Ik heb volgens mij een beta code voor een verkeerde regio gekregen
Krijg fout code E-82000134
Heb toch echt regio Europe gekozen
Krijg fout code E-82000134
Heb toch echt regio Europe gekozen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
De mijne werkt prima, alleen het schijf activiteits lampje doet het niet.Kashika schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:43:
Heb mn HDD succesvol omgeruild met die seagate schijf. Toptip
Heeft iemand wel de oude PS4 HDD werkende gekregen in de externe behuizing van seagate?
Mijn laptop ziet niet eens dat er een schijf aan gekoppeld is namelijk...
Ik heb het ook gegoogled. Vervelende is dat Disk Utility de schijf niet eens ziet.Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:11:
[...]
De mijne werkt prima, alleen het schijf activiteits lampje doet het niet.
Zo krijg je em werkende:
https://www.google.nl/#q=...g+external+hard+drive+how
Ik heb eens geprobeerd met een US account,Lekkerboeie86 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:10:
Cod Beta code, maar NIET voor Regio Europa!!
Mocht iemand kunnen achter halen + gebruiken in andere regio, hoor ik graag in welke regio dit was.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
PSN: McMillan0984
Mooi! Dan zat daar het probleemClavat schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:15:
[...]
Ik heb eens geprobeerd met een US account,
En zo te zien succesvol
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er zit een prachtige Pricewatch op tweakersMars18 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:46:
The Order was iets van 2/3 weken nog voor 25 euro bij Mediamarkt en Gamemania, ben er naar op zoek voor me zelf en als kado.
Echter overal nu 40 euro weer?
Of ziet iemand hem nog ergens goedkoper?
Incl. een alarm bij een (zelf-ingesteld) prijsniveauEddoH schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:56:
[...]
Er zit een prachtige Pricewatch op tweakers
[ Voor 75% gewijzigd door Falcon93 op 19-08-2015 12:27 ]
Niet. Je moet even de PS Store induiken en de beta downloaden.razRDJ schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:07:
Wanneer krijg je de Black Ops 3 keys binnen? Had hem gepre-ordered via PSN.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Werkt, thanks.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:55:
Deze COD Beta code is alleen geldig in de US Store:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik ook!rwbk schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:07:
Elke keer net te laat XD
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
[ Voor 19% gewijzigd door jarsiv op 19-08-2015 13:25 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ergens via Google gevonden:v8power67 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:38:
Pfff wordt beetje moe van mn ps4. Hij staat in rest modus. Maar krijg hem niet meer aan. Oranje lampje staat aan dus hij is in rest modus. Maar reageert niet op een van mn controllers of als ik hem via aanknop op ps4 zelf aanzet. Gebeurt helaas wel vaker en enigste oplossing is stekker eruit. En dan weer erin. En zelfs dat helpt soms pas de 2e keer...
Denk dat ik sony maar eens een belletje geef. Of iemand anders een oplossing?
It seems that something about the recent system update is causing this issue for some PS4 owners when they try to put the system in standby mode (now called “rest mode”). Sony suggested that reinstalling the update might help. If you want to do that:
1. When the system is powered off, hold down the power button until it beeps TWICE. This usually takes about 10 seconds or so.
2, Connect a controller using a USB cable to navigate in safe mode.
3, Go down to the option to “update system software.” This is the third option from the top, and you need to make sure that you choose the correct option,
4. The latest system update will reinstall, and your PS4 will reboot.
heb de pre order gedaan, hoe lang voordat je de beta code krijgt ? ok je krijgt geen code maar je kan de beta downloadendutchgio schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:36:
Dat gaat wel heel makkelijk ja.
Er hoeft niet eens geld op je account te staan, want die afschrijving gebeurd ook pas later.
Nu dus de beta downloaden en daarna weer annuleren.
[ Voor 6% gewijzigd door jarsiv op 19-08-2015 13:51 ]
Ja dat vind ik ook maar dat is met update 2.00 als goed heb. Met huidige firmware vind ik niets. Maar heb net weer eerkend gekregen. Gewoon heel lang aanknop op ps4 vasthouden en hij reset de console blijkbaar. Erna deed hij wel een systeem check etc.. vind maar een raar iets.
Ik bedoel niet specifiek voor de 2.57, maar als een algemene manier om te proberen. Ik zou de firmware dus even opnieuw installeren. 10 minuutjes werk.v8power67 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:58:
[...]
Ja dat vind ik ook maar dat is met update 2.00 als goed heb. Met huidige firmware vind ik niets. Maar heb net weer eerkend gekregen. Gewoon heel lang aanknop op ps4 vasthouden en hij reset de console blijkbaar. Erna deed hij wel een systeem check etc.. vind maar een raar iets.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Nee, MKV is een container. Daarin kunnen nog allerlei codecs zitten. Je moet beide ondersteunen.On_E schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:09:
Die media player update was ook een wassen neus he?
Ik heb geloof ik al 10 verschillende MKV bestanden geprobeerd af te spelen zonder succes.
MKV = MKV toch? Ik snap echt niet waarom het maar niet lukt...
http://games.headliner.nl/Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:38:
Nu ik al langere tijd hier meelees, is het hoog tijd om actief deel te nemen![]()
Welke websites gebruiken jullie om het laatste PS4 nieuws te volgen?
PSN id: PENo1
Ah zo okee zal het eens proberen.SqueakyClean schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:08:
[...]
Ik bedoel niet specifiek voor de 2.57, maar als een algemene manier om te proberen. Ik zou de firmware dus even opnieuw installeren. 10 minuutjes werk.
Of anders je stand-by modus niet meer gebruiken...
Nou dat schiet lekker op dan.Cyleo schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:10:
[...]
Nee, MKV is een container. Daarin kunnen nog allerlei codecs zitten. Je moet beide ondersteunen.
De vraag blijft natuurlijk hoe lang ze door kunnen gaan met slechte service, zonder dat het de reputatie schaad.v8power67 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:17:
[...]
Ah zo okee zal het eens proberen.
Heb nu ook probleem dat druveclub update op preparing to download 50% blijft staan.
Wordt zo langzamer hand wel beetje moe van alle psn en download gezeik... ergens is het gewoon heel jammer dat het zo goed gaat met de ps4 qua verkopen want nu zijn ze niet zo snel met fixen van shit...
Dit zou natuurlijk allemaal niet mogen gebeuren. En was de concurentie strijd wat heviger hadden ze het wel al gefixed denk ik.
Iemand die kan helpen?Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:11:
[...]
De mijne werkt prima, alleen het schijf activiteits lampje doet het niet.
Zo krijg je em werkende:
https://www.google.nl/#q=...g+external+hard+drive+how
Ik had ongeveer hetzelfde, ook de 2Tb schijf aangeschaft (met dank aan Dennis) en daarna de oude 500Gb disk in de Seagate behuizing gedaan.Kashika schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:52:
[...]
Iemand die kan helpen?
Mijn schijf wordt dus helemaal niet herkend door mijn laptop. Ook in Disk Utility niet.
Iets wat je moet doen voordat de schijf uberhaupt zichtbaar wordt?
Vanavond even proberen, gisteravond alleen de upgrade aan de PS4 kant gedaan en de oude HDD zo los laten liggen op de behuizing van de Seagate maar wilde hem gaan gebruiken als back-up disk.JJFS schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:01:
[...]
Ik had ongeveer hetzelfde, ook de 2Tb schijf aangeschaft (met dank aan Dennis) en daarna de oude 500Gb disk in de Seagate behuizing gedaan.
De verkenner kende hem niet en ook andere tools om disks te formatteren herkende hem niet.
Wat ik heb gedaan om dit op te lossen is door naar computer management te gaan, dan disk manager en daar zag ik de USB schijf wel tussen staan.
Er stonden en hele hoop kleine volumes op, deze allemaal heb ik allemaal verwijderd, waarna ik een nieuw groot volume kon aanmaken met NTFS als filesysteem en nu wordt de schijf netjes herkend.
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door ChuckyDevil op 19-08-2015 17:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
"Bedragen worden vanuit je PayPal-account aan je portemonnee toegevoegd. Bedragen die zijn toegevoegd aan je portemonnee, zijn niet terug te vorderen.ChuckyDevil schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 17:22:
Nee hoor, je hoeft helemaal geen geld in je portemonnee te hebben om vooruit te bestellen. Zojuist 2x gedaan op die manier. Je moet het annuleren nadat je de beta in de download hebt staan.
Verwijderd
Verwijderd
Vreemd wat er op de screenshot te zien is inderdaad.Henkje.doc schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:39:
Heb even een screenshot gemaakt.
Ziet er idd anders uit:
[afbeelding]
1,17Tb is bij mij het 1e getal.
Verwijderd
Pauzeer en start je download tot dat je snelheid normaal is...bukkum schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:44:
Ik wordt echt stront chagrijnig van dat downloaden..... Denk je even de beta te kunnen spelen van Black ops, nou als ik geluk heb morgen....
[ Voor 8% gewijzigd door JerX op 19-08-2015 21:14 ]
Je moet het gewoon vaak proberen, maar niet de hele tijd door rammen, bij mij werkt het nu ook en de beta is binnen 10 minuten gedownload.bukkum schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:48:
Dat doe ik ook maar kakte weer in en nu lukt dat trucje niet..
Verwijderd
DigitalError schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:42:
[...]
Kijk meestal gewoon hier, het merendeel komt hier toch wel terecht en anders via blog van playstation zelf enzo.
Dankbaar!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Enkele berichten boven je staat er hoe je toegang krijgt tot de beta van Blops 3 zonder een code te bemachtigen.Peter_Aragorn schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:46:
Iemand nog een code van Blops 3 over toevallig?
Had ik ook, vanmiddag ergens aangezet en vanavond in de late uurtjes is ie ergens klaar.Beakzz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 18:50:
Vriendin ziek thuis dus dacht slim te zijn om te vragen even de PS4 aan te zetten om de BO3 beta te downloaden. Had natuurlijk beter moeten weten, want pas op de helft van 12GB vanaf 11:00 uur vanmorgen ...Echt serieus wat een ballenservers.
Na 50 x de download op pauze te hebben gezet eindelijk een server die de rest in 11 minuten denkt te gaan downloaden, maar ook inschattingen van 72 en 104 uur voor de resterende 6 GB langs zien komen. Je zou bijna gaan denken dat al dat downloaden p2p gaat bij Sony.
Langzamerhand begint de Xbone weer in beeld te komen hier....
Verwijderd
In de PlayStation store te koop voor 27 euro.Mars18 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:46:
The Order was iets van 2/3 weken nog voor 25 euro bij Mediamarkt en Gamemania, ben er naar op zoek voor me zelf en als kado.
Echter overal nu 40 euro weer?
Of ziet iemand hem nog ergens goedkoper?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
1TB is CUH-11xx variant zover ik weet.JerX schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:59:
Ik wil volgende maand een PS4 gaan aanschaffen. Al twijfel ik eigenlijk of ik hem 2de hands wil halen. 2de hands zijn de PS4 wat aantrekkelijker geprijst met een game, garantie intereseert me niet zo zeer.
Wat mij dan wel weer boeid is ik het fijn vind als een console niet zoveel herrie maakt. Ik had laatst gelezen dat de PS4 een revisie heeft gekregen, hier zou ik eigenlijk wel wat extra geld voor over hebben. Vraag me alleen af of die al beschikbaar is in Nederland? Of moet ik gewoon goed op de SKU code letten?
Edit: de 1TB is sowieso een nieuw model, even opletten bij de gamestore of modelnummer CUH-1216 op de doos staat
Aha dan heb ik het verkeerd begrepen met de 1TB versie, bedankt voor de oplettendheid! Ik loop van de week even naar de plaatselijke gameboer om even te polsenGriffin schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:12:
[...]
1TB is CUH-11xx variant zover ik weet.
Ik zit in het zelfde 'schuitje' als dat jij hebt. Koop ik 2e hands met minder garantie of een nieuwe 1200 variant (met 500GB en dan zelf upgraden naar 2TB als dit nodig is).
Niemand kan dit voor je beantwoorden want we kunnen niet in andermans portemonnee kijken. Wel kan je zeggen dat nieuw veelal beter en makkelijker is met garantie en 'gezeik'.
Mocht je toch 2ehands willen kopen kan je natuurlijk bij de koper kijken of de PS het doet en hoeveel lawaai deze maakt. 2e hands is altijd een 'risico' (al is dat risico lager als je koop via Tweakers dan via marktplaats).
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verstandige keusVerwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:26:
Na eventjes een middag uitstapje naar de beta van c.o.d, is die weer van mijn ps4 verdwenen..
Nu ga ik toch maar eens bloodborne een echte kans geven, dus kom maar op met die frustratie..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Paar weken terug al, ze zouden het "onderzoeken".Tiwazz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:48:
Heeft Sony ooit wel eens een reactie gegeven omtrent de trage download snelheid van PSN? Dit samen met idiote onderhoud tijden vind ik echt het vervelendste op de PS4.
Massaal klagen bij Sony?
[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 20-08-2015 09:01 ]
PSN: Maichel
Op neogaf heb ik wat ervaringen gelezen en de revisie is misschien stiller, maar de PS4 wordt wel een stuk heter.JerX schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:19:
[...]
Aha dan heb ik het verkeerd begrepen met de 1TB versie, bedankt voor de oplettendheid! Ik loop van de week even naar de plaatselijke gameboer om even te polsen
Dit dus... Die klachten zijn er al zo lang. Het is net of Sony er lak aan heeft. Hun console verkoopt nog steeds goed.Maichel schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:00:
[...]
Paar weken terug al, ze zouden het "onderzoeken".
http://www.dealspwn.com/s...load-speeds-europe-217849
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
automation fanboy
Ik had niet anders verwacht van jou, DennisVerwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:15:
Ik heb mijn euforie Call of Duty gevoel weer helemaal terug gevonden:
[video]
Heerlijk spel en daar kom ik deze winter wel mee door.
Het echte gevoel van schieten en oorlog is bij mij door
Search & Destroy weer helemaal terug.
Ik voel me weer net zo als 'vroeger' toen ik nog van
World at War genoten heb.
1 smiley hiervoor:
PSN: Maichel
Hmm slecht nieuws, nog meer mensen met deze ervaring? Zou ook kunnen komen door een te snelle HDD (7200RPM).SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:08:
[...]
Op neogaf heb ik wat ervaringen gelezen en de revisie is misschien stiller, maar de PS4 wordt wel een stuk heter.
Verder vind ik het persoonlijk totaal niet storen en zou eerder voor de 1TB gaan dan de 1200...
Goed om te horen Dennis, al zei je volgens mij ook zoiets over CoD: AW......Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:15:
[video]
1 smiley hiervoor:
Is het al minder springerig dan AW? Die heb ik laatst gekocht om het eens te proberen maar vond die exoskelet zo ontzettend !@#$Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:15:
[video]
1 smiley hiervoor:
Verwijderd
Veel minder. En je kan door blijven schieten tijdens het springen, klimmen en wallrunnen. Werkt erg lekker.Cyleo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:28:
[...]
Is het al minder springerig dan AW? Die heb ik laatst gekocht om het eens te proberen maar vond die exoskelet zo ontzettend !@#$
En Fallout 4 10 november!Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:29:
Pagina 500, is het niet tijd voor [PS4] PlayStation 4 - deel 6?
--------------------------------------------------------------------------------
Until Dawn volgende week.
Metal Gear en Mad Max begin september.
Black Ops III begin november.
Rainbow Six: Siege 1 december.
Heerlijke games om het jaar mee af te sluiten.
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
En dan laat je Fallout 4 gewoon uit die lijst?Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:29:
Pagina 500, is het niet tijd voor [PS4] PlayStation 4 - deel 6?
--------------------------------------------------------------------------------
Until Dawn volgende week.
Metal Gear en Mad Max begin september.
Black Ops III begin november.
Rainbow Six: Siege 1 december.
Heerlijke games om het jaar mee af te sluiten.
PSN, Twitter: NNY1980
uh.. huh? In de slo-mo killcam lijkt t alsof je er compleet naast zit te schieten?Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:15:
[video]
1 smiley hiervoor:
Verwijderd
500 kijk maar hieronder.
De hond erbij lijkt me wel vet, maar toch laat ik Fallout voorlopig liggen door de vele andere spellen.Nny schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:06:
En dan laat je Fallout 4 gewoon uit die lijst?Schaam je!
Dat was met alle CoD's tot nu toe zo en ik ben wat roestig.poor Leno schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:08:
uh.. huh? In de slo-mo killcam lijkt t alsof je er compleet naast zit te schieten?
Ik geniet veel meer met BOIII, AW was veel meer stress door het springen/vliegen.Cyleo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:28:
Is het al minder springerig dan AW? Die heb ik laatst gekocht om het eens te proberen maar vond die exoskelet zo ontzettend !@#$
Verwijderd
Ze hebben al aangegeven dat ze de psn problemen in de EU onderzoeken, maar dat ze nog niet weten waar het vandaan komt.Tiwazz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 08:48:
Heeft Sony ooit wel eens een reactie gegeven omtrent de trage download snelheid van PSN? Dit samen met idiote onderhoud tijden vind ik echt het vervelendste op de PS4.
Massaal klagen bij Sony?
Verwijderd
Verwijderd
Mijn tip: Speel Search & Destroy.dutchgio schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:16:
Die nieuwe COD is het toch net niet.
Ik heb 1 trailer gezien maanden geleden en dat is voldoende.Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:16:
PlayStation NL
Schakel vandaag om 13:30 in op de speciale Nederlandse Until Dawn live stream!… See you there!:
http://www.twitch.tv/until_dawn_benelux
[afbeelding]
Verwijderd
Waarschijnlijk worden er updates binnegehaald tijdens rustmode waardoor de fans blazen.Erik-1980 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:50:
Laatste paar dagen heb ik een vervelend probleem met mijn PS4 in rustmodes. De fans blijven de hele tijd blazen dus ik hoor de PS4 's nachts.
Ik heb het volgende ingesteld en geprobeerd:
- opladen via usb in rustmodes uitgeschakeld;
- firmware opnieuw geïnstalleerd.
Via google kom ik niet verder dan bovenstaande oplossingen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad) en wie heeft 'de' oplossing?
Op Gamer.nl staat het ook uitgeschreven.SqueakyClean schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:09:
[...]
Goed om te horen Dennis, al zei je volgens mij ook zoiets over CoD: AW......![]()
Deze video is echt prachtig...
A history of METAL GEAR and PlayStation
[video]
Ondertiteling is wel nodig, dus hierbij ook de directe YT-link.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 13:59 ]
Verwijderd
Jup hierVerwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:58:
Hebben hier al mensen zich opgegeven voor de Beta van PSN, om updates te testen voordat ze daadwerkelijk uitkomen..
Ik ook, nu nog verkozen worden...Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:58:
Hebben hier al mensen zich opgegeven voor de Beta van PSN, om updates te testen voordat ze daadwerkelijk uitkomen..
PSN, Twitter: NNY1980
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq