[PS4] PlayStation 4 - deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 151 Laatste
Acties:
  • 677.920 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Uncharted collectie is zeker een aanrader als je de games nog niet hebt gedaan!

Ik heb Batman verkocht, nu met Bloodborne begonnen. Met de beperkte game tijd die ik heb ben ik nog wel ff zoet met die game, eerste game van From voor me.

Heb ook TW3 nog liggen, wat ook een super uitgebreide game is. En dan tussendoor wat raggen in MKX. Dus heb voorlopig nog genoeg te doen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Everybody's Gone to the Rapture is vandaag uitgekomen. Ben benieuwd, Dear Esther kon me bekoren destijds.

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 11-08-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
bram1984 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:20:
Nieuwe Tomb Raider demo. Stuk beter dan alles wat ze tot nu toe hebben laten zien. Ik moet wel zeggen dat het gekreun en gesteun van Lara en de talloze QTE's events wel wat minder hadden gemogen. Daarbij wordt er wel heel veel van Uncharted gekopiëerd (alles nagenoeg), maar is eigenlijk alles van een lager niveau. Tot nu toe kan ik niet zeggen dat ik het heel erg vind iets langer te moeten wachten, eerlijk gezegd.

[video]
Wow, gaaf zeg! Geen Uncharted gespeeld dus geen ervaring mee :+ Maar dit ziet er cool uit!

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50
bram1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 04:02:
[...]

Tomb Raider is nooit een lineaire cinematische actiegame geweest. Op dat vlak vind ik Uncharted dus geen kopie nee. Dat heeft niks met een PS bril te maken. Het is 3rd person en je gaat op avontuur, zoekend naar een schat. En daar houdt de vergelijking wel op. Tot TR 2013. Dus ja, wat mij betreft probeert de nieuwe TR franchise wel heel hard om Uncharted te zijn.
Misschien heeft de nadruk bij Tomb Raider nooit echt op karakters gelegen (alleen 1 met 2 hele sterke punten :+ ), maar het is altijd wel lineair geweest en had altijd wel een verhaal. Zo als uncharted was het echter niet. Net als dat je vroeger veel vaker dieren aan het afmaken was, is dat nu ook omgeslagen naar badguys. Maar toch vond ik het altijd wel vermakelijk. Maar je kunt niet ontkennen dat ze beiden wel van elkaar geleend hebben. Ondertussen zijn het beiden wel wat meer naar elkaar toegeschoven, maar ergens vind ik dat niet erg.
Punt is in ieder geval dat Uncharted ook een keer de credits voorbij komen en je dan toch wat anders kunt/moet doen. Ik zie niet waarom je het 1 óf het ander moet doen en niet gewoon allebei kunt doen. En qua welke beter is, doet dat er echt toe?

Overigens had TR2013 wel stukken waar je wat meer vrijheid kreeg, maar dat was een beetje ala Mafia 2: wel deel Open World, maar niet echt de vrijheid om zelf te kiezen wat te doen, was altijd wel een lineair doel (beetje ook als de achtervolging uit de E3 demo van Uncharted, lijkt vol opties maar eigenlijk valt dat wel mee). En dit lijkt bij deze demo ook gewoon een tombe die je gaat roven (hoe origineel haha), om vervolgens weer ergens anders heen te gaan.

En ja, het begin vond ik ook nog niet echt mooi, maar ze hebben nog even. Uncharted zal het hoe dan ook wel winnen, die staan toch wel bekend om betere graphics te kunnen weergeven (net als dat Rockstar altijd wat meer weet te persen uit hardware). Wel jammer blijft dat Uncharted hierna niet meer verder gaat. Tomb Raider zie ik nog wel even verder gaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
bram1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 04:02:
[...]

Tomb Raider is nooit een lineaire cinematische actiegame geweest. Op dat vlak vind ik Uncharted dus geen kopie nee. Dat heeft niks met een PS bril te maken. Het is 3rd person en je gaat op avontuur, zoekend naar een schat. En daar houdt de vergelijking wel op. Tot TR 2013. Dus ja, wat mij betreft probeert de nieuwe TR franchise wel heel hard om Uncharted te zijn.
Tomb Raider heeft sinds de reboot in 2013 inderdaad flink geleend van Uncharted. Maar tijdens het spelen van TR 2013 had ik niet het gevoel alles al gezien te hebben. Ik heb me goed vermaakt met het spel en het heeft toch wel een eigen gevoel, ten opzichte van Uncharted. Ook de gameplay is niet identiek, bijvoorbeeld als je kijkt naar het craften in Tomb Raider. En de opzet van verhaal en karakters is anders, met Lara als beginnende avonturier.

En natuurlijk heeft Uncharted in eerste instantie juist leentjebuur gespeeld bij Tomb Raider (naast Indiana Jones waar ze beide weer veel aan te danken hebben). Uncharted moderniseerde de third person adventure, en Tomb Raider maakte gebruik van de vooruitgang die Naughty Dog had geleverd aan het genre. Dat gebeurt in elk ander genre ook. Er zijn vele tientallen shooters die heel veel hetzelfde doen; hetzelfde met race-games en andere genres. Het maakt mij dus niet heel veel uit dat het op Uncharted lijkt, en dat Tomb Raider hiermee wat meer richting lineair / cinematisch gaat. Er is naar mijn mening wel ruimte voor beide in de markt, en Tomb Raider was altijd al min of meer lineair (maar op een andere manier; je werd in oudere delen minder aan het handje genomen).

Lara lijkt nog altijd wat te veel schade te lijden aan grote valpartijen en ongelukken, waar ze dan maar heel kort last van heeft. Dat zou wat realistischer mogen, ook al snap ik dat de makers willen laten zien dat ze een lijdensweg doormaakt op weg naar succes. Haar skills zijn nog groeiende, ze maakt fouten en heeft soms pech. Dat is allemaal prima, maar Lara wordt iets te veel als onoverwinnelijk neergezet. Daarnaast zijn er nog wat te veel Quick Time Events, maar het grootste deel van de gameplay is wel direct dus het lijkt me nog acceptabel. Het gebrek aan grote tombes met puzzels lijkt in deze nieuwe game opgelost te worden, dus ik heb er zin in.

Ik verwacht dat Rise of the Tomb Raider een prima game wordt. Uncharted 4 heeft goede kans om daar nog een stukje overheen te gaan, maar dat maakt Tomb Raider niet gelijk oninteressant. Voor mij niet althans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

SqueakyClean schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:33:
[...]

Nog interesse in de code?

Iemand hier een idee hoe je je aanmelding van de Blops 3 beta kan controleren? Ik heb een beta code verzilverd, maar nooit een emailtje oid gehad...
Bedankt voor de code! :*) Ik krijg overigens ook geen bevestiging via e-mail, dus dat zal wel normaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
Ik vond Tomb Raider Underworld (2008) ook al op Uncharted lijken.
Of lijkt Uncharted op TR Underworld?
Tomb Raider heeft mij altijd wel wat meer geboeid dan Uncharted.

Wil je geen TR spelen omdat ie teveel op Uncharted lijkt, dan koop je 'm niet toch.
Andersom precies hetzelfde.
Of je speelt ze beiden omdat het je geen flaus aus maakt en omdat het nu eenmaal toffe games zijn ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TR wordt gewoon een day one voor mij hoor. Ik ben wel een action adventure freak. Maar ik had het wel toffer gevonden als de oude vibe er weer in zou zitten. Gigantische puzzels waar je 2 uur mee bezig zou zijn. Iets minder actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation NL ‏

Everybody's Gone To The Rapture is vanaf vandaag beschikbaar in de PS Store exclusief voor #PS4. Download 'm hier:

https://store.playstation...&adbpl=tw&adbpr=168456306

€15,99 voor PS Plus-leden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Interessant. Als AC Unity uit is koop ik m misschien wel :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:08:
Ik vond Tomb Raider Underworld (2008) ook al op Uncharted lijken.
Of lijkt Uncharted op TR Underworld?
Tomb Raider heeft mij altijd wel wat meer geboeid dan Uncharted.

Wil je geen TR spelen omdat ie teveel op Uncharted lijkt, dan koop je 'm niet toch.
Andersom precies hetzelfde.
Of je speelt ze beiden omdat het je geen flaus aus maakt en omdat het nu eenmaal toffe games zijn ;)
De oude TRs waren toch meer gericht op de puzzels en minder op de actie en had een Idiana Jones vibe: zoeken naar schatten met puzzels en vallen.

Uncharted is toen gekomen met een actie georiënteerd concept, waarbij de puzzels een wat mindere rol speelde. TR is daarna steeds meer gaan lijken op Uncharted, met veel meer actie.

Dat vind ik ook wel een beetje jammer van TR2013: ik heb tot nog toe meer geslopen en afgemaakt dan dat gave puzzels opgelost. Nu ga ik deze nog verder spelen en ik verwacht dat dit beter wordt, maar het viel me wel op. Voorheen speelde het af in een onontdekte "lege" wereld en nu ren je rond met overal vijanden om je heen.
Daarom alleen al laat ik TR liggen, omdat Uncharted dit allang heeft geperfectioneerd. Dat ze er ook nog een timed exclusive van hebben gemaakt, houdt me alleen maar meer tegen. Dan nog Uncharted 4... ik pik 'm wel uit de budgetbak. :w

De remasters zijn voor mij wel een Day One buy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:49
Heb mijn stick kapot van wireless Sony headset 2.0. Heb door Sony vandaag een nieuwe stick ontvangen maar deze is niet gekoppeld aan mijn headset. Hoe doe ik dit? Kan niet via Bluetooth apparaten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

nickdew schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:09:
Heb mijn stick kapot van wireless Sony headset 2.0. Heb door Sony vandaag een nieuwe stick ontvangen maar deze is niet gekoppeld aan mijn headset. Hoe doe ik dit? Kan niet via Bluetooth apparaten:(
Geen idee of dit werkt, maar google komt met:
http://www.reddit.com/r/P...ony_gold_wireless_headset

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

SqueakyClean schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:21:
[...]

De oude TRs waren toch meer gericht op de puzzels en minder op de actie en had een Idiana Jones vibe: zoeken naar schatten met puzzels en vallen.

Uncharted is toen gekomen met een actie georiënteerd concept, waarbij de puzzels een wat mindere rol speelde. TR is daarna steeds meer gaan lijken op Uncharted, met veel meer actie.

Dat vind ik ook wel een beetje jammer van TR2013: ik heb tot nog toe meer geslopen en afgemaakt dan dat gave puzzels opgelost. Nu ga ik deze nog verder spelen en ik verwacht dat dit beter wordt, maar het viel me wel op. Voorheen speelde het af in een onontdekte "lege" wereld en nu ren je rond met overal vijanden om je heen.
Daarom alleen al laat ik TR liggen, omdat Uncharted dit allang heeft geperfectioneerd. Dat ze er ook nog een timed exclusive van hebben gemaakt, houdt me alleen maar meer tegen. Dan nog Uncharted 4... ik pik 'm wel uit de budgetbak. :w

De remasters zijn voor mij wel een Day One buy. :)
De puzzels vind je voornamelijk in de tombes die je her en der in het spel tegenkomt. Deze maken echter geen deel uit van het verhaal. Maar ik vond TR2013 juist een gigantische verrassing. Ik was vanaf het eerste moment aardig hooked en het spektakel wordt alleen maar groter.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
bram1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:12:
TR wordt gewoon een day one voor mij hoor. Ik ben wel een action adventure freak. Maar ik had het wel toffer gevonden als de oude vibe er weer in zou zitten. Gigantische puzzels waar je 2 uur mee bezig zou zijn. Iets minder actie.
Er zitten ook meer en grotere puzzels in (of ze 2 uur duren weet ik niet, maar toch). Je ziet hier ook een demo met dat je dus ergens een tomb aan het raiden bent, vechten staat er minder centraal. En zolang de combat vermakelijk is, maakt het me niet uit. Als het maar niet constant doorgaat en vijanden echt overal gaan spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:53
Krijgen we nu wel nieuwe sales ? Vorige week kregen we niets wat daar de reden van was weet ik ook niet. Want Amerika kreeg wel gewoon nieuwe sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
Krijgen we nu wel nieuwe sales ? Vorige week kregen we niets wat daar de reden van was weet ik ook niet. Want Amerika kreeg wel gewoon nieuwe sales.
Wij hadden al een sale lopen en die loopt tot en met vandaag, dus nieuwe zal denk ik pas morgen zijn. Amerika heeft die sale namelijk niet vandaar dat die wel nieuwe kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yep, ze hebben gezegd op 12 augustus met nieuwe aanbiedingen te komen.
Smoonshine schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

De puzzels vind je voornamelijk in de tombes die je her en der in het spel tegenkomt. Deze maken echter geen deel uit van het verhaal. Maar ik vond TR2013 juist een gigantische verrassing. Ik was vanaf het eerste moment aardig hooked en het spektakel wordt alleen maar groter.
Ik moet 'm gewoon verder spelen, want het speelt tot nog toe lekker weg. Ik heb de eerste tombe (vliegtuig) gehad en dat vond ik tot nog toe het gaafst. Ook een beetje zoeken naar verborgen items is leuk.
Het valt me alleen op dat het (tot nog toe) veel gaat om t afschieten van beesten en slechterikken en dat heb je in heel veel games. Ik hoopte meer op een verhaal rond ontdekken en schatzoeken.

Maar ik zal 'm van de week weer eens aanzwengelen! :)

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 11-08-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
WeAreLegion schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:46:
[...]

Wij hadden al een sale lopen en die loopt tot en met vandaag, dus nieuwe zal denk ik pas morgen zijn. Amerika heeft die sale namelijk niet vandaar dat die wel nieuwe kregen.
Amerika had Summer sale week 1 die begon tegelijk met die van ons. Daarna hadden zij een Week 2 en wij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:01:
[...]

Amerika had Summer sale week 1 die begon tegelijk met die van ons. Daarna hadden zij een Week 2 en wij niet.
Okay die van ons loopt tot en met vandaag dus denk dat ze hem morgen pas updaten met nieuwe dingen. Ik zit te wachten tot Toy Soldiers online komt om te kopen heb me erg vermaakt op de xbox met dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
WeAreLegion schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:02:
[...]

Okay die van ons loopt tot en met vandaag dus denk dat ze hem morgen pas updaten met nieuwe dingen. Ik zit te wachten tot Toy Soldiers online komt om te kopen heb me erg vermaakt op de xbox met dat spel.
Ik hoop eigenlijk op een Discount van WWE2k15 nu staat hij erin voor 25 maar dat was hij al xD

Ik dacht dat playstation voortaan altijd op dinsdag werd vernieuwd?

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 11-08-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:04:
[...]

Ik hoop eigenlijk op een Discount van WWE2k15 nu staat hij erin voor 25 maar dat was hij al xD

Ik dacht dat playstation voortaan altijd op dinsdag werd vernieuwd?
mmmm dacht dat dat alleen met de plus games was geen idee eigenlijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door WeAreLegion op 11-08-2015 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:50

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Als ze nou RE: remake eens in de aanbieding doen..

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Win the ultimate PS4 gaming set-up, worth over €14,000, in our biggest ever competition:

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMIF8y2UwAAEKIW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:29:
PlayStation Europe ‏

Win the ultimate PS4 gaming set-up, worth over €14,000, in our biggest ever competition:

http://blog.eu.playstatio...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

[afbeelding]
Wilde de vragen beantwoorden krijg ik de volgende:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMIK_wuWIAABAjG.jpg

Waar is de optie PlayStation2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odieus schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:32:
[...]

[afbeelding]

Ik heb PS One gekozen, maar ik dacht ook aan een PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Ik heb PS One gekozen, maar ik dacht ook aan een PS2.
PSOne is uit 1995, PSP uit 2005, Playstation 3 uit 2007 en PlayStation 4 2013, leuk zo'n prijsvraag :P

Duidelijk de PSOne is uit 2000, plaatje laat echter PS2 zien wat voor verwarring zorgt.

[ Voor 25% gewijzigd door Odieus op 11-08-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Beetje waardeloze vraag idd. niet 1 van die systemen is uit 2000 haha

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

[...]

[afbeelding]

Nergens, want die is dan ook niet nodig.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-10 09:01

Scrummie

Think different

Ken je klassiekers jongens, PSone komt uit 2000, de verbeterde versie van de eerste Playstation.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Dan heb ik niks gezegd ;) Zelf alleen een Playstation gehad, dacht dat ze het daar over hadden. Nooit geweten dat ze later een verbeterde versie op de markt hebben gebracht. Dacht dat de PlayStation 2 de eerste was die ook daadwerkelijk online kon.

[ Voor 95% gewijzigd door Odieus op 11-08-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Scrummie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:42:
Ken je klassiekers jongens, PSone komt uit 2000, de verbeterde versie van de eerste Playstation.
Fail... klopt idd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrummie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:42:
Klopt en ik kon em inderdaad.

PlayStation 1 was de eerste en jaren daarna kwam de PS One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:56:
[...]

Klopt en ik kon em inderdaad.

PlayStation 1 was de eerste en jaren daarna kwam de PS One.
Maar met de one kon je toch niet online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:06
Dit dus...bovendien is het plaatje toch echt een playstation 2 die in 2000 is uitgebracht
SmooK schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:11:
[...]

Maar met de one kon je toch niet online?

[ Voor 5% gewijzigd door Koko71 op 11-08-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus

Odieus

Onuitstaanbaar

Koko71 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:13:
Dit dus...bovendien is het plaatje toch echt een playstation 2 die in 2000 is uitgebracht
[...]
Dat dacht ik dus ook, ligt het toch niet aan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:55
halverwege de levensduur van de 2 werd er een accessoire uitgebracht waarmee je online kon, had je ook nog een disk voor nodig, heel omslachtig. Volgens mij was dit de eerste keer dat dit kon met een playstation. Je kreeg er ook nog socom bij geloof ik. Daarnaast is die foto inderdaad van een ps2(de laatste keer dat ze memory cards gebruikten.

edit,

Het ging om deze badboy http://www.amazon.com/Pla...k-Adaptor-2/dp/B000051QDD

[ Voor 61% gewijzigd door RaijRaij op 11-08-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Odieus schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:38:
[...]

PSOne is uit 1995, PSP uit 2005, Playstation 3 uit 2007 en PlayStation 4 2013, leuk zo'n prijsvraag :P
PSOne is uit 2000, playstation 1 is uit 1995

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Sony dacht weer aan mij en gaf mij een gratis thema. Dadelijk maar even de code invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Odieus schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:20:
[...]

Dat dacht ik dus ook, ligt het toch niet aan mij :)
Inderdaad; de vraag klopt op meerdere manieren niet. De afbeelding is van een Playstation 2, wat tevens de eerste Playstation was die online kon*. Maar deze console komt niet uit 2000, en staat ook niet bij de antwoorden, dus er is geen goed antwoord |:(

*) Dat kon overigens alleen als je de PlayStation 2 Network Adaptor erbij kocht (de netwerkadapter zat vanaf de PS2 Slimline ingebouwd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb ook maar even meegedaan met die prijsvraag :)
[afbeelding]

Dat klopt volgens mij inderdaad niet. Ze tonen als hint ook al de PlayStation 2.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

New on PS Store this week: Everybody’s Gone to the Rapture, Goat Simulator, more. Full list:

http://blog.eu.playstatio...4&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMIaOYMUAAAdKqQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Als mensen zich nog willen opgeven voor de Rainbow Six Siege gesloten bèta, hier geven ze nog gratis codes weg: http://www.playstationlif...ta-code-giveaway#/slide/1

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 12:57

Griffin

Is mythical

[...]

[afbeelding]

Net ingevuld en er staat dus nu wel PS2 als optie tussen.
Dus die maar genomen, en als inschattings vraag... iets in de richting van 2 miljard oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:02:
Als mensen zich nog willen opgeven voor de Rainbow Six Siege gesloten bèta, hier geven ze nog gratis codes weg: http://www.playstationlif...ta-code-giveaway#/slide/1
Held 8) .

Heb meteen een code ingevuld , heb zoveel zin in dit spel :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 16:19
ben benieuwd ook aangevraagd :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:27
Yes, mijn PS4 wordt donderdag waarschijnlijk al bezorgd! Hij was uitverkocht op Amazon.de en de levertijd was 31 augustus (of helemaal niet, vreesde ik even), maar nu toch eerder leverbaar. Wel de oude versie denk ik, maar €324,- met twee controllers is een mooie prijs.

En ik heb 'm precies op tijd binnen voor de PES2016 demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Leuke prijsvraag, maar wat moet je met 6(!) PS4's en 2 race sturen??
Maar potdomme wat een uitgebreid pakket :D

The Winner will win:

1. One (1) PlayStation®4 - 20th Anniversary Edition;
2. One (1) PlayStation®4 - Glacier White;
3. One (1) PlayStation®4 - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Edition;
4. One (1) PlayStation®4 - Arkham Knight Edition;
5. One (1) PlayStation®4 – Ultimate Player 1TB Edition;
6. One (1) PlayStation®4 – Destiny: The Taken King Edition;
7. One (1) PlayStation®TV;
8. One (1) Playstation®Vita PCH2000 series;
9. One (1) DUALSHOCK®4 Wireless Controller - Glacier White;
10. One (1) DUALSHOCK®4 Wireless Controller - Urban Camouflage;
11. One (1) DUALSHOCK®4 Wireless Controller - Magma Red;
12. One (1) DUALSHOCK®4 Wireless Controller - Wave Blue;
13. One (1) DUALSHOCK®4 Wireless Controller - Jet Black;
14. One (1) DUALSHOCK®4 Wireless Controller - 20th Anniversary Edition;
15. Two (2) PlayStation®Camera;
16. One (1) DUALSHOCK®4 Charging Station;
17. Three (3) PlayStation®4 Vertical Stand - Jet Black;
18. Two (2) PlayStation®4 Vertical Stand - Glacier White;
19. One (1) PlayStation Plus - 12 Month Membership, in the form o a voucher code, which must be redeemed by 30/10/2016 on the PlayStation®Store;
20. Two (2) 32GB Vita Memory Card;
21. One (1) Wireless Stereo Headset 2.0 – White;
22. One (1) Wireless Stereo Headset 2.0 - Black;
23. One (1) 43" Sony’s Android TV W75C;
24. One (1) 55" Sony’s Android TV W75C;
25. One (1) 2.1ch Sony Soundbar with Bluetooth (HT-CT380);
26. One (1) Sony Xperia Z3 Compact smartphone;
27. One (1) Sony Xperia Z3 Tablet Compact;
28. One (1) Sony SmartWatch 3 Metal;
29. One (1) DRIVECLUB™ Special Edition PlayStation®4 Disc Game;
30. One (1) LittleBigPlanet™ 3 PlayStation®4 Disc Game;
31. One (1) The Last of Us™ Remastered PlayStation®4 Disc Game;
32. One (1) inFAMOUS™ Second Son PlayStation®4 Disc Game;
33. One (1) KNACK™ PlayStation®4 Disc Game;
34. One (1) Bloodborne™ - Nightmare Edition PlayStation®4 Disc Game;
35. One (1) The Order: 1886™ PlayStation®4 Disc Game;
36. One (1) Tearaway™ Unfolded PlayStation®4 Disc Game;
37. One (1) God of War® III Remastered PlayStation®4 Disc Game;
38. One (1) Journey™ Collector’s Edition PlayStation®4 Disc Game;
39. One (1) Uncharted™: The Nathan Drake Collection PlayStation®4 Disc Game;
40. One (1) Until Dawn™ PlayStation®4 Disc Game;
41. One (1) Minecraft: PlayStation®4 Disc Game;
42. One (1) Singstar™ Ultimate Party PlayStation®4 Disc Game;
43. One (1) LittleBigPlanet™ PlayStation®Vita Disc Game;
44. One (1) Ratchet and Clank™ Trilogy PlayStation®Vita Disc Game;
45. One (1) Tearaway™ PlayStation®Vita Disc Game;
46. One (1) KILLZONE™Mercenary PlayStation®Vita Disc Game;
47. One (1) God of War® Collection PlayStation®Vita Disc Game;
48. One (1) Uncharted™: Golden Abyss PlayStation®Vita Disc Game;
49. One (1) Borderlands™ 2 PlayStation®Vita Disc Game;
50. One (1) LittleBigPlanet™ Marvel Super Hero Edition PlayStation®Vita Disc Game;
51. One (1) Gravity Rush™ PlayStation®Vita Disc Game;
52. Two (2) TV Clip for PlayStation Cameras (4gamers);
53. One (1) SPC9001 PS Vita Travel Case (4gamers);
54. One (1) T300 Force Feedback Wheel (Thrustmaster);
55. One (1) T80 Racing Wheel (Thrustmaster);
56. One (1) Y-300P Gaming Headset (Thrustmaster);
57. One (1) Arcade Fightstick™ Tournament Edition 2 (MadCatz);
58. One (1) RIG Gaming Headset – Black (Plantronics);
59. One (1) RIG Gaming Headset – White (Plantronics);
60. One (1) Full HD Monitor For PS4 (HORI);
61. Two (2) System Carrying Case For PS4 (R.D.S Industries);
62. One (1) Real Arcade PRO 4 Premium VLX (HORI);
63. One (1) Vibration Stereo Gaming Headset (Venom);
64. One (1) PRO4-50 Stereo Gaming Headset (A4T);
65. One (1) PRO4-40 Stereo Gaming Headset - Red (A4T);
66. One (1) Playseat® Gran Turismo (Playseat);
67. One (1) Playseat® GearShift Holder PRO (Playseat);
68. One (1) Playseat® Seat Slider (Playseat);
69. One (1) Playseat® Floor Mat (Playseat);
70. One (1) Games Tower + DUALSHOCK 4 Dual Charger (Rubber Road);
71. One (1) Battlefield Hardline™ PlayStation®4 Disc Game;
72. One (1) Evolve PlayStation®4 Disc Game;
73. One (1) Star Wars™: Battlefront™ PlayStation®4 Disc Game;
74. One (1) Middle-Earth™: Shadow of Mordor™ PlayStation®4 Disc Game;
75. One (1) Call of Duty®: Black Ops III PlayStation®4 Disc Game;
76. One (1) Far Cry 4 PlayStation®4 Disc Game;
77. One (1) Assassin's Creed® Syndicate PlayStation®4 Disc Game;
78. One (1) Pro Evolution Soccer 2016 PlayStation®4 Disc Game;
79. One (1) Mortal Kombat X PlayStation®4 Disc Game;
80. One (1) EA SPORTS™ Madden NFL 16 PlayStation®4 Disc Game;
81. One (1) The Witcher™ 3: Wild Hunt PlayStation®4 Disc Game;
82. One (1) F1™ 2015 PlayStation®4 Disc Game;
83. One (1) Elder Scrolls™ Online PlayStation®4 Disc Game;
84. One (1) Mad Max™ PlayStation®4 Disc Game;
85. One (1) PROJECT CARS™ PlayStation®4 Disc Game;
86. One (1) LEGO® Jurassic World PlayStation®4 Disc Game;
87. One (1) EA SPORTS™ FIFA 16 PlayStation®4 Disc Game;
88. One (1) LEGO® Jurassic World PlayStation®Vita Disc Game;
89. One (1) Football Manager™ 2014 PlayStation®Vita Disc Game;
90. One (1) EA SPORTS™ FIFA 15 PlayStation®Vita Disc Game;
91. One (1) Batman™: Arkham Origins Blackgate PlayStation®Vita Disc Game;
92. One (1) Rayman Legends™ PlayStation®Vita Disc Game;
93. One (1) Assassin's Creed® III: Liberation™ PlayStation®Vita Disc Game;
94. One (1) Final Fantasy® X/X-2 HD Remastered PlayStation®Vita Disc Game;
95. One (1) Minecraft: PlayStation®Vita Disc Game;
96. One (1) copy of Amazing Spider-Man 2 on Blu-ray™ disc;
97. One (1) copy of 22 Jump Street on Blu-ray™ disc;
98. One (1) copy of Breaking Bad Complete Box set on Blu-ray™ disc;
99. One (1) copy of Elysium on Blu-ray™ disc;
100. One (1) copy of Chappie on Blu-ray™ disc;
101. One (1) Original PlayStation® Wallet (Bioworld);
102. One (1) PlayStation® Socks (Rubber Road);
103. One (1) PlayStation® Notebook (Rubber Road);
104. One (1) PlayStation® Coasters (Rubber Road);
105. One (1) PlayStation® Controller Key Ring (Bioworld);
106. One (1) Original PlayStation Bag (Insert Coin), and
107. One (1) PlayStation Classic Controller Zipper Hoodie (Bioworld).

with a total approximate value of EUR 14,600 / AUD 22000 / CZK 400480 / DKK 110120 / NZD 24300 / NOK 131540 / PLN 61300 / RUB 927490 / SEK 138265 / CHF 15478 / GBP 10,500 (“Winner Prize”)

[ Voor 97% gewijzigd door Superkiwi op 11-08-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffffoeeee die zou ik wel graag willen..

Maar als je dan een vraag krijgt van "hoeveel screenshots zijn er tot 10 augustus 2015 totaal gemaakt op de ps4".. dan word dat al een beetje lastig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 19:00
Vandaag ook maar eens een ps4 aangeschaft voor mijn verjaardag.
<---- taart

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:38
Neefdave schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:46:
Vandaag ook maar eens een ps4 aangeschaft voor mijn verjaardag.
<---- taart

Ben benieuwd
Taart ? Aperture Cake Mix (TM) is huis gehaald ? Zag ik toevallig liggen op Gamescom bij een of andere stand.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Mmm, volgens Tweakers ben jij helemaal niet jarig :P
Gefeliciteerd en enjoy je aankoop d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
SmooK schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:21:
halverwege de levensduur van de 2 werd er een accessoire uitgebracht waarmee je online kon, had je ook nog een disk voor nodig, heel omslachtig. Volgens mij was dit de eerste keer dat dit kon met een playstation. Je kreeg er ook nog socom bij geloof ik. Daarnaast is die foto inderdaad van een ps2(de laatste keer dat ze memory cards gebruikten.

edit,

Het ging om deze badboy http://www.amazon.com/Pla...k-Adaptor-2/dp/B000051QDD
prijsvraag is ondertussen ook aangepast waardoor de PS2 te selecteren is als antwoord... ;w

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Nou lekker is dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Kung Fury: Street Rage charges onto PS4 today, promising OTT Nazi-smashing action. Details:

http://blog.eu.playstatio...6&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMIu7LzUYAAVzF1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Denk niet dat het veel uit maakt en ze dan gewoon kijken naar het getal wat je ingevuld heb hoor :) als de rest wel goed was verder.

Ik zit te wachten tot Toy Soldiers : War Chest beschikbaar komt die zou vandaag uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Laatst online: 19:00
dvdkiwi schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:52:
Mmm, volgens Tweakers ben jij helemaal niet jarig :P
Gefeliciteerd en enjoy je aankoop d:)b
Wtf ik zie het ja. Klacht indienen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk wel dat ik de laatste tijd steeds minder zin heb om te gamen , ben meer bezig met tv-series kijken dan dat ik op de playstation zit.
Laatste dagen wel far cry 3 uitgespeeld en begonnen aan south park , maar echt zin om een langere game te beginnen heb ik niet echt.

Nu ook weer een tv-serie aan het binnen halen waar ik ook wel weer een aantal weekjes zoet mee zal zijn , en de ps3/4 weer stof gaat happen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:19:
Merk wel dat ik de laatste tijd steeds minder zin heb om te gamen , ben meer bezig met tv-series kijken dan dat ik op de playstation zit.
Laatste dagen wel far cry 3 uitgespeeld en begonnen aan south park , maar echt zin om een langere game te beginnen heb ik niet echt.

Nu ook weer een tv-serie aan het binnen halen waar ik ook wel weer een aantal weekjes zoet mee zal zijn , en de ps3/4 weer stof gaat happen :P
Waarom heb je dan geen Rocket League aangeschaft? Dat is nou echt een pick up & play game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:31:
[...]
Waarom heb je dan geen Rocket League aangeschaft? Dat is nou echt een pick up & play game
Heb hem wel aangeschaft , maar heb hem niet gedownload :P ..

Hij was gratis dus dan gooi ik hem uiteraard wel eventjes in mijn winkelmandje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:17
Je kunt de serie ook op je ps4 kijken, staat ie toch aan. :+
Verder is Rocket League inderdaad een aanrader. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:59
Maar de vraag is: hoeveel screenshots deelt de gemidd3lde PS4 gebruiker? :P dat is een lastige kutvraag!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:54:
Maar de vraag is: hoeveel screenshots deelt de gemidd3lde PS4 gebruiker? :P dat is een lastige kutvraag!
Ik kan eerlijk zeggen dat ik er maar 1 heb gedeeld in al die tijd :P , en 0 filmpjes :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

PlayStation Plus Vote to Play starts this week! Choose from Zombie Vikings, Grow Home, Armello:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CMI1-u4UwAEt62J.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Blijft zowieso lastig, dat gokken. Want bedoelen ze OPgeslagen EN gedeeld, of deze bij elkaar opgeteld? Lekker vaag :P Ik heeb wat meer screenshots opgeslagen dan gedeeld...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:57:
PlayStation Europe ‏

PlayStation Plus Vote to Play starts this week! Choose from Zombie Vikings, Grow Home, Armello:

[afbeelding]
Leuk, die filmpjes van de makers van de desbetreffende games ook. Ik ga denk ik voor Zombie Vikings, van de makers van Stick it to the Man, dat nog best een leuke indiegame was.

[ Voor 58% gewijzigd door Conscience NL op 11-08-2015 17:58 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:57:
Blijft zowieso lastig, dat gokken. Want bedoelen ze OPgeslagen EN gedeeld, of deze bij elkaar opgeteld? Lekker vaag :P Ik heeb wat meer screenshots opgeslagen dan gedeeld...
Het lijkt me niet dat ze opgeslagen ermee bedoelen , aangezien er ook automatisch een screenshot gemaakt word bij elke trophy die je haalt..

Er word echt bedoeld met sharen .

En nu ik er zo over nadenk , is mijn gok iets te enthousiast geweest vrees ik :P (iets met 9 cijfers :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:01:
[...]

Het lijkt me niet dat ze opgeslagen ermee bedoelen , aangezien er ook automatisch een screenshot gemaakt word bij elke trophy die je haalt..

Er word echt bedoeld met sharen .

En nu ik er zo over nadenk , is mijn gok iets te enthousiast geweest vrees ik :P (iets met 9 cijfers :P )
Ach, als je gemiddeld 4 screenshots delen per verkochte console (=/= gebruikers) rekent, zit je al op minstens 9 cijfers... ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:05:
[...]

Ach, als je gemiddeld 4 screenshots delen per verkochte console (=/= gebruikers) rekent, zit je al op minstens 9 cijfers... ;)
Dat is het hem juist .

Ik kom zelden een screenshot tegen die is geshared , filmpjes ja ....die kom ik vaak tegen.
Maar een screenshot echt nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:57:
PlayStation Europe ‏

[afbeelding]
Tof! Ik ga op Grow Home stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:09:
[...]

Dat is het hem juist .

Ik kom zelden een screenshot tegen die is geshared , filmpjes ja ....die kom ik vaak tegen.
Maar een screenshot echt nooit :P
Ik heb ook een getal van 9 cijfers ingevuld... ik weet het gewoon echt niet.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jan: straks wel BO3 neem ik aan?

Rocket League moet je van houden. Ik heb 'm er gelijk weer afgeflikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:18:
@Jan: straks wel BO3 neem ik aan?

Rocket League moet je van houden. Ik heb 'm er gelijk weer afgeflikkerd.
Ik kijk eerst wat ik van de Beta van Rainbow vind.
Ik heb zo'n gevoel dat dat eindelijk weer een online shooter kan gaan zijn die ik veel ga spelen.

C.o.d ben ik eerlijk gezegd ook wel klaar mee, advanced warfare heb ik een weekje gespeeld en toen heb ik hem eraf gegooid.
En wat ik tot nu toe heb gezien kwa trailers en gameplay van BO3 zit er weer die vreemde shit in die gewoon niet in een straight up shooter zoals c.o.d hoort(persoonlijke mening).
En natuurlijk ook de community in c.o.d waar de gemiddelde leeftijd in de lobby 14 is waar ik een beetje klaar mee ben :P

Mocht rainbow tegenvallen dan zal ik BO3 zeker wel gaan proberen, maar mocht rainbow gewoon lekker weg spelen dan zeker niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Die Lara Croft game van de Playstation plus is ook verassend leuk! Maar ben maar weer begonnen aan battlefield 4. Had het wel een beetje gehad met GTA V.

Off topic

Vroeger kon ik nooit begrijpen waarom mensen geen zin meer hadden in GTA. Totdat je de games zelf koopt. Dan heb je er gewoon na een X aantal uur geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Playstation 4 firmware Ver.3.0 is currently beta tested

http://pocketnews.cocolog-nifty.com/...4300-d2c6.html

I did rough translation.

Lock if old

- "Event" menu is added that allows you to find events related to Playstation, join them and watch them.
- "Community" is added to "friend" menu that allows you to make new community or join existing ones.
- "Now Playing" is added to "friend", "community", "message" and profile screen that allows you to display games members are currently playing. You can request to join their games or
request to broadcast the game.
- "Message" function has been improved that it displays "now playing" and allows you to start party easily. You can add groups to your favorite list
- You can broadcast via Youtube
- You can upload short (10 sec) game clips to twitter.

Also there's a mention about creating sub account for kids, parental controls and such.

Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1094289

[ Voor 3% gewijzigd door Recon24 op 11-08-2015 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws dus: een nieuwe grote firmware voor de PS4 met veel nieuwe dingen erin.

Ik ga het zeker in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
wat een playstation nieuws weer allemaal vandaag, nu eens op mijn gemak alles nalezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Jeroenimoes schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:05:
[...]
21 miljoen verkochte consoles over de laatste (bijna) 2 jaar.
Sommigen delen nooit een screenshot, anderen misschien wel (een paar) honderd per jaar.
Er zijn genoeg facebook (game-)pagina's die vol staan met gesharede foto's.
Het zouden er zo maar eens een hele hoop kunnen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, die community feature lijkt me wel interessant. Is daar ergens wat meer info over bekend? Wat je ermee kunt en mogelijk hoe het eruit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Uitgelekte changelog nieuwe 3.0 firmware:

Main Features:
[Events] has been added to the main menu. From a PlayStation-related events list, you can now discover, participate, and view events.
[Community] has been added to the [Friends] menu. [Community] is a feature that lets you find close players with similar preferences and interests. You can create a new community or join a previously established community. Through the community, you can get into games and parties, and discuss common interests.
In [Now Playing], users will see a list of what users are playing, and from that list can easily start a game or form a party. You can also request to view a user’s gameplay. [Now Playing] has been added to What’s New, [Friends], [Community], and [Messages].
[Messages] have been improved. You can view the [Now Playing] of other users, as well as easily start a party. Additionally, you can also add favorite groups to your favorites list.
It is now possible to broadcast using YouTube.
It is now possible to upload video clips to Twitter. (10 seconds maximum.)
Share
[Live from PlayStation] has been improved. Not only does it support broadcasts, it now supports video clips and screenshots.
Settings
In [Settings] > [Accessibility] > [Automatic Scroll Speed] it is now possible to change the speed of automatic scrolling.
In [Settings] > [Notifications], “Community Items,” “Gameplay Viewing Requests,” “Events,” and “Current Song” have been added.
Others
You can now comment on What’s New activity feed items.
[Stamps] have been added to [Messages], allowing for more enjoyable communication with friends.
[PlayStation Plus] has been added to the main menu. Here, you can get the latest information on the Instant Game Collection and member discounts.
The Blu-ray Disc/DVD player now supports accessibility features. The scope of other accessibility features have been improved.
You can now set game start-up restrictions while viewing its age information and rating icon.
You can now create a child’s use sub-account from the user selection screen by selecting [New User].
From [Settings] > [Parental Control], you can now set a service to block harmful websites from being displayed. (There is a separate fee to use this service.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 17:11
Zit nu niet echt iets bijzonders bij naar mijn mening. Ach mis ook niet iets direct, behalve dat ik zelf mijn scherm kan indelen en dat psn een ruk platform blijft qua download snelheid.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:43:
Zit nu niet echt iets bijzonders bij naar mijn mening. Ach mis ook niet iets direct, behalve dat ik zelf mijn scherm kan indelen en dat psn een ruk platform blijft qua download snelheid.
Nog nooit last gehad van lage download snelheid , wat ik ook aanzet het gaat met meerdere mb's per seconde.

Denk dat dat vooral ook ligt aan dan ik games nooit op de release download , meestal pas na een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 17:11
Zonder die discussie weer op te rakelen, betwijfel ik dat het hier aan ligt. Ik koop ook nooit games op day one. Daarnaast hebben mensen het ook bij patches.

Ben benieuwd wat er uit die Vote voor Plus games komt. Mij spreek Grow Home erg aan. Al hoop ik dat Ubisoft t niet volstopt met dat UPlay geneuzel.
Ik denk echter dat het die zombi game wordt. Dit soort multiplayer games zijn vaak erg populair

[ Voor 9% gewijzigd door steefje op 11-08-2015 21:52 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:35
Ik kies maar voor grow home, minst slechte. Vind het niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zul je zien dat je niet stemt op welke game gratis is, maar wanneer. ;)
Dus nu stemmen op game 1 en een paar maanden later komt de volgende gewoon in Plus, waar je dan niet voor kunt stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:40:
Zul je zien dat je niet stemt op welke game gratis is, maar wanneer. ;)
Dus nu stemmen op game 1 en een paar maanden later komt de volgende gewoon in Plus, waar je dan niet voor kunt stemmen.
Volgens mij had ik gelezen dat je er voor 1 stemt die word dan een Plus titel en de gene die het niet winnen worden dan keer met korting aangeboden, maar kan niet meer vinden waar dat stond (volgens mij bij de aankondiging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Ik vind de patchnotes zeer teleurstellend. Zeker voor een major release. Enige echt nuttige functie, en niet eens voor mij, Is YouTube streaming.

Lachertje dit. Men vraagt om A, B en C, Sony geeft: X, Y, Z.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Worst op 11-08-2015 23:39 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:04

Turfschipper

Hup NAC

Ik ga toch ook maar weer een console halen, je moet wat he, ;-).

Ps4, en dan 1tb. Als fifa 16 uit komt, zou er dan een bundeltje in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg een mail met een link waar je zou kunnen voten, maar geen idee hoe. Ik moet op een knop drukken die er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:18:
Krijg een mail met een link waar je zou kunnen voten, maar geen idee hoe. Ik moet op een knop drukken die er niet is.
I’m happy to reveal that the first vote begins on Thursday, 13th August, at 4.30pm BST/5.30pm CEST and will run until Monday, 24th August, at 4.30pm BST/5.30pm CEST.

Bron: http://blog.eu.playstatio...1&adbpl=tw&adbpr=36969785
Morgen pas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

If you’re a PS Plus member and want to cast your vote, simply log on to your PS4 with your SEN account and you’ll find the Vote to Play link under “What’s New,” “Notifications” or in PlayStation Store when voting begins. And don’t worry if you change your mind. Simply log back in and change your vote – it’s as simple as that!
Stemmen kan gewoon op de PS4 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Turfschipper schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 06:55:

Vast wel, hopelijk op de release dag van fifa al

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

Ga sowieso op Armello stemmen, die andere 2 games lijken me helemaal niks.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
De Playstation TV is momenteel 49,99 bij BOL.com.
http://www.bol.com/nl/p/p...NLTWE002012-32Z63QRIODBJQ

Ik zit al langer te twijfelen om hem te halen omdat ik soms niet beneden op het grote scherm kan spelen. Zou makkelijk zijn als ik dan boven ongestoord verder kan gamen. De reviews zijn echter wisselend, de ene zegt dat ze nergens last van hebben terwijl de ander zegt dat er veel lag is. Ik heb alles netjes bekabeld en doe niks draadloos.

Speel wel vaak FIFA online, kan iemand me vertellen hoe dat werkt wanneer je via de PS TV gaat streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minpunten:

720p in plaats van 1080p (1)
alleen maar compatible met de ps3 controller (1)
erg traag (1)
geen aanvullende diensten (1)
geen speakerfuntie op ps4-controller (1)
geen stabiele verbinding bij draadloos verbinden (1)

Dan haal ik liever een extra PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-10 08:35

Smoonshine

Feyenoord!!

Turfschipper schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 06:55:

Volgens mij was er afgelopen jaar geen bundel met Fifa 15. MS is volgens mij de enige die een bundel uitbrengt met de Xbox One en Fifa 16. MS is sowieso meer vriendjes met EA, aangezien de Xbox One versie van Fifa 16 ook weer allemaal Ultimate Team extraatjes krijgt ten opzichte van de PS4 versie.

Een officiële bundel zit er waarschijnlijk niet in, maar wie weet is er een gameshop die zelf een voordeelbundel samenstelt waar Fifa er als extra spel wordt bijgestopt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:13:
[...]

Minpunten:

720p in plaats van 1080p (1)
alleen maar compatible met de ps3 controller (1)
erg traag (1)
geen aanvullende diensten (1)
geen speakerfuntie op ps4-controller (1)
geen stabiele verbinding bij draadloos verbinden (1)

Dan haal ik liever een extra PS4.
Volgens mij klopt dat niet en is hij ook compatible met een PS4 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:41:
[...]

Dat is die ook :) dat is het hele idee er van namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlassie1980 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:41:
Klopt, DS4 werkt ook, maar dat was 1 van de vele negatieve reviews op Bol.com.

Persoonlijk haal ik dan liever een extra PS4 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:00:
[...]

Klopt, DS4 werkt ook, maar dat was 1 van de vele negatieve reviews op Bol.com.

Persoonlijk haal ik dan liever een extra PS4 erbij.
Dus inplaats van een Playstation TV van 50 euro zou jij een PS4 kopen van 379 euro? Die snapik niet. Ik dacht eerst aan een typ fout maar je typt het al 3x zo.

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 12-08-2015 10:11 ]

Pagina: 1 ... 120 ... 151 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen topic.
-Let op: er is een ~~~~~~~[PS4] Bloodborne topic.
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link