[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:18
Again, VIND JIJ! Weet je waarom ik je een fanboy noem? Omdat je constant overkomt alsof jou mening een feit is. Voor mij zijn er meer coole games voor de Vita dan voor de Ipad. Sorry hoor maar laat ik een lijst noemen:

Guacamelee
Persona 3
Silent Hill
Final Fantasy VII
Rayman Origins

Wat voor games heb je daarvoor voor de Ipad? Owja..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 14:08

Jentae

Houdt van aglets.

lanerios schreef op maandag 10 juni 2013 @ 19:43:
Again, VIND JIJ! Weet je waarom ik je een fanboy noem? Omdat je constant overkomt alsof jou mening een feit is. Voor mij zijn er meer coole games voor de Vita dan voor de Ipad. Sorry hoor maar laat ik een lijst noemen:

Guacamelee
Persona 3
Silent Hill
Final Fantasy VII
Rayman Origins

Geen mening over jou persoonlijk, maar de echte fanboys kenmerken zich doordat ze zich enorm opwinden over iets. En 'hun' product met meningen ipv feiten verdedigen.
Eerlijk gezegd vind ik daar in jouw posts ook wel een hele hoop van terug, maar goed.

Laten we lekker gamen op de consoles/handhelds/watdanook die we hebben en als iemand een mening heeft over iets, prima toch? Ikzelf ben een enorme fan van de Final Fantasy serie en heb dan ook een rits aan PS-en, Xbox en iPad. Als je een echte fanboy bent (in positieve zin), hou je dat voor jezelf en koop je gewoon alles. ;)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Voor mij zijn er meer coole games voor de Vita dan voor de Ipad.
http://www.wired.co.uk/ne.../playstation-vita-failure

Maar succes er verder mee, er valt niet met je te praten.

Ontopic:
Game controllers komen eraan in de toekomst:
http://toucharcade.com/20...ial-ios-game-controllers/

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-06-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Jentae schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:56:
Bluetooth controllers zijn niet echt goedkoop. De meest ideale oplossing was de Datel *Wireless* Wii Classic Controller. Dat is, in tegenstelling tot de gewone Datel Wii Classic Controller, een gamepad zonder extra zendapparaat (de 'gewone', dus niet-wireless, moet je koppelen aan een Wii controller) en was maar €20. Stad en land en internet afgezocht en het blijkt dat die niet meer bestaat dus.

Je kunt de iCade proberen vanaf €60, of een 2e hands Wiimote of Sixaxis (let op, dus geen Dualshock3). Ik heb mijn Sixaxis via Marktplaats besteld voor €25. :)
Thx :) 60 euro voor een controller om heel af en toe een gamepje op je iPad te spelen is me namelijk wel teveel van het goede, huhu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Guacamelee
Persona 3
Silent Hill
Final Fantasy VII
Rayman Origins

Kingdom Rush
Swords&Soldiers
Shadowrun
Galaxy on fire
Real Racing
Bastion
Broken Sword
Final Fantasy
Monkey Island
de niet noemenswaardige, onbekende Star Wars KOTOR
etc

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:41

muhda

Time & Space traveler

Beste Lanerios, misschien dat u het nog niet door had. Maar je bent in het iPad games topic.
De discussie of de iPad of portable console(s) Vita en 3DS beter zijn, kan je beter via DM gaan voeren.
Dan wordt de topic ook niet zo vervuilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pyramus is 13 juni te koop volgens pockettactics. Is er een bepaalde tijd dat spellen online komen in de store?

Edit: voor wie het niet kent:
YouTube: Pyramus - iPad/iPhone/iPod Trailer

Lijkt me een dikke aanrader. Het is voor zover ik het begrijp van de makers van Panzer uit de jaren 90 en dat beviel mij heel goed. En het is een ruimtesim, dat koop ik ongezien. Een real time military sf sim, damn, kan niet wachten.

En ben ik nu gek, of is dat een Nederlands bedrijfje?
edit: jazeker, zie dit dan:
http://pockettactics.com/...-hook-up-with-hunted-cow/

Panzers komt er ook aan. Helaas is dat verschoven naar najaar 2013. Zou leuk zijn als Tweakers daar eens een video bezoek ofzo zou besteden aan dit bedrijf.

[ Voor 191% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 11-06-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:28

Turfschipper

Hup NAC

Dat op touch arcade, dat is nog niet zeker dan he?

Hoop wel dat dat door gaat. Heb zelf de steelfree mobile controller. Werkt goed, maar vind he, erg klein hoor. En was 80 euro.....

Icade core zou ik aanbevelen zolang er geen officiele ondersteuning is. Die moet je voor 40, soms goedkoper, wel kunnen vinden online.

En als je het dan goed wilt doen, meteen sanwa knoppen bestellen en vervangen op de core.

---

Oh, geen zin in een fanboy ruzie, maar als je met 5 of 6 voorbeelden komt van goede games op de vita, dan ben je echt niet goed op de hoogte wat er allemaal op ios verkrijgbaar is.

En dan heb ik het over hardcore games.

Begin eens met de tientallen triple aaa qualiteit shmups....

[ Voor 26% gewijzigd door Turfschipper op 11-06-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en dus kom je met dingen zonder uberhaupt te lezen 8)7 Slim!

On topic:

Iemand nog wat leuke 16 bit era RPG's die ook daadwerkelijk goed zijn? FF etc heb ik al, Ipad staat nu nogal leeg, Smallworld + FF games lol (lente schoonmaak op de Ipad = weinig tot geen apps meer)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Het gaat eindelijk gebeuren...

Farmers!
We have been approved! Agricola will be available worldwide on 6/13 for $6.99
Here’s the list of game features you can look forward to:
4 Game play modes: Family Game; Basic Game; Solo Play; Solo Series
1-5 players
Included AI opponents
Pass-and-play multiplayer (2-5 players)
Asynchronous or real-time online play (2-5 players)
Universal game application – buy once and play on all your devices
Game Center Achievements
Selectable Online game clocks
Rematch button for online and offline matches
“Next Game” button takes you to your next asynchronous online game
Matchmaking
Player Ratings
Multiple Player Profiles (for households)
Select your Family Token art for your profile
Game tutorials for interface, game play and strategy
Rule Book and Card Gallery to review game text and effects
Options for Music and SFX, game speed and animation speed, and confirmation pop-ups
Game overview, turn log and game event calendar to support asynchronous play
Retina support
iPhone / iPod 5 screen support
Localizations: English, German, French, Italian, Spanish, Russian, Brazilian Portuguese

The I and K decks will be coming this Fall for an introductory price of $.99 each.

We appreciate how excited everyone has been and we sincerely hope you enjoy playing.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ziet er gaaf uit! Heb al vaker naar t bordspel gekeken in de winkel maar mis mensen om de spellen mee te spelen. De kast staat al vol zegmaar en het wordt nooit gebruikt ;( Op de iPad spelen lijkt me een leuk alternatief hiervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WOOT! lijkt me erg cool, spel is voor mij net iets te duur om te kijken of het wat is, maar deze ga ik zeker binnenhalen

Voor de zeikerds:

Met spel bedoel ik het bordspel in de winkel >_>

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 12-06-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 14:08

Jentae

Houdt van aglets.

lanerios schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:42:

On topic:

Iemand nog wat leuke 16 bit era RPG's die ook daadwerkelijk goed zijn? FF etc heb ik al, Ipad staat nu nogal leeg, Smallworld + FF games lol (lente schoonmaak op de Ipad = weinig tot geen apps meer)
Secret of Mana, Super Mario RPG, Final Fantasies (had je al, maar voor de volledigheid), Chrono Trigger (en Chrono Cross), Lufia.

Ik speel ze native, of via SNES9X of via een Playstation emulator.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dungeon plunder vind ik by far de beste old school rpg op de ipad. Al is het eigenlijk een nieuw spel. Het is wel anders dan bijvoorbeeld een secret of mana of lufia. Je hebt namelijk maar 1 leven en als je dood bent moet je gewoon opnieuw beginnen.

Dat klinkt hard, is het ook, maar je krijgt wel de helft van je goud en 1 bonus item. En je speelt de battles met een soort flipperkast systeem. Ik had het spel eerst via Cydia geinstalleerd, maar ik vind het leuk en dus gekocht (met gelijk als in app aankoop alle poppen erbij).

Het is niet heel duur (meen een paar euro) en die extra poppen zijn optioneel, zonder kan je het ook prima spelen. Het is wel een gevaarlijk spel, je raakt er waarschijnlijk best verslaafd aan. Gisteravond was het per ongeluk ook 02:30 geworden wat ik niet helemaal door had (en de wekker ging weer om 06:30.....).

Als je van 16 bit rpg's houdt is dit zeker de moeite van het bekijken waard. Op youtube zie je veel filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Agricola is te koop nu. Zelf net pyramus gekocht, die heeft een introductieprijsje. Nog niet gespeeld, eerst naar het werk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

lanerios schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:42:
Ik weet dat je op internet eigenlijk nooit in moet gaan op mensen die je niet begrijpen en dan het woord slim gebruiken, maar ach...

Jij komt met dit.
lanerios schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:45:
Denk het niet, hoe graag de fanboys ook willen, de 3DS en de Vita blijven gewoon beter. Casual gaming? Sure, dat werkt op de iPad, maar het gebrek aan hardware matige knoppen verpesten gewoon veel games.
En dan kom je met 5 games die je graag speelt op de vita. En dat noem je dan veel beter. 5 hele games.....

Tsja...

Kan ik dan wel dom zijn, maar er zijn honderden zo niet duizenden goede non casual games op ios. Even een bt controller er aan en je kan los.

Dat type games die jij leuk vind, kan je er ook genoeg van vinden. En het wordt alleen maar meer en beter, zeker nu apple controllers gaat supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
lanerios schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:41:
WOOT! lijkt me erg cool, spel is voor mij net iets te duur om te kijken of het wat is, maar deze ga ik zeker binnenhalen

Voor de zeikerds:

Met spel bedoel ik het bordspel in de winkel >_>
Het bordspel is tegenwoordig voor €40 euro te krijgen. Dan noem ik niet echt duur voor een kwalitatief hoogwaardig spel. Vooral als je ook kijkt wat er allemaal bij zit tokens/animeeples en decks. De doos weegt meer dan een kilo.

Wat betreft de iPad versie...

Nu ben ik een fervent Agricola speler en ik heb al een paar sessies gespeeld. Zowel AI als online. Het basis scherm is eigenlijk een soort lange dorpsstraat met actie tegels waar (afhankelijk van het aantal spelers) je om de beurt een actie moet kiezen (take wood, take clay, take grain, occupation, startspeler etc..). Het spel is opgedeeld in rondes waarbij er steeds meer acties verder in de dorpsstraat beschikbaar komen. Ik zal verder niet in de regels en spelmechanisme duiken. De ingame tutorial legt ook als je Agricola niet kent alle basisregels goed uit. Daarnaast is er ook nog een uitgebreide ingame manual die alle acties en kaarten goed uitlegt.

Als je Agricola nog nooit gespeeld hebt raad ik overigens aan om eerst een paar keer de familie versie te spelen. Daarbij speel je zonder opleidingen/kleine uitbreidingen die je normaal krijgt als speler.

De AI is redelijk maar voor een geoefende speler waarschijnlijk niet snel meer een uitdaging. Ik heb al een paar keer gezien dat AI spelers niet genoeg voedsel hadden in de oogstfase en dus met begging cards zat opgescheept (strafpunten!). Gelukkig zijn er voldoende opties voor turnbased online play. Wat ik ook leuk vindt is dat er een soort schaakklok optie in zit. Je kan bijvoorbeeld instellen dat elke speler 2-3 dagen of een week heeft om zijn zetten te doen. Als hij te lang wacht met zetten verlies je automatisch omdat je je tijd hebt verbruikt. Dus op die manier wordt iedereen aangezet om zijn zetten te doen.

Er zijn nog wat verbeteringen wat betreft de AI mogelijk en misschien de interface nog net wat sneller. Maar dat is het dan ook.

Ik kan als geoefende Agricola speler inmiddels zeggen dat dit spel het waard is.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Agricola staat ook op mijn verlanglijst, maar ik wacht nog even om te zien of er nog een aanbieding komt voor de zomervakantie, op de camping is het wel relaxed om bordspellen op de ipad te doen en het familiespel heb ik ook al, dus niet echt haast.

Ik zag nog een ander bordspel, totems, iemand hier die die heeft? Die wil ik ook gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
stalscu schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:40:
[...]

Ik weet dat je op internet eigenlijk nooit in moet gaan op mensen die je niet begrijpen en dan het woord slim gebruiken, maar ach...

Jij komt met dit.

[...]

En dan kom je met 5 games die je graag speelt op de vita. En dat noem je dan veel beter. 5 hele games.....

Tsja...

Kan ik dan wel dom zijn, maar er zijn honderden zo niet duizenden goede non casual games op ios. Even een bt controller er aan en je kan los.

Dat type games die jij leuk vind, kan je er ook genoeg van vinden. En het wordt alleen maar meer en beter, zeker nu apple controllers gaat supporten.
Voor mij zijn er op enkele RPG's na geen goede games op de iPad. En kom nou niet aan met al die Gladiator achtige games. Nee swipe games zijn niet serieus te nemen.
Als het voor andere geweldig is, fijn voor ze, woopie! Maar ga nou niet komen (waar het dus eerst over ging) dat tablets de handheld consoles gaan vervangen, want dat gaat niet gebeuren.
Ze blijven naast elkaar bestaan, puur omdat er op dit moment, nog niet genoeg gedaan is om basis issues op te lossen voor de games. Er komt een controller aan voor de iPad, dus weer iets wat ik er aan moet hangen. Het voordeel wat ik vind met een handheld console (zowel de DS, 3DS, PSP als Vita) dat alles in 1 apparaat zit. Ik hoef niet geforceerd te worden door de fabrikant en er voor 80 euro een controller bij te kopen (in dit geval ga ik van 80 uit, het is en blijft apple).

Ja de prijzen van de games zijn goed van de iPad (Chrono Trigger is 8,99. Op de DS nog altijd 30), maar voor mij is dat niet genoeg om gelijk maar over te stappen.

De Vita heeft een goede stap daarin gemaakt door veel apps aan te bieden op de handheld. Youtube, Facebook e.d. Het is zeker niet genoeg, maar een hybrid van een handheld en een tablet zou ik zelf geweldig vinden. Ja Razer is er mee bezig, maar dat ziet er nou ook niet echt geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:19:
Maar ga nou niet komen (waar het dus eerst over ging) dat tablets de handheld consoles gaan vervangen, want dat gaat niet gebeuren.
Dat is al gebeurd. In de wii u zit nog een handheld oplossing, nieuwe handhelds gaan er niet meer komen. Zit totaal geen verdienmodel meer in. Je speelt nu games op je telefoon of tablet.

Je gaat ook geen muziek meer luisteren op een cd man of een walkman met cassettedeck. Mp3 spelers komen er ook niet meer, dat is overgenomen door de smartphone.

Kan je niet leuk vinden, maar het is gewoon de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Anoniem: 32279 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:52:
[...]

Dat is al gebeurd. In de wii u zit nog een handheld oplossing, nieuwe handhelds gaan er niet meer komen. Zit totaal geen verdienmodel meer in. Je speelt nu games op je telefoon of tablet.

Je gaat ook geen muziek meer luisteren op een cd man of een walkman met cassettedeck. Mp3 spelers komen er ook niet meer, dat is overgenomen door de smartphone.

Kan je niet leuk vinden, maar het is gewoon de werkelijkheid.
* Anoniem: 87302 kijkt naar zijn 3ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Welke kant het op gaat weet ik niet, denk wel dat gaming op tablets heel groot gaat worden, verwacht daar binnen 3 jaar ook de call of dutys enzovoorts. Maar nintendo stoppen met handhelds? Dat weet ik nog niet zo snel. En sony zou ik nu zeggen van wel, maar wie weet gaat die vita knallen met de ps4, je weet nooit.

Maar ilerios, welke genres vind jij dan leuk? Dan ga ik proberen om wat uit te zoeken voor je.

[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 17-06-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Zijn er inmiddels al Agricola iPad fans beschikbaar voor wat online play? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
stalscu schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:33:
Welke kant het op gaat weet ik niet, denk wel dat gaming op tablets heel groot gaat worden, verwacht daar binnen 3 jaar ook de call of dutys enzovoorts. Maar nintendo stoppen met handhelds? Dat weet ik nog niet zo snel. En sony zou ik nu zeggen van wel, maar wie weet gaat die vita knallen met de ps4, je weet nooit.

Maar ilerios, welke genres vind jij dan leuk? Dan ga ik proberen om wat uit te zoeken voor je.
RPG's, adventure games (The Silent Age, 7th Guest, Discworld etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

battle academy is nu in de aanbieding voor 9 euro, een echte must have voor tactische spelliefhebbers.Verder kijk ik uit naar xcom dat deze week komt (denk woensdag). Die gaat 20 euro kosten. Erg mooi dat ze nu complete games lanceren op de ipad ipv aangepaste versies die simpeler / korter etc. zijn.

helaas betekend dat wel een hogere prijs voor de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Beetje duur inderdaad, je kan hem al voor 14-15 krijgen. Voordeel is dan wel weer dat je hem "on the go" kan spelen. En moet zelf zeggen, Xcom Enemy Unknown is gewoon een zeer goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:59:
Beetje duur inderdaad, je kan hem al voor 14-15 krijgen. Voordeel is dan wel weer dat je hem "on the go" kan spelen. En moet zelf zeggen, Xcom Enemy Unknown is gewoon een zeer goed spel.
ik hoop op een openingsaanbieding, 20 euro... dat koop je niet zomaar. Toch genoeg leuke games voor onder de 10 euro namelijk. Maar eerst even de reviews afwachten.

Ik ga nu battle academy kopen, kan hem ook via cydia wel installeren, maar heb er nu het een en ander over gelezen en je kan extra missies kopen, goede ondersteuning, dat klinkt wel alsof het de moeite waard is. Maar net als star wars 10 euro, ik wil eigenlijk maximaal voor 50 euro per maand aan de ipad uitgeven en dan kom je met deze prijzen er wel heel snel aan.

edit: net battle academy gekocht, straks spelen. En morgen koop ik denk ik wel xcom als de reviews wat positief zijn, heb net een stuk op de frontpage gelezen en dat youtube filmpje bekeken en dat ziet er wel heel heel goed uit. En hij wordt 18 euro volgens de frontpage.

Voor battle academy zag ik dat je ook nog extra levels kan kopen, die zijn wel 9 euro per stuk. Damn, gamen gaat prijzig worden op de ipad. En heel tof.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 18-06-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
lanerios schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:19:
[...]

Voor mij zijn er op enkele RPG's na geen goede games op de iPad. En kom nou niet aan met al die Gladiator achtige games. Nee swipe games zijn niet serieus te nemen.
Als het voor andere geweldig is, fijn voor ze, woopie! Maar ga nou niet komen (waar het dus eerst over ging) dat tablets de handheld consoles gaan vervangen, want dat gaat niet gebeuren.
Ze blijven naast elkaar bestaan, puur omdat er op dit moment, nog niet genoeg gedaan is om basis issues op te lossen voor de games. Er komt een controller aan voor de iPad, dus weer iets wat ik er aan moet hangen. Het voordeel wat ik vind met een handheld console (zowel de DS, 3DS, PSP als Vita) dat alles in 1 apparaat zit. Ik hoef niet geforceerd te worden door de fabrikant en er voor 80 euro een controller bij te kopen (in dit geval ga ik van 80 uit, het is en blijft apple).

Ja de prijzen van de games zijn goed van de iPad (Chrono Trigger is 8,99. Op de DS nog altijd 30), maar voor mij is dat niet genoeg om gelijk maar over te stappen.

De Vita heeft een goede stap daarin gemaakt door veel apps aan te bieden op de handheld. Youtube, Facebook e.d. Het is zeker niet genoeg, maar een hybrid van een handheld en een tablet zou ik zelf geweldig vinden. Ja Razer is er mee bezig, maar dat ziet er nou ook niet echt geweldig uit.
Ik heb dit geschreven op de homepage. Maar dit is hier ook wel van toepassing:

Er zijn twee grote problemen met tablet games naar mijn mening: controls en kracht.

Apple ziet nu blijkbaar in dat een klassieke manier van controls best handig kan zijn. Vandaar dat iOS7 nu ook gamecontroller-api's heeft. En zeker niet onbelangrijk: de bluetooth stack is blijkbaar sterk verbeterd -> en dus kan er goed gebruik gemaakt worden van bluetooth LE.
Ik lees dat als "er komen 3rd party controllers. En deze 3rd party controllers kunnen HEEL zuinig zijn qua energie." Gezien de lekken zijn er al prototypes logitech gamecontrollers in samenwerking met Apple gemaakt.

Wat betreft raw power: tablets zijn op dit moment natuurlijk niet zo sterk als
Ik heb laatst een artikel gelezen dat de kracht van een tablet/smartphone vergelijkt met die van grafische kaarten.
http://www.anandtech.com/...he-great-equalizer-part-3

Ik kan hier vooral uit destilleren: qua raw power is een tablet even sterk of zelfs vele malen sterker dan een geforce 6600.
voor mij betekent dat HEEL veel games pak 'm beet 10 jaar geleden prima zullen draaien op de tablets. En dat zie je in de games die nu opnieuw geport zijn. KOTOR, GTA, etc

En de kracht van tablets, als we de iPad nemen als voorbeeld (want voorspelbaar) is elk jaar minimaal 2x sterker dan de vorige generatie.
De iPad4 is volgens dat artikel bijna vergelijkbaar met een geforce 7800. Een kaart van 2011. De iPad5 zal dus naar verwachting minimaal 2x krachtiger zijn. En aangezien de iPad3 dan obsolete begint te worden, is daarmee de weg geopend voor ontwikkelaars die games willen uitbrengen van het kaliber geforce 7800.
Twee jaar later zal wellicht tablets/smartphones zelfs recente hardware moeten evenaren (en komen dan andere limieten zoals geheugen tegen).

Met zo'n prognose zal een grote uitgever wel 2x nadenken voordat ie de mobiele markt overschat. Misschien zal de manier van spelen anders zijn. Misschien zal een ipad/iphone slechts een "2nd screen console" zijn die je via airplay aan je tv verbindt en je dan met je vrienden via aparte controlers bedient (a la wii U). Maar 1 ding is zeker: "serieuze" games zullen meer en meer hun weg vinden naar deze markt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
En als reactie op mijn post:
Alle games voor 2004???
PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE
HOMEWORLD 1 + HOMEWORLD CATACLYSM + HOMEWORLD 2 op iOS
PLEASE PLEASE PLEASE

(en doe starcraft, warcraft, age of empire er ook gelijk even bij aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb ik ook nog wel een verlanglijst :P

Ik koop liever straks een ipad 5 of 6 dan een nieuwe videokaart. Als de ipad als 2nd screen voor de playstation 4 zou werken zou het helemaal tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Apple moet gewoon square enix opkopen en al hun games laten porten op iOS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Maar goed, de controllers komen er aan. Dat kon ook niet uit blijven. En dan gaat het helemaal los denk ik.

[ Voor 107% gewijzigd door Turfschipper op 30-06-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een controller zoals de logitech die op de frontpage stond is ideaal voor een iphone. Voor een tablet zie ik nog niet zo snel voordelen. Dan krijg je een losse controller en dan moet je op de een of andere manier de tablet goed neerzetten. Maar ik game in bed en dat is dan alleen maar lastig.

Maar als je ziet wat er dez week of binnenkort aankomt op de ipad, ongelofelijk. Het is echt een feest om op http://toucharcade.com/ en op http://pockettactics.com/ rond te kijken, zoveel mooie rpg's en strategische spellen die er komen.

De rpg liefhebbers moeten zeker die 2 sites bekijken, staan zoveel leuke tips op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-06 18:14

amx

zijn er citybuilding games zoals caesar III op IOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 19:01
amx schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 00:19:
zijn er citybuilding games zoals caesar III op IOS?
Sim City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

de setting van sim city is niet wat ik zocht, maar ik ga empire story eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 19:01
amx schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:02:
de setting van sim city is niet wat ik zocht, maar ik ga empire story eens proberen
Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik zoek ook iets wat in de buurt komt van AoE, RoN of CIII. Settlers heeft 't in ieder geval niet lang vol gehouden bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
X-com is inmiddels uit. Iemand deze geprobeerd? Ik heb hem nog op steam staan (was een aanbieding). Ik denk dat ik sneller geneigd ben dit op de ipad te spelen dan de pc. Maar ik vind 18 euro ook wel vrij prijzig nog. Daarnaast wordt een ipad 4 aangeraden wil je het zonder te veel haperingen kunnen spelen. Ik heb een ipad 3.

En Rivals for Catan is ook uit. Hier hoor ik tot nu toe nog niet echt beste verhalen over. Maar ik vond het fysieke spel wel echt grappig, dus ik twijfel nog. http://boardgamegeek.com/...-release-rivals-for-catan

Oh en Baldurs gate is van de appstore gehaald. Ik ben blij dat ik hem al heb. http://www.gamespot.com//...rom-online-stores-6410489?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 07:19
Net xcom gedownload en gespeeld , blijft een heerlijke game

Maar mijn ipad 2 heeft het er wel soms moeilijk mee happeringen enzo.

Wel jammer want ze adverteren er mee dat hij vanaf de 2 en hoger moet werken

Grafisch wel minder als op de pc

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Dit is wel een interessante video xcom op de ipad3 vs PS3
YouTube: XCOM: Enemy Unknown PS3 vs iPad comparison - PocketGamer.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ouch, ziet er echt niet uit.. en dan nog 20 euro vragen? yikes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:16:
Ouch, ziet er echt niet uit.. en dan nog 20 euro vragen? yikes..
Man, overdrijft toch niet zo. Ik vind je absoluut geen aanwinst voor dit topic, kan je niet verder kletsen in het Vita topic of waar dan ook?

Dank je. Doei
Njay schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:03:
Maar mijn ipad 2 heeft het er wel soms moeilijk mee happeringen enzo.
Wel jammer want ze adverteren er mee dat hij vanaf de 2 en hoger moet werken
Ik haal dat niet echt uit reviews? Heb zelf ook een ipad 2. Ga hem straks ook aanschaffen, als ik het zo bekijk is het redelijk turn based en is het niet storend voor de gameplay.

Enige ellende is dat je 4,1 GB vrij moet hebben op de ipad... dat is wel een nadeel hoor, het zou fijner zijn als hij tijdens het downloaden al gelijk installeerde zodat je alleen maar de ruimte nodig hebt die het spel uiteindelijk inneemt. Nu zit je steeds spellen te verwijderen om een groter spel erop te krijgen en daarna kan je die kleinere games weer terugzetten.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 20-06-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

bartsled schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:00:
[...]

Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik zoek ook iets wat in de buurt komt van AoE, RoN of CIII. Settlers heeft 't in ieder geval niet lang vol gehouden bij mij.
Geen uitdagingen tot nu toe, het concept lijkt daardoor niet echt op de nostalgie games. Dit is meer levellen zonder dat ik in het half uurtje spelen iets van moeilijkheidsgraad kon ontdekken.

Rechtstreekse ARM-port schrijven is spannender imho op den duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Knight schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:28:
Oh en Baldurs gate is van de appstore gehaald. Ik ben blij dat ik hem al heb. http://www.gamespot.com//...rom-online-stores-6410489?
Dat is bizar zeg, hem hem ook, neem aan dat hij wel in de store blijft voor wie hem gekocht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Uit.eindelijk beter werkend gekregen.

ipad 2 all apps gekilled daarna reboot
nu werkt et prima.

top game met top controls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Njay schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:23:
Uit.eindelijk beter werkend gekregen.

ipad 2 all apps gekilled daarna reboot
nu werkt et prima.

top game met top controls
Ik heb ook alle apps gekilled, dan draait hij best goed, al had ik net wel een vastlopertje, maar na een herstart van het spel ging ik verder waar hij vast liep.

Dit is wel gamen 2.0 zeg, wat een verschil met iets als angry birds... De stemmen, geluid, grafisch etc. is iets wat ik nog niet vaak op de ipad heb gezien, wat een tof spel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:29:
[...]

Man, overdrijft toch niet zo. Ik vind je absoluut geen aanwinst voor dit topic, kan je niet verder kletsen in het Vita topic of waar dan ook?

Dank je. Doei

[...]

Ik haal dat niet echt uit reviews? Heb zelf ook een ipad 2. Ga hem straks ook aanschaffen, als ik het zo bekijk is het redelijk turn based en is het niet storend voor de gameplay.

Enige ellende is dat je 4,1 GB vrij moet hebben op de ipad... dat is wel een nadeel hoor, het zou fijner zijn als hij tijdens het downloaden al gelijk installeerde zodat je alleen maar de ruimte nodig hebt die het spel uiteindelijk inneemt. Nu zit je steeds spellen te verwijderen om een groter spel erop te krijgen en daarna kan je die kleinere games weer terugzetten.
want alleen positieve ervaringen mogen? sorry, maar ik heb xcom bij kennis op ipad3 gespeeld, en de slowdown en framedrops zijn gewoon zwaar irritant. voor een game van 18 euro mag je toch wat betere optimalisatie verwachten. kotor, baldirs gate etc hebben geen problemen, dat kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Negatieve ervaringen mogen best gedeeld worden. Of anders zelfs beetje discussiewaardige punten.
Maar blind roepen "goh ziet er echt niet uit" heeft dus behalve trollen geen toegevoegde waarde.

En de ontwikkelaars hebben dit al duidelijk aangegeven:
***NOTE: XCOM: Enemy Unknown is a graphically rich game with advanced features that is best experienced on the iPad 4 and up. To OPTIMIZE your playing experience, you may also want to turn off other apps before playing.***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is logisch inderdaad, maar dat de ipad3 zo snel obsolete wordt met sit soort games vind ik wel erg jammer. ligt niet aan de ipad hoor, maar meer aan de manier waarop de game gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Zou er niet ergens in de game files een trigger zijn om die functies te unlocken op alle ipads in plaats van alleen de 4?

Heb zelf een 2 maar vindt het zonde om te upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb een Ipad3, en vind het inderdaad nutteloos om te upgraden :p ga geen 650 uitgeven voor wat kleine hardware changes haha. Maar het is wel jammer dat er iets fout lijkt te gaan of bij de development, of bij de tools die de developers van Apple krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 08:23

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Quadropus Rampage van de Indie-devs Butterscotch Shenanigans:is echt een gaaf spel, De omschrijving dekt de lading goed: "The perfect blend of Roguelike and Brawler".

Het is ook nog eens volledig gratis zonder IAP-wall en krijgt uitstekende recensies, dus geen enkele reden om het niet eens te proberen..

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ziet er goed uit, vanmiddag maar even installeren. Lijkt ook aardig wat aparte humor te hebben, is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat klinkt best leuk eigenlijk. Ben vooral nieuwsgierig hoe ze dit gaan aanpakken. 1 kant Xcom, andere kant aliens oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Little Inferno is in de aanbieding.

http://appshopper.com/games/little-inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Tsjipmanz schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:01:
Quadropus Rampage van de Indie-devs Butterscotch Shenanigans:is echt een gaaf spel, De omschrijving dekt de lading goed: "The perfect blend of Roguelike and Brawler".

Het is ook nog eens volledig gratis zonder IAP-wall en krijgt uitstekende recensies, dus geen enkele reden om het niet eens te proberen..
Even een kwartiertje gedaan net, leuk!
Beetje halverwege Bastion en Binding Of Isaac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:13
Ook sinds een week in het bezig van een iPad mini. Eerste game die ik ervoor heb gekocht is the Room, geweldige game en grafisch. Kon hem niet spelen op me iPhone 4 dus nu gelukkig eindelijk kunnen spelen. Verder is OddPlanet op dit moment gratis. Leuk spel alleen wel extreem kort, maar ze beloven updates :) Nu verder zoeken naar zulke games, twijfel om Badland te kopen nu die 0,89 cent is... iemand ervaring met die game?

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

X-Com: Enemy Unknown is inmiddels uit op de iPad. Iemand al geprobeerd? Het kost 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shade schreef op zondag 23 juni 2013 @ 02:24:
X-Com: Enemy Unknown is inmiddels uit op de iPad. Iemand al geprobeerd? Het kost 18 euro.
Jazeker, ik heb hem op de ipad2, mijn broer ook en hij is heel tof. Vooral mijn broer zou dat niet snel zeggen, maar ik had hem gisteren aan de telefoon en hij had het erg naar zijn zin met dit spel.

Zelf heb ik het een uur of 2 gespeeld, maar mijn broer langer. Op de ipad2 is het wel handig alle apps die openstaan te sluiten zodat hij lekker speelt.

Ik heb 2 uur ervaring, maar ben vooral onder de indruk van de afwerking. De stemmen, de engine erachter, het is net een film. En het speelt heerlijk.

Ik vind 18 euro eigenlijk wel erg veel voor een ipad spel, maar dit is zeker het geld waard. Het is heel wat anders dan een angry birds, het is echt gamen op een hoger niveau. Ik hoop echt dat alle games zo gaan worden, dan gaan we mooie tijden krjgen met de ipad.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-06-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
kmf schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:59:
En als reactie op mijn post:
Alle games voor 2004???
PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE
HOMEWORLD 1 + HOMEWORLD CATACLYSM + HOMEWORLD 2 op iOS
PLEASE PLEASE PLEASE

(en doe starcraft, warcraft, age of empire er ook gelijk even bij aub)
It's beginning: http://www.slashgear.com/...icrosoft-titles-24287767/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
Ik was heel even erg enthousiast tot ik las free to play.
Ik ben benieuwd ook of dat nou lekker speelt. Hoe selecteer je je units en hoe scroll je dan. 1 van de 2 zie ik wel voor me, maar allebei? Of is er een knop dat je kan switchen tussen drag&select en over het scherm scrollen.

Wel benieuwd hoe dit uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Mr_Knight schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:32:
[...]

Ik was heel even erg enthousiast tot ik las free to play.
Ik ben benieuwd ook of dat nou lekker speelt. Hoe selecteer je je units en hoe scroll je dan. 1 van de 2 zie ik wel voor me, maar allebei? Of is er een knop dat je kan switchen tussen drag&select en over het scherm scrollen.

Wel benieuwd hoe dit uitpakt.
Ehm... zoals alle RTS-sen nu werkt? heb je nooit red alert, settlers of die starcraftkloon gespeeld op de ipad?

Het selecteren van units voor deze games is twee vingers een rechthoek tekenen.

Maar er is ook een andere die een veel betere interface heeft bedacht.
http://www.autumndynasty.com/

Deze laat je units selecteren door een cirkel te tekenen. Werkt heel natuurlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door kmf op 25-06-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
kmf schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:09:
[...]

Ehm... zoals alle RTS-sen nu werkt? heb je nooit red alert, settlers of die starcraftkloon gespeeld op de ipad?

Het selecteren van units voor deze games is twee vingers een rechthoek tekenen.

Maar er is ook een andere die een veel betere interface heeft bedacht.
http://www.autumndynasty.com/

Deze laat je units selecteren door een cirkel te tekenen. Werkt heel natuurlijk.
Die heb ik nooit gespeeld inderdaad. Red alert en settlers genegeerd vanwege slechte recensies. Hoe heet die starcraftkloon?

Lijkt me nog steeds niet lekker werken. Maar ik probeer graag een demo als die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Ben nu een weekje Agricola op de iPad aan het spelen en wat een briljante bordspel implementatie is dat! Ben inmiddels volledig verslaafd.

Aanrader en must buy voor iedereen die van bordspellen houdt. Het wachten meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Mr_Knight schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:33:
[...]

Die heb ik nooit gespeeld inderdaad. Red alert en settlers genegeerd vanwege slechte recensies. Hoe heet die starcraftkloon?

Lijkt me nog steeds niet lekker werken. Maar ik probeer graag een demo als die uit is.
Vind het toch wel raar hoor... hoe kan je al een oordeel klaar hebben als je nog nooit een RTS hebt gespeeld op de iPad? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
kmf schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:00:
[...]
Vind het toch wel raar hoor... hoe kan je al een oordeel klaar hebben als je nog nooit een RTS hebt gespeeld op de iPad? :|
Zegt hij toch, op basis van recensies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
xahmol schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:55:
Ben nu een weekje Agricola op de iPad aan het spelen en wat een briljante bordspel implementatie is dat! Ben inmiddels volledig verslaafd.

Aanrader en must buy voor iedereen die van bordspellen houdt. Het wachten meer dan waard.
Ja dat is helemaal mijn ding. Ik kon het gelukkig goed volgen omdat ik het bordspel ook al gespeeld had. Le havre heb ik ook gespeeld op de ipad, maar het bordspel nog nooit. In het begin was het behoorlijk lastig met al die verschillende gebouwen en soorten grondstoffen. Maar nu werkt het echt verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx

amx

Ik kan bevestigen dat Red Alert geen topgame is. Heeft het kopen van spellen op de iPad lange tijd negatief beinvloed bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
Magic 2014 is ook uit zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
beetje jammer. 2013 is net beetje goed aan het lopen, nu de sequel alweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
Magic 2014 is trouwens gratis te downloaden. Maar dan heb je wel weinig opties. Je kan hem voor € 9 "unlocken". En dan kan je vervolgens met spelen kaarten vrijspelen of afkopen met echt geld. Net zoals in 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, en daarom sla ik hem over. Mensen zoals ik (en anderen) hebben best veel tijd/geld in 2013 gestoken, en nauwelijks een jaartje later komt de nieuwe alweer. Terwijl er niks veranderd is. Ja de klaarten, maar dat hadden ze gewoon in 2013 kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
Sealed deck play valt ook tegen van wat ik hoor. Wanneer je boosteres opent zit je aan die kaarten vast. En vervolgens kan je slots kopen waarmee je weer nieuwe boosters kan openen en een nieuwe deck kan maken. Maar de kaarten die je krijgt in die slot veranderen niet. En je hebt maximaal 20 slots.

Het leek mij leuk om steeds boosters te openen en random kaarten te krijgen en daarmee een dek maken. Nou dat kan dus 20 keer en daarna zit je er aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand een website met uitleg hoe Magic werkt? Ik heb wat youtube video's over magic 2014 bekeken, maar het is dusdanig complex, ik snap er niet veel van.

Het lijkt me dat je dit toch moet kunnen oppakken zonder ervaring ermee of werkt dat bij Magic niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:52:
Heeft iemand een website met uitleg hoe Magic werkt? Ik heb wat youtube video's over magic 2014 bekeken, maar het is dusdanig complex, ik snap er niet veel van.

Het lijkt me dat je dit toch moet kunnen oppakken zonder ervaring ermee of werkt dat bij Magic niet goed?
Heb je de tutorial al geprobeerd in de gratis versie?
Daar wordt het stap voor stap uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Knight schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:21:
[...]

Heb je de tutorial al geprobeerd in de gratis versie?
Daar wordt het stap voor stap uitgelegd.
Ik wist niet dat hij erin zat, had alleen video's in youtube bekeken en dat zag er wel heel mooi uit en het leek me ook niet heel duur (in vergelijking met de kaarten in de spellenwinkels).

Ik zet hem er vanavond op en ga eens die tutorial proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 09:34
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in Colin McRae Rally. Ik heb de game nu op 27% zitten en er zijn toch nog wat nadelen op te noemen. De frame rate laat echt te wensen over, ik speel op een iPad 3 en het is erg vermoeiend aan je ogen om te spelen.

Naar mijn idee haalt deze game echt amper 30 fps en zit het het merendeel ergens laag in de 20 a 25 fps. Niet heel erg relaxt met racen! Ook heeft de game vaker framedrops. Wat dit betreft mag codemaster zich echt schamen! De tracks zijn echt niet super breed, dus heel veel hoeft er niet gerenderd te worden.

Games als Real Racing 3 en GTA zijn wel in staat om op fatsoenlijke fps te draaien. Maar codemaster krijgt een psx game niet boven de 30... beetje gênant.

De controls zijn trouwens wel echt goed te doen. Je hebt je wagen goed onder controle. Het racen is dus goed te doen.

Een ander puntje van aandacht is wel dat dit absoluut geen game is die je ff pakt. Stages zijn al gouw 3 a 4 minuten en een championship (6 of 12 stages) duurt dan al gouw 30 minuten.

Conclusie, leuk spel in essentie. Maar codemasters moet wel een update uitbrengen om die fps wat omhoogte brengen!

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Welke final fantasy game zouden jullie aanraden? Ik zi nog met smart te wachten ot 8 op de ipad beschikbaar wordt, maar welke die nu beschikbaar is zou het leukst zijn?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 10:40
I.v.m. 4th of July zijn er weer de nodige aanbiedingen, op dit moment b.v. Bastion voor 0,99 en de tower defense games Toy Soldiers HD en Toy Soldiers 2 HD zijn gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15

Arrogant

S.F.W.

The_Big_Easy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:20:
I.v.m. 4th of July zijn er weer de nodige aanbiedingen, op dit moment b.v. Bastion voor 0,99 en de tower defense games Toy Soldiers HD en Toy Soldiers 2 HD zijn gratis...
Toy Defense HD en Toy Defense 2 HD bedoel je? ;)

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Limbo is uit. Heerlijk game waar ik vele uurtjes achter de computer voor heb gezeten.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ticket to Ride (boardgame versie) is in de aanbieding. Samen met Agricola zou ik dit een van de allerbeste boardgame conversies voor de iPad vinden. Kopen als het kan.:)

http://appshopper.com/games/ticket-to-ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
CapTVK schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:17:
Ticket to Ride (boardgame versie) is in de aanbieding. Samen met Agricola zou ik dit een van de allerbeste boardgame conversies voor de iPad vinden. Kopen als het kan.:)

http://appshopper.com/games/ticket-to-ride
Vergeet Carcassonne niet ;-) Verder eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Maar die is niet in de aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
CapTVK schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 22:17:
Maar die is niet in de aanbieding ;)
Agricola ook niet ;-) maar aanbieding of niet, deze drie zijn instant must buy voor elke brdspelliefhebber met een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Heb nog nooit een bordspel op de ipad gedaan. Zijn die spellen 'singleplayer' ook leuk? Of is het de bedoeling dat je via Gamecenter tegen andere spelers speelt?

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 10:40
Inderdaad, die ja, met van die kleine soldaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Tsjipmanz schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 08:33:
Heb nog nooit een bordspel op de ipad gedaan. Zijn die spellen 'singleplayer' ook leuk? Of is het de bedoeling dat je via Gamecenter tegen andere spelers speelt?
Van de meesten, in ieder geval die genoemde drie, is de AI behoorlijk goed. Dus ja, ze zijn single plager ook leuk.

Al blijft online tegen echte spelers leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Dat Agricola krijgt ook zeer goeie reviews op TouchArcade, misschien dat ik dat wel eens uitprobeer

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:51

Vis

Badland en Infinity Blade II zijn nu gratis!!!

I.v.m. 5 jaar App Store.

Wat een pareltje is Badland ! Omg heerlijke platform game.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Zijn nog een paar andere games ook gratis he, Sworcery, Where's my Water en nog eentje.
Heb Badland ook gedownload en 5 min geprobeerd, was wel leuk ja

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke andere is dan nog gratis?

Ik pak er een paar mee zo, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:05
Vis schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:55:
Badland en Infinity Blade II zijn nu gratis!!!

I.v.m. 5 jaar App Store.

Wat een pareltje is Badland ! Omg heerlijke platform game.
Het is inderdaad een leuke game. Ik ben nog bezig met Kingdom Rush Frontiers... maar daarna een mooie opvolger.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stflorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 19:34

Stflorian

a.k.a pisang

Neuroshima Hex is ook heel gaaf. Jammer dat er zo weinig online gespeeld wordt. Carcassonne speel ik het meest maar ik kan helaas de uitbreidingen niet kopen. Ingame krijg ik telkens een foutmelding. Heb al in en uitgelogd in de Appstore, maar helaas zonder succes. Iemand anders hier ook problemen mee?

a.k.a pisang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Stflorian schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:24:
Neuroshima Hex is ook heel gaaf. Jammer dat er zo weinig online gespeeld wordt. Carcassonne speel ik het meest maar ik kan helaas de uitbreidingen niet kopen. Ingame krijg ik telkens een foutmelding. Heb al in en uitgelogd in de Appstore, maar helaas zonder succes. Iemand anders hier ook problemen mee?
Neuroshima Hex is super inderdaad. Noem hem meestal niet omdat het feit dat het geen bestaand bordspel is voor de meesten een drempel is.

Online is inderdaad helaas weinig te beleven, al ben ik best in voor een uitnodiging mocht je willen.... Gamecenter nick is zelfde als mijn nick hier.

Jouw probleem in Carcassonne heb ik geen last van. Maar heb alle uitbreidingen al tijdje geleden gekocht (allemaal op de dag van release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stflorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06 19:34

Stflorian

a.k.a pisang

xahmol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:56:
[...]

Neuroshima Hex is super inderdaad. Noem hem meestal niet omdat het feit dat het geen bestaand bordspel is voor de meesten een drempel is.

Online is inderdaad helaas weinig te beleven, al ben ik best in voor een uitnodiging mocht je willen.... Gamecenter nick is zelfde als mijn nick hier.

Jouw probleem in Carcassonne heb ik geen last van. Maar heb alle uitbreidingen al tijdje geleden gekocht (allemaal op de dag van release).
Ik zal je later even toevoegen.

Heb inmiddels the expansions kunnen kopen. Uitgelogd op gamecenter en toen werkte het.

Agricola kan ik nog niet heel enthousiast van worden, maar dat vereist volgens mij wat meer doorzettingsvermogen. Nog andere tips? Ik zoek vooral multiplayer opties :)

a.k.a pisang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik ben ook enthousiast over Badland, prachtig spel waar ik achteraf gezien ook zo een paar euro voor had neergelegd. Toch wel bijzonder dat een spel met zulke simpele controls zo cool kan zijn.

- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Ik héb er een paar euro voor neergelegd, en kan niet wachten op de volgende levels (a hoewel 3 sterren/eieren overal halen extreem moeilijk is)
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste