[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:
  • 78.724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

DaanBB schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:03:
[...]

Erg kort door de bocht je argument. Zeker je vergelijking met een spel van 2 jaar oud en laten we eerlijk wezen die er bij release al niet best uitzag.

Feit dat je een 144 hz monitor hebt, helpt in jouw geval je FPS iets om hoog krikken. Je zal in elk geval een stuk vloeiender kunnen spelen dan iemand met een 60HZ monitor. dat is de logica achter hogere HZ schermen.
Uiteraard. 90fps is hoog genoeg voor een vloeiende ervaring, zeker als het daarop blijft en AW is op dat gebied redelijk goed geoptimaliseerd. Maar het liefst heb ik 144fps of hoger om ten volle gebruik te maken van mijn 144hz monitor. :) En bij AW is het dan vooral jammer als je ziet dat de SP het wel toelaat en BO2 op ongeveer dezelfde engine wel netjes framerate limiet opties in het menu heeft en dan zelfs op de engine sweetspot.

[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 20-01-2015 17:30 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25
Bijna en de DLC voor CoD AW voor de overige platformen is uit. Voor de Xbox gebruikers. Hoe bevallen de nieuwe mappen op dit moment?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Xbox wordt toch pas volgend weekend gelaunched en de rest over een maand?

Of mis ik iets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
donvalentino schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:23:
Xbox wordt toch pas volgend weekend gelaunched en de rest over een maand?

Of mis ik iets :P
Ow laat maar ik ben niet echt wakker. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

van het weekend maar is aan mn prestige werken, 2xp weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 10:49
Als ik vandaag de season pass koop kan ik dan meteen zombies spelen? Ik begrijp er geen r**t meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:44
38 euro bij de bart smit, al dan niet tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisLNFF schreef op zondag 25 januari 2015 @ 08:58:
38 euro bij de bart smit, al dan niet tijdelijk.
38 euro? Was er gisteren en stond toch echt 26 euro op, en BO 2 koste hetzelfde, is dat een graadmeter voor het succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:04:
[...]

38 euro? Was er gisteren en stond toch echt 26 euro op, en BO 2 koste hetzelfde, is dat een graadmeter voor het succes?
26 euro? Voor pc zeker? Ik bedoelde voor ps4, vergeten bij te zetten. Excuus.

Tja, waarschijnlijk koopt niemand het spel meer. Zelfs ghosts is nog duurder. Wel lastig voor de vele verkopers op marktplaats, die vragen meestal een euro of 35.

[ Voor 20% gewijzigd door ChrisLNFF op 25-01-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je tijdens een multiplayer sessie op de ps4 het scoreboard bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:08:
Hoe kan je tijdens een multiplayer sessie op de ps4 het scoreboard bekijken?
Touchknop tussen de share en options knoppen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:17

nFo

Ook met de multiplayer begonnen, na de single player.
Met dubbel xp shiet het wel lekker op.

Om welke tijd is dinsdag is die Havok DLC beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ik vermoed 00.00? helaas mag ik nog een maand wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Voor de Xbox gamers. Laat weten hoe de nieuwe DLC is. Maak de PC gamer(zoals ik) en de PS gamer jaloers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

idd, benieuwd hoe de zombies bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novartis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:16
Gisteren de Xbox One gehaald, omdat CoD Exo Zombies eindelijk uit is. Ik speelde altijd BO1 en BO2 zombies op de PS3, maar moest altijd een maandje wachten. Nu niet meer...

Zombies bevalt enorm. Het is anders, maar het bevalt wel.
In het begin is het vooral het uitproberen van de nieuwe wapens en "Perks" en de Exo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:18
Hallo ik had deze vraag ook in een ander topic gezet maar kreeg niet echt een antwoord waar ik iets mee kon.

Ik ben van plan een Season Pass van COD AW te kopen via een van de onderstaande websites.

http://www.gamesdeal.com/...p;utm_campaign=allkeyshop

http://www.gameladen.com/...p;utm_campaign=allkeyshop

De activatie dient te gebeuren via VPN, uit de beschikbare informatie kan ik uitmaken dat het hier een RU/ Global versie betreft welke via een RU IP dient te worden geactiveerd.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan dit problemen veroorzaken omdat ik gebruik maak van een EU Steam account en een EU versie van COD AW?

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 11:15
melek-taus schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:05:
Hallo ik had deze vraag ook in een ander topic gezet maar kreeg niet echt een antwoord waar ik iets mee kon.

Ik ben van plan een Season Pass van COD AW te kopen via een van de onderstaande websites.

http://www.gamesdeal.com/...p;utm_campaign=allkeyshop

http://www.gameladen.com/...p;utm_campaign=allkeyshop

De activatie dient te gebeuren via VPN, uit de beschikbare informatie kan ik uitmaken dat het hier een RU/ Global versie betreft welke via een RU IP dient te worden geactiveerd.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan dit problemen veroorzaken omdat ik gebruik maak van een EU Steam account en een EU versie van COD AW?
Ik heb hem ook via een dergelijke website gekocht. Weet niet of het problemen levert (het wordt als een steamgift geleverd) tot nu toe werkt het prima bij mij. let wel op het moment dat je de steamgift ontvangt moet je hem accepteren als je met een VPN verbindinkje in rusland zit zeg maar.

Echter door dat bericht van Ubisoft maak ik me wel een beetje zorgen of dat goed blijft gaan (eerste keer dat ik een dergelijke transactie zo heb gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
DaanBB schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:09:
[...]

Ik heb hem ook via een dergelijke website gekocht. Weet niet of het problemen levert (het wordt als een steamgift geleverd) tot nu toe werkt het prima bij mij. let wel op het moment dat je de steamgift ontvangt moet je hem accepteren als je met een VPN verbindinkje in rusland zit zeg maar.

Echter door dat bericht van Ubisoft maak ik me wel een beetje zorgen of dat goed blijft gaan (eerste keer dat ik een dergelijke transactie zo heb gedaan).
Ok zal mij benieuwen. Wat ik wel weet is dat de Season Pass niet regio gebonden is waardoor dit niet zou worden gecontrolleerd echter dit is wat de verkoper vertelde.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Laatst online: 02-09 11:15
melek-taus schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 16:15:
[...]

Ok zal mij benieuwen. Wat ik wel weet is dat de Season Pass niet regio gebonden is waardoor dit niet zou worden gecontrolleerd echter dit is wat de verkoper vertelde.
kan het niet onderbouwen, maar ik heb gehoord dat zolang je niets via de officiele steam store met behulp van VPN in ander land iets koopt; het wel los zal lopen. maar dat kan ik niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Blijft dus nog steeds afwachten, ik zal in ieder geval een dezer dagen mijn bestelling doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik vind de nieuwe maps maar gaar, te groot en weinig vernieuwend.

Op zich die met die winkels en lawine is wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik zou het nog niet weten, de filmpjes vind ik wel erg gaaf. Maar na uren dezelfde maps te hebben gespeeld wil ik wel iets nieuws dus ben ik benieuwd naar Havoc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Hehe exclusiviteit van de Xbox One. Ik snap de deal wel. Maar nu wil ik hem toch ook wel echt hebben voor de PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ShittyNL schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:24:
Hehe exclusiviteit van de Xbox One. Ik snap de deal wel. Maar nu wil ik hem toch ook wel echt hebben voor de PC!
Ach, het is het laatste jaar dat dit zo is. Volgend jaar geen vertraging meer. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Deze keer heb ik de SeasonPass direct aangeschaft. Bij Ghosts nooit aangeschaft. Ook vond ik Ghosts niet zo goed, maar bij Black Ops 2 had ik hem pas na een halfjaar aangeschaft. Nu maar direct. Het geeft echt een soort boost aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Het zal me benieuwen, dit weekend voor pc activeren. De filmpjes van havoc zagen er wel vet uit en die remake van pipeline lijkt me ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet online. Hij blijft laden en zegt 'fetching profile'.
Error code 8224.
Hebben anderen misschien ook last of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Ik probeer ook weer es in tijden AW te gaan spelen op de PC. Maar gisteren en vandaag niet kunnen connecten... iets mis met de servers?

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Hier werkt alles naar behoren, Season Pass ook geactiveerd nu afwachten tot Havoc beschikbaar is. Beetje jammer dat er nooit games zijn in de bonus mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Double__D schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:34:
Ik probeer ook weer es in tijden AW te gaan spelen op de PC. Maar gisteren en vandaag niet kunnen connecten... iets mis met de servers?
De vrouw was van huis en ik heb het weekend goed gebruikt om te gamen. Antwoord op je vraag: Nee hoor, geen enkel probleem gehad in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double__D
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 01:34
Hann1BaL schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:36:
[...]

