• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:40

PBP

pagani schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:41:
[...]

http://www.callofduty.com

Nee, dat klopt dus niet

(Het is namelijk gratis)
En let erop dat die actie tot eind maart 2015 duurt.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 01:50
Kazu schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:53:
Net na de update even die voice commands geprobeerd; ze laten toch een tutorial zien, dus ik had zoiets van "Waarom ook niet, ben benieuwd". Zit ik daar, 5 minuten lang, op alle mogelijke manieren "PlayStation" tegen m'n microfoon te roepen, en maar niet reageren op m'n commando :') Heb het maar opgegeven omdat het op een gegeven moment gênant begon te worden...
Heb je wel het schakelaartje op on gezet? :+

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-12 12:40
bram1984 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

Als jij een auto tweede hands koopt, ga je toch ook geen proefrit maken. Zou van de zotte zijn.
Tuurlijk wel. Zou van de zotte zijn als je dat niet doet. Je wilt toch weten hoe iets rijd voor je een paar duizend euro uit geeft? |:(

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-12 22:25
Bedankt jongens. Voor 31 maart heb ik wel al een ps4, nu nog even uitzoeken wat die digitaal kost.. Wilde voor de PU versie gaan, maar dan geldt het dus niet..

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
bram1984 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:40:
[...]

Als jij een auto tweede hands koopt, ga je toch ook geen proefrit maken. Zou van de zotte zijn.
Nog nooit een auto gekocht dus :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40
Sarcasme blijft lastig op het internet..

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-12 20:57
Kapot schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:48:
[...]

Heb je wel het schakelaartje op on gezet? :+
Bij mij ook geen reactie, ook niet met het schakelaartje op 'on'. Maar ik verwacht dan ook nooit te veel van zulke voice funties en gebruik het daarom ook niet :O .

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12 20:03
kazuka schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:45:
Grote winst is in elk geval dat online items in de UI nu veel sneller en soepeler laden, met name de friends list. Weet niet wat ze precies gedaan hebben (in de update of aan de serverkant) maar ben er blij mee :P

Wat me ook opvalt is dat blauwe bolletje bij Friends in het hoofdscherm. Benieuwd of je daar nog een betekenis achter zit.
Die is ervoor om aan te geen of je onlne bent of niet. Oranje is afwezig en rood is offline. (Soort van hoe het met MSN ging toentertijd :P )

PSN: MrMistral

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 19:11
Iemand nog last er van dat ie niet kan inloggen op PSN? Ik heb net deupdate gedaan, voice control werkt prima... Maar inloggen op PSN lukt niet.

Ik heb internet, maar geen PSN. Ik krijg melding NW-31194-8..

Och ja, je moet toch wat he.

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12 09:15
Just_A_User schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:39:
Iemand nog last er van dat ie niet kan inloggen op PSN? Ik heb net deupdate gedaan, voice control werkt prima... Maar inloggen op PSN lukt niet.

Ik had het zelfde probleem maar bij werkt hij weer...
nvm hij connect weer niet

[ Voor 3% gewijzigd door Droid86 op 28-10-2014 19:44 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-12 22:11
Just_A_User schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:39:

Jep! Exact hetzelfde

PSN ID Binloading_nl

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-12 19:11
Nou ja op zich 'mooi' dat het niet aan mij ligt maar wel klote. De 'zoek hulp op playstation.eu' ofzo werkt ook niet. Daar krijg ik de melding dat die website voor onderhoud plat ligt.

Toen dacht ik nog even van ok misschien is mn ww verkeerd dus wilde ik dat laten mailen. Hij weet mn emailadres maar bij versturen krijg ik de foutmelding dat ie niet met de server kan communiceren :P

Och ja, je moet toch wat he.

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-12 20:14
Hier ook na de update niet mogelijk om in te loggen op PSN (NW-31194-8) error.. Great

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Zojuist ook geupdate en ik heb hetzelfde, zal wel weer aan psn liggen

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24

kaanmijo

Picobello B.V.

Hopeloos dat PSN weer, wanneer gaat Sony is wat leren van MS?

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:55

Passievrucht

swarma

PSN voor de PS3 ligt er ook uit en heeft geen update.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Iemand hier die Lords of the Fallen al heeft gespeeld? Wat is je eerste indruk? Ik las wat user reviews op Metacritic en is het blijkbaar nogal zwart/wit: of je vind het niets of helemaal geweldig. Sommigen hebben het over een el cheapo Dark Souls rip off zonder goed verhaal.

Ik twijfel namelijk tussen straks of deze game kopen of GTA5 opnieuw spelen op de PS4.. ik heb nu ff geen geld en tijd voor beide games ;)

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
dokteronline schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:51:
Hier ook na de update niet mogelijk om in te loggen op PSN (NW-31194-8) error.. Great
Hier idem

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Verwijderd

2.00 werkt top, driveclub is chill met je eigen muziek! :D !!!

• zhripzzz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-12 20:38
Zojuist door @AskPlayStation op Twitter bevestigd dat PSN inderdaad op zijn gat ligt... Het word wel frustrerend zeg.

Tijdens mijn zoektocht naar netwerk problemen ook ontdekt dat ik dus sinds de update mijn PlayStation niet meer in stanby mag zetten...

Prachtige console maar er is elke week wel een nieuw euvel

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:12:
2.00 werkt top, driveclub is chill met je eigen muziek! :D !!!
Mooi, maar dan wel alleen SP?

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:40
Hier ook geen psn.

Wat een bagger netwerk, niks dan problemen.

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:00
zhripzzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:22:
...
Tijdens mijn zoektocht naar netwerk problemen ook ontdekt dat ik dus sinds de update mijn PlayStation niet meer in stanby mag zetten...

Huh? Ik heb mijn ps4 vanmiddag geupdate en ik heb hem ook al een paar keer in standby gezet, maar hij doet het nog steeds perfect. Hij gaat gewoon netjes in standby en als ik hem aanzet komt hij er ook netjes uit.

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 09:23
Ze hebben met de patch ook de kwaliteit van de voicechat aangepakt. Alles klinkt een stuk helderder.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• zhripzzz
Farid_A schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:28:
[...]

Huh? Ik heb mijn ps4 vanmiddag geupdate en ik heb hem ook al een paar keer in standby gezet, maar hij doet het nog steeds perfect. Hij gaat gewoon netjes in standby en als ik hem aanzet komt hij er ook netjes uit.
Dat is natuurlijk het gevaar van het grote boze internet. Heb alleen de rampverhalen gelezen. Met jou input ga ik misschien de gok wel wagen. Enkel om te weten of ik het probleem wel of niet heb.

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Ook hier geen PSN meer.... over naar de xbox one dan maar -_- wilde destiny spelen dan maar sunset overdrive grumbl :@

• zhripzzz
Kumar Wolters schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:42:
Ook hier geen PSN meer.... over naar de xbox one dan maar -_- wilde destiny spelen dan maar sunset overdrive grumbl :@
Jij hebt nog keuze, lijkt me heerlijk.
Ik zit gewoon lekker dwangmatig een PSN log-in marathon te houden :-P

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:00
zhripzzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:41:
[...]

Dat is natuurlijk het gevaar van het grote boze internet. Heb alleen de rampverhalen gelezen. Met jou input ga ik misschien de gok wel wagen. Enkel om te weten of ik het probleem wel of niet heb.
Ja dat is natuurlijk ook zo. Degene met problemen schreeuwen het hardst. Ik zou het gewoon proberen.

Verwijderd

marijnhak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:23:
[...]

Mooi, maar dan wel alleen SP?
Ah joh, een avondje wat problemen, boeiend. Sony is geen apple hè.

Verwijderd

zhripzzz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:22:
Zojuist door @AskPlayStation op Twitter bevestigd dat PSN inderdaad op zijn gat ligt... Het word wel frustrerend zeg.

Ik wil graag een nieuwe console kopen, en ik zit toch sterk te neigen naar de PS4. Kan je me wat meer vertellen over dat euvel?
Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat de PS4 dan misschien wel de sterkste console van de nieuwe generatie is, maar dat Microsoft toch wel de zaakjes wat beter op orde heeft... Hierdoor begin ik weer heel erg te twijfelen :'(

• Davith78
Ik kon wel de update binnenhalen, maar PSN werkt niet (NW-31201-7 code). Jammer, ik wou de gratis thema's en de YT app downloaden :|

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Davith78 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:48:
Ik kon wel de update binnenhalen, maar PSN werkt niet (NW-31201-7 code). Jammer, ik wou de gratis thema's en de YT app downloaden :|
Heb precies dezelfde foutcode en hetzelfde probleem. Sinds de update geen psn meer. Het vreemde is wel dat de playstation app ook geen verbinding meer heeft met psn, dus denk eerder dat psn inderdaad plat ligt.

• zhripzzz
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:47:
[...]

Ik wil graag een nieuwe console kopen, en ik zit toch sterk te neigen naar de PS4. Kan je me wat meer vertellen over dat euvel?
Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat de PS4 dan misschien wel de sterkste console van de nieuwe generatie is, maar dat Microsoft toch wel de zaakjes wat beter op orde heeft... Hierdoor begin ik weer heel erg te twijfelen :'(
Wat zal ik zeggen...
Het is een schitterende console en eenmaal dat PSN werkt en je het treft heb je weinig problemen.

Maar sinds mijn aankoop een aantal maanden geleden heb ik toch minstens eenmaal per week een storing op PSN. Soms wat vaker... Gewoon heel frustrerend. Ik heb ook wat gedoe met mij controller maar dat is een garantie gevalletje, maar toch jammer.

Nu dat geintje met de stanby mode, zelf nog niet ondervonden maar lees er veel over.

Toch nog geen spijt van de aankoop. Schitterende games, draait altijd soepel, updates brengen flinke verbeteringen, koeling is niet heel luidruchtig doch aanwezig en hij ziet er nog sexy uit ook!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:09
Ja het is echt bizar hoeveel downtime het PSN netwerk heeft..... * ndonkersloot zet de Wii U aan.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Staar je niet blind op de ps4. Hij is iets sneller dan de x1. In mijn ogen heeft de X1 voor de rest alles beter voor elkaar. Zeker als je online graag gamed zou ik voor x1 gaan.

• zhripzzz
PSN werkt weer in de telefoon app :-D straks maar eens de PS4 aanzetten en kijken of ik weer online kan.
Ik kan niet wachten!!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B1Cgov6IAAAt6H7.jpg

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Als ik nou van iemand een schijfje voor de PS3 leen, dan krijg ik dus ook gewoon toegang tot die exclusive content toch?

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:09:
Staar je niet blind op de ps4. Hij is iets sneller dan de x1. In mijn ogen heeft de X1 voor de rest alles beter voor elkaar. Zeker als je online graag gamed zou ik voor x1 gaan.
Het is niet dat ik perse online wil gamen, maar ik wil gewoon een console die werkt zonder problemen :P . De iets betere graphics van de PS4 zijn voor mij wel een pluspuntje, maar geen must.

Ik wacht nog wel ff af denk ik. Of er moet natuurlijk een hele mooie actie voor de One of PS4 langskomen :9

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:46
Gelukkig heeft de ps4 nog veel meer sterke punten, die al 100 keer zijn langsgekomen, en die ik dus niet meer allemaal ga benoemen. En daar denken schijnbaar vele gamers hetzelfde over aangezien de ps4 2 a 3 keer beter wordt verkocht als de X1. Dat die zoveel wordt verkocht betekend ook weer dat die in de toekomst nog volop ondersteuning gaat krijgen door sony en ontwikkelaars.
En online gamen lijkt mij niet echt een argument 8)7 , dat doet volgens mij 95%, en gaat mij prima af op de ps4.

• giantgiantus
  • Nu online
Kijk ook goed naar de games die je aanspreken. Ik ben fan van race games en de typische Sony titels als uncharted en ratchet etc. Sony heeft nu nog weinig boeiends. De enige Sony titel speel je met sunset overdrive gek genoeg weer op de x1. Ik merk zelf weinig van verschil tussen de consoles. De ps4 versie van metal gear solid en tomb raider zijn wel mooier vind ik.
Verstekbakker schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:21:
Als ik nou van iemand een schijfje voor de PS3 leen, dan krijg ik dus ook gewoon toegang tot die exclusive content toch?
Lijkt me wel. Als je de sp intro en mp intro op last gen hebt gespeeld onder het social club account die je ook op de ps4 gaat gebruiken dan zou je alles krijgen lijkt mij.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

PSN netwerk is weer down. Zeker druk met updaten

Johann Sebastian Bach

• Verstekbakker
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:25:
[...]

Lijkt me wel. Als je de sp intro en mp intro op last gen hebt gespeeld onder het social club account die je ook op de ps4 gaat gebruiken dan zou je alles krijgen lijkt mij.
Ik heb hem met opzet niet gespeeld omdat ik hem voor de PS4 wilde bewaren. Maar een vriend van mij heeft hem en als het mij extra content oplevert op de PS4 kan ik hem wel eens aanzwengelen, net ver genoeg om de extra content vrij te krijgen.

• Davith78
Jayden1984 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:53:
[...]

Heb precies dezelfde foutcode en hetzelfde probleem. Sinds de update geen psn meer. Het vreemde is wel dat de playstation app ook geen verbinding meer heeft met psn, dus denk eerder dat psn inderdaad plat ligt.
Zonet kon ik zowaar de Store inkomen, maar niets downloaden. Afijn, morgen maar weer eens proberen..
Verstekbakker schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:28:
[...]

Ik heb hem met opzet niet gespeeld omdat ik hem voor de PS4 wilde bewaren. Maar een vriend van mij heeft hem en als het mij extra content oplevert op de PS4 kan ik hem wel eens aanzwengelen, net ver genoeg om de extra content vrij te krijgen.
De introductie van de sp en mp stellen niet zoveel voor dus het zal je ervaring op de ps4 niet verpesten. Neem wel even de tijd in het character creation menu. Je kan meerdere characters aanmaken maar het je kan niet terug om zijn/haar uiterlijk te wijzigen.

• Verstekbakker
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:33:
[...]

De introductie van de sp en mp stellen niet zoveel voor dus het zal je ervaring op de ps4 niet verpesten. Neem wel even de tijd in het character creation menu. Je kan meerdere characters aanmaken maar het je kan niet terug om zijn/haar uiterlijk te wijzigen.
Is dat een character voor de multiplayer die je cross platform meeneemt dan?
Verstekbakker schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:36:
[...]

Is dat een character voor de multiplayer die je cross platform meeneemt dan?
Ja klopt. Je hebt iirc 3 character slots. Je geld in online wordt door alle characters gedeeld. Ze gebruiken zeg maar dezelfde bankrekening.

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-12 12:40
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:22:
[...]

Het is niet dat ik perse online wil gamen, maar ik wil gewoon een console die werkt zonder problemen :P . De iets betere graphics van de PS4 zijn voor mij wel een pluspuntje, maar geen must.

Ik wacht nog wel ff af denk ik. Of er moet natuurlijk een hele mooie actie voor de One of PS4 langskomen :9
2 kennissen van mij hebben ook de Xbox one, en ik kan je vertellen dat die elke week wel wat rare probleempjes hebben of dat de software ff niet lekker loopt.
Controller vind ik ook nog eens een keer stukken minder lekker in de hand liggen.

Nu ik dat gezien heb heb ik totaal geen spijt van mijn PS4, werkt 9 van de 10 keer soepel en ik heb zelf nog nooit problemen gehad of vastlopers of wat dan ook.
PSN is misschien ff down, that's it! Verder heb je nergens last van (ik niet)
Standby modus werkt nu ook wel goed, elke keer eerst de stekker er uit moeten halen en herstelmenu doorlopen.. Voortaan gewoon helemaal uit dan maar, totdat update 2.01 uitkomt.
Toch wel knullig, zoiets test je toch, zou je zeggen ;)
dutchgio schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:03:
Standby modus werkt nu ook wel goed, elke keer eerst de stekker er uit moeten halen en herstelmenu doorlopen.. Voortaan gewoon helemaal uit dan maar, totdat update 2.01 uitkomt.
Ze zullen het ook wel getest hebben maar waarschijnlijk alleen op systemen identiek aan die van mij aangezien ik dat probleem (nog) niet heb. ;)

• giantgiantus
  • Nu online
Wel precies wat we al verwachten. Psn down door update. Waarom laten ze iedereen gelijk updaten ze zouden ook per ip adres kunnen update. Of is dat onmogelijk?

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Daejji schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:00:
[...]

PSN is misschien ff regelmatig down, that's it! Verder heb je nergens last van (ik niet)
Fixed that for ya! :+

Voor de rest hardwarematig qua console zelf ook nergens problemen mee, sticks van de eerste controllers is wel van abominabele kwaliteit, softwarematig ook niet veel mis. Vind het dashboard ook veel fijner dan die van de XB1, ik heb een hekel aan dat chaotische metro style'tje. Alleen dat netwerk, dat kan stukken beter!

ATM werkt online multiplayer weer alleen de store is nog down.

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:43

MazeWing

The plot thickens...

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:48:
[...]

Een Microsoft / Xbox fan , niks mis mee.
Ik ben helemaal geen Xbox fan. Ik constateer alleen dat Sony in vergelijking met Microsoft, een jaar later zeer weinig (nieuwe) functionaliteit heeft toegevoegd.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Verwijderd

Remote Play op mijn Galaxy S4 geprobeerd. Werkte alleen met softkeyknoppen, dus speelde niet heel lekker, maar zag er wel gaaf uit. Kon alleen kwaliteit niet hoger dan normaal zetten want dan crashte de app.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 21:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MazeWing schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:01:
[...]

Ik ben helemaal geen Xbox fan. Ik constateer alleen dat Sony in vergelijking met Microsoft, een jaar later zeer weinig (nieuwe) functionaliteit heeft toegevoegd.
Het is maar wat je van je gameconsole verwacht. Ikzelf mis iig. geen functies, zoals video's afspelen. Daar heb ik aparte apparatuur voor die t altijd beter doet dan een geplakte functionaliteit aan een gameconsole.

En PSN is idd af en toe lastig, maar dat is op Live niet anders. En al ik naar de Destiny release kijk, was het op PSN perfect geregeld! d:)b

• bukkum
  • Laatst online: 14-11 08:21
Items die in je bibliotheek staan niet kunnen verwijderen is wel erg storend vind ik. Wordt wel erg vol....

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 00:04
bukkum schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:56:
Items die in je bibliotheek staan niet kunnen verwijderen is wel erg storend vind ik. Wordt wel erg vol....
Volgens mij zou je die tegenwoordig met de 2.0 update moeten kunnen verbergen.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
SqueakyClean schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:42:
[...]

Het is maar wat je van je gameconsole verwacht. Ikzelf mis iig. geen functies, zoals video's afspelen. Daar heb ik aparte apparatuur voor die t altijd beter doet dan een geplakte functionaliteit aan een gameconsole.

En PSN is idd af en toe lastig, maar dat is op Live niet anders. En al ik naar de Destiny release kijk, was het op PSN perfect geregeld! d:)b
Dat is op Xbox Live heel anders, namelijk stukken stabieler en veel hogere uptime, dit is simpelweg niet meer te ontkennen al word dat nog wel geprobeerd hier.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:55
Ik heb precies hetzelfde. Echter vanochtend had ik de update binnen geharkt en geïnstalleerd. PS4 in standby gezet en toen ik 's middags terug kwam met mijn nieuwe aanwinst ging 'ie gewoon aan. Sindsdien doet mijn PS4 dat niet meer.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Inmiddels FW updates uitgevoerd; nu ff bedenken hoe ik dat ga fixen met m'n (PS3) EU account en een eventueel US account :P
Toch mezelf maar verwend voor een erg vroeg kerstcadeautje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zeCEfrX.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-12 09:59

The_Worst

Unox

Ze hebben, zo lijkt het nu, eindelijk grote stappen gemaakt met de snelheid van de PlayStation Store, Android app en berichten. Wellicht is het voor Sony ook mogelijk om dan eindelijk een stabiel netwerk te maken zonder downtime voor updates en onderhoud. #wishfulthinking Zoals gezegd, PSN is het enige minpunt aan mijn PS4.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Verwijderd

De 2.0 update is zeer handig met de nieuwe functies.

Er moet alleen een 2.01 system update komen voor :

1 . Het probleem met het niet uit de rust stand komen.
2 . Licenties vernieuwen werkt niet altijd.
3 . YouTube uploading werkt nog niet perfect.

De YouTube app is een genot , maar een update is nodig :

1 . YouTube inloggen werkt nog maar af en toe.

PSN moet ook snel verbeterd worden.

Binnenkort met de vele nieuwe spellen die er aan komen gaat de PS4 een super systeem worden.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:59
MazeWing schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:01:
[...]

Dat komt ook omdat de ps4 op release en stuk meer functionaliteit bevatte t.o.v. de concurrent. Msft heeft sindsdien flink bijgeschaafd aan de features enz. Zo had de concurrent bv geen battery life indicator.. En had de ps4 al veel eerder pre-loading.
De visie tussen msft een Sony verschilt ook behoorlijk, zoals altijd. De ps4 heeft meer gaming gerelateerde functionaliteit (remote play, share play,enz) terwijl de x1 meer tv en media features heeft.

Zo zie je maar; zoveel nieuwe functionaliteit heeft de ps4 niet nodig. Enige wat velen nog op zitten te wachten is suspend/resume.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik lees verschillende reacties op internet dat Sony de chat audio kwaliteit ook verbeterd zou hebben (andere codec, hogere bitrate). Nog niet zelf getest maar zou een goede zaak zijn, dat miste ik wel van mijn X360 periode.

Wat ik nog graag zou zien is Friend notifications (wanneer komt iemand online) en een manier om je status in te stellen (online, away, appear offline, etc.)

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-12 10:37
kazuka schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 06:55:
Ik lees verschillende reacties op internet dat Sony de chat audio kwaliteit ook verbeterd zou hebben (andere codec, hogere bitrate).
Ja zeker. De geluidskwaliteit is omhoog gegaan. Herkende sommige stemmen gewoon niet meer zonder al die ruis.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd

kazuka schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 06:55:
Ik lees verschillende reacties op internet dat Sony de chat audio kwaliteit ook verbeterd zou hebben (andere codec, hogere bitrate). Nog niet zelf getest maar zou een goede zaak zijn, dat miste ik wel van mijn X360 periode.
Dat is goed nieuws , straks even testen in CoD.

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
heb nog steeds last van een bug die ik pre-2.0 al had, en waarvan ik had gehoopt dat die nu opgelost zou zijn.
Als ik de PS4 opstart en inlog, krijg je je lijst met games en apps. Normaal zie je onder iedere game/app dan een lijstje met dingen specifiek aan die game/app, begint altijd bij "What's new". Bij mij blijft heel vaak dat laadcirkeltje eindeloos draaien en komt er geen content. Als ik de Store in ga, krijg ik een leeg scherm en alleen de mogelijkheid om "cancel" te doen, er wordt nooit iets ingeladen. Een reboot van de PS4 helpt vaak, maar niet altijd, het blijft gokken wanneer hij het wel of niet doet. Voor zover ik weet is er niks mis met mijn internetverbinding.
Nog meer mensen hier last van?

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 06:18:
De 2.0 update is zeer handig met de nieuwe functies.

Er moet alleen een 2.01 system update komen voor :

1 . Het probleem met het niet uit de rust stand komen.
2 . Licenties vernieuwen werkt niet altijd.
3 . YouTube uploading werkt nog niet perfect.

De YouTube app is een genot , maar een update is nodig :

1 . YouTube inloggen werkt nog maar af en toe.

PSN moet ook snel verbeterd worden.

Binnenkort met de vele nieuwe spellen die er aan komen gaat de PS4 een super systeem worden.
Nu heeft PSN geen reet met een PS4 update te maken...

PSN: Bellerophon-

Verwijderd

giantgiantus schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:47:
[...]
Je zou ook een X1 kunnen overwegen.
Krijg je provisie ofzo ? :+ Het is nu wel duidelijk hoor dat jij meer tevreden bent met je x1 dan met je ps4 :O

Anyway, gister shareplay getest en dat werkt echt zeeeer goed. Voor indie titels is dit echt een uitkomst aangezien die vaak alleen local coop hebben. Gister eindelijk Spelunky online coop kunnen spelen en dat werkt fantastisch. Geen merkbare lag en beeldkwaliteit is erg goed. Enige merkbare verschil is de framerate (max 30 fps) en de resolutie. Maar er zijn verder weinig compressie aritfacts te zien.

Ook nog even een Diablo 3 locale coop sessie gestart met iemand die de game niet had. Damn... hier ga ik nog veel plezier van krijgen. Ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe ik de character van de guest bewaar want die was opeens pleite ;( Is er iemand anders die D3 al eens local coop heeft gespeeld ? Ik vroeg me af hoe dat zit met die guest accounts.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Volgens mij had ik iets gelezen dat de gegevens en characters van de guests niet werden opgeslagen

• Jayden1984
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-09-2021
Even een andere vraag tussendoor:

Ik woon in een vrij stoffig huis met 2 katten. Nu stof ik het tv - meubel elke dag af en ook de PS4 doe ik met een doekje hierbij afstoffen, gaat prima tot zo ver.

Echter is de lightbar van de PS4 ietsje lager "uitgesneden" zeg maar dan de case, hierdoor komt er stof op / in te liggen en hoopt dat zich op in die lightbar en in die randen ervan. Dit is moeilijk schoon te maken met een doekje.

Hebben meer mensen hier last van? Ik denk dat het niet echt kwaad kan, maar toch even voor de zekerheid vragen. De ventilator - gaten zijn opzicht wel weer fijn af te stoffen met een doekje, daar die inham groot genoeg is aan de zijkant om tussen te komen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 23:06
Jayden1984 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:48:

Ik woon in een vrij stoffig huis met 2 katten. Nu stof ik het tv - meubel elke dag af en ook de PS4 doe ik met een doekje hierbij afstoffen, gaat prima tot zo ver.

Echter is de lightbar van de PS4 ietsje lager "uitgesneden" zeg maar dan de case, hierdoor komt er stof op / in te liggen en hoopt dat zich op in die lightbar en in die randen ervan. Dit is moeilijk schoon te maken met een doekje.

Hebben meer mensen hier last van? Ik denk dat het niet echt kwaad kan, maar toch even voor de zekerheid vragen. De ventilator - gaten zijn opzicht wel weer fijn af te stoffen met een doekje, daar die inham groot genoeg is aan de zijkant om tussen te komen.
Wat ik gebruik is een soort swiffer achtig dingetje. Werkt perfect :) Komt er precies tussen en maakt het schoon.

offtopic:
giropas reageer ik niet meer op.. normale reacties zijn niet mogelijk

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:34:
[...]

[...]

[...]

Krijg je provisie ofzo ? :+ Het is nu wel duidelijk hoor dat jij meer tevreden bent met je x1 dan met je ps4 :O

Anyway, gister shareplay getest en dat werkt echt zeeeer goed. Voor indie titels is dit echt een uitkomst aangezien die vaak alleen local coop hebben. Gister eindelijk Spelunky online coop kunnen spelen en dat werkt fantastisch. Geen merkbare lag en beeldkwaliteit is erg goed. Enige merkbare verschil is de framerate (max 30 fps) en de resolutie. Maar er zijn verder weinig compressie aritfacts te zien.

Ook nog even een Diablo 3 locale coop sessie gestart met iemand die de game niet had. Damn... hier ga ik nog veel plezier van krijgen. Ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe ik de character van de guest bewaar want die was opeens pleite ;( Is er iemand anders die D3 al eens local coop heeft gespeeld ? Ik vroeg me af hoe dat zit met die guest accounts.
Maak gewoon even een user 1 account zonder een PSN account eraan te koppelen. Zo doe ik het tenminste :Y

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:27
Jayden1984 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:48:

Ik gebruik er zelf een oude tandenborstel voor :P perfect om ventilatoren schoon te maken (pc) en lastige plekjes hehe

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:59:
[...]
Maak gewoon even een user 1 account zonder een PSN account eraan te koppelen. Zo doe ik het tenminste :Y
Aaahhhhh, Tnx ! :D
Hoi ik heb gisteren in het GTAV nieuwsbericht (over dat oude spelers extra content krijgen) het volgende gepost:

Ik heb mijn saved games bij een vriend op de PS3, op mn eigen account, maar zijn (digitale versie) spel..

Hoe werkt het dan met overzetten als ik zelf wel de PS4 versie heb?

Hoewel ik graag +1's krijg hoor, heb ik liever een antwoord ;)

Weet iemand dit toevallig of heeft een vermoeden?

(Ik zet dit ook in het GTAV topic))

Verwijderd

Okee, ik denk dat ik 'm toch maar gewoon ga halen komende week. Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen :P . Ook bedenk ik me net dat de kast waar die op moet komen te staan waarschijnlijk toch niet genoeg ruimte biedt voor die gigantische Xbox One (heb gister bij een kennis de consoles kunnen vergelijken).

Weet iemand toevallig nog een leuke aanbieding die de moeite waard is? Anders haal ik 'm gewoon bij de lokale Media Markt.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Enige minpunt wat je dan dus hebt is dat je niet online kan gaan samen... Je speelt dan echt sec local.

poor Leno schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:08:
Hoi ik heb gisteren in het GTAV nieuwsbericht (over dat oude spelers extra content krijgen) het volgende gepost:

Ik heb mijn saved games bij een vriend op de PS3, op mn eigen account, maar zijn (digitale versie) spel..

Hoe werkt het dan met overzetten als ik zelf wel de PS4 versie heb?

Hoewel ik graag +1's krijg hoor, heb ik liever een antwoord ;)

Weet iemand dit toevallig of heeft een vermoeden?

(Ik zet dit ook in het GTAV topic))
Je online character wordt server side opgeslagen. Dus als jij gewoon inlogde op social club dan krijg je gewoon alle extra content en bonussen. Log er anders even in om te kijken hoe het er voor staat.

socialclub.rockstargames.com

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
The_Worst schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 06:09:
Ze hebben, zo lijkt het nu, eindelijk grote stappen gemaakt met de snelheid van de PlayStation Store, Android app en berichten. Wellicht is het voor Sony ook mogelijk om dan eindelijk een stabiel netwerk te maken zonder downtime voor updates en onderhoud. #wishfulthinking Zoals gezegd, PSN is het enige minpunt aan mijn PS4.
Er wordt volgens diverse media wel aan PSN gewerkt. Ik denk ook eigenlijk dat het succes van de PS4 ook voor Sony als een verrassing kwam. Analisten hadden verwacht dat de consoles zouden inleveren tov mobieltjes/tablets/pc en toen bleek deze generatie de snelst verkopende generatie tot nu toe. Ik kan me voorstellen dat het netwerk daar nog niet op is ingesteld.

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

lanerios schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:51:
[...]

Wat ik gebruik is een soort swiffer achtig dingetje. Werkt perfect :) Komt er precies tussen en maakt het schoon.

offtopic:
giropas reageer ik niet meer op.. normale reacties zijn niet mogelijk
Wat zijn we toch lekker mannelijk bezig in dit topic ;)

Maar ik ben ook een swiffer gebruiker :/
AtlAntA schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:17:
[...]

Je online character wordt server side opgeslagen. Dus als jij gewoon inlogde op social club dan krijg je gewoon alle extra content en bonussen. Log er anders even in om te kijken hoe het er voor staat.

socialclub.rockstargames.com
Dankje voor je antwoord daar ga ik even naar kijken! Maar dat bedoelde ik niet alleen.. Hoe zou het zitten met het overzetten van de SP?

Maar ik was ben geen lid van de social club.. Ben ik dan een nieuwe user? Of kunnen ze zien dat ik het spel al uitgespeeld heb..

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:17
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:12:
Okee, ik denk dat ik 'm toch maar gewoon ga halen komende week. Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen :P . Ook bedenk ik me net dat de kast waar die op moet komen te staan waarschijnlijk toch niet genoeg ruimte biedt voor die gigantische Xbox One (heb gister bij een kennis de consoles kunnen vergelijken).

Weet iemand toevallig nog een leuke aanbieding die de moeite waard is? Anders haal ik 'm gewoon bij de lokale Media Markt.
Goede keuze :)

Ik zou dit topic ff in de gaten houden/doorspitten. Succes!

psn: jagermeistertim

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ok, dat share play werkt echt nice :) cool dat het eindelijk aanwezig is

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Zo dat Share play vind ik wel echt iets vernieuwds voor een console hoor.
Alle offline games zijn ineens een aanschaf waard.

Voorheen liet ik die links liggen omdat ik toch nooit iemand vast had voor couch coop.
Nu is dat dus een non issue.

Tot nu toe geen enkel issue gehad, had niet eens issues met PSN, aan dit topic te lezen is dat dus zeldzaam.

Pfff Share Play vind ik echt wel een heel onderscheidende feature tov andere consoles, liever meer focus op gaming aspecten dan media features in mijn ogen.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12 17:50

MeNTaL_TO

The future is not set

Stand by is er toch nog steeds, heet alleen nu rest in mijn menu, leek hetzelfde te doen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

poor Leno schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:41:
[...]

Dankje voor je antwoord daar ga ik even naar kijken! Maar dat bedoelde ik niet alleen.. Hoe zou het zitten met het overzetten van de SP?

Maar ik was ben geen lid van de social club.. Ben ik dan een nieuwe user? Of kunnen ze zien dat ik het spel al uitgespeeld heb..
Je sp save gaat NIET mee. Waarom weet ik eerlijk gezegd niet. Voor mij persoonlijk is dat niet zo erg. Alhoewel het verhaal verre van meeslepend of boeiend is geeft het wel leuke missies en side quests die ik met plezier voor de 3e keer zal doen.

Als je geen socialclub lid was (lees: ingelogd) tijdens je vorige speelsessies dan krijg je de extra content voor terugkerende spelers ook niet. Alles is gekoppeld aan je social club account en niet aan je psn of gamertag. I
Gelukkig maar anders was overstappen van het ene platform naar het andere ook niet zo simpel geweest.

Hoe ik verwacht dat het gaat : je start gta op op je ps4. Je selecteert tijdens heut opstarten dat je in online wil. Vervolgens vraagt de game je om in te loggen op social club. Nadat je dat gedaan hebt wordt je online save (multiplayer) herkent en zal de game vragen of je deze wilt overzetten naar je huidige platform (ps4). Dit zal maar eenmalig kunnen dus je kan later niet dezelfde online save nog een keer overzetten naar bijvoorbeeld de pc .

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik vraag als je van PS3 naar PS4 gaat dan wel eventueel je SP savegame kunnen meenemen als je savegames met PS Plus in de cloud hebt staan... Ik weet niet of ze dezelfde bestand extensie/formaat hiervoor zullen gebruiken op de PS4... Daarnaast zou ik het ook niet erg vinden om de SP4 opnieuw te doen op de PS4.

Daarnaast vind ik het wel jammer dat je je savegame maar 1 keer kan overzetten, aangezien ik wss ook de PC versie gaat kopen voor de mods enzo.

[ Voor 19% gewijzigd door falcon123 op 29-10-2014 10:32 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:59
http://blog.eu.playstatio.../youtube-comes-ps4-today/

Huh, wat zie ik daar in dat youtube plaatje.. PS4 en Uncharted 3 in dezelfde zin?? Uncharted 3 remastered confirmed?

Vraagje; die youtube app, werkt die zonder advertenties? Dat vind ik namelijk altijd fijn van de apple tv, youtube in goede kwaliteit zonder ads. Heb gisteren helaas niet mn PS4 kunnen gebruiken.

• IlPirata
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-12 21:38
Trishul schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:49:
Vraagje; die youtube app, werkt die zonder advertenties? Dat vind ik namelijk altijd fijn van de apple tv, youtube in goede kwaliteit zonder ads. Heb gisteren helaas niet mn PS4 kunnen gebruiken.
Lijkt me wel, volgens mij heeft de tv link (youtube.com/tv dacht ik) ook geen ads.
Helaas gisteren niet kunnen testen, store werkte niet en kon ook niet aanmelden als ps+ member.
Jammer dat capaciteit nog niet voldoende is, misschien moet zo Sony dit soort updates nog meer gefaseerd invoeren.

btw:
Al mensen die naar The Crew heben gekeken? De sp ziet er iig erg vet uit. PS4 mist imo echt een goede racegame op dit moment.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
IlPirata schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Lijkt me wel, volgens mij heeft de tv link (youtube.com/tv dacht ik) ook geen ads.
Helaas gisteren niet kunnen testen, store werkte niet en kon ook niet aanmelden als ps+ member.
Jammer dat capaciteit nog niet voldoende is, misschien moet zo Sony dit soort updates nog meer gefaseerd invoeren.

btw:
Al mensen die naar The Crew heben gekeken? De sp ziet er iig erg vet uit. PS4 mist imo echt een goede racegame op dit moment.
Ga er niet vanuit dat er geen advertenties worden getoond. De Youtube-app op de Wii U doet dat namelijk ook. Volgens mij zijn al die Youtube console-apps vrijwel het zelfde.

Ik heb het niet geprobeerd, ik hoef geen 80-watt slurpende lawaaibak om youtube filmpjes te kijken, ongeacht wel of geen advertenties :P

Verwijderd

Ik heb veel muziek videos op de PS4 gekeken met de YouTube app
en af en toe komen er reclames tussendoor wat niet echt storend is.

Het is nu wel in 1080p en surround sound met de YouTube app.
Wat prachtig klinkt en er super uitziet op een HD TV bij mij.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Trishul schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:49:
http://blog.eu.playstatio.../youtube-comes-ps4-today/

Huh, wat zie ik daar in dat youtube plaatje.. PS4 en Uncharted 3 in dezelfde zin?? Uncharted 3 remastered confirmed?

nope, de app van PS4 gebruikt adds

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

falcon123 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:31:
Ik vraag als je van PS3 naar PS4 gaat dan wel eventueel je SP savegame kunnen meenemen als je savegames met PS Plus in de cloud hebt staan... Ik weet niet of ze dezelfde bestand extensie/formaat hiervoor zullen gebruiken op de PS4... Daarnaast zou ik het ook niet erg vinden om de SP4 opnieuw te doen op de PS4.

Daarnaast vind ik het wel jammer dat je je savegame maar 1 keer kan overzetten, aangezien ik wss ook de PC versie gaat kopen voor de mods enzo.
Nee kan niet. Is al meerder malen bevestigd door Rockstar.

Single player gaat NIET mee.

Online player kan je eenmalig overzetten MITS je je Gamertag/PSN hebt gekoppeld met Social Club. Het is dus geen synchronisatiedienst. Je kan op je oude console bijvoorbeeld blijven spelen. Deze zal door levelen en los staan van je nieuwe console.

Extra content voor terugkerende spelers krijg je als je de eerste single player missie hebt gestart terwijl verbonden was met Social Club.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

falcon123 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:31:

Je sp save kan op geen enkele manier overgenomen worden dus ook niet van ps3 naar ps4. Voor mods op de pc in online zou ik toch een aparte social club account (idm) nemen omdat veel mods ook als cheated kunnen worden bestempeld en je dus een temp of perma ban kan krijgen.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kwam er net achter dat niet alle games werken met Shareplay sommige games die ik op de US store gekocht heb kan ik niet sharen met een vriend van me (terwijl ik op EU of US account zit) hij krijgt dan een melding dat het niet in ze regio beschikbaar is (Fifa 15 en Shadow of Mordor) maar als ik dus zelfs op mijn US account zit werkt het niet. Andere games die gekocht zijn in US store werken wel gewoon.

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:23:
Ik kwam er net achter dat niet alle games werken met Shareplay sommige games die ik op de US store gekocht heb kan ik niet sharen met een vriend van me (terwijl ik op EU of US account zit) hij krijgt dan een melding dat het niet in ze regio beschikbaar is (Fifa 15 en Shadow of Mordor) maar als ik dus zelfs op mijn US account zit werkt het niet. Andere games die gekocht zijn in US store werken wel gewoon.
Ik kreeg die melding ook bij Sportfriends vreemd genoeg. Die heb ik gewoon via de nederlandse store gedownload (via psn+). Ik vraag me af of dat niet een bug is bij sommige games.

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
WeAreLegion schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:23:
Volgens mij is dat nu nog een bug ofzo, want ik heb het zelf ook gehad een paar keer, en dan was het gewoon nogmaals proberen en het werkte.

Zoiezo werkt Mordor wel.
Gekocht op een US account, geshared met een EU en een US account.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sloebie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:47:
[...]

Volgens mij is dat nu nog een bug ofzo, want ik heb het zelf ook gehad een paar keer, en dan was het gewoon nogmaals proberen en het werkte.

Zoiezo werkt Mordor wel.
Gekocht op een US account, geshared met een EU en een US account.
Mordor werkt hier bij mij niet gekocht in US geshared met EU en dat werkt niet.
Pagina: 1 ... 52 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link