[Multi] Call of Duty: Advanced Warfare Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste
Acties:
  • 78.741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:10
Ben ik de enige met dit probleem: The call of Duty: "service is not availaible at this time" try later again.

Elke keer is dit hetzelfde, na 5 keer re-connecten gaat de boel einddelijk fetchen en kan ik op de server. Dit probleem heb ik sinds de release date.

Iemand een idee om dit te fixen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
RoaDHouse schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 02:44:
Ben ik de enige met dit probleem: The call of Duty: "service is not availaible at this time" try later again.

Elke keer is dit hetzelfde, na 5 keer re-connecten gaat de boel einddelijk fetchen en kan ik op de server. Dit probleem heb ik sinds de release date.

Ik heb dit ook en na 3 x ben ik er klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
exi22 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:03:
[...]

Ik heb dit ook en na 3 x ben ik er klaar mee...
Heb hier nooit last van gehad, maar na 3 x spelen was ik wel klaar met COD :p. Hopelijk komt er een Black Ops 3 die net zo goed wordt als Black Ops 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
xelfer schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:56:
[...]

Heb hier nooit last van gehad, maar na 3 x spelen was ik wel klaar met COD :p. Hopelijk komt er een Black Ops 3 die net zo goed wordt als Black Ops 2.
Helemaal mee eens. Heb AW toch een kans gegeven maar al direct afgehaakt. Speel zelf nu alleen maar bo2 en hoop op 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
dito.
ben zelfs wat dlc's aant overwegen voor BO2 om het komende jaar wat interessanter te maken.

trouwens: hebben jullie ook last van pijn in je linkerhand?
sinds ik AW speel heb ik last van tintelende vingers: mn de duim en de wijsvinger.

oh, en mij viel nog een hersenscheet te binnen: ik heb de laatste tijd ook ontdekt dat HC KC een veel fijnere spelvorm is dan HC TDM doordat er weinig gecampt wordt.
ik word nu tenminste niet meer de hele tijd kapot geschoten door een flip die in een schaduw ad zijkant vd map ligt te campen waardoor je makkelijker streaks haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:30
na de laatste patch nog meer lag... geen potje meer positief kunnen staan.
ik snap da niet ze patchen de boel kapot.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

merlin1201 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:09:
na de laatste patch nog meer lag... geen potje meer positief kunnen staan.
ik snap da niet ze patchen de boel kapot.
Ik heb dat alleen de eerste lobby, dus joinen, leaven en weer zoeken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
is toch te gek dat het dan zo moet.... hele lobby's lopen massaal leeg echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
merlin1201 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:38:
is toch te gek dat het dan zo moet.... hele lobby's lopen massaal leeg echt
Het is eigenlijk ook een 'totaal' boring spel, ik was er na een week eigenlijk al helemaal op uitgekeken. Over een paar maanden is het helemaal dood op de servers denk ik.

Als het spel nu eens lekker zou draaien was het misschien een ander verhaal, sommige levels zijn ook te donker zonder enig contrast. Snap ook niet dat er maar 8 spelers op DM kunnen, met BO zaten we met 16 spelers op een map en dat is lekker spelen.

Ik heb bij deze versie echt het gevoel van een kinder-spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
ik vond het juist geweldig spelen... en nog hoor vermaak me er mee maar als mijn normale kd van 1/1 tja oldie he. nu ineens zwaar keldert alle games haal ik nog maar gemiddeld 0,40 voor de patch 1.10 zo'n bietje
tja of het is de weekeind lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
merlin1201 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 17:51:
ik vond het juist geweldig spelen... en nog hoor vermaak me er mee maar als mijn normale kd van 1/1 tja oldie he. nu ineens zwaar keldert alle games haal ik nog maar gemiddeld 0,40 voor de patch 1.10 zo'n bietje
tja of het is de weekeind lag
Tja, sommige mensen zijn snel tevreden, ik vind een game pas goed spelen als er geen lag of haperingen zijn, en dat is bij AW totaal niet aan de orde.

Wat voor high-end pc je ook hebt, het draait haperig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Op de PS4 speelt de game qua performance in ieder geval perfect. Wel is er lag compensation aanwezig, maar dat is meer een design keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 02:44:

All the time... Wat er namelijk in de achtergrond gebeurt:

CoD AW gebruikt HTTPS voor authenticatie en TCP/UDP poort 3074 voor datacommunicatie.
Na wat Wireshark en Microsoft Network monitor gebruikt te hebben zie ik bij mislukte pogingen, connecties naar authenticatie server met als IP adres 185.34.107.24. Als je via je browser probeert te connecteren via https://185.34.107.24/ zie je ook "Http/1.1 Service Unavailable".

Bij een correcte inlogsessie richting een andere auth-server (als 136.179.4.80 tevoorschijn komt ben je binnen).

Basically poogt de game eerst te authenticeren bij een auth-server die niet normaal functioneert naar mijn bevindingen. Heb tevens een ticket gelogd bij Activision hiervoor.

De 3 DNS calls die het spel maakt:

aw-pc-auth3.prod.demonware.net: 185.34.107.24
aw-pc-cs.prod.demonware.net: 136.179.4.80
aw-pc-lobby.prod.demonware.net: 185.34.107.30

Overige:

prod.umbrella.demonware.net: 185.34.104.212
stun.us.demonware.net: 209.170.124.117
stun.eu.demonware.net: 195.34.104.124

[ Voor 17% gewijzigd door evangael op 21-12-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
evangael schreef op zondag 21 december 2014 @ 01:49:
[...]

All the time... Wat er namelijk in de achtergrond gebeurt:

CoD AW gebruikt HTTPS voor authenticatie en TCP/UDP poort 3074 voor datacommunicatie.
Na wat Wireshark en Microsoft Network monitor gebruikt te hebben zie ik bij mislukte pogingen, connecties naar authenticatie server met als IP adres 185.34.107.24. Als je via je browser probeert te connecteren via https://185.34.107.24/ zie je ook "Http/1.1 Service Unavailable".

Bij een correcte inlogsessie richting een andere auth-server (heb het ip niet bij de hand) dan zie je via https een andere melding (dat de username en/of password niet correct is, wat een normale reactie is).

Basically poogt de game eerst te authenticeren bij een auth-server die niet normaal functioneert naar mijn bevindingen. Heb tevens een ticket gelogd bij Activision hiervoor.
Bedankt voor de uitleg, ik had al veel dingen geprobeerd om het probleem op te lossen maar geen succes.

1. cfg van read-only af.
2. firewall uitgezet.
3. andere router.
4. image terug-gezet.
5. default cfg gebruikt.

Ik weet nu in elk geval dat het probleem niet aan mijn kant van de lijn zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:25

Gundogan

Rip and tear, until it is done

RoaDHouse schreef op zondag 21 december 2014 @ 02:59:
[...]

Bedankt voor de uitleg, ik had al veel dingen geprobeerd om het probleem op te lossen maar geen succes.

1. cfg van read-only af.
2. firewall uitgezet.
3. andere router.
4. image terug-gezet.
5. default cfg gebruikt.

Ik weet nu in elk geval dat het probleem niet aan mijn kant van de lijn zit :).
Eventueel nog poorten open of dichtgooien en/of UPnP aan- of uitzetten. Ik heb er geen last van, maar zag het op streams wel vaker voorbij komen. Lijkt wel het oude twitch.tv met wel en niet werkende (master) servers. :S

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Gundogan schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:47:
[...]

Eventueel nog poorten open of dichtgooien en/of UPnP aan- of uitzetten. Ik heb er geen last van, maar zag het op streams wel vaker voorbij komen. Lijkt wel het oude twitch.tv met wel en niet werkende (master) servers. :S
Aangezien het wel bij jou werkt, kan jij eens de output geven van een cmd-venster:

nslookup aw-pc-auth3.prod.demonware.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

evangael schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:28:
[...]

Aangezien het wel bij jou werkt, kan jij eens de output geven van een cmd-venster:

nslookup aw-pc-auth3.prod.demonware.net
Non-authoritative answer:
Name: aw-pc-auth3.prod.demonware.net
Address: 185.34.107.24
Misschien gewoon mazzel gehad tot nu toe.

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 21-12-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:05:
[...]

Tja, sommige mensen zijn snel tevreden, ik vind een game pas goed spelen als er geen lag of haperingen zijn, en dat is bij AW totaal niet aan de orde.

Wat voor high-end pc je ook hebt, het draait haperig.
Op de console heb ik wat dat betreft geen problemen, maar het spel zelf speelt wel als een natte drol. Qua core gameplay mechanics is er wel echt veel gewoon niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Beste,

Sinds de laatste update (vorige week) merk ik ineens op dat me NAT Type is verandert van OPEN naar Strict.
Ik heb niets aangepast op mijn router o.i.d.

Hebben meer mensen met PS4 waar dit ineens verandert is?

Het lijkt me dat dit niet de bedoeling is..

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Niet online
Heeft iemand zijn NAT type op open doormiddel van correcte portforwards op pc? Zoja dewelke poorten heb je geforward?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik voor het eerst COD AW gespeeld op de PS4. De eerste potjes gingen prima maar daarna was de LAG echt te erg. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:57:
Vandaag heb ik voor het eerst COD AW gespeeld op de PS4. De eerste potjes gingen prima maar daarna was de LAG echt te erg. Is dit normaal?
Maak zelden lag mee op de PS4.
Speelt over het algemeen heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Weet niet in welk land mickeyhouse speelt disney land? (geintje) of speel je uitsluitend online want een beetje doorgewinterde speler merkt direct dat er behoorlijk veel LAG in deze game zit.

Het speelt zo wisselend dat in een potje je bij iedere eerste kogel al neervalt, en dat geld voor het algemeen voor iedereen aan jou zijde.
Maar daartegen heb ik ook regelmatig een potje dat de tegenparty bijna alle kogels naast schiet en ikzelf totaal geen moeite hebt met het neerknallen van spelers en ze ook bij mij met de eerste kogel neergaan.
Dan weet je gewoon dat je voordeel hebt met je verbinding, maja dat wisselt per potje omdat simpelweg de host steeds verplaatst dus de ene x 15 ms terwijl je daarna op 50 ms zit..
Dit word mijns inzien ten volle veroorzaakt door onze vrienden de wifi spelers, en tja dat is jammer genoeg ruim 60% van alle spelers.
Als ze nu echt de LAG willen aanpakken moeten ze wifi en wired spelers gaan splitsen of er voor zorgen dat je als wifi spelers nooit kan hosten, maar nog beter dedicated servers inzetten zoals beloofd.

Oja en al die sniper sukkels... bedankt voor het verpesten van weer een COD.... uiteindelijk is dit een dikke fail in het spel van gasten die een snipper als shotgun gebruiken al quickscopend en zeg niet dat het niet kan want ik heb veel materiaal gezien en zelf meegemaakt dat er ruim naast wordt geschoten en de kil telt.
naja moes dat ff kwijt..

Maar toch het speelt wel lekker zolang je af en toe maar weer eens een lekker potje speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordeel is wel dat die snipers maar in 1 vd 12 potjes raak kunnen schieten. Volgens jouw uitstekend onderbouwde comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
nou was dat maar waar, ik kom hele horden snippers tegen in FA en TDM en die schieten echt heel vaak raak en domineren de eerste 3 plaatsen.
Schijnbaar is de hitbox voor snipper rifles dermate groot dat je minder LAG ervaar want als je ernaast schiet is het toch al een kil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Na een aantal weken met AW is het toch voor mij 1 van de slechtste CoD'S van allemaal.

De ellendige connectie problemen, de niet te pruimen lag' houterige en boring gameplay is voor mij in elk geval geen fun meer. Het enige positieve is dat de SSD weer wat meer ruimte over heeft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gisteren begonnen op de PS4, gelijk met de MP aan de slag gegaan, was erg leuk. Verassend goed met de sniper :)

Maps zien er leuk uit, en spel is grafisch erg mooi :) Top game.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik ben nog niet veel snipers tegengekomen die zo spelen op de dag 1. De LAG viel gister avond gelukkig mee de meeste tijd. Het is best een vermakelijke game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
Het is ook een hele coole shooter om met wat maten te spelen!

Wel is het SBMM een probleempje, maar om dat enigszins te omzeilen zorgen wij er altijd voor dat degene met de lagere kd's / minste speeltijd de party host is. Op dat moment heb je gevarierde lobby's en is het puur genieten.

Als de hogere prestiges host zijn, dan is het constant hardcore cod en flink pittig!

Al is de behoefte aan nieuwe maps wel aan het groeien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:05:
lol, ik ben nog niet veel snipers tegengekomen die zo spelen op de dag 1. De LAG viel gister avond gelukkig mee de meeste tijd. Het is best een vermakelijke game
Ik koos de standaard sniper, en was wel grappig met dat "heat" verzier :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb het spel een tijd niet aangeraakt maar kwam er vandaag achter dat de map Defender (en nog een paar) nog steeds niet wil laden... Dat probleem heb ik (en velen met mij) al sinds dag 1. Is er echt nog steeds geen fix???? Gruwelijk irritant, meer dan 2 potjes achter elkaar spelen is er niet bij, dan komt er weer een map die ik niet kan laden en moet ik Alt+F4 quitten en dan heb ik geen zin meer om weer op te starten, want dat gaat daarna ook 9/10 keer mis omdat hij de cod server niet kan vinden... Zucht.

Mijn iRacing profiel

• xelfer
  • Niet online
merlin1201 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:36:
Weet niet in welk land mickeyhouse speelt disney land? (geintje) of speel je uitsluitend online want een beetje doorgewinterde speler merkt direct dat er behoorlijk veel LAG in deze game zit.
Lag compensation is een groot probleem in deze game en het is in deze COD erger dan in de voorgaande delen.

• Gundogan

Gundogan

NickThissen schreef op donderdag 25 december 2014 @ 00:58:
Ik heb het spel een tijd niet aangeraakt maar kwam er vandaag achter dat de map Defender (en nog een paar) nog steeds niet wil laden... Dat probleem heb ik (en velen met mij) al sinds dag 1. Is er echt nog steeds geen fix???? Gruwelijk irritant, meer dan 2 potjes achter elkaar spelen is er niet bij, dan komt er weer een map die ik niet kan laden en moet ik Alt+F4 quitten en dan heb ik geen zin meer om weer op te starten, want dat gaat daarna ook 9/10 keer mis omdat hij de cod server niet kan vinden... Zucht.
Shader preloading of zoiets uitzetten. Maar dan alsnog Defender vermijden omdat je dan weer de eerste paar seconden framedrops krijgt op die map en het ook niet zo'n bijzonder goede map is.
xelfer schreef op donderdag 25 december 2014 @ 11:10:
[...]

Lag compensation is een groot probleem in deze game en het is in deze COD erger dan in de voorgaande delen.
Juist niet eigenlijk. Host advantage is weer koning, dus daar hebben ze niet lopen te klooien zoals met MW3. Ook op dedicated servers speelt het wel goed. Off host is merkbaar slechter ja, maar dat is met alle player hosting games zo.

Het dashen maakt de mindere kanten van online gamen wel wat opvallender omdat dat toch zeer abrupte en snelle bewegingen zijn en dus het niet altijd even lekker gaat in de netcode.

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
merlin1201 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:36:

Het speelt zo wisselend dat in een potje je bij iedere eerste kogel al neervalt, en dat geld voor het algemeen voor iedereen aan jou zijde.
Maar daartegen heb ik ook regelmatig een potje dat de tegenparty bijna alle kogels naast schiet en ikzelf totaal geen moeite hebt met het neerknallen van spelers en ze ook bij mij met de eerste kogel neergaan.
Dan weet je gewoon dat je voordeel hebt met je verbinding, maja dat wisselt per potje omdat simpelweg de host steeds verplaatst dus de ene x 15 ms terwijl je daarna op 50 ms zit..
Dit word mijns inzien ten volle veroorzaakt door onze vrienden de wifi spelers, en tja dat is jammer genoeg ruim 60% van alle spelers.
Als ze nu echt de LAG willen aanpakken moeten ze wifi en wired spelers gaan splitsen of er voor zorgen dat je als wifi spelers nooit kan hosten, maar nog beter dedicated servers inzetten zoals beloofd.

Oja en al die sniper sukkels... bedankt voor het verpesten van weer een COD.... uiteindelijk is dit een dikke fail in het spel van gasten die een snipper als shotgun gebruiken al quickscopend en zeg niet dat het niet kan want ik heb veel materiaal gezien en zelf meegemaakt dat er ruim naast wordt geschoten en de kil telt.
naja moes dat ff kwijt..

Maar toch het speelt wel lekker zolang je af en toe maar weer eens een lekker potje speelt.
Haha nee hoor, gewoon in het kikkerlandje :)
Merk er zelden iets van, speel idd alleen maar multiplayer, single player nog niet gespeeld.
Speel ook alleen maar Hardcore.
Vindt het voor het eerst sinds lange tijd weer een leuke COD.
Speel veel met vrienden online, dat maakt 't voor mij ook leuker dan bij andere COD's, dus dat speelt ook mee.

Grootste nadeel vindt ik de kill-streaks als de Warbird en de Paladin.
In mijn optiek zijn die dingen echt te krachtig.
Soms lukt het gewoon niet om fatsoenlijk te respawnen, want zodra je begint wordt je gelijk weer afgeknald.

Quick scopers heb ik geen last van, speel veel met fast pack dus rennen als een achterlijke dan pakken ze je niet.

Conclusie: ik vermaak me prima met deze COD!
Snelle potjes, EXO is heerlijk, wapens zijn leuk.
Nogmaals, dit is mijn mening he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Heb inmiddels diverse forums gelezen en daar word wel vastgesteld dat deze COD de meeste LAG heeft van alle COD's tot nu toe ( overigens heb ik het over de PS4 ) maar volgens mij was Black Ops 1 ook verschrikkelijk in het begin en werd later wel beter, en als ik me niet vergist zijn zij ook begonnen met die LAGcompensation waarbij die gene met een goede en snelle internetverbinding in het nadeel kwamen.

Ik denk zelf dat het met name vooral komt door de nog snellere gameplay als voorheen en je daardoor iedere vertraging merkt, en het klopt idd dat Hardcore minder last van LAG heeft maar dat dit veelal is omdat je nagenoeg altijd bij de eerste bullet al neergaat tja en dan kun je geen LAG opmerken.
Ook vermoed ik dat het PSN netwerk een grote boosdoener is waardoor gamemakers van alles moeten bedenken om dat te compenseren.
Beetje jammer dat we dan voor het PSN moeten betalen die ook nog eens regelmatig wordt gehackt.
Maar goed ook ik vermaak me er nog steeds mee, hopelijk dedicated servers soon maja denk dat dat het niet gaat worden.

O ja een dingetje " bedankt hackers, fijn dat jullie ons lastigvallen, bedoel wij gamers zijn dan ook verantwoordelijk voor alle ellende in de wereld en wij moeten dan ook echt offline gehaald worden.
Maar kom op stelletje sukkels ga een US overheids netwerkje platgooien dan zet je pas een statement, maar toch geen gaming netwerk.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is op de PC versie het probleem met mouse acceleration en 1000hz polling rates al gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:07:
Is op de PC versie het probleem met mouse acceleration en 1000hz polling rates al gefixed?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd ik mijn geld in m'n zak. Heb het even op de XBONE gespeeld en het is zoals gewoonlijk onspeelbaar met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik vermaak me prima met deze COD, hoewel het wellicht weinig met andere COD's te maken heeft. Leuke shooter. De nadelen zijn imho de wat lelijke graphics en de kleine hoeveelheid maps. Maar ik heb genoeg lol in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
lelijke graphics? nou dat vind ik wel meevallen sterker vind ze eigelijk best mooi.
Hoop dat alle snippers nu lekker naar "one shot" gaan... en daar blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:28
Het spel met kerst gekregen als cadeau. Wel lief van de familie =)
Zou het spel zelf niet aanschaffen na alle reacties maar ga het nu toch een kans geven op de PS4. In elk geval de SP uitspelen en hopelijk mij toch nog wat vermaken online!
Ben geen fanatieke COD speler dus hopelijk kan ik toch aardig mee draaien en hoef ik mij niet teveel te ergeren aan alle genoemde punten eerder in dit topic. Gelukkig lees ik ook wat positieve reacties van mensen en met name mensen die het spel op de console spelen zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09 11:15
Ik moest ff wennen na Ghost op de PC. Maar na 3 prestiges ben ik er achter gekomen dat ik dit best een leuke COD vind! Ten opzichte van GHOST weinig cheaters hopelijk blijft dat zo. Jammere alleen is dat sniping bijzonder lastig is. Quickscoping behoort het echt tot het verleden helaas.... One shot mode is op zich leuk bedacht maar ik mis de COD4/MW3 sniping power.

Vorige CODs hadden nog iets van een throwing knife oid, deze totaal niet. dat mis ik echt... (iemand die MW3 AON heeft gespeeld weet ik wat bedoel).

Grafisch gezien is dit weeer een drama... heb een GTX780TI maar toch doet cod lasitg...op zich niet erg aangezien de snelheid/speelbaarheid de voorkeur geniet vindt ik het toch vreemd... Farcry4 is bijvoorbeeld qua grahpcis niet te vergelijken...

Challenges: geweldig. eindelijk een cod die sinds cod4 (COD4 GOLDEN AK) een beloning uitdeelt voor alle camo masters per weapon class.

STEAM ID: RUMPELSTILTSKIN (mrsosaa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
DaanBB schreef op zondag 28 december 2014 @ 00:48:

Vorige CODs hadden nog iets van een throwing knife oid, deze totaal niet. dat mis ik echt... (iemand die MW3 AON heeft gespeeld weet ik wat bedoel).
3 prestiges en dan nog steeds de spike drone niet ontdekt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 10:43
Meer mensen hier last van een foutmelding als je de campagne verder wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
stinky1701 schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:18:
[...]

3 prestiges en dan nog steeds de spike drone niet ontdekt? ;)
LOL. jawel, maar mis toch een beetje het mes gooien gevoel.... die spikedrone is niet echt handzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 09:04:
Ik vermaak me prima met deze COD, hoewel het wellicht weinig met andere COD's te maken heeft. Leuke shooter. De nadelen zijn imho de wat lelijke graphics en de kleine hoeveelheid maps. Maar ik heb genoeg lol in het spel.
Ik vind de graphics eigenlijkw el prima. Toevallig had ik gisteren weer Black Ops 2 in mijn PS3 gedaan en ik moet zeggen dat dit wel weer even wennen was na de PS4 games (Ghost en AW) :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren speelde we met mijn clan tegen een andere clan en we waren net bezig of de system hacks/ warbirds/ bombing runs / paladins vlogen ons al om de oren.

Nu kun je best goed zijn in een game maar na 10 seconden dit allemaal verdienen dat ging me te ver. Hoop gevloek horen op TS en maar wijs besloten om er maar uit te gaan. Hopelijk pakken ze dit soort teams aan want het sloeg echt nergens op.

Iemand trouwens al een DNA bomb meegemaakt. Ik nooit en ik lees nu pas voor het eerst over deze killstreak (30+ kills)

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 29-12-2014 12:16 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:51

Vrijdag

De Zwarte

Ik kwam gisteren op de PS3 een cheater tegen. Of er is een nieuwe glitch. In Solar, als je begint bij die busjes heb je rechts een gebouw met glazen dak. Van daaruit sprong hij op het hoogste gebouw en bleef daarna "in de lucht zweven", behoorlijk hoog boven het speelveld. Hij was in elk geval niet onsterfelijk dus je kon m met wat mazzel wel uit de lucht knallen :P

Ah, deze glitch:

Crap, had m moeten reporten. Dan bannen ze hem >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 29-12-2014 22:24 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
welke wapen heeft jullie voorkeur?
Ik speel zelf veel met AK12, maar twijfel toch of BAL27 en HBRa3 beter zijn in advanced warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Van de AR´s vind ik de AK12 momenteel het beste. BAL27 is nadat ie generft is niet meer zo goed en de HBR heeft een klote ironsight.

Van de SMG´s zijn de KF5 en de ASM1 gruwelijk goed.
Vooral de ASM is baas, ook op lange afstanden. (wel met de juiste attachements) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Supremedch schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:56:
Van de AR´s vind ik de AK12 momenteel het beste. BAL27 is nadat ie generft is niet meer zo goed en de HBR heeft een klote ironsight.

Van de SMG´s zijn de KF5 en de ASM1 gruwelijk goed.
Vooral de ASM is baas, ook op lange afstanden. (wel met de juiste attachements) ;)
Ah kijk, ik dacht al waarom kan ik met de AK12 beter spelen terwijl op internet allemaal videos zijn waarin wordt verteld dat de BAL27 beter is, dat was dus voor de patch :)
Ik zal is ook met de ASM spelen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

BAL27 schiet voor mij toch wel het lekkerst (zonder scope). Al moet ik zeggen dat ik vaak afwissel met de AK die schiet ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

zijn er eigenlijk geen online / multiplayer trofies maar enkel single player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
donvalentino schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:59:
zijn er eigenlijk geen online / multiplayer trofies maar enkel single player?
Ja alleen singeplayer. Je hebt online natuurlijk wel challenges en camo's endergelijke. Maar geen achievements.(Ik ben een PC speler maar ik neem aan dat het gelijk is aan elkaar)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb ook de AK12 op dit moment, speelt erg lekker. Vind de simpele red dot sight toch het beste. Al die andere werken voor mij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Wat hebben ze in godsnaam met de balans in dit spel gedaan zeg... Ze stoppen er 58 wapens in maar uiteindelijk kun je er maar 2 gebruiken, alleen de ASM en dat laser geval is een beetje bruikbaar, de rest doet gewoon te weinig damage in vergelijking. Zelfs met de MK14 heb je op meer dan 5 meter afstand al 4 hits nodig, WTF!!! Ding is gewoon NIET bruikbaar want voordat je 4 keer geschoten hebt heeft zo'n laser ding je al lang dood, en de ASM heeft al een clip leeg. Niet gek dat je totaal geen andere wapens ziet...

Zo'n MK14 type geweer zou zelfs op lange range max 2-3 hits moeten zijn, nu raak ik mensen vaak wel 6-7 keer (lange range) en zijn ze nog niet dood, en op korte range (waar je al dik nadeel hebt tegen een SMG) nog steeds 4, veel te veel.

[ Voor 18% gewijzigd door NickThissen op 02-01-2015 17:15 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 11:30
NickThissen schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:14:
Wat hebben ze in godsnaam met de balans in dit spel gedaan zeg... Ze stoppen er 58 wapens in maar uiteindelijk kun je er maar 2 gebruiken, alleen de ASM en dat laser geval is een beetje bruikbaar, de rest doet gewoon te weinig damage in vergelijking. Zelfs met de MK14 heb je op meer dan 5 meter afstand al 4 hits nodig, WTF!!! Ding is gewoon NIET bruikbaar want voordat je 4 keer geschoten hebt heeft zo'n laser ding je al lang dood, en de ASM heeft al een clip leeg. Niet gek dat je totaal geen andere wapens ziet...

Zo'n MK14 type geweer zou zelfs op lange range max 2-3 hits moeten zijn, nu raak ik mensen vaak wel 6-7 keer (lange range) en zijn ze nog niet dood, en op korte range (waar je al dik nadeel hebt tegen een SMG) nog steeds 4, veel te veel.
Erger vind ik nog de ongelooflijke slechte re-spawns...
Als ik niet naast een enemy word gespawned dan word een enemy wel naast mij gespawned als ik net 1seconde gespawned ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielAmsterdam
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door DanielAmsterdam op 03-01-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
Even een vraagje. Als ik bij mij thuis met zn tweeen online wil spelen (splitscreen), moet ik dan twee betaalde psn accounts hebben? Bij MW had je een {1} achter je naam staan, bij deze kan ik dit niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

NickThissen schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:14:

Yup, ze hebben met een aantal updates het complete spel weer verziekt. Ik snap niet dat ze niets geleerd hebben van vorige versies. Nu overal bouncende laserspelers. Waardoor het complete balans weer weg is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dat met de MK14 is inderdaad erg jammer. Het ding raakt niets meer 10 meter verder ondanks zijn grote range en zelfs op HC moet ik iemand 2-3 keer raken voordat die neergaat. Jammer want het was mijn eerste perm unlock omdat hij over het algemeen zo sterk is.

Nu speel ik met de KF5 elite (zowel spanner als breakneck :9) en met de Elite HBRa3 (Bear Fist).
Gisteren nog met de ASM1 Elite ook wat potjes geknald met mijn clan.

Dan moet ik zeggen dat het wel leuk is al je met zijn alles objectives speelt en via teamspeak elkaar op de hoogte houdt en waarschuwt. Gisteren potjes gehad waarbij ik achtereenvolgens 15k en 20k aan XP haalde.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Sc0rPi0N schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:10:
Dat met de MK14 is inderdaad erg jammer. Het ding raakt niets meer 10 meter verder ondanks zijn grote range en zelfs op HC moet ik iemand 2-3 keer raken voordat die neergaat. Jammer want het was mijn eerste perm unlock omdat hij over het algemeen zo sterk is.
Range is juist het probleem. Zijn 3 hit range (2 hit in torso) is maar een paar meter verder dan de ASM1 en wapens als de Ameli (3 hit range is iets van 2.5x zo groot) maken de MK14 helemaal overbodig.

http://denkirson.proboard...nced-warfare-damage-range

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

laatste tijd met ASM1 begonnen, dat ding schiet toch erg lekker moet ik zeggen.
Wat me vooral positief stemt is dat de langere ranges vaak ook nog te doen is met deze submachine gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
donvalentino schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:38:
laatste tijd met ASM1 begonnen, dat ding schiet toch erg lekker moet ik zeggen.
Wat me vooral positief stemt is dat de langere ranges vaak ook nog te doen is met deze submachine gun
Vooral als je 300 kills ermee hebt dan krijg je de magnitude die +2 extra range heeft ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

is er ergens een lijst met welke guns je allemaal kunt halen? Dus welke je extra krijgt uit die pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

donvalentino schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:22:
is er ergens een lijst met welke guns je allemaal kunt halen? Dus welke je extra krijgt uit die pakketjes.
Wapen variants:

http://denkirson.proboard...rfare-list-weapon-variant

Damage en range (40 range units is een meter volgens mij):

http://denkirson.proboard...nced-warfare-damage-range

Rate of fire:

http://denkirson.proboard...vanced-warfare-fire-rates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

zijn er mensen die voor de Season pass gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
donvalentino schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:29:
Ik heb hem al. voor 18 piek kunnen kopen PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb hem al vanaf het begin. Zo'n digitale upgrade naar pro :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb het gedaan, omdat ik geen zin heb om elke keer weer te betalen. Dan maar in 1 keer 75 euro neerleggen voor game + season pass (steam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPROEP: Zoek 2 mensen die ranked play willen spelen op ps4. Of nog clan zoeken en mee willen doen aan clanwars. We zijn level 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:25:
OPROEP: Zoek 2 mensen die ranked play willen spelen op ps4. Of nog clan zoeken en mee willen doen aan clanwars. We zijn level 17
Hoevaak moet er gespeeld worden? Ik ben niet iedere dag online, maar iets van 2-3 avonden. Soms overdag...

Je mag me toevoegen in: wizzlewaxx1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

hoe zit dat precies met Ranked play?
Paar keer geprobeerd maar wanneer worden je eigen custom weapons unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Dat nieuwe wapen is wel heel erg overpowered doen ze expres zodat iedereen season pas koop.. straks maken ze hem weer zwakker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ja idd irriteerde me er wel aan gisteren.
Veel mensen gebruiken nu die kun waarbij je vaak kansloos bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Nou niet altijd. Bij mij was ik juist diegene die het 9 va nde 10 keer aflegde. Toen ben ik hardcore gaan spelen. toen was het een makkie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
merlin1201 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:02:
Dat nieuwe wapen is wel heel erg overpowered doen ze expres zodat iedereen season pas koop.. straks maken ze hem weer zwakker..
Idd, die AE4. Dacht gisteren ook een paar keer WTF! Dat ding is echt overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

wat is eigenlijk de reden dat XBox een maand eerder de DLC ontvangt dan de overige platformen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
donvalentino schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:55:
wat is eigenlijk de reden dat XBox een maand eerder de DLC ontvangt dan de overige platformen?
Exclusieve deal met Microsoft. Ik als PC gamer met Microsoft Windows (ook microsoft product) baal hier enorm van. Ik wil hem NU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Toch wel vreemd maar vanaf de kerst gaat het steeds slechter , waar ik ongeveer 2/3 x positief qua kils eindigde gaat het nu eigelijk per dag slechter en kan ik met moeite 2 v/d 10 games positief staan.
De laatste patch geeft toch wel behoorlijk veel damage gedaan met mijn verbinding want het slaat nergens meer op.
Kijk ik terug naar mijn salvo's schiet ik bijna altijd heel ruim naast het doel en val ik altijd bij de eerste kogel al neer. en dat terwijl ik wel de hitmarkers zie en hoor.. echt heel bizar.
Tja of ik ben gewoon slechter aan het worden, of de LAG is dermate groot dat het onspeelbaar word, man man ik moet echt flanken en dan maar hopen dat ze niet te snel omdraaien.. want mijn tegenstanders blijven na 5 hitmarkers overeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

merlin1201 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:57:
Toch wel vreemd maar vanaf de kerst gaat het steeds slechter , waar ik ongeveer 2/3 x positief qua kils eindigde gaat het nu eigelijk per dag slechter en kan ik met moeite 2 v/d 10 games positief staan.
De laatste patch geeft toch wel behoorlijk veel damage gedaan met mijn verbinding want het slaat nergens meer op.
Kijk ik terug naar mijn salvo's schiet ik bijna altijd heel ruim naast het doel en val ik altijd bij de eerste kogel al neer. en dat terwijl ik wel de hitmarkers zie en hoor.. echt heel bizar.
Tja of ik ben gewoon slechter aan het worden, of de LAG is dermate groot dat het onspeelbaar word, man man ik moet echt flanken en dan maar hopen dat ze niet te snel omdraaien.. want mijn tegenstanders blijven na 5 hitmarkers overeind.
Ik ervaar dit anders om (PC.) Het staat of valt wel met de wapens. Ik heb het gevoel dat bij AW het verschil tussen wapens veel groter is dan bij andere CoDs. Er zitten nu echt proppenschieters en bijna instant kill wapens tussen. Ik heb voor de gein eens de EM3 heavy weapon geprobeerd, met range 20. Dat ding doet absoluut NIETS. Misschien krijg je er een mug mee dood, maar is prima geschikt als kinderspeelgoed, terwijl de EM1 prima werkt voor wat lasergamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 08:36
Dat nieuwe wapen is echt lomp goed. Heb de season pass nog niet maar pak nu dat wapen steeds maar op als ik iemand afschiet.

Iemand ervaring met het gebruiken van codes op de PS4 gekocht bij Amazon.com?
De season pass is zo iets goedkoper
http://www.amazon.com/Cal...are-Digital/dp/B00MEQPM60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Vreemd genoeg ervaar ik dat als ik dat nieuwe laser wapen oppakte dat die erg goed is, echter toch besloten de season pas te kopen en nu valt het wapen gewoon erg tegen en moet je wel bizar veel hits mee maken ..alsof de damage stiekem minder is na aankoop... maja lees voorgaande post heb ik nogal veel last van LAG en vraag me dan ook af waar het probleem nu zit.. in mijn internet verbinding (UPC 120 mb ) of mijn eigen snelheid .. tja dat laatste is wat moeilijk te fixen hehe.

[ Voor 5% gewijzigd door merlin1201 op 15-01-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
The_Zohan schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:38:
Dat nieuwe wapen is echt lomp goed. Heb de season pass nog niet maar pak nu dat wapen steeds maar op als ik iemand afschiet.

Kweet niet als ik dollars nu omreken kom ik op 42,72 uit.. is dat de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Spammen is niet de bedoeling.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2015 17:13 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
prestige93 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:19:
[mbr]Spammen is niet de bedoeling.[/]
Niet echt spammen hoor. Vind het een puik plan namelijk. Helaas dat de fissa niet meer in het Noorden is anders zou ik er wel bij willen zijn. Altijd leuk zo'n LAN party met competetief in bepaalde games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Shottynl dank maar het is wel spam vanuit het reglement van tweakers dus een terechte beslissing om hem zo te markeren
Er zijn meerdere mensen die uit omgeving Amsterdam of Apeldoorn komen

[ Voor 23% gewijzigd door prestige93 op 15-01-2015 23:00 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:50
Ik heb al meerdere malen tegen een clan camp gespeeld op de ps4 die gasten zijn niet normaal goed. Leg het bijna elke ronde af tegen die gasten.

Ook heb ik het idee dat sinds de laatste patch het wel bekende lag probleem weer naar voren komt waar door ik vrijwel niks raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

laatste tijd ervaar ik lag (PS4).
Slaat soms nergens op, zowat 30 kogels nodig om iemand om te leggen, vaak draaien ze om en schieten je dan in 5 schoten neer.

Dit is zwaar irritant!!!

Hopelijk komt er binnekort is een patch die dit oplost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
heb die van mij weer op MP gezet....maar niemand wil hem hebben.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

The_Zohan schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:38:

Ik vind de AE4 helemaal niet zo interessant en goed. Ik vind de slechte balans van wapens sowieso een groot probleem in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 00:08

Chris van der G

Tailchakra

Speelt CODAW een beetje fijn op de pc? Neem aan dat er genoeg mensen zijn die het spel spelen..

Zit erover te denken hem ook te gaan halen namelijk....

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Chris van der G schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:15:
Speelt CODAW een beetje fijn op de pc? Neem aan dat er genoeg mensen zijn die het spel spelen..

Zit erover te denken hem ook te gaan halen namelijk....
Op zich zijn er wel genoeg mensen (10K piek op een dag). De port is speelbaar en niet zo broken als Ghosts, maar zeker geen BO2 port kwaliteit. Er is (lichte) muisacceleratie, wat framedrops aan het begin van een potje of lange laadtijden, 90fps framerate limiet in multiplayer (niet in singleplayer) en de balans is uiteraard niet op de PC versie gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Gundogan schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:38:
[...]

Op zich zijn er wel genoeg mensen (10K piek op een dag). De port is speelbaar en niet zo broken als Ghosts, maar zeker geen BO2 port kwaliteit. Er is (lichte) muisacceleratie, wat framedrops aan het begin van een potje of lange laadtijden, 90fps framerate limiet in multiplayer (niet in singleplayer) en de balans is uiteraard niet op de PC versie gericht.
Ik vind het prima speelbaar en veel beter dan BO2. 90 fps is volgens mij niet echt een probleem. De framedrops bij het laden van de maps aan het begin zijn wel even irritant, maar duren gelukkig niet lang. Het is irritant bij de objective based games. TDM, FFA en KC maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Hann1BaL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:42:
[...]

Ik vind het prima speelbaar en veel beter dan BO2. 90 fps is volgens mij niet echt een probleem. De framedrops bij het laden van de maps aan het begin zijn wel even irritant, maar duren gelukkig niet lang. Het is irritant bij de objective based games. TDM, FFA en KC maakt het niet uit.
CoD games wil je wel op ten minste 125fps willen spelen. Dan werkt de engine gewoon beter, of je het verschil 'ziet' of niet. Ook heb je hierdoor geen 120/144hz support uiteraard. In BO2 kon je gewoon de framerate locken op bijvoorbeeld 120fps wat afgerond werd naar ~125 of zonder limitatie Verder hebben ze bij Treyarch ook door dat ping in getallen wat duidelijker is dan wifi bars en dat je toch wel je max ping in matchmaking graag ingame zou willen regelen. En altijd dedicated servers is ook fijn, ook al lopen ze volgens mij op de minimale netcode settings (wat in AW ook zo is denk ik als je op een sporadische dedi speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
Gundogan schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:11:
[...]

CoD games wil je wel op ten minste 125fps willen spelen. Dan werkt de engine gewoon beter, of je het verschil 'ziet' of niet. Ook heb je hierdoor geen 120/144hz support uiteraard. In BO2 kon je gewoon de framerate locken op bijvoorbeeld 120fps wat afgerond werd naar ~125 of zonder limitatie Verder hebben ze bij Treyarch ook door dat ping in getallen wat duidelijker is dan wifi bars en dat je toch wel je max ping in matchmaking graag ingame zou willen regelen. En altijd dedicated servers is ook fijn, ook al lopen ze volgens mij op de minimale netcode settings (wat in AW ook zo is denk ik als je op een sporadische dedi speelt).
wat een onzin. speel het op 144hz wordt gewoon ondersteund met een FPS van 100. Uitermate goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DaanBB schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:57:
[...]

wat een onzin. speel het op 144hz wordt gewoon ondersteund met een FPS van 100. Uitermate goed speelbaar.
Dus wordt het niet ondersteund. 100 (~90 om precies te zijn) is geen 144.

AW:

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f148/Gundogan/e49450e3-ea4c-47e3-9d6d-1ff87d11155f.png

BO2:

Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f148/Gundogan/dbe30127-6e28-4f7d-a36e-e65ab39f2bf5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
message=43605524,noline]Gundogan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:13[/message]:[/b]
[...]

AW:

[afbeelding]

BO2:

[afbeelding]
[/quote]

144 HZ is wat anders dan 144 FPS...... heb je een monitor die 144 HZ ondersteund? ik namelijk wel.

[ Voor 33% gewijzigd door Rumpelstiltskin op 20-01-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

DaanBB schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:36:
message=43605524,noline]Gundogan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:13[/message]:[/b]
[...]

AW:

[afbeelding]

BO2:

[afbeelding]
[/quote]

144 HZ is wat anders dan 144 FPS...... heb je een monitor die 144 HZ ondersteund? ik namelijk wel.
Check AW screenshot. 144hz met vsync aan: 91fps. Check AW singleplayer (die wel correct 120/144hz ondersteunt), of BO2 of elk ander spel wat correct 144hz ondersteunt met vsync aan: 144fps. Lager dan 144fps = game maakt niet gebruik van mijn mooie 144hz monitor = geen ondersteuning. Vsync doet nog wel wat bij een lagere framerate, maar dat is niet ideaal (het halveert de werkelijke framerate of erger) en met vsync aan spelen is sowieso niet aan te raden vanwege input lag en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
Gundogan schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:15:
[...]

Check AW screenshot. 144hz met vsync aan: 91fps. Check AW singleplayer (die wel correct 120/144hz ondersteunt), of BO2 of elk ander spel wat correct 144hz ondersteunt met vsync aan: 144fps. Lager dan 144fps = game maakt niet gebruik van mijn mooie 144hz monitor = geen ondersteuning. Vsync doet nog wel wat bij een lagere framerate, maar dat is niet ideaal (het halveert de werkelijke framerate of erger) en met vsync aan spelen is sowieso niet aan te raden vanwege input lag en dergelijke.
Erg kort door de bocht je argument. Zeker je vergelijking met een spel van 2 jaar oud en laten we eerlijk wezen die er bij release al niet best uitzag.

Feit dat je een 144 hz monitor hebt, helpt in jouw geval je FPS iets om hoog krikken. Je zal in elk geval een stuk vloeiender kunnen spelen dan iemand met een 60HZ monitor. dat is de logica achter hogere HZ schermen.
Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische problemen met het spel kun je terecht in het volgende topic: Call of Duty: Advanced Warfare Problemen Topic