De vrouw was van huis en ik heb het weekend goed gebruikt om te gamen. Antwoord op je vraag: Nee hoor, geen enkel probleem gehad in het weekend.
Een "verify integrity" in Steam lijkt het probleem te hebben verholpen.

Thanks for het antwoord. :)

“A day can really slip by when you're deliberately avoiding what you're supposed to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55
kreeg gisteren een zeer grote update binnen voor mp. kan iemand me vertellen wat ze precies hebben aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

westlym schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:43:
kreeg gisteren een zeer grote update binnen voor mp. kan iemand me vertellen wat ze precies hebben aangepast?
Deze topic in de gaten houden:

https://community.callofduty.com/thread/200912705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sjees, met de nerfs van een hoop wapens heb je nu echt niets meer tegen een groep campende lasernoobs. Geen idee hoe ze het voor elkaar krijgen, maar bij iedere patch verzieken ze het spel nog meer, een lasernoob is al irritant maar nog te doen, maar zet er 2 of 3 bij elkaar en je hebt de pot gegarandeerd verloren.
Geen idee of het op de consoles ook zo fucked up is, maar op de pc is de plezier echt verkeken zodra ik een groene straal voorbij zie komen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bij de release was ik nog wel enthousiast over COD AW, maar ik merk toch wel dat ik het spel al maanden links heb laten liggen. Geen leuke kill streaks en weinig variatie in wapens/classes zorgt er bij mij toch wel voor dat ik niet heel veel plezier aan COD AW heb beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik hoop dat de nieuwe maps van Havoc voor wat vernieuwing zorgen. Momenteel erg veel lasernoobs. Ben zelf juist blij dat de kill streaks niet OP zijn en dus ook niet interessant zijn. Gebruik zelf dus ook helemaal geen kill streaks maar heb 3 attachements op men wapen.Verder speelt het heerlijk en ik vind juist wel dat er veel variatie is tussen de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

zijn er over het algemeen meer of minder beschikbare servers aanwezig na DLC?
Kan me herinneren dan b.v. bij BO2 na de dlc's er minder actieve servers waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Spelen er hier ook mensen de CO-OP mode? En wie heeft er al zombies gespeeld op de XBOX? CO-OP/Zombies is voor mij wel de reden geweest om deze game te kopen omdat ik met COD: Ghosts de Alien Extinction ook helemaal kapot heb gespeeld! Vooral Couch Co-Op vind ik erg gezellig en is kwa communicatie/teamplay goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

xelfer schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:45:
Bij de release was ik nog wel enthousiast over COD AW, maar ik merk toch wel dat ik het spel al maanden links heb laten liggen. Geen leuke kill streaks en weinig variatie in wapens/classes zorgt er bij mij toch wel voor dat ik niet heel veel plezier aan COD AW heb beleefd.
Ik deel deze mening ook wel. Ik speel nog wel zo nu en dan eens en daarmee was de game zijn geld voor mij wel waard, maar het heeft niet het verslavende van MW,2 of 3, waarbij je echt dingen wilde vrijspelen en nog even met een gun in de weer was voor die laatste challenge. Nu speel je wat en voor je het weet kun je de prestige toch ook weer starten. na prestige heb ik niet het idee dat ik weer veel vrij moet spelen. Qua wapens is de keuze ook wat beperkt. Bij de MW serie had ik het gevoel dat bijna elk wapen wel goed te gebruiken is en met een kleine speelstijl verandering kon je er mee uit de voeten.

Nu heb ik echt het gevoel dat veel wapens voor niets in de game zitten. Proppenschieters.
Iedereen speelt met de BAL, de ASM1, KF5 en helaas de EM1. (Natuurlijk zijn er nog wel een paar wapens ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

zijn hier nog (actieve) PS spelers die de season pass halen?
Ben benieuwd of dit het waard is.
Heb nog genoeg plezier in de huidige maps etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Hann1BaL schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:21:
[...]

Nu heb ik echt het gevoel dat veel wapens voor niets in de game zitten. Proppenschieters.
Iedereen speelt met de BAL, de ASM1, KF5 en helaas de EM1. (Natuurlijk zijn er nog wel een paar wapens ok)
Ik ben laatst begonnen met een handgun class. Alleen de Atlas .45 in de uitvoering met standaard red dot. Speelt erg lekker moet ik zeggen. Blijf snel en meestal one shot kill in CQ. Van een afstandje twee schoten. Maargoed, ik speel vrijwel uitsluitend HC DM. Natuurlijk leg je het af als er iemand staat te sprayen maar ach, K/D boeit me geen ene zier. Zolang ik meestal bij de bovenste drie qua score staat vind ik het allang best.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4rl0rd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-08 19:15
Ik heb de PS4 al een tijdje staan als stofhapper. Maar vorige maand COD AW gekocht en speel nu weer meerdere malen in de week! Enige nadeel voor mij is dat ik altijd veel op de PC heb gespeeld en weinig mensen op de PS4 heb (laat staan online).

Zijn er mensen die het leuk vinden AW samen te spelen (op de PS4) voeg mij dan toe:
JEROENVANDIJK88

ps ik speel niet altijd met headset, maar af en toe kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ik zal je wel toevoegen, speel ook niet heel veel op headset maar wel redelijk vaak online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Weer een free weekend op de PC en het is nog steeds dezelfde grote puinhoop als in november vorig jaar. Er is werkelijk helemaal niets verbeterd. Blijkbaar doet SHG totaal niets meer aan de PC versie. En waarschijnlijk vragen ze zich dan ook nog af waarom het zo'n grote flop is op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Laatst online: 12-09 22:53
Ik probeer al een tijdje antwoord te vinden op het volgende: Kun je zorgen dat je met vrienden aan dezelfde kant speelt?

Het lijkt er op dat het niet mogelijk is? En dat neemt voor mij helaas veel spelplezier weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MadDonkey schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:31:
Ik probeer al een tijdje antwoord te vinden op het volgende: Kun je zorgen dat je met vrienden aan dezelfde kant speelt?

Het lijkt er op dat het niet mogelijk is? En dat neemt voor mij helaas veel spelplezier weg..
Elkaars party joinen, dat is geen probleem moet gewoon werken. Op PC dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Laatst online: 12-09 22:53
ShittyNL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:53:
[...]

Elkaars party joinen, dat is geen probleem moet gewoon werken. Op PC dan.
Helaas werkt dat op de XBOX ONE niet :(

Je komt dan wel in het zelfde spel. Maar 9 /10 keer tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MadDonkey schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:23:
[...]

Helaas werkt dat op de XBOX ONE niet :(

Je komt dan wel in het zelfde spel. Maar 9 /10 keer tegen elkaar.
In een party gaan zitten terwijl je nog in de lobby zit.
Op de PC moet je voordat je in een lobby zit elkaar joinen en een party vormen. Als iemand speelt kan je hem wel volgens maar dan is de kans ook groot dat je tegen elkaar speelt. Je moet echt in een party zitten.

titelscreenquote

Dan bij friends en zo elkaar uitnodigen. Op PC dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

klopt, dit is ook bij PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Op de PS4 gaat het ook erg goed :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

dit klopt inderdaad, mocht mijn bericht niet duidelijk zijn:).

Ga je de DLC / seasonpass halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
MadDonkey schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:31:

Haha, dit kan al vanaf het begin hoor.
Gewoon 1 iemand iedereen uit laten nodigen voordat je een game gaat zoeken.
Dus op Y drukken en invite friends. Dan als iedereen erin zit dan pas een game zoeken dan zit je gewoon altijd bij elkaar. Wel erop letten dat als je met zijn alleen naar een andere game wil of eruit dat de partyleader dat doet. Dan kan ie iedereen tegelijk meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
ShittyNL schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 20:05:
[...]

[afbeelding]

Dan bij friends en zo elkaar uitnodigen. Op PC dan.
Holy, hier heb ik nooit aangedacht een Tweakers logo als icoon. Dat moet ik vanavond ff doen looool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

DervishD schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 03:54:
Weer een free weekend op de PC en het is nog steeds dezelfde grote puinhoop als in november vorig jaar. Er is werkelijk helemaal niets verbeterd. Blijkbaar doet SHG totaal niets meer aan de PC versie. En waarschijnlijk vragen ze zich dan ook nog af waarom het zo'n grote flop is op de PC.
Wat bedoel je? Wat ging er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Hann1BaL schreef op maandag 23 februari 2015 @ 11:56:
[...]

