[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:07

Wom

Ben aan het betatesten van Meganoid, een nieuwe platformgame die vrij populair was op Android en nu naar iOS komt. Geen universal app, maar prima te spelen op een iPad.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gears wel een leuk spel. Alleen iemand enig idee of je ook nog terug kan naar vorige werelden? Natuurlijk zonder te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 15:59
honey schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:18:
Ik zie net, toevallig, dat FIFA 11 by EA SPORTS™ for iPad (World) 90% korting heeft. Het kost nu 0,79 €.

Het is denk ik niks voor mij en dan zonde van de 890MB, maar misschien zijn er liefhebbers hier. Is het een goed spel?
Ik vermaak mij iedere dag met deze game en kom iedere dag weer iets nieuws in de game tegen

dikke 8+ qua cijfer

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-08 09:17

JerNL

I said goodday!

Ik kan maar niet omgaan met de besturing bij FIFA. omdat je de knoppen niet voelt zit ik er altijd naast.
Jammer, want ben een grote voetbal fan..

nothing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 11:35
Floks schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:36:
[...]

Ik vermaak mij iedere dag met deze game en kom iedere dag weer iets nieuws in de game tegen

dikke 8+ qua cijfer
Pff heb wel een paar opmerkingen.

Spel zelf:
-Crashes
-Vastlopers
-Glitches

Gameplay:
-Als je een league speelt kan je na het seizoen niet verder spelen of de statistieken terugzien.
-Vind de touch interactie niet fijn werken.Bijv. mannetje slepen voor sprint daar heb je geen tijd voor als je snel speelt.
-Geen Champions league of UEFA Cup.
-Geen manager mode, speler kunnen niet beter worden ''groeien''
-Verschillende manieren van schieten te beperkt. (Geen lob mogelijk?)

Voor 0,79cent een leuk spelletje, maar ga er geen 7 euro aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QplQyer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05-2022
n0elite schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 16:35:
[...]
-Verschillende manieren van schieten te beperkt. (Geen lob mogelijk?)
Lobben kan je doen door de pas-knop lang ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Zojuist Metalstorm gedownload. Gratis spel.

Best leuke jet fighter game, welke je makkelijk on line kan spelen. Wel even opletten voor ingame purchases. Je kan je jet aanpassen door duurdere wapens te kopen. Online ben ik nog geen tegenstander gekomen die echt gekochte wapens had.

Afbeeldingslocatie: https://sites.google.com/a/wongsk.twbbs.org/wongsk/image2/MetalStormOnline-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-10 16:22
Ik heb zojuist Angry Birds Rio (voor zover de levels compleet zijn) uitgespeeld.
Ben toen even gaan kijken in Game center en zag dit staan:

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/1zzgget.jpg

Ben ik nou serieus nr. 1 van de wereld qua scores? (uitgezonderd de mensen die Game center niet gebruiken)
Ik kan het namelijk niet geloven, maar als ik op de iPad van mijn moeder kijk sta ik ook als 1e bij haar.

Welk spel ik nog meer doe, simpel maar best wel verslavend is als je eenmaal speelt. Sandslides
http://itunes.apple.com/nl/app/sand-slides/id389941080?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2021

nick_

I'm Batman!

Archiebald schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:19:
Ben ik nou serieus nr. 1 van de wereld qua scores? (uitgezonderd de mensen die Game center niet gebruiken)
Ik kan het namelijk niet geloven, maar als ik op de iPad van mijn moeder kijk sta ik ook als 1e bij haar.
Dan sta je wel even te kijken :) en nog met een aardige voorsprong ook zo te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:49
Death Rally in de aanbieding voor 0,79 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Is de appstore down? Heb al de hele avond problemen met het downloaden van apps.

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slomy schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:11:
Death Rally in de aanbieding voor 0,79 Euro.
Denk dat je na een tijdje genoeg hebt van dit spel. Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Welk spel ik nog meer doe, simpel maar best wel verslavend is als je eenmaal speelt. Sandslides
Ik heb even gekeken, maar op mijn iPad zien de scores er hetzelfde uit, alleen sta ikzelf op nr.1 met 6,448,660 score :P En heb Rio nog niet uitgespeeld. vreemd idd ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angry Bird alleen al is het aanschaffen van gift cards op Itunes waard :).

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 04:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Als je een game koopt en hem speelt op je Iphone, moet je hem dan opnieuw kopen voor de Ipad ?
Of koppel je hem gewoon aan Itunes wat de backup maakt en kun je hem dan overzetten op de Ipad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Nu online
Ja, kan je gewoon op de iPad spelen, als het maar hetzelfde spel is. Als er een apart iPad versie is, dan niet.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dionysos schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 09:21:
Zojuist Metalstorm gedownload. Gratis spel.

Best leuke jet fighter game, welke je makkelijk on line kan spelen. Wel even opletten voor ingame purchases. Je kan je jet aanpassen door duurdere wapens te kopen. Online ben ik nog geen tegenstander gekomen die echt gekochte wapens had.

[afbeelding]
Het vervelende is dat bij de singleplayer je missiles en kogels op een gegeven moment op zijn, ook al restart je. Wat een boutspel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:29
Wom schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:08:
Speel zelf nu al een paar dagen Death Rally en ben er erg over te spreken op één puntje na en dat is de besturing. Van tijd tot tijd valt mijn voertuig gewoon stil, hij lijkt dan moeite te hebben mijn bewegingen te registreren.

Het origineel vond ik een erg leuke game en krijg bij de iPad remake in ieder geval dezelfde vibe :)
Dat is als zeggen dat je Doom wel leuk vind maar dat je niet goed kan mikken :P

Ik hoor teveel tegenstrijdige berichten over dit spel om het te wagen, maar ja, 79 cent...

Zelf heb ik net met veel meer gegokt: PES 2011 voor 4 euro en Final Fantasy III voor 14 euro.

Wat ik wel kan aanraden is flick football; gratis, simpel en leuk.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist Angry Birds Rio (voor zover de levels compleet zijn) uitgespeeld.
Ben toen even gaan kijken in Game center en zag dit staan:

[afbeelding]

niet meer, sta nu nr1 met 8 miljoen puntjes. die lijst zal wel niet kloppen.
maar ter info heb alle levels op 3 sterren :)

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/b97gb4.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Slashdotter schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:54:
[...]

Het vervelende is dat bij de singleplayer je missiles en kogels op een gegeven moment op zijn, ook al restart je. Wat een boutspel zeg.
Val je dan niet gewoon terug op de standaard munitie (ongelimiteerd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-10 11:46
Dr. Strangelove schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:43:
[...]
Flick Football (van ontwikkelaar Neon Play) kost bij mij gewoon 0,79 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:43:
[...]

Dat is als zeggen dat je Doom wel leuk vind maar dat je niet goed kan mikken :P

Ik hoor teveel tegenstrijdige berichten over dit spel om het te wagen, maar ja, 79 cent...

Zelf heb ik net met veel meer gegokt: PES 2011 voor 4 euro en Final Fantasy III voor 14 euro.

Hoe bevallen je " gokjes "? Ik wil ook ff3 maar vind 14 euro teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Wat zijn nog leuke strategy games? Ik heb nu Settlers en Risk, maar ben ook op zoek naar wat andere games. Misschien iets turned based achtigs (zoals advanced wars) of elke andere leuke game.

Overigens vind ik Death Raly de 79 cent wel waard, leuke game om af en toe tussendoor te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 22:58

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik ben zelf op zoek naar een turn based aktie/oorlog spel, iets zoals Operation Com-Bat, of History line 1914-1918.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Slashdotter schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:54:
Zijn beide unlimited hoor. Ze raken alleen overheated als je continue blijft schieten.

Heb dit spel gister ook ontdekt en vind hem wel leuk. Nu op kantoor tegen een paar collega's aan het spelen.
Wel jammer dat je multiplayer maar tegen/met 1 ander kunt spelen. Zou helemaal lachen zijn om met 5-man de Survivor (of Versus) te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Van het weekend even de Splinter Cell: Conviction opgepikt en Eternal Legacy. Beiden Gameloft games voor 0,79.

Maar goed dat ze niet duurder waren, wat een bagger. SC:C is bijna niet eens een game te noemen.

Je merkt wel dat de games in een paar weken in elkaar geflanst zijn. Geen aanraders dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ook Eternal Legacy? Daar heb ik wel wat goede reviews over gelezen. Maar mijn voorlopige regel is dat ik geen spellen meer koop zolang ik de huidige welke ik gekocht heb nog niet heb uitgespeeld :P

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veranderd de UITGELICHT pagina in de appstore bij jullie nog wel eens? Ik heb al een maand dezelfde pagina ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
kmf schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:09:
Ook Eternal Legacy? Daar heb ik wel wat goede reviews over gelezen. Maar mijn voorlopige regel is dat ik geen spellen meer koop zolang ik de huidige welke ik gekocht heb nog niet heb uitgespeeld :P
ik heb dit spel gekocht en ik vind het echt een geweldig gespel. Het is een turn base game dus vooraf bepaal je welke aanval je uitvoert. Buiten het vechten om is dit een 3d spel. Je loopt gewoon in een 3d wereld en alles is engels gesproken

ik ben sowieso een grote fan van de turn base games zoals oudewetse dbz en pokemon _/-\o_ :*) :9 :P

Hij is trouwens nu in de aanbieding voor 0,79cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:29
FlasHie_FlaSh schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:27:
[...]

ik heb dit spel gekocht en ik vind het echt een geweldig gespel. Het is een turn base game dus vooraf bepaal je welke aanval je uitvoert. Buiten het vechten om is dit een 3d spel. Je loopt gewoon in een 3d wereld en alles is engels gesproken

ik ben sowieso een grote fan van de turn base games zoals oudewetse dbz en pokemon _/-\o_ :*) :9 :P

Hij is trouwens nu in de aanbieding voor 0,79cent
Ziet er goed uit, maar is nu helaas niet meer in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
Wat ik zelf nog zoek voor op vakantie:

Een soort van photoplay voor de ipad dus niet de iphone versie.
Spelletjes zoals lingo en rad van fortuin maar dan wel op zijn nederlands..

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Onlangs begonnen met Dungeon Defenders: First Wave. Een geweldige co-op tower defence game waarbij elke speler een hero onder zijn hoede neemt waarmee je zelf kan aanvallen en/of towers ter verdediging kunt bouwen.

Ik speel het regelmatig met een vriend online en dat werkt perfect. Er zit een ingebouwde push-to-talk functie in het spel, dus je kunt ook makkelijk overleggen met elkaar.

Leukste game die ik tot nu toe heb voor mijn iPad 2.

Impressie:

[ Voor 7% gewijzigd door kellhus op 17-05-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Heb net de game: great little war game HD aangeschaft voor 79 cent (aanbieding). Nog niet al te lang gespeeld, maar het lijkt tot op heden een leuke cartoony turned based strategy game. Doet een beetje denken aan advanced wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
Slomy schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:07:
Heb net de game: great little war game HD aangeschaft voor 79 cent (aanbieding). Nog niet al te lang gespeeld, maar het lijkt tot op heden een leuke cartoony turned based strategy game. Doet een beetje denken aan advanced wars.
een echte aanrader great little war game hd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:10
Hmmm monopoly in de aanbieding volgens appshopper maar niet in de appstore blijkbaar. Weet iemand of dat vaker zo is met bepaalde apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

conodihno1 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:11:
Hmmm monopoly in de aanbieding volgens appshopper maar niet in de appstore blijkbaar. Weet iemand of dat vaker zo is met bepaalde apps?
Klopt helaas niet altijd. Nu een paar keer meegemaakt, maar goed 9 van de 10 klopt de prijs ik kan mij er, iedergeval niet druk om maken :)

Zijn tevens genoeg andere alternatieven ivm aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Kan het ook zo zijn dat sommige aanbiedingen enkel in een bepaalde regio werken? Veel van de aanbiedingen die Pocket Gamer doorgeeft zie ik niet terug in de App Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:40

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:41:
[...]

Klopt helaas niet altijd. Nu een paar keer meegemaakt, maar goed 9 van de 10 klopt de prijs ik kan mij er, iedergeval niet druk om maken :)

Zijn tevens genoeg andere alternatieven ivm aanbiedingen.
Soms ben je ook te laat of te vroeg. Hij staat dan al/nog in de appshopper door de datumgrens. Elders is hij dan wel al/nog die prijs.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Lijkt er inderdaad op dat sommige aanbiedingen alleen voor een bepaalde regio zijn. Vandaag bijvoorbeeld nba jam in de aanbieding maar niet te vinden in de appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Ik zag Ticket To Ride staan in de hitlijsten. Ik kende het niet, maar ben fan van boardgames. Aangeschaft en geen spijt van... Leuke game en de mogelijkheid om online te spelen in tegenstelling tot Catan bvb...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Er zijn weer wat EA games in de aanbieding!

Monopoly HD van 7,99 voor 3,99
Sim City Deluxe van 5,99 voor 0,79
Tetris van 5,zoveel voor 0,79
Ultimate Mortal Kombat 3 ook van 5,zoveel voor 0,79 cent.

En nog een paar titels, geloof ook Reckless Racing HD voor 0,79

Doe er dus je voordeel mee! Heb zelf even Monopoly en Sim City meegepakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Slomy op 26-05-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slomy schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:23:

Doe er dus je voordeel mee! Heb zelf even Monopoly en Sim City meegepakt.
Toevallig, ik ook :). Leuke games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 09:35
Bedankt! Sim City Deluxe maar even aangeschaft, die wilde ik al een tijdje hebben.
Over Monopoly twijfel ik nog... denk dat ik 'm niet zo vaak ga spelen, maar 't lijkt me wel een leuke game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Vind monopoly erg geslaagd, wel een game waar je iets langer voor moet gaan zitten, maar het zit allemaal wel super in elkaar.

Ook Battleheart aangechaft wat ook wel een leuke game is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
Sentiment.... Nba jam! (ook in de aanbieding) Denk dat ik monopoly ook meepak en misschien nog wat meer.

[ Voor 12% gewijzigd door conodihno1 op 27-05-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 18:38

D_V

Mr.Myst schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:02:
Bedankt! Sim City Deluxe maar even aangeschaft, die wilde ik al een tijdje hebben.
Krijg constant "tijdelijk niet beschikbaar". :/

Heb je 'm al gespeeld? Ik lees veel negatieve recensies over Simcity, het spel zou vaak crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend monopoly, game of life, plants vs zombies en bazzle gekocht. Leuke spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:05:
Afgelopen weekend monopoly, game of life, plants vs zombies en bazzle gekocht. Leuke spellen!
Monopoly en game of life zouden wel een leuke Nederlandtalige versie mogen krijgen vind ik...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
MTBS schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:51:
Ik zag Ticket To Ride staan in de hitlijsten. Ik kende het niet, maar ben fan van boardgames. Aangeschaft en geen spijt van... Leuke game en de mogelijkheid om online te spelen in tegenstelling tot Catan bvb...
Is helemaal een top spel inderdaad! Ben ook bordspel fan en mijn favoriet op de iPad2 nu samen met Carcasoone en Neuroshima Hex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

MTBS schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:51:
Inderdaad erg leuk en meteen een goede reden om het bordspel te kopen! Speelt lekker snel, makkelijk te leren en blijft toch spannend...

Ik hoop dat ze nog meer boardgames omzetten...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
xahmol schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:31:
[...]

Is helemaal een top spel inderdaad! Ben ook bordspel fan en mijn favoriet op de iPad2 nu samen met Carcasoone en Neuroshima Hex.
Ben aan het wachten op een pricedrop van Carcassonne, maar die is er blijkbaar nog nooit geweest... 'k Zal dan ook maar eens overgaan tot aankoop dit weekend. :)

Neuroshima Hex zegt me niets. Lijkt me ook niet meteen iets voor mij persoonlijk, maar hopelijk komen er nog vele bordspelletjes naar de iPad. Als er nog tips zijn in dat genre...

Een Nederlandstalige versie van Trivial op de iPad zou wel een winner zijn denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door MTBS op 01-06-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop zo ontzettend veel dat ze een Theme hospital revision voor de ipad uitbrengen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 16:43

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Sinds 1 Juni is Back to the Future Episode 1 gratis te downloaden in de store. Er staat in de omschrijving dat dit tot 31 juli is. Ik heb hem nog niet gespeeld, maar ik neem aan dat er wel wat fans van de serie zijn ;)

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:13

Ankh

|true

Heb hem ook al gedownload, maar crappy hell wat speelt het schokkerig op een ipad 1 :(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harbor Master HD.

Vind het een van de mooiste gratis iPad spellen. Echt zwaar verslavend en pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Lijkt me precies hetzelfde als Flight Control, maar dan met bootjes en ipv een cartoony-look iets realistischer?

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 05-06-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Nu online
Bij FC hoef je ze alleen binnen te halen, bij HM moeten de schepen ook weer vertrekken.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 16:43

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Ankh schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:50:
Heb hem ook al gedownload, maar crappy hell wat speelt het schokkerig op een ipad 1 :(
Op mijn iPad2 doet hij het ook niet perfect. Het is wel te spelen, maar je voelt wel duidelijk dat het traag gaat zo nu en dan. De game start vrij traag op en reageert ook niet echt 'direct' bij alles. Beetje een tegenvaller, maar beter dat je er zo achter komt, dan dat je er 6 euro aan kwijt raakt :D

Wat me ook tegen valt is dat de UI/het menu echt crap is. De game kan niet op pauze, heeft nagenoeg geen instellingen en grafisch ziet het er ook niet spectaculair uit. Ik denk dat dit een slechte poort is.

[ Voor 17% gewijzigd door Centaur op 05-06-2011 18:51 ]

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paella schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:01:
Bij FC hoef je ze alleen binnen te halen, bij HM moeten de schepen ook weer vertrekken.
Precies, zenuwslopend en knap als je boven de 100 cargo kunt komen. Irritant muziekje ook, te relaxed! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tintilla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-10 21:36
Vind tilt to live HD nogsteeds een van de meest verslavende spellen, nu bijna alle achievements unlocked :)

SFE 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
MTBS schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:35:
[...]

Ben aan het wachten op een pricedrop van Carcassonne, maar die is er blijkbaar nog nooit geweest... 'k Zal dan ook maar eens overgaan tot aankoop dit weekend. :)

Neuroshima Hex zegt me niets. Lijkt me ook niet meteen iets voor mij persoonlijk, maar hopelijk komen er nog vele bordspelletjes naar de iPad. Als er nog tips zijn in dat genre...

Een Nederlandstalige versie van Trivial op de iPad zou wel een winner zijn denk ik
Ik heb Carcasonne meteen bij introductie gekocht en toen was hij EUR 2,99. Sindsdien heb ik alleen prijsstijgingen ipv dalingen gezien. Kennelijk erg populair.

Neuroshima Hex kende ik ook niet voor de iPad versie. Is wel gebaseerd op een bordspel dat door kenners weet ik nu erg goed beoordeeld wordt. Ik vind hem iig erg verslavend: speelt snel, veel tactiek en mogelijkheden, maar ook makkelijk te leren. Alleen helaas geen online multiplayer. Groot nadeel.

Heb al eerder overigens in dit topic een link gegeven naar de pagina op BoardGameGeeks die probeert alle iPad adapties van bordspellen bij te houden:
http://boardgamegeek.com/...iplayer-and-available-now

Andere aardige link:
http://ipadboardgames.org/

Zijn er inmiddels dus al aardig wat.

Wacht zelf met spanning op de iPad versie van Puerto Rico die elk moment in de iTunes store zou moeten verschijnen (want door de maker aan Apple gesubmit al op 13 mei):
http://sageboardgames.com/?p=161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een leuke stress game, andere opzet dan Flight Control. En 's-nachts wordt er ook gevlogen.

Airport Madness Challenge
http://itunes.apple.com/n...hallenge/id393575110?mt=8
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2mn3foh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-10 21:11
tintilla schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:18:
Vind tilt to live HD nogsteeds een van de meest verslavende spellen, nu bijna alle achievements unlocked :)
bedankt voor de tip! geweldig spel zeg!!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-10 13:55
Ik twijfel tussen carcassonne en ticket to ride om aan te schaffen... als bordspel zijn ze beiden leuk, maar ik moet eerlijk zeggen dat de prijs voor carcassonne me wat tegenstaat. Is het spel echt die 8 euro waard?

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frumper schreef op maandag 13 juni 2011 @ 09:25:
Ik twijfel tussen carcassonne en ticket to ride om aan te schaffen... als bordspel zijn ze beiden leuk, maar ik moet eerlijk zeggen dat de prijs voor carcassonne me wat tegenstaat. Is het spel echt die 8 euro waard?
Ik heb carcassonne niet gespeeld maar ik ben helemaal weg van ticket to ride. Ik kende het niet maar het is echt een top spel. Heel simpel concept maar je blijft het spelen, zeker online. Echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Heb ze beiden en kan ze niet meer missen. Heb wel bij de promostart alle uitbreidingen gekocht bij TTR waardoor ze qua prijs ook ongeveer gelijk liggen... Die uitbreidingen zorgen voor een leuke afwisseling in het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:35
Op basis van de iPad versie van Ticket To Ride heb ik nu ook het echte bordspel gekocht. Erg vet spel!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Ja, het is echt die 8 euro waard, online Carcassonne spelen is top! Net zoals Ticket to Ride trouwens....

Overigens is Carcassonne een universal app, en je kan het voor die 8 euro dus zowel op de iPhone als de iPad spelen. Je hoeft dus niet zoals bij Catan de app opnieuw voor de iPad te kopen als je de iPhone versie al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Sluuz schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:30:
Op basis van de iPad versie van Ticket To Ride heb ik nu ook het echte bordspel gekocht. Erg vet spel!
Het bordspel? Er zijn er meerdere: US, Europe en Switserland. Tevens nog uitbreidingen. Ze zijn trouwens allemaal erg aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Oke, dat wordt dus gewoon beide aanschaffen :) de bordspellen staan hier ook in de kast, en online carcassonne lijkt me erg leuk :) dat is namelijk iets wat enorm ontbreekt bij Catan (plus dat er geen S&R uitbreiding is grmbl). TTR is als borspel al leuk, dus zal dit net zo leuk worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:29
Op aanraden van diverse mensen Ticket To Ride gekocht en wat een fantastisch spel is dat toch! Geweldige aankoop, een van de Essentials/Must Haves voor iedere iPad bezitter die van spelletjes houd ;)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Het is me niet helemaal duidelijk of 'Ticket To Ride' wel of niet met meerdere spelers offline te spelen is? Ik hoor veel goede verhalen over deze app, maar het ontbreken van een offline multiplayer functie (zoals een écht bordspel) zou voor mij een gemis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:29
MG-studios schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:29:
Het is me niet helemaal duidelijk of 'Ticket To Ride' wel of niet met meerdere spelers offline te spelen is? Ik hoor veel goede verhalen over deze app, maar het ontbreken van een offline multiplayer functie (zoals een écht bordspel) zou voor mij een gemis zijn.
Is voor zover ik weet en kan zien niet mogelijk!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Daar was ik al bang voor. Bedankt voor het checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
Schizo007nl schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:10:
[...]

Is voor zover ik weet en kan zien niet mogelijk!
Is inderdaad een gemis... Maar aan de andere kant is het natuurlijk geen type spel waar je gewoon rond de ipad kan zitten zoals bij Monopoly of Carcossonne als je het offline in multiplayer speelt. Je mag elkaars kaarten niet zien...

Enige mogelijkheid is dus om er een "pass and play" van te maken, maar daar ben ik persoonlijk ook geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Gameloft heeft een Father's Day sale met de volgende games voor €0,79:
  • Order & Chaos Online
  • Fast Five the Movie : Official Game
  • Gangstar Miami Vindication
  • Spider-Man: Total Mayhem
  • Eternal Legacy
  • Fishing Kings
  • NFL 2011
  • Real Soccer 2011
Niet echt de leukste games helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
Reiben schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:37:
Gameloft heeft een Father's Day sale met de volgende games voor €0,79:
  • Order & Chaos Online
  • Fast Five the Movie : Official Game
  • Gangstar Miami Vindication
  • Spider-Man: Total Mayhem
  • Eternal Legacy
  • Fishing Kings
  • NFL 2011
  • Real Soccer 2011
Niet echt de leukste games helaas.
Ik kan je Eternal Legacy zeker aanraden als je van spellen als Final Fantasy houdt.

Daarnaast ben ik nu Gangstar aan het downloaden. Dit is een vergelijkbaar spel als GTA. Een ruim 500MB game voor slechts 0,79 cent. Order & Chaos is het best vergelijken met WoW. Volgens mij eerste 3 maanden gratis daarna moet je maandelijks betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Ik kan je Eternal Legacy zeker aanraden als je van spellen als Final Fantasy houdt.

Daarnaast ben ik nu Gangstar aan het downloaden. Dit is een vergelijkbaar spel als GTA. Een ruim 500MB game voor slechts 0,79 cent. Order & Chaos is het best vergelijken met WoW. Volgens mij eerste 3 maanden gratis daarna moet je maandelijks betalen.
Spiderman is miss ook leuk. Iemand enig idee? Heb de gratis iPhone demo versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Ik hou niet zo van fantasy helaas. En Gangstar heb ik ooit eens gedownload en na 5 minuten weer snel van m'n iPad verwijderd. Wat een troep!

Hier word ik wel blij van:

Real Racing 2 HD nu €5,49 ipv €7,99

Verder nog:

Real Racing HD voor €1,59 ipv €5,49
Battlefield Bad Company HD voor €3,99 ipv €7,99
Simcity Deluxe voor €0,79 ipv €5,49
Reckless Racing HD voor €0,79 ipv €3,99

Onderste twee had ik al, zit alleen nog te twijfelen over Battlefield. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
Afgelopen week ook Ticket to Ride aangeschaft en dat is by far toch wel de leukste game die ik nu heb op mijn ipad. Zeer vermakelijk en ontzettend leuk omgezet van boardgame naar ipad game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand in .nl de iCade al in bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Slomy schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 12:51:
Afgelopen week ook Ticket to Ride aangeschaft en dat is by far toch wel de leukste game die ik nu heb op mijn ipad. Zeer vermakelijk en ontzettend leuk omgezet van boardgame naar ipad game.
Ik heb helemaal niets met boardgames, maar na alle positieve meningen toch maar aangeschaft en geen spijt van!

Simpel, spannend en mooi uitgevoerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik vind European War 2 een erg goed spel. Het is een soort Risk met een WW2 thema, waarbij je uit 12 verschillende landen kan kiezen. Je kunt specifieke missies doen (zoals de blitzkrieg als Duitsland) of skirmish, met een skirmish ben je al snel 2 uur zoet.

Afbeeldingslocatie: http://a4.mzstatic.com/us/r1000/038/Purple/8e/e0/08/mzl.exsfkvya.480x480-75.jpg

http://itunes.apple.com/n...for-ipad/id413249836?mt=8

Kost €2,39 en je kan eerst de lite-versie proberen. Er is ook World Conqueror 1945, exact hetzelfde idee maar dan wereldwijd. Die koop ik als ik op de Europese versie ben uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Trent900 schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 14:46:
[...]

Ik heb helemaal niets met boardgames, maar na alle positieve meningen toch maar aangeschaft en geen spijt van!

Simpel, spannend en mooi uitgevoerd!
Precies hetzelfde hier. Zoveel reacties over Ticket to Ride dat ik niet kon achterblijven. Geen spijt van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Ticket to Ride is inderdaad geweldig om te spelen, mooie online functionaliteit ook, en de uitbreidingen zijn ook leuk om te spelen.
In tegenstelling tot TTR vind ik Kolonisten van Catan maar achterblijven, geen online variant, geen Steden en Ridders als uitbreiding. Deze speel ik dus ook nauwelijk meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
frumper schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:14:
In tegenstelling tot TTR vind ik Kolonisten van Catan maar achterblijven, geen online variant, geen Steden en Ridders als uitbreiding. Deze speel ik dus ook nauwelijk meer...
Erger nog: een afgrijselijk kinderachtige GUI. Vind graphics an sich niet het belangrijkste, maar hoef ook geen kinderlijke verhaaltjes en flauwe opmerkingen van AI spelers te zien die de gameplay alleen maar nodeloos vertragen.

Het is dat ik redelijk Catan verslaafd ben en op mijn iPad games.asobrain.com niet werkt (overigens momenteel geen tip die site want registratiestop), anders zou ik die app überhaupt niet meer op starten.

Zo jammer dat de rechten van Catan bij deze ontwikkelaar liggen, want alle online alternatieven (helaas nooit op de iPad speelbaar, en bovendien nu allen of een registratiestop of uit de lucht gehaald) zijn zoveel beter.

Zou nu alleen nog een moord doen voor Puerto Rico (komt eraan) en Agricola (helaas nog geen plannen voor een iPad versie voor kunnen ontdekken) adapties op de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
xahmol schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:18:
[...]

Erger nog: een afgrijselijk kinderachtige GUI. Vind graphics an sich niet het belangrijkste, maar hoef ook geen kinderlijke verhaaltjes en flauwe opmerkingen van AI spelers te zien die de gameplay alleen maar nodeloos vertragen.

Het is dat ik redelijk Catan verslaafd ben en op mijn iPad games.asobrain.com niet werkt (overigens momenteel geen tip die site want registratiestop), anders zou ik die app überhaupt niet meer op starten.

Zo jammer dat de rechten van Catan bij deze ontwikkelaar liggen, want alle online alternatieven (helaas nooit op de iPad speelbaar, en bovendien nu allen of een registratiestop of uit de lucht gehaald) zijn zoveel beter.

Zou nu alleen nog een moord doen voor Puerto Rico (komt eraan) en Agricola (helaas nog geen plannen voor een iPad versie voor kunnen ontdekken) adapties op de iPad.
Ehm, als tip, ik heb splashtop (remote desktop) en dan kun je dus wel op je ipad via asobrain catannen :) Moet je alleen wel ook je gewone computer aan hebben staan. Maar die App is gewoon een 1:1 kopie van de "oude" Catan-cd's met al die irritante commentaren (die je gelukkig wel uit kan zetten).

Als Puerto Rico eraan komt _/-\o_ :9~ dat zal ook leuk zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
frumper schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:19:
[...]Ehm, als tip, ik heb splashtop (remote desktop) en dan kun je dus wel op je ipad via asobrain catannen :)
Goede, had ik nog niet aan gedacht. Alleen, is dat te doen onderweg met de huidige drukke 3G netwerken en datalimieten? Gebruik wel Logmein.com en Logmein Ignition op de iPad2, wat prima werkt om even snel wat te doen, maar VEELS te traag over 3G het beeld opbouwt om ook maar te denken aan gamen, zelfs niet dit soort games.

Anders heb ik er alleen over WiFi wat aan, niet onderweg, en dan kan ik net zo goed achter de laptop gaan Catannen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb death rally deze week aangeschaft, hij was toen tijdelijk gratis!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trucks and Skulls zeer vermakelijke Angry Birds kloon. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
xahmol schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:55:
[...]

Goede, had ik nog niet aan gedacht. Alleen, is dat te doen onderweg met de huidige drukke 3G netwerken en datalimieten? Gebruik wel Logmein.com en Logmein Ignition op de iPad2, wat prima werkt om even snel wat te doen, maar VEELS te traag over 3G het beeld opbouwt om ook maar te denken aan gamen, zelfs niet dit soort games.

Anders heb ik er alleen over WiFi wat aan, niet onderweg, en dan kan ik net zo goed achter de laptop gaan Catannen ;-)
Is inderdaad over je wifi netwerk waar ook je laptop in hangt. Je kan inderdaad dan ook je laptop pakken, maar ik vind het op de iPad dan wel lekkerder spelen op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Heb ik gisteren net monopoly gekocht voor de ipad voor € 5,49, zie ik vandaag dat ie maar € 0,79 kost!
Ik heb m nog niet eens gespeeld..... 8)7

Nou ja, voor de mensen die m nog niet hebben, nu is het moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 21:26

aerofreak

Steve Jobs

Jep heel veel games van EA flink afgeprijsd, zoals Fifa 11 en monopoly voor 0,79 :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Ik ben ook van alles aan het kopen deze ochtend :D. Monopoly, Risk, Dead Space etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 18:53

Aws

Ik heb net Fifa 2011, Monopoly, Dead Space gekocht.

Ik kan nergens een lijst zien met afgeprijsde games.. weet iemand er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 10:28
Aws schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:27:
Ik heb net Fifa 2011, Monopoly, Dead Space gekocht.

Ik kan nergens een lijst zien met afgeprijsde games.. weet iemand er meer?
Zoek gewoon op Electronic Arts en je vindt ze allemaal. Ik heb ook een 6 tal games gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
kdhoe schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:29:
[...]

Zoek gewoon op Electronic Arts en je vindt ze allemaal. Ik heb ook een 6 tal games gekocht. :)
Ook zoeken op Gameloft, ben ook weer 7 games verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:40
kdhoe schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:29:
[...]

Ben wel benieuwd welke games t zijn. Hier @ kantoor geen itunes of ipad bij de hand dus checken gaat lastig.

Laatst wel NFS Shift gekocht, maar vind m maar bagger, als je bochten wilt afsnijden lijkt t wel alsof je met een elastiek wordt afgeremd. Onrealistisch en niet arcade. Kan iemand bevestigen of dit met NFS Hot Persuit dit ook het geval is. (Kan natuurlijk de lite versie downloaden)

Ook Sim City gekocht, eventjes gespeeld maar ook niet echt van onder de indruk. Weet nog van vroeger dat je de capaciteit van een nuts/overheidsgebouw moet terugschroeven om je kosten in de greep te houden. Echter lukte mij dit niet om deze optie te vinden, of deze zat te ver weggestopt. Voor mij een tegenvaller.

Iemand ervaring met Tiger Woods. Toevallig afgelopen weekend de 2009 versie gespeeld op de PS3, maar was erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FIFO
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:40
Copy van iphoneclub.nl

EA
Battlefield Bad Company 2 (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Dead Space (tijdelijk €0,79, normaal €5,49)
Dragon’s Lair 2: Time Warp (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
FIFA 10 (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
FIFA 11 (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Fight Night Champion (tijdelijk €0,79, normaal €3,99)
Madden NFL 11 (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Need for Speed Hot Pursuit (tijdelijk €0,79, normaal €3,99)
Need for Speed Shift (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Need for Speed Undercover (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
SCRABBLE (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
The Sims 3 (tijdelijk €0,79, normaal €5,49)
The Sims Ambitions (tijdelijk €0,79, normaal €3,99)
The Sims World Adventure (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Tiger Woods PGA TOUR 12 (tijdelijk €0,79, normaal €3,99)
Transformers 3: Dark of the Moon (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)

Gameloft
Asphalt 6 : Adrenaline (tijdelijk €0,79, normaal €3,99)
N.O.V.A. 2 – Near Orbit Vanguard Alliance (tijdelijk €0,79, normaal €5,49)
Sacred Odyssey : Rise of Ayden (tijdelijk €0,79, normaal €5,49)
Starfront – Collision (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Dungeon Hunter 2 (tijdelijk €0,79, normaal €5,49)
Shrek Kart (tijdelijk €0,79, normaal €3,99)

Activision
Guitar Hero (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Call of Duty: Zombies (tijdelijk €1,59, normaal €3,99)
Crash Bandicoot Nitro Kart 3D (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)

Gamesstudio Adult Swim Games
Amateur Surgeon (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Amateur Surgeon 2 (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
Meowcenaries (tijdelijk €0,79, normaal €2,39)
My Li’l Bastard (tijdelijk €0,79, normaal €1,59)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
die mewocenaries doet me enorm denken aan Cannon Fodder. En die game heb ik zovaak gespeeld op mijn snes dat ik dit eigenlijk wel uit moet proberen.
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste