[iPad] Importeren - deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:23

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/35arhuu.png

Waarschuwing!

Ik heb net bericht gekregen van TX5 dat hij de boel aan het oplossen is. Hij zegt alles in orde te gaan maken.

Er zijn recent een aantal problemen gemeld met TX5 (user hier op GoT die vanuit Texas aanbood om iPads te verschepen). Het advies is om NIET met deze jongen te handelen tot er meer duidelijk is. Lees ook dit topic: TX5 Oplichterij
Introductie
Na een flinke afprijzing van de iPad 1 en een maand wachten is de iPad 2 klaar om uit de schappen te vliegen. In dit topic onderzoeken we de mogelijkheden om de iPad 2 te importeren uit het buitenland. Omdat de Nederlandse lancering van de iPad 2 al op 25 maart is, ligt de nadruk van deze versie van het topic meer op het meenemen van een iPad tijdens een vakantie. Elke andere importmethode bied enkel tijdwinst maar hogere kosten (tenzij je illegaal geen BTW aangifte doet wat kan resulteren in een hoge boete en sowieso meer risico oplevert bij grijze verkopers).

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/home/images/ipad2_hero2_20110302.png

Leuk en aardig, maar hoe moeten we de iPad importeren? Er zijn verschillende manieren aan de iPad te komen. Vooralsnog is het het snelst om de iPad in de VS op te halen. Dus naar de VS toe gaan en zelf de machtige iPad ophalen in één van de vele Apple Stores.

Gezien dit al het derde deel is, zijn er talloze ervaringen van het importeren van de iPad. Hieronder zijn de meest gebruikte methodes terug te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2yocxe1.png

Allereerst is het natuurlijk simpel om de iPad zelf op te halen in een Apple Store in Amerika. Geen extra kosten naast de originele aanschafprijs. Wellicht bij thuiskomst een BTW factuur van de Douane, een enkele 16 GB mag zonder BTW door de Douane heen. Maar verder geen extra kosten.

De prijzen voor de VS zijn al sinds de introductie bekend. Dus dat zijn geen verrassingen. Wel verschilt de salestax op de iPad per staat waar je hem ophaalt. De salestaxen percentages zijn hier terug te vinden.

Douane regels mbt importeren in de reizigersbagage

bron: Douane.nl

Reist u Nederland in vanuit een niet-EU-land (een land dat geen lid is van de Europese Unie)? Dan mag u de volgende goederen meenemen zonder belastingen te betalen:

• uw gebruikelijke normale reizigersbagage
• een beperkte hoeveelheid alcoholhoudende drank en sigaretten (bijvoorbeeld 1 liter gedistilleerde drank en 200 sigaretten)
• andere goederen met een waarde van maximaal € 430
• het vervoermiddel waarmee u reist (op een enkel geval na)

Totale waarde van de andere goederen mag maximaal zijn: € 430
De waarde van 1 artikel mag niet worden gesplitst over meer personen. Als u dus 1 artikel meeneemt met een waarde van meer dan € 430, dan moet u over het hele bedrag belasting betalen.

Voorbeelden:

• U koopt een iPad van € 500. U moet over het volledige bedrag belasting betalen.
• U koopt een iPad van € 400 en een toetsenbord van € 55. Het totaalbedrag is € 455. U hoeft alleen belasting te betalen over het toetsenbord

Mobiel Internet tijdens je vakantie

De iPad2 3g is als het goed is (was bij de iPad1 3g) simlock vrij. Neem een AT&T model (Verizon werkt niet in Nederland) en vraag of ze hem even kunnen activeren zodat je meteen kunt spelen.

Er zijn een paar mogelijkheden om in Amerika online te gaan. Veel hotels bieden al WiFi (sommigen gratis). AT&T bied ook WiFi (10.000 hotspots) en 3g. WiFi kost je $ 3,99 per sessie. Kijk op de AT&T site voor meer informatie: http://www.att.com/gen/general?pid=5949. Er zijn ook bergen gratis WiFi's, bv van McDonalds (elk NY restaurant heeft free WiFi)

3g kan natuurlijk ook. AT&T heeft een prima aanbod maar let op: het is niet prepaid, dus je moet direct het stopzetten anders kom je in de problemen. Het gaat per 30 dagen en verlengt automatisch. Je krijgt wel 2gb gratis! Ook krijg je toegang tot AT&T's WiFi netwerk. http://www.att.com/shop/wireless/devices/ipad.jsp

iPad2 importeren vanuit New York

Als je zelf op vakantie gaat naar New York kun je misschien wel in die gave Apple store een iPad scoren. Bedenk je dat alle prijzen in Amerika nog exclusief 'sales tax' zijn. Hieronder zijn ze alvast meegerekend.

Let op: door een foutje ontbreekt er nog 4% local tax! De prijs is dus iets hoger!

Op basis van XE.com (8 maart 2011) en de plaatselijke sales tax
WiFi modellen
KosteniPad2 16 GB Wi-FiiPad2 32GB Wi-FiiPad2 64GB Wi-Fi
Aanschaf$ 499$ 599 $ 699
Tax$ 19,96 $ 23,96 $ 27,96
Totaal $$ 518,96 $ 622,96 $ 726,96
Totaal € € 372,62 € 447,24 € 521,90

3g modellen
KosteniPad2 16 GB 3giPad2 32GB 3giPad2 64GB 3g
Aanschaf$ 629$ 729$ 829
Tax$ 25,16 $ 29,16 $ 33,16
Totaal $$ 654,16 $ 758,16 $ 862,16
Totaal € € 469,47 € 544,10 € 618,74

De euro prijzen zijn berekend met een Dollarkoers van 0,717.

Stel nou dat je een iPad 16gb WiFi meeneemt en netjes aangeeft, dan kost dit je niks extra's (en heb je dus een goedkope iPad). Maar als je nou lekker luxe wilt doen en de 64gb 3g neemt, dan betaal je 618,74 + 19% = € 736. Stiekem geen aangifte doen bij de douane is af te raden, als ze je er uit pakken dan kost het je een hoop geld extra... Nog steeds is deze iPad goedkoper dan hier in Nederland!

Een klein tabelletje maar weer:
iPad importeren inclusief alles (BTW, TAX New York etc)
.iPad2 16 GBiPad2 32GBiPad2 64GB
WiFi€ 372,62 (- € 126,38)€ 532,22 (- € 66,78)€ 621,06 (- € 77,94)
3G€ 558,67 (- € 40,33)€ 647,48 (- € 51,52)€ 736,30 (- € 62,70)

Vooral de 16gb WiFi is erg aantrekkelijk, het scheelt bijna 127 euro met het EU model (zolang je onder de 430 euro grens p.p. blijft!!!). Maar ook het topmodel 64gb WiFi is 78 euro minder. Bij de 3g 64gb valt nog 63 euro winst te halen. Daar kun je toch aardig wat iTunes gift-cards voor kopen :) (wat heel aantrekkelijk is, dan kun je films en series kopen/huren met je iPad/AppleTV)

Laatste tips

Een iPad 1 16gb WiFi kost nieuw in Amerika (inclusief TAX) €281! (zolang de voorraad strekt).

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/j0gmeq.png

De tweede methode die vaak is gebruikt is de welbekende Evan uit Miami. Talloze mensen hebben bij deze vriendelijke jongen een iPad besteld en dankzij zijn enorme voorraad & zijn snelle verzendmethodes is de iPad binnen twee dagen in huis. Maar hoe kan ik Evan bereiken? Het enige wat daarvoor nodig is, is zijn emailadres : rollingstonepics@gmail.com. Op dit moment is zijn voorraad wel op en of er nog een vervolg komt is nog maar afwachten.

Evan werkt met het ‘all-in’ principe. Je betaalt een enkele bedrag en hier komen verder geen kosten bij. In de prijs zitten de verzendkosten en invoerkosten al verwerkt. De totaalprijs zal echter boven de normale retailprijs hier in Nederland uitkomen.

Let op: Evan blijkt niet altijd even betrouwbaar de belasting aan te geven, zodat je soms nog een vertraging of naheffing (tot wel 170 euro!) krijgt.
bbouws schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:19:
Evan doet het dit jaar anders dan vorig jaar he.. Hij zet het daadwerkelijke aankoopbedrag op het pakket zoals het eigenlijk hoort natuurlijk.. Hij betaald wel zelf de BTW.
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/1183syq.png

Na het bestellen is het natuurlijk zo ver : wachten op je iPad, continu het pakketje traceren. Ervaringen hierover kunnen worden gedeeld in het [iPad] importeren : De levertijden topic.

Ervaringen kunnen besproken worden in het [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 2 topic.

Apple.com
MyUs
eBay
Marktplaats
Maccity
iPadhoes.nl
Topicstart gemaakt door Sebastius op basis van de tekst van carfreak02 met toestemming van Hoedje.

[ Voor 3% gewijzigd door sebastius op 17-03-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Mooie op, alleen is tax in ny volgens mij 8% (of 8,25?), in iededr geval meer dan 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
matthijst schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:42:
Mooie op, alleen is tax in ny volgens mij 8% (of 8,25?), in iededr geval meer dan 4...
Volgens http://www.taxadmin.org/fta/rate/sales.pdf niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
NY 5th Ave net een filmpje van gezien, stond echt een rij van zeker een kilometer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
't is 8,875...
State tax + local tax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-04 22:44

Lulukai

God's gift to women

Ik zou toch echt Evan willen afraden en zeker niet in de OP vermelden als een betrouwbare jongeman. Hoewel hij beloofde om all-in te werken, hebben toch een heleboel mensen gezeik gekregen en achteraf nog 170 euro mogen bijlappen aan de douane. Hij gebruikte (misbruikte) o.a. de Fedex shipping accounts van grote bedrijven etc.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Okee dan :| lekker handig. Ga ik zsm fixen. Tax fixen en Evan lozen. Evan is sowieso zinloos met de NL launch over 2 weken.

[ Voor 48% gewijzigd door sebastius op 12-03-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Kunnen we het punt of dat zinloos is of niet ivm de upcoming launch hier nou niet eindelijk eens een keer afsluiten jongens.. Het is een import topic. Al importeer ik het ding als hij hier al gelaunched is. Staat daar toch los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
UltraSub schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:54:
Kunnen we het punt of dat zinloos is of niet ivm de upcoming launch hier nou niet eindelijk eens een keer afsluiten jongens.. Het is een import topic. Al importeer ik het ding als hij hier al gelaunched is. Staat daar toch los van.
Laat ik Evan staan, zet ik er alleen een disclaimer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-04 19:04
Evan doet het dit jaar anders dan vorig jaar he.. Hij zet het daadwerkelijke aankoopbedrag op het pakket zoals het eigenlijk hoort natuurlijk.. Hij betaald wel zelf de BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Okee dan :) Ik quote je eventjes erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Jackson ik heb je teruggepm'd over de witte 16GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399108

Heb de laatste pagina's niet allemaal gelezen.

De iPad van dentify en rivanov zijn opgestuurd, de tracking nummers hebben ze nu in hun inbox. Estimate delivery time: March 15th by 6PM.

Ik vind dit erg jammer om hier zo neer te zetten aangezien ik vele andere tot nu toe heb teleurgesteld.
Ik wil mij hiervoor verontschuldigen en zeggen dat ik hier zelf ook flink de pest over in heb.
Reserveringen hier betekenen dus helemaal niets.

Echter, de reserveringen die ik nu bij Bestbuy heb staan wel. 100dollar aanbetalingen, waarna je een voucher en een gift card krijgt (gift card met 100dollar erop om te gebruiken als je de iPad haalt). Helaas mocht je er maar 1 per persoon reserveren.... Maar daarom maar even familie en vrienden opgetrommeld om daar met zn 7en heen te gaan en omstebeurd netjes een iPad te reserveren.
Ze verwachten er bij deze Bestbuy 400 de komende week (verteld door een apple associate). De bezorgdagen zijn maandag en woensdag. Ik (en de 6 andere die voor mij hebben gereserveerd) staan erg hoog op de lijst en moeten volgens iedereen die ik van Bestbuy gesproken heb maandag/woensdag aan de beurt zijn.

Iemand vertelde mij dat fedex niet op zaterdag levert, maar je kan het als een speciale delivery laten leveren op zaterdag. In het geval dat dit nodig is doe ik ditdus ook gewoon.

Ik ga vandaag, morgen en maandag (als ik dan nog niks hoor van bestbuy) gewoon alle winkels langs opzoek naar overgebleven (of natuurlijk nieuwe ladingen) iPads. Maandag ook maar even naar de Apple store.
Ik doe dus mn best om de iPads (of een paar van alle bestellingen) nog voor de Bestbuy levering te bemachtigen.

Overigens ga ik ook stiekem hopen dat de Europese launch iets wordt uitgesteld (dan lever ik namelijk weer een aantal dagen voor de launch :p )

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354477

Thanks voor alle moeite! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen probleem ik heb dit allemaal aangeboden dus die moeite hoort daar bij he :P wist alleen niet dat het zoveel moeite ging zijn (mede vanwege de "reserveringen").

Jullie allemaal bedankt voor het vertrouwen en begrip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Hopen maar dat mijn versie maandag bij de Best Buy ligt :) Woensdag in huis is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399108 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:53:
[...]

Geen probleem ik heb dit allemaal aangeboden dus die moeite hoort daar bij he :P wist alleen niet dat het zoveel moeite ging zijn (mede vanwege de "reserveringen").

Jullie allemaal bedankt voor het vertrouwen en begrip!
Ohja, kan je even reageren op mijn PM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bbouws schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:54:
Hopen maar dat mijn versie maandag bij de Best Buy ligt :) Woensdag in huis is prima
Die van jou ben ik alleen vergeten te bestellen :o

Haha grapje!

Ik ben trouwens zelf erg benieuwd hoe de launch in Nederland er uit gaat zien.
Lijkt me niet dat er veel winkels zulke grote ladingen als bestbuy en de apple stores hier hebben.
Lijkt mij persoonlijk ook dat ze eerst de voorraden hier normaal aanvullen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 399108 op 12-03-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Anoniem: 399108 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:56:
[...]

Die van jou ben ik alleen vergeten te bestellen :o

Haha grapje!
Leuke grap zeg ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Ik heb echt veel zin in m'n vakantie over een maandje. Koop meteen een iPad 2 op de eerste dag en een flinke iTunes kaart, dan heb ik m'n hele vakantie en terugvlucht entertainment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebastius schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:03:
Ik heb echt veel zin in m'n vakantie over een maandje. Koop meteen een iPad 2 op de eerste dag en een flinke iTunes kaart, dan heb ik m'n hele vakantie en terugvlucht entertainment :P
Ik vermaak me altijd prima met het inflight entertainment op de touchscreens in het vliegtuig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Anoniem: 399108 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:06:
[...]

Ik vermaak me altijd prima met het inflight entertainment op de touchscreens in het vliegtuig ;)
Ja dat is ook zo, dat zal wel stukken moderner zijn dan 7 jaar terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebastius schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:07:
[...]

Ja dat is ook zo, dat zal wel stukken moderner zijn dan 7 jaar terug :P
Haha dat is het zeker, maar dan kan je de iPad gebruiken voor als je moet wachten op het vliegveld zelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebastius schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:03:
Haha, slim. Ik ga denk ik ook voortaan maar iTunes kaarten kopen ipv dat het steeds van mijn rekening afgaat, want het loopt een beetje uit de hand zo, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mocht ik even niet reageren, ik ben naar de Bestbuy, wal mart en target!
Sowieso even kijken of mensen bij de Bestbuy er misschien een hebben teruggebracht.
Was vanmiddag bij de andere Bestbuy waar 2 mannen een iPad terugbrachten (helaas een 64GB wifi + 3G van verizon, anders was ie van mij geweest!) dus misschien loop ik weer tegen zoiets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399108 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:14:
Mocht ik even niet reageren, ik ben naar de Bestbuy, wal mart en target!
Sowieso even kijken of mensen bij de Bestbuy er misschien een hebben teruggebracht.
Was vanmiddag bij de andere Bestbuy waar 2 mannen een iPad terugbrachten (helaas een 64GB wifi + 3G van verizon, anders was ie van mij geweest!) dus misschien loop ik weer tegen zoiets aan.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:13
Levertijden mogen alleen in [iPad] Levertijden.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 13-03-2011 15:00 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
@tx5;
Bedankt voor alle moeite! Toppie!
Hoop echt dat ik er maandag bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik ga het er ook op wagen denk ik, ik ben precies evenveel kwijt en dan heb ik hem deze week al (16GB Wifi).

En het scheelt me om 6.30 mn nest uit gaan en voor de MM gaan staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Jackson6 op 12-03-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-04 19:27
@tx
Nice dat je zo veel moeite doet om toch nog snel te versturen!
En vind dat ze best wel heeeeeel snel weer een voorraad daar krijgen zeg. En een flinke ook.
Had verwacht dat daar wel weer een weekje tussen zou zitten ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Voorraad verschilt per winkel, verkoper bij de Bestbuy vertelde me vandaag dat het wel een maand kon duren voor ze nieuwe voorraad binnen konden krijgen, de Apple stores zelf wisten het niet eens wanneer ze nieuwe kregen.

Benieuwd of de lancering in Europa vertraging op gaat lopen door de grote vraag hier, bij de online Apple store duurt het nu ook al 3-4 weken voor je er een kunt krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door RDMA op 13-03-2011 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:50
bbouws schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:19:
Dat zei die vorig jaar ook, en toen gebruikte die ook een Fedex account van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Wat, waar en hoe doet TX5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heb gister contact met hem gehad, hij zei dat als ik hem 510 euro zou overmaken dat hij mij de 16gb wifi wit zou sturen zonder extra kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Jongens, even zonder dollen (en no offence naar TX5): TX5 zit hier net een korte tijd op GoT en we gaan er maar van uit dat alles goed gaat en dat hij daadwerkelijk iPads op gaat sturen. Dit is gebaseerd op wat hijzelf zegt. Ik ken TX5 niet, ik weet niet wat voor onderzoek zijn Tweakers klanten hier al hebben gedaan. Ik beschuldig TX5 ook nergens van. Maar het lijkt hier alsof een aantal tweakers zo graag de iPad willen hebben dat het verstand een beetje het raam uit is gegaan... Voor iets wat in principe maar 2 weken (of minder) winst oplevert en het risico onnodig hoog laat oplopen.

Nogmaals: ik laat me graag positief verrassen en ik bedoel het echt niet rot naar TX5 maar ik krijg er gewoon jeuk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
NotSoSteady schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:00:
[...]

Dat zei die vorig jaar ook, en toen gebruikte die ook een Fedex account van iemand anders.
Vorig jaar heeft hij nooit gezegd hoe hij het precies verstuurde, alleen dat alle taxes op hem werden verrekend. Als hij inderdaad vorig jaar een FedEx accont van een of ander bedrijf misbruikte en daar problemen mee heeft gehad, dan lijkt het me niet dat hij dat dit keer weer gaat doen. Hij zal het nu wel beter voor elkaar hebben.
sebastius schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:38:
Jongens, even zonder dollen (en no offence naar TX5): TX5 zit hier net een korte tijd op GoT en we gaan er maar van uit dat alles goed gaat en dat hij daadwerkelijk iPads op gaat sturen. Dit is gebaseerd op wat hijzelf zegt. Ik ken TX5 niet, ik weet niet wat voor onderzoek zijn Tweakers klanten hier al hebben gedaan. Ik beschuldig TX5 ook nergens van. Maar het lijkt hier alsof een aantal tweakers zo graag de iPad willen hebben dat het verstand een beetje het raam uit is gegaan... Voor iets wat in principe maar 2 weken (of minder) winst oplevert en het risico onnodig hoog laat oplopen.

Nogmaals: ik laat me graag positief verrassen en ik bedoel het echt niet rot naar TX5 maar ik krijg er gewoon jeuk van...
Begrijp dat je dit zegt maar we hebben nu al zodanig veel contact gehad met hem en informatie van hem gehad dat we (ik in ieder geval) wel vertrouwen in hem hebben. Ook stort hij zonder problemen je geld terug als je van de koop afziet.

[ Voor 49% gewijzigd door Benny op 13-03-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Zoals ik al zei: ik laat me graag positief verrassen en ik heb niet alle communicatie gezien natuurlijk. Ik zeg alleen: wees op je hoede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebastius schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:38:

Ja, dat had ik in het begin ook hoor. Genoeg gecheckt, alles klopt, dus ik heb vertrouwen in hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:18
Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen over het importeren.

GoT is niet bedoeld voor vraag & aanbod, daarvoor is er een speciale sectie op de frontpage. Het is daarnaast al helemaal niet bedoeld voor commerciële handel. In het verleden hebben we zeer slechte ervaringen met inkoopacties en vorig jaar is het nog fout gegaan met Evan. Het is waarschijnlijk goed bedoeld van tx5, maar het is niet toegestaan op GoT.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Check de modbreak hierboven en je eigen post hierboven eens :X

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 13-03-2011 17:19 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:58:
[mbr]Dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen over het importeren.

GoT is niet bedoeld voor vraag & aanbod, daarvoor is er een speciale sectie op de frontpage. Het is daarnaast al helemaal niet bedoeld voor commerciële handel. In het verleden hebben we zeer slechte ervaringen met inkoopacties en vorig jaar is het nog fout gegaan met Evan. Het is waarschijnlijk goed bedoeld van tx5, maar het is niet toegestaan op GoT.[/]
Mijn excuses hiervoor, ik heb niet geweten dat dit tegen de regels was, maar nu dus wel. Ik dacht dat dit ook allemaal met importeren te maken had, aangezien ze via mij een iPad importeren (en ik hier geen grote winst opmaak). Maar nogmaals mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Topicstarter
Anoniem: 399108 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:09:
[...]

Mijn excuses hiervoor, ik heb niet geweten dat dit tegen de regels was, maar nu dus wel. Ik dacht dat dit ook allemaal met importeren te maken had, aangezien ze via mij een iPad importeren (en ik hier geen grote winst opmaak). Maar nogmaals mijn excuses!
In het verleden is er veel van dit soort dingen georganiseerd op het forum maar dat liep ook vaak in de soep. Vandaar het zero-tolerance beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
Die Evan moeten wel meerdere personen zijn, ik stuurde net een mailtje over de import iPad 2 om 19:08 en kreeg 11 minuten later (19:19) alweer een mail terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Hij doet het samen met zijn partner, Gene.

Kreeg net dit : "I really need to buy around 50 64gb 3g tomorrow. Its not easy but I have done this last year so I am sure I can do this again."

Het zal mij benieuwen. Hele land geen voorraad meer en hij denk wel ff 50 stuks 64GB 3G op te pikken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bbouws schreef op zondag 13 maart 2011 @ 14:39:
[...]

Vorig jaar heeft hij nooit gezegd hoe hij het precies verstuurde, alleen dat alle taxes op hem werden verrekend. Als hij inderdaad vorig jaar een FedEx accont van een of ander bedrijf misbruikte en daar problemen mee heeft gehad, dan lijkt het me niet dat hij dat dit keer weer gaat doen. Hij zal het nu wel beter voor elkaar hebben.

[...]

Begrijp dat je dit zegt maar we hebben nu al zodanig veel contact gehad met hem en informatie van hem gehad dat we (ik in ieder geval) wel vertrouwen in hem hebben. Ook stort hij zonder problemen je geld terug als je van de koop afziet.
Dat heeft die vorig jaar gewoon verteld hoor, dat die er een bedrag op ging zetten van een MP4 speler twv $100. Maargoed je hebt natuurlijk gelijk dat Evan dit natuurlijk nu niet weer zal doen, omdat die vorig jaar al zo geweldig eerlijk tegenover iedereen is geweest. :'(
Hello,

I have been speaking all morning with FedEx in the Netherlands.

Someone is causing a major problem and telling FEDEX that the I PAD is worth the full price you paid me.

I can not Bill the Duties and Taxes since my FEDEX Account is now blocked.

Someone has abused my FEDEX account and billed other transactions to my account in the Netherlands.

I am sorry the only option I can offer you is for you to pay the Duties and Taxes.

This would clear the shipment from Customs the fastest.

I am very very sorry I have tried all I can.

I can not pay the duties nor can I now afford to do so.

If you would still like the I PAD delivered please contact FEDEX and let me know.

This is all the information I know at this time.

I do not know how much the Duties and Taxes are you would have to inquire with FEDEX regarding this

Thank You for understanding

Evan
toon volledige bericht
Terwijl ik al van FedEx bevestiging had gekregen dat hij iemand zijn account gebruikte, en dat ze stappen tegen hem gingen ondernemen. Verder heb ik nog tientallen emailtjes waarin die zegt van alles voor je te doen, alleen weet Fedex nergens van, terwijl ze op mij binnen 20 minuten reageren.

[ Voor 38% gewijzigd door NotSoSteady op 14-03-2011 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Laatst online: 28-08-2024
Het is wel balen dat de 32gb wifi versie net boven de grens ligt van het maximum in te voeren bedrag... Is het niet mogelijk om een bon te laten maken waarop ze bijv. de 16gb versie op aanslaan dat reken je dan af, en vervolgens zetten ze het andere/overige gedeelte om een aparte bon, welke je dan ook weer afrekent. Of kijken ze bij de douane naar het apparaat zelf en niet naar de bonnetjes? Je bespaart natuurlijk alsnog wat geld in vergelijking met Nederland, maar die btw is funest... (die komt er bij toch als het bedrag hoger is dan 430?)

Én! Is het ook niet zo dat bij deze iPads een Amerikaanse oplaad stekker zit ipv een Europese? Kost ook nog wat geld zo een Apple oplader...Of zit er een universeel kitje bij?

[ Voor 14% gewijzigd door Pablo11392 op 14-03-2011 07:49 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaptic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-04 14:44
pablo11392 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 07:47:
Het is wel balen dat de 32gb wifi versie net boven de grens ligt van het maximum in te voeren bedrag...
Om de 32 GB kosteloos in te mogen voeren moet de dollar op 599 / 430 = 1,3930 (Dollar/EUR) staan. Toen ik net keek stond hij daarwerkelijk ook op 1,3930.

http://www.wisselkoers.nl/amerikaanse_dollar

Buiten de afronding zou het dus moeten kunnen, zeker als de dollar nog wat verder zakt. De TAX hoef je in deze niet mee te tellen, je hoeft namelijk geen belasting over belasting te betalen.

Heb ik nog wel een vraag: Welke pijldatum wordt er eigenlijk gebruikt, die van de dag van aanschaf of de dag dat je terugkomt? Als ik drie weken op vakantie ga en de dollar stijgt weer...

Canon EOS 80D | Sigma 10-20mm f/4-5.6 | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS | Canon EF 70-200mm f/4 L IS | Canon EF 100mm f/2.8 Macro | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-04 23:44
pablo11392 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 07:47:

Én! Is het ook niet zo dat bij deze iPads een Amerikaanse oplaad stekker zit ipv een Europese? Kost ook nog wat geld zo een Apple oplader...Of zit er een universeel kitje bij?
Misschien wel goed voor de OP. Je moet er een los kopen volgens mij danwel die van een iPhone GGD ruiken maar die laad minder snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is gewoon een duckhead hoor ;)
Je trekt die US stekker er af, en schuift er een EU stekker op. Die duckheads zijn op DX te krijgen. En voor velen is het geen probleem, heb al een iPad, met extra stroomkabel (en dus lader), en nog 3 iPhone adapters. 2 iPhones zijn nog in gebruik, maar de derde niet meer, dus die duckhead kan ik gewoon gebruiken.

Maar ja, is wel handig als je het in de OP zet, ik was het toch alweer ff vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Scaptic schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:24:
[...]

Om de 32 GB kosteloos in te mogen voeren moet de dollar op 599 / 430 = 1,3930 (Dollar/EUR) staan. Toen ik net keek stond hij daarwerkelijk ook op 1,3930.

http://www.wisselkoers.nl/amerikaanse_dollar

Buiten de afronding zou het dus moeten kunnen, zeker als de dollar nog wat verder zakt. De TAX hoef je in deze niet mee te tellen, je hoeft namelijk geen belasting over belasting te betalen.

Heb ik nog wel een vraag: Welke pijldatum wordt er eigenlijk gebruikt, die van de dag van aanschaf of de dag dat je terugkomt? Als ik drie weken op vakantie ga en de dollar stijgt weer...
Ik dacht dat je die salestax er wel gewoon bij moest rekenen hoor. Heb je een bron waar staat dat het niet zo is, of ga je er gewoon vanuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:55

Coach4All

I'm a Coach 4 All

timwijn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:51:
[...]

Ik dacht dat je die salestax er wel gewoon bij moest rekenen hoor. Heb je een bron waar staat dat het niet zo is, of ga je er gewoon vanuit?
Tax-free shopping?

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Misschien staat het al ergens hoor... Maar als je meerdere iPads zou importeren betaal je dan over alles belasting of over alles wat na de € 430 euro max inkoop komt?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
pablo11392 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:16:
Misschien staat het al ergens hoor... Maar als je meerdere iPads zou importeren betaal je dan over alles belasting of over alles wat na de € 430 euro max inkoop komt?
Alles boven de 430.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
pablo11392 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:16:
Van de douane site:
www.douane.nl:
U koopt een horloge van € 400 en een vulpen van € 55. Het totaalbedrag is € 455. U hoeft alleen belasting te betalen over de vulpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaptic
  • Laatst online: 09-04 14:44
timwijn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:51:
[...]

Je betaalt altijd invoerrechten over de waarde van het product, en dat is de normale verkoopprijs zonder belasting. De belasting gaat dus uit van de advies verkoop prijs van Apple ($599 voor de 32GB WiFi).

http://www.ipadclub.nl/ipad-kopen-in-nederland-belgie-vs-andere-landen/

De beste manier van ontduiking zou het meenemen van een bon uit nederland zijn, om te "bewijzen" dat je hem had toe je uit nederland weg ging.

Canon EOS 80D | Sigma 10-20mm f/4-5.6 | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS | Canon EF 70-200mm f/4 L IS | Canon EF 100mm f/2.8 Macro | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Scaptic schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:35:
[...]

Je betaalt altijd invoerrechten over de waarde van het product, en dat is de normale verkoopprijs zonder belasting. De belasting gaat dus uit van de advies verkoop prijs van Apple ($599 voor de 32GB WiFi).

http://www.ipadclub.nl/ipad-kopen-in-nederland-belgie-vs-andere-landen/

De beste manier van ontduiking zou het meenemen van een bon uit nederland zijn, om te "bewijzen" dat je hem had toe je uit nederland weg ging.
Oh ja zo, logisch, duuuuhh 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack1
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ook ik ben op zoek naar een ingang om een Ipad uit de states te halen. Ik zie de launchdate in Nederland namelijk al helemaal fout lopen. Ik baseer dit enkel op een voorgevoel, maar ik denk niet dat je vrijdagmorgen naar Dixons of MM kan gaan en dat ze netjes klaarliggen voor ons. Dixons heeft de pre-order overigens van de site gehaald. Ik heb een maat bij Dixons werken en die heeft vanmorgen met het hoofdkantoor van Dixons gebeld. De levering van 25 maart 2011 is niet meer zeker, meer wist het hoofdkantoor ook niet; vandaar dat de pre-order van het net is gehaald. Ook krijg ik net een mail van 2call dat de levertijd bij hen minimaal 2 maanden vanaf nu zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
sanderheijnennl schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:43:
Ook ik ben op zoek naar een ingang om een Ipad uit de states te halen. Ik zie de launchdate in Nederland namelijk al helemaal fout lopen. Ik baseer dit enkel op een voorgevoel, maar ik denk niet dat je vrijdagmorgen naar Dixons of MM kan gaan en dat ze netjes klaarliggen voor ons. Dixons heeft de pre-order overigens van de site gehaald. Ik heb een maat bij Dixons werken en die heeft vanmorgen met het hoofdkantoor van Dixons gebeld. De levering van 25 maart 2011 is niet meer zeker, meer wist het hoofdkantoor ook niet; vandaar dat de pre-order van het net is gehaald. Ook krijg ik net een mail van 2call dat de levertijd bij hen minimaal 2 maanden vanaf nu zal zijn.
Gelukkig ben ik in onderhandeling over mijn ipad uit de USA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
sanderheijnennl schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:43:
De levering van 25 maart 2011 is niet meer zeker, meer wist het hoofdkantoor ook niet; vandaar dat de pre-order van het net is gehaald.
Beetje vaag verhaal want die preorder is al een aantal dagen van de site af.

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 14-03-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:41
Misschien dat het iets te maken heeft met de backlight problemen. Ik hoop dat alles opgelost is als ik vanaf de 17e april een paar weekjes in USA ben.

Waar is de belasting lager? In Miami of NYC? Ik dacht in NYC 8% en in Miami rond de 5,5%.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Nog even wat info van Evan voor de geïnteresseerden:

"I actually shipped out over 1,000 + I Pads to the Netherlands alone last year.

And just to keep you in the loop I completely feel the European Launch of I Pad 2 will be delayed.

It was already spoken about on the News here in the US and even 3 Apple Stores I have visited even mentioned about further delays even in the US.

You should post this on Tweakers and inform everybody?

I am an honest business man and deliver all my I Pads very quickly.

I have even seen other sellers attempting to copy my ideas with exporting but they all seem to have problems when the packages arrive in to Customs.

The fact is yes there were issues last year but I also learned from those problems and corrected everything."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:02
Lees dan wel een en ander over evan maar weet men hier ook wat de prijzen zijn voor de iPad 2 of is het dan net zo slim om die 2 weken te wachten?

Wil er wel 1 importeren maar dan moet de prijs niet op een paar euros erlangs zitten en dan moet hij natuurlijk wel voor de release van nederland hier zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 18:27

cue

Hopelijk is er deze week in San fransisco nog een 64 gb wifi te krijgen in een Apple store. Vriend van me neemt er dan eentje voor me mee :). Lees vrij weinig over de voorraden in de winkels in USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Want to grab an iPad 2 but didn’t manage to get one over the weekend? Word on the street has it that Apple will be opening its Retail Stores one hour early on Tuesday to sell people a new shipment of iPad 2s.

The report comes from Apple Bitch, who says:

While no official announcement has been forthcoming from Apple, anecdotal reports from shoppers across the country trying get an iPad 2 this morning, say they were told by retail staff that even if the Apple Stores were re-stocked today, the iPad 2 would not be sold until tomorrow and for this reason, the Stores would open early for dedicated iPad 2 sales. We have confirmed this with three retail stores.

In other words, if you want an iPad 2, it sounds like it’s a fool’s errand to spend a lot of time running back and forth between Apple Stores today, looking for a new shipment. Instead, prepare to wait in line first thing tomorrow morning. Could we have a mini repeat tomorrow morning of the long lines we saw on Friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Waar komt dit bericht vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ik lees dat bericht nu ook op cultofmac.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet niet of dit bericht wel toegestaan is (anders hoor ik het wel van de mods). Net door Bestbuy gebeld dat de iPad die ik besteld had (wit 64GB 3G AT&T) binnen is. Ga zo even contact opnemen met de mensen die de andere iPads voor mij besteld hadden om te kijken of die versies ook binnen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 399108 op 14-03-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Anoniem: 399108 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:50:
Weet niet of dit bericht wel toegestaan is (anders hoor ik het wel van de mods). Net door Bestbuy gebeld dat de iPad die ik besteld had (wit 64GB 3G AT&T) binnen is. Ga zo even contact opnemen met de mensen die de andere iPads voor mij besteld hadden om te kijken of die versies ook binnen zijn.
Wanneer kan je die ophalen?
Is dat morgen? Klopt het bericht hierboven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timwijn schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:55:
[...]

Wanneer kan je die ophalen?
Is dat morgen? Klopt het bericht hierboven dan?
Nee ik heb vanaf nu 48 uur op hem op te halen, ga er straks al heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
@timwijn: dat bericht geldt alleen voor Apple Stores, niet voor Best Buy en dergelijke

TX5: Goed nieuws man :D hoop dat de anderen ook binnen zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
* UltraSub duimt duimen kapot..
Bel die mensen snel TX5! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Met alle verhalen over eventueel uitstel van de NL release word ik toch weer zenuwachtig. Heeft iemand al een IPad 2 bij Evan besteld die geleverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
bbouws schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:02:
@timwijn: dat bericht geldt alleen voor Apple Stores, niet voor Best Buy en dergelijke

TX5: Goed nieuws man :D hoop dat de anderen ook binnen zijn !
Ah oke! Thanks voor verduidelijking :)
Ben benieuwd hoe het komende week met de voorraad gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321635

Anoniem: 264313 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:15:
Met alle verhalen over eventueel uitstel van de NL release word ik toch weer zenuwachtig. Heeft iemand al een IPad 2 bij Evan besteld die geleverd is?
Die van Evan zijn duur! Kan je het beter via Tx5 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Anoniem: 264313 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:15:
Hij is vandaag druk op zoek naar iPads maar ik geef het niet veel kans. Hij had wel 16gb wit wifi only en16gb zwart 3G op voorraad als ik me niet vergis. En ik verwacht dat hij zeker morgen meer voorraad heeft, denk aan 32GB en 64GB (wifi only en ook wifi+3g's). Hij verstuurd in ieder geval erg snel en betaalt zelf alle taxes.

Ik zou zeggen stuur hem een mailtje. :)
Anoniem: 321635 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:20:
[...]

Die van Evan zijn duur! Kan je het beter via Tx5 doen.
Evan is inderdaad iets duurder dan TX5 (niet veel). En de vraag is maar wanneer TX5 weer nieuwe iPads kan leveren. Die hij vandaag kan halen waren allemaal gereserveerd met $100 aanbetaling.

[ Voor 22% gewijzigd door Benny op 14-03-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is meer een kwestie van vertrouwen dat ik het vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
Ik heb alleen goede ervaringen met Evan, vorig jaar waren er wat problemen rond de BTW betaling maar heb ik geen last van gehad. Hij geeft ook toe dat hij vorig jaar wat foutjes heeft gemaakt maar garandeerd dat het dit jaar goed zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
bbouws schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:29:
Ik heb alleen goede ervaringen met Evan, vorig jaar waren er wat problemen rond de BTW betaling maar heb ik geen last van gehad. Hij geeft ook toe dat hij vorig jaar wat foutjes heeft gemaakt maar garandeerd dat het dit jaar goed zal gaan.
Maar wat ook mijn vraag is, is of iemand ook bewijs heeft van Evan die zijn of haar iPad 2 al geleverd is (evt. met foto). Want ik lees wel van mensen dat zij hem besteld hebben bij Evan, maar hebben mensen hun iPad 2 ook al daadwerkelijk binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Krijg jij geld ofzo van Evan? Wat foutjes? Een shipping account van iemand anders gebruiken, bon erbij doen van een MP3 speler van 100$ en je klanten vertellen dat je geen tax hoeft te betalen. Daarna het pakketje in huis krijgen, met de vraag of je zelf nog 200 euro wil neerleggen. Nee echt een topper die Evan!

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 14-03-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haakontje schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:38:
[...]

Maar wat ook mijn vraag is, is of iemand ook bewijs heeft van Evan die zijn of haar iPad 2 al geleverd is (evt. met foto). Want ik lees wel van mensen dat zij hem besteld hebben bij Evan, maar hebben mensen hun iPad 2 ook al daadwerkelijk binnen?
Zaterdag zou de eerste dag zijn geweest dat Evan hem heeft kunnen versturen. Dan komt hij morgen aan (zoals de mijne)
Dus nee, niemand kan 'm nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
NotSoSteady schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:39:
Krijg jij geld ofzo van Evan? Wat foutjes? Een shipping account van iemand anders gebruiken, bon erbij doen van een MP3 speler van 100$ en je klanten vertellen dat je geen tax hoeft te betalen. Daarna het pakketje in huis krijgen, met de vraag of je zelf nog 200 euro wil neerleggen. Nee echt een topper die Evan!
Ach ja, dat schijnt allemaal normaal te zijn tegenwoordig...
Benieuwd hoe die knakker wiens account hij misbruikte om zijn duizenden iPads te verzenden erover denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
@matthijst: Dat vraag ik mij dus ook af!
Rivanov schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:41:
[...]

Zaterdag zou de eerste dag zijn geweest dat Evan hem heeft kunnen versturen. Dan komt hij morgen aan (zoals de mijne)
Dus nee, niemand kan 'm nog hebben.
Ok, daar was ik namelijk benieuwd naar ;)
Maar dan wacht ik alles nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdoe
  • Laatst online: 27-12-2023

mdoe

Be Awesome Instead

bbouws schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:29:
Dat is klote, dan is heel je voordeel met de koerswisseling weg!

Gelukkig heb ik gewoon familie in the States wonen :-)

Be Awesome Instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Mijn 64GB van Ivan koste toen iets meer dan 900 euro inc verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
NotSoSteady schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:39:
Nee geen topper die Evan, althans voor ongeveer 25 van de 1000+ niet maar voor mij wel. Omdat jij slechte ervaringen met hem hebt zegt niet dat dat voor iedereen zo is..

Ik heb veel contact met hem en hij heeft me ook uitgelegd hoe het volgens hem gegaan is vorig jaar. Maar het is goed dat je jouw ervaring hier post om mensen te waarschuwen. Ik en vele anderen zijn zeer te spreken over hem en ik vertrouw erin dat het dit jaar gewoon goed gaat via hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bbouws schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:16:
[...]

Nee geen topper die Evan, althans voor ongeveer 25 van de 1000+ niet maar voor mij wel. Omdat jij slechte ervaringen met hem hebt zegt niet dat dat voor iedereen zo is..

Ik heb veel contact met hem en hij heeft me ook uitgelegd hoe het volgens hem gegaan is vorig jaar. Maar het is goed dat je jouw ervaring hier post om mensen te waarschuwen. Ik en vele anderen zijn zeer te spreken over hem en ik vertrouw erin dat het dit jaar gewoon goed gaat via hem.
Ik hoop voor je dat Evan geen $499,- op alle dozen heeft gezet, aangezien Fedex weleens op de hoogte kon zijn van deze praktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
NotSoSteady schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:19:
[...]

Ik hoop voor je dat Evan geen $499,- op alle dozen heeft gezet, aangezien Fedex weleens op de hoogte kon zijn van deze praktijken.
Ik koop dit keer niet bij Evan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Hij vraagt aan mij 800 dollar voor een 16gb wifi wat een gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jackson6 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:22:
Hij vraagt aan mij 800 dollar voor een 16gb wifi wat een gek.
Das €568. Vind ik helemaal niet zo gek. All-in. Goedkoop? Nee.. Maar duur?
Tuurlijk wordt er aan verdiend, maar wat dacht jij? Inkoop + shipping en klaar?

/edit
Ding gaat gewoon 499 doen hier in de winkel hoor...

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 14-03-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:29:
[...]

Das €568. Vind ik helemaal niet zo gek. All-in. Goedkoop? Nee.. Maar duur?
Tuurlijk wordt er aan verdiend, maar wat dacht jij? Inkoop + shipping en klaar?

/edit
Ding gaat gewoon 499 doen hier in de winkel hoor...
Ja maar komop 300 dollar extra kosten lol, maarja ik heb bij tx5 besteld alleen hij stuurt me geen bericht vandaag :P zag hem net wel posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben maar in het diepe gesprongen en heb een 64GB bij Evan gekocht die hij op voorraad heeft. Hopen dat alles goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399108 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:50:
Oh god, ik hoop echt dat die van mij er ook al is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Anoniem: 354477 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:07:
[...]

Oh god, ik hoop echt dat die van mij er ook al is!
Me too :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
UltraSub schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:02:
Is gewoon een duckhead hoor ;)
Je trekt die US stekker er af, en schuift er een EU stekker op. Die duckheads zijn op DX te krijgen. En voor velen is het geen probleem, heb al een iPad, met extra stroomkabel (en dus lader), en nog 3 iPhone adapters. 2 iPhones zijn nog in gebruik, maar de derde niet meer, dus die duckhead kan ik gewoon gebruiken.

Maar ja, is wel handig als je het in de OP zet, ik was het toch alweer ff vergeten.
Zit zo een duckhead al standaard bij die iPad geleverd dan? En waar staat DX dan voor, mocht ik het wel moeten kopen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-04 22:44

Lulukai

God's gift to women

matthijst schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:42:
[...]

Ach ja, dat schijnt allemaal normaal te zijn tegenwoordig...
Benieuwd hoe die knakker wiens account hij misbruikte om zijn duizenden iPads te verzenden erover denkt.
Gedupeerde was Quicksilver

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
pablo11392 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:17:
[...]

Zit zo een duckhead al standaard bij die iPad geleverd dan? En waar staat DX dan voor, mocht ik het wel moeten kopen..?
DX staat voor Dealextreme ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
ruyckske schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:20:
[...]

Gedupeerde was Quicksilver
Evan heeft FedEx account van Quicksilver misbruikt ??
Anoniem: 264313 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:05:
Ik ben maar in het diepe gesprongen en heb een 64GB bij Evan gekocht die hij op voorraad heeft. Hopen dat alles goed gaat!
Met of zonder 3G ?

[ Voor 38% gewijzigd door Benny op 14-03-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jackson6 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:36:
[...]

Ja maar komop 300 dollar extra kosten lol, maarja ik heb bij tx5 besteld alleen hij stuurt me geen bericht vandaag :P zag hem net wel posten hier.
Um, 568 - 499 = 69 euro. Zoveel is hij duurder dan in NL straks bij release. Give or take a few ivm koers. Al eens gekeken wat shipping kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 14 maart 2011 @ 20:13:
[...]

Um, 568 - 499 = 69 euro. Zoveel is hij duurder dan in NL straks bij release. Give or take a few ivm koers. Al eens gekeken wat shipping kost?
Nou het maakt niet zoveel uit mijn ipad is besteld bij tx5 :) net als jij :*)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid