[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 22:50
Motaro schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:19:
[...]

ja

wand ik heb BF4 wel kunnen downloaden en ander games die ik op PSN heb gekocht alleen dezen game staat niet meer tussen
En als je het via de website probeert?

www.playstation.com

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Motaro schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:19:
[...]

ja

wand ik heb BF4 wel kunnen downloaden en ander games die ik op PSN heb gekocht alleen dezen game staat niet meer tussen
Heb je nog een mailtje ervan? Van alle aankopen krijg je een e-mail bevestiging van. Tevens kan je via je accountoverzicht al je aankopen terug vinden door te filteren op datum. Staat de game daar niet tussen en heb je geen mailtje ontvangen? Dan denk ik dat je toch in de war bent. De game heb je dan mogelijk met een ander account gekocht, op disc ooit gespeeld of op een ander PS4 systeem gespeeld.

Dat je een trophy hebt van een game, wil niet zeggen dat je de game ook gekocht hebt met dat account ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 29-08-2015 13:23 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:00:
KPN DNS doet hier niks, kan dan niet met PSN verbinden.
Wat spelen met de MTU wel.
Haal nu een stabiele 3mb/s, normaal zou dat het reguliere 500kb/s zijn.

Geen idee of dat iets tijdelijk is of omdat het nu 'rustig' is op PSN maar het is in ieder geval een verbetering. ;)
MTU kan kortstondig effect hebben, maar uiteindelijk maakt het weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Motaro schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:13:
hoi

of hier kan vragen weet ik niet

ik heb raar probleem nu ik ander HDD in mijn PS4 heb gedaan en ik game weer op new moet download die ik heb gekocht op PSN zie ik nu dat need for speed rivals niet op new kan downloaden wand hij staat niet meer in mijn library en als op PSN kijk geeft hij aan dat ik hem ook niet heb gekocht maar ik heb wel trophies van dezen game
Had je die niet toevallig op disk? Na wissel van HDD miste ik ook een aantal games, precies die ik op disk had, staan dan niet in je library O-)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:03
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om een season pass voor Call of Duty: Advanced Warfare goedkoop op de kop te tikken? Die €50,- vind ik wat te gortig. Heb al wat zitten googlen maar kwam er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Ik heb een dubbele beta code voor R6 Siege.

DFZ628QZ8PCY

Laat ff weten als je hem gebruikt hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28

Vond dit er al weer 10x leuker uitzien, geen story line spoilers ook, dus dat is fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Laatst online: 07:03
0Burner0 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 14:32:
Ik heb een dubbele beta code voor R6 Siege.

DFZ628QZ8PCY

Laat ff weten als je hem gebruikt hebt.
Hij is schijnbaar al gebruikt.Werkt in ieder geval niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er niet verkeerd uit.

Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/CNkCa2RWwAACjLn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:23
Mocht iemand Until Dawn verkopen, houd ik bij me dezen aanbevolen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-10 23:14
Ja dat heb je met smaak. Als ik hem zo kreeg ging ik hem snel overspuiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
poor Leno schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:38:
[...]

Dan moet je je neefjes beter opvoeden ;)
Goed punt :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel vet! Jammer dat zie die gouden streep niet door hebben laten lopen over t onderste gedeelte (zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 20:10
Zit nu al een tijdje met mijn ps4 direct op de modem aangesloten dus nat 1.
Eigen publieke ip en gaan. Merk dat dit best wat voordelen heeft.
Zo os mijn store altijd toegankelijk ook als ps4 al lang aanstaat en ik games speel. Waar dat voorheen pas na een netwerk test kon. Zelfde als de whats new sectie die nu altijd up to date is zelfs als ik games gespeeld heb.
Gebruik de google dns, en heb een ziggo 200/20 en haal nu meestal 5MB/S maar wel per download. Soms gaat het 10MB soms 1MB.
Weet alleen wel dat ik geen redt modus moet gebruiken als ik veel downloads aanzet. Meestal start mijn ps4 dan niet meer op vanuit rest modus.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:57:
Zit nu al een tijdje met mijn ps4 direct op de modem aangesloten dus nat 1.
Eigen publieke ip en gaan. Merk dat dit best wat voordelen heeft.
Zo os mijn store altijd toegankelijk ook als ps4 al lang aanstaat en ik games speel. Waar dat voorheen pas na een netwerk test kon. Zelfde als de whats new sectie die nu altijd up to date is zelfs als ik games gespeeld heb.
Gebruik de google dns, en heb een ziggo 200/20 en haal nu meestal 5MB/S maar wel per download. Soms gaat het 10MB soms 1MB.
Weet alleen wel dat ik geen redt modus moet gebruiken als ik veel downloads aanzet. Meestal start mijn ps4 dan niet meer op vanuit rest modus.
Ook Ziggo hier, maar sinds ik OpenNIC DNS (sinds de storing :$ ) gebruik heb ik nat3 en de Store en What's new sectie doen het veel beter (inderdaad ook na het gamen nu). Downloadsnelheid heb ik nog geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:35
Nat3 is alleen niet positief hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:41:
Nat3 is alleen niet positief hoor. ;)
Dacht ik ook, maar heb nog geen hinder ondervonden }:O :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ralph075 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:49:
[...]

Dacht ik ook, maar heb nog geen hinder ondervonden }:O :?
[MovieVoice]
.. But then.. One day.. Everything............. Went wrong KABBAMBLASTPRGRRRSHHH!
[/MovieVoice]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Haha, lees dat het met name nadelig kan zijn voor voicechat. Laat ik dat nou niet gebruiken.
Hoor het wel van mijn zoon als er klachten zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In a world..

where one man..

(thump-thump)

..didn't use his voicechat...

thump-thump
thump-thump

{suspense heart beat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Kan haast niet.meer wachten op ipv6... geen nat gezeik meer als alles ipv6 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
..He couldn't wait any longer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:18
Mij spreekt wat ik heb gezien van Mad Max ook niet echt aan... beetje generieke filmgame, erg jammer, want de film was superb.

Hadden ze er beter meer een game van gemaakt zoals Interstate 76, Vigilante, Destruction Derby, Carmageddon.... heerlijke car combat.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
De game van t jaar werd vandaag al verkocht en niemand op dit forum heeft het erover ??!! :? #MGS5

Scrooge NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
Theo27 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:47:
De game van t jaar werd vandaag al verkocht en niemand op dit forum heeft het erover ??!! :? #MGS5
Nog niet iedereen heeft em (sowieso als je digitaal hebt besteld) en er is een aparte topic waar iedereen het massaal over heeft ;)

[Multi] Metal Gear Solid - Ground Zeroes / Phantom Pain

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 19:31
Theo27 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:47:
Tis ook een beetje een niche game he? Niet iedereen spreekt de gameplay en de vele cutscenes aan. Geloof ook niet dat het qua verkoopaantallen in de buurt zal komen van de gebruikelijke verkooptoppers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:25
ChrisLNFF schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 07:45:
[...]

Tis ook een beetje een niche game he? Niet iedereen spreekt de gameplay en de vele cutscenes aan. Geloof ook niet dat het qua verkoopaantallen in de buurt zal komen van de gebruikelijke verkooptoppers.
Oeh, ik denk dat dát gaat tegenvallen. MGS V heeft alle negatieve punten van de serie opgelost. Geen lange codec gesprekken of cutscenes meer, een open wereld waar je zowel kunt knallen als sluipen. Als je de gameplay trailers hebt gezien en van actiegames houdt kun je MGS V echt niet overslaan.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vannacht de vooruitbetaling voor MGS V gehad.

Dinsdag kan ik ermee aan de slag op de PlayStation 4.

Rond die tijd komt er ook meer nieuws over de system update beta 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:15
Ik ben helemaal klaar voor MGSV:TPP. Ik heb gisteren nog even alle extracties gedaan die er in MGSV:GZ mogelijk waren. Als je de save game van GZ overzet bij het spelen van TPP krijg je alle extracties van GZ standaard als staf op mother base in TPP + extras zoals speciale sneaking suit.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:08:
[...]

Oeh, ik denk dat dát gaat tegenvallen. MGS V heeft alle negatieve punten van de serie opgelost. Geen lange codec gesprekken of cutscenes meer, een open wereld waar je zowel kunt knallen als sluipen. Als je de gameplay trailers hebt gezien en van actiegames houdt kun je MGS V echt niet overslaan.
Ik heb GZ gedaan en dat is voor mij, samen met alle gameplay die ik tot nu toe gezien heb, al voldoende om met een grote boog om TPP heen te lopen. Smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:08
Ik zal het nog bonter maken; ik heb nog nooit een Metal Gear Solid game gespeeld en eerlijk gezegd kan het me ook gestolen worden. :X

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:25
bram1984 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

Ik heb GZ gedaan en dat is voor mij, samen met alle gameplay die ik tot nu toe gezien heb, al voldoende om met een grote boog om TPP heen te lopen. Smaken verschillen.
Dat betwist ik ook niet. Ik verwacht alleen niet dat MGS V alleen nog maar de niche kan vullen die er voorheen was voor MGS games. Misschien over de ruggen van fans, misschien niet. Ik heb drie uur gespeeld, en tot-nu-toe lijkt het minder op een MGS game dan de voorgaande. Het had net zo goed een nieuwe IP kunnen zijn. Als GZ je niet bevalt, om wat voor reden ook, dan zal TPP niet veel veranderen, behalve veel meer keuze en een veel grotere kaart.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Gameplay in 1080p/60 van uncharted 2.
Ziet er heel fris en soepel uit. Ontzettend veel zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
bram1984 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

Mja ik zit nog een beetje te dubben. Het voelt altijd alsof je een geweldige spionage-game aan het doen bent, maar dan zitten er weer typische Japanse dingen in die me enorm storen. Grote (mechanische) monsters, mensen die totaal niet dood willen ook al zou een normaal mens al 30x dood zijn. Frustrerende controls (vroeger dat je niet kon schieten en lopen bijvoorbeeld), enemies die je de ene keer wel en de andere keer niet zien, vaagheden in het verhaal en een irritante menustructuur of gebrek aan informatie.
En sommige dingen die ik al hoor passen er gewoon totaal niet bij. Dat je een de mogelijkheid krijgt om een stukje over te slaan door een kippenkop op je hoofd te zetten waar bewakers te hard om moeten lachen om alarm te slaan. Sure, het is grappig maar past totaal niet in de serieusheid die de game wil uitstralen.
Of dat de hoofdpersoon meerdere malen aan het mikken is met het oog waar een ooglapje voor zit. Sure, het is vast stoer, maar was totaal niet nodig om hem dat ooglapje te geven.

Ik wacht nog even wat videoreviews af van de gameplay en wat er uiteindelijk nou allemaal mogelijk is. Maar anders haal ik hem net zo goed op PC of wacht ik tot ie in de aanbieding is.

Zelfde heb ik overigens bij Mad Max. Op zich ziet het er wel geinig uit, maar ik heb weinig met het universum en de manier waarop het wordt gebracht. En bij die game heb ik het idee dat je al snel op de auto-combat bent uitgekeken omdat er gewoon weinig verschillende dingen in zitten om je tegenstanders te verslaan. Ik heb de harpoen gezien, je kunt schieten, beuken en dat vuur aan de zijkant gebruiken. Maar veel meer dan dat heb ik nog niet gezien. Met die 4 dingen ben ik al wel na een uur of 2 die combat beu. En meer dan dat vind je er gewoon niet van.
Wederom een game die ik waarschijnlijk pas uit een aanbieding haal.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat Martin zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Laatst online: 02:15
Dat is altijd zo geweest in deze serie, deze serie spot met alle traditionele game-principes, dat is wat deze serie zoo uniek en geliefd maakt. De naam van de game verwijst direct naar de bipedal tanks dus ik snap niet zo goed waarom je verrast bent dat je ze aantreft. MGS is altijd een gameserie geweest dat ijzersterke realistische stealth-gameplay afwisselt met epische fantasierijke boss-battles waarbij er flink outside the box gedacht moet worden om de level- of eindbaas te verslaan. Dit alles met typische Hideo Kojima humor en serieuze verhaaldiepgang overgoten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Downloadsnelheden... trending topic op Reddit... ik hoop dat er nog een heleboel shit over opgebracht gaat worden, want als Sony 1 ding moet fixen...

https://www.reddit.com/r/...0mbps_connection_what_is/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 20:04
Jeroenimoes schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:37:
Downloadsnelheden... trending topic op Reddit... ik hoop dat er nog een heleboel shit over opgebracht gaat worden, want als Sony 1 ding moet fixen...

Moet zeggen dat ik er ook strontziek van word...gaat echt nergens over die snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

ASNNetworks schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:13:
Trek zelf je conclusies. Het kan zomaar zijn dat het elke keer toevallig snel ging, echter heb ik ruim 10x een test uitgevoerd en elke keer dezelfde resultaten. Ik hoop dat dit zo blijft, maar voor hetzelfde geld kom ik hier over een week weer klagen zoals een jaar geleden :+
Technisch gezien kan ik dit eigenlijk niet onderbouwen. Het switchen van een DNS server heeft marginale effecten in snelheid om name resolving en op niets anders. Daarbij cachen de clients de resultaten ook nog eens waardoor de snelheidswinst na de eerste resolve voor enige tijd weg is. Ik vermoed dus dat er iets anders aan de hand is of dat je gewoon gelukt hebt gehad (momentopname?).

Edit:

Zojuist door iemand anders laten testen; dezelfde snelheden als bij andere providers. Dit maakt dus blijkbaar niets uit. Het enige wat verschil kan maken is dat de KPN DNS servers andere resultaten afleveren dan de DNS servers van andere providers. Dat heb ik helaas niet kunnen testen of kunnen laten testen nog. Als dat zo is zou dat raar zijn en op een ander issue duiden. Tot ik duidelijker en onderbouwd bewijs zie kan ik dit niet geloven.

[ Voor 102% gewijzigd door Bor op 30-08-2015 17:18 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
Bor schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:13:
[...]

Technisch gezien kan ik dit eigenlijk niet onderbouwen. Het switchen van een DNS server heeft marginale effecten in snelheid om name resolving en op niets anders. Ik vermoed dus dat er iets anders aan de hand is of dat je gewoon gelukt hebt gehad (momentopname?).

Edit:

Zojuist door iemand anders laten testen; dezelfde snelheden als bij andere providers. Dit maakt dus blijkbaar niets uit.
Ik zeg ook niet dat het de DNS is ;) Ik heb juist 2 jaar lang geroepen dat MTU en DNS niks uitmaakt, omdat het ook niks uitmaakte bij mij.

Ik weet niet wáár het aan ligt dat ik nu opeens snelle downloadspeed krijg, maar weet wel wát er in mijn setup is veranderd. Provider gewisseld van kabel Ziggo naar glasvezel KPN. DNS verandert van Ziggo naar KPN en mn router verbindt nu via PPPoE. Dat laatste kan het niet zijn gezien ik ook met KPN trage snelheid krijg als ik GoogleDNS of Unblock-US DNS instel, echter stel ik DNS in als 'automatisch' dan krijg ik dus hoge snelheden. Oh en de PS4 speedtest geeft óók hogere waarden met de KPN standaard DNS. Daar krijg ik vaak een down van 120-140 en up van 100-120. Met Ziggo (standaard DNS, GoogleDNS of Unblock-US) kreeg ik nooit meer dan 80/10, laatste periode voordat ik Ziggo opzegde was het zelfs 40/4 snelheden. Nu krijg ik diezelfde snelheden als ik Unblock-US instel, echter stel ik alles auto in krijg ik opeens 140/100 als snelheden.

Bij Ziggo had ik een 200/20 abo, ook toen had het makkelijk 140 down kunnen zijn dus. KPN is 500/500 en krijg dus 140 down via die speedtest, maar alleen als ik KPN DNS instel. Ik weet dat de speedtest van de PS4 een schatting is, maar het is zeker wel opmerkelijk dat er zulke verschillen zitten....

Wát ervoor gezorgd heeft dat mijn download opeens een stuk sneller is weet ik niet, maar het is wel van de ene dag op de andere dag veranderd precies sinds ik KPN glasvezel heb én DNS gebruik van KPN, doe ik andere DNS krijg ik weer trage speed... Vandaag komt de Metal Gear Solid V preload beschikbaar, even kijken hoe snel de download gaat....

Dus wat is er echt veranderd:
Provider van Ziggo kabel naar KPN glasvezel
Router verbindt via PPPoE (hoewel dit geen verschil mag maken gezien met ander DNS ook traag is)
Ik heb een ander extern IP adres door de overstap
Ik maak gebruik van een ander 'standaard' DNS (KPN)
Er is nu een managed VLAN switch aangesloten (GoogleDNS/Unblock-US is alsnog traag)
MTU staat op 1500 (weet niet wat het hiervoor was, stond op auto nu PPPoE en heb het op 1500 gezet)

Wat is hetzelfde:
Infrastructuur in huis is gelijk gebleven (vanaf het glasvezel modem dus)
Router handelt nog steeds het internetverkeer af en alles daarachter is ook onveranderd.

Maar goed, alles kan tijdelijk zijn met de Sony snelheden..... Nog geen moment om te vieren, gezien ik elke keer nog mn adem in houd tot de snelheid opeens weer omhoog schiet en ik weer opgelucht kan adem halen.

[ Voor 23% gewijzigd door ASNNetworks op 30-08-2015 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen gelden Until Dawn zeer snel binnen gehaald op de PS4.
Maar het is dit jaar zeer wisselvallig met het downloaden op de PS4.

Ik hoop zeker dat ze het downloaden gaan verbeteren.
Ik ben ook helemaal digitaal gegaan deze generatie.

Dus voor mij is het zeker belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:34:
Paar dagen gelden Until Dawn zeer snel binnen gehaald op de PS4.
Maar het is dit jaar zeer wisselvallig met het downloaden op de PS4.

Ik hoop zeker dat ze het downloaden gaan verbeteren.
Ik ben ook helemaal digitaal gegaan deze generatie.

Dus voor mij is het zeker belangrijk.
Ik mag hopen dat Sony er iets aan doet, maar dan zullen ze het probleem eerst moeten erkennen. Het slaat natuurlijk nergens op dat in een land als Nederland waar de gemiddelde aansluiting toch wel boven de 50Mbps ligt, we nog downloaden met 500kpbs...

Gelukkig (dollar koers :'( ) koop ik nu vooral op schijf, dus raakt t me niet zo. All digital verliest zo wel heel snel z'n charme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SqueakyClean schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:17:
[...]

Ik mag hopen dat Sony er iets aan doet, maar dan zullen ze het probleem eerst moeten erkennen. Het slaat natuurlijk nergens op dat in een land als Nederland waar de gemiddelde aansluiting toch wel boven de 50Mbps ligt, we nog downloaden met 500kpbs...

Gelukkig (dollar koers :'( ) koop ik nu vooral op schijf, dus raakt t me niet zo. All digital verliest zo wel heel snel z'n charme...
Vandaag ga ik de MGS V preload nog even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

MGS V gisteren opgepikt bij Gamemania, ondanks dat ik de voorgaande delen amper tot niet heb gespeeld (alleen 1 en 2 eigenlijk) en het verhaal me helemaal niets boeit moet ik zeggen dat de eerste 4 uurtjes van het spel echt top zijn!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie nieuwe demo’s bij de PlayStation Store update van deze week:

Xeodrifter (PS4, PS Vita)
Squares (PS Vita)
Disgaea 5: Alliance of Vengeance (PS4)

Deze demo’s zijn bevestigd voor een release in de Amerikaanse PlayStation Store. Of ze ook bij de Europese update van morgenmiddag zitten is nog niet bekend.

Bron: http://www.psx-sense.nl/2...ore-update-van-deze-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 19:31
Jeroenimoes schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 16:37:

Begrijp niet zo goed waarom grote game sites zoals IGN of een ander hier nog geen aandacht aan hebben besteeds. Het is iets wat leeft onder de community en zeker aandacht verdient? Zijn er dan andere belangen die groter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

On_E schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:46:
MGS V gisteren opgepikt bij Gamemania, ondanks dat ik de voorgaande delen amper tot niet heb gespeeld (alleen 1 en 2 eigenlijk) en het verhaal me helemaal niets boeit moet ik zeggen dat de eerste 4 uurtjes van het spel echt top zijn!
Goed om te horen. MGS V was in instabuy voor mij. Ik verwacht hem morgen in de bus. Daar gaan weer de nodige uurtjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SqueakyClean schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:17:
[...]

Ik heb toch eerder het idee dat het een capaciteit probleem is. In het 1e jaar van de PS4 release waren de snelheden over het algemeen een stuk hoger en hoorde ik ook minder klachten. Nu er zoveel PS4's zijn verkocht heb ik gewoon het idee dat er teveel gebruikers tegelijk downloaden en Sony niet genoeg capaciteit heeft ingekocht bij de CDN's of PSN kan er simpelweg niet mee overweg. Zou ook kunnen verklaren waarom het soms wel vlot gaat en soms met maar 500kb/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-10 13:32
On_E schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:46:
Ik hoop dat je het niet gaat tegenvallen dan. 1 en 2 zijn echt veel anders naar mijn idee..veel beter zeg maar. Heb 3, 4 en 5 geprobeerd en zo'n grote open wereld met meerdere routes vind ik niet bij het sluipen passen.

Misschien omdat het met de hoge view-angle en de radar gewoon overzichtelijker (en dus makkelijker) was.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

X-Kiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:12:
[...]

Ik hoop dat je het niet gaat tegenvallen dan. 1 en 2 zijn echt veel anders naar mijn idee..veel beter zeg maar. Heb 3, 4 en 5 geprobeerd en zo'n grote open wereld met meerdere routes vind ik niet bij het sluipen passen.
Dat past juist veel beter bij sluipen imho. Het geeft je veel meer opties en vrijheid om het spel te spelen zoals jij wilt. Dat zie je bij Ground Zeroes ook heel erg goed. Ik vind de vrije uitwerking juist heel erg goed geslaagd. Bij de oudere delen zijn de beperkte maps juist een behoorlijke belemmering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Bor schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:16:
[...]

Dat past juist veel beter bij sluipen imho. Het geeft je veel meer opties en vrijheid om het spel te spelen zoals jij wilt. Dat zie je bij Ground Zeroes ook heel erg goed. Ik vind de vrije uitwerking juist heel erg goed geslaagd. Bij de oudere delen zijn de beperkte maps juist een behoorlijke belemmering.
Mening ;) En ik heb dus juist het tegenovergestelde. Door teveel 'vrijheid' heb ik ook na 1 week mijn Witcher3 weer verkocht. En het mag wel realistischer zijn geworden en beter bij het genre passen, maar de actie welke van mij verwacht werd in MGS1 / 2, vond ik gewoonweg fijner spelen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Iemand Mad Max al kunnen oppikken ergens? (zie al veel mensen spelen op twitch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

X-Kiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:19:
[...]

Mening ;) En ik heb dus juist het tegenovergestelde. Door teveel 'vrijheid' heb ik ook na 1 week mijn Witcher3 weer verkocht. En het mag wel realistischer zijn geworden en beter bij het genre passen, maar de actie welke van mij verwacht werd in MGS1 / 2, vond ik gewoonweg fijner spelen.
Vond je dat niet juist heel erg scripted aanvoelen als je nu terugkijkt? Zelfs de maps van Guns of the Patriots vind ik nog veel te beperktent. Het is min of meer van te voren bekend waar je langs moet en hoe. Een game als Metal Gear leent zich uitstekend voor een beperkte free roam als je het mij vraagt. Er zijn zo veel mogelijkheden om een objective uit te voeren, waarom je dan beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien houdt ie niet van die vrijheid.. Soms wil je gewoon door een spel crossen, met maar 1 richting.. zonder dat je 'verdwaald' kan raken of alle kanten op kunt / alles gaat onderzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Misschien al een keer gezegd (excuus in dat geval), MM heeft weer de 3voor2 actie.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

X-Kiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:12:
[...]

Misschien omdat het met de hoge view-angle en de radar gewoon overzichtelijker (en dus makkelijker) was.
Zal wel los lopen, ik vond 2 enorm tegenvallen en heb daarom nooit meer een nieuw deel gespeeld.
Maar V is tot nu toe een stuk prettiger spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Bor schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:22:
[...]

Vond je dat niet juist heel erg scripted aanvoelen als je nu terugkijkt? Zelfs de maps van Guns of the Patriots vind ik nog veel te beperktent. Het is min of meer van te voren bekend waar je langs moet en hoe. Een game als Metal Gear leent zich uitstekend voor een beperkte free roam als je het mij vraagt. Er zijn zo veel mogelijkheden om een objective uit te voeren, waarom je dan beperken?
Zou je denken inderdaad, dat het een 'vroeger was alles beter' idee was. Heb daarom ook een paar maanden geleden een PS2 gekocht incl de MGS spellen. En ja...het was weer geweldig _/-\o_

Scipted is het toch wel, ook de nieuwe delen. Men heeft gewoon meer scripts ;) De kleine gangetjes vind ik juist geweldig om doorheen te sluipen. En ik ben geen fan van games waarbij ik doelloos rondloop met het idee 'waar nu heen?' of 'en nu..?'. Dat werkt bij enkel GTA goed, omdat je mag aanprutsen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
X-Kiwi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:29:
[...]

Zou je denken inderdaad, dat het een 'vroeger was alles beter' idee was. Heb daarom ook een paar maanden geleden een PS2 gekocht incl de MGS spellen. En ja...het was weer geweldig _/-\o_

Scipted is het toch wel, ook de nieuwe delen. Men heeft gewoon meer scripts ;) De kleine gangetjes vind ik juist geweldig om doorheen te sluipen. En ik ben geen fan van games waarbij ik doelloos rondloop met het idee 'waar nu heen?' of 'en nu..?'. Dat werkt bij enkel GTA goed, omdat je mag aanprutsen.
Dat heb ik in jaren niet meer gehad in een spel, zelfs niet met een free-roaming spel. Je hebt altijd wel ingame een map of iets waar objectives of een markering staan.
Vroeger had je dat juist niet, kon je zelfs verdwalen in een shooter, of goed nadenken wat je moest doen of zoeken. Geen maps, geen hints. Als je dan uiteindelijk een gesloten deur had gevonden kwam je erachter dat je de sleutel ook nog moet zoeken :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bij MGS V kun je via je ''iDroid'' gewoon naar een missie-scherm gaan en daar de volgende selecteren, zo zit je nooit zonder doel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

kazuka schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

Ik heb toch eerder het idee dat het een capaciteit probleem is. In het 1e jaar van de PS4 release waren de snelheden over het algemeen een stuk hoger en hoorde ik ook minder klachten. Nu er zoveel PS4's zijn verkocht heb ik gewoon het idee dat er teveel gebruikers tegelijk downloaden en Sony niet genoeg capaciteit heeft ingekocht bij de CDN's of PSN kan er simpelweg niet mee overweg. Zou ook kunnen verklaren waarom het soms wel vlot gaat en soms met maar 500kb/sec.
Een cappaciteitsprobleem lijkt mij ook logisch. Maar het verklaart niet waarom sommige trucjes werken, zoals pauze/doorgaan en testconnection. En na een paar minuten heb je nog de kans dat het weer inkakt.

Gelukkig heb je met disc de keuze, maar de Day 1 patches krijgen, is dat voordeel ook wat minder geworden. Gelukkig vermaak ik me nog prima met de games, dus is het slechts irritant... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 03-10 13:08
SC4RF4C3 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:19:
Iemand Mad Max al kunnen oppikken ergens? (zie al veel mensen spelen op twitch)
Nog niet, maar wat mij opvalt is dat er nog (bijna) geen enkele recensie voor het spel is, terwijl hij morgen al uitkomt in de VS en Europa. Het embargo loopt blijkbaar tot de releasedatum en dat kan een slecht teken zijn. Zelfs als blijkt dat de game goed is, dan is zo'n laat embargo alsnog onbeschoft tegenover de koper die zichzelf op tijd wil informeren en laat het weinig vertrouwen zien in de game.

Als de reviews er morgen zijn, ga ik me eens goed inlezen voordat ik de game haal. Die ene review hierboven spreekt van leuke gameplay, maar een heel erg standaard opzet die (volgens hem) snel eentonig wordt (hij geeft een 6.5/10). Het zal volgens mij heel erg afhangen van het type gamer. Het verhaal draait grotendeels om het verkrijgen van onderdelen voor je auto en het verslaan van lokale bendes, wat allemaal niet de meest diepgaande stof is. Aangezien ik een verhaal-gamer ben, kan het me nog wel eens gaan tegenvallen. Maar aan de andere kant: games als Shadow of Mordor en Dying Light hielden ook niet veel in qua verhaal (moesten het vooral hebben van de leuke minute-to-minute gameplay) en daar heb ik me wel aardig mee vermaakt. Twitch-streamer BigZombieMonkey speelt het spel momenteel en geeft aan dat hij zich er erg goed mee vermaakt. Benieuwd naar meer reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31
geert1 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:12:
[...]

Nog niet, maar wat mij opvalt is dat er nog (bijna) geen enkele recensie voor het spel is, terwijl hij morgen al uitkomt in de VS en Europa. Het embargo loopt blijkbaar tot de releasedatum en dat kan een slecht teken zijn. Zelfs als blijkt dat de game goed is, dan is zo'n laat embargo alsnog onbeschoft tegenover de koper die zichzelf op tijd wil informeren en laat het weinig vertrouwen zien in de game.

Als de reviews er morgen zijn, ga ik me eens goed inlezen voordat ik de game haal. Die ene review hierboven spreekt van leuke gameplay, maar een heel erg standaard opzet die (volgens hem) snel eentonig wordt (hij geeft een 6.5/10). Het zal volgens mij heel erg afhangen van het type gamer. Het verhaal draait grotendeels om het verkrijgen van onderdelen voor je auto en het verslaan van lokale bendes, wat allemaal niet de meest diepgaande stof is. Aangezien ik een verhaal-gamer ben, kan het me nog wel eens gaan tegenvallen. Maar aan de andere kant: games als Shadow of Mordor en Dying Light hielden ook niet veel in qua verhaal (moesten het vooral hebben van de leuke minute-to-minute gameplay) en daar heb ik me wel aardig mee vermaakt. Twitch-streamer BigZombieMonkey speelt het spel momenteel en geeft aan dat hij zich er erg goed mee vermaakt. Benieuwd naar meer reviews!
Inderdaad, geen enkele review. Film games zijn bijna altijd behoorlijk slecht, op enkele games na (zoals bijvoorbeeld Goldeneye 007 en de laatste Batman games).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Zijn er al winkels die hem verkopen in de winkel? Ik las dat iemand hem al van Game Mania heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jumpman schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:16:
[...]

Inderdaad, geen enkele review. Film games zijn bijna altijd behoorlijk slecht, op enkele games na (zoals bijvoorbeeld Goldeneye 007 en de laatste Batman games).
De laatste Batman games zijn geen film games ;) Die hebben helemaal niks met de films te maken, compleet ander verhaal. Dat zijn gewoon games gebaseerd op de comics, niet de films ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dco2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Recon24 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:26:
Zijn er al winkels die hem verkopen in de winkel? Ik las dat iemand hem al van Game Mania heeft?

[ Voor 19% gewijzigd door dco2 op 31-08-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:50
Die review-embargo van Mad Max loopt vandaag af. Lijkt me dat dit ergens in de middag zal gebeuren. Op tijd voor release dus en dat zie je vaker (om het momentum vast te houden).
Ik had niet het idee dat die slecht gewaardeerd gaat worden. Dat was anders al wel uitgelekt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 03-10 13:08
Martinspire schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:51:
Die review-embargo van Mad Max loopt vandaag af. Lijkt me dat dit ergens in de middag zal gebeuren. Op tijd voor release dus en dat zie je vaker (om het momentum vast te houden).
Ik had niet het idee dat die slecht gewaardeerd gaat worden. Dat was anders al wel uitgelekt
Ik lees nu dat IGN de review plaatst om 4 pm Pacific Time, wat voor ons inhoudt 1.00 uur 's nachts de komende nacht (ma -> di). Als dat de eindtijd is van het embargo, dan is het echt heel krap. Dat wil niet zeggen dat het spel slecht zal zijn, maar het is wel vervelend laat. Dit is een manier voor de uitgever om zoveel mogelijk verkopen te genereren zonder dat kopers zichzelf goed hebben kunnen informeren, en dat stoort mij. Er zijn uitgevers die het nog slechter doen (Ubisoft met AC: Unity; de reviews een dag ná de release), maar ook zat die het veel netter doen (MGS5 of Dragon Age: Inquisition, ruim een week van tevoren al de reviews).

Maar inderdaad, slecht zal het spel niet zijn; zoveel is al duidelijk uit previews en de streamers die nu bezig zijn. Ik ben meer benieuwd naar hoe goed hij is, en de specifieke plus- en minpunten die reviewers ervaren. Een goed spel kan voor een individuele gamer natuurlijk alsnog totaal oninteressant zijn; het gaat om meer dan het cijfer alleen.

[ Voor 17% gewijzigd door geert1 op 31-08-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik kan MGS straks trouwens ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:47

Nitai

Live the life you love.

Jeroenimoes schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:56:
[...]

Dat heb ik in jaren niet meer gehad in een spel, zelfs niet met een free-roaming spel. Je hebt altijd wel ingame een map of iets waar objectives of een markering staan.
Vroeger had je dat juist niet, kon je zelfs verdwalen in een shooter, of goed nadenken wat je moest doen of zoeken. Geen maps, geen hints. Als je dan uiteindelijk een gesloten deur had gevonden kwam je erachter dat je de sleutel ook nog moet zoeken :)
Inderdaad, soms zaten we (m'n broertje en ik) gewoon uren vast in FFIX bijvoorbeeld omdat we niet helemaal de Engelse taal machtig waren en we gewoon niet wisten waar we naar toe moesten.... haha
Helaas ook geen internet, dus het was schrijven naar een gamesblad of vragen aan vriendjes.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cKasXYWLTvh0ADbVKiFI2wrd/full.jpg?nohitcount=1

Morgen oorlog spelen op de PS4.

Preload van MGS V is begonnen.

Het lijkt snel te gaan met downloaden
en ik doe later verslag ervan maken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:38:
[afbeelding]

Morgen oorlog spelen op de PS4.

Preload van MGS V is begonnen.

Het lijkt snel te gaan met downloaden
en ik doe later verslag ervan maken hier.
je gaat een verslag maken van je download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:40:
je gaat een verslag maken van je download?
Of de download snel klaar was of dat het erg lang duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
39 minuten voor 4.5gb is erg traag. Geloof dat jij ook een 200/20 hebt van ziggo.
Dat is net 2MB/s... dat is ong 12.5x lager dan je max snelheid... is dus tragisch traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 23:42

Lapras

Ice beam

Dit weekend toch maar Until Dawn aangeschaft. Mijn vriendin de controller in haar hand geduwd en zitten kijken. Erg gelachen. Doordat ze te langzaam is voor QTE's zijn al de nodige ongelukken gebeurd, inclusief gevolgen. Het mooie is dat het spel vervolgens gewoon doorgaat.

Daarnaast zijn we allebei al een paar keer goed geschrokken.

Weet nog niet of ik het de volle mep waard vind, maar het gebeurt niet zo vaak dat we tegelijkertijd zoveel lol aan een spel beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
v8power67 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:42:
39 minuten voor 4.5gb is erg traag. Geloof dat jij ook een 200/20 hebt van ziggo.
Dat is net 2MB/s... dat is ong 12.5x lager dan je max snelheid... is dus tragisch traag.
En dat is zelfs sneller dan wat de meeste krijgen 8)7 Veel mensen krijgen (waaronder ik, maar nu dus opeens niet meer) een snelheid van 500KB/s, soms zelfs daaronder rond de 100KB/s.

Als je dan opeens een snelheid krijgt van 2MB/s, dan voelt dat hyperdimensionaal snel :+

Overigens begon de preload bij mij gister al (US Store), snelheid fluctueerde tussen 3-5MB/s en 25MB/s.

[ Voor 13% gewijzigd door ASNNetworks op 31-08-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Deus Ex: Mankind Divided hits PS4 on 23/2/16. Collector’s Edition & pre-orders detailed here:

http://blog.eu.playstatio...5&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNvMXbuUcAAhw-A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
ASNNetworks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:55:
[...]

En dat is zelfs sneller dan wat de meeste krijgen 8)7 Veel mensen krijgen (waaronder ik, maar nu dus opeens niet meer) een snelheid van 500KB/s, soms zelfs daaronder rond de 100KB/s.

Als je dan opeens een snelheid krijgt van 2MB/s, dan voelt dat hyperdimensionaal snel :+

Overigens begon de preload bij mij gister al (US Store), snelheid fluctueerde tussen 3-5MB/s en 25MB/s.

[video]
Hahha ja okee op zon manier snap ik het haha.
Ben nu zelf 4 spellen aannhet downloaden van zon 100gb of meer bij mekaar. Maar door regelmatig te spelen met de netwerk settings gaat het best snel. Doe vaak spelen met de mtu, en dns. Ene keer doe ik netwerk settings easy. Andere keer manual met bv 1473 mtu. Op deze manier blijven ze lekker snel gaan. Meestal zon 2 a 5MB/S met soms powerup naar 10 of meer MB/S.
En speel een offline game (ride) dus dan kan het makkelujk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 16:18
ASNNetworks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:55:
[...]

[video]
Heb em ook uit de US store gehaald. Maar bij mij staat er wel een slot op tot 12 uur vannacht.
Enig idee hoe dat je dat weg haalt, omdat de release eigenlijk vandaag gewoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Kashika schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:26:
[...]

Heb em ook uit de US store gehaald. Maar bij mij staat er wel een slot op tot 12 uur vannacht.
Enig idee hoe dat je dat weg haalt, omdat de release eigenlijk vandaag gewoon is?
Kan je niet weg halen, want de release is helemaal niet vandaag :o Release is 1 september. Games uit de US Store unlocken doorgaans om 06.00u NLse tijd.

Tip: selecteer de game en druk op opties en dan informatie. Je ziet dan de exacte unlock tijd. De tijd die je op de game icon ziet houdt zich vaak alleen aan je regio. Je moet dus kijken wanneer de game echt unlockt. En dat is om 00.00 EST, oftewel 06.00 GMT+1, 6 uur na de NLse digitaal unlock.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNvaT4VWEAIThXm.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 31-08-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist maar Dishonored aangeschaft. Nog nooit gedaan en hoor er goede verhalen over. Zat te twijfelen tussen deze, Witcher 3, Mad Max en Until Dawn. Witcher heb ik echter geen haast mee en de overige 2 games zijn duurder. UD haal ik wel een keer via Marktplaats. Typische game die over 2 maanden massaal te koop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
ASNNetworks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Kan je niet weg halen, want de release is helemaal niet vandaag :o Release is 1 september. Games uit de US Store unlocken doorgaans om 06.00u NLse tijd.

Tip: selecteer de game en druk op opties en dan informatie. Je ziet dan de exacte unlock tijd. De tijd die je op de game icon ziet houdt zich vaak alleen aan je regio. Je moet dus kijken wanneer de game echt unlockt. En dat is om 00.00 EST, oftewel 06.00 GMT+1, 6 uur na de NLse digitaal unlock.

[afbeelding]
Je hebt gelijk. Was stom genoeg in de veronderstelling dat het al 1 september was :P
Dan unlockt hij om de juiste tijd. 0:00 s'Nachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Kashika schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:41:
[...]

Je hebt gelijk. Was stom genoeg in de veronderstelling dat het al 1 september was :P
Dan unlockt hij om de juiste tijd. 0:00 s'Nachts
Nogmaals, als je de game uit de US Store hebt gekocht, unlockt hij om 06.00, niet om 00.00.
ASNNetworks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Games uit de US Store unlocken doorgaans om 06.00u NLse tijd.

[afbeelding]
Zoals mijn screenshot ook aangeeft. Kijk eens bij informatie als je options drukt op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
ASNNetworks schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:43:
[...]

Nogmaals, als je de game uit de US Store hebt gekocht, unlockt hij om 06.00, niet om 00.00.

[...]

Zoals mijn screenshot ook aangeeft. Kijk eens bij informatie als je options drukt op de game.
Bij mij toch echt om 12 uur snachts. Ik gebruik mijn EU account om de tijd te checken.
Nu maakt het niet uit verder, want ik ga niet om 12 uur nog aan MGS beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kashika schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:45:
[...]

Bij mij toch echt om 12 uur snachts. Ik gebruik mijn EU account om de tijd te checken.
Midnight release! :+

Echte kerels spelen direct! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zo, zonder pre-order net MGS5 Day 1 + zaklamp (grappig ding) opgehaald. Niet slecht voor 52 euro :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Kashika schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:45:
[...]

Apart. Ik krijg al 2 jaar lang 06.00u te zien bij de US Store games (een enkeling is zelfs iets later nog, sommige games hanteren een ander US regio). De tijd die op de game icon staat loopt volgens de EU Store, maar klopt dus niet met de US Store games. Als ik daar op info klik zie ik de tijd en datum wanneer de game unlockt, dit is dus 06.00u NL.

Lijkt me raar dat bij jou de game opeens gelijk gaat met de EU Store, gezien de US Store simpelweg de licentie niet vrij geeft om de game te starten voor de release er is (midnight release USA = 06.00 hier).

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 31-08-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Sci-fi puzzle adventure Soul Axiom announced for PS4 from @WalesInter. Watch the first trailer:

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CNvhrc-UAAA0YXj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Laatst online: 13-05-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 23:08
Ze weten van gekheid niet meer wat ze moeten doen met al die pre-order exclusives. 8)7

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:31
Dit jaar geen pre-orders meer gedaan. Al die digitale extra's heb ik in het verleden nooit gebruikt, alleen een eerste echte DLC pack is leuk (Zoals bij BF4 China Rising gratis). Sowieso geen fan meer van pre-orderen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 08-10 17:18
Ik snap dat pre orders gunstig zijn voor ontwikkelaars om alvast wat inkomsten te genereren, maar ik snap als gamer echt de toegevoegde waarde niet omdat te doen. Meestal komen alle pre-order bonussen vanzelf wel vrij voor iedereen. Daarnaast geef je je geld al weg voordat je de kwaliteit van het eindproduct kent.
Dat hoef je bij sommige games niet over te twijfelen, maar waarom zou je in hemels naam de nieuwe fifa of assisins creed pre-ordenen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGS V preload is bij mij in 2 uur compleet gedownload.

Nu is de preload van Mad Max bij mij ook net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:20:
MGS V preload is bij mij in 2 uur compleet gedownload.

Nu is de preload van Mad Max bij mij ook net begonnen.
Gelukkig geen last van, CD erin, en klaar :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:46
corset schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:31:
Als het maar geen audio-CD is dan.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Laatst online: 13-05-2019
*Zet PS4 aan*
MGSV: 55 uur resterend.
*Start pauze. Start pauze*
MGSV: 55 min resterend.

Dat wordt download babysitten tot hij binnen is. Nog 10GB te gaan. PSN. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
corset schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:31:
[...]

Last van wat? Hij kan eerder spelen dan jij (er vanuit gaande dat je de CD Blu-ray op releasedatum verkrijgt). Jij moet namelijk nog installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
Elysi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:56:
*Zet PS4 aan*
MGSV: 55 uur resterend.
*Start pauze. Start pauze*
MGSV: 55 min resterend.

Dat wordt download babysitten tot hij binnen is. Nog 10GB te gaan. PSN. :')
Waarom dan ook geen fysiek schijfje? :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 4 verschijnt 18 maart. Yeah. :)

http://www.pu.nl/artikele...verschijnt-18-maart-2016/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:06:
[...]

Last van wat? Hij kan eerder spelen dan jij (er vanuit gaande dat je de CD Blu-ray op releasedatum verkrijgt). Jij moet namelijk nog installeren. ;)
En dan nog de day one patch downloaden :X

Pagina: 1 ... 131 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link