Ik verzamel geen fossielen.
Nu we het toch over pre-orders hebben 
Ik zie dat Darksiders II Deathinitive Edition slechts 26,99 in de store. Release 6 oktober.
Dat zijn nou leuke prijsjes voor remasters incl alle DLC.
Ik zie dat Darksiders II Deathinitive Edition slechts 26,99 in de store. Release 6 oktober.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Grappig.. heb er al 3 uur opzitten, hoe zou dat nou kunnen... En als downloaden serieus sneller gaat dan de 3 minuten instal van MGS5, dan is Sony opeens heel erg veel beter geworden.bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:06:
[...]
Last van wat? Hij kan eerder spelen dan jij (er vanuit gaande dat je de CD Blu-ray op releasedatum verkrijgt). Jij moet namelijk nog installeren.
Short; awesome game, als je door de quirks heen kan kijken:
1.) Mensen extracten met een ballon.. wtf?
2.) Guards kunnen soms door muren kijken
3.) Heel veel missies zijn trial & error, 1 fout = splat = weg S rank. Checkpoints? -100 points.
[ Voor 36% gewijzigd door corset op 31-08-2015 21:53 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Fysieke editie is dezelfde prijs, ik heb hier de PS3 Limited Edition nog in seal liggen.dvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:20:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Downloaden gaat ook niet sneller. Wie zegt dat? Wel eens van pre-loaden gehoord? Dat woord is maar een keer of 50 langsgekomen de laatste pagina's.corset schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:51:
[...]
Grappig.. heb er al 3 uur opzitten, hoe zou dat nou kunnen... En als downloaden serieus sneller gaat dan de 3 minuten instal van MGS5, dan is Sony opeens heel erg veel beter geworden.
3.) Heel veel missies zijn trial & error, 1 fout = splat = weg S rank. Checkpoints? -100 points.
Bizar trouwens dat de PS3 versie zonder DLC 49.99 kost in de shop...dvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:20:
PSN, Twitter: NNY1980
Downloaden? Pre-loaden is totaal iets anders? Dan komen magische elfjes uit de lucht neerdalen? Kom op zeg.. pre-loaden is gewoon downloaden een dag voor release. De dag dat de game al in de schappen ligt dusbram1984 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:17:
[...]
Downloaden gaat ook niet sneller. Wie zegt dat? Wel eens van pre-loaden gehoord? Dat woord is maar een keer of 50 langsgekomen de laatste pagina's.
Horror? Zeker geen MGS's gespeeldVerwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 06:00:
Een meesterwerk tot nu toe:
[video]
Erg grof ook allemaal zoals een horror.
Leuk spel.. maar wat een irritante bugs soms,
guards zien door de muren heen? Oo
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gisteren ook MGSV gehaald en gister avond al een paar uur goede fun mee gehad. Wel even een patch van 455 MB downloaden en ik kon nog niet online spelen.
Begin is inderdaad bijna een horror game maar daarna is het klassieke MGS gameplay in een prachtige open wereld. Hier ga ik nog flink wat plezier aan beleven.
Begin is inderdaad bijna een horror game maar daarna is het klassieke MGS gameplay in een prachtige open wereld. Hier ga ik nog flink wat plezier aan beleven.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb het nog niet meegemaakt dat een guard mij door een muur zag.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hah - die Deus Ex preorder video... 20.000 dislikes, slechts 200 likes
en de comments zijn ook goud!
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik stond ook redelijk te kijken hoe snel de schijf klaar was. En de day 1 patch was ook al zo klein: 400Mb.corset schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:47:
[...]
Downloaden? Pre-loaden is totaal iets anders? Dan komen magische elfjes uit de lucht neerdalen? Kom op zeg.. pre-loaden is gewoon downloaden een dag voor release. De dag dat de game al in de schappen ligt dus
Nu alleen nog spelen...
Ja, want iedere game ligt de dag voor release al in de winkels hè. Nee dus.corset schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:47:
[...]
Downloaden? Pre-loaden is totaal iets anders? Dan komen magische elfjes uit de lucht neerdalen? Kom op zeg.. pre-loaden is gewoon downloaden een dag voor release. De dag dat de game al in de schappen ligt dus
[...]
Horror? Zeker geen MGS's gespeeld
Leuk spel.. maar wat een irritante bugs soms,
guards zien door de muren heen? Oo
Iets anders: Mad Max reviews lopen redelijk uiteen. Ik ga mezelf er vermoedelijk wel mee vermaken. Heb niet snel last van herhalende activiteiten.
Vaag ik zie niet eens comments bij die video. Zouden ze die verwijderd hebben?Jeroenimoes schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:46:
Hah - die Deus Ex preorder video... 20.000 dislikes, slechts 200 likesen de comments zijn ook goud!
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hier een uur lang gameplay.
Opzich niet verkeerd, maar voor mij te veel herhaling en te weinig te doen. Alleen maar zoeken naar scrap om je wagen en jezelf te upgraden, lijkt mij vrij snel eentonig worden.
Lastige aan de video is wel dat ik geen verhaal gezien heb, dus of dit is alleen free-roam of het verhaal is niet heel duidelijk uitgebeeld.
Ik laat 'm iig. voorlopig gaan.
Opzich niet verkeerd, maar voor mij te veel herhaling en te weinig te doen. Alleen maar zoeken naar scrap om je wagen en jezelf te upgraden, lijkt mij vrij snel eentonig worden.
Lastige aan de video is wel dat ik geen verhaal gezien heb, dus of dit is alleen free-roam of het verhaal is niet heel duidelijk uitgebeeld.
Ik laat 'm iig. voorlopig gaan.
Ik sla hem over, al uitgespeeld op de pc destijds.dvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:20:
Wel heel erg toffe game!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Uncharted 4 release date aangekondigd: 18 maart 2016
Special Edition:

Libertalia Collector's Edition:
Special Edition:

Libertalia Collector's Edition:

lelijk beeldje op de pic, helaas.. toch maar deze CE overslaan.
Het zal hier wel niemand een bal kunnen schelen, want het gaat niet meer om de gameplay, maar deze week komt Broken Sword 5 uit voor de PS4. Ik heb hem op de Vita gespeeld en je mag hem niet missen als je van dat genre houdt.
YouTube: Broken Sword 5 (English) PS4 and Xbox One Trailer
YouTube: Broken Sword 5 - Gameplay Trailer (PS4)
YouTube: Broken Sword 5 (English) PS4 and Xbox One Trailer
YouTube: Broken Sword 5 - Gameplay Trailer (PS4)
[ Voor 12% gewijzigd door Verstekbakker op 01-09-2015 10:25 ]
Inderdaad (Metacritic link). De conclusie van de reviews tot nu toe is dat Mad Max een vrij conventionele mix is van elementen uit andere games, met een standaard open-wereld opzet, maar alles is wel solide uitgevoerd. De hele opzet draait om het vinden van upgrades en het verslaan van kampen met vijanden. Er is geen diepgaand verhaal met karakterontwikkeling o.i.d.; het verhaal draait ook vooral om die auto-upgrades. Voor velen is dat prima (er zitten 8-en en 9's bij), maar voor wie deze formule niet trekt zal het spel snel saai worden (de 5 van Polygon, de 6 van Gamespot). Wie de formule van games als Far Cry, Assassin's Creed, Just Cause en Shadow of Mordor goed vindt, zal deze game ook wel waarderen. Vooral als je de Mad Max-setting tof vindt.bram1984 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:55:
Iets anders: Mad Max reviews lopen redelijk uiteen. Ik ga mezelf er vermoedelijk wel mee vermaken. Heb niet snel last van herhalende activiteiten.
Zelf ben ik een beetje zat van de standaard open wereld-opzet met de points of interest, de vele collectibles en de herhalende zijmissies, maar toch ga ik wat lol halen uit dit spel. Ik speel vaak nog ouderwets met een maat op de bank (controller doorwisselen en meekijken), en daarvoor lijkt dit spel me ook wel geschikt. Of ik 'm uitspeel is een ander verhaal; het zou goed kunnen dat het twintigste identieke kamp aan vijanden me op een bepaald moment de keel uitkomt.
Edit: De PC-versie blijkt ook goed te draaien, dus wie beide platformen bezit kan kiezen.
[ Voor 9% gewijzigd door geert1 op 01-09-2015 10:50 ]
Wat geert1 zegt...
Ben zelf ook wel klaar met de vooral door ubisoft uitgemolken sandbox opzetten. Torentje claimen, hoppa weer dezelfde side missies en weer een torentje en ga zo maar door. De setting is dan HEEL belangrijk. Daarom kon ik het in Shadow of Mordor wel handelen omdat die setting gewoon vet is.
mad max heeft ook wel een toffe setting, maar voorlopig doe ik hem niet. Ben nog bezig met Bloodborne. Het is pittig maar wil die platinum wel halen eigenlijk
Ben zelf ook wel klaar met de vooral door ubisoft uitgemolken sandbox opzetten. Torentje claimen, hoppa weer dezelfde side missies en weer een torentje en ga zo maar door. De setting is dan HEEL belangrijk. Daarom kon ik het in Shadow of Mordor wel handelen omdat die setting gewoon vet is.
mad max heeft ook wel een toffe setting, maar voorlopig doe ik hem niet. Ben nog bezig met Bloodborne. Het is pittig maar wil die platinum wel halen eigenlijk
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb m al gespeeld op de Xbox360 maar als de resolutie en de framerate prettig is koop ik m denk ik gewoon nog een keerdvdkiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:20:
/edit: Hm, ik heb m ook al op Steam blijkbaar... drie keer is misschien wat overkill. Hoewel, mijn pc ligt al een half jaar in de kreukels en ik speel de laatste tijd alleen maar op de PS4
[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 01-09-2015 11:36 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het extracten met ballonnen is niet iets nieuws in deze game, is al eens eerder langs gekomen. MGS heeft een iets andere realiteitcorset schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:51:
[...]
Grappig.. heb er al 3 uur opzitten, hoe zou dat nou kunnen... En als downloaden serieus sneller gaat dan de 3 minuten instal van MGS5, dan is Sony opeens heel erg veel beter geworden.
KloptCyleo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:27:
[...]
Het extracten met ballonnen is niet iets nieuws in deze game, is al eens eerder langs gekomen. MGS heeft een iets andere realiteit
En we hebben weer een nieuwste mooiste game ooit op de ps4. MGS5 heeft echt bizarre graphics.

ff een avatar kiezen vragen ze dan. Tigduizend opties van dikke of dunne nek naar wel of geen litteken.
Na 4 uur spelen pas op 1%. Dit spel is echt je geld waard pffff

ff een avatar kiezen vragen ze dan. Tigduizend opties van dikke of dunne nek naar wel of geen litteken.
Scrooge NL
Valt toch wel mee qua customimization? Zitten maar 4 haarstijlen in bijv. Of ik moet wat opties hebben gemist.Theo27 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:53:
En we hebben weer een nieuwste mooiste game ooit op de ps4. MGS5 heeft echt bizarre graphics.
[afbeelding]
PSN: LinQ-NL
Ik heb mezelf voorgenomen om eerst MGS3 uit te spelen (waar ik nog aan moet beginnen), maar dit soort posts maken me echt nieuwsgierig.Theo27 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:53:
[afbeelding]
Must resist!
MGS V is top, maar de mooiste PS4 game? Nah.
Dat is BloodborneOn_E schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:10:
let the discussion begin
[ Voor 8% gewijzigd door rajackar op 01-09-2015 14:14 ]
Denk dat dat toch The Witcher 3 is voor mij, gevolgd door Destiny.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Op grafisch gebied zijn er mooiere games... Maar overall ervaring ben ik het 100% met je eens!rajackar schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:13:
[...]
Dat is Bloodborne
let the discussion begin
Tofste game tot nu toe
MGS V heeft bij vlagen toch wel bijna foto realistische omgevingen. Voor mij persoonlijk toch wel één van de mooiere games op de PS4. En ook wel één van de beste tot nu toe (pas 3,5 uur onderweg).
Bloodborne vind ik wel de game met de meeste sfeer. Wat een briljante game is dat ook zeg!
Bloodborne vind ik wel de game met de meeste sfeer. Wat een briljante game is dat ook zeg!
PSN ID: Henry77 Xbox Gamertag: Corporal Bishop
Ik vind DriveClub nog altijd de mooiste grafisch gezien.
Until Dawn bij vlagen ook top!
Until Dawn bij vlagen ook top!
Weet iemand of er een MGS5 icm een PS4 500GB komt in het zwart?
Ik vind die rode echt spuuglelijk namelijk

¯\_(ツ)_/¯
vind m gruwelijk vet, denk zelfs dat ik me ps4 te koop zet en die ga halen..beschuitfluiter schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:28:
Weet iemand of er een MGS5 icm een PS4 500GB komt in het zwart?
Verwijderd
Echt ,
Ik vind PayDay 2 Crimewave Edition een heerlijk spel en vermaak me er prima mee, MAAR er zitten toch een aantal bugs in die af en toe mijn speelplezier helemaal wegnemen..
Voorbeeld.
Ik schiet een Guard silenced neer op de eerste verdieping van een gebouw, maar om 1 of andere reden kan een Guard een verdieping daarboven door de vloer heen kijken en ziet het lichaam liggen.
Beetje jammer als je al 90 minuten met 1 Heist bezig ben geweest en alles volgens plan loopt.
Normale bugs zoals een Guard die door een stukje muur loopt of dat wanneer je een guard met een pistool dood schiet hij af en toe achteruit vliegt alsof je hem point blank met een shotgun raakt..
Daar kan ik nog wel enigzins mee leven, dat vergt gewoon wat meer planning.
Maar een Guard die door vloeren en muren heen kan kijken, nee dan gaat voor mij het plezier snel weg.
Vooral omdat je sommige missies alleen maar Stealth kan doen als je het solo doet.
Ik vind PayDay 2 Crimewave Edition een heerlijk spel en vermaak me er prima mee, MAAR er zitten toch een aantal bugs in die af en toe mijn speelplezier helemaal wegnemen..
Voorbeeld.
Ik schiet een Guard silenced neer op de eerste verdieping van een gebouw, maar om 1 of andere reden kan een Guard een verdieping daarboven door de vloer heen kijken en ziet het lichaam liggen.
Beetje jammer als je al 90 minuten met 1 Heist bezig ben geweest en alles volgens plan loopt.
Normale bugs zoals een Guard die door een stukje muur loopt of dat wanneer je een guard met een pistool dood schiet hij af en toe achteruit vliegt alsof je hem point blank met een shotgun raakt..
Daar kan ik nog wel enigzins mee leven, dat vergt gewoon wat meer planning.
Maar een Guard die door vloeren en muren heen kan kijken, nee dan gaat voor mij het plezier snel weg.
Vooral omdat je sommige missies alleen maar Stealth kan doen als je het solo doet.
Smaken verschillen gelukkigvegetto1983 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:30:
[...]
vind m gruwelijk vet, denk zelfs dat ik me ps4 te koop zet en die ga halen..
Begreep dat de MGS versie iig wél de 1200 serienummer betreft met het lagere stroomverbruik, dás dan wel weer fraai
¯\_(ツ)_/¯
hoe kun je nou zeggen dat mgs 5 niet de mooiste game is op grafisch gebied. zie alleen al die details van snake en die cutscenes zijn al helemaal waanzinnig. misschien is de order 1886 mooier maar die is in 21:9 verhouding en lineair. die fox engine lijkt wel een tover engine als je nagaat dat het op de ps3 ook uit is en de game op de ps4 1080 60 is.
I couldn't agree more.Nieuwevolger schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:49:
hoe kun je nou zeggen dat mgs 5 niet de mooiste game is op grafisch gebied. zie alleen al die details van snake en die cutscenes zijn al helemaal waanzinnig. misschien is de order 1886 mooier maar die is in 21:9 verhouding en lineair. die fox engine lijkt wel een tover engine als je nagaat dat het op de ps3 ook uit is en de game op de ps4 1080 60 is.
De proloog was niet zo heel erg bijzonder qua graphics maar daarna in Afghanistan, schitterend. Mooiste Facial animation ook trouwens. On par met GTA 5 en The Order 1886.
Scrooge NL
Man, jullie vergeten Black Ops 3! Prachtig!
Gta 5 heeft mooie gezichts uitdrukkingen en de wereld heeft veel detail. Maar je ziet ook wel dat het een last gen game is. Battlefield 4 vind ik grafisch ook heel mooi, alleen heb je wel last van kartel randjes. Maar de komt meer pracht en praal naar de ps4, zoals star wars battlefront, uncharted 4, horizon, final fantasy 15. Games die allemaal het echte next gen gevoel geven.Theo27 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:54:
[...]
I couldn't agree more.
De proloog was niet zo heel erg bijzonder qua graphics maar daarna in Afghanistan, schitterend. Mooiste Facial animation ook trouwens. On par met GTA 5 en The Order 1886.
Je bent sarcastisch? Ik heb de beta gespeeld en het ziet er uit alsof black ops 2 geremastered is voor de ps4.SqueakyClean schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:11:
Man, jullie vergeten Black Ops 3! Prachtig!![]()
Dat clowntje over hoofd gezien hihi
[ Voor 6% gewijzigd door Nieuwevolger op 01-09-2015 16:22 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens.SqueakyClean schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:11:
Man, jullie vergeten Black Ops 3! Prachtig!![]()
Game of the year
De mooiste... Poeh... puur op grafisch gebied denk ik dat The Order wint (ook al is het qua spel flinterdun cq ruk). Als er ook maar een klein beetje wordt gekeken naar gameplay aspecten wint voor mij Bloodborne, op de voet gevolgd door Arkham Knight.rajackar schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:13:
[...]
Dat is Bloodborne
let the discussion begin
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb Bloodborne al een paar maanden liggen (Zat bij m'n PS4) maar nog maar 1 keer een uurtje gespeeld ofzo. Het is erg moeilijk en da's een enorme afknapper.rajackar schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:13:
[...]
Dat is Bloodborne
let the discussion begin
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Bloodborne is vooral de eerste uurtjes inkomen. Hoe de combat werkt, de patronen van de enemies. Daara is de game puur en dan ook puur genieten. Denk maar niet dat je ooit intensere boss battles mee gaat maken.Aaargh! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:30:
[...]
Heb Bloodborne al een paar maanden liggen (Zat bij m'n PS4) maar nog maar 1 keer een uurtje gespeeld ofzo. Het is erg moeilijk en da's een enorme afknapper.
Afrader dus. Hou er niet van als spellen te intens zijn, kan daar slecht tegen/Nieuwevolger schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:48:
[...]
Bloodborne is vooral de eerste uurtjes inkomen. Hoe de combat werkt, de patronen van de enemies. Daara is de game puur en dan ook puur genieten. Denk maar niet dat je ooit intensere boss battles mee gaat maken.
Dat is spijtig, waar hou je wel van? Strategie?Aaargh! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:50:
[...]
Afrader dus. Hou er niet van als spellen te intens zijn, kan daar slecht tegen/
Verhalende games en games met veel 'worldbuilding' (m.a.w games waarin je je helemaal in een andere wereld kan inleven). TLoU vond ik geweldig, de Assassins Creed serie vind ik erg leuk. Tomb Raider vond ik leuk. Kijk enorm uit naar de Uncharted collectie (geen PS3 gehad) en Uncharted 4. Fallout 4 lijkt me ook wel interessant.Nieuwevolger schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:52:
[...]
Dat is spijtig, waar hou je wel van? Strategie?
Momenteel bezig met inFAMOUS:Second Son en dat is tot nu toe erg vermakelijk. Driveclub is met mate ook leuk (alhoewel dat ook te intens wordt als ik 't lang speel). Arkham Knight vond ik goed te doen.
Met verhalende games zit je wel goed op de ps4. Ik raad je de witcher aan geweldig fantasy verhaal en karakter ontwikkeling.Aaargh! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:58:
[...]
Verhalende games en games met veel 'worldbuilding' (m.a.w games waarin je je helemaal in een andere wereld kan inleven). TLoU vond ik geweldig, de Assassins Creed serie vind ik erg leuk. Tomb Raider vond ik leuk. Kijk enorm uit naar de Uncharted collectie (geen PS3 gehad) en Uncharted 4. Fallout 4 lijkt me ook wel interessant.
Momenteel bezig met inFAMOUS:Second Son en dat is tot nu toe erg vermakelijk. Driveclub is met mate ook leuk (alhoewel dat ook te intens wordt als ik 't lang speel). Arkham Knight vond ik goed te doen.
PS+ games staan al in de store voor de liefhebbers: https://store.playstation...-MSF75508-PLUSINSTANTGAME
Verwijderd
PlayStation Europe
Star Wars Battlefront beta is coming to PS4 in early October! Full details here:
http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

PlayStation Europe
New on PS Store today: Metal Gear Solid V, Mad Max, PS Plus games, Zombie Vikings, more:
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785
Star Wars Battlefront beta is coming to PS4 in early October! Full details here:
http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

PlayStation Europe
New on PS Store today: Metal Gear Solid V, Mad Max, PS Plus games, Zombie Vikings, more:
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Verwijderd
Denk dat ik Armello maar gewoon ga kopen. Voorlopig zal ie toch niet goedkoper worden.
Komen er nog meer 'strategische' games naar de ps4 eigenlijk?
Verwijderd
Bedoel je zoiets?:Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:09:
Denk dat ik Armello maar gewoon ga kopen. Voorlopig zal ie toch niet goedkoper worden.
https://store.playstation...00463_00-AIRMECH000000001
Is nog gratis ook.
Armellos is een digitaal bord spel en dat spel van jou is een gare moba, niet met elkaar te vergelijken.Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:16:
[...]
Bedoel je zoiets?:
https://store.playstation...00463_00-AIRMECH000000001
Is nog gratis ook.
Misschien maar eens keer Bloodborne kopen voor de PS4. Ben toch wel erg benieuwd naar die game.
In dit topic lees ik zoveel enthousiasme over Bloodborne, maar dit is echt één van de laatste spellen die ik ooit zou spelen (samen met allerhande zombie-games). Desondanks lees ik het overigens met plezier mee. Ik vind het wel leuk hoe smaken zo kunnen verschillen.Grudgie schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:13:
Misschien maar eens keer Bloodborne kopen voor de PS4. Ben toch wel erg benieuwd naar die game.
Bloodborne is ook niet zozeer een spel die ik snel zou halen. Maar de mensen die hem gespeeld hebben zijn vrijwel allemaal lyrisch. En ergens maakt dat wel nieuwsgierig...... Maar er is zoveel moois te spelen en er komt nog zoveel moois aan..... Tijd tekortralph075 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:18:
[...]
In dit topic lees ik zoveel enthousiasme over Bloodborne, maar dit is echt één van de laatste spellen die ik ooit zou spelen (samen met allerhande zombie-games). Desondanks lees ik het overigens met plezier mee. Ik vind het wel leuk hoe smaken zo kunnen verschillen.
Ik zei het net ook al, de combat in zo intens dat ik na een lastige boss battle m'n hart letterlijk te keer ging.Superkanjo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:25:
[...]
Bloodborne is ook niet zozeer een spel die ik snel zou halen. Maar de mensen die hem gespeeld hebben zijn vrijwel allemaal lyrisch. En ergens maakt dat wel nieuwsgierig...... Maar er is zoveel moois te spelen en er komt nog zoveel moois aan..... Tijd tekort
Klopt. En je komt er van zelf pas achter of het een vette game is of niet, door het zelf echt te gaan spelen. Zo dacht ik ook over Destiny, dat het geen game voor mij was, niks aan. Toch gekocht en geprobeerd en ik vind het een hele vette game en kan niet wachten over 2 weken met de TTK.ralph075 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:18:
[...]
In dit topic lees ik zoveel enthousiasme over Bloodborne, maar dit is echt één van de laatste spellen die ik ooit zou spelen (samen met allerhande zombie-games). Desondanks lees ik het overigens met plezier mee. Ik vind het wel leuk hoe smaken zo kunnen verschillen.
Stel dat Bloodborn niks aan is, verkoop ik het spel wel weer.
Alles laten vallen en bloodborne spelen! Man o man toen ik begon dacht ik ook dat is echt niks voor mij. Paar uur later de combat onder de knie (timing) en met een hartslag van 200 de eerste boss neer. Dat is wel zo'n intens heerlijk gevoel echt niet normaal. Dus ook al denk je dat het niks voor je is geef het echt een paar uur de kans. Ik ben blij dat mijn maat me dat spel "verplichte" te spelenSuperkanjo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:25:
[...]
Bloodborne is ook niet zozeer een spel die ik snel zou halen. Maar de mensen die hem gespeeld hebben zijn vrijwel allemaal lyrisch. En ergens maakt dat wel nieuwsgierig...... Maar er is zoveel moois te spelen en er komt nog zoveel moois aan..... Tijd tekort
En dit is wat ik bedoelde, vrijwel iedereen is lyrisch over Bloodborne. Toch maar eens aan wagen, maar eerst TPPbukkum schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:28:
[...]
Alles laten vallen en bloodborne spelen! Man o man toen ik begon dacht ik ook dat is echt niks voor mij. Paar uur later de combat onder de knie (timing) en met een hartslag van 200 de eerste boss neer. Dat is wel zo'n intens heerlijk gevoel echt niet normaal. Dus ook al denk je dat het niks voor je is geef het echt een paar uur de kans. Ik ben blij dat mijn maat me dat spel "verplichte" te spelen
Een paar uur was voor mij te weinig. Het waren eerder een paar dagen voor ik er gevoel voor kreeg. En inderdaad, geen moment spijt van gehad.
Ik verwachtte ook dat Bloodborne niets voor mij zou zijn maar het werd de enige game waarbij ik ooit platinum heb gehaald.
Ign vertelt het ook mooi:
http://m.ign.com/videos/2...-quit-my-game-of-the-year
Ign vertelt het ook mooi:
http://m.ign.com/videos/2...-quit-my-game-of-the-year
Firmware 3.00 is officieel aangekondigd. De toevoegingen waren grotendeels al bekend door de lek tijdje terug (klopt allemaal zover ik zie nu). Maar er zitten nog wat dingen bij die niet bekend waren toen. Waaronder:
Online storage capacity increase: PlayStation Plus members’ PS4 cloud storage capacity will increase from 1GB to 10GB.
Daar ben ik érg blij mee. Heb bij veel games de auto-upload functie gewoon uitgezet omdat mn online storage simpelweg vol zat. Nu kan ik lekker alles automatisch blijven uploaden zonder gedoe.
Personlijk kijk ik ook erg uit naar de 'Communities' toevoeging. Daar kunnen mensen discussies starten via een messageboard, zie het als forum, omtrent interesse zoals specifieke games. Errrrug handig voor games zoals Destiny en Elder Scrolls Online. Het zit in het systeem ingebakken dus zal het sneller gebruikt worden. Geen LFG-tools meer via verschillende websites, of random mensen inviten in de hoop dat ze je joinen. Gewoon een message aanmaken of zoeken. Uiteraard is dit alleen een succes als de community het ook actief gebruikt.
Complete lijst -> http://blog.eu.playstatio...9&adbpl=tw&adbpr=36969785
Online storage capacity increase: PlayStation Plus members’ PS4 cloud storage capacity will increase from 1GB to 10GB.
Daar ben ik érg blij mee. Heb bij veel games de auto-upload functie gewoon uitgezet omdat mn online storage simpelweg vol zat. Nu kan ik lekker alles automatisch blijven uploaden zonder gedoe.
Personlijk kijk ik ook erg uit naar de 'Communities' toevoeging. Daar kunnen mensen discussies starten via een messageboard, zie het als forum, omtrent interesse zoals specifieke games. Errrrug handig voor games zoals Destiny en Elder Scrolls Online. Het zit in het systeem ingebakken dus zal het sneller gebruikt worden. Geen LFG-tools meer via verschillende websites, of random mensen inviten in de hoop dat ze je joinen. Gewoon een message aanmaken of zoeken. Uiteraard is dit alleen een succes als de community het ook actief gebruikt.
Complete lijst -> http://blog.eu.playstatio...9&adbpl=tw&adbpr=36969785
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Waar ik eerst zeer tevreden was met Payday 2 op de ps4 word dit toch steeds minder.
Op de hogere moeilijkheidsgraden worden de grote bugs meer duidelijk, en het plezier neemt daarmee toch helaas snel af.
-AI die door muren kan zien en horen.
-Sommige vijanden die tijdelijk(zo'n 10 seconden) onkwetsbaar zijn.
-Vijanden die door de muur kunnen lopen(zeer irritant tijdens stealth)
-Vijanden die letterlijk in je spawnen.
Daarbij vind ik dat er on-line er ook wel 2 grote dingen niet kloppen
-Er is geen in-game voice chat (Terwijl dit toch echt 100% een game is waarbij je het nodig heb)
-En er zijn van die trieste figuren on-line die de Host zijn in een potje en dan 5 meter voor het einde alle members kicken en zelf het afmaken(gewoon voor de lol)dan krijg je dus na een uur spelen helemaal niets.... Zou beter geweest zijn als je een beloning kreeg op basis van gespeelde tijd van de Heist in dat geval en diegene die de Kick doet niets krijgt...
Samen met friends is het nog steeds een zeer leuk spel, en door de vreemde bugs kan je zeker ook wel lachen.
Maar ik zou dit spel zeker niet aanraden aan mensen die het solo willen spelen.
Op de hogere moeilijkheidsgraden worden de grote bugs meer duidelijk, en het plezier neemt daarmee toch helaas snel af.
-AI die door muren kan zien en horen.
-Sommige vijanden die tijdelijk(zo'n 10 seconden) onkwetsbaar zijn.
-Vijanden die door de muur kunnen lopen(zeer irritant tijdens stealth)
-Vijanden die letterlijk in je spawnen.
Daarbij vind ik dat er on-line er ook wel 2 grote dingen niet kloppen
-Er is geen in-game voice chat (Terwijl dit toch echt 100% een game is waarbij je het nodig heb)
-En er zijn van die trieste figuren on-line die de Host zijn in een potje en dan 5 meter voor het einde alle members kicken en zelf het afmaken(gewoon voor de lol)dan krijg je dus na een uur spelen helemaal niets.... Zou beter geweest zijn als je een beloning kreeg op basis van gespeelde tijd van de Heist in dat geval en diegene die de Kick doet niets krijgt...
Samen met friends is het nog steeds een zeer leuk spel, en door de vreemde bugs kan je zeker ook wel lachen.
Maar ik zou dit spel zeker niet aanraden aan mensen die het solo willen spelen.
Verwijderd
UNCHARTED™ 4: A Thief’s End
Uitgebracht 18 Mrt 2016
https://store.playstation...00917_00-UNCH4SDPREORDPSN
UNCHARTED™ 4: A Thief’s End Deluxe Edition
Uitgebracht 18 Mrt 2016
https://store.playstation...00917_00-UNCH4DXPREORDPSN
Uitgebracht 18 Mrt 2016
https://store.playstation...00917_00-UNCH4SDPREORDPSN
UNCHARTED™ 4: A Thief’s End Deluxe Edition
Uitgebracht 18 Mrt 2016
https://store.playstation...00917_00-UNCH4DXPREORDPSN
Mooi hoor al die nieuwe features in de nieuwe firmware, maar het enige wat ik wil zien is een popup als een vriend online komt, zoals dat bij de ps3 gebeurt.
Voor de rest mogen ze de update houden.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
En waar blijft die Skype app? Of überhaupt iets van videochat? Komt die camera ook eens van pas...
PSN, Twitter: NNY1980
Ik heb ook even gedaan voordat ik Bloodborne echt ging waarderen. Toen ik de eerste baas haalde begon het pas echt, dat gevoel van overwinning is heerlijk!Superkanjo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:37:
[...]
En dit is wat ik bedoelde, vrijwel iedereen is lyrisch over Bloodborne. Toch maar eens aan wagen, maar eerst TPP
Wat heel goed helpt is op youtube of ergens anders even een beginners guide lezen. Dan wordt uitgelegd waar je vooral in het begin van de game op moet letten, en ook tips hoe je kunt spelen. Dit helpt wel heel erg om een start te krijgen in de game aangezien de game zelf je niks uitlegt
Verwijderd
Zeker een low budget game, ga MGS V spelen, is velen malen beter.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 03:54:
Waar ik eerst zeer tevreden was met Payday 2 op de ps4 word dit toch steeds minder.
Vince22 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:36:
Mooi hoor al die nieuwe features in de nieuwe firmware, maar het enige wat ik wil zien is een popup als een vriend online komt, zoals dat bij de ps3 gebeurt.
Het is inderdaad lang wachten op bepaalde features en apps.Nny schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:53:
En waar blijft die Skype app? Of überhaupt iets van videochat? Komt die camera ook eens van pas...
the orderrajackar schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:13:
[...]
Dat is Bloodborne
let the discussion begin
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
DitASNNetworks schreef op woensdag 02 september 2015 @ 01:10:
al moet dit geen vrijbrief zijn voor ontwikkelaars om de savefiles nog groter te laten zijn...
Man, hoe kunnen ze in godsnaam 1 iemand de mogelijkheid geven om mensen te kicken. Dat slaat echt nergens op.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 03:54:
Als je kijkt naar de metascore (71) had je dit trouwens wel kunnen verwachten. Die gamebreaking bugs zijn voor een spel uit 2013 (PC) onbegrijpelijk.
Battlefront Beta: is al duidelijk hoe je kan meedoen? Ik hoop op een open beta. Weet ik direct of ik 'm op release haal...
Had ik ook met lara croft vorige maand gratis bij plus. Leuk spel, maar werd er ziek van als er ienand weggaat of bijkomt de game even stil ligt en je een stuk opnieuw beginnen, het probleem is er gaan best vaak mensen weg uit een potje.
Gare moba? Is een RTS.Nieuwevolger schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:38:
[...]
Armellos is een digitaal bord spel en dat spel van jou is een gare moba, niet met elkaar te vergelijken.
Verrassend leuk spelletje.
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 02-09-2015 09:19 ]
In dat geval geef ik het een kansOn_E schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:19:
[...]
Gare moba? Is een RTS.
Verrassend leuk spelletje.
Tja, wat is je definitie van 'mooiste'On_E schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:10:
Ik zou echt niet weten wat ik de mooiste game vind 
Arkham Knight ziet er fantastisch uit imo, met mooie graphics, belichting en mooie weerseffecten,
Driveclub ziet er om dezelfde redenen schitterend uit, maar Project Cars ook.
En natuurlijk Bloodborne zoals eerder al genoemd.
Natuurlijk zullen die games wel wat foutjes en flaws hebben, maar als ik aan het gamen ben valt mij dat echt niet op.
*Kiwi is tevreden met wat ie tot nu toe gezien heeft
Arkham Knight ziet er fantastisch uit imo, met mooie graphics, belichting en mooie weerseffecten,
Driveclub ziet er om dezelfde redenen schitterend uit, maar Project Cars ook.
En natuurlijk Bloodborne zoals eerder al genoemd.
Natuurlijk zullen die games wel wat foutjes en flaws hebben, maar als ik aan het gamen ben valt mij dat echt niet op.
*Kiwi is tevreden met wat ie tot nu toe gezien heeft
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja, ik ben zelf vooral benieuwd wat de komende 'jaren' gaan brengen. De hardware van de huidige generatie consoles legt het natuurlijk af tegen fatsoenlijke PCs, maar als je ziet wat bijvoorbeeld een Naughty Dog er 'nu al' uit weet te persen met Uncharted 4.. nomnom
Ik ben blij als we eindelijk helemaal los zijn van de vorige generatie.
Moet echt Project Cars weer is aanslingeren, lang geleden en dus echt weer zin in! Hopelijk is de pitstop bug (gelijk lekke banden) inmiddels weg.
De mooiste game, ach. Mooie graphics en eyecandy zijn zeer zeker welkom maar liever een game die een bepaalde sfeer weet neer te zetten en je daar helemaal in mee kan zuigen.
Verwijderd
MGS V ziet er geweldig uit op de PS4, maar wat nog geweldiger is is dat het heerlijke gameplay heeft.
Dit. Maandag met Dishonored begonnen. Het ziet er niet uit en loopt op 30fps, maar erg toffe game. Was eerst nogal sceptisch, maar zeer vermakelijk.Superkanjo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:37:
De mooiste game, ach. Mooie graphics en eyecandy zijn zeer zeker welkom maar liever een game die een bepaalde sfeer weet neer te zetten en je daar helemaal in mee kan zuigen.
Merk je dat er framedrops zijn? Zag op YT bij iemand dat die game het ondanks de 30fps nog steeds zwaar heeft soms en de rate dropt dan flink... Heb de game destijds op de 360 gespeeld en het was zeker een goede game.bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:40:
[...]
Dit. Maandag met Dishonored begonnen. Het ziet er niet uit en loopt op 30fps, maar erg toffe game. Was eerst nogal sceptisch, maar zeer vermakelijk.
Dishonored staat ook nog op mijn lijstje. Maar ik wacht het nog even af; hopen dat er nog wat patches komen. Was bij Borderlands ook de uitkomst.
Ja dit, ik hoorde dat vooral de Prequel veel last had van framerate problemen, kan je uit ervaring spreken dat die opgelost zijn ondertussen?Carn82 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:45:
Dishonored staat ook nog op mijn lijstje. Maar ik wacht het nog even af; hopen dat er nog wat patches komen. Was bij Borderlands ook de uitkomst.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ervaring niet (mn backlog is dusdanig dat ik mezelf heb beloofd dit najaar geen nieuwe games meer te kopenBlackEyedAngel schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:49:
[...]
Ja dit, ik hoorde dat vooral de Prequel veel last had van framerate problemen, kan je uit ervaring spreken dat die opgelost zijn ondertussen?
tl;dr:
'In effect we are now getting the promised 1080p60 gameplay with no trade-offs - everything achieved here seems to be the result of thorough optimisation, as opposed to downgrading the experience. We get full HD resolution on both platforms and in terms of equivalent PC quality settings, the console versions are effectively maxed out, with only the Nvidia PhysX effects missing.'
Hmm alsof m'n backlog niet groot genoeg was, dit was toch een reden om de aanschaf ff uit te stellen.. thanx
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Aangezien Skype van Microsoft is, denk ik niet dat we die snel op de PS4 gaan zien. Microsoft wil bepaalde features uiteraard exclusief houden voor hun eigen consoleNny schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:53:
Ze zijn er ongetwijfeld mee bezig. Er zijn simpelweg verschillende features die ze vanaf de grond af aan willen ontwikkelen en dat kost tijd. Kan me ook wel voorstellen dat videochat ook niet een hele hoge prioriteit heeft (mediaplayback, suspend/resume, shareplay etc stonden hoger op de lijst) en als ze het doen dat ze het gelijk goed willen aanpakken. Moet wel zeggen dat de features die ze maken, wel erg goed werken. Tot nu toe nooit last gehad van SharePlay, Suspend/Resume, video sharing etc. Zelfs de mediaplayer (op subtitles na en DTS, maar dat is licentie gedoe) werkt erg snel met mijn MKV's via mn NAS, wat ik niet had verwacht te zien op een console van Sony.
Ik kijk in ieder geval uit naar FW 3.00
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik kon met die media app geen enkele film of serie bekijken van mijn pc...
Hij ondersteunde geen enkele file... Kansloos dus.
10gb psn plus online storage had ik niet zien aankomen!! SUPER NIEUWS.. zit al tijdje over de 1gb heen, heb vaak moeten kiezen welke game ik wel of niet bewaar...
Maar devs moeten wel gaan kijken naar hun savegames, driveclub is 325mb... kansloos dus.
Verder mag ik snel hopen op GT7 nieuws, zeker nu fm6 uitkomt over 8 dagen, zou slim zijn met groot GT7 nieuws te komen.
Ik zal voorlopig op de x1 te vinden zijn dan met fm6 totdat er een racer op de ps4 komt die me langer bezig houd dan pcars en driveclub(beide na half uur wel weer zat).
Als ik zie hoe fm6 eruit ziet, flawless 60fps, 1080p regen/nacht mooi gedaan, ben ik heeeeel erg benieuwd of PD met GT7 er overheen kan/gaat. Lets hope so
Hij ondersteunde geen enkele file... Kansloos dus.
10gb psn plus online storage had ik niet zien aankomen!! SUPER NIEUWS.. zit al tijdje over de 1gb heen, heb vaak moeten kiezen welke game ik wel of niet bewaar...
Maar devs moeten wel gaan kijken naar hun savegames, driveclub is 325mb... kansloos dus.
Verder mag ik snel hopen op GT7 nieuws, zeker nu fm6 uitkomt over 8 dagen, zou slim zijn met groot GT7 nieuws te komen.
Ik zal voorlopig op de x1 te vinden zijn dan met fm6 totdat er een racer op de ps4 komt die me langer bezig houd dan pcars en driveclub(beide na half uur wel weer zat).
Als ik zie hoe fm6 eruit ziet, flawless 60fps, 1080p regen/nacht mooi gedaan, ben ik heeeeel erg benieuwd of PD met GT7 er overheen kan/gaat. Lets hope so
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Geen last van nee. Heb juist het idee dat alles heel stabiel loopt.Scrisissszzz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:43:
[...]
Merk je dat er framedrops zijn? Zag op YT bij iemand dat die game het ondanks de 30fps nog steeds zwaar heeft soms en de rate dropt dan flink... Heb de game destijds op de 360 gespeeld en het was zeker een goede game.
Je mist een topper in dat geval.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:47:
Dishonored lijkt mij niet zo'n leuk spel, vandaar dat ik em oversla.
Ik geloof dat Sony tijdens de Paris Games Week weer wat zaken gaat presenteren; hopelijk gaan we iets van GT7 zien. Maar dat gerucht ging ook al tijdens de E3 rond.. Het zou me niet verbazen dat we begin volgend jaar ergens weer een 'Prologue' achtige game/demo zien en pas later in 2016 de volledige game. Zo niet pas in 2017..
Smaken verschillen. Ik vond het een aardig spel maar zeker geen topper. Ik kon me er op een gegeven moment niet meer toe brengen om hem uit te spelen. Ik heb hem op de PC maar zal hem op de console niet weer spelen denk ik.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dishonored lijkt mij ook een goed spel, maar de slechte optimalisatie voor de PS4 houdt me nu tegen. Als we dit soort games kopen, zet het de Devs ook niet meer aan om een goed lopend spel neer te zetten. Kijk bijv. naar MGSV: loopt prachtig, Dag 1 patch van 400Mb en nog geen gigantische bugs.
Dishonored op de PS4 ziet er nu nogal afgeraffeld uit. Dat ga ik niet belonen...
Dishonored op de PS4 ziet er nu nogal afgeraffeld uit. Dat ga ik niet belonen...

Gemiddeld ongeveer een 9 voor de oorspronkelijke versie. Dat is een topgame, ondanks dat smaken verschillen.Bor schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:14:
[...]
Smaken verschillen. Ik vond het een aardig spel maar zeker geen topper. Ik kon me er op een gegeven moment niet meer toe brengen om hem uit te spelen. Ik heb hem op de PC maar zal hem op de console niet weer spelen denk ik.
Je moet je wel aanmelden te zijner tijd maar iedereen gaat meedoen.SqueakyClean schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:06:
[...]
Battlefront Beta: is al duidelijk hoe je kan meedoen? Ik hoop op een open beta. Weet ik direct of ik 'm op release haal...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik heb al tijden terug geleerd dat cijfers van o.a. review sites lang niet altijd kloppen. Het is zeker geen slechte game maar ik vond het ook geen game die mij lange tijd geboeid liet of waar ik nog wel eens aan terugdenk. Op metacritic is de userscore een 8.3 overigens wat wel erg netjes is. De critic reviews met 100 / 100 punten of 10 / 10 kan ik sowieso niet serieus nemen.bram1984 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:26:
[...]
Gemiddeld ongeveer een 9 voor de oorspronkelijke versie. Dat is een topgame, ondanks dat smaken verschillen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link