[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:04
MisterMichel schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:55:
Nu zit ik nog met een behoorlijke backlog aan games maar ja. En verder heb ik enkele maanden m'n eerste pre-order gedaan: baby. De release date staat voorlopig op 30 november dus daarna heb ik veel minder tijd om te gamen verwacht ik.
Haha same here, maar wel iets later. Ik kan nog eerst SW Battlefront een maandje of 2 proberen :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Tip van de dag: er bestaat een driveclub topic! ;)

Reacties daar heen verplaatst dus daar verder babbelen over DC aub.

[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 05-09-2015 01:47 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Pixelmagic

Ubergeek

Ik kan een promo disc van Knack kopen voor weinig, alleen kan niet echt vinden of dit nu ook de gewone complete game is.

Iemand ervaring hier mee ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:37
De promo disc's die ik had voor de ps3 waren volledige games. Zonder officieel hoesje, boekje en opdruk uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:19:
PlayStation Europe ‏

Out-there racer Drive!Drive!Drive! brings “intelligent stupidity” to PS4 & PS Vita in 2016:

http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Wel te gek dat ze Zombi hebben kunnen strikken voor de muziek! Het racen op meerdere tracks tegelijk komt niet echt goed naar voren in de trailer, maar ik ga hem wel in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:10
Promo discs zijn volledige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de Mad Max disc in mijn PS4 gestoken. Update file van iets van 400Mb en nog 3 spelvoorwerpen in de download gezet. Paar keer pauzeren en de update file wordt op een gegeven moment met 10Mb/s binnen getrokken en de andere file met ongeveer 300 Kb/s. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:08
Pixelmagic schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:52:
Ik kan een promo disc van Knack kopen voor weinig, alleen kan niet echt vinden of dit nu ook de gewone complete game is.

Iemand ervaring hier mee ?
De promo disc van Knack komt met een gewoon doosje, echter geen boekje. Heb er hier een paar liggen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste bevindingen van Mad Max na een uurtje of 2 spelen:

- Besturing is even wennen. Max reageert niet direct en het voelt wat "clunky" aan, maar dat komt vanzelf goed. Verder zitten sommige knoppen op vreemde plekken. Aimen doe je bijvoorbeeld met L1 en schieten met rondje (heb ik inmiddels omgezet naar R1). Maar dit zal wel met de vehicle combat te maken hebben.
- Gameplay is verder prima. De melee combat is gewoon Batman/Mordor en het besturen en costumizen van de Magnum Opus is gewoon cool. Max zelf is overigens ook zeer diep te costumizen (zowel skills als cosmetisch). Iedere basis heeft wat loot en andere challenges en collectibles, dus als je het Far Cry open wereld principe trekt, speelt het prima. De map is overigens echt gigantisch. Ik heb het idee dat deze bijvoorbeeld een stuk groter is dan die van GTA 5.
- Grafisch meer dan prima. De draw distance is erg goed te noemen en op een cutscene in het begin na, geen enkele framedip gemerkt. Draait gewoon steady.

Tot nu toe een aanrader in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik zag m laatst liggen maar de screenshots en de filmpjes die ik er van heb gezien trokken me nog niet zo erg. De wereld leek me nogal saai en verlaten. Logisch gezien de setting maar ik zal vooral links woestijn en rechts zand en hier en daar een bergje. Een soort Borderlands maar dan kaler. Ter vergelijking met Far Cry 4, met z'n uitgebreide omgeving, dieren en flora stak het maar armetierig af. Is dat ook zo of valt het best mee?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Zie op digital foundry dat de x1 versie de betere is van mad max... niet zoals in begin met ac unity, maar ietsje stabielere fps en verder een bepaalde grafische setting die mist op ps4.
Beetje apart, zal wel marketing iets zijn of een luie dev.
Maar was wel benieuwd naar deze game. Maar als hij op de x1 beter is zegt het wat over de dev zijn inzet op de ps4... zal wel op x1 ontwikkelt zijn en simpel geport en klaar.. zonde.
Mag freakin hopen dat dit met just cause 3 niet gebeurt!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
bram1984 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:42:
Eerste bevindingen van Mad Max na een uurtje of 2 spelen:

- Besturing is even wennen. Max reageert niet direct en het voelt wat "clunky" aan, maar dat komt vanzelf goed. Verder zitten sommige knoppen op vreemde plekken. Aimen doe je bijvoorbeeld met L1 en schieten met rondje (heb ik inmiddels omgezet naar R1). Maar dit zal wel met de vehicle combat te maken hebben.
- Gameplay is verder prima. De melee combat is gewoon Batman/Mordor en het besturen en costumizen van de Magnum Opus is gewoon cool. Max zelf is overigens ook zeer diep te costumizen (zowel skills als cosmetisch). Iedere basis heeft wat loot en andere challenges en collectibles, dus als je het Far Cry open wereld principe trekt, speelt het prima. De map is overigens echt gigantisch. Ik heb het idee dat deze bijvoorbeeld een stuk groter is dan die van GTA 5.
- Grafisch meer dan prima. De draw distance is erg goed te noemen en op een cutscene in het begin na, geen enkele framedip gemerkt. Draait gewoon steady.

Tot nu toe een aanrader in ieder geval.
Dat trage, dat hou je helaas. Vind het zelf ook vrij irritant voor de car combat en af en toe met het pakken van items in de locaties (dat ze net op de rand staat en je er bijna in flikkert. Ook dat je moet kijken naar het object wat je wilt pakken en dus niet schuin dingen mag pakken blijft irritant.
Combineer dat met het feit dat je in het begin van peperkoek bent, en de game is in het begon gewoon onnodig lastig. Het verhaal moet je eigenlijk al vrij snel laten voor wat het is, omdat je je anders teveel gaat irriteren aan de geforceerde moeilijkheidsgraad (terwijl dat als je langer wacht met verder gaan, je auto en max upgrade, het ineens een eitje is). Wat dat betreft had de opbouw wat sneller gemogen of meer begin-missies die wat makkelijker blijven zodat je je beter thuisvoelt in de wereld.

Dat de map groter is, komt natuurlijk omdat er minder detail in zit. Zand renderen gaat toch wat beter dan een downtown stad ;) Al is het niet lelijk, vooral vuur en explosies zijn gaaf.

Verder genoeg te doen en voorlopig genoeg afwisseling. Ik twijfel echter of ik wel zin heb om hem 100% te halen. Maar verhaal uitspelen doe ik in ieder geval.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:45:
[...]

Ik zag m laatst liggen maar de screenshots en de filmpjes die ik er van heb gezien trokken me nog niet zo erg. De wereld leek me nogal saai en verlaten. Logisch gezien de setting maar ik zal vooral links woestijn en rechts zand en hier en daar een bergje. Een soort Borderlands maar dan kaler. Ter vergelijking met Far Cry 4, met z'n uitgebreide omgeving, dieren en flora stak het maar armetierig af. Is dat ook zo of valt het best mee?
Er zijn geen bomen en dieren, maar aan de andere kant kun je daardoor wel flink meer los met je auto. Tot nu toe heb ik het nog niet gemist. De nadruk ligt hier ook meer op het rijden terwijl FC meer loopwerk is.

@v8power: minimale dips tot 28fps en een zeldzame tot 26 en wat tearing in het character model van Max, maar das waarschijnlijk gewoon een bug. Dat soort kleine dips ga ik niet merken gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-09 12:14
ralph075 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:43:
[...]

Weet niet of anderen deze al hebben gebruikt, maar bij een nieuw model bestaat het risico op 'bad luck'. Het zal niet de eerste keer zijn dat een externe HDD in plaats van een normale connector opeens een gesoldeerde aansluiting heeft, nadat er een opvolger is uitgekomen.
Vervelend dit. Stond net op het punt om mijn 500gb te upgraden naar 2tb.

Heeft iemand ervaring met de nieuwe versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 17:49:
[...]

Vervelend dit. Stond net op het punt om mijn 500gb te upgraden naar 2tb.

Heeft iemand ervaring met de nieuwe versies?
Geen ervaring met de nieuwe maar wel met de 'oude' ps4. Daar is het echt een eitje om je hdd te vervangen. Sony maakt t gewoon ook mogelijk om te upgraden en heeft dit ook altijd zo gepresenteerd. Dat soldeer verhaal geloof ik dus helemaal niks van.

http://faq.nl.playstation...hijf-van-je-ps4™-upgraden

[ Voor 9% gewijzigd door Erik-1980 op 05-09-2015 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:50
Dat soldeer verhaal geldt dan ook voor de hdd, niet de PS4. Dus het ligt het hem vooral aan de hdd of die gesoldeerd is in de externe behuizing.

[ Voor 43% gewijzigd door ChuckyDevil op 05-09-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
ik denk dat hij bedoelt dat een externe hd is gesoldeerd aan zijn stekker , dus die kan je niet los maken om in een ps4 te zetten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Nu online

Pixelmagic

Ubergeek

Jumpman schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:55:
[...]

De promo disc van Knack komt met een gewoon doosje, echter geen boekje. Heb er hier een paar liggen.
Ok, maar is de promo ook daadwerkelijk de volledige game ?

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 21:08
Pixelmagic schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:53:
[...]

Ok, maar is de promo ook daadwerkelijk de volledige game ?
Ja, gewoon exact hetzelfde.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Nu online

Pixelmagic

Ubergeek

Ok, dank je

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Erik-1980 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:54:
[...]

Geen ervaring met de nieuwe maar wel met de 'oude' ps4. Daar is het echt een eitje om je hdd te vervangen. Sony maakt t gewoon ook mogelijk om te upgraden en heeft dit ook altijd zo gepresenteerd. Dat soldeer verhaal geloof ik dus helemaal niks van.

http://faq.nl.playstation...hijf-van-je-ps4™-upgraden
Ik heb de nieuwe (matte) versie ps4, maar doelde inderdaad op de hdd. Ik heb ook niet de mogelijkheid om de hdd terug te brengen, aangezien de garantie vervalt bij het open schroeven.

Hoe bevallen de (interne) hdd's van toshiba? Iemand daar ervaring mee? Die kosten namelijk ook rond de € 90,-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ChuckyDevil schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 20:19:
Dat soldeer verhaal geldt dan ook voor de hdd, niet de PS4. Dus het ligt het hem vooral aan de hdd of die gesoldeerd is in de externe behuizing.
Dit inderdaad, het gaat om de nieuwe versie van de externe Seagate-schijf, waarbij de vraag is hoe deze in de omhulsel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:58:
[...]

Ik heb de nieuwe (matte) versie ps4, maar doelde inderdaad op de hdd. Ik heb ook niet de mogelijkheid om de hdd terug te brengen, aangezien de garantie vervalt bij het open schroeven.

Hoe bevallen de (interne) hdd's van toshiba? Iemand daar ervaring mee? Die kosten namelijk ook rond de € 90,-.
Als het gewoon netjes lukt. Ze gaan het ding denk ik niet in de winkel uit elkaar halen om te kijken of je 'm open hebt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Fan van Japanse Anime & Drama? Download dan de Crunchyroll app naar jouw PS4, PS3 of PS Vita!

http://blog.eu.playstatio...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CONHktAUkAEu-ag.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
v8power67 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:47:
Zie op digital foundry dat de x1 versie de betere is van mad max... niet zoals in begin met ac unity, maar ietsje stabielere fps en verder een bepaalde grafische setting die mist op ps4.
Beetje apart, zal wel marketing iets zijn of een luie dev.
Maar was wel benieuwd naar deze game. Maar als hij op de x1 beter is zegt het wat over de dev zijn inzet op de ps4... zal wel op x1 ontwikkelt zijn en simpel geport en klaar.. zonde.
Mag freakin hopen dat dit met just cause 3 niet gebeurt!!
Heeft de xb1 dezelfde resolutie dan de ps4 dan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:58:
[...]

Aha, zelf de seagate 2Tb externe hdd gebruikt. Bij mediamarkt was deze laatst nog volop leverbaar maar weet niet hoe dat nu is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Grew home is echt een rustgevende platformer die helemaal tot z'n recht komt op de tv met een controller. Beter dan al die 2d indie platformers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op zondag 06 september 2015 @ 11:51:
[...]

Aha, zelf de seagate 2Tb externe hdd gebruikt. Bij mediamarkt was deze laatst nog volop leverbaar maar weet niet hoe dat nu is....
Deze werkt perfect:

http://www.mediamarkt.nl/...9,1225187.html?langId=-11

Heb em zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

kazuka schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:55:
* kazuka pakt popcorn erbij :+

Iemand hier Grow Home ook al gespeeld? Valt me op dat de port niet heel geweldig is van de PC versie. Veel tearing en hickups. Wel jammer, want vind het een leuk tussendoortje.
Ja die heb ik gespeeld en inmiddels ook alweer verwijderd. Ik vond het een behoorlijke tegenvaller moet ik zeggen. Het speelt niet altijd even lekker en het geheel vond ik nogal saai (maar dat is persoonlijke smaak). Ik merk dat is steeds meer games uit de maandelijkse collectie nauwelijks speel na een enkele keer proberen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:32:
PlayStation NL ‏

Fan van Japanse Anime & Drama? Download dan de Crunchyroll app naar jouw PS4, PS3 of PS Vita!

http://blog.eu.playstatio...&adbpl=tw&adbpr=168456306

[afbeelding]
Uiteindelijk ja.. heeft ze lang genoeg gekost. Maar ja, ANime in EU is een beetje taboe. Stel je voor dat iemand dat leuk vind 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
AtlAntA schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:49:
[...]

Jup beide 1080p/30

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:14:
Uiteindelijk ja.. heeft ze lang genoeg gekost. Maar ja, ANime in EU is een beetje taboe. Stel je voor dat iemand dat leuk vind 8)7
Voor de echte fans is die app meer dan welkom en vandaag beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat was al duidelijk want hij quote je bericht waar dat al in staat.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Je hebt dus ook de 'nieuwe' versie? Als dat zo is ga ik 'm morgen ook kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:30:
[...]

joh, echt? Oo

Wat ik bedoel dat in Nederland de markt stukken kleiner is dan in Italie/zwitserland/duitsland etc. In Nederland wordt je gestoord verklaard als je er naar kijkt

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OnderDeMotorkap schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:53:
Je hebt dus ook de 'nieuwe' versie? Als dat zo is ga ik 'm morgen ook kopen :)
Ik heb de mijne 3 maanden geleden daar gekocht en die werkt perfect in de PS4.

Bij de mensen op dit forum die daarvoor en later dan mij de harddisk gekocht hebben
werkte het ook perfect.
corset schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:03:
joh, echt? Oo

Wat ik bedoel dat in Nederland de markt stukken kleiner is dan in Italie/zwitserland/duitsland etc. In Nederland wordt je gestoord verklaard als je er naar kijkt
Niet schamen, maar gewoon naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij en ik hebben denk ik niet de nieuwe versie Dennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier wel gehoord over een Hitachi hardeschijf waarvan de nieuwste gesoldeerd was.

Over de Seagate heb ik niks gehoord in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:30:
[...]

De echte fan heeft de app al sinds release via de US Store ;) Een echte fan gaat niet wachten tot de app in de EU Store komt en wachten met het aanmaken van een US Store account voor de app.

En het valt erg mee hoor hoe men tegen anime aankijkt in Nederland. Genoeg mensen die ik ken die anime wel cool vinden, mensen waar ik het niet eens van zou verwachten. Anime begint ook meer een 'cool' iets te worden, net als gamen. Gamen en anime zijn al lang niet meer voor de 'nerds'.

[ Voor 27% gewijzigd door ASNNetworks op 06-09-2015 16:47 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ASNNetworks schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:45:
[...]

De echte fan heeft de app al sinds release via de US Store ;) Een echte fan gaat niet wachten tot de app in de EU Store komt en wachten met het aanmaken van een US Store account voor de app.

En het valt erg mee hoor hoe men tegen anime aankijkt in Nederland. Genoeg mensen die ik ken die anime wel cool vinden, mensen waar ik het niet eens van zou verwachten. Anime begint ook meer een 'cool' iets te worden, net als gamen. Gamen en anime zijn al lang niet meer voor de 'nerds'.
Klopt, wat ik meer bedoel. Als ik in een van de 3 eerder genoemde landen in een boekenzaak loop, ik meer dan genoeg manga kan kopen. Van de grotere titels (Attack on Titan, Naruto en meer van die saaie zooi) tot de wat meer exotischere (Kaori Yuki, en de andere wat oudere artiesten). Hier in Nederland nog niet, ja, of een zeer slecht vertaalde NL manga met nederlandse namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshots en video tonen het prachtige dynamische PS4 thema van Uncharted 4: A Thief’s End:

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_55ec1da2ecd77.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_55ec1db7a9f97.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41
Vind alle themes tot nu toe eigenlijk maar matig. Verandert sowieso niet zoveel. Heb maar weer de standaard ingesteld.

Als we nou eens onze eigen achtergrond mochten gebruiken. ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:01:
Dit wil ik ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:22:
[...]

Ik heb de mijne 3 maanden geleden daar gekocht en die werkt perfect in de PS4.

Bij de mensen op dit forum die daarvoor en later dan mij de harddisk gekocht hebben
werkte het ook perfect.

[...]

Niet schamen, maar gewoon naar kijken.
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:41:
Ik heb hier wel gehoord over een Hitachi hardeschijf waarvan de nieuwste gesoldeerd was.

Over de Seagate heb ik niks gehoord in ieder geval.
Heb net de nieuwe versie gehaald bij de mediamarkt en open geschroefd. De boel is niet gesoldeerd, dus bruikbaar voor het swappen van de hdd. Wel kostte hij voorheen ongeveer € 15,- minder.

Dus voor de duidelijkheid (en wellicht handig voor de zoekfunctie): De nieuwe versie Seagate Expansion 2tb externe hdd is bruikbaar voor de Playstation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:43

The_Worst

Unox

Vind alle themes tot nu toe eigenlijk maar matig. Verandert sowieso niet zoveel. Heb maar weer de standaard ingesteld.

Gaat niet gebeuren aangezien ze dan die matige thema's dan helemaal niet kunnen slijten.

Draai hier nog steeds de standaard blauwe zonder interface geluid.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Heb vandaag 3 games gekocht voor mijn ps4.

- metal gear solid
- dragon age
- dying light

Hoefde er maar 2 te betalen xD.

Ben net begonnen met phantom pain. Wat een vet begin!. Ik begrijp er nada van, maar dat mag de pret niet drukken. Verder ben ik erg onder de indruk van de graphics! behalve de schaduws dan. :P Jammere vond ik wel dat ik niet met mijn avatar kon spelen. (ik vet blij toen ik mijn character moest maken....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 06-10 09:41
DeeSung schreef op zondag 06 september 2015 @ 22:17:
Heb vandaag 3 games gekocht voor mijn ps4.

- metal gear solid
- dragon age
- dying light

Hoefde er maar 2 te betalen xD.

Ben net begonnen met phantom pain. Wat een vet begin!. Ik begrijp er nada van, maar dat mag de pret niet drukken. Verder ben ik erg onder de indruk van de graphics! behalve de schaduws dan. :P Jammere vond ik wel dat ik niet met mijn avatar kon spelen. (ik vet blij toen ik mijn character moest maken....).
ja, hier ook. Ik vol overgave een poppetje maken en dan mag je er niet mee spelen :'(
Ws is dat voor de multiplayer die ik toch niet ga spelen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik vond het wel een mooie manier om met je verwachtingen te klooien. Heb er intussen aardig wat uurtjes in de game zitten (28%) en ben best onder de indruk (stealth games gaan normaliter snel vervelen hier).

En dan over ruim een week Destiny The Taken King, en in november Fallout 4 en Star Wars Battlefront. En wellicht nog meer (bijv. Until Dawn zodra die in de korting gaat). Smuljaar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
AtlAntA schreef op zondag 06 september 2015 @ 10:49:
[...]

De PS4 versie heeft grafische effecten die de XO versie en pc versie niet heeft;

If you guys watch the NXGamer video NeoGAF Thread Here you'll see the PS4 version has lighting and volumetric effects the the other 2 versions don't have, that are causing the slight drops. Of course DF doesn't mention it because... Well who knows.

http://www.neogaf.com/for...1107404&highlight=mad+max

[ Voor 6% gewijzigd door Recon24 op 07-09-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nu al 2 weekenden een poging gedaan om een 2TB HDD in te bouwen. Maak eerst een backup van de huidige data naar een externe HDD, vervolgens zet ik de 2TB HDD in de PS4, restore de PS firmware en kies voor restore data. En dat mislukt dan wegens beschadigd backup bestand. Nieuwe backup gemaakt (duurt zo'n 4 uur ofzo) en vervolgens weer hetzelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:23:
Nu al 2 weekenden een poging gedaan om een 2TB HDD in te bouwen. Maak eerst een backup van de huidige data naar een externe HDD, vervolgens zet ik de 2TB HDD in de PS4, restore de PS firmware en kies voor restore data. En dat mislukt dan wegens beschadigd backup bestand. Nieuwe backup gemaakt (duurt zo'n 4 uur ofzo) en vervolgens weer hetzelfde probleem..
Misschien is gewoon de data op de PS4 harddisk zelf beschadigd?

Met andere woorden: geen backup van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 25-09 10:19
Afgelopen vrijdag heb ik toch de volledige game en season pass voor Driveclub gekocht. Erg vermakelijke race game. In het Driveclub topic zelf heb ik wat meer over mijn eerste botservaringen geschreven.
Verder kon ik Rayman Legends voor 12 euro niet laten liggen. Heb er nu al de nodige hilarische momenten mee gehad. Vooral dat level 'Rock that Castle' vond ik geweldig.
Ben ook maar begonnen aan de daily en weekly challenges. Ik merk dat dit soort uitdagingen die je in je eentje doet maar toch uiteindelijk geplaatst wordt op een globale lijst wel heel erg leuk zijn. Steeds maar proberen een paar plaatsjes te stijgen. Hetzelfde is dus ook mogelijk bij Driveclub. Dit soort competitieve elementen vind ik leuker dan de echte multiplayer games.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Voor zoonlief O-) ook Rayman Legends gekocht, leuke prijs zo :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w9hEoB0.png

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

MisterMichel schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:36:
Afgelopen vrijdag heb ik toch de volledige game en season pass voor Driveclub gekocht. Erg vermakelijke race game. In het Driveclub topic zelf heb ik wat meer over mijn eerste botservaringen geschreven.
Verder kon ik Rayman Legends voor 12 euro niet laten liggen. Heb er nu al de nodige hilarische momenten mee gehad. Vooral dat level 'Rock that Castle' vond ik geweldig.
Ben ook maar begonnen aan de daily en weekly challenges. Ik merk dat dit soort uitdagingen die je in je eentje doet maar toch uiteindelijk geplaatst wordt op een globale lijst wel heel erg leuk zijn. Steeds maar proberen een paar plaatsjes te stijgen. Hetzelfde is dus ook mogelijk bij Driveclub. Dit soort competitieve elementen vind ik leuker dan de echte multiplayer games.
Ik heb destijds de volle mep betaald voor Rayman, maar nooit spijt van gehad. Dat spel is geniaal. Omdat ik niet goed genoeg ben voor diamanten medailles bij die challenges heb ik volgens mij 3 maanden lang elke dag zo'n challenge gedaan. Ben trots op die platinum. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 18:34
OnderDeMotorkap schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:43:
[...]

[...]

Heb net de nieuwe versie gehaald bij de mediamarkt en open geschroefd. De boel is niet gesoldeerd, dus bruikbaar voor het swappen van de hdd. Wel kostte hij voorheen ongeveer € 15,- minder.

Dus voor de duidelijkheid (en wellicht handig voor de zoekfunctie): De nieuwe versie Seagate Expansion 2tb externe hdd is bruikbaar voor de Playstation 4.
Heb je voor mij de link naar de mm website of de exacte nummer van die externe schuif?

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15
Until Dawn gisteren uitgespeeld. Game is niet al te lang (10 chapters, denk max. 10 uur als je voor alle clues etc. gaat). Man oh man, wat een game. Je moet natuurlijk houden van een interactieve film a la Heavy Rain en Beyond Two Souls. Ik vind alleen deze poging stukken beter qua sfeer, verhaal en tja.. die graphics. Het schijnt op de engine van Killzone Shadowfalls te lopen (dus Gorilla Games uit A'dam) en dat is te zien. Denk niet dat ik ooit zulke haardscherpe soms tegen foto realistisch aan graphics gezien heb.

Nu MSG maar ben nog niet overtuigd, denk dat ik me ga vervelen na de tig-ste basis in Aghanistan. Van wat ik op Youtube gezien hebt (theBrad) is het vrij eentonig. Dropping, paard op, Afghanistan, bad guys aan ballonnen hangen, C4 plaatsen, extraction zone etc.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

spaceboy schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:08:
[...]

Ik heb destijds de volle mep betaald voor Rayman, maar nooit spijt van gehad. Dat spel is geniaal. Omdat ik niet goed genoeg ben voor diamanten medailles bij die challenges heb ik volgens mij 3 maanden lang elke dag zo'n challenge gedaan. Ben trots op die platinum. :P
Heerlijk spel idd. Dat laatste stapje kon ik alleen niet opbrengen :D Heb nog wel de 1 mil lums gedaan. Maar awesome level 11? ( was het 11?) heb ik mij niet toe kunnen zetten.

Hoop dat er nog zo'n rayman komt. Insta buy op release dag :)

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 07-09-2015 09:42 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:33:
[...]

Misschien is gewoon de data op de PS4 harddisk zelf beschadigd?

Met andere woorden: geen backup van te maken.
Bij de PS3 kon je een repair van je file systeem doen, moest alleen in recovery mode (power button indrukken nadat je hem aangezet had met diezelfde button). Dacht dat de PS4 dezelfde feature had. Zou ik eerst doen voordat je een back-up maakt. Kan best zijn dat er iets in het file systeem corrupt is.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
Dmp1982 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:34:
[...]

Heb je voor mij de link naar de mm website of de exacte nummer van die externe schuif?
Alstu:

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Het open maken van de externe hdd kan een beetje tricky zijn, maar op youtube staan how to's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

Laatste dag om gebruik te maken van de weekdeal: Saints Row 4: Re-Elected + Gat Out Of Hell voor maar 24,99!

http://www.bol.com/nl/p/s...of-hell/9200000032856110/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
loekf2 schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:39:
Until Dawn gisteren uitgespeeld. Game is niet al te lang (10 chapters, denk max. 10 uur als je voor alle clues etc. gaat). Man oh man, wat een game. Je moet natuurlijk houden van een interactieve film a la Heavy Rain en Beyond Two Souls. Ik vind alleen deze poging stukken beter qua sfeer, verhaal en tja.. die graphics. Het schijnt op de engine van Killzone Shadowfalls te lopen (dus Gorilla Games uit A'dam) en dat is te zien. Denk niet dat ik ooit zulke haardscherpe soms tegen foto realistisch aan graphics gezien heb.

Nu MSG maar ben nog niet overtuigd, denk dat ik me ga vervelen na de tig-ste basis in Aghanistan. Van wat ik op Youtube gezien hebt (theBrad) is het vrij eentonig. Dropping, paard op, Afghanistan, bad guys aan ballonnen hangen, C4 plaatsen, extraction zone etc.
Ben nog niet zo ver, maar inderdaad een prachtig spel. Mooie sfeer ook. Alleen blaast mijn PS4 wel heel erg vaak en luid tijdens het spelen. Wel jammer omdat je bij "enge" momenten liever geen stofzuiger wilt horen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
TheKillingBean schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:57:
[...]

Ben nog niet zo ver, maar inderdaad een prachtig spel. Mooie sfeer ook. Alleen blaast mijn PS4 wel heel erg vaak en luid tijdens het spelen. Wel jammer omdat je bij "enge" momenten liever geen stofzuiger wilt horen.
Viel mij ook op. PS4 moet flink werken om die graphics uit te spuugen. Als dat bij nieuwere games (denk ook UC4 etc) de gewoonte wordt, maar eens denken aan een nieuwer model (CH1200). Hoewel het maar zo'n 4 dB scheelt. Niet helemaal zeker hoe je dat interpreteert.... 40% minder herrie ?

Mijn oude PS3 Slim was ook een herrie maker.

Denk ook dat het aan de wat "zomerse" temp in de kamer ligt. Toen ik 's avonds de laatste chapters speelde sprong ie niet in de herrie mode, 1-2 graden kan dus best verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:20
Ben wel aan het twijfelen om Until Dawn te halen, ik vond Heavy Rain echt vet maar ben niet zo'n fan van horror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Poulske schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:33:
Ben wel aan het twijfelen om Until Dawn te halen, ik vond Heavy Rain echt vet maar ben niet zo'n fan van horror.
Ik heb mijn vriendin hem zien (uit)spelen en was niet erg onder de indruk, slappe jumpscares en een hoog saw gehalte.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verderf schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:36:
[...]

Ik heb mijn vriendin hem zien (uit)spelen en was niet erg onder de indruk, slappe jumpscares en een hoog saw gehalte.
Ik heb met iemand op YT meegekeken. Vond het ook wel meevallen.

Vond Heavy Rain stukken beter.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik wil Until Dawn ook wel spelen, maar ik wacht wel tot die wat in prijs gezakt is.

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 07-09-2015 12:14 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 20:17

Ik ben nu zelf een uurtje of 6 in MGS en ik vind het echt heel gaaf. Ben dan ook wel redelijk fan van de serie, maar het verhaal brengt het echt verder dan simpel missies herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Roeligan schreef op maandag 07 september 2015 @ 08:53:
Voor zoonlief O-) ook Rayman Legends gekocht, leuke prijs zo :)

[afbeelding]
Ah nice, die had ik vorige week bijna voor 25 gekocht :D
Keertje geluk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:31:
Screenshots en video tonen het prachtige dynamische PS4 thema van Uncharted 4: A Thief’s End:
Prachtig? 60 fps? kom op zeg.. het is een thema, die je misschien wat? 30 seconden ziet. Je gaat gelijk naar de store, game, app en je bent klaar.

Goed om te zien dat de marketing machine werkt

"kijk mensen 60 fps thema! pre-order!" en de spelers staan massaal klaar.

Geef mij maar gewoon een static thema die z'n werk doet. meestal sta ik toch in een game/netflix, en bij Spotify staat de TV toch uit (audio gaat gewoon door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:20
Verderf schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:36:
[...]

Aaah oke mooi, dan wacht ik tot een aanbieding. Ben toch nog bezig met MGS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Het nut ontgaat mij ook. Net als het hele trophies gebeuren en alle social features. Totaal overbodig wat mij betreft. Misschien dat het de leeftijd is, ik kom nog uit de tijd dat een console helemaal geen OS had, cartridge erin en aanzetten.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat het thema ook op de standaard blauwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Gister in de stad naar de Intertoys gegaan. De 1216 had hij staan icm met God of War 3. Toen ik vroeg welke bundels er nog meer binnen gaan komen met de 1216 kon hij mij dit niet vertellen. Het is blijkbaar ook maar gokken wat hij binnen krijgt, want van de GOW3 bundles zat er ook nog een oude versie 500GB bij.

Hij verwacht echter wel dat de BOP3 bundles eraan gaan komen en dat er dan een 1216 bij zou kunnen zitten. Beste wat je kan doen is fysiek de winkels binnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Aaargh! schreef op maandag 07 september 2015 @ 12:59:
[...]

Het nut ontgaat mij ook. Net als het hele trophies gebeuren en alle social features. Totaal overbodig wat mij betreft. Misschien dat het de leeftijd is, ik kom nog uit de tijd dat een console helemaal geen OS had, cartridge erin en aanzetten.
Thema's vind ik ook onzin. Maar de trophies kan ik me nog wel in vinden. Het is voor mij soms ook dat ik me een doel kan stellen in een game. Buiten het normale uitspelen natuurlijk, zitten er soms trophies bij waar je speciale dingen voor moet doen waar ik anders niet voor getriggerd werd.

Niet dat ik een trophy hunter ben hoor, maar voor sommige games, die ik echt vet vind, wil ik gewoon platinum proberen :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Scrisissszzz schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:04:
[...]

Thema's vind ik ook onzin. Maar de trophies kan ik me nog wel in vinden. Het is voor mij soms ook dat ik me een doel kan stellen in een game. Buiten het normale uitspelen natuurlijk, zitten er soms trophies bij waar je speciale dingen voor moet doen waar ik anders niet voor getriggerd werd.
Tja, ik speel meestal alleen de campaign/story-mode en als ik daar mee klaar ben dan ben ik ook wel klaar met 't spel.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Aaargh! schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:08:
[...]

Tja, ik speel meestal alleen de campaign/story-mode en als ik daar mee klaar ben dan ben ik ook wel klaar met 't spel.
Niks mis mee toch :) iedereen moet gamen zoals hij/zij dat wilt.

Er zijn ook maar een handjevol games waar ik meer mee doe hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ik ben nu in chapter 7, zaterdag met een paar vrienden weer weten te spelen. Laatste hoofdstukken doe ik wederom maar met bezoek, gedeelde smart is halve smart. Geweldig spel, net als HR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Laatst online: 19:56
Ik zit nog een beetje te wachten op een leuke deal voor de ps4. Het valt me alleen op dat er tegenwoordig niet echt goede aanbiedingen te vinden zijn. Tijdje wachten dus maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000047783547/

Leuke prijs voor een 1TB versie (met special cover) incl de deluxe versie van SW:B

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 13:32
Daimen schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:13:
Ik zit nog een beetje te wachten op een leuke deal voor de ps4. Het valt me alleen op dat er tegenwoordig niet echt goede aanbiedingen te vinden zijn. Tijdje wachten dus maar :(
Huidige aanbod is volgens mij PS4 + God of war + Driveclub (of vergelijkbare) + controller voor €399.
Lijkt dus nog steeds sprekend op de vele aanbiedingen van een jaar geleden, want de twee genoemde games zijn geen full price meer.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 13:32
Roeligan schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:23:
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000047783547/

Leuke prijs voor een 1TB versie (met special cover) incl de deluxe versie van SW:B
Zou toch liever deze special edition hebben... :9~
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2015/03/ps4hard.jpg
€429, maar dan slechts een 500gb versie.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:13:
Zou toch liever deze special edition hebben... :9~
[afbeelding]
€429, maar dan slechts een 500gb versie.
Is dat er eentje van de beroemde cuh 1200 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:26:
[...]

Is dat er eentje van de beroemde cuh 1200 versie?
Het MGS5 pack is inderdaad een CUH-1200, the second coming of Jesus in console vorm als je sommigen moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD5k schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:35:
[...]

Het MGS5 pack is inderdaad een CUH-1200, the second coming of Jesus in console vorm als je sommigen moet geloven.
Ik heb even gegoogled naar plaatjes van de dozen van de verschillende MGS V packs:

Er staat overal cuh 1100 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
[...]

_O- _O-

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

haha, is het zoveel beter dan? mijn versie staat hier inmiddels al 2 jaar, naar volle tevredenheid! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

See how @mediamolecule brought atoi to life for the new Tearaway Unfolded TV advert:

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/COTsNM9VEAAVI26.jpg

PlayStation Europe ‏

Striking watercolour adventure Beyond Eyes arrives on PS4 this week. Find out more:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/COTkzeaUsAAV4XE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:37:
[...]

Ik heb even gegoogled naar plaatjes van de dozen van de verschillende MGS V packs:

Er staat overal cuh 1100 op.
Ik zie het ook op de renders van de doos staan inderdaad, maar in juni/juli werd beweerd dat het om de 1200 zou gaan.
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 16:40:
[...]

haha, is het zoveel beter dan? mijn versie staat hier inmiddels al 2 jaar, naar volle tevredenheid! oOo
Nee hoor, dat was niet serieus, gewoon een revisie zoals er zoveel van elke console uitkomen. :P
Hij wordt iets zuiniger, maar de voornaamste reden zal waarschijnlijk zijn dat de productiekosten lager zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door SD5k op 07-09-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:50
Anderhalf uur verder, maar wel bijna de FIFA 16 demo binnengehaald via een aangemaakt NZ account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:11

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat ik van MGS gezien heb is het inderdaad erg herhalen. Ik denk dat de open wereld aanpak het spel niet echt veel goeds heeft gedaan, maar wellicht zit ik er helemaal langs. Ik zal het denk ik niet gaan spelen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ter info;

Bij mediamarkt Eindhoven hebben ze 1216A bundels met mgs5 voor €399

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:42
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 17:08:

PlayStation Europe ‏

Striking watercolour adventure Beyond Eyes arrives on PS4 this week. Find out more:

[afbeelding]
Erg nice. Ik dacht eerst dat dit een Xbone exclusive was, maar gelukkig is dat niet het geval. Leuk weetje: de game is gemaakt door een Nederlander.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die persee een 1200 ps4 willen hebben :'). Op het iets zuiniger na (wat je amper merkt op je energierekening) weinig tot geen verschil. Ook de nieuwe exemplaren blijken gewoon een storend geluid (jet engine) te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb een USB ventilatortje op de USB van mijn ps4 aangesloten. De airflow is nu zo goed in mijn kastje dat ik nooit meet wat hoor.
Ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
uchiha tijntje schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:01:
[...]

Wat ik van MGS gezien heb is het inderdaad erg herhalen. Ik denk dat de open wereld aanpak het spel niet echt veel goeds heeft gedaan, maar wellicht zit ik er helemaal langs. Ik zal het denk ik niet gaan spelen.
De open wereld aanpak is juist het beste wat ze gedaan hebben. Je hebt nu zoveel mogelijkheden om in een missie toe te passen. Dag en nacht cyclus is ook zeer mooi gedaan. Voor de dertigers onder ons. Het doet me erg denken aan Commando's vroeger op de pc. Looplijnen leren, uit de schijnwerpers blijven en stuk voor stuk je vijanden uitschakelen. Ik breng ze allemaal buiten de basis en snij ze de keel door. Geen gezeik meer met gasten die opstaan :+

Zeer verslavende game met een goed verhaal

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik ben veels te ongeduldig met MGSV. Ven al zat keren doodgegaan xD. Heb nu 8 uur in de game zitten en 3 procent complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik 6 uur 1% complete. Zo doe je er wel een jaar over...

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Theo27 schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:24:
[...]

De open wereld aanpak is juist het beste wat ze gedaan hebben. Je hebt nu zoveel mogelijkheden om in een missie toe te passen. Dag en nacht cyclus is ook zeer mooi gedaan. Voor de dertigers onder ons. Het doet me erg denken aan Commando's vroeger op de pc. Looplijnen leren, uit de schijnwerpers blijven en stuk voor stuk je vijanden uitschakelen. Ik breng ze allemaal buiten de basis en snij ze de keel door. Geen gezeik meer met gasten die opstaan :+

Zeer verslavende game met een goed verhaal
Commandos, wat was dat toch een geniale game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:13
SemperFidelis schreef op maandag 07 september 2015 @ 22:46:
[...]

Commandos, wat was dat toch een geniale game.
Nou inderdaad. Die game zou wel weer eens een relaunch van mij mogen hebben.
Good old Eidos 😢

PSN ID = OTL002

Pagina: 1 ... 135 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link