Yonix schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:27:
Na lang nadenken heb ik toch besloten dat ik mijn PlayStation 4 ga verkopen en wel om de volgende redenen:
[list]
• We zijn bijna een jaar verder sinds de release en, naar mijn mening, zijn er in het (bijna) verstreken jaar weinig écht toffe games uitgebracht op de PlayStation 4. Er zijn eigenlijk maar twee games waar ik mij goed mee heb kunnen vermaken: inFamous: Second Son (dat was pas een echte 'next-gen game') en Lego: Marvel Super Heroes;
• De teleurstelling die 'Driveclub' heet. Een zwakke racegame die draait op 30fps. :s ;
• Ook de meerwaarde van het hebben van een PS Plus-account moet zich nog bewijzen. Met alle problemen rondom de stabiliteit van PSN is die meerwaarde in het geding. Daarnaast zijn er ook nog weinig AAA-games te downloaden (PlayStation Plus);
• Mijn recente ervaringen met de PlayStation Klantenservice, die bovenal negatief zijn;
• De samenstelling van een 'Game PC', waar games goedkoper zijn en wel altijd in 1080p en 60fps draaien.

Ik heb een mooi jaar gehad met de next-gen consoles, maar ze hebben zich, naar mijn mening, nog niet voldoende kunnen bewijzen. Ik heb alle next-gen consoles gehad, maar ook allemaal dus weer verkocht ... ;w
Ben het wel grotendeels met je eens en een game-pc is nu zeker nog een stuk betere investering zeker omdat je gewoon backwardscompatiblity hebt en daardoor soort van automatische remasters :P ,Het verbaasd me vooral dat je tot nu echt helemaal niks super speciaals hoeft te hebben om (PS4/XBO) equivalente of betere settings te draaien draai zelf bijvoorbeeld op een AMD 280X Alien Isolation, SoM,CoD:AW,Ryse op zijn gemakje op 1080P60, alleen de Naughty Dog games kan ik gewoon niet missen dus daarom wel een PS4 nodig :P

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53
Zijn er eigenlijk nog anderen benieuwd naar LBP 3? Die komt ook nog deze maand uit, maar hoor er eigenlijk weinig over. Ik heb 1 en 2 nooit gespeeld (had geen ps3), maar altijd wel in de gaten gehouden. Lijkt me wel leuk ook om coop te doen, dus dat is in ieder geval positief.

Maar door de huidige gamereleases sneeuwt deze titel een beetje onder ben ik bang.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Wel heel andere doelgroep natuurlijk dan de CoD's, Far Cry's en Assasins Creed's. ;) Heb de Vita versie van PS+ wel is ff gespeeld, is leuke game en zit goed in elkaar als platformer met veel customization.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12 11:47

spaceboy

Op grote hoogte

Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:20:
Zijn er eigenlijk nog anderen benieuwd naar LBP 3? Die komt ook nog deze maand uit, maar hoor er eigenlijk weinig over. Ik heb 1 en 2 nooit gespeeld (had geen ps3), maar altijd wel in de gaten gehouden. Lijkt me wel leuk ook om coop te doen, dus dat is in ieder geval positief.

Maar door de huidige gamereleases sneeuwt deze titel een beetje onder ben ik bang.
Ik niet. Heb helemaal geen moeite met kiddy games (sterker nog: iets als Mario is echt top), maar op de een of andere manier vind ik LBP echt too much. Die stickers plakken bijvoorbeeld. Come on. Really? Ik vind wel dat LBP knap gemaakt is (de mechanics bv), maar om te spelen: niet mijn cup of tea.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd naar LBP 3 en die kt hier dan ook eind van de maand binnen :-)

Wat een update die 2.01. Vandaag voor het eerst echt problemen met de ps4 (afgezien van het eerdere disc uitwerpen, wat eenvoudig op te lossen was).

Nu al drie keer de stekker uit moeten trekken omdat het systeem niet meer reageerd. Net nu ik heel graag shadow of mordor wilde spelen :-/

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-12 19:47
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:26:
Ik ben heel benieuwd naar LBP 3 en die kt hier dan ook eind van de maand binnen :-)

Wat een update die 2.01. Vandaag voor het eerst echt problemen met de ps4 (afgezien van het eerdere disc uitwerpen, wat eenvoudig op te lossen was).

Nu al drie keer de stekker uit moeten trekken omdat het systeem niet meer reageerd. Net nu ik heel graag shadow of mordor wilde spelen :-/
Is dit na de 2.01 update of is je PS4 gewoon "nukkig" vandaag ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:26:

Bedoel je dat 2.01 jouw PS4 laat vastlopen? Dat is niet best dan, ik wacht nog wel even met updaten :-(

Verwijderd

Het was inderdaad na de update.

Ik had een liedje singstar gedaan en wou die toen afzetten en toen liep het gelijk vast. Tot drie keer toe.

Nu is Shadow Of Mordor opgestart. Fingers crossed dat het blijft werken :-p
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:36:
Het was inderdaad na de update.

Ik had een liedje singstar gedaan en wou die toen afzetten en toen liep het gelijk vast. Tot drie keer toe.

Nu is Shadow Of Mordor opgestart. Fingers crossed dat het blijft werken :-p
Heb je na de update ook een full power cycle gedaan? Of een db rebuild?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Davith78
GTA 5 voor de PS4 krijgt extra functies voor de dualshock 4: de politieradio en telefoongesprekken gaan over de speaker van de controller, als je achtervolgd wordt door de politie knippert de lightbar rood en blauw :)

http://www.videogamer.com...nd_blue_while_wanted.html
dutchgio schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:55:
Dat is wel nice, leuke toevoeging en gebruikmaking van de DS4 ;)
Ik mag hopen dat zoiets uitgeschakeld wordt zodra je een headset aansluit?

AtlAntA schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:06:
[...]

Ik mag hopen dat zoiets uitgeschakeld wordt zodra je een headset aansluit?
Neem aan van wel. Games zoals Infamous en Last of Us kon je dat ook gewoon uitzetten. Je kan dan instellen dat het geluid via je controller of game moet lopen. Wanneer je een headset op zet, even opties wijzigen en je hoort het gewoon via je headset dus.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Hoop trouwens ook dat je in de next-gen versie van GTA V weer gewoon de Burgershot en die pizzazaken weer binnenkan :'( Vond dat toch wel een beperking in vergelijking met bijvoorbeeld GTA:SA :P

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:24
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:12:
Hoop trouwens ook dat je in de next-gen versie van GTA V weer gewoon de Burgershot en die pizzazaken weer binnenkan :'( Vond dat toch wel een beperking in vergelijking met bijvoorbeeld GTA:SA :P
Ow ja, en dan kon je flink vet opbouwen, geweldig _/-\o_ Ging je conditie achteruit

Verwijderd

Davith78 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:53:
GTA 5 voor de PS4 krijgt extra functies voor de dualshock 4: de politieradio en telefoongesprekken gaan over de speaker van de controller, als je achtervolgd wordt door de politie knippert de lightbar rood en blauw :)

ik heb m uitgespeeld op de ps3 en meteen gezegd dat ik hem nooit op de 4 zou kopen (super game, maar gewoon omdat ik hem al heb gespeeld), maar nu begin ik toch meer en meer te twijfelen :P
Trishul schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:15:
[...]

Ow ja, en dan kon je flink vet opbouwen, geweldig _/-\o_ Ging je conditie achteruit
Ik zat altijd in de Gym, muscles kweken, kreeg je leuke straatgevechten van ;)

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Davith78 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:53:

nice!

Vond deze toevoegingen in infamous SS en TLOUR ook erg leuk ondanks dat ze vrij simplistisch waren :)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• JvanSanten
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 07:49
Kan GTA V niet vooruitbestellen op de PSN store omdat ik niet gerechtigd ben om deze te kopen, meer mensen hier last van?

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-12 12:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ps4 driveclub bundel is binnen van de Bart Smit:)

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Oke heb een dilemma :P

Heb de volgende games gehad.

Killzone
AC Black Flag
Infamous
Wolfenstein
Watch dogs
Rayman legend
Diablo
Destiny
The evil within
Cod AW

Nu twijfel ik aan de volgende twee games.

GTA 5 of AC Unity. Uiteindelijk ga ik ze waarschijnlijk toch alle twee kopen. Maar welke zouden jullie doen? Gta 5 heb ik helemaal nog niet gespeeld. Ook niet op mn ps3.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
GTA V. Ik heb zelf AC altijd leuke budget bak titels gevonden :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
easy answer :) GTA

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik zou bij een Ubisoft game altijd de reviews en ervaringen van anderen na release afwachten, dus GTA ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:51

muhda

Time & Space traveler

laurens700 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:03:
GTA 5 of AC Unity. Uiteindelijk ga ik ze waarschijnlijk toch alle twee kopen. Maar welke zouden jullie doen? Gta 5 heb ik helemaal nog niet gespeeld. Ook niet op mn ps3.
GTA 5 for sure! AC Unity is mooie budgetbak pickup, voor later in 2015.

• laurens700
Thanks duidelijk dus! Ga ik even een pre order maken :D

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
GTA V is echt mijn tofste game ervaring van de afgelopen 2 jaar. De mate van details en kleine dingetjes die erin zitten, en de humor. Een kunstwerkje!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:42
Same here :).... Iemand anders de probleem dat zijn COD bluray blijft draaien en gewoon niet stopt met draaien? Hoorde heletijd een zoomgeluid, heb maar een stuk papier er onder gezet en nu is het veel minder (kan hem kantelen als ik er op druk), is dit fabrieksfout ook en kan ik dat laten fixen? (laatste is even off topic)

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:17
Nickrsd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:42:
Ps4 driveclub bundel is binnen van de Bart Smit:)
Dus voor €382 een PS4 met Driveclub, een extra controller en de PS4 eye?
Fijn voor je dat het is gelukt _/-\o_

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 09:58
Fleximex schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:47:
[...]

Dus voor €382 een PS4 met Driveclub, een extra controller en de PS4 eye?
Fijn voor je dat het is gelukt _/-\o_
Bij mij is het ook gelukt voor €382 (PS4 + Driveclub + 2 Controllers + PS4 eye) krijg hem vandaag tussen 16:00 - 18:00 :9~

Killzone
AC Black Flag
Infamous
Wolfenstein
Watch dogs
Rayman legend
Diablo
Destiny
The evil within
Cod AW

The Last of Us, Shadow of Mordor, Metro Redux. ;)

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
shadow of mordor zou ik persoonlijk mee wachten totdat deze in prijs gedaald is, ik vermoed dat dat niet lang gaat duren nl.
Het spel is érg repetetief, mede hierdoor gaat het vrij vlot vervelen imho.
ik zou voor GTA gaan indien je het nog niet gespeeld hebt, anders AC unity ;)

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Verwijderd

Killzone
AC Black Flag
Infamous
Wolfenstein
Watch dogs
Rayman legend
Diablo
Destiny
The evil within
Cod AW

gta anyday

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
LBP 3 is een verplichte game hier (zoontje van 5 )

PSN: ghpeet

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Amai... ik probeer een filmpje van 190MB op USB stick te kopiëren.
De eerste 100MB gingen vrij vlot, maar nu gaat het serieus met ca 0,2MB per seconde :?
Geen grap, ik heb geteld.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Davith78
Nice!! Ik kom er net achter dat ik destijds toch een Social Club account heb aangemaakt voor GTA 5 op de XB360. Nu krijg ik dus ook de extra's als ik hem straks ga spelen op de PS4 :D Ik heb meteen alvast mijn PSN account gelinked met Social Club.. good times are coming!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:19
Hmm, had een 2.01 update vanmorgen, maar hij wilt nog steeds niet uit de standby stand. Moest weer de stekker eruit trekken.

Edit: Moet je hem wel nog handmatig installeren...

[ Voor 17% gewijzigd door Dersan op 05-11-2014 16:49 ]

jimz93 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:43:
shadow of mordor zou ik persoonlijk mee wachten totdat deze in prijs gedaald is, ik vermoed dat dat niet lang gaat duren nl.
Het spel is érg repetetief, mede hierdoor gaat het vrij vlot vervelen imho.
ik zou voor GTA gaan indien je het nog niet gespeeld hebt, anders AC unity ;)
Tja, AC is zo niet nog repetitiever. :+

@Hierboven; zit er een disc in? Ik heb de disc eruit gehaald en dan gaat 'ie wel goed in stand-by. Je kan overigens beter de power knop ingedrukt houden totdat de console helemaal uit gaat. Stekker eruit trekken kan tot corrupte data e.d. leiden.

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 05-11-2014 16:54 ]

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:53:
[...]

Tja, AC is zo niet nog repetitiever. :+

@Hierboven; zit er een disc in? Ik heb de disc eruit gehaald en dan gaat 'ie wel goed in stand-by. Je kan overigens beter de power knop ingedrukt houden totdat de console helemaal uit gaat. Stekker eruit trekken kan tot corrupte data e.d. leiden.
Hij / zij had de 2.01 update nog niet geinstalleerd staat in de edit.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Colors schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:59:
[...]

Bij mij is het ook gelukt voor €382 (PS4 + Driveclub + 2 Controllers + PS4 eye) krijg hem vandaag tussen 16:00 - 18:00 :9~
Aw men, dat is jaloersmakend voor dat bedrag :P Maar gaaf ;) Hopelijk komt Driveclub binnenkort op PS+, lijkt mij fijn om een racer te hebben maar wil hem wel eerst even proberen.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-12 16:43
Hmm.. ik warthunder geïnstalleerd. Start ik voor het eerst een tutorial gaat de hele ps4 uit... geen foutmelding of niks. Controller doet ook niks meer..

na de stekker eruit te hebben gehaald start de ps4 weer maar voelt niet goed..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Martinspire
GTA vs ACU. Normaal zou ik ook GTA zeggen, maar gezien Coop een belangrijk onderdeel is, is het misschien handiger om eerst ACU te halen. In de eerste paar weken na launch zul je namelijk vast prima mensen kunnen vinden om de game mee te doen. GTA zal de komende maanden, zoniet jaren, nog wel actief blijven.

Of je moet ze beiden alleen voor de SP halen, dan eerst GTA en dan ACU. Denk dat je dan die laatste ook nog wel goedkoop 2e hands kunt halen als dat je ding is. Plus dat ACU na het uitspelen waarschijnlijk ook vrij snel zal staan te verstoffen en GTA kun je altijd nog wel effe opstarten.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 05-11-2014 17:35 ]

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:35:
GTA vs ACU. Normaal zou ik ook GTA zeggen, maar gezien Coop een belangrijk onderdeel is, is het misschien handiger om eerst ACU te halen. In de eerste paar weken na launch zul je namelijk vast prima mensen kunnen vinden om de game mee te doen. GTA zal de komende maanden, zoniet jaren, nog wel actief blijven.

Of je moet ze beiden alleen voor de SP halen, dan eerst GTA en dan ACU. Denk dat je dan die laatste ook nog wel goedkoop 2e hands kunt halen als dat je ding is. Plus dat ACU na het uitspelen waarschijnlijk ook vrij snel zal staan te verstoffen en GTA kun je altijd nog wel effe opstarten.
Hmm ik weet niet, ik heb toch het idee dat de Unity Coop er een beetje bij aangeplakt onderdeel is. Het lijkt er wel op dat het erg goed uitgewerkt is, maar of het ook echt leuk is om te doen is nog afwachten. Bovendien gaat het om missies die je ook gewoon prima alleen kunt spelen, je mist (hopelijk) niks als je het spel niet in coop speelt. Daarnaast snap ik niet helemaal hoe dat moet gaan werken. Je kunt de normale verhaalmissies in coop spelen, maar wie speelt dan Arno? Ben je opeens alle 4 Arno, of is elke speler alleen Arno voor zichzelf? Het idee trekt me niet echt, past voor mij niet in een AC game ofzo.

Hoe dan ook, coop is toch meeestal het leukste met bekenden. Als je coop echt belangrijk vindt, dan zul je moeten afspreken met vrienden wanneer je het spel haalt, en dan daar je keuze voor GTA of Unity vanaf laten hangen.

Edit: Ook leuk trouwens, en een keer wat anders: een graphics comparison tussen PS3 en PS4 in de vorm van een officiële trailer van RockStar (via IGN): hier

[ Voor 9% gewijzigd door Svenderson op 05-11-2014 18:31 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:05
Verkeerde topic

[ Voor 87% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 05-11-2014 19:17 ]

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:15

kaanmijo

Picobello B.V.

Zojuist heeft Playstation een vergelijkingsvideo geupload van de PS3 en PS4 versie van GTA V.

https://www.facebook.com/video.php?v=1024933197532675

:9~
kaanmijo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:59:
Zojuist heeft Playstation een vergelijkingsvideo geupload van de PS3 en PS4 versie van GTA V.

In sommige scènes is het verschil groter dan in andere maar al met ziet het er goed uit. Dat bos is wel prachtig!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
[...]

:( Grrr, ben ik alsnog te duur uit :( ;)

De mijne is ook bezorgd. Ik heb er (na cashback) ongeveer 410 voor betaald. Zojuist ontvangen en nu instellen 8) Eerste keer PlayStation :P

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik moet het nog steeds doen met Driveclub, kan niet wachten op GTA IV.
Welke games moet ik nog meer spelen?

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Nivida_intel schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:59:
Ik moet het nog steeds doen met Driveclub, kan niet wachten op GTA IV.
Welke games moet ik nog meer spelen?
Pfoe, als je de last of us nog niet heb gespeeld op de PS3, dan zou ik die zeker weten halen!

Ik vond Black Flag en Infamous SS ook vermakelijk, maar het ligt eraan waar je interesses liggen :)

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 21:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

kaanmijo schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:59:

Wow, echt, wat een verschil!! Het wordt alleen maar mooier, want om t volle pond weer te kunnen vragen, moeten ze echt wel met extra's komen dan alleen betere graphics. Het spel was opzich al geweldig, maar om m nog een keer aan te schaffen zijn dingen als de first person mode wel nodig. Maar ik verwacht (hoop) dat er nog wel meer wordt aankondigd, zoals werkende Cluckin' Bells en Burger Shots. Hopelijk ook meer side missions.

In de US store $59 ofwel €43. Toch ook een nette prijs!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sinds ik de 2.01 update geïnstalleerd heb hoor ik alleen nog maar voice chat en wat ingame geluidseffecten door m'n Pulse headset. In eerste instantie krijg ik helemaal geen geluid, maar na een reset via de companion applicatie krijg ik er weer wat geluid uit. Echter hoor ik dus verder geen game of Playstation systeem geluid. Instellingen staan allemaal goed, PS4 al herstart en ook de usb adapter in een andere poort geprobeerd. Geluid werkt wel gewoon via m'n receiver.

[ Voor 5% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-11-2014 21:28 ]

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12 12:27
Dj-sannieboy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:06:
Sinds ik de 2.01 update geïnstalleerd heb hoor ik alleen nog maar voice chat en wat ingame geluidseffecten door m'n Pulse headset. In eerste instantie krijg ik helemaal geen geluid, maar na een reset via de companion applicatie krijg ik er weer wat geluid uit. Echter hoor ik dus verder geen game of Playstation systeem geluid. Instellingen staan allemaal goed, PS4 al herstart en ook de usb adapter in een andere poort geprobeerd. Geluid werkt wel gewoon via m'n receiver.
en wat zie je als je de PS knop ingedrukt houdt en dan naar Adjust my devices gaat?

• ThijsWTF
  • Laatst online: 24-12 16:40
Store update is geweest en ik kan NOG STEEDS niet de Destiny en CoD thema's vinden!
ThijsWTF schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:01:
Store update is geweest en ik kan NOG STEEDS niet de Destiny en CoD thema's vinden!
Ik heb ze vorige week via de US Store gedownload. Maar bespaar jezelf de moeite :+ Los dat ze lelijk zijn (smaak is persoonlijk) zijn ze ook nog eens onhandig met de witte tekst van de PS4 menu.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Donnie Darko schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:37:
[...]

en wat zie je als je de PS knop ingedrukt houdt en dan naar Adjust my devices gaat?
Zo even proberen, maar klinkt hetzelfde als opties, apparaten en dan audioapparaten.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:13:
[...]

Ik heb ze vorige week via de US Store gedownload. Maar bespaar jezelf de moeite :+ Los dat ze lelijk zijn (smaak is persoonlijk) zijn ze ook nog eens onhandig met de witte tekst van de PS4 menu.
Het CoD thema heeft ook redelijk harde en daardoor overheersende achtergrond muziek. Verwacht er niet teveel van!

@ASN: resteren van licenties heeft helaas niets veranderd, maar ben gelukkig niet de enige. Hopelijk komt er nog een fix! Gelukkig doet de seasonpass het wel! Nog bedankt voor je hulp.

• ThijsWTF
ASNNetworks schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:13:
[...]

Maar het is toch achterlijk dat de EU ze nog niet heeft. Lijkt me niet dat het zo moeilijk is om ze in de EU store even te uploaden 8)7

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dj-sannieboy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:27:
[...]

Zo even proberen, maar klinkt hetzelfde als opties, apparaten en dan audioapparaten.
Haal net m'n PS4 uit rust stand (werkt eindelijk weer), doe m'n headset aan en het werkt gewoon weer. Heel vaag, heb de hele avond praktisch zonder geluid moeten spelen en nu werkt het ineens weer.

• Martinspire
Oeh noez, geen thema's. What are we gonna do.
Het kan mij aan mn reet roesten wat erin komt, ik zit toch nooit op de dash.

• laurens700
Na de beelden te hebben gezien van gta 5 kan ik niet wachten! Nu beetje vermaken met cod en destiny. The evil within was wel grappig, alleen de camerapunten waren soms slecht en toch is het grafisch wat minder realistisch. Silents Hill lijkt me wel vet! Na de demo en een trailer te hebben gezien.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33

• ThijsWTF
Martinspire schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:30:
Oeh noez, geen thema's. What are we gonna do.
Het kan mij aan mn reet roesten wat erin komt, ik zit toch nooit op de dash.
Stoere jongen :+

Het laat wel zien hoe slecht het PSN georganiseerd is. Dit soort foutjes moet je gewoon niet laten gebeuren.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Lijkt me stug, zeker gezien het feit dat de PS1, 2 en 3 pas na enkele jaren (niet twee) een slim-versie kregen. Mijn gok is dan ook dat pas in 2016/2017 een kleinere versie zal verschijnen, maar in de tussentijd er natuurlijk wel gewerkt wordt aan kostenbesparende oplossingen zoals nu ook al het geval is met alle PS versies.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:10
Het lijkt me dat ze meer voor kostenbesparende onderdelen gaan, voor zover ze dat al niet gedaan hebben.

De PS4 zelf lijkt me namelijk al 'slim' genoeg.

Shikata ga nai.

En de bron: AMD makt een 20nn soc voor de X1, dus zullen ze dat ook wel voor de ps4 doen. En op basis daarvan komt er dan een 'slim' model. >:)

• Nickrsd

Nickrsd

hij staat in het tv meubel, dus slim of niet.. ik zie er niks van:D en vind de ps4 echt een mooi dingeske..

• Nickrsd

Nickrsd

eventjes een domme n00b vraag:

om online te kunnen spelen op de ps4 heb je PS+ abbo nodig?
zonder dit kan je niet online spelen? (dat kan bij ps3 wel)

• RubenSaurus
  • Laatst online: 27-10 22:33
Nickrsd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 03:58:
eventjes een domme n00b vraag:

om online te kunnen spelen op de ps4 heb je PS+ abbo nodig?
zonder dit kan je niet online spelen? (dat kan bij ps3 wel)
Dit is correct

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:20

The_Worst

Unox

Ik heb hier nu een ander thema draaien omdat ik dan een relaxter muziekje op de achtergrond heb. Ik werd dat standaard deuntje erg zat, je kan het uitzetten I know, maar nu gelukkig wat beters.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-12 19:47
dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 01:22:
[...]

En de bron: AMD makt een 20nn soc voor de X1, dus zullen ze dat ook wel voor de ps4 doen. En op basis daarvan komt er dan een 'slim' model. >:)
Inhoudsloos artikel. De behuizing van de PS4 is idd al erg klein vergeleken met de X1, te meer als je bedenkt dat er ook een voeding in zit.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

The_Worst schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:47:
Ik heb hier nu een ander thema draaien omdat ik dan een relaxter muziekje op de achtergrond heb. Ik werd dat standaard deuntje erg zat, je kan het uitzetten I know, maar nu gelukkig wat beters.
Je moet die van CoD echt even proberen! Alsof je de hele tijd in een spannende scene van een actie film zit...

• Davith78
Ik snap eigenlijk ook nog steeds niet goed waarom Sony ervoor gekozen heeft de voeding in de case zelf te plaatsen, dit komt niet echt ten goede aan de warmteontwikkeling en airflow. Maar goed, is inderdaad nog steeds een kleinere behuizing dan de X1.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12 13:28
Davith78 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:38:
Ik snap eigenlijk ook nog steeds niet goed waarom Sony ervoor gekozen heeft de voeding in de case zelf te plaatsen, dit komt niet echt ten goede aan de warmteontwikkeling en airflow. Maar goed, is inderdaad nog steeds een kleinere behuizing dan de X1.
Dat is dan ook de afweging geweest. Ik zelf vind het een ontwerpfout, want het is gewoon niet goed voor de airflow. Ik kan me persoonlijk ook niet voorstellen waarom het erg is om de voeding buiten je console te moeten hebben. Bij laptops is het niet anders.

PSN ID Binloading_nl

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:32

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

steefje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:40:
[...]

Dat is dan ook de afweging geweest. Ik zelf vind het een ontwerpfout, want het is gewoon niet goed voor de airflow. Ik kan me persoonlijk ook niet voorstellen waarom het erg is om de voeding buiten je console te moeten hebben. Bij laptops is het niet anders.
Bij de PS3 slim heb je ook geen externe voeding.
Heb zelf nog nooit issues gehad vanwege hitte problemen -> Het kan gewoon.
Met de 20nm versie komt er minder hitte bij kijken en verwacht ik dat de PS4 in dezelfde behuizing minder de fan nodig zal hebben,

Vind zelf de huidioge PS4 al een strak design hebben net zoals de X1.
neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben indien ze nieuwe behuizingen maken hoe het er uit komt te zien.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Davith78 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:38:
Omdat een goede voeding amper warmte genereert en een beetje voeding heeft een efficiëntie van 92% dus 8% van wat de voeding uit het stopcontact trekt wordt omgezet in warmte en dat is echt peanuts vergeleken met wat de GPU aan warmte produceert, ik ben juist erg blij met de compacte formfactor van de PS4 want ik neem hem wel is mee dan is het erg fijn dat je niet zoon stomme brick hoeft mee te slepen of ergens weg moet stoppen in je tv meubel.

Verwijderd

Net Mail binnen met de code voor The Crew Beta.
Ben em aan het downloaden nu , een dikke 17GB.

Zal wel even een filmpje posten van wat toffe gameplay van de game.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:45:
Net Mail binnen met de code voor The Crew Beta.
Ben em aan het downloaden nu , een dikke 17GB.

Zal wel even een filmpje posten van wat toffe gameplay van de game.
beta begint 10e?

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
Volgens mij 6e tot en met de 10e

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Verwijderd

Kartale schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:04:
[...]

Volgens mij 6e tot en met de 10e
Ik heb me schijnbaar ook ingeschreven voor de beta. Ik heb een mailtje binnen. :+.

De beta is eindigt op maandag 10 november.

Morgen proberen! _/-\o_ :9~ :)
Ik heb al een eerdere beta gespeeld, prima game hoor maar niet heel erg bijzonder.
Open wereld waarin je missies/races doet, met MMO aspect doordat je de racec/missies samen met anderen kunt doen en je in de wereld ook anderen tegen komt. Met die missies verdien je dan weer coins en parts waarmee je je auto beter kunt maken.

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:13:
Ik heb al een eerdere beta gespeeld, prima game hoor maar niet heel erg bijzonder.
Open wereld waarin je missies/races doet, met MMO aspect doordat je de racec/missies samen met anderen kunt doen en je in de wereld ook anderen tegen komt. Met die missies verdien je dan weer coins en parts waarmee je je auto beter kunt maken.
Precies dit :

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Betakey binnen.
Je kon je een week geleden aanmelden via Bart Smit. Dan had je hem gegarandeerd binnen vanochtend.

Scrooge NL

Hoe is het trouwens afgelopen met de BartSmit 'faal' actie? :) (waarbij je dubbel korting kreeg? Zijn ze geleverd?)

• sacaji
Net betakey binnen maar ben morgen pas thuis, lekker dan..... Anyway, iemand ervaring met een PS4 gekocht bij de MediaMarkt die problemen heeft? Mijn playstation 4 maakt een zoomend geluid als de bluray aan het draaien is, maar als ik op een zijkant van me ps4 druk dan vervalt dit geluid, ik heb ook geen krassen op de schijven. Vraag ik me af of ik hier mee naar mediamarkt moet, en of me ps4 vervangt word of opgestuurd word? of gewoon blijven spelen..
THanks
@caneezy

Probeer eens met een papiertje onder pootje? Kan zijn dat ie niet helemaal recht/gebalanceerd staat :)

• maussert
  • Laatst online: 00:12
poor Leno schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:28:
Hoe is het trouwens afgelopen met de BartSmit 'faal' actie? :) (waarbij je dubbel korting kreeg? Zijn ze geleverd?)
[...]

Lijkt erop dat deze is uitgeleverd :)

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Mijn mening, maar lijkt me een vrij suf spel. Het spel moet ook vaak laden lijkt het.

• Denko
  • Laatst online: 24-12 13:37

Denko

|{ing Øf ßlitz

NeP2013 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:33:
[...]

Mijn mening, maar lijkt me een vrij suf spel. Het spel moet ook vaak laden lijkt het.
Same here, slechter uitgewerkte paradise city

PSN & XBL: Denkoyugo

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-12 14:17
Caneezy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:28:
Mijn playstation 4 maakt een zoomend geluid als de bluray aan het draaien is, maar als ik op een zijkant van me ps4 druk dan vervalt dit geluid, ik heb ook geen krassen op de schijven. Vraag ik me af of ik hier mee naar mediamarkt moet, en of me ps4 vervangt word of opgestuurd word? of gewoon blijven spelen..
THanks
Misschien staat hij inderdaad niet helemaal stabiel. Ik geloof dat de PS4 3 'pootjes' heeft.
Dat zorgt er voor dat hij kan wiebelen als het geen perfect vlakke ondergrond is.

PSN: Space-o-saurus

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-10 09:58
maussert schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:32:
[...]

[...]

Lijkt erop dat deze is uitgeleverd :)
Klopt dik tevreden :*)

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-12 14:00
Ik heb ook een key ontvangen van The Crew, en ik heb em ingevuld op de online store want ik ben niet thuis. Nu wil ik hem automatisch laten downloaden naar mijn ps4, maar ik kan hem niet vinden. Nergens. Hij staat niet in mijn downloadlijst en als ik hem opzoek in de store kan ik hem ook niet vinden. Kan iemand mij verder helpen?

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:20

The_Worst

Unox

The Crew heeft toch wel een paar irritatie puntjes. Het aantal laadschermen, zoals hierboven werd aangegeven, valt nog enigszins mee te leven.

Als je echter in het menu kiest voor 'retry' dan duurt het 5 seconden voor dat het scherm vervaagt naar het laadscherm en het vervagen duurt ook nog weer eens 3 seconden. Waarom niet gewoon instant?

Is het laden klaar dan springt het spel eerst weer naar de bijbehorende cutscene, kan je skippen om dan weer naar een laadscherm te kijken.

Ik zit al vast bij de (2e) race waarbij ik Zoe moet verslaan. Toen had ik een ragequit. :|

Spel ziet er verder goed uit, omgeving is her en der wat van mindere kwaliteit, rijdt goed en muziek is lekker.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:56
Heb 'm er net op gezet (The Crew) en gestart, maar hij crashed al bij de eerste poging om te spelen. Ff geen zin in onzin nu, dus ik kijk wel een andere keer verder.
Wat wel jammer is; je progress van de eerdere beta is niet opgeslagen, mag nu dus alles opnieuw gaan doen, dat maakt het een stuk minder interessant. |:(
Op de andere beta zat op een gegeven moment een limiet zodat je niet verder kon, dus daar kan ik dan opnieuw naar toe werken.
Ook is het beeld te groot voor mijn TV en wordt dat niet goed opgeschaald, een gedeelte valt dus buiten het scherm. Ik had er op gehoopt dat dit nu wel opgelost zou zijn. ;)
Dat is toch wel wat minder, verder speelde het wel goed weg. Grafisch prima, rijd lekker en wel goede muziek op de achtergrond.

• sacaji
poor Leno schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:31:
@caneezy

Probeer eens met een papiertje onder pootje? Kan zijn dat ie niet helemaal recht/gebalanceerd staat :)
Heb dat gedaan, is ook veel minder, maar als ik me oor bij de console zet hoor ik het licht, zal wel iets n ormaal zijn als het mijn blurays niet krast.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ohw ubisoft game met ga naar een toren om een gedeelte van de map te unlocken. Wat een verrassing. 8)7

PSN: Alvanosa

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Alvanosa schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:04:
[...]

Ohw ubisoft game met ga naar een toren om een gedeelte van de map te unlocken. Wat een verrassing. 8)7
Hehe, het eerste waaraan ik dacht toen ik dat filmpje zag inderdaad.
"Ah, The Crew is van Ubisoft" :p was het vergeten..

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:09:
[...]

Hehe, het eerste waaraan ik dacht toen ik dat filmpje zag inderdaad.
"Ah, The Crew is van Ubisoft" :p was het vergeten..
Haha same here.. Toren gevonden -> 25 nagenoeg gelijke side missies unlocked...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Pagina: 1 ... 58 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link