Zonder - Heb in mijn oude IPad nooit 3G nodig gehad - daar heb ik immers een IPhone voor
Ah oke duidelijk. Enig idee of hij ook 3G 64GB op voorraad heeft ?
En stuurt hij vandaag al op ?
En stuurt hij vandaag al op ?
Verwijderd
Nee geen idee wat ie heeft - hij zou wel later vandaag opsturen. Man reageert trouwens erg snel - ook na de poen binnen is!
Oke, raar dat hij op mij niet meer reageert.
En op mij.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit gaat nu om die Evan? Niet tx-5 toch?Donstil schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:11:
En op mij.
Reageert ie op veel mensen al niet meer dan? Misschien druk alle stores af aan het gaan?
Laten we hopen dat het allemaal goed gaat met de bestellingen
Laten we hopen dat het allemaal goed gaat met de bestellingen
Jongens, ervaringen uitwisselen is prima. Slowchatten is niet ok. Als je vragen hebt voor een eventuele tussenpersoon of verkoper, dan kun je die aan die persoon stellen en niet op GoT.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Mijne is onderweg en zou woensdag hier moeten zijn volgens de track and trace gegevens :-)
Verwijderd
Hopen dat die van mij vandaag of morgen binnenkomt bij de BB zodat ik hem donderdag-vrijdag heb.
Wat gebeurd er als je een iPad 2 in Amerika koopt en terug gaat naar Europa en het niet aan geeft bij de douane en ze komen er wel achter?
Op douane.nl is het onduidelijk wat dan de kosten + boete hoogte ongeveer zouden zijn, heeft iemand hier ervaring daarmee?
Zo kom ik in mei vanuit Miami aan in Madrid en vanuit daar door naar Amsterdam.
Op douane.nl is het onduidelijk wat dan de kosten + boete hoogte ongeveer zouden zijn, heeft iemand hier ervaring daarmee?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Welke wil je halen dan?MrBlueEyes schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:05:
Wat gebeurd er als je een iPad 2 in Amerika koopt en terug gaat naar Europa en het niet aan geeft bij de douane en ze komen er wel achter?
Ik kan alleen dit vinden 'Als blijkt dat u goederen meeneemt waarover u belasting moet betalen, moet u die direct contant betalen.'
Hoe hoog eventuele boete zou zijn, zou ik ook niet weten..
[ Voor 4% gewijzigd door timwijn op 15-03-2011 11:18 ]
Nou ja, je kan gewoon direct de BTW betalen en doen of je dom bent, maar joh om welke iPad gaat het? Als de BTW niet zo veel is, gewoon dokken (alles boven de 16gb wifi)MrBlueEyes schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:05:
Dat is inderdaad ook het enige wat ik kon vinden. Maar ik zag wel staan dat die 19% het speciale reizigersbedrag is en dit niet geld als je het niet direct zelf aangeeft bij de douane.timwijn schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:15:
[...]
Welke wil je halen dan?
Ik kan alleen dit vinden 'Als blijkt dat u goederen meeneemt waarover u belasting moet betalen, moet u die direct contant betalen.'
Hoe hoog eventuele boete zou zijn, zou ik ook niet weten..
@sebastius
Bij de duurste versie levert het bijna 200 euro op als je geen belasting betaald. Als je het wel betaal dan is het niet echt een groot verschil meer.
Als ik ga voor 32GB wifi van 599 dollar. Dan komt dit met 19% belasting uit op €542,- als btw alleen over 599 gaat en anders als het ook over Miami belasting heen gaat dan €548 euro.
Dat scheelt bijna niets met 599 euro natuurlijk.
Ik snap natuurlijk wel dat geen belasting verkeerd is, maarja het blijft natuurlijk wel erg aantrekkelijk in een situatie als dit.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
En Rivanov, heb je je iPad al? Meende dat hij trackentrace van weekend kreegvan TX5, dat die vandaag zou komen.
Hij gaat hem zometeen afhalen bij FedEx
We zullen snel genoeg van hem horen. Ben benieuwd.
Die van mij is nu onderweg naar Parijs
Die van mij is nu onderweg naar Parijs
edit foutje
[ Voor 117% gewijzigd door NotSoSteady op 15-03-2011 17:04 ]
Hierbij mijn ervaring met tx5, helaas is het anders gelopen dan ik verwacht had (heb al aantal dagen geen reactie meer gehad van hem).
Zoals velen weten zou de prijs (619 euro in mijn geval) all-in zijn (btw voor zijn rekening). Maar blijkbaar was het in mijn geval dus niet zo.
Mijn bestelde iPad 2 WiFi+3G 16GB zwart, zou vandaag afgeleverd (netals Rivanov) worden, maar toen de pakket in Parijs was kreeg ik een telefoontje van FedEx met de vraag om betalingsbewijs te mailen voor inklaring. De waarde op pakket was $499 (omschrijving dat er een iPad in zat).
Dit heb ik vandaag uiteindelijk gedaan (kreeg namelijk nog steeds geen contact met tx5). Toen bedroeg de "schade" dus een mooie 130 euro, had ook nagevraagd of het "taxes paid by sender" vakje was aangekruist, maar dat was dus niet zo.
BTW kosten zijn het probleem niet voor mij. Maar het feit dat ik misschien bedrogen ben of hij heeft simpelweg het vakje verkeerd aangekruist. Helaas krijg ik geen contact meer met hem via dm's om het eventueel op te lossen.
Zoals velen weten zou de prijs (619 euro in mijn geval) all-in zijn (btw voor zijn rekening). Maar blijkbaar was het in mijn geval dus niet zo.
Mijn bestelde iPad 2 WiFi+3G 16GB zwart, zou vandaag afgeleverd (netals Rivanov) worden, maar toen de pakket in Parijs was kreeg ik een telefoontje van FedEx met de vraag om betalingsbewijs te mailen voor inklaring. De waarde op pakket was $499 (omschrijving dat er een iPad in zat).
Dit heb ik vandaag uiteindelijk gedaan (kreeg namelijk nog steeds geen contact met tx5). Toen bedroeg de "schade" dus een mooie 130 euro, had ook nagevraagd of het "taxes paid by sender" vakje was aangekruist, maar dat was dus niet zo.
BTW kosten zijn het probleem niet voor mij. Maar het feit dat ik misschien bedrogen ben of hij heeft simpelweg het vakje verkeerd aangekruist. Helaas krijg ik geen contact meer met hem via dm's om het eventueel op te lossen.
Het is in texas 8 uur vroeger dus hij zal ws niet reageren ik heb gisteren nog contact met hem gehad.dentify schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:24:
Hierbij mijn ervaring met tx5, helaas is het anders gelopen dan ik verwacht had (heb al aantal dagen geen reactie meer gehad van hem).
Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat de BTW voor zijn rekening was, alleen dat hij een maniertje had om het zo te sturen dat er 24 van de 25 keer geen BTW betaald hoeft te worden..dentify schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:24:
Hij zei tegen mij ook dat hij het naar jou gewoon had verzonden zoals hij het altijd heeft gedaan en dat ging altijd goed. Hij begrijpt niet waarom het bij jou niet goed ging en vroeg zich af of dat misschien kwam omdat je de laatste periode veel hebt laten bezorgen met FedEx..
Ik weet niet hoe die van mij is verzonden, misschien krijg ik ook wel een belletje als hij in Parijs is.
edit: is de aflevering van jouw iPad nu ook vertraagd dan ?
Ja, het komt waarschijnlijk morgen. Vandaag ging het niet meer.bbouws schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:31:
[...]
Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat de BTW voor zijn rekening was, alleen dat hij een maniertje had om het zo te sturen dat er 24 van de 25 keer geen BTW betaald hoeft te worden..
Hij zei tegen mij ook dat hij het naar jou gewoon had verzonden zoals hij het altijd heeft gedaan en dat ging altijd goed. Hij begrijpt niet waarom het bij jou niet goed ging en vroeg zich af of dat misschien kwam omdat je de laatste periode veel hebt laten bezorgen met FedEx..
Ik weet niet hoe die van mij is verzonden, misschien krijg ik ook wel een belletje als hij in Parijs is.
edit: is de aflevering van jouw iPad nu ook vertraagd dan ?
Misschien had ik het verkeerd begrepen vanwege de "all-in en geen bijkomende kosten achteraf + een hele kleine kans voor een btw heffing". Maar ik laat het hierbij (wist de risico namelijk, maar niet dat het zo hoog ging oplopen) en geniet (hopelijk) morgen van de iPad 2
Verwijderd
Zoals ik al in een PM naar je gestuurd heb is dit mijn fout geweest (het vakje is overigens niet door mij aangekruist maar later bij Fedex aangezien die het meeste voor mij doen nu ze me daar wel kennen). Zoals ook al gezegd wil ik een deel (misschien alles) van die kosten terugbetalen.dentify schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 17:24:
Ik hoor graag van Rivanov hoe het bij hem tot nu toe is gegaan?
TX5 , kan je aub even reageren op mijn DM of mail ?
Verwijderd
sorry, helemaal niet gezien!bbouws schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:33:
TX5 , kan je aub even reageren op mijn DM of mail ?
Heb 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Nice! Nu is wachten toch wel heeel lastig aan het worden voor me. Ben ook wel benieuwd hoe het eruit ziet met smartcover.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 19:07 ]
SmartCover heb ik nog niet binnen. Die was niet op voorraad dus die stuurt TX5 donderdag op..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En de eerste op GoT?
Ok mooi man, de mijne word waarschijnlijk morgen verstuurd dan heb ik hem zaterdag binnen toch?Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:08:
SmartCover heb ik nog niet binnen. Die was niet op voorraad dus die stuurt TX5 donderdag op..
Morgen versturen = vrijdag binnen. Op zaterdag bezorgd FedEx niet.
Gefeliciteerd, Rivanov!
Heb jij nog een naheffing gekregen, als ik vragen mag?
(Ik heb namelijk ook een bestelling lopen bij tx-5 namelijk)
Lol binnen 2 dagen? Vet!Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:22:
Morgen versturen = vrijdag binnen. Op zaterdag bezorgd FedEx niet.
Fedex is ook niet meer achterlijk dat is een beetje het probleem, waarschijnlijk zijn ze vorig jaar ook al getipt met Evan en weten hun waarschijnlijk ook wel dat er aardig wat van die iPad's hier binnen komen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:21:
[...]
Zoals ik al in een PM naar je gestuurd heb is dit mijn fout geweest (het vakje is overigens niet door mij aangekruist maar later bij Fedex aangezien die het meeste voor mij doen nu ze me daar wel kennen). Zoals ook al gezegd wil ik een deel (misschien alles) van die kosten terugbetalen.
Ik hoor graag van Rivanov hoe het bij hem tot nu toe is gegaan?
Nee helemaal niets. Kan nog komen. Maar Dentify is wel 'gepakt'.Mikey5times schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:23:
Gefeliciteerd, Rivanov!
Die is door FedEx gebeld en zijn iPad is nog een dag blijven liggen bij de douane. Die van mij ging overal moeiteloos doorheen.
Dan zou het wel heel grappig zijn als mij ipad vrijdag aankomt als die morgen opgestuurd word, dacht dat het 3 dagen service was.Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:27:
[...]
Nee helemaal niets. Kan nog komen. Maar Dentify is wel 'gepakt'.
Die is door FedEx gebeld en zijn iPad is nog een dag blijven liggen bij de douane. Die van mij ging overal moeiteloos doorheen.
Oké bedankt voor de info, het blijft nog even spannend voor mij en de anderen dus.Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:27:
Veel plezier met je iPad, en we wachten allemaal op je review natuurlijk!
Geniet ervan Rivanov!
Heb ook een bestelling geplaatst bij tx5
Hoop dat hij vandaag of morgen nog eentje kan bemachtigen voor me
dan kan ik hem nog voor het weekend hebben
Heb ook een bestelling geplaatst bij tx5
Hoop dat hij vandaag of morgen nog eentje kan bemachtigen voor me
dan kan ik hem nog voor het weekend hebben
Onze pakketten waren tegelijk gescanned waren tot aan Parijs. Werd al gebeld voordat het naar NL vertrok. Jouw pakket viel ze denk ik niet eens op, terwijl het van de dezelfde afzender wasRivanov schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:27:
[...]
tx5 heeft inmiddels contact opgenomen, bedankt
Neem ff contact op via dm joh, het is hier geen vraag en aanbodococ schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:40:
Hoi tx5, wat kost een ipad2 64 GB 3G ?

Edit: en bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door timwijn op 15-03-2011 19:46 ]
Wordt het dan niet een hele dure smartcover. Of wordt hij niet via Fed-Ex opgestuurd, maar met het goedkopere USPS?Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:08:
Verwijderd
Zeer waarschijnlijk komen de reserveringen die tx5 heeft staan bij de BB morgen. Nog maar eventjes wachten dus!
Ja dat zij hij tegen mij in een bericht ik hoop hetVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:16:
Zeer waarschijnlijk komen de reserveringen die tx5 heeft staan bij de BB morgen. Nog maar eventjes wachten dus!
Verwijderd
Er schijnt wel iets te zijn dat fedex op zaterdag levert er is namelijk een vakje op de verzendbon dat zegt saturday delivery (weet alleen niet of dat ook extra kost?)
rivanov zegt dat ze dan gewoon op vrijdag leveren, kun je mn dm even beantwoorden?Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:23:
Er schijnt wel iets te zijn dat fedex op zaterdag levert er is namelijk een vakje op de verzendbon dat zegt saturday delivery (weet alleen niet of dat ook extra kost?)
Leveren op zaterdag is mogelijk, kost wel iets meer..
Kan je dit neit gewoon even in een DM sturen? Nee nog niet. Gaat zo gebeuren.Unknownuser1 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:28:
zo ook mijn DM. @Jackson6: heb jij al geld naar TX5 overgemaakt?
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 12:06 ]
Verwijderd
Mijn IPad heeft inmiddels Parijs verlaten (volgens de Fedex site) - Ben je dan van de douane af of moet ie in NL nog een keer door de douane? ETA is morgen om 12:00Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:27:
[...]
De AT&T versie wel ja.sanderheijnennl schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:41:
is de 3G versie uit de states compatible met Vodafone?
Ik kan bevestigen dat de iPad 3G van AT&T perfect werkt met Vodafone.
@Iwan M: In Nederland zit ook nog een inklaring. Daar is die van mij helemaal niet geweest, maar die van Dentify wel. Je moet even letten op de volgende statusmeldingen:

Als je gewoon Vrijgave Internationale Zending hebt dan zit je goed.. dan is hij onderweg met een chauffeur.
@Iwan M: In Nederland zit ook nog een inklaring. Daar is die van mij helemaal niet geweest, maar die van Dentify wel. Je moet even letten op de volgende statusmeldingen:
Als je gewoon Vrijgave Internationale Zending hebt dan zit je goed.. dan is hij onderweg met een chauffeur.
En de bezitters van de iPad2 hebben geen last van een ander voltage met opladen of iets dergelijks, omdat het uit Amerika komt?
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
iPad is iPad.
Zit alleen een oplader bij met een Amerikaans opzetstuk. Maar daar kun je gewoon een Nederlands model opzetten.
Zit alleen een oplader bij met een Amerikaans opzetstuk. Maar daar kun je gewoon een Nederlands model opzetten.
Die van mij heeft om 2200 ook Parijs verlaten, hopen op geen vertragingen morgen bij eventuele inklaring nog.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:40:
[...]
Mijn IPad heeft inmiddels Parijs verlaten (volgens de Fedex site) - Ben je dan van de douane af of moet ie in NL nog een keer door de douane? ETA is morgen om 12:00
Mijn ETA is morgen 18:00
Mocht hij morgen vertraging oplopen zie je dat snel genoeg. Hij komt namelijk rond 7:00/8:00 aan in Nederland.
Mocht hij dan ergens bij de inklaring vast worden gehouden zie je dat direct op de T&T.
Mocht hij dan ergens bij de inklaring vast worden gehouden zie je dat direct op de T&T.
Ik heb gisteren aan het begin van de avond aan TX5 betaald. Hoop dat de Ipad2 vandaag de deur uit kan.
Even voor iedereen die zich nog afvraagt wie welke prijzen hanteert, nogmaals een keertje mijn spreadsheetje
Spreadsheet over de kosten van de iPad 2
Als er mensen zijn met toevoegingen, aanpassingen, enzo, dm dan maar even...
Same hereUnknownuser1 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:35:
Ik heb gisteren aan het begin van de avond aan TX5 betaald. Hoop dat de Ipad2 vandaag de deur uit kan.
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 28-02-2019 12:06 ]
Die sheet klopt niet ik betaalde 510 voor mn 16gb wifi bij tx5.Eppo © schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:41:
Even voor iedereen die zich nog afvraagt wie welke prijzen hanteert, nogmaals een keertje mijn spreadsheetje
Verwijderd
Die status heeft ie nu bereikt :-)[b][message=35691895,noline]

Inklaring heeft 40 minuten geduurd en is daarna vrijgegeven
Wat die 'hoeft nog niet te worden bezorgt' inhoudt snap ik niet helemaal, maarja als hij er maar vóór 6 uur is vandaag..
Zo 2 dagen dat is wel netjes hoor, als mijne vandaag de deur uitgaat heb ik hem dus vrijdagBenny schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:17:
[afbeelding]
Inklaring heeft 40 minuten geduurd en is daarna vrijgegeven
Wat die 'hoeft nog niet te worden bezorgt' inhoudt snap ik niet helemaal, maarja als hij er maar vóór 6 uur is vandaag..
Zou Tx5 even een dm-tje sturen voor de nieuwe prijzen.Jackson6 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:47:
[...]
Die sheet klopt niet ik betaalde 510 voor mn 16gb wifi bij tx5.
Het is daar nu alleen 2 uur snachts geloof ikEppo © schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:26:
[...]
Zou Tx5 even een dm-tje sturen voor de nieuwe prijzen.
Daarom DM ik hem ook en bel ik hem niet. Zodra hij het leest dan zou hij hem wel beantwoorden en dan pas ik het aan. Het lijkt me niet dat het een kwestie van leven en dood is dat de sheet nu moet worden aangepast?Jackson6 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:32:
[...]
Het is daar nu alleen 2 uur snachts geloof ik
Jullie kunnen trouwens nog gewoon een aanslag krijgen van Fedex, dat had ik tenminste wel dat de bon er nog later achteraan kwam.
[ Voor 77% gewijzigd door NotSoSteady op 16-03-2011 11:32 ]
Daar heb ik afspraken over gemaakt met tx5NotSoSteady schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:31:
Jullie kunnen trouwens nog gewoon een aanslag krijgen van Fedex, dat had ik tenminste wel dat de bon er nog later achteraan kwam.
Ja nou kans hoeft niet zo heel groot te zijn, maar ik kreeg toen een paar dagen later wel een factuur binnen.Jackson6 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:35:
[...]
Daar heb ik afspraken over gemaakt met tx5
Verwijderd
Mijne is binnen! Maandagavond besteld bij Evan en voor de lunch in mijn hand incl een grijze smart cover! Ben helaas op werk dus weinig tijd
Nice pics!!!1!Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:41:
Mijne is binnen! Maandagavond besteld bij Evan en voor de lunch in mijn hand incl een grijze smart cover! Ben helaas op werk dus weinig tijd
Mooi mooi.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:41:
Had Evan idd "het" btw vakje aangekruisd?
(taxes bij shipper oid)
Voor mij is er een Witte 64gb 3G + zwart leren SmartCover onderweg via Evan.
Volgens Fedex morgen binnen dus vandaar dat ik het ff vraag.
Verwijderd
Ja, alle vinkjes stonden goed :-) zit alleen geen aankoopbon bij, heb je die nodig voor garantie?
Foto's doe ik vanmiddag ff (thuis)!
Inmiddels Foto's in het Ervaringen topic geplant.
Foto's doe ik vanmiddag ff (thuis)!
Inmiddels Foto's in het Ervaringen topic geplant.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 18:32 . Reden: update ]
Nee hoor is niet nodig. Alles kan op serienummer bij Apple.
Welke waarde stond er op het pakket trouwens?
$100,- mp3 player ? Net zoals afgelopen release.
Welke waarde stond er op het pakket trouwens?
$100,- mp3 player ? Net zoals afgelopen release.
[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 16-03-2011 13:20 ]
Had je ook de 16GB dan?Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:25:
Een laptop van $499,- :-)
Ooh mooi voor de eventuele BTW aanslag.
Inmiddels ontvangen, maar wat blijkt: ik heb de wifi-only versie ontvangen, terwijl ik een 3G versie heb besteld
16GB zwartVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:12:
@Dentify hoeveel GB? en welke kleur?
dentify moet je em kwijt?
490 ?
490 ?
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
490? Dat is minder dan een nieuwe zeg.
Kan makkelijk voor 600,- op Marktplaats
tjah tweakers onder elkaar misschien eerlijk? 
maar ik zou em wel begrijpen als ie em voor meer verkocht
ken et altijd proberen
maar ik zou em wel begrijpen als ie em voor meer verkocht
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Nee, ik verkoop uhm niet, dan lopen de kosten nog meer op...Donstil schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:17:
490? Dat is minder dan een nieuwe zeg.
Edit: ik neem genoegen met de wifi-only, vind het wel goed geweest zo.
Nu maar genieten
[ Voor 16% gewijzigd door dentify op 16-03-2011 18:21 ]
Lekker dat alles is uitverkocht in Amerika... Gaat mn pa morgen naar New York en dan zijn alle iPad2 uitverkocht. Ik ga heel hard duimen maar ik vrees het ergste. God, wat baal ik zeg!
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Blijft een geweldig ding verder uiteraard ook zonder 3Gdentify schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:18:
[...]
Nee, ik verkoop uhm niet, dan lopen de kosten nog meer op...
Edit: ik neem genoegen met de wifi-only, vind het wel goed geweest zo.
Nu maar genieten.
Ellende wil ik net een 32GB hebben krijg ik het volgende van Evan terug 

Hi,
I was only able to pick up the 64gb WIfi Black and White today?
If you would like a Wifi 64gb let me know.
My Price includes Free 3 day Fedex Shipping and all Taxes are paid and billed to me.
Let me know?
The 64gb Wifi is $1000.00
Talk to you soon
Evan
Kreeg ik net ook, ik wil een 16GB wifi maar daar vraagt hij 800 dollar voor en ik wil er maximaal 700 dollar voor geven.DannyBevers schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:18:
Ellende wil ik net een 32GB hebben krijg ik het volgende van Evan terug![]()
[...]
Verwijderd
Hoe zit het met de voorraad in Amerika? Worden er dagelijks nieuwe voorraden geleverd?
Mijn ouders gaan volgende week naar Florida, en hoop echt dat zij er één voor mij kunnen meenemen.
Mijn ouders gaan volgende week naar Florida, en hoop echt dat zij er één voor mij kunnen meenemen.
Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid
Let op of je post niet beter past in:
[iPad] Levertijden
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid