• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Iemand enig idee waarom het officiële oplaadstation voor de dualshock 4 controllers niet/nauwelijks te krijgen is in NL?

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

Kimberly schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:35:
Wat doen jullie eigenlijk met games die je hebt uitgespeeld?

Ik heb vorige week The last of us Remastered gekocht, prachtige game! Maar bijna uitgespeeld..
Ik heb bij de aankoop van m'n PS4 1 game gekocht en steeds na het uitspelen via marktplaats omgeruild voor een andere game. (AC4, Tomb Raider, infamous, the last of us). The last of us heb ik uiteindelijk voor 35 verkocht en met m'n US account een pre-order geplaatst voor GTA 5. In de tussentijd wel Fifa 15 gekocht en over een paar dagen AC Unity..

PSN: Kjujay

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Freakster86 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:54:
Iemand enig idee waarom het officiële oplaadstation voor de dualshock 4 controllers niet/nauwelijks te krijgen is in NL?
Ik heb het idee dat die dingen juist weinig werden verkocht vanwege te weinig vraag bij fysieke winkels :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
Update wat betreft SharePlay en het blokkeren van COD: Advanced Warfare door Activision.

Statement van Sony:
Share Play is a system level feature enabled by System Software Update 2.0 making it available for all PS4 titles, however the option is available to developers to disable the feature according to what they feel will best benefit the consumer experience.
Statement van Activision:
Delivering a great gaming experience for fans is our top priority. We're focused on launching Advanced Warfare and ensuring that people have a great time playing it, which our fans seem to be. Share Play is a new feature that was introduced as part of the recent PS4 firmware 2.00 update. Our engineers didn't have access to it before it launched, so we haven't had a chance to evaluate it to see how it will impact the experience across all modes of play. Of course we wouldn't include a feature in our game without having the chance to test it. Once we've fully analyzed its performance, we'll determine how to support it going forward.
Bron.

Er is dus kans dat Activision de functie later alsnog inschakeld; ze geven aan dat ze geen tijd hebben gehad om het te testen. Laten we hopen dat dat ook echt de reden is, maar dat zal wel blijken uit hun beslissingen in de toekomst op dit gebied.

Sony lijkt niet van plan te zijn om de regels te wijzigen, en vindt het blijkbaar prima dat ontwikkelaars een game blokkeren van SharePlay. Ik blijf het jammer vinden, ook al zou streaming niet heel goed samengaan met een snelle online shooter. Het zou beter zijn als de functie alsnog wordt ingeschakeld, en als het dan niet lekker werkt in een online potje tegen "native" spelers, dan kunnen gamers dat in elk geval zelf beoordelen en de singleplayer alsnog delen.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

geert1 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:25:
Update wat betreft SharePlay en het blokkeren van COD: Advanced Warfare door Activision.

Statement van Sony:

[...]

Statement van Activision:

[...]

Bron.
Er is dus kans dat Activision de functie later alsnog inschakeld; ze geven aan dat ze geen tijd hebben gehad om het te testen. Laten we hopen dat dat ook echt de reden is, maar dat zal wel blijken uit hun beslissingen in de toekomst op dit gebied.

Sony lijkt niet van plan te zijn om de regels te wijzigen, en vindt het blijkbaar prima dat ontwikkelaars een game blokkeren van SharePlay. Ik blijf het jammer vinden, ook al zou streaming niet heel goed samengaan met een snelle online shooter. Het zou beter zijn als de functie alsnog wordt ingeschakeld, en als het dan niet lekker werkt in een online potje tegen "native" spelers, dan kunnen gamers dat in elk geval zelf beoordelen en de singleplayer alsnog delen.
Ik heb liever geen brakke features.

Voor de singleplayer is het niet brak en zou het dus daarvoor wel ingeschakeld kunnen worden.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 08:13
Ik denk dat gebruikers dat het beste zelf kunnen ondervinden. Veel console gamers spelen op een tv met input lag en merken dat niet eens.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
garriej schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:29:
[...]

Ik heb liever geen brakke features.

Voor de singleplayer is het niet brak en zou het dus daarvoor wel ingeschakeld kunnen worden.
Daar zit wel wat in; in een competitieve shooter verwacht ik dat SharePlay vooral frustratie zal geven. Maar dit blokkeren schept weer precedent voor andere uitgevers / ontwikkelaars, vandaar dat ik alsnog pleit voor het zoveel mogelijk toestaan van SharePlay. Anders is het hek straks van de dam.

Alleen de singleplayer zou een aardig compromis kunnen zijn in dit geval, maar wellicht is een online potje via SharePlay ook te doen. SharePlay lijkt over het algemeen beter te werken dan men verwachtte, en hoewel je zeker verschil zult merken in een online game, is het misschien goed genoeg om even te kijken of je het wat vindt. SharePlay is tenslotte ook niet bedoeld als volwaardige vervanger van "native" spelen.

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-12 13:21

Twammo

PSN: rtwouda

code voor The Crew Beta op PS4.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Graag aangeven of ie gebruikt is.

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-11 12:45
Twammo schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:30:
code voor The Crew Beta op PS4....
Graag aangeven of ie gebruikt is.
Ik was nog steeds aan het wachten op m'n e-mail, die waarschijnlijk niet meer zal komen. Ik ga 'm uittesten dit weekend, de code heeft gewerkt. Heeel erg bedankt! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door 0xrubennft op 07-11-2014 16:38 ]

Verwijderd

Heb de Playstation 4 ook al een tijdje. Ben zeer tevreden maar dat was ik ook me 1, 2 & 3.

Heb de volgende spellen:
Kilzone
Last of Us
FIFA 15
Assains Creed Black Flag
Wacth Dogs
Destiny
Sniper Elite
Rayman
Wolfenstein.

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:41:
Heb de Playstation 4 ook al een tijdje. Ben zeer tevreden maar dat was ik ook me 1, 2 & 3.

Heb de volgende spellen:
Kilzone
Last of Us
FIFA 15
Assains Creed Black Flag
Wacth Dogs
Destiny
Sniper Elite
Rayman
Wolfenstein.
Ik heb een huis, Ben er zeer tevreden mee, maar dat was ik ook met mn vorige 3 huizen.

Heb de volgende spullen:

Koelkast
Bank
Bed
Aanrechtblad
Boekenkast
Douche
Warmtepompdroger
Kleine hond
Gitaar

:?

PSN: Oldzkoel

Verwijderd

Nieuw Robots thema voor de PS4 :

https://store.sonyenterta...00001_00-PLAYROOM0THEME01

Nu die van CoD en Destiny nog.

Verwijderd

Ik heb vorige week The last of us Remastered gekocht, prachtige game! Maar bijna uitgespeeld..
Ruilen of verkopen via marktplaats. Daarom koop ik ook niet digitaal.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
power_user schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:43:
[...]

Ik heb een huis, Ben er zeer tevreden mee, maar dat was ik ook met mn vorige 3 huizen.

Heb de volgende spullen:

Koelkast
Bank
Bed
Aanrechtblad
Boekenkast
Douche
Warmtepompdroger
Kleine hond
Gitaar

_O- in 1 klap is mijn dag weer goed...schitterend.

[ Voor 6% gewijzigd door Theo27 op 07-11-2014 17:02 ]

Scrooge NL

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:26

kaanmijo

Picobello B.V.

Voor degene die GTA nog niet gekocht hebben, Wehkamp verkoopt hem t/m morgen voor 52 euro.

http://www.wehkamp.nl/spe...on-4)/C25_5EB_5EB_335768/

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
[...]

Heb de volgende spullen:

Koelkast
Bank
Bed
Aanrechtblad
Boekenkast
Douche
Warmtepompdroger
Kleine hond
Gitaar

:+

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online

Ik verzamel games, dus ze staan mooi in de game room in de kast :). Soms speel ik games ook een tweede keer uit, maar dat gebeurt bijna nooit.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
[...]

Heb de volgende spullen:

Koelkast
Bank
Bed
Aanrechtblad
Boekenkast
Douche
Warmtepompdroger
Kleine hond
Gitaar

👍

Geen gasfornuis of magnetron? Elke dag uit eten, relax man! 😝

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:51
Ik heb hem. Prachtig ding. Gekregen van de Sint. Die vond hem bij coolblue :)

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:33:
[...]

Ik heb hem. Prachtig ding. Gekregen van de Sint. Die vond hem bij coolblue :)
Ik zie hem niet meer staan, heb je toevallig een linkje van sinterklaas gehad? :P

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:23
DigitalError schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:37:
[...]

Ik zie hem niet meer staan, heb je toevallig een linkje van sinterklaas gehad? :P
http://www.budgetgaming.n...charging+station_PS4.html

deze?

nothing stops this train

• RubenSaurus
yup bedankt, bij coolblue hebben ze wel de afbeelding ervan maar het ding zelf niet 8)7

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-12 18:42
Ik ga ze denk ik ook niet verkopen, heb nu drie games. Ik zou tomb raider ook nog graag kopen.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• ndonkersloot
Ik verkoop/ruil mijn uitgespeelde games ook. Zo bespaar je toch een hoop :).

• Kol Nedra
Tiwazz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:22:
Ik verkoop/ruil mijn uitgespeelde games ook. Zo bespaar je toch een hoop :).
same here, vooral 2de hands games: je koopt een spel voor 30 euro, je speelt hem helemaal uit vervolgens verkoop je hem weer voor 30 euro, gratis gamen dus :)

nothing stops this train

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-12 22:09
Heb nog een beta key over voor The Crew.
Members only: key

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 23:21

swopdark

ja doe maar...

Poulske schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:24:
Heb nog een beta key over voor The Crew.
Members only: key
Got it, thanks!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Ligt psn er bij jullie ook (alweer) uit? Ik zie geen vrienden, what's new is steeds aan het laden en de app kan ook niet laden.

Edit: na een paar keer proberen doet ie het ineens wel weer. Vreemd :?

Edit 2: Ennnn weer weg..... ik heb toch vaak Sony de voordeel van de twijfel gegeven, maar PSN is diep en diep triest de laatste tijd.

[ Voor 47% gewijzigd door Jayden1984 op 07-11-2014 20:52 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:50
Hier nog een Beta key voor de liefhebber. Ik gebruik hem toch niet. :)

https://www.dropbox.com/s...11-07%2021.21.53.png?dl=0

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• ndonkersloot
Zojuist geprobeerd in te lossen, hij is al gebruikt zo te zien.
In ieder geval bedankt voor het delen :).

Verwijderd

thanks mate !

• RubenSaurus
net aangekondigd door blizzard: http://eu.battle.net/overwatch/en/ hopelijk ook op ps4

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hier ook mijn key voor The Crew:
GFD4-Q5N5-CHGL

Graag even melden als je hem gebruikt hebt :)

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-12 13:41
xtr3me schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:28:
Hier ook mijn key voor The Crew:
GFD4-Q5N5-CHGL

Graag even melden als je hem gebruikt hebt :)
Gebruikt, super bedankt!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik heb ook nog een beta key over voor The Crew.
Members only:

Laat idd even weten als je hem gebruikt hebt. :)

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15
falcon123 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:40:
Ik heb ook nog een beta key over voor The Crew.
Members only:

Laat idd even weten als je hem gebruikt hebt. :)
Gebruikt. Thanks....

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43
Mensen er is een topic voor delen van codes etc :
Geef hier je game vouchers weg!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vandaag de PS3 verkocht. Vind het wel jammer, maar het is nu wel een goede tijd om te doen, zo voor 5 december. Dus m'n collectie games is weg. Sommige zou ik best nog eens willen spelen, maar elk spel wat ik uitgespeeld heb kwam eigenlijk toch niet meer uit de kast.

Nu twijfel over welk spel ik moet halen. Ik heb al een tijdje een PS4 met AC Black Flag, maar het boeit mij minder dan bijv. AC2 (die ik echt top vond). Komt met name door het varen, dat vind ik niet leuk. Unity spreekt mij meer aan, maar eigenlijk moet ik Black Flag eerst uitspelen van mijzelf.
En GTA 5 wil ik best graag, zeker als ik die graphics zie. Die heb ik op de PS3 gehad en uitgespeeld, maar speelde het de laatste tijd weer regelmatig online. Blijft een supergame. Aan de ene kant is 50/60 euro veel geld voor een spel dat je al gehad hebt (al kan ik wellicht de single player nog een keer spelen), maar vind het ook wel leuk om die online met vrienden te kunnen (blijven) spelen.
Of Far Cry 4. Ik heb mij goed vermaakt met deel 3. Tot het tweede eiland, toen werd de herhaling te groot. Ik krijg de indruk dat ze echt weinig vernieuwd hebben in het vierde deel. Het lijkt gewoon hetzelfde spel te zijn, in een iets andere setting. En ook die setting bleef bij deel drie door het hele spel wel hetzelfde... al die kampen lijken onderling erg op elkaar.

• Beakzz
  • Laatst online: 10:08
Ik zit er over te denken GTA V in de US store te kopen, maar ik vraag me af of het nog uitmaakt dat ik mijn PS3 GTA account heb aangemaakt via mijn EU account. Kan je account dan ook gewoon mee verhuizen ? .Het spel komt er hoe dan ook maar met de prijs in de EU store koop ik hem liever in de US store en anders gewoon op disc.

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-12 20:01
Heb een nieuwe PS4 gehaald (wit...erg mooi) en wil mijn oude HDD van mijn zwarte PS4 overzetten op mijn nieuwe PS4...dit werkt niet helemaal lekker...er wordt gevraagd om een update van de firmware met USB dus dit probeerde ik te doen maar dit las die niet vanwege de 2.01 ipv 2.0 maar later las ik ook dat als ik dit zou doen zou mijn HDD worden gewist...

Het probleem daarmee is dat ik Battlefield 4 heb maar de PS3 versie en als ik die nu in mijn nieuwe PS4 druk dan ziet die deze niet...wel ziet die dat ik premium heb enzo maar niet kan installeren omdat BF4 er niet opstaat...in de shop kan ik ook niet BF4 downloaden omdat ik die niet gekocht heb en dat klopt niet in de store...

Weet iemand of er iets is wat ik kan doen met de HDD of iets? Want het kan niet zo zijn dat ik ineens maar BF4 moet gaan kopen om deze weer te spelen neem ik aan?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-12 23:53
Beakzz schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 01:23:
Ik zit er over te denken GTA V in de US store te kopen, maar ik vraag me af of het nog uitmaakt dat ik mijn PS3 GTA account heb aangemaakt via mijn EU account. Kan je account dan ook gewoon mee verhuizen ? .Het spel komt er hoe dan ook maar met de prijs in de EU store koop ik hem liever in de US store en anders gewoon op disc.
Het gaat hierbij om je Rockstar account. Dus niet je PSN ID en welke regio die heeft.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Beatz schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 02:02:
Heb een nieuwe PS4 gehaald (wit...erg mooi) en wil mijn oude HDD van mijn zwarte PS4 overzetten op mijn nieuwe PS4...dit werkt niet helemaal lekker...er wordt gevraagd om een update van de firmware met USB dus dit probeerde ik te doen maar dit las die niet vanwege de 2.01 ipv 2.0 maar later las ik ook dat als ik dit zou doen zou mijn HDD worden gewist...

Het probleem daarmee is dat ik Battlefield 4 heb maar de PS3 versie en als ik die nu in mijn nieuwe PS4 druk dan ziet die deze niet...wel ziet die dat ik premium heb enzo maar niet kan installeren omdat BF4 er niet opstaat...in de shop kan ik ook niet BF4 downloaden omdat ik die niet gekocht heb en dat klopt niet in de store...

Weet iemand of er iets is wat ik kan doen met de HDD of iets? Want het kan niet zo zijn dat ik ineens maar BF4 moet gaan kopen om deze weer te spelen neem ik aan?
Een nieuwe drive in de PS4 betekent dat je helemaal opnieuw moet beginnen, je moet de complete firmware er opnieuw op zetten, dus niet alleen de update dat werkt niet.
Je schijf wordt volledig gewist en je moet alle instellingen incl. je account opnieuw invoeren.
Zelf heb ik PS+ dus heb ik online backups van mijn gamesaves. heb je dat niet ben je die saves kwijt, of je moet ze op voorhand op een USB stick backuppen.
Je kan dus ook niet een schijf van een andere PS4 gebruiken, en simpelweg verwisselen, hij wordt ten alle tijden gewist.

Hier de procedure bij vervanging van de drive:
http://us.playstation.com...mupdates/ps4/new-install/

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-12 20:01
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 02:47:
[...]

Een nieuwe drive in de PS4 betekent dat je helemaal opnieuw moet beginnen, je moet de complete firmware er opnieuw op zetten, dus niet alleen de update dat werkt niet.
Je schijf wordt volledig gewist en je moet alle instellingen incl. je account opnieuw invoeren.
Zelf heb ik PS+ dus heb ik online backups van mijn gamesaves. heb je dat niet ben je die saves kwijt, of je moet ze op voorhand op een USB stick backuppen.
Je kan dus ook niet een schijf van een andere PS4 gebruiken, en simpelweg verwisselen, hij wordt ten alle tijden gewist.

Hier de procedure bij vervanging van de drive:
http://us.playstation.com...mupdates/ps4/new-install/
Dank je wel voor je antwoord.

Mijn punt is nu dat mijn disc BF4 niet wordt herkend aangezien het ps3 is natuurlijk maar ik heb die code toendertijd gekocht om dat wel te kunnen. Nu met de nieuwe PS4 HDD verwacht ik dat ik BF4 kan installeren natuurlijk.
Dat ik alles opnieuw moet installeren is prima maar dat de game niet werkt dat is wel even minder natuurlijk. En dat is mijn grootste probleem nu.

Oh en heb mijn profile en game saves online opgeslagen en die staan erop ook heb ik mijn premium erop en de mappen gedownload. Wat er nu staat is campaign 100% en Multi 38%...China Rising is nog aan het downloaden...

• 0xrubennft
  • Laatst online: 20-11 12:45
Ik heb nog een code ontvangen voor the crew beta voor de PS4 (tm maandag) JPQK-NPNF-943J.
Laat even weten als je 'm gebruikt hebt. :)

• nickdew
  • Laatst online: 25-12 08:11
Heb hem!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:35
Hier nog een code the crew :
DD3D-9FNP-JCFQ

PSN: ghpeet

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
sanant schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:01:
Hier nog een code the crew :
DD3D-9FNP-JCFQ
Gebruikt dank!!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:26
Heb deze week remote play aan de praat gekregen met de Vita, dat het van buitenshuis werkt. Ben positief verrast! Voornamelijk Destiny gespeeld, ook Pve multiplayer, en de responstijd is prima. Op deze manier bij een vriend op de bank Destiny in co-op kunnen doen :*), hij op de PS4 en ik op de Vita. Bungie heeft de controls ook goed aangepast aan de mogelijkheden van de Vita, zo hebben ze het touchscreen aan de voorkant verticaal in drieën gedeeld voor grenades/ghost/melee.

Nog een code voor The Crew,
BFDH-99N5-CKL7

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Oeh dat Overwatch ziet er echt gaaf uit! Wel heel chaotisch denk ik.. :D

Maar of t voor de PS4 komt kan ik ook zo snel niet vinden.. Voor PC iig wel aangekondigd.

Onder de videootjes op de site kun jeje aanmelden als Beta-tester :)

• RFdeGroot
  • Laatst online: 21-12 22:06
Millert schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:18:
Heb deze week remote play aan de praat gekregen met de Vita, dat het van buitenshuis werkt. Ben positief verrast! Voornamelijk Destiny gespeeld, ook Pve multiplayer, en de responstijd is prima. Op deze manier bij een vriend op de bank Destiny in co-op kunnen doen :*), hij op de PS4 en ik op de Vita. Bungie heeft de controls ook goed aangepast aan de mogelijkheden van de Vita, zo hebben ze het touchscreen aan de voorkant verticaal in drieën gedeeld voor grenades/ghost/melee.

BFDH-99N5-CKL7
Geweldig! Thanks! _/-\o_

• RubenSaurus
poor Leno schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 10:39:
[...]

Oeh dat Overwatch ziet er echt gaaf uit! Wel heel chaotisch denk ik.. :D

Maar of t voor de PS4 komt kan ik ook zo snel niet vinden.. Voor PC iig wel aangekondigd.

Onder de videootjes op de site kun jeje aanmelden als Beta-tester :)
uiteraard al aangemeld ;)

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-12 13:46

rajackar

Blood Minister

Masegate schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:43:
[...]

Helemaal mee eens. Graphics vielen me zwaar tegen en ik kan me niet voorstellen dat dat nog heel veel beter wordt bij de uiteindelijke versie. Missies zijn saai. Als je ze niet haalt heb je na 2x al geen zin meer om het nog een keer te proberen. Cut-scenes zien er wel mooi uit, maar de filmpjes die je tijdens het rijden aan de rechterkant ziet zien er dan weer he-le-maal niet uit. Menu-structuur in bijvoorbeeld de garage is ook klote.

Ik ga deze nog niet eens uit de budget-bak halen.
Helaas... want ook ik wacht op een goede racer.
Tja, zo voelt het voor mij ook een beetje. Ik ben voor de grap nog even van Detroit naar Vegas en San Francisco gereden en dan zie je best wat mooie uitzichten maar het rijden is bijzonder saai. Knap dat zo'n wereld mogelijk is maar er moet ook wat te doen zijn.
Ik hoop dat er weer eens een game a la burn-out 2 komt. Gewoon tracks om te racen in arcade stijl en geen open world meuk. Daar ben ik wel weer aan toe.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

BFDH-99N5-CKL7
Aimen met de Vita is anders knap waardeloos. Wat mij betreft alleen geschikt voor 3rd person games en platformers.

@Overwatch; wat is dat toch met dat cartooneske kiddy stijltje iedere keer? Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier massaal warm voor lopen.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 08-11-2014 11:35 ]

Martinspire schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 02:38:
[...]

Het gaat hierbij om je Rockstar account. Dus niet je PSN ID en welke regio die heeft.
Ik vraag mij af of een social club account regiogebonden is. Als ik op mijn account inlog zie ik dat nergens staan maar in theorie heeft bambeakz wel een punt. In de praktijk daarintegen denk ik dat het een non issue is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Kol Nedra
leuke Seed Binding of Isaac: Rebirth: PGM4KJ24
in de eerste lvl zijn er niet 1 boss en 1 upgrade, maar 2 van ieder.
1 megasterke upgrade gelijk: je schiet tears af 2x zo snel 8)

nothing stops this train

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:26
bram1984 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:27:
[...]

Aimen met de Vita is anders knap waardeloos. Wat mij betreft alleen geschikt voor 3rd person games en platformers.

@Overwatch; wat is dat toch met dat cartooneske kiddy stijltje iedere keer? Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier massaal warm voor lopen.
Ik heb een grip voor de Vita, houdt hij meer vast zoals een controller. Zonder kreeg ik ook al snel last van kramp. Aimen gaat dan ook een stuk beter, headshots zijn toch geen probleem :P

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-12 01:35
Ik heb ook nog een code voor The Crew beschikbaar. Stuur maar een DM als je hem wilt.

• djmelvee
aaaaand it's gone :')

• Kol Nedra
bram1984 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:45:
Binding of Isaac heb ik geloof ik welgeteld 1 minuut volgehouden. :+
Serieus? Lol ik heb elke avond sinds hij uit is minimaal 3 uur per dag gespeeld! Zoveel beter dan bv cod aw of destiny :-)

nothing stops this train

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12 23:08
Als er nog iemand een code heeft voor The Crew dan graag! :D

• power_user
Gister 5 uur lang samen met m'n vriendin Steamworld Dig gespeeld. Wat een geniaal spelletje is dat zeg! Aanrader voor iedereen die niet alleen blockbuster games kan waarderen. Er zit ook echt wat denkwerk in soms en je breid je arsenaal aan tools steeds uit, erg verslavend :)

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:56
Kol Nedra schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:45:
[...]

Serieus? Lol ik heb elke avond sinds hij uit is minimaal 3 uur per dag gespeeld! Zoveel beter dan bv cod aw of destiny :-)
Het punt van de game zal wel zijn dat je 0 tutorial of iets dergelijks krijgt, maar dat icm de moeilijkheidsgraad van de game vraagt toch wel om enig doorzettingsvermogen. Ik wil er graag van houden, maar lukt me nog niet echt.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-12 12:44

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb van de week impulsief de ps4 driveclub bundel gehaald..

eerste dag helemaal top,. maar nu paar dagen later zakt te enthousiasme al, mede door mn vriendin (ze haat dat echt enorm) dus die is er helemaal niet blij mee dat dat ding in de woonkamer staat..

nu speel ik ook racesims en shooters op de Pc, en ja dat speelt vele maler fijner weg.

Begin nu al weer te twijfelen om hem te verkopen:/ wat erg dit..

• power_user
Nickrsd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:06:
ik heb van de week impulsief de ps4 driveclub bundel gehaald..

eerste dag helemaal top,. maar nu paar dagen later zakt te enthousiasme al, mede door mn vriendin (ze haat dat echt enorm) dus die is er helemaal niet blij mee dat dat ding in de woonkamer staat..

nu speel ik ook racesims en shooters op de Pc, en ja dat speelt vele maler fijner weg.

Begin nu al weer te twijfelen om hem te verkopen:/ wat erg dit..
Je moet gewoon de aandacht verleggen. Jij hebt vanaf nu af aan een enorme hekel aan van die paastakken of herfststukjes in de kamer. Of zo'n hart aan de muur of rode accenten die terug komen in de woonkamer. Heb je beide iets waar je dus concessies in doet. And you're even! >:)

Wat je ook kan proberen en hoe de meeste mannelijke gamers dit ' probleem' aanpakken. Koop wat games die je meisje leuk vind. Vaak games als rayman of de legogames, diablo doet t soms zelfs goed of singstar etc. Dan verander je het van een ding dat jou aandacht van haar weg neemt tot iets wat je samen kan doen.

Als zelfs dat niet werkt kun je t altijd nog gooien op, sommige mannen drinken elke avond een half krat bier leeg, gaan kleine konijntjes doodschieten in t bos of gaan naar de hoeren voor hun ontspanning. Ik speel alleen wat spelletjes!

Succes met 1 van de bovenstaande verkooppitches haha :)

[ Voor 27% gewijzigd door power_user op 08-11-2014 16:19 ]

Verwijderd

BFDH-99N5-CKL7
En hoe heb je dat precies gedaan?
Kol Nedra schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:45:
[...]

Oh ik geloof je direct hoor, alleen hiervoor heb ik natuurlijk geen PS4 in huis gehaald. Normaal gesproken kan ik maar enkele uurtjes per week spelen, en die kostbare tijd wil ik alleen aan AAA games besteden. Ik kan indies overigens wel erg waarderen, aangezien ze vrijwel allemaal origineel zijn. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:15:
[...]

En hoe heb je dat precies gedaan?
Gewoon, Remote Play koppelen met je Vita en dan verbinden via Wi-Fi? Hoe anders? Of mis ik iets?

• RubenSaurus
power_user schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:11:
[...]

Je moet gewoon de aandacht verleggen. Jij hebt vanaf nu af aan een enorme hekel aan van die paastakken of herfststukjes in de kamer. Of zo'n hart aan de muur of rode accenten die terug komen in de woonkamer. Heb je beide iets waar je dus concessies in doet. And you're even! >:)

Wat je ook kan proberen en hoe de meeste mannelijke gamers dit ' probleem' aanpakken. Koop wat games die je meisje leuk vind. Vaak games als rayman of de legogames, diablo doet t soms zelfs goed of singstar etc. Dan verander je het van een ding dat jou aandacht van haar weg neemt tot iets wat je samen kan doen.

Als zelfs dat niet werkt kun je t altijd nog gooien op, sommige mannen drinken elke avond een half krat bier leeg, gaan kleine konijntjes doodschieten in t bos of gaan naar de hoeren voor hun ontspanning. Ik speel alleen wat spelletjes!

Minecraft vinden ze ook heel leuk ;) en mijn vriendin speelt zelfs GTA 5 en Online.. op haar eigen ps3 hier in de woonkamer ;)

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-12 12:44

Nickrsd

Mijn vriendin zou blij zijn als ik hem toch maar verkoop, je gamed al op de pc..

Zoveel doe ik er denk ook niet mee gezien mijn vorige ps3 haha:/

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-12 18:42
power_user schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:11:
[...]

Ik ben iemand die toevallig een herfststukje naast de ps4 heeft staan. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Even een crossposten :)
Satom schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:02:
Iemand nog interesse in een code voor The Crew? Stuur dan even een berichtje. Wie het eerste komt wie het eerste maalt, oja, nieuw geregistreerde gebruikers hoeven niet de berichten (Sorry :X)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:03

spaceboy

Op grote hoogte

bram1984 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:45:
Binding of Isaac heb ik geloof ik welgeteld 1 minuut volgehouden. :+
Same here. Wat. Een. Ontzettend. Schijtspel. :F
Wat is de fun hier precies van? Het ziet er ruk uit. Het speelt ruk. Het klinkt ruk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Iemand nog een code voor the crew?

• xelfer
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:01:
[...]

Same here. Wat. Een. Ontzettend. Schijtspel. :F
Wat is de fun hier precies van? Het ziet er ruk uit. Het speelt ruk. Het klinkt ruk.
Vriend van mij heeft er 300+ uur in zitten en vindt het helemaal fantastisch..... zelf heb ik er uiteindelijk ook maar een kwartiertje in gestoken en toen ging ik toch weer over naar andere games...

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-12 13:15
Ik heb hem al een week in gebruik en het bevalt me goed. Het klopt dat hij nauwelijks verkrijgbaar is, vandaar dat ik naar de mm ging, omdat zij accessoires meestal op voorraad hebben. Daar aangekomen zag ik hem bij de ps4 gedeelte al staan. Meegenomen en de prijs gevraagd bij de kassa. 56! keiharde euro's. Ik zag hem op internet staan voor rond de 35 dus ik was zeer verbaasd. Ik vroeg gelijk aan de aardige medewerker hoe het zit met laagste prijs garantie en die vroeg me paar dingen. Nou om het kort te houden, liet ze de prijs zien van de mm online store waar hij voor 36,99 verkrijgbaar was en de manager vond het geen probleem en ik dus op weg naar het afrekenen van het oplaadstation :D

p.s. zie nu dat hij voor 39.99 weg mag
http://www.mediamarkt.nl/...6,1115117.html?langId=-11

Ik zou zeggen sla je slag bij je mm!
Ik heb voor € 3,95 een USB verlengkabel van 3 meter gekocht, welke continue aan mijn headset of controller hangt. Perfect. :+

Wel vreemd: als ik een hub aan deze kabel hang en ik hang mijn headset en controller eraan, dan laadt de controller niet op. De headset wel.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-12 23:13
Ligt het aan mij of is het niet meer mogelijk om met de Turtle Beach PX21 game audio te ontvangen?

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Pakhtun schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:07:
[...]

Ik heb hem al een week in gebruik en het bevalt me goed. Het klopt dat hij nauwelijks verkrijgbaar is, vandaar dat ik naar de mm ging, omdat zij accessoires meestal op voorraad hebben. Daar aangekomen zag ik hem bij de ps4 gedeelte al staan. Meegenomen en de prijs gevraagd bij de kassa. 56! keiharde euro's. Ik zag hem op internet staan voor rond de 35 dus ik was zeer verbaasd. Ik vroeg gelijk aan de aardige medewerker hoe het zit met laagste prijs garantie en die vroeg me paar dingen. Nou om het kort te houden, liet ze de prijs zien van de mm online store waar hij voor 36,99 verkrijgbaar was en de manager vond het geen probleem en ik dus op weg naar het afrekenen van het oplaadstation :D

Heb gewoon dat ding van Qware van de Intertoys, functioneert prima :9

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nickrsd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:42:
Mijn vriendin zou blij zijn als ik hem toch maar verkoop, je gamed al op de pc..

Zoveel doe ik er denk ook niet mee gezien mijn vorige ps3 haha:/
Ik zou serieus in overweging nemen om je vriendin te verkopen..

Wat heeft ze er op tegen? Wat maakt het nu uit of je op de console of pc gamed?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• power_user
Chaoss schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:36:
[...]

Wat heeft ze er op tegen? Wat maakt het nu uit of je op de console of pc gamer?
Haha dat lijkt me in deze situatie ook de kortste klap. Als je een playstation koopt en je vriendin verplicht om em binnen een week weer te verkopen dan gaat er iets niet helemaal goed. Doe ff je berevel aan, koop een knuppel en maak wat oengaboenga geluiden. Oftewel......Man the fuck up ;)

Ik ontvang graag een link naar de marktplaats adv. _O-

[ Voor 4% gewijzigd door power_user op 08-11-2014 21:40 ]

• RubenSaurus
power_user schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:39:
[...]

Haha dat lijkt me in deze situatie ook de kortste klap. Als je een playstation koopt en je vriendin verplicht om em binnen een week weer te verkopen dan gaat er iets niet helemaal goed. Doe ff je berevel aan, koop een knuppel en maak wat oengaboenga geluiden. Oftewel......Man the fuck up ;)

Ik ontvang graag een link naar de marktplaats adv. _O-
_O-

is er uberhaubt overleg geweest voor de aanschaf? of kwam je gewoon binnen met: he schat ik heb een ps4 gekocht! leuke he! (werkt ook niet altijd even goed namelijk) :P

• power_user
Hij kan ook nog de ps4 verkopen en voor dat geld een full size replica kopen van Bobby Eden. Die in de kamer zetten. Denk dat ze dan snel weer een ps4 wil :)

• Freakster86
  • Niet online
Pakhtun schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:07:
[...]

40 euro vind ik te veel :P Heb hem elders al voor 29,99 gevonden, wacht alleen even op een kortingscode :+

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:35
Freakster86 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:14:
[...]

40 euro vind ik te veel :P Heb hem elders al voor 29,99 gevonden, wacht alleen even op een kortingscode :+
Hier heb je er 1 voor € 8,43 en deze voor € 10.71

PSN: ghpeet

• Exorcist
  • Niet online
DigitalError schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:03:
[...]

_O-

is er uberhaubt overleg geweest voor de aanschaf? of kwam je gewoon binnen met: he schat ik heb een ps4 gekocht! leuke he! (werkt ook niet altijd even goed namelijk) :P
Overleg? Voor een spelcomputer? Het is geen auto of nieuwe keuken die je aanschaft hoor.

/vandaag overigens mijn nieuwe controller gekregen van Sony. Rubber ziet er anders uit, maar typenummer is gelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Exorcist op 08-11-2014 23:51 ]

• RubenSaurus
Exorcist schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:49:
[...]

Overleg? Voor een spelcomputer? Het is geen auto of nieuwe keuken die je aanschaft hoor.

/vandaag overigens mijn nieuwe controller gekregen van Sony. Rubber ziet er anders uit, maar typenummer is gelijk.
voor sommige mensen is 400 euro best veel om zomaar ff uit te geven aan een spelcomputer

• Beakzz
  • Laatst online: 10:08
DigitalError schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:05:
[...]

voor sommige mensen is 400 euro best veel om zomaar ff uit te geven aan een spelcomputer
Het gaat gewoon fout zodra je "romantisch"samen al je inkomsten op 1 rekening hebt staan. Wij hebben een gezamelijke rekening en allebei onze eigen rekening. Als ik teveel koop is mijn deel op en heb ik pech. Kan me dan ook niet voorstellen hoe het is om aan mijn vriendin te vragen of ik iets mag kopen :)

Ik snap dat er dingen betaald moeten worden en als er kinderen bij komen minder vrij besteed kan worden als zonder, maar ik zou toch altijd zorgen dat een deel van mijn loon echt van mij blijft.

• Kju
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

sanant schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:32:
[...]

Hier heb je er 1 voor € 8,43 en deze voor € 10.71
Die eerste heb ik ook, van dx.com. Geeft wel ontzettend veel blauw licht als hij niet in gebruik is...

PSN: Kjujay

• Exorcist
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:09:
[...]

Het gaat gewoon fout zodra je "romantisch"samen al je inkomsten op 1 rekening hebt staan. Wij hebben een gezamelijke rekening en allebei onze eigen rekening. Als ik teveel koop is mijn deel op en heb ik pech. Kan me dan ook niet voorstellen hoe het is om aan mijn vriendin te vragen of ik iets mag kopen :)

Ik snap dat er dingen betaald moeten worden en als er kinderen bij komen minder vrij besteed kan worden als zonder, maar ik zou toch altijd zorgen dat een deel van mijn loon echt van mij blijft.
Hier ook. Beiden een eigen rekening en dan nog een gezamenlijke. Naar die rekening maken we maandelijks een groot bedrag (naar rato) over voor hypotheek, energie en overige gedeelde zaken. De rest is ieder voor zich. Als je alles op één hoop flikkert kun je ook veel lastiger iets voor de ander organiseren (reis, cadeau) omdat dat zichtbaar is voor de ander.

Los daarvan is het leven en laten leven. Zij koopt dingen waar ik het nut niet van inzie en andersom, maar als zij daar blij van wordt vind ik het best. Moet er niet aan denken om commentaar te krijgen op mijn uitgaven. Het is wel van belang dat je beiden met geld kunt omgaan, maar dan zal het in beide gevallen fout gaan op termijn.

/maar goed, dat is off-topic. Probeer nu meer uit te spelen en minder te kopen. Heb oa Thief en Watch_Dogs beiden een uur of twee gespeeld, en ook AC: Black Flag moet ik nog uitspelen. Voordat ik weer iets nieuws koop moet ik eens leren om wat uit te spelen. Van de week al Tomb Raider (PS3) uitgespeeld, ben ook bijna aan het eind van Far Cry 3. Heb veel incompletes. GTA 5 besteld, Far Cry 4, Wolf Among Us en The Walking Dead Season 2 wacht ik waarschijnlijk nog heel even mee.

Eerst die PS TV maar eens binnen hengelen, maar die krijg ik als het goed is deze maand.

[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 09-11-2014 01:18 ]

• djmelvee
Chaoss schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:36:
[...]

Wat heeft ze er op tegen? Wat maakt het nu uit of je op de console of pc gamed?
+1 :D

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:52
Ik heb een probleem met mn net nieuwe PS4.
Gisteravond deed ie t gewoon prima, maar nu start ie niet fijn. De console lijkt gewoon te werken, maar t beeld en geluid haperen (vallen volledig weg, en komen weer terug).getest met andere kabels, en doet t niet. Zelfs safe mode kom ik niet in.

Hellup?

• xelfer
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:09:
[...]

Zo doe ik het ook. Mijn vriendin heeft haar geld, ik heb mijn geld en het geld wat wij zien als 'voor ons samen' daar worden rekeningen en boodschappen van betaald en daar doen we samen leuke dingen mee. Mijn game hobby betaal ik gewoon van mijn geld.

Nu zijn wij wel 2 verdieners, waardoor er een aardig besteedbaar inkomen vrij komt...

• Jayden1984
assasinbats schreef op zondag 09 november 2014 @ 01:24:
Ik heb een probleem met mn net nieuwe PS4.
Gisteravond deed ie t gewoon prima, maar nu start ie niet fijn. De console lijkt gewoon te werken, maar t beeld en geluid haperen (vallen volledig weg, en komen weer terug).getest met andere kabels, en doet t niet. Zelfs safe mode kom ik niet in.

Hellup?
Ook geprobeerd op een andere HDMI poort aan te sluiten? Aan de kabel ligt het niet, want je hebt al meerdere geprobeerd. Sowieso heb je bij HDMI het niet vaak over "slecht signaal". HDMI is digitaal, dus óf je hebt beeld óf je hebt het niet. Wanneer je maar 1 HDMI poort hebt op je tv / monitor, probeer eens een ander apparaat aan te sluiten met HDMI om te kijken of je hetzelfde probleem hebt.

Laat je nog even de uitkomst weten?

Ik heb zelf nog een andere vraag. Wat vinden jullie de beste instelling bij de audiomix in de party instellingen? Meer naar party of meer naar andere audio?

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-12 09:20
In destiny heb ik hem bijna vol op party staan. Tijdens hevige gevechten kan ik anders mijn party genootjes niet horen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Jayden1984
Michaelg schreef op zondag 09 november 2014 @ 10:25:
In destiny heb ik hem bijna vol op party staan. Tijdens hevige gevechten kan ik anders mijn party genootjes niet horen.
Juist dat probleem heb ik in destiny haha. Zodra ik een strike zit te doen of een missie met veel vijanden, is het geluid van de game soms zo heftig dat ik de chat bijna niet meer versta.

Zal deze eens meer naar party zetten, thanks

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Jayden1984 schreef op zondag 09 november 2014 @ 10:27:
[...]

Juist dat probleem heb ik in destiny haha. Zodra ik een strike zit te doen of een missie met veel vijanden, is het geluid van de game soms zo heftig dat ik de chat bijna niet meer versta.

Zal deze eens meer naar party zetten, thanks
Je kunt als je de PS knop ingedrukt houdt, ook de volume verhouding tussen game en chat wijzigen

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:52
Le Enfant! schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:10:
Ligt het aan mij of is het niet meer mogelijk om met de Turtle Beach PX21 game audio te ontvangen?
Heb 'm zelf ookmaar nergens last van. USB in de ps4 en de audio kabel(verlengd) in de controller. Bij audio output alles op headset zetten.

• jayesh
  • Laatst online: 25-12 14:06
past deze usb in de ps4 of is hij te hoog.

pricewatch: Adata Superior S102 Pro 32GB Grijs

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12 08:58
Heeft er iemand nog "made in Japan" PS4's gezien in de winkel of komen ze tegenwoordig allemaal uit China?

• kingfriko
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

geen verschil in hoor , je kan er gerust een uit china nemen ;)

kingfriko

Pagina: 1 ... 60 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link