Toon posts:

[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 00:30
http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/header.png

Welkom in het allereerste deel van het iPad Games - Ervaringen & discussie topic!

Naast het gebruik als mobiel kantoor, gevulde boekenkast, communicatiecentrum, film- en muziekstudio, kiosk, en verzin het zo gek maar, is de iPad met zijn iOS natuurlijk uitermate geschikt om op te gamen. In dit topic hoop ik een leuke discussie te starten over allerlei games op de door ons o-zo-geliefde Apple tablet, de iPad :)

Inhoudsopgave

Klassiekers

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/angry_birds_hd.png
Angry Birds HD (€3,99, lite versie)
Een stel varkentjes hebben de eieren van de Angry Birds gestolen, en ze zijn uit op wraak! Het is jou taak met een katapult de varkentjes te verslaan in elk van de 240 verschillende levels.
Naast deze versie zijn er ook nog Angry Birds Seasons HD (€1,59, lite versie) en Angry Birds RIO HD (€2,39, lite versie)

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/flight_control_hd.png
Flight Control HD (€3,99)
Je bent luchtverkeersleider op een steeds drukker wordende luchthaven. Raak de vliegtuigen aan en sleep ze naar hun landingsgebied. Klinkt gemakkelijk? Je hebt stalen zenuwen en een uitgekiende strategie nodig om de chaos onder controle te houden!

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/cut_the_rope_hd.png
Cut the Rope HD (€3,99, lite versie)
Op een dag vind je een pakketje op je stoep met een briefje erop "Feed with Candy". Het jou taak touwen door te snijden zodat Om Nom, een erg schattig groen monstertje, het snoep kan opvangen.

Actie

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/air_attack_hd.png
AirAttack HD (€0,79)

Racing

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/asphalt_6.png
Asphalt 6: Adrenaline HD (€5,49)

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/death_rally.png
Death Rally (€3,99)

Multiplayer

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/fruit_ninja_hd.png
Fruit Ninja HD (€2,39, lite versie)

Tot slot

Suggesties ter verbetering en uitbreiding van dit topic zijn natuurlijk altijd welkom. Je kan me even een DM sturen, danwel een opmerking posten via @drvdijk op Twitter. Discussieer er lekker op los, maar houdt het een beetje netjes :+
Andere topics
Topic changelog

[Voor 18% gewijzigd door DRvDijk op 11-04-2011 14:51. Reden: Angry Birds HD & Cut the Rope toegevoegd]

• DRvDijk
Zoals je ziet is dit topic spik splinter nieuw :) Ik heb een opzetje gemaakt met een aantal spellen erin, maar bij lange na is dit een goede lijst... Graag vraag ik een ieder die enthusiast is over een spel dit te posten, dan ga ik hem opnemen in de startpost. Of als je andere opmerkingen hebt ... Laat weten aub!

Zelf wou ik misschien de volgende games erin te gaan verwerken:
  • Angry Birds HD / Rio
  • Cut the Rope
  • Harbor Master
  • Super 7
  • Doodle Fit
  • Labyrinth 2 HD
Nu het topic wat begint te lopen denk ik hier maar een lijstje meet veelgenoemde games te gaan bijhouden waar ik nog geen tijd voor heb gehad ze in de OP op te nemen :)

[Voor 152% gewijzigd door DRvDijk op 11-04-2011 15:11. Reden: done]

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28
DRvDijk schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:29:
Zoals je ziet is dit topic spik splinter nieuw :) Ik heb een opzetje gemaakt met een aantal spellen erin, maar bij lange na is dit een goede lijst... Graag vraag ik een ieder die enthusiast is over een spel dit te posten, dan ga ik hem opnemen in de startpost. Of als je andere opmerkingen hebt ... Laat weten aub!

Zelf wou ik misschien de volgende games erin te gaan verwerken:
  • Angry Birds HD / Rio
  • Cut the Rope
  • Harbor Master
  • Super 7
  • Doodle Fit
  • Labyrinth 2 HD
Leuk topic, al zou ik niet ieder spel wat hier genoemd wordt meteen opnemen in de openingspost.
Angry Birds HD + Rio + Seasons
Cut the Rope
Real Racing 2

lijken me must voor in de openingspost. Ik ken niet eens alle games die er nu in de openingspost staan, zal ze eens gaan uitproberen.

• DRvDijk
Brm-G schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:44:
[...]

Leuk topic, al zou ik niet ieder spel wat hier genoemd wordt meteen opnemen in de openingspost.
Angry Birds HD + Rio + Seasons
Cut the Rope
Real Racing 2

lijken me must voor in de openingspost. Ik ken niet eens alle games die er nu in de openingspost staan, zal ze eens gaan uitproberen.
Nee, helemaal mee eens. Niet alles gaat klakkeloos de OP in, maar mijn punt was meer dat de huidige lijst zeer beperkt is :) De games die jij noemt zie ik wel vaker langskomen, die komen er wel in (alleen even tijd vinden ze erin te zetten).

Vandaag (7 april 2011) is gratis:
http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/panopticon.pngPanopticon (vandaag gratis, normaal €1,59)
Puzzelspel waarbij je schijven op het scherm met meerdere vingers (tot 8 tegelijk!) in de goede gaten moet krijgen, terwijl je allerlei obstakels moet ontwijken

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

http://a6.mzstatic.com/us/r1000/050/Purple/3f/7a/a0/mzi.zbozmylv.75x75-65.jpgDrawn: The Painted Tower HD (€5,49)
Is een Puzzle adventure spel. Categorie 7th Guest, Myst etc... erg mee vermaakt!

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Leuk topic, thanks!

Ik gebruik Need For Speed ook vaak

7,99 €

[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 07-04-2011 10:48]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:43
Ik heb de iPhone versies van Myst en RiVen; jammer genoeg is de resolutie ervan op de iPad vrij triest. Wel nostalgie.

Verder heb ik tot groot genoegen van mijn vriendin en wat vrienden die normaal geen gamers zijn het hidden object spelletje Mysteriez gedownload en voor 2,40 alle levels gekocht. Erg verslavend (voor hun in elk geval).

Fruit Ninja en Civilization Rev heb ik op de iPhone al, jammer dat je geen korting krijgt op de iPad versies. Vooral 10 euro voor Civ vind ik erg veel voor een spel dat op de graphics na identiek is. Ook jammer dat de achievements van Fruit Ninja en Angry Birds iPhone niet overgaan naar de iPad versies.

[Voor 10% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-04-2011 10:50]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-06 01:20
Vind zelf World of Goo op de iPad ook erg leuk!

• KameZ
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-12-2018
Grand treft auto: chinawars en Real racing 1&2 zijn ook aanraders 8)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:50

SmartDoDo

Woeptiedoe

Naast de bijna verplichte Angry Birds-versies vermaak ik me aardig met Plants vs. Zombies en World of Goo. World of Goo werkt imo veel beter op de iPad dan op de PC/MAC. Juist omdat je de goo's met je vingers plaatst waar je ze wilt hebben is de interactie veel beter dan via de muis.

Zelf erger ik me snel rot aan al die breng-het-vliegtuig-naar-het-vliegveld spelletjes. Ze zijn leuk, maar ik ben altijd veel te snel af. Daarentegen vind ik Harbor Master een stuk leuker om te doen. Het is hetzelfde idee, maar dan met scheepjes. Het eerste level is gratis, andere levels moeten aangeschaft worden.

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-05 05:22
Ik vind towerdefense games leuk, en heb er heel wat geprobeerd.
Mijn favorieten:
- Fieldrunners
- Sentinel 3
- Ibomber
- Bloons4

Voor de adventureliefhebbers: Salem Witch Trials vond ik geinspireerd gemaakt.

een andere spelcategorie waar ik van hou zijn Riskclonen: de beste is in mijn ogen Strategery, randomkaarten, veel instelmogelijkheden en vooral leuke gameplay.

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-05 10:09
Ik denk dat je idd wat van de opzienbarende titels erin kan zetten, titels die echt ten tijde van de launch verrassend waren. Plants vs Zombies is er zo 1, maar zeker ook World of Goo, Osmos HD, Geared for iPad, Geometry wars, (en hoe heet dat balletje-balletje spel ook alweer?).

Anoniem: 55194

Sword & Sworcery.Click adventure game. Leuke 8 bit graphics en muziek.

Anoniem: 128120

Ik speel tot nu toe vooral Angry Birds en Flight control, echt voor tussendoor, wil er nu eigenlijk een racespel bijkopen. Zit te twijfelen tussen Death Really, Asphalt 6 en Real Racing 2.

Trouwens mooi dat dit topic er is. :)

• Anoniem: 286128
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Miej like!

Meteen even downloaden zo :).

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 10:33
Ik vind Dead Space ook zo'n vette game :)

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Conquist is zeker een aanrader. Risk voor op de iPad zonder kinderachtige tekeningen (zoals bij EA). Ziet er strak uit.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 11:38
Mijn aanraders:
Reckless racing HD
ibomber Def
Fruitninja
Monopoly
Mirror's Edge
Flightcontrol HD
World of Goo (grote aanrader)

• DRvDijk
Beter, dat wordt al een aardige verzameling zo! Ik hoop zondag wat tijd te vinden wat van jullie suggesties te proberen *O*

Anoniem: 354621

Ik vind world of goo veel te moeilijk, haha

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 22:06
Ik vind zelf de besturing in race games niet lekker werken. Ik faaal behoorlijk steeds :P

Canon EOS 60D + Tamron 17-50 f/2.8 VC + Canon EF 50mm f/1.8 II - Gestolen in Vietnam | Canon 100D + 18-55 stm

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-06 22:22

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Gisteren zelf Settler gekocht. Valt me erg mee. Besturing werkt nog vrij goed en het lijkt stabiel/goed te lopen. Helaas zijn de eerste verplichte levels traag en vol met verplichte tutorial. Ben nu bij de eerste echte levels uit. Maar voor de prijs niet verkeerd!

• Anoniem: 49090
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
timwijn schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 21:32:
Iemand nog tips voor leuke games? Angry birds, the settlers, cut the rope, world of goo, zijn de meest in het oog springende spellen die ik al heb.
Carnivores :)

http://itunes.apple.com/u...-ice-age/id411430426?mt=8

Op de pc vroeger vaak gedaan een must buy voor mij. Spel als je er in op gaat je ook volledig kan laten schrikken 8)

Edit deze game nu gratis recensies zijn positief http://itunes.apple.com/us/app/robosockets-link-me-up/

Zelf de laatste gedaan soort unieke tetris zeker verslavend :)

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:31
Carcassonne is erg leuk op de ipad, Slay is een klassieker maar helemaal het geld waard, verslavend.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• engessa
  • Niet online
Ik vond Dungeon Hunter 1 een erg vermakelijke Diablo-kloon. Deel 2 ben ik nog mee bezig en die lijkt nog beter te zijn! Bediening werkte beter dan ik verwacht had. Graphics zijn uitstekend en ik vind de diepgang groter dan ik gedacht had van een game op een mobiel platform.

Infinity Blade ziet er schitterend uit en is zeker wel een aanrader als zijnde 'showcase' app. Ik heb hem heel veel gespeeld maar op den duur verveeld het enorm. Komen nog wel uitbreidingen bij met oa multiplayer.

Red Alert is ook wel aardig. Loopt alleen erg vaak vast bij mij. Multiplayer 1x geprobeerd tegen een iphone en dat ging verbazingwekkend goed. Misschien alleen daarom al een aanrader.

Verder heb je ook nog RAGE HD. Ziet er schitterend uit, is een on-rails-shooter. Vind de besturing alleen vrij kut, misschien moet ik nog wat meer oefenen.

• DRvDijk
Zoals misschien wel meer mensen gemerkt hebben was het dit weekend té lekker weer om flink te gamen op de iPad (ahoewel..). Daarom pas nu weer een (kleine) aanpassing in de OP. Toegevoegd:

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/angry_birds_hd.png
Angry Birds HD (€3,99, lite versie)
Een stel varkentjes hebben de eieren van de Angry Birds gestolen, en ze zijn uit op wraak! Het is jou taak met een katapult de varkentjes te verslaan in elk van de 240 verschillende levels.
Naast deze versie zijn er ook nog Angry Birds Seasons HD (€1,59, lite versie) en Angry Birds RIO HD (€2,39, lite versie)

http://img.drvdijk.nl/GoT/1453427/cut_the_rope_hd.png
Cut the Rope HD (€3,99, lite versie)
Op een dag vind je een pakketje op je stoep met een briefje erop "Feed with Candy". Het jou taak touwen door te snijden zodat Om Nom, een erg schattig groen monstertje, het snoep kan opvangen.

Nog toe te gaan voegen (zie ook 2e post) n.a.v. een aantal reacties tot nu toe:Keep 'em coming! :Y)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
Reckless Racing is ook erg tof!

Death Rally heeft een update gehad en is nu (tijdelijk?) 2,39 €.
New car:
-Unlock the power of the Wraith, a fast and furious NEW SPORTSCAR!

New weapons:
-STRIKER: Dish out massive damage with a weapon that fires multiple rockets!
-LASER SIGHT: Aim and destroy the enemy with more accuracy than ever!

New challenge:
-ALL NITRO CHALLENGE: Do you feel the need for speed?
Ik heb 'm net gekocht, ziet er tof uit.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:34
update was er al een paar dagen, maar game is tof! de 4 euro en nu de 2.40 euro meer dan waard!!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 08:45
PotPop Pro is erg leuk op de iphone. Weet iemand een soortgelijk spel voor de ipad?

http://itunes.apple.com/us/app/potpop-pro/id425166832?mt=8

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Asphalt 6: Adrenaline HD is nu .79€ ipv. de normale 5.79€

http://itunes.apple.com/a...aline-hd/id400975931?mt=8

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 21:52
Meteen maar aangeschaft nu nog realracing HD 2 voor een mooie prijs.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:13

Rayzman

+31 Rayzman

Jammer net gemist die aanbieding. Hoe vind je die aanbiedingen in de AppStore? Staan die in een categorie of moet je gewoon de store doorzoeken?
Ben nieuw met de iPad.

specs

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
Rayzman schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 08:28:
[...]

Jammer net gemist die aanbieding. Hoe vind je die aanbiedingen in de AppStore? Staan die in een categorie of moet je gewoon de store doorzoeken?
Ben nieuw met de iPad.
Je kan appshopper aanschaffen (is gratis), daar kan je altijd aanbiedingen in bekijken.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteren bug herpes uitgeprobeerd, een mix van tower defense, rpg en shooter. Vrij verslavend. Zomaar 5u achter elkaar gespeeld.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Leuk topic! Mijn favoriete spellen zijn Angry Birds, Cut the Rope, Fragger, Shanghai (mahjong) en Fruit Memory. Dit zijn spellen die goed werken met de touchscreen besturing.
Ik hou van arcade games en die spelen vaak toch niet lekker met touchscreen, je mist gewoon een controller.

Maar nu is er iets intessants voor de jailbreakers. Vorig jaar had Gizmodo een 1april grap over de iPad, de iCade.

Helaas kwam die niet uit maar vorige maand werd ie door een ander bedrijf alsnog aangekondigd op de CES, voor $99 te koop in juni:

Er zullen ook oude Atari spellen op worden uitgebracht. joystick werkt op bluetooth, dus geen kabels e.d.

Maar als je niet wil wachten: je kunt nu al oude arcade spellen spelen op je iPad. En dan niet die lame spellen uit de Appstore met touchscreen controls, nee de 100% originele arcade spellen in combinatie met een losse controller, de Nintendo wiimote.

Download iMame4all (jailbreaken, Cydia) en dan wat roms (alleen die van de arcade kasten die je origineel thuis in je kelder hebt staan) en gaan met die banaan. 2.000 originele arcade spellen als

1. Arkanoid

2. Tetris

3. Magician Lord

4. Metal Slug Series

5. Ghouls 'N Ghosts

6. Tiger Heli/Twin Cobra

7. Shinobi

8. Outrun

draaien op de volle 100% met full speel/sound. Maar ook Playstation 1 en SNES emulatoren draaien perfect met de wiimote.

Anoniem: 342963

Chopper 2, vooral omdat je de Iphone als remote kunt gebruiken

• MrBlueEyes
kmf schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 09:49:
Gisteren bug herpes uitgeprobeerd, een mix van tower defense, rpg en shooter. Vrij verslavend. Zomaar 5u achter elkaar gespeeld.
Je zit zeker op je iPad? Bug heroes neem ik aan? Wel leuk heb het zelf pas 5 min gespeeld.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:14
Sinds een paar dagen ook een iPad2, games zien er fantastisch uit alleen zijn er nog niet zoveel die het nivo van de gratis Flash games op Kongregate ontstijgen.

Infinity Blade moet echt worden toegevoegd vind ik. Weet niet hoe lang het leuk blijft, maar het is wel één van de toppers: grafisch, maar ook het concept van de gameplay spreekt aan.

Tenslotte zou ik dit topic liever in het Games forum zien, aangezien dit topic primair over games gaat en de iPad een serieuze optie is als 'handheld console'.

• kmf
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:05:
Sinds een paar dagen ook een iPad2, games zien er fantastisch uit alleen zijn er nog niet zoveel die het nivo van de gratis Flash games op Kongregate ontstijgen.
voorbeelden?

• SeamusXanthus
Voorbeelden van wat, van goede Kongregate games bedoel je?

Worms HD is momenteel maar 0,79 euro. Net even kwartiertje gedaan maar nog niet echt "in de flow", zou met doorgeefmultiplayer aardig kunnen zijn voor gezamelijke verloren momentjes.

• SeamusXanthus
Slice It! vind ik een super game op de iPad. Op mijn Android was het al leuk, maar dit spel werkt echt VEEL beter op een groter scherm.

Doel van het spel is om figuren doormidden te 'slicen' zodat er figuren ontstaan van (ongeveer) hetzelfde oppervlak. In elk level moet je exact het opgegeven aantal keren 'slicen', en exact het opgegeven aantal stukjes maken.

Het is een soort van wiskundig puzzelen, maar ook inschattingsvermogen is belangrijk.

http://global.com2us.com/game/Sliceit

• kmf
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:58:
Voorbeelden van wat, van goede Kongregate games bedoel je?
Yup. Als we moeten vergelijken moeten we weten waarmee vergeleken wordt.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:25

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Trouwens iemand die X-Plane al heeft aangeschaft en daar een kleine review hier kan plaatsen?

http://itunes.apple.com/n...for-ipad/id364163095?mt=8

"We never grow up. We just learn how to act in public"

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-12-2022
Ben persoonlijk compleet verslaafd aan bordspellen op mijn iPad2 (en daarvoor al mijn iPhone).

Zijn er inmiddels aardig wat, maar mijn toppers op dit moment zijn absoluut:
- Carcasonne (universal app, wel zo handig, en heeft online multiplayer! Wel duur, heb hem ooit voor 3 euro aangeschaft op de iPhone maar kennelijk erg populair geworden daarna gezien de huidige prijs)
- Neuroshima Hex (ook een universal app, helaas nog geen online multiplayer)

Vind het zelf wel jammer dat niet veel meer spellen universal apps zijn, baal echt dat ik iPhone spellen die ik al heb gekocht voor de iPad gewoon weer opnieuw kan kopen om de volle resolutie te krijgen. Daarom Catan HD nog even niet bij mijn favorieten genoemd, zeker omdat ook die nog geen online multiplayer heeft.

Een complete (of in ieder geval de meest complete die ik ken) lijst van bordspellen (niet zijnde de standaard dam/schaak/monopoly varianten) op de iPad is te vinden op BoardGameGeek.com

[Voor 64% gewijzigd door xahmol op 19-04-2011 16:00]

• SeamusXanthus
kmf schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 15:30:
[...]

Yup. Als we moeten vergelijken moeten we weten waarmee vergeleken wordt.
Het is niet mijn bedoeling op pagina 2 van dit topic al offtopic naar flashgames te gaan, maar wat ik in algemene zin bedoelde is dat een ontzettend groot deel van de games (vrijwel allemaal lijkt het) quick snacks zijn.

Je hebt wel spellen als World of Goo, Plant vs Zombies, Infinity Blade die echt bijzonder zijn en niet snel op Kongregate te vinden zijn maar dit zijn mijnsinziens nog uitzonderingen. Spellen als GemCraft op Kongregate kunnen makkelijk mee met de beste towerdefense games bijvoorbeeld. Maar je hebt er ook hele goede 'defend the castle' varianten en ook Angry Birds is gewoon een (mooier vormgegeven) variant van bestaande flashgames. (Ik noem nu bewust niet veel namen om een lijstjes oorlog te voorkomen)

Volgens mij zijn ook veel games in oorsprong als flash game begonnen dus het lijkt me vrij logisch dat het kwalitatief dicht bij elkaar ligt, ook gezien de geringe prijs die men ervoor kan vragen.

• xahmol
MrBlueEyes schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:00:
[...]

Je zit zeker op je iPad? Bug heroes neem ik aan? Wel leuk heb het zelf pas 5 min gespeeld.
Moet het nog proberen, van de week de gratis download meegepakt (tip: volg ipadclub.nl als je aanbiedingen voor ipad apps wilt bijhouden).

• kmf
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:03:
[...]

Het is niet mijn bedoeling op pagina 2 van dit topic al offtopic naar flashgames te gaan, maar wat ik in algemene zin bedoelde is dat een ontzettend groot deel van de games (vrijwel allemaal lijkt het) quick snacks zijn.

Je hebt wel spellen als World of Goo, Plant vs Zombies, Infinity Blade die echt bijzonder zijn en niet snel op Kongregate te vinden zijn maar dit zijn mijnsinziens nog uitzonderingen. Spellen als GemCraft op Kongregate kunnen makkelijk mee met de beste towerdefense games bijvoorbeeld. Maar je hebt er ook hele goede 'defend the castle' varianten en ook Angry Birds is gewoon een (mooier vormgegeven) variant van bestaande flashgames. (Ik noem nu bewust niet veel namen om een lijstjes oorlog te voorkomen)

Volgens mij zijn ook veel games in oorsprong als flash game begonnen dus het lijkt me vrij logisch dat het kwalitatief dicht bij elkaar ligt, ook gezien de geringe prijs die men ervoor kan vragen.
De ontwikkeling van echt nieuwe (en dat zijn PvZ en WoG ook niet) spellen staan natuurlijk nog in hun kinderschoenen. De iPhone is nog steeds maar een mobiel apparaat, dus de spellen zijn er dan ook naar.

De iPad zelf is net een jaar uit. En nu pas is het duidelijk voor ontwikkelaars hoe populair het wordt zodat er ook voor lange spellen gebruikt wordt. De beginnende spellen zijn meer tests dan daadwerkelijk grote projecten (bv al die copycatspellen van gameloft). Maar je merkt nu wel dat er heel veel serieuze ontwikkelingen op komen.
Vooral de quake-engine zal wel eens wat leuks betekenen. En de vele ports van klassiekers die nog moeten komen of al uit zijn (final fantasy, monkey island, broken sword).
MrBlueEyes schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:00:
[...]

Bug Heroes ja (zit serieus te denken om die auto-correct uit te zetten. Sinds iOS4.3 is het veel heftiger geworden :X )

[Voor 8% gewijzigd door kmf op 19-04-2011 16:21]

• SeamusXanthus
kmf schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 16:20:
[...]

De iPad zelf is net een jaar uit. En nu pas is het duidelijk voor ontwikkelaars hoe populair het wordt zodat er ook voor lange spellen gebruikt wordt. De beginnende spellen zijn meer tests dan daadwerkelijk grote projecten (bv al die copycatspellen van gameloft). Maar je merkt nu wel dat er heel veel serieuze ontwikkelingen op komen.

[...]
Inderdaad, ik heb hoge verwachtingen op de wat langere termijn. Vandaar ook mijn opmerking dat dit topic in het Games forum hoort.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
http://itunes.apple.com/W...305093&mt=8&affId=1380330

Beyond Ynth is tijdelijk gratis. Leuk puzzelspelletje.

Ik zie trouwens vaak leuke games voorbij komen op iPadclub.nl, t loont wel daar even te kijken.

En AppShopper in de gaten houden natuurlijk :)

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 13:32
Nog twee goede games die ik nog niet langs heb zien komen: solipskier (ook iphone compatible) en civilization rev.

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 10:56
Ik hoop dat er weer snel wat nieuws komt.. heb inmiddels alle grote games al wel gehad op m'n ipad.. Wil weer eens wat meer puzzelachtige games of een goede bomberman! :P

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• honey
  • Laatst online: 10:18
Ik zie net, toevallig, dat FIFA 11 by EA SPORTS™ for iPad (World) 90% korting heeft. Het kost nu 0,79 €.

Het is denk ik niks voor mij en dan zonde van de 890MB, maar misschien zijn er liefhebbers hier. Is het een goed spel?

Specs van pc

• DRvDijk
Er zijn een hele hoop EA games in de aanbieding dit paasweekend :)
Dead Space for iPad
Reckless Racing HD
RISK: The Official Game for iPad
COMMAND & CONQUER RED ALERT for iPad
SCRABBLE for iPad
Al deze games, voor €0,79 per stuk!

En nog een paar, maar die zeggen mij niet zoveel :+

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 11:38
DRvDijk schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:29:
Dead Space for iPad
Reckless Racing HD
SCRABBLE for iPad

red alert moet je niet aan beginnnen, wat een buggy klote spel! nog nooit langer dan 5mn kunnen spelen zonder crash

• SeamusXanthus
Dank voor de EA tip.

Bizar hoeveel korting er soms wordt gegeven. Dead Space ga ik zeker kopen voor dat geld.

Prachtig, Dead Space voor 0.79 :D prachtige game

Anoniem: 84823

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:11:
[...]

red alert moet je niet aan beginnnen, wat een buggy klote spel! nog nooit langer dan 5mn kunnen spelen zonder crash
Dat had ik met scrable, start niet eens op.

• MrBlueEyes
FIFA 11, Dead Space en Reckless Racing direct aangeschaft!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-04 00:53
Dead space net in de trein gespeeld. Wat een vette game!! Schrok in een keer op van een monster die uit het niet op me in sprong. Iedereen in de trein zat me raar aan te kijken:p

www.instagram.com/thomas.bartelds

Anoniem: 321635

Weet iemand hoe je de deathless kings verslaat in infinity blade? Welk level was je etc.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:34
als je die verslaat komt er weer een nieuwe met 50lvl hoger ;).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-05 13:14
Angry Birds kei leuke spel, en de sounds ook.
Geniale game... soms zat ik echt wel vast op een level niet normaal, maar kwam wel verder..

[Voor 38% gewijzigd door theduke1989 op 22-04-2011 20:42]

Anoniem: 342185

Anoniem: 321635 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:42:
Weet iemand hoe je de deathless kings verslaat in infinity blade? Welk level was je etc.
Deathless king is wel makkelijk,
Je equiped een ring met heal en shield, en probeert even de moves uit te vogelen, met dodge en stabbe moet je dat makkelijk halen.

Ik kom maar niet verder tegen die robot, die versla ik dan en dan kom je tegen je pa, pff die is zwaar

• MrBlueEyes
Anoniem: 342185 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:26:
[...]

Deathless king is wel makkelijk,
Je equiped een ring met heal en shield, en probeert even de moves uit te vogelen, met dodge en stabbe moet je dat makkelijk halen.

Ik kom maar niet verder tegen die robot, die versla ik dan en dan kom je tegen je pa, pff die is zwaar
De eindbaas is erg makkelijk ja. Erg jammer datde nieuwe eindbaas precies hetzelfde eruit ziet.

Ligt het aan mij of is Angry Birds Seasons zo moeilijk?

• Sinned123
  • Laatst online: 01-06 08:09
DRvDijk schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:29:
Dead Space for iPad
Reckless Racing HD
SCRABBLE for iPad

Al de bovenstaande gekocht + de gok gewaagd met Fifa11, die overigens verrassend lekker speelt.
Scrabble starte bij mij trouwens niet op (ipad2)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-06 08:53
Risk is echt super. Kan je lekker snel even een potje spelen. Wat mij betreft voor 0,79 een must.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:37
Heb ook wat games gehaald. Death space is mooi maar niet echt mijn ding besturing is wennen. FIFA 11 is cool maar niet te vergelijken met een console versie, mist sfeer(publiek) had er mee van verwacht.
Reckless racing vind ik echt super cool en c&c speelt ook lekker weg.

Jammer dat nfs hp voor de 3GS nu 80 cent is, HD is hij nog 8 euro.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001

Ankh

|true

Zojuist een ipad gekocht, dus ben hem net aan het vol gooien met games (had al wat games gekocht op me iphone). Alhoewel ik nu voor de HD moet gaan.

The Settlers HD voor € 0,79

Ook geen geld :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-05 20:39

Decennia

VECTORHEAD

Zijn Settlers HD & C&C een beetje goed speelbaar en leuk ? ;D

Gegroet!

• Ankh

Ankh

|true

settlers HD speelt wel lekker. C&C is zoals ik het lees wat minder.. :)

Wat ik eigenlijk nog zoek is een leuke / goede Sudoku (er zijn er een stuk of 100, maar geen idee welke wat is..) en heb ooit bij een vriend van me een soort find it gezien. Dus 2 foto's met wat subtiele verschillen, was ook altijd leuk tijdverdrijf.

[Voor 64% gewijzigd door Ankh op 23-04-2011 20:36]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-11-2022
Ik vind Where's Wally ook een toffe Find game. Wel weer anders als Find It!

Heb van C&C en Settlers beiden het eerste level gespeeld, beiden spelen wel ok, Settlers iets beter als C&C

• paella
  • Laatst online: 11:21
Sinned123 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:36:
[...]
Scrabble starte bij mij trouwens niet op (ipad2)
Even je iPad op Engels zetten, spel opstarten. Daarna kan je weer naar Nederlands.

No production networks were harmed during this posting

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Iemand die weet hoe Civ rev speelt? Hoorde namelijk dat die ook best buggy was, en bijhoorlijk geknepen tov de pc versie

• Sinned123
paella schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:29:
[...]

Even je iPad op Engels zetten, spel opstarten. Daarna kan je weer naar Nederlands.
Ik was er inmiddels uitgekomen dankzij de reacties bij de applicatie.
Hopelijk voegen ze ooit nog een nederlandse versie toe, dan worden scrabble en boggle een stuk beter te spelen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:50

SmartDoDo

Woeptiedoe

Vandaag even Train Conductor geprobeerd. Is gratis en heeft een betaalde uitbreiding. Eigenlijk een doodsimpel spel, maar best verslavend :)

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:50
Misschien een hele stomme vraag, maar ik stel hem toch maar: Ik ben van plan komende week een ipad aan te gaan schaffen. Nu zijn er dit weekend een aantal leuke aanbiedingen kwa games die ik niet wil laten lopen. Is het mogelijk games nu al aan te schaffen en later pas op de een of andere manier op je ipad te installeren?

• Sinned123
Slomy schreef op zondag 24 april 2011 @ 12:49:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik stel hem toch maar: Ik ben van plan komende week een ipad aan te gaan schaffen. Nu zijn er dit weekend een aantal leuke aanbiedingen kwa games die ik niet wil laten lopen. Is het mogelijk games nu al aan te schaffen en later pas op de een of andere manier op je ipad te installeren?
Jazeker, de meeste apps zijn namelijk op meerdere idevices te installeren.
De meeste max 5 apparaten dacht ik.
Zo had ik al een ipad in bestelling en heb ondertussen de goede deals eruit gepikt

• paella
  • Laatst online: 11:21
Op je computer (iTunes) is dat mogelijk.

No production networks were harmed during this posting

• kmf
  • Niet online
Hmmm vervelend... Een inapppurchase is blijkbaar allleen geldig voor 1 device. Ik kan hetzelfde niet op een andere krijgen,

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-05 00:49
Pictureka! is nu in de aanbieding voor 80ct. Leuke game voor mensen die van het where;s wally concept houden.

• kloos2
kmf schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:11:
Hmmm vervelend... Een inapppurchase is blijkbaar allleen geldig voor 1 device. Ik kan hetzelfde niet op een andere krijgen,
Werkt het ook niet met Transfer Purchases in iTunes?

Anoniem: 296131

+1 Zwaar verslavend en met 15 uur speeltijd kun je wel even vooruit :) Erg gave soundtrack.

http://www.fdg-entertainm...Games/Beyond-Ynth-HD.html

• Scidd0w
  • Laatst online: 01-06 01:20
kmf schreef op zondag 24 april 2011 @ 14:11:
Mijn inapp purchases van Navigon werken wel gewoon op meerdere devices. Het lijkt alsof ze opnieuw aangeschaft moeten worden maar net als bij een appstore aankoop krijg je na op de 'koop' knop gedrukt te hebben een melding dat je de app al eerder gekocht hebt en dat die alleen gaat downloaden.

• kmf
  • Niet online
Scidd0w schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:20:
[...]
Mijn inapp purchases van Navigon werken wel gewoon op meerdere devices. Het lijkt alsof ze opnieuw aangeschaft moeten worden maar net als bij een appstore aankoop krijg je na op de 'koop' knop gedrukt te hebben een melding dat je de app al eerder gekocht hebt en dat die alleen gaat downloaden.
Dat klopt. Het is me ook net gelukt (wou dat al vertellen). Zat een beetje rond te zoeken ook en idd, als je nogmaals "buy" doet, dan krijg je de iapp op de andere devices. Niet echt gebruikersvriendelijk voor apple's doen

[Voor 4% gewijzigd door kmf op 26-04-2011 15:23]

• xahmol
kmf schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:22:
[...]Dat klopt. Het is me ook net gelukt (wou dat al vertellen). Zat een beetje rond te zoeken ook en idd, als je nogmaals "buy" doet, dan krijg je de iapp op de andere devices. Niet echt gebruikersvriendelijk voor apple's doen
Alleen een beetje jammer dat de ingame purchase van Catan (iPhone versie) natuurlijk het weer niet doet op Catan HD (iPad versie) omdat het twee verschillende apps zijn.... kun je niet alleen de app zelf tweemaal betalen, maar ook de ingame purchase voor de uitbreiding....

Waarom maakt niet iedereen gewoon universal apps? Wel zo makkelijk en klantvriendelijk.

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-06 10:49
Wilde schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 21:30:
Iemand die weet hoe Civ rev speelt? Hoorde namelijk dat die ook best buggy was, en bijhoorlijk geknepen tov de pc versie
Speelt prima. Het is de 'revolution' versie, dus zoals voor de Nintendo DS. Dat is best anders dan de PC versie inderdaad en in die zin ook 'geknepen'. Het voordeel is dat de gameplay veel sneller is en je dus sneller een potje af kunt hebben.

• kloos2
Ik vind Battleheart echt een geniale game. Gisteravond uren zoet mee geweest.

De bedoeling is om een party samen te stellen van max 4 karakters. Met deze party ga je vervolgens een zone/area in, waarna een aantal waves monsters op de groep af komt, deze moet je dan uiteraard doden. Bediening is perfect, je tank op de monsters afsturen door hem er naartoe te slepen, zelfde geld voor damage dealers. Healer werkt hetzelfde maar dan op je party members. Elke class heeft ook speciale aanvallen welke je met een button bovenaan het scherm kan activeren.

Na alle waves te hebben verslagen krijg je rewards; experience voor de overlevenden, gold en item(s).
In het menu kun je dan vervolgens je party verbeteren door items te kopen/upgraden/verkopen, of party members verwisselen met anderen. In totaal iets van 7 classes. Elke 5 levels een nieuwe speciale aanval waarbij je telkens uit 2 kunt kiezen (keuze is niet vast, altijd aanpasbaar).

Zit nu rond level 10 met meeste karakters van mijn party en het heeft me nog geen moment verveeld :)

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 09:11

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Hoe speelt Mirror's Edge? Op de PC vond ik het een gaaf spel, maar vertaalt dit ook naar de iPad?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, maar wel met XMG bios voor undervolting, een 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:01
Tijgert schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:12:
Hoe speelt Mirror's Edge? Op de PC vond ik het een gaaf spel, maar vertaalt dit ook naar de iPad?
Ik heb ´m gekocht toen ´ie in de aanbieding was. Het is een soort sidescrolling platformer, speelt wel aardig, maar gaat mij snel vervelen. Ik krijg absoluut niet het gevoel dat ik in een verhaal zit, alleen de omgevingen wisselen wat af, maar het is verder veel van hetzelfde. Komt wellicht ook omdat ik het origineel op de Xbox360 heb gespeeld en dit daar niet echt mee te vergelijken is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-03 09:14
Iemand een tip voor een grote liefhebber van de Monkey Island gamereeks die uitgespeeld is? :-)

Ben op zoek naar gelijkaardige games (grappig, zoektochtjes, mooie graphics,...).

Heb al enkele adventure games geprobeerd, maar opdrachten als "zoek de tien boeken op dit scherm en klik er op", vind ik weinig avontuurlijk.

Ben echt op zoek naar games met interactie tussen personages die gesproken wordt en dus ook niet enkel door ondertitels wordt weergegeven.

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
MTBS schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:30:
Iemand een tip voor een grote liefhebber van de Monkey Island gamereeks die uitgespeeld is? :-)

Ben op zoek naar gelijkaardige games (grappig, zoektochtjes, mooie graphics,...).

Heb al enkele adventure games geprobeerd, maar opdrachten als "zoek de tien boeken op dit scherm en klik er op", vind ik weinig avontuurlijk.

Ben echt op zoek naar games met interactie tussen personages die gesproken wordt en dus ook niet enkel door ondertitels wordt weergegeven.
broken sword?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

o.a. Drawn (aanrader) kan gebruiken, ook is de Myst / Riven erg interessant. Helaas zijn deze als iphone app te verkrijgen en dus op lage resolutie... Hopelijk komt daar nog een remake van. :)
Lees net dat Riven HD wel aangekondigd is. :)

[Voor 10% gewijzigd door Ankh op 02-05-2011 08:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 20:00
Heb gister Back to the Future Episode 1 gekocht. Best leuk spelleke, hapert soms wel. Vond de trilogie altijd wel nice. Dus er zijn wel dingen die je herkent :)

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
ZpAz schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:16:
Heb gister Back to the Future Episode 1 gekocht. Best leuk spelleke, hapert soms wel. Vond de trilogie altijd wel nice. Dus er zijn wel dingen die je herkent :)
iPad 1?
Er was een test geweest tussen iPad1 en 2 met die game, de game is in iPad2 veel vloeiender (uiteraard :P )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 20:00
iPad 1 inderdaad. Maar het is niet dat het niet speelbaar is op de 1.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:48
Speel zelf nu al een paar dagen Death Rally en ben er erg over te spreken op één puntje na en dat is de besturing. Van tijd tot tijd valt mijn voertuig gewoon stil, hij lijkt dan moeite te hebben mijn bewegingen te registreren.

Het origineel vond ik een erg leuke game en krijg bij de iPad remake in ieder geval dezelfde vibe :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 49090
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zarik HD http://itunes.apple.com/nl/app/zarik-hd/id416334861?mt=8 kan ik ook van harte aanbevelen leuke mindpuzzelgame, waarbij je dobbelstenen in het goede vak moet rollen.

Kost nu 79 cent is het in mijn ogen zekers waard. :)
Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee