Weet niet of ik het in de juiste topic plaats maar hier komt het.
Wij gebruiken in onze horeca zaak een ipad voor een digitale reservering systeem, deze is nu kapot en de touch digitizer & tft scherm werken niet meer. wel laat de ipad zich zien als ik deze aansluit aan me macbook.
De ipad is verzekerd dus ben ik naar de Dixons gegaan hun voor mij de verzekering bellen, polisnummer + serienummer doorgegeven denk nou dat gaat lekker snel! tot dat de verzekering met de mededeling kwam dat de ipad nog aangemeld was op een iCloud en deze eerst afgemeld moest worden.
nu komt het probleem wij hebben deze ipad nooit aangemeld bij een iCloud, iedereen van het personeel gevraagd maar niemand heeft zich aangemeld. ik kreeg het advies om apple te bellen en hopelijk konden hun uitzoeken voor mij welk email adres het dan wel kon zijn na 45kwartier bellen kwam ik er achter dat de email adres met een W begint en eindigt met @hotmail.com. Personeel ingelicht over het email adres maar nog niemand had een idee.
super stom natuurlijk dat we hem nooit hebben aangemeld zelf maar we gebruiken hem puur voor online reseveringen.
Nu had ik het idee hang hem aan me macbook en hopelijk, laat hij het email adres zien en kan ik die persoon mailen maar nee aangezien ik op het "vertrouw" knopje moet drukken koppeltje hij niet met me macbook. (scherm werkt niet)
nu heb ik 2 optie's
- op een of andere manier de email achterhalen en hoop dat jullie een grandioze tip hebben?
- aankoop bon van 4jaar geleden terug zien te halen plus eerdere reparatie bonnen bij elkaar regelen zodat apple hem als nog kan afmelden.
heb zelf al lopen googelen naar optie 1 maar vind geen antwoord en misschien is er ook geen antwoord, maar gezien de kennis hier hoop ik hier nog een antwoord te vinden.
Met vriendelijke groet,