gisteren level 30 gehaald, het lastige is dat je op een gegeven moment je gun niet meer kunt upgraden dus uiteindelijk kogels te kort komt.
Ik dacht ook dat er een soort einde zat aan de map, omdat ik ergens iets tegenkwam wat lijkt op een open lift... maar dat is dus niet zo? Wel jammer. Ik had iig gehoopt op iets meer diepgang, wat normaal wel zo is. Die stemmen achteraf zeggen ook zoiets van dat het een test was en dat we nu naar de tweede fase gaan... mja, jammer dat er geen secrets zijn...! Dat je als Malcovich kan spelen, vindt ik wel erg gaaf! Tof dat ze hem hebben kunnen strikken...donvalentino schreef op maandag 09 maart 2015 @ 07:44:
gisteren level 30 gehaald, het lastige is dat je op een gegeven moment je gun niet meer kunt upgraden dus uiteindelijk kogels te kort komt.
Er zit trouwens al wel een leuke bug in, waardoor je kan exoboosten tegen het onderste deel van een ladder en geen zombie bij je kan.
Die bug heb ik inderdaad ook gezien ja, af en toe wel handig als het druk wordt maar je kunt er zo je medespelers niet helpen als het nodig is.SqueakyClean schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:24:
[...]
Ik dacht ook dat er een soort einde zat aan de map, omdat ik ergens iets tegenkwam wat lijkt op een open lift... maar dat is dus niet zo? Wel jammer. Ik had iig gehoopt op iets meer diepgang, wat normaal wel zo is. Die stemmen achteraf zeggen ook zoiets van dat het een test was en dat we nu naar de tweede fase gaan... mja, jammer dat er geen secrets zijn...! Dat je als Malcovich kan spelen, vindt ik wel erg gaaf! Tof dat ze hem hebben kunnen strikken...
Er zit trouwens al wel een leuke bug in, waardoor je kan exoboosten tegen het onderste deel van een ladder en geen zombie bij je kan.
Ik heb het ook gezien, maar geen idee hoe ze het doen.... Enig idee?donvalentino schreef op maandag 09 maart 2015 @ 08:32:
[...]
Die bug heb ik inderdaad ook gezien ja, af en toe wel handig als het druk wordt maar je kunt er zo je medespelers niet helpen als het nodig is.

nja gewoon boosten tegen dat trappetje aan de muur en eens in de zoveel tijd blijf je in de lucht hangen. (gang naar exo health)
pfff gister nog weer even gespeeld. Maar wat een bagger verbinding weer
Welk platform speel je? Heb met de PS4 echt geen last van de performance / lag o.i.d.chimera2 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:03:
pfff gister nog weer even gespeeld. Maar wat een bagger verbinding weer
Draait lekker soepel.
@Chimera, speel je vaak zombies? Wat is je psn id dan voeg ik je toe om keer te spelen
Ik vind zombies echt vet maar jammer dat het niet uit te spelen is. In CoD: Ghosts had je de Alien Extinction, daar kon je elk level uitspelen en dat gaf mij wel veel meer voldoening. Met deze zombies blijf je gewoon rondes spelen totdat je word overlopen.. geen objectives en dingen ook en dat is jammer.. Toch wel een beetje een teleurstelling..
volgens mij heb je wel een soort van objectives in de vorm van Easter Egg, weet alleen niet precies wat je eraan hebt.
enige objectives die ik tot dusver heb kunnen vinden is het aanzetten van de generators.. niet echt hoogstaand..
Hebben mensen tips wat te doen nadat je 1 van die 2 shotguns max. geupgrade hebt?
Probleem is dat je dan geen bullets meer hebt, kan wel zo'n wapen van de muur of uit het kistje opnieuw halen maar dat dood ze natuurlijk niet meer rond level 25
Probleem is dat je dan geen bullets meer hebt, kan wel zo'n wapen van de muur of uit het kistje opnieuw halen maar dat dood ze natuurlijk niet meer rond level 25
Ik zou zeggen beginnen met upgraden van een tweede wapen en dan hopen dat die ammo refill perk valt?
ja klopt alleen is het vaak zo dat je vaak dus een nieuwe gun pakt en begint met upgraden. Probleem is dan dat het net een waterpistol is
Ik heb bij Domination nog geen enkele keer een Havoc map gespeeld. (Op de PC)
meer mensen hier last van? En zo ja, is de enige manier dan echt alleen de Havoc only maps spelen met alleen TDM? Ik vind objective based games interessanter.
meer mensen hier last van? En zo ja, is de enige manier dan echt alleen de Havoc only maps spelen met alleen TDM? Ik vind objective based games interessanter.
Waarschijnlijk heeft vrijwel niemand de DLC. Is er geen Havoc only playlist?Hann1BaL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:54:
Ik heb bij Domination nog geen enkele keer een Havoc map gespeeld. (Op de PC)
Alleen de mensen die de season pass hebben gekochtbram1984 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:17:
[...]
Waarschijnlijk heeft vrijwel niemand de DLC. Is er geen Havoc only playlist?

Season pass kun je vrij goedkoop krijgen. Dat komt vast wel goed.
Op de pc wel, maar daar speelt sowieso niemand AW.Hann1BaL schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:34:
Season pass kun je vrij goedkoop krijgen. Dat komt vast wel goed.
Waar heb je dat pak lulkoek vandaan? Ik wacht doorgaans niet langer dan 2 sec om een game in te komen als ik wil spelen. Ga lekker in de game trollen ofzo.baronruud schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:54:
[...]
Op de pc wel, maar daar speelt sowieso niemand AW.
Prima game op de PC. Altijd lekkere games voor even een half uurtje schieten.
Absoluut op de PC doet de non-DLC als de DLC playlists het hartstikke goed. Alleen Atlas Gorge doet het slecht, die moeten ze echt aan de normale playlists toevoegen.Hann1BaL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:31:
[...]
Waar heb je dat pak lulkoek vandaan? Ik wacht doorgaans niet langer dan 2 sec om een game in te komen als ik wil spelen. Ga lekker in de game trollen ofzo.Jij bent topicvervuiling
Wanneer wordt Havoc Toegevoegd aan de gewone playlist? Of gebeurt dat nu niet. Ik vond dat met BO2 altijd wel handig.
Ik wil niet trollen, het is een mening.Hann1BaL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:31:
[...]
Waar heb je dat pak lulkoek vandaan? Ik wacht doorgaans niet langer dan 2 sec om een game in te komen als ik wil spelen. Ga lekker in de game trollen ofzo.Jij bent topicvervuiling
Maar het is wel zo dat op moment er meer mensen BO2 online spelen dan AW.
Dat zegt ook genoeg over dit spel vind ik. Ook het aantal posts door verschillende personen in dit topic zegt genoeg Zoek de oudere cod topics maar is op. Daar was het altijd wel een stuk drukker.
Zelf heb ik alle cod's sinds Call of Duty 2, maar na BO2 is het er niet beter op geworden, Ghost en AW zijn gewoon slecht (mijn mening)
Hoop toch echt dat BO3 / WaW2 weer naar de basis gaat.
Eerder was de PS3 vol in gebruik voor cod, Nu wordt de PS4 alleen maar voor Netflix gerbuikt... en dat is jammer.
[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 12-03-2015 13:42 ]
Ik heb alle COD versies voor de PC, ben een zeer middelmatige speler en speel AW een uur of 2 a 3 per week.
Ik denk dat het door de nieuwe spring mogelijkheden komt dat m'n speelstijl veel sneller is geworden en ik vaker in de hogere regionen eindig. Dat werkt enthousiasmerend.
Overigens nooit problemen om in game te komen, ook niet bij de Havoc mappen.
1 map, met de vele bunkers aan de kust begint vrijwel altijd heel laggy, meestal trekt dit verder in het spel bij.
Ik denk dat het door de nieuwe spring mogelijkheden komt dat m'n speelstijl veel sneller is geworden en ik vaker in de hogere regionen eindig. Dat werkt enthousiasmerend.
Overigens nooit problemen om in game te komen, ook niet bij de Havoc mappen.
1 map, met de vele bunkers aan de kust begint vrijwel altijd heel laggy, meestal trekt dit verder in het spel bij.
Dit leest toch heel anders.baronruud schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:38:
[...]
Ik wil niet trollen, het is een mening.
Maar het is wel zo dat op moment er meer mensen BO2 online spelen dan AW.
Dat zegt ook genoeg over dit spel vind ik. Ook het aantal posts door verschillende personen in dit topic zegt genoeg Zoek de oudere cod topics maar is op. Daar was het altijd wel een stuk drukker.
Zelf heb ik alle cod's sinds Call of Duty 2, maar na BO2 is het er niet beter op geworden, Ghost en AW zijn gewoon slecht (mijn mening)
Hoop toch echt dat BO3 / WaW2 weer naar de basis gaat.
Eerder was de PS3 vol in gebruik voor cod, Nu wordt de PS4 alleen maar voor Netflix gerbuikt... en dat is jammer.
Zelf nooit een fan geweest van de BO serie, maar ik ben het met je eens dat het aantal spelers echt hard afneemt met elke nieuwe versie. Dat neemt niet weg dat het wel degelijk gespeeld wordt.
Ik vind AW een stuk leuker dan BO door de nieuwe speelstijl en deel je mening over Ghost.
Ik vind AW helemaal geweldig. Beetje de snelheid die UT2K4 had. Daarom vind ik het ook helemaal geweldig. Lekker snelle reactie enzovoort.
True, AW is wat mij betreft ook een verbetering, dat hele Exo gebeuren vind ik echt super vet.
BO2 vond ik overigens ook echt super vet, mede door de goeie kill streaks wat me bij AW een beetje tegenvalt.
Aan de andere kant is het misschien meer realistischer, zo'n Swarm of Dogs uit BO2 was gewoon veel te overpowered, als je die streaks 1 keer haalde zat je standaard al boven de 50 kills.
Hopelijk komen er nog updates in het huidige Exo zombie verhaal of nieuwe maps die je kunt spelen.
BO2 vond ik overigens ook echt super vet, mede door de goeie kill streaks wat me bij AW een beetje tegenvalt.
Aan de andere kant is het misschien meer realistischer, zo'n Swarm of Dogs uit BO2 was gewoon veel te overpowered, als je die streaks 1 keer haalde zat je standaard al boven de 50 kills.
Hopelijk komen er nog updates in het huidige Exo zombie verhaal of nieuwe maps die je kunt spelen.
Verwijderd
Ik heb het meeste plezier gehaald in World at War , Black Ops en Ghosts.
Ik hoop dan ook dat deze november World at War 2 op de PS4 komt bij mij.
Ik hoop dan ook dat deze november World at War 2 op de PS4 komt bij mij.
Wie wil er serieus Zombies online spelen? 3 kwart van de gasten online doen naar wat, en daar kom je niet ver mee...
K speel op ps4. Wizzlewaxx1 is mijn userdata op psn. Voeg me maar toe wie geïnteresseerd is
.
K speel op ps4. Wizzlewaxx1 is mijn userdata op psn. Voeg me maar toe wie geïnteresseerd is
Ik ben nu die Havoc DLC aan het downloaden, ik moest hem hebben ivm Zombies haha.
Maar klopt het dat het 3 bestanden zijn van ongeveer 5 gb? dus bij elkaar 15 gb?
Maar klopt het dat het 3 bestanden zijn van ongeveer 5 gb? dus bij elkaar 15 gb?
Klopt, ik probeer vaak de rechtse deur dicht te houden maar veel mensen open maar deuren voor de lol.wizzlewaxx schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:09:
Wie wil er serieus Zombies online spelen? 3 kwart van de gasten online doen naar wat, en daar kom je niet ver mee...
K speel op ps4. Wizzlewaxx1 is mijn userdata op psn. Voeg me maar toe wie geïnteresseerd is.
Ik zal je toevoegen, misschien vanavond een potje?
Ik zal even kijken of ik vanavond kan... Zal dan zo ie zo laat worden dat ik er ben. Rond 21:00 of later...donvalentino schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:29:
[...]
Klopt, ik probeer vaak de rechtse deur dicht te houden maar veel mensen open maar deuren voor de lol.
Ik zal je toevoegen, misschien vanavond een potje?
ok NP, denk dat ik er dan nog wel ben, vriendin is werken tot 00.00wizzlewaxx schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:27:
[...]
Ik zal even kijken of ik vanavond kan... Zal dan zo ie zo laat worden dat ik er ben. Rond 21:00 of later...

