[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:02

Vis

Tsjipmanz schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:41:
Ik ben ook enthousiast over Badland, prachtig spel waar ik achteraf gezien ook zo een paar euro voor had neergelegd. Toch wel bijzonder dat een spel met zulke simpele controls zo cool kan zijn.
Idd he.. Tip wat ook zeer de moeite waard is en wat ze aangeven tijdens loadsessies: zet een headset op je kop :)

De geluiden zijn ook zo machtig vet

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-04 14:38

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Vis schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 00:51:
[...]

Idd he.. Tip wat ook zeer de moeite waard is en wat ze aangeven tijdens loadsessies: zet een headset op je kop :)

De geluiden zijn ook zo machtig vet
Ja, en bij die slowmotion scenes krijg je ook echt zo'n Matrix-gevoel he 8)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 15:05
Pas The Room uitgespeeld, prachtige game met goeie puzzels, maar wel wat kort. Ik kijk al uit naar een eventueel vervolg.
Nu ben ik op zoek naar een goed Mahjong-spel en een goed snooker/pool spel. Ik heb al verschillende gratis games geprobeerd, ook al veel gezocht op Google maar er zijn zoveel verschillende, in beide genres, dat ik het zeer moeilijk vind. Het moet niet gratis zijn, ik wel best voor beide games betalen, maar dan wil wel zo goed als zeker zijn dat ik een goed spel koop ;)
Dus wie tips heeft voor een goed Mahjong of een goed snooker-pool spel, laat maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:14
botech schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:48:
Pas The Room uitgespeeld, prachtige game met goeie puzzels, maar wel wat kort. Ik kijk al uit naar een eventueel vervolg.
Dat vervolg moet deze zomer komen, gratis nog wel:

http://fireproofgames.com/the-room, onderaan bij de Questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-04 15:05
Poops_McGhee schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:06:
[...]

Dat vervolg moet deze zomer komen, gratis nog wel:

http://fireproofgames.com/the-room, onderaan bij de Questions.
Mooi, ik kijk er naar uit :) Hopelijk even goed als het eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDF
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-05-2020

MDF

Voor de nostalgische gamers. Leisure Suit Larry Reloaded is uit voor de iPad.
https://itunes.apple.com/...reloaded/id659661997?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-04 17:29
Ik mis een goede citybuilder in de AppStore. Citybuilders uit lang vervlogen tijden zouden het volgens mij erg goed doen op de IPad. Bijvoorbeeld Ceasar 3 of Zeus: master of Olympus.
Citybuilders die er nu in staan zijn het nèt niet.....

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:01
Ik ben een groot fan van Plants vs Zombies en ik las dat het tweede deel intussen te downloaden is in de AppStore van Nieuw Zeeland en Australië. Gisteren even een Australische AppStore account aangemaakt en PvZ 2 daar gedownload (gratis!). Erg tof spel, zeker leuker dan deel 1, alleen jammer van de in-app purchases (alhoewel je het spel prima kan spelen zonder).

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Heb P vs Z gedownload toen het gratis was, maar nog nooit gespeeld eerlijk gezegd. Ik ben gisteren begonnen met The Silent Age, een (gratis) adventure die enorm veel positieve gebruikersrecensies krijgt. Ik speel eigenlijk zelden zulke spellen, ben wel benieuwd of het was is., zal mijn impressies hier ook wel even posten.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 08:15
Silent age is wel echt geweldig vind ik :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Het bejubelde Tiny Thief in prijs gedaald naar 89 cent: https://itunes.apple.com/nl/app/tiny-thief/id656620224?mt=8

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Voor de bordspel liefhebbers.
http://boardgamegeek.com/...he-world-ios-video-review
http://boardgamegeek.com/...oponnes-ipad-video-review

Met name a brief history of the world is wel grappig. Volgens mij van dezelfde makers als Le Havre wat ook goed in elkaar zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10-2024
Tip: XCOM: Enemy Unknown is (tijdelijk?) in prijs verlaagd naar 13,99 euro.

https://itunes.apple.com/...-unknown/id639544885?mt=8

[ Voor 32% gewijzigd door voxxel op 01-08-2013 10:22 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:55

vhal

ಠ_ಠ

14 euro? :/ Is dat spel het wel waard omdat het er weer eens uitziet als een random turn-by-turn shooter

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

vhal schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:25:
14 euro? :/ Is dat spel het wel waard omdat het er weer eens uitziet als een random turn-by-turn shooter
ik heb er 20 euro voor betaald bij launch. Wel klanten verneuken door hem 2 maand later 6 euro goedkoper te maken, maar dat terzijde.

Het spel is top, het is geen random turn-by-turn shooter, het is het complete tactische spel, gewoon een volwaardige game op de ipad en vergelijkbaar met de pc versie.

Er is net een update gekomen met gewoon een heel nieuw spel(variant) er gratis bij (Second Wave) _/-\o_ , dat is best bizar, dat is een heel mooie bonus voor wie het spel al heeft.

Hier een goede review: http://pockettactics.com/2013/06/26/review-xcom-for-ios/
En hier een goede beginnerstutorial: http://pockettactics.com/...-a-rookies-guide-to-xcom/

Ik heb de update geinstalleerd, maar nog niet bekeken. Er komt (als dat er vandaag niet gekomen is) nog multiplayer aan, ook heel vet.

Als dit een beetje je genre is, dan kan je ongezien die 14 euro betalen. Dat is heel veel game voor je geld.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-08-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-04 22:57

Turfschipper

Hup NAC

Er zijn legale c64 emus op ios, en dan kan je spellen in app kopen.

Ik zoek de game H.E.R.O. , maar die kan ik niet vinden. Weet iemand toevallig of die er wel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stalscu schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 03:12:
Er zijn legale c64 emus op ios, en dan kan je spellen in app kopen.

Ik zoek de game H.E.R.O. , maar die kan ik niet vinden. Weet iemand toevallig of die er wel is?
als je een jb hebt kan je de msx emulator en roms en bios downloaden en daarin zit hero, tof spel, op youtube kan je trouwens erg coole walkthroughs vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-04 22:57

Turfschipper

Hup NAC

Heb geen jb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10-2024
vhal schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:25:
XCOM een random turn-by-turn shooter? ;) Misschien moet je eens een review bekijken. Dit is een vrij succesvolle, volwaardige pc/console game van afgelopen jaar die nu speelbaar is op de ipad. Het is een turn based strategy game.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:19

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik hoop binnen een maand zelf een iPad te hebben. Nu was ik al wat rond te kijken naar apps en games enzo. Ik kwam deze game tegen, welke erg goed uit ziet als zeg ik het zelf.

Oceanhorn
Website

trailer:

Het is dus een soort Zelda. De game is alleen nog niet uit, dus hoop dit niet al te lang meer duurt. Er zijn maar weinig Zelda-achtige games. Ik zoek dan ook al een tijden naar een gelijkwaardige game. Ik hoop dat met deze game te kunnen ervaren.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Naar het schijnt is Anodyne Mobile ook wel een game in hetzelfde genre, zou je eens kunnen proberen. Ik heb deze zelf niet geprobeerd maar ik kijk regelmatig rond op TouchArcade, dus ben wel redelijk op de hoogte van wat er het laatste kwartaal is uitgekomen.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 534528

Jetpack Joyride is echt mijn favoriet.

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://a5.mzstatic.com/eu/r30/Purple/v4/2d/24/30/2d243000-e8be-6139-9d21-f41c67339f57/screen568x568.jpeg

Autumn Dynasty, een RTS voor de ipad, is nu afgeprijsd naar 0,99€

https://itunes.apple.com/...003675?mt=8&affId=1860684

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Lol, wil ik hem kopen, had ik hem al gekocht en dat was ik vergeten 8)7

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:14
The Room is nu in de aanbieding voor 0,89 euro... Al veel positieve verhalen over gelezen en nu net binnen gehaald, vanavond maar eens ff bekijken.

https://itunes.apple.com/en/app/the-room/id552039496?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 08:15
The room uitgespeeld, en wel jammer dat deze echt bizar kort is. Ook vond ik zelf de meeste puzzels niet echt uitdagend. De Epilogue puzzel daarentegen was dan wel weer erg tricky soms :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-04 15:46

rGz

Plants vs. Zombies 2 is ook geniaal. Ziet er weer allemaal als vanouds leuk uit, goede humor en grappige opties. Het enige dat ik iets minder er aan vindt is dat je op een andere manier progress boekt. Nu moet je sterren verzamelen om verder te kunnen om het spel uit te kunnen spelen. Natuurlijk wel gewoon alles uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb plants vs zombies 1 nooit gespeeld. Is het aan te raden die eerst te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:34:
ik heb plants vs zombies 1 nooit gespeeld. Is het aan te raden die eerst te doen?
Twee is gratis, dus die zou ik eeder proberen. Ik weet niet of ergens een gratis versie van 1 is. En verder maakt het volgens mij niet echt uit. Het is niet dat je het verhaal niet volgt zonder 1 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij heb ik 1 ooit gekocht, staat me iets van bij. Zat laatst filmpjes van 2 te zien en dat was wel erg grappig.

Als ik hem ga spelen ga ik denk ik wel een extra slot kopen of heb je die extra slots niet nodig en krijg je er op een gegeven moment eentje bij? Ik zie namelijk in sommige youtube filmpjes dat mensen meerdere sloten hebben dan je standaard krijgt en dat leek me wel een handige aanschaf.

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Heb afgelopen weekend 868-Hack gedownload (https://itunes.apple.com/...ack/id635749911?ls=1&mt=8). Niet goedkoop, maar is een zeer interessant Roguelike strategie/puzzel-spel en redelijk uniek in zn soort. Het zal zeker niet een spel voor iedereen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://cdn0.sbnation.com/entry_photo_images/8862611/photo_large_verge_medium_landscape.jpg

Voor een heldere uitleg van het spel en gebruikerservaringen verwijs ik naar het bijbehorende topic Touch-arcade forums (welke overigens in eerste instantie ook mijn interesse voor dit spel getriggerd heeft). Ik heb er al enkele uurtjes plezier aan beleefd in elk geval, is een game met hoge replayability.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZandvoort
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-04 17:33
Weet iemand nog vergelijkbare games als Tiny Thief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-04 12:58

TiMMieJ

PSN: Orixez

Vandaag is Transport Tycoon gereleased voor IOS :). Heb hem meteen gekocht wat een heerlijk spel was dat vroeg al.

https://itunes.apple.com/us/app/id634013256?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het normaal dat xcom 3,3 GB aan ruimte inneemt na installatie op ios7?

In de appstore staat dat hij 1,7 GB groot is, kennelijk is dat de downloadomvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

TiMMieJ schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:40:
Vandaag is Transport Tycoon gereleased voor IOS :). Heb hem meteen gekocht wat een heerlijk spel was dat vroeg al.

https://itunes.apple.com/us/app/id634013256?mt=8
Ervaringen?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/4vraefq8d/image.jpg

Eindelijk retina kwaliteit... Maar...

Net even gecheckt met m'n iPad 3... ze hebben alleen het robotje in retina kwaliteit ge-update ... Beeeeeetje jammer..
Ook mijn savegames naar de haaien... Tsssk, Achja ik speelde t al zo lang niet meer

[ Voor 30% gewijzigd door Vis op 18-10-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Tegenwoordig speel ik weer veel TD games op mijn iPad.
Kingdom Rush heeft hier al ettelijke uren opgestaan :)
Weet iemand nog wat goede games in dit genre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
Den Deze schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:07:
Tegenwoordig speel ik weer veel TD games op mijn iPad.
Kingdom Rush heeft hier al ettelijke uren opgestaan :)
Weet iemand nog wat goede games in dit genre?
Ik speel momenteel veel Bloons TD 5 HD. erg leuk spel met veel 'torens' . Het lijkt wat kiddy, maar zit retegoed in elkaar.
Verder vind ik sentinel 3 erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-04 11:32
Royal Revolt! 2 is uit voor iOS. De eerste vond ik al ontzettend tof, de 2e voegt multiplayer toe.

Afbeeldingslocatie: http://flaregames.com/wp-content/uploads/2012/01/RR2_screen_EN.jpg

Geweldige game wederom, al heb ik sterk het vermoeden dat zodra e op een bepaald level komt, het niet zozeer pay to win is, maar pay-to-still-be-able-to-compete is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb ooit een spelletje voor kinderen gezien waar je meerdere dingen kon doen. 1was fruit stukken als puzzel in elkaar zetten. Dan ook de 2 dezelfde kleuren bij elkaar zoeken.
Dit zit volgens mij voorgeinstalleerd op ip-adresen in de winkel waar de iPad demo op speelt.
Iemand enig idee hoe dit spel heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
Nog meer mensen die friemdly fire spelen ? Clash of clans variant maar dan met tanks,vliegtuigen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik zag dat Oceanhorn inmiddels uit is voor iOS. Iemand die al wat gametime achter de rug heeft? Mij lijkt het wel een leuk spel maar voor 8 euro is het weer eens jammer dat er geen trialmogelijkheid is...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
In alle lovende reviews staat minimaal 10 uur

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Nu volop Real Racing 3 aan het spelen en vind het toch wel een geweldig spel! Stoor mij ook totaal niet aan die inapp aankopen en kan prima zonder :)!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-04 18:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

Van het weekend Oceanhorn aangeschaft en er zit inmiddels zo'n 2,5 uur op, zit nu op zo'n 10% maar ik spreek dan ook iedereen aan en ga elk huisje binnen etc. Heerlijke Zelda-achtige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chrisjuh_15 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:13:
Van het weekend Oceanhorn aangeschaft en er zit inmiddels zo'n 2,5 uur op, zit nu op zo'n 10% maar ik spreek dan ook iedereen aan en ga elk huisje binnen etc. Heerlijke Zelda-achtige game!
die ga ik ook aanschaffen, ik wacht alleen even om te zien of hij goedkoper gaat worden, ik denk met kerst een aanbieding. Ik koop te vaak nu apps voor de volle prijs en dan zijn ze 1 a 2 maand later in de aanbieding, dus we gaan het zo maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:21:
[...]

die ga ik ook aanschaffen, ik wacht alleen even om te zien of hij goedkoper gaat worden, ik denk met kerst een aanbieding. Ik koop te vaak nu apps voor de volle prijs en dan zijn ze 1 a 2 maand later in de aanbieding, dus we gaan het zo maar eens proberen.
ik betwijfel het. Met nieuwe spellen gebeurt dat bijna nooit.

En met kerst 21dec t/m 27 dec is de appstore gesloten voor updates. Dus dat gaat sowieso niet.
(ik wacht zelf ook wel even hoor. uit ervaring gaan de premium spellen pas na minimaal een half jaar na release een korting krijgen.
Maar oceanhorn heeft daar nu natuurlijk geen reden voor, zeker nu ze "featured" staan in de appstore
)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

kmf schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:25:
[...]

ik betwijfel het. Met nieuwe spellen gebeurt dat bijna nooit.
Dit gebeurt toch vrij regelmatig, ook met games die nog maar een paar weken uit zijn. Anderszijds, ik zie het bij dit spel niet op korte termijn gebeuren. Maar wat is 8 euro voor een game als Oceanhorn?

Ik heb trouwens (gratis) Mega Dead Pixel gedownload dit weekend, een soort 'endless faller' in retrostijl met een pixel in de hoofdrol. Niet baanbrekend, maar een hoge "nog een keer-factor en leuk genoeg om er een paar uurtjes mee zoet te zijn: https://itunes.apple.com/us/app/mega-dead-pixel/id667405556

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Chrisjuh_15 schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:13:
Hier ook uiteindelijk aangeschaft. Ik moet er nog een beetje inkomen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heeft iemand toevallig games in de trend van might and magic (niet heroes of...) tegengekomen voor de ipad/iphone? Lijkt mij uitermate geschikt om regelmatig even op te pakken, maar ik kom niks tegen wat er op lijkt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:44
Magic schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:55:
Heeft iemand toevallig games in de trend van might and magic (niet heroes of...) tegengekomen voor de ipad/iphone? Lijkt mij uitermate geschikt om regelmatig even op te pakken, maar ik kom niks tegen wat er op lijkt.
Heartstone maar die komt pas 2e helft 2014 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Daar zit ik ook op te wachten, maar dat is niet het genre wat ik bedoel ;) (2014 wordt een goed jaar)

Ik bedoelde de originele might and magic serie, might and magic 1 t/m 9:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardcoregaming101.net/mightandmagic/mm9-6.pngAfbeeldingslocatie: http://www.hardcoregaming101.net/mightandmagic/mm8-8.png

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 22-11-2013 13:28 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De Phoenix Wright Ace attorney is deze thanks giving in de aanbieding.

Alle delen van de originele trilogie als IAP in een pakket voor 4,49€. Geen idee hoe lang deze aanbieding nog geldt maar als je deze klassieker wil aanschaffen voor IOS is nu het moment!

http://toucharcade.com/ga...phoenix-wright-trilogy-hd

[ Voor 40% gewijzigd door CapTVK op 23-11-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Laatst online: 22-03-2024
Erg leuk/goed bordspel met Dungeons&Dragons thema van Playdek, de makers van Agricola en Ascension:
Lords of Waterdeep.

Aanrader!

http://www.playdekgames.c...le=Lords%20of%20Waterdeep

[ Voor 8% gewijzigd door xahmol op 24-11-2013 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:21:
[...]
Oceanhorn...

die ga ik ook aanschaffen, ik wacht alleen even om te zien of hij goedkoper gaat worden[
Inmiddels toch gekocht, mijn broer speelt hem nu, zelf nog niet naar gekeken, maar het bevalt hem goed.
CapTVK schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:50:
De Phoenix Wright Ace attorney is deze thanks giving in de aanbieding.
Ik heb ze al op de nintendo ds, dan kan ik dit skippen denk ik? Moet alleen even zien waar mijn gamekaartje van de ds is, dat ding ligt al een tijd te verstoffen namelijk, maar ik meen dat ace attorney oorspronkelijk toch van de ds afkomstig is?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-11-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Deze app bevat alle drie delen van Ace Attorney. Als je de DS versies al hebt gespeeld dan mis je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Mule returns is uit. Het is en remake van Dan Bunten's resource/trading game MULE uit de jaren 80 voor de Atari/C64. Unieke aan MULE was ook dat je het met z'n vieren kon spelen. Vrij uniek voor zijn tijd en het origineel heeft de tand des tijds doorstaan. Het is met vrienden op een emulator nog net zo leuk om te spelen als vroeger.

Of deze remake die dezelfde charme heeft weet ik nog niet. Video ziet er ieder geval leuk uit.

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 25-11-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Op dit moment zijn alle betaalde apps van Electronic Arts afgeprijsd naar 0,89 euro. Daaronder toch een paar leuke zoals Monopoly, Yathzee, Risk, Simcity Deluxe, Need for Speed: Hot Pursuit etc. Voor de normale prijs wellicht niet interessant maar voor 89 cent de moeite waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003

Zeror

Ik Henk 'm!

Weet iemand Table Top Racing de ipad 1 ondersteunt voor netwerk gaming? Ik kan het niet vinden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:09
The_Big_Easy schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:11:
Op dit moment zijn alle betaalde apps van Electronic Arts afgeprijsd naar 0,89 euro. Daaronder toch een paar leuke zoals Monopoly, Yathzee, Risk, Simcity Deluxe, Need for Speed: Hot Pursuit etc. Voor de normale prijs wellicht niet interessant maar voor 89 cent de moeite waard!
Monopoly hier al aangeschaft en samen met de vrouw op de bank gespeeld, leuk dit soort spellen en leuk verwerkt tot app ook.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• xahmol
  • Laatst online: 22-03-2024
CapTVK schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:43:
Mule returns is uit. Het is en remake van Dan Bunten's resource/trading game MULE uit de jaren 80 voor de Atari/C64. Unieke aan MULE was ook dat je het met z'n vieren kon spelen. Vrij uniek voor zijn tijd en het origineel heeft de tand des tijds doorstaan. Het is met vrienden op een emulator nog net zo leuk om te spelen als vroeger.

Of deze remake die dezelfde charme heeft weet ik nog niet. Video ziet er ieder geval leuk uit.

[video]
MULE is briljant, de remake helaas een grote teleurstelling. AI is compleet waardeloos, nog geen multiplayer, en bediening op sommige punten onmogelijk.
Jammer. Want op de naam was het voor mij een instant buy. Nu alleen nog de hoop dat toekomstige updates het beter maken.

Overigens wil ik dan niet weten in welke staat het spel was toen op de oorspronkelijke releasedatum maanden geleden tot uitstel is besloten omdat de betatesters het spel nog niet goed genoeg vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-04 20:08
Zelf een nieuwe ipad gebruiker maar wel een ervaren gamer, veel games vind ik toch zeer amateuristisch en het is moeilijk pareltjes zoeken.

Enkele toppers:

Magicka
Ridiculous Fishing
Colossatron
Terraria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheJoe schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 02:21:
Zelf een nieuwe ipad gebruiker maar wel een ervaren gamer, veel games vind ik toch zeer amateuristisch en het is moeilijk pareltjes zoeken.

Enkele toppers:

Magicka
Ridiculous Fishing
Colossatron
Terraria
Pocket tactics en touch arcade zijn heel fijne bronnen voor goede games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Klopt, ik vind de watchlistfunctie van de TA-app ook geniaal, zodat je meteen op de hoogte bent van prijsdalingen van interessante games.

Heb afgelopen weken wel e.e.a uit de Appstore aangeschaft/gedownload, al dan niet gratis afgeprijsd ivm end-of-year/thanksgiving-sale waaronder Colossatron, Skulls of the Shogun, Heroes of Loot, Tower of Fortune 2, Mimpi, ShadowVamp, Darklings, World of Goo, Hack/Run, Not a Test en Epoch, De laatste 4 heb ik overigens nog niet of nauwelijks gespeeld, maar waarom iets laten liggen dat tijdelijk gratis is?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zijn er hier al mensen die Tomb Raider 1 voor iOS geprobeerd hebben?
App Store €0,89

Op het eerste gezicht was ik een beetje huiverig voor de controls, maar na een minuut spelen was dat al voorbij, uiteraard speelt het niet als een modern spel, maar hij speelt net als vroeger! De controls zijn eventjes wennen maar uitstekend te doen.

Het is een directe port van de originele game, met de hi-res textures van toen. Ik heb nog niet heel veel gespeeld maar tot zover komt het exact hetzelfde op me over.

Tomb Raider 1 iOS

Tomb Raider 1 iOS

Tomb Raider 1 iOS

Dit zijn iPhone promotion screens, daar zien de controls er helemaal gruwelijk uit, maar op een iPad zijn ze gelukkig een heel stuk kleiner:
Tomb Raider 1 iOS

Na eventjes gespeeld te hebben weet ik zeker dat ik deze op korte termijn uit ga spelen, en van mij mogen ze gelijk door aan TR2, en dan aan TR3, en dan TR4.... :P

Dit is zeker een aanrader voor de fans, helemaal voor die paar centen!

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:39

Piggen

Lekker bakkie

Rayman Jungle Run voor iOS is vandaag gratis te downloaden in de App store. Is op dat platform verkozen tot de beste game en daarom is de actie alleen voor iOS.

http://www.gamer.nl/nieuw...jungle-run-vandaag-gratis
https://itunes.apple.com/nl/app/id537931449?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:18:
Zijn er hier al mensen die Tomb Raider 1 voor iOS geprobeerd hebben?
App Store €0,89
Ik heb hem wel gekocht, maar nog niet gespeeld.

Hij was wel maar 0,89 cent, geen idee of dat nog zo is, ik meen dat de controls niet zo fijn waren, maar ik moest van apple even testen of ik op mijn nieuwe ipad iets kon kopen (er was een bug in mijn account waardoor ik maar op 1 van de 3 ipads hier iets kon kopen) en als test heb ik toen tomb raider gedownload. Stiekem ook omdat ik verslaafd was aan dit deel op de pc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stom vraagje, maar hoe bewaar je nu save files van games? Ik heb vandaag de ipad naar fabrieksinstellingen gezet, maar nu ben ik weer al mijn save files kwijt en dat is irritant. Ik dacht dat ze in game center bewaard werden, maar kennelijk niet.

Wat is nu de juiste methode om die save files op te slaan en later terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:06
De juiste methode is om een backup te maken met iTunes of via iCloud. Deze kan je dan weer terugzetten nadat je je iPad weer op de fabrieksinstellingen hebt gezet. Of nadat je een nieuwe iPad hebt gekocht.

Game center bewaart niks. Wel zijn er spellen die de voortgang ook in iCloud bewaren als documents in the cloud, maar niet ieder spel ondersteunt dat.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoe
Er staan verschillende monopoly versies in de store, weet iemand welke het best geschikt is voor de ipad mini retina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheJoe schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:52:
Er staan verschillende monopoly versies in de store, weet iemand welke het best geschikt is voor de ipad mini retina?
Ik heb ze allemaal en ze doen het allemaal op de ipad 2 (en werken dus prima op de retina), alleen is er eentje die wel vij groot is bij installatie. Ik test het even uit voor je nu, straks even een overzicht hier :)

Edit: het overzicht:

monopoly of ipad 935MB
monopoly millionaire for ipad 242MB
Monopoly here & now the world edition HD 240MB

Het vreemde is dat de world edition volgens mij redelijk gelijk is aan de monopoly for ipad editie, alleen hij is 500MB kleiner. De animaties e.d. lijken redelijk gelijk zelfs. En aangezien opslagruimte nogal schaars is op de ipad...

Ze zijn trouwens allemaal in het Engels, ze zijn ook geregeld in de aanbieding (zou er dus geen 8 euro ofzo voor betalen als je nog even kan wachten).

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-01-2014 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoe
Thanks voor de moeite! Even wachten op een price drop en dan ga ik voor de Here en Now editie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ze waren een week terug nog 0.89 cent (kerstsale EA) :[

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Voor de liefhebbers van tactical en turn-based strategy games: van de makers van "Battle of the Bulge" is er sinds een tijdje "Drive on Moscow", met meerdere scenarios die betrekking hebben op de slag om Moskou, zoals die zich in WO2 voltrok tussen de duitsers en de russen...

Als je 'Bulge' goed vond ga je deze ook zeker waarderen, heb hem in de kerstvakantie met korting kunnen aanschaffen en het is net als zijn voorganger een pareltje (metacritic score: 90), ben er al vele uren zoet mee geweest. Volgens mij is de seasons-sale nog van toepassing op beide games als ik het goed heb...
TheJoe schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:48:
Thanks voor de moeite! Even wachten op een price drop en dan ga ik voor de Here en Now editie. :)
Gebruik zelf altijd applesliced.com, je kan er zoeken naar apps en kijken wanneer er in het verleden price drops zijn geweest en ook alerts instellen zodat je een mailtje krijgt wanneer de prijs van een app onder een bepaalde grens komt. Heb er echt al tientallen euro's mee bespaard :)

[ Voor 24% gewijzigd door The_Big_Easy op 03-01-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Morgen komt -als het goed is - Shadow Blade in de Appstore, een game waar ik erg naar uitkijk (en ik kijk eigenlijk nooit uit naar games :)). Het schijnt qua gameplay een beetje Ninja Gaiden achtig te zijn. Rennen, springen, hakken, etc. Het ziet er bovendien bijzonder mooi uit, hieronder een gameplay trailer:

Ik denk dat het wel eentje is om in de gaten te houden

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

The Room 2 is in de aanbieding. :) Wel een aanrader als je van puzzelgames houdt. Qua moeilijkheidsfactor valt het misschien iets tegen maar de visuals zijn wel erg mooi.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik ben momenteel helemaal into "Stealth Inc.", voor mij denk ik wel de beste game die ik het afgelopen half jaar heb gespeeld op mn ipad. Een puzzle platformer' stealth game welke een port is van het PC spel "Stealth Bastard", Visueel is het prachtig en in elk van de 80 levels moet je toch weer even goed nadenken hoe je het einde haalt. Elke fout wordt genadeloos afgestraft, dus je zal erg veel doodgaan in het spel, maar toch is er elke keer weer de drang om door te gaan tot je het level hebt gehaald. De controls hadden misschien iets beter gekund, maar het blijft natuurlijk een touchscreen game.

Afbeeldingslocatie: http://www.maclife.com/files/imagecache/futureus_imagegallery_fullsize/gallery/stealthinc.png

Momenteel €4,49 (in mijn ogen het geld meer dan waard), en voor €1,79 kan je nog eens ruim 1900 "community levels" extra halen. Als je van dit soort games houdt gewoon doen.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 16:44

Jentae

Houdt van aglets.

Heeft er al iemand ervaring met 'Controllers for All' uit de Cydia store icm de iPad?
http://lifehacker.com/con...ller-with-an-i-1505068280

Die stelt je in staat om een PS3 controller als MFI (made for iOS) controller te fungeren. Met BluTrol lukt het ook wel (ook Cydia), maar Controllers for All werkt 'native' ipv taps op je scherm te emuleren. :)

Zelf nog geen tijd gehad om het uit te testen.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Threes! is ook erg leuk, erg verslavende puzzelgame

Afbeeldingslocatie: http://wpuploads.appadvice.com/wp-content/uploads/2014/02/Threes-trailer.gif

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

flappy birds gaat vanavond offline volgens de twitter account van de maker, hij haalt hem weg. Ik zou niet weten waarom je dat spel zou meenemen, lijkt me geen ene drol aan, maar als je hem nog wilt moet je nu toehappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Het schijnt enorm verslavend en tegelijkertijd frustrerend te zijn.

Maar ik hoef hem niet te hebben. Heb wel mooiere spellen op mijn iPhone / iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeroen O schreef op zondag 09 februari 2014 @ 17:24:
Het schijnt enorm verslavend en tegelijkertijd frustrerend te zijn.
ik heb 10 seconden youtube bekeken, ziet er heel frustrerend uit inderdaad. Maar ik ben zelf niet van dat soort games, ik mis dan toch echt heel wat. Snap ook nooit waarom die dingen zo populair zijn. Leuk als scholier op het schoolplein, maar als ik ook xcom ofzo kan spelen op de ipad weet ik het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
En inmiddels is het spel offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Flappybirds...tsja...leuk voor een minuutje maar ik had hem al snel verwijderd. :/

Threes! Is inderdaad een leuke puzzelgame, simpel doch doeltreffend :)

FF VI is nu ook een paar dagen uit voor de FF-liefhebbers

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vhal schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:41:
FF VI is nu ook een paar dagen uit voor de FF-liefhebbers
staat hier op de verlanglijst, maar ik wacht ff een jaar ofzo op een kortingsactie. 15 euro is wel weer wat veel als je nog wat games hebt liggen. Heb er nog 3 op de verlanglijst tussen de 15 en 22 euro. Jammer dat de goede games zo weinig in de sales komen. Vooral bij de ff games gaat er amper wat af, heel soms 30% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 13:27

The Chosen One

Zie signature!

Mja valt nog mee ik zie genoeg (goede ) games goedkoper worden en heb al genoeg games gratis gedownload. Deus Ex, Skulls, World of Goo, Frozen Synapse etc.

Allemaal door de app "App Hits" (als dat de officiele naam is). (voor alles, niet alleen games)
Kwestie van elke X dag/dagen ff checken.

Zo ook Warhammer Quest voor maar 0.89 gedownload i.p.v. de 4-5 nogwat euro. Gave game. :)

ps. iemand enig idee wat de mechaniek achter critical hits is? PM. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 11-02-2014 22:15 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Als je prijsdalingen voor games op ios in de gaten wil houden, is er geen betere app dan de (gratis) TouchArcade app waar je zowel bestaande als upcoming games toe kan voegen aan je 'watchlist'. Elke prijsverandering zorgt voor een notificatie, zo mis je nooit meer een pricedrop.

Hier te vinden

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Chosen One schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:10:
ps. iemand enig idee wat de mechaniek achter critical hits is? PM. ;)
Dit vond ik zelf handig:
http://toucharcade.com/2013/06/04/warhammer-quest-guide/

• Vis

Vis

Yep, Threes!

Leuk spelletje voor uren tijdverdrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 21:32
Rollercoaster Tycoon 4 Mobile is (eindelijk) aangekondigd dor Antari. Gaat freemium worden:
http://www.iphoneclub.nl/...gekondigd-wordt-freemium/

De reacties op hun Facebook pagina zijn niet al te positief over dit prijsmodel:
https://www.facebook.com/rollercoastertycoon

Afbeeldingslocatie: http://cdniphone.i-culture.nl/wp-content/uploads/2014/03/Rollercoaster-Tycoon-4-Mobile-iOS-screen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tof dat rollercoaster tycoon gaat komen. Ik heb geen probleem met freemium, vind het ook wat apart dat iedereen daarover nu gaat vallen. Je hebt freemium en je hebt freemium zeg maar. Het kan ook goed uitpakken.

Sorry hoor, maar als ik ook lees op iphoneclub, eerst klaagt de poster van het bericht dat er weinig atracties te zien zijn (basseren we even op 2 screenshots) en dan klaagt vervolgens elke bezoeker dat ze afhaken en teleurgesteld zijn.

Freemium hoeft niet gelijk te staan aan maar blijven betalen. Wellicht pakt het slecht uit, wellicht gaat het een tof spel worden. Laten we hopen dat het een tof spel gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 21:32
Je hebt inderdaad freemium en freemium, ben erg benieuwd hoe dat uitpakt.
Ik hoop dat het de ouderwetse look en feel van RCT weer heeft, dan ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-03 02:21

solique

Fire is all I need

Freemium alleen is niet het grootste probleem.

Kijk hoe het eruit ziet, iedereen die deel 1 en 2 gespeeld heeft ziet dit als een enorme teruggang.
Zeker omdat Atari steeds is blijven zeggen dat ze bezig waren met het porten van deel 1 en/of 2.

Nu krijg je dit

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

solique schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:41:
Kijk hoe het eruit ziet, iedereen die deel 1 en 2 gespeeld heeft ziet dit als een enorme teruggang.
misschien alleen upgrade van de graphics? Ik kan het wat lastig uit het filmpje halen van youtube, dat ziet er nog niet heel slecht uit.

Ik hoop niet dat ze veel aan de gameplay gesleuteld hebben. Het lijkt me wel logisch dat er wat social media crap inzit en dat soort ongein, maar veel meer moeten ze er niet aan geknutseld hebben.

Ik vind het trouwens wel vaag dat Atari het uitbrengt, ik dacht dat het failliet was. Maar ik heb het niet zo goed in de gaten gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Secret of Mana is in de aanbieding, een must have voor iemand die een beetje van RPGs houdt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vhal schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:13:
Secret of Mana is in de aanbieding, een must have voor iemand die een beetje van RPGs houdt.
dank je, ga hem zo denk ik kopen (even zien wat hij kost, ipad ligt niet in de buurt). Moet alleen nog 2 final fantasy's spelen die ik gekocht heb, wat een ellende O-)

edit: gekocht, 3.59 euro uit mijn hoofd (al zegt de creditcard 2 euro). Had wel moeite om hem te vinden, het is een iphone game en je kan hem niet vinden als je zoekt op ipad games (stond hij bij mij kennelijk op ingesteld).

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 21-03-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkef
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
RCT ga ik direct aanschaffen. Freemium of niet. :P

Weet iemand nog een leuk spel (gratiezzz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
Vanmorgen heb ik "In fear i trust" uitgespeeld.

Ik weet niet of dit spel bekend is hier, maar ik vond het zeker de moeite waard.

Het is een spel waarbij je in een soort gevangenis ergens in de Sovjet Unie wakker wordt. Je gaat op onderzoek uit om te ontdekken dat er in het gebouw vreemde zaken en experimenten hebben afgespeeld. Om verder te komen moet je diverse puzzels oplossen. De aanwijzingen daarvoor zijn door het gebouw verstopt.

Ondanks de titel is het niet echt eng, hoewel er wel een paar schikmomentjes in zitten. Wel is het spannend, mede ook door de grimmige sfeer en achtergrondmuziek.

Het spel kost geld om het aan te schaffen, maar is verder vrij van in-app aankopen en van reclame.
Daarvoor krijg je twee episodes om te spelen, waar je toch wel een paar uurtjes mee bezig bent. Aan het einde krijg je een fimpje te zien, waaruit blijkt dat er nog meer episodes gaan volgen. Waarschijnlijk moet je daar dan weer apart voor betalen, maar dat vindt ik het geld wel waard.

https://itunes.apple.com/...-i-trust/id767479102?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
The Collectables, is free, als je er tijd genoeg in stopt unlock je ook genoeg hero's.

Vanaf level 20 word de game wel stevig lastig, maar over t algeheel een leuke game, met erg goeie graphics (heb em op de Ipad Air).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
FTL

Faster than Light

Beetje Battlestar Galactica met dat Jumpen.. erg vermakelijk. Meer mensen die het spelen? Zo ja, als die flagship kapot is aan het einde, is dat dan einde spel? Zo ja is dat wel erg kort
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste