- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
- jordyktm
- Registratie: September 2010
- Laatst online: 10-09 22:25
En daar zie ik soms nog de foutmelding staan dat er iets mis is gegaan in het geheugen, 1ste melding was dat er te weinig geheugen was (8gig ram heb ik overigens) 2de keer was een soort gelijk foutmelding.
iemand anders dit ook ervaren ?
Oh ja en de laadtijden in SP zijn extreem lang ik heb een samsung evo 840 en het duurt echt lang.
Ik heb geconstateerd dat als ik mijn shadows uit zet dat ik geen problemen heb (die conclusie trek ik na een pot of 10 spelen gisteren avond). Alleen vind ik dan wel dat het visueel een stuk minder mooi is, kortom eigenlijk wil ik gewoon wel met shadows aan spelen, mijn GTX770 kan het prima aan!
Tevens zijn er veel mensen die problemen hebben dat als ze shader preload uit zetten enorme lag hebben, maar als ze shader preload aan zetten de game vaak blijft hangen op synchronizing game settings...
Ik zelf heb gewoon preload uitgezet en heb geen lag.
Owja, wat ik ook wel is heb is dat mijn spel soms totaal random opeens bevriest voor een seconde of 5... Meer mensen die het hebben?
Enige punt is soms bij bepaalde maps dat het even 15 a 25 sec. stottert, hierna loopt het soepel. Maar dit is niet bij elke map.
Ga ik preload aanzetten dan kan ik uren wachten voordat een spel begint, dan maar bij sommige mappen even stotteringen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Videokaart R290x ASUS
Echter als ik mijn single player op 144hz zet krijg ik een flikkerend scherm en als het beeld even terug komt is geeft het een groene waas met strepen. Ik weet dat multiplayer FPS lock heeft op 90 maar de singleplayer zou toch gewoon moeten kunnen?
Driver is up to date.
Iemand die dit probleem ook heeft?
- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -
1 = Shadow caching
Aan= Problemen met synhronising game settings
Uit = Zware onspeelbare lag aan het begin en in de game
Ik las straks dat als je shadows uitzet het probleem weg is ( wellicht bedoelde de user shadow caching ) dit moet nog getest worden.
2 = Mouse sensivity.. op de een of andere manier reageer deze game anders op mouse sensivity.
het werkt gewoon anders < haha.
mogelijke oplossing :
• seta cl_mouseAccel "0"
• seta r_elevatedPriority "0"
• seta in_mouse "2" <-- This allows raw input EDIT: Set to READ-ONLY to maintain 2. otherwise the file will be rewriten to 1.
[ Voor 11% gewijzigd door shakespeare op 06-11-2014 15:27 ]
ok.. we kunnen eigenlijk wel constateren dat de shadows het probleem veroorzaken, ik ga dit straks ook proberen. vindt alles prima zolang hij maar doorlaadt de volgende match in.Oulewappeur schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:25:
Ik heb geconstateerd dat als ik mijn shadows uit zet dat ik geen problemen heb (die conclusie trek ik na een pot of 10 spelen gisteren avond). Alleen vind ik dan wel dat het visueel een stuk minder mooi is, kortom eigenlijk wil ik gewoon wel met shadows aan spelen, mijn GTX770 kan het prima aan!
--
Gisteren nog even n.a.v. Synchronizing Game Settings... maar eens de hele Steam map in de exclude lijst gezet van mijn virusscanner (Avast Free)
Voor mijn gevoel laden de mappen wat sneller, alleen kreeg ik niet de mappen waar het mis ging (defender / recovery)
Maar opvallend dat ik toen als een van de eerste in het potje zowat zat. Vanavond nog eens verder testen.
--
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Nog een mogelijke oplossing hiervoor is de "Polling Rate" van je muis aan te passen naar 125Hz..shakespeare schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:26:
...
2 = Mouse sensivity.. op de een of andere manier reageer deze game anders op mouse sensivity.
het werkt gewoon anders < haha.
mogelijke oplossing :
....
als je een Logitech muis hebt kan je dit in de "Logitech Gaming Software" instellen..
Hoe dit bij andere merken zit weet ik niet
[ Voor 4% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 06-11-2014 16:16 ]
Vind dit niet echt een oplossing... Probleem zit m duidelijk in de game... Polling rate 125 is wat karig, heb m zelf altijd op 1000 staan... Hoe hoger je polling rate staat, hoe nauwkeuriger je muis werkt...Cpt_ZakLamP schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:16:
[...]
Nog een mogelijke oplossing hiervoor is de "Polling Rate" van je muis aan te passen naar 125Hz..
als je een Logitech muis hebt kan je dit in de "Logitech Gaming Software" instellen..
Hoe dit bij andere merken zit weet ik niet
Heb hem zelf via de cfg oplossing gedaan... Straks nog is ff kijken naar het hele shadow gebeuren. Heb vandaag mijn Steam map geexclude door mijn antivirus, blijkbaar zou dat ook moeten helpen (zoals ik in het hoofd topic had gelezen)
[ Voor 23% gewijzigd door Oulewappeur op 06-11-2014 20:54 ]
Yep heel irritant net 4 potjes geprobeerd 1x freeze en 3 keer eruit gegooid...fuqua schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:14:
Zojuist een 10tal potjes multiplayer gedaan, hebben jullie ook dat het spel op willekeurige momenten bevriest voor zo een 30+ sec, soms gaat het dan weer verder en soms ben ik het contact met de server kwijt.
:-)
Steam maar ff herstart..
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik kwam er net achter. Twitter staat er vol van...PiRiVi schreef op donderdag 06 november 2014 @ 21:59:
Lost niks op Sc0rPi0N
Gewoon slecht en dat twee dagen na de release. Als je COD verkoopt weet je dat je daar een groot serverpark voor moet neerzetten...
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Die gasten van Activision geven iedereen met een klacht een FAQ met tips, hun f-ing infra klappert en ze doen dat? Lachwekkend!Sc0rPi0N schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:13:
[...]
Ik kwam er net achter. Twitter staat er vol van...
Gewoon slecht en dat twee dagen na de release. Als je COD verkoopt weet je dat je daar een groot serverpark voor moet neerzetten...
@ATVIAssist is hun Twitter! Ik zou ook ff zeiken als ik jou was!
Ach ik vind het gewoon vervelend meer niet. Tuurlijk heb ik ook een bericht gestuurd naar hun Twitter account maar verder kijk ik gewoon mijn series en laat het dan maar een dag links liggen.PiRiVi schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:48:
[...]
Die gasten van Activision geven iedereen met een klacht een FAQ met tips, hun f-ing infra klappert en ze doen dat? Lachwekkend!![]()
@ATVIAssist is hun Twitter! Ik zou ook ff zeiken als ik jou was!
Jezelf opvreten heeft geen zin.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
wordt er nu echt moe van ...
Ha ik heb hier ook S03E04 gekekenCrimpyRex schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 07:36:
Is het opgelost? Ben gister maar csgo gaan spelen en een stuk of 10 afleveringen van Arrow gekeken
Als ik zo op twitter kijk is er niet veel veranderd....
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Wanneer ik andere wil joinen of zij mij zit er vaak een enorme vertraging in.
Dan ben ik bijvoorbeeld allang uit een game maar als zij willen meespelen zien ze nog steeds dat ik aan het spelen ben of wanneer iemand het spel opstart duurt het heel lang voordat dit zichtbaar is in de in-game vriendenlijst.
Verder merk ik dat vaak aan het begin van matches de game hapert, hier hebben dan meestal alle spelers last van. Dit doet zich alleen voor in een aantal mappen.
Mijn naam is niet Peter!
Met Google kom ik er niet uit. Heeft iemand van jullie een idee?
Specs:
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit Service Pack 1.
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
Processor: AMD A8-3850 APU with Radeon(tm) HD Graphics (4 CPUs), ~2.9GHz
Memory: 8GB RAM
DirectX Version: DirectX 11
MuziekLiefhebbert

(klik voor grote versie)
wat is dit??
mn grafische kaart is niet defect, en mn pc kan de game gewoon aan:
Intel Core i7 4770K
MSI GeForce GTX780
16GB DDR3
bij andere games helemaal niets aan het handje en de drivers zijn helemaal up to date.
help?
gefixt! bij advanced video settings stond mn screen refresh rate op 144Hz. k heb wel een 144Hz monitor maar staat altijd op 120Hz. Dat ingesteld en nu heb ik normaal beeld.
[ Voor 27% gewijzigd door yucon187 op 07-11-2014 22:03 . Reden: gefixt ]
Dat kunnen corrupte files zijn.
AW properties > local files > even opnieuw verifien.
Ik heb een GTX780Ti. I53570K (niet overclocked), een 250Gb SSd. een single player level duurt serieus 2 minuten om te laden.....
Dat is belachelijk....
Geen SSD zekerDaanBB schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 01:20:
Godnondju....
Ik heb een GTX780Ti. I53570K (niet overclocked), een 250Gb SSd. een single player level duurt serieus 2 minuten om te laden.....
Dat is belachelijk....
Lezen?
Maar na level 1 heb ik gewoon het laden afgebroken naar level 2. Wilde verder met MP.
Maar goed prima moment nu. Vrouw met zoonlief weg, jongste ligt op bed te knorren en de oudste lekker op haar ipod dus gaming time voor papa... helaas COD service nog available
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik heb het spel meerdere malen geïnstalleerd.
maar ik krijg van STEAM te horen dat er een error is.
FAILED TO START GAME (INKOWN ERROR)
https://support.steampoweateError&errorvalue=1
ze geven deze site aan als hulpmiddel, maar daar word ik ook niet wijzer van.
kan iemand mij helpen, ik kom er namelijk niet uit.
tips zijn ook welkom
pc gegevens zijn
processor: intel core quad cpu 2,83 ghz
memory: 4096mb ram
videokaart: amd radeon hd 6800 serieus
zeker wel. dat is het nog het meest frusterende.
Mogelijke oplossingen:Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:30:
kan iemand me hier helpen.
tips zijn ook welkom
pc gegevens zijn
1. Even kijken naar de video drivers als die up to date zijn.
1. Stram even afsluiten en als administrator uitvoeren.
3. Locale files even verifiëren.
Ik weet niet zeker maar volgens mij is die video kaart al een oud beestje misschien vertikt ie het om het spel te draaien.
Wat voor versie van het besturing systeem heb je weet niet zeker maar volgens mij loopt het alleen op 64bit
[ Voor 5% gewijzigd door Splitinfinitive op 08-11-2014 16:15 ]
Als ik me niet vergis heb je minimaal 6gb ram nodig...Verwijderd schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 14:30:
kan iemand me hier helpen.
tips zijn ook welkom
pc gegevens zijn
i5 2500K @4.5Ghz + EKWB Custom Liquid Cooling + MSI GTX970 + MSI P67GD65-A + 16GB DDR3-1600 + 512GB SSD + 256GB SSD + Corsair Graphite 600T Modded | i5 4440 + ASRock B85M-ITX + 16GB DDR3-1600 | Gigabyte Brix i3 3227U + 8GB DDR3 + 128GB SSD
Ja 8GB ram is geen overbodige luxe voor deze game. Zeker als je bedenkt dat je windows ook nog geheugen in beslag neemt. Een vriend (met 8GB ram) moest z'n browser en wat andere dingen afsluiten om de game fatsoenlijk te kunnen draaien.jeffrhap schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:11:
[...]
Als ik me niet vergis heb je minimaal 6gb ram nodig...
Zelf heb ik 16GB ram en een R9 290 (met firmware van 290x) en draai de game zonder problemen.
Voor mensen die de game niet zo goed draaien zou ik aanraden om inderdaad die shadows eens uit te zetten. En eventueel de settings op normal of low. (ziet er misschien minder mooi uit, maar dat komt het speelplezier wel ten goede)
Win8.1 op Core I7, 16GB, R9 290X, 2 x 512MB SSD RAID0.
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
Niemand?Boogiemachine19 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:30:
Mensen ook last van lag? Tegenstanders zien mij een flinke fractie eerder. Bullets connecten niet goed. Ik heb snel internet 12 MB down en 6 MB up. Iemand tips?
Dan moet je eens proberen bij grafische instellingen in plaats van full screen op borderless window te zetten. Sommige mensen rapporteren dat het dan verholpen is. Zelf heb ik het geprobeerd met een GTX 780 maar bij mij had het geen nut.N0stradamus schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:33:
Singleplayer bug: Bij de cutscenes loopt de audio totaal niet synchroon met de video. Scheelt een paar tellen.
Maar wie weet bij jou wel.
Hmm dat vind ik raar, ik zat namelijk met de singleplayer maximaal op 3 tot 3,5 gb tijdens gamen met nog wat rommel op de achtergrond. Bij de multiplayer heb ik het wel niet in de gaten gehouden.Webber schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:09:
[...]
Ja 8GB ram is geen overbodige luxe voor deze game. Zeker als je bedenkt dat je windows ook nog geheugen in beslag neemt. Een vriend (met 8GB ram) moest z'n browser en wat andere dingen afsluiten om de game fatsoenlijk te kunnen draaien.
Zelf heb ik 16GB ram en een R9 290 (met firmware van 290x) en draai de game zonder problemen.
Voor mensen die de game niet zo goed draaien zou ik aanraden om inderdaad die shadows eens uit te zetten. En eventueel de settings op normal of low. (ziet er misschien minder mooi uit, maar dat komt het speelplezier wel ten goede)
Elke keer bij het overgaan naar een nieuw level (cutscene en laden van het level) springt het scherm op zwart, soms kan ik met wat alt-tabben op en neer springen en de boel weer werkend krijgen maar meestal blijft het gewoon zwart.
Windows 7 Ultimate 64-bit, Core i7-4790K, GeForce GTX780 (GeForce 344.60 drivers), 32GB RAM, SoundBlaster ZxR audio. Windows en drivers geheel up-to-date.
-- Edit: aha. Gewoon lang wachten en dan pas beginnen de cutscenes.
Wel een ander probleem... ding heeft net een checkpoint gesaved op een plek dat ik na de grappling hook ergens terecht ben gekomen en vast zit. Kan niet springen, kruipen, lopen... kan ik het hele level weer opnieuw doen
[ Voor 28% gewijzigd door Wildfire op 10-11-2014 00:39 ]
Verwijderd
Yep hier ook last vanN0stradamus schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:33:
Singleplayer bug: Bij de cutscenes loopt de audio totaal niet synchroon met de video. Scheelt een paar tellen.
En de multiplayer is ook een drama.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Tenzij het spel erg slecht speelt (slechte performance) zie ik het probleem niet. Als een game goed speelt is het geen must om 100% CPU+GPU te gebruiken.Sj44k13 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:02:
Het valt mij op dat de CPU/GPU usage nogal laag is van het spel. Met mijn core i7920 en Radeon 7950 zit ik op 40% cpu en maximaal rond de 70% GPU. Hopelijk wordt dit nog gefixt...
seta cl_mouseAccel “0”
seta r_elevatedPriority “0”
seta in_mouse “2” <– This allows raw input
Dit heeft mij enorm geholpen... Polling stond op 1000 en had af en toe dat ik om onverklaarbare redenen niet raak kon schieten. No more!
Ik probeer de camo's te unlocken maar bij de SMGs gaat het fout. Bij de KF5 bijvoorbeeld, als ik daar de Kryptek Neptune camo wil vrijspelen moet je sliden. Maar wat ik ook doe, er staat nog steeds 0 van de 40... Bij de ARs gaat het dan weer wel goed want met de BAL ben ik bijna klaar... Is dit een bekend probleem?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Tijd voor een fix!
Meer mensen hier last van, of mensen nog tips?
Ik heb dus later in de potjes geen last en zeer soepele gameplay, beperking in connectivity of hw kan het mi dan ook niet zijn...
Thanks voor je meedenken!
Ik doe altijd eerst de single player om er wat in te komen. Bij Atlas grenade training kan ik de console wel starten en nades gooien, maar er gebeurt niks op de range. Ik zie helemaal geen targets. En heb online al gezocht en er zijn nog mensen met dat probleem. Iemand een idee?
Verwijderd
Het singelplayer gedeelte doet het perfect zonder problemen nu ook uitgespeeld maar het probleem ligt echter bij het multiplayer gedeelte als ik hem op wil starten dan zie je dat icoontje van de cursor dat ie laad voor 5 sec daarna niks meer geen error of foutmelding gewoon geen reactie ik heb win 7 64 bit nvidia gtx660ti 2gig 11 gb mb ram alle drivers zij up to date wie kan mij verder helpen!!!???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2014 17:38 ]
al een keer de files geverified met steam?Verwijderd schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:34:
Ik zit ook met problemen waar ik hopelijk hulp bij kan krijgen! Ik speel via steam op de pc
Het singelplayer gedeelte doet het perfect zonder problemen nu ook uitgespeeld maar het probleem ligt echter bij het multiplayer gedeelte als ik hem op wil starten dan zie je dat icoontje van de cursor dat ie laad voor 5 sec daarna niks meer geen error of foutmelding gewoon geen reactie ik heb win 7 64 bit nvidia gtx660ti 2gig 11 gb mb ram alle drivers zij up to date wie kan mij verder helpen!!!???
@Tazzy, ik heb ook nog wat oudere specs -->q9550 en ook een 7950. Op behoorlijke stottering na, de eerste +/- 10 seconden in 2 maps, draait het hier nu eigenlijk gewoon goed.Tazzy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:03:
Toegeven dat mijn CPU's wat oud zijn (2x intel XEON 3.6ghz irwindale) maar had verwacht dat CoD wel soepeler zou lopen dankzij 8Gb mem en HD 7950 met 3Gb... Zo'n beetje alles wat hier voorbij komt kan ik aanvinken als dat heb ik ook. Hoop toch dat er eerdaags wat patches gaan komen voor deze issues
1 aanpassing in de mp_config heeft voor mij een groot deel opgelost.
Zou je eens willen kijken welke waarde je ziet op het volgende scherm:
In game --> video settings --> rechts onderin zie je gegevens over je videokaart --> hoeveel vram zie je daar staan?
Ik had hier 2500 staan ipv 3000.
seta r_videoMemoryScale "0.85" \\change to seta r_videoMemoryScale "1"
Heb inmiddels Catalyst 14.11.2 beta er op staan en het helpt wel wat
Ik heb een i7 920, HD6950 2GB, win8.1, 6GB RAM, SSD,speel op 1920*1200
Het volgende heb ik geprobeerd:
- VRAM naar 1 gezet in config_MP
- Driver update
- Windows defender en firewall uit
- Poorten opengezet in router
- Game folders toegevoegd aan firewall
- Game folders uitgezonderd in windows defender
- Files geverifieerd via steam
Iemand nog een idee? De game is gewoon niet goed te spelen zo met een restart om de twee maps.
[ Voor 2% gewijzigd door ncodenl op 29-11-2014 14:20 . Reden: Ik had nog meer geprobeerd ]
Nu heb ik op het net al info gevonden over het feit dat oude dual-cores bewust waren uitgesloten. Ook heb ik daar 2 patches van derden voor gevonden. Echter lees ik op fora ook dat deze patch niet meer nodig zou zijn omdat Activision/Sledgehammer(?) dual-cores nu wel toestaat.
Moet ik deze 3rd party patch nou dan installeren of niet?
EDIT: Zowel zonder als met patches loopt mijn CPU op naar 100% en is onspeelbaar
Ik meende nou juist dat de druk op de GPU en niet op de CPU lag ?!?
[ Voor 51% gewijzigd door Spiritos op 14-12-2014 13:23 ]
Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5
Verwijderd
ik heb een probleem met clawars.
als ik op mijn app kijk en dan naar de statistieken van de clan staat ons k/d ratio en win ratio nog steeds op 0 terwijl we op level 17 zijn.
ook op de ps3 zelf staan die statistieken ook op nul.
ook de top 3 bij roster klopt niet komt alleen mijn naam te staan ook al speel ik minder dan de rest.
weet iemand hier een oplossing voor??
bvd
menno
Dat gaat nooit goed draaien, hetzelfde probleem zit ook in Black-ops met de E8400. Om het een beetje te kunnen draaien heb je gewoon een quad-core nodig.Spiritos schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:46:
Zojuist aangeschaft in de veronderstelling dat mijn PC (Win7 64x/ E8400 3.00 GHz/ ATI 6850 1GB/ 6 GB dit spel wel aankon.Direct al problemen met stutters e.d. (terwijl ik wel aan de minimum eisen voldoe?!)
Nu heb ik op het net al info gevonden over het feit dat oude dual-cores bewust waren uitgesloten. Ook heb ik daar 2 patches van derden voor gevonden. Echter lees ik op fora ook dat deze patch niet meer nodig zou zijn omdat Activision/Sledgehammer(?) dual-cores nu wel toestaat.
Moet ik deze 3rd party patch nou dan installeren of niet?
EDIT: Zowel zonder als met patches loopt mijn CPU op naar 100% en is onspeelbaar![]()
Ik meende nou juist dat de druk op de GPU en niet op de CPU lag ?!?
Nu werkt alles naar behoren maar ik kom maar niet op geen enkele cod AW Cod ghost cod bo2.
geen van alle wilt hij connecten naar online service.
Ik heb de poorten vrijgegeven voor call of duty dus in dit geval
Call of Duty 28960 20500, 20510, 28960
Call of Duty - Advanced Warfare 27014-27050 3478, 4379-4380, 27000-27031, 27036
Dingen die ik nog heb geprobeerd is firewall van router zelf uit te zetten.
upnp staat aan
Het rare van dit verhaal is ik kom er onregelmatig wel doorheen dus waar het nu precies aan ligt weet ik niet..
Een van jullie een geniale ingeving?
Ik heb een Intel i5 4460, een Sapphire R9 290 Tri-x en 8gb aan RAM.
Dit moet genoeg zijn lijkt me.
Zou dit probleem kunnen komen doordat de map eerst moet laden? En zou ik dit probleem kunnen verhelpen door Advanced Warfare op mijn 256GB SSD te installeren?
Bij voorbaat dank, Daniël.
Dit probleem heet shader-preloading. Je kan het aanzetten. Dan zal je game in het begin niet laggen, maar daarmee krijg je kans dat de map niet laad. O.a. Defender heeft er last van. Dus ik zou shader-preloading gewoon uitzetten en mazzel hebben dat die zo snel mogelijk wel goed loopt.DanielAmsterdam schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:25:
Ik vraag mij af waarom Call of Duty Advanced Warfare zo erg lagged in het begin van elke online game. Na halve minuut of zoiets is de lag weer verdwenen en heb ik nergens last meer van. Als ik dan weer in-game ga op een andere map heb ik wederom hetzelfde probleem.
Ik heb een Intel i5 4460, een Sapphire R9 290 Tri-x en 8gb aan RAM.
Dit moet genoeg zijn lijkt me.
Zou dit probleem kunnen komen doordat de map eerst moet laden? En zou ik dit probleem kunnen verhelpen door Advanced Warfare op mijn 256GB SSD te installeren?
Bij voorbaat dank, Daniël.
Als ik het uit heb staan heb ik er alleen problemen mee op de map defender. Op de andere maps ben ik zo snel in het spel dat ik in die 15 seconden tijd die je moet wachten de map al geladen heb.
Verwijderd
Ik gebruik een R9 295x2 met de laatste drivers & beta ook geprobeerd.
zelfde stotter probleem.
terwijl voor sommige mensen met 7xxx series nog soepel draait.. snap er werkelijk niks van.
Welke Windows gebruik je?Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:46:
heeft iemand al een oplossing voor de stotters?
Ik gebruik een R9 295x2 met de laatste drivers & beta ook geprobeerd.
zelfde stotter probleem.
terwijl voor sommige mensen met 7xxx series nog soepel draait.. snap er werkelijk niks van.
Specs:
GTX960
i5 4590S
4GB
Ik weet dat het eigenlijk te weinig geheugen is, hij zou echter wel gewoon moeten opstarten. Ik krijg de volgende foutmelding: "DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions."
In de readme heb ik uiteraard geen solutions gevonden. Via google één mogelijke oplossing gevonden en dat was het aanpassen van de DX instellingen via DXCPL.exe. Helaas zonder resultaat.
Iemand nog een idee van wat ik hieraan kan doen?
Ik heb geen idee. Ik weet dat je dit zelf ook wel weet, maar ik zou toch eens voor een paar tientjes je geheugen uitrbreiden. Niet alleen voor AW, maar dat is dan ook voor andere games. Het probleem is dat de officiele support je nu gaat weigeren omdat je 4GB geheugen hebt, wat minder is dan de systeemeiesen.DJT schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:29:
Bij mij wil AW in z'n geheel niet starten..
Specs:
GTX960
i5 4590S
4GB
Ik weet dat het eigenlijk te weinig geheugen is, hij zou echter wel gewoon moeten opstarten. Ik krijg de volgende foutmelding: "DirectX encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions."
In de readme heb ik uiteraard geen solutions gevonden. Via google één mogelijke oplossing gevonden en dat was het aanpassen van de DX instellingen via DXCPL.exe. Helaas zonder resultaat.
Iemand nog een idee van wat ik hieraan kan doen?
Heb nu een tijdje een probleem met aw.
Ik heb een 21:9 monitor van LG met een resolutie van 2560x1080.
Videokaart is gtx970 gaming van MSI
Eerst speelde hij perfect fullscreen af maar opeens na het updaten van de graphic drivers is de game op fullscreen 2560x1080 enorm ingezoomed. Ik moet dus op 1920x1080 spelen maar dan heb ik dus zwarte balken aan de zijkanten. Hoe kan ik dit oplossen?
Gr Ruben
Heb een vage bug.
Sinds gisteren heb ik de update uitgevoerd op mijn PS4 voor de game.
Echter wanneer ik nu de campain wil gaan spelen krijg ik de filmpje te zien en dan opeens een zwart scherm. En vanaf dat moment gebeurt er niks meer en kan ik niks meer indrukken in de game zelf.
Want de PS-knop en de upload video clip knop werken wel gewoon door.
Ook het rare van alles is dat ik gewoon de MP wel kan spelen maar de SP dus niet.
Iemand enig ervaring hiermee?
AltijdGamesYT schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:42:
Waarneer ik naar multiplayer ga zegt ie kan geen players vinden. Help me plz hire mee
Maar 1 keer was al voldoende hoor.
Ik denk dat je het gewoon een paar keer moet proberen. Het grootste gedeelte van COD spelers zit nu in Black Ops 3. De laatste keer dat ik games zocht moest ik het ook een paar keer proberen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Hierdoor heb ik nog geen een potje kunnen spelen, terwijl de singleplayer wel gewoon werkt.
Via settings heb ik al een paar keer "Validating steam files" gedaan maar dat heeft tot nu toe niet geholpen.
Verder heb ik ook de laatste versie NVIDIA drivers. Waar kan dit door komen?