[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The_Worst schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:29:
[...]

Je moet je wel aanmelden te zijner tijd maar iedereen gaat meedoen.
*O*

Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind GTA en MGS geen zak aan, maar dat wil nog niet zeggen dat het geen topgames zijn. :)
SqueakyClean schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:19:
Dishonored lijkt mij ook een goed spel, maar de slechte optimalisatie voor de PS4 houdt me nu tegen. Als we dit soort games kopen, zet het de Devs ook niet meer aan om een goed lopend spel neer te zetten. Kijk bijv. naar MGSV: loopt prachtig, Dag 1 patch van 400Mb en nog geen gigantische bugs.

Dishonored op de PS4 ziet er nu nogal afgeraffeld uit. Dat ga ik niet belonen... :N
Dishonored loopt prima hoor. Ja het had op 60fps moeten lopen en nieuwe textures, belichting en character models mogen hebben, maar de gameplay staat als een huis.

De trailer van deel 2 belooft een hoop, dus vandaar dat ik graag deel 1 nog eens wilde spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Demo van 2 vondt ik op de PS3 wel leuk, dus nu op de 4:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I6utwyZ.png

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:18
Roeligan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:23:
Demo van 2 vondt ik op de PS3 wel leuk, dus nu op de 4:

[afbeelding]
Deel 2 was ook een prima game. Deel 3 vind ik zelf helemaal niets. Waar ik in deel 2 nog echt het gevoel had dat ik een sniper was, viel dat gevoel me in deel 3 vies tegen. Is voornamelijk in de basis rondsluipen, wachten tot er omgevingsgeluid is en dan knallen. Erg veel herhaling qua gameplay. Ook de killcam had ik op een gegeven moment uitgezet, iets te eentonig.

En dishonered is een erg leuke en goede game. De PS4 versie ziet er idd niet erg indrukwekkend uit, ik meen dat deze ook maar €20 is. Dus wat moet je voor dit geld verwachten. Ik denk dat ik hem wel nog een keer ga kopen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:03
Die night operations DLC voor Battlefield 4 komt op de een of andere manier pas volgende week in de EU store, maar is wel vanuit de US Store te downloaden. ;)

Wil niet installeren, dat is dus geblokkeerd.
Het was te proberen, toch maar een weekje wachten zo lijkt het..

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 02-09-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vince22 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:36:
Mooi hoor al die nieuwe features in de nieuwe firmware, maar het enige wat ik wil zien is een popup als een vriend online komt, zoals dat bij de ps3 gebeurt.
Voor de rest mogen ze de update houden.
Inderdaad,
Dat is ook wat ik het meeste mis.

En dan nog de optie erbij dat je het per persoon kan aanzetten, anders word je gek als je een ruim gevulde vriendenlijst heb.

@Squekyclean.
True,
Alhoewel ik een 7 voor een spel niet laag vind :P, een 7 bij mij is gewoon goed :P

Alleen jammer dat dit zo gerushed is, met een aantal opties erbij had dit spel zo goed kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:00:
[...]

Inderdaad,
Dat is ook wat ik het meeste mis.

En dan nog de optie erbij dat je het per persoon kan aanzetten, anders word je gek als je een ruim gevulde vriendenlijst heb.
Hier zit ik ook al vanaf het begin met smart op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:28:
[...]

Deel 2 was ook een prima game. Deel 3 vind ik zelf helemaal niets. Waar ik in deel 2 nog echt het gevoel had dat ik een sniper was, viel dat gevoel me in deel 3 vies tegen. Is voornamelijk in de basis rondsluipen, wachten tot er omgevingsgeluid is en dan knallen. Erg veel herhaling qua gameplay. Ook de killcam had ik op een gegeven moment uitgezet, iets te eentonig.

En dishonered is een erg leuke en goede game. De PS4 versie ziet er idd niet erg indrukwekkend uit, ik meen dat deze ook maar €20 is. Dus wat moet je voor dit geld verwachten. Ik denk dat ik hem wel nog een keer ga kopen.
Ook een miskoop van mij, Sniper Elite. Heb geloof ik 2 missies gedaan en daarna nooit meer opgestart.

Wat zijn eigenlijk jullie grootste miskopen op de PS4? Die van mij in willekeurige volgorde:

Sniper Elite
Watch Dogs (gelukkig 2e hands en voor dezelfde prijs weer kunnen doorverkopen)
God of War
MGS Ground Zeroes

Verder GTA en Destiny die ik gelukkig geleend heb. Maar die hadden er ook absoluut tussen gekomen. Ik begrijp dat mensen ze tof vinden, maar het is niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor mij:

TLOU remastered, gimmicky gameplay. Teveel trial & error zonder gevoel er zelf invloed over te hebben
Watch Dogs, leuk spel! maar gelukkig maar voor 10 euro gepakt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk spel maar toch een miskoop ja?

Maar trial & error in TLoU? Juist niet toch? Als je gesnapt wordt kun je je opnieuw verstoppen of gewoon knallen. De grote invloed die je hebt op hoe je zaken aanpakt (stealth, schieten, bommen/molotovs, of gewoon helemaal ontwijken), is juist een van de sterke punten van die game, samen met de stealth mechanics (het geluid dat je bijvoorbeeld hoort vlak voordat een vijand je gaat zien). Wellicht heb je de game op een verkeerde manier gespeeld?

[ Voor 86% gewijzigd door bram1984 op 02-09-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01
Ik heb gelukkig nog geen miskoop gedaan op de PS4 :P
Nu koop ik ook lang niet meer zoveel games als ik deed op de PS3.
Mijn (bescheiden) PS4 lijstje tot nu toe: Battlefield 4, Flower, Killzone Shadow Fall, NFS Rivals, Pure Chess, Injustice Gods Among Us, AC Unity, AC Black Flag, Far Cry 4, Tomb Raider Definitive Edition, Bloodborne, Driveclub, Limbo, Mortal Kombat X, Batman Arkham Knight, Project Cars.
Dit jaar komt er ook niet zo heel veel nieuws meer in huis; ik wacht enkel op Street Fighter en FF XV. Verder misschien 1 of 2 games tussendoor, NFS en Horizon maken goede kans.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Watch Dogs was mijn ultieme miskoop, wat een &$^@*#$@ game...