Ik zit net je eerdere berichten te lezen. Tot level 30 gekomen zie ik? Ik nog maar tot 21. Heb deze dlc net 2 dagen, dus nog wel 'n beetje aan t uitzoeken. In Modern Warfare 2 de zombies echt Mega veel gespeeld en tot level 62 gekomen toen...donvalentino schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:29:
[...]
ok NP, denk dat ik er dan nog wel ben, vriend is werken tot 00.00
Word nu een stuk lastiger zo te lezen
Ja ben idd tot level 30 gekomen, paar keer tot 28 en 29.. (zombies nu een week of 2).
Ik weet niet of het makkelijker is met zijn 2e, toen ik tot en met 30 kwam was ik met 4 spelers online (1 daarvan was een vriend van me).
Ik weet niet of het makkelijker is met zijn 2e, toen ik tot en met 30 kwam was ik met 4 spelers online (1 daarvan was een vriend van me).
Vervelende gasten online. Of ze openen 0 deuren zodat ze geen puntjes uitgeven! Of ze openen alles wat er is en de zombies komen overal vandaan...
Wat is het beste wapen? Die shotgun denk ik waar iedereen mee loopt? Die cal 32 ofzo? Als je die upgraden schiet je met vuur, dat is wel leuk
. Als 2e wapen twijfel ik altijd. Die Sac32 duo pistols knallen wel lekker, maar kleine magazijnen..
Tot nu toe, tot level 24 gekomen iig
Wat is het beste wapen? Die shotgun denk ik waar iedereen mee loopt? Die cal 32 ofzo? Als je die upgraden schiet je met vuur, dat is wel leuk
Ben ik nou zo goed of zijn mijn medespelers nou zo slecht? Ik denk het laatste
maar vaak heb ik toch wel 150 meer kills als me medespelers. Soms zelfs 200.
Als iemand zin heeft in serieuze pot zombies, voeg me toe: Jordymeertjuh
Ik vind persoonlijk de S-12 het beste, nadeel is dat de kogels zeer snel op gaan.wizzlewaxx schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:27:
Vervelende gasten online. Of ze openen 0 deuren zodat ze geen puntjes uitgeven! Of ze openen alles wat er is en de zombies komen overal vandaan...
Wat is het beste wapen? Die shotgun denk ik waar iedereen mee loopt? Die cal 32 ofzo? Als je die upgraden schiet je met vuur, dat is wel leuk. Als 2e wapen twijfel ik altijd. Die Sac32 duo pistols knallen wel lekker, maar kleine magazijnen..
Liefst heb ik als 2e wapen de CEL of machine gun.
Gister niet meer online gekomen helaas... Woensdag avond word t denk ik of vandaag overdag...donvalentino schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:05:
[...]
Ik vind persoonlijk de S-12 het beste, nadeel is dat de kogels zeer snel op gaan.
Liefst heb ik als 2e wapen de CEL of machine gun.
Welk platform speel je?hotymoty schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:22:
Ben ik nou zo goed of zijn mijn medespelers nou zo slecht? Ik denk het laatstemaar vaak heb ik toch wel 150 meer kills als me medespelers. Soms zelfs 200.
Haha ik heb onbewust nog met je gespeeld, Jordymeertjuh op PSN.wizzlewaxx schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:10:
[...]
Gister niet meer online gekomen helaas... Woensdag avond word t denk ik of vandaag overdag...
ik voeg je ook wel toe.hotymoty schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:48:
[...]
Haha ik heb onbewust nog met je gespeeld, Jordymeertjuh op PSN.
Inderdaad. Het potje later tot level 29 gekomenhotymoty schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:48:
[...]
Haha ik heb onbewust nog met je gespeeld, Jordymeertjuh op PSN.
Klopt, en dan heb je geen geld meer voor andere dingen! je hebt ook geluk nodig met goede wapens.wizzlewaxx schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:10:
[...]
Inderdaad. Het potje later tot level 29 gekomen. Begin t een beetje door te hebben! Het is alleen als je neergaat en je raakte je exo health kwijt, kan je het wel schudden!
Toch mis ik wel de oude zombies hoor, veel leukere stories en wapens voelde daar ook leuker aan..mis wel een leuke raygun en lekker beetje knutselen en puzzelen.
Nou waren daar ook niet alle levels even leuk, maar omdat er meerdere waren zat er altijd wel een topper bij iig..
Dit level voelt ook een beetje krap aan, zeker met al die exozooi aan..
Nou waren daar ook niet alle levels even leuk, maar omdat er meerdere waren zat er altijd wel een topper bij iig..
Dit level voelt ook een beetje krap aan, zeker met al die exozooi aan..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik vind ook dat de verhoudingen een beetje scheef zijn. De zombies worden te snel, te sterk, en zijn al snel met teveel. Komt ook nog bij dat je al snel zonder ammo komt te zitten elke ronde en dan word het pas echt lastig. Bij elke weapon upgrade zou ook een grotere reservere ammo mogen zitten bijvoorbeeld.
Ja klopt, snap soms ook niet waarom ik in 1 stoot dood ben (zonder dat ik geraakt wordt door die blauwe of groene zombies) incl. exo health., echt raar.Heaget schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 03:43:
Ik vind ook dat de verhoudingen een beetje scheef zijn. De zombies worden te snel, te sterk, en zijn al snel met teveel. Komt ook nog bij dat je al snel zonder ammo komt te zitten elke ronde en dan word het pas echt lastig. Bij elke weapon upgrade zou ook een grotere reservere ammo mogen zitten bijvoorbeeld.
Vandaag de day zero editie gekocht, 25 euro via MP. Nu een beetje klooien in de multiplayer, gaat redelijk.
Is er een groepje tweakers die dit spel spelen, op de ps4? Vind het wel prettig om in groepsverband te gamen, beetje slap ouwehoeren enz.
Is er een groepje tweakers die dit spel spelen, op de ps4? Vind het wel prettig om in groepsverband te gamen, beetje slap ouwehoeren enz.
Zo... ging erg beroerd gister avond. Was er niet echt bij en ging bijzonder vaak dooddonvalentino schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:08:
[...]
Ja klopt, snap soms ook niet waarom ik in 1 stoot dood ben (zonder dat ik geraakt wordt door die blauwe of groene zombies) incl. exo health., echt raar.
@Wizzlewax, ja ging niet best, ik lagde ook enorm, laatst zitten klote met me router haha.
Rare was ook dat we eerst met 4e waren en ineens met 2 weer...
Maar communiceren is echt een belangrijk onderdeel heb ik wel gemerkt, scheelt veel als je met elkaar kunt praten enz.
Rare was ook dat we eerst met 4e waren en ineens met 2 weer...
Maar communiceren is echt een belangrijk onderdeel heb ik wel gemerkt, scheelt veel als je met elkaar kunt praten enz.
Ik speel op PC en zou graag wel mensen willen hebben om Zombies te spelen inclusief voice natuurlijk.
Stuur me een privé bericht en we kunnen gaan knallen.
In je eentje vind ik het niets aan en met onebekende(geen NL'se voice) is ook altijd iets minder.
Stuur me een privé bericht en we kunnen gaan knallen.
In je eentje vind ik het niets aan en met onebekende(geen NL'se voice) is ook altijd iets minder.
Gisteren weer een paar potjes gespeeld na een maand inactief te zijn geweest en ik begin weer op mijn oude niveau te zitten. Kortom het gaat weer heel errruuggg lekkar. Wie weet eigenlijk wanneer de Havoc maps in de oude roulatie komen te draaien? Net zoals Atlas Gorge, heb die map nog nooit gespeeld omdat die niet in de normale roulatie zit. Beetje jammer.
Nog iets. Ik heb sinds gister de nieuwste build van Windows 10 erop staan. Build: 10041. De game gebruikt nu ipv 3GB vram wat mijn 780Ti heeft nu 3.5GB vram. Misschien iets van DX12 ofzo, het is niet erg, maar de game lagt nu wel bijna in iedere match in het begin en ik zie dan dat mijn bus 100% gebruikt wordt en mijn GPU-core 2%. Achja daarna werkt het weer super heerlijk!
Nog iets. Ik heb sinds gister de nieuwste build van Windows 10 erop staan. Build: 10041. De game gebruikt nu ipv 3GB vram wat mijn 780Ti heeft nu 3.5GB vram. Misschien iets van DX12 ofzo, het is niet erg, maar de game lagt nu wel bijna in iedere match in het begin en ik zie dan dat mijn bus 100% gebruikt wordt en mijn GPU-core 2%. Achja daarna werkt het weer super heerlijk!
Valt me op dat er bij deze game op de PS4 echt amper mensen online zijn. Volgens mij is COD AW nogal snel doodgebloed
.
Na 1 potje spelen ben ik bewust dat AW eigenlijk toch wel een hele matige game is. Ik heb het schijfje maar snel weer uit de console gehaald. Ik heb de 10 uur gameplay nog niet weten te halen, terwijl ik bij games als Blops 2 er toch meer dan 200 uur in heb gestoken....
Na 1 potje spelen ben ik bewust dat AW eigenlijk toch wel een hele matige game is. Ik heb het schijfje maar snel weer uit de console gehaald. Ik heb de 10 uur gameplay nog niet weten te halen, terwijl ik bij games als Blops 2 er toch meer dan 200 uur in heb gestoken....
[ Voor 53% gewijzigd door xelfer op 20-03-2015 14:07 ]
Vind het knap dat je na 10 uur game al kunt zeggen dat het een matige game is:)
Anyway, ieder zn eigen mening.
Merk wel dat er online een groot verschil is tussen s-middags en 's-avonds.
Na 10 uur is het ook niet te beoordelen.donvalentino schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:55:
Vind het knap dat je na 10 uur game al kunt zeggen dat het een matige game is:)
Ik zelf was erg fan en nogsteeds van Unreal Tournament en ik vind die snelheid echt helemaal geweldig!!!
ja weet je wat het is, als je dat exo boosten enz niets vindt zul je het al snel een kut game vinden aangezien alles zo snel gaat.
Ik vond het in het begin ook niet echt je van het, BO2 vond ik echt veel vetter.
Maaaar... naar mate ik ben blijven spelen, de Exo boosts enz. onder de knie kreeg vind ik dit toch wel de vetste game tot nu toe.
Juist de snelle gameplay is heerlijk en ano nu
Ik vond het in het begin ook niet echt je van het, BO2 vond ik echt veel vetter.
Maaaar... naar mate ik ben blijven spelen, de Exo boosts enz. onder de knie kreeg vind ik dit toch wel de vetste game tot nu toe.
Juist de snelle gameplay is heerlijk en ano nu
Het gaat mij niet om de exo mechanics enzo, maar de basis gameplay principes van deze game zijn gewoon niet call of duty en werken voor mij een stuk minder dan voorgaande delen. De guns voelen als proppenschieters en de killstreaks/scorestreaks enzo zijn nogal matig uitgewerkt in mijn ogen.
Killstreaks kun je beter uitzetten en wat extra perks activeren denk ik.
Tempo ligt echt idioot hoog, soms iets te. Verder een redelijk goede mp shooter.
Tempo ligt echt idioot hoog, soms iets te. Verder een redelijk goede mp shooter.
Ja ook dat, wat mij ook irriteerd is dat je soms "vast" word gelopen door zombies. Als ze te dicht bij zijn kun je er niet meer uit exo-jumpen wat dan weer automatisch dood betekent..donvalentino schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:08:
[...]
Ja klopt, snap soms ook niet waarom ik in 1 stoot dood ben (zonder dat ik geraakt wordt door die blauwe of groene zombies) incl. exo health., echt raar.
UAV+threat detection+extra time+support = tofxelfer schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:16:
scorestreaks enzo zijn nogal matig uitgewerkt in mijn ogen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Afgelopen weekend nieuw recordje gezet, ronde 35
Ligt het aan mij of is elk potje anders wat er gebeurd als je in limbo gaat? Gister speelde ik een potje waarbij je je primary wapen behield als je in limbo was. Bij een ander potje verdwenen al je perks zodra je in limbo ging maar wel gerevived werd. Zijn dat bugs of word dat ergens ingesteld bij de host ofzo?
misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met Limbo, dat je bijna dood bent of?
Ja limbo als in "je bent down maar je kunt nog gerevived worden".
Ik snapte hem ook niet. Eventueel de naam in de FP zetten haha. Ik vind het wel een toepasselijke naam en we moeten die erin houden. LIMBO!Heaget schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:12:
Ja limbo als in "je bent down maar je kunt nog gerevived worden".
Hahaha oke ik dacht echt dat dat gewoon hele normale gamers-slang was.. Vroeger toen ik nog Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory speelde was dit het normaalste woord van de wereld..
Denk dat wij te oud worden..... Limbo had ik al in jaren niet meer gehoord. Goede oude tijd......Heaget schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:21:
Hahaha oke ik dacht echt dat dat gewoon hele normale gamers-slang was.. Vroeger toen ik nog Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory speelde was dit het normaalste woord van de wereld..
Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.
Nu ik eindelijk weet wat limbo is ...Heaget schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:34:
Ligt het aan mij of is elk potje anders wat er gebeurd als je in limbo gaat? Gister speelde ik een potje waarbij je je primary wapen behield als je in limbo was. Bij een ander potje verdwenen al je perks zodra je in limbo ging maar wel gerevived werd. Zijn dat bugs of word dat ergens ingesteld bij de host ofzo?
Je ziet een klein klokje bij de perks. Er is dus een theorie voor je perks mocht je dood gaan. Ik pak altijd als eerst exo health, daarna exo reload, daarna exo soldier, exo medic. Mocht je dan dood gaan, gaat eerst exo medic er aan, daarna exo soldier etc etc tot je bij exo health ben, maar dan kan je het wel schudden...
tip: loop na ronde 25 rondjes met je teamspeler en laat de deur in het midden (van de ronde naar het 1e wapenkistje dicht). Een maal buiten terug Mahem en knallen die zombies
Vanmiddag nog online? Heb ook inmiddels een headsetdonvalentino schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:30:
tip: loop na ronde 25 rondjes met je teamspeler en laat de deur in het midden (van de ronde naar het 1e wapenkistje dicht). Een maal buiten terug Mahem en knallen die zombies
Moet snel zombies maar proberen. Heb sinds het weekend weer Windows 8 erop staan gezien het spel niet met W10 werkte dus nu kan ik knallen. Graag zou ik met iemand anders willen knallen via mumble ofzo. Dit allemaal PC stuur me een DM en we kunnen knallen. Tevens kan ik je ook uitnodigen voor de clan dan. Ik speel op wonderlijke wijze platinum divisie zonder dat ik er iets mee doe. Ik had een groep van drie waarvan ik nog alleen actief ben. We zien wel. Ik vind in ieder geval de Havoc DLC maps geweldig en heerlijk wegspelen. Urban is lekker snel en klein vooral. Core vindt ik zelf heerlijk wegspelen dat is vanalles wat. Dan weer afstand en dan weer close-combat.
Nee ben aan het werk... Waarschijnlijk vrijdag pas weer online..wizzlewaxx schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:35:
[...]
Vanmiddag nog online? Heb ook inmiddels een headset
Het was inderdaad die cel3 nogiets, best apart dat het dan maar 1 wapen is..donvalentino schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:11:
[...]
Nu ik eindelijk weet wat limbo is ..., Volgens mij is de enige gun die je houdt tijdens limbo is de CEL-3 catelnogiets. De perks verdwijnen hoe langer je in Limbo ligt volgens mij
Ah oke dat had ik nog nooit gezien ik zal er eens op letten, en dat is idd een goeie strategy om perks te nemen dan!wizzlewaxx schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:56:
Je ziet een klein klokje bij de perks. Er is dus een theorie voor je perks mocht je dood gaan. Ik pak altijd als eerst exo health, daarna exo reload, daarna exo soldier, exo medic. Mocht je dan dood gaan, gaat eerst exo medic er aan, daarna exo soldier etc etc tot je bij exo health ben, maar dan kan je het wel schudden...
Ja ik pak altijd deze volgorde: health / fast hands / medic / exo slam / soldier.
Zo gaat voor mij de minst belangrijke perks eerst eraan
Gebruik je exo slam vaak? Ik pak m eigenlijk nooit. Toch de perk dat je op de grond slaat?donvalentino schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:33:
Ja ik pak altijd deze volgorde: health / fast hands / medic / exo slam / soldier.
Deel 2 is actief! [Multi] Call of Duty: Advanced Warfare - Deel 2
Dan kunnen we vanaf nu daar verder, en kan deze op slot
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic