Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Mijn lijstje:

Tekken 7
The Division
Nieuwe AC
Nieuwe FIFA
Nieuwe COD

Laatste 3 zijn instabuys haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 18:52

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

bram1984 schreef op maandag 29 december 2014 @ 07:31:
[...]

FC4 is er ook op 360 en PS3. ;)
Daar heb je een punt. Ik vind het er wel erg goed uit zien op de PS4 en vast beter dan op de PS3/X360... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-04 16:56

Bellerophon

Persona non grata

Shadow343 schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:23:
Mijn lijstje:

Tekken 7
The Division
Nieuwe AC
Nieuwe FIFA
Nieuwe COD

Laatste 3 zijn instabuys haha
Ik merk dat ik gereserveerd ben m.b.t. The Division :/
Ubisoft heeft wat goed te maken omtrent verwachtingen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Bellerophon schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:51:
[...]

Ik merk dat ik gereserveerd ben m.b.t. The Division :/
Ubisoft heeft wat goed te maken omtrent verwachtingen
Absoluut waar. Ik heb nog nooit een game na 3u spelen bij de release teruggedaan in het hoesje en een week gewacht.. bij Unity was dit helaas wel het geval hij was gewoon compleet onspeelbaar. Na een week echter weer opgepakt en vond het uiteindelijk 1 van de beste AC's ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

Kom potverdorie nog steeds niet op PSN via de PS4.

Begin er nu wel een beetje genoeg van te krijgen.
Heb je eindelijk een paar dagen waarin je kunt gamen kom je nog steeds niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Anoniem: 101094 schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:05:

Heb je eindelijk een paar dagen waarin je kunt gamen kom je nog steeds niet online.
Probeer dit eens, misschien helpt het.

http://www.ign.com/articl...twitter&utm_medium=social

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Anoniem: 101094 schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:05:

Heb zelf de MTU aangepast, hierna via de controller uitgelogd en daarna weer ingelogd op PSN en toen kwam ik er gisteravond wel weer op.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:07
Bilbo.Balings schreef op maandag 29 december 2014 @ 07:25:
Momenteel is Valiant Hearts in de aanbieding in de voor €4,99 en blijkt een aanrader te zijn, zowel qua grafische stijl, onderwerp, verhaallijn als gameuplay.
Kan ik me helemaal in vinden. Destijds al gekocht, maar echt een tof spel. Aanrader.

Volgens mij kregen we enkele maanden geleden Steam World Dig gratis bij PS+. Dit is ook een tof spel. Normaal heb ik niets met dit soort games (verzamelen enzo). Op een of andere manier vind ik dit spel zwaar verslavend en leuk om te spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door steefje op 29-12-2014 09:19 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-05 14:09

RoyK

Hobby tekenaar

Ik leer net dat de camera er niet bij zit als je de PS4 bestel. Het wordt dan dus een PS4 + extra controller + camera = 500 euro zonder games. Dan komt daar nog PS+ bij en een paar games, is dik 600+ euro. Het tikt wel lekker aan! ;w

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Wat moet je in hemelsnaam met een camera! Dat is echt geen must buy om te kunnen genieten van de PS4

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
steefje schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:43:
Wat moet je in hemelsnaam met een camera! Dat is echt geen must buy om te kunnen genieten van de PS4
Wat dacht je ervan dat hij misschien kinderen heeft? Graag wilt Twitchen? Graag gebruik wilt maken van de PS move? Graag gebruikt wilt maken van de Playroom?

Ik heb er ook 1 gekocht en heb er geen moment spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101094

Jay-K schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:16:
[...]

Heb zelf de MTU aangepast, hierna via de controller uitgelogd en daarna weer ingelogd op PSN en toen kwam ik er gisteravond wel weer op.
Bedankt Jay-K. Zojuist gedaan. Dit heeft inderdaad geholpen.
Wel alleen in de PS4 aangepast niet in de router, omdat ik anders de volledige up/down snelheid niet meer haal via glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

steefje schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:43:
Ik begrijp je reactie wel :) Ik heb inderdaad 2 jonge kinderen. 4 en 6 jaar. Ik ben me aan het oriënteren om een console aan te schaffen. Ze zijn hier redelijk digitaal met een iPad en Netflix onder de vingers. Naast het gewone spelen met autootjes, puzzelen en kleuren lijkt met me leuk om ze nog wat extras mee te geven. Samenwerken ipv elkaar de hersenen inslaan :)

Ik zie mn dochtertje van 6 al staan met een dans game, en mn zoontje zal met Playstation playroom echt uren zoet kunnen zijn.

Voor mezelf had ik dan Fifa en GTA in gedachten. FPS games doe ik op de pc omdat ik een muis boven een joystick prefereer.

Het tikt allemaal alleen wel erg aan helaas. Als ik dan de klachten zo terug lees van de afgelopen 4 dagen dat de heleboel dus mooi plat gehacked is, is de twijfel toegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11-2020
ik denk dat je best eens kan zoeken naar (of wachten op) een leuke bundel
zo heb ik bv begin december nog ps4 + extra controller + camera + last of us voor 394€ gescoord
deze ; http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o02_s00
staat nu wel terug iets hoger maar zeker geen slechte deal voor jou ?
ook op amazon.co.uk of game.co.uk vind je regelmatig goeie bundels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

RoyK schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:18:
[...]

Ik begrijp je reactie wel :) Ik heb inderdaad 2 jonge kinderen. 4 en 6 jaar. Ik ben me aan het oriënteren om een console aan te schaffen. Ze zijn hier redelijk digitaal met een iPad en Netflix onder de vingers. Naast het gewone spelen met autootjes, puzzelen en kleuren lijkt met me leuk om ze nog wat extras mee te geven. Samenwerken ipv elkaar de hersenen inslaan :)

Ik zie mn dochtertje van 6 al staan met een dans game, en mn zoontje zal met Playstation playroom echt uren zoet kunnen zijn.

Voor mezelf had ik dan Fifa en GTA in gedachten. FPS games doe ik op de pc omdat ik een muis boven een joystick prefereer.

Het tikt allemaal alleen wel erg aan helaas. Als ik dan de klachten zo terug lees van de afgelopen 4 dagen dat de heleboel dus mooi plat gehacked is, is de twijfel toegenomen.
Alles wordt gehacked door die kneuzen van het Lizard Squad, Xbox Live ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

bladebel schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:20:
ik denk dat je best eens kan zoeken naar (of wachten op) een leuke bundel
zo heb ik bv begin december nog ps4 + extra controller + camera + last of us voor 394€ gescoord
deze ; http://www.amazon.de/gp/p...oh_aui_detailpage_o02_s00
staat nu wel terug iets hoger maar zeker geen slechte deal voor jou ?
ook op amazon.co.uk of game.co.uk vind je regelmatig goeie bundels...
Absoluut. Ik ben niet gebonden aan tijd. Dus een leuke deal afwachten zit zeker in de mogelijkheden :)

Zit de playroom standaard in de Playstation? Of heb je daar de PS+ voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
[...]

Je kan beter denken dat het eenmalige investering is waar je 6/7 jaar mee zoet bent (voordat er een nieuwe komt) zo heb ik ook gedacht en dan valt het wel mee haha. In 2011 is de laatste hack geweest en daar moet je je niet zo druk om maken je kan er nog steeds wel om gamen tenzij je een die hard online gamer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:55
Bellerophon schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:22:
[...]
Alles wordt gehacked door die kneuzen van het Lizard Squad, Xbox Live ook ;(
Noem het a.u.b. geen hacken, want dat is het absoluut niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
[...]

Je hoeft natuurlijk niet alles in een keer aan te schaffen. Begin met een leuke bundel en een (tweedehands) game. Daarna kun je accessoires aanschaffen, een camera of een losse controller. Persoonlijk vind ik het leuker om niet ineens veel geld uit te geven, maar af en toe iets bij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Laatst online: 09-03 12:48
Gisteren een playstation 4 bundle gekocht bij de MM in Eindhoven.

Playstation 4 + 1 controller + 3 games ( little big planet 3, last of Us, driveclub) voor 444,-

Mooie deal al vind ik het zelf.

Zodadelijk even 3 maanden Ps+ erbij kopen online , gaat dat direct in? of moet ik nog een ergens een instelling aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Safaci schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:23:
[...]

Noem het a.u.b. geen hacken, want dat is het absoluut niet. ;(
DoS/DDoS is natuurlijk niet algemeen bekend bij het klootjesvolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

martijn24 schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:37:
Zodadelijk even 3 maanden Ps+ erbij kopen online , gaat dat direct in? of moet ik nog een ergens een instelling aanzetten?
Gaat direct in. Als je een nieuwe nick aanmaakt op PSN, krijg je er ook 14 dagen gratis PS+ bij. Heb je ook bij je PS4 niet een maand PS+ gratis gekregen?
Bellerophon schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:38:
[...]

DoS/DDoS is natuurlijk niet algemeen bekend bij het klootjesvolk
"Hacken" geeft ze teveel credit vind ik. Ja kan het alles noemen, behalve hacken. Hacken heb je skill voor nodig, voor deen DDOS niet...

[ Voor 37% gewijzigd door SqueakyClean op 29-12-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Erapaz schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:33:
[...]

Je hoeft natuurlijk niet alles in een keer aan te schaffen. Begin met een leuke bundel en een (tweedehands) game. Daarna kun je accessoires aanschaffen, een camera of een losse controller. Persoonlijk vind ik het leuker om niet ineens veel geld uit te geven, maar af en toe iets bij te kopen.
Uiteraard, ik kan het in delen kopen. Geld is niet het probleem overigens. Ik had er iets te licht over gedacht en moet mijn verwachting bijstellen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SqueakyClean schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:56:
[...]

Gaat direct in. Als je een nieuwe nick aanmaakt op PSN, krijg je er ook 14 dagen gratis PS+ bij. Heb je ook bij je PS4 niet een maand PS+ gratis gekregen?

[...]

"Hacken" geeft ze teveel credit vind ik. Ja kan het alles noemen, behalve hacken. Hacken heb je skill voor nodig, voor deen DDOS niet...
Helemaal met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd :D Maar feit blijft wel dat het honden zijn die wat mij betreft aan de schandpaal genageld mogen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
martijn24 schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:37:
Gisteren een playstation 4 bundle gekocht bij de MM in Eindhoven.

Playstation 4 + 1 controller + 3 games ( little big planet 3, last of Us, driveclub) voor 444,-

Mooie deal al vind ik het zelf.

Je hoort 4 spellen erbij te krijgen. Ik had m laatst ook gekocht. Minecraft hoor je er nog bij te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
[quote]SqueakyClean schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:56:
[...]

Nee ,volgens mij niet..zal in de doos nog even kijken als ik nog iets kan vinden.
Heb net de 3 maanden afgerekend dus kan even vooruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
zakaro schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:04:
[...]

Je hoort 4 spellen erbij te krijgen. Ik had m laatst ook gekocht. Minecraft hoor je er nog bij te krijgen
Via de store downloaden of compleet spel met hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
martijn24 schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:05:
[quote]SqueakyClean schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:56:
[...]

Nee ,volgens mij niet..zal in de doos nog even kijken als ik nog iets kan vinden.
Heb net de 3 maanden afgerekend dus kan even vooruit
je krijgt ook geen code maar via de playstation store kan je 14 dagen gratis krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Bellerophon schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:58:
[...]

Helemaal met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd :D Maar feit blijft wel dat het honden zijn die wat mij betreft aan de schandpaal genageld mogen worden
Yep, helemaal mee eens. Ze verknallen het plezier van heeeeeeel veel mensen en ze dragen ervoor alleen maar drogredenen aan. Vaak wordt de vergelijking gemaakt met Anonymous, maar zij waren iig. nog bezig met maatschappelijke kwesties. Deze kneuzen zitten gewoon te klieren uit verveling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:24
MisterMichel schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:15:
[...]
Er is een save corrupt probleem als je wilt fast-travelen naar Shipwreck Cove. Mocht je dus voor alle collectibles willen gaan, zorg dat je die daar allemaal hebt voor je verder gaat. Als je dat niet doet, kun je dus niet meer terug via fast travel.
Ik heb het zelf niet ervaren omdat ik erover gelezen had voor ik zover was.
[Bron]. Let op spoilers!
Bummer, daar ben ik dus al voorbij...
Dat wordt eerst de rest maar doen en dan als laatste proberen op Shipwreck Beach te komen.

@Bellerophon hieronder:
Die heb ik al ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-12-2014 12:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:01:
[...]

Bummer, daar ben ik dus al voorbij...
Dat wordt eerst de rest maar doen en dan als laatste proberen op Shipwreck Beach te komen.
En praat met al je crew members wanneer je ook maar kan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
martijn24 schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:06:
[...]

Via de store downloaden of compleet spel met hoesje?
compleet met hoesje.Die Minecraf zat niet in de doos maar aan de buitenkant bevestigd met bandjes van de MM.Dit was overigens in Leeuwarden. Er waren nog genoeg over. Denk wel 10 bundels nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
[...]

Fair enough! Dan kan het idd een leuke toevoeging zijn...al heb ik zelf niet zo een goed beeld welke games dit allemaal ondersteunen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 13:23

Kju

[...]

Ik heb ook jonge kids en voor kids moet je geen PS4 kopen, dan is een Wii U een betere console met veel meer keus. Op mijn PS4 game ik zelf :)
Qua klachten, alles lijkt opgelost maar garanties heb je nooit. De PS4 crew heeft gisteren nog overtuigend van de Fok! crew gewonnen met GTA racen zonder verbindingsproblemen, zelf niet van de Rockstarservers O-)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Een Wii U is natuurlijk de beste keus voor mijn kids. Maar niet voor mij. Het moet een leuke mix zijn waar we beiden wat aan hebben :)

Immers wil papa savonds ook een potje gamen. En dan is de Wii wat mij betreft uitgesloten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Bij mij zijn de kids het probleem niet eens, die gamen niet wanneer ik wil gamen. Op de tijden waarop ik wil gamen wil mijn vrouw ook gamen met als gevolg dat ik in plaats van een xbox one afgelopen zaterdag maar een tweede ps4 heb gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

haha dat is lastig :D Gelukje aan deze kant: Vrouwlief vind dat gamen maar niets! :D Alles is voor Bassie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
heb een vraagje ... heb een px4 headset en tot op heden had ik nooit problemen maar sinds gister hoor ik geen chat van andere mensen en ze horen mij wel. In de partychat werkt et nie en ook ingame niet. Hen ik iets fout staan want heb ze niet op mute en heb geen instellingen veranderd snap er weinig meer van

PSN: libbes1979

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag eindelijk mijn Astro Mixamp Pro ontvangen en eerder al de ModMic. Vanavond eens uitproberen.

Hiermee kun je elke willekeurige koptelefoon gebruiken op de PS4 en toch chatten (met erg goede kwaliteit). Mijn AudioTechnica zit en klinkt toch een stuk beter dan de Sony Wireless Gold :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/U30hQ2xhb1EGDI0lA6J59Zdd/full.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AYhHwqU1X3DyPC79oDSS287e/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

kazuka schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:11:
Vandaag eindelijk mijn Astro Mixamp Pro ontvangen en eerder al de ModMic. Vanavond eens uitproberen.

Hiermee kun je elke willekeurige koptelefoon gebruiken op de PS4 en toch chatten (met erg goede kwaliteit). Mijn AudioTechnica zit en klinkt toch een stuk beter dan de Sony Wireless Gold :)

[afbeelding] [afbeelding]
Ik ben benieuwd naar je ervaringen! Zoals je weet heb ik dezelfde setup, alleen is mijn mixamp al een paar jaartjes oud. Ik ben er nog steeds erg happy mee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-04 23:26

Ttje

"We shall never surrender"

Vraagje, ik ben van plan om de Logitech z506 te kopen voor de PS4. Ik heb niet heel veel verstand van audio, maar de bedoeling in om de set op de PS4 aan te sluiten. Echter zit er geen 3.5 mm jack in. Wel een S/P DIF ingang maar dat ondersteunt de z506 niet. Is er toch nog een mogelijkheid om de set aan de PS4 te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ttje schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:14:
Vraagje, ik ben van plan om de Logitech z506 te kopen voor de PS4. Ik heb niet heel veel verstand van audio, maar de bedoeling in om de set op de PS4 aan te sluiten. Echter zit er geen 3.5 mm jack in. Wel een S/P DIF ingang maar dat ondersteunt de z506 niet. Is er toch nog een mogelijkheid om de set aan de PS4 te koppelen?
Je hebt een adapter nodig. Beetje prijzig, dus ik zou een nieuw setje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

SqueakyClean schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:19:
[...]

Je hebt een adapter nodig. Beetje prijzig, dus ik zou een nieuw setje kopen.
Ik heb net ff gekeken, maar in mijn monitor zit een 3.5 mm jack ingang. Zou dit ool gewoon na behoren werken, icm surround sound? En wat bedoel je precies met een nieuw setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb voor mijn PS4 gewoon een headset met USB ingeplugged. De headset gebruik ik echter alleen met online games en dan speel ik achter een monitor op een bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ttje schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:23:
[...]

Ik heb net ff gekeken, maar in mijn monitor zit een 3.5 mm jack ingang. Zou dit ool gewoon na behoren werken, icm surround sound? En wat bedoel je precies met een nieuw setje?
Afhankelijk van de doorgifte naar je monitor. Vaak wordt de audio gedownmixed naar 2.0.

En ik bedoelde een nieuw speakersetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

SqueakyClean schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:26:
[...]

Afhankelijk van de doorgifte naar je monitor. Vaak wordt de audio gedownmixed naar 2.0.

En ik bedoelde een nieuw speakersetje. :)
Ik zal eens kijken, een setje met een S/P DIF is toch wel erg prijzig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kijk, zoals xelfer oppert, ook naar hoofdtelefoons. Een stuk goedkopere oplossing die nog beter klinkt ook...! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54
RoyK schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:22:
haha dat is lastig :D Gelukje aan deze kant: Vrouwlief vind dat gamen maar niets! :D Alles is voor Bassie!
Zelfde hier :)

We hebben een Wii U staan voor de kids (nou ja, de oudste dan) en de PS4 gebruik ik eigenlijk alleen. PS4 wordt eigenlijk alleen maar 's avonds gebruikt door mij als de kinders op bed liggen. Het lijkt me niet zo handig om lekker aan de GTA te gaan als dat jonge spul ook aanwezig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:47
Paar vraagjes ! (wss al uitgelegd hier maar door tijdsgebrek kan ik het topic niet doorlopen)

Juist PS4 aangekocht en PS+ voor 12 mnd.
Moet PS4 nog aansluiten dus zit met paar vraagjes voor ik begin.

1) Moet nog een account maken. Wat is het beste? EU of direct US account?
2) Zijn er naast prijsverschillen in de store andere verschillen?
3) Mijn oude PS3 heeft een CFW (ga er wel bijna nooit online mee). Is er een risico dat mijn account/PS4 gebanned word in de toekomst? Reden hiervoor is dat een paar games die ik aangekocht heb op de PS3 zou willen overdragen naar mijn PS4.
4) Zijn 2 (EU en US° accounts nodig ?
5) Gaat Sony dit "trucje" in de toekomst ooit afschaffen?

Bedankt !

[ Voor 7% gewijzigd door Sunz op 29-12-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sunz schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:40:
Paar vraagjes ! (wss al uitgelegd hier maar door tijdsgebrek kan ik het topic niet doorlopen)

3) Mijn oude PS3 heeft een CFW (ga er wel bijna nooit online mee). Is er een risico dat mijn account/PS4 gebanned word in de toekomst? Reden hiervoor is dat een paar games die ik aangekocht heb op de PS3 zou willen overdragen naar mijn PS4.

Bedankt !
Google. Ok doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343

Bedankt !
Tijdgebrek? Er staat een mooie zoekfunctie bovenin of beneden een linkje naar US accounts: HIER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-04 08:57
Gisteren even op aanraden van wat leden hier dat Pure Pool gekocht voor 4,99.
Doe nu de hele dag niks anders meer :P wat een vermaak voor dat geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:58

Bedankt !
Het is handig je eerst in te lezen, alvorens tot aanschaf over te gaan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 11:24

Bedankt !
Hoewel het antwoord van Bellerphon nogal kort door de bocht en behoorlijk bot is, kan ik zijn reactie wel begrijpen - dit onderwerp komt ongeveer iedere 2 pagina's wel terug; tenzij er PSN netwerk problemen zijn - dan kan het wel meer pagina's geleden zijn.

Even mijn mening over de vragen:
1 - Gewoon EU account. US account voor als je digitale games goedkoper wilt kopen.
2 - Niet dat ik weet
3 - Geen idee
4 - Nee hoor, ik heb alleen maar een EU account. Werkt prima!
5 - Dat antwoord weet niemand behalve Sony zelf.

Tip: gebruik even de zoek functie. Zie ook de topic warning. Succes!

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:50:
Al veel trophies binnen gehaald? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

MisterMichel schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:51:
[...]

Hoewel het antwoord van Bellerphon nogal kort door de bocht en behoorlijk bot is, kan ik zijn reactie wel begrijpen - dit onderwerp komt ongeveer iedere 2 pagina's wel terug; tenzij er PSN netwerk problemen zijn - dan kan het wel meer pagina's geleden zijn.

Even mijn mening over de vragen:
1 - Gewoon EU account. US account voor als je digitale games goedkoper wilt kopen.
2 - Niet dat ik weet
3 - Geen idee
4 - Nee hoor, ik heb alleen maar een EU account. Werkt prima!
5 - Dat antwoord weet niemand behalve Sony zelf.

Tip: gebruik even de zoek functie. Zie ook de topic warning. Succes!
Het is bewust zo bot, dat geef ik ook toe.
Als je zegt door tijdsgebrek niet te kunnen zoeken, maar wel een uitgebreide post kan plaatsen... dan strookt dat naar mijn bescheiden mening niet helemaal met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:47
Had wel gedacht dat deze reacties gingen komen :) (is ook verstaanbaar)
Maar soms is het gewoon handiger om het direct ff te vragen :p

Bij deze dan ook bedankt MisterMichel

(Heb deze ook in US account topic geplaatst maar zijn gelinkt dusjah ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Good Fella schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:59:
[...]

Al veel trophies binnen gehaald? :+
hahaha stuk of 10 al ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

DigitalError schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:50:
Is dat spel echt zo leuk dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Bellerophon schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:03:
[...]

Ik en mijn vriendin vinden het wel leuk ja, lekker rustig met de top2000 op de achtergrond :)
En die graphics! :+

[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 29-12-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Het wordt echt een race zo, met BF4 premium ook al weer een sloot trophies binnen gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Good Fella schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:12:
Het wordt echt een race zo, met BF4 premium ook al weer een sloot trophies binnen gehaald :)

[...]
Net met trails ook nog 3 en moet valiant hearts ook nog beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Good Fella schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:12:

[...]
Alle multi player trophies al behaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DigitalError schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:13:
[...]

Net met trails ook nog 3 en moet valiant hearts ook nog beginnen ;)
Heb je dat trails toch gekocht? Whaha :p
Bellerophon schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:16:
[...]

Alle multi player trophies al behaald dan?
nee dat zal nog wel even duren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Good Fella schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:46:
[...]

Heb je dat trails toch gekocht? Whaha :p

[...]

nee dat zal nog wel even duren :p
Ja trails is best grappig, moet het alleen nog ff goed onder de knie krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inmiddels Thief aangeschaft en gisteren even een uurtje kunnen spelen. Mensen die tips hebben voor de beste speelstijl?

Wanneer sla je iemand knock out en wanneer niet? Volgens mij levert het extra XP op als je niemand aanvalt?

Sommige guards staan met z'n 2 in een verlichte omgeving. Als je hun zak wil looten, dan ontkom je haast niet aan een knock out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-05 18:40
bram1984 schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:17:
Als je hun zak wil looten, dan ontkom je haast niet aan een knock out.
Vind je wel eens wat anders in hun zak dan ballen? :+ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
Bellerophon schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:03:
[...]

het is van dezelfde makers als Hustle Kings voor PS3, en dat was een bijna perfecte Pool-game; Pure Pool is een stap terug IMHO, de controls zijn een stuk minder, je kan de aiming-lines niet uitzetten, de graphics zijn, verrassend genoeg, minder dan op de PS3; mij een raadsel waarom ze de game zo hebben gedowngrade ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 08:38
CynicRelief schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:45:
het is van dezelfde makers als Hustle Kings voor PS3, en dat was een bijna perfecte Pool-game; Pure Pool is een stap terug IMHO, de controls zijn een stuk minder, je kan de aiming-lines niet uitzetten, de graphics zijn, verrassend genoeg, minder dan op de PS3; mij een raadsel waarom ze de game zo hebben gedowngrade ...
Plus, het ergste en bijna een reden om de conrtoller een aantal maal te wasten: de pool regels kloppen niet :(

Aiming lines kunnen wel uit trouwens, als je Master bent/hebt ingesteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 29-12-2014 18:34 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
Brad Pitt schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:03:
[...]

Plus, het ergste en bijna een reden om de conrtoller een aantal maal te wasten: de pool regels kloppen niet :(

Aiming lines kunnen wel uit trouwens, als je Master bent/hebt ingesteld.
ah, ok thx, had ik nog niet gezien, zoals gezegd, ik vindt de interface een stuk ondoorzichter/ontoegangkelijker dan die van Hustle Kings

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 01:40
Ik heb inmiddels Thief aangeschaft en gisteren even een uurtje kunnen spelen. Mensen die tips hebben voor de beste speelstijl?

Wanneer sla je iemand knock out en wanneer niet? Volgens mij levert het extra XP op als je niemand aanvalt?

Sommige guards staan met z'n 2 in een verlichte omgeving. Als je hun zak wil looten, dan ontkom je haast niet aan een knock out.
Zoals je zelf wil. Ben nu als 1e met hybrid run bezig. Hierna volledig stealth om te kijken of het kan. Speel de 1e keer zoals je leuk lijkt, ga daarna maar pas kijken wat handig is :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17

Wat is jouw kritische mening over deze game?
Gezien je lijstje van favoriete games een paar pagina's terug (blade runner heb ik dit jaar voor de zoveelste keer uitgespeeld) komt onze smaak redelijk overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:29
Je vroeg het mij niet, maar zelf heb ik nooit echt hoogte kunnen krijgen van Thief. Het heeft zo zijn leuke momentjes maar er zitten toch echt veel gameplayelementen in die toch wel irritant zijn (ik heb de originele Thiefs nooit gespeeld):

-De beperkte bewegingsvrijheid van de hoofdpersoon. Het niet normaal kunnen springen (en daardoor niet op locaties kunnen komen die in principe makkelijk te bereiken zijn) doet afbreuk aan de beleving van een masterthief. Je kunt echt enkel maar op de door de developer bedachte paden wandelen, waardoor het geheel wat beperkt aanvoelt. Ze hadden beter wat naar Dishonored kunnen kijken. Dat waren echt goede controls. Het vechtsysteem in Thief is ook vrij bedroevend, alhoewel je in Thief eigenlijk niet hoeft te vechten als je het goed doet. :)

-De loading screens en de tijd die je kwijt bent aan het openen van gesloten ramen. Wat een drama is dat zeg. Zelfs op de vorige generatie consoles lijkt me dit al frustrerend, laat staan op deze generatie. Daarnaast ben je gewoon 10 seconden bezig om een gesloten raam te openen door iedere keer maar weer een quick time event te doorlopen. Je bent soms langer kwijt met het in en uit een kamer te sneak dan de loot te jatten.

-Teveel loot. Ik ben een hoarder in een game (dit is wel toepasbaar: http://penny-arcade.com/comic/2011/11/14). Het looten heeft totaal geen doel, behalve de collectibles. Wilde de eerste paar chapters alles verzamelen, maar kwam een paar keer in een scenario waarbij ik gewoon niet meer kon backtracken en blijkbaar 1 item niet gevonden had. Dan is de lol er vrij snel af.

-Upgrades zijn niet echt boeiend en hebben vrij weinig impact op hoe je het spel speelt.

-De AI is niet gezegend met een hoge i :P.

Als je nog twijfelt zou ik aanraden om even wat gameplay footage te kijken.

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevoeging:
Grafisch niet bijzonder, mede door semi-open world; veel aparte gebieden met laadschermen en laadtijden bij het openen van een willekeurig raam. Het is niet echt grafisch hoogstaand, ondanks de kleine gebieden en laadtijden.
Verhaal is niet echt goed in elkaar gezet, op een paar goede (zij)missies die wel leuk zijn is het merendeel niet erg overtuigend.
Inderdaad ontiegelijk veel loot, dit zou wel de tijd die het kost om het uit te spelen verhogen maar het is echt te veel, zowel in gebieden als tijdens missies is het een beetje teveel om het leuk te houden wil je alles verzamelen.

Al met al gewoon een B titel, waarvoor je niet teveel moet uitgeven.. Voor minder dan 15 euro oppakken en wat uurtjes insteken lijkt me wel te doen. Destijds wel mijn grootste miskoop voor de PS4 tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:56:
Toevoeging:
Grafisch niet bijzonder, mede door semi-open world; veel aparte gebieden met laadschermen en laadtijden bij het openen van een willekeurig raam. Het is niet echt grafisch hoogstaand, ondanks de kleine gebieden en laadtijden.
Verhaal is niet echt goed in elkaar gezet, op een paar goede (zij)missies die wel leuk zijn is het merendeel niet erg overtuigend.
Inderdaad ontiegelijk veel loot, dit zou wel de tijd die het kost om het uit te spelen verhogen maar het is echt te veel, zowel in gebieden als tijdens missies is het een beetje teveel om het leuk te houden wil je alles verzamelen.

Al met al gewoon een B titel, waarvoor je niet teveel moet uitgeven.. Voor minder dan 15 euro oppakken en wat uurtjes insteken lijkt me wel te doen. Destijds wel mijn grootste miskoop voor de PS4 tot nu toe..
+1.

Deze game helaas full price gekocht terwijl die imho net 2 knaken waard is voor de liefhebber.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-05 18:49
PSN ligt er bij mij weer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Hier ook pff

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

Nvm

[ Voor 178% gewijzigd door Ttje op 30-12-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
AtlAntA schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:04:
[...]

+1.

Deze game helaas full price gekocht terwijl die imho net 2 knaken waard is voor de liefhebber.
marketing at work |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Net even Sleeping Dogs gehaald voor een kleine 25 Euro.
Op de Xbox 360 heb ik em vroeger al uitgespeeld.
Volgend jaar (2015) ga ik em op de PS4 uitspelen.

PSN doet het trouwens al 2 dagen prima bij mij ,
zonder aan de instellingen te rommelen.

Vandaag ga ik nog werken aan mijn 100% in GTA V.

Happy 2015 Everyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik hoor bijna niemand over Dying Light. Lijkt mij een erg vette game te worden. Trekt mij iig meer dan alle AC, COD etc bij elkaar.
Naast Dying Light ga ik waarschijnlijk ook voor
Uncharted 4
Rainbox 6
The Division
Metal Gear V

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 01:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

steefje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:21:
Ik hoor bijna niemand over Dying Light. Lijkt mij een erg vette game te worden. Trekt mij iig meer dan alle AC, COD etc bij elkaar.
Uncharted 4
Rainbox 6
The Division
Metal Gear V
Dying light is iets waar ik ook zeker op zit te wachten ja. Maar ik wil dat gewoon zien als het er is, wil het niet hypen voor mezelf haha, kan het ook niet tegenvallen.

Uncharted is ook 1 van me favoriete reeks games. en 4 zal ook als pre-order hier binnen komen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 06:19:
Net even Sleeping Dogs gehaald voor een kleine 25 Euro.
Op de Xbox 360 heb ik em vroeger al uitgespeeld.
Volgend jaar (2015) ga ik em op de PS4 uitspelen.

PSN doet het trouwens al 2 dagen prima bij mij ,
zonder aan de instellingen te rommelen.

Vandaag ga ik nog werken aan mijn 100% in GTA V.

Happy 2015 Everyone.
Ik hoor een hoop negatieve geluiden rondom thief. Ik heb er verl lol aan gehad. Gewoon spelen zoals de makers t bedoeld hebben. Niet te stealth volgens mij. Ik molde de meeste guards gewoon. Vond de laadtijden wel meevallen. Moet je destiny eens spelen. Sleeping dogs daarentegen... Op de 360 liep ie beter dan op mijn ps4. Om te janken. Ik had de game gratis digitaal gekregen, maar t is de enige game die ik gedelete heb.

Zo zie je maar; zoveel mensen zoveel smaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:21:
Uncharted 4
Rainbox 6
The Division
Metal Gear V
Persoonlijk heb ik erg weing vertrouwen in Dying Light. Niet zozeer door de gameplay, maar door het ontwikkelteam erachter. Dying Light wordt gemaakt door dezelfde ontwikkelaars die Dead Island 1 en DI: Riptide hebben gemaakt. Het waren toffe co-op games maar zagen echt VOL met gamekilling bugs. Heb beide games gespeeld én beide niet uit kunnen spelen omdat het spel gewoon vast liep bij bepaalde chapters. Los daarvan zijn er tal van andere bugs. Bovendien lijkt de game teveel op Dead Island om mij enthousiast te maken. Het is Dead Island met klim/klauterwerk erbij.

Ik ben meer enthousiast over Dead Island 2. Deze wordt door een ander ontwikkel studio gemaakt. Bovendien biedt het 8 player co-op vergelijkbaar met NFS Rivals. Dus je komt standaard in een wereld met 7 anderen (of je maakt een invite only, closed session aan) en je bepaalt wat je doet en met wie. Erg tof concept voor een zombie slaughter game.

Dying Light is eigenlijk de spirituele opvolger van Dead Island (beide zelfde ontwikkelstudio en concept en engine platform, nieuwere versie). Dead Island 2 is eigenlijk een gloednieuwe game die weinig te maken heeft met Dead Island, los van de titel.

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 30-12-2014 09:41 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zag wat gameplay beelden tijdens het PSX event een paar weken geleden en dat zag er eigenlijk wel tof uit. Het parcours gedeelte deed me denken aan Mirror's Edge en het feit dat het in het donker gevaarlijker is als overdag (ander type zombies) vond ik wel een leuke twist.

Maar inderdaad, Techland heeft met Dead Island een vrij matige game afgeleverd. Toch heb ik hier wel iets meer vertrouwen in gezien het grotere budget, het feit dat ze de game enkele maanden hebben uitgesteld voor optimalisatie (geen garantie natuurlijk) en het een current-gen only titel is. Ik hoop dus dat ze veel geleerd hebben van DI en DL een verbetering is. Daarnaast vond ik Call of Juarez: Gunslinger wel een leuke game van ze. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb mijn gaming budget voor 2015 opgesteld:
Metal Gear Solid
Mortal Kombat
The Division
Rainbow Six
Nieuwe Fifa
Nieuwe Pes
Nieuwe COD

Afhankelijk van de USD koers, per spel omgerekend €23,

7 bovengenoemde spellen 7 x €23 = €161 Daarbovenop doe ik nog eens een marge van €80 voor andere uitgaven. (toch nog een ander spel, een nieuwe controller, Ps Plus, expansions)

Ik wil me dan ook strict houden aan die €240. Ik kan creatief omgaan met het budget om meer games te kopen, bijv door niet gelijk day1 een game te spelen. Vooral tegen het einde van het jaar, in december, zijn de games goedkoop. Dit in je achterhoofd houdende kan je games die in oktober november een release datum hebben met een beetje geduld voor ong 50% goedkoper scoren.

Al met al zijn het allemaal digitale games die ik ga kopen vandaar ook de lage prijs (€23). Wellicht stap ik over om jaarlijks terugkomende games op disc te kopen zodat ik deze weer kan doorverkopen.

Ik dacht ik deel mijn plannen voor 2015. Wat zijn jullie plannen en wat is jullie budget voor het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

HaskoF schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:05:
Metal Gear Solid
Mortal Kombat
The Division
Rainbow Six
Nieuwe Fifa
Nieuwe Pes
Nieuwe COD

7 bovengenoemde spellen 7 x €23 = €161 Daarbovenop doe ik nog eens een marge van €80 voor andere uitgaven. (toch nog een ander spel, een nieuwe controller, Ps Plus, expansions)

Ik wil me dan ook strict houden aan die €240. Ik kan creatief omgaan met het budget om meer games te kopen, bijv door niet gelijk day1 een game te spelen. Vooral tegen het einde van het jaar, in december, zijn de games goedkoop. Dit in je achterhoofd houdende kan je games die in oktober november een release datum hebben met een beetje geduld voor ong 50% goedkoper scoren.

Al met al zijn het allemaal digitale games die ik ga kopen vandaar ook de lage prijs (€23). Wellicht stap ik over om jaarlijks terugkomende games op disc te kopen zodat ik deze weer kan doorverkopen.

Ik dacht ik deel mijn plannen voor 2015. Wat zijn jullie plannen en wat is jullie budget voor het gamen?
toon volledige bericht
Best een goed idee eigenlijk om met zo'n budget te werken. Ik grijp meestal meer om me heen naar de games die me leuk lijken ;)
Ik denk dat ik om die reden eigenlijk niet wil weten hoeveel ik aan games uit geef op jaar basis O-)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik game eigenlijk al jaren zonder budget, ik koop iets als het mij leuk lijkt.
Ik ga dan ook niet vooraf bepalen wat ik voor welke console ik ga kopen. Stel dat jij je nu vast pint op bepaalde games dan kan het maar zo zijn dat je bepaalde pareltjes laat lopen.

Mijn motto..... Auto's, Gamen, een vrouw en kinderen...... Het kost allemaal geld! ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Vandaar ook een ruime marge van 80€. Het is ook een budget waardoor ik een houvast heb om ergens op terug te vallen. Ik ben iemand die gelijk alles wil kopen, maar uiteindelijk niet eraan toekomt om alle games te spelen. Ik heb sinds 2-3 weken de beschikking over de volgende games
GTA, FC4, Destiny, Driveclub, LOTR;SOM, MGS gekocht en ik heb nog geen enkel uit kunnen spelen. Veel ingekocht door de leuke acties, maar hierdoor geef ik veel uit.

"Mijn motto..... Auto's, Gamen, een vrouw en kinderen...... Het kost allemaal geld! ;)"
HELEMAAL MEE EENS
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HaskoF schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:05:
Metal Gear Solid
Mortal Kombat
The Division
Rainbow Six
Nieuwe Fifa
Nieuwe Pes
Nieuwe COD

toon volledige bericht
hoe kom je er bij dat een spel 23 euro is omgerekend? 60$ is 48/49 met de huidige koers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju

Kju

Bullet NL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:16:
Ik game eigenlijk al jaren zonder budget, ik koop iets als het mij leuk lijkt.
Ik ga dan ook niet vooraf bepalen wat ik voor welke console ik ga kopen. Stel dat jij je nu vast pint op bepaalde games dan kan het maar zo zijn dat je bepaalde pareltjes laat lopen.

Mijn motto..... Auto's, Gamen, een vrouw en kinderen...... Het kost allemaal geld! ;)
Precies. En volgens mij kost mijn gaming een stuk minder dan de designer kleding/sieraden/accessiores/tassenhobby van mijn wederhelft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ik share games met een vriend, hierdoor zijn de games ongeveer €23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HaskoF schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:40:
ik share games met een vriend, hierdoor zijn de games ongeveer €23
Ah okay dat verklaard het :) dat is wel mooie van dat sharen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Kju schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:37:
[...]

Precies. En volgens mij kost mijn gaming een stuk minder dan de designer kleding/sieraden/accessiores/tassenhobby van mijn wederhelft :)
Dat kan ik meteen beamen :')
Had nog een PS4 kunnen kopen voor alleen de kerstcadeau's :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
ik doe niet aan een budget. Ik koop alleen bijna nooit fullpriced games. Wacht meestal totdat ik ze voor 30 of 40 eur kan kopen. Of ik moet de game echt zo graag willen. Heb in de loop der jaren geleerd wat geduldiger te zijn:)
Zo heb ik vorige week Wolvenstein gekocht voor 25 eur. Vond er eerst niet veel aan, maar werd uiteindelijk best een toffe game.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Laatst online: 29-04 11:24
Ik heb voor mezelf ook geen budget gesteld. Wel let ik altijd erg op aanbiedingen en koop ik geen day-1 games; ik wacht wel even. Zo heb ik al tijden een race game willen hebben voor op m'n PS4 en de enige die eigenlijk sinds mei (toen ik m'n PS4 gekocht had) beschikbaar was heb ik pas sinds een kleine week. (Need for Speed: Rivals). Deze was/is in de aanbieding voor zo'n 27 euro. En ik moet zeggen dat ik me er enorm goed mee vermaak.
DriveClub en The Crew lijken me ook erg leuk maar ik wacht daar ook wel mee tot de prijs gedaald is.

Verder wat voor mij belangrijk is, is dat ik toch voor mezelf wel een doel stel om zoveel mogelijk van een spel te genieten. Dus als het kan uitspelen en niet meteen de handdoek in de ring gooien als het me niet aanstaat na een half uur spelen.
Daar komt nog bij dat er voor mij regelmatig leuke games bij PSN zitten waar ik ook nog veel tijd en plezier aan beleef.

Waar ik erg naar uitkijk zijn toch wel The Witcher en Uncharted 4. En op een leuk prijsje voor Dragon Age: Inquisition ;)

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617899

The Witcher hoor ik hier erg weinig. Terwijl dat toch top games zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 15:54

rajackar

Blood Minister

Anoniem: 617899 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:33:
The Witcher hoor ik hier erg weinig. Terwijl dat toch top games zijn! ;)
Die staat ook zeker op mijn lijst :)
Maar duurt nog even helaas.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

En weer een nieuw deel: [PS4] PlayStation (deel) 5

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 101 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link