Dit inderdaad. Het concept is origineel, maar hoe laat je iemand dit uren, dagen en zelfs weken achter elkaar spelen, vraag ik me ook af.ASNNetworks schreef op maandag 03 november 2014 @ 03:15:
[...]
Denk je dat de game echter lang genoeg interessant blijft? Ik heb de alpha nog niet gespeeld (zal morgen even checken) maar heb wel al genoeg video's en info gezien/gelezen de afgelopen maanden. Hoewel het concept mij erg tof lijkt, vraag ik mij heel erg af hoe lang dit leuk blijft. Kan me voorstellen dat je na 3-4 potjes er genoeg van hebt en na een paar dagen/weken de game niet eens meer speelt. Evolve lijkt me qua concept meer een gamemode binnen een game, niet echt een losstaande game.
Morgen maar eens testen.
Ik zit er met smart op te wachten, krijg 'm straks binnen! Meteen dubbel XP vandaagikbenheelmoe schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:34:
Wat gaat het veel over unity zegOm eerlijk te zijn wacht ik ook tot hij rond de 30 is tweedehands. Niemand met smart te wachten op CoD advanced warefare. Die lijkt me eigenlijk supervet. Dus van het weekend toch maar besteld... Ben benieuwd! Altijd genoten van een aantal delen van deze serie (MW, black ops)
Ook ontzettend benieuwd naar de single player!
[ Voor 5% gewijzigd door 0xrubennft op 03-11-2014 09:24 ]
Verwijderd
PlayStation Europe :
We're aware of some issues post PS4 2.00 update, including some freezes and boot errors. We're working to resolve these as soon as possible.
------------------------------------------------------------
Ik heb sinds de 2.0 update 1 echte freeze gehad en 1 keer dat ie blijft hangen in de rust stand.
Hopen op een fix doormiddel van 2.01 en dat zo snel mogelijk als dat kan.
We're aware of some issues post PS4 2.00 update, including some freezes and boot errors. We're working to resolve these as soon as possible.
Ik heb sinds de 2.0 update 1 echte freeze gehad en 1 keer dat ie blijft hangen in de rust stand.
Sinds vorige week bezig met the last of us, maar heb denk ik drie keer een error gehad tijdens de 10 uur die ik er aan heb besteed. Dan sluit die het spel gewoon uit het niets af, zou het hier mee te maken hebben?Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:10:
PlayStation Europe :
Verwijderd
Ik heb TLoU en de DLC een paar maanden geleden zonder errors uitgespeeld.Matedeor schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:13:
[...]
Sinds vorige week bezig met the last of us, maar heb denk ik drie keer een error gehad tijdens de 10 uur die ik er aan heb besteed. Dan sluit die het spel gewoon uit het niets af, zou het hier mee te maken hebben?
Eén keer sloot die af toen er iets in de missie verkeert leek te gaan. Moest nog één mannetje doodschieten maar die kwam niet meer tevoorschijnVerwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:35:
[...]
Ik heb TLoU en de DLC een paar maanden geleden zonder errors uitgespeeld.
Hoop niet dat het aan mijn playstation ligt ofzo, aangezien die over 3 weken al buiten de garantietermijn is.
Zelfde geld trouwens voor die controller, die pokjes zijn ook helemaal glad, maar nog niet kapot/gescheurd, zou je die dan ook voor garantie kunnen opsturen? Aangezien ook die binnen 3 weken buiten de garantie vallen. Zo maar even bellen denk ik hoe dat zit.
[ Voor 21% gewijzigd door Matedeor op 03-11-2014 11:01 ]
controllerpookjes heb ik zelf gewoon vervangen, kost geen drolMatedeor schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:53:
[...]
Eén keer sloot die af toen er iets in de missie verkeert leek te gaan. Moest nog één mannetje doodschieten maar die kwam niet meer tevoorschijn, andere keer sloot die uit het niets af. Wat mij ook nog opvalt is dat die tijdens TLoU ook best wel kan gaan blazen, niet echt heel storend als je aan het gamen bent (wel hoorbaar tijdens stillere momenten), maar wel duidelijk harder dan mijn ps3 slim. Tijdens FIFA bijvoorbeeld is die veel stiller.
Hoop niet dat het aan mijn playstation ligt ofzo, aangezien die over 3 weken al buiten de garantietermijn is.
Zelfde geld trouwens voor die controller, die pokjes zijn ook helemaal glad, maar nog niet kapot/gescheurd, zou je die dan ook voor garantie kunnen opsturen? Aangezien ook die binnen 3 weken buiten de garantie vallen. Zo maar even bellen denk ik hoe dat zit.
en de PS4 is net een jar in NL, hoe kan de garantie dan verlopen zijn?
(iets met wettelijk 2 jaar garantie op consumentenelektronica waarvan prijstechnisch een degelijke kwailteit van mag worden verwacht?)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Het ligt dus gewoon aan de 2.0 update die bugs en errors heeft zoals PS Europe zelf al aangaf.
Sony gebruikt een garantietermijn van 1 jaar, daarna zullen ze waarschijnlijk ook wel met een oplossing moeten komen, maar ben je er dacht ik niet zeker van dat dit kosteloos is. Volgens mij is dit nog een keer bij het programma 'radar' geweest. Hoop inderdaad dat het aan de update ligt.controllerpookjes heb ik zelf gewoon vervangen, kost geen drol
(iets met wettelijk 2 jaar garantie op consumentenelektronica waarvan prijstechnisch een degelijke kwailteit van mag worden verwacht?)
Edit: lees trouwens dat het waarschijnlijk gewoon 2 jaar is inderdaad volgens de eu wetgeving, vaak heb je alleen wat meer gezeur dan.
[ Voor 56% gewijzigd door Matedeor op 03-11-2014 11:15 ]
Ooit gehoord van mazen in de wet?jimz93 schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:03:
[...]
controllerpookjes heb ik zelf gewoon vervangen, kost geen drol
Als je een goede babbel hebt krijg je het onder garantie. maar meeste consumenten zijn van de ja en amen.
en daar profiteren zij van
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
PreciesDutchzilla schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:14:
[...]
Ooit gehoord van mazen in de wet?
Als je een goede babbel hebt krijg je het onder garantie. maar meeste consumenten zijn van de ja en amen.
en daar profiteren zij van
[ Voor 9% gewijzigd door Matedeor op 03-11-2014 11:23 ]
Weet iemand hoe het zit met het feit dat Europa de themes niet heeft die wel in de US store staan?
PSN: Maichel
Verwijderd
Ik zit ook te wachten op het CoD thema.Maichel schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:23:
Weet iemand hoe het zit met het feit dat Europa de themes niet heeft die wel in de US store staan?
Woensdag met de store update hebben we em.
Nou ik wacht mooi met de nieuwe update totdat ze die fix hebben geregeld met dat freezen. Thats not cool! Vooral als je online tournament aan het doen bent met CoD
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb ook een US account...als ik nou daarmee inlog en de themes download, dan kan ik ze gewoon gebruiken neem ik aan? Maar goed, kan ook gewoon even wachten natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:29:
[...]
Ik zit ook te wachten op het CoD thema.
Woensdag met de store update hebben we em.
Weet iemand of in de nieuwe CoD de mode Demolition weer aanwezig is. ik kan er niets over vinden en vond dit de enige leuke modus in Cod
PSN ID Binloading_nl
Freezen? Ik begreep dat dat niet tijdens gamen is toch? Heb al wel 3 keer gehad dat ie na slaapstand er niet meer uitkomt, en dus de power-knop 10 seconden moet inhouden. Is freezen ook tijdens gamen? Dat is wel lame zeg...Xtr3me4me schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:41:
Nou ik wacht mooi met de nieuwe update totdat ze die fix hebben geregeld met dat freezen. Thats not cool! Vooral als je online tournament aan het doen bent met CoD
Zijn die knoppen van de ps4 trouwens touch sensitive? Valt mij op dat ik de power knop niet kan indrukken, zoals dat wel gaat met de eject knop.
psn: lupusergo
[Multi] Call of Duty: Advanced Warfaresteefje schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:47:
Weet iemand of in de nieuwe CoD de mode Demolition weer aanwezig is. ik kan er niets over vinden en vond dit de enige leuke modus in Cod
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Een vriend van mij had dat na de 2.0 update in CoD. Gebeurde tot nu toe 4 x in een tournament, terwijl dit voor de 2.0 nooit gebeurde.Maichel schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:48:
[...]
Freezen? Ik begreep dat dat niet tijdens gamen is toch? Heb al wel 3 keer gehad dat ie na slaapstand er niet meer uitkomt, en dus de power-knop 10 seconden moet inhouden. Is freezen ook tijdens gamen? Dat is wel lame zeg...
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Even een cross-post, weet niet of dat mag...maar ik lees zojuist hier dat je je geld kan (gaan) terug eisen voor de digitale versie van Driveclub.
Ik weet niet of het ook voor Europa geldt want de bron is alleen US als ik het goed heb. Heb een tweetje gestuurd naar PlaystationNL om te vragen wat nu het verhaal is....
We gaan het zien
Ik weet niet of het ook voor Europa geldt want de bron is alleen US als ik het goed heb. Heb een tweetje gestuurd naar PlaystationNL om te vragen wat nu het verhaal is....
We gaan het zien
Huh? Is jouw eject knop klikbaar? Als hij wat speling heeft, dan heeft dat in ieder geval geen functie. Ze zijn allebei touch sensitive, en niet zo'n beetje ook. De eject knop is zelfs zo gevoelig, dat het bij veel mensen voor problemen zorgt, en hij de disc er uit zichzelf spontaan uitgooit. Waarschijnlijk door statische elektriciteit.C4D schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:49:
Zijn die knoppen van de ps4 trouwens touch sensitive? Valt mij op dat ik de power knop niet kan indrukken, zoals dat wel gaat met de eject knop.
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Dan zal het speling zijn. mysterie opgelost, thnx
[ Voor 6% gewijzigd door C4D op 03-11-2014 15:13 ]
psn: lupusergo
Met kerst wil ik ook een PS4 of Xbox One halen maar ik twijfel nog heel erg. (geen discussie of vergelijkingen, is wat ik ervaar alleen)
Maar ligt het nu aan mij of heeft Xbox One meer game aanbod, en gezien wat ze allemaal in de toekomst gaan uitbrengen vergeleken met PS4. Of zie ik dit verkeerd?
Ik neig toch meer richting PS4 maar wil liever toch console waar er meer game aanbod is.
Wie o wie kan mij hiermee helpen
?
Ervaren jullie dit ook of zie ik het helemaal verkeerd?
Maar ligt het nu aan mij of heeft Xbox One meer game aanbod, en gezien wat ze allemaal in de toekomst gaan uitbrengen vergeleken met PS4. Of zie ik dit verkeerd?
Ik neig toch meer richting PS4 maar wil liever toch console waar er meer game aanbod is.
Wie o wie kan mij hiermee helpen
[ Voor 3% gewijzigd door Colors op 03-11-2014 16:21 ]
vaak is het 1 jaar van sony en 1 jaar van de winkel ( hoe dat bij webshops zit weet ik niet )Matedeor schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:09:
[...]
Sony gebruikt een garantietermijn van 1 jaar, daarna zullen ze waarschijnlijk ook wel met een oplossing moeten komen, maar ben je er dacht ik niet zeker van dat dit kosteloos is. Volgens mij is dit nog een keer bij het programma 'radar' geweest. Hoop inderdaad dat het aan de update ligt.
Edit: lees trouwens dat het waarschijnlijk gewoon 2 jaar is inderdaad volgens de eu wetgeving, vaak heb je alleen wat meer gezeur dan.
Als ik de volgende URL's mag geloven is het toch de PS4 die wint:Colors schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:21:
Met kerst wil ik ook een PS4 of Xbox One halen maar ik twijfel nog heel erg. (geen discussie of vergelijkingen, is wat ik ervaar alleen)
Wie o wie kan mij hiermee helpen?
Wikipedia: List of PlayStation 4 games
Wikipedia: List of Xbox One games
Echter zijn het de exclusieve games die belangrijk zijn. Bijna alle multi-platform games zullen op beiden uit komen. De welke exclusieve games trekken je, ga voor die console...
En misschien wel goed om te weten waar je vrienden op spelen indien van toepassing. Imajoh schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:47:
[...]
Als ik de volgende URL's mag geloven is het toch de PS4 die wint:
Wikipedia: List of PlayStation 4 games
Wikipedia: List of Xbox One games
Echter zijn het de exclusieve games die belangrijk zijn. Bijna alle multi-platform games zullen op beiden uit komen. De welke exclusieve games trekken je, ga voor die console...
PSN ID Binloading_nl
Ten eerste: 90% van de games die naar de ene console komt, komt ook naar de andere. Wat je overhoudt zijn de exclusives, en op dat gebied ontlopen de beide consoles elkaar niet veel. Het gaat er maar net om of je meer fan bent van Halo / Gears of War / Forza / Titanfall, of van Infamous / Uncharted / Bloodborne / Killzone, om maar een aantal voorbeelden te noemen. Het ene jaar zullen er iets meer exclusives zijn op de Xbox One, het andere op de PS4. Wat er precies allemaal aankomt, weet nog niemand. Qua grootte van het spelaanbod zal er volgens mij geen duidelijke winnaar komen, en dit zou ook niet veel zeggen (kwaliteit is veel belangrijker dan kwantiteit). Wellicht dat Sony het wel zal winnen qua aantal indie-games, omdat ze daar wat meer nadruk op hebben dan Microsoft.Colors schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:21:
Ik zou adviseren om je keuze te baseren op a) de exclusieve games en je smaak daarin en b) de console die je vrienden kiezen, zodat je samen kunt gamen. De technische voorsprong die de PS4 heeft kan ook een factor zijn, maar voor velen is dat verschil niet zo groot dat het doorslaggevend is. De stabiliteit van het online netwerk is bij de Xbox een voordeel tot nu toe (beide hebben downtime en problemen af en toe, maar PSN vaker dan Xbox Live).
Denk dat je het verkeerd ziet. De xbox one heeft de laatste twee maanden een opleving qua exclusive games zoals Sunset Overdrive, Forza Horizon en straks de Master chief collectie dat feitelijk 4 games in één is.Colors schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:21:
Voorts komen op beide systemen de multiplatform games uit (op PS4 structureel de betere versies) en heeft Sony natuurlijk ook een berg (aankomende) exclusieve spellen en meer indy ondersteuning dan de xbox one.
Met beide doe je geen slechte koop maar de ps4 lijkt flink af te stevenen op heftige marktdominatie (het is nu wereldwijd 3 tegen 1 als verhouding) wat betekend dat vrijwel alle ontwikkelaars hun spellen op de ps4 zullen willen hebben en de ps4 ook steeds (ontwikkel)platform nummer 1 zal blijven.
Dit zijn de feiten. je moet zelf kiezen welke titels je leuk vind. Heb je vorige gen genoten van je xbox exclusives dan moet je vooral een xbox one kopen. Had je vorige gen een xbox voor de multiplatform games zoals COD, FIFA en AC dan zou ik nu een PS4 kopen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Bedankt allemaal in mijn vriendenkring heeft 80% wel een PS4
Ik heb altijd een Playstation gehad 1,2 en 3 en ik heb ook een Xbox 360 gehad voor Halo en nog wat spellen maar verder kocht ik altijd spellen voor de Playstation
Halo en Forza vind ik zeker twee leuke spellen.
Maar Driveclub en killzone vind ik ook weer leuk.
Thanks allemaal voor jullie snelle antwoorden.
Ik weet nu zeker dat ik een PS4 ga kopen
is toch weer stuk krachtiger en mooier elke spel op PS4 (wat ik van mijn vrienden heb gehoord en die dat vergelijkt hebben met de X1)
Thanks allemaal
Ik heb altijd een Playstation gehad 1,2 en 3 en ik heb ook een Xbox 360 gehad voor Halo en nog wat spellen maar verder kocht ik altijd spellen voor de Playstation
Halo en Forza vind ik zeker twee leuke spellen.
Maar Driveclub en killzone vind ik ook weer leuk.
Thanks allemaal voor jullie snelle antwoorden.
Ik weet nu zeker dat ik een PS4 ga kopen
Thanks allemaal
De reparatie van mijn PlayStation 4 heeft even geduurd (sinds halverwege september), maar Sony PlayStation heeft mij vandaag eindelijk een nieuwe PlayStation 4 toegestuurd; dat vind ik dan wel weer tof.Yonix schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:48:
Ik wil hier nu toch wel eens mijn ongenoegen uiten over PlayStation, want ik word er een beetje moe van.
Halverwege september heb ik mijn PlayStation 4 ter reparatie opgestuurd naar PlayStation. Twee weken later had ik mijn PlayStation weer in mijn bezit. Prima, zou je zeggen, tot ik constateerde dat er twee krassen op het pianolak-gedeelte van de console zaten. Ik diep teleurgesteld de klantenservice bellen waar ik vervolgens een uur in de wacht heb gestaan.
Enfin, niet eens excuses van hun kant, maar meer zoiets van: 'stuur hem maar terug dan.' Zo gezegd, zo gedaan en dat is nu al zo een twee weken geleden. Ik heb alweer contact gehad met PlayStation, maar die kunnen mij niets nuttigs vertellen. En dan komt daar nog eens bij dat je standaard 15 minuten in de wacht staat en dat vind ik ronduit bachelijk voor een bedrijf als Sony PlayStation.
Ik zit er nu gewoon aan te denken om mijn console direct te verkopen als ik hem weer heb, want ik ben hier toch wel he-le-maal klaar mee.
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik moest het even kwijt.

Dan kan ik vanavond ook eens gaan beginnen aan DriveClub.
Verwijderd
Ik heb klanten (geen sony, sorry) die bij een langdurige reparatie hun klant direct een nieuw exemplaar geven en zelf het gerepareerde object als refurbished doorverkopen. Petje af voor die gasten, kan sony wat van leren.
AtlAntA schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:14:
https://twitter.com/IGN/status/529317148905451520
Eindelijk nieuwe gta 5 beelden en info.
[ Voor 22% gewijzigd door joey82 op 03-11-2014 19:26 ]
Beta keys voor The Crew worden uitgedeeld door een Franse website, maar spreekt voor zich:
http://www.jeuxvideo.fr/j...per-beta-actu-736609.html
Naaaaais! Net mn code mogen ontvangen en direct ingevuld. Nu nog wachten op de beta release.pelt schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:39:
Beta keys voor The Crew worden uitgedeeld door een Franse website, maar spreekt voor zich:
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dat rechthoeken-thema, werkt dat wel bij jullie? Ik krijg namelijk alleen maarde standaard "waves"
[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 03-11-2014 20:18 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Hier heb ik hem vandaan:pelt schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:39:
http://www.xgn.nl/rubriek...odes-voor-ps4-en-xbox-one
Hey allemaal,
Ik heb een steelseries siberia v2 gekocht. Wist niet dat die n aparte mic en audio uitgang had. Ik dus splitter gekocht, maar de audio werkt wel, de mic niet?
ik heb een simpele splitter gekocht bij allekabels.nl:
http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html
Maar er komt geen geluid van mijn microfoon richting mn fireteam
Wie kan me daarbij helpen?
Ik heb een steelseries siberia v2 gekocht. Wist niet dat die n aparte mic en audio uitgang had. Ik dus splitter gekocht, maar de audio werkt wel, de mic niet?
Verwijderd
Audio -> ps4, mic -> controller?th4k1ck3r schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:28:
Hey allemaal,
Kijk eens voor een turtle beach stealth 500p.
Heb ik sinds 2 weken, €130 en 7.1 geluid!
Zoals een aantal post hierboven aangegeven zal de massa elkaar niet ontlopen qua beide platforms, het gaat echter om de exclusive's en wat voor smaak jij hebt.Colors schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:21:
let op Link opent You Tube filmpjes van desbetreffende spel
maar aparte games zoals Rime
of Tearaway unfolded
en Tomorrow Children zijn er maar een paar om op te noemen
bv ook een mooie The vanishing of Eathan Carter
Dan mis ik nog een puzzel game op een Island, met lichtbalken ,oh ja die heet The Witness...
oh ja vergeet Uncharted 4 niet
Maar he het gaat om de games, voor beide is wat te zeggen maar ik neig meer naar PS4 al is het alleen maar voor een (zeer waarschijnlijke ) remake van Uncharted..
[ Voor 129% gewijzigd door Gandalf68 op 03-11-2014 21:46 ]
Dat werkt helaas niet. De mijne kostte overigens 65 euroVerwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:32:
[...]
Audio -> ps4, mic -> controller?
Kijk eens voor een turtle beach stealth 500p.
Heb ik sinds 2 weken, €130 en 7.1 geluid!
Ik kan de Evolve alpha nog niet spelen... Hij crasht steeds bij het zoeken naar een match
.
Zijn er mensen hier die SharePlay al eens gebruikt hebben? Werkt dat een beetje, of is de lag echt te hoog?
Zijn er mensen hier die SharePlay al eens gebruikt hebben? Werkt dat een beetje, of is de lag echt te hoog?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Hier heb ik mijn The Crew beta code vandaan;
http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-nl/beta/index.aspx
Dit is overigens al de tweede beta, de eerste is goed bevallen dus ben benieuwd of er nu nog veel aan veranderd is.
Die van Evolve gaat nog niet zo lekker, ik kom inderdaad ook in geen match, die bljjft maar zoeken en crasht dan na een tijdje.
Alpha/beta's van games zijn wel fijn, kun je mooi uitproberen hoe een game speelt en of het wat is
http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-nl/beta/index.aspx
Dit is overigens al de tweede beta, de eerste is goed bevallen dus ben benieuwd of er nu nog veel aan veranderd is.
Die van Evolve gaat nog niet zo lekker, ik kom inderdaad ook in geen match, die bljjft maar zoeken en crasht dan na een tijdje.
Alpha/beta's van games zijn wel fijn, kun je mooi uitproberen hoe een game speelt en of het wat is
Nu wil ik daarnet dus een nieuw PSN-abonnement via de Store aanschaffen, loop ik tegen het volgende probleem aan: er moet een creditcard toegevoegd worden. 
Die heb ik niet, dus dacht ik dat ik er wel zou komen door 10 euro toe te voegen aan mijn portemonnee via iDEAL. Zo gezegd, zo gedaan, maar nee ... Ik kan het tegoed dat nu in mijn portemonnee zit niet gebruiken om PSN+ aan schaffen. What the? Wanneer gaat Sony nu een meerdere betaalopties ondersteunen? Nu heb ik dus voor niets dat tegoed toegevoegd.
Die heb ik niet, dus dacht ik dat ik er wel zou komen door 10 euro toe te voegen aan mijn portemonnee via iDEAL. Zo gezegd, zo gedaan, maar nee ... Ik kan het tegoed dat nu in mijn portemonnee zit niet gebruiken om PSN+ aan schaffen. What the? Wanneer gaat Sony nu een meerdere betaalopties ondersteunen? Nu heb ik dus voor niets dat tegoed toegevoegd.
vaag want ik heb het pas geleden ook gedaan via ideal. via de storeYonix schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:24:
Nu wil ik daarnet dus een nieuw PSN-abonnement via de Store aanschaffen, loop ik tegen het volgende probleem aan: er moet een creditcard toegevoegd worden.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Detail, maar speelt iemand hier ook Zen Pinball? De (gratis) El Dorado kast crasht altijd op mijn PS4. Ligt dat aan mij?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
YesSkyStreaker schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:18:
Dat rechthoeken-thema, werkt dat wel bij jullie? Ik krijg namelijk alleen maarde standaard "waves"
Op zich wel leuk; door de gebruikte geluidseffecten lijkt het menu sneller te werken,
maar dat is natuurlijk het brein wat voor de gek wordt gehouden
Even had ik ook dat berichten sturen/verwijderen snel werkt, maar dat is vandaag al weer drama.
De friend list bekijken gaat nu wel een stuk beter
Wat ik jammer vind aan de nieuwe thema's is dat deze niet door worden getrokken in het instellingen-menu, want dat is gewoon weer het Flow-thema.dvdkiwi schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:02:
[...]
Yes
Op zich wel leuk; door de gebruikte geluidseffecten lijkt het menu sneller te werken,
maar dat is natuurlijk het brein wat voor de gek wordt gehouden
Even had ik ook dat berichten sturen/verwijderen snel werkt, maar dat is vandaag al weer drama.
De friend list bekijken gaat nu wel een stuk beter
Je bedoelt de demo? Volgens mij is alleen Sorcerers Lair volledig gratis namelijk.spaceboy schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:46:
Detail, maar speelt iemand hier ook Zen Pinball? De (gratis) El Dorado kast crasht altijd op mijn PS4. Ligt dat aan mij?
Ik denk dat ik het kopen van games met een US-account nog steeds niet helemaal begrijp.
Ik heb vorige week CoD:AW collectors edition digitaal in de US-store aangeschaft. Daarbij zitten 4 add-ons:
-Season pack
-extra map (Gorge)
-2 DLC packs met digitale content (wapens en cammo oid).
Zaterdag heb ik vervolgens alles gepreload en geïnstalleerd (incl DLC). So far so good.
Nu doet het spel het prima en heb ik al heel wat gespeeld met m'n EU-account, maar ik mis alle DLC. Ik kwam er vervolgens achter dat de DLC nog als pre-ordered in m'n downloadlijst stond en na wat gepruts is het me gelukt de season pass opnieuw te kopen voor €0,00 (via m'n US-account).
Alleen blijf ik de DLC missen op m'n EU-account. Op m'n US-account staat de seasonpass als gekocht en zie ik ook de DLC in game terug, maar op m'n EU-account dus niet.
Is DLC niet deelbaar over meerdere accounts? Vis Google zie ik dat het met de seasonpass wel goed moet komen, maar wat de rest van de DLC betreft, vind ik geen duidelijk antwoord.
Hopelijk geen weggegooid geld!
Ik heb vorige week CoD:AW collectors edition digitaal in de US-store aangeschaft. Daarbij zitten 4 add-ons:
-Season pack
-extra map (Gorge)
Zaterdag heb ik vervolgens alles gepreload en geïnstalleerd (incl DLC). So far so good.
Nu doet het spel het prima en heb ik al heel wat gespeeld met m'n EU-account, maar ik mis alle DLC. Ik kwam er vervolgens achter dat de DLC nog als pre-ordered in m'n downloadlijst stond en na wat gepruts is het me gelukt de season pass opnieuw te kopen voor €0,00 (via m'n US-account).
Alleen blijf ik de DLC missen op m'n EU-account. Op m'n US-account staat de seasonpass als gekocht en zie ik ook de DLC in game terug, maar op m'n EU-account dus niet.
Is DLC niet deelbaar over meerdere accounts? Vis Google zie ik dat het met de seasonpass wel goed moet komen, maar wat de rest van de DLC betreft, vind ik geen duidelijk antwoord.
Ehhh.... Je hebt de season pass gekocht. Dat geeft je recht om de DLC te downloaden zodra ze uit zijn. Echter zijn ze nog niet uitSqueakyClean schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:51:
Ik denk dat ik het kopen van games met een US-account nog steeds niet helemaal begrijp.
-Season pack
-extra map (Gorge)
Voor items die je op je US account wel ziet en op je EU account niet: sommige content (zoals exclusieve content) is alleen beschikbaar voor het account waarmee het gekocht is. Die krijg je eenmalig dus, zoals geld bonus in bepaalde games.
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 00:07 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Had dit 'probleem' ook. Schijnt dat dit een recente aanpassing is? Want ik hoor de meeste mensen zeggen dat een Creditcard niet nodig is maar ik had bij mijn recente (maand geleden) eerste aanschaf van PSN+ ook echt een Creditcard nodig anders zat ik vast.Yonix schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:24:
Anyway, het kost geld maar het beste kan je gewoon een prepaid Creditcard ergens vandaan halen. Zelf gebruik ik 3V (de fysieke kaart kan je bestellen, krijg je binnen 5 werkdagen thuis, meestal sneller) en die werkt prima. Die kan je gewoon opladen via iDeal wat dus een beetje een omweg is. Voordeel is dat je nu ook kan betalen op plekken waar je niet met iDeal terecht kan (oftewel, 99% van het internet).
Thanks voor het snelle antwoord. Jammer dat dommige DLC echt account gebonden is... Maar als hef goed is, zou die extra map t wel moeten doen als onderdeel van de Season pass. Morgen eens uitproberen!ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:06:
[...]
Ehhh.... Je hebt de season pass gekocht. Dat geeft je recht om de DLC te downloaden zodra ze uit zijn. Echter zijn ze nog niet uitDe game is net een dag uit, duurt wel even tot de eerste DLC uit komt.
Voor items die je op je US account wel ziet en op je EU account niet: sommige content (zoals exclusieve content) is alleen beschikbaar voor het account waarmee het gekocht is. Die krijg je eenmalig dus, zoals geld bonus in bepaalde games.
En het herstellen van licenties zal dus geen baat hebben? Toch wel jammer..!
Heb je de game aangeschaft + de season pass of heb je de Digital Pro Edition gekocht (waar de season pass in zit)? Dat is namelijk een heel groot verschil.SqueakyClean schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:24:
[...]
Thanks voor het snelle antwoord. Jammer dat dommige DLC echt account gebonden is... Maar als hef goed is, zou die extra map t wel moeten doen als onderdeel van de Season pass. Morgen eens uitproberen!
En het herstellen van licenties zal dus geen baat hebben? Toch wel jammer..!
De season pass geeft gewoon recht op de 4 DLC uitbreidingen wanneer ze verschijnen, meer niet. De eerste verschijnt in januari als het goed is. De Digital Pro Edition heeft de season pass erbij zitten en komt met digitale extra's.
Digital Pro Edition:
Season Pass: Gives you access to all four DLC Map Packs when they release.
Atlas Gorge Bonus Multiplayer Map: A re-imagined Pipeline map from Call of Duty 4: Modern Warfare.
Atlas Digital Content Pack: Customized gear inspired by the Atlas Corporation:
Bal-27 AE Assault Rifle: A Variant of the Bal-27 Atlas designed rifle.
Atlas 45 AE Pistol: A Variant of the Atlas 45 pistol.
Atlas Exoskeleton: A white, red and black Atlas exoskeleton.
Atlas Helmet: A custom Atlas helmet.
Atlas Player Card: A custom Atlas calling card and emblem for Multiplayer.
5 Bonus Supply Drops: These may include Weapon Loot, Reinforcements, or Custom Operator items.
Single Player Exoskeleton Upgrade Token: A token for an extra upgrade/perk for your exoskeleton in the campaign.
Official Call of Duty: Advanced Warfare Soundtrack: A digital copy of the game score by Harry Gregson-Williams and music by Audiomachine.
Als je dus de season pass los hebt gekocht, dan krijg je dus niks extra's. Enkel de DLC uitbreidingen die vanaf januari komen.
EDIT: sorry, 'tis laat
[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 04-11-2014 01:14 ]
Begin er niet aan, dodelijk verslavend en levensgevaarlijk die Sorcerers kast. 1mld anyone?Verstekbakker schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:51:
[...]
Je bedoelt de demo? Volgens mij is alleen Sorcerers Lair volledig gratis namelijk.
Ja kom je nu mee, ik ben al een half jaar bezig... Gelukkig wel een beetje afgekicked nu..kernel. schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 02:04:
[...]
Begin er niet aan, dodelijk verslavend en levensgevaarlijk die Sorcerers kast. 1mld anyone?
Thanks voor je input. T was idd laat!ASNNetworks schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 01:06:
[...]
EDIT: sorry, 'tis laatLees nu terug dat je de collector's edition hebt gekocht (dus de digital pro neem ik aan). In principe hoor je wel de extra content te krijgen. Misschien helpt het om even licenses te restoren. Kan je op je US account ook daadwerkelijk de map selecteren? Ik weet dat Watch Dogs ook gedoe had via PS Store met Gold Edition. Kon toen in het begin ook geen toegang krijgen, dat was toen na paar dagen gefixt. Of je krijgt vanaf morgen pas toegang tot de content gezien de game officieel 4 november uit komt?
Ik had iig via m'n US-account wel overal toegang tot, al heb ik de map nog niet geprobeerd.
En licenties vernieuwen: op beide accounts?
Toen ik deze trailer zag was ik gelijk enthousiast omdat ik er vanuit ging dat dit een gameplay video zonder HUD betrof. Het voelde ook gelijk als een next-gen fighting game. Heel vet!dano_nl schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:06:
Even wat anders: mensen hier ook enthousiast over deze:
http://www.mortalkombat.com/en/
http://youtu.be/Ci6lMQNLKZU
Toen ik er echter achter kwam dat dit niet zo was, en ik een echte gameplay trailer zag, was mijn interesse gelijk weg moet ik zeggen. De bewegingen, de snelheid; alles is zo... tja, onrealistisch. Dit hoort daarentegen ook wel bij Mortal Kombat natuurlijk maar dit is dan ook waarschijnlijk de reden dat ik weinig heb met Mortal Kombat.
PSN: breminem
En dan nog is er een wereld van verschil als je er een Street Fighter naast legtbreminem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:55:
[...]
Toen ik deze trailer zag was ik gelijk enthousiast omdat ik er vanuit ging dat dit een gameplay video zonder HUD betrof. Het voelde ook gelijk als een next-gen fighting game. Heel vet!
Toen ik er echter achter kwam dat dit niet zo was, en ik een echte gameplay trailer zag, was mijn interesse gelijk weg moet ik zeggen. De bewegingen, de snelheid; alles is zo... tja, onrealistisch. Dit hoort daarentegen ook wel bij Mortal Kombat natuurlijk maar dit is dan ook waarschijnlijk de reden dat ik weinig heb met Mortal Kombat.
Heb Evolve maar verwijderd trouwens... die alpha haalt mij echt het bloed onder de nagels vandaan
PSN: Bellerophon-
Doe eens 'import tables'!! Bij mij kwamen de 4 'oude' Zen Pinball kasten er gratis bij!!Verstekbakker schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:51:
[...]
Je bedoelt de demo? Volgens mij is alleen Sorcerers Lair volledig gratis namelijk.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Doet hier niks hoor... Heb je die tafels misschien een keer gekocht op de PS3 of PS Vita?Jackal131 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:47:
[...]
Doe eens 'import tables'!! Bij mij kwamen de 4 'oude' Zen Pinball kasten er gratis bij!!
Ik zag in het aanbiedingen topic van Tweakers dat er bij Bart Smit (online) alleen vandaag 15% korting op games en 10% korting op spelcomputers is.
Iemand meldde echter dat hij de 'Playstation 4 + Driveclub + extra controller + Camera' bundel met 15% korting heeft besteld:
http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051
Het werkt. Plaats het product in de winkelwagen en en deze bundel kost maar €425!
Er is natuurlijk kans dat je bestelling geannuleerd wordt, maar natuurlijk wel het proberen waard
Iemand meldde echter dat hij de 'Playstation 4 + Driveclub + extra controller + Camera' bundel met 15% korting heeft besteld:
Het werkt. Plaats het product in de winkelwagen en en deze bundel kost maar €425!
Er is natuurlijk kans dat je bestelling geannuleerd wordt, maar natuurlijk wel het proberen waard
[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 04-11-2014 09:55 ]
O das netjes als het werkt. Bij Nedgame is er ook nog de Driveclub bundel voor 388,- als de aanbieding bij Bart niet werkt of als je niet geeft om de extra controller en camera.
Volgens mij niet. Ik dacht dat dat de gratis kasten van Zen Pinball 1 waren. Ik heb ze wel eerst gratis binnengehaald op de Vita. Dat dan weer wel!Verstekbakker schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:41:
[...]
Doet hier niks hoor... Heb je die tafels misschien een keer gekocht op de PS3 of PS Vita?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Waarom zou je een driverclub bundel kopen als je driverclub gratis krijgt bij PS+ ?
Omdat je Driveclub niet gratis krijgt. Een uitgeklede versie met, vooral, veel minder content. Dat heet de PS+ versie. Een redelijk uitgebreide demo van het spel die nog niet uit is.syntesia schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:59:
Waarom zou je een driverclub bundel kopen als je driverclub gratis krijgt bij PS+ ?
[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 04-11-2014 10:01 ]
Dat is een uitgeklede versie en het is nog maar de vraag wanneer we die krijgen
, heel die game is een zooitje momenteel maar ze werken eraan schijnt.
Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen, krijgen we driveclub wel een keer gratissyntesia schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:59:
Het is een uitgeklede versie de + versie.
Maar wel een fantastisch zootjeAlphaBlack_NL schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:01:
heel die game is een zooitje momenteel maar ze werken eraan schijnt.
Ik heb de game voor 40 euro op mp gekocht en heb er absoluut geen spijt van.
Oke, het online deel werkt nog niet super, maar verder is het een meer dan prima game
Voor de duidelijkheid:
De PS+ versie heeft geen Tour (single player), waar de volledige versie dat wel heeft.
De PS+ versie is volledig geënt op het online gebeuren, en omdat dat nog niet goed werkt is deze versie uitgesteld.
Het werkt geleidelijk allemaal beter en beter.
[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2014 10:25 ]
Hij kost hier gewoon 9,99 op de Vita.Jackal131 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:58:
[...]
Volgens mij niet. Ik dacht dat dat de gratis kasten van Zen Pinball 1 waren. Ik heb ze wel eerst gratis binnengehaald op de Vita. Dat dan weer wel!
Aah dat was me niet duidelijk, weet ik dat ook weer tnx !Fleximex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:01:
[...]
Omdat je Driveclub niet gratis krijgt. Een uitgeklede versie met, vooral, veel minder content. Dat heet de PS+ versie. Een redelijk uitgebreide demo van het spel die nog niet uit is.
Jammer dat dit niet voor GTA V van toepassing isFleximex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:52:
Ik zag in het aanbiedingen topic van Tweakers dat er bij Bart Smit (online) alleen vandaag 15% korting op games en 10% korting op spelcomputers is.
Super aanbiedingFleximex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:52:
Zo maar ook bestellen ben benieuwd
Ga hem ook nog wel een keer halen voor ongeveer die prijs want het lijkt me toch ook wel een leuke game maar eerst ff wachten tot online gefixed is en de weather update er ook eindelijk is enzo. Het is wel bizar dat na een heel jaar uitstellen de game technisch nog niet in orde is en features als Weather er ook ooit nog in gepatcht moeten wordendvdkiwi schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:07:
[...]
Maar wel een fantastisch zootje![]()
Ik heb de game voor 40 euro op mp gekocht en heb er absoluut geen spijt van.
Oke, het online deel werkt nog niet super, maar verder is het een meer dan prima game
Voor de duidelijkheid:
De PS+ versie heeft geen Tour (single player), waar de volledige versie dat wel heeft.
De PS+ versie is volledig geënt op het online gebeuren, en omdat dat nog niet goed werkt is deze versie uitgesteld.
Het werkt geleidelijk allemaal beter en beter.
ik zie het ook!!! zou dit niet een fout zijn in het systeem? omdat er bij staat 15% korting op games..Colors schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:54:
[...]
Super aanbieding![]()
Zo maar ook bestellen ben benieuwd
straks moet je alsnog die 75€ erbij lappen..??
anders is dit echt een deal die je niet kan laten gaan.. vrees ik!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
75 erbij lappen is gewoon annuleren danNickrsd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:25:
[...]
ik zie het ook!!! zou dit niet een fout zijn in het systeem? omdat er bij staat 15% korting op games..
straks moet je alsnog die 75€ erbij lappen..??
anders is dit echt een deal die je niet kan laten gaan.. vrees ik!
Idd is een fout want moet 10% zijn zie intertoys moet 450 zijn als het goed is. maar alsnog mooie deal
Shit ik heb alleen niks om het te betalen hier
[ Voor 6% gewijzigd door Colors op 04-11-2014 11:37 ]
Ik weet zeker dat ik er geen stuiver aan heb besteed. Kreeg ze er gewoon bij.Verstekbakker schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:13:
[...]
Hij kost hier gewoon 9,99 op de Vita.
Het is hier al meerdere malen gevraagd maar echt een duidelijk antwoord is er vooralsnog niet op gekomen. Daarom nog maar eens de vraag: iemand die recentelijk een DS4 controller aangeschaft heeft en kan bevestigen dat deze geen slijtage-issues meer vertoond?
Ik heb een aantal weken terug een versleten opgestuurd en een nieuwe ontvangen.breminem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:06:
Het is hier al meerdere malen gevraagd maar echt een duidelijk antwoord is er vooralsnog niet op gekomen. Daarom nog maar eens de vraag: iemand die recentelijk een DS4 controller aangeschaft heeft en kan bevestigen dat deze geen slijtage-issues meer vertoond?
Met de nieuwe controller heb ik na zeker 6 weken gebruik nog geen last van slijtage of vast hangende L1 en R1 knoppen. Ook is de grip op de sticks nog steeds goed, waar bij de vorige controller het na een week al aanvoelde als een ijsbaan. Ik heb er nu 3 gehad uit de oude batch en 1 uit de nieuwe en de nieuwe is naar mijn mening prima.
OK, thanks voor je antwoord DonnyR.
Dan is nu nog even de vraag of de controllers, die nu in de winkel liggen en online te bestellen zijn, uit de nieuwe batch komen. Dat is echter wat lastiger uit te vinden helaas.
Dan is nu nog even de vraag of de controllers, die nu in de winkel liggen en online te bestellen zijn, uit de nieuwe batch komen. Dat is echter wat lastiger uit te vinden helaas.
Soms zijn de verkopers daar wel van op de hoogte, bij intertoys Noordwijk iig wel.
Anders kan je hem toch weer omruilen via sony, alleen ben je hem wel 1 a 2 weken kwijt.
Anders kan je hem toch weer omruilen via sony, alleen ben je hem wel 1 a 2 weken kwijt.
2 day one controllers, zo goed als nieuw nog. Dus ja....geen idee of een nieuwe batch zoveel zegtbreminem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:15:
OK, thanks voor je antwoord DonnyR.
PSN & XBL: Denkoyugo
Die prijs voor de PS4 bij Bart Smit is wel erg interessant. Het is alleen jammer dat ze wel een Fifa 15 + Xbox One bundel hebben voor €399, maar geen FIFA 15 + PS4 (die kosten los €462). Ik twijfel nog.
Same here, vind de bundels tegenvallen van de PS4..Lizardz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:41:
Die prijs voor de PS4 bij Bart Smit is wel erg interessant. Het is alleen jammer dat ze wel een Fifa 15 + Xbox One bundel hebben voor €399, maar geen FIFA 15 + PS4 (die kosten los €462). Ik twijfel nog.
De Vita is cross-buy met de PS3. De PS4 is (helaas) apart.Jackal131 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:58:
[...]
Ik weet zeker dat ik er geen stuiver aan heb besteed. Kreeg ze er gewoon bij.
Ja maar je kan een HD remake van een spel krijgen erbij!NeP2013 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:43:
[...]
Same here, vind de bundels tegenvallen van de PS4..
Wel met je eens, had wat meer opties verwacht rond sommige games. Maar helaas
Misschien ooit een Bloodborne Bundle? xD
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Shareplay werkt best goed, ik kon niet veel vertraging merken.Tiwazz schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:46:
Ik kan de Evolve alpha nog niet spelen... Hij crasht steeds bij het zoeken naar een match.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Paar weken terug die bundel (fifa 15 +ps4) gekocht bij mediamarkt voor €389,-Lizardz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:41:
PSN: ghpeet
Ja, wie weet. Ben nu eigenlijk steeds aan het wachten tot er een goede bundel komt. Bij Amazon.de hebben ze wel leuke, bv met Infamous, Killzone & Knack voor 439.. of met Fifa 15 voor 399lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:45:
[...]
Ja maar je kan een HD remake van een spel krijgen erbij!
Wel met je eens, had wat meer opties verwacht rond sommige games. Maar helaas
Misschien ooit een Bloodborne Bundle? xD
wtf... kon het niet laten om die deal bij Bart smit te kopen via webshop...
ik klikken op de link en al.. wil ik betalen via ideal.
totaal bedrag€ 382.49 voor de PS4 met extra controller, cam en driveclub.
nu is er zeker iets fout gegaan.. maar ik heb betaald en bevestiging van bestelling binnen en al...
benieuwd hoe dit afloopt:D anders is het helemaal een lachtertje
kijk zelf maar..
klik hem maar in je winkelwagentje.. prijs €382,49
nu is er zeker iets fout gegaan.. maar ik heb betaald en bevestiging van bestelling binnen en al...
kijk zelf maar..
[ Voor 51% gewijzigd door Nickrsd op 04-11-2014 13:45 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik heb hem een uur geleden nog besteld voor 424,99, heb hem meteen nog maar een keer besteld, nu ook voor 382,50. Kan hem toch kosteloos retourneren. Benieuwd wat er gaat gebeuren.Nickrsd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:40:
kijk zelf maar..
Yes ook besteldNickrsd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:40:
kijk zelf maar..
382,49 ben benieuwd bevestiging alles is binnen
Voor iedereen die nog twijfelt over Driveclub maar wel een PS4 wil is dit ideaal natuurlijk.
Bevalt DC niet, verkoop je die voor 40 euro's op marktplaats en heb je voor 340 euro een PS4, 2 controllers én een camera
Desnoods verkoop je die camera ook nog voor 40 euro's.
Wat is nu precies het doel van de PS camera?
Ooit een gekocht voor Burnout Paradise op de PS3, maar verder nooit meer gebruikt...
Bevalt DC niet, verkoop je die voor 40 euro's op marktplaats en heb je voor 340 euro een PS4, 2 controllers én een camera
Desnoods verkoop je die camera ook nog voor 40 euro's.
Wat is nu precies het doel van de PS camera?
Ooit een gekocht voor Burnout Paradise op de PS3, maar verder nooit meer gebruikt...
[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2014 13:55 ]
foutje van de site denk ikNickrsd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:40:
kijk zelf maar..
Euh, dat is toch gewoon 10% korting?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link