@dvdkiwi: Checkdvdkiwi schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:57:
Euh, dat is toch gewoon 10% korting?
Bij het combopakket werkt de korting dubbelop. 10% op 499,99 en nog eens 15% op 449,99. Het hoort 10% op de console te zijn en 15% op games. Schijnbaar valt deze onder beide categorien, wat me niet de bedoeling lijkt.
[ Voor 5% gewijzigd door FirePuma142 op 04-11-2014 14:03 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
400 - 10% = 360 euro.
Bij die grote bundel rekent ie inderdaad dubbel.
Succes met de afhandeling iedereen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 19% gewijzigd door joey82 op 04-11-2014 14:11 ]
Wacht even tot ie is bezorgd dan!joey82 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:09:
ik zal s ff navragen hier op kantoor( werkzaam bij bartsmit
Nickname does not reflect reality
Zeg dat eerder, hadden we ook nog 10% personeelskorting kunnen fixenjoey82 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:09:
Mensen die hier nog wel van willen profiteren zijn kwa tijdsbestek afhankelijk van het looptempo van joey volgens mijjoey82 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:09:
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
[ Voor 5% gewijzigd door joey82 op 04-11-2014 14:24 ]
gewoon echt 1 min te laat was iktechnoaddict schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:27:
Als je nu wil bestellen krijg je foutmelding
Ze zouden de orders kunnen cancelen met de voorwaarden. Maar ik denk dat de PR waarde van die paar te goedkope consoles hoger is dat de paar euro's die ze verliezen.technoaddict schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:35:
Elke webwinkel heeft toch in de kleine letters staan dat fouten op de website met terugwerkende kracht gecorrigeerd mogen worden?
Is toch 15% korting ipv de geadverteerde 10%maussert schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:41:
Nog steeds wel een goede aanbieding, €425 voor een PS4 met 2 controllers, camera en Drive Club.. heb net een week of 4 geleden de Fifa 15 bundel voor €400 gekocht, met slechts één controller en geen camera...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Voor mij komt het 'helaas' te laat, maar ik support de nieuwe PS4 spelers
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 15:10 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Met enkel de ps4 scheelt het toch weer 20 euro, even op en neer rijden zo..
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Bij WD heb ik dat gewoon overgeslagen, gelukkig dat dat wel kan in de final game.
Wou het na mijn werk doen maarja te laat nu..
Gelukkig heb ik mijn PS4 wel redelijk goedkoop kunnen kopen via de Mediamarkt actie, €333
Kan mijn huidige PS4 namelijk nog inruilen (nog maar 9 dagen oud).
Verwijderd
inruilen als terug naar de winkel brengen? lijkt me niet als t niet defect en al gebruikt ispsvunited schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:54:
Kan mijn huidige PS4 namelijk nog inruilen (nog maar 9 dagen oud).
Ik lees al maanden in dit topic en heb gisteren pas een PS4 besteld. Helaas was de Driveclub bundel bij de bol.com (ik wilde daar bestellen i.v.m. cadeaubonnen) opeens 40 euro duurder. Het is dus een witte + Singstar geworden.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:07:
Apart, dat er nog mensen in deze thread zijn die nog geen PS4 hebben, terwijl je zou denken dat de personen die dit topic bezoeken, geen doorsnee console gamer zijn.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Er komt ZSM een update voor de PS4 omdat probleem te verhelpen.bram1984 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:43:
Ik blijf sinds de 2.0 update een oranje pulserend licht behouden. Hierdoor zijn netwerk functies niet beschikbaar. De enige manier om het op te lossen is de stekker eruit trekken of de power knop lang ingedrukt houden. Meer mensen hier last van? Ik heb al via safe mode de software opnieuw gedownload en geüpdatet, maar dat heeft helaas niet geholpen. Vanavond proberen de database opnieuw op te bouwen.
Ik had er ook last van , maar nu zet ik em gewoon altijd uit.
Driveclub leek me al een tijdje een gaaf spel, dus nu voor een mooi prijsje proberen of het ook echt wat is. En maar eens kijken of ik meteen nog een extra spel wil gaan bestellen bij ze. En uitzoeken wat ik met de camera nou echt kan. Kortom: laat de winter maar komen!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Heb hier ook last van gehad, mijn oplossing was:bram1984 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:43:
Ik blijf sinds de 2.0 update een oranje pulserend licht behouden. Hierdoor zijn netwerk functies niet beschikbaar. De enige manier om het op te lossen is de stekker eruit trekken of de power knop lang ingedrukt houden. Meer mensen hier last van? Ik heb al via safe mode de software opnieuw gedownload en geüpdatet, maar dat heeft helaas niet geholpen. Vanavond proberen de database opnieuw op te bouwen.
[Supply Power to USB Ports]>[Always] in plaats van [3 Hours]. En geen disc in het systeem.
Hopelijk fixen ze het wel snel.
Welcome to the League of Draven
En toevallig kwam ik erachter dat er meer demo's op PSN aanwezig zijn (?) dan dat de store laat zien. Ik keek bij Trine 2 en toen pas kreeg je een optie om de demo te downloaden, deze stond niet tussen de 'normale' demo's sectie zeg maar. Daar staan er maar een stuk of 10, terwijl er dus ook 'verstopte' demo's zijn. Weet iemand hoe dit zit?
[ Voor 4% gewijzigd door Davith78 op 04-11-2014 17:26 ]
Wolfenstein, the new order
Geniaal spel met heerlijke old-school feel!
Ja, maar dan kun je geen Remote Play meer gebruiken, je shit laadt niet meer op, en je kan je PS4 dan niet meer aanzetten via de app.Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:13:
[...]
Er komt ZSM een update voor de PS4 omdat probleem te verhelpen.
Ik had er ook last van , maar nu zet ik em gewoon altijd uit.
Ah, zal de disc er eens uithalen. Hopelijk helpt dat inderdaad.Euphanasia schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:24:
[...]
Heb hier ook last van gehad, mijn oplossing was:
[Supply Power to USB Ports]>[Always] in plaats van \[3 Hours]. En geen disc in het systeem.
Hopelijk fixen ze het wel snel.
Koop ze gewoon allebei. Kosten samen maar iets van € 25,- en daarnaast is Last Light een direct vervolg op 2033. Als je beide nog niet gespeeld hebt, is Last Light dus niet echt een optie.Davith78 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:24:
Wie kan me helpen? Ik zoek een goedkope game die ik kan spelen totdat GTA V uitkomt. Nu heb ik goede dingen gelezen over de beide Metro redux games. Ik hoef maar één van de twee: of Last Light, of 2033. Welke van de twee is beter?Ik ben meer van de horror-survival dan puur shooter.
En toevallig kwam ik erachter dat er meer demo's op PSN aanwezig zijn (?) dan dat de store laat zien. Ik keek bij Trine 2 en toen pas kreeg je een optie om de demo te downloaden, deze stond niet tussen de 'normale' demo's sectie zeg maar. Daar staan er maar een stuk of 10, terwijl er dus ook 'verstopte' demo's zijn. Weet iemand hoe dit zit?
Ik kan je wel zeggen dat het qua SP shooter het vetste is wat ik tot nu toe heb gespeeld op de PS4.
Mocht je je key af willen staan?!Trishul schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:28:
Heb net een betakey voor The Crew gewonnen via tweakers, maar moet je nu echt serieus een uplay account aanmaken om de key te kunnen redeemen![]()
Bij WD heb ik dat gewoon overgeslagen, gelukkig dat dat wel kan in de final game.
Een handtekening?!
Dat is toch wel mooi en onderscheidend van de ps3 versie
poor Leno schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:30:
@davith
Wolfenstein, the new order(op Marktplaats 20,- ofzo)
Geniaal spel met heerlijke old-school feel!
Dank voor de tips! Ik zal er eens over nadenken.bram1984 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:55:
[...]
Koop ze gewoon allebei. Kosten samen maar iets van € 25,- en daarnaast is Last Light een direct vervolg op 2033. Als je beide nog niet gespeeld hebt, is Last Light dus niet echt een optie.
Ik kan je wel zeggen dat het qua SP shooter het vetste is wat ik tot nu toe heb gespeeld op de PS4.
Maar niemand die weet waarom de store niet alle demo's laat zien?
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik gok op geld. Prominentere plaats, aangeven dat er een demo beschikbaar is = meer potentiële kopers. Zal Sony wel geld voor vragen (los van het netwerkverkeer).Davith78 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:22:
[...]
[...]
Maar niemand die weet waarom de store niet alle demo's laat zien?
Betaling en bevestiging was om 14.00... Als het goed is wordt hij wel morgen geleverd,, maar ik dacht dat ik al wel een track en trace mail zou ontvangen..
Maar waarom heeft hij een promo versie?SkyStreaker schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:33:
Ghehe, Armin heeft een PS4 XD
http://instagram.com/p/u-_WUmL7ZK/
Omdat hij die kan laten zien op IG, als hij hem gratis krijgt van die lui denk ik?
/me Sky mompelt iets met promo van Uncharted 3 in zijn bezit gehad....
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik blijf het zonde vinde dat veel third party promo's in CD cases zitten, veel promo's die ik heb voor de PS4 zitten in een blauwe hoes, echter wel een aparte waar je aan beide zijde een disc in kwijt kan. Dit zijn wel games waar Sony zelf de uitgever van is.SkyStreaker schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:33:
Ghehe, Armin heeft een PS4 XD
http://instagram.com/p/u-_WUmL7ZK/
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Aan de ene kant zonde, aan de andere kant ook weer behoorlijk uniek, daar de voorkant ook op maat is gemaakt. Ik was in ieder geval erg blij met mijn promootjeJumpman schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:54:
[...]
Ik blijf het zonde vinde dat veel third party promo's in CD cases zitten, veel promo's die ik heb voor de PS4 zitten in een blauwe hoes, echter wel een aparte waar je aan beide zijde een disc in kwijt kan. Dit zijn wel games waar Sony zelf de uitgever van is.
Ik heb vannacht om 1:30 uur besteld en kreeg om 15:00 uur pas mail dat de ps4 verzonden is.Nickrsd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:41:
ik heb toevallgi de ps4 op de site van bartsmit gekocht voor die mooie prijs..;) echter ngo steeds geen mail gehad dat de ps4 verzonden is..
Betaling en bevestiging was om 14.00... Als het goed is wordt hij wel morgen geleverd,, maar ik dacht dat ik al wel een track en trace mail zou ontvangen..
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
momenteel nog voor 388 maar vanaf morgen 4 dagen lang voor 369,-
nieuwengta 5 trailer volledig in firwt person dus gelijk ook fp modus onthuld bij deze.
[YouTube: https://youtube.com/watch?v=AGrsa1d-Pqk]
[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 04-11-2014 19:22 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ziet er gaaf uit! Dit wordt een insta-buy denk ikv8power67 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:21:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=925159
nieuwengta 5 trailer volledig in firwt person dus gelijk ook fp modus onthuld bij deze.
[video]
Je kan je aangekochte product altijd binnen 14dagen retourneren.?Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:57:
Ehm een aankoop in de Mediamarkt winkel kun je alleen omruilen maar geld zou je hoe dan ook niet terugkrijgen .
volgens mij geld dat alleen als je iets koopt via internet en als het ongebruikt is enz enz..psvunited schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:06:
[...]
Je kan je aangekochte product altijd binnen 14dagen retourneren.?
- Binding of Isaac Rebirth (PS4/PS Vita Cross Buy)
- Steamworld Dig (PS4/PS Vita Cross Buy)
- Frozen Synapse Prime
- Luftrausers (PS3/PS Vita Cross Buy)
- The Hungry Horde
- Escape Plan (PS4/PS Vita Cross Buy)
En een preview van december voor PS4:
- Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
- Secret Ponchos
En van januari:
- inFAMOUS: First Light
- The Swapper
http://blog.eu.playstatio...=social_20141104_34989337
December en januari zien er al goed uit!
[ Voor 26% gewijzigd door KookSpook op 04-11-2014 20:16 ]
Vanavond terug naar de Mediamarkt geweest waar ik mijn ps4 heb gekocht.Kimberly schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:25:
Ai, net 2 dagen terug een PS4 + game + extra controller gekocht!
Met enkel de ps4 scheelt het toch weer 20 euro, even op en neer rijden zo..
Eerst 19 euro terug gekregen vanwege die actie van de Bart Smit, toen ook nog driveclub mee gekregen!
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Hier ook nog geen bevestiging van de verzending met de goedkopere prijs van € 382. Wel een bevestiging van mijn eerdere order voor de prijs van € 425.Nickrsd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:41:
ik heb toevallgi de ps4 op de site van bartsmit gekocht voor die mooie prijs..;) echter ngo steeds geen mail gehad dat de ps4 verzonden is..
Vanaf morgen dus ook (hopelijk) ps4 bezitter
Haha, mijn eerste reactie was van "maar dat wil je toch niet?". Nu ik het bekeken heb wil ik de game ook meteen hebben. Voor die trailer wilde ik de game op zich ook wel halen, maar nu zeker weten. Mogelijk weer GOTY voor GTA?Davith78 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:02:
[...]
Ziet er gaaf uit! Dit wordt een insta-buy denk ik
er is al een GOTP crew voor de ps4 http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4Martinspire schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:50:
[...]
Haha, mijn eerste reactie was van "maar dat wil je toch niet?". Nu ik het bekeken heb wil ik de game ook meteen hebben. Voor die trailer wilde ik de game op zich ook wel halen, maar nu zeker weten. Mogelijk weer GOTY voor GTA?
Had mij voorgenomen om geen games meer te pre-orderen omdat de laatste spellen mij nogal teleurstelden maar desondanks GTAV toch maar gedaan.Davith78 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:02:
[...]
Ziet er gaaf uit! Dit wordt een insta-buy denk ik
Overigens vanmiddag een sleutel weten te bemachtigen voor The Crew. Nadat Driveclub (schijnbaar, nog niet zelf gespeeld) een teleurstelling is ben ik benieuwd naar deze. Wisselende verhalen over gehoord dus ik hou mijn hart een beetje vast.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
GOTY, niet GOTPDigitalError schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:27:
[...]
er is al een GOTP crew voor de ps4 http://socialclub.rockstargames.com/crew/tweakscrewps4
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Hahaha mijn foutASNNetworks schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:42:
[...]
GOTY, niet GOTPGOYT = Game of the Year.
Ik dacht dat ze uiteindelijk ook gingen naar remote play via 4g of weet iemand dat?
http://www.ign.com/articl...ystation-plus-in-december
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Is gewoon door Sony naar buiten gebrachtMeNTaL_TO schreef op woensdag 05 november 2014 @ 01:46:
Ben benieuwd of dit waar is, krijgen we (eigenlijk toch wel) grote titels in PSN.
http://www.ign.com/articl...ystation-plus-in-december
http://blog.eu.playstatio...=social_20141104_34989337
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
December : Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Januari: inFAMOUS: First Light
Kan niet wachten op GTA 5, dat word denk ik ook gelijk de laatste game voor dit jaar.
Samen met COD AW, kan ik me daarmee behoorlijk bezighouden.
Inmiddels is mijn tweede bestelling ook verzondenKiller61 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:24:
[...]
Hier ook nog geen bevestiging van de verzending met de goedkopere prijs van € 382. Wel een bevestiging van mijn eerdere order voor de prijs van € 425.
Grappig eigenlijk... mensen zeiden in eerste instantie dat GTA 5 voor de PS4 maar een grafische update zou krijgen, maar dit... dit is gewoon een game changer. Ben benieuwd hoe intens de vuurgevechten nu gaan wordenv8power67 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:21:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=925159
[video]
PSN: Bellerophon-
https://twitter.com/PlayStation/status/529846820751806464
met fixes voor het rest mode issue. Zelf nog niet gezien, omdat ik hem altijd uit zet (power off).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Hopen dat ie vandaag komt.loekf2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:25:
PS4 firmware 2.01 komt er aan ("soon"):
https://twitter.com/PlayStation/status/529846820751806464
met fixes voor het rest mode issue. Zelf nog niet gezien, omdat ik hem altijd uit zet (power off).
CoD thema is toch gewoon te vinden in de store? Ik heb het begin van de week in ieder geval gelijk gedownload met de game.Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:21:
Vandaag misschien ook het CoD thema met de store update.
Verwijderd
Link?shoombak schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:21:
[...]
CoD thema is toch gewoon te vinden in de store? Ik heb het begin van de week in ieder geval gelijk gedownload met de game.

God damn!
Na GTA SA was ik wel klaar met de GTA serie, maar als ik dit zieAlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:05:
Zo zag net op Neogaf deze GTA V lastgen vs currentgen vergelijking:
God damn!
Verwijderd
voor mensen die GTA V nog niet gespeeld hebben, raad ik aan om zonder na te denken naar de winkel te gaan en de game te kopen. Zelfs op de PS3 vond ik m ongeëvenaar vet, laat staan met de nieuwe graphics en opties die ze hebben toegevoegd voor de ps4.Nico111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:22:
[...]
Na GTA SA was ik wel klaar met de GTA serie, maar als ik dit zieOok is de first person optie erg aantrekkelijk. Top down was prima alleen met gevechten ging je vaak dood omdat richten een drama was.
[list]
• We zijn bijna een jaar verder sinds de release en, naar mijn mening, zijn er in het (bijna) verstreken jaar weinig écht toffe games uitgebracht op de PlayStation 4. Er zijn eigenlijk maar twee games waar ik mij goed mee heb kunnen vermaken: inFamous: Second Son (dat was pas een echte 'next-gen game') en Lego: Marvel Super Heroes;
• De teleurstelling die 'Driveclub' heet. Een zwakke racegame die draait op 30fps.
• Ook de meerwaarde van het hebben van een PS Plus-account moet zich nog bewijzen. Met alle problemen rondom de stabiliteit van PSN is die meerwaarde in het geding. Daarnaast zijn er ook nog weinig AAA-games te downloaden (PlayStation Plus);
• Mijn recente ervaringen met de PlayStation Klantenservice, die bovenal negatief zijn;
• De samenstelling van een 'Game PC', waar games goedkoper zijn en wel altijd in 1080p en 60fps draaien.
Ik heb een mooi jaar gehad met de next-gen consoles, maar ze hebben zich, naar mijn mening, nog niet voldoende kunnen bewijzen. Ik heb alle next-gen consoles gehad, maar ook allemaal dus weer verkocht ...
Hoeveel moet je er voor hebbenYonix schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:27:
Na lang nadenken heb ik toch besloten dat ik mijn PlayStation 4 ga verkopen en wel om de volgende redenen:
[list]
• We zijn bijna een jaar verder sinds de release en, naar mijn mening, zijn er in het (bijna) verstreken jaar weinig écht toffe games uitgebracht op de PlayStation 4. Er zijn eigenlijk maar twee games waar ik mij goed mee heb kunnen vermaken: inFamous: Second Son (dat was pas een echte 'next-gen game') en Lego: Marvel Super Heroes;
• De teleurstelling die 'Driveclub' heet. Een zwakke racegame die draait op 30fps.;
• Ook de meerwaarde van het hebben van een PS Plus-account moet zich nog bewijzen. Met alle problemen rondom de stabiliteit van PSN is die meerwaarde in het geding. Daarnaast zijn er ook nog weinig AAA-games te downloaden (PlayStation Plus);
• Mijn recente ervaringen met de PlayStation Klantenservice, die bovenal negatief zijn;
• De samenstelling van een 'Game PC', waar games goedkoper zijn en wel altijd in 1080p en 60fps draaien.
Ik heb een mooi jaar gehad met de next-gen consoles, maar ze hebben zich, naar mijn mening, nog niet voldoende kunnen bewijzen. Ik heb alle next-gen consoles gehad, maar ook allemaal dus weer verkocht ...
Sterkte verder..Yonix schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:27:
Na lang nadenken heb ik toch besloten dat ik mijn PlayStation 4 ga verkopen en wel om de volgende redenen:
[list]
• De teleurstelling die 'Driveclub' heet. Een zwakke racegame die draait op 30fps. :s;
Ik heb ook altijd nog een gamepc, maar dan uitsluitend voor de RTS games. De rest speel ik op de PS4; werkt wel zo lekker, met DS4 onderuitgezakt op de bank, en de games zien er prima uit. Ook hoef ik niet meer gigantisch te investeren in mn pc; hoef niet iedere twee jaar een dikke videokaart te kopen
En momenteel wordt dat steeds erger, met de steile stijging van system requirements voor de pc versies.
Prijzen van de games vallen me ook wel mee; met een beetje zoekwerk hoef je nooit 60+ euro te betalen voor een nieuwe game. Neem nu de nieuwe COD; bij MM €53,- en ik had mn al ergens gezien voor €49 zelfs. Natuurlijk duurder dan de PC versies, maar dat scheelt nu ook niet zo enorm.
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 05-11-2014 10:42 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Eens met het feit dat dit jaar vrij teleurstellend was qua game-aanbod op PS4; ik kan me wel voorstellen dat je je consoles hebt verkocht. De Xbox One deed het de afgelopen maanden beter, met de release van Forza Horizon 2 en Sunset Overdrive, waar Sony geen gelijkwaardig antwoord op had helaas. Maar de punten die je aandraagt zouden allemaal van tijdelijke aard kunnen zijn. Dat het game-aanbod matig is, is helaas een kenmerk van het eerste jaar in de nieuwe cyclus. De echte toptitels van de PS3 kwamen ook wat later. Het aanbod aan gratis games via PS Plus komt in de loop van 2015 ook op gang, met wat grotere titels die inmiddels zijn bevestigd voor december en januari. Sony kon ook moeilijk AAA-titels van een halfjaar oud gaan weggeven; er moeten eerst voldoende games zijn die hun piek gehad hebben en geschikt worden voor de Instant Game Collection.Yonix schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:27:
[list]
• De teleurstelling die 'Driveclub' heet. Een zwakke racegame die draait op 30fps.;
Ik heb mijn PS4 vooral gehaald met het oog op de toekomst. Ik was in eerste instantie zelfs van plan 'm pas in 2015 te halen, maar Destiny heeft mij overgehaald (leuke game voor 20-30 uurtjes, inmiddels weer verkocht). Ik hou m'n PS4 er vooral naast voor de exclusives en voor games die erg slecht geport worden naar de PC, zodat ik die optimaler kan spelen. Het zijn meer de uitzonderingen, met waarschijnlijk een handvol titels per jaar (misschien Bloodborne en The Order: 1886, sowieso Uncharted 4 en alles wat Naughty Dog uitbrengt, en verder is het kijken wat er uit komt).
Ik heb er een game-pc naast, aangesloten op de TV met controller. Dat kan ik iedereen aanraden die het budget ervoor heeft en gaming als hobby ziet. Multiplatformtitels die goed spelen op de PC, haal ik op de PC. De games zijn dusdanig goedkoper, dat de aanschaf van de PC en een upgrade elke twee jaar bijna uit kan volgens mij (ik haal videokaarten van rond de €150-220, geen flagship-kaarten) en de graphics zijn vaak nog een flink stuk beter dan op de console, zoals je aangeeft. En alsnog gewoon onderuitgezakt op de bank spelen. Best of both worlds
Wie geen PC heeft, heeft wel een stuk meer meerwaarde van z'n PS4. De grote titels als COD, Dragon Age 3, AC: Unity, Far Cry 4, GTA 5, The Witcher 3, enzovoort kun je dan allemaal alsnog spelen. Als ik geen PC had, zou ik mijn PS4 veel meer gebruiken en was de aankoop van dat ding ook beter te rechtvaardigen geweest. Nu zie ik m'n PC als primair, en de PS4 voor erbij. Maar ik hou 'm wel, gewoon voor af en toe
[ Voor 7% gewijzigd door geert1 op 05-11-2014 10:48 ]
Vet!! In mijn beleving was destijds de xbox 360 versie al heel mooi, maar de spelwereld is nu nog gedetailleerder en 'voller' (dus met minder lege plekken) op next-gen. Ik las ook ergens dat GTA 5 op 1080p en 30fps gaat draaien.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:05:
...
God damn!
Ik begin nu echt wel te twijfelen: of pre-orderen, de volle mep betalen en meteen kunnen spelen @launch, of nog even wachten en hopen dat de prijs wat gaat zakken met het risico dat de game een aantal weken is uitverkocht.
Zeker dat ik hem ga kopen nu er ook de first person mode is bevestigd, dat maakt het bijna tot een geheel nieuwe ervaring
[ Voor 8% gewijzigd door Davith78 op 05-11-2014 11:11 ]
Maar goed, zoals alle remasters wordt dit gemaakt voor twee doelgroepen: Wie GTA 5 nog helemaal niet gespeeld heeft, raad ik 'm zeker aan, en wie dusdanig groot fan is dat ie twee keer wil betalen, is daar natuurlijk vrij in. Ik val in geen van beide groepen
[ Voor 19% gewijzigd door geert1 op 05-11-2014 11:16 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Dat dacht ik in de eerste instantie ook, maar ik denk dat ook het feit dat je op de PC later zou kunnen modden (in mijn geval mods installerengeert1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:14:
Hoe mooi GTA 5 ook wordt op de PC en de nieuwe consoles, ik ga er niet opnieuw het volle pond voor betalen. Ik heb het hele verhaal al in detail doorgespeeld op PS3, inclusief de side-missions en dergelijke, en de online modus deed mij helemaal niets. Als de PC-port lekker blijkt te spelen, dan haal ik die wellicht als de prijs wat daalt. En mochten er grote singleplayer-uitbreidingen uitkomen (zoals Lost and the Damned / Ballad of Gay Tony voor GTA4), dan wil ik die waarschijnlijk ook spelen. Maar €60-€70 bij lancering? Nee, dat weinig ik
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Blijf toch primair pc gamer denk.. Denk aan Simracen en Battlefield. In ieder geval, shooter op ps4 is voor mij not done, kan dat echt niet.. haha
maar ben wel blij met mijn aankoop, hij komt vanmiddag binnen..
GTA 5 ga ik wel spelen, heb ik tot 40% op ps3 gespeeld, maar ergerde me aan de kartels en lijntjes.. maar nu zal dat wel ver opgelost zijn
Anders leuk voor erbij
Veel mooier uiteraard maar na een uurtje merk je dat al niet meer en speel je hetzelfde spel als vorig jaar.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:05:
God damn!
Ik haal m ooit nog wel eens op uit de budgetbak.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Overdrijven is ook een vak he, de game is al te pre-orderen voor rond de 53 euro zag ik bij de pricewatchgeert1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:14:
...
Maar €60-€70 bij lancering? Nee, dat weinig ik
Als ik straks de PS+ games via de PS site in mijn download queue zet, worden die dan op de achtergrond gedownload als mijn PS4 in rest mode staat, zodat ik als ik vanavond thuis kom direct kan gamen?
Yup!pelt schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:50:
Korte n00b vraag:
Als ik straks de PS+ games via de PS site in mijn download queue zet, worden die dan op de achtergrond gedownload als mijn PS4 in rest mode staat, zodat ik als ik vanavond thuis kom direct kan gamen?
PSN gamertag: H3nk13024
Dit is ergens wel een goed punt, als je eenmaal immersed bent in de game wennen de graphics erg snel. Ik weet dat het zo werkt en toch wil ik de game halen omdat het er 'mooier' uitziet hahaOn_E schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:22:
[...]
Veel mooier uiteraard maar na een uurtje merk je dat al niet meer en speel je hetzelfde spel als vorig jaar.
Ik haal m ooit nog wel eens op uit de budgetbak.
Helemaal met de First Person mode en al die andere extra's waar je de ps3 versie voor nodig hebt (die moet ik dan maar even lenen van iemand) krijg ik echt zin in de game!AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:05:
[afbeelding]
God damn!
Alleen schept Rockstar met al dit mooist wel torenhoge verwachtingen voor GTA VI, hopelijk gaan ze dit waarmaken
Wel hoop ik dat niet zoals bij de PS3 release, gelijk de multiplayer/servers plat liggen.
[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 05-11-2014 12:05 ]
Moet je wel even in de systeem settings aangeven wat de PS4 mag doen in de rest modus, dus dat hij toegang heeft tot internet en mag downloaden.pelt schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:50:
Korte n00b vraag:
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link