[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Ik vermaak me anders wel met deze game >:)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/6773600/Photo%2013-02-13%2020%2003%2057.png

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:08:
Real Racing 2 HD is tijdelijk 89cent, wel een aanrader voor de mensen die hem nog niet hebben en Real Racing 3 skippen vanwege de inapppurchases ;)
Ik download dat soort spellen niet door die in app purchases. Ik kan er namelijk niet tegen en het irriteert me dusdanig dat ik alles koop en dat kost me veel te veel geld :P

Een uitzondering voor de flipperkasten e.d., die zijn dusdanig duur als aankoop dat ik er goed over nadenk (7 euro ongeveer per stuk). Maar die dingen van 0,89 cent enzo, weg ermee, slecht voor mijn portemonnee.

Zelf zit ik al even hierop te wachten:
video: Star Wars Pinball komt naar PS3 en PS Vita

En dan voor de ipad, ik zie ze al in mijn zen pinbal staan met coming soon erop :9

En ik heb een jailbreak op de ipad gezet (voor xmbc, mijn betaalde goodplayer e.d. hadden het ac3 geluid eruit gesloopt), kan ik weer filmpjes vanaf de nas kijken. Bijkomend voordeel is dat ik een msx emulator met alle spellen vond, die staat er nu ook op. Nog even zien hoe ik de wii mote van mijn nintendo op de ipad aan de praat krijg, dat kan kennelijk. En anders even zien, ik moet een joystickje ofzo erop krijgen. Maar dat komt wel, heeft geen haast. Wil ook een flipperkast behuizing kopen en een arcade kast behuizing :9

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Iemand een idee of de FM Handheld versie 2013 ook online (tegen vrienden) te spelen is?

https://itunes.apple.com/...30559?mt=8&ign-mpt=uo%3D2

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

'Distant Star' is voor het eerst gratis!

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World Citizen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:01:
Iemand die toevallig bij settlers de derde missie van de Dark Tribe snapt... ?

We moeten het middelste gedeelte van de map veroveren, maar ik kan geen graan maken omdat ik geen scyth heb. En zonder graan geen brood ,en zonder brood doen mijn mijnen niks... en zonder mijnen kan ik geen gereedschap maken.

Ofwel, ik kan geen leger opbouwen, doordat ik dus geen brood kan maken....

Ik kan ook nergens in de map brood of granen of een scyth vinden...

Iemand?

(een tempel voor een godly gift kan ook niet... daar heb ik goud voor nodig.. en dat heb ik niet)
Je moet voordat je een leger gaat opbouwen eerst een ijzer- en kolenmijn bouwen, daarna ijzersmelter en toolsmith en dan kun je met het verbouwen van graan beginnen.

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Plants vs zombies vandaag gratis!! Echt een aanrader voor wie 'm nog niet heeft.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouletteking
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-04-2024
E-Rick schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:20:
Plants vs zombies vandaag gratis!! Echt een aanrader voor wie 'm nog niet heeft.
Geweldig spel, uberverslavend, Dat wordt weer niks met mijn scriptie de komende dagen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:37
Real Racing 3 is eindelijk uitgekomen!

https://itunes.apple.com/nl/app/id556164350?mt=8

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ben benieuwd of dat free-gedoe echt werkt...
Downloadin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HOLY! Die graphics zien er práchtig uit zeg! Ben 'm nu op m'n iPad 3 aan het spelen. Zometeen even op de iPhone 5 testen. Damn! Super!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 14:48

World Citizen

FreeReef.nl

Boeie dat het freemium is, dit is echt een mooi spel.
Erg rare gewaarwording als je een Mini in je handen hebt, en na het zien van de introfilm, nogmaals kijkt dat je Mini zo dun en klein is.... Hoe kan al die prestatie toch uit zo een plankje komen.

FreeReef.nl

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 23-09 15:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Tha BasZ schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:14:
[...]

Ben benieuwd of dat free-gedoe echt werkt...
Downloadin'
Wat bedoel je?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Rivanov
Het blijft niet gratis. ;)
Upgrades en reparaties gaan geld kosten waarschijnlijk.

Verwijderd

star wars flipperkasten zijn beschikbaar met zen pinball, supertoll. Kosten maar 1,78 euro per stuk, must have voor elke flipperfan.

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:55
Mooie game, maar als ik het zo zie is de Airplay mirroring optie om op je Apple tv te spelen niet hetzelfde overgenomen als bij Real Racing 2 HD. Daar werd de iPad een tweede scherm met extra info en werd de tv het primaire scherm waar je op racet.
Bij Real Racing 3 is er alleen sprake van mirroring, en zie je op je iPad en tv dus precies hetzelfde. Ik vind dit jammer. Ik heb gekeken bij de instellingen, maar zie geen optie dit aan te passen. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik heb de afgelopen weken weer wat spellen op mijn iPad gezet en ik zal wat terugkoppelen: :)

Might and Magic Clash of heroes: Klassiekertje van de DS, heel simpel genomen is het een soort drie op een rij maar dat doet deze rts/adventure absoluut te kort. Enorme aanrader!
Magic 2013: Het bekende kaartspel uitstekend vertaald naar een iPad versie (was al beschikbaar via PSN en Arcade). Er zit van alles in, verhaallijn, losse encounters, uitdagingen en een online functie. Enige nadeel is dat je alleen prebuild decks kan aanpassen en geen compleet nieuw deck mag samenstellen. Er is een gratis demo beschikbaar.
Bastion: Al een paar keer genoemd in het topic, leuk spel met super commentaar tijdens het spelen. Ik zit er nog niet helemaal lekker in omdat de controls voor mij niet lekker werken (misschien gewenning)
Puerto Rico: Ik hoorde veel verhalen van bordspel fanatiekelingen in mijn omgeving over dit spel dus ik heb het gedownload om te kijken of het wat is en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Het is een typisch europees bordpel (bouwen en strategie) en de vertaling naar de iPad is erg goed uitgewerkt. Of je nu tabletop met vrienden, alleen tegen de AI of online speelt, het speelt allemaal lekker weg.
The Walking Dead: 3d adventure waarbij je moet overleven in de wereld van de Walking Dead serie. Deze game bestaat uit verschillende afleveringen (de eerste is gratis!) waar je met verschillende personages moet zien te overleven en keuzes moet maken die het verloop bepalen. Het is een click adventure met wat afwisseling in de vorm van puzzels en actie stukjes. Voor iedereen een aanrader en zeker voor fans van de serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Walking Dead vond ik een leuk idee, maar zeer overrated. Camera e.d werkt compleet ruk qua systeem. Dat vond ik erg jammer eraan :( Ik wil hem zo graag goed vinden, maar de controls zijn zo crappy...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Might and Magic Clash of heroes heb ik gemist, ga ik vanavond naar kijken, dank voor de tip. Zelf hoop ik dat de final fantasy games wat goedkoper worden, 15 euro vind ik wat veel voor games die ik al origineel op de snes e.d. heb.

Maar met might and magic vermaak ik me wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Heb eindelijk een gamecontroller op de kop getikt, en het is toch wel leutig om zo games te spelen, zeker een game als gridlee.....

En ik snap echt niet dat apple dat niet goed ondersteunt. Ipad in mijn smartcase, zet hem weg, ga lekker relaxed achter over hangen en speel vette games met een controller.

Hoezo geen volwaardig game platform? Het is toch ideaal? En de tablets worden sterker en beter, als ze de besturing in orde maken kan je hier ook gewoon battlefields en pes en zo spelen.

Maar ok, misschien komt dat nog.

Thuis al goed, kan je overal gamen. Maar bv voor LAN Partys zou het toch super zijn? Iedereen zij tablet mee en een controller ipv hele kasten met pcees en monitoren ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gamecontroller heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

De steelseries free mobile controller. Ziet er heel goed uit, knoppen zijn degelijk, zit een mooi tasje bij, en een usb oplader.

Hij is alleen wel kleiner dan ik had verwacht, maar het werkt als een tiet. Helemaal geen vertraging merkbaar.

Nu even wachten op icade support van pinball arcade, is onderweg als het goed is.

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 23-03-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben daarop eens gaan googlen en kwam dit tegen:

YouTube: zen pinball icade.MP4

Ik moet dus een icade kopen en hem dan gaan modden. Dan kan je van een icade kast een flipperkast maken, dat is wel erg mooi. Zie http://forums.toucharcade...php?p=2122369#post2122369

Je hebt wel een jailbrake nodig met blutrol. Ik ga eens kijken of ik daarmee ook de wii controller als gamepad kan gebruiken, maar dat is voor flipperen voor mij niet helemaal ideaal.

Daarnaast heb ik nog het probleem dat ik vooral liggend flipperkasten speel en zo'n icade op je buik is ook niet alles vermoed ik.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Goeie tip die blutrol... die werkt tenminste op 6.1!
Nu kan ik weer mijn Wii nun-cucks gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door Tijgert op 24-03-2013 10:31 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-05 15:58
Ik weet niet of deze al genoemd is (zoek functie leverde niets op).

Ridiculous Fishing
http://www.vlambeer.com/2011/07/21/ridiculous-fishing/

Review o.a. hier:
http://www.gamer.nl/revie...t-ridicuul-gewoon-subliem

Geweldig spel! Erg grappig en creatief uitgewerkt.
Speelt overigens prima op de 1st gen iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Voor de liefhebbers van puzzelspelletjes is Find a Way, José! nu tijdelijk gratis. Erg leuk, en verdomde lastig als je iets verder komt.. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
sjer schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:04:
Ik weet niet of deze al genoemd is (zoek functie leverde niets op).

Ridiculous Fishing
http://www.vlambeer.com/2011/07/21/ridiculous-fishing/

Review o.a. hier:
http://www.gamer.nl/revie...t-ridicuul-gewoon-subliem

[video]

Geweldig spel! Erg grappig en creatief uitgewerkt.
Speelt overigens prima op de 1st gen iPad.
Dat is zeker een aanrader!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit de oude final fantasy games weer te spelen, heb ze vroeger in het japans gespeeld, dus pak nu nog het verhaal mee. En battle for the bulge erop gezet, nog niet gespeeld, daar moet je even voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmotaX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 08:52

AmotaX

Developer

Sonic Dash is momenteel gratis:
https://itunes.apple.com/nl/app/id582654048
http://appshopper.com/games/sonic-dash

Ik weet niet of Sonic Dash leuk/goed is, maar ik had vroeger een Sega... Dus Sonic is voor mij al leuk door nostalgie. :-P

Ook Roads of Rome 2 is op dit moment gratis:
https://itunes.apple.com/nl/app/id517188169
http://appshopper.com/games/roads-of-rome-2

[ Voor 26% gewijzigd door AmotaX op 29-03-2013 14:59 . Reden: Aanbieding toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben inmiddels hooked aan Air Tycoon Online.

Een tycoon game die je tegen 250 man speelt, turn-based. Elke turn duurt 2 uur, dus je hebt de tijd, en als je alles goed heb draaien, kan je ook rustig een aantal turns missen.

Het gaat om het bouwen van een luchtvaart maatschappij, inclusief vliegtuigen, indeling van de kisten, routes, kantoren. Erg leuk, en het zit goed in elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://cdn6.staztic.com/cdn/iphone/screenshot/comtradegameairtycoononline-1-2.jpg

http://www.appannie.com/app/ios/airtycoon-online/

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 02-04-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:15

Jentae

Houdt van aglets.

Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om een PS3 controller met de iPad 3 te connecten!
Na een hele lange tijd gezoek, geprobeer en gekloot heb ik Blutrol op mijn (gejailbreakte, dat wel) iPad te installeren en een PS3 Sixaxis eraan te koppelen.

Ervaringen:
- Tot nu toe werkt het bij mij alleen met de PS3 Sixaxis en NIET met de PS3 Dualshock 3 controller! Om de één of andere reden koppelt BluTrol wel met mijn Sixaxis, bij de twee geprobeerde Dualshock 3 lukt het niet.
- Je moet eerst het MAC-adres van je iPad/iPhone doorgeven aan de PS3 controller via SixPair (MacOS/Windows) voordat je kunt koppelen. Kwestie van een paar seconden.
- Een beperkt aantal games worden maar ondersteund. Helaas geen GTA3 of Galaxy on Fire 2 en andere games waarbij je de besturing met een 'zwevende' d-pad regelt, maar games met een vaste d-pad zoals the Bard's Tale en Final Fantasy lukken wel.
- SNES9X en een aantal andere emulators werken ook niet helaas. De PSX emulator kennelijk wel (nog niet geprobeerd).

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm, dat klinkt als een boel werk. Ik ga wellicht de wii controller met blutrol in gebruik nemen, maar als ik dit zo lees twijfel ik wat. Het is weer een uurtje uitzoeken en als niet alles werkt. Nu speel ik wel final fantasy momenteel, mmm.

Ik heb in iedergeval aardig wat aan je tips, als ik binnenkort een keer zin heb ga ik er ook mee bezig. Het is wel een leuke toevoeging als het werkt, maar ik ken mijzelf en het gaat meer werk opleveren. Ik heb namelijk nog een wii controllertje over en ik had al bedacht dat ik zelf wel een arcade kast ermee kan maken.

Hoe gaat het trouwens met de respons, is dat wat snel? Ik begreep dat als je een knop indrukt het niet evensnel is als met je vinger omdat het via bluetooth gaat en dat een vertraging geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

De respons is prima. Met de paar pogingen dat ik de Dualshock heb kunnen connecten zat er steeds een seconde of 10 tussen input op de controller en output op het scherm. Met de Sixaxis heb je directe input.
Ik heb trouwens ook een Wii Controller, en die mapt overal meteen mee (SNES9X, andere emu's), maar toch ligt de PS3 controller lekkerder in de hand. Xbox 360 controller werkt helaas nergens mee omdat Microsoft een eigen proprietary protocol gebruikt ipv gewoon via standaard Bluetooth.

Wat betreft BluTrol pairen:
Voorbereiding is het halve werk, dus vooral met alles uitzoeken was ik lang bezig.

In het kort komt het hier op neer:

Prerequisites:
- PS3 Sixaxis controller + USB kabel
- Gejailbreakte iPad (1/2/3/4) + kabel

Proces:
1. Download op je iPad in Cydia de app BluTrol (kost $6)
2. Download op je Mac/PC het programma Sixpair (Mac: http://ringwald.ch/cydia/blutrol/SixPairMac-v1.0.zip, Win: http://www.dancingpixelst...xaxiscontroller/tool.html)
3. Sluit je iPad aan op Mac/PC en start Sixpair op
4. Sluit je Sixaxis controller aan op Mac/PC en druk in Sixpair op de knop 'Pair controller to iPad'.
5. Start BluTrol op op je iPad. Druk onderaan het scherm op 'Controller', selecteer 'PS3 controller' en druk op 'Connect'. BluTrol activeert nu zelf BTstack en gaat via Bluetooth zoeken naar een PS3 controller.
6. Druk op de Connect knop op de Sixaxis controller. De vier lampjes op de Sixaxis gaan nu knipperen en hij gaat zoeken naar je iPad. Trek de USB kabel van de Sixaxis naar de Mac/PC los. Nu zou er nog maar één lampje moeten knipperen op de Sixaxis als teken dat hij je iPad heeft gevonden.
(Op dit moment blijven de vier lampjes op de Dualshock 3 dus knipperen en lukt het mij niet om te connecten, maar met een Sixaxis dus wel).
7. BluTrol vindt je controller en hij is daarna verbonden met je iPad.

Stap 1 t/m 7 doe je eenmalig en kost bij elkaar minder dan 10 minuten.
Mocht je controller ooit een keer gereset worden (er zit een gaatje aan de onderkant om te resetten), dan moet je het misschien een keer opnieuw doen maar in principe niet.

Dan de volgende stappen voor het instellen van de controls:

8. Open je spel dat je wilt mappen met BluTrol. Zorg ervoor dat je een schermweergave hebt met alle knoppen en maak een screenshot (Sleep + Home button).
9. Open BluTrol en ga naar de Games tab. Druk op de '+' en voeg de app/game toe die je wilt mappen.
10. Kies vervolgens de screenshot die je net hebt gemaakt door bij Screenshots -> Landscape/Portrait (hangt af van hoe je je screenshot hebt gemaakt, scherm liggend of staand) te kiezen voor je screenshot.
11. Kies vervolgens bij Controller Configuration voor Add, kies 'PS3 Controller' en weer Landscape/Portrait en de screenshot wordt getoond met de bekende Playstation controls. Sleep deze over je screenshot zodat de knoppen van de controller op een 'schermknop' staan en klik op Done als je klaar bent.

Je spel is nu klaar voor gebruik. Stap 8 t/m 11 doe je éénmalig voor elk spel en duurt ongeveer 3 minuten per spel.

De combinatie met een Apple TV zoals in dit artikel maakt het natuurlijk een nóg mooiere ervaring!
http://www.idownloadblog....rol-dual-shock-ipad-mini/

Succes! Bijv. Street Fighter op groot scherm met fysieke controls werkt echt fantastisch!

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan voor de wii controller deze stappen toch ook doorlopen?

Ik heb namelijk geen ps3 controller en die dingen zijn ook wat duur om even te kopen om te zien of het bevalt. Ik zou het liefst met de wii controller testen omdat ik die heb liggen.

Heel hartelijk dank voor deze uitleg, scheelt mij (en iedereen die ermee bezig wilt) uren uitzoekwerk. En het klinkt nog beter dan ik dacht dat het zou werken, vooral dat met die screenshot, erg tof. Het is dat ik wat klusjes moest doen, anders was ik al gaan prullen hiermee.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Graag gedaan! Had er zelf wat uurtjes aan besteed dus als ik die bij een ander uit kan sparen dan is dat natuurlijk mooi :)

Sommige emulators zoals SNES9X kunnen direct met de Wii controller mappen in het Settings menu, daar heb je geen BluTrol voor nodig. Vaak installeren ze dan al BTstack mee, zodat je meteen kunt connecten.

BluTrol werkt inderdaad met de Wii controller hetzelfde, alleen hoef je dan alleen maar stap 8 t/m 11 te doorlopen.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 21-09 11:49
Ik kwam op mijn telefoon (HTC) age of empires tegen, nu vind ik dat voor geen meter spelen. Nu heb je wel smurfs op de ipad, maar is er ook een volwassen variant daarvan? dus een soort van age of empires? Kan het niet vinden binnen de app store, buiten een zooi kinder games. Heb trouwens nog de Ipad 1 dus moet niet al te zwaar zijn. :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Is er al iets meer bekend (verschijningsdatum) over Rollercoaster Tycoon voor iOS?
Was destijds erg verheugd toen ik het nieuwsbericht las, maar daarna niets meer van vernomen.

nieuws: Rollercoaster Tycoon komt volgend jaar naar Android en iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 20:11
Daar zit ik ook al een tijd op te wachten. Na de aankondiging is er volgens mij geen nieuws meer geweest. Het lijkt me niet dat ze q1 nog gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, die zoek ik ook... maarja, net als agricola...

ik ga nu zeker zo'n flipperbehuizing kopen (icade), de twee major pinball leveranciers op ios ondersteunen hem nu beide en ik heb bij beide alle flipperkasten inmiddels gekocht (geintje dat wel bijna 150 euro was, maar afijn).

Kom helaas weinig toe momenteel aan games, maar dat halen we wel weer in tijdens de vakantie.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
t mac schreef op maandag 22 april 2013 @ 16:37:
Daar zit ik ook al een tijd op te wachten. Na de aankondiging is er volgens mij geen nieuws meer geweest. Het lijkt me niet dat ze q1 nog gaan halen.
Kwartaal 1 gaan niet meer lukken nee. Beetje Google werk geeft ook nog niks concreets op. Nog maar even afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:31

ijskonijn

Now MOVE!

Floks schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:28:
Ik kwam op mijn telefoon (HTC) age of empires tegen, nu vind ik dat voor geen meter spelen. Nu heb je wel smurfs op de ipad, maar is er ook een volwassen variant daarvan? dus een soort van age of empires? Kan het niet vinden binnen de app store, buiten een zooi kinder games. Heb trouwens nog de Ipad 1 dus moet niet al te zwaar zijn. :)
Ik weet het niet zeker, maar is Clash Of Clans niet ongeveer zoiets? Ben zelf niet zo heel erg bekend met Age Of Empires (Ik ben niet zo van de strategy games) maar volgens mij hebben ze wel wat overeenkomsten

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
ijskonijn schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:40:
[...]

Ik weet het niet zeker, maar is Clash Of Clans niet ongeveer zoiets? Ben zelf niet zo heel erg bekend met Age Of Empires (Ik ben niet zo van de strategy games) maar volgens mij hebben ze wel wat overeenkomsten
Clash of the Clans is inderdaad erg leuk en gaat niet vervelen na een tijdje door de interactie / battles :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
Over SNES9x gesproken O+
Heb me geen moment verveeld in het vliegtuig.

Afbeeldingslocatie: http://i34.photobucket.com/albums/d115/djsjer/321725_299970320048709_100001072290656_837728_1370625805_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Ohhh Ik heb ook nog een SNES controller liggen
Hoe sluit je dat aaaaaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mame werkt perfect op de iPad, zeker icm de Wii controller. Ik heb nog nooit van mijn leven een goede Snes emulator gezien, altijd wel framedrops e.d.
Hoe werkt deze versie op de iPad? 100% true emulation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjer
knakker2 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 04:36:
Ohhh Ik heb ook nog een SNES controller liggen
Hoe sluit je dat aaaaaan :D
Dit is een SNES controller met Wii aansluiting. Exclusief verkrijgbaar in de Nintendo sterrencatalogus (7000 sterren). Deze is gekoppeld aan een Wiimote. De knoppen zijn out-of-the-box al gemapped bij SNES9x
Ik heb zelf nog een 1st gen iPad en het werkt prima hoor. Heb gewoon heerlijk Zelda kunnen spelen tijdens de vlucht naar Australië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
sjer schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:14:
Over SNES9x gesproken O+

[afbeelding]
Als Nintendo zijn oude games nou eens voor 4,99 in de app store zou zetten ... :9~

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55
sjer schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:22:
[...]

Dit is een SNES controller met Wii aansluiting. Exclusief verkrijgbaar in de Nintendo sterrencatalogus (7000 sterren). Deze is gekoppeld aan een Wiimote. De knoppen zijn out-of-the-box al gemapped bij SNES9x
Ik heb zelf nog een 1st gen iPad en het werkt prima hoor. Heb gewoon heerlijk Zelda kunnen spelen tijdens de vlucht naar Australië.
Je kunt op eBay e.d ook wel controllers kopen, alleen missen die 'iets' tov deze Nintendo variant waardoor ze niet zo lekker schijnen te werken op het moment dat je bijv. Street Fighter wilt spelen en snel wisselt van knoppen. Wees er dus maar zuinig op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zal toch wel een converter zijn voor die oude controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam much?

[ Voor 88% gewijzigd door Whieee op 08-05-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ook ik heb nog een SNES met 2 SNES controllers. Als er een converter is van de SNES naar de Wii ben ik ook van de partij!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
Goed nieuws voor de Kingdom Rush HD fans!
Er komt een vervolg, namelijk Kingdom Rush Frontiers.
Zie topic op TouchArcade ( http://forums.toucharcade...read.php?t=162154&page=20 ).
Volgende week wordt de game gesubmit bij Apple. Eind mei moet haalbaar zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
bastion (prachtspel) is tijdelijk voor 0,89 verkrijgbaar! snel kopen als je die nog niet had.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

kmf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:15:
bastion (prachtspel) is tijdelijk voor 0,89 verkrijgbaar! snel kopen als je die nog niet had.
Geweldig inderdaad. Heb hem al op Steam, maar nu ook voor de iPad maar aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu dat spel met dat poppetje in een ruimteschip, moet je een crew maken en dan naar planeten gaan en aliens doodmaken, star command heet het volgens mij, echt meesterlijk. Ik vind het heel tof, zie youtube voor wat reviews als je hem nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Bastion is toch een RPG? Is dat niet iets te veel van het goede, dat dan "ëven leuk snel spelletje doen" overgaat in hardcore gaming met levelen, uren van je tijd er in wil je resultaat zien?

Star command, ik heb even gekeken en had gehoopt op iets als Star Flight van Sega, jaaaren geleden,.. helaas is dat het niet.

Ik heb overigens beide hierboven genoemde spellen al in de download staan :') Toch maar even kijken!!

Edit -

Bastion wel leuk tijdverdrijf, maar meer dan beetje rondlopen is het ook niet echt, auto-aim haalt toch een hoop weg bij een speler.

Star Command is nasty, na 5min er weer af!

Command & Conquer in de download met ook Zen Wars (voorheen Rampart geloof ik, beetje multiplayer knallen)

Mensen hier die multiplayer spellen tegen elkaar spelen?

[ Voor 29% gewijzigd door knakker2 op 09-05-2013 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:46

vhal

ಠ_ಠ

BADLAND is wel een grappig spel, met name de MP-mode is wel erg leuk om samen te spelen.

http://www.badlandgame.com/

Niet de goedkoopste app overigens.

PS, de itunescards zijn weer in de aanbieding bij de AH

[ Voor 16% gewijzigd door vhal op 09-05-2013 08:39 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakker2 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 04:48:
Star Command is nasty, na 5min er weer af!
De tutorial is al meer dan een uur?
Het begint heel rustig, na ongeveer een uur alles leren wordt het heel tof.

Edit: na het lezen van toucharcade (wat een top app) heb ik dit op de ipad gezet, nog niet mee gespeeld:

Eclipse New Dawn for the Galaxy
Nimble Quest

Vooral Eclipse lijkt me tof, een erg mooi tactisch diepgaand spel als ik het zo lees.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is vandaag naar de app store gestuurd, moet er over een paar dagen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://pockettactics.com/wp-content/uploads/2013/05/agricola_box_front_may-239x333.jpg
Brion: http://pockettactics.com/

Dat is trouwens naast pocket arcade voor de wat serieuzere gamer een heel fijne bron.

Zelf gisteravond een paar uur Eclipse new dawn for the galaxy gespeeld, wat is dat een tof spel. Als je van dat soort bordspellen houdt is dit een dikke aanrader. Lekker complex, maar als je er eenmaal inzit speelt het top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
http://pockettactics.com/...venture-funding-and-more/
But we’ve also tried to make it more approachable for somebody who’s coming from a Farmville background. It’s something where they can sit and interact with the farm and not worry so much about there being a final score coming at the end.
Hmmm....Eerst maar even de eerste reviews en impressies afwachten

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh nee, dat had ik even gemist :X

Farmville is het spel dat ik het meest verafschuw, mijn broer is er notebene betatester van (test nu een nieuw deel voor de ipad dat binnenkort uitkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Een nieuw deel, hebben ze nu al een uitbreiding gepland voor agricola op de iPad?

Heb je het toevallig bij je broer in actie gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, niet van agricola, maar van farmville boederijspel :P

Was het maar waar dat hij agricola aan het testen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dungeon plunder gekocht, wat is dat een meesterlijk spel. Een mix van rpg met een slotkast uit Las Vegas, zo geniaal, zo fijn, zo verslavend. Een van de beste spellen op de ipad. Punt, geen discussie over mogelijk als je een rpg liefhebber bent.

Een heel mooie ontwikkeling in dit genre en door maar 1 jongen gemaakt, wat een meester. Echt de topper van 2013 voor mij (tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De agricola iPad versie komt er nu echt aan.

http://pockettactics.com/...laydeks-agricola-for-ios/

Zo te zien wordt de originele stijl ook op de iPad aangehouden. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:46
BjornE schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 10:58:
Voor de wargamers onder ons: Battle of the Bulge

Zeer toffe game. Niet goedkoop, maar wow wat een game. Alles klopt: visueel top, zeer goede gameplay en zeer uitdagend. Nieuwe standaard voor de iPad naar mijn mening.
Is op dit moment in de aanbieding voor EUR 5,99! Als dat te veel is kan je eerst nog de free lite versie pakken, bevat slechts 1 scenario maar is verder volledig.

Zo'n beetje alle reviews die ik lees zijn laaiend, ga hem vanavond eens installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:29:
[...]

Is op dit moment in de aanbieding voor EUR 5,99! Als dat te veel is kan je eerst nog de free lite versie pakken, bevat slechts 1 scenario maar is verder volledig.

Zo'n beetje alle reviews die ik lees zijn laaiend, ga hem vanavond eens installeren...
Die lite versie is net nieuw, je kan als het beval na dat ene scenario toch via een in app aankoop het hele spel kopen, zie http://ipadinsight.com/ip...ion-for-ipad-coming-soon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu gratis, angry birds space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bedankt voor de tip! Beide versies zijn inderdaad nu gratis; zojuist geinstalleerd :)

Angry Birds Space voor iPhone/iPod: https://itunes.apple.com/...ds-space/id499511971?mt=8
Angry Birds Space HD voor iPad: https://itunes.apple.com/...space-hd/id501968250?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Geen Agricola deze week:

Van Playdeck's facebook page
Hi all,

We wanted to give everyone an update on Agricola as we move closer to release.
After our first submission, we implemented a multiplayer change that needed to be resubmitted to Apple on Friday. Upon approval, we’ll make an announcement with the availability date, pricing and the feature list. As we’ve mentioned before, we are very much aware of everyone’s anticipation for the game and we can’t stress enough how much we’re looking forward to bringing it to you.

Again, we want to thank everyone for their kind words for our games and support for Playdek. We’ll be providing more news regarding our other near-term projects as well.

We appreciate everyone’s excitement for Agricola and we’ll be announcing the particulars as soon as we can.

All the best,
Playdek Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 08:43
Zijn er mensen die al KOTOR hebben gespeeld? Ben met name benieuwd naar de controls & performance op een iPad 3.

Maar dat terzijde, OMG!!! Kights of the Old Republic op je iPad. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door MenN op 31-05-2013 00:10 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
sjer schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 00:14:
Over SNES9x gesproken O+

[afbeelding]
Holy MOTHER of God..

Hoe de fuck doe je dit.. Met die uitleg ook die erboven stond? Kan 't ook met andere controllers (PS oid? xbox kan niet zie ik..)? O+ O+ O+

Edit: Te kortzichtig geweest dus, hele uitleg staat er zelfs boven :D

[ Voor 7% gewijzigd door Tukkerrandy op 31-05-2013 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

MenN schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:08:
Zijn er mensen die al KOTOR hebben gespeeld? Ben met name benieuwd naar de controls & performance op een iPad 3.

Maar dat terzijde, OMG!!! Kights of the Old Republic op je iPad. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
CORRECT. MEAT BAG.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

MenN schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:08:

Ik heb het gekocht en een paar uur gespeeld. De controls vallen alleszins mee, en qua performance gaat het allemaal vlekkeloos (ik heb echter wel een iPad 4)!

Ben er erg over te spreken om dit spel op de iPad te kunnen spelen, in tegenstelling tot Baldur's Gate. BG heeft me in dat opzicht wel enigszins teleurgesteld.

In ieder geval: meer klassiekers voor de iPad graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh? kotor? Op de ipad?

Damn, die ga ik dus kopen. Moet alleen even zien hoe ik dat nu op de ipad krijg. 2 GB zeg, dan moet ik 5 GB vrij krijgen en dat is weer een bult werk.

Maar kotor, wow.

Dat koop ik ongezien. Rot ipad, heb ik hem al gejailbreaked zodat ik ook wat games goedkoper kan krijgen, maar dan komt mijn pinball arcade met een optie om voor 35 euro een heel jaar lang gratis nieuwe kasten te krijgen wat ik natuurlijk koop, daarna koop ik nog wat andere games die ik al als bordspel heb en nu deze nog, zit ik weer op meer dan 100 euro in een maand 8)7

Maarja , boeie, dit is kotor en ik wist niet dat hij kwam, toffe verrassing dit weekeinde _/-\o_

Edit: zo, aan het installeren, maar 9 euro, mooie prijs ook zeg. Mijn broer is ook helemaal door het dolle heen. Wat top dit. Bizar dat ik dit niet wist.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Je hebt nu ook warhammer quest op de ipad.
http://www.boardgamegeek....os-review-warhammer-quest
Ik heb hem gekocht maar nog niet geprobeerd.

En wat ik pas geleden ontdekt hebt is dominion online. Speel je in de webbrowser maar het werkt ook best goed op de ipad. Implementatie is niet ideaal maar spel is superverslavend.
http://www.goko.com/games/Dominion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warhammer quest heb ik nu ook, nu nog tijd voor de nieuwe games. Star wars bevalt zeer goed, n 2 uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 10:48

amx

Pendulo Studios' runaway games nu ook op iPad. Point & click werkt best lekker. Soundtrack van Yesterday is ook erg aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amx schreef op zondag 02 juni 2013 @ 14:23:
Pendulo Studios' runaway games nu ook op iPad. Point & click werkt best lekker. Soundtrack van Yesterday is ook erg aan te raden
Ik heb net alle monkey islands gekocht (passen alleen niet meer op de ipad door o.a. star wars). Ik zet deze even op mijn wish list, een must have. Hoop dat ze alle click en point adventures gaan overzetten naar de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Shade schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:30:
[...]

In ieder geval: meer klassiekers voor de iPad graag!
Des te meer reden om echt te kopen en niet via jailbreak. Je moet hun plannen om meer games te porten natuurlijk gaan bemoedigen http://9to5mac.com/2013/0...g-borderlands-2-giveaway/

Ik heb het ook gekocht. Nog nooit gespeeld eerder, maar ik wil zulke initiatieven zeker steunen. En volgens alle reviews en de enthousiasme van velen, zal ik niet al te teleurgesteld zijn.
(Heb nog niet lang gespeeld. Effentjes intro. Lijkt me een spel waar je echt effe voor moet zitten)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

kmf schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:30:
[...]

Des te meer reden om echt te kopen en niet via jailbreak. Je moet hun plannen om meer games te porten natuurlijk gaan bemoedigen http://9to5mac.com/2013/0...g-borderlands-2-giveaway/

Ik heb het ook gekocht. Nog nooit gespeeld eerder, maar ik wil zulke initiatieven zeker steunen. En volgens alle reviews en de enthousiasme van velen, zal ik niet al te teleurgesteld zijn.
(Heb nog niet lang gespeeld. Effentjes intro. Lijkt me een spel waar je echt effe voor moet zitten)
Zodra je voorbij de eerste planeet komt ben je hooked! Nou ja, zo ging het bij mij.

Ik ben het overigens eens met je punt over games kopen. Sowieso als het dit soort pareltjes betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Roodey schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:18:
Goed nieuws voor de Kingdom Rush HD fans!
Er komt een vervolg, namelijk Kingdom Rush Frontiers.
Zie topic op TouchArcade ( http://forums.toucharcade...read.php?t=162154&page=20 ).
Volgende week wordt de game gesubmit bij Apple. Eind mei moet haalbaar zijn lijkt mij.
Helaas is eind mei niet gehaald. Maar de verwachting is nu donderdag. Ik vond Kingdom Rush erg geslaagd, dus ik ben benieuwd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Iemand nog leuke gametips, iets in de trend van bastion/dungeon hunter games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukkerrandy schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 00:08:
Iemand nog leuke gametips, iets in de trend van bastion/dungeon hunter games?
Ik vermoed dat Magicka wat voor je is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDF
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-07 20:41

MDF

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 19:00:
huh? kotor? Op de ipad?

Damn, die ga ik dus kopen. Moet alleen even zien hoe ik dat nu op de ipad krijg. 2 GB zeg, dan moet ik 5 GB vrij krijgen en dat is weer een bult werk.

Maar kotor, wow.

Dat koop ik ongezien. Rot ipad, heb ik hem al gejailbreaked zodat ik ook wat games goedkoper kan krijgen, maar dan komt mijn pinball arcade met een optie om voor 35 euro een heel jaar lang gratis nieuwe kasten te krijgen wat ik natuurlijk koop, daarna koop ik nog wat andere games die ik al als bordspel heb en nu deze nog, zit ik weer op meer dan 100 euro in een maand 8)7

Maarja , boeie, dit is kotor en ik wist niet dat hij kwam, toffe verrassing dit weekeinde _/-\o_

Edit: zo, aan het installeren, maar 9 euro, mooie prijs ook zeg. Mijn broer is ook helemaal door het dolle heen. Wat top dit. Bizar dat ik dit niet wist.
Mag ik misschien vragen welke Pinball Arcade spel dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
MDF schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:01:
[...]

Mag ik misschien vragen welke Pinball Arcade spel dit is?
Ehm, er is maar één Pinball Arcade, nml deze
https://itunes.apple.com/...l-arcade/id455826958?mt=8

En dat is een redelijk briljante simulatie van echte kasten. Hier was de Seasonpass ook een instant buy.

[ Voor 15% gewijzigd door xahmol op 05-06-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDF
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-07 20:41

MDF

xahmol schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:34:
[...]

Ehm, er is maar één Pinball Arcade, nml deze
https://itunes.apple.com/...l-arcade/id455826958?mt=8

En dat is een redelijk briljante simulatie van echte kasten. Hier was de Seasonpass ook een instant buy.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinball Arcade inderdaad, ik speel ook met heel veel plezier pinball hd (wel veel meer arcade) en zen pinball vind ik ook heel tof (heb ik ook alle kasten gekocht). Zen is ook wat arcade ,maar een stuk minder dan pinball hd en zen heeft echt heel toffe marvel stripkasten zoals van de hulk enzo. Erg leuk gemaakt allemaal.

Helaas kost al dat pinball wel wat geld, maar het is echt heerlijk vermaak voor even tussendoor. Zelf speel ik 15 a 30 minuten pinball per avond (ik ben ook niet zo heel goed, het lukt me nooit om uren achter elkaar te kunnen spelen in 1 spelletje).

Ik heb daarnaast nog wat andere pinballs die ik gekocht heb (en sommigen zijn gratis), ik heb er ook eentje die ik vroeger op de Amiga speelde, ben alleen de naam kwijt (en de ipad niet bij de hand). Daarin zit ook een leuke kast met het auto theme, als je de flipperkasten vroeger op de Amiga speelde is dat ook een must have. Alleen zit er wel een bug in die ene goede autopinballkast, dat is wel minder. Soms word je eruit gegooid tijdens het spelen en dat is rete irritant als je een goede score hebt.

En je hebt nog dat pinball spel met die eekhoorn, die kreeg wel goede reviews overal en heb ik gekocht, maar is mij toch wat te ver van het pinball spel af.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
tip voor de adventure fans

The Silent Age. Alleen episode 1 is uit, maar is echt geweldig!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Is er iets van ios op de e3 te verwachten?

Of is de tijd er nog niet rijp genoeg voor? Ik denk namelijk dat het er wel aan zit te komen. Gaming op pads en phones groeit naar enorme proporties.

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Denk het niet, hoe graag de fanboys ook willen, de 3DS en de Vita blijven gewoon beter. Casual gaming? Sure, dat werkt op de iPad, maar het gebrek aan hardware matige knoppen verpesten gewoon veel games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:07
Ik vroeg me iets af: kan je ook een SD kaartje en een harde schijf (met USB) tegelijk aansluiten aan de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

lanerios schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:45:
Denk het niet, hoe graag de fanboys ook willen, de 3DS en de Vita blijven gewoon beter. Casual gaming? Sure, dat werkt op de iPad, maar het gebrek aan hardware matige knoppen verpesten gewoon veel games.
Ik denk dat er vroeg of laat toch controller support komt, offcieel dan. De vraag wordt steeds groter, en de niet offciele blue tooth gamepads vliegen je om de oren.

Steeds meer games, echte hardcoregames, ondersteunen dat. Apple kan niet achter blijven denk ik.

Maar ok, we zien het wel. Ik hoop zelf dat het die kant op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 3DS en Vita zijn de flops van 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 20:11
Ik hoorde laatst dat Atari wat IPs te koop heeft staan. Zal de ios versie van rct tycoon hiermee in gevaar komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap steeds niet dat Apple zelf niet met een goede controller uitkomt, dan hoeven we dit soort dingen niet te kopen : Afbeeldingslocatie: http://teed.nl/wp-content/uploads/ecea_8_bitty_playing.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Is toch juist een epic controller :D

Wat is trouwens een goedkope, doch goede controller met bluetooth om te kopen voor iPad? Heb geen PS3 of Wii (en dus die controllers niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Bluetooth controllers zijn niet echt goedkoop. De meest ideale oplossing was de Datel *Wireless* Wii Classic Controller. Dat is, in tegenstelling tot de gewone Datel Wii Classic Controller, een gamepad zonder extra zendapparaat (de 'gewone', dus niet-wireless, moet je koppelen aan een Wii controller) en was maar €20. Stad en land en internet afgezocht en het blijkt dat die niet meer bestaat dus.

Je kunt de iCade proberen vanaf €60, of een 2e hands Wiimote of Sixaxis (let op, dus geen Dualshock3). Ik heb mijn Sixaxis via Marktplaats besteld voor €25. :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 08:19:
De 3DS en Vita zijn de flops van 2012.
En dit mensen, noemen ze ignorant fanboys! Kijk maar goed, je ziet ze niet vaak, maar als ze er zijn, hoor je ze maar al te veel.

http://www.forbes.com/sit...ocketing-after-price-cut/

Jep.. de Vita is een flop... Want er komen geen games meer voor uit, developers doen er niks... ow wait!

En daarom heb ik dus een hekel aan dit soort kansloze discussies. De Apple fankiddos eisen dat alles wat niet apple is een flop wordt genoemd, en dat de iPad de ultieme console is. (Wat het nooit zal worden, VIND ik, let op, dit is een MENING) En de mensen die semi-veel games spelen, zien een stuk meer voordelen ten opzichte van de Vita/3DS.

[ Voor 49% gewijzigd door corset op 10-06-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een fanboy? Het is in iedergeval een term die ik niet gebruik, maar ik heb zelf een Nintendo 3DS en een Sony Playstation, een Xbox 360, een game pc en een ipad (sinds 5 maand, hiervoor een android tablet) en voor de 3DS en voor de Vita komen gewoon amper leuke games uit.

Kan je de prijs van de Vita gaan halveren, ja , dan verkoop je wat meer, maar leuke games? Nee, die zijn er niet.

Laat ik als voorbeeld een stukje uit jouw link quoten:
the Vita is still going to need more games if its going to be a major contender. The library, and release calendar especially, are both looking a little bit thin. These numbers will help assuage fears of a low install base but, again, there’s still work to do.
Ik vind het verder best dat je op deze manier een discussie uit de weg gaat, maar een console is in mijn ogen gefaald als developers van games het laten afweten. En dat vind ik net als jij geen goede zaak, maar als je het vergelijkt met de ipad op gamegebied is het wel een wereld van verschil. Vooral board games, strategie spellen en remakes van oude klassiekers zijn fantastisch op de ipad.
Jentae schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:56:
Je kunt de iCade proberen vanaf €60
Bij de Saturn in Groningen helaas 100 euro :X

Heb overwogen hem te kopen, maar ik game voornamelijk in liggende stand op de ipad en met de icade heb je wel een tafel en stoel nodig. Dat plus de 100 euro vond ik wat teveel van het goede. Ziet er wel heel gelikt uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 19:42 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste