In de psn store zie ik the Evil Within voor 7,99 staan. Als ik het spel selecteer staat er 19,99. Vaag?
PS4 kost me veel te veel geld, aint gonna happenVerwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:00:
[...]
Klopt, DS4 werkt ook, maar dat was 1 van de vele negatieve reviews op Bol.com.
Persoonlijk haal ik dan liever een extra PS4 erbij.
720P is ook geen probleem aangezien ik boven op een 24 inch tv-tje zit.
Dus rest nog alleen de vraag wat de ervaringen zijn met de slowdown / lag?
Verwijderd
https://store.playstation...00375_00-THEEVILWITHINROWChrisLNFF schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:15:
In de psn store zie ik the Evil Within voor 7,99 staan. Als ik het spel selecteer staat er 19,99. Vaag?
Ook bij mij 19,99. Ik heb em al uitgespeeld en het is een geweldig spel voor horror liefhebbers.
Een heel lang spel ook, waarvan veel te genieten valt.
Bekabeld zal zeker beter zijn, maar er kan een beetje lag zijn.Vlassie1980 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:28:
[...]
PS4 kost me veel te veel geld, aint gonna happen
720P is ook geen probleem aangezien ik boven op een 24 inch tv-tje zit.
Dus rest nog alleen de vraag wat de ervaringen zijn met de slowdown / lag?
49,99 Euro is opzich wel een koopje en je kan je PSVita spellen er ook op spelen.
Ja dit vind ik dus ook superirritantsteefje schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:43:
Ach mis ook niet iets direct, behalve dat ik zelf mijn scherm kan indelen
Het ziet er gewoon niet uit, onoverzichtelijk.. Hoe moeilijk is het om alle spellen mooi naast elkaar op een rij te hebben, en al die andere categorieen op een andere rij

Ja bij mij ook, ze zijn store aan updaten dat gebeurd wel eensChrisLNFF schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:15:
Ik koop die en zit er over te denken om samen met een vriend van me hardline te kopen
Hmmm, jammer. Zit nu al met die 7,99 in mijn hoofd en dan valt 19,99 toch wel weer tegen.WeAreLegion schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:39:
[...]
Ja bij mij ook, ze zijn store aan updaten dat gebeurd wel eenseinde van de middag staat dat meestal wel goed.
Ik koop die en zit er over te denken om samen met een vriend van me hardline te kopen
Hardline zou ik niet doen denk ik, een hoop spelers zijn weer terug naar BF4. Die is ook flink in prijs gezakt zag ik.
BF4 is echt veel beter dan hardline! veel uitgebreider en servers zitten goed vol
nothing stops this train
Ik heb Battlefield 4 al
gaat me eigelijk meer voor SP versie van Hardline de MP boeit me niet zo idd
Voor 50 euro wil ik de gok rustig wagenVlassie1980 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:00:
De Playstation TV is momenteel 49,99 bij BOL.com.
http://www.bol.com/nl/p/p...NLTWE002012-32Z63QRIODBJQ
Ik zit al langer te twijfelen om hem te halen omdat ik soms niet beneden op het grote scherm kan spelen. Zou makkelijk zijn als ik dan boven ongestoord verder kan gamen. De reviews zijn echter wisselend, de ene zegt dat ze nergens last van hebben terwijl de ander zegt dat er veel lag is. Ik heb alles netjes bekabeld en doe niks draadloos.
Speel wel vaak FIFA online, kan iemand me vertellen hoe dat werkt wanneer je via de PS TV gaat streamen?
Overigens zijn de minpunten wel terecht natuurlijk...maar dit is wel een hele leuk oplossing voor mijn tweede tv
Nu nog ergens een vita overnemen voor weinig geld
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Daar kun je kort of zijn... Want die is ook kort.WeAreLegion schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:49:
Ik heb Battlefield 4 algaat me eigelijk meer voor SP versie van Hardline de MP boeit me niet zo idd
Battlefield koop je niet voor de singleplayer en bij Hardline is die al helemaal slecht uitgewerkt.
Is dat zo? Zag er bij de gameplay trailers toen veelbelovend uit:Odutchgio schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:07:
[...]
Daar kun je kort of zijn... Want die is ook kort.![]()
Battlefield koop je niet voor de singleplayer en bij Hardline is die al helemaal slecht uitgewerkt.
Mmmmdutchgio schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:07:
[...]
Daar kun je kort of zijn... Want die is ook kort.![]()
Nou ja maar even over nadenken dan opzich kost het me zelf maar 17 euro
Moet eerlijk zeggen dat ik m zelf niet heb, die beta heeft niet genoeg overtuigd, BF4 is gewoon Battlefield zoals het hoort, Hardline is een skin daar overheen die ze voor de full-price verkopen.rwbk schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:08:
[...]
Is dat zo? Zag er bij de gameplay trailers toen veelbelovend uit:O
Meende dat uit reviews kwam dat je zo door die singleplayer heen was, en dat dus sowieso niet de moeite was om m te kopen, dat moest je dan doen voor de "vernieuwde battlefield 4 multiplayer" in een ander thema.
Summer sale in amerika is over. Is nu 50% Square enix sale en 50% off bij DMC games.
Ik ben gestopt met games kopen op US store eigenlijk sinds dollar nu erg prijzig is. toen ik dat nog deed was 60 dollar ongeveer 48 euro, en dat is nu bijna 55 euro. Maar goed ze hebben er wel leuke sales altijd.rwbk schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:18:
Summer sale in amerika is over. Is nu 50% Square enix sale en 50% off bij DMC games.
Rocket league update is er. Nieuwe auto's, levels enz. Wel tegen betaling.
Ik heb sinds vandaag een PS4, maar wil er graag GTA V op spelen. Wat me opvalt is dat hij in de officiele store schrikbarend duur is, maar bij de "gewone" winkel amper te krijgen is.
Dit is toch een vrij populair spel? Zelfs na een jaar betaal je bij de winkels waar hij op voorraad is nog ruim 55 euro?
Dit is toch een vrij populair spel? Zelfs na een jaar betaal je bij de winkels waar hij op voorraad is nog ruim 55 euro?
Je zegt het zelf al. Het is een vrij populair spel. Daarom is hij nog steeds voor die prijs te koop.Ballantines schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:11:
Ik heb sinds vandaag een PS4, maar wil er graag GTA V op spelen. Wat me opvalt is dat hij in de officiele store schrikbarend duur is, maar bij de "gewone" winkel amper te krijgen is.
http://www.budgetgaming.n...t+auto+v+(gta+5)_PS4.html
of kijk of je hem op Marktplaats kan kopen 2de hands. Scheelt namelijk nog al wat geld.
Verwijderd
PlayStation NL
Goat Simulator nu verkrijgbaar op #PS4 en #PS3! De eerste Goat Simulator inclusief GoatVR:
https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306
Goat Simulator nu verkrijgbaar op #PS4 en #PS3! De eerste Goat Simulator inclusief GoatVR:

Heb hem op de pc gekocht. 3 uur gespeeld. Kocht hem eigenlijk alleen maar door de hype rond die game. Maar wat was die game slecht, buggy en slecht geoptimaliseerd.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:18:
PlayStation NL
[afbeelding]
Staat ook in de beschrijving van de ps4 versierwbk schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:22:
[...]
Heb hem op de pc gekocht. 3 uur gespeeld. Kocht hem eigenlijk alleen maar door de hype rond die game. Maar wat was die game slecht, buggy en slecht geoptimaliseerd.

Goat Simulator is het nieuwste op het gebied van geitsimulatietechnologie: dit spel laat je kennismaken met next-gen geitsimulatie. Een geit worden is niet langer een fantasie: je droom is eindelijk uitgekomen!
In Goat Simulator moet je als geit zo veel mogelijk kapotmaken. Het spel is vergeleken met een old-school skate-spel, met dien verstande dat je geen skater bent maar een geit, en geen tricks uitvoert maar spullen kapotmaakt. Als je dingen in stijl verwoest, verdien je zelfs nog meer punten!
Vrijwaringsclausule
Goat Simulator is een ongelooflijk stom spel en om eerlijk te zijn, kun je je geld waarschijnlijk beter spenderen aan iets anders, zoals een hoelahoep of een stapel bakstenen. Of misschien moet je met vrienden geld bij elkaar leggen om een echte geit te kopen.
Belangrijkste eigenschappen
• Je kunt een geit zijn
• Krijg punten voor het kapotmaken van spullen: schep op en zeg tegen vrienden dat jij de alfageit bent
• In-game fysica boordevol bugs
• Moet je de nek van die geit zien
Dit stond er niet bij de release op de pc toendertijd.DigitalError schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:25:
[...]
Staat ook in de beschrijving van de ps4 versie![]()
Goat Simulator is het nieuwste op het gebied van geitsimulatietechnologie: dit spel laat je kennismaken met next-gen geitsimulatie. Een geit worden is niet langer een fantasie: je droom is eindelijk uitgekomen!
In Goat Simulator moet je als geit zo veel mogelijk kapotmaken. Het spel is vergeleken met een old-school skate-spel, met dien verstande dat je geen skater bent maar een geit, en geen tricks uitvoert maar spullen kapotmaakt. Als je dingen in stijl verwoest, verdien je zelfs nog meer punten!
Vrijwaringsclausule
Goat Simulator is een ongelooflijk stom spel en om eerlijk te zijn, kun je je geld waarschijnlijk beter spenderen aan iets anders, zoals een hoelahoep of een stapel bakstenen. Of misschien moet je met vrienden geld bij elkaar leggen om een echte geit te kopen.
• Je kunt een geit zijn
• Krijg punten voor het kapotmaken van spullen: schep op en zeg tegen vrienden dat jij de alfageit bent
haha inderdaad, je moet het ook echt alles behalve serieus nemen heb hem zelf ook op de pcDigitalError schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:25:
[...]
Staat ook in de beschrijving van de ps4 versie![]()
Vrijwaringsclausule
• Je kunt een geit zijn
Tot ik gisteren de trailer zag dacht ik serieus al die tijd dat dat hele spel een hoax was, zoiets stoms kon toch niet bestaan dacht ik
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Wordt vast een PS+ game gok ik, dus daar wacht ik wel op
poor Leno schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:32:
Wordt vast een PS+ game gok ik, dus daar wacht ik wel op

Inderdaad hehe en in verhouding zijn dat er nogal veel (vooral de komende jaren) dus dat er iets bij zit is niet eens zo heel grootDigitalError schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:33:
[...]
dit krijg je dus bij alle goedkope games te horen he
Verwijderd
Zijn naam verklaard veel: poor Leno.DigitalError schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:33:
[...]
dit krijg je dus bij alle goedkope games te horen he

Al kan ik niet ontkennen hetzelfde te doen.
Het is zo'n game die echt nergens op slaat maar wel grappig is om te spelen. Op de PC ook om die reden heel groot geworden.
Maar inderdaad, best een kanshebber voor Ps Plus dus wachten daar wel gewoon op.
Precies
Allesj gratiesj! 
Maar voor de geinteresseerden, het komt hiervandaan (Al sinds toen mn nickname en nog steeds een heel fijn nummertje
)
Maar voor de geinteresseerden, het komt hiervandaan (Al sinds toen mn nickname en nog steeds een heel fijn nummertje
En Ik zit nog steeds te wachten tot Toy Soldiers: War Chest op de PSN te vinden is
hij zou gister uit moeten komen op de US store staat hij al wel, dus hoop dat ze hem vandaag online zetten. De xbox360 was echt leuk om te doen
Holy shit, Dennis585 maakt een grap! Serieus de eerste keer dat ik dat voorbij zie komen.
We want more!!!
hahahaChrisLNFF schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:39:
[...]
Holy shit, Dennis585 maakt een grap! Serieus de eerste keer dat ik dat voorbij zie komen.
We want more!!!

Verwijderd
Goeie track en leuke video.poor Leno schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:38:
PreciesAllesj gratiesj!
Maar voor de geinteresseerden, het komt hiervandaan (Al sinds toen mn nickname en nog steeds een heel fijn nummertje)
[video]
EU store tegenwoordig ook op dinsdag he, dus zou er in principe dan bij moeten staan.WeAreLegion schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:38:
En Ik zit nog steeds te wachten tot Toy Soldiers: War Chest op de PSN te vinden ishij zou gister uit moeten komen op de US store staat hij al wel, dus hoop dat ze hem vandaag online zetten. De xbox360 was echt leuk om te doen
Dus komt die wel hier in de Store?
Denk dat je m uit de US store moet halen
mmmm zou volgens mij gewoon EU release moeten zijn, maar goed ga dat maar eens uitzoekendutchgio schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
EU store tegenwoordig ook op dinsdag he, dus zou er in principe dan bij moeten staan.
Dus komt die wel hier in de Store?
Denk dat je m uit de US store moet halen
Sommige zeggen dus blijkbaar 11 aug, en andere 12. Maar zou wel uit moeten komen dus moet maar even geduld hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 12-08-2015 13:04 ]
Misschien interessant: Er is een Kickstarter begonnen voor een vervolg op Rollcage, genaamd GRIP, voor PC en PS4. Het is een over-the-top arcade-racer met powerups, rijden op de muren en plafonds, wapens, vernietiging, enorme snelheden en dergelijke. Het spel heeft enige overeenkomsten met Mario Kart en Wipeout en wordt gebouwd in de Unreal Engine 4. Het spel ondersteunt splitscreen. Het ziet er al best leuk uit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aIRWKoWSZAg]
De prijzen zijn in Canadese Dollars (1 CAD is 0,68 EUR). Steunen vanaf een kleine €15 ($21 CAD) geeft je het spel zelf als deze uitkomt.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=aIRWKoWSZAg]
De prijzen zijn in Canadese Dollars (1 CAD is 0,68 EUR). Steunen vanaf een kleine €15 ($21 CAD) geeft je het spel zelf als deze uitkomt.
[ Voor 4% gewijzigd door geert1 op 12-08-2015 13:11 ]
Verwijderd
PlayStation Europe
New additions to PS Store Summer Sale: The Order 1886, The Crew, Assassin’s Creed Unity, more:
http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785
New additions to PS Store Summer Sale: The Order 1886, The Crew, Assassin’s Creed Unity, more:

Iemand ervaring met aanbieders die voor 25 euro digitale PS4 games verkopen? Blijkt dat je dan een account krijgt waar de game van te downloaden is.
Is dit te vertrouwen? Klinkt te mooi om waar te zijn lijkt mij...
WOW sa-weeeeeeet!geert1 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:05:
Misschien interessant: Er is een Kickstarter begonnen voor een vervolg op Rollcage, genaamd GRIP, voor PC en PS4. Het is een over-the-top arcade-racer met powerups, rijden op de muren en plafonds, wapens, vernietiging, enorme snelheden en dergelijke. Het spel heeft enige overeenkomsten met Mario Kart en Wipeout en wordt gebouwd in de Unreal Engine 4. Het ziet er al best leuk uit:
[video]

Instabuy!
is het ookBallantines schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:07:
Gewoon niet doenBallantines schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:07:
Iemand ervaring met aanbieders die voor 25 euro digitale PS4 games verkopen? Blijkt dat je dan een account krijgt waar de game van te downloaden is.
edit: hier onder het lange antwoord
[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 12-08-2015 13:11 ]
Dit soort grapjes NOOIT doen!Ballantines schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:07:

Je krijgt een account, die ze kunnen cancellen wanneer ze willen, zelfs nadat je alles hebt veranderd.
Op deze manier proberen ze een spel dat ze 1 keer hebben gekocht 100x door te verkopen. Op een gegevn moment kunnen ze hetzelfde spel/code aan iemand anders verkopen en dan kun jij niet meer spelen
Nice! Thanks voor de link. Ziet er weer tof uit.geert1 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:05:
Misschien interessant: Er is een Kickstarter begonnen voor een vervolg op Rollcage, genaamd GRIP, voor PC en PS4. Het is een over-the-top arcade-racer met powerups, rijden op de muren en plafonds, wapens, vernietiging, enorme snelheden en dergelijke. Het spel heeft enige overeenkomsten met Mario Kart en Wipeout en wordt gebouwd in de Unreal Engine 4. Het spel ondersteunt splitscreen. Het ziet er al best leuk uit:
[video]
DragonBall Xenoverse voor 39,99.. word toch wel moeilijk nu om het te laten liggenVerwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:06:
PlayStation Europe
[afbeelding]
Verwijderd
Battlefield 4™ voor €11,99 voor PS Plus-leden:
https://store.playstation...00049_00-BATTLEFIELD40000
Battlefield 4™ Premium Edition voor €27,99 voor PS Plus-leden:
https://store.playstation...00049_00-BF4PREMIUMEDITIO
Beetje jammer dat die price op PS4 niet klopt met wat het moet zijn voor the evil within voor 20 euro laat maar zitten dan
Verwijderd
Xenoverse is een aanrader , heb daar zeer veel plezier mee gehad.DigitalError schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:12:
[...]
DragonBall Xenoverse voor 39,99.. word toch wel moeilijk nu om het te laten liggen
Vooral als je het Dragon Ball universum een beetje kent
Thanks voor de tip. Dan beter iets meer geld uitgeven!poor Leno schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:10:
[...]
Dit soort grapjes NOOIT doen!![]()
Je krijgt een account, die ze kunnen cancellen wanneer ze willen, zelfs nadat je alles hebt veranderd.
Op deze manier proberen ze een spel dat ze 1 keer hebben gekocht 100x door te verkopen. Op een gegevn moment kunnen ze hetzelfde spel/code aan iemand anders verkopen en dan kun jij niet meer spelen
Verwijderd
Battlefield 4 en alle DLC opnieuw aan het downloaden omdat er 'nightmaps' aankomen:

PSN kan dus wel snel zijn gelukkig.

Nightmaps? Ff Googlen.
Ah, night maps...
Gratis voor iedereen!
Ah, night maps...

Gratis voor iedereen!
[ Voor 74% gewijzigd door SqueakyClean op 12-08-2015 13:55 ]
Nice! Speel je dan met ons mee?Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:49:
Battlefield 4 en alle DLC opnieuw aan het downloaden omdat er 'nightmaps' aankomen:
[afbeelding]
Bij mij is hij alleen snel het eerste half uur nadat ik de verbinding verbroken heb. Als ik dan download gaat het met bijna max., maar na een tijdje lijkt hij weer terug te zakken.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:49:
[afbeelding]
Sowieso als ik een nieuwe download start kan ik beter eerst de netwerkverbinding even uit en aanzetten bij de instellingen.
Sinds mijn nieuwe router is de NAT wel type 2 en dat maakt echt een wereld van verschil bij het connecten tijdens games. Nu ben ik meestal als eerste in de game in plaats van 10 min. te laat
Jaaa, wel wat minpuntjes hoor, waarom die hele opzet met die 3 sectors waardoor je constant moet wachten op laadschermen i.p.v. een simpel menu waar je gewoon je story mode kan volgen of dingen kopen etc.Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:16:
[...]
Xenoverse is een aanrader , heb daar zeer veel plezier mee gehad.
Vooral als je het Dragon Ball universum een beetje kent
Maar de verhaallijn zelf en het vechten is meer dan prima geen gehannes met combo's maar af en toe best pittig (zeker als je Power level niet al te hoog is) en je kan er echt veel uren in spelen, DragonBalls verzamelen kan zomaar een uur of 3/4 (wel repetitief maar goed) speeltijd creëren.
[ Voor 30% gewijzigd door Afvalzak op 12-08-2015 14:02 ]
DayumSqueakyClean schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:52:
Nightmaps? Ff Googlen.
Ah, night maps... [afbeelding]
Gratis voor iedereen!
Toch BF4 maar weer eens oppakken dan.
Op facebook zit er ook zo'n "zaak": PS4 games Klundert.Ballantines schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:07:
Ik post regelmatig berichten op zijn pagina maar iedere vorm van kritiek wordt gelijk verwijderd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ik ben iemand die van korte games houdt van 10 t/m 15 minuten per stuk.
En dan houdt ik een pauze, niet echt handig om mee samen te spelen in
een groeps sessie dus.
Maar voeg me gerust toe als jij / jullie dat niet erg vinden.
Aaaah shit man... ik game altijd 16-18 minuten.
Jammer man
Jammer man
Mijn idee ook.dutchgio schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:07:
[...]
Dayum![]()
Toch BF4 maar weer eens oppakken dan.
Van de week ff gespeeld weer, maar dat valt toch wel tegen... Dit spel is niet smooth 60fps iig., wat ff wennen is. Ik merkte dat vooral op Pearl Market. Ik wilde eigenlijk Final Stand gaan spelen maar die download schiet niet op...
Night maps lijken me gaaf. Wanneer komen ze eigenlijk uit? Kan er niet veel over vinden via Google.
Ja, maar jij bent getraind, hè...dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:13:
Jammer man
[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 12-08-2015 14:15 ]
Thats my kiwidvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:13:
Jammer man

dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:13:
Jammer man

Daarom ben ik gestopt met BF4. Als een potje iets langer duurde, was je Kiwi weer kwijt...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nooit doen! Dit is absoluut tegen de voorwaarden van zowel Sony als advertentiesites als marktplaats. In sommige gevallen gaat het ook nog eens om gestolen of gehackte accounts. Niet alleen is dit illegaal, je raakt ook je gekochte games vrij makkelijk weer kwijt.Ballantines schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:07:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Uitleg van ASNNetworks:
Misschien handig voor de topicwaarschuwing of de TS?ASNNetworks schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:39:
[...]
Daarnaast is dit gepatched sinds Firmware 2.50. Ze verkopen accounts met games. Je moet vervolgens de PS4 activeren en de game downloaden en inloggen met je eigen account. Daarna deactiveren zij de PS4 via de website (dit kan 1x per half jaar via de site). Hierdoor verkopen ze de game nogmaals aan iemand anders. Voor FW 2.50 werkten beide PS4 consoles. Dus de eerste PS4 die gedeactiveerd was, bleef nog actief staan. Dit noemen ze een 'ghost account'. Na deactivatie denkt de PS4 nog dat het systeem als actief staat, mits je niet inlogt op dat account. Vervolgens verkopen ze de game nogmaals aan een ander persoon die het weer kan activeren. En als laatst verkopen ze het als secundair account waarmee je alleen via het account kan spelen.
Dus: ze kopen een game en verkopen het 3x. Een keer als ghost (de eerste keer). Na deactivatie kunnen ze het weer verkopen als primary account. Vervolgens verkopen ze het account als secundair. Een game kost $60 (ze kopen allemaal ook via de US Store) en verkopen het voor €30-35 per primary en vaak rond €20 voor secondary. Dus $60 uitgeven en rond €80-90 ontvangen.
Dit werkt echter sinds 2.50 NIET MEER! Er wordt nu via de server gecheckt waardoor er maar één PS4 actief kan staan en dus de 'Ghost account' niet meer werkt. Resultaat: degene die de game als eerst heeft gekocht krijgt na een paar dagen een mooi slotje te zien. Degene die de game als 2e heeft gekocht heeft nergens last van. Maar je weet van te voren nooit welke je krijgt.
Ik heb een aantal keer ook games op deze manier gekocht (eBay staat er VOL mee) en een aantal vrienden ook. Ik besloot om er diep in te duiken en ben toen via trial en error achter gekomen hoe het precies in elkaar zit. Toen kwam ik dus erachter dat je 2 PS4's als primary kan instellen op deze manier. Ik besloot om het te testen met een eigen account en kon 1 account delen met 3 systemen simultaan. Games gekocht met het account van broertje (US Store) konden gespeeld worden op PS4 van een familielid (Ghost) op de PS4 van mijzelf (Primary) en PS4 van mn broertje (secundair). Ik kon zelfs nieuwe games via de PS Store doorpushen en ALLE 3 de PS4's kregen de game doorgepushed.
Na firmware 2.50 beta kreeg ik slotjes te zien bij 2 eBay games. Na fw 2.50 official kregen al mijn vrienden slotjes te zien bij bepaalde games. Na onderzoek kwam ik er dus achter dat de ghost accounts gechecked worden. Games die zijn geinstalleerd voor deactivatie via de website kregen een slotje, games die voor de 2e keer werden geactiveerd niet. Mijn PS4 behield alle games van mn broertje. De PS4 van de familielid kreeg op al die games een slotje.
Ik raad dus het kopen van games op deze manier STERK af. Als je een ghost account krijgt, krijg je na een tijdje een slotje.
P.S. Dit kan al sinds de launch van de PS4. Ik heb besloten om met niemand te delen HOE het precies werkt (veel mensen wisten wel af van eBay games etc, maar niet hoe ze het precies deden), omdat het als een lopend vuurtje dan gaat en snel zal worden gepatched. Ik deelde games dus met 2 anderen en betaalde maar $20 per spel. Helaas besloten veel mensen om geld te verdienen via eBay, Facebook, marktplaats etc en is het nu gepatched door Sony. Vandaar dat ik nu uitleg geef HOE het precies werkt, gezien het nu al aangepakt is door Sony.
Achja, dan maar weer $30 betalen per game
Excuses voor de lange post, maar gezien dit hier nooit eerder gepost is en zeer weinig mensen weten hoe het precies werkt besloot ik nu het gepatched is een uitgebreide uitleg te geven als waarschuwing voor degenen die van plan zijn games op deze manier te kopen.
Niet aan te raden dus!
P.P.S. Voor de duidelijkheid: dit staat los van account sharing met een vriend. Je kan prima games delen met een vriend door elkaars PS4 primary te maken. Daar is niks mis mee en zal gewoon blijven werken. Wat dus echter niet meer werkt is een account met 3 PS4's delen. Daar vallen dus eBay games onder. Account sharing = no problem. Primary accounts kopen (eBay etc) = patched.
Waar geef je zoiets aan als je het tegenkomt?
Bij Sony CEE?
Bij Sony CEE?
Is die premium versie het echt waard om te halen? Veel online zal ik niet spelen als ik hem haal :-)Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:13:
Battlefield 4™ voor €11,99 voor PS Plus-leden:
Verwijderd
Als je weinig tot niet online gaat spelen kun je het beste deze halen:SaURoN schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Is die premium versie het echt waard om te halen? Veel online zal ik niet spelen als ik hem haal :-)
€11,99 voor PS Plus-leden.
Premium heeft weinig met veel of weinig spelen te maken. De standaard maps zijn leuk maar ik zelf vind bijvoorbeeld de China maps het leukst, en dan heb je dus of Premium nodig, of je koopt die bijvoorbeeld los. Als je weinig zal spelen heb je denk ik wel voldoende aan de standaard maps, zijn er genoeg en die zijn ook het populairst qua servers.SaURoN schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Is die premium versie het echt waard om te halen? Veel online zal ik niet spelen als ik hem haal :-)
PSN: Maichel
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:16:
[...]
Als je weinig tot niet online gaat spelen kun je het beste deze halen:
€11,99 voor PS Plus-leden.
Ahh oke, thanks! Haal ik gewoon de normale versie en mocht ik wat "missen" of verslaafd raken, dan breid ik wel uit (dan maar iets meer betalen, dat risico neem ik dan) ;-)Maichel schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:28:
[...]
Premium heeft weinig met veel of weinig spelen te maken. De standaard maps zijn leuk maar ik zelf vind bijvoorbeeld de China maps het leukst, en dan heb je dus of Premium nodig, of je koopt die bijvoorbeeld los. Als je weinig zal spelen heb je denk ik wel voldoende aan de standaard maps, zijn er genoeg en die zijn ook het populairst qua servers.
Volgens mij gebeurt er weinig tegen. Zowel Marktplaats als Ebay staan vol met dit soort advertenties. Je kunt ze daar aangeven natuurlijk waardoor de advertentie in het beste geval weg gehaald zal worden.dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:00:
Waar geef je zoiets aan als je het tegenkomt?
Bij Sony CEE?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zie dat ze ook veel adverteren met hun e-mail en whatsapp. Daar zal wel niet veel actie tegen worden genomen.Bor schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:36:
[...]
Volgens mij gebeurt er weinig tegen. Zowel Marktplaats als Ebay staan vol met dit soort advertenties. Je kunt ze daar aangeven natuurlijk waardoor de advertentie in het beste geval weg gehaald zal worden.
Ik heb de desbetreffende pagina maar aangegeven bij Facebook als spam of poging tot oplichting,
maar ik denk niet dat Facebook daar iets mee zal doen.
Wellicht kennen ze de policy van Sony en Playstation toch niet, dus de pagina zal wel blijven bestaan
Dan maar een beetje blijven trollen op die pagina
Wellicht kennen ze de policy van Sony en Playstation toch niet, dus de pagina zal wel blijven bestaan
Heb het ook maar gerapporteerd, als we dat nou allemaal ff doen..
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Heb ze elke keer al aangegeven bij Sony gebeurd gewoon niets mee.dvdkiwi schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:52:
Ik heb de desbetreffende pagina maar aangegeven bij Facebook als spam of poging tot oplichting,
blijkbaar krijgen we nu ook nog 90 cent ps+ kortingVerwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:30:
[...]
€8,99 voor de PS4 versie.
Elke cent is mooi meegenomen, de crisis is bij sommige mensen nog vol voelbaarDigitalError schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:56:
[...]
blijkbaar krijgen we nu ook nog 90 cent ps+ korting
Overigens gave game GRIP! Misschien maar backen....1 van de weinige projecten waar ook echt al veel gedaan is voor de game en het de ontwikkeling verder helpt en dat ze niet nog moeten beginnen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Verwijderd
Korting te over overal inderdaad.
-------------------------------------------
Over de releasedatum van de Night Maps voor Battlefield 4 is dit bekend:
Night Operations is due out in September.
-------------------------------------------
Over de releasedatum van de Night Maps voor Battlefield 4 is dit bekend:
Night Operations is due out in September.
Hmm dit is wel weer die BF4 aanbieding waar ik tijdje terug ook al naar op zoek was. Opzich 12 euro is wel netjes! 15 erbij voor premium is ook nog wel oke.
Btje jammer dat ik op dit moment zat te gamen heb. Moet eigenlijk The Witcher nog uitspelen. Laatst Destiny gekocht voor 10.- en ondertussen nog Fifa en Fallout besteld.. Daarnaast nog ESO en driveclub die ik te weinig speel.
BF4 heb ik op de release al gespeeld, maar door alle problemen weer weg gedaan. Toch was het helemaal geen verkeerd spel. Misschien toch maar een 2e kans geven.
Btje jammer dat ik op dit moment zat te gamen heb. Moet eigenlijk The Witcher nog uitspelen. Laatst Destiny gekocht voor 10.- en ondertussen nog Fifa en Fallout besteld.. Daarnaast nog ESO en driveclub die ik te weinig speel.
BF4 heb ik op de release al gespeeld, maar door alle problemen weer weg gedaan. Toch was het helemaal geen verkeerd spel. Misschien toch maar een 2e kans geven.
Thx! Stonden er nog zat , nu een minder iigPixelmagic schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:22:
[...]
MM Dordrecht had er zat afgelopen zaterdag, wel opletten, niet alleen op Jet Black selecteren want er staan ook 11xx tussen met die naam.
Verwijderd
PlayStation Europe
Tales from the Borderlands Episode 4 hits PS4 & PS3 on 18th August. Screens and info here:
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785
Tales from the Borderlands Episode 4 hits PS4 & PS3 on 18th August. Screens and info here:
http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Ja inderdaad 11,99 voor Battlefield 4, zoals hierboven ook al tig keer vermeld staat. Toch bedankt om het nogmaals te vermelden.bram1984 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:24:
12 Euro voor BF4?? Haluuuuhhh.
OT
Iemand de game Everybody gone Rapture gespeeld? Is het wat of is het gewoon weer een hype game die zijn verwachtingen niet waarmaakt.
Mja maar zonder DLC kun je eigenlijk niet leuk meer meedoen online. En laat die DLC nou net 20 euro extra (minimaal) kosten.bram1984 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:24:
12 Euro voor BF4?? Haluuuuhhh.
Ik vind hem wel aardig, maar het moet je ding zijn. Het is een trage game met veel focus op dialoog en veel zelf zoeken. Het zit wel aardig in elkaar en ziet er allemaal wel mooi uit.rwbk schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:28:
[...]
Ja inderdaad 11,99 voor Battlefield 4, zoals hierboven ook al tig keer vermeld staat. Toch bedankt om het nogmaals te vermelden.
OT
Iemand de game Everybody gone Rapture gespeeld? Is het wat of is het gewoon weer een hype game die zijn verwachtingen niet waarmaakt.
Qua nadelen echter. Ten eerste loopt je hoofdpersoon te traag. Er is wel een sprint, maar die werkt echt niet als gewenst en zelfs die mag wel harder. Dan heb je dat vooral ronddraaien de graphics niet echt ten goede komen. Duidelijk geen 30fps. En wat me ook stoort is dat veel deuren gewoon gesloten zijn of zelfs hele huizen dicht zitten. Leuk dat ze zeggen dat je overal kunt komen en alles zelf mag ontdekken, maar dan moet je wel deuren open zetten (ook al is er niks). Ik bedoel, ik heb het idee dat 75% van de deuren gewoon dicht zit. Dat voelt wat te geforceerd.
En omdat je alles op je eigen manier ontdekt en de dialogen daardoor niet op elkaar volgen, is het lastig om het hele verhaal mee te krijgen. Veel stemmen lijken ook nog eens op elkaar, dus zonder ondertiteling wordt het nog lastiger.
En hij schijnt ook maar 6 uur te duren.
Begrijp me niet verkeerd, het is een originele game met leuk verhaal en aparte setting, maar het is goed dat ie niet voor full-price in de winkels ligt. Ik had vooral van de exploratie wel wat meer verwacht.
Verwijderd
De SP is nou ook niet echt hoogstaand hoorbram1984 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:01:
[...]
Ga begrijpend lezen zuurpruim. Er staan vraagtekens in mijn post en het laatste woord insinueert dat ik de game dus ga halen waaruit mijn enthousiasme voor de lage prijs naar voren komt. Als je je daar al aan stoort kun je beter niet meer op fora zitten.
@Martin: vooralsnog niet eens van plan de MP te doen. Mooie prijs voor de SP. Die heb ik altijd al eens willen doen.
Ben nu net klaar met South Park the stick of truth..
En ik heb er toch een aantal keer hard om gelachen , vooral die Randy blijft geniaal
Geen top game , laat dat duidelijk zijn.... Maar zeker wel grappig af en toe
Ga nu vanavond dan maar eens Rocket League proberen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2015 19:37 ]
Battlefield is prima te spelen zonder dlc. De meeste spelers spelen juist op de basis mappen.Mja maar zonder DLC kun je eigenlijk niet leuk meer meedoen online. En laat die DLC nou net 20 euro extra (minimaal) kosten.
Dit is een hele mooie prijs voor bf4 en als je het spel toch hebt zou ik gewoon eens de multiplayer proberen.@Martin: vooralsnog niet eens van plan de MP te doen. Mooie prijs voor de SP. Die heb ik altijd al eens willen doen.
Misschien is het wel leuk
Verwijderd
Haha ,
In dat opzicht is het perfect logisch
Dat heb ik met the order ,
Hoorde overal verhalen dat die hartstikke kort was , dus nog niet gekocht.
Nu staat die in de store voor 26 euro
Waarom zou je hem dan digitaal kopen? Op marktplaats heb je hem voor 15 euro en je verkoopt hem daarna weer voor 15 euro. Just saying.
PSN klapt weer aardig vaak er uit vanavond, meer mensen last van?
automation fanboy
Ik niet maar we speelden net battlefield 4 en er was wel veel lagg. En er klapte 1 iemand uit.Punkbuster schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:12:
PSN klapt weer aardig vaak er uit vanavond, meer mensen last van?
Tja soms heeft het spel wel wat last van flinke framedrops. Waar dat aan ligt is mij ook een raadsel. Ik merk het vaak enrom op Locker: druk chokepoint op C onderin: een instortende toren, veel smoke, veel shotguns, etc... dan kan het wel eens stotteren...SqueakyClean schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 14:13:
[...]
Mijn idee ook.
Van de week ff gespeeld weer, maar dat valt toch wel tegen... Dit spel is niet smooth 60fps iig., wat ff wennen is. Ik merkte dat vooral op Pearl Market. Ik wilde eigenlijk Final Stand gaan spelen maar die download schiet niet op...![]()
Night maps lijken me gaaf. Wanneer komen ze eigenlijk uit? Kan er niet veel over vinden via Google.
verder komen de Night map (alleen Zavod vooralsnog) in september als onderdeel van de summer patch...
Wil je ze al spelen, even via Origin op de PC Battlefield 4 Community Test Environment (CTE) downloaden (gratis voor console Premium spelers).
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hebben jullie ook weleens een skin voor je PS4 gekocht?
Ben een enorme fan van Destiny geworden, en zou graag deze kopen.
Vind zeker de PS4 skin erg mooi, de controller gaat wel. Gaat het aanbrengen echt zo makkelijk?

Te vinden op: http://www.consoleskins.n...sole/destiny-ps4-console/
Ben een enorme fan van Destiny geworden, en zou graag deze kopen.
Vind zeker de PS4 skin erg mooi, de controller gaat wel. Gaat het aanbrengen echt zo makkelijk?

Te vinden op: http://www.consoleskins.n...sole/destiny-ps4-console/
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
CTE zou toch ook naar de consoles komen?Jeroenimoes schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 02:41:
[...]
Tja soms heeft het spel wel wat last van flinke framedrops. Waar dat aan ligt is mij ook een raadsel. Ik merk het vaak enrom op Locker: druk chokepoint op C onderin: een instortende toren, veel smoke, veel shotguns, etc... dan kan het wel eens stotteren...
verder komen de Night map (alleen Zavod vooralsnog) in september als onderdeel van de summer patch...
Wil je ze al spelen, even via Origin op de PC Battlefield 4 Community Test Environment (CTE) downloaden (gratis voor console Premium spelers).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Battlefield 4 spelen voor de singleplayer is geniaal! Je denkt halverwege te zijn? volgende dag, hele save game weg. Try again!
Nee, BF spelen voor de singleplayer is niet slim, de meeste BF spelers weten dat DICE gewoon geen bug vrije games kan afleveren, en helaas is save corruption een aardige bug.
Helaas staat m'n PS4 toch wat stof te verzamelen de laatste tijd
grotendeels in afwachting van een aanbieding voor Bloodborne, anders voor wat andere leuke games. Helaas te weinig tijd om echt te verdiepen in de games als DA:I en Witcher 3
Nee, BF spelen voor de singleplayer is niet slim, de meeste BF spelers weten dat DICE gewoon geen bug vrije games kan afleveren, en helaas is save corruption een aardige bug.
offtopic:
Voordat je begint "ja maar ik heb er geen last van, dus het is geen probleem". Ik ben afgelopen week 3x een save game kwijt geraakt
Voordat je begint "ja maar ik heb er geen last van, dus het is geen probleem". Ik ben afgelopen week 3x een save game kwijt geraakt
Helaas staat m'n PS4 toch wat stof te verzamelen de laatste tijd
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bloodborne heb ik van de week (zondag) via de PS Store voor €35,99 gekochtcorset schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:30:
Battlefield 4 spelen voor de singleplayer is geniaal! Je denkt halverwege te zijn? volgende dag, hele save game weg. Try again!
offtopic:
Helaas staat m'n PS4 toch wat stof te verzamelen de laatste tijdgrotendeels in afwachting van een aanbieding voor Bloodborne, anders voor wat andere leuke games. Helaas te weinig tijd om echt te verdiepen in de games als DA:I en Witcher 3
Nog steeds niet gefixed dus?corset schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:30:
offtopic:
Helaas staat m'n PS4 toch wat stof te verzamelen de laatste tijdgrotendeels in afwachting van een aanbieding voor Bloodborne, anders voor wat andere leuke games. Helaas te weinig tijd om echt te verdiepen in de games als DA:I en Witcher 3
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ga er maar niet van uit dat er uberhaupt iets gefixed wordt door Dice als het geen MP is. Helaas erg jammer, maar ja, het is al tijden bekend dat ze liever de SP spelers gewoon vergeten.Erulezz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:10:
[...]
Nog steeds niet gefixed dus?Ik had er ook een aantal keren last van dat mijn save weg was. Ik heb toen de game maar in een stuk uitgespeeld zonder naar het hoofdmenu te gaan. Jammer dat zo'n bug het helemaal verpest eigenlijk want het is best een leuke singleplayer.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gister begonnen met Thief op de PS4. Lag eigenlijk al een hele tijd in de kast maar verwachtte er weinig van dus hij was nog niet aan bod gekomen. Ik moet zeggen dat hij me toch positief heeft verrast. Leuke game om te spelen, graphics zijn in orde en het loopt allemaal soepel. Het freerunnen in first person voelt ook realistisch en geeft een kick. Al met al niks mis met deze game!
Ik zou zelf de premium versie niet kopen. Er zitten in de standaard versie genoeg maps die vollop gespeeld worden en over 4 maanden zullen heel veel mensen overstappen naar Star Wars.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:25:
Hmm dit is wel weer die BF4 aanbieding waar ik tijdje terug ook al naar op zoek was. Opzich 12 euro is wel netjes! 15 erbij voor premium is ook nog wel oke.
Voor die 4 maanden zou ik lekker de vanilla versie kopen. Mooie prijs hoor, die 12 eurootjes!
Bloodborne zeker halen voor de aanbieding die er nu is! Het is eeuwen geleden dat progressie in een game zoveel voldoening gafcorset schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 08:30:
offtopic:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Die game heb ik heel snel aan de kant gegooid. De stealth mechanis zijn zo slecht uitgewerkt. Guards spotten je volledig random. Soms ren je voor ze langs en zien ze je niet, en andere keren sta je in de schaduw en zien ze je terwijl ze met hun rug naar je toe staan.Heaget schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:12:
Gister begonnen met Thief op de PS4. Lag eigenlijk al een hele tijd in de kast maar verwachtte er weinig van dus hij was nog niet aan bod gekomen. Ik moet zeggen dat hij me toch positief heeft verrast. Leuke game om te spelen, graphics zijn in orde en het loopt allemaal soepel. Het freerunnen in first person voelt ook realistisch en geeft een kick. Al met al niks mis met deze game!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link