Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 23:30
Ik heb een iPad Air 2 en heb geen er geen last van hoor, alleen als je wat harder drukt maar waarom zou je dat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:31
Meulendijks89 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:05:
Ik heb een iPad Air 2 en heb geen er geen last van hoor, alleen als je wat harder drukt maar waarom zou je dat doen...
Er zijn ook mensen die er last van hebben bij normaal gebruik en dan is het wel irritant. Echter vind ik te allen tijde dat het een ontwerpfout is.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Redondo1982 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:10:
[...]

Er zijn ook mensen die er last van hebben bij normaal gebruik en dan is het wel irritant. Echter vind ik te allen tijde dat het een ontwerpfout is.
Dat is dan zeker irritant, de iPad is gewoon te dun eigenlijk, gelukkig heb ik er geen last van maar ze hadden beter het oude formaat aan kunnen houden qua dikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Meulendijks89 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:26:
[...]

Dat is dan zeker irritant, de iPad is gewoon te dun eigenlijk, gelukkig heb ik er geen last van maar ze hadden beter het oude formaat aan kunnen houden qua dikte.
Ja, klopt. Maar ze moesten weer ergens mee kunnen pronken bij Apple. Ze konden moeilijk toegeven dat ze eindelijk 2gb RAM hadden toegevoegd, want dit hadden ze al moeten doen bij de eerste Air en Mini Retina.

Al met al vind ik de Air 2 wel een waanzinnig product, welke ik per direct had gekocht als er geen ontwerpfout in had gezeten. Ben ook benieuwd of er al een aanpassing is of gaat komen, net als met de iPhone 6+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Redondo1982 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:51:
[...]

Ja, klopt. Maar ze moesten weer ergens mee kunnen pronken bij Apple. Ze konden moeilijk toegeven dat ze eindelijk 2gb RAM hadden toegevoegd, want dit hadden ze al moeten doen bij de eerste Air en Mini Retina.

Al met al vind ik de Air 2 wel een waanzinnig product, welke ik per direct had gekocht als er geen ontwerpfout in had gezeten. Ben ook benieuwd of er al een aanpassing is of gaat komen, net als met de iPhone 6+.
Wat is er met de 6+ dan?, er zijn genoeg dingen die ze kunnen toevoegen om mee te pronken maarja, zo'n dunne tablet is wel fijn maar de Air 1 was dun genoeg en het moet natuurlijk wel goed zijn voor zoveel geld. Ik moet wel wat harder duwen voordat het tevoorschijn komt, het is vooral aan de rechtse kant In het midden als ik de tablet verticaal hou, daar zal dan wel de cpu en printplaatjes zitten enzo, en links de accu want daar gebeurt niks. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
Eigenlijk heel raar, ben al jaren een min of meer tevreden ipad gebruiker, ipad 2, ipad mini, en nu de ipad air.
Nu heeft mijn vrouw vorige week de lenovo 13,3 inch tablet yoga tab 2 pro gekocht en als ik eerlijk ben betrap ik mezelf er op dat ik eigenlijk die veel vaker pak.

Het scherm lijkt mooier, minder kinderziektes, terwijl er met apple altijd wel iets is, ik kan nu mijn apps weer niet updaten.

Ik betrap mezelf erop dat ik me erger aan de minpunten van de ipad, en eigenlijk een beetje zat wordt van het beleid van apple.

Immers, relatief kleine updates, tegen de volle mep. Ik had op de ipad 2 een camera connection kit, werkt top. Nu wil ik er weer een hebben, zijn ze gesplitst en kosten ze per stuk hetzelfde als de hele set voorheen.

Uitbreiding kun je vergeten, een micro sd kaart is al helemaal uit den boze.

Ik merk eigenlijk dat ik hoe langer hoe meer voordelen van andere systemen begin in te zien. Gek, want zeg 2 jaar geleden was ik in staat om naar de winkel te rennen voor een nieuwe ipad.

Word ik nu kritischer? of zijn de producten van apple niet meer zo innovatief.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Marxje1981 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:46:
Eigenlijk heel raar, ben al jaren een min of meer tevreden ipad gebruiker, ipad 2, ipad mini, en nu de ipad air.
Nu heeft mijn vrouw vorige week de lenovo 13,3 inch tablet yoga tab 2 pro gekocht en als ik eerlijk ben betrap ik mezelf er op dat ik eigenlijk die veel vaker pak.

Het scherm lijkt mooier, minder kinderziektes, terwijl er met apple altijd wel iets is, ik kan nu mijn apps weer niet updaten.

Ik betrap mezelf erop dat ik me erger aan de minpunten van de ipad, en eigenlijk een beetje zat wordt van het beleid van apple.

Immers, relatief kleine updates, tegen de volle mep. Ik had op de ipad 2 een camera connection kit, werkt top. Nu wil ik er weer een hebben, zijn ze gesplitst en kosten ze per stuk hetzelfde als de hele set voorheen.

Ik merk eigenlijk dat ik hoe langer hoe meer voordelen van andere systemen begin in te zien. Gek, want zeg 2 jaar geleden was ik in staat om naar de winkel te rennen voor een nieuwe ipad.

Nee, de anderen maken grote inhaalslagen en zijn kwa functionaliteit (lees: minder gesloten) een stuk verder. Als de concurrentie dus ook mooiere apparaten gaat maken dan wordt het moeilijker voor Apple. Al moet ik zeggen dat Apple kopers vrij honkvast zijn en dus niet snel overstappen.

Edit:
Ik zie wel zojuist dat die Lenovo 2 tot 3x zo duur is, dus dat is ook geen vergelijk. Apple heeft de iPad ook ingezet als apparaat naast een desktop/laptop. Ik weet niet hoe het staat met de win 8.1 tablets rond dezelfde prijs, maar een jaar geleden was het nog ruk qua app ondersteuning.

[ Voor 8% gewijzigd door Redondo1982 op 10-12-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
Nee hoor, die Lenovo 13,3 yoga tab 2 pro android is 499,- euro.

(http://shop.lenovo.com/nl...o/yoga/yoga-tablet-2-pro/)

[ Voor 6% gewijzigd door Marxje1981 op 10-12-2014 09:29 ]

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:19:
[...]

Nee, de anderen maken grote inhaalslagen en zijn kwa functionaliteit (lees: minder gesloten) een stuk verder. Als de concurrentie dus ook mooiere apparaten gaat maken dan wordt het moeilijker voor Apple. Al moet ik zeggen dat Apple kopers vrij honkvast zijn en dus niet snel overstappen.

Edit:
Ik zie wel zojuist dat die Lenovo 2 tot 3x zo duur is, dus dat is ook geen vergelijk. Apple heeft de iPad ook ingezet als apparaat naast een desktop/laptop. Ik weet niet hoe het staat met de win 8.1 tablets rond dezelfde prijs, maar een jaar geleden was het nog ruk qua app ondersteuning.
Er zijn genoeg win 8.1 tablets rond de €400-500 die gewoon x86 software draaien, en je gaat mij niet wijsmaken dat er voor de iPad meer apps (in feite programma's) zijn dan voor gewone windows. :P dus als je erop let dat je een win 8.1 tablet koopt met volledige windows inplaats van RT dan is de ondersteuning van programma's helemaal goed voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:30:
[...]

Er zijn genoeg win 8.1 tablets rond de €400-500 die gewoon x86 software draaien, en je gaat mij niet wijsmaken dat er voor de iPad meer apps (in feite programma's) zijn dan voor gewone windows. :P dus als je erop let dat je een win 8.1 tablet koopt met volledige windows inplaats van RT dan is de ondersteuning van programma's helemaal goed voor elkaar.
Ik heb het ook over een ervaring van pak em beet een jaar geleden. Ik word er blij van als ze op hetzelfde niveau komen te zitten, want dan krijgen we meer keus. Vorig jaar las ik de topics en altijd kwam ik wel tegen dat apps niet aanwezig zijn voor win 8.1 of niet goed werkten etc. Ik ga het weer volgen, want dan zou het zomaar de laatste iPad kunnen zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redondo1982 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:39:
[...]

Ik heb het ook over een ervaring van pak em beet een jaar geleden. Ik word er blij van als ze op hetzelfde niveau komen te zitten, want dan krijgen we meer keus. Vorig jaar las ik de topics en altijd kwam ik wel tegen dat apps niet aanwezig zijn voor win 8.1 of niet goed werkten etc. Ik ga het weer volgen, want dan zou het zomaar de laatste iPad kunnen zijn voor mij.
Toen waren er ook al x86 win 8.1 tablets volgens mij, waarschijnlijk heb jij toen enkel naar de RT tablets gekeken, die zijn er nu nog steeds en veel mensen trappen er helaas in. :( RT is inderdaad compleet geflopt maar tablets met x86 win 8.1 zijn helemaal top naar mijn mening. :) heb nu zelf ook een iPad en een win 8.1 tablet, de iPad word als simpel ding gebruikt op de bank en de win 8.1 tablet is te gebruiken als laptop vervanger (en dat is ook waar ik hem voor gebruik) een iPad of android tablet heeft gewoon hele andere use cases dan win 8.1 tablets in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Marxje1981 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 08:46:

Je kunt wel elk jaar de nieuwste kopen voor hetzelfde geld als de oude het jaar er voor. En de Air 2 64GB is zelfs 100 euro goedkoper dan de Air 64GB ooit was. Die opslagruimte mag met cloud en zo toch ook het probleem niet zijn.

Accessoires ga ik het niet over hebben, die vind ik ook erg duur. Gelukkig heb ik er niet veel van nodig. Zou ik dat wel hebben, zou ik dat vooraf even meenemen in mijn keuze voor een tablet m.b.t. budget.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Wat is jullie ervaring mbt iPad Air 2 icm geluid en met name de vibrerende glasplaat (vooral aan de kant vd speakers)?. Ik heb mijn ipad (16gb wifi) teruggebracht naar de MM en kreeg een nieuwe maar deze doet het ook behoorlijk (ik denk zelfs hetzelfde). Ik had hiervoor een ipad3 en eigenlijk nooit last van gehad. Ik heb soms het gevoel dat ik een platte vibrator in mijn hand heb.

Android A54, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
_birdie_ schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:46:
Wat is jullie ervaring mbt iPad Air 2 icm geluid en met name de vibrerende glasplaat (vooral aan de kant vd speakers)?. Ik heb mijn ipad (16gb wifi) teruggebracht naar de MM en kreeg een nieuwe maar deze doet het ook behoorlijk (ik denk zelfs hetzelfde). Ik had hiervoor een ipad3 en eigenlijk nooit last van gehad. Ik heb soms het gevoel dat ik een platte vibrator in mijn hand heb.
Mijn Air 2 heeft dit ook. Was vooral in het begin wennen, maar nu na een weekje merk ik het zelf niet meer. Ook het gebruik van de originele Smart Case heeft het bij mij wel enigszins gereduceerd.

Uiteraard wel zonde van (naar mijn mening) deze ontwerpfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:52
Maar is het ook een ontwerpfout? Zeker in enige mate, maar met al dit dunne materiaal bijna niet te voorkomen denk ik. Tja, je kunt natuurlijk een enorm dikke behuizing die niet meetrilt maken of de kracht achter de speaker verminderen, maar dan zie ik liever dit.

Zelf heb ik ook de smart case en sindsdien merk ik er eigenlijk vrijwel niets van, maar dat zal sowieso ook wel gewenning zijn. Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich eraan ergeren, dat zeker wel.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Nu online
Uffeltje schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:21:
Maar is het ook een ontwerpfout? Zeker in enige mate, maar met al dit dunne materiaal bijna niet te voorkomen denk ik. Tja, je kunt natuurlijk een enorm dikke behuizing die niet meetrilt maken of de kracht achter de speaker verminderen, maar dan zie ik liever dit.

Zelf heb ik ook de smart case en sindsdien merk ik er eigenlijk vrijwel niets van, maar dat zal sowieso ook wel gewenning zijn. Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich eraan ergeren, dat zeker wel.
ik heb niet de orginele smartcase (ik heb goedkope draaimap) en dat maakt mi weinig verschil. Ik vind de orignele smartcase veels te duur. Zal er wel aan gaan wennen denk ik en denk hoe dunner en lichter hoe meer een en ander gaat trillen. ik zet geluid iets minder hard .. dat helpt ook. Ik heb in ieder geval weer een nieuwe iPad na de omruil. Verbazend goed die restore trouwens ... alleen paar passworden ingeven (facebook en twitter & gmail) en wat apps die zaken niet onthouden.

Android A54, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 16:54
Weet er iemand waar ik de cache (of tijdelijke bestanden) kan vinden van apps en of ik dat kan verwijderen? Ik heb tegenwoordig last dat enkele apps (waaronder Gmail en feedly) moeite hebben met laden of ze blokkeren voor enkele minuten en ik heb al in enkele apps (Tumblr app) een melding gekregen dat de iPad bijna vol is terwijl ik nog enkele GB's over heb. Ik heb weliswaar een iPad 2 met nog iOS 7, maar tot nu toe had ik nooit problemen betreffende de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kun je niet gewoon je Apps sluiten door homeknop twee keer in te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
Le Enfant! schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:03:
Weet er iemand waar ik de cache (of tijdelijke bestanden) kan vinden van apps en of ik dat kan verwijderen? Ik heb tegenwoordig last dat enkele apps (waaronder Gmail en feedly) moeite hebben met laden of ze blokkeren voor enkele minuten en ik heb al in enkele apps (Tumblr app) een melding gekregen dat de iPad bijna vol is terwijl ik nog enkele GB's over heb. Ik heb weliswaar een iPad 2 met nog iOS 7, maar tot nu toe had ik nooit problemen betreffende de apps.
Als je echt problemen blijft houden kun je de app even verwijderen en opnieuw downloaden. Wellicht een wat onhandige workaround, maar heeft mij in het verleden wel geholpen bij dergelijke problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 16:54
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 09:13:
Kun je niet gewoon je Apps sluiten door homeknop twee keer in te drukken?
Ja, dat kan. Maar dan is het probleem niet verholpen.
Bakkie-Koffie schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 11:36:
[...]

Als je echt problemen blijft houden kun je de app even verwijderen en opnieuw downloaden. Wellicht een wat onhandige workaround, maar heeft mij in het verleden wel geholpen bij dergelijke problemen ;)
Ik ga straks even mijn iPad aansluiten op de computer. Laten we hopen dat dit helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Le Enfant! schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:21:
[...]

Ja, dat kan. Maar dan is het probleem niet verholpen.

[...]

Ik ga straks even mijn iPad aansluiten op de computer. Laten we hopen dat dit helpt.
Bij sommige apps is dit een onderdeel in de app. Bijvoorbeeld tweetbot heeft de mogelijkheid de cache te legen. Anders zit er inderdaad niks anders op als de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le Enfant! schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:03:
Als iemand hier een oplossing voor heeft dan hoor ik dat graag! Er zijn een aantal apps (bvb Spotify, of de Telegraaf Krant) die een enorme cache opbouwen maar die niet handmatig te clearen zijn. Ik gooi eens in de zoveel tijd die apps eraf om ze meteen daarna weer opnieuw te installeren, maar daar moet toch een knappere oplossing voor zijn? Ik sla trouwens niks van Spotify offline op, het is puur een cache die zichzelf opbouwt bij het streamen van muziek... En de Telegraaf onthoudt kranten maximaal twee dagen, maar leegt toch niet zelf de cache, die blijft maar groter en groter worden. Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gisteren mijn Ipad 2 gegeven aan mijn ouders. Wil ik keurig een Apple ID aanmaken voor ze met hun eigen e-mailadres, moet je verplicht een Creditcard toevoegen, dat hebben ze niet.

Vervolgens kan ik nu geen apple id aanmaken, en kunnen ze geen apps downloaden.

Enige andere optie is een giftcard code toevoegen volgens mij?

Lekker gebruiks vriendelijk.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 22:13
Mars18 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:33:
Gisteren mijn Ipad 2 gegeven aan mijn ouders. Wil ik keurig een Apple ID aanmaken voor ze met hun eigen e-mailadres, moet je verplicht een Creditcard toevoegen, dat hebben ze niet.

Vervolgens kan ik nu geen apple id aanmaken, en kunnen ze geen apps downloaden.

Enige andere optie is een giftcard code toevoegen volgens mij?

Lekker gebruiks vriendelijk.
https://discussions.apple.com/thread/4078601?start=255

superlastig, dat internet

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:47

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Toch maar een iPad Air2 gekocht (space grey 64GB) op aanraden van hier. Het scherm probleem is iets minder erg dan bij de exemplaren in de winkel, maar ik hoef iig niet abnormaal hard te drukken om het te zien. In normaal gebruik heb ik het nog niet gezien overigens. Wel een snel apparaat zeg, wat een verschil met een iPad1 :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Joh! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 23:06
Heeft iemand evaring met AnyAngle hoesje van Logitech?
Wil hem misschien "kopen" ben alleen twijfelen vanwege gewicht. Ipad air 2 is ook ongeveer 300 gr en het hoesje van AnyAngle ook ongeveer.

http://www.logitech.com/n...?wt.ac=HPB1-CTA1-anyangle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Mijn ipad4 heeft eht begeven en zit nu te denken om een air aan te schaffen of toch een air2?
is de air2 het $ wel waard? of ga ik met de 4 naar de air een te kleine stap?
iemand nog tips voor goede cases?(kindvriendelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
mrcosmo schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:30:
Mijn ipad4 heeft eht begeven en zit nu te denken om een air aan te schaffen of toch een air2?
Ligt eraan wat je ermee gaat doen en hoelang je met die iPad wilt doen.. De Air is snel genoeg voor normaal gebruik.. De Air 2 is nog sneller en heeft 2GB intern geheugen (Air "slechts" 1GB) waardoor hij waarschijnlijk meer futureproof is.. Draai je veel zware apps zoals games etc dan zou ik voor de Air 2 gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 09:15
Beste mensen,

Omdat mijn oplader van ipad mini kapot is heb ik een usbkabeltje bij de action gehaald. Deze wel te verstaan: http://www.action.nl/opla...hone-5-ipad-4-air-div-klr . Nu lees ik nogal kritische verhalen op dergelijke goedkope kabeltjes. Iemand ervaring? Ik wil niet dat mijn ipad mini kapot gaat, want ik heb geen garantie meer. Als het moet koop ik wel een dure kabel. Het punt is dat hdmikabels van bijv. de action ook prima werken dus geef ik liever pas meer geld uit als het nodig is.

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 10:48

amx

Vandaag werd mijn hulp gevraagd met het wisselen van accounts op een ipad1. Het liet maar weer eens zien hoe mooi iOS vroeger was. Als ik iOS nu vergelijk met de 'originele' is iOS voor de grote make-over echt wel mooier en sneller. Het is echt jammer dat Apple het niet toelaat om versies terug te gaan. Ik vind het jammergenoeg alleen maar achteruitgang op visueel vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Een aantal reacties zijn verplaatst naar het topic over cases: [iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:01
Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn met een aantal diensten(waaronder Google) die werken op een iPad Air (1 of 2).

Ik ben op zoek naar een tablet maar ik weet nog niet precies wat ik wil. Zal ik voor Android gaan of toch voor iOS?!

Mijn e-mail, cloud(Google Drive), contacten en agenda gebruik ik allemaal op 1 account bij Google. Wat zijn de ervaringen hiermee als men deze gebruikt/wil gebruiken op een product van Apple, in dit geval de iPad.

Ook gebruik ik Dropbox, 1Password en Spotify. Tevens gebruik ik met enige regelmaat de Chromecast om films/series te streamen naar de TV. Voorgenoemde diensten gebruik ik op een MacBook Pro 2010 en en Google Nexus 5.

Ik hoop dat er Tweakers zijn die deze combinatie gebruiken.

EDIT: Toch maar een eigen topic gemaakt: iPad of Android tablet (i.v.m. Google diensten)

[ Voor 24% gewijzigd door Trezzahn op 05-01-2015 09:55 . Reden: Toevoegingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 14:46
Van het weekend een iPad Air 2 gehaald super blij mee mooi ding ook in kleur goud :). Gelijk even gejailbreakt om popcorn time te installeren dit werkt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronaut
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:16
Trezzahn schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:45:
Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn met een aantal diensten(waaronder Google) die werken op een iPad Air (1 of 2).

Ik ben op zoek naar een tablet maar ik weet nog niet precies wat ik wil. Zal ik voor Android gaan of toch voor iOS?!

Mijn e-mail, cloud(Google Drive), contacten en agenda gebruik ik allemaal op 1 account bij Google. Wat zijn de ervaringen hiermee als men deze gebruikt/wil gebruiken op een product van Apple, in dit geval de iPad.

Ook gebruik ik Dropbox, 1Password en Spotify. Tevens gebruik ik met enige regelmaat de Chromecast om films/series te streamen naar de TV. Voorgenoemde diensten gebruik ik op een MacBook Pro 2010 en en Google Nexus 5.

Ik hoop dat er Tweakers zijn die deze combinatie gebruiken.

EDIT: Toch maar een eigen topic gemaakt: iPad of Android tablet (i.v.m. Google diensten)
Ikzelf gebruik ook verschillende Google diensten op m'n iPad Air 2, en al enige jaren ervoor op andere iPad's.

Mijn ervaring is dat alles feilloos werkt, en dat een Android tablet zeker geen vereiste is. :-)

Ik gebruik Google voor email, contacten, agenda, drive,.. Ook Dropbox, 1Password en Spotify gebruik ik dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Electronaut schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:09:
[...]

Ikzelf gebruik ook verschillende Google diensten op m'n iPad Air 2, en al enige jaren ervoor op andere iPad's.

Mijn ervaring is dat alles feilloos werkt, en dat een Android tablet zeker geen vereiste is. :-)

Ik gebruik Google voor email, contacten, agenda, drive,.. Ook Dropbox, 1Password en Spotify gebruik ik dagelijks.
Bedankt voor je reactie.

Heb toch maar besloten een eigen topic te openen. iPad of Android tablet (i.v.m. Google diensten)

Dit omdat mijn vragen e.d. en het advies waar ik om vroeg, niet echt in dit topic passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
mrcosmo schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:30:
Ipad air 2. Heb al meer dan een jaar de Air en het gebrek aan RAM irriteert mij mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb zelf een Air en ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet werkte omdat er geen geheugen zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
D2FValinor schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:05:
[...]

Ipad air 2. Heb al meer dan een jaar de Air en het gebrek aan RAM irriteert mij mateloos.
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:34:
Ik heb zelf een Air en ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet werkte omdat er geen geheugen zou zijn?
Mag ik vragen welke uitvoering jullie hebben? Daarmee bedoel ik opslagcapaciteit, 16GB of 32GB.
Ben benieuwd of 16GB niet te weinig is voor de dingen die ik er mee doe/wil gaan doe.
Zie paar posts hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Met RAM bedoelen we werkgeheugen. Opslag is dan weer wat anders he. Ik heb 32GB omdat mijn vriendin er graag wel eens een spelletje op zet, en die zijn soms best aan de maat. Hij staat nu op zo'n 20GB vol van die 32.

[ Voor 10% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 06-01-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:37:
Met RAM bedoelen we werkgeheugen. Opslag is dan weer wat anders he. Ik heb 32GB omdat mijn vriendin er graag wel eens een spelletje op zet, en die zijn soms best aan de maat. Hij staat nu op zo'n 20GB vol van die 32.
Dat wist ik. Maar ik dacht laat ik jullie eens vragen over de opslagcapaciteit. Gewoon even een vraag apart :)

Ik weet nog niet of ik een Android of iPad neem. Denk dat het wel een iPad wordt maar ben nog aan het oriënteren. En ik zit nog een beetje met de opslag.. Wordt het een Air met 32GB voor €450 of een Air 2 met 16GB voor €500 of 64GB voor €600?? Moeilijk, moeilijk... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Gewoon de iPad air kopen 2 is niet het prijs verschil waard.
Overigens zal snel de opvolger van de air2 komen die groter is met nieuwe ios die verschillende apps naast elkaar kan draaien. dus voor nu iPad air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Laatst online: 11-09 11:10
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:34:
Je merkt het voornamelijk in Safari wanneer je een pagina met veel plaatjes opent, of als je een aantal tabs tegelijk open hebt. Tevens veel reloads van tabs wanneer je tussen ze switcht.
Trezzahn schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:08:
[...]

[...]

Mag ik vragen welke uitvoering jullie hebben? Daarmee bedoel ik opslagcapaciteit, 16GB of 32GB.
Ben benieuwd of 16GB niet te weinig is voor de dingen die ik er mee doe/wil gaan doe.
Zie paar posts hierboven..
Ik heb een 32gb uitvoering. Als je veel spelletjes gaat spelen of films, muziek en fotos erop gaat zetten dan is 32gb beter. Vooral als je grote spelletjes zoals bijv fifa erop zet dan zit ie zo vol.
Maar zelf gebruik ik het voornamelijk voor browsen dus dan is 16gb wel genoeg. Maar wilde niet achteraf spijt krijgen van het gebrek aan opslag dus voor de 32gb gegaan.
mrcosmo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:55:
Overigens zal snel de opvolger van de air2 komen die groter is met nieuwe ios die verschillende apps naast elkaar kan draaien. dus voor nu iPad air
Is niet zeker of en wanneer die komt en daarnaast vind ik de huidige ipad groot genoeg. Als hij groter is dan zal hij ook veel meer gaan kosten.
Daarnaast als er een nieuwe IOS uitkomt dan komt deze ook uit voor de Ipad Air en Air 2.
En als Apple multitasken uitbrengt op de Ipad dan wordt eerder de Air 2 ondersteund aangezien deze 2x zoveel RAM heeft. Veel meer futureproof.

[ Voor 70% gewijzigd door Valinor op 06-01-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
De Air is nu ook in de aanbieding bij de MM voor 359 euro voor de 16gb uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
mrcosmo schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:55:
Als dat je intentie is (grotere iPad kopen zodra die uitkomt, verwachting is ergens in 2015) wel ja.. Of als budget echt een issue is, dan ook voor de Air gaan.. Maar als budget geen issue is en je verwacht langer met je iPad te doen zou ik gewoon de Air 2 kopen nu.. Zoals gezegd ik denk dat vooral door het dubbele werkgeheugen dat die een stuk langer mee zal gaan qua nieuwere iOS en apps fatsoenlijk kunnen draaien..

Maargoed, dat moet ieder voor zich bepalen, ik ga dat niet voor een ander doen.. Kan alleen wat tips geven op basis van hoe ik er zelf over denk en dat geldt voor iedereen hier denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
D2FValinor schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Ik heb een 32gb uitvoering. Als je veel spelletjes gaat spelen of films, muziek en fotos erop gaat zetten dan is 32gb beter. Vooral als je grote spelletjes zoals bijv fifa erop zet dan zit ie zo vol.
Maar zelf gebruik ik het voornamelijk voor browsen dus dan is 16gb wel genoeg. Maar wilde niet achteraf spijt krijgen van het gebrek aan opslag dus voor de 32gb gegaan.

[...]

Is niet zeker of en wanneer die komt en daarnaast vind ik de huidige ipad groot genoeg. Als hij groter is dan zal hij ook veel meer gaan kosten.
Daarnaast als er een nieuwe IOS uitkomt dan komt deze ook uit voor de Ipad Air en Air 2.
En als Apple multitasken uitbrengt op de Ipad dan wordt eerder de Air 2 ondersteund aangezien deze 2x zoveel RAM heeft. Veel meer futureproof.
Dat wat jij hebt, heb ik ook een beetje. Ik denk dat 16GB genoeg moet zijn, maar wil geen spijt krijgen als ik uiteindelijk toch ruimte tekort kom.
Ook is meer geheugen toch wel iets wat je noemt om meer futureproof te zijn. Ik koop immers een tablet/iPad om er nog jaren mee te doen.
Inflatable schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 19:18:
[...]

Als dat je intentie is (grotere iPad kopen zodra die uitkomt, verwachting is ergens in 2015) wel ja.. Of als budget echt een issue is, dan ook voor de Air gaan.. Maar als budget geen issue is en je verwacht langer met je iPad te doen zou ik gewoon de Air 2 kopen nu.. Zoals gezegd ik denk dat vooral door het dubbele werkgeheugen dat die een stuk langer mee zal gaan qua nieuwere iOS en apps fatsoenlijk kunnen draaien..

Maargoed, dat moet ieder voor zich bepalen, ik ga dat niet voor een ander doen.. Kan alleen wat tips geven op basis van hoe ik er zelf over denk en dat geldt voor iedereen hier denk ik..
Zoals ik net ook al zei op de reactie van D2FValinor is het wel de bedoeling om sowieso nog een paar jaar met de iPad te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:46
Ik sta op het punt een 'tweedehands' Ipad Air 2 te kopen van iemand die hem via zijn bedrijf gekregen heeft, maar dus niet zal gebruiken. Zit nieuw in de ongeopende doos en er komt een smartcover bij, eveneens splinternieuw.

Wat de garantie en authenticiteit betreft, ik dacht dat het voldoende is om adhv serienummer via de website van Apple te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 14:46
Je kan ook altijd deze website nog even checken voor de zekerheid: https://stopheling.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Trezzahn schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:57:
Dat wat jij hebt, heb ik ook een beetje. Ik denk dat 16GB genoeg moet zijn, maar wil geen spijt krijgen als ik uiteindelijk toch ruimte tekort kom.
Ook is meer geheugen toch wel iets wat je noemt om meer futureproof te zijn. Ik koop immers een tablet/iPad om er nog jaren mee te doen.
Ik had een iPad1 met 16GB, nu heb ik een iPar Air2 met 64GB. Met de iPad1 was ik steeds apps en gedownloade tijdschriften aan het verwijderen omdat er te weinig geheugen in zit. Ook leek het alsof ie extra traag werd wanneer er minder dan 1 a 2 GB vrije ruimte was. Geen idee of dat ook echt zo was, maar hij is nu weer een beetje sneller. Daarom voor de Air2 een geheugenoptie hoger gekozen aangezien de apps en games steeds meer ruimte gaan innemen (mede door de 64bit architectuur van de A8 CPU).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
zonoskar schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:53:
[...]

Ik had een iPad1 met 16GB, nu heb ik een iPar Air2 met 64GB. Met de iPad1 was ik steeds apps en gedownloade tijdschriften aan het verwijderen omdat er te weinig geheugen in zit. Ook leek het alsof ie extra traag werd wanneer er minder dan 1 a 2 GB vrije ruimte was. Geen idee of dat ook echt zo was, maar hij is nu weer een beetje sneller. Daarom voor de Air2 een geheugenoptie hoger gekozen aangezien de apps en games steeds meer ruimte gaan innemen (mede door de 64bit architectuur van de A8 CPU).
Bedankt. Geeft toch wel de doorslag om te gaan voor de 64gb uitvoering.
Denk dat ik toch nog even wacht op de media markt actie. Just tot be zure.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
Ik wil mijn iPad van de 3e generatie (begin 2012) binnenkort vervangen door een Air of Air 2 en ik wil ook meer opslagruimte. Met iOS 8 blijft er van de 16 GB op mijn iPad nog maar 12,5 GB effectieve ruimte over. Tijdens vakanties loop ik echt tegen de grenzen aan, waarbij ik steeds meer apps en muziek moest verwijderen om nieuwe foto's te kunnen overzetten van mijn camera (mbv de camer connection kit).

Wat voor actie van de MediaMarkt doel je trouwens op?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
BTW-actie waarschijnlijk, maar best kans dat iPads dan niet meedoen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Railgunner schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:06:
Ik wil mijn iPad van de 3e generatie (begin 2012) binnenkort vervangen door een Air of Air 2 en ik wil ook meer opslagruimte. Met iOS 8 blijft er van de 16 GB op mijn iPad nog maar 12,5 GB effectieve ruimte over. Tijdens vakanties loop ik echt tegen de grenzen aan, waarbij ik steeds meer apps en muziek moest verwijderen om nieuwe foto's te kunnen overzetten van mijn camera (mbv de camer connection kit).

Wat voor actie van de MediaMarkt doel je trouwens op?
Oke, bedankt!

Ik doel op de btw vrije dagen.
Trezzahn schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:03:
[...]

Voor wat betreft de BTW week heb ik al het een en ander opgezocht en nagevraagd bij Media Markt(ik was er gisteren namelijk). Voor reactie daarop wil ik niet offtopic en verwijs ik je naar het topic wat je aandroeg.

Bedankt!
Quote uit mijn topic: iPad of Android tablet (i.v.m. Google diensten)

Met doorverwijzing naar: Trezzahn in "MediaMarkt BTW week 2015"
Hahn schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 14:07:
BTW-actie waarschijnlijk, maar best kans dat iPads dan niet meedoen.
Klopt dat inderdaad de iPads niet mee doen. Maar zou zonde zijn als toch wel zo zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Ik heb dit weekend een koopje kunnen doen met een Air 2 64gb + smartcase, na lang wikken en wegen overgestapt van mijn Nexus 10. Eigenlijk pas een Ipad beginnen overwegen na de -voor mij- teleurstellende Nexus 9. Ik dacht dat mijn Nexus 10 nog wel wat mee kon, maar ik ben echt onder de indruk van de tabletervaring op zo'n ipad...lichtgewicht en flitsend snel die air 2.
Als androidgebruiker ben ik in een zo groot mogelijke boog rond iOS apps/diensten gelopen, dat valt goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Drwho1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:09:
Ik heb dit weekend een koopje kunnen doen met een Air 2 64gb + smartcase, na lang wikken en wegen overgestapt van mijn Nexus 10. Eigenlijk pas een Ipad beginnen overwegen na de -voor mij- teleurstellende Nexus 9. Ik dacht dat mijn Nexus 10 nog wel wat mee kon, maar ik ben echt onder de indruk van de tabletervaring op zo'n ipad...lichtgewicht en flitsend snel die air 2.
Als androidgebruiker ben ik in een zo groot mogelijke boog rond iOS apps/diensten gelopen, dat valt goed te doen.
Leuk en fijn om te lezen! Heb juist nog getwijfeld om een HTC Nexus 9 aan te schaffen. Leek me juist interessant. Maar heb uiteindelijk ook besloten om een Air 2 te nemen.

Hoe bevalt de smartcase? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Trezzahn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 18:26:
[...]

Leuk en fijn om te lezen! Heb juist nog getwijfeld om een HTC Nexus 9 aan te schaffen. Leek me juist interessant. Maar heb uiteindelijk ook besloten om een Air 2 te nemen.

Hoe bevalt de smartcase? :)
Smartcase past als gegoten, had een dergelijke case ook rond m'n N10 en ik ben dus overtuigd van het nut. Blijft je toestel dus ook erg netjes en wie kleurtjes wil kan kiezen. Bij mij is het gewoon zwart.

De plaatsing van de speakers is wel echt wennen als je stereo front speakers gewoon bent. Het klinkt wel luid genoeg, maar je hoort duidelijk alles uit een richting komen. Stereo front is veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Vraag over Apple-ID.

Ik heb mijn e-mail veranderd. Nu krijg ik een paar dagen later een mail dat ze mijn e-mail willen controleren. Ik dien dat op de link te klikken en dan in te loggen met mij Apple-ID en wachtwoord. Doe ik het niet, dan kan ik mijn Apple ID niet gebruiken. Afgelopen dagen heb ik gewoon mijn apps kunnen installeren en updaten.

Helaas is Apple niet bereikbaar per telefoon. (probeer het later nog eens...)

Vooral dat moeten inloggen vind ik raar. Alleen het volgen van een link moet voldoende zijn. Phishing?

[ Voor 24% gewijzigd door honey op 13-01-2015 09:53 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Kijk eens naar het emailadres van de afzender en de link, als dat niet klopt dan weet je het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Chrome loopt toch niet bepaald lekker op de ipad, maar ik heb ook op android de indruk dat deze browser de laatste tijd niet meer van de stabielste is.
Op de ipad heb ik al enkele freezes gehad en het scrollen loopt echt log, pagina's laden daarentegen gaat wel zeer snel.

Maar zover ik begrijp mag geen enkele 3rd party browser volledig gebruik maken van de beschikbare middelen op de ipad, enkel Safari kan deze rechtstreeks aanspreken. Waarschijnlijk ligt daar een deel van de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 10:26
Drwho1 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:25:

Maar zover ik begrijp mag geen enkele 3rd party browser volledig gebruik maken van de beschikbare middelen op de ipad, enkel Safari kan deze rechtstreeks aanspreken. Waarschijnlijk ligt daar een deel van de oorzaak.
Hiermee bedoel je wss de Nitro javascript engine. Deze is wel toegelaten voor 3rd party apps sinds iOS 8. Alleen maakt niemand er gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
kdhoe schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:12:
[...]

Hiermee bedoel je wss de Nitro javascript engine. Deze is wel toegelaten voor 3rd party apps sinds iOS 8. Alleen maakt niemand er gebruik van.
Ja, waarschijnlijk dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Het lijkt een lokaal probleem bij jou te zijn. Op mijn iPad met iOS 8.1.2 werkt Chrome zonder haperingen of freezes, terwijl het een iPad van de 3e generatie is en dus niet meer de snelste.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
In [iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming heb ik nog geen antwoord kunnen krijgen. Dit komt wellicht omdat dat topic niet bij iedereen in de bookmarks staat :p Hoop dat hier proberen wel zin heeft.
Iemand die het verschil weet/ziet tussen:
• Pipetto Origami Smart case iPad
• Pipetto Origami Saffiano case iPad
??
Op http://www.appelhoes.nl/Pipetto-Apple-iPad-Air-2-hoes kan ik het niet vinden.

Offtopic, weet ik. Maar eind van de maand ga ik een Air 2 aanschaffen(hiephoi! :) ) en ben ik alvast opzoek naar een cover.

Ik kan al niet wachten en ben erg benieuwd.
Moet ik nog ergens op letten bij aanschaf of bij eerste in gebruikneming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Ben benieuwd naar de ervaringen van Tweakers die de ipad ook hebben. Sta op punt van kopen maar bij de Media Markt toch nog eens de achterkant ingedrukt en deze gaf vlekken. Storen mensen zich hier nog wel eens aan? Vermindert het nog bij gebruik van een smart case?

Wil namelijk geen spijt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik had hetzelfde als jij. Nu heb ik toch een iPad Air 2 gekocht een ondanks dat het iets minder erg is dan bij de showroom modellen, heb ik het in real-life nog niet gezien. Dus ja, het probleem zit ook in mijn iPad, maar in de praktijk zie ik het nooit. En ik ben een ongelofelijke zeikert op dat gebied (was al 3 keer geweest om een iPad te kopen en 3 keer onverrichterzake terug naar huis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
zonoskar schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:43:
Ik had hetzelfde als jij. Nu heb ik toch een iPad Air 2 gekocht een ondanks dat het iets minder erg is dan bij de showroom modellen, heb ik het in real-life nog niet gezien. Dus ja, het probleem zit ook in mijn iPad, maar in de praktijk zie ik het nooit. En ik ben een ongelofelijke zeikert op dat gebied (was al 3 keer geweest om een iPad te kopen en 3 keer onverrichterzake terug naar huis).
Oké bedankt. Heb jij er ook nog een cover of case over/om(wat het effect mogelijk verminderd)?
Drwho1 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:09:
Ik heb dit weekend een koopje kunnen doen met een Air 2 64gb + smartcase...
Heb jij nog last gehad of het doordrukken ondervonden?
Hoe bevalt die inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 10:39

swv

Ik kan mij geen enkele situatie voorstellen waarin het nodig zou zijn om de achterkant (hard) in te drukken. Ik doe het niet en ik heb daarom ook nergens last van. Bij het balanceren van de ipad op mijn vingertoppen zie ik ook niks vreemds. Ja ook ik heb in de Media Markt een keer onaangenaam hard op de achterkant van een showmodel moeten drukken voor ik het effect waarnam. Gezeur om niks, kopen dus!

Edit: En om mijn reactie te nuanceren; als je er echt last van hebt in het dagelijks gebruik breng je hem terug naar de winkel.

[ Voor 14% gewijzigd door swv op 22-01-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
sww89 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:52:
Ik kan mij geen enkele situatie voorstellen waarin het nodig zou zijn om de achterkant (hard) in te drukken. Ik doe het niet en ik heb daarom ook nergens last van. Bij het balanceren van de ipad op mijn vingertoppen zie ik ook niks vreemds. Ja ook ik heb in de Media Markt een keer onaangenaam hard op de achterkant van een showmodel moeten drukken voor ik het effect waarnam. Gezeur om niks, kopen dus!

Edit: En om mijn reactie te nuanceren; als je er echt last van hebt in het dagelijks gebruik breng je hem terug naar de winkel.
Ja klopt wat je zegt. Maar zat meer met het feit van 'ja straks is op de lange termijn dit wel schadelijk' ondanks dat je zelf niet geforceerd drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Als je daar echt bang voor bent, kun je de iPad het beste vanaf dag 1 in een hoes doen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:48

The Chosen One

Zie signature!

Iemand die ook problemen heeft met de twitch app? Niks wilt laden.

[ Voor 18% gewijzigd door The Chosen One op 23-01-2015 17:26 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Sinds gisteren werken mijn volume knopjes niet meer , er blijft geluid uit staan. Iemand enig idee wat het is?

Net ff gezien dat de volume knop omhoog de volume omlaag doet vreemd

[ Voor 24% gewijzigd door mrcosmo op 24-01-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Trezzahn schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:21:
[...]

[...]

Heb jij nog last gehad of het doordrukken ondervonden?
Hoe bevalt die inmiddels?
In een woord: absoluut top! (nou ja, 2 woorden dan)
Eerlijk, ik had het niet durven denken dat een overstap naar een ipad mij zo zou kunnen bevallen. De drempelvrees die ik had als androidgebruiker bleek onterecht, ik voel me na 2 weken thuis op de ipad. Het toestel is perfect voor mijn gebruik; surfen in de zetel of 's morgens krantje lezen aan tafel. Af en toe eens een spelletje spelen. Het lichte gewicht maakt er een plezier van om vast te houden, de smartcase maakt de air wat zwaarder maar zo zit ie wel goed beschermd.
In het begin wel wat lopen frusteren aan de hoeveelheid paswoorden en bevestigingen die je moet ingeven, maar da's voornamelijk bij setup. Het is soms nog wat meer zoeken naar hoe een bepaalde handeling uit te voeren, maar zoiets is rap gegoogled.

Dat doordrukken is volgens mij een overroepen issue, ik heb er nog geen enkele keer iets van gemerkt. Vermoedelijk zorgt de smartcase wel voor wat extra drukbescherming. Maar zonder cover moet je volgens mij ook al echt gaan nijpen om dat doordrukken te bekomen.

Ik heb nog geen dag spijt gehad van mijn overstap, mijn smartphone loopt nog steeds op android dus ik blijf in verbinding met beide werelden waar ik nu het beste van heb. :)

Ik zou het zo omschrijven; op het vlak van smartphones heeft android (en de fabrikanten) niets meer te leren van de iphone, maar op het vlak van tablets speelt de ipad alle concurrentie moeiteloos naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
ga er toch maar mee terug, moet ik dan naar de mediamarkt of een apple winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Railgunner schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:27:
Als je daar echt bang voor bent, kun je de iPad het beste vanaf dag 1 in een hoes doen, denk ik.
Dat is eigenlijk ook al wel een beetje het plan. Maar was benieuwd in hoeverre dat beschermt tegen drukken.
Drwho1 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:06:
[...]

In een woord: absoluut top! (nou ja, 2 woorden dan)
Eerlijk, ik had het niet durven denken dat een overstap naar een ipad mij zo zou kunnen bevallen. De drempelvrees die ik had als androidgebruiker bleek onterecht, ik voel me na 2 weken thuis op de ipad. Het toestel is perfect voor mijn gebruik; surfen in de zetel of 's morgens krantje lezen aan tafel. Af en toe eens een spelletje spelen. Het lichte gewicht maakt er een plezier van om vast te houden, de smartcase maakt de air wat zwaarder maar zo zit ie wel goed beschermd.
In het begin wel wat lopen frusteren aan de hoeveelheid paswoorden en bevestigingen die je moet ingeven, maar da's voornamelijk bij setup. Het is soms nog wat meer zoeken naar hoe een bepaalde handeling uit te voeren, maar zoiets is rap gegoogled.

Dat doordrukken is volgens mij een overroepen issue, ik heb er nog geen enkele keer iets van gemerkt. Vermoedelijk zorgt de smartcase wel voor wat extra drukbescherming. Maar zonder cover moet je volgens mij ook al echt gaan nijpen om dat doordrukken te bekomen.

Ik heb nog geen dag spijt gehad van mijn overstap, mijn smartphone loopt nog steeds op android dus ik blijf in verbinding met beide werelden waar ik nu het beste van heb. :)

Ik zou het zo omschrijven; op het vlak van smartphones heeft android (en de fabrikanten) niets meer te leren van de iphone, maar op het vlak van tablets speelt de ipad alle concurrentie moeiteloos naar huis.
Oke, bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat 'ie goed bevalt.
Heb je trouwens de orginele SmartCase? Wat heeft je doen besluiten om voor zoiets te gaan en niet voor bijvoorbeeld een case van Pipetto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Trezzahn schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:36:
[...]

[...]

Oke, bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat 'ie goed bevalt.
Heb je trouwens de orginele SmartCase? Wat heeft je doen besluiten om voor zoiets te gaan en niet voor bijvoorbeeld een case van Pipetto?
De smartcase kwam bij de iPad, dus niet echt gekozen. Omdat het een originele case betrof maakte ik me geen zorgen over de kwaliteit. Moest die er niet bij geweest zijn had ik zeer waarschijnlijk wel geen 79€ gaan betalen en een alternatief gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 17:57
Sinds gisteren de iPad Air 2 in gebruik. Het doordrukken van het scherm is geen issue bij mij; alleen als je er een beetje druk op zet, zie je het. Bij normaal vastpakken niet. Scherm is verder uniform zonder dode pixels. Alleen irriteer ik me een beetje aan het feit dat de iPad resoneert met het geluid. Zelfs bij één of twee bars. Is dit voor jullie een dealbreaker geweest? (I.e. wen je er aan?) Ik overweeg om die van mij terug te brengen wegens de resonantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Dat is voor mij geen dealbreaker, zo vaak staat de iPad niet op de speaker. In gebruikersreviews op Tweakers kwam dit punt vrijwel elke keer naar voren, dus je bent zeker niet de enige die zich hier aan stoort.

In één van deze gebruikersreviews werd aangeraden om de iPad in een hoes te doen, omdat dat het probleem zou oplossen. Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Railgunner schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:36:
Dat is voor mij geen dealbreaker, zo vaak staat de iPad niet op de speaker. In gebruikersreviews op Tweakers kwam dit punt vrijwel elke keer naar voren, dus je bent zeker niet de enige die je hier aan stoort.

In één van deze gebruikersreviews werd aangeraden om de iPad in een hoes te doen, omdat dat het probleem zou oplossen. Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar klinkt logisch.
Ja, vibratie is er. Dealbreaker? Absoluut niet. Bij mij zit er een smartcase rond, zacht materiaal dat wel voor nodige demping zorgt, valt aan te bevelen zo'n zachte hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Binnenhuis gebruik ik nooit een case om mijn iPad. Veel fijner werken zonder case (geen extra bulk en aluminium voelt fijner aan :P). Alleen tijdens vervoer heb ik hem in een case zitten. Misschien dat ik aan de resonantie wen.. Ik gebruik mijn iPad vooral voor mediaconsumptie en browse vaak met muziek aan. De resonantie is niet echt bepaald een welkome 'feature'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Vandaag op aanrader van de Mediamarkt Apple gebeld of dit probleem bekend was bij hen. Het antwoord was nee dus. Ze raadden me aan om te restoren en te kijken of het dan opgelost is (8)7) en anders aan te bieden voor reparatie. Mijn probleem is echter dat als dit niet als een 'issue' wordt gezien, krijg ik mijn iPad ongerepareerd terug en moet ik er maar mee leven(?). Inmiddels zal mijn 14 dagen retourperiode van de Mediamarkt ook voorbij zijn. Als ik een garantie zou krijgen dat het uberhaupt te repareren valt, zou de keuze snel gemaakt zijn (het is immers een top toestel verder).

Samengevat heb ik dus twee opties:
1) iPad retourneren en de €23 refurbishkosten opeten
2) iPad laten repareren met het risico dat de resonantie binnen de normen valt en ik voortaan met het probleem zou moeten leven :/

Wat voor inschatting zouden jullie maken? Is dit puur een design'fout' en kan dit niet zomaar opgelost worden, of zou Apple andere methodes voor hebben om de resonantie te reduceren/op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 13-09 20:51
Amps schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 18:13:
Vandaag op aanrader van de Mediamarkt Apple gebeld of dit probleem bekend was bij hen. Het antwoord was nee dus. Ze raadden me aan om te restoren en te kijken of het dan opgelost is (8)7) en anders aan te bieden voor reparatie. Mijn probleem is echter dat als dit niet als een 'issue' wordt gezien, krijg ik mijn iPad ongerepareerd terug en moet ik er maar mee leven(?). Inmiddels zal mijn 14 dagen retourperiode van de Mediamarkt ook voorbij zijn. Als ik een garantie zou krijgen dat het uberhaupt te repareren valt, zou de keuze snel gemaakt zijn (het is immers een top toestel verder).

Samengevat heb ik dus twee opties:
1) iPad retourneren en de €23 refurbishkosten opeten
2) iPad laten repareren met het risico dat de resonantie binnen de normen valt en ik voortaan met het probleem zou moeten leven :/

Wat voor inschatting zouden jullie maken? Is dit puur een design'fout' en kan dit niet zomaar opgelost worden, of zou Apple andere methodes voor hebben om de resonantie te reduceren/op te lossen?
Ik zou het niet doen, echt zonde als je je nieuwe ipad nu al wegstuurd met de kans op een refurb model terug te krijgen... Of erger nog, onderzoekskosten omdat ze het probleem niet hebben kunnen vinden..

Heb sinds gisteren ook een air 2, 64gb en wat een apparaat is dit. Had hiervoor de ipad 3 32gb, maar zo'n enorme vooruitgang binnen drie jaar vind ik knap. Ik was op zoek naar de snelste tablet met browsen, en dat is deze zeker. Ook de kleine dingen vind ik de prijs zeker waard, zoals het gewicht (niet moeilijk als je van een ipad 3 komt :+ ) de bezels, touch-id, het gelamineerde scherm (eindelijk!) en die anti-reflectie coating, een hele nuttige welkome toevoeging.

Ik ben het eens met de stelling dat de ipad nog steeds de beste tablet op de markt is. Alleen voor mediaconsumptie niet, maar daar kun je dan beter een android tabje voor kopen met msdhc slot voor €300 ofzo.

Overstappen op de iphone doe ik nog niet, want de iphone 6 heeft weer maar 1gb ram :X. Die verhouding klopt niet; de krachtigste smartphone cpu i.c.m. slechts 1gb ram. iOS is efficient, maar voor stevig browsewerk wil je toch 2gb ram hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik kom toevallig ook van een iPad 3 32 GB (nouja, die gebruik ik inmiddels weer) en ik deel ook jouw bevindingen met de 3de gen iPad vs iPad Air 2. Het is echt een toptoestel, maar als het gebruik ervan je gaat irriteren, houdt het snel op.. Bedankt voor je reactie iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:03
Zijn er meer mensen die tv kijken op de ipad mbv de horizon go App?
Het beeldkwaliteit is nogal bijzonder matig op mijn ipad mini retina en ik weet even niet of simpelweg mijn verwachtingspatroon te hoog is of dat dit simpelweg normaal is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bospa01 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:11:
Zijn er meer mensen die tv kijken op de ipad mbv de horizon go App?
Het beeldkwaliteit is nogal bijzonder matig op mijn ipad mini retina en ik weet even niet of simpelweg mijn verwachtingspatroon te hoog is of dat dit simpelweg normaal is.
Via de UPC Horizon Go app wordt er op SD kwaliteit uitgezonden. Jammer genoeg geen HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Nu online
Amps schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:30:
Sinds gisteren de iPad Air 2 in gebruik. Het doordrukken van het scherm is geen issue bij mij; alleen als je er een beetje druk op zet, zie je het. Bij normaal vastpakken niet. Scherm is verder uniform zonder dode pixels. Alleen irriteer ik me een beetje aan het feit dat de iPad resoneert met het geluid. Zelfs bij één of twee bars. Is dit voor jullie een dealbreaker geweest? (I.e. wen je er aan?) Ik overweeg om die van mij terug te brengen wegens de resonantie.
Het is wel degelijk een bekend problem. Ik heb de mijne 3x omgeruild bij de MM (Rdam centrum( en ze hadden het alle 3 in dezelfde mate (wachtte steeds tot einde van de omruil garantie om kans op zelfde productie batch te ontlopen). Na de 4e heb ik maar zo gelaten maar het is net of je soms een vibrator in je handen hebt. Een goede map/hoes helpt maar lost het niet op. Ik zet het geluid maar wat zachter (komt harder geluid dan de ipad3). Maar het blijft irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
_birdie_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:05:
[...]

Het is wel degelijk een bekend problem. Ik heb de mijne 3x omgeruild bij de MM (Rdam centrum( en ze hadden het alle 3 in dezelfde mate (wachtte steeds tot einde van de omruil garantie om kans op zelfde productie batch te ontlopen). Na de 4e heb ik maar zo gelaten maar het is net of je soms een vibrator in je handen hebt. Een goede map/hoes helpt maar lost het niet op. Ik zet het geluid maar wat zachter (komt harder geluid dan de ipad3). Maar het blijft irritant.
Kon je moeiteloos je unit omruilen? Bij MM Groningen zeiden ze dat dat alleen kon als Apple het als een probleem erkent (wat ze dus niet gedaan hebben). Maarja, omruilen heeft vrij weinig zin wanneer alle modellen kampen met dit probleem (+ je hebt een kans dat je een slechter scherm voor terug krijgt).

Dat laatste ben ik ook bang voor; gaat het wennen? Ik stel mijn retour op het moment eerst even uit. Misschien dat ik er aan gewend kan raken. Maar jouw bevinding is niet echt geruststellend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Nu online
Amps schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:27:
[...]

Kon je moeiteloos je unit omruilen? Bij MM Groningen zeiden ze dat dat alleen kon als Apple het als een probleem erkent (wat ze dus niet gedaan hebben). Maarja, omruilen heeft vrij weinig zin wanneer alle modellen kampen met dit probleem (+ je hebt een kans dat je een slechter scherm voor terug krijgt).

Dat laatste ben ik ook bang voor; gaat het wennen? Ik stel mijn retour op het moment eerst even uit. Misschien dat ik er aan gewend kan raken. Maar jouw bevinding is niet echt geruststellend :p
ja hoor .. kon moeiteloos 3x ruilen .. als je een youtube filmpje daar afspeelt op hun wifi moeten ze wel erkennen dat het niet normaal is. Ik heb bij 3e omruil begrepen dat dat de 1e en 2e omruil ook als zodanig waren erkend door Apple In een map heb je dat problem van "pressure gate" helemaal niet.. Als ik op Samsung tablets of telefoons harder druk dan heb ik het ook.

Je kunt tot 2 weken na aankoop omruilen (was echt fluitje van een cent). Ik denk dat ik deze bij nieuwe ipad launch (of Samsung) misschien wel op marktplaats zet. Normaal doe ik dat na 2 a 3 jaar. Pas mijn ipad 1 nog verkocht voor 75 euro (en ze leveren met wat moeite nog wat meer op).

Ik denk dat ik er persoonlijk nooit zal wennen aan dat gevibreer maar met map is het wel minder vind ik (de orginele apple map vind ik te duur maar dat is advies van apple wat ik ergens las in mijn zoektocht naar "vibratie gate".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
_birdie_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:06:
[...]
Ik heb bij 3e omruil begrepen dat dat de 1e en 2e omruil ook als zodanig waren erkend door Apple.
Gek. Toen ik met Apple belde, zeiden ze dat ze niet op de hoogte waren van dit probleem. Misschien dat ze dit in de doofpot proberen te stoppen om oplopende kosten te vermijden?

De MM medewerker hier zei dat bij retourneren dit opgemerkt wordt als "niet tevreden" i.p.v. "defect" omdat Apple dit niet bekend is bij Apple (wat betekent dat ik bij retourneren refurbishkosten moet betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Nu online
Amps schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:08:
[...]

Gek. Toen ik met Apple belde, zeiden ze dat ze niet op de hoogte waren van dit probleem. Misschien dat ze dit in de doofpot proberen te stoppen om oplopende kosten te vermijden?

De MM medewerker hier zei dat bij retourneren dit opgemerkt wordt als "niet tevreden" i.p.v. "defect" omdat Apple dit niet bekend is bij Apple (wat betekent dat ik bij retourneren refurbishkosten moet betalen).
je hebt toch zowieso "omruil" garantie .. bij mij zei hij in 1 minuut dat het akkoord was qua fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
_birdie_ schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:08:
[...]

je hebt toch zowieso "omruil" garantie .. bij mij zei hij in 1 minuut dat het akkoord was qua fout.
Dat kan best. Maarja, heb je vrij weinig aan als alle modellen kampen met hetzelfde probleem. Nog een paar daagjes de tablet maar gebruiken en daarna zien we wel of het een keeper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Nu online
Amps schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:14:
[...]

Dat kan best. Maarja, heb je vrij weinig aan als alle modellen kampen met hetzelfde probleem. Nog een paar daagjes de tablet maar gebruiken en daarna zien we wel of het een keeper is
zelfs tweakers review praat erover .. je hebt gelijk .. de 4e trilt evenhard als de 1e

productreview: Apple iPad Air 2 WiFi 16GB Grijs review door Romius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het verleden een iPad 2 gehad.

Twijfel nu tussen een Wifi iPad Air 2 16GB of Wifi iPad Mini 3 16GB

Tussen de 2 scheelt E100,- en nog wat specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Oké. En nu? ;)

Als je advies wilt, zal je iets meer moeten vertellen, bijvoorbeeld waarom je (weer) een iPad wilt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorheen had je geen "normale" en mini versie
een hebbedingetje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Laatst online: 10:52
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 23:04:
In het verleden een iPad 2 gehad.

Twijfel nu tussen een Wifi iPad Air 2 16GB of Wifi iPad Mini 3 16GB

Tussen de 2 scheelt E100,- en nog wat specificaties.
Waarom geen iPad mini 2 Retina? De iPad mini 2 Retina en iPad mini 3 verschillen nauwelijks van elkaar. Heb zelf de keus voor de 32Gb Mini 2 Retina gedaan juist om de weinige verschillen tussen de 2 en de 3.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Inderdaad, als je de review van de Mini 3 op Tweakers leest dan zie je dat je voor 100 euro extra (tov de Mini 2) alleen een fingerprint reader en een extra kleurkeuze krijgt. Ik zou dan ook eerder overwegen om de Mini 2 te nemen, ipv de Mini 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Railgunner op 04-02-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Railgunner schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:19:
Inderdaad, als je de review van de Mini 3 op Tweakers leest dan zie je dat je voor 100 euro extra (tov de Mini 2) alleen een fingerprint reader en een extra kleurkeuze krijgt. Ik zou dan ook eerder overwegen om de Mini 2 te nemen, ipv de Mini 3.
Heb ik ook gedaan. De mini 2 bevalt super. :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Mars18 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:34:
[...]

Heb ik ook gedaan. De mini 2 bevalt super. :)
Hier ook een iPad Mini 2 32Gb dus, heb daarop een decoded leather slim cover genomen. Ben alleen nog opzoek naar een goede screenprotector. Zijn er hier mensen die daar wat ervaringen mee hebben, want je ziet door de bomen de protectors niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wicked-Game schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:45:
[...]

Hier ook een iPad Mini 2 32Gb dus, heb daarop een decoded leather slim cover genomen. Ben alleen nog opzoek naar een goede screenprotector. Zijn er hier mensen die daar wat ervaringen mee hebben, want je ziet door de bomen de protectors niet meer.
Er zit toch standaard een screenprotector bij?

Ben op zoek naar een goede klem voor in de auto, wil hem gaan gebruiken in de file :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Mars18 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:57:
[...]

Er zit toch standaard een screenprotector bij?

Ben op zoek naar een goede klem voor in de auto, wil hem gaan gebruiken in de file :P
Ik heb bij de decoded geen screenprotector gezien.

Pagina: 1 ... 5 ... 36 Laatste