Wie goed doet, die goed ontmoet.
er passen geen dikke usb in de playstation
pricewatch: Transcend JetFlash 780 32GB Zwart
een code voor de ps4 beta van the crew:
GLF6-35NC-32NF
kan t/m morgen gebruikt worden (zelf niet meer aan toe gekomen)
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
ik wil eigenlijk niet meer dan 20 euro uitgevenFleximex schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:12:
Iets duurder, maar slanker (past in PS4) en sneller:
pricewatch: Transcend JetFlash 780 32GB Zwart
Thanks. Ga nog ff snel proberen.jimz93 schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:25:
voor wie geïnteresseerd is:
een code voor de ps4 beta van the crew:
GLF6-35NC-32NF
kan t/m morgen gebruikt worden (zelf niet meer aan toe gekomen)
Haters everywhere but I don’t really care
Verlengstukje gebruiken: https://www.ffshoppen.nl/...e27UaP5P7edRisRoCEWPw_wcB
Wij hebben alles op 1 hoop. Hebben een soort bedrag afgsproken, en als je iets wilt wat duurder is dan dat, overleggen we het even. Maar toen ik mn ps4 reserveerde, kon ze er weinig aan doen want ze weet dat het mijn hobby is. Het is bij ons ook elkaar gewoon wat gunnen af en toe. Net als zij meer schoenen koopt dan ikxelfer schreef op zondag 09 november 2014 @ 10:19:
[...]
Zo doe ik het ook. Mijn vriendin heeft haar geld, ik heb mijn geld en het geld wat wij zien als 'voor ons samen' daar worden rekeningen en boodschappen van betaald en daar doen we samen leuke dingen mee. Mijn game hobby betaal ik gewoon van mijn geld.
Nu zijn wij wel 2 verdieners, waardoor er een aardig besteedbaar inkomen vrij komt...
En elkaar verrassen met een reis ofzo is dan idd lastiger, maar als een van ons met een goed idee komt, is dat ook al leuk genoeg
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Kwam ze thuis zat ik blij achter een ps4 met een maatje.. haha dat kon ze op dat moment niet waarderen omdat we afspraken hadden gemaakt..
Maar fiet was dat we afspraken hadden gemaakt over "sparen voor de achtertuin" en dan koop je zo nutteloos ding schijnbaar.. bla bla bla
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Als je gamen als hobby vergelijkt met ongeveer elke andere hobby, dan is gamen echt goedkoop (afhankelijk van het aantal games wat je koopt natuurlijk). Maar met rond de 4 games per jaar en zelfs met een PS+ abonnementje komt het niet in de buurt van voetballen, sporten in een sportschool, wielrennen, aan je auto sleutelen etc.Nickrsd schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:25:
het ging er bij mij om dat ik de ps4 ineens gekocht had op die middag dat hij "verkeerd geprijsd" op de bart smit website. Ik had met mn vriendin overlegd om geen ps4 te kopen omdat we aan het sparen zijn voor de achtertuin. Mede daarom zijn we niet op vakantie geweest en geen weekendje weg in de herfstvakantie.
En daarnaast ben je vaker thuis dan bij die andere hobbies. Alleen maar voordelen!
Niet dat deze argumenten mij hielpen toen ik mijn PS4 via een dag-aanbieding had gescoord.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen van mij vrouw (de PS4), zo kun je het ook regelenxelfer schreef op zondag 09 november 2014 @ 10:19:
[...]
Zo doe ik het ook. Mijn vriendin heeft haar geld, ik heb mijn geld en het geld wat wij zien als 'voor ons samen' daar worden rekeningen en boodschappen van betaald en daar doen we samen leuke dingen mee. Mijn game hobby betaal ik gewoon van mijn geld.
Nu zijn wij wel 2 verdieners, waardoor er een aardig besteedbaar inkomen vrij komt...
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik wil een PS4 kopen, maar de games die ik wil spelen komen pas aan het einde van de maand uit. Is het verstandig te wachten tot Kerst voor aanbiedingen? Zo ja, hoe aantrekkelijk zijn deze in het algemeen?
haha dat is het probleem, wat je hierboven omschrijft.. heb ik ook allemaal..rnenator schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:34:
[...]
Als je gamen als hobby vergelijkt met ongeveer elke andere hobby, dan is gamen echt goedkoop (afhankelijk van het aantal games wat je koopt natuurlijk). Maar met rond de 4 games per jaar en zelfs met een PS+ abonnementje komt het niet in de buurt van voetballen, sporten in een sportschool, wielrennen, aan je auto sleutelen etc.
En daarnaast ben je vaker thuis dan bij die andere hobbies. Alleen maar voordelen!![]()
Niet dat deze argumenten mij hielpen toen ik mijn PS4 via een dag-aanbieding had gescoord.
ik heb een racefiets en een mountainbike
Ik heb graag mooie grote dure wielen onder mn auto
Ik heb een abbo op de sportschool, waar ik nu alleen aan doneer:/
Eens is het genoeg;) maar wanneer..???
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
PSN: Bellerophon-
PSN: Kjujay
Afhankelijk van welke game je wilt is het vaak wel voordeliger om een PS4 te kopen incl. een game die je wilt. Verder kan je altijd kijken naar aanbiedingen voor een kale PS4. Zo was een kale PS4 laatst in de aanbieding bij de Media Markt voor 333,- euro.Lapras schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:50:
Altijd mooi, het onbegrip tussen mannen en vrouwen.
Ik wil een PS4 kopen, maar de games die ik wil spelen komen pas aan het einde van de maand uit. Is het verstandig te wachten tot Kerst voor aanbiedingen? Zo ja, hoe aantrekkelijk zijn deze in het algemeen?
Ja ik heb deze erop:djmelvee schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:26:
Iemand al een custom skin? Lijkt mij wel tof om te hebben opzich![]()
[afbeelding]
http://ecx.images-amazon....I/71sufv48awL._SL500_.jpg
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb de black titaniumwrap van Dbrand.djmelvee schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:26:
Iemand al een custom skin? Lijkt mij wel tof om te hebben opzich
Ik laat 'm voorlopig liggen. Wat ik er tot nog toe van gezien heb, valt de console versie nogal tegen, vooral qua graphics. Daarnaast heb ik het idee dat ze de PS4-versie achterhouden voor parity met de xbone.
Ik koop nog eerder Black Flag dan Unity. Hopelijk binnenkort voor $ 20 in de US-store...
Gisteren een paar streams op Twitch gekeken, blijkbaar konden sommigen eerder aan de game komen. Één van de streamers zei "speel het voor verhaal en gameplay, niet voor de graphics".
Die is erg netjes gedaan, mooidjmelvee schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:26:
Iemand al een custom skin? Lijkt mij wel tof om te hebben opzich![]()
[afbeelding]
39
ik wil namelijk een usb stick 3.0 halen maar ik ben bang dat hij te dik is.
weet iemand hoeveel mm hoog hij mag zijn
Krijg juist vandaag nieuwe PS4 stuff. kansloos om te testen weer..
Vanavond gepland onderhoud aan PlayStation Network (maandag 11 november 2014) vanaf 19:00 tot 01:00
https://twitter.com/PlayStationNL/status/531733020953174016
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Maandag 11 november is dan wel weer knap
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
en dan is er vanavond nog double xpQualixo schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:37:
Joepie:
Krijg juist vandaag nieuwe PS4 stuff. kansloos om te testen weer..
Vanavond gepland onderhoud aan PlayStation Network (maandag 11 november 2014) vanaf 19:00 tot 01:00
https://twitter.com/PlayStationNL/status/531733020953174016
Ik dacht 13-11, maar zal me wel vergissen...rajackar schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:44:
Heeft iemand toevallig Assassin's Creed Unity al zien liggen? Komt morgen uit toch?
Je kan toch online spelen als er PSN-onderhoud is...?
[ Voor 94% gewijzigd door SqueakyClean op 10-11-2014 12:50 ]
komt donderdag uit, 13 novemberrajackar schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:44:
Heeft iemand toevallig Assassin's Creed Unity al zien liggen? Komt morgen uit toch?
nothing stops this train
Alleen als je al online was in die game, anders lukt het je nietSqueakyClean schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:49:
[...]
Ik dacht 13-11, maar zal me wel vergissen...
[...]
Je kan toch online spelen als er PSN-onderhoud is...?
Martinspire schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:53:
[...]
Alleen als je al online was in die game, anders lukt het je niet
dat wordt vanavond dus weer offline gamen, psn is echt slecht! soms mis ik de goede kwaliteit wel van xbox live
nothing stops this train
Aangezien de PS4 hier stof ligt te happen raakt het me niet eens, maar toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze zoveel onderhoud nodig hebben om iets redelijk te laten functioneren.
Och, een avondje PSN-onderhoud heb ik geen last van. Ik zie PS+ ook niet echt als betalen voor online, maar voor de IGC.Beakzz schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:02:
Het is idd wel een beetje kansloos ondertussen. Als gratis dienst had je niks te klagen, maar voor een betaalde dienst is het echt om te huilen. Is het nou wereldwijd onderhoud of fucken ze alle regio's door het in de avond/spits uren uit te voeren ?
Aangezien de PS4 hier stof ligt te happen raakt het me niet eens, maar toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze zoveel onderhoud nodig hebben om iets redelijk te laten functioneren.
Bron?joey82 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:07:
het lijkt er op dat het online games kopen in een andere regio bij de concurrent word dichtgetimmerd..hopelijk blijft het bij de ps4 nog een tijdje zoals het nu is
[ Voor 17% gewijzigd door SqueakyClean op 10-11-2014 13:12 ]
Staat al even in de pre-orderSqueakyClean schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:21:
Donderdag komt AC Unity uit. Gaan jullie 'm direct halen of wachten jullie nog even?
Net als Far Cry 4 en Project Cars.
De graphics zullen prima zijn (ik vond AC Black Flag ook erg mooi), daarnaast zal de AC gameplay toch weer een hoop goedmaken.
Ik heb de previews ook gelezen/gezien, net als het Unity topic hier op Tweakers, maar ik moet zeggen dat ik me daar niet echt door laat beïnvloeden.
Gamers zijn nu eenmaal ontzettend verwende zeurkezen tegenwoordig, die vinden bijna niks meer goed...
Ik bepaal tegenwoordig voor mezelf wel of een game de moeite waard is
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
evenals GTA5 op pre-order voor 18 november
nothing stops this train
Hoe is dit mogelijk bij de PS? Ik wilde Dead Nation kopen, maar betaal de 14.99 natuurlijk liever in Dollars dan in Euros.joey82 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:07:
het lijkt er op dat het online games kopen in een andere regio bij de concurrent word dichtgetimmerd..hopelijk blijft het bij de ps4 nog een tijdje zoals het nu is
Bedoel je hoe je dat doet?iscara schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:42:
[...]
Hoe is dit mogelijk bij de PS? Ik wilde Dead Nation kopen, maar betaal de 14.99 natuurlijk liever in Dollars dan in Euros.
Nowgamer heeft een handleiding.
Bekijk de topicwarning ook eens.iscara schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:42:
[...]
Hoe is dit mogelijk bij de PS? Ik wilde Dead Nation kopen, maar betaal de 14.99 natuurlijk liever in Dollars dan in Euros.
Ik heb vandaag een PlayStation 4 gekocht, na installatie kon ik mijn Facebook account verbinden, direct na die stap kreeg ik de melding dat de PS4 in ruststand gezet werd? Nu start hij alleen nog maar op in safemode wat moet ik doen?!
Bedankt alvast,
Mickey
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
De 2.01 system update uitvoeren.miicker schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:26:
Hallo Tweakers,
Ik heb vandaag een PlayStation 4 gekocht, na installatie kon ik mijn Facebook account verbinden, direct na die stap kreeg ik de melding dat de PS4 in ruststand gezet werd? Nu start hij alleen nog maar op in safemode wat moet ik doen?!
Bedankt alvast,
Mickey
Die zit er al op.. wat nu? Terug naar de mediamarkt?
De stekker er al eens een minuutje uit gehad?miicker schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:32:
[...]
Die zit er al op.. wat nu? Terug naar de mediamarkt?
Jep, ook al gedaan..AtlAntA schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:42:
[...]
De stekker er al eens een minuutje uit gehad?
terug naar de winkel en ruilen
welke typenr staat er bij jou op de doos?
Powerknop ingedrukt houden tot ie een paar keer piept. Daarna in de safe modus rebuild database selecteren.
Kan ik een headset, aangesloten op de PS4, nog steeds gebruiken tijdens Remote Play op de Playstation TV? Dit vraag ik omdat mijn headset (Pulse Wireless) niet kan aangesloten worden op de PSTV, maar ik wel graag zou kunnen blijven chatten terwijl ik op een andere TV verder speel. Iemand hier ervaring mee?
denk het niet, ps tv komt vrijdag pas uiteggman schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:40:
.......Iemand hier ervaring mee?
nothing stops this train
Geen idee, maar blijft je headset uberhaupt een connectie houden met je PS4 als je bij die andere TV bent? Ik heb zelf een Gold wireless headset, maar die heeft al aardig wat moeite als ik een paar meter van de PS4 weg loop. Helemaal als er muren tussen komen of ik bij andere apparatuur in de buurt kom.eggman schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:40:
Later deze week komt de Playstation TV uit maar voor ik hem haal zoek ik eigenlijk antwoord op een vraag die ik maar nergens lijk te kunnen vinden, hopelijk hier dus wel:
Kan ik een headset, aangesloten op de PS4, nog steeds gebruiken tijdens Remote Play op de Playstation TV? Dit vraag ik omdat mijn headset (Pulse Wireless) niet kan aangesloten worden op de PSTV, maar ik wel graag zou kunnen blijven chatten terwijl ik op een andere TV verder speel. Iemand hier ervaring mee?
PSN: LinQ-NL
Nou daar is de pulse elite in ieder geval beter in. Een bereik van 20 meter haal ik makkelijk en dan zitten er ook nog wat muren tussen.Odieus schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:44:
[...]
Geen idee, maar blijft je headset uberhaupt een connectie houden met je PS4 als je bij die andere TV bent? Ik heb zelf een Gold wireless headset, maar die heeft al aardig wat moeite als ik een paar meter van de PS4 weg loop. Helemaal als er muren tussen komen of ik bij andere apparatuur in de buurt kom.
Ok, dat red ik met de gold bij lange na niet. Als ik naar de WC loop, die zich direct achter de muur waar de PS4 staat bevind, stoort de headset al. Is ook nog eens een gewoon kalkzandsteen muur, dus niks bijzonders. Zelfde gebeurt als ik naar de keuken loop die zich ongeveer 5 meter van de PS4 bevind.AtlAntA schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:51:
[...]
Nou daar is de pulse elite in ieder geval beter in. Een bereik van 20 meter haal ik makkelijk en dan zitten er ook nog wat muren tussen.
Ik begreep dat de Playstation TV al beschikbaar is in Amerika en Japan (als Vita TV) dus hoopte dat hier wat mensen hem misschien al hadden geïmporteerd en toelichting konden geven, maar zal er zelf dan wel achterkomen als ik hem binnenkrijg van de week. Bedankt voor de reacties iig!
Verwijderd
Ik geef de PS4 zeker een 8 overall.
Ik heb er 10 maanden elke dag op gespeeld en veel plezier gehad.
Op naar de volgende 10 maanden dus en volgende week dinsdag
de reunie van GTA V maar dan de PS4 versie in volle glorie.
1 smiley voor de PS4 :
[YouTube: http://youtu.be/kFhkHFSytVu]
[ Voor 31% gewijzigd door AtlAntA op 10-11-2014 17:50 ]
Sinds 25 april 2004 heb ik nu een vriendin, 10 jaar dus.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:17:
Sinds 10 januari 2014 heb ik nu de PS4 , 10 maanden dus.
1 smiley voor de PS4 :
Ik geef de vriendin zeker een 8 overall.
Ik heb er nu 10 jaar iedere dag mee gespeeld en zeker veel plezier mee gehad.
Op naar de volgende 10 jaar
Oh ja en nog de groeten aan Power user
Die dit soort posts ook de kop indrukt.
Scrooge NL
Die vind ik inderdaad ook erg mooi, niet té. Als ik een ps4 zou hebben, zou ik het wel weten haha. Helaas, nog even doorsparen.. Arme studententijden..
Ik loop rustig naar de andere kant van de huiskamer met een Gold Headset en ik heb nergens last van.. Zo'n 15 meter verderop overigens.Odieus schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:56:
[...]
Ok, dat red ik met de gold bij lange na niet. Als ik naar de WC loop, die zich direct achter de muur waar de PS4 staat bevind, stoort de headset al. Is ook nog eens een gewoon kalkzandsteen muur, dus niks bijzonders. Zelfde gebeurt als ik naar de keuken loop die zich ongeveer 5 meter van de PS4 bevind.
Ik geef je post overall.....een 8
[ Voor 5% gewijzigd door power_user op 10-11-2014 21:19 ]
PSN: Oldzkoel
Old quote, maar dit doet mij denken aan een oude buurman die zeer veel gamede. Zijn vriendin gaf hem toen de mogelijkheid, de console de deur uit of ik, zei ze.. En vervolgens hielp hij met het inpakken van haar spullenChaoss schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:36:
[...]
Ik zou serieus in overweging nemen om je vriendin te verkopen..
Wat heeft ze er op tegen? Wat maakt het nu uit of je op de console of pc gamed?
hier te vinden: http://redd.it/2lwbwe
nothing stops this train
Deze PS4 review heb je van IGN gejat, of nietVerwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:17:
Sinds 10 januari 2014 heb ik nu de PS4 , 10 maanden dus.
1 smiley voor de PS4 :
Verwijderd
Goed nieuws.AtlAntA schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:57:
2.02 schijnt er aan te komen.
https://twitter.com/Tidux/status/531993636331085824
Ik moest lachenTheo27 schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:41:
[...]
Sinds 25 april 2004 heb ik nu een vriendin, 10 jaar dus.
Ik geef de vriendin zeker een 8 overall.
Ik heb er nu 10 jaar iedere dag mee gespeeld en zeker veel plezier mee gehad.
Op naar de volgende 10 jaar![]()
Oh ja en nog de groeten aan Power user
Die dit soort posts ook de kop indrukt.
PSN: Bellerophon-
[ Voor 30% gewijzigd door muhda op 11-11-2014 08:46 ]
Ik heb ook een niet lege USB stick gebruikt. Maar waarom haal je niet eventjes de install files eraf en daarna weer erop?LordLynx schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:05:
Klein vraagje, heb nu eindelijk een PS4 binnen welke ik ga houden en wil gelijk de HD vervangen (1GB SSHD), deze komt morgen binnen maar nu kom ik erachter dat bijna geen enkele van mijn USBsticks past in de PS4. De enige stick die past is de stick waar ook mijn herinstallatiebestanden voor Windows op staan, kan ik hier gewoon de PS4 update file bij zetten of gaat dat problemen opleveren?
PSN & XBL: Denkoyugo
Changelog ? Of weer de gebruikelijke "software stability fixes" ? Die waren ze vast vergeten tijdens het releasen van 2.0 en 2.01...muhda schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:45:
Playstation 4 software update 2.02 is uit. De update was ongeveer 217MB groot.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Is volgens mij niet perse nodig, zolang de drive:Denko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:51:
[...]
Ik heb ook een niet lege USB stick gebruikt. Maar waarom haal je niet eventjes de install files eraf en daarna weer erop?
- Een pad bevat naar de update file: PS4->UPDATE->PS4UPDATE.PUP
- De drive FAT32 geformateerd is
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
nieuws: Revisie PS4 heeft gewijzigde heatsink
Die dus.
Kijk op de doos naar het typenummer.Amdwarrior schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:12:
Als ik nu PS4 haal(Bartsmit aktie) hoe groot is kans dat ik nieuwe model heb, ik bedoel die met nieuwe heatsink
Die dus.
Toch wel een must-have zou ik willen zeggen, voor de PS4. Als je 'm nog niet gehaald hebt, haal m dan later in januari ofzo, de game wordt toch steeds goedkoper.
[ Voor 21% gewijzigd door Trishul op 11-11-2014 09:40 ]
Vorige week zelf ook eentje gekocht bij bart smith. (wel online dan)Amdwarrior schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:12:
Als ik nu PS4 haal(Bartsmit aktie) hoe groot is kans dat ik nieuwe model heb, ik bedoel die met nieuwe heatsink
Die dus.
PS4 + Driveclub + 2 controllers + ps4 Eye. (met de foute prijzen)
Ik heb de nieuwe versie gekregen CUH-11xx
Volgens mij zijn ze nu allemaal tegenwoordig met CUH-11
Dat is juist het probleem tegenwoordig, er wordt op vrijwel iedere game bebashedTrishul schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:37:
Er werd en wordt gebasht op die game,
Wat ik eerder al zei: gamers zijn de grootste zeikneuzen die er bestaan.
Enige waar het mee zal vallen is GTAV, want GTA daar bashed niemand op. Terwijl die toch ook wel wat foutjes bevatte. Een beetje hetzelfde als zeggen dat je de muziek van Queen niet goed vindt... dat mag je blijkbaar niet zeggen omdat het een goede band schijnt te zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2014 09:50 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De gebruikelijke stability updates.loekf2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:00:
[...]
Changelog ? Of weer de gebruikelijke "software stability fixes" ? Die waren ze vast vergeten tijdens het releasen van 2.0 en 2.01...

Overigens, het lijkt erop dat Dragon Age: Inquisition de AAA knaller van dit najaar wordt. Krijgt erg goede reviews (review embargo al een week voor release zegt eigenlijk al dat ze er bij EA en Bioware veel vertrouwen in hebben).
[ Voor 22% gewijzigd door kazuka op 11-11-2014 09:58 ]
De gebruikelijke: "oftware stability fixes". Ik merk ook geen verschil.loekf2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:00:
[...]
Changelog ? Of weer de gebruikelijke "software stability fixes" ? Die waren ze vast vergeten tijdens het releasen van 2.0 en 2.01...
Ik verwacht ook veel van Far Cry 4. Een nieuwe, unieke setting die maar weinig gebruikt wordt in games, open world + gunplay, apart verhaal, co-op, Dunia 2 engine, klinkt allemaal lekker.kazuka schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:56:
[...]
De gebruikelijke stability updates.
[afbeelding]
Overigens, het lijkt erop dat Dragon Age: Inquisition de AAA knaller van dit najaar wordt. Krijgt erg goede reviews (review embargo al een week voor release zegt eigenlijk al dat ze er bij EA en Bioware veel vertrouwen in hebben).
Ik heb me ook uitstekend vermaakt met Watch Dogs.Trishul schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:37:
Heb net Watch_Dogs uitgespeeld en wilde toch even delen dat die game eigenlijk best goed is. Er werd en wordt gebasht op die game, maar eigenlijk is de gameplay, vooral in Act 3, 4 en 5 erg goed en misschien wel innovatief. De graphics konden inderdaad beter, met name meer AF, maar voor de rest is de gameplay vrij goed, en er zitten veel sidemissions in, zoals 40 fixer contracts, 15 gang hideouts, 15 criminal convoys, burner phones, human trafficking missions, investigations, etc. Wat ook wel aardig is, is dat de framerate niet in elkaar zakt in de laatste, enorm chaotische missie.
Toch wel een must-have zou ik willen zeggen, voor de PS4. Als je 'm nog niet gehaald hebt, haal m dan later in januari ofzo, de game wordt toch steeds goedkoper.
Goede game en er was idd wel het een en ander voor verbetering vatbaar. Vooral de side missions waren saai en veel van hetzelfde.
Ik denk dat Ubisoft ook zelf meegeholpen heeft aan de shitstorm door de game veel te ver te hypen. Er werd uiteindelijk heel veel gekeken naar de verschillen tussen de hype en de game en weinig naar de game an sich.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
PS4 + 2 controllers + infamous + the last of us voor slechts 489 euro, lijkt me betere deal dan die van Bart Smit.
http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=LBS&BPT=S
Eensch. Bovendien zat er totaal geen snelheidsgevoel bij. Alleen bij de echte super cars op smalle stukjes soms maar op de snelweg had ik nooit het gevoel dat ik 250 oid reed.Kju schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:26:
Ik vond het auto rijden in Watch Dogs gewoon niet lekker (waarschijnlijk niet arcade genoeg voor mij), ben daarom afgehaakt.
Is dit ook mogelijk voor de PS4? Wat ik zelf kon vinden zijn alleen maar vage accounts die je moet toevoegen waardoor de game op je HDD komt te staan. Dit wil ik niet...
[ Voor 96% gewijzigd door Jedi Geub op 11-11-2014 10:52 ]
In de topicwarning staat een link naar een walkthrough over games kopen in de de us store. Neem aan dat je dat bedoeld?Jedi Geub schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
Ik zie in het xbone topic dat men via ebay vaak digital game codes koopt.
Is dit ook mogelijk voor de PS4? Wat ik zelf kon vinden zijn alleen maar vage accounts die je moet toevoegen waardoor de game op je HDD komt te staan. Dit wil ik niet...
Ogen dicht en besteld.ThaDanus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:39:
Dagdeal op Wehkamp:
PS4 + 2 controllers + infamous + the last of us voor slechts 489 euro, lijkt me betere deal dan die van Bart Smit.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=929980While Rocksteady Studios has not locked down a final resolution or frame rate for 2015's Batman: Arkham Knight--the "ultimate Batman simulator"--the developer now says it's aiming for graphical parity across all platforms. The reveal came as part of a recent livestream when Rocksteady Studios was asked specifically about the resolution and frame rate for PlayStation 4 version of the game.
"We don't know yet," a Rocksteady developer said. "We're about six months away from going gold. So we don't know what the resolution and the frame rate's going to be yet. That's something that happens during the optimization phase of the game. We're aiming for parity across all platforms. Whatever it is, it's going to be awesome."
Hoppa weer een gamedev die parity wil tussen x1 en ps4.
Dus weer een game die ik niet zal halen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Als je toch t zelfde wil voor de twee consoles, ga dan lekker samen werken en bouw 1 goeie console, sjeez
Is dit puur een geld/druk uitoefenen kwestie vanuit MS?
Is dat voor sommige mensen serieus een reden om een game links te laten liggen? Dit gebeurde bij de vorige generatie toch ook aan de lopende band? Toen hoorde ik er niemand over, wellicht omdat dit niet expliciet werd vermeld in de pers. Mij interesseren de graphics nou ook niet zoveel. Ik verwacht namelijk niet dat de PS4 versie er nou zoveel beter uit gaat zien wanneer ze de game wel voor de PS4 wel zouden optimaliseren. Ok, de PS4 kan waarschijnlijk een hogere resolutie aan wat je inderdaad wel zult merken. Maar voor echt goede graphics op een PS4 zul je denk ik toch moeten wachten op exclusives als The Order en Uncharted.v8power67 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:44:
Batman: Arkham Knight Aiming for Graphics Parity Across Xbox One and PS4
[...]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=929980
[ Voor 5% gewijzigd door Odieus op 11-11-2014 11:57 ]
Haal nu alleen nog maar de exclusives op de PS4, de 3rd party's zijn echt een behoorlijke deceptie qua graphics, optimalisatie en Parity crap. Unity bijvoorbeeld draait op de PC echt verassend goed(op hardware van 700-800 euro) en ziet er stukken beter uit dan op de console x86 helpt blijkbaar toch goed deze generatie voor PC ports.v8power67 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:44:
Batman: Arkham Knight Aiming for Graphics Parity Across Xbox One and PS4
[...]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=929980
http://international.down...llation-comparison-1.html
http://international.down...-3-ultra-high-vs-low.html
vs
http://i0.wp.com/gearnuke...ACUnity-PS4-Leaked-12.jpg
Nu maar wachten op Uncharted 4 om te zien wat er echt uit de PS4 is te halen.
Alle kansloze boycot oproepen ten spijt is het gewoon heel simpel. Als het spel interessant genoeg is ondanks dat het er niet beter uitziet dan op de X1 zal het gewoon verkopen en daar is ook niets mis mee.Odieus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:56:
[...]
Is dat voor sommige mensen serieus een reden om een game links te laten liggen? Dit gebeurde bij de vorige generatie toch ook aan de lopende band? Toen hoorde ik er niemand over, wellicht omdat dit niet expliciet werd vermeld in de pers. Mij interesseren de graphics nou ook niet zoveel. Ik verwacht namelijk niet dat de PS4 versie er nou zoveel beter uit gaat zien wanneer ze de game wel voor de PS4 wel zouden optimaliseren. Ok, de PS4 kan waarschijnlijk een hogere resolutie aan wat je inderdaad wel zult merken. Maar voor echt goede graphics op een PS4 zul je denk ik toch moeten wachten op exclusives als The Order en Uncharted.
Devs maken altijd keuzes, hoeveel resources spendeer ik aan graphics, hoeveel aan gameplay, hoeveel aan verhaal en hoeveel aan stomme PR praatjes om het spel op tijd in de pers te krijgen. Het spel is een gevolg van deze keuzes en al wat wij hoeven doen is bepalen of het eindproduct onze centen waard is. Daar hoef ik geen non-parity activisten advies bij, dat kan ik heel goed zelf bepalen.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Nu gaan ze dus gelijk trekken aan de minste van de 2. Wat dus betekend dat de veel snellere gpu niet volledig benut gaat worden.
Wat dus gewoon zonde is.
Of dit door MS kan niemand zeggen maar sinds die hele 180 is er een hoop rare dingen gebeurt.
Laat ik zo zeggen zou me niets verbazen als het parity afgedwongen wordt door MS. Maar heb er geen bewijs voor puur gevoel.
Maar hoop dat het niet zo is want dat zou diep en diep triest zijn.
Maar zit nu ook te twijfelen over gta5 is ook parity zover we weten.
Eerst even de digital foundry resultaten bekijken dan maar.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Voor mij persoonlijk vind ik de Bart Smit deal beter, doorslag daarbij is het soort spel (Driveclub) t.o.v. de meegeleverde spellen bij de Wehkamp deal.ThaDanus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:39:
Dagdeal op Wehkamp:
Bart Smit
PS4
2 controllers
Eye camera
Spel: Drive Club
Nu met 5% korting: 474,99 (gratis verzenden)
Als je via twitch.tv wilt gaan streamen is die camera er wel handig bij.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Op Reddit stond een draadje waarmee je via de instellingen kunt rijden als 'in Driveclub.'Kju schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:51:
Toen ik de eerste beta van The Crew speelde kreeg ik exact hetzelfde gevoel bij het rijden, heb het dus ook gelijk verwijderd en niet eens de moeite genomen met de volgende beta...
Nou heb ik Driveclub niet gespeeld, maar het rijden was wel een heel andere ervaring als met de standaard instellingen.
Over Parity:
Zal wel met gemak te maken hebben. Nu heb je aan 1 identieke versie voor PS4 en X1 genoeg, waar de PS4 eigenlijk beter gebruikt kan worden en er meer uit gehaald kan worden dan de X1. Maar daar krijg je dan weer problemen vanaf de andere kant mee en dus kiezen ze voor 'parity' en sturen ze statements waarin ze beweren dat ze uit beide consoles het beste naar voren halen en dat ze gelijk aan elkaar zijn de wereld in.
[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 11-11-2014 12:11 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link