen premium.. Maar downloaden geeft error dat ie nu niet kan downloaden (E-8000013 of iets) :?
Bij mij staan ze gewoon als 7,50, en op alle extra content 50% korting, maar premium en de game zelf dan weer niet.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31

inXs

known as inXs

Vraag, ik heb een Logitech F540 Draadloze Gaming Headset, deze werkt prima op mijn PS4. Nu speel ik nog wel eens met 2 man op mijn ps4 en dan spelen we bijvoorbeeld COD: AW. Als ik mijn headset op heb, dan hoor ik al het geluid, van zowel mijn personage als die van een vriend van me die naast mij zit. Is het mogelijk om mijn USB headset te koppelen aan mijn account, zodat ik alleen mijn geluid hoor?

Als ik een koptelefoon (en die vriend van me ook) in mijn controller stop, dan hoor ik alsnog al het geluid, is het met een instelling mogelijk hier ook verandering in aan te brengen?

superB

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:09

Vince22

PSN ID: Vince_NL

MrMistral schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:49:
[...]
Totaal offtopic maar de handtekening van jouw posts is echt geniaal _/-\o_
Kijk! Een medestander! :)

Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso

dutchgio schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:54:
[...]

Bij mij staan ze gewoon als 7,50, en op alle extra content 50% korting, maar premium en de game zelf dan weer niet.
Ok laat maar.. ik ben er achter.. Als je de premium dlc (complete pakket, 25,-) in je wagentje gooit, komen alle dlc losse pakketten op gratis te staan.. :/

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:38
hee guys vraagje. ik wil dat proefabo op PSN van 14 dagen nemen, maar dan moet ik mijn creditcard gegevens invoeren. hier heb ik helemaal geen zin in.

is er een omweg voor dat dat zonder creditcard in te vullen ook kan?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:11

lasharor

7 december 2004

Stormcagy schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:09:
hee guys vraagje. ik wil dat proefabo op PSN van 14 dagen nemen, maar dan moet ik mijn creditcard gegevens invoeren. hier heb ik helemaal geen zin in.

is er een omweg voor dat dat zonder creditcard in te vullen ook kan?
Gewoon een netteller accountje aanmaken en die kaartgegevens invullen?

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:38
lasharor schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:11:
[...]

Gewoon een netteller accountje aanmaken en die kaartgegevens invullen?
kan je daar wat meet over vertellen, ik ken dat principe helemaal niet?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:11

lasharor

7 december 2004

Stormcagy schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:12:
[...]

kan je daar wat meet over vertellen, ik ken dat principe helemaal niet?
Je moet even zelf googlen. Anyways, Sony laat natuurlijk niet iedereen gratis op zijn netwerk en als ze dat wel doen dan willen ze natuurlijk de kans maximaliseren dat je daarna ook een abbo afneemt. Zodoende moet je dus ook je creditcard gegevens invullen.

• 414524
  • Niet online
Of koop gewoon een jaar psn voor €50, half uur werken..
Die boxed deal zooi gekocht btw, 5 titels voor $170, in NL normaal +- €270.

[Voor 41% gewijzigd door 414524 op 02-01-2015 00:37]

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-06 20:24
Welke boxed deal?

• RubenSaurus
414524 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:37:
sommige mensen moeten iets langer werken dan 30 minuten voor 50 euro.. :+

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
DigitalError schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 02:47:
[...]

sommige mensen moeten iets langer werken dan 30 minuten voor 50 euro.. :+
Normale tarief in amsterdam is een kwartier voor 50 euro hoor! :+
Ja we verdienen allemaal € 100,- per uur. :O

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 15:14

Melkaz

Melkazar

Iemand anders ook ervaring met de Sony Gold headset? Ik heb hem nu al zo'n twee weken en hij bevalt best goed, echter heb ik soms last van uitvallend geluid en/of gekraak, voornamelijk als ik bijv. even het Trophy scherm open en daarna weer terug ga naar de game.

Wanneer ik de headset via de kabel aansluit heb ik nergens last van, dus het gebeurd alleen bij draadloos gebruik.

Het vreemde is dat ik gisteren ruim 1,5 uur zonder issues AC:Unity heb gespeeld, even de store bekeken en Trophies bekeken, terug de game geopend en het geluid begon gelijk weer weg te vallen :(

PSN: Melkazar | Xbox Live: Melkaz

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Mooie compensatie van Sony.

Vraag het nog 1 keer. Op de Xbox 360 kon ik het geluid van de Party Chat ook over de tv laten lopen, zodat mensen in de kamer het geluid ook kunne horen.

Is dit ook mogelijk op de Playstation 4 ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Melkaz schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:03:
Iemand anders ook ervaring met de Sony Gold headset? Ik heb hem nu al zo'n twee weken en hij bevalt best goed, echter heb ik soms last van uitvallend geluid en/of gekraak, voornamelijk als ik bijv. even het Trophy scherm open en daarna weer terug ga naar de game.

Wanneer ik de headset via de kabel aansluit heb ik nergens last van, dus het gebeurd alleen bij draadloos gebruik.

Het vreemde is dat ik gisteren ruim 1,5 uur zonder issues AC:Unity heb gespeeld, even de store bekeken en Trophies bekeken, terug de game geopend en het geluid begon gelijk weer weg te vallen :(
Ik heb 'm een half uurtje geprobeerd. Daarna weer teruggestuurd naar Bol. Ik heb de PS3 variant, die ook op de PS4 werkt. En tot mijn verbazing geeft die een veel beter geluid.

Ik heb in-game wel eens (met de oude dus) dat ik en vreemd storend geluid hoor heel kort, maar dat had ik ook al op de PS3. Echt een fractie, dus niet heel storend.

• rodi1802
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-04 21:38
Mars18 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:35:

Vraag het nog 1 keer. Op de Xbox 360 kon ik het geluid van de Party Chat ook over de tv laten lopen, zodat mensen in de kamer het geluid ook kunne horen.

Is dit ook mogelijk op de Playstation 4 ?
Hier zat ik laatst ook naar te zoeken. Ik wil ook graag weten of dit mogelijk is!

Heb zelf dit gevonden: http://youtu.be/o3caIFc1gr8

Alleen heb ik geen losse koptelefoon :p

[Voor 11% gewijzigd door rodi1802 op 02-01-2015 10:34]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:48
Voor 50 euro laat je je afzetten. Bij Bol.com is het nu 39,95.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mars18
rodi1802 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Hier zat ik laatst ook naar te zoeken. Ik wil ook graag weten of dit mogelijk is!

Ik ook helaas niet, dus om het werkend te krijgen..

- Je moet een USB koptelefoon hebben...
- Naar Audio Output settings gaan, en vervolgens een 3.5mm stereo jack plug in je controller stoppen, en daarna er weer uit halen.

Vervolgens hoor je de party chat ook over de tv.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Mouse_NL
Melkaz schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:03:

Ik heb de PS 4 versie al maanden geen last van. Heb je gekeken als naar je volume sterkte (zowel het gewone volume als het volume mic / game geluid.

Wat je ook even kan doen is om je mic als je die niet gebruikt uit te zetten.

Kijk ook even of je mic geluid wel aanstaat ( dat is die langeknop die dan links voor boven aan zit).

• Mars18
rodi1802 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Deze laat het nog beter zien.

https://www.youtube.com/watch?v=85QscW3TALE en dat gewoon met je standaard headsetje van de ps4.

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 08:31
bram1984 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:59:
[...]

Ik heb 'm een half uurtje geprobeerd. Daarna weer teruggestuurd naar Bol. Ik heb de PS3 variant, die ook op de PS4 werkt. En tot mijn verbazing geeft die een veel beter geluid.

Ik heb in-game wel eens (met de oude dus) dat ik en vreemd storend geluid hoor heel kort, maar dat had ik ook al op de PS3. Echt een fractie, dus niet heel storend.
De Sony Pulse Headset? Sta ook op het punt om de Gold of de Pulse te kopen. De Pulse is op het moment alleen wel erg duur (goedkoopste nl winkel 148 euro) daarom neig ik naar de Gold. Die Pulse heeft dus wel een beter geluid maar las ook dat die minder comfortabel was en snel stuk ging? Vraag ook mij ook af of ik als niet echt super kritische gebruiker veel ga merken van het iets minder geluid van de Gold. Las wel dat die Pulse ook voor de tv makkelijk te gebruiken is en de Gold niet, dat zou dan wel weer makkelijk zijn dat je hem ook gewoon op de tv kan gebruiken.

• Mars18
Matedeor schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:27:
[...]

De Sony Pulse Headset? Sta ook op het punt om de Gold of de Pulse te kopen. De Pulse is op het moment alleen wel erg duur (goedkoopste nl winkel 148 euro) daarom neig ik naar de Gold. Die Pulse heeft dus wel een beter geluid maar las ook dat die minder comfortabel was en snel stuk ging? Vraag ook mij ook af of ik als niet echt super kritische gebruiker veel ga merken van het iets minder geluid van de Gold. Las wel dat die Pulse ook voor de tv makkelijk te gebruiken is en de Gold niet, dat zou dan wel weer makkelijk zijn dat je hem ook gewoon op de tv kan gebruiken.
Ik heb net de Turtle Beach Ear Force P12 Wired Stereo Gaming Headset besteld bij bol.com voor 45 euro :)

• Matedeor
Mars18 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:34:
[...]

Ik heb net de Turtle Beach Ear Force P12 Wired Stereo Gaming Headset besteld bij bol.com voor 45 euro :)
Ook een mooie :) , vind het alleen wel makkelijk dat die mic is ingebouwd en dat je hem ook draadloos kan gebruiken.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:10

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Pulse gebruik ik al 1 jaar zonder problemen. is een mooie headset met een goed genoeg geluid.. Audio chat is perfect..

• Matedeor
Frank1973 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:48:
Pulse gebruik ik al 1 jaar zonder problemen. is een mooie headset met een goed genoeg geluid.. Audio chat is perfect..
En comfort en zo, draagt die nog goed naar een uurtje of 2 bijvoorbeeld, ook nog geen scheurtjes gezien? Ga ik denk ik maar komende tijd de prijzen van de pulse in de gaten houden, is nu nog wel erg duur.

[Voor 3% gewijzigd door Matedeor op 02-01-2015 11:56]

• 414524
  • Niet online
Check de stealth 500p, ik heb zelf een stuk of 5 headsets geprobeerd (tritton, pulse, andere van turtle beach) voordat ik de 500p nam. Ding is echt geweldig en voor €130 ook totaal niet duur. Batterij houdt t 12 uur vol bij mij, mic is prima en kun je eruit halen als je m niet gebruikt. Opladen duurt wel ff, 45 min voor full charge ofzo? Mja heb lange kabel dus is geen ramp. 7.1 dts en 100% draadloos

• dutchgio
Resogun is gratis te downloaden als je die uit de IGC hebt gedownload destijds.
Nu dus ook gratis voor de PS3 em Vital en de PS4 versie verloopt dan niet meer als je geen Plus meer hebt.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb de Turtle Beach p12, bevalt verder ook prima alleen had het geluid van mij wel iets harder gemogen.
Matedeor schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:27:
[...]

Nee gewoon de wireless stereo 7.1 headset. De voorganger van de Gold. Is nog te koop. Geeft meer volume en een betere bass.

Edit: pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1

[Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 02-01-2015 13:36]

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:10

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Matedeor schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:56:
[...]

En comfort en zo, draagt die nog goed naar een uurtje of 2 bijvoorbeeld, ook nog geen scheurtjes gezien? Ga ik denk ik maar komende tijd de prijzen van de pulse in de gaten houden, is nu nog wel erg duur.
Hier heb ik hem gekocht binnen 2 dagen in huis, comfort is goed ook na 2 uurtjes.. Enige minpuntje is dat de batterij vrij snel leeg raakt ( 3/4 uur )

http://www.amazon.de/PS3-...46&sr=8-11&keywords=pulse

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 20:46

belblade

Belgian wacko

ik zie op veel reviews (o.a. amazon uk) dat die pulse toch snel stuk gaat (na 2 tot 6 maanden) : scheurtjes en breuken

Anoniem: 153905

Dubbelpost en niet relevant

[Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2015 15:54]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:34
Voortaan een topic report doen aub

[Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2015 15:56]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 09:29
Voortaan een topic report doen aub

[Voor 101% gewijzigd door Chaoss op 02-01-2015 15:56]

• Matedeor
Frank1973 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:17:
[...]

Hier heb ik hem gekocht binnen 2 dagen in huis, comfort is goed ook na 2 uurtjes.. Enige minpuntje is dat de batterij vrij snel leeg raakt ( 3/4 uur )

http://www.amazon.de/PS3-...46&sr=8-11&keywords=pulse
100 euro dan is het verschil met de gold verwaarloosbaar dus :) . 3/4 uur is inderdaad wel weinig, al game ik eigenlijk nooit langer als dat, maar zul je hem wel elke keer moeten opladen.
ik zie op veel reviews (o.a. amazon uk) dat die pulse toch snel stuk gaat (na 2 tot 6 maanden) : scheurtjes en breuken
Ja daar ben ik dus ook bang voor, las ook een aantal berichten daarover, terwijl voor de rest iedereen eigenlijk heel positief over de headset is, al lijkt het comfort van de gold wat beter.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:51
belblade schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:57:
Ik heb de pulse elite nu net iets meer dan een jaar en hij ziet er nog uit als nieuw. Het is ook maar net hoe je er mee omgaat.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:29
Zag net onderstaande filmpje over Ps4 exclusives voor 2015

https://www.youtube.com/watch?v=XyVKB163rgM

Nu mag ik graag Indies spelen, maar deze lijst staat behoorlijk vol met Indies. Wist overigens niet dat the Witness een PS4 exclusive was, dacht multiplatform namelijk.
Rime lijkt me een prachtig spel te worden, hoop dat hij snel uitkomt.

PSN ID Binloading_nl

• Gandalf68
  • Laatst online: 21:52
ja Rime wordt prachtig vanaf het begin af aan betoverde het me , als je in het tweede filmpje van ze kijkt zie je bv een vos als deel op bomen geschilderd.. door op bepaalde manier te staan komt er dus een totaal plaatje van een vos te staan !

en vooral een leuke sfeer !

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-05 20:07

Copycat

Stamgast @ HGGCT

dutchgio schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:37:
Resogun is gratis te downloaden als je die uit de IGC hebt gedownload destijds.
Nu dus ook gratis voor de PS3 em Vital en de PS4 versie verloopt dan niet meer als je geen Plus meer hebt.
Zo wat speelt dat ruk zeg. Die port hadden ze wmb wel achterwege kunnen laten.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-06 10:27
kwam er vorige week achter dat peggle 2 ook beschikbaar was voor de ps4. dacht dat dat een xbox exclusive was!

beste 5 euro die ik ooit heb uitgegeven op psn :)
Ik heb vorige week Thief gekocht maar dat is toch wel mijn grootste miskoop tot nu toe. Wat een onnoemelijke bagger. Zelfs Watch Dogs heb ik langer gespeeld.

Het stealth systeem is echt compleet kapot. Als je om een hoekje gluurt, horen of zien guards je die 20 meter verderop staan, maar als je luid hoorbaar achter ze langs loopt of zelfs tegen ze aan, dan hebben ze niets door. Het is echt volledig random ook, of ze iets horen of vermoeden. Ik stond net letterlijk stil, en ineens werd er eentje wakker omdat hij iets "hoorde". Voor een game die je aan het einde van de levels beloont voor het undetected blijven, is dit echt onspeelbaar. Ze hadden gerust even naar Far Cry of The Last of Us mogen kijken, wat stealth betreft.
Ik heb Thief met plezier uitgespeeld.
Af en toe was het zelfs zwaar moeilijk.

• 414524
  • Niet online
Net nieuw hardeschijfje ingebouwd, alles is erg makkelijk gegaan, diverse guides van op youtube. Hetgeen dat het langst duurde was een backup maken van alle save games. Heb alles via PSN in de cloud staan, maar wilde zeker weten dat ik het niet kwijt was.
Nu ff 500-800 gig downloaden en dan is alles weer als vanouds :)
Dennis585 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 14:03:
Ik heb Thief met plezier uitgespeeld.
Af en toe was het zelfs zwaar moeilijk.
Nogal logisch met zo een inconsistent stealth systeem. Zo kun je alles moeilijk maken.
Pagina: 1 2 3 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee