knakker2 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:49:
Op easy het minimaal 15x geprobeerd en ongeveer 5x het vlaggeschip gehaald waarvan 1x dat ding verslagen te hebben...... denk ik 'yes, gehaald!!!' ,...maar nee, dat ding vliegt weg en je mag er weer achteraan en treft hem met een vernielde linkerkant en mag weer aan de bak.
volgens mij zit de truuk in het goed aanschaffen van de wapens e.d. , maar ik kom er door mee te kijken via twitch niet helemaal uit. Ik heb op youtube wel een paar dagen terug een uitleg gezien van een uur met hoe je zaken kon aanschaffen zodat je ook in latere levels wat beter je mannetje staat, maar zonder het zelf te spelen durf ik het ook niet te zeggen.
En ik moet sterk blijven, mijn spelletjesgeld is op voor deze maand omdat ik wat final fantasy's gekocht heb. Had liever 1'tje daarvan laten liggen voor dit spel.
Gelukkig heb ik ook nog geen rollercoaster gekocht, hoe meer ik lees hoe minder het mij lijkt. Dan geef ik liever 9 euro uit aan deze topper.
Die flagships zijn trouwens wel fantastisch, gisteren ook een mooi gevecht gezien. Damn, dat is lastig, heel lastig. En de gevechten kunnen ook lang duren, erg vermakelijk om mee te kijken in iedergeval.
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 32279 op 15-04-2014 18:50
]