[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neefdave schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:25:
Kan aan mij liggen maar ik zie de beta niet in de store.
Bij mij stond de beta onder ADD-ONS bij het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:52
Ik zie de beta nu ja. Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
Staat ook onder free to play tabje.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
SacreBleu schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

Met een account uit Malaysia was het al mogelijk om de beta te spelen, dus misschien opengegooid om te voorkomen dat er veel 'dummy' accounts worden gemaakt voor alleen maar de beta?
neuh. De beta was ook gewoon toegankelijk met een NL account. Gewoon pre-orderen (geen betaalmiddel of tegoed nodig), beta downloaded/spelen en achteraf de pre-order simpelweg annuleren.

Ze hebben het open gegooid om de servers extra te belasten en/of meer mensen de game te laten proeven om zo nog meer pre-orders te krijgen. Destiny deed exact ditzelfde. Beta voor pre-orders only, na 2 dagen open gooien voor iedereen. Destiny en COD zijn beide van Activision. Simpelweg de marketing van Activision die je hier te werk ziet dus ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:23
Het wachten is alleen op nog op het bericht dat BO3 de meest ge-pre-orderde COD ooit is. Ik ga dit weekend nog paar rondjes spelen, maar ga hem niet bestellen denk ik. Hoewel ik de zombies wel ga missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 10:25
ASNNetworks schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:06:
[...]

neuh. De beta was ook gewoon toegankelijk met een NL account. Gewoon pre-orderen (geen betaalmiddel of tegoed nodig), beta downloaded/spelen en achteraf de pre-order simpelweg annuleren.

Ze hebben het open gegooid om de servers extra te belasten en/of meer mensen de game te laten proeven om zo nog meer pre-orders te krijgen. Destiny deed exact ditzelfde. Beta voor pre-orders only, na 2 dagen open gooien voor iedereen. Destiny en COD zijn beide van Activision. Simpelweg de marketing van Activision die je hier te werk ziet dus ;)
Dat is even wat anders dan: voor iedereen beschikbaar. Je moest het spel dus pre-orderen. Dat hoefde in Maleisië dus niet. ;) En nu ook niet meer voor andere PS4 eigenaren.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 17:41
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:37:
PlayStation NL ‏

Help jouw favoriete game de overwinning te behalen met Vote to Play. Op welke game stem jij?

http://blog.eu.playstatio...&adbpl=tw&adbpr=168456306

[afbeelding]

Nog maar een paar dagen om te stemmen.
Eigenlijk alle drie wel leuk. Maar omdat ik geen tweede controller heb (Zombie Vikings is ook co-op) en Armello meer een PC game vind, stem ik voor Grow Home.
Grappig dat de developers van alle drie de games ook van die vote-for-me filmpjes gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:14:
Het wachten is alleen op nog op het bericht dat BO3 de meest ge-pre-orderde COD ooit is. Ik ga dit weekend nog paar rondjes spelen, maar ga hem niet bestellen denk ik. Hoewel ik de zombies wel ga missen.
Mwoah ,

Black ops 1 en 2 speel ik nog regelmatig voor de zombies, en die zijn nog perfect speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Heerlijk de bo3 beta downloaden waar psn 12 uur voor nodig heeft, terwijl de beta maar 2 dagen beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 18:36
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:00:
Nieuwe website vergelijkt prijzen van games in alle PlayStation Stores:

http://psn4.com/

Voor de koopjes mensen onder ons.
Hier nog een handige: https://psprices.com/region-nl/index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:39:
Heerlijk de bo3 beta downloaden waar psn 12 uur voor nodig heeft, terwijl de beta maar 2 dagen beschikbaar is :)
Het downloaden met tussenpozen pauzeren en weer hervatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 00:34

Turfschipper

Hup NAC

Net bij mediamarkt Breda geweest. En helaas hebben die alleen de oude revisie. Kon ook niet zeggen wanneer zij de nieuwe hebben.

Nog bij een gamewinkeltje, foregames geweest. Die wist nergens iets van. Tsja... Toch niet te geloven eigenlijk.

Had ook nog maar 1 ps4 staan, een witte. Zo wordt je winkel toch nooit succesvol? Snap dat niet hoor. Je verwacht daar toch wat meer kennis dan in bv een mediamarkt. Hij zei eerst dat er helemaal niks nieuws is, maar toen ik zei google maar eens had ie binnen een minuut een rood hoofd, haha. "Oh..... Er is toch iets nieuws....".

Dat moet je toch weten man als Gamewinkel! Dat is je core business, en je weet van niks. Daaaag klant....

Maar goed.... Nog geen ps4. Iemand uit Breda toevallig een tip waar ik de nieuwste versie kan scoren?

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 22-08-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:11
:igt het nu aan mij, maar ik ken nergens dat Vote to Play vinden??? Website refereert me naar mijn PS4, maar ik vind nergens in de menu's of de PS Store de optie om te stemmen.?

Waar kijk ik overheen?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Turfschipper schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:15:
Net bij mediamarkt Breda geweest. En helaas hebben die alleen de oude revisie. Kon ook niet zeggen wanneer zij de nieuwe hebben.

Nog bij een gamewinkeltje, foregames geweest. Die wist nergens iets van. Tsja... Toch niet te geloven eigenlijk.

Had ook nog maar 1 ps4 staan, een witte. Zo wordt je winkel toch nooit succesvol? Snap dat niet hoor. Je verwacht daar toch wat meer kennis dan in bv een mediamarkt. Hij zei eerst dat er helemaal niks nieuws is, maar toen ik zei google maar eens had ie binnen een minuut een rood hoofd, haha. "Oh..... Er is toch iets nieuws....".

Dat moet je toch weten man als Gamewinkel! Dat is je core business, en je weet van niks. Daaaag klant....

Maar goed.... Nog geen ps4. Iemand uit Breda toevallig een tip waar ik de nieuwste versie kan scoren?
Tja, misschien omdat de 1200 nou ook weer niet zo revolutionair is? Mediamarkt zou ze als eerste krijgen dus als die ze nog niet heeft... Haast hebben = oude revisie halen.

Edit: en levert MM niet gewoon de 1216 uit via de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jeroenimoes schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:20:
:igt het nu aan mij, maar ik ken nergens dat Vote to Play vinden??? Website refereert me naar mijn PS4, maar ik vind nergens in de menu's of de PS Store de optie om te stemmen.?

Waar kijk ik overheen?
PS Store openen via je PS4, navigeren naar 'Playstation Plus' via het menu links. Vervolgens zie je 'Stem en Speel' staan, selecteren en 'stem uitbrengen' selecteren. Dan kiezen voor de game "Grow Home", thanks :+

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 22-08-2015 15:30 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand uit Breda toevallig een tip waar ik de nieuwste versie kan scoren?
Je kunt het vragen aan online winkels of ze nieuwste versie 1200 hebben door contact met ze te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

palthe schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Tja, misschien omdat de 1200 nou ook weer niet zo revolutionair is? Mediamarkt zou ze als eerste krijgen dus als die ze nog niet heeft... Haast hebben = oude revisie halen.

Edit: en levert MM niet gewoon de 1216 uit via de webshop?
Klopt, ik moet even geduld hebben, maar ik dacht, aangespoord door leno haha, ik pik ff de nieuwe op. Had ook online gelezen dat de mediamarkt ze als eerste krijgt.

Maar goed, die zijn er nog niet. Online kon hij niks over zeggen.

En als ik de oude haal, dan kan ik beter wel de 1Tb hebben natuurlijk. Ach ja, first world problem, Leno wordt steeds teleurgestelder in mijn gamepersoontje zo, haha, komt goed, ;-).

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 22-08-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Turfschipper schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:36:
[...]

Klopt, ik moet even geduld hebben, maar ik dacht, aangespoord door leno haha, ik pik ff de nieuwe op. Had ook online gelezen dat de mediamarkt ze als eerste krijgt.

En als ik de oude haal, dan kan ik beter wel de 1Tb hebben natuurlijk. Ach ja, first world problem, Leno wordt steeds teleurgestelder in mijn gamepersoontje zo, haha, komt goed, ;-).
En die MGS V bundle is ook de 1216 begreep ik. Moet je wel leren leven met een naar mijn mening afschuwelijke kleurstelling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023

Vorige week nog de nieuwe 1216 opgehaald bij MM Gorinchem stonden er tientallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, dankjewel, dat is goed te doen op zich, Gorinchem.

Wel gek he, dat het per filiaal zoveel scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turfschipper schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:36:
[...]

Happy to help O-)

Maar teleurgesteld zeker niet hoor! Je hebt nu inzet en karakter getoond! EN meedoen is belangrijker dan winnen! *O*

(behalve bij Battlefield 4 en straks Battlefront..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hahahaha! :D

Cheers mate.

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 22-08-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 23:11
ASNNetworks schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:27:
[...]

PS Store openen via je PS4, navigeren naar 'Playstation Plus' via het menu links. Vervolgens zie je 'Stem en Speel' staan, selecteren en 'stem uitbrengen' selecteren. Dan kiezen voor de game "Grow Home", thanks :+
Gevonden 8)7 Had niet op PS Plus geklikt, dan krijg je die optie ook niet te zien... wat dat betreft vind ik de Store onoverzichtelijk...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jeroenimoes schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Gevonden 8)7 Had niet op PS Plus geklikt, dan krijg je die optie ook niet te zien... wat dat betreft vind ik de Store onoverzichtelijk...
Tja, het gaat om de PS+ games. Eerste wat ik deed is juist daar kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:41
De nieuwe 1216 ligt ook gewoon hier bij de bart smit. Lijkt volledige willekeur dus welke winkel nog de oude en welke de nieuwe al verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 23:38
Hai, kan iemand mij even helpen. Ik probeer mijn wachtwoord te veranderen van PSN. Alles gaat goed totdat ik m'n geboortedatum moet invoeren. Heb alleen geen idee meer wat het is aangezien ik het een jaar of 3 geleden had aangemaakt.

Enige idee hoe ik nu mijn wachtwoord kan veranderen?

Cheers.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 15:11:
[...]

Het downloaden met tussenpozen pauzeren en weer hervatten.
Geprobeerd, na 20x alleen maar langzamer geworden. Laat de playstation wel een nachtje doorhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Hamzie schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:06:
Hai, kan iemand mij even helpen. Ik probeer mijn wachtwoord te veranderen van PSN. Alles gaat goed totdat ik m'n geboortedatum moet invoeren. Heb alleen geen idee meer wat het is aangezien ik het een jaar of 3 geleden had aangemaakt.

Cheers.
begrijp ik het nu goed dat je je geboortedatum niet meer weet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Hamzie schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:06:

Cheers.
Er is een Windows programma die je geboortedatum kan achterhalen. Het werkt, serieus. Ik dacht eerst, zal vast een virus zijn. Dus via een Virtual Machine geprobeerd, meerdere PSN ID's getest, en je krijgt serieus het geboortedatum te zien. Hoe het werkt, geen idee. Echter is dit wel een serieus lek in Sony's systeem, want je kan gwn het geboortedatum van elk PSN ID achterhalen, moet je wel weten welk e-mail adres wordt gebruikt.

Ik weet niet of het verstandig is om een link te posten naar dat programma, gezien het ook gebruikt kan worden voor 'andere' zaken. Ik zou zeggen, Google maar ernaar en gebruik het op eigen risico.

Alternatief zou zijn om contact op te nemen met de Sony helpdesk. Er zijn vast manieren voor hen om je identiteit te bevestigen zonder een geboortedatum (bijvoorbeeld een transactie bewijs of iets dergelijks).

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 22-08-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:21
DigitalError schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:29:
[...]

Ik heb destijds bij Socom 2 mijzelf wat ouder gemaakt omdat ik dacht dat dat nodig was omdat het een 16+ spel was. Daardoor is mijn geboortedatum bij PSN dus verkeerd. Hij is ook niet meer aan te passen daarna. Snap het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer de volledig matte PS4 in wit en zwart verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:28:
Iemand een idee wanneer de volledig matte PS4 in wit en zwart verkrijgbaar is?
volledig mat zwart is al verkrijgbaar, dat is de 1200 versie, wit is onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
DigitalError schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:29:
[...]

Haha, niet mijn eigen maar de geboortedatum die ik had ingevoerd destijds. :+
ASNNetworks schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:30:
[...]

Er is een Windows programma die je geboortedatum kan achterhalen. Het werkt, serieus. Ik dacht eerst, zal vast een virus zijn. Dus via een Virtual Machine geprobeerd, meerdere PSN ID's getest, en je krijgt serieus het geboortedatum te zien. Hoe het werkt, geen idee. Echter is dit wel een serieus lek in Sony's systeem, want je kan gwn het geboortedatum van elk PSN ID achterhalen, moet je wel weten welk e-mail adres wordt gebruikt.

Ik weet niet of het verstandig is om een link te posten naar dat programma, gezien het ook gebruikt kan worden voor 'andere' zaken. Ik zou zeggen, Google maar ernaar en gebruik het op eigen risico.

Alternatief zou zijn om contact op te nemen met de Sony helpdesk. Er zijn vast manieren voor hen om je identiteit te bevestigen zonder een geboortedatum (bijvoorbeeld een transactie bewijs of iets dergelijks).
Ik stuur je wel even een bericht. Het is weekend dus ik kan ze niet bellen :+

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
ASNNetworks schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:30:
[...]

Patched :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Doen ze daar toch nog eens wat goeds ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Even een #pijnlijk. 14:00 begonnen met de beta van bo 3 begonnen te downloaden. Om 1 uur snachts is die op 60 %. Hopelijk heb ik nog wat tijd om hem morgen te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist er niets aan die Beta hoor haha

Dat Payday 2 Crimewave Edition is een verrassend verslavend spel zeg..
Zo ben je 1 grote heist aan het doen in je eentje, en opeens is het 2 uur later :P .
Kan het spel echt aanraden aan mensen..

Heb net wel iets vreemds meegemaakt met een controller.
Die begon uit het niets te trillen en de lichtbalk die knipperde alle kleuren van de regenboog..
Ik moest mijn ps4 zelf uitzetten omdat mijn controller niets meer deed, nu doet die het weer prima maar nog nooit meegemaakt.. vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 04:16:

Die begon uit het niets te trillen en de lichtbalk die knipperde alle kleuren van de regenboog..
Ik moest mijn ps4 zelf uitzetten omdat mijn controller niets meer deed, nu doet die het weer prima maar nog nooit meegemaakt.. vreemd
Heb je je controller een beetje verwaarloosd de afgelopen tijd? Dan wil ze gewoon wat aandacht.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 04:16:
Je mist er niets aan die Beta hoor haha

Dat Payday 2 Crimewave Edition is een verrassend verslavend spel zeg..
Zo ben je 1 grote heist aan het doen in je eentje, en opeens is het 2 uur later :P .
Kan het spel echt aanraden aan mensen..

Ik las op internet dat het juist alleen een leuk spel is als je vrienden hebt waarbij je mee kan samenspelen, en dat alleen het juist niks aan is omdat AI weinig / tot niks toevoegt? Wat zijn jou ervaringen daarin? Het concept spreekt me namelijk wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Weet iemand of je met intertoys cadeau bonnen ook psn tegoed kaarten kunt kopen?

Wil niet wachten op destiny the taken king en dacht ik het spel via psn aan te schaffen.

Edit : lol €90 op psn wat een gekken

[ Voor 10% gewijzigd door Deef_K op 23-08-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Heb jij al meegedaan aan de Fully Loaded Turbo prijsvraag?

https://competition.eu.pl...m/fullyloadedturbo/nl_NL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennis, moet je dat nou echt zo vragen? Ik mis alleen nog "Schrijf je dan nu vandaag nog snel in" of "Spaar ze allemaal!"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
Ik doe downloads tegen woordig altijd toekijken, kan saai zijn maar heb dan een 12gb download meestal rond de 20min binnen.
Speel dan vaak met de pause repeat knop, en doe vaak spelen met de mtu, ene keer op 1473, erna op 1490, erna weer 1500. Op 1500 haal ik wel de hoogste snelheid maar hij kapt er dan het snelste weer mee.
Er zit iets heel goed fout in de software van ps4/psn want hij kan makkelijk met zon 10/15MB/s downloaden, maar nu alleen als je erbij zit en speelt met de mtu.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
v8power67 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 11:27:
Ik doe downloads tegen woordig altijd toekijken, kan saai zijn maar heb dan een 12gb download meestal rond de 20min binnen.
Speel dan vaak met de pause repeat knop, en doe vaak spelen met de mtu, ene keer op 1473, erna op 1490, erna weer 1500. Op 1500 haal ik wel de hoogste snelheid maar hij kapt er dan het snelste weer mee.
Er zit iets heel goed fout in de software van ps4/psn want hij kan makkelijk met zon 10/15MB/s downloaden, maar nu alleen als je erbij zit en speelt met de mtu.
Heel slecht van sony dat je dit nog moet doen om je normale snelheid te halen. Ze verdienen bakken met geld aan PS4, geef dan in ieder geval een fatsoenlijke service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou maar je hobby zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaURoN schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 10:00:
[...]

Ik las op internet dat het juist alleen een leuk spel is als je vrienden hebt waarbij je mee kan samenspelen, en dat alleen het juist niks aan is omdat AI weinig / tot niks toevoegt? Wat zijn jou ervaringen daarin? Het concept spreekt me namelijk wel aan!
Het heeft allebei zijn voor en nadelen.

Off course is het fijn als je team genoten heb waarmee je kan communiceren, met meerdere mensen gaan sommige missies veel en veel sneller met meerdere personen.

Maar de AI Teamgenoten hebben 10x meer health dan een menselijke teamgenoot, ik ben al vele malen in een situatie geweest waarbij mijn menselijke teamgenoot mij onmogelijk kon reviven maar de AI er gewoon naar toe liep en mij overeind hielp terwijl die van 6 kanten werd beschoten.

Maar menselijke teamgenoten hebben wel de voorkeur, aangezien je ook stealth kan doen en de AI dat niet kan :P

Mocht je hem halen,

Ik speel hem nog wel een tijdje met een vriend van me, dus dan heb je sowieso 2 teamgenoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Neefdave schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 10:21:
Weet iemand of je met intertoys cadeau bonnen ook psn tegoed kaarten kunt kopen?

Wil niet wachten op destiny the taken king en dacht ik het spel via psn aan te schaffen.

Edit : lol €90 op psn wat een gekken
Dat is dan ook gelijk de collector's edition, daar zitten extra dingen bij, die niet noodzakelijk zijn. Ik vraag me af of de Legendary Edition (dus zonder die extra dingen) ook via de PS Store komt. Retail komt ie wel, dan is hij €60. Scherpe prijs voor de game+dlc+dlc+takenking, Taken King is al €40 los namelijk. Ik denk dat ze enkel de Collectors Edition gaan aanbieden, gezien ze er gewoon meer mee verdienen. Misschien dat de Legendary Edition ná release beschikbaar komt, om tot release zo veel mogelijk te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ben mijn geduld verloren. En ik vraag me af, is er ook maar 1 gamer hier die de oude revisie heeft en zenuwachtig werd toen de nieuwe aangekondigd werd?

Of iemand die echt perse de nieuwe wilt hebben omdat hij minder geluid maakt?

Want krijg het idee dat dat helemaal niet het geval is. Maakt niet zo heel veel uit eigenlijk.

Is dat een correcte aanname? Of zou je zelf nu echt wachten?

Ps. En dan houd ik er over op, wil jullie niet blijven vermoeien met mijn ps4 hunt, volgende bericht is een bedankt voor de info post, of een ik heb er een post, ;-).

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 23-08-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Turfschipper schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:18:
Ben mijn geduld verloren. En ik vraag me af, is er ook maar 1 gamer hier die de oude revisie heeft en zenuwachtig werd toen de nieuwe aangekondigd werd?

Want krijg het idee dat dat helemaal niet het geval is. Maakt niet zo heel veel uit eigenlijk.

Ps. En dan houd ik er over op, wil jullie niet blijven vermoeien met mijn ps4 hunt, volgende bericht is een bedankt voor de info post, of een ik heb er een post, ;-).
Als je zo graag een ps4 wilt ga er dan nu een halen en dan niet lopen mierenneuken over welke versie het is. en wil je toch iets minder graag dan wacht je lekker maar hoef je dat niet elke dag te posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Mierenneuken lijkt me een bevestiging dat het niet zoveel uit maakt haha, ;-).

Maar ja, dat moet je wel ff weten dan he. En overal lees je een beetje hetzelfde. Het is dan ook eigenlijk de schuld van Sony. En het is ook best veel geld he, toch?

Maar goed, mijn nederige excuses. O-) .

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 23-08-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Turfschipper schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 14:30:
Mierenneuken lijkt me een bevestiging dat het niet zoveel uit maakt haha, ;-).

Maar ja, dat moet je wel ff weten dan he. En overal lees je een beetje hetzelfde. Het is dan ook eigenlijk de schuld van Sony. En het is ook best veel geld he, toch?

Maar goed, mijn nederige excuses. O-) .
Geeft allemaal niet, maar als je leest merk je toch dat het niet super veel uitmaakt dus kun je net zo goed nu meteen naar de winkel rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K

Ik heb gewoon de ps4 met batman bundel gekocht. Wetende dat er een nieuwe revisie in de omloop is. Heb er geen spijt van. Geluid is acceptabel. Zou niet weten welke versie ik heb, niet op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok mensen, heb er zojuist 1 gescoord. De 1Tb, plus 3 maandjes +. Van de week ff fifa halen.

Ik ga aan de slag, iedereen bedankt voor het meedenken. Besef me dat het soms vervelend kan zijn al die vragen.

Game on !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Nee ik zag dat hij kwam of er net was (heb de ps nu 3-4weken), en heb gewoon de bundel gekocht (batman) die ik wou. De games spelen er allemaal op en of die nou 1-2 graden warmer word of 4 watt minder gebruikt (dat is een bedrag wat je op jaar basis toch niet merkt) of je moet zoveel gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu

Toen 'ie net werd aangekondigd dacht ik: "Shit". Meer omdat ik mijn PS4 wel gebruikte, maar er nog geen échte exclusives waren. Ik had dus gemakkelijk kunnen wachten.

Echter, aan energieverbruik kan ik mij niet storen, niet met de marginale winst die je hebt met het nieuwe model. Persoonlijk vind ik het ook iets mooier dat de helft van het apparaat bij mij glanst.

Van de geluidsproductie heb ik bijna geen last gehad. In The Last of Us heb ik hem eens gehoord en in een aantal andere random spellen ook. Maar meestal komt het geluid van de speaker hier overheen.

Oftewel, voor die kleine aanpassingen hoef je het, in mijn ogen, niet te doen. Maar dat ligt ook aan je persoonlijke voorkeur en hoe je erover denkt om meer energie te verbruiken. Als dat je reet kunt roesten, dan kun je hem gewoon maar beter kopen. Grote kans dat als je PS4 ooit voor reparatie opgestuurd moet worden dat je een refurbished model krijgt, wat misschien wel de nieuwe revisie is. 8)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dankjewel voor de inzet Sacre. Was er al uit, ;-).

Ben nu driveclub en tombraider aan het downloaden.

Driveclub is heel traag, maar zet net tombraider aan, en die gaat als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Turfschipper schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 17:47:
Dankjewel voor de inzet Sacre. Was er al uit, ;-).

Ben nu driveclub en tombraider aan het downloaden.

Driveclub is heel traag, maar zet net tombraider aan, en die gaat als een speer.
Ah, gemist. De 1TB is wel nice, 500GB lijkt veel, maar met een aantal games is je schijf al vol. Zelfs 1TB lijkt me te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:23
Witcher 3 uitgespeeld! Erg mooie game. Je kan hier makkelijk 100 uur in steken, zoveel is er te doen. Nu in de verkoop en op naar het volgende avontuur.

Batman
FIFA 16
Destiny taken king
Fallout 4
BF4
Driveclub

Hier ga ik mn tot het eind van jaar wel mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 03-10 21:26
SaURoN schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 10:00:
[...]

Als je de mogelijkheid hebt, zou ik hem op de pc spelen. Je hebt daar mods die de HUD aanpassen en de gameplay leuker maken. Verder wordt die game ook op de pc meer gespeeld. Download anders eerst de Demo die geeft een goeie indruk!

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 24-08-2015 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 16:08
De eerste reviews van MGS V liegen er niet om:
http://www.metacritic.com...-solid-v-the-phantom-pain

Had ook niet anders verwacht *O*

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
breminem schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:09:

Ik heb laatst ground zeroes uitgespeeld, gameplay vond ik redelijk saai en zelfde..niet echt spannend ofzo..kan ik bij phantom pain iets anders verwachten of is dit spel dan ook nix voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook erg veel zin in MGS V op 1 september op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
breminem schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:09:

Ik heb hem besteld inclusief 1 jaar het PU-magazine. totale kosten 57 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ballantines schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:54:
[...]

Ik heb hem besteld inclusief 1 jaar het PU-magazine. totale kosten 57 euro.
Waar bestel je dat?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 15:48
https://www.reshiftstore.nl/index.asp?BLAD=PU

Hierzo. Even googlen, of naar de PU website had ook gekund. O-)

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:30

PBP

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 10:53:
Ik heb ook erg veel zin in MGS V op 1 september op de PS4.
Sla jij ook wel eens een game over O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:12:
[...]

Sla jij ook wel eens een game over O-)
Miljoenen games heb ik overgeslagen.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:25

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik ben ook een van de weinigen die MGS5 over gaat slaan. Heb alleen deel 1 en de remake op de Gamecube gespeeld, die was wel supervet! Nooit toegekomen aan de tussenliggende delen, en als ik zo her en der lees hoe de 'lore' allemaal in elkaar zit... 8)7
dan voel ik ook geen interesse om nu opeens weer in te stappen en NIKS te begrijpen :D
Heb meer dan genoeg om me mee te vermaken gelukkig :)

[ Voor 3% gewijzigd door BlackEyedAngel op 24-08-2015 11:28 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik sluit me, voorlopig althans, bij je aan. In het verleden een van de MGS games gespeeld, weet al niet meer welke eerlijk gezegd... Dus ken ook helemaal niks van het verhaal ofzo.

En inderdaad, zoveel andere games. Teveel tegelijk doen is eigenlijk niks voor mij, maar doe het nu wel. Zit helemaal in Bloodborne. Heb verder The Witcher 3, ESO nog. Met far cry 4 begonnen in coop met een vriend van me. MKX nog voor tussendoor.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:20

On_E

Housemusic

Ik ben na MGS2 afgehaakt door de overdaad aan cutscenes.
MGS V pik ik ooit misschien wel op maar voorlopig nog niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:39
Weet eigenlijk nog niet of ik me over de nepdingen van MGS heen kan zetten. Vijanden aan een parachute oplaten terwijl de rest van de vijanden er zich er niks van aantrekken en die (in mijn ogen) stomme doos om maar wat te noemen. Een spel hoeft van mij niet realistisch te zijn, maar wel geloofwaardig in wat het verzint :+

Heb ook alleen maar deel 1 gespeeld dus misschien hebben anderen per deel kunnen wennen aan die "onzin".

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 24-08-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:25

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jah.. kan me ook over een heleboel "videogame logica" zetten, maar moet wel enigszins plausibel blijven :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16
Ik heb MSG1 vrij kapot gespeeld. Of nouja: de demo want destijds kon ik de echte game niet betalen :+
Het begin van die game vond ik dan ook erg tof. Voelde aan als spionagefilm en het begin was qua gameplay dan ook wel subliem. Toen ik een tijd later de echte game speelde, vond ik het jammer dat het al zo snel over de top ging met robots en allerlei andere zaken. Tel daarbij dat de controls al snel frustrerend waren (stilstaan om te schieten bv) en de opeenvolgende MGS games waren niet echt aan mij besteed.

Nou heb ik die "demo" van MSG5 wel gedaan en eigenlijk beviel dat wel. Speelt een stuk vloeiender, niet zoveel debiele dingen meer en grafisch wederom indrukwekkend. Al heb ik hem niet uitgespeeld overigens, maar dat kwam eerder doordat ik wat andere games te doen had en ik toch al wist dat het een demo zou zijn met een niet zo spannend verhaal. Misschien dat ik hem komende week nog even uitspeel.
Heb namelijk wel zin in deze MGS. Ik wacht nog even af waar ie het mooiste/beste op speelt, maar spelen doe ik hem sowieso. Maar inderdaad, die dingen met parachutes is een beetje overdreven. Toch vind ik dat minder storend dan andere dingen die je tegenkomt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik kan me voorstellen dat vooral de cardboard box nogal maf lijkt als je niet zo bekend bent met de MGS serie. Maak je niet druk, het item zit er eigenlijk altijd al in maar is echt geen onderdeel van de meta gameplay. Je hoeft het nooit te gebruiken, het is meer een troll item.

Die Fulton Recovery Baloon, tja. Peace Walker was nogal een rare game waar ik het niet zo erg vond om hem te gebruiken. Ik weet echter niet hoe het uitpakt in het serieuzere MGSV. Het lijkt me sterk dat je op hogere moeilijkheidsgraden zo'n ding kan gebruiken in de buurt van andere vijanden.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 09-10 17:49
Vind het altijd lastig dit soort reviews serieus te nemen. Zo vaak dat blockbusters standaard al een hoog cijfer krijgen. Ben benieuwd als de game echt uit is en de eerste reviews verschijnen van gebruikers.

Ik ga deze iig zeker halen, meer omdat ik toch wel een MG fan ben.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Ik herken de genoemde dingen hier enorm: Metal Gear Solid is een franchise waar je best moeilijk weer in komt, en die voor buitenstaanders ook een hoop bizarre aspecten heeft. De overcomplexe verhaalvertelling, de absurde humor en karakters, de overtrokken plotwendingen, de plotseling gekke gameplay-elementen tussen verder serieuze mechanics: Ik had daar ook niet zo'n zin in. Hoewel ik MGS1 en MGS4 eigenlijk toch wel met plezier gespeeld heb, ben ik verder niet zo op de hoogte van de franchise.

Dat maakte dat ik ook erg twijfelde over MGS5, maar met een 9.5 gemiddeld op Metacritic uit 15 reviews tot nu toe moet het toch wel iets bijzonders zijn. Recensenten spreken consistent van één van de hoogtepunten van gaming in het algemeen. Misschien toch maar eens proberen dus, wanneer ik klaar ben met The Witcher 3. Wat het nog lastiger maakt, is dat er al zoveel aankomt de komende maanden, waaronder tijdrovende titels als Fallout 4 en Shadowrun: Hong Kong die net uit is (niet op PS4 helaas).

Hoe dan ook mooi dat we er een Game of the Year-kandidaat bij hebben. De game heeft de hype blijkbaar waargemaakt. Tevens erg netjes dat het review-embargo ruim voor de releasedatum is beëindigd; dat toont vertrouwen in het product en respect voor de spelers. Aan alle fans: Veel speelplezier volgende week!

[ Voor 8% gewijzigd door geert1 op 24-08-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Dying Light krijgt deze week een demo"

Bron: http://www.psx-sense.nl/2...rijgt-deze-week-een-demo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
mooi! dan kan ik kijken of het echt een goed spel is, of even herhalend als Dead (boring) Island).

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
corset schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:28:
[...]

mooi! dan kan ik kijken of het echt een goed spel is, of even herhalend als Dead (boring) Island).
Geloof me je zal geen spijt krijgen, gelijk kopen. Voor mij een van de beste spel uitgekomen in 2015 (na bloodborne).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
corset schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:28:
[...]

Dying Light was een erg leuke game. Coop is het nog vele malen leuker dan solo :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Dit wordt ook mijn 2e MGS. Verhaal maak ik me niet zo druk over. Dat schijnt hier redelijk eenvoudig te zijn. Ga het vooral spelen vanwege de free roam stealth, one mission at a time :) En dat base building lijkt me ook wel tof.

Moet me wel, net als velen, over de onrealistsche zaken zoals die box heen zetten ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 14:53

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dit vind ik een mooie samenvatting van het MGS-verhaal die ik tegenkwam:
If you really want the bare minimum then Big Boss is a legendary soldier that a couple decades ago he had to choose between his mentor and his mission. He ended up having to kill his mentor (The Boss) so that America would be absolved of any wrong doing involving some nuclear missiles back in MGS3.

Unknowing whether The Boss defected willingly to the Soviets or out of duty, as well as the action or taking her life has haunted him since then. He abandoned his country and created one of the first paramilitary groups (or PMCs) called the MSF, of soldiers without borders. Soldiers who need no reason to fight but fight where is needed. This is the first step towards Big Boss taking a darker road.

Through the events of Peace Walker, from my impressions, you find out The Boss didn't defect willingly and her focus was always on the mission, for peace. She had to sacrifice her life and her reputation, to be killed by Big Boss to prevent a nuclear war and she did so willingly.

After these two games, after a series of betrayals and setbacks he feels that peace can happen but there has to be a deterrence to war. His sovereign country, who was on no particular side, was that deterrence. If two countries wanted to fight one another, his army would be there to get right in the middle of it.

To protect his country, he kept a Metal Gear, a mechanized robot equipped with nuclear missiles programmed to automatically retaliate if it senses a nuclear missile being launched. Since humans could hesitate on retaliation, it was the ultimate deterrence because it had the cold, calculating thoughts of a computer. This is the same metal gear you spent all of peace walker trying to shut off.

MGS5 starts after he wakes up from a near decade long coma where he was betrayed and everything was lost. His home base, metal gear, lots of soldiers, etc. Anything after that coma is a mystery AFAIK.
Bron

Wat ook goed is om te weten is dat chronologisch alleen MGS3, Portable Ops en Peace Walker voor TPP zitten, dus het verhaal is daardoor makkelijker te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Net een PS4 1tb gekocht voor mij en zoonlief :P

Heb 2 vragen over PSN account games vs hardcopy games.

1: Als ik een nieuw PSN account aanmaak voor de PS4 en hierop mijn spellen koop, kan ik dan deze spellen spelen op mijn andere (oude) accounts (op dezelfde PS4) spelen?

2: (indien vraag 1 met ja beantwoord kan worden) Als ik de PS4 later verkoop met dit "nieuwe" account (en dus spellen erbij), blijven evt. trophys etc. welke ik met mijn "oude" account heb gespeeld dan zichtbaar?

Ik verkoop deze week mijn PS3 met games, lijkt me zonde om later de PS4 te verkopen zonder games en dan een lijst games heb op mijn PSN account waar ik met de PS5 (of whatever) niets meer mee kan.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16
SqueakyClean schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:07:
Dit vind ik een mooie samenvatting van het MGS-verhaal die ik tegenkwam:

[...]
Bron

Wat ook goed is om te weten is dat chronologisch alleen MGS3, Portable Ops en Peace Walker voor TPP zitten, dus het verhaal is daardoor makkelijker te volgen.
Maar je speelt dus niet met Snake maar met Big Boss? Lame :(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Roeligan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:01:
1: Als ik een nieuw PSN account aanmaak voor de PS4 en hierop mijn spellen koop, kan ik dan deze spellen spelen op mijn andere (oude) accounts (op dezelfde PS4) spelen?

2: (indien vraag 1 met ja beantwoord kan worden) Als ik de PS4 later verkoop met dit "nieuwe" account (en dus spellen erbij), blijven evt. trophys etc. welke ik met mijn "oude" account heb gespeeld dan zichtbaar?
Correct me if I'm wrong...

1. Ja
2. Ja, zolang ze op de harddisk staan. Eenmaal verwijderd, is totaal verwijderd. Ze zijn aan je account gekoppeld, dus opnieuw downloadden kan dan niet. Tenzij je account ook mee geeft, met al je gegevens erbij 8)7

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Martinspire schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:06:
[...]

Maar je speelt dus niet met Snake maar met Big Boss? Lame :(
Naked Snake = Big Boss. Hij kreeg die naam als eer omdat hij The Boss heeft afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:52
Roeligan schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:01:
Net een PS4 1tb gekocht voor mij en zoonlief :P

Heb 2 vragen over PSN account games vs hardcopy games.

Ik verkoop deze week mijn PS3 met games, lijkt me zonde om later de PS4 te verkopen zonder games en dan een lijst games heb op mijn PSN account waar ik met de PS5 (of whatever) niets meer mee kan.
1 ja dat kan gewoon.

2 niet aan beginnen met verkoop van ps4 mét account.
Dan doe je een factory reset en verkoop je m 'als nieuw'.
Het account is van jou, en niet ter door verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Met andere woorden; koop je games hardcopy :+

Thx voor de input :)

Had fifa 16 en sw: battlefront al in pre-order staan bij gamemania.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als je je games wilt doorverkopen, dan sowieso alles op disc kopen.

Als doorverkopen je niet boeit, is digitaal vaak goedkoper (in de US-store) en er zijn echt tig aanbiedingen elke maand. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-10 12:05
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:16:
[...]

Miljoenen games heb ik overgeslagen.

_/-\o_
Ja, maar niet op de PS4 ;)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Ik ga denk nog eerst Metal Gear HD collection (http://www.amazon.co.uk/d...oliid=IHA7MB2PPTACU&psc=1) spelen voor dat ik PP koop voor de PS4.

Wellicht is die dan nog wat goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
SqueakyClean schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:11:
[...]

Naked Snake = Big Boss. Hij kreeg die naam als eer omdat hij The Boss heeft afgemaakt.
Ligt eraan welke Snake je bedoelt. Er zijn er meerdere. ;) In TPP speel je hetzelfde character als in Snake Eater (MGS 3) Naked Snake, die aan het einde van Snake Eater de titel: Big Boss krijgt.

De Snake die je speelde op de Nintendo en in Metal Gear Solid 1, 2 en 4 was 'Solid Snake' een kloon van Big Boss (Naked Snake). Liquid Snake en Solidus Snake zijn de twee andere, geboren, klonen van Big Boss.

Wat TPP zo interessant maakt voor de mensen die zich hebben geïnvesteerd in het verhaal, is dat in dit deel wordt uitgelegd hoe Big Boss - in principe een held - de slechterik wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ik ben bezig met een MGS 3 en Peacewalker film te kijken op Youtube om mijn geheugen weer even op te frissen.
Heb de games wel gespeeld maar dat is echt een tijd geleden.

Daarna nog even Ground Zeroes spelen en dan is mijn body ready. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Euphanasia op 24-08-2015 16:48 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Hoewel ik erg uitkijk naar MGSV, haal ik de game denk ik niet. Met Destiny TTK om de hoek en momenteel nog Elder Scrolls Online, is het gewoon niet verstandig. Of ik ga MGSV amper spelen of ik raak Destiny TTK amper aan, die is al ge-preordered.

MGSV komt er zeker in, alleen dan maar wat later.

Uiteraard weet ik ook van mezelf dat ik een hoarder ben. Dus kan zomaar dat ik em op release haal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
Net de ps4 headset gekocht. Overtreft al mijn verwachtingen. Prima ding voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Ik heb net Ground Zeroes doorgespeeld en hoewel ik vooraf mijn twijfels had (ben niet zo van de stealth games) heeft het me toch lekker weten te maken voor MGSV. De gameplay is erg soepel, en als je gedetecteerd wordt is het niet meteen voorbij - je kunt gewoon gaan maaien met je machinegeweer. De game heeft een hele coole vibe, zeker in de cutscenes. Kom maar op dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 17:33

muhda

Time & Space traveler

Ik kijk ook uit naar MGS 5: "The phantom pain" voor de rest MGS alleen op de PSP gespeeld en ground zero (Zat paar maanden geleden bij playstation Plus). Afgelopen weken, scene's via youtube bekeken en het verhaal/samenvattingen gelezen, om het verhaal te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grow Home heeft de Vote gewonnen (zoals verwacht). De volledige PS+ update voor September is ook al bekend:

1st September: Grow Home (PS4)
1st September: Super Time Force Ultra (PS4 and PS Vita)
1st September: Twisted Metal (PS3)
1st September: Teslagrad (PS4 and PS3)
1st September: La-Mulana EX (PS Vita)
1st September: Xeodrifter (PS4 and PS Vita)

http://blog.eu.playstatio...orce-ultra-twisted-metal/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2015 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 03-10 21:26
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:13:
Grow Home heeft de Vote gewonnen (zoals verwacht). De volledige PS+ update voor September is ook al bekend:

1st September: Grow Home (PS4)
1st September: Super Time Force Ultra (PS4 and PS Vita)
1st September: Twisted Metal (PS3)
1st September: Teslagrad (PS4 and PS3)
1st September: La-Mulana EX (PS Vita)
1st September: Xeodrifter (PS4 and PS Vita)

[video]
http://blog.eu.playstatio...orce-ultra-twisted-metal/
Waar zijn de echte games ?
Pagina: 1 ... 127 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link