Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Tot nu toe niks van gemerkt, maar misschien komt het nog?bram1984 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:25:
[...]
Die game heb ik heel snel aan de kant gegooid. De stealth mechanis zijn zo slecht uitgewerkt. Guards spotten je volledig random. Soms ren je voor ze langs en zien ze je niet, en andere keren sta je in de schaduw en zien ze je terwijl ze met hun rug naar je toe staan.
Die framedrops zijn jammer, maar als je een tijdje speelt valt het een stuk minder op...Jeroenimoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 02:41:
[...]
Tja soms heeft het spel wel wat last van flinke framedrops. Waar dat aan ligt is mij ook een raadsel. Ik merk het vaak enrom op Locker: druk chokepoint op C onderin: een instortende toren, veel smoke, veel shotguns, etc... dan kan het wel eens stotteren...
verder komen de Night map (alleen Zavod vooralsnog) in september als onderdeel van de summer patch...
Wil je ze al spelen, even via Origin op de PC Battlefield 4 Community Test Environment (CTE) downloaden (gratis voor console Premium spelers).
En maar 1 night map idd., maar voor iets wat gratis is heb ik niet te klagen!
Ik kwam nog wat info tegen op internet:
Omdat je in het donker vecht moet je ook voorzichtiger zijn. Hier een paar dingen om rekening mee t houden:Destructible lights
At night, the map is littered with destructible lights, which you can use to your advantage. Want to make sure you gain the upper hand using night vision scopes? Take all lights out in an area and prey on your enemies!
Ground Level fog
At night, the exterior areas are blanketed in a thick fog – this fog makes it very hard to spot players on the ground from above – unless you sport a night vision scope…
Vehicle lights
All vehicles have lights, which makes anyone inside an easy target – don’t use vehicles if you want to stay hidden!
Flanking routes
With darkness descending on the map, using flanking routes on the side of the map is a very viable tactic to get around the center area and take a backside objective from the enemy.
Use new Gun Master to your advantage
We’ve added a new Gun Master weapon preset with night vision and utility in mind – use to practice night time play if you haven’t unlocked all the needed gadgets yet. It really shines when played on the alternate Gun Master layout on Zavod: Graveyard Shift!
En nog wat leuke combinaties van attachments en equipment voor in het donker:Sprinting
Gets you quickly from point A to B, but makes footstep sounds which makes you easy to pinpoint and prey on.
Vehicle usage
Being in a vehicle normally means relative safety, but headlights and engine sounds put a rather large target on your back.
Flashlight, laser, and other weapon attachments
While great help in an engagement, they draw attention to your position and exact location.
Klinkt allemaal heel gaaf!Smoke + Nightvision scopes
An oldie but goodie, chuck a smoke grenade into an area and using your night vision scope to pick off unsuspecting enemies. This works best in narrow passages, like the underground tunnel between C & D for instance.
Flare + LMG
Used as a Smoke + Nightvision counter, Flares negate the positive aspects of night vision scopes, and you’ll be able to blanket the area with bullets as it’s engulfed in smoke.
Flashbangs + Shotgun/PDW
A tactic viable in both and nighttime play. Using a flashbang against a night scope user gives you a significant advantage in the dark, even more so than using a flashbang under normal conditions. Clean it up with a well-placed shotgun blast and you’re deadlier than ever.
Dirty, dirty claymores & mines
Claymores are very effective at nighttime, especially if you are being hunted. Remember to use sounds to your advantage, or why not your flashlight? AT Mines are also very effective in negating that pesky tank, but they do have a new little red blinky light attached to them, so you’re not all out of luck if you’re controlling a vehicle if you keep your eyes peeled!
Verwijderd
Nu kun je de game gewoon zonder af te sluiten in een
paar dagen uitspelen door em tussendoor in restmode te zetten.
De oplossing voor het save probleem.
Dan kun je alleen in de tussentijd geen andere spellen spelen.
En dat maakt het goed?Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:34:
Ik heb Battlefield 4 uitgespeeld zonder save problemen.
Nu kun je de game gewoon zonder af te sluiten in een
paar dagen uitspelen door em tussendoor in restmode te zetten.
De oplossing voor het save probleem.
Dan kun je alleen in de tussentijd geen andere spellen spelen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het idee is wel leuk, de uitwerking matig.SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:
[...]
Die framedrops zijn jammer, maar als je een tijdje speelt valt het een stuk minder op...
[...]
Omdat je in het donker vecht moet je ook voorzichtiger zijn. Hier een paar dingen om rekening mee t houden:
[...]
En nog wat leuke combinaties van attachments en equipment voor in het donker:
[...]
Klinkt allemaal heel gaaf!
Toch wel een flinke miskoop voor mij, uiteindelijk wel uitgespeeld maar je voelt aan alles dat het gewoon een tweederangs game is.
Dat klinkt zeker gaafSqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:
[...]
Die framedrops zijn jammer, maar als je een tijdje speelt valt het een stuk minder op...
[...]
Omdat je in het donker vecht moet je ook voorzichtiger zijn. Hier een paar dingen om rekening mee t houden:
[...]
En nog wat leuke combinaties van attachments en equipment voor in het donker:
[...]
Klinkt allemaal heel gaaf!
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Mee eens. Ik speel alleen maar de standaard maps. Ik heb twee uitbreidingen, maar die servers zijn vaak leeg.SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:17:
[...]
Ik zou zelf de premium versie niet kopen. Er zitten in de standaard versie genoeg maps die vollop gespeeld worden en over 4 maanden zullen heel veel mensen overstappen naar Star Wars.
Voor die 4 maanden zou ik lekker de vanilla versie kopen. Mooie prijs hoor, die 12 eurootjes!
Daarnaast vind ik de standaard maps ook prima.
Battlefield speel je niet voor de Singleplayer. De Single player in BF4 is daarnaast ook totaal niet boeiend, super simpel en gelukkig snel klaar.
De nachtmaps laat ik lekker voor wat ze zijn. Vond die nacht map in BF3 ook niet leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door steefje op 13-08-2015 10:28 ]
PSN ID Binloading_nl
Het is al duizend jaar sinds ik een Wolfenstein titel heb gespeeld
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Het is even passen en meten maar het is prima te doen! Overigens gewoon alles eerst stofvrij maken en zelf ook schoon zijn helpt ookMars18 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:16:
Hebben jullie ook weleens een skin voor je PS4 gekocht?
Ben een enorme fan van Destiny geworden, en zou graag deze kopen.
Vind zeker de PS4 skin erg mooi, de controller gaat wel. Gaat het aanbrengen echt zo makkelijk?
[afbeelding]
Te vinden op: http://www.consoleskins.n...sole/destiny-ps4-console/
Let er wel op dat na een tijd door de hitte de stickers misschien bij de randen wat los laten. En de controller stickers zou ik niet doen...dat voelt niet fijn en kan zelfs op bepaalde plekken gaan schuren
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Klopt maar het is wel een prequel voor TNO vandaar de vraagbram1984 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:01:
Old Blood is later pas uitgekomen.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Op zich maakt het niet uit. Iedereen die beide games heeft, zal normaal gesproken eerst TNO hebben gespeeld en daarna pas Old Blood. Qua verhaal is Old Blood een kleine toevoeging, maar absoluut geen must om te hebben gespeeld.BlackEyedAngel schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:03:
[...]
Klopt maar het is wel een prequel voor TNO vandaar de vraag
Zijn beide iig top games. Zwaar van genoten en zowaar allebei 100% uitgespeeld.
PSN ID Binloading_nl
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb je alleen de single player gespeeld, of vind je ook de multi player helemaal niets?dutchgio schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Het idee is wel leuk, de uitwerking matig.
Toch wel een flinke miskoop voor mij, uiteindelijk wel uitgespeeld maar je voelt aan alles dat het gewoon een tweederangs game is.
Qua single player ben ik t met je eens, maar qua multiplayer niet. Dat vind ik toch redelijk vermakelijk...
Dus voor € 17 een koopje? Leuk voor m'n backlog...steefje schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:17:
[...]
Zijn beide iig top games. Zwaar van genoten en zowaar allebei 100% uitgespeeld.
[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 13-08-2015 11:27 ]
Ik krijg een melding dat de inhoud niet geselecteerd kan worden.
Nu staat hij er wel bij in de Store.
[ Voor 12% gewijzigd door immo_msk op 13-08-2015 11:55 ]
Idd. Bijna verplichte kost als je een goede FPS kan waarderen.
PSN ID Binloading_nl
Is persoonlijk maar ik vond the old blood maar matig. Heb m niet eens uitgespeeld. Zelfde met metro, zijn er veel hier die dat hele goede games vinden terwijl ik ze echt ruk vind.steefje schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:50:
[quoteDus voor € 17 een koopje? Leuk voor m'n backlog... :)[/quote]
Idd. Bijna verplichte kost als je een goede FPS kan waarderen.
Verwijderd
Persoonlijk zit ik deze maand te wachten op Black Ops III Beta en Until Dawn.
Hopelijk heerlijk schieten en griezelen op de luie bank.
Until Dawn
Rainbow Six
MGS
Fallout
Hitman
PSN ID Binloading_nl
Gaan we gewoon doen! Zag gister in mn bibiotheek dat ik wel de China Rising DLC al had. Dus die kan ik er mooi bij pakken.SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:17:
[...]
Ik zou zelf de premium versie niet kopen. Er zitten in de standaard versie genoeg maps die vollop gespeeld worden en over 4 maanden zullen heel veel mensen overstappen naar Star Wars.
Voor die 4 maanden zou ik lekker de vanilla versie kopen. Mooie prijs hoor, die 12 eurootjes!
Komende weken nog de beta van cod proberen, maar ga hem niet kopen denk ik. Als ik ze wat previews lees is de MP vol met gekkigheid. Geen zin meer in. Zombies ga ik wel missen, echt super vette avonden mee gehad.
Ik ken genoeg mensen die CoD alleen voor zombies kopen. Daarnaast wordt de SP vast wel weer gaaf.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:59:
[...]
Gaan we gewoon doen! Zag gister in mn bibiotheek dat ik wel de China Rising DLC al had. Dus die kan ik er mooi bij pakken.
Komende weken nog de beta van cod proberen, maar ga hem niet kopen denk ik. Als ik ze wat previews lees is de MP vol met gekkigheid. Geen zin meer in. Zombies ga ik wel missen, echt super vette avonden mee gehad.
Ik ben in dit topic zowat de enige CoD-fan en ik ga 'm zeker halen. De beta wordt gewoon een leuk voorproefje!
Blijkbaar is met name Sony's beleid met updates vrijgeven en goedkeuren zo'n proces dat dat er voorlopig niet inzit op de PS4. Op de Xbox One momenteel loopt het wel al, maar ook daar zijn er minder vaak/snel updates dan op de PC.Jackal131 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:29:
[...]
CTE zou toch ook naar de consoles komen?
Als goedmakertje kun je dus als console user de CTE op de PC downloaden (mits je Premium hebt, maar dat geld voor alle CTE platformen).
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 13-08-2015 13:37 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Ik ben ook zeker een c.o.d fan hoor.SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:10:
[...]
Ik ken genoeg mensen die CoD alleen voor zombies kopen. Daarnaast wordt de SP vast wel weer gaaf.
Ik ben in dit topic zowat de enige CoD-fan en ik ga 'm zeker halen. De beta wordt gewoon een leuk voorproefje!
Speel af en toe nog een avondje Ghosts een c.o.d die daarvoor is uitgekomen.
Alleen Advanced Warfare is gewoon troep en het ziet er naar uit dat blops 3 dat ook word.
Ben trouwens net wel begonnen met Rocket League , weet nog niet zo goed wat ik er van vind
In principe wel leuk voor een potje of 2 , maar daarna word het al snel saai voor mij
Ghosts vond ik ook tof. Blops 2 (uiteindelijk) ook. AW is ook tof, maar je moet het wel "kunnen"...Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:07:
[...]
Ik ben ook zeker een c.o.d fan hoor.
Alleen Advanced Warfare is gewoon troep en het ziet er naar uit dat blops 3 dat ook word.
Ben trouwens net wel begonnen met Rocket League , weet nog niet zo goed wat ik er van vind![]()
In principe wel leuk voor een potje of 2 , maar daarna word het al snel saai voor mij
Wat RL betreft: je moet eens 1v1 potjes proberen. Dat is al een stuk leuker. 4v4 is echt chaos! en daardoor minder leuk. 2v2 is ook geinig. Speel anders ook ff een seizoen SP. max 3v3. Leuk voor de trophies!
Verwijderd
#PureHoldem will be released on PS4 18th August US / 19th August EU; PC 20th August
Xbox One 21st August priced at £14.99 / €19.99 / $19.99
De Poker Held uithangen.
Wat een idioot hoge prijs voor een poker spelletje die je ook gratis op je telefoon kan spelen.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:26:
VooFoo Studios
#PureHoldem will be released on PS4 18th August US / 19th August EU; PC 20th August
Xbox One 21st August priced at £14.99 / €19.99 / $19.99
[video]
De Poker Held uithangen.
Als je met echt geld kon spelen had ik heb misschien wel gekocht, dat heb ik dan immers zo terug verdient
maar idd, er zijn genoeg gratis poker versies
[ Voor 65% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2015 14:47 ]
nothing stops this train

1v1 vind ik persoonlijk juist een stuk minder. 2v2 of 3v3 vind ik juist erg leuk vanwege het teamspel. Hoewel ik mij de laatste dagen een beetje begin te ergeren aan mijn teamleden. Nu het niveau stijgt voelen zich meer en meer mensen zich geroepen om toch te proberen om solo te spelen.SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:24:
[...]
Wat RL betreft: je moet eens 1v1 potjes proberen. Dat is al een stuk leuker. 4v4 is echt chaos! en daardoor minder leuk. 2v2 is ook geinig. Speel anders ook ff een seizoen SP. max 3v3. Leuk voor de trophies!
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Over samen spelen: de coop modus van Lara Croft is anders erg vermakelijk
Rocket League vind ik zelf ook het leukst met 3 vs 3 of 4 vs 4 met wat vrienden...
[ Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 13-08-2015 14:54 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
nothing stops this train
Ik kan je post niet heel serieus nemen Jan. IW is wat mij betreft de zwakste CoD dev sinds MW2. Ghost speel je nog steeds, maar BO3 wordt troep, terwijl Treyarch sinds WaW wat mij betreft de beste CoD dev is.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:07:
[...]
Ik ben ook zeker een c.o.d fan hoor.
Ben trouwens net wel begonnen met Rocket League , weet nog niet zo goed wat ik er van vind![]()
Verwijderd
Get a taste of NBA Live 16 on PS4 without opening your wallet with Live Pro-Am, out 15/9:
http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785

Het lijkt erop dat ik altijd speel met knuppels die niet weten waar het doel is. En stiekum speel ik ook vaak 2v2 en 3v3, maar ik kan me voorstellen dat je je aan dat soort knuppels gaat storen dus vandaar dat ik 1v1 of 2v2 aanraadde.The_Worst schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:51:
[...]
1v1 vind ik persoonlijk juist een stuk minder. 2v2 of 3v3 vind ik juist erg leuk vanwege het teamspel. Hoewel ik mij de laatste dagen een beetje begin te ergeren aan mijn teamleden. Nu het niveau stijgt voelen zich meer en meer mensen zich geroepen om toch te proberen om solo te spelen.
Wtf, Pure Poker!? Voor € 20!?

En wat hebben we nu al een pure spellen?
- Pure Pool
- Pure Chess
- Pure Poker
Dan zullen dammen, backgammon en mensergerjeniet wel snel volgen...
En die prijs man!

Verwijderd
Ja maar dat zijn persoonlijke meningen he , smaken verschillen.bram1984 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
Ik kan je post niet heel serieus nemen Jan. IW is wat mij betreft de zwakste CoD dev sinds MW2. Ghost speel je nog steeds, maar BO3 wordt troep, terwijl Treyarch sinds WaW wat mij betreft de beste CoD dev is.
Ik heb zelf het meeste plezier gehad aan MW3 en Ghosts , voornamelijk omdat ik daar gewoon goed in was.
De map layouts klopte voor mij ook gewoon, de wapens en vooral ook de gameplay was precies de goede snelheid..
Blops 3 daar heb ik alweer genoeg filmpjes van gezien om te weten dat het voor MIJ troep is , met veel te veel vreemde toevoegingen.
Kan ook zijn dat ik het hele c.o.d gebeuren ontgroeid ben en dat ik het daarom het nieuwe helemaal niets vind
Ben benieuwd. Ga het iig even proberen. NBA Live 15 werd aardig met de grond gelijk gemaakt in de reviews. Tot nu toe is geen enkele developer ook maar enige partij voor de 2K serie kwa basketbal.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:08:
PlayStation Europe
Get a taste of NBA Live 16 on PS4 without opening your wallet with Live Pro-Am, out 15/9:
http://blog.eu.playstatio...2&adbpl=tw&adbpr=36969785
[afbeelding]
Overigens is de PES 16 demo ook uit. Daar ben ik ook zwaar benieuwd naar. Als het goed is heeft de PS4 dit jaar ook weer option file mogelijkheden. Dat heb ik toch wel gemist bij 15. En hopen dat de scheidsrechters wat aangepakt zijn. Die onbestrafte kamikazetackels over en weer was toch niet heel erg realistisch.
uhm...
The PES 2016 demo launches today

Al in geen jaren een voetbalspel gespeeld. Ga de demo zeker ff proberen.
Ze willen weer meedoen met FIFA, maar dat lijkt er wederom dit jaar niet in te zitten, niet in de demo althans, verder kom ik niet met een PES.SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:30:
Dennis, je vergeet deze nog:
The PES 2016 demo launches today
[afbeelding]
Al in geen jaren een voetbalspel gespeeld. Ga de demo zeker ff proberen.
- menu's lelijk en oudated
- geen commentaar
- besturings instellingen niet aan te passen, dus verplicht om met omgekeerde FIFA controls te spelen.
- brakke spelerslicenties. De teams in de demo kloppen dan wellicht wel, maar een club als Chelsea heet in PES iets van "London Blue" of iets in die richting. Spelers net zo.
- verder qua publiek en sfeer ziet het er goed uit, maar gezichten van spelers ogen toch wat plastic achtig.
- camera die continu schuin beweegt is om misselijk van te worden.
- herhalingen van goals niet over kunnen slaan.
En dat na zo'n kwartier spelen.
Ik verlang meer naar de nieuwe FIFA demo. Wanneer komt die? Begin/midden september ergens?!
Maar anyways, die FIFA demo zal toch deze maand moeten komen?
PSN: Kjujay
Mijn persoonlijke mening blijft erbij dat COD 1 gewoon baas is en alles erna gewoon meuk isbram1984 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
Ik kan je post niet heel serieus nemen Jan. IW is wat mij betreft de zwakste CoD dev sinds MW2. Ghost speel je nog steeds, maar BO3 wordt troep, terwijl Treyarch sinds WaW wat mij betreft de beste CoD dev is.
Geintje, ik speel vrijwel alle cod games als ik ze voor een leuk prijsje naar binnen kan halen maar denk dat Black ops 3 de eerste wordt sinds COD 2 die ik voor de volle pond binnen ga halen, want de zombie mod blijft gewoon prachtig
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
- Het commentaar ontbreekt alleen in de demo.dutchgio schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:47:
[...]
Ze willen weer meedoen met FIFA, maar dat lijkt er wederom dit jaar niet in te zitten, niet in de demo althans, verder kom ik niet met een PES.
- geen commentaar
- besturings instellingen niet aan te passen, dus verplicht om met omgekeerde FIFA controls te spelen.
- brakke spelerslicenties. De teams in de demo kloppen dan wellicht wel, maar een club als Chelsea heet in PES iets van "London Blue" of iets in die richting. Spelers net zo.
- verder qua publiek en sfeer ziet het er goed uit, maar gezichten van spelers ogen toch wat plastic achtig.
Ik verlang meer naar de nieuwe FIFA demo. Wanneer komt die? Begin/midden september ergens?!
- In de definitieve versie zit het gewoon in. In de definitieve versie zijn de controls ook gewoon in te stellen.
- Dat is dit jaar aan te passen met option files, waardoor deze teams gewoon in hun eigen tenue en met hun eigen naam spelen. De spelersnamen kloppen allemaal al.
- Plastic gezichten. Dat vind ik juist bij Fifa het geval. Samen met de houterige manier van lopen heb ik bij Fifa juist het idee met robots te spelen
- Goals zijn over te slaan met de option knop. Het is wel een paar keer klikken idd, dus echt snel is het niet.
Het enige waar Fifa het in mijn ogen op wint zijn de officiële licenties en het complete aanbod kwa stadions e.d. Kwa gameplay komt het voor mijn gevoel echt niet in de buurt. Ik heb beide games aardig grijs gespeeld en voor mij voelt PES zoveel dynamischer dat ik de gebrekkige menu's en sobere presentatie voor lief neem. Maar nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik altijd meer symphatie voel voor de underdog, dus helemaal neutraal ben ik ook niet
Hier nog een voorbeeld van de gezichten in de 2015 versie. Daar vind ik PES echt in uitblinken:

uhm...
- hm, oke had al wel zo'n vermoeden. Maar waarom? Omdat je anders net zo goed af bent met de demo, en de game niet hoeft te kopen?Smoonshine schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:56:
[...]
- Het commentaar ontbreekt alleen in de demo.
- In de definitieve versie zit het gewoon in. In de definitieve versie zijn de controls ook gewoon in te stellen.
- Dat is dit jaar aan te passen met option files, waardoor deze teams gewoon in hun eigen tenue en met hun eigen naam spelen. De spelersnamen kloppen allemaal al.
- Plastic gezichten. Dat vind ik juist bij Fifa het geval. Samen met de houterige manier van lopen heb ik bij Fifa juist het idee met robots te spelen
- Goals zijn over te slaan met de option knop. Het is wel een paar keer klikken idd, dus echt snel is het niet.
Het enige waar Fifa het in mijn ogen op wint zijn de officiële licenties en het complete aanbod kwa stadions e.d. Kwa gameplay komt het voor mijn gevoel echt niet in de buurt. Ik heb beide games aardig grijs gespeeld en voor mij voelt PES zoveel dynamischer dat ik de gebrekkige menu's en sobere presentatie voor lief neem. Maar nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik altijd meer symphatie voel voor de underdog, dus helemaal neutraal ben ik ook niet.
Hier nog een voorbeeld van de gezichten in de 2015 versie. Daar vind ik PES echt in uitblinken:
[afbeelding]
Je wilt toch juist laten zien hoe de game speelt, en de ervaring van commentaar hoort daar ook bij, ook al is het dus alleen Engels(?) en gruwelijk verouderd. Nu is het gejuich van het publiek veel te veel opgeblazen
- ik heb het niet zo met option files. Je kunt vast 90% er wel in krijgen op die manier, maar helemaal 'clean' zal het nooit worden.
- op die foto wel ja, maar dat ligt dan ook aan dat die van FIFA beduidend donkerder is. Verder is dit hetzelfde als met die licenties, ook maar bij een paar teams hebben ze het, de rest heeft een generiek kapsel X. Lijkt me sterk dat je dat met een option file gaat aanpassen.
- het kan wel ja, maar dan kom je eerst in de video editor terecht(?).
Qua stadions ook ja, im de demo wederom. "Juventus stadion" klopt natuurlijk niet.
FIFA heeft inmiddels de halve Premier League stadions overgenomen, al zou een Nederlandse toevoeging daar ook niet misstaan, je moet het doen met de ArenA.
Enige wat PES nog heeft qua licenties is de Champions League, die FIFA dus mist, en de Jupiler League(?). Die mist FIFA ook. Verder is het overal heer en meester in.
Als ik doe foto's zie van kleurrijke menu's met grote vierkante vlakken etc. Van FIFA 16 trekt alleen dat me al meer dan die lichtblauwe "PC game balken" van PES.
Daarnaast is de achtergrondmuziek ook altijd goed, menig 'zomer of 'top40 hit vindt zijn oorsprong uit de Fifa soundtrack. Bij het openen van PES hoorde ik een techno mixje wat niet echt lekker klinkt bij een voetbalspel. Qua spel is het ook heel anders. Mijn voorkeur gaat daar ook meer naar FIFA, Maar dat komt door mijn persoonlijke mening.
Ik ben natuurlijk ook niet helemaal neutraal, maar kan een gedegen concurrent voor FIFA alleen maar toejuichen. Toch lijkt PES dat dit jaar wederom niet...
Hier ook nog wat vergelijkingsmateriaal, je lunt duidelijk zien welke spelers ze totaal geen aandacht aam hebben gegeven, een Hart of Lampard lijkt er nergens op daar.
YouTube: FIFA 16 vs. PES 16 Comparison.Graphics||FIFA 16 Gameplay - E3 2015
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 13-08-2015 16:34 ]
Nou sorry, maar BF4 een tweederangs game?? Of bedoel je de SP alleen?dutchgio schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:13:
[...]
Het idee is wel leuk, de uitwerking matig.
Ik heb btw ook 0,0 problemen gehad met de saves, en af en toe alleen framedrops tijdens wat levelution fx ism veel poppetjes tegelijk op 1 plek (en af en toe wat random dingetjes, maar voor de rest nooit)
Verwijderd
Atmospheric stealth adventure Calvino Noir sneaks onto PS4 on 26th August. Find out more:
http://blog.eu.playstatio...0&adbpl=tw&adbpr=36969785

PlayStation Europe
Acclaimed tactical RPG Rainbow Moon & upcoming sequel Rainbow Skies confirmed for PS4. Details:
http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Ik had ergens gelezen dat vergeleken met FIFA15 PES15 betere gameplay heeft, maar dat het qua speelmodi, menu's en licenties onder doet aan FIFA. Zo miste PES een uitgebreide "be a pro" miste.dutchgio schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:47:
[...]
Ze willen weer meedoen met FIFA, maar dat lijkt er wederom dit jaar niet in te zitten, niet in de demo althans, verder kom ik niet met een PES.
- geen commentaar
Iemand die hierover iets kan bijdragen?
Verwijderd

PlayStation Plus Vote to Play is now LIVE on PS4! Get voting! Who has your vote? Details >>
http://blog.eu.playstatio...1&adbpl=tw&adbpr=36969785

Ik weet nog niet op welke ik ga stemmen, hebben jullie advies?

Hier heb je in ieder geval een potje Armello. Lijkt me meer een bordspel of tabletspelVerwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:12:
Ik weet nog niet op welke ik ga stemmen, hebben jullie advies?
Maar serieus, wel het abo omhoog gooien? Dan mag je ook wel wat beters aanbieden.
En daarbij zouden ze gewoon alledrie moeten aanbieden ipv 1
Dat ging over Thief, niet over BF4.poor Leno schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:09:
[...]
Nou sorry, maar BF4 een tweederangs game?? Of bedoel je de SP alleen?
Ik heb btw ook 0,0 problemen gehad met de saves, en af en toe alleen framedrops tijdens wat levelution fx ism veel poppetjes tegelijk op 1 plek (en af en toe wat random dingetjes, maar voor de rest nooit)
Vindt het eigenlijk allemaal niks, zal ik dan maar gewoon niet stemmen?
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 13-08-2015 18:42 ]
Doet me een beetje denken aan Jumping Flash (voor de oudgedienden onder ons uit het PS1 tijdperk
En dan 3x troep ipv 1x..... Dan liever maar 1x, minder rommel.poor Leno schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:17:
Ja idd, dus zeg t ze ff
Maar serieus, wel het abo omhoog gooien? Dan mag je ook wel wat beters aanbieden.
Verwijderd
Op deze heb ik ook gestemd.kazuka schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:44:
Grow Home krijgt wel redelijk goede kritieken, die kwam eerder dit jaar al uit voor de PC. Is van die kleinere creatieve studio van Ubisoft.
Doet me een beetje denken aan Jumping Flash (voor de oudgedienden onder ons uit het PS1 tijdperk).
[video]
Precies wat jij zegt, ik heb ze beide, pes2015 is een betere voetbalspel, veel betere gameplay, minder scripting. Maaaaar fifa heeft een betere menu, meer licentie, meer speelmodi, pro clubs, enz. Ben bang dat dit zo wel blijft, een ideale voetbalspel is een combinatie van beide..SqueakyClean schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:06:
[...]
Ik had ergens gelezen dat vergeleken met FIFA15 PES15 betere gameplay heeft, maar dat het qua speelmodi, menu's en licenties onder doet aan FIFA. Zo miste PES een uitgebreide "be a pro" miste.
Iemand die hierover iets kan bijdragen?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Eigenlijk is dat al zo zolang ik PES ken: betere gameplay, maar "minder" compleet. Al zou PES16 dit keer wel meer speel modi hebben, zoals een "be the pro" modus.SC4RF4C3 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:19:
[...]
Precies wat jij zegt, ik heb ze beide, pes2015 is een betere voetbalspel, veel betere gameplay, minder scripting. Maaaaar fifa heeft een betere menu, meer licentie, meer speelmodi, pro clubs, enz. Ben bang dat dit zo wel blijft, een ideale voetbalspel is een combinatie van beide..
Ik ben wel benieuwd naar de demo, vooral omdat het heeeeeel lang geleden is dat ik een balletje heb getrapt...
Hier nog een video van Zombie Vikings.
Maar ik ben t met hierboven eens: ze zuigen allemaal!
Waarom alle drie? er komen nog genoeg andere games bij hoorpoor Leno schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:17:
Ja idd, dus zeg t ze ff
Ik ga voor Grow Home. Volgens mij het meest origineel.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Op de ps4 bij What's NewJumpman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:49:
Waar kan je stemmen op die games? Ik heb net zitten zoeken hier met de laptop, of kan het alleen als je met de PS4 inlogt?
Ik ga voor Grow Home. Volgens mij het meest origineel.
Heb maar op Grow Home gestemd, bij gebrek aan beter.
Die stond trouwens al dik voor op de andere 2 zag ik daarna in de resultaten.
[ Voor 17% gewijzigd door RubenSaurus op 13-08-2015 22:02 ]
PSN id: NL_SToRM
Die zijn er genoeg, maar het marketinggeweld van EA en een paar mindere versies hebben PES redelijk geschaad. Sinds vorig jaar is de gameplay van PES wel echt een stuk beter. Alleen inderdaad de afwerking, maar met een relatief klein ontwikkelteam, moet Konami keuzes maken en die liggen gelukkig bij de gameplay ipv alles er shiny uit laten zien.Kju schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:49:
Waar zijn uberhaupt al die mensen gebleven die bij PES zweerden?
Maar anyways, die FIFA demo zal toch deze maand moeten komen?
Als je altijd FIFA speelt moet je PES wat langer proberen. Eerst is het moeilijk, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, ben je FIFA vergeten.
Ik krijg alleen die video te zien, verder kan ik nergens klikken...DigitalError schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:01:
[...]
Op de ps4 bij What's New
Heb maar op Grow Home gestemd, bij gebrek aan beter.
Die stond trouwens al dik voor op de andere 2 zag ik daarna in de resultaten.
Bij mij stond er rechts naast de video een knopje 'vote'Verstekbakker schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 01:14:
[...]
Ik krijg alleen die video te zien, verder kan ik nergens klikken...
Ik heb af en toe wel het idee dat het ontwikkelteam van PES wat lui is. Dat je niet alle licenties hebt, daar kun je dankzij de exclusieve contracten van EA niets aan doen, maar haal dan wel alles uit de licenties die je wel hebt. Waar zijn bijvoorbeeld een paar extra Eredivisie, Serie A en Ligue Un stadions? Er verdwijnen eerder stadions dan dat ze er bij komen. Dat je in Engeland en Spanje niet alle stadions in je spel kunt verwerken is zonde, maar er blijven zat clubs over die je wel goed uit kunt werken inclusief stadions e.d. Nu speel je 9 van de 10 keer in hetzelfde stadion.Framoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 23:33:
[...]
Die zijn er genoeg, maar het marketinggeweld van EA en een paar mindere versies hebben PES redelijk geschaad. Sinds vorig jaar is de gameplay van PES wel echt een stuk beter. Alleen inderdaad de afwerking, maar met een relatief klein ontwikkelteam, moet Konami keuzes maken en die liggen gelukkig bij de gameplay ipv alles er shiny uit laten zien.
Als je altijd FIFA speelt moet je PES wat langer proberen. Eerst is het moeilijk, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, ben je FIFA vergeten.
Dat geldt ook voor de menustructuur. Nu is die al een stuk beter dan voor een paar jaar geleden, maar erg fraai is het allemaal nog niet. Dan denk ik, je maakt toch elk jaar nieuwe menu's, maak dan voor de verandering eens een paar mooie. Zo ingewikkeld kan dat niet zijn.
Ik koop PES wel weer dit jaar, net als alle jaren er voor, maar dat zijn wel van die dingen waardoor je nooit als echte concurrent voor Fifa wordt gezien. En waarvan ik denk dat ze met een klein beetje extra moeite best te implementeren zijn.
uhm...
Ik weet niet hoe het zit met de stadions, maar het kan zijn dat dat weer aparte licenties voor beeldmerk ofzo zijn. Als de stadions wel in de licentie voor clubs/competitie zitten is het idd wel een gemiste kans.Smoonshine schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:20:
[...]
Ik heb af en toe wel het idee dat het ontwikkelteam van PES wat lui is. Dat je niet alle licenties hebt, daar kun je dankzij de exclusieve contracten van EA niets aan doen, maar haal dan wel alles uit de licenties die je wel hebt. Waar zijn bijvoorbeeld een paar extra Eredivisie, Serie A en Ligue Un stadions? Er verdwijnen eerder stadions dan dat ze er bij komen. Dat je in Engeland en Spanje niet alle stadions in je spel kunt verwerken is zonde, maar er blijven zat clubs over die je wel goed uit kunt werken inclusief stadions e.d. Nu speel je 9 van de 10 keer in hetzelfde stadion.
Dat geldt ook voor de menustructuur. Nu is die al een stuk beter dan voor een paar jaar geleden, maar erg fraai is het allemaal nog niet. Dan denk ik, je maakt toch elk jaar nieuwe menu's, maak dan voor de verandering eens een paar mooie. Zo ingewikkeld kan dat niet zijn.
Ik koop PES wel weer dit jaar, net als alle jaren er voor, maar dat zijn wel van die dingen waardoor je nooit als echte concurrent voor Fifa wordt gezien. En waarvan ik denk dat ze met een klein beetje extra moeite best te implementeren zijn.
Wat betreft de menu's heb ik het idee dat het jarenlang heel erg "Japanse stijl" was. Sinds die Engelsman (Adam Bhati?) erbij zit en ze een team in Engeland hebben worden de menu's meer gestyled naar Europees voorbeeld.
Heb reeds een Xbox One en nu wil ik ook een PS4 gaan halen. Via werk kan ik goedkoop nog een Xbox One aanschaffen (nieuw), en uiteraard ga ik deze dan verkopen omdat ik er al een heb. Daarnaast wil ik de PS4 graag om de Exclusives van Sony te spelen. Zo wil ik alsnog met The last of us aan de slag en straks ook The Nathan drake collection.
Nu zit ik met het volgende. Natuurlijk haal ik het liefst het meest uit de verkoop van mijn One.
Ik zou bijvoorbeeld voor een 2e hands PS4 gaan met 1 of 2 spellen en wellicht een extra controller. Of voor het nieuwe model Playstation met waarschijnlijk maar 1 spel (last of us ergens oppikken 2e hands).
Ik lees namelijk tegenstrijdige verhalen. Sommige hebben geen last van het geluid van een 1ste gen PS4 andere mensen beweren dat het een ware stofzuiger is. Daarnaast lees ik ook tegenstrijdige berichten over de ''nieuwere'' types. Sommige merken weinig verschil tussen de 1ste en 2e gen, andere mensen geven weer aan dat het een stuk beter is dan de oude generatie (heb het voornamelijk over geluid) het kleine beetje energie dat bespaard wordt zit ik niet zo mee.
Hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen.
Stadions zullen ongetwijfeld niet binnen de licentie van de competitie vallen. Misschien wel bij clubs. Maar PES heeft iets van 6 competities helemaal uitgewerkt. Dan moet 4 a 5 stadions per competitie inmiddels wel reëel zijn. Maar de realiteit is dat er bijna geen nieuw stadion meer bij komt bij elke release.Framoes schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:43:
[...]
Ik weet niet hoe het zit met de stadions, maar het kan zijn dat dat weer aparte licenties voor beeldmerk ofzo zijn. Als de stadions wel in de licentie voor clubs/competitie zitten is het idd wel een gemiste kans.
Wat betreft de menu's heb ik het idee dat het jarenlang heel erg "Japanse stijl" was. Sinds die Engelsman (Adam Bhati?) erbij zit en ze een team in Engeland hebben worden de menu's meer gestyled naar Europees voorbeeld.
uhm...
Welkom in het PS4 kamp, voor je het weet verkoop je je eerste X1 ookChrosser schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:49:
Ik heb hulp nodig
Heb reeds een Xbox One en nu wil ik ook een PS4 gaan halen. Via werk kan ik goedkoop nog een Xbox One aanschaffen (nieuw), en uiteraard ga ik deze dan verkopen omdat ik er al een heb. Daarnaast wil ik de PS4 graag om de Exclusives van Sony te spelen. Zo wil ik alsnog met The last of us aan de slag en straks ook The Nathan drake collection.
Nu zit ik met het volgende. Natuurlijk haal ik het liefst het meest uit de verkoop van mijn One.
Ik zou bijvoorbeeld voor een 2e hands PS4 gaan met 1 of 2 spellen en wellicht een extra controller. Of voor het nieuwe model Playstation met waarschijnlijk maar 1 spel (last of us ergens oppikken 2e hands).
Ik lees namelijk tegenstrijdige verhalen. Sommige hebben geen last van het geluid van een 1ste gen PS4 andere mensen beweren dat het een ware stofzuiger is. Daarnaast lees ik ook tegenstrijdige berichten over de ''nieuwere'' types. Sommige merken weinig verschil tussen de 1ste en 2e gen, andere mensen geven weer aan dat het een stuk beter is dan de oude generatie (heb het voornamelijk over geluid) het kleine beetje energie dat bespaard wordt zit ik niet zo mee.
Maar even serieus, het geluid is prima hoor, je hoort het wel ja, maar het is geen senseo machine oid
Tweede generatie heeft eigenlijk 'nergens' last van en een gamepc met een dikke graka maakt meer lawaai.
Dit zijn mijn bevindingen btw, en ik heb mn (2gen wit) ps4 behoorlijk onder mn neus staan bij het gamen.
Ik vind het geluid ook niet storend, vind hem zelfs vrij stil (ben dan ook 10 jaar lang gewend geraakt aan de oude PS3). Bij sommige games blaast hij wat meer dan bij andere, maar over het algemeen zou ik het niet storend noemen.poor Leno schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:07:
[...]
Welkom in het PS4 kamp, voor je het weet verkoop je je eerste X1 ook![]()
Maar even serieus, het geluid is prima hoor, je hoort het wel ja, maar het is geen senseo machine oid
Tweede generatie heeft eigenlijk 'nergens' last van en een gamepc met een dikke graka maakt meer lawaai.
Dit zijn mijn bevindingen btw, en ik heb mn (2gen wit) ps4 behoorlijk onder mn neus staan bij het gamen.
*heeft misschien interesse in de xboxone*Chrosser schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:49:
Ik heb hulp nodig
Maar nu weer ontopic. Ik heb een 1st gen ps4(release console) en hij maakt geluid bij sommige games(rocket league is een mooi recent voorbeeld) en bij wat andere games. Maar ik heb vaak ook een headset en anders geluid hard genoeg staan. Verder met idle geen last van geluid, maar hoe je het ook wendt of keert je zult hem wel horen....
Bedankt. Indien je interesse serieuze vormen gaat aannemen mag je mij een DM sturen.
Tot nu toe valt het dus wel mee met de geluidsproductie. Goed om te weten. Wellicht dat ik dan gewoon een 1tb op de kop probeer te tikken en dan The last of us oppikken. Kom ik wel even vooruit.
Die staat er bij mij niet... Vreemd.DigitalError schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 05:51:
[...]
Bij mij stond er rechts naast de video een knopje 'vote'

Scrooge NL
Ik snap het geluid issue niet zo, maar hoe zit dat eig bij een X1?Chrosser schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:39:
[...]
Bedankt. Indien je interesse serieuze vormen gaat aannemen mag je mij een DM sturen.
Tot nu toe valt het dus wel mee met de geluidsproductie. Goed om te weten. Wellicht dat ik dan gewoon een 1tb op de kop probeer te tikken en dan The last of us oppikken. Kom ik wel even vooruit.
Ik heb ook een X1, die hoor je echt amper. Koeling van de console zit beter in elkaar dan bij de ps4.poor Leno schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Ik snap het geluid issue niet zo, maar hoe zit dat eig bij een X1?
maar idd ik stoor me niet aan het geluid van de ps4. Gewoon versterker harder of headset op
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
De Xbox One is eigenlijk fluisterstil. Af en toe blijkt er wel eens een zoomende powerbrick meegeleverd te worden. Deze is dan in te ruilen via Microsoft omruil programma (zelf geen ervaring met dit laatste).poor Leno schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Ik snap het geluid issue niet zo, maar hoe zit dat eig bij een X1?
Ik heb 1x een blazende PS4 ''live'' meegemaakt. En dat was in verhouding wel een behoorlijk geluid. Maar opzich zelfstaand viel het nog mee. Ik was echter benieuwd naar meerdere ervaringen wat dat betreft.
Ik heb mn geluid ook altijd 'stevig' aanstaan en dan hoor je t sowieso niet idd.Scrisissszzz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:03:
[...]
Ik heb ook een X1, die hoor je echt amper. Koeling van de console zit beter in elkaar dan bij de ps4.
maar idd ik stoor me niet aan het geluid van de ps4. Gewoon versterker harder of headset op
De X1 heeft ook veel meer ruimte om de koeling te regelen.. De PS is veel compacter.. Aan de ene kant heel fijn, maar idd weinig speling..
Klopt, de X1 is beetje lomp groot maar daardoor ook meer ruimte. En ze staan boven elkaar in een stereomeubel en passen allebei dus de grootte boeit me niet zopoor Leno schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:05:
[...]
Ik heb mn geluid ook altijd 'stevig' aanstaan en dan hoor je t sowieso niet idd.
De X1 heeft ook veel meer ruimte om de koeling te regelen.. De PS is veel compacter.. Aan de ene kant heel fijn, maar idd weinig speling..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Mijn PS4 blaast met deze hitte ook af en toe, maar niet hinderlijk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Game twijfel ik nog steeds over om aan te schaffenTheo27 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:52:
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen maar wat is The Order 1886 een bizar mooi spel. Mensen zeggen op het forum dat het zo kort is maar ik zit al 4 uur met open mond te spelen en zit pas rond chapter 2. Graphics zijn echt schitterend. Je wilt gewoon ieder hoekje onderzoeken. Voor die 15 euro nu op MP een zekere must buy.
Misschien voor een leuk prijsje toch maar overwegen, we zijn gewoon te verwend tegenwoordig
Ik ben overigens er ook van overtuigd dat grote uitgevers niet mee mogen doen met Kickstarter, en dat dlc die binnen 3 maand na de release van een game er gewoon in horen. Pre order bonus iets fysieks moet zijn of anders een leuke outfit maar niet complete levels want zo geef je hun meer geld voordat ze zich überhaupt hebben bewezen met de game. Nee geef mij maar een game release onder het motto 'when its done' en dan alleen de game niks geen andere meuk en je betaald voor een volledige game, en geen 'chapters' die je nog moet unlocken of het feit dat een compleet deel van de game niet speelbaar is omdat het nog moet komen maar we vragen er dan wel 40 euro extra voor. Ik neig weer naar een tijd dat je in de winkel stond de loeren naar games en je een beperkt budget had en zo goed moest kijken wat je ging kopen en zo ook echt mensen geld gaf nadat je een volledig product in handen had. Ze er ook echt wat voor moesten doen om je te winnen! Ik ben blij dat ik dat heb mogen meemaken. Want ook ik merk dat ik bepaalde eisen stel aan games en anders gewoon niet koop.
Dus, iemand al zin in de nieuwe Metal Gear
Gewoon kopen die handel. Zit nu in chapter 10 en ik val van de ene verbazing in de andere. Zit ook een prima verhaal in. Hoop op een vervolg of iets met dezelfde engine.weszz schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:41:
[...]
Game twijfel ik nog steeds over om aan te schaffen![]()
Misschien voor een leuk prijsje toch maar overwegen, we zijn gewoon te verwend tegenwoordig
Scrooge NL
IK! Heb speciaal een PS4 voor deze game aangeschaft dus kom maar op.
Net weer begonnen met Ground Zeroes als opwarmertje. Blijft lekker ook al is ie kort.
PS: Ground Zeroes is nu een tientje op PSN.
PSN: breminem
Over het geluid van de ps4, hij blaast wel maar vind het eigenlijk een best wel lekker geluid.
nadat deze van de netspanning is af geweest om te verplaatsen, opnieuw aangesloten en bij aanzetten kom ik direct in safe mode menu.
echter voordat je een optie kan selecteren, schakelt de ps4 vanzelf uit. heel irritant natuurlijk mede omdat de ps4 pas 1,5 maand oud is.
gaat na contact met sony nu terug naar ze, hopelijk verloopt het reparatie/omruilproces een beetje vlotter dan de aangegeven 15-21 werkdagen
Heb je volgende al geprobeerd?Scorpio861 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:14:
Mijn PS4 doet helemaal niks meer sinds gisteren...
nadat deze van de netspanning is af geweest om te verplaatsen, opnieuw aangesloten en bij aanzetten kom ik direct in safe mode menu.
echter voordat je een optie kan selecteren, schakelt de ps4 vanzelf uit. heel irritant natuurlijk mede omdat de ps4 pas 1,5 maand oud is.
gaat na contact met sony nu terug naar ze, hopelijk verloopt het reparatie/omruilproces een beetje vlotter dan de aangegeven 15-21 werkdagen
- netstekker eruit 3 min
- netstekker erin
- powerknop 10 sec ingedrukt houden.
Jazeker heb ik dat al geprobeerd, meer dan eens zelfs.SC4RF4C3 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:27:
[...]
Heb je volgende al geprobeerd?
- netstekker eruit 3 min
- netstekker erin
- powerknop 10 sec ingedrukt houden.
uiteindelijk kwam ik wel zover dat ik in het safe mode menu wat kon doen, vervolgens startte de ps4 ook weer door naar het home screen. Echter als ik de ps4 uitzette, en vervolgens weer aan kwam ik net zo hard weer in de safe mode terecht.
Ja ok, maar in safe mode heb je ook een optie initialize ps4 (factory reset). Als je ps4 hierna nog steeds niet werkt moet jem opsturen idd..Scorpio861 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 19:45:
[...]
Jazeker heb ik dat al geprobeerd, meer dan eens zelfs.
uiteindelijk kwam ik wel zover dat ik in het safe mode menu wat kon doen, vervolgens startte de ps4 ook weer door naar het home screen. Echter als ik de ps4 uitzette, en vervolgens weer aan kwam ik net zo hard weer in de safe mode terecht.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link