[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Oef, ik heb nog veel spellen op mijn todo lijst staan. Momenteel ben ik bezig met AC Unity (en wat Rocket League tussendoor), maar als Unity uit is zou ik graag eerst The Order spelen.
Daarnaast heb ik nog MGS V, Until Dawn en de Uncharted Collection op mijn lijst staan. Eventueel ook nog GTA V voor het online gedeelte, maar dat ben ik nog niet zeker.
Een voordeel van het achter lopen met spellen is wel dat de prijzen dan wat gunstiger zijn :)

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 03-09-2015 11:22 ]

PSN id: NL_SToRM

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
corset schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:46:
anyway back on topic.. TLOU fans overtuigen dat de game voor sommige niet een nieuwe god is, is onmogelijk..

Voor mij de echte toppers de laatste tijd:

1.) Binding of Isaac Rebirth
2.) Bloodborne
3.) Phantom Pain
4.) Dragon Age Inquisition
5.) Diablo, lekker op de bank coop <3
6.) Totaal onverwacht, Wolfenstein. Na Spear of Destiny was ik altijd wat meh over de nieuwe games, maar deze werkt gewoon goed :D
Dit vind ik wel een interessante lijst, ik zie soms bij de streams ook mensen binding of isaac spelen.
Ze schijnen het heel leuk te vinden, ik heb geen idee wat het doel is van het spel, doet me beetje denken aan een oud zelda spel ofzo.
Is het echt zo'n leuk spel?

Ik heb laatst TLOU remastered kado gekregen en vind het echt een top spel.
In het begin bugloos, voor zover ik merkte. Maar richting het einde toe ging het met de AI vaak mis.
Soms leken ze niet goed te spawnen, of goed te patrollen. Soms had ik in een kamp eventjes geen enemies en kon ik er zo doorheen lopen, totdat ik ergens verder doodging en toen opeens was de map wat meer opgevuld met patrollende enemies, wat volgens mij ook zo hoorde vanaf het begin.
En zo wel meer kleine dingetjes, maar al in al, echt een goed spel. Zeer veel mee vermaakt en ben nu bezig met de DLC.
Dat heb ik ook 1x gehad. Voor mijn gevoel zitten er in de PS4 versie ook iets meer (weliswaar kleine) bugs dan in de PS3 versie.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
teareaway, until dawn en every body gone to the rapture scoren allemaal vrij hoog en dan zeggen dat de ps4 geen exclusives heeft.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
Nieuwevolger schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:46:
teareaway, until dawn en every body gone to the rapture scoren allemaal vrij hoog en dan zeggen dat de ps4 geen exclusives heeft.
Tearaway heeft anders nog geen reviews hoor?
En verder moeten die andere 2 games ook maar net je ding zijn. Een walking simulator en horror-game is nou niet bepaald wat de massa haalt (en tearaway ook niet).
Dan heb je nog Nathan Drake collection wat leuk is voor de mensen die hem niet hebben. Denk ook dat het voor een aantal mensen een mooi moment is om in te stappen en een PS4 te halen.

Maar als je kijkt wat de concurrentie uitbrengt:
  • Augustus: Gears Ultimate collection (vergelijkbaar met uncharted, leuk voor de instappers)
  • September: Forza 6
  • Oktober: Halo 5
  • November: Rise of the Tomb Raider
Dat vind ik wel sterke titels (in ieder geval exclusieve system-sellers). Nou scheelt het dat de 3rd party lineup wel weer sterk is dit jaar, dus in die zin is het niet zo'n probleem. En ook komt in 2016 veel aan (bij MS is alleen Quantum Break bekend voor April, verder nog geen enkele game met datum). En net als bij Sony zijn er nog wel wat titels die nog in 2015 uit zouden moeten komen maar nog niets is daarvan bekend. Ratchet & Clank staat ook nog voor 2015 bijvoorbeeld.

Dus nee, ik ben nog wel teleurgesteld in de lineup van Sony dit najaar. Maar ik heb gelukkig genoeg te doen. 2016 lijkt een beter jaar voor Sony te worden, al verwacht ik dat ze ook nog wel wat gaan uitstellen. Ik bedoel, wie verwacht nou echt The Last Guardian in 2016 :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:10:
[...]

En verder moeten die andere 2 games ook maar net je ding zijn. Een walking simulator en horror-game is nou niet bepaald wat de massa haalt (en tearaway ook niet).
Dan heb je nog Nathan Drake collection wat leuk is voor de mensen die hem niet hebben. Denk ook dat het voor een aantal mensen een mooi moment is om in te stappen en een PS4 te halen.

• Augustus: Gears Ultimate collection (vergelijkbaar met uncharted, leuk voor de instappers)
Dat vind ik wel sterke titels (in ieder geval exclusieve system-sellers). Nou scheelt het dat de 3rd party lineup wel weer sterk is dit jaar, dus in die zin is het niet zo'n probleem. En ook komt in 2016 veel aan (bij MS is alleen Quantum Break bekend voor April, verder nog geen enkele game met datum). En net als bij Sony zijn er nog wel wat titels die nog in 2015 uit zouden moeten komen maar nog niets is daarvan bekend. Ratchet & Clank staat ook nog voor 2015 bijvoorbeeld.

Dus nee, ik ben nog wel teleurgesteld in de lineup van Sony dit najaar. Maar ik heb gelukkig genoeg te doen. 2016 lijkt een beter jaar voor Sony te worden, al verwacht ik dat ze ook nog wel wat gaan uitstellen. Ik bedoel, wie verwacht nou echt The Last Guardian in 2016 :+
ze mogen dan exclusief zijn, maar het zijn ook maar gewoon vervolgen op versies die er al waren zo zie ik dat althans :)

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:21

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik volg dit topic nu een tijdje en heb zelf ook gezocht, maar niet helemaal kunnen vinden wat ik zoek.

Ik ben van plan een PS4 te kopen. Leuke games voor mezelf kan ik wel vinden, maar ik ben ook aan het kijken welke games er zijn voor mijn zoon van 6.

Wat ik tot nu toe gevonden heb:
- Rocket League
- FIFA

Veel games op de PS4 hebben een nogal schieten en helicopters gehalte.
Zie ik dit verkeerd?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Nieuwevolger
Tukk schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:17:
Ik volg dit topic nu een tijdje en heb zelf ook gezocht, maar niet helemaal kunnen vinden wat ik zoek.

Ik ben van plan een PS4 te kopen. Leuke games voor mezelf kan ik wel vinden, maar ik ben ook aan het kijken welke games er zijn voor mijn zoon van 6.

- Rocket League
- FIFA

Zie ik dit verkeerd?
Little big planet 3 en teareaway zijn erg kind vriendelijke games, ook toy to life games als skylander en disney infinity zijn voor de kleintjes. Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar infamous is ook een mooi actie spel. Voor de rest heb je sport en race games, maar dan houd het wel op en ohjaa de lego games.

• Nieuwevolger
[...]

Teareaway reviews zijn gewoon online, genoeg 9's die het scoort. Tomb raider is ook maar tijdelijk exclusive en gears of war kan je niet vergelijken met uncharted collection ( 1 game vs 3 games). Vind het allemaal een beetje overdreven dat sony niks te bieden heeft dit najaar.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

(...)
Zie ik dit verkeerd?
Volgens mij moet je gaan voor de perfecte combo van deze generatie: De PS4 + de Wii U. Genoeg kind-vriendelijke games op de Wii U.

[ Voor 3% gewijzigd door Aaargh! op 03-09-2015 12:28 ]

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01
FYI:
Als je de gratis ps+ versie van Driveclub upgrade naar de volledige versie krijg je de season pass erbij.
Bron: ps3trophies.org.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

[...]

Ik zie eigenlijk alleen de nieuwe Halo als potentiële systemseller. Forza heeft met de 2 delen die er al zijn voor zover ik weet tot nu toe niet voor enorme boosts gezorgd (en laten we eerlijk zijn: hoeveel racegames binnen dezelfde franchise heb je nodig binnen zo een kort tijdsbestek na de lancering van de consoles??). Er zijn veel minder overstappers van PS3 naar Xbox dan vice versa, dus het leeuwendeel zal Gears als gespeeld hebben. Tomb Raider is timed en komt naar de PS4 met tussen oktober en april nog eens 4 Uncharted delen erbij en uiteindelijk ook 2 Tomb Raiders waarvan in ieder geval deel 1 grafisch ook nog eens beter loopt (voor zover dat mensen uitmaakt). Ik verwacht niet dat er heel veel PS4 spelers een Xbox halen om TR eerder te spelen (bovendien komt deze eerder ook naar PC).

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 12:43 ]

• Aaargh!

Aaargh!

dvdkiwi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:32:
FYI:
Als je de gratis ps+ versie van Driveclub upgrade naar de volledige versie krijg je de season pass erbij.
Sinds wanneer ? Ik heb de PS+ versie geupgrade naar de volledige en ik heb v.z.i.w. geen season pass gehad.

• Superkiwi
Aaargh! schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:41:
[...]

Sinds wanneer ? Ik heb de PS+ versie geupgrade naar de volledige en ik heb v.z.i.w. geen season pass gehad.
Sinds wanneer durf ik je niet te zeggen, maar het schijnt dat als je al geupgrade hebt je de DLC gratis kan downloaden: http://www.playstationtro...club-news-updates-23.html

• Aaargh!

Aaargh!

dvdkiwi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:44:
[...]

Sinds wanneer durf ik je niet te zeggen, maar het schijnt dat als je al geupgrade hebt je de DLC gratis kan downloaden: http://www.playstationtro...club-news-updates-23.html
Ik zie wel een aantal DLC items die gratis zijn, maar de Season Pass kost gewoon €24,95.

Edit: de gratis DLC items zijn alleen extra auto's en een paar livery packs, geen extra tracks of tours.

[ Voor 11% gewijzigd door Aaargh! op 03-09-2015 12:53 ]

• Superkiwi
Ik weet het ook niet precies.
Daar ik de season pass al heb kan ik niet in de store zien welke items je gratis kan downloaden.
Dat de lui op ps3trophies het kunnen was mijn enige aanwijzing ;)

• Martinspire
Nieuwevolger schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:26:
[...]

Teareaway reviews zijn gewoon online, genoeg 9's die het scoort. Tomb raider is ook maar tijdelijk exclusive en gears of war kan je niet vergelijken met uncharted collection ( 1 game vs 3 games). Vind het allemaal een beetje overdreven dat sony niks te bieden heeft dit najaar.
Als de reviews gewoon online staan dan heb ik niks gezegd. Ik kon ze alleen zo snel even niet vinden. Maar dat doet niets af aan het feit dat het gewoon geen knaller is.

Gears 1 heeft een remake en de rest wordt beschikbaar als backwardscompatible game (dus ook gewoon 3 games). En het klopt toch gewoon dat er geen grote najaarsknaller van Sony is of niet? Geen kaliber Killzone, Horizon, Gran Turismo, TLOU of Uncharted geval. Dát vind ik wel enorm jammer.
bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:33:
[...]

Ik zie eigenlijk alleen de nieuwe Halo als potentiële systemseller. Forza heeft met de 2 delen die er al zijn voor zover ik weet tot nu toe niet voor enorme boosts gezorgd (en laten we eerlijk zijn: hoeveel racegames binnen dezelfde franchise heb je nodig binnen zo een kort tijdsbestek na de lancering van de consoles??). Er zijn veel minder overstappers van PS3 naar Xbox dan vice versa, dus het leeuwendeel zal Gears als gespeeld hebben. Tomb Raider is timed en komt naar de PS4 met tussen oktober en april nog eens 4 Uncharted delen erbij en uiteindelijk ook 2 Tomb Raiders waarvan in ieder geval deel 1 grafisch ook nog eens beter loopt (voor zover dat mensen uitmaakt). Ik verwacht niet dat er heel veel PS4 spelers een Xbox halen om TR eerder te spelen (bovendien komt deze eerder ook naar PC).
Dat TR timed is, veranderd niets aan het feit dat Sony er NU niets tegenover zet. Het is jammer dat Uncharted later komt, anders was het een mooie battle geweest. Zo'n titel levert toch weer veel marketing op en dat mist Sony dus. En racegames, tja. Ik vind het jammer dat GT6 niet naar de PS4 komt, ondanks dat er nog wel andere titels zijn. Hoeveel voetbalgames, shooters of rpg's heb je nodig? Is in feite niet anders. Forza trekt gewoon nieuwe gamers, ongeacht of het nou zo vernieuwend is.

Maar goed, ik zal het hier verder bij laten, het is tenslotte het PS4 topic. Ik weet niet hoevaak ik nog Forza kan zeggen voor ie wordt verwijderd :+ 8)

Kan iemand me trouwens vertellen hoe je meedoet aan de Dashboard beta? Kan dat ook niet echt ergens vinden. En is er al wat meer bekend hoe dat met groepen precies moet werken?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Bezit beide consoles en ik merk gewoon door de jaren heen dat de games niet meer zo 'exclusive' zijn. Worden tegenwoordig steeds meer games op meerdere platform uitgebracht, uniek blijft dan dat de ene console een dlc bonus heeft ter betrekking tot de ander. En natuurlijk zijn er wel exclusives! Maar dat was vroeger echt anders...bij sommige generaties was alles exclusive. Niet dat ik klaag natuurlijk, maar deze discussie voelt gewoon nogal...overbodig :+

Ik heb driveclub gekocht(fysiek) erna, maar ik herinner me niet dat ik ergens een melding zag voorbij komen? Of is deze actie recent?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:44

- Rocket League
- FIFA

Zie ik dit verkeerd?
Voor een kind van 6 heb je alleen MineCraft nodig. Die van mij spelen al een jaar niks anders meer...

• Superkiwi
weszz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:21:
Ik heb driveclub gekocht(fysiek) erna, maar ik herinner me niet dat ik ergens een melding zag voorbij komen? Of is deze actie recent?
Welke actie?

• weszz
FYI:

(Je eigen quote) :P

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Dat is geen actie, maar standaard :)

(dacht ik)

[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 03-09-2015 13:33 ]

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-08 10:05
haaibaa2 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:25:
[...]

Voor een kind van 6 heb je alleen MineCraft nodig. Die van mij spelen al een jaar niks anders meer...
Wow 6 jaar en dan al minecraft? Is best heftig :D

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
poor Leno schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:31:

(dacht ik)
Pff ook gaar, ik heb vorige week Driveclub fysiek gekocht :p

Ik heb mn PS4 pas een jaar, maar speel echt te weinig.. Deze zomer The Last of Us uitgespeeld, dat was wel masterlijk.

Komende winter komt er echt veel tofs aan, ben van plan wel aardig wat aan te schaffen. Sowieso als ex Xbox speler is die Uncharted bundel echt fantastisch. Kan niet wachten daar op, de rest kan me voorlopig nog worden gestolen :p

[ Voor 42% gewijzigd door SemperFidelis op 03-09-2015 15:14 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

poor Leno schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:31:

(dacht ik)
Nee hoor, normaal krijg je de season pass er niet bij.

Wel een mooi moment om DC nog even te showen:

http://i.imgur.com/gP9pSFZ.gif

doe maar een linkje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 03-09-2015 16:05 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Een gif van 10 MB? handig op een forum :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Superkiwi
Een beetje Tweaker heeft een pc die daar geen problemen mee heeft toch :P

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
dvdkiwi schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:36:
Een beetje Tweaker heeft een pc die daar geen problemen mee heeft toch :P
Klopt, maar mobiele verbindingen? :p straks gaan we terug naar de 40MB+ gifjes :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Wou net zeggen, 10MB valt nog wel mee, het is erger geweest.
2 van 40+ MB en dan op 1 pagina bijvoorbeeld..

• weszz
dutchgio schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:43:
Wou net zeggen, 10MB valt nog wel mee, het is erger geweest.
2 van 40+ MB en dan op 1 pagina bijvoorbeeld..
En dan op een oud toestel kijken, wanneer de GIF klaar is zijn we onderhand ook 5 pagina's verder :+

Iemand die driveclub overigens nog speelt? Spel zelf al een tijd niet meer aangeraakt

Verwijderd

Enige informatie over de Ps4 slim model??

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
weszz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:46:
[...]

En dan op een oud toestel kijken, wanneer de GIF klaar is zijn we onderhand ook 5 pagina's verder :+

Iemand die driveclub overigens nog speelt? Spel zelf al een tijd niet meer aangeraakt
Ja ik dus, zit er vol in. Maar helaas niet de PSN+ editie :(

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het is technisch een crosspost, maar niet zo bedoeld, aangezien ik twijfel of ik hem eerst in het goede topic heb gepost. Hier past het misschien toch beter.

Hey mensen, ik heb in een opwelling een dure impulsaankoop gedaan ~2-3 weken geleden: een PS4 :+

impulsaankoop omdat ik eigenlijk geen echte gamer ben. Als kind overigens wel, van C64, tot NES (en bij vriendjes op de SNES of Sega Megadrive). Ook op de PC nog wel het e.e.a. gedaan maar nooit echt 'hardcore'. Laatste console was een PS2 die ik eigenlijk alleen echt gebruikte voor K-1 en Singstar. Verder vooral stof gehapt eigenlijk.

Anyway, ik heb tot nu toe geen spijt van de aankoop, je merkt duidelijk als je er zolang uitgeweest bent dat er een hoop is veranderd. Heb Batman, UFC, FIFA15, Tomb Raider Def Edition, Assassins Creed Unity, GTA5 en NFS Rivals erbij gekocht, dus voorlopig vermaak ik me wel. Alles heel even gespeeld maar ben nu vooral bezig met Tomb Raider. Was in het PC-tijdperk al een favoriet van me en dit speelt dan helemaal fantastisch. Kijk ook uit naar Uncharted en volgend jaar de nieuwe Tomb Raider game. Ergens had ik gehoopt ook nog oudere Uncharted en Tombraider games te kunnen spelen, maar goed, blijkbaar niet backwards compatible met vorige Playstations.

Wat ik me afvroeg... had laatste twee vrienden langs om gameavondje te houden... maar meer dan wat potjes FIFA en UFC hebben we niet gespeeld. Naïef als ik was dacht ik dat NFS op z'n minst wel een 2 player optie zou hebben voor op de bank, maar klopt het dat je dit alleen online multiplayer kan spelen?

Hebben jullie nog tips voor goede/leuke games die je tegen (of met) elkaar kan doen op de PS4, op de bank? ;)

Met name een goede racegame ben ik naar op zoek. NFS2 heb ik vroeger nog kapotgespeeld op de PC :+
(verder neem ik aan dat bijna elke sportgame zoals NBA2K15 etc wel een 2 player optie heeft).

Andere suggesties zijn ook welkom. Mortal Kombat staat nog wel op mn lijstje en geloof dat er ook een nieuwe Street Fighter zat er aan te komen. Echte button bashers zijn overigens ook welkom: je merkt bijv bij een game als UFC dat je daar toch echt flínk de controls moet weten inclusief alle specifics om daar echt van de game te kunnen genieten (heb even de openingstutorial doorlopen). Dus ook laagdrempelige/easy to learn/partygames zijn welkom...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 23:42

Lapras

Ice beam

Street Fighter 4 is geport, maar niet helemaal lekker voor de PS4. Diablo III is een geniale co-op game. Mortal Kombat is inderdaad een goede optie.

Unchartered komt trouwens binnenkort uit, een hernieuwde versie van de trilogie van de PS3.

• weszz
Rocket League, Helldivers, Lego Games :+, plants vs zombies: Garden Warfare, Rayman Legends(super cool), Zou overigens alle games eerst bekijken op Youtube om er zeker van te zijn dat het je ding is.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor een goede split-screen racer vrees ik dat je moet wachten tot GT7 komt...
Je kan in de store wel Beach Buggy Racing vinden, is een Mario Kart-alike spel.
weszz schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:46:
[...]
Ja, geregeld, is wel het meest gespeelde spel hier.

[ Voor 31% gewijzigd door ralph075 op 03-09-2015 17:48 ]

• Martinspire
LuNaTiC schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:37:
Het is technisch een crosspost, maar niet zo bedoeld, aangezien ik twijfel of ik hem eerst in het goede topic heb gepost. Hier past het misschien toch beter.

Hey mensen, ik heb in een opwelling een dure impulsaankoop gedaan ~2-3 weken geleden: een PS4 :+

impulsaankoop omdat ik eigenlijk geen echte gamer ben. Als kind overigens wel, van C64, tot NES (en bij vriendjes op de SNES of Sega Megadrive). Ook op de PC nog wel het e.e.a. gedaan maar nooit echt 'hardcore'. Laatste console was een PS2 die ik eigenlijk alleen echt gebruikte voor K-1 en Singstar. Verder vooral stof gehapt eigenlijk.

Anyway, ik heb tot nu toe geen spijt van de aankoop, je merkt duidelijk als je er zolang uitgeweest bent dat er een hoop is veranderd. Heb Batman, UFC, FIFA15, Tomb Raider Def Edition, Assassins Creed Unity, GTA5 en NFS Rivals erbij gekocht, dus voorlopig vermaak ik me wel. Alles heel even gespeeld maar ben nu vooral bezig met Tomb Raider. Was in het PC-tijdperk al een favoriet van me en dit speelt dan helemaal fantastisch. Kijk ook uit naar Uncharted en volgend jaar de nieuwe Tomb Raider game. Ergens had ik gehoopt ook nog oudere Uncharted en Tombraider games te kunnen spelen, maar goed, blijkbaar niet backwards compatible met vorige Playstations.

Wat ik me afvroeg... had laatste twee vrienden langs om gameavondje te houden... maar meer dan wat potjes FIFA en UFC hebben we niet gespeeld. Naïef als ik was dacht ik dat NFS op z'n minst wel een 2 player optie zou hebben voor op de bank, maar klopt het dat je dit alleen online multiplayer kan spelen?

Hebben jullie nog tips voor goede/leuke games die je tegen (of met) elkaar kan doen op de PS4, op de bank? ;)

Met name een goede racegame ben ik naar op zoek. NFS2 heb ik vroeger nog kapotgespeeld op de PC :+
(verder neem ik aan dat bijna elke sportgame zoals NBA2K15 etc wel een 2 player optie heeft).

Andere suggesties zijn ook welkom. Mortal Kombat staat nog wel op mn lijstje en geloof dat er ook een nieuwe Street Fighter zat er aan te komen. Echte button bashers zijn overigens ook welkom: je merkt bijv bij een game als UFC dat je daar toch echt flínk de controls moet weten inclusief alle specifics om daar echt van de game te kunnen genieten (heb even de openingstutorial doorlopen). Dus ook laagdrempelige/easy to learn/partygames zijn welkom...
Ik denk dat iedereen momenteel je wel Rocket League zou aanraden voor easy partygames en gewoon alom leuke titel. Ook met splitscreen online mogelijk, dus helemaal goed te doen (2 spelers weliswaar)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Nog een reden om zo snel mogelijk in de nieuwe COD BO III te stappen, pre-order en ontvang de Nuk3town bonus map!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CN_LEjCUcAAYXRO.jpg
LuNaTiC schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:37:

Je weet dat volgende maand de eerste 3 Uncharted delen remastered uitkomen op PS4?

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:11:
PlayStation NL ‏

Nog een reden om zo snel mogelijk in de nieuwe COD BO III te stappen, pre-order en ontvang de Nuk3town bonus map!

[afbeelding]
Nee dank je. Wat was die bèta verschrikkelijk zeg. :r En zij nu drie keer met dezelfde map cashen? _O-

[ Voor 6% gewijzigd door Uffeltje op 03-09-2015 17:40 ]

YouTube

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:11:
PlayStation NL ‏

[afbeelding]
De originaliteit spat er vanaf :p

Trouwens.. is je PS+ geschenk al binnen of had ik dat helemaal gemist? Ben er heel benieuwd naar!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:15:
Enige informatie over de Ps4 slim model??
Ja, die bestaat niet :+

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
Ja dat kan nog wel lang duren en aangezien de PS4 al heel compact is zie ik ook niet meteen de noodzaak. Het gebeurd zeker niet voordat de chip een redesign heeft gehad in ieder geval(dus op kleinere nm gebakken)

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:44:
Trouwens.. is je PS+ geschenk al binnen of had ik dat helemaal gemist? Ben er heel benieuwd naar!
Nog niet binnen, zou rond oktober verstuurd worden.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Thanks voor alle reacties en tips mensen! ik ga ze zeker even checken allemaal.
bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:26:
[...]

Je weet dat volgende maand de eerste 3 Uncharted delen remastered uitkomen op PS4?
Inmiddels wel ja, heel blij mee!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Nog nooit gespeeld dus? Dan ga je genieten. :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Klopt! dat is dan wel weer het leuke als je zo lang niet gegamed hebt... je kunt alles nog/opnieuw ontdekken :P Heb er al wel wat gameplay van gezien, en ben groot fan van de Tomb Raider franchise, dus dat gaat wel goedkomen.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De remasters van The Last of Us en God of War III zijn ook aanraders ;)

[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 03-09-2015 19:22 ]

PSN id: NL_SToRM

LuNaTiC schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:14:
Klopt! dat is dan wel weer het leuke als je zo lang niet gegamed hebt... je kunt alles nog/opnieuw ontdekken :P Heb er al wel wat gameplay van gezien, en ben groot fan van de Tomb Raider franchise, dus dat gaat wel goedkomen.
Ik heb de nieuwe Tomb Raider ook, maar persoonlijk vind ik Uncharted net ff een paar niveautjes hoger. De karakters, het verhaal, de animaties, de graphics, de set pieces en wat meer variatie in omgevingen.

En wat hierboven gezegd wordt: The Last of Us mag je dan ook niet missen. ;)

Edit: Uncharted 4 gaat waarschijnlijk ook SP DLC krijgen:
Although Naughty Dog is saving specific details about it for later, the developer has now explained why it's making it in the first place. Speaking today at the GameStop Expo, Naughty Dog's Arne Meyer said the developer had a positive experience with The Last of Us' single-player story expansion, Left Behind, and wanted to try again.

"It worked really well for us for The Last of Us," Meyer explained. "We thought we could put together a really great piece of content as well [for Uncharted 4]." Meyer added that Naughty Dog has been thinking for a long time about making single-player DLC for Uncharted, but never quite found the right way to make it work for the action-adventure series. Until now.

"I think we rose to the challenge for The Last of Us, so we decided we're going to take another shot at it [for Uncharted 4]," he said.
http://www.gamespot.com/a...r-dlc-for-f/1100-6430277/

[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 19:30 ]

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou dat is hartstikke mooi, want ik vind Tomb Raider the Definitive Edtion al superindrukwekkend.

Maar goed, vergeet niet dat ik van de PS2 kom ;)

Dat is ook een van de meest indrukwekkende remasters tot nu toe, in mijn optiek.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:04
The witcher toch maar op marktplaats gegooid, niet helemaal mijn game. Is mij toch iets teveel van het goede al die dialogen. Denk dat ik toch mad max maar is ga proberen.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17
SToRM666 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:20:
De remasters van The Last of Us en God of War III zijn ook aanraders ;)
The Last Of Us is echt fantastisch. Achteraf snap ik niet hoe ik zo lang heb kunnen wachten met dit spel spelen. Ik kan het niet genoeg aanraden. Ga dit spel spelen!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:57

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

bukkum schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:31:
The witcher toch maar op marktplaats gegooid, niet helemaal mijn game. Is mij toch iets teveel van het goede al die dialogen. Denk dat ik toch mad max maar is ga proberen.
Die dialogen zijn soms wel erg lang en veel in aantal. Ik betrap me er ook op dat ik ze steeds vaker skip. Ik wil het verhaal uitspelen en dan gaat die van mij denk ik ook weer in de verkoop. Sinds Metal Gear heb ik geen moment meer naar The Witcher omgekeken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Laatst online: 21:35
Mad Max gewonnen via een radio spel. Komt komende dagen binnen.
Iemand het spel al gespeeld? Ben benieuwd naar de ervaringen. De reviews zien er wel aardig uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijsmunniksma schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 00:42:
Mad Max gewonnen via een radio spel. Komt komende dagen binnen.
Iemand het spel al gespeeld? Ben benieuwd naar de ervaringen. De reviews zien er wel aardig uit..
Tot nu toe is mij Mad Max wel bevallen.

Er zit van alles in wat het leuk maakt.

Avontuur, vechten en rijden met zelfgemaakte auto's etc.

Audiovisueel ook prima in orde op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Lapras schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:40:
Street Fighter 4 is geport, maar niet helemaal lekker voor de PS4. Diablo III is een geniale co-op game. Mortal Kombat is inderdaad een goede optie.

Unchartered komt trouwens binnenkort uit, een hernieuwde versie van de trilogie van de PS3.
USF4 op de PS4 is inmiddels uitstekend hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

No server browser for Star Wars Battlefront
DICE has confirmed upcoming multiplayer shooter Star Wars Battlefront does not feature a server browser.
Geen goed nieuws dit.... Hopelijk komen ze erop terug.

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 04-09-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Weet er iemand hoeveel de PS4 in stand-by gebruikt?
Met de resume functie ben ik dit veel gaan gebruiken, tot ik een test las (hier op tweakers..) dat de PS4 in stand-by meer dan 70W verbruikt. In het menu is dit bijvoorbeeld 77W, dus stand-by zou vrijwel niets minder verbruiken dan gewoon aan laten staan.

Hierop ben ik de PS4 toch maar weer helemaal uit gaan zetten (sinds eergister ofzo).

Maar omdat ik het toch vreemd vond ben ik vandaag nog eens verder gaan zoeken en nu kom ik ook verschillende sites tegen die aangeven dat het verbruik in stand-by onder de 10W is en zelfs onder de 4W als je de USB poorten uit zet (deze heb ik uit).

Iemand die dit zelf heeft getest?
Voor 4W wil ik de PS4 best in stand-by hebben, maar voor 70W niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

LMGTFY

Et voilà!

[ Voor 45% gewijzigd door SqueakyClean op 04-09-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Laatst online: 06-10 16:09
Iemand laatste tijd een Playstation 4 console ter reparatie opgestuurd naar Sony?
Ik vroeg me af of dit proces is versneld sinds 2 jaar geleden en hoelang het ongeveer duurde voordat je een exemplaar terug kreeg? Kan iemand mij hier antwoord op geven?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Ach is ook niet de moeite om m elke keer helemaal uit te zetten, het scheelt misschien een euro per jaar.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 10:49
Uit zetten = €20 per jaar besparen = jaarlijks low budget spelletje voor nop. Zet ik hem liever uit.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Brad Pitt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:04:
Uit zetten = €20 per jaar besparen = jaarlijks low budget spelletje voor nop. Zet ik hem liever uit.
Uit zetten is elke keer extra wachten om je PS en je spel op te starten, tijdens het starten verbruikt ie ook energie die je anders besteed had aan het spelen van het spel. Daarnaast: is jouw tijd helemaal niets waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Thnx
Als je mijn post gelezen had, had je gezien dat ik al meerdere sites heb gelezen (oa. die jij linkt).
Mijn vraag gaat dan ook over het grote verschil dat de verschillende sites geven (van 4W tot 70W).

Heb je daar ook een verklaring voor?
Of alleen dit soort snelle reacties om punten te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 10:49
Aaargh! schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:05:
Uit zetten is elke keer extra wachten om je PS en je spel op te starten, tijdens het starten verbruikt ie ook energie die je anders besteed had aan het spelen van het spel. Daarnaast: is jouw tijd helemaal niets waard ?
Eer "alles" hier is opgestart ben ik sowieso een tijdje verder. In die tijd haal ik altijd wat te drinken, heb daar geen zin in als ik "eenmaal lekker zit". Dus nee, kost mij niets.

Maar verder lekker boeiend ook, de één laat hem aan staan, een ander niet. So what.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Brad Pitt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:08:
[...]

Eer "alles" hier is opgestart ben ik sowieso een tijdje verder. In die tijd haal ik altijd wat te drinken, heb daar geen zin in als ik "eenmaal lekker zit". Dus nee, kost mij niets.

Maar verder lekker boeiend ook, de één laat hem aan staan, een ander niet. So what.
Knap als jouw game al de update heeft gedownload en verwerkt in pak em beet 5 minuten? Zeker sommige patches van meerdere gigabytes ga je dan nog echt niet klaar hebben.

Of een nieuwe game downloaden of installeren en bijwerken. Dat duurt echt veel langer.

Dat is een beetje wat hierboven bedoelt wordt: voor die 20 euro per jaar heb je wel al je games meteen klaar en bijgewerkt, kun je op afstand al games kopen en downloaden, plus de ps4 zelf wordt ook bijgewerkt. Dat gaat namelijk dan anders allemaal van je eigen tijd af. Ik denk dat ik niet de enige ben die een uurtje wachten al te lang vind en zeker op een jaar kan je wel meer dan 10 uur aan het wachten zijn (dus a 2 euro per uur wat je bespaard)

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 04-09-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Vooral voor patches vind ik het handig idd.

En voor als ik op kantoor via internet een spel 'koop', bijvoorbeeld de nieuwe ps+ games, dat deze dan al geinstalleerd zijn als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn PS4 sinds de resume functie ook in restmode staan.

Als het goed is is het 4W als de PS4 in restmode niks doet.
Als de PS4 in restmode aan het downloaden is is het iets van 50/60 W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

jongf7 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:06:
[...]

Thnx
Als je mijn post gelezen had, had je gezien dat ik al meerdere sites heb gelezen (oa. die jij linkt).
Mijn vraag gaat dan ook over het grote verschil dat de verschillende sites geven (van 4W tot 70W).

Heb je daar ook een verklaring voor?
Of alleen dit soort snelle reacties om punten te scoren?
Ik had je tweede zin idd niet gelezen, dus je hebt gelijk. Mijn excuus.

Inhoudelijk antwoord: Uit dit rapport van de NRDC uit mei 2014 verbruikt de PS4 in rest-mode (connected standby) zo'n 8,5W. Dat was nog wel voor de suspense mode zoals we nu hebben, maar is het algemeen geaccepteerde verbruik in standby. Maar zodra de PS4 in standby gaat downloaden, schiet deze naar 70W wat schijnbaar te maken heeft met het probleem dat de ARM-processor te licht is waardoor de main-CPU ingeschakeld moet worden, zoals hier te lezen.

Nog wel altijd lager dan idle (90W) en load (130W).

Beter antwoord, hè... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Zeer duidelijk antwoord ja, bedankt :), dat verklaard inderdaad het verschil.

In dit geval ga ik weer lekker stand-by gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naughty Dog legt uit waarom Uncharted 4 singleplayer DLC krijgt

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_55e8c95e38a7d.jpg

Een paar dagen geleden kondigde Naughty Dog de officiële releasedatum en speciale edities van Uncharted 4: A Thiefs’s End aan. Er zaten allerlei leuke extra’s bij en eentje daarvan heet ‘The Uncharted Triple Pack’, al snel werd duidelijk dat dit een soort Season Pass is voor downloadbare content.

Verontwaardigde geluiden staken ook al snel de kop op, want was Uncharted niet één van die weinige franchises die niet tegen betaling je wat meer singleplayer liet spelen? Content waarna je na het spelen denkt: ‘dit hadden ze ook gewoon op de disc kunnen zetten toen ik de game kocht’. Maak je geen zorgen, dat gaat ook niet gebeuren met de avonturen van Nathan Drake.

Naughty Dog is van plan na de release eenzelfde kwaliteit en omvang DLC uit te brengen als dat van de singleplayer toevoeging voor The Last of Us (Left Behind). Met dit Triple Pack krijg je hier direct toegang toe als de content verschijnt in de PlayStation Store. Zo konden we opmaken uit een inmiddels afgeschermde video van GameStop, waarin Arne Meyer van de ontwikkelaar aan het woord was. We zijn benieuwd wat we na de release nog kunnen verwachten!

“It worked really well for us for The Last of Us,”[…]”We thought we could put together a really great piece of content as well [for Uncharted 4].”

“I think we rose to the challenge for The Last of Us, so we decided we’re going to take another shot at it [for Uncharted 4],”

Bron: http://www.psx-sense.nl/2...-singleplayer-dlc-krijgt/
Extra DLC klinkt goed in mijn oren voor Uncharted 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
En weer een nieuw stuurtje voor de ps4, prijs van 199,-
http://nl.hardware.info/n...-stuur-met-force-feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 22:35
_/-\o_ Haha dat is toevallig. Mooie prijs, eens kijken wat de ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maussert schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:55:
[...]

Helaas, alles verkocht. Kom ook van een xbox360, daarvoor altijd op PC geracet.
Die kun je er ook op aansluiten (mocht je die nog hebben) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 22:35

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:04:
Voor € 20,- per jaar heb ik dit er graag voor over:

- PS4 aanzetten via app (gebruik ik vrijwel altijd, aangezien het ding op zolder staat)
- Opladen headset en controller
- Downloads vanaf een webbrowser pushen
- Automatisch updates binnen halen
- Remote Play
- En de meest fantastische feature ooit: Resume Play. Ik plof in mijn luie stoel, druk op de PS knop, en kan direct verder met waar ik gebleven ben (mijn TV gaat automatisch aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

* kazuka pakt popcorn erbij :+

Iemand hier Grow Home ook al gespeeld? Valt me op dat de port niet heel geweldig is van de PC versie. Veel tearing en hickups. Wel jammer, want vind het een leuk tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kazuka schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:55:
* kazuka pakt popcorn erbij :+

Iemand hier Grow Home ook al gespeeld? Valt me op dat de port niet heel geweldig is van de PC versie. Veel tearing en hickups. Wel jammer, want vind het een leuk tussendoortje.
Ik kwam er niet doorheen door die tearing, echt na 5 minuten verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:40:
[...]

Voor € 20,- per jaar heb ik dit er graag voor over:

- PS4 aanzetten via app (gebruik ik vrijwel altijd, aangezien het ding op zolder staat)
- Opladen headset en controller
- Downloads vanaf een webbrowser pushen
- Automatisch updates binnen halen
- Remote Play
- En de meest fantastische feature ooit: Resume Play. Ik plof in mijn luie stoel, druk op de PS knop, en kan direct verder met waar ik gebleven ben (mijn TV gaat automatisch aan)
Daarvoor zet ik de mijne ook in de rustmodus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Zelf heb ik niet het idee dat er rubberbanding aanwezig is als ik op kop lig. Echter als je laatste bent en ver achter ligt, dan gaan de laatste 3-4 AI auto's ook heeel rustig aan doen om je op te wachten.

We hebben voor deze discussie trouwens ook een heel mooi topic: [PS4] Driveclub :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ralph075 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:27:

We hebben voor deze discussie trouwens ook een heel mooi topic: [PS4] Driveclub :+
Dit dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Out-there racer Drive!Drive!Drive! brings “intelligent stupidity” to PS4 & PS Vita in 2016:

http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/COEHWt9UkAAANgx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:14:
[...]

Daarvoor zet ik de mijne ook in de rustmodus.
Met jouw backlog verwacht ik dat je ps4 meer aan dan uitstaat per dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:19:
PlayStation Europe ‏

Out-there racer Drive!Drive!Drive! brings “intelligent stupidity” to PS4 & PS Vita in 2016:

http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
wat voor chaotische meuk is dat dan weer joh :P hoop op een release in de ps+ ala Rocket League ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 22:41
Net even in een paar minuten tegen maximale downloadsnelheid de BF4 patch binnengehaald, hier dus geen last van trage downloads.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 03-10 21:26
Jumpman schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:20:
Net even in een paar minuten tegen maximale downloadsnelheid de BF4 patch binnengehaald, hier dus geen last van trage downloads.
De volgende keer ben jij waarschijnlijk de lul.
Er is namelijk geen pijl te trekken op die internetsnelheden van het PSN. De ene keer download ik 4 gb in 8 á 10 minuten en de andere keer 4 gb in 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Jumpman schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:20:
Hier hele dag lekker gesport, gewerkt en bezig geweest, hier dus geen last van griep.

Dat is waarmee ik het beste kan vergelijk wanneer iemand zegt: ik heb nergens last van :P

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
rwbk schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:34:
[...]

De volgende keer ben jij waarschijnlijk de lul.
Er is namelijk geen pijl te trekken op die internetsnelheden van het PSN. De ene keer download ik 4 gb in 8 á 10 minuten en de andere keer 4 gb in 24 uur.
Het gekke is, dat ik nog nooit last gehad heb van trage downloads. Dat is toch vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 03-10 21:26
Jumpman schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:01:
[...]

Het gekke is, dat ik nog nooit last gehad heb van trage downloads. Dat is toch vreemd?
Ok. Dan zal je wel geluk hebben. Wat voor een verbinding heb je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
rwbk schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:07:
[...]

Ok. Dan zal je wel geluk hebben. Wat voor een verbinding heb je dan ?
Telfort VDSL, niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:48
Net bij de mediamarkt met de 3 voor 2 actie metal gear solid (day one edition), mad max, en witcher 3 weten te scoren voor 113€! Komende tijd dus wel wat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:01:
[...]

Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Ik denk eerder dat je het nooit hebt opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad Max zojuist besteld. Ik kon het niet laten. Morgen in huis, dus zo even snel de film via een torrentje binnentrekken. Gaan we die eerst kijken morgenochtend om er helemaal in te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik heb wat buren mee genomen naar de (mad max) film. Dat hebben ze me nog steeds niet vergeven 😋

Ik vond het zelf een goede film trouwens, het spel trekt me ook wel, kijk vaak even op twitch met mensen mee.
Maar voorlopig geen tijd om het te spelen, dus koop hem nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Theo27 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 20:30:
verhaal over driveclub

Driveclub is de beste racegame ooit !!!!

( I rest my case ) :P
ik vind van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Mooi man. Goed onderbouwd ook....

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Theo27 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:10:
[...]

Mooi man. Goed onderbouwd ook....
ik hoef dat toch niet te onderbouwen? is gewoon mijn persoonlijke mening.
als jij roept dat iets a is mag ik toch vinden dat het b is? niet iedereen heeft dezelfde smaak, ik vind project cars de betere van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Ik had een tijdje geleden al Driveclub binnen gehaald maar nog nooit gestart.
Zojuist m'n eerste rondjes gereden en ik moet zeggen dat ik het toch wel leuk genoeg vind om vaker op te starten. De season pass voor 20 euro lonkt. Even een stomme vraag misschien: die 20 euro is dat nu een tijdelijke aanbieding? Ik zie 't er niet bij staan in de PS Store dus mijn vermoeden is dat het een echte prijsverlaging is.

Verder zie ik Rayman Legends voor 12 euro afgeprijst (ja die is tijdelijk voor die prijs). Dat is toch wel een erg mooie prijs voor zo'n game.

Nu zit ik nog met een behoorlijke backlog aan games maar ja. En verder heb ik enkele maanden m'n eerste pre-order gedaan: baby. De release date staat voorlopig op 30 november dus daarna heb ik veel minder tijd om te gamen verwacht ik.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

MisterMichel schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:55:
...
En verder heb ik enkele maanden m'n eerste pre-order gedaan: baby. De release date staat voorlopig op 30 november dus daarna heb ik veel minder tijd om te gamen verwacht ik.
Gefeliciteerd / sterkte. ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 134 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link