Dit jaar komt iig Fallout 4 hier in huis. Uncharted collectie twijfel ik nog over maar misschien wel.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nny
  • Laatst online: 15-07 20:16

Nny

Voor mij was het Dragon Age Inquisition. Dacht dat spel heel leuk te gaan vinden, reviews waren goed. Maar uiteindelijk toch niet de game voor mij. Vooral de gameplay stond me tegen.

PSN, Twitter: NNY1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Sniper elite is zeker de moeite waard. Vooral als je een achievement hunter bent en ervoor zorgt dat je alle extra objectives wil halen.

Ik heb zelf een vraag aan jullie mede-tweakers. In de vakantie heb ik de Playstation 4 geleend van mijn broer. Op die playstation heb ik een eigen account gemaakt en een playstation plus abonnement afgesloten. Tijdens deze periode heb ik verschillende maandelijkse gratis spellen "gekocht" en gedownload. Denk hierbij aan Rocket league, LIMBO, Lara Croft: Temple of Osiris en Driveclub.

Over enkele dagen ontvang ik mijn eigen PS4 (kon de verleiding niet weerstaan) en vraag me dus af of deze spellen in mijn bibliotheek tevoorschijn gaan komen, omdat Sony deze games niet meer gratis aanbiedt. Ik behoud wel gewoon mijn PS-plus account. Heeft iemand hier ervaringen mee?

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn miskoop is 100% zeker Thief.
Gewoon een k*t game, meer kan ik niet zeggen haha.

Mijn beste aankoop tot nu toe op de ps4 is
The last of us Remastered.

Heb daar het meeste tijd in gestoken, en steek daar nog steeds tijd in..

@hierboven.
Die gratis psplus games zijn account gebonden, als je ze heb gekocht dan blijven ze zolang jij psplus heb altijd in je mediatheek staan, ook al heb je een nieuwe ps4.
Alleen wel eventjes zorgen dan je de nieuwe ps4 als Primair instelt :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:43:
Mijn miskoop is 100% zeker Thief.
Gewoon een k*t game, meer kan ik niet zeggen haha.
Voor mij ook, wat een bagger game inderdaad. Na een half uur spelen vond ik het wel genoeg.
Beste aankopen zijn voor mij GTA V en The Last of Us Remastered.

[ Voor 10% gewijzigd door Bapawe op 02-09-2015 13:47 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 23:03
Voor mij ook.
Heb m wel uitgespeeld, en dat was ook prima maar ook niet meer dan dat.

Destiny zou ik ook niet nog eens kopen.
Ze zijn vergeten een goede game te maken na 100 miljoen in een marketing campagne te hebben geïnvesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Mijn miskoop was Farming Simulator 15 :+ ja ik weet het, ik dacht: dat lijkt me wel grappig.. 2 avonden gespeeld en toen vond ik er al geen reet meer aan. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:43:
Mijn beste aankoop tot nu toe op de ps4 is
The last of us Remastered.

Heb daar het meeste tijd in gestoken, en steek daar nog steeds tijd in..

@hierboven.
Die gratis psplus games zijn account gebonden, als je ze heb gekocht dan blijven ze zolang jij psplus heb altijd in je mediatheek staan, ook al heb je een nieuwe ps4.
Alleen wel eventjes zorgen dan je de nieuwe ps4 als Primair instelt :)
Thnx voor je reply. Nu kan ik met een gerust hart mijn playstation in ontvangst nemen ^^

The last of us Remastered is een echte aanrader. Ik moest in het begin enorm wennen aan de hoeveelheid dialogues. Zodra je eenmaal in het verhaal gezogen bent, dan hou je maar goed vast! Kans op korte nachten =)

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Even FW 3.00 beta installeren hoor :D 8)

Echter werken bepaalde features dan helaas niet meer (Share Play, Remote Play en wat andere diensten werken alleen met 3.00 beta, dus kan ik het niet gebruiken met mn Vita voor Remote Play (heeft geen beta) en Share Play werkt niet met mensen die niet op 3.00 beta zitten.

Achja, zo nieuwsgierig als ik ben, neem ik dat maar voor lief.

[ Voor 80% gewijzigd door ASNNetworks op 02-09-2015 13:56 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:21

JSchut

.....

Mijn miskoop: Little Big planet 3. Totaal niks voor mij.
Beste game tot nu toe is toch wel GTA V denk ik. Diablo 3 op nummer 2.

Uncharted 4 wil ik graag in de pre-order zetten. Echter vraag ik mij af of er ook pre-order bonussen op de fysieke versies zitten. Kan daar verder nog weinig over vinden.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

This week’s PS Store discounts: Killzone Shadow Fall, Knack, Devil May Cry 4 SE, more:

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CN5K0SvVAAAOkgf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Miskoop: Watch Dogs(pre-order volle pond :'( ) TLOU, tja..gewoon niet mijn game, sorry boys..Killzone shadow fall...Wordt er niet warm of koud van. geprobeerd en paar uur in gestoken maar hield er snel mee op.

[ Voor 17% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 14:01 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heb je die precies gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:02:
[...]

Hoe heb je die precies gekregen?
Had me destijds opgegeven voor de beta (paar weken geleden) en kreeg net een mailtje met voucher code. Redeemen via de PS Store en via Software Update komt dan de Beta optie erbij te staan.

Ik ben benieuwd of ze nog wat andere aanpassingen hebben gedaan, hoop op een hoop snelheidsverbeteringen. Zeker met sharen is het systeem ****traag (zodra je de share knop indrukt etc).

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 02-09-2015 14:04 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:03:
[...]

Had me destijds opgegeven voor de beta (paar weken geleden) en kreeg net een mailtje met voucher code. Redeemen via de PS Store en via Software Update komt dan de Beta optie erbij te staan.
Ik hoop ook zo mail te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Ik heb die mail ook, maar ik wacht even af of er nog klachten naar voren komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja Jan, die vergeet ik nog! Thief. Ook niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank dennis, dmc4 maar ff gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Mijn grootste miskoop by far is Evil Within. Iets te veel gore voor mij en speelt ook niet lekker. Ik heb de game na een uur of 3 spelen verwijderd.

[ Voor 7% gewijzigd door steefje op 02-09-2015 14:24 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
SD5k schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:05:
Ik heb die mail ook, maar ik wacht even af of er nog klachten naar voren komen.
Via de Software Update (settings) kan je ook kiezen om weer 2.57 te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helaas geen Email over firmware 3.0 beta.

Als iemand een code voor mij heeft dank U.

Via DM graag.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En wat waren jullie "hidden gems"...?

Mijnes: The Swapper. Leuke gameplay, vreemd verhaal: gave ervaring.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/231160/header.jpg

Mijn miskoop: Far Cry 4. Half uurtje gespeeld... :O

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 02-09-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Swapper is inderdaad cool ja. Oddworld is ook erg tof. En Metro is erg ondergewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
SqueakyClean schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:39:

[afbeelding]

Ik vond onder andere secret ponchos veel leuker dan ik van te voren verwacht had, ook leuk met vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb met veel titels veel plezier gehad:
  • The last of us
  • Tomb Raider
  • Black Flag
  • Driveclub
  • GTA V
  • Infamous
  • Don't starve
  • Rocket League
  • Battle field
Deze spellen ook allemaal volledig uitgespeeld (in ieder geval story).

Daarnaast speel ik trouw minimaal wekelijks fifa.

Spellen die me wat tegenvielen zijn:
Unity (wel uitgespeeld) en Farcry 4 (niet uitgespeeld, had ik te leen).
Ook kom ik nog niet echt door The Order, maar daar moet ik nog maar eens mee verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Transistor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[afbeelding]

Ik vond zelf Limbo heel tof, gratis van PS+ toen gehad, en het is met een avondje uitgespeeld maar wel vermakelijk.
En Life is Strange vind ik tof, maar speel nu vooral bloodborne, om dat nou een hidden gem te noemen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Nederland

Op 29 september ligt NBA 2K16 in de winkel. In de game wordt samengewerkt met Foot Locker. Om dit te vieren, organiseren 2K Games, Foot Locker en PlayStation op 4 september een exclusief evenement in een Foot Locker store in Amsterdam. Wil jij erbij zijn en NBA 2K16 als één van de eersten spelen? Schrijf je dan in en maak kans op een toegangsticket.

Aanmelden kan op http://bit.ly/1UrkPO4

Let op! aanmelden kan alleen vandaag nog!

Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/p960x960/11919132_1162298453787432_3694654059755412165_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mijn grootste miskoop is met afstand Dragon Age Inquisition. Wat een ongeinspireerde bagger. Deel 1 was zo ontzettend goed, zonde.

Verder vond ik Arkham Knight ook erg tegenvallen. Suf, voorspelbaar verhaal, Batmobile die te prominent aanwezig is. Constante prompts in beeld wat je moet doen, waar je heen moet, welke knoppen je in moet drukken... Vreselijk. En vooral: geen bossfights a la Asylum & City.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind juist dat je op heel veel dingen zelf aangewezen bent in Arkham City. De meeste zijmissies moet je zelf maar vinden (brandweermannen, Firefly, seriemoordenaar, bommen, bom mannetjes). Viel mij althans op ten opzichte van de voorgaande games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verassing voor mij op de ps4 zijn er bij mij tot nu toe nog maar 2

Bound by Flame en shadow of mordor.

Van beide games had ik eigenlijk geen verwachtingen maar heb er uiteindelijk zeer veel plezier aan gehad(behalve bij de eindbaas van bound by flame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Toppers: Bloodborne, TLOU, PES15, Rocket League

Biggest Letdowns: The Order 1886, ik kom maar niet in het verhaal....van cutscene naar cutscene en tussendoor schieten. Lords of the Fallen: buggy as hell, wel uitgespeeld, maar met weinig plezier....

Hidden Gems:Strider, Riptide GP2

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Als ik nog een aantal kleine pareltjes mag aanraden zijn dat Oddworld, Valiant Hearts en Steam World Dig

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:23:
Leuk spel maar toch een miskoop ja?

Maar trial & error in TLoU? Juist niet toch? Als je gesnapt wordt kun je je opnieuw verstoppen of gewoon knallen. De grote invloed die je hebt op hoe je zaken aanpakt (stealth, schieten, bommen/molotovs, of gewoon helemaal ontwijken), is juist een van de sterke punten van die game, samen met de stealth mechanics (het geluid dat je bijvoorbeeld hoort vlak voordat een vijand je gaat zien). Wellicht heb je de game op een verkeerde manier gespeeld?
Nee hoor, gewoon niet mijn type spel. Als ik stealth wil:

Dishonored
MGS
Styx (vooral als ik een gigantisch slechte game wil spelen)
etc
etc

Mooie is, bij TLOU is het altijd "je vind het niks? je speelt het verkeerd!" Nee hoor, het is een geinige zaterdagavond game voor de 6-7 uur die de game kost, maar niet meer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carn82
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:46
In mijn ervaring komt TLOU op Hard (of hoger) pas goed tot zijn recht, omdat het anders wegens de overdaad aan items/ammo gewoon een knalfestijn is. Met Hard is het toch wel zuinig zijn en vaker de stealth-oplossing proberen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 23:16
Eens met hierboven. Heb zelf alleen maar op Hard gespeeld, dus weet niet hoe het is op andere niveau's, maar soms moet je wel stealth omdat je gewoon geen ammo hebt.

En natuurlijk constant het gebied afspeuren op dingen die je kunt gebruiken. Vond TLoU echt een topgame. Veel plezier aan gehad, ook de Left Behind dlc. Wacht nu met smart op de Nathan Drake Collection. Nog nooit een Uncharted game gespeeld, maar wat ik van de beelden van deel 4 heb gezien lijkt me dat echt top. Wil daarom de eerdere delen ook graag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

Ik heb nog geen echte miskopen gehad vind ik. Games als Watch_Dogs en Destiny waren niet zo goed als ik dacht maar ik heb in beiden toch nog wel 10-15+ uur zitten en dan is het al geen miskoop meer imo.

Hidden gem? Awesomenauts Assemble!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Handcrafted platformer Leo’s Fortune hits PS4 on 10 Sept, from Battlefield talent. Details:

http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CN50bWSUsAA155g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:59:
PlayStation Europe ‏

Handcrafted platformer Leo’s Fortune hits PS4 on 10 Sept, from Battlefield talent. Details:

http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Ziet er mooi uit, ben ook heel blij dat het een sidescroller is want die hadden we nog niet op de ps4 |:(
Ik wacht wel tot ie in de ps+ voorbijkomt :+

[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 02-09-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Games worden aan jouw account gekoppeld en niet aan een console.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:04
Toppers voor mij bloodborne en shadow of mordor.
Grootste teleurstelling A-C unity, wat een bug festijn zelfs na alle patches. Dragon age vond ik ook bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:09:
[...]

Nee hoor, gewoon niet mijn type spel. Als ik stealth wil:

Dishonored
MGS
Styx (vooral als ik een gigantisch slechte game wil spelen)
etc
etc

Mooie is, bij TLOU is het altijd "je vind het niks? je speelt het verkeerd!" Nee hoor, het is een geinige zaterdagavond game voor de 6-7 uur die de game kost, maar niet meer.
Haha 6-7 uur. Dat red je niet eens met een speedrun. Hoe kom je daarbij?

http://howlongtobeat.com/game.php?id=9997

Snap ik nog steeds niet wat je bedoelt met trial & error. Dat zit namelijk des te meer in MGS (gespot worden = fail) en totaal niet in TLoU. Tenzij je gewoon zuigt in de game en steeds doodgaat, wat ik me niet voor kan stellen. En dat je geen invloed hebt ben ik ook wel benieuwd naar, wat je daarmee bedoelt.

Mijn mening: MGS mocht willen dat het zulke goede stealth (en vooral ook controls) had als TLoU.

@DigitalError: doe jezelf een lol en speel die game lekker op je iPad. Ik ga dit niet eens downloaden als 'ie in de IGC langskomt.

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 02-09-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 23:42

Lapras

Ice beam

Far Cry 4 was een teleurstelling. Moet ik nog uitspelen.

Indie-pareltjes waren Child Of Light, Valiant Heart en Guacamelee. AAA topper was vooral TLOU. Heb me erg vermaakt met DA:I (maar hij is niet top) en werd positief verrast door AC:Unity. Na alle slechte verhalen vond ik hem best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht al lang genoemd, maar Killzone is nu € 14,99 in de Store. Intercept standalone DLC is € 6,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 18:40

spaceboy

Op grote hoogte

Al die mensen hier die Far Cry 4 niet wisten te waarderen...?? Vond hem heerlijk! Lekker rondcrossen/vliegen en je ding doen! Heerlijke game!

Ontopic: ik vond qua Indie ook Teslagrad best vermakelijk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01
Far Cry 4 ís ook heel vermakelijk.
Maar als je deel 3 hebt gespeeld brengt deel 4 absoluut niks nieuws.
Zelfs het verhaal is bijna één op één een kopie.
Ik vond deel 3 zó tof dat ik het niet erg vond om 'm nog een keer te spelen in de vorm van deel 4 ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb FC4 ook kapot gespeeld. Fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:30
You’ve been chosen to try out the PS4 3.00 System Software... nog iemand deze mail gehad en is het de moeite waard om een bèta te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:32:
[...]

Snap ik nog steeds niet wat je bedoelt met trial & error. Dat zit namelijk des te meer in MGS (gespot worden = fail) en totaal niet in TLoU. Tenzij je gewoon zuigt in de game en steeds doodgaat, wat ik me niet voor kan stellen. En dat je geen invloed hebt ben ik ook wel benieuwd naar, wat je daarmee bedoelt.

Mijn mening: MGS mocht willen dat het zulke goede stealth (en vooral ook controls) had als TLoU.

@DigitalError: doe jezelf een lol en speel die game lekker op je iPad. Ik ga dit niet eens downloaden als 'ie in de IGC langskomt.
hahaha... serieus? Speedrun record zit nu op 3:30:08 op Hard.. dus wat bedoel je precies? Bij mijn laatste wiskunde les was 3:30 nog steeds minder dan de 6-7 uur.

en sorry.. MGS (de grondlegger van stealth games sinds de MSX) slechter noemen qua stealth dan de tunnel game TLOU.. 8)7

Edit: Sorry! record zit nu op 03:20:00.. going down :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
[...]

Heb je wel MGS gespeeld? Het is helemaal niet FAIL zodra je gespot wordt, verre van zelfs. Dát is het mooie van MGS. Je kan spelen zoals je wil, super stealth en niemand killen of iedereen doodmaken en air support roepen. Of stealth tot je gepakt wordt en dan guns blazing. MGS heeft ALTIJD de mechanic gehad dat zodra je gespot bent, je kan verstoppen tot de alert status afkoelt. Dat is bij elk MGS deel al zo en nu niet anders.

"Mijn mening: MGS mocht willen dat het zulke goede stealth (en vooral ook controls) had als TLoU."
Dit is niet een mening. Hoe goed stealth in een game is kan je niet een 'mening' over hebben, dat is geen smaak kwestie. Je kan niet zeggen dit 'voelt' niet als stealth, het is simpelweg stealth, en ook nog eens erg uitgebreid.

De stealth van MGS is verreweg superieur vergeleken met alle games, helemaal TLOU waar stealth niks voorstelt gezien alles als tunnel werkt (eenmaal langs een poppetje en je hebt geen last meer van). De enige game die in de buurt komt en zich mag meten met MGS qua stealth is Hitman.

Dit is niet mijn mening, dit is simpelweg een feit. Ik reageer niet vaak met zo'n antwoord, maar zeggen dat MGS mocht willen net zo'n goede stealth te hebben als TLOU... sorry, kan ik niet serieus nemen.

toevoeging: wat hij wellicht bedoelt met "geen invloed hebben" is dat de game gaat zoals de game gaat. Het maakt in TLOU helemaal niet uit wat je doet en hoe je het doet. De game is niks anders dan een script met een level based system. Waar je de illusie krijgt dat je alles moet uitzoeken, terwijl het helemaal niet zo is. Prima game hoor TLOU, een van de beste storytelling games. Maar het gevoel dat je echt met iets bezig bent? Nee. Meer alsof je een spannende film kijkt waar jij de acties moet uitvoeren, maar wel volgens script. Uitvogelen hoe je aan de andere kant van het water moet komen verliest toch zn charme als je je bedenkt dat er maar één manier is ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 02-09-2015 20:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:02
Die bram heeft er geen verstand van,mgs is er mee geboren.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-10 14:21
Mizojojo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:43:
You’ve been chosen to try out the PS4 3.00 System Software... nog iemand deze mail gehad en is het de moeite waard om een bèta te proberen?
Ik zit er ook in. Communitys lijken mij tof. Er is een event kalender verschenen maar die je nog leeg. Verder zie ik niet echt verschil. Of nieuwe opties.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Amaze86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:07:
Die bram heeft er geen verstand van,mgs is er mee geboren.
ach die 6-7 uur statement was wel schattig, en ja.. die MGS statement maakte het af. Erg jammer dat het zo moet, maar ja.. blijkbaar is een negatieve mening over tlou niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:51:
[...]

hahaha... serieus? Speedrun record zit nu op 3:30:08 op Hard.. dus wat bedoel je precies? Bij mijn laatste wiskunde les was 3:30 nog steeds minder dan de 6-7 uur.

en sorry.. MGS (de grondlegger van stealth games sinds de MSX) slechter noemen qua stealth dan de tunnel game TLOU.. 8)7

Edit: Sorry! record zit nu op 03:20:00.. going down :)
Oké. Ik ging uit van de link die ik postte. My bad. Maar dat neemt nog niet weg dat een normale playthrough je minstens een uur of 15 kost. En als je echt geniet van de game en alles uitkamt, haal je de 20-25 uur (ik zat zelf op een uur of 23 de eerste keer). Dus je 6-7 uur is puur overdrijven en de game downplayen.

@ASN: Ik baseer me in dit geval op Ground Zeroes. Blijkbaar wat kort door de bocht, maar ik vond de hele boel gewoon totaal niet lekker werken en besturen. Bij TLoU heb ik veel meer het gevoel controle te hebben over wel of niet gespot worden. Het feit dat je in MGS met een kippenmasker kan rondlopen, in dozen kan sluipen en vijanden met ballonnen (I know, bestaat echt, maar toch) op uiterst cartoony wijze kan laten wegvliegen, is voor mij al een totale showstopper. Ook al hoef je het niet te gebruiken. Het feit alleen al dat het erin zit. En inderdaad, ik las hier of ergens anders eerder dat er in MGSV missies zitten waarbij je niet gespot mag worden, anders kun je opnieuw beginnen.
corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:43:
[...]

ach die 6-7 uur statement was wel schattig, en ja.. die MGS statement maakte het af. Erg jammer dat het zo moet, maar ja.. blijkbaar is een negatieve mening over tlou niet toegestaan
Natuurlijk mag je die hebben. Ik probeer alleen te begrijpen wat je bedoelt met "trial & error" (nogmaals: er zit geen trial & error in TLoU, tenzij het je doel is geen vuurwapens te gebruiken en je daardoor steeds savegames laadt) en het geen invloed hebben (als je lineair vs. sandbox bedoelt, dan is het duidelijk).

Die 6-7 uur statement is zeker schattig ja, maar compleet overtrokken. Niemand die TLoU voor het eerst speelt, komt onder de 10-15 uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:58

The_Worst

Unox

Hidden gem: Dying Light. Niet zo heel veel over gehoord maar behoort nu bij één van mijn meest gespeelde spellen.

Miskoop: Plants versus Zombies. Gezien op Twitch, leek mij lachen maar wat een buttspel. 25 dollar dus schade valt mee.

Watch Dogs, ook geen topspel maar toch nog wel wat uren mee vermaakt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Ik ben het met Bram eens dat MGS helemaal geen fantastische stealth-mechanics heeft. Splinter Cell doet het dan al beter. Vooral in de vroegere games vond ik de controls altijd zo houterig. Niet kunnen schieten en lopen tegelijk of dat je nooit in beweging bepaalde moves kon doen. En vaak kon je weinig doen aan gepakt te worden (of je moet echt als een schildpad te werk gaan), waardoor guns-blazing meestal de enige optie bleek. MGS1 heb ik vrij kapot gespeeld in de demo (maar uiteindelijk na het verkrijgen van de game vond ik de rest van het stuk eigenlijk geen jota meer aan omdat het zo ongeloofwaardig werd). Daarna eigenlijk niet meer gespeeld vanwege het onrealisme en irritatie bij controls.

Maar goed, MGS5 maakt veel goed. Speelt veel vloeiender en vergeeflijker. Biedt ook meer opties voor stealth en de open-wereld doet de game ook wel goed. Merk wel dat je niet alleen door de prologue heen moet, maar ook door eerste missie heen, voor je echt alles mee krijgt (qua moves en gear), want dat zorgde ervoor dat enemies weer terugkwamen nadat je ze had overmeesterd (of je moest ze bewust doodschieten met je smg).

Verder kom je weer van die typische MGS stuff tegen wat gewoon niet erbij past
spoiler:
Denk aan de vuur-enemy of zwevend meisje in de prologue. Imo was dat totaal niet nodig om het spannend te maken te ontsnappen. Idem daarna einde missie 1 als die 4 vage gasten met lichtgevende ogen op je af komen. Als het een realistische stealth-game was ala Splinter Cell, dan had ik er veel meer van genoten. Dus zonder het horror-gedeelte. Het is voor mij op zulke momenten zo'n afknapper.

En kan iemand tegen Kojima zeggen dat als je eenmaal de start-credits gehad hebt, dat dat voldoende is. Dat je niet elke keer na een missie hoeft te zien wie hem gemaakt heeft of bij het starten van een nieuwe missie weer opnieuw credits ziet. 1 keer is het grappig, 2 keer gaat nog, maar de 3e keer wordt het irritant.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 02-09-2015 22:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Mijn games
Bloodborne: geweldige actie game met een goeie sfeer en intense gevechten.
Tlou: geweldige filmische ervaring, gameplay is goed maar je vecht eigenlijk alleen tegen zombies en mensen, wat herhalend aan kan voelen.
Battlefield 4: geweldige shooter waar het battlefield echt tot leven komt met mooie graphics.
Gta 5: wereld komt helemaal in leven op de ps4, alleen het online gedeelte is kut omdat je vaak in lege servers zit en hele lange laadtijden.
Witcher 3: geweldige fantasy wereld en verhaal, combat is wel een beetje matig.
Fifa 15; heeft na 5 jaar fut nog steeds server problemen, ga ik geen meer woorden vuil aan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:08
Over hidden gems gesproken: Brothers: A Tale of Two Sons, Dust: An Elysian Tail en Velocity 2X zijn echt geweldig.

En het laatst Rocket League, al kun je dat inmiddels geen hidden gem meer noemen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Martinspire schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:43:
Ik ben het met Bram eens dat MGS helemaal geen fantastische stealth-mechanics heeft. Splinter Cell doet het dan al beter. Vooral in de vroegere games vond ik de controls altijd zo houterig. Niet kunnen schieten en lopen tegelijk of dat je nooit in beweging bepaalde moves kon doen. En vaak kon je weinig doen aan gepakt te worden (of je moet echt als een schildpad te werk gaan), waardoor guns-blazing meestal de enige optie bleek. MGS1 heb ik vrij kapot gespeeld in de demo (maar uiteindelijk na het verkrijgen van de game vond ik de rest van het stuk eigenlijk geen jota meer aan omdat het zo ongeloofwaardig werd). Daarna eigenlijk niet meer gespeeld vanwege het onrealisme en irritatie bij controls.

Maar goed, MGS5 maakt veel goed. Speelt veel vloeiender en vergeeflijker. Biedt ook meer opties voor stealth en de open-wereld doet de game ook wel goed. Merk wel dat je niet alleen door de prologue heen moet, maar ook door eerste missie heen, voor je echt alles mee krijgt (qua moves en gear), want dat zorgde ervoor dat enemies weer terugkwamen nadat je ze had overmeesterd (of je moest ze bewust doodschieten met je smg).

Verder kom je weer van die typische MGS stuff tegen wat gewoon niet erbij past
spoiler:
Denk aan de vuur-enemy of zwevend meisje in de prologue. Imo was dat totaal niet nodig om het spannend te maken te ontsnappen. Idem daarna einde missie 1 als die 4 vage gasten met lichtgevende ogen op je af komen. Als het een realistische stealth-game was ala Splinter Cell, dan had ik er veel meer van genoten. Dus zonder het horror-gedeelte. Het is voor mij op zulke momenten zo'n afknapper.

En kan iemand tegen Kojima zeggen dat als je eenmaal de start-credits gehad hebt, dat dat voldoende is. Dat je niet elke keer na een missie hoeft te zien wie hem gemaakt heeft of bij het starten van een nieuwe missie weer opnieuw credits ziet. 1 keer is het grappig, 2 keer gaat nog, maar de 3e keer wordt het irritant.
Het feit dat je zegt dat de 'typische MGS' dingen niet bij de game passen zegt voor mij al genoeg :+. Dat ís de game namelijk. En die twee enemies waar jij het over hebt... Als je niet weet wie ze zijn, denk ik dat je een miskoop hebt gemaakt eerlijk gezegd. MGS heeft een zeer uitgebreid en fictief verhaal. Die twee enemies zijn niet even voor de lol daar in gedropt om het spannend te maken ;)

Maar MGS is ook geen game voor de massa. Het is een niche game, met een hele aparte style voor de liefhebbers. Of je vind het een GOTY, of je vind het niks. Denk dat de marketing van Konami zn werk wel erg goed gedaan, want nog nooit was de hype zo groot voor een MGS game, waar zelfs veel mensen de game wilden proberen die het nooit eerder hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het nieuwe model Seagate Expansion Portable 2tb harde schijf nog steeds te gebruiken is voor de PS4?

https://m.bol.com/nl/p/se...Ntt/seagate%202tb/sf/true
De oude is niet meer leverbaar en dat was de oplossing volgens jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2,5 Inch moet gewoon passen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top. Ik ga het proberen.

Verwijderd

Een goed gevoel begin met Mad Max op de PS4:

Hopelijk blijft die hond bij me.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
ASNNetworks schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:00:
[...]

Het feit dat je zegt dat de 'typische MGS' dingen niet bij de game passen zegt voor mij al genoeg :+. Dat ís de game namelijk. En die twee enemies waar jij het over hebt... Als je niet weet wie ze zijn, denk ik dat je een miskoop hebt gemaakt eerlijk gezegd. MGS heeft een zeer uitgebreid en fictief verhaal. Die twee enemies zijn niet even voor de lol daar in gedropt om het spannend te maken ;)

Maar MGS is ook geen game voor de massa. Het is een niche game, met een hele aparte style voor de liefhebbers. Of je vind het een GOTY, of je vind het niks. Denk dat de marketing van Konami zn werk wel erg goed gedaan, want nog nooit was de hype zo groot voor een MGS game, waar zelfs veel mensen de game wilden proberen die het nooit eerder hebben gespeeld.
Ik weet ondertussen wel wie ze zijn, maar wil niet alles spoilen ;)
Maar mijn punt is: de game en het verhaal hebben dat helemaal niet nodig. Als spionage-game is hij al goed genoeg, daar hoef je geen fantasy overheen te gooien. Maar goed, het blijven Japanners.
Verder kun je wel zeggen dat het typische MGS-dingen zijn, maar dat maakt het nog niet goed. Dat maakt het alleen anders. En mag ik een game daar niet op afkraken? Ik vind het stijltje bij Mad Max ook niet vet. Staat Mad Max daar om bekend? Ja, maar mag ik er dan geen kritiek meer op geven?

Ik heb al gemeld dat ik geen typische MGS gamer ben en zeg gewoon wat ik ervan vind. Ik heb wel wat dingen opgezocht over het verhaal en daar merkte ik ook al snel dat er veel dingen in het verhaal zitten die ik er niet bij vindt horen of wat de game gewoon niet nodig heeft. Het is dan misschien wel MGS, maar dat boeit mij dus helemaal geen flikker.

Met de marketing suggereren ze ook dat het een redelijk normale game is, maar dan kom je dus ineens horror en fantasy tegen. Dat stookt gewoon enorm. Dus ja, ik snap Bram en anderen wel als ze kritiek geven op MGS5. En zoveel spionage-games zijn er tegenwoordig niet meer, dus daarom is de hype ook gewoon groter.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 03-09-2015 07:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• corset
bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:05:

Die 6-7 uur statement is zeker schattig ja, maar compleet overtrokken. Niemand die TLoU voor het eerst speelt, komt onder de 10-15 uur. :)
Goed, laten we kijken:

Zus, spel uitgespeeld, 5,5 uur.
Ik, spel uitgespeeld (laatste stuk zit ik nu) 6 uur

TLOU is een geinig spel, maar het feit dat fouten zo hard worden afgestraft zonder het gevoel te hebben "Ik weet nu wat ik moet doen" is gewoon irritant.

Dat is het verschil tussen een Souls game, of TLOU. In souls ga ik dood (en vaak!), maar heb ik elke keer het idee dat ik meer weet wat ik moet doen.

In TLOU moet ik soldaatjes ontwijken, die de ene keer compleet blind/doof zijn, en na een replay van dat stukje opeens op alles reageren wat uberhaupt maar ademt.

Even een specifiek voorbeeld.

In het begin van het spel moet je met dat meisje, en die vriendin wegrennen van soldaten. Rond de helft daar kom je bij een auto, en rechts achterin een afgebroken gebouw. Dus je sneakt vna auto naar gebouw. Gaat goed.

De eerste keer, soldaten staan met hun rug naar me toe. Ik zit stil achter een container. Opeens gespot, en dood.

De 2e keer, soldaten staan naar ons te kijken, ik sneak vol in hun CoV (cone of vision) naar een andere hiding spot. Niet gezien.

Het is zeker geen slecht spel, maar het werkt gewoon niet voor mij. Stealth doet hij net niet goed genoeg, daar is de AI gewoon niet slim genoeg voor (Splinter Cell, MGS, Dishonored doen dat beter). fouten hard afstraffen gaat niet goed als er geen consistentie in zit.
De creatures? Die zijn erg cool, heerlijk creepy, en de sfeer zit er goed in, dat is zeker.

[ Voor 11% gewijzigd door corset op 03-09-2015 08:43 ]

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:00:
Weet iemand of het nieuwe model Seagate Expansion Portable 2tb harde schijf nog steeds te gebruiken is voor de PS4?

https://m.bol.com/nl/p/se...Ntt/seagate%202tb/sf/true
De oude is niet meer leverbaar en dat was de oplossing volgens jullie.
Weet niet of anderen deze al hebben gebruikt, maar bij een nieuw model bestaat het risico op 'bad luck'. Het zal niet de eerste keer zijn dat een externe HDD in plaats van een normale connector opeens een gesoldeerde aansluiting heeft, nadat er een opvolger is uitgekomen.
Tuurlijk, eerste playthrough 5,5 uur. _O-

Laten we er maar over stoppen. Dit gaat nergens meer over zo. :)

En de AI in Dishonored beter noemen is helemaal een giller. Ik vermaak me opperbest met die game, daar niet van, maar de AI is werkelijk lachwekkend in vergelijking. En ik speel op de hoogste moeilijkheidsgraad.

[ Voor 52% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 08:46 ]

• corset
anyway back on topic.. TLOU fans overtuigen dat de game voor sommige niet een nieuwe god is, is onmogelijk..

Voor mij de echte toppers de laatste tijd:

1.) Binding of Isaac Rebirth
2.) Bloodborne
3.) Phantom Pain
4.) Dragon Age Inquisition
5.) Diablo, lekker op de bank coop <3
6.) Totaal onverwacht, Wolfenstein. Na Spear of Destiny was ik altijd wat meh over de nieuwe games, maar deze werkt gewoon goed :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RubenSaurus
[...]
Heel lulverhaal

Hij was in de IGC anders had ik hem niet gekocht, ik ben wel blij dat niet iedereen hier zoals jou is. het enige wat jij blijkbaar kunt is andere mensen afzeiken hier. En niemand zegt toch dat je die game hoeft te spelen? Ik zei alleen dat ik er plezier van gehad heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
[...]

Blabla

Je bent zelf een iPad.
Misschien heeft hij wel helemaal geen iPad.

Ik ben zelf ook niet van dat soort games, maar dan snauw ik toch ook niet zo naar iemand.
Je had ook kunnen zeggen: "Mwah hou niet van dat soort games. Ik ga dit niet eens downloaden als 'ie in de IGC langskomt."

Freedom for everyone..

DigitalError schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:54:
[...]

Hij was in de IGC anders had ik hem niet gekocht, ik ben wel blij dat niet iedereen hier zoals jou is. het enige wat jij blijkbaar kunt is andere mensen afzeiken hier. En niemand zegt toch dat je die game hoeft te spelen? Ik zei alleen dat ik er plezier van gehad heb.
Waar heb jij het nou weer over dan? Ik heb het over Leo's Fortune, waarover jij zegt dat je liever wacht totdat 'ie eens langs komt in de IGC. Ik attendeer je op het feit dat die game ook op de iPad beschikbaar is. Oftewel: het is een iPad game. Imo de PS4 niet waard. Ik bedoel het als tip, meer niet. Weet niet wat jij onder "mensen afzeiken" verstaat, maar goed.

@Hierboven: ook jij begrijpt me blijkbaar niet. Dus omdat ik hem tip dat dit meer een tablet game betreft en niet zeg dat ik zelf niet van deze games houd, snauw ik? Oké... In het vervolg gooi ik er wel een dozijn smileys tegenaan.

[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:05:
[...]

Waar heb jij het nou weer over dan? Ik heb het over Leo's Fortune, waarover jij zegt dat je liever wacht totdat 'ie eens langs komt in de IGC. Ik attendeer je op het feit dat die game ook op de iPad beschikbaar is. Oftewel: het is een iPad game. Imo de PS4 niet waard. Ik bedoel het als tip, meer niet. Weet niet wat jij onder "mensen afzeiken" verstaat, maar goed.

@Hierboven: ook jij begrijpt me blijkbaar niet. Dus omdat ik hem tip dat dit meer een tablet game betreft en niet zeg dat ik zelf niet van deze games houdt, snauw ik? LOL. In het vervolg gooi ik er wel een dozijn smileys tegenaan.
Ik dacht dat je het over mijn post had waarin ik zei dat ik verrast was over secret ponchos. Die leo's Fortune zou ik ook nooit kopen inderdaad.
DigitalError schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:11:
[...]

Ik dacht dat je het over mijn post had waarin ik zei dat ik verrast was over secret ponchos. Die leo's Fortune zou ik ook nooit kopen inderdaad.
Nope. Die is volgens mij al langsgekomen in de IGC. Ik zal je in het vervolg quoten. My bad.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 09:18 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:02

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Allemaal weer goede vriendjes? :*

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• corset
btw! nieuwe expansion van Binding of Isaac komt eraan :D

Afterbirth!

kan er niet op wachten.

Mad Max wordt denk ik toch wel de volgende game die ik ga halen. Ik houd wel van dat soort free roaming games (Mordor, Far Cry etc.). Hoe meer ik ervan zie, hoe toffer het me lijkt. Alleen Dennis die 'm hier speelt? Is het wat Dennis (en potentiële anderen)?

Edit: handige kalender.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNz4RKpXAAAulNQ.png

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 09:38 ]

• JSchut

JSchut

.....

corset schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:22:

Afterbirth!

kan er niet op wachten.
Maandag komen ze naar buiten met de release date toch? En had gelezen dat er een dikke discount zou zijn als je de DLC pre-ordert. Geen idee of dit ook voor de PS4 geldt.

• On_E

On_E

Housemusic

Until Dawn _O_

Uitgespeeld, 3 overlevenden, tofste game in zijn genre!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

On_E schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:42:
Until Dawn _O_

Uitgespeeld, 3 overlevenden, tofste game in zijn genre!
Is Until Dawn een echte horror game of meer een soort thriller met hier en daar wat jumpscares? Ik hou niet zo van horror namelijk, maar Until Dawn lijkt mij wel interessant. Een game als Outlast vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.

PSN: LinQ-NL

• corset
JSchut schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:39:
[...]

Maandag komen ze naar buiten met de release date toch? En had gelezen dat er een dikke discount zou zijn als je de DLC pre-ordert. Geen idee of dit ook voor de PS4 geldt.
Ik ga uit van wel ja :D Wat een spel blijft het. En ach, full price valt het nog mee denk ik :p

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:37:
Mad Max wordt denk ik toch wel de volgende game die ik ga halen. Ik houd wel van dat soort free roaming games (Mordor, Far Cry etc.). Hoe meer ik ervan zie, hoe toffer het me lijkt. Alleen Dennis die 'm hier speelt? Is het wat Dennis (en potentiële anderen)?
Ik geniet er tot nu toe wel van (Mad Max).

De combat, rijden en andere gameplay werkt perfect tot nu toe net zoals Mordor en andere spellen.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 23:42

Lapras

Ice beam

Odieus schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:46:
[...]

Is Until Dawn een echte horror game of meer een soort thriller met hier en daar wat jumpscares? Ik hou niet zo van horror namelijk, maar Until Dawn lijkt mij wel interessant. Een game als Outlast vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.
Het is alsof je in een mix van Wrong Turn, Saw en Scream zit waarbij je alle beslissingen zelf neemt. Al een paar keer flink geschrokken.

Ik ben er nog niet doorheen, maar vind het tot nu toe erg sterk. Vooral omdat mijn vriendin het nu speelt en ik meekijk. Vervolgens hebben we redelijk wat discussie over de beslissingen die ze neemt.

> "Waarom doe je dat nou?"
< "Ja, dat wijf schreeuwt heel de tijd, ik werd er gek van."
> "Nee, ok. Maar je had er ook kunnen redden..."
< "Wie gedraagt zich dan ook zo irritant?"

Wil het hierna zeker nog 1 of 2x spelen om compleet andere beslissingen te nemen. Voor mijn gevoel kan dat in dit spel daadwerkelijk uitmaken.

• On_E

On_E

Housemusic

Odieus schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:46:
[...]

Ik vond het niet eng iig, wel intens en spannend maar eng zeker niet.
Maar ik heb dan zo'n beetje elke horrorfilm ong. gezien dus dat zal wel schelen. :+

Outlast is er iig niet echt mee te vergelijken vind ik.

UD draait vooral om de karakters, die zijn echt heel goed uitgewerkt en je leeft al vrij snel met ze mee. :)
Het verhaal is eigenlijk 1 grote verzameling horror-clichés maar dat maakte het voor mij juist extra tof.

Ken je de film Cabin in the Woods ? (de remake van een paar jaar terug)
Het is alsof je die film speelt...

[ Voor 22% gewijzigd door On_E op 03-09-2015 10:00 ]

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

On_E schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:58:
[...]

Ik vond het niet eng iig, wel intens en spannend maar eng zeker niet.
Maar ik heb dan zo'n beetje elke horrorfilm ong. gezien dus dat zal wel schelen. :+

Outlast is er iig niet echt mee te vergelijken vind ik.
Lapras schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:57:
[...]

Het is alsof je in een mix van Wrong Turn, Saw en Scream zit waarbij je alle beslissingen zelf neemt. Al een paar keer flink geschrokken.

Ik ben er nog niet doorheen, maar vind het tot nu toe erg sterk. Vooral omdat mijn vriendin het nu speelt en ik meekijk. Vervolgens hebben we redelijk wat discussie over de beslissingen die ze neemt.

> "Waarom doe je dat nou?"
< "Ja, dat wijf schreeuwt heel de tijd, ik werd er gek van."
> "Nee, ok. Maar je had er ook kunnen redden..."
< "Wie gedraagt zich dan ook zo irritant?"

Wil het hierna zeker nog 1 of 2x spelen om compleet andere beslissingen te nemen. Voor mijn gevoel kan dat in dit spel daadwerkelijk uitmaken.
Ok thanks, denk dat ik dat wel overleef ;) Eerst maar eens MGS uitspelen.

PSN: LinQ-NL

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:05:
[...]

@Hierboven: ook jij begrijpt me blijkbaar niet. Dus omdat ik hem tip dat dit meer een tablet game betreft en niet zeg dat ik zelf niet van deze games houd, snauw ik? Oké... In het vervolg gooi ik er wel een dozijn smileys tegenaan.
Wat ik tegen de kinderen nog weleens zeg, als ze tegen elkaar bezig zijn..... het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt.... tone of voice...

Misschien bedoel je het niet lullig of snauwend, maar zo komt het met enige regelmaat over...

• JSchut

JSchut

.....

corset schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:51:
[...]

Ik ga uit van wel ja :D Wat een spel blijft het. En ach, full price valt het nog mee denk ik :p
Waarschijnlijk wel ja. Koop hem sowieso. Ook als er geen discount zit op de pre-order.

Op de PC behoorlijk wat gespeeld. Laatst ook maar op de PS4 gekocht maar ga er weer mee verder als de DLC er is. Heerlijke game :D

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 03-09-2015 10:16 ]

Verwijderd

Schrijf je nu in voor de ‘technische test’ van Battleborn.

Schrijf je hier in: https://rsvp.battleborn.com/

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:45:
Over hidden gems gesproken: Brothers: A Tale of Two Sons, Dust: An Elysian Tail en Velocity 2X zijn echt geweldig.

En het laatst Rocket League, al kun je dat inmiddels geen hidden gem meer noemen.
Brothers heb ik over gehoord, maar ik weet eigenlijk niet wat het is...

Dust zat geloof ik bij PS+ laatst, toch? Lijkt me meer een spel voor m'n Vita, dus heb 'm nog niet gespeeld. Velocity 2X is idd erg tof, maar moet je wel liggen...

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
corset schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:22:

Afterbirth!

kan er niet op wachten.
:o zoveel uur in die game zitten op steam, ps4 versie minder gespeeld maar ook voldoende. Dit wordt mijn GOTY :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Pagina: 1 ... 133 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link