PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Ik heb het eerder vandaag gepost en ik heb me ook aangemeld.Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:58:
Hebben hier al mensen zich opgegeven voor de Beta van PSN, om updates te testen voordat ze daadwerkelijk uitkomen..
Ik ben elke dag op de PS4 te vinden en testen doe ik graag.
Het zal wel te druk zijn op die stream.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Ik ga niet kijken omdat ik woensdag de game zelf ga checken.Scrisissszzz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:10:
In de chat is er niet 1 persoon die beeld heeft dus lijkt me niet. Ze letten niet eens op de chat... Beetje faal haha!
Popcorn en beven van angst is voor woensdag en daarna.
Je kunt er gerust op klikken, er is toch geen beeldVerwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:11:
[...]
Ik ga niet kijken omdat ik woensdag de game zelf ga checken.
Popcorn en beven van angst is voor woensdag en daarna.
Verwijderd
Dat had ik niet gelezen, excusesVerwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:08:
[...]
Ik heb het eerder vandaag gepost en ik heb me ook aangemeld.
Ik ben elke dag op de PS4 te vinden en testen doe ik graag.
Wat ik wel grappig vind, is dat ik gisteren rond deze tijd echt iedereen de beta van c.o.d zag spelen in mijn friendslist...
Nu zie ik er nog maar een handjevol.
De Beta valt blijkbaar niet erg goed bij de meeste
Ik heb trouwens net een spel gekocht, het spel wat hier al een aantal keer voorbij is gekomen.
Hateful Boyfriend.
Een dating simulator voor duiven...
Ik moet nou toch eventjes kijken wat het precies is hoor
Ga Bloodborne nu maar gewoon proberen. Die is 10 klassen beter.
De video is niet een uitleg van het verhaal, maar een homage aan MGS.steefje schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:53:
[...]
Op Gamer.nl staat het ook uitgeschreven.
http://gamer.nl/articles/...l-van-metal-gear-solid-1/
http://gamer.nl/articles/...l-van-metal-gear-solid-2/
Echt het kijken waard!
Ik heb exact hetzelfde. Als ik vervolgens de stekker uit het stopcontact trek stoppen de fans wel (logisch natuurlijk) maar om dat nou elke keer te doen lijkt me niet bepaald goed voor de PS. Ik hoop ook op een oplossing!Erik-1980 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:50:
Laatste paar dagen heb ik een vervelend probleem met mijn PS4 in rustmodes. De fans blijven de hele tijd blazen dus ik hoor de PS4 's nachts.
Ik heb het volgende ingesteld en geprobeerd:
- opladen via usb in rustmodes uitgeschakeld;
- firmware opnieuw geïnstalleerd.
Via google kom ik niet verder dan bovenstaande oplossingen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad) en wie heeft 'de' oplossing?
Weet jij toevallig ook welke modellen dit zijn? Waaraan kan je dit herkennen?Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:53:
De meeste China made PS4's die ik gehad heb produceren de volgende geluid (ik heb er zeker een stuk of 7 gehad, en allen hadden dit).
YouTube: Playstation 4 ps4 Rattling noise and DOA Blue Light of Death
Heeft dit met de HDD te maken en zou een simpele switch naar een ander merk het moeten oplossen? Geluid is bij mij een stuk zachter als in de video.
Voor de rest is mijn ps4 uitstekend. Ik heb een zeer stil model gekocht, die zelfs verticaal amper tot niet te horen is. Dus omruilen is geen optie.
Bij veel shops kan je nu een 500gb voor 360 of zo halen maar die hebben dan ook nog een ps4 voor rond de 400. Ik neem aan dat dat verschil in de nieuwe en oude revisie zit he?
Maar op veel shops staat dat de 1Tb de nieuwste is, maar dat is de oude rivisie. Vind dat echt niet kunnen, maar goed.
Vanavond eens op jacht, kan al een beetje lopen weer, ;-).
Verwijderd
Bron: http://www.psx-sense.nl/2...-lanceert-op-2-september/
Hopen dat ik in de beta zit en andere liefhebbers van hier ook.
Das waar, maar goed op termijn grotere HDD halen toch? Wellicht zijn de SSD's dan ook weer wat goedkoper!Turfschipper schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:22:
Hehe, die nieuwe versie is de enige reden dat ik nog geen ps4 heb. ik vind het ook een beetje een naaistreek dat die 1Tb niet de cu-12xx is.
Bij veel shops kan je nu een 500gb voor 360 of zo halen maar die hebben dan ook nog een ps4 voor rond de 400. Ik neem aan dat dat verschil in de nieuwe en oude revisie zit he?
Maar op veel shops staat dat de 1Tb de nieuwste is, maar dat is de oude rivisie. Vind dat echt niet kunnen, maar goed.
Vanavond eens op jacht, kan al een beetje lopen weer, ;-).
De opmerking van Achillias van net baart me meer zorgen.. Daarom denk maar gewoon bij de MM halen, doen ze niet moeilijk over ruilen / terugbrengen.
Echt heel veel gaat toch toch niet schelen vergeleken met de beste aanbieding.
-
En wil fifa 15 hebben, nog 40 euro. Misschien even wachten totdat fifa 16 er is, dan zal die nog wel zakken lijkt me.
Of even marktplaats op...
Denk dat ik GTA V als eerste game erbij koop. Daar ben ik wel even zoet mee.
[ Voor 40% gewijzigd door Turfschipper op 20-08-2015 15:45 ]
Een backup is zeker handig, maar niet naar je nieuwe hdd. Die wordt bij initialisatie van je PS4 gewist.shoombak schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:36:
ik heb inmiddels mijn 2TB schijf binnen, maar kan ik nu al mijn games eerst backuppen naar deze nieuwe HDD zodat niet alles opnieuw gedownload hoeft te worden?
GTA 5: Rockstar Editor komt naar PS4 in de volgende update
BronThe upcoming launch of the Rockstar Editor for PS4 and Xbox One as the next update to Grand Theft Auto V and GTA Online means the next Rockstar Editor Contest will be the first one with entries across all three platforms - so the creative competition will be fiercer than ever. Stay tuned for info about that contest and forthcoming update.
[ Voor 46% gewijzigd door SqueakyClean op 20-08-2015 15:51 ]
Backup naar een externe (FAT32) HDD, daarna kun je hem restoren na het plaatsen van de nieuwe hdd, heb ik zelf ook zo gedaan met de 2TB.shoombak schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:36:
ik heb inmiddels mijn 2TB schijf binnen, maar kan ik nu al mijn games eerst backuppen naar deze nieuwe HDD zodat niet alles opnieuw gedownload hoeft te worden?
En gewoon alles vers er opnieuw opgezet.
Het duurde wel en van sommige games de safegame kwijt maar was dar toch niet ver in gevorderd.
PSN: McMillan0984
En Bloodborne!Turfschipper schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:37:
Denk dat ik GTA V als eerste game erbij koop. Daar ben ik wel even zoet mee.
En DriveClub!
Waar heb je anders een PS4 voor...
Nee dat is het niet helaas.Le Enfant! schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Waarschijnlijk worden er updates binnegehaald tijdens rustmode waardoor de fans blazen.
Ben ook benieuwd naar de oplossing. Voorlopig zet ik m niet in rustmodes.kaanmijo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:57:
[...]
Ik heb exact hetzelfde. Als ik vervolgens de stekker uit het stopcontact trek stoppen de fans wel (logisch natuurlijk) maar om dat nou elke keer te doen lijkt me niet bepaald goed voor de PS. Ik hoop ook op een oplossing!
Is de Summer Sale in de PS Store al afgelopen?Turfschipper schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:37:
En wil fifa 15 hebben, nog 40 euro. Misschien even wachten totdat fifa 16 er is, dan zal die nog wel zakken lijkt me.
Daar was de Deluxe Edition 14,99 euro.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Dat is die nog steedsdvdkiwi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:59:
[...]
Is de Summer Sale in de PS Store al afgelopen?
Daar was de Deluxe Edition 14,99 euro.
En ik moet wel ff zeggen Kiwi...
Ik geniet af en toe best wel van jouw gedeelde filmpjes, je heb er lekker veel racefragmenten op staan en af en toe ben ik er lekker een paar aan het kijken met een zak chips erbij
Keep them coming
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 16:14 ]
Via "what's new" bekijk je ze zeker?
Nu nog bezig met Batman, als die uit is ga ik weer verder met pCars/Driveclub/MK X;
dan komen er ook wel weer nieuwe filmpjes
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ja via What's new..dvdkiwi schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:27:
Haha thanks dude
Via "what's new" bekijk je ze zeker?
Nu nog bezig met Batman, als die uit is ga ik weer verder met pCars/Driveclub/MK X;
dan komen er ook wel weer nieuwe filmpjes
Jammer dat er geen makkelijke manier is om via de ps4 al die filmpjes van een persoon te bekijken, of ik heb die gewoon nog niet gevonden..
Soms komen er best wel leuke dingen voorbij..
Ik denk er soms over om een filmpje te delen, maar dan denk ik.... Agh laat maar, mensen willen dat niet zien haha
http://www.consoleshop.nl...500-gb-2e-controller.html
Geen slechte aanbieding.Dawid127 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:44:
Bij Coolblue is ie trouwens voor 409, incl 2de controller. Ook mooie aanbieding lijkt me zo.
http://www.consoleshop.nl...500-gb-2e-controller.html
Maar als je ergens anders een bundel koopt, heb je meestal een PS4+game voor 399,-.
Een controller is meestal 10 euro duurder dan een game.
Ik heb een vraag: Waar zet ik dat uit of verwijder ik dat?On_E schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:00:
De oplossing voor het niet afspelen van MKV's door de media player bleek Universal Media Server te zijn, nu speelt de PS4 alles af.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Volgens mij durf je gewoon niet aan bloodborne te beginnenVerwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:40:
Toch maar niet begonnen met bloodborne, na het c.o.d debacle van gisteren kreeg ik stiekem weer zin om destiny te spelen..
Dus we gaan daar we daar de ps4 verslaving maar kwijt in raken haha
Thanks. Ff door gelezen, dat lijkt er niet beter op te zijn geworden... dan maar kijken voor een 2de handsjeSqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:08:
[...]
Op neogaf heb ik wat ervaringen gelezen en de revisie is misschien stiller, maar de PS4 wordt wel een stuk heter.
Verder vind ik het persoonlijk totaal niet storen en zou eerder voor de 1TB gaan dan de 1200...
Wat precies? Universal Media Server?Koos2009 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:56:
[...]
Ik heb een vraag: Waar zet ik dat uit of verwijder ik dat?
Dat kun je gewoon deinstalleren?
En media player op je PS4 sluit je net als andere apps/games.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Zorgen om wat? Dat de HDD zacht ratelt? Dat hoort en zul je ook met een revisie hebben. Hangt van het merk af dat erin zit. Blijkbaar gebruikt Sony meerdere HDD merken.Dawid127 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:33:
[...]
Das waar, maar goed op termijn grotere HDD halen toch? Wellicht zijn de SSD's dan ook weer wat goedkoper!
De opmerking van Achillias van net baart me meer zorgen.. Daarom denk maar gewoon bij de MM halen, doen ze niet moeilijk over ruilen / terugbrengen.
Ik heb ook een made in Japan exemplaar gehad. Die had het echter niet. Bijna alle made in China exemplaren daarentegen wel.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 17:28 ]
Inderdaad. Die zou ik zeker eerder halen dan GTA.SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:57:
[...]
En Bloodborne!
En DriveClub!
Waar heb je anders een PS4 voor...
Iets te snel, systeemupdate.
[ Voor 11% gewijzigd door Pepper92 op 20-08-2015 18:01 ]
Ik zou zeker wachten op fifa 16Grudgie schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 17:41:
Is Fifa 15 wat voor die prijs? Of kan ik beter wachten tot de nieuwe Fifa 16.
Of voor die tijd even de PES2016 demo goed testen. Damn wat speelt die lekker. Fifa vind ik sinds 11 met het jaar frustrerender worden. Ook het gevoel dat je elke keer dezelfde goals maakt.
Gameplay > licenties, maar dat moet je wel trekken.
[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 20-08-2015 19:34 ]
Ik zou in ieder geval nu geen Fifa 15 meer halen, over een maand(?) komt '16 uit.
- een footy
- hopelijk een battlfield WWII of Vietnam
- uncharted
- mass effect
- goede open wheel racer, is er nog niet. Komt ook weer niet vrees ik. (rfactor 2 achtig of beter)
- pacman CE
- star wars battlefront
- GTA
Misschien tombraider. Maar verder zal ik niet al te veel andere games spelen denk ik. Heb op mijn ps3 en 360 alleen pes en pinball arcade gespeeld haha ;-).
Fifa en battlefield/battlefront zal 95% van de gametijd in nemen. En dan een beetje op nivo. (Als dat er nog in zit haha ;-) )
Ik volg het gamenieuws op de voet, ook de jaren dat ik nu niet gegamed heb. En moet zeggen dat er toch maar weinig games zijn die ik echt wil spelen.
Maar goed, met deze games kan je jaren vooruit.
[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 20-08-2015 20:09 ]
Eens, in ieder geval niet fifa 15 kopenBeakzz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:33:
[...]
Of voor die tijd even de PES2016 demo goed testen. Damn wat speelt die lekker. Fifa vind ik sinds 11 met het jaar frustrerender worden. Ook het gevoel dat je elke keer dezelfde goals maakt.
Gameplay > licenties, maar dat moet je wel trekken.
--
Alleen pure luiheid staat in tussen het wel of niet hebben van een ps4 vanavond nog, ;-).
Online bestellen doe ik niet, wil 100% zeker zijn dat ik de 12xx heb.
[ Voor 55% gewijzigd door Turfschipper op 20-08-2015 20:18 ]
Heeft PES niet Jupiler league?Turfschipper schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:16:
Ik moet fifa 15 hebben voor NAC . Ga er verder niet op in hahaha ;-).
--
Alleen pure luiheid staat in tussen het wel of niet hebben van een ps4 vanavond nog, ;-).
Online bestellen doe ik niet, wil 100% zeker zijn dat ik de 12xx heb.
Moet mijne eigenlijk ook nog even weten te slijten...
Nee, via Zomer Sale op PSN, Fifa 15 Deluxe voor €19,99.dutchgio schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:42:
20 euro ja? Tweedehands zeker.
Moet mijne eigenlijk ook nog even weten te slijten...
Tja ik weet niet waar jij games voor speeltdutchgio schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:38:
Op gameplay wellicht beter ja, maar qua presentatie en dergelijke loopt Fifa gewoon mijlenver voorop.
Ik zou in ieder geval nu geen Fifa 15 meer halen, over een maand(?) komt '16 uit.
Lekker belangrijk die presentatie, en de licenties zijn vanaf PES 16 ook geen probleem meer want er kan weer een option file worden toegevoegd op de PS4.dutchgio schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:38:
Op gameplay wellicht beter ja, maar qua presentatie en dergelijke loopt Fifa gewoon mijlenver voorop.
Eens. Plus dat de animaties een stuk beter zijn. Als ik bij Fifa kijk hoe houterig die spelers het veld op komen lopen met de armen zo onnatuurlijk mogelijk langs het lichaam. En dan ook nog 3 spelers achter elkaar zie die op exact dezelfde timing en exact dezelfde manier het veld op lopen ziet dat er gewoon dom uit. En dat voor een spel dat verder zo compleet is.Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 08:58:
PES speelde wel iets lekkerder dan FIFA, maar dat is puur persoonlijk.
Nu we dit jaar ook weer option files hebben voor PES op de PS4 is er voor mij geen enkele reden om nog naar Fifa te kijken.
uhm...
Eerst Until Dawn volgende week!
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 21-08-2015 09:57 ]
wat een bazenspel was dat! daarna nooit een betere voetbalgame op de markt gekomen
nothing stops this train
Topspel was dat inderdaad. En wat een verschil met tegenwoordig. Die games kon je oppikken en spelen. Daarmee kon je het zelfs als amateur een geoefende speler nog lastig maken. Tegenwoordig is dat een stuk lastiger met 1000 verschillende manieren van schieten, passen, trucjes, enz. Dat mis ik wel eens tegenwoordig. Het is nu wel toffer om als geoefende spelers tegen elkaar te spelen, maar een vermakelijk potje spelen tegen iemand die bijna nooit gamed is er niet meer bij.Kol Nedra schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:01:
mijn laatste voetbalgame die ik speelde was International SuperStar Soccer 98 op N64
wat een bazenspel was dat! daarna nooit een betere voetbalgame op de markt gekomen
[video]
uhm...
Ben zelf sowieso nooit zo'n liefhebber van dat soort games geweest, gaat me op een of andere manier te snel waardoor ik kwijt raak welk mannetje ik ben.
[ Voor 0% gewijzigd door Nny op 21-08-2015 10:19 . Reden: typo ]
PSN, Twitter: NNY1980
Das wel een beetje lame he.. en geen echte 'must have' liefhebberTurfschipper schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:16:

En? Wat is t geworden?
Daar ben ik het niet mee eens, tegenwoordig kun je het zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wil!Smoonshine schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Topspel was dat inderdaad. En wat een verschil met tegenwoordig. Die games kon je oppikken en spelen. Daarmee kon je het zelfs als amateur een geoefende speler nog lastig maken. Tegenwoordig is dat een stuk lastiger met 1000 verschillende manieren van schieten, passen, trucjes, enz. Dat mis ik wel eens tegenwoordig. Het is nu wel toffer om als geoefende spelers tegen elkaar te spelen, maar een vermakelijk potje spelen tegen iemand die bijna nooit gamed is er niet meer bij.
Heb je bezoek dat nooit games speelt maar wel een potje wil voetballen? Even de controller opties op ''assisted'' zetten voor diegene en hij maakt een prima kans.
Ja Rocket LeagueNny schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:19:
Zijn er geen meer "casual" voetbalspellen dan? Weet dat op de Nintendo consoles er ook wat Mario voerbalspellen uit zijn gekomen. Is zoiets er niet voor PS?
Als amateur spring je alleen maar onder de bal door, daar maak je het een geoefende speler niet moeilijk mee hoor
Nope, maar wel makkelijk om op te pakken en aangezien je redelijk bij je eigen niveau wordt ingedeeld zal je daar aan het begin niet zo'n last van hebben. Masteren is natuurlijk weer een heel ander verhaal.Koppensneller schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:30:
[...]
Als amateur spring je alleen maar onder de bal door, daar maak je het een geoefende speler niet moeilijk mee hoor
Verwijderd
Ik ga ook wachten op de prijsverlaging voor PES 2016.On_E schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 09:56:
Heb wel besloten om even te wachten met de PES 16 aankoop, vorig jaar duurde het geloof ik 6 weken voordat ie ineens al in de aanbieding was in de store voor 39,-.
Eerst Until Dawn volgende week!
En voor mij ook Until Dawn volgende week op de PS4.
Verwijderd
Het is uiteindelijk geen bloodborne maar ook geen destiny geworden..
Ben begonnen met Payday 2 (Crimewave Edition) , en ik moet eerlijk zeggen....
Het is best wel een leuk spel, heb er veel meer plezier in dan ik had verwacht.
Zijn er hier nog mensen die die nog spelen:)
Ja het is erg leuk, alleen je kan er het beste wel voor zorgen dat je zelf de host bent. De keren dat ik al gekicked ben weet ik al niet meer...Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:37:
Nou..
Het is uiteindelijk geen bloodborne maar ook geen destiny geworden..
Ben begonnen met Payday 2 (Crimewave Edition) , en ik moet eerlijk zeggen....
Het is best wel een leuk spel, heb er veel meer plezier in dan ik had verwacht.
Verwijderd
Ik moet er nog aan beginnen.Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:37:
Verwijderd
Zulke games speel ik dan ook of solo of in een party..Jurgen schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:17:
[...]
Ja het is erg leuk, alleen je kan er het beste wel voor zorgen dat je zelf de host bent. De keren dat ik al gekicked ben weet ik al niet meer...
Heb sowieso 1 persoon in mijn lijst die dit ook veel speelt, dus dat scheelt al heel veel gelukkig.
Alleen voor de hoogste moeilijkheidsgraad lijkt me een volle vaste party het beste
Ja het is dan ook handig om van alle classes wat te hebben. Ik heb hem inderdaad aageschaft om met vrienden mee te doen, en dan werkt het wel beterVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:20:
[...]
Zulke games speel ik dan ook of solo of in een party..
Heb sowieso 1 persoon in mijn lijst die dit ook veel speelt, dus dat scheelt al heel veel gelukkig.
Alleen voor de hoogste moeilijkheidsgraad lijkt me een volle vaste party het beste
Weer je het zeker Dennis? De meeste 'enge' games uit je lijst heb je nog niet voor de helft gespeeld. (Alien, Bloodborne)Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:04:
[...]
Ik ga ook wachten op de prijsverlaging voor PES 2016.
En voor mij ook Until Dawn volgende week op de PS4.
Verwijderd
Resident Evil en The Evil Within waren leuker en die heb ik onder andere wel helemaal uitgespeeld.ChrisLNFF schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:23:
Weer je het zeker Dennis? De meeste 'enge' games uit je lijst heb je nog niet voor de helft gespeeld. (Alien, Bloodborne)
Dus dat kun je half slapend doen. Dat is bij Bloodborne en Alien wel anders
[ Voor 9% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-08-2015 13:46 ]
Verwijderd
http://psn4.com/
Voor de koopjes mensen onder ons.
Thanks en BookmarkedVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:00:
Nieuwe website vergelijkt prijzen van games in alle PlayStation Stores:
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Thanks kerelVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:00:
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Vond dat filmpje op IGN toch behoorlijk eng haha maar goed dat is voor ieder anders denk ikChrisLNFF schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:09:
Is 3rd person dus bij voorbaat niet eng.
Jammer dat de EU store nog niet wordt meegenomenVerwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:00:
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Lijkt me juist een game om met meerdere mensen te spelen, laat iedereen maar roepen wat ik moet doen zoals in die E3 presentatie.Scrummie schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:55:
Until Dawn word een perfecte game voor als ik over 2 weekjes mijn nieuwe appartement alleen betrek, 's avonds laat, alleen, boh.. Lijkt me fantastisch
Kan je wel een groene haas als UI hebben, maar ik bepaal graag zelf wat ik eng vind of niet eng vindChrisLNFF schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:09:
Is 3rd person dus bij voorbaat niet eng.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Zie de beelden, erg mooi en kan echt niet wachten weer te genieten van uncharted op 1080p60fps
En een lange video die diep ingaat op grafische verschillen :
http://www.eurogamer.net/...more-than-just-a-remaster
Echt super veel zin in deze remaster!!
Uncharted is mijn favo serie last gen, echt super genoten
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Haha! En ... Ho Ho!poor Leno schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:23:
[...]
Das wel een beetje lame he.. en geen echte 'must have' liefhebber
En? Wat is t geworden?
Ben maandag aan mijn voet geopereerd, ben momenteel niet zo mobiel he.
Luiheid heeft gewonnen....
Dat zou een true PS4 fan niet ervan weerhoudenTurfschipper schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:13:
[...]
Haha! En ... Ho Ho!
Ben maandag aan mijn voet geopereerd, ben momenteel niet zo mobiel he.
Luiheid heeft gewonnen....
In dat eerste filmpje lijkt de PS3 versie wel mooierv8power67 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:32:
Digital foundry heeft uncharted collection ps4 vs ps3 gedaan.
Zie de beelden, erg mooi en kan echt niet wachten weer te genieten van uncharted op 1080p60fps
[video]
[video]
En een lange video die diep ingaat op grafische verschillen :
[video]
http://www.eurogamer.net/...more-than-just-a-remaster
Echt super veel zin in deze remaster!!
Uncharted is mijn favo serie last gen, echt super genoten
Verwijderd
One Piece: Pirate Warriors 3 out next week on PS4, PS3, & PS Vita! May contain pirate lingo:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Nee dat zie ik niet. Sowieso 60fps en 1080p maken het al beter. En ja youtube is eigenlijk niet beste methode hiervoor...PBP schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:20:
[...]
In dat eerste filmpje lijkt de PS3 versie wel mooier
Maar ik zie duidelijk scherpere textures en de 60fps als grote verschillen. Rest zie ik vast wel op mn tv dalijk denk. Zeker laatste video legt uit wat er allemaal verbouwt is. Wordt een waar genot dalijk
Gameplay van gamescom tomb raider alleen dan zonder ook maar 1 kill.
Vind de ai nog behoorlijk matig zeker die vent aan het einde die gewoon flesje ziet vliegen en er als een daap op af loopt ipv richting waar die vandaan kwam..
Maar verder wel netjes.

Wow das een aparte manier van een touw vasthouden.... wtf...
[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 21-08-2015 21:18 ]
Volgens mij ook, dacht namelijk dat de PS4 versie rechts op het scherm getoond werd, kwam er later in het filmpje pas achter dat het de PS3 versie was.PBP schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:20:
[...]
In dat eerste filmpje lijkt de PS3 versie wel mooier
Drake is volgens mij ook gedetailleerder op de PS3 dan op de PS4.
Before me there were many, after me there will be none
De kleuren staan warmer op het ps3 filmpje waardoor het mooier lijkt, maar als je goed kijkt zie je dat er meer detail in de ps4 versie zit.Jay-K schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 23:12:
[...]
Volgens mij ook, dacht namelijk dat de PS4 versie rechts op het scherm getoond werd, kwam er later in het filmpje pas achter dat het de PS3 versie was.
Drake is volgens mij ook gedetailleerder op de PS3 dan op de PS4.
Geloof me maar als je dalijk direct footage ziet van ps4 vs ps3 dus niet youtube is verschil zeer goed te zien. En kleuren etc de collecfion games krijgen nieuwe belichting en grafisch opties dus kleuren verschillen is idd. aanwezig.
https://twitter.com/Treyarch/status/634864356434571264

Zouden ze te weinig spelers/preorders hebben? Of te veel die er na 30 min mee kappen? En dat ze op deze manier proberen alsnog meer spelers naar zich toe te trekken?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
T/m de 23ste.Tiwazz schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:09:
Tot wanneer is die BETA? Kan ik moeilijk vinden op de BO3 site?
Met een account uit Malaysia was het al mogelijk om de beta te spelen, dus misschien opengegooid om te voorkomen dat er veel 'dummy' accounts worden gemaakt voor alleen maar de beta?poor Leno schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:01:
Nou lekker voor diegenen die hebben gepreordered
Zouden ze te weinig spelers/preorders hebben? Of te veel die er na 30 min mee kappen? En dat ze op deze manier proberen alsnog meer spelers naar zich toe te trekken?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Thanks, dan kan ik hem helaas niet uitproberen
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Help jouw favoriete game de overwinning te behalen met Vote to Play. Op welke game stem jij?
http://blog.eu.playstatio...&adbpl=tw&adbpr=168456306

Nog maar een paar dagen om te stemmen.
http://blog.us.playstatio...h-sale-now-deals-under-8/
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link