[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.720 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img1.lesnumeriques.com/produits/0/20483/call-of-duty-advanced-warfare_37bb5b14677cc2e3.jpg

Call of Duty: advanced warfare is vandaag bekend gemaakt met een trailer.
tot nu toe is er nog niet zoveel bekend.
maar wat wel bekend is dat het in de toekomst plaats vind met allemaal high-tech gadgets net als bo2.
en het gemaakt is door Sledgehammer games die mee hebben geholpen bij mw3 en het komt niet uit op de wii u

ga jullie gang en discusier maar in de reacties over wat je er van vind

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2014 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-08 23:01

tch

Ik kopieer mijn reactie van het nieuws op de voorpagina:

"Bah weer zo'n futuristisch setje met nog meer lelijke wapens.
Om van de achterlijke gadgets in multiplayer nog maar te spreken....
Ik had zó erg gehoopt op een release die de oudere titels wat eer aan doet....."

Dát vind ik ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Wat is dit nu voor OP. 8)7 Plaats dan de trailer ook.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
En start de titel graag even met een hoofdletter:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is me eerste topic dus sorry voor de foutjes. maar het futuristiche maakt het wel creatiever vind ik want als je ww2 doet heb je weinig wapens om te kiezen en de killstreaks zijn eenvoudig dan heb je gewoon de eerste cod in hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Heb de titel even aangepast. Probeer de topic start de komende tijd (als er meer informatie beschikbaar komt) aub nog wel wat uit te breiden. :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
Een topicstart van een game vereist wat meer dan 2 regeltjes hier, kijk anders eens naar wat andere topics en pas je post wat aan:

[Multi] Call of Duty: Ghosts
[PC] Battlefield 4 - deel 2
[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 26

Ik denk dat het nu vooral belangrijk is de release date, ontwikkelaar een de trailer te vermelden ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 02-05-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

Ik ben wel bereid je te helpen met de start post van het Call of Duty - Advance Warfare topic.
Ik hoor het wel...

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Zelf de trailer vind ik grafisch tegenvallen, als je let op de omgevingen. Zal hem wel weer downloaden voor de singleplayer, die hopelijk beter is dan Ghost, die heb ik niet eens afgemaakt. Multiplayer wordt toch weer meer van hetzelfde. Hoop ook dat deze game geen belachelijke 50gb groot wordt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 02-09 11:15
Het heeft een hoog crysis gehalte. Hopelijk komt dat niet standaard terug in de MP maar als killstreak. Vond Crysis MP wel aardig maar het heeft geen hoge replay waarde zoals COD in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlinni
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 13:40
Vind het er best vet uit zien, maar ik vind het te overdreven

Nu ben ik sowieso geen fan van sci-fi maar dit is voor mij weer over de top.
Ik speel nog vaak met plezier Cod 4 misschien is dit een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
joskuiper schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:45:
Ik ben wel bereid je te helpen met de start post van het Call of Duty - Advance Warfare topic.
Ik hoor het wel...
als je wilt helpen zou wel fijn zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier staat meer info die je eventueel in de topic start zou kunnen plaatsen :)

http://www.computerandvid...-and-characters-detailed/

http://www.computerandvid...re-release-date-is-nov-4/

[ Voor 22% gewijzigd door falcon123 op 04-05-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Dit gaat gewoon weer dezelfde herhalingsoefening worden die we de afgelopen jaren met COD hebben gezien met de PC wederom als ondergeschoven kindje. Als ze echt een kans willen hebben om PC gamers terug te winnen dan hebben ze maar 2 echte opties, rentable, dedicated servers en mod tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ziet er voor het eerst in een lange tijd enig verfrissend uit. Na de grootste failure van triple A title Battlefield 4 ben ik weer op zoek geraakt naar een andere online shooter. Titanfall gespeeld, al vrij snel klaar mee helaas.

Als deze de PC weer een beetje ondersteund zoals MW1 ben ik geïnteresseerd.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Battlefield is aan het falen en komt dit jaar niet met een nieuw deel.
Ghost was in mijn ogen nog een flop ( ik ben geen CoD fan, maar Black ops II was wel leuk om te spelen om de kleine irritante maps na, zoals op die boot)
Titanfall is leuk, maar niet voor een lange tijd.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Pykow schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:32:
Battlefield is aan het falen en komt dit jaar niet met een nieuw deel.
Ghost was in mijn ogen nog een flop ( ik ben geen CoD fan, maar Black ops II was wel leuk om te spelen om de kleine irritante maps na, zoals op die boot)
Titanfall is leuk, maar niet voor een lange tijd.
Ik heb Ghost in een free-weekend gespeeld en ik vond hem eigenlijk tegenvallen. CoD Black Ops II vind ik daarnaast echt heel leuk, ik zie de kleine maps juist als een pluspunt, en hijacked (op die boot :P ) vind ik juist een van de leukere maps.
Naast BO II heb ik geen enkele andere CoD gekocht, omdat naar mijn ervaring bij andere mensen/op youtube ze toch bijna hetzelfde zijn. Ik hoop dat Advanced Warfare hier verandering in breng doordat hij van een nieuwe maker is.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Ik citeer ook ff mijn mening :

Waarschijnlijk ben ik wel weer zo dom om dit spel weer te gaan kopen, maar ik, zowel velen anderen, balen weer dat het geen WWII style wordt.
Waarom steeds verder en verder de toekomst in, terwijl meer dan 60% van de gamers juist het verleden na willen spelen !

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SonOfTorture schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:58:
Ik citeer ook ff mijn mening :

Waarschijnlijk ben ik wel weer zo dom om dit spel weer te gaan kopen, maar ik, zowel velen anderen, balen weer dat het geen WWII style wordt.
Waarom steeds verder en verder de toekomst in, terwijl meer dan 60% van de gamers juist het verleden na willen spelen !
Aan de andere kant biedt het wel meer ruimte voor variatie omdat ze zich minder aan de realiteit hoeven te houden en dus bijvoorbeeld meer naar een arena shooter toe kunnen werken in plaats van een standaard semi-realistische shooter (kijk maar naar Crysis en Titanfall). Echter zal het wel voornamelijk weer in de killstreak rewards gaan zitten (denk ik de reden waarom ze geen WW2 meer willen doen voorlopig omdat je weinig ruimte hebt voor verschillende killstreaks) en zullen die jumppacks uit de trailers maar een beperkte functie hebben in de singleplayer. Hopelijk niet, maar ik ga er niet vanuit. Eigenlijk zouden ze het beter moeten afwisselen met de games: ene jaar een over de top game qua alles (denk MW2 maar dan minder frustrerend) en het andere jaar een meer 'beperkte' maar goed uitgewerkte game zoals CoD1 en 2.

Maar goed, 'nieuwe' developer, nieuwe kansen dus we zullen zien of ze hun eigen smaakje eraan toevoegen en hopelijk ook een paar mensen in hun team hebben die een fatsoenlijke pc port in elkaar kunnen flansen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Ben het denk ik wel eens met het idee van afwisseling, en ik ben ook benieuwd wat het gaat brengen, hopelijk ook een keer een goed Anti-Cheat systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik hoop dat ze eindelijk iets gaan doen tegen de enorme lag-compensation, het is ook wel een keer tijd dat je kogels uit je loop komen in plaats van uit je voorhoofd, maar als ze dezelfde oude engine gebruiken is daar ook niet veel aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
markdm schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:05:
Ik hoop dat ze eindelijk iets gaan doen tegen de enorme lag-compensation, het is ook wel een keer tijd dat je kogels uit je loop komen in plaats van uit je voorhoofd, maar als ze dezelfde oude engine gebruiken is daar ook niet veel aan te doen.
Dit vooral inderdaad! De rest maakt me minder uit.
Een WW1 of 2 variant wordt inderdaad wel eens weer tijd, maar ik denk dat IW dat beter kan:)

[ Voor 10% gewijzigd door Defnosh op 05-05-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Defnosh schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:29:
[...]

Dit vooral inderdaad! De rest maakt me minder uit.
Een WW1 of 2 variant wordt inderdaad wel eens weer tijd, maar ik denk dat IW dat beter kan:)
De lag compensation is echt het grootste probleem voor mij doordat ik HEEL agressief en snel speel, waar nog bovenop komt dat ik via wifi speel. De kogels die uit je hoofd komen zijn eigenlijk niet zo'n heel groot probleem, behalve als mensen gaat headglitchen (*kuck* assaultshield *kuch*), en over het assaultshield gesproken, die kan er ook wel uit.
Eigenlijk vind ik zo'n toekomst setting nog best leuk, het zit inderdaad vol met onzin en sommige dingen zijn al best vaak gedaan maar de developer heeft wel vrijheid en de gameplay wordt wel lekker gevarieerd. Wat veel moeilijker is bij een WW1/2 shooter. Het verhaal zou bij zo'n setting wel veel beter kunnen zijn, maar de singleplayer duurt toch maar een paar uur en die speel je (of ben ik daar alleen in?) toch alleen maar voor de simpele actie en niet voor de plotwendingen waar CoD om bekend staat :P .
En over WW2 shooters gesproken:
redactieblog: Moe van Tweede Wereldoorlog-shooters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Al die modern hightech ben ik zo beu, CoD 4 is alsnog te allerbeste CoD ooit, maar de games na MW2 zijn erg omlaag gegaan, dit zie je ook gewoon hoeveel mensen online zijn, laatst op Ghosts (PC) maar 1500 spelers !

Ik durf gewoon te wedden als ze terug gaan naar WWII dat de populariteit gaat stijgen , kijk naar Red Orchestra 2 !

[ Voor 21% gewijzigd door SoWTM op 05-05-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word werkelikk waar gek van futuristische games, Titanfall, Ghosts etc, en nu deze! Neem nog niet eens de moeite om gameplay te bekijken als die beschikbaar is, ik heb liever weer zo eeh als BO2 of CoD 1 en 2 beide gespeeld op PC, speelt heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:23: ik heb liever weer zo eeh als BO2 of CoD 1 en 2 beide gespeeld op PC, speelt heerlijk!
bo2 is tot nu toe nog de meest futuristische dus het maakt niet zoveel uit zolang je maar normale wapens hebt en je niet binnen 2 seconden dood bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@coolisruben, dat is het niet, is nog steeds Ghosts, en CoD 1 heeft heerlijke mappen als Neuville en Harbor of Railyard! En BO2 met Raid, Nuketown, en natuurlijk Carrier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@S0L0 ik heb cod1 nie tgespeed bo2 heel veel en de bo2 maps die je opnoemt zijn me minst favoriet behalve raid die was lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je even kijken, kun je oppiken voor een paar euro, 2 of 5 idk, speel het nog steeds, online, heel veel nederlanders, een community van nog plus minus 300 man, die het actief doen, veel Clans, euro, Creative etc.
Ik raad het aan voor iedereen!
@coolisruben wat zijn jouw lievelingsmappen dan? Ik heb geen DLC, vind het een beetje prijzig, dus vertel maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@S0L0 i like heijacked, slums, the town one ( ik weet niet alle namen en schrijf ze wss verkeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Je kan Advanced Warfare al op steam preorderen. Wat ik natuurlijk niet ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
markdm schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 07:53:
Je kan Advanced Warfare al op steam preorderen. Wat ik natuurlijk niet ga doen.
Ik koop hem dan liever, als ik het uberhaupt koop, week van te voren via digital ergens voor 2 tientjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Activision games via Steam kopen is sowieso niet echt voordelig. Ze doen nauwelijks aan goede sales en de standaard prijzen blijven hoog. 20 euro voor CoD 1. :F

Ben trouwens benieuwd of Sledgehammer nog hulp gaat krijgen van Raven Soft (die als uitgeholde studio verder toch niet veel meer doen helaas). Neversoft is volledig opgegaan in IW en Treyarch lijkt het wel in z'n eentje te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

SonOfTorture schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:41:
[...]

Ik koop hem dan liever, als ik het uberhaupt koop, week van te voren via digital ergens voor 2 tientjes :)
Dat dus, rechtstreeks via Steam is die standaard te duur. Gewoon rond september/oktober de gamesellers in de gaten houden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Het eerste waar ik aan dacht toen ik de trailer zag:

Afbeeldingslocatie: http://img2-2.timeinc.net/ew/i/2013/08/07/ELYSIUM-SHARLTO-COPLEY.jpg

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaak genoeg dat ik lees dat CoD spelers het al te futuristische niet in de CoD serie willen.
Terug naar een WW2 setting zou dan weer uitmelken zijn. Been there, dun that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:34:
Vaak genoeg dat ik lees dat CoD spelers het al te futuristische niet in de CoD serie willen.
Cod medievalwarfare :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:34:
Prehistorische setting: Sticks 'n stones 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vrijdag LOL

Maar een CoD van WO2 of van deze tijd zou werkelijk waar fantastisch zijn! Ik verwacht trouwens volgend jaar BOIII welke ik wss ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

@S0L0 November 2015 voor BO3 duurt mij te lang haha.

Ik vind Modern Warfare 1 nog steeds het allerbeste. Daar ging het meer om skills en niet de killstreaks (via campen etc). Alles daarna word je alleen maar dood gegooid door raketten en helicopters etc. MW1 was mijn eerste COD, World at War was mijn eerste WW2 shooter en vond ik best aardig. Het liefst zie ik een MW1 in een nieuw jasje. Of idd een WW2 shooter op de huidige console, lijkt me wel wat. Maar dat hele toekomst gebeuren sta ik niet echt op te springen. Sledgehammer moet echt met een hele vette multiplayer komen. Anders sla ik deze wellicht wel over.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@TLM as far as i know has sledgehammer changed nearly every core mechanic so it will definintly feel different than all other cod now we just got to hope that sledgehammer dont change it too much

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ja ik hoop dat ze niet te veel copy/paste gaan doen. Elke map pack zitten 2 copy/paste levels in, echt schandalig.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@TLM ik vertrouw sledgehammer wel hun gaan weinig kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunw
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-03 09:04
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:35:
@TLM ik vertrouw sledgehammer wel hun gaan weinig kopieren
Hopen maar dat ze dat doen
Daarnaast heb ik Ghosts op de pc gespeeld, toen het gratis was voor een weekend.
Heeft me niet overtuigt om 'm te kopen, en zelf ben ik begonnen in MW2.
Dat heb ik nog het beste deel gevonden tot nu toe, zelf heb ik een beetje MW1 gedaan en wat WoW op zombie mode.

Ik vind btw de zombies van BO2 veel slechter dan BO1 of WoW, omdat je nu alleen ver kunt komen als je alle trucjes op de map kent en weet hoe de map in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@teunwillems zelf heb ik alleen bo2 en een paar andere (ik was te jong om te weten welk) maar de trailer alleen al maakt het beter dan ghost ik haakte al bij E3 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ziet er in ieder geval grafisch nu echt up-to-date uit voor het grootste deel (water en explosies zijn nog een beetje last gen). :)

Suit powers lijken ook vrij qua gebruik en dat geeft hoop voor de multiplayer.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 10-06-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Same shit every year.

En elk jaar krijg je dezelfde reacties dat je nog niet mag oordelen tot je het gespeeld hebt.
En elk jaar weer komt men tot de conclusie dat het toch weer grotere bagger was dan de vorige.
Zelfde geld nu overigens ook voor de Battlefield reeks..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hEQsdqkOCFUw6qXF5BNfu7dP/full.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 10-06-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O3rax2S.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

CoD is niets meer, het is gewoon wachten tot er weer een volgende erge oorlog is en dan begint de shit pas weer!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Vind de setting minder, had ook liever 2e wereld oorlog, maar na het bekijken van de gameplay heb ik toch een beetje hoop. Zier er toch amuserend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Helaas vind ik de CoD series steeds minder worden, Ik heb vanaf CoD2 elke game gespeeld. En zoals ook in mijn steam profile is te zien lopen de gespeelde uur per game af. Ghost heb ik misschien een 60 uur gespeeld (Multiplayer) en dat is erg weinig voor mijn doen.
Ik had (zoals meer hier wordt aangegeven) graag gewild dat ze terug gingen naar de roots van CoD en een CoD uitbracht wat maar richting CoD2 (misschien CoD4, maar ik vind CoD2 beter) gaat. Maar dit zie ik helaas niet gebeuren bij Activision.

Ik wacht het nog even af, mij kennende ga ik deze game toch wel aanschaffen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Gundogan schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:33:
[video]

Ziet er in ieder geval grafisch nu echt up-to-date uit voor het grootste deel (water en explosies zijn nog een beetje last gen). :)

Suit powers lijken ook vrij qua gebruik en dat geeft hoop voor de multiplayer.
*snip*

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 04-07-2014 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit wel op dit spel te wachten.
Maar dan op de PS4.

Ik speel nu veel Ghosts op de PS4 (10 dagen echte speeltijd)
Ghosts lijkt veel op Black Ops en dat bevalt me wel.

Toch verlang ik weer terug naar World at War.
Ik hoop dan ook nog World at War 2 mee te maken.

Maar goed , eerst maar Advanced Warfare meemaken.

PS4 gaming bevalt me prima en is voor mij de nieuwe manier van gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 07:37:
Ik zit wel op dit spel te wachten.
Maar dan op de PS4.

Ik speel nu veel Ghosts op de PS4 (10 dagen echte speeltijd)
Ghosts lijkt veel op Black Ops en dat bevalt me wel.

Toch verlang ik weer terug naar World at War.
Ik hoop dan ook nog World at War 2 mee te maken.

Maar goed , eerst maar Advanced Warfare meemaken.

PS4 gaming bevalt me prima en is voor mij de nieuwe manier van gaming.
Ja maar jij vindt zowat alle cod's mega geweldig, ghosts is een van de slechtste cod ooit gemaakt en jij bent er tevreden mee.. Daar heb ik uiteraard geen problemen mee! Maar ik denk dat de meeste mensen, net zoals ik, zitten te wachten op een deel dat net zo goed is als deel 2 en 4 van de serie.

Vind zelf het thema van advanced warfare niet helemaal geweldig, maarja wat ik zie qua graphics is er toch al verbetering in gekomen. Als de game niet 9000 perks en killstreaks heeft, en gewoon terug gaat naar back to basic, dan geef ik het maar weer een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk alleen volop genoten van :

CoD - World at War
CoD - Black Ops
CoD - Ghosts

De rest inclusief deel 4 vond ik qua multiplayer wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik vond het t/m de eerste Black Ops goed te doen, daarna was het allemaal niks meer (MW3 / BO2 / Ghosts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghosts is voor mij leuk omdat ik het nextgen PS4 speel.

En het doet me erg denken aan de eerste Black Ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-09 15:59
Persoonlijk ben ik van mening dat we allemaal zeurende mainstreamers zijn, geen haat hoor en ik bedoel het niet slecht, maar er worden zó veel goede titels over het hoofd gezien omdat we alleen maar bezig zijn met CoD en GTA, wat beiden geen slechte games zijn maar toch.

Call of Duty speel ik vanaf het begin, alhoewel, zo goed als. Ik ben begonnen bij Call of Duty 2: The Big Red One. Dit was een WOII spel net zoals CoD 3. We zijn heel wat verder en aangekomen bij deel ?.

De afgelopen 5 spellen, vanaf Modern Warfare 2 waren zo ongeveer hetzelfde met wat nieuwe gamemodes en wapens. De makers proberen nu eens iets nieuws wat direct wordt gehaat door de 'community' achter CoD. Terwijl, als ze gewoon hetzelfde hadden gedaan zouden we ook weer zeuren.

We mogen naar mijn mening pas klagen als de game gereleased is en we hem allemaal hebben gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik heb sinds kort MW2 en BO1 weer ontdekt en ik moet zeggen ik begrijp de haat naar CoD maar om een paar redenen: te veel CoDs achter elkaar (elk jaar... really?) te veel DLC (obviously) en te weinig verschil van CoD naar CoD.

Máár, en dit is een belangrijke maar, ik vind de basis gameplay van de betere CoD's (MW1, MW2 indien de verbinding goed is, BO1 & 2) wél extreem verslavend. Zowel op de PC als op de consoles. Op de consoles werkt het net als Halo gewoon heel erg goed met een aardige hoeveelheid aim-assist, maar niet zoveel dat de skill gap helemaal wegvalt. Op de PC kan een beetje gamer snel zo goed worden dat hij voor hacker uitgemaakt wordt maar zodra je tegen skilled teams speelt in BO1 wordt het al snel héél spannend in de team-based modes.

Ik ga dan ook eerlijk zijn en zeggen dat ik opnieuw héél benieuwd ben naar de volgende CoD en eigenlijk alleen hoop dat niet idereen de hoop meteen opgeeft én ze ooit een keer overstappen op ''1 CoD per 2 jaar'' of een abonnement desnoods of weet ik veel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-09 15:59
Ik vind ook dat games als Medal of Honor helemaal worden vergeten, terwijl deze naar mijn mening beter is dan CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
All0The0Web schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:00:
Ik vind ook dat games als Medal of Honor helemaal worden vergeten, terwijl deze naar mijn mening beter is dan CoD
Dat mag jij vinden, maar er is ook een reden dat MoH volledig geschrapt is. ;)
Niet dat CoD beter is dan MoH, ze zitten voor mij op het zelfde niveau bagger.

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 21-07-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:28
unfor schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:41:
[...]

Mee eens, alleen heel erg jammer dat moh opzich potentie had om wat leuks te"worden".

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Grappling hook... jetpack dashing in multiplayer... meer Kevin Spacey... Good good. :)

Kleine beetje multiplayer ziet er qua graphics wel weer wat minder uit. Daarentegen zoals het lijkt de terugkeer van een BO2 stijl killstreak reward syteem.

[ Voor 36% gewijzigd door Gundogan op 29-07-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:41:
[...]

MaFFia schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 17:20:
[...]

Mee eens, alleen heel erg jammer dat moh opzich potentie had om wat leuks te"worden".
Neem aan dat jullie het over de laatste telgen van MOH of COD hebben, want de eerste delen van beide waren een daverend succes. COD heeft een hele goede eerste serie neergezet. Wat een richtwerk en gameplay tot en met COD4 op pc danwel . MOH-AA was ook een best spel maar COD nam het toen over.

ontopic. Wacht wel even op de resencies, ben nu nog zeer tevreden met Titanfall. Bf4 speel ik niet meer helaas, physics niet prettig genoeg ook al had BF2 dat ook niet echt maar die wel grijs gespeeld.
Een goede COD schiet gewoon lekker, en zoals zovelen ook al aangeven dat WOII toch ook wel graag weer een keer gezien wordt maar snap de makers ook wel weer dat het lastig zal zijn om daar hedendaags nog wat knaps van te maken valt, lees perks en gadgets.

p.s. gaat mij alleen om de multiplayer

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2014 11:42 . Reden: onduidelijke quote, nu ietsjes beter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:45:
Een goede COD schiet gewoon lekker, en zoals zovelen ook al aangeven dat WOII toch ook wel graag weer een keer gezien wordt maar snap de makers ook wel weer dat het lastig zal zijn om daar hedendaags nog wat knaps van te maken valt, lees perks en gadgets.
Met perks en gadgets bedoel je dingen die de speler helpen om kills te maken. Dat is nou precies wat ik zo jammer vind aan hedendaagse shooters, er moet altijd iets inzitten om de skill ceiling te verlagen. Wanneer staat er nou eens een ontwikkelaar op die het lef heeft om een past paced shooter te maken waarbij het puur en alleen om skill draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 02-09 11:15
DervishD schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:05:
[...]

Met perks en gadgets bedoel je dingen die de speler helpen om kills te maken. Dat is nou precies wat ik zo jammer vind aan hedendaagse shooters, er moet altijd iets inzitten om de skill ceiling te verlagen. Wanneer staat er nou eens een ontwikkelaar op die het lef heeft om een past paced shooter te maken waarbij het puur en alleen om skill draait.
aangezien de meeste gameontwikkelaars geld willen verdienen zie ik dat niet gebeuren.

ws kan je hart gaan ophalen aan de nieuwe UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Ik zou ook graag een MW1 met next-gen graphics willen. Die 3 killstreaks die je had waren precies goed, verder gewoon knallen en knifen. Het moet steeds maar meer meer meer worden, totdat je door de bomen het bos niet meer ziet en alleen maar in menu's zit te kloten voor een config hier en een selectie daar. Het verziekt naar mijn idee aardig de essentie van een multiplayer shooter.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Denk deze hangt wel wel ergens bovenaan met die MP reveal vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

Nou ga vanavond ook even kijken maar ik weet het niet Jetpacks , cloack , superjumps en al dat soort onzin hoort imo. niet in een MP shooter want het was altijd al heel moeilijk om alles te balanceren en dan nu dit ook nog.
Wel ben ik ergens blij dat ze wat nieuws verzinnen maar ook bang voor welke richting is gekozen.
Ik had liever wat meer simpele run/gun maar dan met meer spelers en meer dynamische maps en veel betere GFX gehad dan nu een soort van Destiny/Halo/CoD/Quake/Crysis/Titanfall aftreksel maar we gaan het zien.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Wanneer is die multiplayer reaveal van cod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

19.00 vanavond

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een soort next-gen Quake 3 Arena geworden.

Snelle gameplay en geen camping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:13:
Het is een soort next-gen Quake 3 Arena geworden.

Snelle gameplay en geen camping.
Dus deze sla je over? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben erg benieuwd naar de movement, maar ben bang voor alle customizations in relatie tot de balans. Titanfall heeft een geweldige balans juist doordat het relatief weinig custom opties heeft.

315 custom weapons.... Geef mij gewoon 8 type wapens met een enkele attachments, zoals een grotere clip en een holo sight...

En stop aub met die stomme care packages.. :'( Ga lekker terug naar de 3 kill streaks van Modern Warfare 1 :P

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2014 19:24 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee , deze heb ik al gepreordered en wil ik zeker niet missen.
Campen doe ik al een stuk minder en van Quake 3 Arena heb ik ook genoten.
In Quake 3 heb ik ook flink lopen rennen voor kills.

Ik hoop deze nog mee te maken en er volop van te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het ziet er een stuk minder next-gen uit dan op de E3, of ligt het aan mij?

Het lijkt ook onrealistisch snel te gaan allemaal. Hopelijk valt dat ook mee. Ik vind de snelheid van BO precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het gaat inderdaad snel, maar dat is op zich geen probleem als het gewoon gebalanceerd is qua wapens, killstreaks en classes. Daar ben ik het meest bang voor.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:41:

Het lijkt ook onrealistisch snel te gaan allemaal. Hopelijk valt dat ook mee. Ik vind de snelheid van BO precies goed.
De graphics kon ik niet beoordelen hier.
Als het nog mooier dan Ghosts is ben ik al blij.

Ontopic :

De snelle Quake 3 gameplay die dit spel beloofd lijkt me wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Pff, men moet gewoon lekker kappen met al die pre-orders. Ik heb ooit 1 game gepreorderd... Nooit weer. Echt te idioot voor worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
oeh oeh! ik las iets over dynamic maps, zal vast weer zo spannend worden als dit:

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 11-08-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

bram1984 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:41:

Ja dat valt me ook op. Behoorlijk groot verschil tussen SP en MP welke meer van Ghosts niveau is. Ga je bijna denken dat SP 30fps en MP 60fps is. Of <720p vs >900p.

Het ziet er wel aardig uit. Geen volledige Titanfall parkour vrijheid, maar wel iets meer dan in Crysis omdat je ook kan dashen met je jetpacks. Maar verder wel de standaard CoD dingetjes verder met ruimte voor potentiële bullshit. Shotgun secondaries? Granaten die je vanuit je arm schiet als een soort rocketlauncher?

Wel stoer dat de Thompson Center Arms Contender er met een moderne versie inzit. 8)

En MP CoD trailers zien er altijd snel uit. Uiteindelijke game is meestal een stuk 'saaier'.
unfor schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:48:
oeh oeh! ik las iets over dynamic maps, zal vast weer zo spannend worden als dit:

[video]
The battle of useless scripted events round 2. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Gundogan op 11-08-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
CoD meets UT? Ziet er opzich geinig uit. De eerste CoD waarin ik geïnteresseerd ben sinds CoD4 :)

Ben benieuwd of de PC versie goed wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Goron op 11-08-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Laatst online: 13-09 08:44
Had al niet een hele hoge verwachting van cod aw.
Maar was toch nieuwschierig na deze presentatie.
Moeten zeggen dat ik er echt niet warm van wordt en dat is juist de bedoeling van zo'n presentatie 8)7
Ik hou zelf wel van het snelle rennen en schieten maar dit is gewoon over de top.
Net als tijdelijk onzichtbaar zijn en het heen en weer vliegen etc.

Misschien valt het toch allemaal mee maar ik wacht af, er komen ook andere goede spellen aan.
Maar een pre-order blijft van mij uit :O

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 10:06
Ik had gehoopt op wat meer samenhang. Het lijkt alsof er veel overbodige dingen in gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Op IGN staat ongecomprimeerde 60fps gameplay en dat ziet er wel prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik vraag me af wat ik er van moet vinden, de snelle gameplay lijkt me echt geweldig maar al die verschillende futuristische dingen lijken me dan wat minder. Ik hoopte dat de time tot kill ook waar omhoog ging on de lag-compensation tegen te gaan, maar dat is zo te zien ook niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Toch wel alle shooters behalve COD gezien, zo lijkt het... :+
Battlefield + Unreal Tournament + Crysis + Titanfall + etc.
In die trailer zien die combinaties van wapens, springen, en schild er goed uit, maar eigenlijk weet je bij voorbaat al dat dat net als Titanfall 1 grote chaos wordt en echt niet zo verloopt.
Maar toch, nu er ook geen nieuwe BF uit komt en zelfs Hardline niet veel belovend is, misschien toch maar een kans geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Het lijkt meer een soort mini titanfall, in piepkleine maps en zonder de mechs..
Not impressed, maarja dat ben ik nog nooit geweest van CoD.
CoD komt bij mij hooguit tot "acceptabel", BO 1 en 2 waren wel aardig.

[ Voor 46% gewijzigd door unfor op 11-08-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ach, ik haal 'm toch wel. Vermaak me altijd wel prima met de CoD reeks. Lekker simpel wat rondjes rennen en knallen. Wat ik er van heb gezien lijkt het meer een soort UT/Q3 qua snelheid en powerups, ik mis alleen nog een Redeemer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:22:
Ach, ik haal 'm toch wel. Vermaak me altijd wel prima met de CoD reeks. Lekker simpel wat rondjes rennen en knallen. Wat ik er van heb gezien lijkt het meer een soort UT/Q3 qua snelheid en powerups, ik mis alleen nog een Redeemer :P
Ik heb vorig jaar nog Quake 3 een tijdje gespeeld.
Ik laat deze CoD dus gewoon in de preorder staan.
Eerst nog even max level worden in Ghosts
en daarna tussendoor Destiny spelen.

En dan in november 'It's new CoD time'

Ik heb er zin in en tegen die tijd draait mijn PS4 elke dag op volle toeren.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
Ziet er leuk uit. binnenkort maar eens preorderen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Eerste indruk van mij was: Titanfall 2 ?
Concept van CoD blijf ik toch niet begrijpen.
Ziet er allemaal wel leuk uit en je kan er heel wat uurtjes in steken, maar toch koop ik de game meestal bij aanbiedingen of helemaal niet.

Ik snap nog steeds niet dat ze mensen belonen die al veel kills maken, de mogelijkheid geven om Easy kills extra erbij te krijgen. in alle CoD matches zie je vaak 1 iemand met ziek veel kills meer dan de rest door de killstreaks.

Geef iedereen kans op killstreaks of maak het net quake, dat je over een bepaald object moet lopen of punten moet scoren (DIE NIET RESETTEN NADAT JE DOOD BENT GEGAAN).
Dit laatste hebben ze al geprobeerd, maar dan had je de meest nutteloze killstreak bonussen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:21
Ik heb ghosts laten liggen en ik moet toegeven dat ik wel verrast ben.

Okay het is niet ''CoD zoals we hem kennen'', maar dat is het al jaren niet meer.
CoD slaat een nieuwe weg in, want immers, games met hun naam verkopen gewoon continu goed en het ''futuristische gevoel' is waar de meeste developers nu voor gaan.

Voelt beetje als UT2k3/2k4 met de sidejumps en titanfall met de jumpboosts.

Stiekem ben ik wel geinteresseerd om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Killstreaks/scorestreaks zouden verboden moeten worden :P.

MW1 deed het prima. 3 Killstreaks die iedereen met een klein beetje skill gewoon kan halen. MW2 ging daar ver overheen en maakte het gewoon een vervelend spel om te spelen. Lekker campen in een hoekje en laat je killstreaks maar de kills maken die ook nog eens gestacked werden voor de volgende killstreak... En om over die care packages maar te zwijgen.... Nee, toch niet, Fuck die care packages. :P

Black Ops 1 en 2 deden het wel weer wat beter, maar nog steeds vond ik het een vervelend element in een game.

Ze mogen wat mij betreft de killstreaks weer downgraden tot 3 killstreaks voor 3, 6 en 9 kills. Of zelfs volledig eruit. Helaas gaat dat niet meer lukken, want het moet altijd groot, groter en grootst in sequels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:32:

MW1 deed het prima. 3 Killstreaks die iedereen met een klein beetje skill gewoon kan halen. MW2 ging daar ver overheen en maakte het gewoon een vervelend spel om te spelen. Lekker campen in een hoekje en laat je killstreaks maar de kills maken die ook nog eens gestacked werden voor de volgende killstreak... En om over die care packages maar te zwijgen.... Nee, toch niet, Fuck die care packages. :P

Black Ops 1 en 2 deden het wel weer wat beter, maar nog steeds vond ik het een vervelend element in een game.

Ze mogen wat mij betreft de killstreaks weer downgraden tot 3 killstreaks voor 3, 6 en 9 kills. Of zelfs volledig eruit. Helaas gaat dat niet meer lukken, want het moet altijd groot, groter en grootst in sequels...
Grappig, ik vind het juist andersom, MW2 en MW3 deden het een stuk beter dan ops 1 en vooral ops2.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:32:

Met jou kan ik praten, ik deel jou mening helemaal.
ik denk dat dat ook het succes was van CoD 4 (MW1), het was vernieuwend en verfrissend.
Maar daarna is het helemaal uit de hand gelopen.

op de PC is de game helemaal dood gegaan in mijn ogen.

de "Levelution" in de Advanced warfare klinkt leuk, maar ik zag nu alleen een tsunami die de kust/strand onder water legde en verder niets.. ik had graag meer van gezien.
BF4 deed het ook slecht met Levelution, maar 1 map heeft echt levelution en de andere lijken gewoon op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik ben voor het eerst misschien bereid om een CoD rond launch date te halen als dit zo doorgaat. Ik heb al meerdere volledige multiplayer matches gevolgd op YouTube en ondanks dat de opname kwaliteit vaak matig is ben ik toch nieuwsgierig.

Het nieuwe movement systeem klinkt erg aantrekkelijk en dat is wel iets waar ik van houd. CoD met een vleugje UT/Crysis? Ja, kan wel leuk zijn. Nog even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Pykow schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:04:

de "Levelution" in de Advanced warfare klinkt leuk, maar ik zag nu alleen een tsunami die de kust/strand onder water legde en verder niets.. ik had graag meer van gezien.
BF4 deed het ook slecht met Levelution, maar 1 map heeft echt levelution en de andere lijken gewoon op elkaar.
In Ghosts hebben ze dat ook aardig gedaan, vind ik. Levels veranderen compleet doordat er een grote bom ontploft o.i.d. (uit een carepackage) of een heel klein beetje door bijv. een boom die over een ravijn valt voor een shortcut. Vooral dat laatste heeft elk level wel en geeft wat dinamiek.

Maar de veranderende levels hebben in CoD doorgaans weinig impact vooral omdat de matches kort duren. Hopelijk verandert dat weinig.

Over AW: ik ben vooral benieuwd hoe precies het springen enzo werkt op de controller. Ik speel met een standaard X360 controller met tactical layout waardoor panic knifen er niet bij is. De R3 gebruik ik om te liggen (en te glijden). Nu heb ik t idee dat veel mensen op de X360 spelen met een aangepaste controller (Scuff), maar die is er gelukkig niet op de PS4, waar ik AW op ga spelen.
Dus heeft iemand al gelezen hoe het springen precies werkt en met welke knoppen?

Ben iig. benieuwd. De video's voelen aan als klassiek CoD met veel meer verticale bewegingen. Pre-order staat er al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Groot voordeel voor CoD is dat hun concurrent Battlefield al veel problemen heeft gehad met BF4 en dat de opvolger pas volgenjaar uit gaat komen.
Daarnaast heb je alleen Destiny die ik onder de shooters wil benoemen, dus heel vele concurrentie heeft CoD niet in de shooter genre.

Het tegen vallen van Ghost zal denk ik wel invloed hebben op de PC markt, die geven liever geld uit aan GTA V straks. Xbox360 en PS3 bezitters hoeven geen GTA V meer en kunnen zich volledig storten op CoD.

ik verwacht met de veranderingen die ze nu doorgevoerd hebben en de concurrentie, dat ze het goed gaan doen, iets beter dan Ghost.

Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic