Jammer dat die tune-in radio app niet op de ps4 werkt, zou best naar q-dance radio ofzo willen luisteren tijdens het gamen!
Ja, ik ook. Maar dat hele muziek gebeuren is beroerd om music unlimited te pushen... PS3 kreeg het ook vrij laat, dus het komt vast nog wel ooit.
[ Voor 26% gewijzigd door ChuckyDevil op 06-11-2014 13:23 ]
In de instellingen van de PS4 zelf kan je ook de schermgrootte aanpassen aan je televisie ook kan het zijn dat een instelling van de televisie zelf verkeerd staat (overscan).dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:51:
[...]
Wat wel jammer is; je progress van de eerdere beta is niet opgeslagen, mag nu dus alles opnieuw gaan doen, dat maakt het een stuk minder interessant.![]()
Op de andere beta zat op een gegeven moment een limiet zodat je niet verder kon, dus daar kan ik dan opnieuw naar toe werken.
Ook is het beeld te groot voor mijn TV en wordt dat niet goed opgeschaald, een gedeelte valt dus buiten het scherm. Ik had er op gehoopt dat dit nu wel opgelost zou zijn.
Dat is toch wel wat minder, verder speelde het wel goed weg. Grafisch prima, rijd lekker en wel goede muziek op de achtergrond.
Ben er zelf achter gekomen dat een instelling verkeerd stond toen ik aan de slag ging met calibratie patronen voor het beeld. Terwijl het voorheen in games en films niet was opgevallen.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Klopt, maar dat staat al goed en in andere games heb ik er nooit last van, alleen bij The Crew. Denk dat ze 'vergeten' zijn support voor kleinere displays en scaling daarvoor toe te voegen.
zijn er nog meer die geen the crew beta key hebben ontvangen ? tot op heden heb ik niks in mijn email box
Nieuwtje over SharePlay: Activision heeft de PS4-versie van COD: Advanced Warfare geblokkeerd zodat deze niet gedeeld kan worden. Er is een mogelijkheid binnen SharePlay voor ontwikkelaars om bepaalde delen van een game te "censureren", wat als doel had om spoilers (bijv. verhalende cutscenes) te blokkeren. Activision heeft dit gebruikt om de hele game te blokkeren (bron).
Sony insinueerde eerder dat ontwikkelaars geen opt-out-mogelijkheid hadden, maar die blijkt er dus in feite wel te zijn. Activision heeft nog niet gereageerd op dit besluit voor zover ik weet, maar ik gok dat ze naar voren schuiven dat hun game niet goed tot uiting zou komen bij 720p / 30fps, en dat ze spelers een optimale ervaring willen bieden. Daar zou deels wel wat in zitten, maar daarnaast is de reden natuurlijk dat Activision graag wil dat iedereen de game zelf koopt en niet deelt.
Dit is een klap voor SharePlay, want andere ontwikkelaars zouden deze keuze zomaar kunnen overnemen. Blijkbaar zien zij SharePlay als iets negatiefs. Terwijl SharePlay volgens mij ook een positief effect kan hebben op de verkopen (1 of 2 uurtjes via een vriend spelen en dan besluiten de game zelf te kopen voor de optimale, directe game-ervaring). Hopelijk komen Sony en de ontwikkelaars nader tot elkaar om SharePlay toch meer geaccepteerd te krijgen.
Sony insinueerde eerder dat ontwikkelaars geen opt-out-mogelijkheid hadden, maar die blijkt er dus in feite wel te zijn. Activision heeft nog niet gereageerd op dit besluit voor zover ik weet, maar ik gok dat ze naar voren schuiven dat hun game niet goed tot uiting zou komen bij 720p / 30fps, en dat ze spelers een optimale ervaring willen bieden. Daar zou deels wel wat in zitten, maar daarnaast is de reden natuurlijk dat Activision graag wil dat iedereen de game zelf koopt en niet deelt.
Dit is een klap voor SharePlay, want andere ontwikkelaars zouden deze keuze zomaar kunnen overnemen. Blijkbaar zien zij SharePlay als iets negatiefs. Terwijl SharePlay volgens mij ook een positief effect kan hebben op de verkopen (1 of 2 uurtjes via een vriend spelen en dan besluiten de game zelf te kopen voor de optimale, directe game-ervaring). Hopelijk komen Sony en de ontwikkelaars nader tot elkaar om SharePlay toch meer geaccepteerd te krijgen.
Hier snap ik dus idd niks van. als je vertrouwen hebt in de product dan juich je toch juist toe dat mensen bij elkaar kunnen kijken? er zijn bij juist vrienden die eerste ff een spel willen spelen voordat ze overgaan tot 60 euro bloedgeld neerleggen. shareplay was daar perfect geschikt voor mi.geert1 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:21:
voert Sony eens een goed werkende functie toe gaan de ontwikkelaars weer dwars liggen.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Nou lekker dan.. Als ze dit allemaal gaan doen.. 
EN wat voorn dikke vette jank onzin van die 720p.. Alsof dat het allerbelangrijkste is bij een game?? Het gaat vooral om de gameplay, originaliteit en funfactor!
EN wat voorn dikke vette jank onzin van die 720p.. Alsof dat het allerbelangrijkste is bij een game?? Het gaat vooral om de gameplay, originaliteit en funfactor!
Misschien moet Sony meer restricties inbouwen in SharePlay om het geaccepteerd te krijgen door de ontwikkelaars. Bijvoorbeeld 1 tot 3 speelsessies maximaal. Dat zou alsnog een achteruitgang zijn voor ons als gamers, maar 't is beter dan het blokkeren van de hele game.
Maar ja, SharePlay dient in principe twee doelen: Ten eerste is het een alternatief voor de demo, dus om mensen een spel te laten proberen om te zien of ze 't wat vinden. En ten tweede was het bedoeld om hulp te kunnen bieden aan andere spelers die een bepaalde eindbaas maar niet kunnen verslaan. Die tweede functie zou niet meer goed werken met meer restricties.
Ik vraag me af tot in hoeverre Sony heeft overlegd met de ontwikkelaars, voordat ze deze functionaliteit uitwerkten...
@poor Leno: Mee eens, maar het zou voor ontwikkelaars wel een excuus kunnen zijn om SharePlay te blokkeren. En voor een online shooter is 30 fps ook wel problematisch, dus er zit wel een kern van waarheid in. Als je online speelt tegen mensen die "native" spelen, heb je een oneerlijk speelveld (lagere resolutie, compressie, input lag en lagere fps, wat best wat effect kan hebben op een snelle shooter). Overigens heeft Activision nog geen verklaring gegeven voor hun besluit, dus dat was meer speculatie van mijn kant, maar het zou maar zo kunnen dat dit hun denkwijze was (samen met de gierigheid en de weerstand tegen vernieuwing die gebruikelijk is bij grote uitgevers).
Maar ja, SharePlay dient in principe twee doelen: Ten eerste is het een alternatief voor de demo, dus om mensen een spel te laten proberen om te zien of ze 't wat vinden. En ten tweede was het bedoeld om hulp te kunnen bieden aan andere spelers die een bepaalde eindbaas maar niet kunnen verslaan. Die tweede functie zou niet meer goed werken met meer restricties.
Ik vraag me af tot in hoeverre Sony heeft overlegd met de ontwikkelaars, voordat ze deze functionaliteit uitwerkten...
@poor Leno: Mee eens, maar het zou voor ontwikkelaars wel een excuus kunnen zijn om SharePlay te blokkeren. En voor een online shooter is 30 fps ook wel problematisch, dus er zit wel een kern van waarheid in. Als je online speelt tegen mensen die "native" spelen, heb je een oneerlijk speelveld (lagere resolutie, compressie, input lag en lagere fps, wat best wat effect kan hebben op een snelle shooter). Overigens heeft Activision nog geen verklaring gegeven voor hun besluit, dus dat was meer speculatie van mijn kant, maar het zou maar zo kunnen dat dit hun denkwijze was (samen met de gierigheid en de weerstand tegen vernieuwing die gebruikelijk is bij grote uitgevers).
[ Voor 18% gewijzigd door geert1 op 06-11-2014 15:05 ]
Ja dat is misschien wel zo, maar dat verschil is redelijk miniem en eigenlijk niet zo boeiend voor iemand die gewoon even wil knallengeert1 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:00:
Hier nog iemand zonder email. Bij de eerste bèta niets gehoord, nu weer via de website een code ingevoerd en geaccepteerd incl gekoppeld uplay account. Maar helaas geen email..rico_fxp schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:06:
zijn er nog meer die geen the crew beta key hebben ontvangen ? tot op heden heb ik niks in mijn email box
Het installeren van The Crew gaat overigens tergend langzaam. De eerste 4 gigabyte schiet lekker op maar de 12 gigabyte die daarna komt gaan erg langzaam.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Voor degene die de code voor The crew niet ontvangen hebben, hierbij de codes ontvangen van Ubi:
5DJ3-BJNB-T9T4
2PK5-26NN-TTEF
FF5E-LRND-PEDE
5DJ3-BJNB-T9T4
2PK5-26NN-TTEF
FF5E-LRND-PEDE
Ik heb me eergisteren aangemeld. Vanmorgen mail met code...
Wil het spel wel proberen of het uberhaupt iets is... Tegenwoordig heb je toch bijna geen demo's meer en met deze beta kan ik 'm mooi uitproberen...!
In de US-store is Lego Marvel Super Heroes omgerekend voor € 10 te koop. Is het wat?
Wil het spel wel proberen of het uberhaupt iets is... Tegenwoordig heb je toch bijna geen demo's meer en met deze beta kan ik 'm mooi uitproberen...!
In de US-store is Lego Marvel Super Heroes omgerekend voor € 10 te koop. Is het wat?
Er was geen opt-out voor Shareplay. De ontwikkelaar/uitgever heeft gewoon een functies van Shareplay misbruikt om de game - alsnog - te blokkeren. Bij Activision ga ik er automatisch van uit dat dit gedaan is vanuit een commercieel en financieel aspect, niet omdat ze 'de beste' ervaring voorop willen zetten voor de gamers. Er is al jarenlang geen innovatie meer geweest in Call of Duty, en alles wat ze dan uiteindelijk wél doen is al verwerkt in andere spellen - en soms zelfs beter.geert1 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:00:
CoD games zijn nooit pareltjes geweest wanneer het ging om de weergave, dus het is een zwak excuus om te zeggen dat dit is gedaan omdat je dan geen goed beeld zou kunnen vormen bij het spel. Sterker nog, deze CoD voelt en speelt precies hetzelfde als de vorige spellen, dus veel valt er eigenlijk niet te zien. Het is hetzelfde spel in een nieuw jasje met een nieuw thema. De grootste toevoeging is een exosuit zodat je een verticaal element toevoegt.
Ik vind het veel minder aannemelijk dat dit is gedaan omdat ze bang waren mensen te weren omdat de game er minder goed zou uitzien met Shareplay (wat ook wel zo is). Ze zijn bang dat ze klanten weren omdat iemand met Shareplay de SP ook wel kan spelen - en aangezien die nog steeds 4 uurtje +/- lang is - zal er dan niet snel een aankoop zijn. Verreweg het grootste kritiek van CoD is altijd de extreem korte SP campagne geweest. En dat hebben ze na 4 games nog steeds niet verholpen. Dus als ze niet bang zijn om hetzelfde truukje elk jaar weer opnieuw te doen - waarom dan wel wanneer iemand op 720p de game kan spelen?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
5DJ3-BJNB-T9T4 gebruikt.
Mijn dank is groot !
Mijn dank is groot !
dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:24:
Voor degene die de code voor The crew niet ontvangen hebben, hierbij de codes ontvangen van Ubi:
5DJ3-BJNB-T9T4
2PK5-26NN-TTEF
FF5E-LRND-PEDE
Waar voer ik 'm in?
rico_fxp schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:37:
5DJ3-BJNB-T9T4 gebruikt.
Mijn dank is groot !
[...]
PSN ID: Shagsin
Super!!!dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:24:
5DJ3-BJNB-T9T4
2PK5-26NN-TTEF
FF5E-LRND-PEDE
ik heb FF5E-LRND-PEDE gebruikt en hij staat in transactieoverzicht.
Kan alleen nog niet zien hoe ik hem download: staat niet bij dl-lijst via online store.
Zal asap thuis even op PS4 zelf kijken,
In principe krijgt iedereen met een code direct van Ubi nog 3 extra codes om uit te delen, dus mocht er nog meer vraag naar zijn, heb ik misschien het goede voorbeeld gegeven
Ik denk niet dat het met de singleplayer-campagne te maken heeft; die is bijzaak voor zowel de spelers als de ontwikkelaar. Zo goed als alle COD-spelers spelen het om online te knallen. De singleplayer zou via SharePlay inderdaad snel kunnen worden uitgespeeld, maar alleen daarvoor kopen mensen het spel toch zelden.SacreBleu schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:34:
[...]
Er was geen opt-out voor Shareplay. De ontwikkelaar/uitgever heeft gewoon een functies van Shareplay misbruikt om de game - alsnog - te blokkeren. Bij Activision ga ik er automatisch van uit dat dit gedaan is vanuit een commercieel en financieel aspect, niet omdat ze 'de beste' ervaring voorop willen zetten voor de gamers. Er is al jarenlang geen innovatie meer geweest in Call of Duty, en alles wat ze dan uiteindelijk wél doen is al verwerkt in andere spellen - en soms zelfs beter.
CoD games zijn nooit pareltjes geweest wanneer het ging om de weergave, dus het is een zwak excuus om te zeggen dat dit is gedaan omdat je dan geen goed beeld zou kunnen vormen bij het spel. Sterker nog, deze CoD voelt en speelt precies hetzelfde als de vorige spellen, dus veel valt er eigenlijk niet te zien. Het is hetzelfde spel in een nieuw jasje met een nieuw thema. De grootste toevoeging is een exosuit zodat je een verticaal element toevoegt.
Ik vind het veel minder aannemelijk dat dit is gedaan omdat ze bang waren mensen te weren omdat de game er minder goed zou uitzien met Shareplay (wat ook wel zo is). Ze zijn bang dat ze klanten weren omdat iemand met Shareplay de SP ook wel kan spelen - en aangezien die nog steeds 4 uurtje +/- lang is - zal er dan niet snel een aankoop zijn. Verreweg het grootste kritiek van CoD is altijd de extreem korte SP campagne geweest. En dat hebben ze na 4 games nog steeds niet verholpen. Dus als ze niet bang zijn om hetzelfde truukje elk jaar weer opnieuw te doen - waarom dan wel wanneer iemand op 720p de game kan spelen?
En nee, het gaat ook niet om het verschil in grafische pracht. Waar ik op doelde als mogelijke reden voor dit blokkeren, is dat het spelen via SharePlay ook competitief nadeel op kan leveren. Als je via SharePlay speelt op 30 fps, 720p, met compressie en enige input lag, en de rest speelt native, dan ben je in het nadeel. Dat zou kunnen meespelen bij Activision.
Maar goed, het zal waarschijnlijk inderdaad vooral een kortzichtige commerciële keuze zijn geweest. Hopen dat Activision met een reactie komt, dan hebben we in elk geval iets meer info (waarschijnlijk een leeg marketingpraatje, maar toch).
Zouden we de codes voor The Crew niet beter kwijt kunnen in het topic game-vouchers-topic?
Dat is handig. Op de een of andere manier heb ik niet de verwachte codes ontvangen terwijl ik me wel aangemeld had via uplay. Mocht iemand ervan af moeten dan hou ik me aanbevolendutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:48:
In principe krijgt iedereen met een code direct van Ubi nog 3 extra codes om uit te delen, dus mocht er nog meer vraag naar zijn, heb ik misschien het goede voorbeeld gegeven
Het zou kunnen dat dát heeft meegespeeld. Maar waarom dan de héle game blokkeren? Niet alleen de Multiplayer? Wellicht ligt het er tussenin, maar ik denk - zeker weten zullen we het nooit - dat 'geld' een véél belangrijkere rol heeft gespeeld dan dat Activision de consument wilden beschermen tegen inputlag, een lage resolutie en videocompressie.geert1 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:54:
[...]
En nee, het gaat ook niet om het verschil in grafische pracht. Waar ik op doelde als mogelijke reden voor dit blokkeren, is dat het spelen via SharePlay ook competitief nadeel op kan leveren. Als je via SharePlay speelt op 30 fps, 720p, met compressie en enige input lag, en de rest speelt native, dan ben je in het nadeel. Dat zou kunnen meespelen bij Activision.
Maar goed, het zal waarschijnlijk inderdaad vooral een kortzichtige commerciële keuze zijn geweest. Hopen dat Activision met een reactie komt, dan hebben we in elk geval iets meer info (waarschijnlijk een leeg marketingpraatje, maar toch).
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik heb via ideal €50,- toegevoegd aan mijn PSN account, maar weet iemand wanneer je de voucher van €10,- euro krijgt?
Before me there were many, after me there will be none
http://www.gamersyde.com/..._comparison-33481_en.html
GTA V......... PS3 vs PS4
[ Voor 27% gewijzigd door power_user op 06-11-2014 16:31 ]
PSN: Oldzkoel
Stond gisteren al op de FP: video: GTA V vergeleken op PS3 en PS4.power_user schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:30:
http://www.gamersyde.com/..._comparison-33481_en.html
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat een afzetterij.
Rocksmith 2014 zonder kabel is alleen als digitale versie te verkrijgen. En daar durven ze gewoon €70,- voor te vragen.
Rocksmith 2014 zonder kabel is alleen als digitale versie te verkrijgen. En daar durven ze gewoon €70,- voor te vragen.
Jij bent goed bezig. Nu de rest ook nog even..?dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:48:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik heb volgens mij geen extra codes gehad. waar moet je die zien dan? Als ik ze heb wil ik ze uiteraard wel delen..AtlAntA schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:44:
[...]
Jij bent goed bezig. Nu de rest ook nog even..?
PSN id: PENo1
In het mailtje met je eigen code, daaronder stonden er nog 3 om uit te delen
Niet iedereen schijnbaar, ik heb er zelf maar 1 namelijk. Misschien heeft het ermee te maken dat ik niet heb meegedaan met de vorige bèta?dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:00:
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik heb de mail (rechtstreeks van Ubisoft) goed bekeken maar er stond echt maar 1 code in..heeft t misschiente maken met de manier waarop je de code hebt gekregen? Ik heb m via een prijsvraag van Bart Smit. Moest antwoord geven op een vraag in wat voor auto iemand rijdt in een trailer van de game...dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:00:
Hmm bij mij staat er maar een code en heb de mail direct via ubi. Trouwens wel een epische fuckup van ubi, ik heb de ps4 code aangevraagd en in de mail staat hier is uw ps4 code om vervolgens een 25 karakters lange x1 code te krijgen. Blijkt ubi een heleboel code omgedraaid te hebben, support page blijkt slecht tot niet bereikbaar en duurt 1-2 dagen om antwoord te ontvangen, dus maar op de X1 ingevoerd krijgt die ook nog eens wat game uren.dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:00:
Ik heb me eergister aangemeld voor de beta en kreeg ook melding dat gelukt was maar tot op heden helaas nog geen mail gehad (meerdere die ik ken niet) hoop dat ik er nog wel 1 krijg
lijkt me wel tof spel.
Verwijderd
Blijkbaar ook het mailtje gekregen met de 3 extra codes. Bij deze:
2K22-KEN2-JBMR
ND22-QDNC-LDK3
AABT-43NQ-MR2F
2K22-KEN2-JBMR
ND22-QDNC-LDK3
AABT-43NQ-MR2F
Ik ben the crew beta aan het downloaden en had mijn ps4 in sleep mode gezet zodat het rustig kon downloaden. 4 uur later was het 10 mb verder...... Hebben hier meer mensen last van?
Zie net dat de functie uitstaat na het installeren van de update... raar
Zie net dat de functie uitstaat na het installeren van de update... raar
[ Voor 17% gewijzigd door exi22 op 06-11-2014 18:50 ]
Geen last van, ik heb de download zo'n 10 minuten geleden aangezet en hij is nu ongeveer voor de helft binnen. Misschien even pauzeren en weer starten.
Die thema's van call of duty en destiny is ook niet echt over na gedacht.. Witte tekst op die achtergronden wordt daarmee zo goed als onleesbaar, niet echt handig 
Ik heb ook liever een GTA V thema
Ik heb ook liever een GTA V thema
watttt? Gaat bij mij nog 90 min duren...kibber schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:35:
Geen last van, ik heb de download zo'n 10 minuten geleden aangezet en hij is nu ongeveer voor de helft binnen. Misschien even pauzeren en weer starten.
Na een aantal maanden geleden een ps4 aangeschaft te hebben en al die tijd meegelezen te hebben toch maar eens een reactie plaatsen..
Tot nu toe zeer tevreden over de ps4. Enige minpunt was dat paypal mn creditcard wilde verifiëren voor aankopen uit de us store, dus koop nu alles maar gewoon in de EU store. Deel de games met mn broertje dus 35 euro per game is prima te doen..
Wat mijn vriendin wel prettig vond, alle aankopen van singstar liedjes van de ps3 kunnen gratis opnieuw worden gedownload op de ps4.
Had me ook ingeschreven voor de beta van the crew maar geen tijd om te spelen dus hierbij mijn code:
TP7N-DHNM-275A (laat ff weten als je hem gebruikt hebt).
Als er nog mensen zijn voor een potje Cod:aw/Destiny/bf4/FIFA 15, voeg me maar toe: Rvdt86
Tot nu toe zeer tevreden over de ps4. Enige minpunt was dat paypal mn creditcard wilde verifiëren voor aankopen uit de us store, dus koop nu alles maar gewoon in de EU store. Deel de games met mn broertje dus 35 euro per game is prima te doen..
Wat mijn vriendin wel prettig vond, alle aankopen van singstar liedjes van de ps3 kunnen gratis opnieuw worden gedownload op de ps4.
Had me ook ingeschreven voor de beta van the crew maar geen tijd om te spelen dus hierbij mijn code:
Als er nog mensen zijn voor een potje Cod:aw/Destiny/bf4/FIFA 15, voeg me maar toe: Rvdt86
Psn: Rvdt86
Gebruikt, dank uRvdt86 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:12:
PSN ID: Beest41
Allemaal gebruikt, NUL meldingen.Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:30:
Blijkbaar ook het mailtje gekregen met de 3 extra codes. Bij deze:
2K22-KEN2-JBMR
ND22-QDNC-LDK3
AABT-43NQ-MR2F
Altijd top is dat
Nickname does not reflect reality
Als iemand nog een code heeft voor the Crew beta dan zou ik er graag een willen hebben (via PM). Heb niet echt hoge verwachtingen van de game, maar mis wel een racer. (Ik heb toegang tot de beta, maar kan niet in mijn mail omdat ik een oud mail adres heb gebruikt bij Uplay)
[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 06-11-2014 19:35 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb 'm net even gespeeld. Vind de besturing kut, ben need for speed gewend. Graphics zijn ook niet geweldig, al is dat misschien omdat 't een beta is.
Je mist niks hoor. Erg slechte besturing en dito graphics. Als je kijkt naar wat Rockstar met een open wereld kan doen is dit toch erg matig. Heb het een half uurtje gespeeld maar het is echt ondermaats. Ubisoft zakt verder en verder weg....
Heb net ook even de beta gedownload van The Crew, en net zoals de 2 boven mij zeggen, besturing is matig evenals de graphics.
Sultana?
Ik heb wat streams bekeken en het lijkt net alsof de auto's geen werkelijk contact met de weg hebben.power_user schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:52:
Je mist niks hoor. Erg slechte besturing en dito graphics. Als je kijkt naar wat Rockstar met een open wereld kan doen is dit toch erg matig. Heb het een half uurtje gespeeld maar het is echt ondermaats. Ubisoft zakt verder en verder weg....
Ik heb m ook heel even snel geprobeerd maar de graphics vind ik inderdaad ook onder de maat. Leek mij net een PS3 game. iig niet bijzonder next-gen..tiguan schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:39:
Heb 'm net even gespeeld. Vind de besturing kut, ben need for speed gewend. Graphics zijn ook niet geweldig, al is dat misschien omdat 't een beta is.
Middelste gebruikt, dank je wel!Bassie90 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:11:
Voor de liefhebber beta keys The Crew, laat even weten als je er een meeneemt!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Nickname does not reflect reality
Thanks!Bassie90 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:11:
Members only:
Heb 79JL-R6N9-ELB9 gebruikt!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
ThanksBassie90 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:11:
Members only:
heb de eerste gebruikt.
Thanks heb het aangepast, veel plezier ermee!
Idd, niks bijzondersP.E.No.1 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:14:
[...]
Ik heb m ook heel even snel geprobeerd maar de graphics vind ik inderdaad ook onder de maat. Leek mij net een PS3 game. iig niet bijzonder next-gen..
Ik begrijp nog steeds weinig van die share knop. Stel ik maak een vette kill in CoD
en ik wil hier snel een korte video van opslaan, hoe doe ik dit dan? Via Google word ik niet veel wijzer. Screenshot snap ik, en opname starten ook.
en ik wil hier snel een korte video van opslaan, hoe doe ik dit dan? Via Google word ik niet veel wijzer. Screenshot snap ik, en opname starten ook.
Als het goed is, kan je na de kill de share-knop ingedrukt houden zodat je in het share-scherm terecht komt. Na een paar seconden verschijnt onderin het scherm 'Press square to save video'. Althans zo ging het voor 2.0, weet niet of het aangepast is. Bij sommigen schijnt het ook niet altijd te werken.
[ Voor 7% gewijzigd door The_Worst op 06-11-2014 20:58 ]
The Crew = ruk, zonder van je tijd. Afgezien van The Last Of Us zijn het tot nu toe wel echt b-titels geweest voor de PS4.
Je zou een game niet moeten beoordelen op zijn bèta. Bèta is geen demo.
Heel veel veranderen zal er anders echt niet meer. Graphics zijn (zo goed als) final, besturing is final, geluid is final etc. Beta is voornamelijk om de connectiviteit te testen, balans en besturing nog iets te tweaken en bugs te vinden. Mocht je de bèta niks vinden dan zal je het spel ook niks vinden.
That said, ik vind het spel best wel onderhoudend. Graphics, geluid en besturing zijn wel oké. De grootte van de wereld is super maar persoonlijk vind ik het al met al geen 70 euro waard. Leuk voor een budgetbak titel. Ik denk dat ik mij meer ga vermaken met GTA aangezien je daar bijna hetzelfde mee kan.
That said, ik vind het spel best wel onderhoudend. Graphics, geluid en besturing zijn wel oké. De grootte van de wereld is super maar persoonlijk vind ik het al met al geen 70 euro waard. Leuk voor een budgetbak titel. Ik denk dat ik mij meer ga vermaken met GTA aangezien je daar bijna hetzelfde mee kan.
Waarom komen mensen altijd met het "70 euro" verhaal.
Dan moet je toch echt eens een andere winkel opzoeken als je zo veel per spel betaald al die jaren.
Dan moet je toch echt eens een andere winkel opzoeken als je zo veel per spel betaald al die jaren.
The Crew. Heel even gespeeld en het voelt en ziet eruit als een "Fuel 2", als ik eerlijk ben.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik start eigenlijk nooit een opname, ik zou zo niet eens weten hoe ik dat doe? Alles wat ik tot nu toe opgenomen heb, komt van de functie die standaard de afgelopen 15 minuten opneemt. En dat is een hele hoop, ik vind het een fantastische functie! Maar ik snap wel dat het lastig te vinden is, en hoorde online her en der dat het niet altijd even goed werkt.bram1984 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:49:
Ik begrijp nog steeds weinig van die share knop. Stel ik maak een vette kill in CoD
Zoals The_Worst al zegt moet je na je vette kill die je wilt opslaan de share-knop gebruiken, zodat je in het share-menu komt. Als je hem op standaard hebt ingesteld moet je er op drukken, als je hem ingesteld hebt op 'easy screenshot', moet je hem langer ingedrukt houden (wat naar mijn idee de standaard instelling zou moeten zijn, want het betekent dat je één keer kort hoeft te drukken voor een screenshot, wat makkelijker is voor de timing). Als het goed is komt je dan in dit scherm:

Ik kon even geen duidelijkere screenshot vinden, maar hier is mooi te zien hoe het er sinds 2.0 uitziet. Je kunt kiezen voor 'Upload Video Clip', om je afgelopen 15 minuten gameplay meteen op YouTube of Facebook te zetten. Maar veel handiger is om 'Save Video Clip' te kiezen, door vierkantje in te drukken. Hierdoor komt je clip gewoon in je Capture Gallery te staan, net als screenshots. Hierdoor kun je ze onder andere gewoon gebruiken in de Share Factory. Succes!
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Kreeg net een tip van een vriend, spel dat binnenkort op de PS4 verschijnt:
http://uk.playstation.com...er/?noRedirectLogin=false
Lijkt me erg vet. The Vanishing of Ethan Carter
Voor de mensen die riepen dat hun download van The Crew zo snel ging, zijn jullie al voorbij de proloog? De proloog wordt blijkbaar eerst gedownload, zodat je snel kunt beginnen met spelen, maar na de tutorial krijg je een melding dat je moet wachten tot de rest van het spel geïnstalleerd is. En dat duurt best lang.
Ik heb de download vanmiddag aangezet, even later kwam ik terug en het leek alsof de download + patch helemaal klaar was (ik vond het al opvallend snel voor ruim 16GB). Ben vanavond gaan spelen, 1,5 uur later kreeg ik ingame de melding dat de download op 62% zit.
Op zich een handige functie, maar dan hadden ze het vooraf wel iets duidelijker mogen aangeven dat het overgrote deel van het spel nog niet is gedownload. Als ik dat had geweten, dan had ik de PS4 wel aan laten staan. Dat is op het eerste gezicht nergens aan te merken, tot je ingame de melding krijgt dat je nog niet verder kunt. Alleen als je bij de game naar [options] > [information] gaat, kun je zien hoe ver de download is. Ook opvallend dat ze dit gebruiken bij een beta.
Verder lijkt het me trouwens best een tof spel. Graphics zijn nog niet eens zo heel erg, maar het kan wel wat meer Anti-Aliasing gebruiken.. het is nu één groot kartelfestijn. Verder vind ik de camera irritant, ik ben bij games gewend vrij rond te kunnen kijken tijdens het rijden, in plaats van alleen snel schakelen tussen voor-rechts-links en niets er tussen. Is dit op de een of andere manier in te stellen?
Ik heb de download vanmiddag aangezet, even later kwam ik terug en het leek alsof de download + patch helemaal klaar was (ik vond het al opvallend snel voor ruim 16GB). Ben vanavond gaan spelen, 1,5 uur later kreeg ik ingame de melding dat de download op 62% zit.
Op zich een handige functie, maar dan hadden ze het vooraf wel iets duidelijker mogen aangeven dat het overgrote deel van het spel nog niet is gedownload. Als ik dat had geweten, dan had ik de PS4 wel aan laten staan. Dat is op het eerste gezicht nergens aan te merken, tot je ingame de melding krijgt dat je nog niet verder kunt. Alleen als je bij de game naar [options] > [information] gaat, kun je zien hoe ver de download is. Ook opvallend dat ze dit gebruiken bij een beta.
Verder lijkt het me trouwens best een tof spel. Graphics zijn nog niet eens zo heel erg, maar het kan wel wat meer Anti-Aliasing gebruiken.. het is nu één groot kartelfestijn. Verder vind ik de camera irritant, ik ben bij games gewend vrij rond te kunnen kijken tijdens het rijden, in plaats van alleen snel schakelen tussen voor-rechts-links en niets er tussen. Is dit op de een of andere manier in te stellen?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Dat Project Cars werd uitgesteld had enerzijds te maken met het feit dat het spel nog niet compleet af was en anderzijds dat de release date niet zo handig was gekozen. Tegelijk met GTA V. Wat ik nu niet snap is, en misschien kan iemand mij de logica er achter uitleggen, waarom je dan als uitgever kiest voor 17 Maart als de nieuwe Battlefield uit komt. Ook 1 van de grote franchises. In April en Mei komt bijvoorbeeld geen ene drol uit. Release t dan!
Denk niet dat ze hebben uitgesteld enkel door GTA Vpower_user schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:01:
Dat Project Cars werd uitgesteld had enerzijds te maken met het feit dat het spel nog niet compleet af was en anderzijds dat de release date niet zo handig was gekozen. Tegelijk met GTA V. Wat ik nu niet snap is, en misschien kan iemand mij de logica er achter uitleggen, waarom je dan als uitgever kiest voor 17 Maart als de nieuwe Battlefield uit komt. Ook 1 van de grote franchises. In April en Mei komt bijvoorbeeld geen ene drol uit. Release t dan!
Project Cars moet het dit jaar anders opnemen tegen games zoals: DriveClub, The Crew, GTA V, Call of Duty, Far Cry 4, AC Unity, Dragon Age Inquisition (onlangs uitgebrachte Shadow of Mordor), en dan heb je nog games zoals LittleBigPlanet 3, Elder Scrolls Online en WWE2K15. Het is een grote lijst aan games die allemaal in november-december uit komen. Snap heel goed dat Project Cars, een gloed nieuw IP, het niet wil opnemen tegen grote AAA titels die zich min of meer al bewezen hebben én een hele grote marketingbudget hebben. De echte race fanaat zal Project Cars vast wel kopen, maar de gamer die misschien maar 1 max 2 games kan kopen zal misschien dan eerder een COD, AC Unity, Far Cry of GTA aanschaffen. De echte race liefhebbers kopen de game in maart ook nog wel. En het voordeel is dat het in maart dan een stuk rustiger is. Dus de gamers die het nu niet zouden kopen, zullen het in maart misschien eerder overwegen om het voor het volledige bedrag nieuw in de winkel aan te schaffen.
(En niet te vergeten: Project Cars is multiplatform. Dus zijn er ook nog een aantal Xbox One titels die zich in de mix gooien zoals onlangs Sunset Overdrive en de nieuwe Halo Master Chief Collection, geen kleine game).
Zijn die opgenomen video's ook weer te verwijderen? Heb nu namelijk 3 GB aan filmpjes op mijn PS4
PSN: Bellerophon-
Instellingen -> en dan naar je storage management gaan. Staan onder Captures.
edit: @Svenderson; thanks.
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 07-11-2014 08:11 ]
Heb de beta al eerder op de X1 gespeeld en heb nu een code voor de PS4 gekregen van Ubisoft. Mijn enige bezwaar bij de vorige beta was het gevoel van de auto's, ik kreeg te weinig feedback. Het was alsof ik met controller zonder rumble aan het rijden was. Besturing was verder wel ok en de graphics vond ik ook prima. Maar mijn conclusie was hetzelfde, een leuke game om uit de budgetbak te halen en dat ga ik ook zeker doen. Wel jammer want de game heeft zeker potentie maar Ubisoft heeft er te weinig mee gedaan.The_Worst schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:33:
Heel veel veranderen zal er anders echt niet meer. Graphics zijn (zo goed als) final, besturing is final, geluid is final etc. Beta is voornamelijk om de connectiviteit te testen, balans en besturing nog iets te tweaken en bugs te vinden. Mocht je de bèta niks vinden dan zal je het spel ook niks vinden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb overigens dit zelfde bij FIFA 15. Alle games die ik heb gespeeld op de PS4 werken perfect, maar wanneer je een wedstrijd speelt in FIFA 15, zie je soms de scores en extra tijd linksboven in beeld net uit het scherm staan. De instellingen en screen - settings staan goed, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. De game wordt gespeeld op een 107 cm TV. Ik denk dus dat het wel iets van de game zelf kan zijn en niet specifiek van de instellingen?dutchgio schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:04:
Klopt, maar dat staat al goed en in andere games heb ik er nooit last van, alleen bij The Crew. Denk dat ze 'vergeten' zijn support voor kleinere displays en scaling daarvoor toe te voegen.
Iemand hier ook last van toevallig?
Laatst een filmpje van gezien. Kreeg er een heel erg Alan Wake gevoel bij. Qua sfeer was die wel tof. Ga deze game iig in de gaten houden!Exorcist schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:42:
Kreeg net een tip van een vriend, spel dat binnenkort op de PS4 verschijnt:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ik heb op de PS4 ook de schermgrote moeten aanpassen omdat hij niet helemaal correct paste. Ergens in het beeld menu kun je hem handmatig aanpassen. De grote was bij mij standaard niet in orde. ( Samsung 50 inch plasma )Jayden1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:56:
[...]
Ik heb overigens dit zelfde bij FIFA 15. Alle games die ik heb gespeeld op de PS4 werken perfect, maar wanneer je een wedstrijd speelt in FIFA 15, zie je soms de scores en extra tijd linksboven in beeld net uit het scherm staan. De instellingen en screen - settings staan goed, dus daar zou het niet aan kunnen liggen. De game wordt gespeeld op een 107 cm TV. Ik denk dus dat het wel iets van de game zelf kan zijn en niet specifiek van de instellingen?
Iemand hier ook last van toevallig?
Deze instelling heb ik ook gezien. Kun je inderdaad aanpassen, echter staat ie bij mij precies goed in elke hoek. Heb het ook echt alleen maar bij FIFA, dat is het vreemde. Het is opzicht niet echt storend, maar het valt wel op als je er op let.Fireb@ll schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:01:
[...]
Ik heb op de PS4 ook de schermgrote moeten aanpassen omdat hij niet helemaal correct paste. Ergens in het beeld menu kun je hem handmatig aanpassen. De grote was bij mij standaard niet in orde. ( Samsung 50 inch plasma )
Verwijderd
Is helaas een bekend probleem bij FIFA15. Zat al in de demo en nu nog steeds in de full game. Er zijn al minstens 2 patches uitgekomen, maar deze hebben het niet opgelost. Mja EA he..Jayden1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:04:
[...]
Deze instelling heb ik ook gezien. Kun je inderdaad aanpassen, echter staat ie bij mij precies goed in elke hoek. Heb het ook echt alleen maar bij FIFA, dat is het vreemde. Het is opzicht niet echt storend, maar het valt wel op als je er op let.
Yep, als ik het me goed herinner had ik het ook al bij FIFA 14, sowieso klopt het dat de demo het ook al had. Vind dit wel slordig van EA eigenlijk, lijkt me toch iets wat makkelijk op te lossen is?Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:09:
[...]
Is helaas een bekend probleem bij FIFA15. Zat al in de demo en nu nog steeds in de full game. Er zijn al minstens 2 patches uitgekomen, maar deze hebben het niet opgelost. Mja EA he..
Even over een andere game: Complimenten voor Rockstar! Wat ziet GTA 5 er cool uit op de PS4. Vooral de optie om in first person de game te spelen, het wordt bijna een totaal andere game - belevenis. Ik heb hem al uitgespeeld op de Xbox 360 en zei toen dat ik hem niet nog eens hoef te spelen, maar ik begin nu toch echt sterk te twijfelen haha
Dan heb ik er echt met mijn bolle ogen overheen gekekenbram1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:11:
Instellingen -> en dan naar je storage management gaan. Staan onder Captures.
Is er een mogelijkheid om het headset geluid tijdens een game aan te passen in plaats van in het devices menu? Ik vind het aansluiten van een koptelefoon op de controller tot nu toe één van de beste nieuwe features, alleen het volume aanpassen zou makkelijker moeten kunnen.
Om je dan nog maar wat verder over de streep te trekken..Jayden1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:16:
[...]
Yep, als ik het me goed herinner had ik het ook al bij FIFA 14, sowieso klopt het dat de demo het ook al had. Vind dit wel slordig van EA eigenlijk, lijkt me toch iets wat makkelijk op te lossen is?
Even over een andere game: Complimenten voor Rockstar! Wat ziet GTA 5 er cool uit op de PS4. Vooral de optie om in first person de game te spelen, het wordt bijna een totaal andere game - belevenis. Ik heb hem al uitgespeeld op de Xbox 360 en zei toen dat ik hem niet nog eens hoef te spelen, maar ik begin nu toch echt sterk te twijfelen haha
AtlAntA schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:55:
Fortunately, all of this added fun in the upgraded version of Grand Theft Auto Online for Xbox One and PS4 also brings with it the chance to add way more detail to your avatar, even if you’re importing one from the Xbox 360 or PS3 (of note: stats can also be tweaked when importing, effectively allowing for a re-spec). The character creator in GTAO now rivals that of peak Tiger Woods PGA Tour Golf, allowing you to customize no less than your eyes, nose, nose profile, nose tip, cheeks, cheek shape, lips, and more. Each has its own spectrum in which to tweak each individual setting.
Bron: http://m.ign.com/articles...online-events-are-madness
Ik had precies hetzelfde. De truc is om ze dus niet precies in de hoek te zetten, maar een paar cm naar binnen. Dan past bij FIFA alles prima op het scherm.Jayden1984 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:04:
[...]
Deze instelling heb ik ook gezien. Kun je inderdaad aanpassen, echter staat ie bij mij precies goed in elke hoek. Heb het ook echt alleen maar bij FIFA, dat is het vreemde. Het is opzicht niet echt storend, maar het valt wel op als je er op let.
Haha thanksAtlAntA schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:06:
[...]
Om je dan nog maar wat verder over de streep te trekken..
[...]
Krijg je dan juist geen problemen met andere games hierdoor? Of dien je dan steeds te wijzigen als je een andere game weer gaat spelen?maussert schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:09:
[...]
Ik had precies hetzelfde. De truc is om ze dus niet precies in de hoek te zetten, maar een paar cm naar binnen. Dan past bij FIFA alles prima op het scherm.
[ Voor 44% gewijzigd door Jayden1984 op 07-11-2014 10:12 ]
Verwijderd
Dit is een (tijdelijke) oplossing ja, maar dit hoort natuurlijk niet. Dit heeft volgens mij ook impact op andere games die het dus wel normaal gebruiken. Als alle games goed gebruik maken van de optie om je hoeken goed in te stellen, en 1 game doet het verkeerd, dan lijkt het me toch dat het aan EA (in dit geval) is om het te fixen. Ik speel ook andere games dan FIFA en ik ga niet elke keer als ik een andere game ga spelen de hoeken opnieuw instellen. Het feit dat FIFA15 al anderhalve maand uit is en zoiets simpels nog niet is gefixed, is gewoon triest. (Het werkt wel normaal op de Xbox en PC)maussert schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:09:
[...]
Ik had precies hetzelfde. De truc is om ze dus niet precies in de hoek te zetten, maar een paar cm naar binnen. Dan past bij FIFA alles prima op het scherm.
(en ik wil niet zeikerig overkomen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 10:41 ]
Kak, mijn HDD zit vol... ben van plan om deze maar even te gaan kopen.
pricewatch: Toshiba MQ01ABB, 2TB
Lijkt mij een zeer mooie schijf om in de PS4 te doen
nice, laat even weten of dit werkte, voor zover ik weet kan de ps4 geen grotere schijven aan als 1,5 TB.Bellerophon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:34:
Kak, mijn HDD zit vol... ben van plan om deze maar even te gaan kopen.
Of heeft iemand hier er al een 2TB schijf in?
Nou ik zie dat degene die ik liet zien niet gaat werken... het heeft niet met de TB's te maken, maar wel met de hoogte. De schijf mag volgens mij maximaal 9,5 MM hoog zijn.robinez schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:39:
[...]
nice, laat even weten of dit werkte, voor zover ik weet kan de ps4 geen grotere schijven aan als 1,5 TB.
Of heeft iemand hier er al een 2TB schijf in?
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB
Bovenstaande gaat wel passen
Heb jij veel games digitaal gekocht of hoe krijg je dat voor elkaar?Bellerophon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:00:
[...]
Nou ik zie dat degene die ik liet zien niet gaat werken... het heeft niet met de TB's te maken, maar wel met de hoogte. De schijf mag volgens mij maximaal 9,5 MM hoog zijn.
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB
Bovenstaande gaat wel passen
Vind het zelf jammer dat bijna alle games in de PSN store een stuk duurder zijn dan in de winkel. En fysieke schijfjes kan je nog 2e hands doorverkopen ook.
Veel games moeten installeren en best wel wat games gedownload (was redacteur voor een gamewebsite, vandaar)Dersan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:05:
[...]
Heb jij veel games digitaal gekocht of hoe krijg je dat voor elkaar?
Vind het zelf jammer dat bijna alle games in de PSN store een stuk duurder zijn dan in de winkel. En fysieke schijfjes kan je nog 2e hands doorverkopen ook.
Edit:
Congrats!!
[ Voor 2% gewijzigd door Bellerophon op 07-11-2014 12:15 . Reden: B-Day Breek ]
Gisteren ook een tijdje The Crew gespeeld maar het valt me toch aardig tegen.
De gameplay is weinig vernieuwend en de bediening doet me een beetje terug denken aan GTA 4.
Behalve de grote wereld voegt het imho niet veel toe aan het race genre. En dan zijn er nog de graphics die er nauwelijks beter uit zien dan bv Need for Speed op mijn Wii U.
Ik denk dat ik wel weer toe ben aan een goede track racer ipv die open world dingen. Het voelt toch echt een beetje als GTA maar dan minder veelzijdig en met alleen de auto missies
De gameplay is weinig vernieuwend en de bediening doet me een beetje terug denken aan GTA 4.
Behalve de grote wereld voegt het imho niet veel toe aan het race genre. En dan zijn er nog de graphics die er nauwelijks beter uit zien dan bv Need for Speed op mijn Wii U.
Ik denk dat ik wel weer toe ben aan een goede track racer ipv die open world dingen. Het voelt toch echt een beetje als GTA maar dan minder veelzijdig en met alleen de auto missies
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
GTA 5 besteld, toch overtuigd. Heb hem destijds al op 360 en PS3 gekocht en uitgespeeld, derde keer dan. Enige spel die zoiets kan rechtvaardigen.
Minecraft ook direct besteld, 15 Euro bij Bol.
Minecraft ook direct besteld, 15 Euro bij Bol.
Ik heb die op de Wii U gespeeld, erg vermakelijk en voor 10 euro een goede deal.SqueakyClean schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:25:
Over het veranderen van de grootte van het scherm. Waar slaat dat op? De PS4 heeft toch een fixed resolutie output op je tv? Die blijft toch altijd hetzelfde, waarom kan je dan per spel de shermgrootte aanpassen. Ik snap die logica niet geloof ik.
Dat is voor de HUD, bijvoorbeeld bij fifa is het de afstand die het scorebord ect. van de randen afstaat.tiguan schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:07:
Over het veranderen van de grootte van het scherm. Waar slaat dat op? De PS4 heeft toch een fixed resolutie output op je tv? Die blijft toch altijd hetzelfde, waarom kan je dan per spel de shermgrootte aanpassen. Ik snap die logica niet geloof ik.
Wat doen jullie eigenlijk met games die je hebt uitgespeeld?
Ik heb vorige week The last of us Remastered gekocht, prachtige game! Maar bijna uitgespeeld..
Ik heb vorige week The last of us Remastered gekocht, prachtige game! Maar bijna uitgespeeld..
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
In de kast voor de collectieKimberly schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:35:
Sommige games zal ik vaker willen spelen. Zoals TLOU, deze vind ik zo vet dat ik over een jaar ofzo graag die game nog eens in mn ps4 prop. Games die ik na uitspelen niet meer interessant vind gaan de pricewatch of marktplaats op.Kimberly schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:35:
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ah ok, dat klinkt een stuk logischer ja.garriej schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:09:
[...]
Dat is voor de HUD, bijvoorbeeld bij fifa is het de afstand die het scorebord ect. van de randen afstaat.
Helemaal mee eens. Graphics vielen me zwaar tegen en ik kan me niet voorstellen dat dat nog heel veel beter wordt bij de uiteindelijke versie. Missies zijn saai. Als je ze niet haalt heb je na 2x al geen zin meer om het nog een keer te proberen. Cut-scenes zien er wel mooi uit, maar de filmpjes die je tijdens het rijden aan de rechterkant ziet zien er dan weer he-le-maal niet uit. Menu-structuur in bijvoorbeeld de garage is ook klote.rajackar schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:39:
Gisteren ook een tijdje The Crew gespeeld maar het valt me toch aardig tegen.
Ik ga deze nog niet eens uit de budget-bak halen.
Helaas... want ook ik wacht op een goede racer.
PSN: ButsMG
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link