Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Misschien is dat de oplossing wel:)rwbk schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:52:
Waarom is er dan een aanbiedingen topic kan die oo meteen dicht.
Inzake rubberbanding bij BF4. Installeer de game inclusief alle updates eens opnieuw. Dit is uiteindelijk allemaal gepatched. Ik heb er zelf heel af en toe last van, maar dit is echt zelden.
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Nee dank u, ik heb al veel op het programma staan.Jumpman schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:44:
@Dennis585 Als je nog een Platinum wilt behalen, is deze goed te doen (http://www.playstationtro...trophy-guide-roadmap.html).
Ik plaats de aanbiedingen voor de PS4 in dit topic omdat veel mensen uitrwbk schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:52:
Waarom is er dan een aanbiedingen topic kan die oo meteen dicht.
dit topic niet in het aanbiedingen topic zitten en dan missen ze een aanbieding.
Ik denk dat het eerder aan de servers en de OOR players ligtsteefje schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:55:
[...]
Inzake rubberbanding bij BF4. Installeer de game inclusief alle updates eens opnieuw.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Nickname does not reflect reality
Dat deden ze vroeger bij de X360 wel goed. Daar had je bijv. verschillende SE-controllers, zoals deze:Angelo2510 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:18:
[...]
Ik vind die controller best mooi eigenlijk. Zou tof zijn als ie los verkrijgbaar zou zijn. Maar dat doen ze niet toch?
Misschien wel een goed idee eigenlijk. Als je een PS4 hebt, haal je niet (snel) een nieuwe special edition voor de heb. Maar bijv die grijze controller van die Arkham Knight PS4 is ook echt mooi.
*droomt verder*

Tot nog toe is alleen de DS4 20th Anniversary los te koop...:

Mijn BF4 install is inmiddels 60GB plus, geloof ik. Kan dat niet kleiner? Staan er niet ergens dubbel patches nu? Ik ga ervan uit dat patch 1.5 ook patch 1.4 bevat. T zou handig zijn als ze de oude patches eerst verwijderen voordat de nieuwe patch geinstalleerd wordt...steefje schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:55:
Inzake rubberbanding bij BF4. Installeer de game inclusief alle updates eens opnieuw. Dit is uiteindelijk allemaal gepatched. Ik heb er zelf heel af en toe last van, maar dit is echt zelden.
[ Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 17-08-2015 14:33 ]
YouTube: How To Upgrade Your PS4 Hard Drive - 2TB Seagat Expansion Drive
En hier een video over de snelheden in een test:
YouTube: PS4 Loading Times: Cheap 2TB Drive vs SSD/Hybrid/7200rpm Hard Drive Upgrades
Speel zelf heel veel FF14 en daar spelen pc en ps4 samen op de servers. Als ik een Dungeon deed merkte ik dat ik meestal als laatste kwam aan gescheten. Nu met die 2TB drive in mijn ps4 zit ik er eerder in dan meeste andere spelers. Is echt wel zo relaxed.
Dankjewel voor je antwoord. Topic gaat zo hard, moest even terug zoeken.ChrisLNFF schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 06:46:
Nee, hier bij de loke Bart Smit staat bijvoorbeeld een huidig (cuh11xx) model met 1 TB. Daarnaast stond een nieuwe, 500 gig, witte cuh12xx.
Maar de 1Tb is dus nog niet de nieuwste versie helaas. Een beetje vreemd eigenlijk. Hmmmm.....
Weet nu ff niet wat ik moet doen. Of wachten op een nieuwe 1 Tb. Of een nieuwe 500 Gb halen en dan later uit bouwen met een grotere schijf.
Moet nu een paar dagen op de bank met mijn voet omhoog na een kleine operatie. Was toch wel leutig geweest een console.
Gewoon online bestellen en gamen met die poot!Turfschipper schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:04:
[...]
Dankjewel voor je antwoord. Topic gaat zo hard, moest even terug zoeken.
Maar de 1Tb is dus nog niet de nieuwste versie helaas. Een beetje vreemd eigenlijk. Hmmmm.....
Weet nu ff niet wat ik moet doen. Of wachten op een nieuwe 1 Tb. Of een nieuwe 500 Gb halen en dan later uit bouwen met een grotere schijf.
Moet nu een paar dagen op de bank met mijn voet omhoog na een kleine operatie. Was toch wel leutig geweest een console.
Zit al te zoeken..... Komt in orde...
Gewoon de 500 kopen (kunnen minimal 10 games in). Mocht je op termijn meer spellen nemen; hdd'tje van 80 euro erbij kopenTurfschipper schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:04:
[...]
...
...
Ga ik denk ik ook doen.
Ik zou de 500 pakken en er meteen 2TB in zetten. Hoe meer ruimte hoe beter.Turfschipper schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:04:
[...]
Dankjewel voor je antwoord. Topic gaat zo hard, moest even terug zoeken.
En uitbouwen gaat prima, nee idd, kan dat beter doen. Even goed checken of ik de nieuwe versie krijg, en dan ga ik ervoor denk ik.
Echt weer zin in om te gamen. Een tijdje weg geweest. But.... I am back! (Soon)
Speel je net als ik hooguit 3 a 4 games tegelijkertijd en koop je ze zelden digitaal dan heb je aan 500 gig meer dan genoeg.
Fifa of pes, battlefield, pacman CE en dan een goede racer... Uncharted en mass effect maybe.
Maw... Kom er wel denk ik. En op lange termijn is uitbouwen gewoon een goede optie.
Ga wel alles in de winkel halen denk ik. Zeker mijn top games.
Echt tof dat iedereen zo mee denkt. Hoop jullie snel online ergens te zien, ;-).
Maar even opnieuw toegevoegd
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Watch the new Uncharted: The Nathan Drake Collection story trailer here:
http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
Scrooge NL
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Fantastisch mooie game, maar het is allemaal over de top met de ene na andere ongeloofwaardige moment.
Nu bezig met Bioshock, daarna alleen nog maar FFX-2 uitspelen en dan heb ik eindelijk mijn hele ps3 Backlog klaar (tot ik er weer wat leuke aanbiedingen zie die ik niet kan laten liggen)
Merk toch weer met bioshock dat het nog steeds een creepy game is
Ook nog nooit een Dead Space gespeeld langer dan 5 minuten vanwege die reden
De 3 Bioshock games zijn voor mij echt een paar van de beste games die er voor de vorige generatie zijn uitgekomen. Met deel 1 bovenaan haha. Wat zou ik die franchise graag op de PS4 zienVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:15:
Merk toch weer met bioshock dat het nog steeds een creepy game is, en dat ik niet zo heel erg van creepy hou
![]()
11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060
Verwijderd
Ik vond Nummertje 3 juist de beste, ook vanwege de DLC die echt waanzinnig goed was.Angelo2510 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:24:
[...]
De 3 Bioshock games zijn voor mij echt een paar van de beste games die er voor de vorige generatie zijn uitgekomen. Met deel 1 bovenaan haha. Wat zou ik die franchise graag op de PS4 zien
Bioshock 1 is voor mij een van de beste sp game die ik heb gespeeld. Echt geweldige sfeer en gameplay. Dat ze hier idd maar is een remastered van makenAngelo2510 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:24:
[...]
De 3 Bioshock games zijn voor mij echt een paar van de beste games die er voor de vorige generatie zijn uitgekomen. Met deel 1 bovenaan haha. Wat zou ik die franchise graag op de PS4 zien
Beta access voor deel 4. No way dat ik de collectie oversla.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:15:
Ik sla die collectie over, de enige reden waarom ik uncharted veel heb gespeeld was vanwege de MP.
Fantastisch mooie game, maar het is allemaal over de top met de ene na andere ongeloofwaardige moment.
Nu bezig met Bioshock, daarna alleen nog maar FFX-2 uitspelen en dan heb ik eindelijk mijn hele ps3 Backlog klaar (tot ik er weer wat leuke aanbiedingen zie die ik niet kan laten liggen)
Merk toch weer met bioshock dat het nog steeds een creepy game is, en dat ik niet zo heel erg van creepy hou
![]()
Er is toch het e.e.a. geüpdate, zo lijkt het...:Theo27 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:48:
Je was me voor maar deze game moet ik echt hebben ( kom ook van het andere kamp af dus nog nooit een uncharted game gespeeld)
[video]

Damn die gast lijkt eigenlijk (te) veel op

Heeft opnieuw downloaden zin?SqueakyClean schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:28:
Mijn BF4 install is inmiddels 60GB plus, geloof ik. Kan dat niet kleiner? Staan er niet ergens dubbel patches nu? Ik ga ervan uit dat patch 1.5 ook patch 1.4 bevat. T zou handig zijn als ze de oude patches eerst verwijderen voordat de nieuwe patch geinstalleerd wordt...
[ Voor 30% gewijzigd door SqueakyClean op 17-08-2015 17:57 ]
Wel flinke verbetering zeg. Ik ben benieuwd.
Ik zie wel wat Squeaky bedoelt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Pauze / start tot je een betere te pakken hebt. Ging laatst na 10 x van 12 uur naar 14 minutenbram1984 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:35:
Destiny updat file van 7GB, 18 hours left. Kansloos.
Few, gelukkig...dvdkiwi schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:29:
Die rechterfoto?
Ik zie wel wat Squeaky bedoelt
Nu nog iemand m'n BF4 vraag beantwoorden...
Trouwens bezig met backuppen. 3 uur voor 350GB... Bijna klaar, morgen verder...
Ik heb 'm nu op 30 minuten na een terugval op 28 uur. Nog steeds te lang, maar goed.Beakzz schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 18:58:
[...]
Pauze / start tot je een betere te pakken hebt. Ging laatst na 10 x van 12 uur naar 14 minuten
Ja gelukkig is Bioshock minder ongeloofwaardigVerwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:15:
Ik sla die collectie over, de enige reden waarom ik uncharted veel heb gespeeld was vanwege de MP.
![]()

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Verwijderd
Weet je ,bambam1979 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:01:
[...]
Ja gelukkig is Bioshock minder ongeloofwaardig![]()
![]()
Ik had een heel verhaal getypt om uit te leggen waarom dat anders is, maar als je dat zelf al niet door heb laat maar....
on-topic.
Die Drake lijkt wel een beetje op Joel van The last of Us
Daar weer aan beginnen zodra ik klaar ben met bioshock, heb wel weer zin in die mp
Relax, ik zat maar te ouwehoeren en bedoelde er verder geen kwaad mee.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:38:
[...]
Weet je ,
Ik had een heel verhaal getypt om uit te leggen waarom dat anders is, maar als je dat zelf al niet door heb laat maar....
on-topic.
Die Drake lijkt wel een beetje op Joel van The last of Us...
Daar weer aan beginnen zodra ik klaar ben met bioshock, heb wel weer zin in die mp
Het deed me even denken aan wat ik vaker heb gemerkt bij mensen (ook mezelf wel eens op betrapt) , kijken naar een film als Spider-Man of The Hobbit, en dan bij een bepaalde scene roepen: "Dat kan nooit". Ja en iemand die spinnenkrachten krijgt als hij gebeten wordt door een radioactieve spin wel?
Vond het wel grappig maar bedoelde er niks mee *white flag*
Btw, speel je The Last of Us mp op PS3 of PS4? Speel die zelf nog regelmatig met een paar andere Nederlanders, altijd leuk.
[ Voor 6% gewijzigd door bambam1979 op 17-08-2015 21:05 ]
Verwijderd
Op de ps4.bambam1979 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:57:
[...]
Relax, ik zat maar te ouwehoeren en bedoelde er verder geen kwaad mee.
Het deed me even denken aan wat ik vaker heb gemerkt bij mensen (ook mezelf wel eens op betrapt) , kijken naar een film als Spider-Man of The Hobbit, en dan bij een bepaalde scene roepen: "Dat kan nooit". Ja en iemand die spinnenkrachten krijgt als hij gebeten wordt door een radioactieve spin wel?
Vond het wel grappig maar bedoelde er niks mee *white flag*
Btw, speel je The Last of Us mp op PS3 of PS4? Speel die zelf nog regelmatig met een paar andere Nederlanders, altijd leuk.
Alleen helaas weinig mensen in mijn lijst die het nog spelen.
Waarop speel jij het dan?, altijd leuk met friends
Ook op PS4. Ja vind ik ook altijd leuk. Speel sowieso altijd met 2 man waar ik al 8 jaar mee game (Xbox/Gears). En nog een ander die we bij The Last of Us leerden kennen. Altijd gezellig.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:12:
[...]
Op de ps4.
Alleen helaas weinig mensen in mijn lijst die het nog spelen.
Waarop speel jij het dan?, altijd leuk met friends
Je mag me wel toevoegen als je het leuk vind een keer mee te doen. BAMBAM_NL
[ Voor 32% gewijzigd door bambam1979 op 17-08-2015 21:20 ]
Ah dus de update duurt net zo lang om binnen te halen als dat er story-content in zitbram1984 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:16:
Destiny update file is intussen bijna 3,5 uur bezig en nog maar op de helft. Absurd eigenlijk dat je een game koopt (ik heb deze overigens geleend van een collega) en 'm niet dezelfde dag kan spelen.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Spel heeft sinds de release echt enorm veel updates gekregen.bram1984 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:16:
Destiny update file is intussen bijna 3,5 uur bezig en nog maar op de helft. Absurd eigenlijk dat je een game koopt (ik heb deze overigens geleend van een collega) en 'm niet dezelfde dag kan spelen.
Jammer dat het downloaden niet supersnel gaat...
Verwijderd
https://store.playstation...01910_00-ZUNEXTPS4PORT001
http://www.bol.com/nl/d/a...01a3ae000a8e4fb4000000411
Maar ik weet dus niet zeker of dat een nieuwe versie is. Als deze aanbieding nu ook bij een winkel is, kan ik langsgaan, checken en meteen kopen.
Maar op zich is dat een prima deal vind ik. Correct me if i am wrong, ;-).
Maar nu probeer ik de nieuwe firmware te downloaden en dat gaat met maar liefst 133 Kpbs...!

Ik dacht eerst dat het aan m'n pc lag, maar die haalt met speedtests nog gewoon 100 Mpbs.
Het lijkt dus aan Sony te liggen... Hier anderen ook last van (gehad)? Wat een geklooi. Kan ik nog 1 uur wachten tot een file van 800Mb gedownload is....
Zorg je wel dat je de FW update binnenhaalt van 1+ GB en niet die van 700MB anders kan je weer opnieuw beginnen.
Die van 1+GB is de volledige FW update en die van 700MB is alleen een update van een reeds geinstalleerde FW.
Been there done that.
Geklooi daarme heeft me toen 1,5 uur gekost om het uit te vogelen
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
320 via Makro donaldo in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"Turfschipper schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:59:
Zie nu voor 399 bij bol een 500gb plus twee games.
http://www.bol.com/nl/d/a...01a3ae000a8e4fb4000000411
Maar ik weet dus niet zeker of dat een nieuwe versie is. Als deze aanbieding nu ook bij een winkel is, kan ik langsgaan, checken en meteen kopen.
Maar op zich is dat een prima deal vind ik. Correct me if i am wrong, ;-).
PSN: Kjujay
Ohja, dat was het... Ben hier terecht gekomen via playstation.com: https://www.playstation.c...help/ps4-system-software/crzyhiphopazn schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:14:
[...]
Zorg je wel dat je de FW update binnenhaalt van 1+ GB en niet die van 700MB anders kan je weer opnieuw beginnen.
Die van 1+GB is de volledige FW update en die van 700MB is alleen een update van een reeds geinstalleerde FW.
Been there done that.
Geklooi daarme heeft me toen 1,5 uur gekost om het uit te vogelen
Maar kennelijk is die niet goed. Ik zal ff zoeken naar die andere.
Thanks voor de tip!
Edit: Het lijkt de goede te zijn. Heb je anders een link?
[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 18-08-2015 17:34 ]
Verwijderd
https://www.playstation.c...help/ps4-system-software/
Onder deze op deze pagina kijken:
Een nieuwe installatie van de systeemsoftware uitvoeren
Daartussen staat: NU DOWNLOADEN
En die moet je hebben.
Yep, die heb ik! Thanks.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:34:
[...]
https://www.playstation.c...help/ps4-system-software/
Onder deze op deze pagina kijken:
Een nieuwe installatie van de systeemsoftware uitvoeren
Daartussen staat: NU DOWNLOADEN
En die moet je hebben.
Edit: lage download snelheid lag aan FireFox...
[ Voor 19% gewijzigd door SqueakyClean op 18-08-2015 17:48 ]
Hier eerste download ook traag maar na afbreken en opnieuw starten was ie zo binnen. Inmiddels draait ie op de PS4SqueakyClean schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:10:
Zo, lekker bezig met hdd in de PS4 vervangen. Opzich gaat het redelijk goed en makkelijk. Backup maken kost tijd, maar dat weet je. Ook het terugzetten zal zo een paar uur duren.
Maar nu probeer ik de nieuwe firmware te downloaden en dat gaat met maar liefst 133 Kpbs...!![]()
Ik dacht eerst dat het aan m'n pc lag, maar die haalt met speedtests nog gewoon 100 Mpbs.
Het lijkt dus aan Sony te liggen... Hier anderen ook last van (gehad)? Wat een geklooi. Kan ik nog 1 uur wachten tot een file van 800Mb gedownload is....
Ik hoop het ook nog vanavond mee te maken... Anders mis ik de start van de Blops 3 beta...lubbertkramer schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 17:49:
[...]
Hier eerste download ook traag maar na afbreken en opnieuw starten was ie zo binnen. Inmiddels draait ie op de PS4Mooi nu 2TB hdd
Verwijderd
https://store.playstation...t~games%3Aplatform~ps4%7C
Die is er nu sinds vandaag.
Zo das niet eens duur.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:05:
ZOMBI voor PS4 voor 19,99 Euro vanaf nu beschikbaar:
https://store.playstation...01910_00-ZUNEXTPS4PORT001
Geen toppertje dus helaas. Kan beter indien mogelijk wii u versie spelen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Klopt, ik las het net ook, had veel zin in die game.DigitalError schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:13:
http://blog.ubi.com/rainbow-six-siege-delay/
vertraagd tot 1 december
De echte oorlog FPS.
Ik zat t ook te lezen. Hier het topic vanaf het moment dat de eerste indrukken gepost worden, voor de geïnteresseerden.v8power67 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:17:
Is een topic op neogaf over die nieuwe zombi game. Hij is minder goed als de wii u versie. Mist grafische effecten. Slechte fps. Knipperende ui bug op beide platforms(ps4 en x1) en nog meer.
Geen toppertje dus helaas. Kan beter indien mogelijk wii u versie spelen.
Ziet er niet best uit...!
Jaa dat was ik!!Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:08:
Er was hier iemand die de nieuwe Toy Soldiers op de PS4 wou hebben, voila:
https://store.playstation...t~games%3Aplatform~ps4%7C
Die is er nu sinds vandaag.

Nee ziet er niet goed uit nee... 720p met fps tussen 10 en 60 wordt er geroepen...SqueakyClean schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:45:
Nee, man. Dat is CoD!![]()
[...]
Ik zat t ook te lezen. Hier het topic vanaf het moment dat de eerste indrukken gepost worden, voor de geïnteresseerden.
Ziet er niet best uit...!
Alleen al de 720p is reden voor het laten liggen. Is ook maar een directx9 game.. en mist veel features van de wii u versie die die versie zo goed maakte.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Jammer! leek me best een vette game, me uitstekend vermaakt met Dying Light namelijk, dat was echt een gruwelijke gamev8power67 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 20:08:
[...]
Nee ziet er niet goed uit nee... 720p met fps tussen 10 en 60 wordt er geroepen...
Alleen al de 720p is reden voor het laten liggen. Is ook maar een directx9 game.. en mist veel features van de wii u versie die die versie zo goed maakte.
Verwijderd
Welke websites gebruiken jullie om het laatste PS4 nieuws te volgen?
Kijk meestal gewoon hier, het merendeel komt hier toch wel terecht en anders via blog van playstation zelf enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:38:
Nu ik al langere tijd hier meelees, is het hoog tijd om actief deel te nemen![]()
Psx senseVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:38:
Nu ik al langere tijd hier meelees, is het hoog tijd om actief deel te nemen![]()
Zojuist bij cod blops 3 event geweest in Eindhoven. Voor degene die bang zijn voor het jumpen, wall runnen en sliden, ik schat in dat het weinig zal worden gebruikt. Die gasten die speelden maakten er ook weinig gebruik van. Verder lijkt het mij een echt vervolg op blops 2 te worden alleen meer snelheid. De 3 maps waren mooi qua opbouw grafisch niet hoogstaand (zelfde als aw)
Gewoon Dennis585 zijn posts lezenVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:38:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nauwelijks. Sporadisch dit topic (maar niet voor het nieuws), ik lees de PU en bezoek hun website om de paar dagen. Verder zie of hoor ik het wel, komt vanzelf wel op mijn pad. En als dat niet zo is moet het zo zijnVerwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:38:
Volgens mij ben je een beetje in de war.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:33:
[...]
Klopt, ik las het net ook, had veel zin in die game.
De echte oorlog FPS.
Zat net de beta stream van Driftor te kijken op Youtube en die gebruikte iets wat hij "glitchen" noemde en dan ging hij midden in een gevecht een stukje terug. Snapte het niet 100 % (had het als background aan),maar dat gaf me meer zorgen dan al dat gejump en walrunnen.bukkum schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 22:29:
[...]
Psx sense
Zojuist bij cod blops 3 event geweest in Eindhoven. Voor degene die bang zijn voor het jumpen, wall runnen en sliden, ik schat in dat het weinig zal worden gebruikt. Die gasten die speelden maakten er ook weinig gebruik van. Verder lijkt het mij een echt vervolg op blops 2 te worden alleen meer snelheid. De 3 maps waren mooi qua opbouw grafisch niet hoogstaand (zelfde als aw)
Ga de beta wel een kans geven om Black Ops 2, maar ik denk dat de beta alleen maar een bevestiging wordt dat ik gewoon weer BF4 moet gaan spelen.
YouTube: Black Ops 3 Beta LIVE! (Call of Duty: Black Ops 3 Beta Mulitplayer Gameplay Live Stream)
Edit :
Dit dus (net lag en ooit cheaten....verder downhill met de serie ....)
YouTube: "GLITCH" - Time Travel Teleport in Black Ops 3 Multiplayer! (COD BO3 Special Ability)
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 19-08-2015 00:01 ]
Vond ze op de Xbox vooral leuk in coop. Alleen de trailer van de nieuwe spreekt me niet zo aan met die blije helden en het kleurige speelgoed oorlogstuig wat ze meebrengen. Het is nu meer Toystory towerdefence of overheerst dat in het spel minder als in de trailer ? Vond die WW1 vibe juist het leuke aan de eerdere delen.WeAreLegion schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 00:08:
Zo het heeft even geduurd maar eindelijks is Toy Soldiers uit wat een leuk spel om te doenvond xbox versie al grappig en tis net zo leuk op de PS4 (heb xbox360 versie gespeeld).
Verwijderd
Eerste indrukken na een paar potjes:
Snelle actie.
Vloeiende gameplay.
Graphics zijn redelijk.
Wapens prima.
Samenvatting:
Snelle shooter die heerlijk bestuurd.
Friend Token: GFKQ-H3NH-8QFT
Friend Token: 8HTB-55N6-7NLP
Laat ff weten als je 'm gebruikt hebt.
Inwisselen in de PS-store.
Laat even weten als die gebruikt is...
Gebruikt.
Thanx bram!
PSN ID = OTL002
Gebruikt, bedankt!SqueakyClean schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 06:27:
Hier ook nog 1:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
GFKQ-H3NH-8QFT is ook gebruikt zo te zien (maar zonder bedankjebram1984 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 06:08:
Black Ops beta:
Friend Token: GFKQ-H3NH-8QFT
Friend Token: 8HTB-55N6-7NLP
Laat ff weten als je 'm gebruikt hebt.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
To dare is to do
DM? Motivatie? Activiteit? Waarom post ze je niet gewoon? Interesseert jou het nou wie ze gebruikt.Mr. Jummy schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:31:
Ik heb nog 3 tokens over, stuur maar een DM als je interesse hebt + evt. motivatie. Ik houd in ieder geval rekening met de activiteit op GoT.
Edit: Destiny maar weer verwijderd trouwens. Tijdje geleden dat ik de demo gedaan heb, maar wat een saaie generieke gameplay zeg. Domme gare vijanden net als in Halo, en het schiet gewoon niet lekker.
Over domme vijanden gesproken: de AI in de SP van BF4 spant helemaal de kroon. Dat ze zo'n wanproduct op de markt durven te brengen.
[ Voor 32% gewijzigd door bram1984 op 19-08-2015 08:04 ]
Alvast bedankt
PSN: PcDCch
Ja, koning SmashingJummy heeft ze. Maar dan moet je wel zijn voeten kussen en hopen dat hij een goede dag heeft.Mozart schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:03:
Mocht iemand nog een beta key over hebben dan heb ik wel interesse!
Alvast bedankt

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 19-08-2015 08:47 ]
Gebruikt, thanks!SqueakyClean schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:44:
Hier nog 1:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
PSN: LinQ-NL
Ja dat had ik ook een beetje met de trailer maar het viel eigenlijk wel mee het ligt een beetje er aan met welk team je alles doet. Maar er zit eigenlijk maar 1 blij heldje bij de rest zijn gewoon soldaten.Beakzz schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 00:21:
[...]
Vond ze op de Xbox vooral leuk in coop. Alleen de trailer van de nieuwe spreekt me niet zo aan met die blije helden en het kleurige speelgoed oorlogstuig wat ze meebrengen. Het is nu meer Toystory towerdefence of overheerst dat in het spel minder als in de trailer ? Vond die WW1 vibe juist het leuke aan de eerdere delen.
Als je ziet dat codes worden gebruikt zonder het te zeggen is het eigenlijk wel logisch. Wat een kinderachtige reactie.spaceboy schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:07:
[...]
Ja, koning SmashingJummy heeft ze. Maar dan moet je wel zijn voeten kussen en hopen dat hij een goede dag heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 19-08-2015 09:22 ]
Heeft iemand wel de oude PS4 HDD werkende gekregen in de externe behuizing van seagate?
Mijn laptop ziet niet eens dat er een schijf aan gekoppeld is namelijk...
Om een DM vragen met motivatie en kijken naar forum activiteit, dat is inderdaad een stuk volwassener.Uffeltje schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:22:
[...]
Als je ziet dat codes worden gebruikt zonder het te zeggen is het eigenlijk wel logisch. Wat een kinderachtige reactie.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link