• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
ASNNetworks schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:14:
[...]

...

Extra content voor terugkerende spelers krijg je als je de eerste single player missie hebt gestart terwijl verbonden was met Social Club.
Ik heb GTA 5 gespeeld op de XB360 maar ik heb volgens mij destijds geen Social Club geactiveerd. Omdat ik waarschijnlijk de game opnieuw ga spelen op de PS4 zou ik graag de extra content willen hebben.

...

Edit: je hebt blijkbaar XBL Gold nodig om Social Club te kunnen activeren. Ik heb nu Silver op de XB360 en ik vind het niet de moeite om 7 euro uit geven voor Gold en daarmee de extra content te unlocken voor de PS4 versie. Helaas pindakaas dan maar..

[ Voor 22% gewijzigd door Davith78 op 29-10-2014 14:38 ]

Verwijderd

PlayStation Europe ‏:

We are aware of issues reported by some PS4 users following the release of 2.0, our engineers are investigating. Thanks for your patience.

2.01 op komst en verbeteringen aan het PSN netwerk?
Heb je nou nog steeds niet door dat firmware updates niets met verbeteringen aan het PSN netwerk te maken hebben?

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:06:
Heb je nou nog steeds niet door dat firmware updates niets met verbeteringen aan het PSN netwerk te maken hebben?
Dat had ik al een hele tijd door , daarom staat er ook "en"

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:19

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

http://www.psx-sense.nl/1...ag-voor-de-playstation-4/
How to survive: Storm Warning Edition

Ziet er leuk uit!

Vanaf vandaag beschikbaar voor €19,99

[ Voor 21% gewijzigd door WishmasterNL op 29-10-2014 14:28 ]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
WeAreLegion schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:23:
Ik kwam er net achter dat niet alle games werken met Shareplay sommige games die ik op de US store gekocht heb kan ik niet sharen met een vriend van me (terwijl ik op EU of US account zit) hij krijgt dan een melding dat het niet in ze regio beschikbaar is (Fifa 15 en Shadow of Mordor) maar als ik dus zelfs op mijn US account zit werkt het niet. Andere games die gekocht zijn in US store werken wel gewoon.
Eerder meldde Sony dat alle games (afgezien van non-Dualshock 4 titels) gewoon zouden moeten werken met Share Play, lijkt me dus een bugje waar nog aan gewerkt wordt :) Hoe werkt Share Play verder? Is het een beetje stabiel, heb de laatste dagen weinig tijd gehad op mijn PS4 aan te zetten.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
WishmasterNL schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:21:
http://www.psx-sense.nl/1...ag-voor-de-playstation-4/
How to survive: Storm Warning Edition

Ziet er leuk uit!

Vanaf vandaag beschikbaar voor €19,99
Ziet er leuk uit ja, doet me beetje denken aan de nieuwe Dead Island voor PC!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
DarkElement schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Eerder meldde Sony dat alle games (afgezien van non-Dualshock 4 titels) gewoon zouden moeten werken met Share Play, lijkt me dus een bugje waar nog aan gewerkt wordt :) Hoe werkt Share Play verder? Is het een beetje stabiel, heb de laatste dagen weinig tijd gehad op mijn PS4 aan te zetten.
Mijn ervaring dusver is dat het echt belachelijk goed werkt.
Er is wel lag, maar echt minimaal, ik denk dat een fighting game zoals SF4 ofzo net niet lekker gaat gaan.
Maar Lego Marvel, Knack, etc, dat ging echt goed.

Het is voor mij dan in ieder geval echt een sellingpoint.
Alle offline games, dingen zoals Towerfall, of Nidhogg, die kan ik nu coop spelen, waar ik voorheen ze niet eens zou kopen.

Verwijderd

http://www.gamer.nl/nieuw...ruitgave-op-playstation-4

Ook Uncharted 1,2,3 komen dus naar de PS4. Niet onverwachts, maar wordt er een beetje moe van dat iedere PS3 game 'remastered' wordt. En vervolgens voor 60 euro verkocht wordt. Ik krijg bijna het idee dat ik een PS3 2.0 gekocht hebt. Nog even en er zijn meer PS3 games dan PS4 games te krijgen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 16:37 ]

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:10
DarkElement schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:42:
[...]
Hoe werkt Share Play verder? Is het een beetje stabiel, heb de laatste dagen weinig tijd gehad op mijn PS4 aan te zetten.
heb het gisteren een paar uur uitgeprobeerd, het is megastabiel, ging niet 1 keer fout. Het is een peer to peer verbinding voor zover ik het kon zien. Mijn grootste zorg was de LAG, maar die is nauwelijks aanwezig, die is zelfs zo laag dat ik gewoon op een andere ps4 via shareplay driveclub kon spelen, dus de lag is laag genoeg om met 250 km per uur over racebanen te racen zonder de kanten te raken.

FIFA 14 in local coop werkte ook foutloos, ook daar nauwelijk lag merkbaar. Shadow of Mordor deed het inderdaad niet, maar dat was de enige game die niet werkte tijdens onze sessie.

Wel is de grafische kwaliteit afhankelijk van de upload snelheid van de host, wat ik goed gedaan vond is dat de share play service probeert die 30 FPS vast te houden en de bitrate van de video daarop afstemt. Met name bij snelle spellen zoals driveclub met veel grafische wisselingen heb je best wel een hoge upload snelheid nodig, bij FIFA wat veel meer statischer is werkt het al goed met een lage upload snelheid. Logisch natuurlijk, maar hierdoor blijft het wel perfect speelbaar.

Ik vind het echt een geweldige feature in de praktijk, met name om games uit te testen die friends hebben of om local coop games zoals FIFA of NBA te kunnen spelen.

Ook zitten er undocumented features in 2.0, bijvoorbeeld dat je savegames naar de cloud nu per stuk aan en uit gezet kunnen worden.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
robinez schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:36:
[...]

heb het gisteren een paar uur uitgeprobeerd, het is megastabiel, ging niet 1 keer fout. Het is een peer to peer verbinding voor zover ik het kon zien. Mijn grootste zorg was de LAG, maar die is nauwelijks aanwezig, die is zelfs zo laag dat ik gewoon op een andere ps4 via shareplay driveclub kon spelen, dus de lag is laag genoeg om met 250 km per uur over racebanen te racen zonder de kanten te raken.

FIFA 14 in local coop werkte ook foutloos, ook daar nauwelijk lag merkbaar. Shadow of Mordor deed het inderdaad niet, maar dat was de enige game die niet werkte tijdens onze sessie.

Wel is de grafische kwaliteit afhankelijk van de upload snelheid van de host, wat ik goed gedaan vond is dat de share play service probeert die 30 FPS vast te houden en de bitrate van de video daarop afstemt. Met name bij snelle spellen zoals driveclub met veel grafische wisselingen heb je best wel een hoge upload snelheid nodig, bij FIFA wat veel meer statischer is werkt het al goed met een lage upload snelheid. Logisch natuurlijk, maar hierdoor blijft het wel perfect speelbaar.

Ik vind het echt een geweldige feature in de praktijk, met name om games uit te testen die friends hebben of om local coop games zoals FIFA of NBA te kunnen spelen.

Ook zitten er undocumented features in 2.0, bijvoorbeeld dat je savegames naar de cloud nu per stuk aan en uit gezet kunnen worden.
Mooi om te zien hoe dynamisch het systeem is, maar over wat voor snelheden hebben we t hier dan? Misschien wel handig wanneer mensen het hier hun ervaringen met shareplay delen om er bij te melden wat hun uploadsnelheid dan precies is.

Ik heb het hier nog niet kunnen proberen, maar PSN geeft me in de connection test meestal maar 2 Mb up, dus denk niet dat het bij mij een groot succes wordt.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

COD en Destiny themes zijn inderdaad gratis en blijkbaar ook al beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B1E7ACYCIAA_T4y.jpg:large

Gek genoeg kan ik in de store op de PS4 helemaal geen themes vinden en in de store via internet kan ik alleen die andere 3 vinden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-12 22:19
Er is zeker nog niets bekend voor support voor stuurtjes buiten Thrustmaster?

Wil binnenkort een stuurtje aan gaan schaffen voor mijn PC en ook voor op mijn Ps4 maar vind zelf de Thrustmasters niet zo'n premium uitstraling hebben voor dat geld.

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:54:

[afbeelding]

Gek genoeg kan ik in de store op de PS4 helemaal geen themes vinden en in de store via internet kan ik alleen die andere 3 vinden.
Ik kan ze ook niet vinden , ze zouden vandaag met de store update komen.

Ik wil graag de CoD theme.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

Ondersteuning voor 3rd party chat via Bluetooth, dat miste ik voor mijn px4, iemand al getest of die er stiekem in zit? Een P5 kopen vind ik overkill...

PSN: Kjujay

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12 22:11

UTADDICT

NERF

Toch even een +1 voor Media Markt. Mijn PS4 ging uit zichzelf steeds uit, en wilde dan ook vaak niet meer aan (soms wel).

Hoewel een paar dagen te laat voor de 14 dagen omruilperiode, toch omgewisseld.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12 17:41
UTADDICT schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:55:
Toch even een +1 voor Media Markt. Mijn PS4 ging uit zichzelf steeds uit, en wilde dan ook vaak niet meer aan (soms wel).

Hoewel een paar dagen te laat voor de 14 dagen omruilperiode, toch omgewisseld.
dat vind ik dan weer het fijne van de bartsmit,,daar is het niet 14 dagen maar een maand :)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
Chaoss schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:54:

[afbeelding]

Alleen in de US store zeker die game specifieke thema's, kan ze tenminstein ieder geval niet in de EU store vinden.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

Het is weer woensdag dus dat betekent dat we weer nieuwe deals van de week zien in de PlayStation Store. Het betreffen deze week maar liefst zes interessante deals dus mocht dit wat voor je zijn, haal hier je voordeel uit.

Metro Redux (PS4) – Was €39.99 nu €26.99

Metro 2033 Redux (PS4) – Was €19.99 nu €13.29

Metro Last Light Redux (PS4) – Was €19.99 nu €13.29

Towerfall Ascension (PS4) – Was €13.99 nu €6.99
Metro Redux 3 dagen voor release voor € 26,- gekocht en TA zat in de IGC. :+

[ Voor 15% gewijzigd door bram1984 op 29-10-2014 19:26 ]

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:57
Nieuw voor PlayStation Plus op 5 november:
The Binding of Isaac: Rebirth (PS4)
Steamworld Dig (PS4)

Frozen Synapse Prime (PS3)
Luftrausers (PS3)
The Hungry Horde (PS Vita)
Escape Plan (PS Vita)

Of was dit al bekend?

• Cyleo
  • Laatst online: 24-11 20:46
pelt schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:26:
Nieuw voor PlayStation Plus op 5 november:
The Binding of Isaac: Rebirth (PS4)
Steamworld Dig (PS4)

Frozen Synapse Prime (PS3)
Luftrausers (PS3)
The Hungry Horde (PS Vita)
Escape Plan (PS Vita)

Of was dit al bekend?
Nooit verkeerd, als is er ook een speciaal topic voor: [PS] Playstation Plus

Overigens hoop ik dat DriveClub zo uitkomt voor PS+. Ik ben erg benieuwd naar die game, erg veel zin in een racer en wil hem graag uitproberen om te kijken of ik hem ga kopen of niet.

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-12 23:13
Ik moet mijn e-mail verifiëren, maar SEN ligt plat. :o Daar gaat mijn avondje gamen.

[ Voor 55% gewijzigd door Le Enfant! op 29-10-2014 20:47 ]

Verwijderd

joey82 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:00:
[...]

dat vind ik dan weer het fijne van de bartsmit,,daar is het niet 14 dagen maar een maand :)
Haha, niet dus, zelfs binnen de 14 dagen. Dat van die 30 dagen klopt....met tientallen uitzonderingen waaronder elektronica. De ventilator van mijn PS4 was stuk en er moest eerst 'met het Sony hoofdkantoor worden gebeld'. Want jaaaa, wij 'verkopen hem alleen maar'. Toen ik aangaf dat ik met de verkoper te maken had en niet met Sony volgens de Nederlandse/Europese wet werd er doodleuk gezegd dat 'dit regels zijn volgens het hoofdkantoor waar ze het beter weten'. Hoe bedoel je arrogant?

Uiteindelijk toch een nieuwe meegekregen nadat ik op mijn strepen was gaan staan. Mij zien ze er in ieder geval niet meer, ook al is het uiteindelijk goed gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 21:12 ]

• ppiimm123
  • Laatst online: 23-12 19:49
Cyleo schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:08:
[...]

Nooit verkeerd, als is er ook een speciaal topic voor: [PS] Playstation Plus

Overigens hoop ik dat DriveClub zo uitkomt voor PS+. Ik ben erg benieuwd naar die game, erg veel zin in een racer en wil hem graag uitproberen om te kijken of ik hem ga kopen of niet.
Driveclub zou inderdaad aan het begin van deze maand uitkomen op ps+. Helaas nog steeds niet gebeurd...
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:11:
[...]

Haha, niet dus, zelfs binnen de 14 dagen. Dat van die 30 dagen klopt....met tientallen uitzonderingen waaronder elektronica. De ventilator van mijn PS4 was stuk en er moest eerst 'met het Sony hoofdkantoor worden gebeld'. Want jaaaa, wij 'verkopen hem alleen maar'. Toen ik aangaf dat ik met de verkoper te maken had en niet met Sony volgens de Nederlandse/Europese wet werd er doodleuk gezegd dat 'dit regels zijn volgens het hoofdkantoor waar ze het beter weten'. Hoe bedoel je arrogant?

Uiteindelijk toch een nieuwe meegekregen nadat ik op mijn strepen was gaan staan. Mij zien ze er in ieder geval niet meer, ook al is het uiteindelijk goed gekomen.
Echt hè. Dat soort mensen hebben echt een plaat voor hun kop. Zou ook meteen mijn laatste aankoop zijn. Nog nooit van een koopovereenkomst gehoord.

Wie gaan hier allemaal Far Cry 4 halen? Hoor echt weinig over die game hier, terwijl ik zelf zwaar hyped ben. Het worden 3 lange weken nog. Nu nog beslissen of ik 'm digitaal haal uit de US store of de Limited Edition op disc bestel. :|

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 29-10-2014 21:39 ]

• Trishul
  • Laatst online: 19:31
bram1984 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:37:
[...]

Echt hè. Dat soort mensen hebben echt een plaat voor hun kop. Zou ook meteen mijn laatste aankoop zijn. Nog nooit van een koopovereenkomst gehoord.

Wie gaan hier allemaal Far Cry 4 halen? Hoor echt weinig over die game hier, terwijl ik zelf zwaar hyped ben. Het worden 3 lange weken nog. Nu nog beslissen of ik 'm digitaal haal uit de US store of de Limited Edition op disc bestel. :|
Ik ga hem zeker halen, alleen al vanwege de setting... Doet me terugdenken aan Uncharted 2 in 2009 _/-\o_
Ik hou van games met exotische settings, zoals de Himalaya/Tibet/Nepal.

Maar toch zal GTA5 voorrang krijgen, omdat online gewoon zo leuk is met een groepje. Uiteindelijk zal ik Far Cry 4 dan een paar maanden later spelen. Ik ga FC4 wel op release halen, MM zal vast wel op release de game voor €55 verkopen. FC4 online (co-op) is iets waar ik ook met mn groepje naar aan het kijken ben, want dat ziet er ook niet verkeerd uit.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
[...]

FPS is niet mijn genre, maar gezien de verschillende filmpjes lijkt FC4 mij best een leuk spel. Het open world principe maakt het toch net even wat anders als een gemiddelde shooter waar je 90% van de tijd door smalle tunneltjes loopt.

Ik zeg niet dat ik hem ga kopen, maar is zeker een kandidaat. Ik wacht sowieso nog even op reviews. Ik heb GTA5 nog niet gespeeld dus is helemaal nieuw voor mij en DA:Inq zal ook weer voor veel speelplezier zorgen :) Beide heb ik al besteld.

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:54
Far Cry 4 lijkt me op zich wel tof hoor, maar Grand Theft Auto V heeft bij mij ook voorrang. Zeker omdat dit m'n eerste speelbeurt wordt. Ik ben helemaal klaar om me onder te dompelen in dat wereldje. :D

Shikata ga nai.

• joey82
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:11:
[...]

ik kon vorig jaar de ps3 die na 3 weken raar begon te doen gewoon ruilen voor een ander in de winkel dus het kan wel :)

dan had je gewoon een verkoper van niks :)

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:55
[...]
FC4 lijkt ook niet echt een grote verbetering te zijn tegenover deel 3. Deel 3 was leuk, maar dat klimmen op torens en dergelijke mag wel stoppen. Ubisoft moet die zooi in bijna elke game die ze hebben gooien.In AC klim je op kerken en hoge punten, in FC3 klim je torens, in The Crew moet je weer ergens specifiek naartoe rijden en ik WD moet je óók klimmen en klauteren om een toren te bereiken. Het is totaal niet meer interessant nadat je het drie keer hebt gedaan. En ook niet als je het in een hele kleine vorm in een ander spel gooit.

Ik wacht het nog even af, maar tot-nu-toe lijkt Ubisoft de torenhoge verwachtingen die ze creëren met hun games bij langer na niet waar te kunnen maken. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met "The Division" maar ik verwacht er weinig van.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:25:
Metro Redux 3 dagen voor release voor € 26,- gekocht en TA zat in de IGC. :+
Ik heb em nu voor die 26 Euro digitaal.

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-12 08:54

Ktenolix

Pijlsnel

ASNNetworks schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:36:
Even de Evolve Alpha van 11.8GB binnen halen *O* *O* 8)
Oooh nice! Is die publiekelijk beschikbaar dan? Lijkt me een vette game.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Ktenolix schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:11:
[...]

Oooh nice! Is die publiekelijk beschikbaar dan? Lijkt me een vette game.
Nee je moest je aanmelden om kans te maken op de Alpha test dit weekend. Stond paar dagen geleden ook op Tweakers homepage. Even aangemeld toen en nu dus mail ontvangen dat ik erbij zit. Code snel verzilverd via de Store en downloading as we speak. Vanaf morgen kan ik de Alpha starten :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Same here
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 05:40:
[...]

Ik heb em nu voor die 26 Euro digitaal.
Replay waarde nul, dus heb 'm voor € 25,- weer verkocht. Voor 2 games met alle DLC dus € 1,- betaald. :)
SacreBleu schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 00:25:
[...]

FC4 lijkt ook niet echt een grote verbetering te zijn tegenover deel 3. Deel 3 was leuk, maar dat klimmen op torens en dergelijke mag wel stoppen. Ubisoft moet die zooi in bijna elke game die ze hebben gooien.In AC klim je op kerken en hoge punten, in FC3 klim je torens, in The Crew moet je weer ergens specifiek naartoe rijden en ik WD moet je óók klimmen en klauteren om een toren te bereiken. Het is totaal niet meer interessant nadat je het drie keer hebt gedaan. En ook niet als je het in een hele kleine vorm in een ander spel gooit.

Ik wacht het nog even af, maar tot-nu-toe lijkt Ubisoft de torenhoge verwachtingen die ze creëren met hun games bij langer na niet waar te kunnen maken. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen met "The Division" maar ik verwacht er weinig van.
Niks mis mee, aangezien ik de 3 echt heel vet vind. Tja, die torens. Het hoort een beetje bij de gameplay vind ik. Anders was de hele map met alle collectibles gelijk zichtbaar.

Verder ziet het er grafisch gewoon heel netjes uit. Besturing en animaties zijn ook altijd heel fijn in Far Cry.

Verwijderd

Die code is alleen voor dit weekend toch?
In dat geval mag iemand anders mijn code wel hebben.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Ja volgens mij is die test alleen dit weekend

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 08:51
Ook hier de evolve alpha :)

Verwijderd

Dan zit ik in een vakantiepark. Dus als er liefhebbers zijn. Code is:

08676-74310-55415

https://www.2kgames.com/evolve/bigalpha/form.php

Enjoy :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 07:42 ]

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:41:
Dan zit ik in een vakantiepark. Dus als er liefhebbers zijn. Code is:

08676-74310-55415

https://www.2kgames.com/evolve/bigalpha/form.php

Enjoy :)
Thanks, in gebruik!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:17
Toch ook maar even de metro redux binnengehaald voor 26 euro. Heb ik wat om tot de 18e te spelen, wanneer DA en GTA gelijktijdig binnenkomen. Dan wordt het ineens weer moeilijk kiezen!

psn: jagermeistertim

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 01:17
Zijn er al mensen die shareplay goed hebben kunnen testen? Ik begreep dat Fifa niet altijd even goed werkt. Zal t ook mogelijk zijn om bijvoorbeeld met Assassin's creed Unity co-op te spelen op deze manier of gaat dit niet op?

PSN: Mondaatje

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Hier ook de Alpha van Evolve :D

PSN: Bellerophon-

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

[...]

Met Far Cry 3 heb ik mij erg goed vermaakt. Tot het tweede eiland, toen werd het veel van hetzelfde. Ik denk dat ik Far Cry 4 haal als ie wat goedkoper is, eerst AC Unity en misschien toch maar weer GTA 5 voor de PS4.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik ben er ook in gekomen. *O*

PSN: Alvanosa

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zoveel games de komende weken.. FC4 wordt insta buy, GTA al gespeeld op X360, kijk ik even aan net als COD en AC:Unity wil ik ook weer graag spelen, ondanks dat ik BF nog niet uitgespeeld heb, maar die piratensfeer trok me totaal niet.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:17
Aangezien ik dit weekend amper tijd heb om te spelen (en ik dus ook nog metro in de wacht heb staan) denk ik dat iemand anders hier blijer van wordt:

EVOLVE CODE for PlayStation 4:
68CA-8GNE-D8CD

psn: jagermeistertim

Verwijderd

TTHEEBO1 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:28:
Aangezien ik dit weekend amper tijd heb om te spelen (en ik dus ook nog metro in de wacht heb staan) denk ik dat iemand anders hier blijer van wordt:

EVOLVE CODE for PlayStation 4:
68CA-8GNE-D8CD
Thx, heb ik van het weekend weer wat anders te doen dan Fifa :D

• robinez
Svenderson schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:49:
[...]

Mooi om te zien hoe dynamisch het systeem is, maar over wat voor snelheden hebben we t hier dan? Misschien wel handig wanneer mensen het hier hun ervaringen met shareplay delen om er bij te melden wat hun uploadsnelheid dan precies is.

Ik heb het hier nog niet kunnen proberen, maar PSN geeft me in de connection test meestal maar 2 Mb up, dus denk niet dat het bij mij een groot succes wordt.
heb je gelijk in,

de testen zijn gedaan met een 3 MB upload lijn en een 8 MB upload lijn volgens de ps4 netwerk test.

met 3 MB is driveclub grafisch matig, de schermwisselingen gaan dan te snel. 8 MB werkt prima met driveclub.

Voor meer statische games zoals diablo, NBA, FIFA 14 was 3 mb meer dan zat, dan was de grafische kwaliteit prima.

Gisteravond nog 3 uurtjes Diablo, FIFA 14 en NBA gedaan met shareplay, dat local coop via share play is toch wel een hele vette feature hoor, dat werkt gewoon foutloos en super.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Klopt het dat je BF 4 niet samen online kunt doen m.b.v shareplay ??

Scrooge NL

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:19
Theo27 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:11:
Klopt het dat je BF 4 niet samen online kunt doen m.b.v shareplay ??
Dunno, maar ik kan me voorstellen dat veel games nog niet geoptimaliseerd zijn hiervoor? Verwacht het bij BF4 eigenlijk ook niet meer.

Iemand een lijstje welke games ondersteund worden?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:42
BF4 kent geen local coop of multiplay, dus dat klopt.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Martinspire schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:19:

Graag..... :*)

Scrooge NL

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-12 14:01
Monda schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:43:
Zijn er al mensen die shareplay goed hebben kunnen testen? Ik begreep dat Fifa niet altijd even goed werkt. Zal t ook mogelijk zijn om bijvoorbeeld met Assassin's creed Unity co-op te spelen op deze manier of gaat dit niet op?
Gister twee potjes Fifa gespeeld met een vriend die via mij mee kon doen.
Hij zei dat het er soms wat gaar uit zag maar qua gameplay voor de rest ging het aardig! wel 2x gewonnen ;).

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:50
Ik heb twee Evolve keys gekregen (eentje via PU). Een gebruik ik zelf, de andere:

QQGR-KKNB-BFM2

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. ;)

• robinez
Martinspire schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:19:
[...]
zelf heb ik de volgende games getest:

Werkt:
- Driveclub
- Diablo 3
- FIFA 14
- Zen Pinball
- Knack

Werkt niet optimaal:
- NBA2K14 (deze is lastig omdat het hoofdmenu scherm geblocked is voor share play, maar zodra je in de game zelf tegen de cpu speelt kun je de local coop controller alsnog toekennen, maar het is dus prima te spelen en een potje duurt toch bijna een half uur, dus het is werkbaar)

Werkt niet:
- Shadow of Mordor (krijg je een melding van content niet geldig in deze regio)

Misschien kan de lijst aangevuld worden door anderen

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 16:57
Poulske schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:39:
Ik heb twee Evolve keys gekregen (eentje via PU). Een gebruik ik zelf, de andere:

QQGR-KKNB-BFM2

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. ;)
Thanks! Wanneer ik een code heb zal ik het hier zo posten!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12 20:03
Iemand die zo lief is mij een code te pmen? Snel reageren gaat zo lastig op het werk :(

PSN: MrMistral

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-12 14:01
MrMistral schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:51:
Iemand die zo lief is mij een code te pmen? Snel reageren gaat zo lastig op het werk :(
Hier dezelfde situatie ;) als iemand een PM wil sturen dan ben ik zeer dankbaar!
MrMistral schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:51:
Hier hetzelfde. Eeuwige dankbaarheid in het verschiedt!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:40
Heb MrMistral er een gestuurd.

• tiguan
  • Laatst online: 17:27
Ik zou ook wel zo'n code zeer waarderen :) O+

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 30-10-2014 10:58 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
iemand zin in wat shareplay? > Timmai85

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Ook hier wordt zo'n code voor Evolve via PM zeer op prijs gesteld, heb me al een tijd terug voor de Beta aangemeld maar niks ontvangen :(
Mocht ik van iemand een code krijgen, en later nog een code vanuit de Beta aanvraag krijgen dan deel ik mijne weer op dit forum!!

[ Voor 16% gewijzigd door Ralphoman op 30-10-2014 11:10 ]

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 19:04
Gameplay vid gelekt van AC Unity

http://vimeo.com/110403249

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-12 18:47
First come first serve ;)
Laat effe weten al je de code hebt geclaimd.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 2% gewijzigd door iSpaceman op 30-10-2014 12:16 . Reden: And its gone :) ]

• KaasNinja
  • Laatst online: 13:52
iSpaceman schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:01:
First come first serve ;)
Laat effe weten al je de code hebt geclaimd.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
En gebruikt ! onwijs bedankt ! :D

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-12 22:25
Wilde net cod aw digitaal kopen voor de ps3, zodat ik die om kan zetten voor als ik m'n ps4 heb. Maar dat spel kost even 70 euro in de store! Geen plus korting niets gaat eraf??
jasper2603 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:31:
Wilde net cod aw digitaal kopen voor de ps3, zodat ik die om kan zetten voor als ik m'n ps4 heb. Maar dat spel kost even 70 euro in de store! Geen plus korting niets gaat eraf??
Nee dat kon alleen bij een paar games tijdens release iirc. De laatste game die dat had was in begin 2014 volgens mij.

Edit: cod ghosts kost 99 euro..?!

[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 30-10-2014 12:42 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Even het (be)delen om Evolve keys afkappen. Vragen om keys is op het gehele forum niet toegestaan.

Mochten mensen keys over hebben kunnen die hier gedeeld worden: Geef hier je game vouchers weg!

Vragen/delen in dit topic off-topic en niet gewenst

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Kju schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:12:
Ondersteuning voor 3rd party chat via Bluetooth, dat miste ik voor mijn px4, iemand al getest of die er stiekem in zit? Een P5 kopen vind ik overkill...
Getest met de Turtle Beach PX4 gisteren, maar nog steeds hetzelfde.
Profiel niet ondersteund, dus (nog) geen chat via bluetooth helaas.

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

Dat is wel verrot. Iemand een Turtle Beach PX4 kopen? :(

PSN: Kjujay

• libbes1979
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2024
baal hier ook van, heb ook een px4 had er stiekem toch wel op gehoopt

PSN: libbes1979

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12 20:03
En ook hier:

Duizendmaal dank _/-\o_ _/-\o_

PSN: MrMistral

• Trishul
  • Laatst online: 19:31
elduderino schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:43:
baal hier ook van, heb ook een px4 had er stiekem toch wel op gehoopt
Of de eigen bluetooth headset van playstation, dat dingetje van €40 die perfect werkt op PS3, maar niet op PS4 :?

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Domme vraag:

Ik heb ook die code van Evolve in de mail. Hoe download ik t spel?

Ahh via redeem code :D

[ Voor 33% gewijzigd door power_user op 30-10-2014 16:03 ]

PSN: Oldzkoel

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

kopen jullie je games eigenlijk op disc of via de playstion store?

ik zit te twijfelen, aan de ene kant vind ik iets fysieks wel fijn, andere kant is downloaden natuurlijk ideaal, op de dag van release je game downloaden zonder dat je bijv om 00:00u in de kou nog een uur in de rij moet gaan staan.

helaas is vaak een disc wat goedkoper, maar toch. wat jullie?
:)

It’s the economy, stupid!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

dawg schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:01:

ik zit te twijfelen, aan de ene kant vind ik iets fysieks wel fijn, andere kant is downloaden natuurlijk ideaal, op de dag van release je game downloaden zonder dat je bijv om 00:00u in de kou nog een uur in de rij moet gaan staan.

Ik zou alles via de PS store kopen, als de prijzen tenminste gelijk waren aan de winkel. Is dus niet zo, snap er niks van.

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-12 22:39

Falastine

Think about my signature...

Ik koop alles op disk die verkoop ik weer als ik het spel zat ben. Digitaal verkopen zit er niet in helaas. En als ik de game zat ben lever ik ze soms ook in bij gamemania voor nieuwe games.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
UTADDICT schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:04:
[...]

Ik zou alles via de PS store kopen, als de prijzen tenminste gelijk waren aan de winkel. Is dus niet zo, snap er niks van.
Als ze nu de prijzen gelijk zouden trekken met de winkels zouden er nog maar heel weinig mensen in de winkel kopen. Dit is een enorme wijziging in hun logistieke proces.

Ik verwacht dat ze er uiteindelijk wel naartoe willen, maar het geleidelijk doen. Digitaal steeds iets goedkoper zodat ze de marktwerking in de gaten kunnen houden. Elk jaar iets minder discs drukken, beetje bij beetje, zonder al te grote risico's. Langzaam hun proces aanpassen.

PSN: ButsMG

Thuis laten bezorgen, je hoeft niet in de kou in de rij te staan en je betaalt niet de hoofprijs :+
En je kan bij digitaal pas vanaf 1:00 spelen.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

dezelfde consensus als ik her en der op internet gevonden heb. :)

ik neig ook meer naar disc, maar het gemak van online kopen is toch wel aanlokkelijk. wat dat betreft zou het wel kunnen wat masegate stelt.

It’s the economy, stupid!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Masegate schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

Als ze nu de prijzen gelijk zouden trekken met de winkels zouden er nog maar heel weinig mensen in de winkel kopen. Dit is een enorme wijziging in hun logistieke proces.

Ik verwacht dat ze er uiteindelijk wel naartoe willen, maar het geleidelijk doen. Digitaal steeds iets goedkoper zodat ze de marktwerking in de gaten kunnen houden. Elk jaar iets minder discs drukken, beetje bij beetje, zonder al te grote risico's. Langzaam hun proces aanpassen.
Eén verschil. Je koopt nu bij Sony. Dus voor elke game verkocht, krijgt Sony een paar euro xtra (kregen ze toch al). Dat is normaal de winkel. De winkel moet meer marge maken dan Sony, een distributiestrategie van een retailer is veel duurder dan die van een online platform bij Sony (tenzij ze het HEEL verkeerd doen). Waarbij vaak grote ketens als MM ook de boel nog willen afprijzen, of in bulk willen inkopen.

Dus lijkt dit juist een betere deal voor een producent, en zou je juist een incentive verwachten. (de markt beweegt echt niet zo snel naar 100% online, zeker als je de prijs gelijk houdt). Of Sony vraagt veel voor listing, i dont know.

Of ik denk geheel in de verkeerde richting, ik twijfel. Visibiliteit instore is natuurlijk ook een belangrijke factor.

[ Voor 10% gewijzigd door UTADDICT op 30-10-2014 16:19 ]

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 01:17
wann0wfhc schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:32:
[...]

Gister twee potjes Fifa gespeeld met een vriend die via mij mee kon doen.
Hij zei dat het er soms wat gaar uit zag maar qua gameplay voor de rest ging het aardig! wel 2x gewonnen ;).
Oké vet! Goed om te horen, ben benieuwd.

PSN: Mondaatje

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
UTADDICT schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:11:
[...]

Eén verschil. Je koopt nu bij Sony. Dus voor elke game verkocht, krijgt Sony een paar euro xtra (kregen ze toch al). Dat is normaal de winkel. De winkel moet meer marge maken dan Sony, een distributiestrategie van een retailer is veel duurder dan die van een online platform bij Sony (tenzij ze het HEEL verkeerd doen). Waarbij vaak grote ketens als MM ook de boel nog willen afprijzen, of in bulk willen inkopen.

Dus lijkt dit juist een betere deal voor een producent, en zou je juist een incentive verwachten. (de markt beweegt echt niet zo snel naar 100% online, zeker als je de prijs gelijk houdt). Of Sony vraagt veel voor listing, i dont know.

Of ik denk geheel in de verkeerde richting, ik twijfel. Visibiliteit instore is natuurlijk ook een belangrijke factor.
Ik gok... en dat is echt natte vinger werk... dat als digitaal en fysiek gelijk geprijsd zijn minstens de helft digitaal aanschaft. Lees: geen zin heeft in een bezoek aan de winkel of wachten op een webshop. Misschien wel meer dan 60%. De doelgroep is nogal 'ver' qua alles digitaal binnenhalen.

Het gaat dan ook niet om de winst per game (denk ik). Het is moeilijk inschatten hoeveel discs je moet bakken en verschepen naar welke plekken als je ineens 30% tot 70% van je verkopen naar digitaal verschuift. Sony wil natuurlijk niet met miljoenen (miljarden?) fysieke discs blijven zitten. Zelfde geldt voor de winkels. Kunnen ze ze straks begraven waar de ET-spellen zijn opgegraven... :+

PSN: ButsMG

Message from Shuhei Yoshida - President of World Wide Studios

Hi everyone,

I wanted to provide you with the latest update on DRIVECLUB. Unfortunately, the road to launch has been a little rocky, and we are truly sorry that so many of you have not been able to enjoy everything that we had hoped DRIVECLUB would deliver.
We have been listening to your feedback and realize that patience understandably is running out. Evo is working around the clock to close the gap, and we have deployed additional engineering resources to help resolve the remaining issues as soon as possible. Unfortunately, the time frames required to roll out the fully connected experience will be longer than anticipated and we do not have an exact time frame for when they will be resolved. We will continue to update you on progress and you can find the latest info on the DRIVECLUB Facebook page.
We are also very conscious that we have disappointed so many of you who were looking forward to playing the promised PS Plus Edition. Our first priority is to provide you with the best possible experience while playing DRIVECLUB. With the high volume of new players and additional server load the PS Plus Edition is anticipated to bring, we are currently not confident that we can guarantee the best online experience. Until we can ensure that everyone can enjoy the full social connected online experience, we will be postponing the release of the PS Plus Edition until further notice.
On behalf of WWS we are enormously grateful for your patience and we thank you for the continued support and encouragement. Again, we sincerely apologize for the delay. We are committed to giving you the best racing experience on PS4 – it’s taking a little longer than we hoped.

Thanks,

Shu

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Jemig.. Ik durf er bijna geld op in te zetten dat de PS Plus versie nooit het daglicht zal gaan zien :X

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10 10:38
AtlAntA schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:38:
Message from Shuhei Yoshida - President of World Wide Studios

[knip]

On behalf of WWS we are enormously grateful for your patience and we thank you for the continued support and encouragement. Again, we sincerely apologize for the delay. We are committed to giving you the best racing experience on PS4 – it’s taking a little longer than we hoped.

Thanks,

Shu
Ondertussen is jammer genoeg wel mijn interesse voor deze game bijna volledig verdwenen. De PLUS editie zou mij moeten overtuigen om mij tot aankoop te kunnen overhalen, maar na deze enigszins 'problematische' launch ben ik persoonlijk (!) mijn nieuwsgierigheid naar deze game kwijt. (Ook mede dankzij de games die er nog aan zitten te komen en de eeuwig groeiende backlog aan games).

[ Voor 44% gewijzigd door Kartale op 30-10-2014 19:54 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• joey82
was hier ook al te zien..http://tweakers.net/nieuws/99364/playstation-4-gebruikers-kampen-met-opstartproblemen-na-softwareupdate.html

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-12 12:25
Wat is die gameindustrie in de afgelopen 10 jaar, toch ook eigenlijk veranderd in een 1 groot zooitje ongeregeld he...

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:54
Volgens mij komt die Plus editie er pas als iedereen de game is vergeten. :+

Shikata ga nai.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:42

Phydomir

Dennis

Ach, vroeger kocht je een console en daar moest het je het maar mee doen. Nu wordt er nieuwe functionaliteit toegevoegd en is de boel zo complex dat er wel eens wat bugs in sluipen. Zolang ze het snel erkennen en met een oplossing komen vind ik het prima.

Veel erger is wat er met Driveclub is. Gewoon een flater in de code waardoor het online gebeuren niet werkt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-12 00:04
Evolve alpha CODE for PlayStation 4: 68PC-32N8-8FBC
Kom er niet aan toe dit weekend, enjoy!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
dawg schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:01:

Alles op disc. Omdat ik sowieso games verzamel, ten tweede omdat ik het over twintig jaar ook zou moeten kunnen spelen zonder verdere verplichtingen en om het feit dat digitaal vaak zelfs nog duurder is ook. Nee, geef mij maar een schijfje of kaartje. Pak liever iets uit de kast.

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Jimijames75 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:41:
Evolve alpha CODE for PlayStation 4: 68PC-32N8-8FBC
Kom er niet aan toe dit weekend, enjoy!
Gebruikt, thanks! ;)

Ben ontzettend benieuwd naar die game, al zal ik er in het begin waarschijnlijk vrij weinig van bakken. Wel apart dat ze dit een alpha noemen. Is een alpha versie niet per defnitie altijd intern, en een beta publiek? Een alpha klinkt natuurlijk wel sensationeler, dat je er zogenaamd écht vroeg bij bent, nog eerder dan de beta! :P

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• tiguan
  • Laatst online: 17:27
Shit, weer net te laat :P
Svenderson schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:52:
[...]

Gebruikt, thanks! ;)

Ben ontzettend benieuwd naar die game, al zal ik er in het begin waarschijnlijk vrij weinig van bakken. Wel apart dat ze dit een alpha noemen. Is een alpha versie niet per defnitie altijd intern, en een beta publiek? Een alpha klinkt natuurlijk wel sensationeler, dat je er zogenaamd écht vroeg bij bent, nog eerder dan de beta! :P
De game komt als het goed is in februari al uit dus heel erg 'alpha' zal deze build niet zijn denk ik. Het is net wat je zegt meer een marketing iets.

Pagina: 1 ... 53 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link