merlin1201 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:36:
Weet niet in welk land mickeyhouse speelt disney land? (geintje) of speel je uitsluitend online want een beetje doorgewinterde speler merkt direct dat er behoorlijk veel LAG in deze game zit.
Het speelt zo wisselend dat in een potje je bij iedere eerste kogel al neervalt, en dat geld voor het algemeen voor iedereen aan jou zijde.
Maar daartegen heb ik ook regelmatig een potje dat de tegenparty bijna alle kogels naast schiet en ikzelf totaal geen moeite hebt met het neerknallen van spelers en ze ook bij mij met de eerste kogel neergaan.
Dan weet je gewoon dat je voordeel hebt met je verbinding, maja dat wisselt per potje omdat simpelweg de host steeds verplaatst dus de ene x 15 ms terwijl je daarna op 50 ms zit..
Dit word mijns inzien ten volle veroorzaakt door onze vrienden de wifi spelers, en tja dat is jammer genoeg ruim 60% van alle spelers.
Als ze nu echt de LAG willen aanpakken moeten ze wifi en wired spelers gaan splitsen of er voor zorgen dat je als wifi spelers nooit kan hosten, maar nog beter dedicated servers inzetten zoals beloofd.
Oja en al die sniper sukkels... bedankt voor het verpesten van weer een COD.... uiteindelijk is dit een dikke fail in het spel van gasten die een snipper als shotgun gebruiken al quickscopend en zeg niet dat het niet kan want ik heb veel materiaal gezien en zelf meegemaakt dat er ruim naast wordt geschoten en de kil telt.
naja moes dat ff kwijt..
Maar toch het speelt wel lekker zolang je af en toe maar weer eens een lekker potje speelt.
Haha nee hoor, gewoon in het kikkerlandje

Merk er zelden iets van, speel idd alleen maar multiplayer, single player nog niet gespeeld.
Speel ook alleen maar Hardcore.
Vindt het voor het eerst sinds lange tijd weer een leuke COD.
Speel veel met vrienden online, dat maakt 't voor mij ook leuker dan bij andere COD's, dus dat speelt ook mee.
Grootste nadeel vindt ik de kill-streaks als de Warbird en de Paladin.
In mijn optiek zijn die dingen echt te krachtig.
Soms lukt het gewoon niet om fatsoenlijk te respawnen, want zodra je begint wordt je gelijk weer afgeknald.
Quick scopers heb ik geen last van, speel veel met fast pack dus rennen als een achterlijke dan pakken ze je niet.
Conclusie: ik vermaak me prima met deze COD!
Snelle potjes, EXO is heerlijk, wapens zijn leuk.
Nogmaals, dit is mijn mening he