The_Worst schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:29:
[...]
Je moet je wel aanmelden te zijner tijd maar iedereen gaat meedoen.

Can't wait!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
The_Worst schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:29:
[...]
Je moet je wel aanmelden te zijner tijd maar iedereen gaat meedoen.
Dishonored loopt prima hoor. Ja het had op 60fps moeten lopen en nieuwe textures, belichting en character models mogen hebben, maar de gameplay staat als een huis.SqueakyClean schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:19:
Dishonored lijkt mij ook een goed spel, maar de slechte optimalisatie voor de PS4 houdt me nu tegen. Als we dit soort games kopen, zet het de Devs ook niet meer aan om een goed lopend spel neer te zetten. Kijk bijv. naar MGSV: loopt prachtig, Dag 1 patch van 400Mb en nog geen gigantische bugs.
Dishonored op de PS4 ziet er nu nogal afgeraffeld uit. Dat ga ik niet belonen...
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Deel 2 was ook een prima game. Deel 3 vind ik zelf helemaal niets. Waar ik in deel 2 nog echt het gevoel had dat ik een sniper was, viel dat gevoel me in deel 3 vies tegen. Is voornamelijk in de basis rondsluipen, wachten tot er omgevingsgeluid is en dan knallen. Erg veel herhaling qua gameplay. Ook de killcam had ik op een gegeven moment uitgezet, iets te eentonig.Roeligan schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:23:
Demo van 2 vondt ik op de PS3 wel leuk, dus nu op de 4:
[afbeelding]
PSN ID Binloading_nl
[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 02-09-2015 13:00 ]
Verwijderd
Inderdaad,Vince22 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:36:
Mooi hoor al die nieuwe features in de nieuwe firmware, maar het enige wat ik wil zien is een popup als een vriend online komt, zoals dat bij de ps3 gebeurt.
Voor de rest mogen ze de update houden.
Hier zit ik ook al vanaf het begin met smart op te wachtenVerwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:00:
[...]
Inderdaad,
Dat is ook wat ik het meeste mis.
En dan nog de optie erbij dat je het per persoon kan aanzetten, anders word je gek als je een ruim gevulde vriendenlijst heb.
Ook een miskoop van mij, Sniper Elite. Heb geloof ik 2 missies gedaan en daarna nooit meer opgestart.steefje schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:28:
[...]
Deel 2 was ook een prima game. Deel 3 vind ik zelf helemaal niets. Waar ik in deel 2 nog echt het gevoel had dat ik een sniper was, viel dat gevoel me in deel 3 vies tegen. Is voornamelijk in de basis rondsluipen, wachten tot er omgevingsgeluid is en dan knallen. Erg veel herhaling qua gameplay. Ook de killcam had ik op een gegeven moment uitgezet, iets te eentonig.
En dishonered is een erg leuke en goede game. De PS4 versie ziet er idd niet erg indrukwekkend uit, ik meen dat deze ook maar €20 is. Dus wat moet je voor dit geld verwachten. Ik denk dat ik hem wel nog een keer ga kopen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 86% gewijzigd door bram1984 op 02-09-2015 13:29 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PSN, Twitter: NNY1980
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 13:45 ]
Voor mij ook, wat een bagger game inderdaad. Na een half uur spelen vond ik het wel genoeg.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:43:
Mijn miskoop is 100% zeker Thief.
Gewoon een k*t game, meer kan ik niet zeggen haha.
[ Voor 10% gewijzigd door Bapawe op 02-09-2015 13:47 ]
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Thnx voor je reply. Nu kan ik met een gerust hart mijn playstation in ontvangst nemen ^^Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:43:
Mijn beste aankoop tot nu toe op de ps4 is
The last of us Remastered.
Heb daar het meeste tijd in gestoken, en steek daar nog steeds tijd in..
@hierboven.
Die gratis psplus games zijn account gebonden, als je ze heb gekocht dan blijven ze zolang jij psplus heb altijd in je mediatheek staan, ook al heb je een nieuwe ps4.
Alleen wel eventjes zorgen dan je de nieuwe ps4 als Primair instelt
PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692
[ Voor 80% gewijzigd door ASNNetworks op 02-09-2015 13:56 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 14:01 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Had me destijds opgegeven voor de beta (paar weken geleden) en kreeg net een mailtje met voucher code. Redeemen via de PS Store en via Software Update komt dan de Beta optie erbij te staan.
[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 02-09-2015 14:04 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Ik hoop ook zo mail te krijgen.ASNNetworks schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:03:
[...]
Had me destijds opgegeven voor de beta (paar weken geleden) en kreeg net een mailtje met voucher code. Redeemen via de PS Store en via Software Update komt dan de Beta optie erbij te staan.
[ Voor 7% gewijzigd door steefje op 02-09-2015 14:24 ]
PSN ID Binloading_nl
Via de Software Update (settings) kan je ook kiezen om weer 2.57 te installerenSD5k schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:05:
Ik heb die mail ook, maar ik wacht even af of er nog klachten naar voren komen.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 14:33 ]
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 02-09-2015 14:40 ]
Ik vond onder andere secret ponchos veel leuker dan ik van te voren verwacht had, ook leuk met vriendenSqueakyClean schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:39:
En wat waren jullie "hidden gems"...?
Mijnes: The Swapper. Leuke gameplay, vreemd verhaal: gave ervaring.
[afbeelding]
Mijn miskoop: Far Cry 4. Half uurtje gespeeld...
Transistor!SqueakyClean schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:39:
Ik vond zelf Limbo heel tof, gratis van PS+ toen gehad, en het is met een avondje uitgespeeld maar wel vermakelijk.SqueakyClean schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:39:
Mijnes: The Swapper. Leuke gameplay, vreemd verhaal: gave ervaring.
[afbeelding]
Mijn miskoop: Far Cry 4. Half uurtje gespeeld...
Verwijderd
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Verwijderd
PSN gamertag: H3nk13024
PSN ID Binloading_nl
Nee hoor, gewoon niet mijn type spel. Als ik stealth wil:bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:23:
Leuk spel maar toch een miskoop ja?
Maar trial & error in TLoU? Juist niet toch? Als je gesnapt wordt kun je je opnieuw verstoppen of gewoon knallen. De grote invloed die je hebt op hoe je zaken aanpakt (stealth, schieten, bommen/molotovs, of gewoon helemaal ontwijken), is juist een van de sterke punten van die game, samen met de stealth mechanics (het geluid dat je bijvoorbeeld hoort vlak voordat een vijand je gaat zien). Wellicht heb je de game op een verkeerde manier gespeeld?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ziet er mooi uit, ben ook heel blij dat het een sidescroller is want die hadden we nog niet op de ps4Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:59:
PlayStation Europe
Handcrafted platformer Leo’s Fortune hits PS4 on 10 Sept, from Battlefield talent. Details:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 02-09-2015 17:04 ]
Games worden aan jouw account gekoppeld en niet aan een console.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Haha 6-7 uur. Dat red je niet eens met een speedrun. Hoe kom je daarbij?corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 16:09:
[...]
Nee hoor, gewoon niet mijn type spel. Als ik stealth wil:
Dishonored
MGS
Styx (vooral als ik een gigantisch slechte game wil spelen)
etc
etc
Mooie is, bij TLOU is het altijd "je vind het niks? je speelt het verkeerd!" Nee hoor, het is een geinige zaterdagavond game voor de 6-7 uur die de game kost, maar niet meer.
[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 02-09-2015 17:43 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
hahaha... serieus? Speedrun record zit nu op 3:30:08 op Hard.. dus wat bedoel je precies? Bij mijn laatste wiskunde les was 3:30 nog steeds minder dan de 6-7 uur.bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:32:
[...]
Haha 6-7 uur. Dat red je niet eens met een speedrun. Hoe kom je daarbij?
http://howlongtobeat.com/game.php?id=9997
Snap ik nog steeds niet wat je bedoelt met trial & error. Dat zit namelijk des te meer in MGS (gespot worden = fail) en totaal niet in TLoU. Tenzij je gewoon zuigt in de game en steeds doodgaat, wat ik me niet voor kan stellen. En dat je geen invloed hebt ben ik ook wel benieuwd naar, wat je daarmee bedoelt.
Mijn mening: MGS mocht willen dat het zulke goede stealth (en vooral ook controls) had als TLoU.
@DigitalError: doe jezelf een lol en speel die game lekker op je iPad. Ik ga dit niet eens downloaden als 'ie in de IGC langskomt.
Heb je wel MGS gespeeld? Het is helemaal niet FAIL zodra je gespot wordt, verre van zelfs. Dát is het mooie van MGS. Je kan spelen zoals je wil, super stealth en niemand killen of iedereen doodmaken en air support roepen. Of stealth tot je gepakt wordt en dan guns blazing. MGS heeft ALTIJD de mechanic gehad dat zodra je gespot bent, je kan verstoppen tot de alert status afkoelt. Dat is bij elk MGS deel al zo en nu niet anders.bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:32:
[...]
Haha 6-7 uur. Dat red je niet eens met een speedrun. Hoe kom je daarbij?
http://howlongtobeat.com/game.php?id=9997
Snap ik nog steeds niet wat je bedoelt met trial & error. Dat zit namelijk des te meer in MGS (gespot worden = fail) en totaal niet in TLoU. Tenzij je gewoon zuigt in de game en steeds doodgaat, wat ik me niet voor kan stellen. En dat je geen invloed hebt ben ik ook wel benieuwd naar, wat je daarmee bedoelt.
Mijn mening: MGS mocht willen dat het zulke goede stealth (en vooral ook controls) had als TLoU.
@DigitalError: doe jezelf een lol en speel die game lekker op je iPad. Ik ga dit niet eens downloaden als 'ie in de IGC langskomt.
[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 02-09-2015 20:08 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zit er ook in. Communitys lijken mij tof. Er is een event kalender verschenen maar die je nog leeg. Verder zie ik niet echt verschil. Of nieuwe opties.Mizojojo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:43:
You’ve been chosen to try out the PS4 3.00 System Software... nog iemand deze mail gehad en is het de moeite waard om een bèta te proberen?
PSN: Space-o-saurus
ach die 6-7 uur statement was wel schattig, en ja.. die MGS statement maakte het af. Erg jammer dat het zo moet, maar ja.. blijkbaar is een negatieve mening over tlou niet toegestaanAmaze86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:07:
Die bram heeft er geen verstand van,mgs is er mee geboren.
Oké. Ik ging uit van de link die ik postte. My bad. Maar dat neemt nog niet weg dat een normale playthrough je minstens een uur of 15 kost. En als je echt geniet van de game en alles uitkamt, haal je de 20-25 uur (ik zat zelf op een uur of 23 de eerste keer). Dus je 6-7 uur is puur overdrijven en de game downplayen.corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:51:
[...]
hahaha... serieus? Speedrun record zit nu op 3:30:08 op Hard.. dus wat bedoel je precies? Bij mijn laatste wiskunde les was 3:30 nog steeds minder dan de 6-7 uur.
en sorry.. MGS (de grondlegger van stealth games sinds de MSX) slechter noemen qua stealth dan de tunnel game TLOU..
Edit: Sorry! record zit nu op 03:20:00.. going down
Natuurlijk mag je die hebben. Ik probeer alleen te begrijpen wat je bedoelt met "trial & error" (nogmaals: er zit geen trial & error in TLoU, tenzij het je doel is geen vuurwapens te gebruiken en je daardoor steeds savegames laadt) en het geen invloed hebben (als je lineair vs. sandbox bedoelt, dan is het duidelijk).corset schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:43:
[...]
ach die 6-7 uur statement was wel schattig, en ja.. die MGS statement maakte het af. Erg jammer dat het zo moet, maar ja.. blijkbaar is een negatieve mening over tlou niet toegestaan
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 02-09-2015 22:44 ]
Shikata ga nai.
Het feit dat je zegt dat de 'typische MGS' dingen niet bij de game passen zegt voor mij al genoegMartinspire schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:43:
Ik ben het met Bram eens dat MGS helemaal geen fantastische stealth-mechanics heeft. Splinter Cell doet het dan al beter. Vooral in de vroegere games vond ik de controls altijd zo houterig. Niet kunnen schieten en lopen tegelijk of dat je nooit in beweging bepaalde moves kon doen. En vaak kon je weinig doen aan gepakt te worden (of je moet echt als een schildpad te werk gaan), waardoor guns-blazing meestal de enige optie bleek. MGS1 heb ik vrij kapot gespeeld in de demo (maar uiteindelijk na het verkrijgen van de game vond ik de rest van het stuk eigenlijk geen jota meer aan omdat het zo ongeloofwaardig werd). Daarna eigenlijk niet meer gespeeld vanwege het onrealisme en irritatie bij controls.
Maar goed, MGS5 maakt veel goed. Speelt veel vloeiender en vergeeflijker. Biedt ook meer opties voor stealth en de open-wereld doet de game ook wel goed. Merk wel dat je niet alleen door de prologue heen moet, maar ook door eerste missie heen, voor je echt alles mee krijgt (qua moves en gear), want dat zorgde ervoor dat enemies weer terugkwamen nadat je ze had overmeesterd (of je moest ze bewust doodschieten met je smg).
Verder kom je weer van die typische MGS stuff tegen wat gewoon niet erbij past
spoiler:Denk aan de vuur-enemy of zwevend meisje in de prologue. Imo was dat totaal niet nodig om het spannend te maken te ontsnappen. Idem daarna einde missie 1 als die 4 vage gasten met lichtgevende ogen op je af komen. Als het een realistische stealth-game was ala Splinter Cell, dan had ik er veel meer van genoten. Dus zonder het horror-gedeelte. Het is voor mij op zulke momenten zo'n afknapper.
En kan iemand tegen Kojima zeggen dat als je eenmaal de start-credits gehad hebt, dat dat voldoende is. Dat je niet elke keer na een missie hoeft te zien wie hem gemaakt heeft of bij het starten van een nieuwe missie weer opnieuw credits ziet. 1 keer is het grappig, 2 keer gaat nog, maar de 3e keer wordt het irritant.
Verwijderd
Ik weet ondertussen wel wie ze zijn, maar wil niet alles spoilenASNNetworks schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:00:
[...]
Het feit dat je zegt dat de 'typische MGS' dingen niet bij de game passen zegt voor mij al genoeg. Dat ís de game namelijk. En die twee enemies waar jij het over hebt... Als je niet weet wie ze zijn, denk ik dat je een miskoop hebt gemaakt eerlijk gezegd. MGS heeft een zeer uitgebreid en fictief verhaal. Die twee enemies zijn niet even voor de lol daar in gedropt om het spannend te maken
![]()
Maar MGS is ook geen game voor de massa. Het is een niche game, met een hele aparte style voor de liefhebbers. Of je vind het een GOTY, of je vind het niks. Denk dat de marketing van Konami zn werk wel erg goed gedaan, want nog nooit was de hype zo groot voor een MGS game, waar zelfs veel mensen de game wilden proberen die het nooit eerder hebben gespeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 03-09-2015 07:58 ]
Goed, laten we kijken:bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:05:
Die 6-7 uur statement is zeker schattig ja, maar compleet overtrokken. Niemand die TLoU voor het eerst speelt, komt onder de 10-15 uur.
[ Voor 11% gewijzigd door corset op 03-09-2015 08:43 ]
Weet niet of anderen deze al hebben gebruikt, maar bij een nieuw model bestaat het risico op 'bad luck'. Het zal niet de eerste keer zijn dat een externe HDD in plaats van een normale connector opeens een gesoldeerde aansluiting heeft, nadat er een opvolger is uitgekomen.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:00:
Weet iemand of het nieuwe model Seagate Expansion Portable 2tb harde schijf nog steeds te gebruiken is voor de PS4?
https://m.bol.com/nl/p/se...Ntt/seagate%202tb/sf/true
De oude is niet meer leverbaar en dat was de oplossing volgens jullie.
[ Voor 52% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 08:46 ]
Hij was in de IGC anders had ik hem niet gekocht, ik ben wel blij dat niet iedereen hier zoals jou is. het enige wat jij blijkbaar kunt is andere mensen afzeiken hier. En niemand zegt toch dat je die game hoeft te spelen? Ik zei alleen dat ik er plezier van gehad heb.bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:32:
[...]
Heel lulverhaal
Je bent zelf een iPad.bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:32:
[...]
Blabla
Waar heb jij het nou weer over dan? Ik heb het over Leo's Fortune, waarover jij zegt dat je liever wacht totdat 'ie eens langs komt in de IGC. Ik attendeer je op het feit dat die game ook op de iPad beschikbaar is. Oftewel: het is een iPad game. Imo de PS4 niet waard. Ik bedoel het als tip, meer niet. Weet niet wat jij onder "mensen afzeiken" verstaat, maar goed.DigitalError schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:54:
[...]
Hij was in de IGC anders had ik hem niet gekocht, ik ben wel blij dat niet iedereen hier zoals jou is. het enige wat jij blijkbaar kunt is andere mensen afzeiken hier. En niemand zegt toch dat je die game hoeft te spelen? Ik zei alleen dat ik er plezier van gehad heb.
[ Voor 14% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 09:10 ]
Ik dacht dat je het over mijn post had waarin ik zei dat ik verrast was over secret ponchos. Die leo's Fortune zou ik ook nooit kopen inderdaad.bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:05:
[...]
Waar heb jij het nou weer over dan? Ik heb het over Leo's Fortune, waarover jij zegt dat je liever wacht totdat 'ie eens langs komt in de IGC. Ik attendeer je op het feit dat die game ook op de iPad beschikbaar is. Oftewel: het is een iPad game. Imo de PS4 niet waard. Ik bedoel het als tip, meer niet. Weet niet wat jij onder "mensen afzeiken" verstaat, maar goed.
@Hierboven: ook jij begrijpt me blijkbaar niet. Dus omdat ik hem tip dat dit meer een tablet game betreft en niet zeg dat ik zelf niet van deze games houdt, snauw ik? LOL. In het vervolg gooi ik er wel een dozijn smileys tegenaan.
Nope. Die is volgens mij al langsgekomen in de IGC. Ik zal je in het vervolg quoten. My bad.DigitalError schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:11:
[...]
Ik dacht dat je het over mijn post had waarin ik zei dat ik verrast was over secret ponchos. Die leo's Fortune zou ik ook nooit kopen inderdaad.
[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 09:18 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 03-09-2015 09:38 ]
Maandag komen ze naar buiten met de release date toch? En had gelezen dat er een dikke discount zou zijn als je de DLC pre-ordert. Geen idee of dit ook voor de PS4 geldt.corset schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:22:
btw! nieuwe expansion van Binding of Isaac komt eraan
Afterbirth!
kan er niet op wachten.
Is Until Dawn een echte horror game of meer een soort thriller met hier en daar wat jumpscares? Ik hou niet zo van horror namelijk, maar Until Dawn lijkt mij wel interessant. Een game als Outlast vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.On_E schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:42:
Until Dawn
Uitgespeeld, 3 overlevenden, tofste game in zijn genre!
PSN: LinQ-NL
Ik ga uit van wel jaJSchut schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:39:
[...]
Maandag komen ze naar buiten met de release date toch? En had gelezen dat er een dikke discount zou zijn als je de DLC pre-ordert. Geen idee of dit ook voor de PS4 geldt.
Verwijderd
Ik geniet er tot nu toe wel van (Mad Max).bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:37:
Mad Max wordt denk ik toch wel de volgende game die ik ga halen. Ik houd wel van dat soort free roaming games (Mordor, Far Cry etc.). Hoe meer ik ervan zie, hoe toffer het me lijkt. Alleen Dennis die 'm hier speelt? Is het wat Dennis (en potentiële anderen)?
Het is alsof je in een mix van Wrong Turn, Saw en Scream zit waarbij je alle beslissingen zelf neemt. Al een paar keer flink geschrokken.Odieus schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:46:
[...]
Is Until Dawn een echte horror game of meer een soort thriller met hier en daar wat jumpscares? Ik hou niet zo van horror namelijk, maar Until Dawn lijkt mij wel interessant. Een game als Outlast vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.
Ik vond het niet eng iig, wel intens en spannend maar eng zeker niet.Odieus schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:46:
[...]
Is Until Dawn een echte horror game of meer een soort thriller met hier en daar wat jumpscares? Ik hou niet zo van horror namelijk, maar Until Dawn lijkt mij wel interessant. Een game als Outlast vind ik bijvoorbeeld helemaal niks.
[ Voor 22% gewijzigd door On_E op 03-09-2015 10:00 ]
On_E schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:58:
[...]
Ik vond het niet eng iig, wel intens en spannend maar eng zeker niet.
Maar ik heb dan zo'n beetje elke horrorfilm ong. gezien dus dat zal wel schelen.
Outlast is er iig niet echt mee te vergelijken vind ik.
Ok thanks, denk dat ik dat wel overleefLapras schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:57:
[...]
Het is alsof je in een mix van Wrong Turn, Saw en Scream zit waarbij je alle beslissingen zelf neemt. Al een paar keer flink geschrokken.
Ik ben er nog niet doorheen, maar vind het tot nu toe erg sterk. Vooral omdat mijn vriendin het nu speelt en ik meekijk. Vervolgens hebben we redelijk wat discussie over de beslissingen die ze neemt.
> "Waarom doe je dat nou?"
< "Ja, dat wijf schreeuwt heel de tijd, ik werd er gek van."
> "Nee, ok. Maar je had er ook kunnen redden..."
< "Wie gedraagt zich dan ook zo irritant?"
Wil het hierna zeker nog 1 of 2x spelen om compleet andere beslissingen te nemen. Voor mijn gevoel kan dat in dit spel daadwerkelijk uitmaken.
PSN: LinQ-NL
Wat ik tegen de kinderen nog weleens zeg, als ze tegen elkaar bezig zijn..... het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt.... tone of voice...bram1984 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:05:
[...]
Waar heb jij het nou weer over dan? Ik heb het over Leo's Fortune, waarover jij zegt dat je liever wacht totdat 'ie eens langs komt in de IGC. Ik attendeer je op het feit dat die game ook op de iPad beschikbaar is. Oftewel: het is een iPad game. Imo de PS4 niet waard. Ik bedoel het als tip, meer niet. Weet niet wat jij onder "mensen afzeiken" verstaat, maar goed.
@Hierboven: ook jij begrijpt me blijkbaar niet. Dus omdat ik hem tip dat dit meer een tablet game betreft en niet zeg dat ik zelf niet van deze games houd, snauw ik? Oké... In het vervolg gooi ik er wel een dozijn smileys tegenaan.
Waarschijnlijk wel ja. Koop hem sowieso. Ook als er geen discount zit op de pre-order.corset schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:51:
[...]
Ik ga uit van wel jaWat een spel blijft het. En ach, full price valt het nog mee denk ik
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 03-09-2015 10:16 ]
Verwijderd
Brothers heb ik over gehoord, maar ik weet eigenlijk niet wat het is...Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:45:
Over hidden gems gesproken: Brothers: A Tale of Two Sons, Dust: An Elysian Tail en Velocity 2X zijn echt geweldig.
En het laatst Rocket League, al kun je dat inmiddels geen hidden gem meer noemen.
corset schreef op donderdag 03 september 2015 @ 09:22:
btw! nieuwe expansion van Binding of Isaac komt eraan
Afterbirth!
kan er niet op wachten.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq