[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 20:04
Kun je spellen die je in de bibliotheek hebt staan definitief verwijderen? Er staan er bij mij zat die ik nooit meer zal spelen. Ook ben ik dan van de updates van deze spellen verloist. Ik kan het iig niet vinden.

Edit: zie nu dat als je een spel weer downloadt dat je hem dan wel gelijk kan vewijderen.

Edit 2: dan komt ie toch weer in de bibliotheek....
:N

[ Voor 29% gewijzigd door bukkum op 14-08-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Playstation Experience bevestigd voor dit jaar. Weer in December, deze keer in San Francisco.

Hopelijk weer wat nieuwe aankondingen en release dates voor bijvoorbeeld No Man's Sky en The Witness (hoewel ik toch mag hopen dat die laatste rond de feestdagen wel uit komt).

http://blog.us.playstatio...5-comes-to-san-francisco/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

bukkum schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:07:
Kun je spellen die je in de bibliotheek hebt staan definitief verwijderen? Er staan er bij mij zat die ik nooit meer zal spelen. Ook ben ik dan van de updates van deze spellen verloist. Ik kan het iig niet vinden.

Edit: zie nu dat als je een spel weer downloadt dat je hem dan wel gelijk kan vewijderen.

Edit 2: dan komt ie toch weer in de bibliotheek....
:N
Voor zover ik weet kun je ze inderdaad nog niet uit de bibliotheek verwijderen, althans dat lukt mij ook niet. Ik heb er bv een demo van een spel tussen staan die ik na 5 minuten spelen heb verwijderd. Erg jammer dat deze basis functionaliteit niet aanwezig lijkt te zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 08-10 20:04
Ben al wel zo ver dat als je bij opslagbeheer->applicaties je de spellen verwijderd deze ook geen updates meer krijgen. Dat heeft dus niks met de bibliotheek te maken wat ik dacht. Toch zou ik ze daar ook graag kunnen verwijderen (demo's bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
bukkum schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:38:
Ben al wel zo ver dat als je bij opslagbeheer->applicaties je de spellen verwijderd deze ook geen updates meer krijgen. Dat heeft dus niks met de bibliotheek te maken wat ik dacht. Toch zou ik ze daar ook graag kunnen verwijderen (demo's bv)
Die updates hebben inderdaad niets met je library te maken, je library is gewoon het totaal van al je aankopen op een rijtje. zodra je de game van je ps4 verwijderd zou je ook geen updates meer moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Wie weet waar je de nieuwst CUH-1216 revisie kunt aanschaffen?
Ik begreep dat deze al leverbaar zijn in Nederland maar tot zo ver heb ik nog geen winkel met dit model kunnen vinden. (MediaMarkt Zaandam heeft enkel de CUH-1116A/B versies)

Correctie: Heb nog meer gezocht en volgens het bericht van P.K. blijkt MediaMarkt via de webshop wel de CUH-1216A te leveren. We nemen een gokje :)
P.K. schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:19:
[...]

Via de webshop levert de MediaMarkt CUH-1216a :)

[ Voor 40% gewijzigd door M289 op 14-08-2015 22:08 . Reden: Correctie en aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelmagic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:08

Pixelmagic

Ubergeek

M289 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:24:
Ik begreep dat deze al leverbaar zijn in Nederland maar tot zo ver heb ik nog geen winkel met dit model kunnen vinden. (MediaMarkt Zaandam heeft enkel de CUH-1116A/B versies)

Correctie: Heb nog meer gezocht en volgens het bericht van P.K. blijkt MediaMarkt via de webshop wel de CUH-1216A te leveren. We nemen een gokje :)

[...]
Beetje uit de buurt, maar MM Dordrecht heeft hem op zeker, afgelopen zaterdag gehaald en een ander ook nog deze week. De webshop schijnt niet altijd de nieuwe te leveren !

PVoutput van mijn 4950Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:28

[...]
Een week geleden bij mediamarkt in alkmaar geweest daar stond het helemaal vol met de nieuwe CUH-1216.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
In Zaandam koopt blijkbaar niemand een PS4 bij de MediaMarkt ;)
We nemen de gok, de prijs is prima, en anders mag hij morgen direct weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 03:58

[...]
Er was na mij iemand hier die daar ook besteld had en nog een oude kreeg, dus het blijft een gokje idd. :P
Al denk ik dat de kans groter is dat je een nieuwe krijgt, Media Markt winkels krijgen volgens mij alleen nog nieuwe aangeleverd als de oude voorraad op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted 4 in maart al? Ik hoop het van harte.

http://gamer.nl/articles/...-verschijnt-9-maart-2016/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
P.K. schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:10:
[...]

Er was na mij iemand hier die daar ook besteld had en nog een oude kreeg, dus het blijft een gokje idd. :P
Al denk ik dat de kans groter is dat je een nieuwe krijgt, Media Markt winkels krijgen volgens mij alleen nog nieuwe aangeleverd als de oude voorraad op is.
Inderdaad, lijkt mij dat de CUH-1216 de oude revisies direct vervangt en dat ze niet naast elkaar blijven bestaan, tenzij je voor een console + game bundel gaat die al voorverpakt is. Dan treft je nog wel eens de oude revisies aan.

Uiteindelijk heb ik ook CoolBlue benaderd voor een CUH-1216A en deze is vanochtend geleverd, MediaMarkt heeft niet uitgeleverd (voor 22:00 uur besteld, morgen geleverd) maar dan annuleren we die gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws ja, had ik voor het weekend al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:43:
[...]

Goed nieuws ja, had ik voor het weekend al gepost.
Zozo, kijk jou ff hipster zijn dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of t al gepost is, maar deze komen in september uit :D

20th anniversary stuff

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/20th-anniversary-goldhead-imageblock-02-us-17jun15?$TwoColumn_Image$

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/ps4-accessories-dualshock4-20th-anniversary-02-us-12aug15?$TwoColumn_Image$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die grijze controller is zeker interessant voor mij in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De controller vind ik nog wel leuk, maar de 20thPS zelf en die headset vind ik maar niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
Je kan nu stemmen btw voor welke gratis wordt voor ps+ september :)
helaas lijkt Grow Home te winnen van Armello :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mmmkaaaaay... dit is volgens mij echt de weirdste game allertijden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, die had ik ook al voorbij zien komen, met brood spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat zo te zoeken op StarWars complete faceplates voor mn PS.. Niet gevonden, maar toen kwam ik deze tegen, zijn officieel van Sony :)

Project skylight Faceplates

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/projectskylight-bloodborne-closeup-03-us-17mar15?$MediaCarousel_Original$

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/projectskylight-ps4plate-us-09mar15?$TwoColumn_Media$

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/projectskylight-theorder-closeup-us-04dec14?$TwoColumn_Media$

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/projectskylight-lbp-closeup-us-04dec14?$TwoColumn_Media$

8)

Maarrrrr toen kwam ik het volgende tegen, en dat is misschien wel interessanter en handig om te weten! :X

NOTE FOR CUH-1200 SERIES PLAYSTATION®4 OWNERS

The faceplate for the CUH-1100 series PlayStation®4 was not designed for the new CUH-1200 series PlayStation®4, and may not fit properly.

The faceplate for the CUH-1100 series PlayStation®4 may be installed on CUH-1200 series systems, but SCE does not guarantee its performance. We recommend that users use the CUH-1100 series PlayStation®4 faceplates on CUH-1100 series PS4™ systems.
.

Kan dus zomaar zijn dat het niet gaat passen.. zal wel niet uitmaken, maar als je (net zoals ik) het leuk vindt om er meerdere verschillende te hebben (in de toekomst als er meer en/of 3rd party zijn) dan kan dat best wel iets zijn om op te letten :)

Edit: Nu ik er zo over nadenk, zijn die dingen makkelijk zelf te 3D printen *O*

Edit 2: Spuit 11 ziet nu dat die dingen al vet oud zijn -O-

Edit 3: Voor de geinteresseerden, komt Hori in september met deze custom Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain headset:

Afbeeldingslocatie: http://s2.pacn.ws/640/mo/metal-gear-solid-v-the-phantom-pain-headset-for-playstation-4-408337.1.jpg?nni7pr

[ Voor 17% gewijzigd door poor Leno op 15-08-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:53:

[video]
Dan heb je Hatoful Boyfriend nog niet gezien zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:13:
Battlefield 4™ voor €11,99 voor PS Plus-leden:

https://store.playstation...00049_00-BATTLEFIELD40000

Battlefield 4™ Premium Edition voor €27,99 voor PS Plus-leden:

https://store.playstation...00049_00-BF4PREMIUMEDITIO
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat ik moet kopen, is Hardline bijv. een extentie of een compleet losse game? Iemand die me kan helpen? Speel nu BF3 op pc (premium + extensions) maar deze constructies zijn enorm vaag qua wat je wel en niet hebt...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:51:
Je kan nu stemmen btw voor welke gratis wordt voor ps+ september :)
helaas lijkt Grow Home te winnen van Armello :'(
Heb ook voor Armello gekozen. Lijkt me een leuk tactisch spel. Daar zijn er maar weinig van.
Grow Home lijkt me snel saai worden. De spelwereld trekt me niet, ziet er saai uit. Gameplay ziet er ook niet denderend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Kecin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:47:
[...]

Ik snap eigenlijk niet zo goed wat ik moet kopen, is Hardline bijv. een extentie of een compleet losse game? Iemand die me kan helpen? Speel nu BF3 op pc (premium + extensions) maar deze constructies zijn enorm vaag qua wat je wel en niet hebt...
Hardline is geen DLC voor BF4, het is een op zich staande game ;)
Echter moet je geen all-out warfare verwachten net als bij Battlefield, meer een beetje BF in een GTA jasje.
Als BF3 je goed bevalt, dan zou ik zeker voor BF4 gaan en Hardline lekker laten liggen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:53:

[video]
Volgens mij is de titel van weirdse game aller tijden hier een paar weken al gepost..

Hatoful Boyfriend...

Een pigeon dating simulator :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

dvdkiwi schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:55:
[...]

Hardline is geen DLC voor BF4, het is een op zich staande game ;)
Echter moet je geen all-out warfare verwachten net als bij Battlefield, meer een beetje BF in een GTA jasje.
Als BF3 je goed bevalt, dan zou ik zeker voor BF4 gaan en Hardline lekker laten liggen.
Danku! Top. Ik denk dat ik dan BF4 aanschaf en premium nog even laat liggen. Eerst even kijken hoe een shooter op de console bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kecin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:37:
[...]

Danku! Top. Ik denk dat ik dan BF4 aanschaf en premium nog even laat liggen. Eerst even kijken hoe een shooter op de console bevalt.
Ik zou echt niet besparen op die extra 15,-... De DLC zijn het meer dan waard: Gamemodes (Zoals air supriority etc), wapens, veel extra maps etc etc.

Als je eenmaal de basis game hebt, is het veel duurder om alleen de Premium addon te kopen (zelfs in de aanbieding) dan het complete spel incl Premium.. Dus als je gewoon de complete BF4 experience wil, haal dan incl Premium :D

Ik heb zelf toentertijd mijn Bf4 op disc gekocht voor 20,-, en daarom kon ik deze toen verkopen (weer voor 20,-) en Bf4 gekocht incl Premium voor 26,- (digitaal)

Jij gaat dat niet kunnen aangezien je het basis spel niet op disc hebt.

En aangezien je BF3 leuk vond, gaat dit je ook veel plezier opleveren :)
(Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman, en Operation Firestorm uit BF3 krijg je bijv bij Premium)

[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 15-08-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:47:
[...]

Neem deze voor het meeste plezier:

Battlefield 4™ Premium Edition voor €27,99 voor PS Plus-leden:

https://store.playstation...00049_00-BF4PREMIUMEDITIO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zojuist BF4 premium gekocht! Heuj. Thans allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:02
Kecin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:54:
Zojuist BF4 premium gekocht! Heuj. Thans allen.
En doe dan gelijk even jezelf toevoegen aan de tweakers squad! Nieuw leden zijn altijd welkom, je moet wel een beetje gezellig zijn in de chat. Of snoeihard ragen, mag ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Op psn store is game of thrones te koop voor een klein prijsje.
Is er hier op de forum al een topic over het spel. Is het de moeite in aankoop?

psn vagr-ant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:57
Via de US store is de eerste aflevering gratis dacht ik, dan kan je het uitproberen.

Voorkennis van Game of Thrones is wel aan te raden, maar niet verplicht.

Je moet die stijl en manier van spelen moet je wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:10
Waar kun je eigenlijk stemmen op die maandelijkse PS Plus games? Ik heb even op de PS4 gekeken maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:23:
Waar kun je eigenlijk stemmen op die maandelijkse PS Plus games? Ik heb even op de PS4 gekeken maar kan het niet vinden.
Ik heb het in de PS Store in de PS Plus sectie gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Poulske schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 19:23:
En anders bij 'What's New'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Even crossposten. Voor de lui die graag Zen Pinball spelen, volgens mij zijn er twee kasten gratis te installeren voor de PS3 en PS Vita. Volgens mij komt het omdat deze maand Castlestorm bij de PS+ games zit. Maar dat weet ik niet zeker...

https://store.playstation...00094_00-IRONCASTLEBUNDLE

Iemand die meer weet? Let even op dat je beide tafels pakt, dus voor PS3 en Vita. Die van de PS4 kost 15 Euro, maar misschien dat die gratis importeert als je het bij de PS4 importeert.

Edit: In de store kost hij dus 15 euro, maar als je op je PS4 "Import Tables" doet (vierkantje) kun je hem daar ook gratis krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:28

Turfschipper

Hup NAC

Ik lees hier over een nieuwe revisie. Als je een 1TB neemt, is dat dan altijd de nieuwe revisie of ook niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Nee, hier bij de loke Bart Smit staat bijvoorbeeld een huidig (cuh11xx) model met 1 TB. Daarnaast stond een nieuwe, 500 gig, witte cuh12xx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kagematsuri schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 18:24:
Op psn store is game of thrones te koop voor een klein prijsje.
Is er hier op de forum al een topic over het spel. Is het de moeite in aankoop?
Ja, maar niet op een next gen console. Dit zijn iPad games. Perfect voor op vakantie met een hoofdtelefoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
bram1984 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 07:07:
[...]

Ja, maar niet op een next gen console. Dit zijn iPad games. Perfect voor op vakantie met een hoofdtelefoon op.
Puur onzin dit natuurlijk, alsof telltale games op pc en console daarom niet de moeite waard zijn? :+ Omdat ze zo leuk werken op een tablet?

Ik speel ze op de pc omdat ze daar letterlijk vijf euro voor de hele serie zijn ipv vijf euro per aflevering bijvoorbeeld. Prima ervaring hoor met een kop koffie erbij , zal op de ps4 niet minder zijn neem ik aan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee is ook wel zo, maar dit is wss meer een algemene klacht.. de verhouding 'crappy' games tov AAA titels is zo belachelijk scheef.. Als je een nextgen hebt wil je daar ook de max uit kunnen halen en de volle ervaring beleven :/

Soms zitten er geweldige verrassingen bij (Rocket League) maar de meeste spelletjes zijn gewoon simpele Flash lookalikes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Bedankt voor de antwoorden.

psn vagr-ant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brutal1ty schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 08:22:
[...]

Puur onzin dit natuurlijk, alsof telltale games op pc en console daarom niet de moeite waard zijn? :+ Omdat ze zo leuk werken op een tablet?

Ik speel ze op de pc omdat ze daar letterlijk vijf euro voor de hele serie zijn ipv vijf euro per aflevering bijvoorbeeld. Prima ervaring hoor met een kop koffie erbij , zal op de ps4 niet minder zijn neem ik aan? :9
Dit soort games, hoe goed ook, voegen totaal niks toe op PC of console. Sterker nog: met een touch screen werkt het vaak nog net iets beter. Ze vereisen geen controller of muis inputs zoals adventure/rpg games en shooters. Dus nee, geen onzin. Ik zal dit soort games nooit op mijn PS4 spelen, tenzij ze exclusief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is dan ook maar 1 spel van dat soort, waar ik zelfs 100,- voor over zou hebben als ie naar de PS4 zou komen..
(Pas ook gereleased op iOS, dus wie weet?? :P)

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/9/9b/Homm3boxart.jpg/256px-Homm3boxart.jpg

*O* *O* *O*

Uiteraard met WoG-mod >:)

Ik speel het nog steeds regelmatig met vrienden (ook addicts), heb een dedicated pceetje (PIII, 1,0 GHz, is het enige waar ik m voor gebruik) ervoor aangesloten op mn tv.. Met draadloze muis en keyboard languit op de bank _O-

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 16-08-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

bram1984 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:01:
Dit soort games, hoe goed ook, voegen totaal niks toe op PC of console. Sterker nog: met een touch screen werkt het vaak nog net iets beter. Ze vereisen geen controller of muis inputs zoals adventure/rpg games en shooters. Dus nee, geen onzin. Ik zal dit soort games nooit op mijn PS4 spelen, tenzij ze exclusief zijn.
Je verkondigd je mening nu als de waarheid, naar mijn mening voegen 'dit soort games' zeker wat toe, ik heb The Walking Dead met veel plezier op mijn Xbox 360 gespeeld en had niet het gevoel dat ik wat mistte omdat ik het met een controller speelde i.p.v. met een touch screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 10:35:
[...]

Je verkondigd je mening nu als de waarheid, naar mijn mening voegen 'dit soort games' zeker wat toe, ik heb The Walking Dead met veel plezier op mijn Xbox 360 gespeeld en had niet het gevoel dat ik wat mistte omdat ik het met een controller speelde i.p.v. met een touch screen.
Wat voegen ze extra toe dan? Ik zeg ook nergens dat je iets mist.

Je begrijpt me verder niet, denk ik. Ze voegen niets toe ten opzichte van een mobiel platform. Het ziet er grafisch niet per definitie beter uit en het bestuurt ook niet beter. Een shooter bijvoorbeeld, voegt het voordeel van fysieke input toe en speelt dus per definitie beter op een console of PC. Ik zie o.a. de Telltale games gewoon als iOS/Android games en derhalve ben ik er geen voorstander van om ze op een console te spelen. Maar ik houd verder niemand tegen natuurlijk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 16-08-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer wilde komen. Steeds hetzelfde gezeik van lui met een mening die hem als de bijbel verkondigen. Ja een waardevolle toevoeging aan het forum dat soort volk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

bram1984 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:03:
[...]

Wat voegen ze extra toe dan? Ik zeg ook nergens dat je iets mist.

Je begrijpt me verder niet, denk ik. Ze voegen niets toe ten opzichte van een mobiel platform. Het ziet er grafisch niet per definitie beter uit en het bestuurt ook niet beter.
Console speelt toch heel wat relaxter dan een mobiel, m'n mobiel heeft ook geen 50" scherm en dikke surround installatie.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel gewoon de spellen die ik leuk vindt en geniet zoveel mogelijk van mijn PS4.

En dat zonder al teveel gezeur over wat nu hoort en niet hoort.

----------------------------------------------------------------------------------

On topic:

Ik heb zin in Poker met Pure Hold Em en de Black Ops III beta deze aankomende week.

Tot die tijd veel Snooker en wat andere spellen tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:25:
Nu weet ik weer waarom ik hier niet meer wilde komen. Steeds hetzelfde gezeik van lui met een mening die hem als de bijbel verkondigen. Ja een waardevolle toevoeging aan het forum dat soort volk.
Iemand vraagt om meningen over Game of Thrones. Als je meningen niet aan kunt, kun je inderdaad beter wegblijven
Aaargh! schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 11:34:
[...]

Console speelt toch heel wat relaxter dan een mobiel, m'n mobiel heeft ook geen 50" scherm en dikke surround installatie.
Ik snap wat je bedoelt, maar een 50 inch heb ik ook niet in mijn handen op 30 cm afstand. Ik doelde meer op de game zelf. Persoonlijk vind ik de Telltale games lekkerder met touch spelen en met een goede hoofdtelefoon (hoewel surround bij die games niet noodzakelijk is door de statische omgevingen) is ook op het geluid weinig aan te merken. Gewoon prima games om op de plee, in bed, op vakantie, of tijdens het geven van de fles te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:58
Ik ben ook zwaar aan het overwegen om een ps4 te halen. Maar mijn eis is dat ik de energie zuinige versie heb (CUH-12xx) en 1tb.

De 1tb versie is echter alleen in CUH-11xx te halen (hier in mediamarkt Utrecht).

Ik zie dat er hier gepraat wordt over de CUH-1216b.. is dit de 1tb en de nieuwe revisie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:20:

Ik heb zin in Poker met Pure Hold Em
Waardeloze toevoeging. Als ik wil pokeren, start ik wel 1 van m'n clients op voor echt geld. "Recreatief" pokeren is imo zoiets *knip* het niveau is dermate slecht dat je er nooit echt beter van wordt. *knip*

Gewoon mijn mening.

Beetje genuanceerder mag de volgende keer wel

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit poker gespeeld, dus mij lijkt het een leuk spel om te doen.

Multiplayer zit er ook nog eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
Dawid127 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 14:22:
Ik ben ook zwaar aan het overwegen om een ps4 te halen. Maar mijn eis is dat ik de energie zuinige versie heb (CUH-12xx) en 1tb.

De 1tb versie is echter alleen in CUH-11xx te halen (hier in mediamarkt Utrecht).

Ik zie dat er hier gepraat wordt over de CUH-1216b.. is dit de 1tb en de nieuwe revisie??
Dat is de nieuw revisie met 500GB HDD. Volgens mij is er nog geen CUH12XXX gesignaleerd met 1 TB.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48
my 2 cents, speel wat je leuk vind, en waar het het fijnste voor je speelt, het feit dat de telltale games beschikbaar zijn op ps4 en ook de sloot van indie games maakt duidelijk dat er absoluut een markt voor is, maar ik kan me prima in Bram zijn argumenten vinden

@nwe revisie met 1TB
Ik zou gewoon die 500gb kopen en de hd vervangen. Ik twijfel zelf om mijn huidige ps4 te koop te zetten, en dan voor een witte te gaan, de laatste versie en dan ook 2tb er in te zetten. Echter (en dan komen we weer bij punt 1) als ik tijd heb om te gamen start ik meestal geometry wars 3 op (en die heb ik nog op de 360 gehaald :X ). Games als bloodborne en tlou vind ik fenomenaal, maar daar wil ik wel echt voor gaan zitten. Dan moet ik bijna letterlijk in mijn agenda uren gaan blokken. Oh en er is diablo 3 (die ik al voor pc heb, en nog niet goedkoop gezien heb voor ps4).....

TLDR: geen zin om nu geld aan een ps4 upgrade uit te geven, misschien dat ik mijn huidige wel aan mijn sf4/5 buddy kan verkopen als sf5 uitkomt.......maar voor nu is het prima zo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Meh, constant een extreem lage verbindingssnelheid (minder dan 5.0Mbs), terwijl ik een 100Mbs verbinding heb (dit haal ik voor 80/90% op m'n pc). Router er van tussen halen helpt niet.

Iemand met hetzelfde probleem?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
SavageBrother schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:58:
Meh, constant een extreem lage verbindingssnelheid (minder dan 5.0Mbs), terwijl ik een 100Mbs verbinding heb (dit haal ik voor 80/90% op m'n pc). Router er van tussen halen helpt niet.

Iemand met hetzelfde probleem?
Ja, 90% van de gebruikers :+ PSN is gewoon shit als het gaat om (stabiele) snelheid.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
Aka geen normale mp bf4 voor mij tot het gefixt wordt?

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:16
SavageBrother schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:12:
Aka nooit geen BF4 voor jou.

Nee zonder gekkigheid. Ik heb tijdens het online spelen van BF4 nergens last van. Ja af een toe lag maar daar kan ik mee leven.

Speel je op Wi-fi?

[ Voor 3% gewijzigd door rwbk op 16-08-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SavageBrother schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:12:
Even afgezien van het feit dat PSN al jaren langzaam is (beetje LTTP?): MP gaming gaat op zich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

:9~ _O-

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 16-08-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mkaaaay... Ik weet dat al tijden loop te gillen dat als er een limited Battlefront Star Wars edition PS4 uit zou komen dat ik de mijne op Marktplaats zou zetten..

En eindelijk is het zover..

MAAR IK VIND DEZE $@#@&#&#%@$@#!%#%@$##^%#^#!!!!!!!!!! NIET ZO MOOI !!!!!!... -O- -O- -O-

Maar waarom Leno? Vragen jullie je nu natuurlijk gelijk af..
Nou dat zal ik je vertellen..
  1. Ik had weer gehoopt op een witte.. (Stormtrooper of R2D2..)
  2. Darth Vader vind ik redelijk gewoontjes getekend
  3. Ik heb mn PS altijd liggend, dus het plaatje zal heel raar staan.
  4. Tot slot is het ding gecoverd met StarWars logo's aan een stuk door, wat ik totaal niet mooi vind..
  5. De controller is gewoonweg hideous.
Hopelijk komen er meer, of ziet er in t echt beter uit..

:'(

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 17-08-2015 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
poor Leno schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 00:02:
[...]

mkaaaay... Ik weet dat al tijden loop te gillen dat als er een limited Battlefront Star Wars edition PS4 uit zou komen dat ik de mijne op Marktplaats zou zetten..

En eindelijk is het zover..

MAAR IK VIND DEZE $@#@&#&#%@$@#!%#%@$##^%#^#!!!!!!!!!! NIET ZO MOOI !!!!!!... -O- -O- -O-

Maar waarom Leno? Vragen jullie je nu natuurlijk gelijk af..
Nou dat zal ik je vertellen..
  1. Ik had weer gehoopt op een witte.. (Stormtrooper of R2D2..)
  2. Darth Vader vind ik redelijk gewoontjes getekend
  3. Ik heb mn PS altijd liggend, dus het plaatje zal heel raar staan.
  4. Tot slot is het ding gecoverd met StarWars logo's aan een stuk door, wat ik totaal niet mooi vind..
  5. De controller is gewoonweg hideous.
Hopelijk komen er meer, of ziet er in t echt beter uit..

:'(
Helemaal mee eens, ik zou persoonlijk ook een witte variant beter vinden passen bij het star wars thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

Alleen vandaag extra voordelig: The Evil Within op PlayStation 4 en Xbox One voor 19,99! Check:

http://www.bol.com/nl/s/g...ferrer=ADVNLTWI612000SN09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DigitalError schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 07:20:
[...]

Helemaal mee eens, ik zou persoonlijk ook een witte variant beter vinden passen bij het star wars thema.
Ik acht de kans nog best groot dat er misschien nog een tweede SE komt en dan een witte: in de trant van goed vs. kwaad.

Hier nog de officiële aankondiging: http://blog.eu.playstation.com/2015/08/16/limited-edition-darth-vader-inspired-ps4-available-this-november/

Afbeeldingslocatie: https://farm6.staticflickr.com/5646/20382340279_d6f76ff5c1_o.jpg

Ik vind deze iig. niet bijzonder genoeg. De controller ziet er tof uit, maar daar blijft het dan ook bij.
Een witte met rode accenten (console en controller) zou erg tof geweest zijn.

De 4 classic Star Wars games interesseren me meer...:

- Super Star Wars (SNES)
- Star Wars: Racer Revenge (PS2)
- Star Wars: Jedi Starfighter (PS2)
- Star Wars Bounty Hunter (PS2)

3 PS2 games! :D

Backwards compatibility confirmed! :+

[ Voor 19% gewijzigd door SqueakyClean op 17-08-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:09
Volgens mij kun je nu goedkoop je hdd upgraden van je PS4.
De MediaMarkt heet nu de seagate 2TB in de aanbieding

Voor 79 euro
http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een echte aanrader die Seagate 2TB om in je PS4 te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
Goed idee om de 500 gb te halen, wegens nieuwe revisie, en op termijn HDD te vervangen. Zou er dan wel een SSHD in zetten, of minstens een 7200 RPM.

En trouwens, de Seagate is een externe HDD. Interne lijkt me beter.

[ Voor 33% gewijzigd door Dawid127 op 17-08-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dawid127 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:27:
En trouwens, de Seagate is een externe HDD. Interne lijkt me beter.
Het idee is vaak om de schijf uit de behuizing te halen en zo te gebruiken in de console ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SqueakyClean schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:09:
[...]

Ik acht de kans nog best groot dat er misschien nog een tweede SE komt en dan een witte: in de trant van goed vs. kwaad.

Hier nog de officiële aankondiging: http://blog.eu.playstation.com/2015/08/16/limited-edition-darth-vader-inspired-ps4-available-this-november/

[afbeelding]

Ik vind deze iig. niet bijzonder genoeg. De controller ziet er tof uit, maar daar blijft het dan ook bij.
Een witte met rode accenten (console en controller) zou erg tof geweest zijn.
Ze hebben het maar over 2 bundels.. Deze, en dezelfde maar dan met die gekke Disney poppetjes erbij (waar ik niets van snap..) :/

De controller heeft ook nog eens rode shoulder knoppen links, en Blauwe rechts, yukk |:(

Maak dan zoiets..

Afbeeldingslocatie: https://img1.etsystatic.com/066/0/8878772/il_570xN.775387803_3ryt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41LzlygZlVL._SX425_.jpg

Of deze (zonder tekst erop)

Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/4JhCLdGYOrc/maxresdefault.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo777
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 16:57
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:07:
Een echte aanrader die Seagate 2TB om in je PS4 te zetten.
Is inderdaad een echte aanrader want met 2 TB kan je wel even wooruit en de snelheid is een fractie langzamer dan van de SSHD 1TB maar nog steeds veel sneller dan de stock ps4 drive Dus voor weinig geld een heleboel extra. Ik ben toch niet gek meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
2TB is ook 'slechts' 5400 rpm, net als de stock schijf, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:29:
2TB is ook 'slechts' 5400 rpm, net als de stock schijf, toch?
Met een 7200 rpm hard disk heb je kans dat de PS4 te heet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie heeft t hier nou over 7200??

Hij bedoelt dat er hierboven wordt gezegd dat een 5400 'veel sneller' is dan de stock schijf, terwijl dat dus (op papier) niet zo is :)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 17-08-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bedankt voor de tip, ook gelijk de HDD besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
theo777 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:24:
[...]

Is inderdaad een echte aanrader want met 2 TB kan je wel even wooruit en de snelheid is een fractie langzamer dan van de SSHD 1TB maar nog steeds veel sneller dan de stock ps4 drive Dus voor weinig geld een heleboel extra. Ik ben toch niet gek meteen besteld.
Waarop baseer je dat de 2TB bij Mediamarkt veel sneller is, is toch beide 5600 RPM? Of heeft de Seagate meer cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik ben ook aan het twijfelen om de HDD te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:51:
Ik ben ook aan het twijfelen om de HDD te kopen.
Over een week is de prijs van de 2TB bij Mediamarkt weer rond de 90 Euro.

Sla je slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawid127
Bor schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:32:
[...]

Het idee is vaak om de schijf uit de behuizing te halen en zo te gebruiken in de console ;)
Oh haha zo kan het ook inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
Hoe kan deze 'sneller' zijn en de snelheid van een SSHD benaderen als hij maar een rpm van 5400 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
rwbk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:19:
[...]

Nee zonder gekkigheid. Ik heb tijdens het online spelen van BF4 nergens last van. Ja af een toe lag maar daar kan ik mee leven.

Speel je op Wi-fi?
Noor, bekabeld. Heb alleen vreselijk last van rubberbanding.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Heb hem toch maar gekocht, was de laatste tijd al aan het kloten om schuifruimte te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 09:26
Tristan schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:22:
Hoe kan deze 'sneller' zijn en de snelheid van een SSHD benaderen als hij maar een rpm van 5400 heeft?
Stel jij kan een boek lezen met 2 pagina's per minuut. Ik kan dat met precies dezelfde snelheid. Op mijn pagina's staan 1000 woorden. Op jouw pagina's echter 2000 woorden. Wie heeft er dan "meer" gelezen na een minuut?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verplicht leesvoer: Eurogamer artikel over snellere hardeschijven in de PS4.
So how well does the 2TB ST2000LM003 fare in comparison? Bearing in mind that platter rotation is significantly slower than the Hitachi 7200rpm drive, the results are certainly impressive - the increase in data density on the disk pays off. Across a general run of play we see higher quality assets streaming in noticeably quicker compared to the stock drive pretty much on a permanent basis. Generally speaking, the 2TB 5400rpm drive can't keep up with an SSD, but it battles it out nicely with the 7200rpm and hybrid units to the point where we had to look at things on a frame-by-frame basis to pick up individual differences.
En wat laadtijden uit het artikel:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rA59ahU.jpg
De Z7K1000 is een 7200 rpm schijf.

[ Voor 7% gewijzigd door SqueakyClean op 17-08-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:33
Mooi artikel, zo zie je maar weer dat ssd echt overkill is.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:57
Inderdaad. Een SSD is dus eigenlijk totaal geen optie, want duur, klein qua opslag en snelheidsverschil is minimaal.

Er zitten een paar uitschieters bij, maar over het algemeen is het redelijk vergelijkbaar.
Je kunt wel stellen dat een andere hardeschijf, het maakt niet uit voor welk model je kiest, sowieso iets sneller is dan de standaard hardeschijf.
Maar dat verschil is wel heel minimaal, op dus die paar uitschieters na waar de standaard schijf langer nodig heeft, maar dat kan ook een eenmalig geval zijn.

Qua snelheid maakt 1TB, SSHD of 2TB dus niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:36:
Qua snelheid maakt 1TB, SSHD of 2TB dus niet echt uit.
Het maakt zeker heel weinig verschil als je zoals mij veel gebruik maakt van de rustmodus met resumeplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
rwbk schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 21:19:
[...]

Speel je op Wi-fi?
Bekabeld. Heb echt vreselijk last van rubberbanding, onspeelbaar gewoon.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 09-10 23:57
Zo, de hardeschijf ook besteld, morgen binnen van MM als het goed gaat en dan ook de stock vervangen voor deze 2TB versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lubbertkramer schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:04:
Zo, de hardeschijf ook besteld, morgen binnen van MM als het goed gaat en dan ook de stock vervangen voor deze 2TB versie :)
Bereid je vandaag al voor voor het vervangen door een USB stick al klaar te maken etc.:

http://faq.nl.playstation...-je-ps4%E2%84%A2-upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 09-10 23:57
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:11:
[...]

Bereid je vandaag al voor voor het vervangen door een USB stick al klaar te maken etc.:

http://faq.nl.playstation...-je-ps4%E2%84%A2-upgraden
Dat was de planning inderdaad, broertje ook alvast de opdracht te geven dat ie moet controleren of zijn savegames in PS Plus staan als (extra) backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 19:50
Ik vind die controller best mooi eigenlijk. Zou tof zijn als ie los verkrijgbaar zou zijn. Maar dat doen ze niet toch?

Misschien wel een goed idee eigenlijk. Als je een PS4 hebt, haal je niet (snel) een nieuwe special edition voor de heb. Maar bijv die grijze controller van die Arkham Knight PS4 is ook echt mooi.

*droomt verder*

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 16:18
Kan je van je PS4 schijf een backup maken naar externe schijf?

Dan kan ik PT overzetten op de nieuwe schijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Uiteraard!

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5107/~/upgrade-ps4-hdd

Zou ik sowieso doen. Scheelt je een hele hoop downloaden...
Clavat schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:05:
Volgens mij kun je nu goedkoop je hdd upgraden van je PS4.
De MediaMarkt heet nu de seagate 2TB in de aanbieding

Voor 79 euro
http://www.mediamarkt.nl/...0,1225187.html?langId=-11
Thanks! Ook net gehaald.

[ Voor 58% gewijzigd door SqueakyClean op 17-08-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:44
Ja dat kan. Duurt wel even. /spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 17-08-2015 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:16
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 07:51:
bol.com games ‏

Alleen vandaag extra voordelig: The Evil Within op PlayStation 4 en Xbox One voor 19,99! Check:

http://www.bol.com/nl/s/g...ferrer=ADVNLTWI612000SN09
Console Budget Gaming topic

Daar moet dat bericht.

On topic
SavageBrother schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:26:
[...]

Noor, bekabeld. Heb alleen vresel het last van rubberbanding.
Noor???

Heb je, je provider al eens gebeld? Ik heb Ziggo 120mbit maar heb met de kabel nergens last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 19:50
Ik vind het eigenlijk wel handig dat Dennis hier de aanbiedingen neerzet.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Angelo2510 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:36:
Ik vind het eigenlijk wel handig dat Dennis hier de aanbiedingen neerzet.
Inderdaad! Niks mis mee. :O

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
vind het ook wel handig. Dennis is onze human RSS feed :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Pagina: 1 ... 123 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link