Wat bedoel je? Wat ging er mis?
Een aantal maps die nog steeds als een gek stotteren, brakke lag comp, hit detection die alle kanten opgaat, frame rates die zonder reden inkakken, niet kunnen verbinden met de servers. Het is net zoals Ghosts één grote puinhoop. Na IW is SHG nu de 2e CoD ontwikkelaar van wie ik nooit meer een spel zal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

DervishD schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:16:
[...]

Een aantal maps die nog steeds als een gek stotteren, brakke lag comp, hit detection die alle kanten opgaat, frame rates die zonder reden inkakken, niet kunnen verbinden met de servers. Het is net zoals Ghosts één grote puinhoop. Na IW is SHG nu de 2e CoD ontwikkelaar van wie ik nooit meer een spel zal kopen.
Geen last van. Het is dus geen universeel probleem. Lag compensation heeft niets met platform te maken maar kan erg irritant zijn ja. Daar ben ik het wel mee eens.
Persoonlijk wil ik AW toch niet echt vergelijken met Ghost. Maar ieder zijn eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Ga maar eens het Steam forum op, dan kom je er achter hoeveel mensen er last van hebben. Waarom denk je dat bijna 25.000 mensen het niet meer spelen?

Oh ja, en ik vergeet de EM1. Bij de EM1 is de fire rate aan de fps gekoppeld. Als je 90 fps kunt halen dan is dat ding gewoon debiel OP. Dan zit je op iets van 5600 rounds per minute waardoor de TTK extreem laag is.

[ Voor 42% gewijzigd door DervishD op 23-02-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DervishD schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:26:
Ga maar eens het Steam forum op, dan kom je er achter hoeveel mensen er last van hebben. Waarom denk je dat bijna 25.000 mensen het niet meer spelen?

Oh ja, en ik vergeet de EM1. Bij de EM1 is de fire rate aan de fps gekoppeld. Als je 90 fps kunt halen dan is dat ding gewoon debiel OP. Dan zit je op iets van 5600 rounds per minute waardoor de TTK extreem laag is.
~5460rpm (60 x framerate (= max ~91)). Inderdaad een beetje vreemd om het te locken aan je framerate terwijl andere wapens niet zo zijn (lightning gun in quake3 heeft ook gewoon een vaste rate of fire volgens mij). Debiel OP zou ik het niet noemen, maar in combinatie met de goede hip fire (wat op consoles sowieso lastiger is) wel een competent wapen. De TTK is op 91fps ongeveer 0.176 tot 0.275 seconden. De ASM1 is 0.12 tot 0.3 seconden zolang je maar je eerste 8 schoten raakt. En de HBAR Insanity is dan nog beter op range en de Ameli met rapid fire zal ook wel een erg lage TTK hebben. En de EM1 verliest uiteraard ook veel accuratie op afstand als je niet ADS doet en het heeft ook geen headshot multiplier hoger dan 1.0.

Echte laser pro's gebruiken de rippable laser. Die doet iets van 10 tot 9 damage (EM1 is 6-4) (en dan kan de danger close perk er misschien nog overheen voor meer damage?) met dezelfde 60 x fps rate of fire + je kan knife movement speed hebben ermee, 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

nog 1 dagje wachten op de DLC :)

[ Voor 6% gewijzigd door donvalentino op 25-02-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er nog iemand op die DLC wacht.

Ik wacht op de volgende CoD , hopelijk WaW 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ja ben eigenlijk alleen benieuwd naar die Zombies...
Als ik mocht kiezen dan hoop ik op een nieuwe cod van Treyarch, bv Black ops III ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Ik wacht hier ook op Havoc ben namelijk ook in bezig van de Season Pass, vind het nog steeds een geweldig spel om te spelen. Schiet naar mening toch aardig weg en speelt gewoon erg lekker vooral op 1440p ;) met akimbo hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
donvalentino schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:20:
Ja ben eigenlijk alleen benieuwd naar die Zombies...
Als ik mocht kiezen dan hoop ik op een nieuwe cod van Treyarch, bv Black ops III ofzo
same here...ik wacht met smacht op BO3.
f*ck al die andere subpar non-Treyarch CoD's. ;)

als ouwe speler zit ik trouwens niet te wachten op wéér een grote hausse aan WOII- shooters: veel mensen zijn het mss alweer vergeten of hebben het niet meegemaakt maar er was een tijd dat ons dat onderwerp ook de neus uit kwam.

het leuke aan de BO serie vind ik de tijdsprongen: dat opent namelijk perspectieven om tijdperken en de bijbehorende wapens te mengen.
moet wel eerlijk bekennen dat AW mij de zin op hele futuristische, niets zeggende wapens heeft doen vergaan dus die mogen wmb houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Kan ook niet wachten. Alleen balen dat ik speciaal voor CoD AW Windows 8 op mijn PC moet zetten. Met Windows 10 loopt steam vast en indrect daardoor CoD AW ook.

En zoals meluk-taus aangeeft. Het spel speelt heerlijk weg op 1440p. Echt benieuwd hoe de nieuwe DLC is. Season Pass bezitten. Baalde er met Ghost van dus daardoor bij AW maar direct gekocht.

• Heaget
Nou vandaag moet Havoc dus uitkomen.. Nerd als ik ben de ps4 nog even aangeslingerd voor het werk, psn store geopend en havoc opgezocht, staat er doodleuk bij dat ik hem niet kan downloaden omdat ik in het bezit ben van een season pass.. hoe dan? Iemand enig idee hoe dat kan en beter nog hoe ik het kan fixen?

• donvalentino

donvalentino

ik denk dat hij nog niet klaar staat voor ons (NL).
Hopelijk is ie vanmiddag na werk wel te downloaden :)

• Heaget
poe hee.. nu moet ik dus wachten tot 1700.. dat word een soort time trial met de motor naar huis racen :P

• Bozzy
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-07 18:45
Heaget schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 05:46:
Nou vandaag moet Havoc dus uitkomen.. Nerd als ik ben de ps4 nog even aangeslingerd voor het werk, psn store geopend en havoc opgezocht, staat er doodleuk bij dat ik hem niet kan downloaden omdat ik in het bezit ben van een season pass.. hoe dan? Iemand enig idee hoe dat kan en beter nog hoe ik het kan fixen?
Ik dacht precies hetzelfde maar helaas! ;) Ach ja, dan de verloren tijd vanavond maar weer inhalen.

Verwijderd

Ik heb hezelfde probleem.. heb een season pass gekocht maandje geleden ofso en hoopte zo dat ik gelijk de nieuwe update kon downloaden.. maar neehoor moet dus wachten

Verwijderd

Haha yesss.. nou jonges ik krijg net de uodate bestand binne ook voor season pass houders

Verwijderd

Vergeet niet de Havoc DLC te downloaden voor CoD : Advanced Warfare :

Exo Zombies speelt heerlijk weg zoals gewoonlijk.

• donvalentino

donvalentino

@Dennis, zit er wel een beetje een verhaal in of?
Heb het idee dat het een beetje rondlopen is en uiteindelijk zolang mogelijk volhouden?

Kan me herinneren dat je in BO II een soort van verhaal had tussen de "werelden" via die Bus die rond reed.

[ Voor 28% gewijzigd door donvalentino op 26-02-2015 12:00 ]

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Mappack uit op de Ps4... staat er op al m'n accounts, inclusief diegene waar ik de 99 euro versie van de game op heb staan: ''No access to Havoc Mappack!''

Wtf..?

EDIT: al opgelost. Via een omweg mappack herdownloaden -> 6 gigabyte en straks weer proberen.

[ Voor 56% gewijzigd door Brutal1ty op 26-02-2015 13:25 ]

Verwijderd

donvalentino schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:53:
@Dennis, zit er wel een beetje een verhaal in of?
Zoals je in het filmpje ziet zit er een verhaal in ,
maar het blijft natuurlijk een soort survival game.

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:50:
[...]

Zoals je in het filmpje ziet zit er een verhaal in ,
maar het blijft natuurlijk een soort survival game.
Oke thx.

Hoe bevalt jou de zombie modus?

Verwijderd

Het is heerlijk knallen in de Exo Zombie modus , maar het wordt wel moeilijker op hogere levels.

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Hoe zit dat met Havoc voor de PC. Overal wordt gemeld dat ie al beschikbaar zou zijn, maar zie hem niet staan in de steamstore. Heb overigens geen season pass. Echt grote onzin. Beetje € 50 gaan lappen voor (misschien) 4 uitbreidingen. Laatste DLC zit vaak vlak voor de nieuwste release... (dit terzijde)

• Dakdoef
Laat maar... Antwoord al gevonden. Wordt niet eerder dan 3 maart...

http://www.advancedwarfar...ombies-delayed-3rd-march/

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:36
@Dakdoef:
Dank voor je bericht.
Het is niet dat ik niets beters te doen heb, toch vandaag paar keer de steamstore bezocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Dan wordt het een heel weekend TESO spelen inplaats van COD AW.

Ging helemaal blij naar huis gisteren om Havoc te downloaden voor de PC. Helaas was deze niet beschikbaar en vervolgens lees ik op het forum dat het uitgesteld is naar 3 maart. Erg jammer....

Scheelt dat de Season Pass mij maar 14,- heeft gekost. Van de andere kant het zijn maar een paar dagen dus zo groot probleem is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

man man wat is die Zombie modus verslavend zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
donvalentino schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:50:
man man wat is die Zombie modus verslavend zeg :D
Arrrgh PC gamer hier.
Vanavond maar ff PC fixen(lees windows 8 erop zetten. AW loopt met W10 vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

hoe zit dat trouwens met DLC installeren op andere PS4?
Is dit mogelijk wanneer je een andere ps4 ook al " primary" instelt?

Dit kon bij Ps3 wel volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:35
Een vraag over de Havoc DLC (PS4): Klopt het dat je deze nieuwe maps alleen kan spelen als je Havoc Playlists kiest (in het "Find Game" menu)?
Ik kan me herinneren van oudere Cod DLC dat de nieuwe maps gewoon gemixed werden met de bestaande maps.
Of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Dat vroeg ik me ook af inderdaad, vind dit wel jammer.
Misschien is dit pas op het eind nadat alle DLC's uit zijn gekomen?

Overigens heb ik die nieuwe mappen nauwelijks gespeeld, de zombies hebben op dit moment mijn voorkeur.

[ Voor 30% gewijzigd door donvalentino op 03-03-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sjees, wat een gepruts weer, is de DLC er eindelijk, doen ze het nog niet, lobbies maken geen contact en geeft tenslote een timeout.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Hmm, DLC is uit en gedownload.... Tsja. eerste tegenvaller is dat mappen er wel in zitten, maar dat ik dat nieuwe wapen op de één of andere manier niet kan gebruiken. Geeft aan dat ik hem nog moet downloaden. Naast de DLC is er ook een nieuwe update gedaan. Ik weet niet wat er nu met die servers aan de hand is, maar er klopt iets niet. Eerst zat ik amper in een lobby met mensen die al Master Prestige waren en nu bijna alleen maar. Daarnaast is het mij net in 5 potje opgevallen dat het ene team echt met enorm verschil wint van het andere team (zelfde lobby, dus ook zelfde spelers in verschillende samenstelling). Gaat echt helemaal nergens over.
Volgens Sledgehamer zou het volgende aanwezig moeten zijn:

Source: Sledgehammer Games
DLC 1 Havoc New Content:
  • New Maps Added for Multiplayer and Exo Survival: Drift, Urban, Core, and Sideshow.
  • New Mode Added: Exo Zombies.
  • New Weapon Added: AE4, and 10 of the AE4 variants have been added to the loot pool.
  • Added DLC playlists; HAVOC TDM and HAVOC Mosh Pit.
  • Added the Havoc DLC maps to the map rotation in the Hardcore Mosh Pit playlist.
In-Game Updates:
  • Full Royalty Character Loot Set unlocked.
  • Connectivity Optimizations.
  • Connectivity and matchmaking improvements when in a party.
  • Added 15 Master Prestige ranks and Grand Master Prestige.
  • Added 15 more Daily Supply Drop Challenges.
  • Fixed a rare issue where players were not able to spawn into the game.
  • Fixed the sound of the SAC3 with the Suppressor Attachment to not play in stereo to all players on the map.
  • Fixed a rare issue where players would spawn without a gun.
Die AE4 heb ik dus niet. Ook de ingame update Full royalty character loot set zie ik niet naar voren komen. Al met al tot nu toe weggegooid geld......

[ Voor 47% gewijzigd door Dakdoef op 03-03-2015 23:39 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:27:
Sjees, wat een gepruts weer, is de DLC er eindelijk, doen ze het nog niet, lobbies maken geen contact en geeft tenslote een timeout.
Hier heb ik ook last van op de PC. Dat wordt nog even een weekje wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 29-08 16:01
Dakdoef schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:29:
Hmm, DLC is uit en gedownload.... Tsja. eerste tegenvaller is dat mappen er wel in zitten, maar dat ik dat nieuwe wapen op de één of andere manier niet kan gebruiken. Geeft aan dat ik hem nog moet downloaden. Naast de DLC is er ook een nieuwe update gedaan. Ik weet niet wat er nu met die servers aan de hand is, maar er klopt iets niet. Eerst zat ik amper in een lobby met mensen die al Master Prestige waren en nu bijna alleen maar. Daarnaast is het mij net in 5 potje opgevallen dat het ene team echt met enorm verschil wint van het andere team (zelfde lobby, dus ook zelfde spelers in verschillende samenstelling). Gaat echt helemaal nergens over.
Volgens Sledgehamer zou het volgende aanwezig moeten zijn:

Source: Sledgehammer Games
DLC 1 Havoc New Content:
  • New Maps Added for Multiplayer and Exo Survival: Drift, Urban, Core, and Sideshow.
  • New Mode Added: Exo Zombies.
  • New Weapon Added: AE4, and 10 of the AE4 variants have been added to the loot pool.
  • Added DLC playlists; HAVOC TDM and HAVOC Mosh Pit.
  • Added the Havoc DLC maps to the map rotation in the Hardcore Mosh Pit playlist.
In-Game Updates:
  • Full Royalty Character Loot Set unlocked.
  • Connectivity Optimizations.
  • Connectivity and matchmaking improvements when in a party.
  • Added 15 Master Prestige ranks and Grand Master Prestige.
  • Added 15 more Daily Supply Drop Challenges.
  • Fixed a rare issue where players were not able to spawn into the game.
  • Fixed the sound of the SAC3 with the Suppressor Attachment to not play in stereo to all players on the map.
  • Fixed a rare issue where players would spawn without a gun.
Die AE4 heb ik dus niet. Ook de ingame update Full royalty character loot set zie ik niet naar voren komen. Al met al tot nu toe weggegooid geld......
Ik snap niet waar iedereen het over heeft eigenlijk... Nergens problemen mee gehad :/

Edit excuses. Pc versie had ik overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Dakdoef schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:29:
Hmm, DLC is uit en gedownload....

De AE4 mis je niet, die heb ik al een tijdje, als PC gamer, en dat is echt de grootste proppenschieter in het spel. Maar hoort er te zijn, dus dat is niet goed.

Ik hoop misschien vandaag nog even tijd te hebben om te spelen, maar de berichten hier zijn niet hoopgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Hann1BaL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:12:
[...]

De AE4 mis je niet, die heb ik al een tijdje, als PC gamer, en dat is echt de grootste proppenschieter in het spel. Maar hoort er te zijn, dus dat is niet goed.

Ik hoop misschien vandaag nog even tijd te hebben om te spelen, maar de berichten hier zijn niet hoopgevend.
Ik wil ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Hebben jullie nu pas de DLC? :P Ik heb hem al een hele tijd op de XBox One ;-)

Maar ik vind de maps maar niks. Vooral die Core en Urban zijn niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

achja, 1 van de weinige voordelen van de Xbox:)

Het was het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Ja, dan kun je eerder klagen dan de rest.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Na een hele avond te hebben gespeeld moet ik wel zeggen dat de mappen aardig vet en goed uitgewerkt zijn. Heb hier geen aanmerkingen op. (pc versie).
Enige probleem was dat de eerste paar uur na het uitkomen van Havoc alleen 1 map goed werkte, de game crashte constant bij elke andere map tot ineens een patch melding kwam.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:34
Ook hier wel de mappen maar geen toegang tot de AE4 en constant crashes en hangers op de pc..

Ik ben zelf programmeur en als ik dit soort prutswerk aflever sta ik echt binnen 6 maanden buiten.

Wat een ^%$##@!) prutsers zeg kansloos dit ;w ;w ;w ;w 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 :( :( :( :(

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
Hann1BaL schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:12:
[...]

En hoe heb ik die dan. Als ik Create Class doe en ik zoek dat ding op, krijg ik de melding dat ik hem nog moet downloaden. Dit terwijl ik Havoc al gedownload heb. Krijg alleen de maps, verder niets, nada..... beetje jammer

Aanvulling:
Als ik op Twitter kijk en steam community, zijn er heel veel mensen die hier last van hebben. Broddelwerk zeg maar gewoon. Eerst paar dagen uitstellen en dan nog niet goed hebben, beetje jammer. Laatste keer dat ik een DLC gekocht heb....

[ Voor 17% gewijzigd door Dakdoef op 04-03-2015 19:31 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
Werkt hier nu probleemloos. De mappen zijn echt gruwelijk.

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic