[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

FTL heb ik anderhalf uur zitten bekijken op youtube, erg leuk. Helaas wel prijzig, ik heb nog teveel dure games liggen die ik nog niet gespeeld heb, dus ik koop hem een keer in de aanbieding ergens de komende 12 maand (neem aan dat er wel ooit een aanbieding komt).

Staat wel hoog op mijn wensenlijst, wat een leuke spannende game, een van de betere games op de ipad.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-04-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-05 16:53
Heeft iemand RCT al geprobeerd?
Ik huiver een beetje bij de gedachte dat het een freemium game is die alsnog een aanschafprijs heeft. Ik zie het niet zo zitten om te betalen voor een spel om vervolgens alsnog aan tijdrestricties vast te zitten voor het bouwen van attracties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLurch
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-04 08:27

MrLurch

Can't find the any key

FTL is een erg leuk maar ook wel moeilijk spel. Er zit een grote random in het spel waardoor ieder potje anders verloopt. Als je de boss verslaat unlock je weer een ander schip die je weer kunt gebruiken om de boss op een heel andere manier te verslaan.De leercurve voor dit spel is best hoog, omdat je steeds opnieuw moet beginnen als je schip kapot is. Op easy is het goed te doen. Ik had alle schepen al ge-unlockt op de pc, maar het is leuk om alles weer opniew te unlocken op de ipad. De touchbediening werkt ook erg goed. Het is de 8 euro zeker waard :)

Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartsled schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:40:
Is die er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:45
bartsled schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:40:
Ik huiver een beetje bij de gedachte dat het een freemium game is die alsnog een aanschafprijs heeft. Ik zie het niet zo zitten om te betalen voor een spel om vervolgens alsnog aan tijdrestricties vast te zitten voor het bouwen van attracties.
Ik ben het met je eens, je betaalt nu eigenlijk om te betalen. Hetzelfde dat als je naar een pretpark gaat (mijn voorbeeld heeft verder niets met RCT te maken :P ) en intree betaald, en vervolgens ook nog eens voor de attracties moet gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik speel Blitz Brigade al 5 maanden en het blijft leuk als je tijd hebt, daarom doe ik het alleen in weekends. Het is zo leuk en tegelijkertijd onschuldig, het zijn realistische poppetjes en het is fleuriger. Dat maakt het leuker dan al die bekende en vooral ook dure shooters, zoals Call of Duty en dergelijke.

Het spel is gratis alhoewel ik er wel een tientje aan heb uitgegeven voor betere wapens :P .

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-05 16:53
https://itunes.apple.com/nl/app/id797639732?mt=8
Jomaikke schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 15:01:
[...]

Ik ben het met je eens, je betaalt nu eigenlijk om te betalen. Hetzelfde dat als je naar een pretpark gaat (mijn voorbeeld heeft verder niets met RCT te maken :P ) en intree betaald, en vervolgens ook nog eens voor de attracties moet gaan betalen.
Wel typisch, dat was mijn verdienmodel in RCT altijd op de PC :P
De reviews zijn gemixed online. De meeste zijn teleurgesteld dat het in de basis een freemium game is maar je toch moet betalen om de app te gebruiken. Blijkbaar krijg je de aanschafprijs wel direct terug als startpremie in het spel zelf.

De nostalgie jeukt, misschien voorlopig nog laten schieten en vanavond RCT1 maar weer aanslingeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knakker2 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 11:19:
Beetje Battlestar Galactica met dat Jumpen.. erg vermakelijk. Meer mensen die het spelen? Zo ja, als die flagship kapot is aan het einde, is dat dan einde spel? Zo ja is dat wel erg kort
volgens mij zijn er toch veel flagships en na elke flagship kill ga je naar een ander universum?

Ik heb gisteren 2 uurtjes zitten kijken naar de apple versie op twitch en dat is echt een spel wat ik moet hebben. Binnenkort toch maar aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:39
De vraag over CSR Classic is afgesplitst naar een nieuw topic. Specifieke vragen graag in eigen topic stoppen:
[iPad] CSR Classic Synchroniseren tussen devices?.

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 14-04-2014 11:42 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:40

Vis

Pff die reviews van RCT4mobile zuigen echt flink zeg...
Zo jammer.. Ik wacht echt al sinds ik de ipad heb op RCT.. Maar zo ga ik er echt niet aan beginnen. :(

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Anoniem: 32279 schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:44:
[...]

volgens mij zijn er toch veel flagships en na elke flagship kill ga je naar een ander universum?

Ik heb gisteren 2 uurtjes zitten kijken naar de apple versie op twitch en dat is echt een spel wat ik moet hebben. Binnenkort toch maar aanschaffen.
Het is vrij pittig.

Op easy het minimaal 15x geprobeerd en ongeveer 5x het vlaggeschip gehaald waarvan 1x dat ding verslagen te hebben...... denk ik 'yes, gehaald!!!' ,...maar nee, dat ding vliegt weg en je mag er weer achteraan en treft hem met een vernielde linkerkant en mag weer aan de bak. Spel is inderdaad extreem random, soms krijg je echt geen fluit en ben je voor je het weet mol en mag je weer opnieuw begonnen :F

Blijft wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:26
Vis schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:53:
Pff die reviews van RCT4mobile zuigen echt flink zeg...
Zo jammer.. Ik wacht echt al sinds ik de ipad heb op RCT.. Maar zo ga ik er echt niet aan beginnen. :(
Ik heb hem iets te impulsief aangeschaft maar heb er goed spijt van. Alles wat je in de reviews leest kan ik me in vinden. Ik hoopte dag het nog iets van de originele RCT sfeer zou hebben, maar dit is totaal anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Klinkt als RTC net zo een gevalletje is als Dungeon Keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knakker2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:49:
Op easy het minimaal 15x geprobeerd en ongeveer 5x het vlaggeschip gehaald waarvan 1x dat ding verslagen te hebben...... denk ik 'yes, gehaald!!!' ,...maar nee, dat ding vliegt weg en je mag er weer achteraan en treft hem met een vernielde linkerkant en mag weer aan de bak.
volgens mij zit de truuk in het goed aanschaffen van de wapens e.d. , maar ik kom er door mee te kijken via twitch niet helemaal uit. Ik heb op youtube wel een paar dagen terug een uitleg gezien van een uur met hoe je zaken kon aanschaffen zodat je ook in latere levels wat beter je mannetje staat, maar zonder het zelf te spelen durf ik het ook niet te zeggen.

En ik moet sterk blijven, mijn spelletjesgeld is op voor deze maand omdat ik wat final fantasy's gekocht heb. Had liever 1'tje daarvan laten liggen voor dit spel.

Gelukkig heb ik ook nog geen rollercoaster gekocht, hoe meer ik lees hoe minder het mij lijkt. Dan geef ik liever 9 euro uit aan deze topper.

Die flagships zijn trouwens wel fantastisch, gisteren ook een mooi gevecht gezien. Damn, dat is lastig, heel lastig. En de gevechten kunnen ook lang duren, erg vermakelijk om mee te kijken in iedergeval.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 15-04-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:59
Horn is vandaag gratis, dus voor iedereen die een HD avontuur game zoekt er nu 1 gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Playdek houdt een springsale. O.a Agricola voor 3,59. De volgende games en IAP zijn in de aanbieding.

https://itunes.apple.com/...ola/id561521557?l=en&mt=8
It’s time for a little Spring Cleaning around the office! To help us out with this daunting task, we have decided to hold a Spring Sale for our products!

The sale starts today (April 18th) and will run through April 28th so make sure to check out the sale and perhaps pick up a game you’ve always wanted to check out!

The prices for the games are as follows:

Agricola - 3.99
Ascension: Chronicle of the Godslayer - FREE
Can't Stop - 0.99
Fluxx - 0.99
Food Fight - 0.99
Lords of Waterdeep - 5.99
Nightfall - 0.99
Penny Arcade - 0.99
Summoner Wars - FREE
Tanto Cuore - 0.99

But it doesn’t stop there! The sale is extending to most of the IAP we offer, so make sure to take a look at the IAP for your favorite games to see if something you’ve had your eye on is now on sale!

Sale ends April 28th so make sure to check out the prices before the sale ends!

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Ik denk dat de liefhebbers het al wel wisten, maar hearthstone van blizzard is uit, een week of zo.

Zat er op te wachten, meteen gedownload maar nog niet aan begonnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 18-04-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 11:37

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Hoe is de leercurve bij dit soort spellen? Ik heb bijzonder weinig ervaring met dit soort verzamelkaart-spellen maar als ik de lyrische ontvangst zie word ik toch wel wat nieuwsgierig.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsjipmanz schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 11:36:
Hoe is de leercurve bij dit soort spellen? Ik heb bijzonder weinig ervaring met dit soort verzamelkaart-spellen maar als ik de lyrische ontvangst zie word ik toch wel wat nieuwsgierig.
dat hangt van de tutorial af, soms zijn die goed en soms ook niet.

Ik speel zelf nu een ruimtesimachtig spel (pyramus), zie https://itunes.apple.com/nl/app/pyramus/id562901195?mt=8

Maar daarin zat ik 2 uur vast in de tutorial 8)7
En het spel is niet zo populair, was enige tijd aan het zoeken voor een oplossing.

Met bordspellen idem, ik heb magic 2014 geprobeerd, maar damn, dat valt niet mee als onwetende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:13
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 12:29:
FTL heb ik anderhalf uur zitten bekijken op youtube, erg leuk. Helaas wel prijzig, ik heb nog teveel dure games liggen die ik nog niet gespeeld heb, dus ik koop hem een keer in de aanbieding ergens de komende 12 maand (neem aan dat er wel ooit een aanbieding komt).

Staat wel hoog op mijn wensenlijst, wat een leuke spannende game, een van de betere games op de ipad.
Als je hem nog hebben wilt, hij is nu in de aanbieding voor €5,99 i.p.v. €8,99 in het kader van summer sale.

https://itunes.apple.com/...an-light/id833951143?mt=8

Bij mij stond hij ook op mijn verlanglijst, maar had twee weken geleden besloten om hem toch maar te kopen. Achteraf had ik dus beter kunnen wachten, maar het spel zelf is wel ontzettend leuk. De PC versie heb ik nooit gespeeld (hoewel deze momenteel ook in de aanbieding is op Steam), dus voor mij was het nieuw. Maar ik vermaak me er wel heel erg mee.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had hem al gekocht zie ik :P

Was ik trouwens wel vergeten :X
Dus bedankt voor de tip, nu voetbal kijken en straks even dat spel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:45
World Of Tanks (Blitz) is nu ook beschikbaar voor de iPad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sakke1994 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:13:
World Of Tanks (Blitz) is nu ook beschikbaar voor de iPad!
Net een uurtje zitten spelen toevallig, speelt prima op de iPad eigenlijk en is best verslavend.
Tankje upgraden enz.

Blijft er hier in ieder geval wel op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand al micromon gespeeld? Het is een pokemon cloon

Zie bijv
YouTube: BEST Monster Capture Game like Pokemon!!! - MICROMON First Look [BETA]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 16:01

Christiano007

Ich bin der champion

Zijn er in de Itunes store ook regelmatig spellen gratis die normaal geld kosten?

Zo zoek ik zelf boardgames

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja, er zijn betaalde spellen die soms afgeprijsd worden of zelfs gratis zijn. Er zijn websites die dat bijhouden. Bijvoorbeeld de Nederlandse website iculture.nl heeft dagelijks een rubriek waarin afgeprijsde en gratis apps en games worden opgesomd.

Verder kan je games die je wilt hebben in een verlanglijst plaatsen. Zo kan je makkelijk in de gaten houden of een spel is afgeprijsd of gratis is, hoewel je er soms lang op kan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Jeroen O schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:45:
Ja, er zijn betaalde spellen die soms afgeprijsd worden of zelfs gratis zijn. Er zijn websites die dat bijhouden. Bijvoorbeeld de Nederlandse website iculture.nl heeft dagelijks een rubriek waarin afgeprijsde en gratis apps en games worden opgesomd.

Verder kan je games die je wilt hebben in een verlanglijst plaatsen. Zo kan je makkelijk in de gaten houden of een spel is afgeprijsd of gratis is, hoewel je er soms lang op kan wachten.
Thnx. Ga ik die site in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Gebruik Appshopper, in de appstore te vinden.
Kan je alles in zetten wat je zoekt en dan krijg je een piep als een app goedkoper/duurder wordt en/of een update krijgt.

Je kan ook de hitlijsten inzien en zien wat populair is. Als je dan filtert op gratis apps zie je een mooie lijst met populaire apps die gratis zijn... en dat zijn 99 van de 100 keer betaal apps die tijdelijk gratis zijn.
Ik heb er al honderden mee bespaart...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Tijgert schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 23:06:
Gebruik Appshopper, in de appstore te vinden.
Kan je alles in zetten wat je zoekt en dan krijg je een piep als een app goedkoper/duurder wordt en/of een update krijgt.

Je kan ook de hitlijsten inzien en zien wat populair is. Als je dan filtert op gratis apps zie je een mooie lijst met populaire apps die gratis zijn... en dat zijn 99 van de 100 keer betaal apps die tijdelijk gratis zijn.
Ik heb er al honderden mee bespaart...
Ook een goede tip . Dank u

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Mad Bullets is een erg leuke gratis game, doet een beetje denken aan de oude arcade shooters: https://itunes.apple.com/us/app/mad-bullets/id770839469?mt=8

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-05 22:18
Ben helemaal verslaafd aan Dots, Two Dots en Leo's Fortune (die laatste met dank aan het artikel op de FP van 12 juli .

[ Voor 40% gewijzigd door hypotweaker op 14-09-2014 14:38 ]

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-05 16:30
Iemand een tip voor gratis (educatieve) spelletjes voor meisjes van 5-8 jaar die offline werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Zo, mijn nieuwe iPad Air 2 is klaar voor wat top games... Iemand nog wat tips hier? Ik heb er al eens om gevraagd in het iPad Air 2 topic maar dit is natuurlijk een betere plek.

Op dit moment speel ik Hitman GO: HEEL LEUK! Real Racing 3 en Asphalt 8 zijn ook wel lollig, maar ik vind een iPad niet echt heel geschikt om te racen. Wat ik eigenlijk zoek, is een soort van mooie (vooral mooie!) adventure-achtige (puzzel)game. Liefst niet side scrolling maar 3D. Iemand een tip? Lijkt me wel leuk als dit topic weet wat levendiger wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

The Silent Age

Wel sidescrolling, maar die moet je geprobeerd hebben. Echt heel apart spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeh88
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02-2019
The Room

Erg mooie 3D puzzelgame. Deel 2 is ook al een tijdje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank! Die ga ik allebei zeker uitproberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Banner Saga is er ook voor de iPad, die schijnt wel goed te zijn. Geen idee of dat helemaal aansluit bij wat je zoekt maar genoeg gameplay te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de tip maar Banner Saga is inderdaad niet helemaal wat ik zoek. ;) Heb ondertussen Silent Age geïnstalleerd en dat is inderdaad erg leuk! Moest er even inkomen, maar als je er eenmaal inzit, blijf je doorgaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O, hm, heb Silent Age alweer uit...! Ging wel heel snel! Weet iemand of Episode 2 langer duurt? Als die ook zo kort is, koop ik 'm niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de eerste 'kluis' van The Room geopend!!! Holy cow, wat een heeeeeeeeeeeerlijk spel, dit!!! :) Echt helemaal super. En ik heb de doos geopend zonder ook maar één hint te gebruiken dus ik ben heel trots op mezelf. 8) Ziet er prachtig uit en speelt heerlijk. Helemaal super.

Ja, ik ben wat laat 'at the party' want het spel is al oud, maar goed, ik ben er blij mee. Nogmaals dank voor de tip, Timmeh88! En om het topic wat up to date te houden: ik heb meteen maar vast The Room 2 gekocht want die is nu in de aanbieding! Dus grijp je kans. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 31-10-2014 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeh88
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02-2019
Graag gedaan hoor!

Verder ben ik een groot fan van de Fieldrunners' games. Mocht je van Tower Defence games houden dan zijn dat nog aanraders die erg lekker spelen op de ipad.

Ik ben ook pas sinds enkele dagen in het bezit van mijn eerste ipad (Air 2) dus sta ook open voor tips :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hairy lee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 23:24
Hoi,

Ik heb net een eerste iPad gekocht en ik ben eigenlijk op zoek naar een spel wat lijkt op BattleZone van Activision ( real time strategy heet dat volgens mij). Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer in de APP store, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:15
Iets zoals World of Tanks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hairy lee
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-04 23:24
ik zal eens kijken, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intussen The Room (1) uitgespeeld. Zonder hints. Maar vooral dat laatste level, Epilogue, was hier en daar knap lastig. Zodra je echter doorhad hoe het moest, was het ook echt zo van 'Gaaf bedacht dit!'. Echt een topper! Op een heerlijke manier frustrerend moeilijk maar toch mooi dat er wel uit te komen is. ;) Ik neem nu wel even een pauze voordat ik met The Room 2 begin anders wordt ik gek van het denken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Met het holiday season op komst zijn er weer veel price drops en freebies in de App Store. Vandaag is het spel Skullduggery gratis: https://itunes.apple.com/...duggery!/id840469989?mt=8

Echt een buitenkansje, normaal is het 5 euro. Het is een soort "sling shot platformer", redelijk uniek in z'n soort. gameplay filmpje zegt denk ik meer dan een hele uitleg:

- Soulseek rulez -

• spykes22
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2022
ik moet voor bovenstaande spel gewoon €4,49 betalen op 18-12-2014
of zie ik dat verkeerd..?

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:46
spykes22 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:03:
ik moet voor bovenstaande spel gewoon €4,49 betalen op 18-12-2014
of zie ik dat verkeerd..?
Ik heb het gisteren (17/12) gratis gedownload. Leuk spel!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Het was één dag gratis.

- Soulseek rulez -

• spykes22
  • Laatst online: 03-12-2022
ooh nu zie ik het... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Houd voor meer aanbiedingen deze topic op Toucharcade in de gaten, daar houden ze heel veel bij mbt Holiday sales 2014. Vrijwel alle spellen die tijdelijk goedkoop of gratis zijn staan er tussen:
http://forums.toucharcade...4e25ca8c31c2da73&t=250613

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

GTA San Andreas momenteel in de sale voor de laagste prijs ooit : http://toucharcade.com/20...ng-cars-just-got-cheaper/

Ik weet niet voor hoe lang, dus wees er snel bij ;)

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397139

Vet, maar die heb ik al eens gekocht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Is die ook off-line?

Ben nu helemaal Boom Beach verslaafd :(

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Weet iemand of bij pacman championship edition DX ook de normale Edition zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Voor degene die graag Rollercoaster Tycoon spelen, maar zich niet kunnen vinden in het 'free-to-pay' model van Rollercoaster Tycoon 4, is nu ook Rollercoaster Tycoon 3 beschikbaar in de appstore als premium game. Je betaalt eenmalig €4,99 en dan kan je fijn spelen zondere verdere in-app aankopen.

Vereist is minimaal een iPhone 5S, iPad Air, iPad mini 2 of iPod touch 6e generatie.

Linkje: RollerCoaster Tycoon® 3' van Frontier Developments Ltd
https://appsto.re/nl/022h8.i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Tip: lara croft go. Briljant spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal mee eens. Top spel. Samen met Hitman Go en The Room het beste spel dat ik op de iPad gespeeld heb. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 15:53:
[...]

Helemaal mee eens. Top spel. Samen met Hitman Go en The Room het beste spel dat ik op de iPad gespeeld heb. Heerlijk!
Ja, inderdaad. Voor wie Hitman Go nog niet heeft, die kost nu slechts 1 euro, dus meenemen, samen met Lara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 87302 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:30:
[...]
Ja, inderdaad. Voor wie Hitman Go nog niet heeft, die kost nu slechts 1 euro, dus meenemen, samen met Lara
Bedankt voor de tip!
Qua prijs staan zowel Hitman GO als Lara Croft GO in de appstore echter voor Eur 4,99...

Was de één euro soms een speciale aanbiedingsprijs die toevallig vandaag is afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Ja, dat was een tijdelijke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Bejeweled Classic HD is bij versie 1.8.3 aangekomen. Met polished gems https://itunes.apple.com/us/app/bejeweled-hd/id517260318 blijft een leuk tijdverdrijf in Zen mode.

altijd watt | NRG | some things will never change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb een game gedownload maar die wilt niet downloaden, blijft op " waiting..." staan met zo'n wit plaatje.

Weet iemand hoe ik dat weg krijg?

Of de naam van de game? Misschien kan ik ff bij de game kijken of de stop/.redownload werkt.
Zat bij de vorige serie, was zo'n F2P game met treintjes en coins (prob een flut grind heavy game maar dacht ff checken).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sinds gisteren in de Apple-store: Day of the Tentacle De klassieker uit 1993.

Voor iedereen die een adventure op de iPad wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 23:18

jvdb1975

tsja.........

Yes! Mijn all time favorite :) hopelijk hebben ze hier ook halverwege deel 1 op de spelcomputer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:17

Nitai

Live the life you love.

The Chosen One schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:16:
Ik heb een game gedownload maar die wilt niet downloaden, blijft op " waiting..." staan met zo'n wit plaatje.

Weet iemand hoe ik dat weg krijg?

Of de naam van de game? Misschien kan ik ff bij de game kijken of de stop/.redownload werkt.
Zat bij de vorige serie, was zo'n F2P game met treintjes en coins (prob een flut grind heavy game maar dacht ff checken).
Al gereboot?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 21:24

The Chosen One

Zie signature!

Ja, dat hielp ook niet. Na ff wat zoeken (verdorie niet eens makkelijik) game naam gevonden en daar handmatig op de pagina op stop gedrukt. Dat werkte.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En, wat vinden we van Mario Run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik ben niet zo onder de indruk. Voelt nu aan als een ren game zoals er al zo veel im de store staan. Je runs steeds verbeteren is slechts beperkt leuk. Ik heb het spel nog niet aangeschaft buiten de drie proef levels.

Daarnaast vind ik de vormgeving en de stijl erg gedateerd overkomen. Heel erg Wii. Maar ik irriteer me wel vaker aan de blije-bubblegum stijl die in veel Japanse games zit. En blijkbaar vinden ze een origineel verhaal daar niet belangrijk want dat is al sinds de allereerste Mario exact hetzelfde...

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-04 09:53
Mario Run, Rollercoaster tycoon classic, wat een feest deze maand.
Eindelijk wat meer fatsoenlijke games zonder micro transactions.
Mario speelt wat anders dat een 'normale' mario maar ik vind m super leuk!
Er zit wel wat herhaling in maar dat is voor mij geen punt, het werken naar de perfecte run is uitdagend en vermakelijk.

Rollercoaster tycoon heb ik enkel pas gedownload, die ga ik vanmiddag eens goed checken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroen O
Maar weer even een schopje:

Voor wie nog op zoek is naar een goede premium game voor op de iPad: er zijn diverse premium spellen op dit moment in de aanbieding:

Sid Meier's Starships, van €9,99 voor €0,99.
FTL: Faster than Light, van €9,99 voor €2,99.
Civilization Revolution 2, van €9,99 voor €2,99.
XCOM: Enemy Within, ook van €9,99 voor €2,99.

Die laatste drie zijn helaas nog wel 32-bit apps, wat misschien een afweging kan zijn om ze niet te kopen.
Echter de makers van FTL hebben aangegeven een 64 bit update te zullen maken voordat Apple stopt met 32-bit ondersteuning. Iets wat naar verwachting met de release van iOS 11 dit najaar zal gebeuren.

Veel speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 00:30
Ik denk niet dat het kan had al gegoogled kon niet echt wat vinden. Het zit zo ik heb een 16 GB iPhone 6s. Voor mijn gebruik gaat het opzich wel, volgende keer neem ik wel meer. Ik zou nu graag een paar GTA versies die ik ooit gekocht heb in de App store willen spelen. Die spelen nemen al gauw 1-3 gb per stuk in. Is het mogelijk om dit soort spellen op mijn icloud te installeren? ik heb standaard 5 gb icloud abbo, maar kan wel GB's bijkopen als jullie denken/weten dat dit mogelijk is op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Nee, dat kan niet. Apps worden altijd lokaal geïnstalleerd. iCloud is alleen voor de opslag van data.

Je zal voldoende ruimte op je iPhone vrij moeten maken om de spellen te kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dennis_rsb schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:52:
Ik denk niet dat het kan had al gegoogled kon niet echt wat vinden. Het zit zo ik heb een 16 GB iPhone 6s. Voor mijn gebruik gaat het opzich wel, volgende keer neem ik wel meer. Ik zou nu graag een paar GTA versies die ik ooit gekocht heb in de App store willen spelen. Die spelen nemen al gauw 1-3 gb per stuk in. Is het mogelijk om dit soort spellen op mijn icloud te installeren? ik heb standaard 5 gb icloud abbo, maar kan wel GB's bijkopen als jullie denken/weten dat dit mogelijk is op deze manier?
Je wilt elke keer 1-3 GB eerst downloaden alvorens te gaan spelen? Dan kan je natuurlijk ervoor kiezen om standaard te deinstalleren en pas te installeren als je gaat spelen....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Laatst online: 00:30
kmf schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:35:
[...]

Je wilt elke keer 1-3 GB eerst downloaden alvorens te gaan spelen? Dan kan je natuurlijk ervoor kiezen om standaard te deinstalleren en pas te installeren als je gaat spelen....
Ik heb nu nog iets van 3 gb vrij maar wil dat ook wel hebben ivm app updates en toekomstige foto's/video's en muziek (spotify offline opslaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muurtegel
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-04 14:37
Je zou foto's en video's in iCloud kunnen zetten. Dan slaat de iPhone alleen een kleine versie op en wordt de originele versie op iCloud bewaard. Misschien dat je dan wat meer ruimte overhoud.

Maar je zult het spel in het geheel moeten downloaden, je kunt het niet vanaf iCloud spelen.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste