nothing stops this train
Verwijderd
Heb ik zelf al 2 keer gehad. Gebeld met Sony Playstation. Oude Playstation opgestuurd en binnen een week werd er een nieuwe bezorgd thuis. Bij mij deed ie het minimaal een dag niet meer voordat de Playstation weer een keer aanging.PBP schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:43:
[...]
Zelfs daarop reageerde hij niet. Heb 20min gewacht maar er gebeurde niks. Stekker eruit gehaald, database restore en hij deed het weer. Met aanzetten reageerde hij ooknie op de powerknop, alleen via de controller. Maar gelukkig doet hij het weer
YouTube en thema's komen met de PS Store update! Dus morgen in de Store of vanavond/nacht in de US Store.kadoendra schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:26:
Helaas, nog geen Youtube-app. Of kijk ik verkeerd?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dat werkt niet echt lekker mits je je telefoon koppelt.polopolo150 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:28:
Nope. Als je echt YouTube wil gebruiken op PS4 kan je beter naar de browser gaan en dan surfen naar youtube.com/tv
Ik heb dezelfde problemen als asnnetworks helaas. Ik kan niet online gamen en de store werkt zo nu en dan niet. Er wordt aangegeven dat ik wel plus heb. Zonet nog gewoon een update van share factory binnen gehaald op hoge snelheid dus psn ligt niet echt plat.
Ik heb de licenses gerestored maar dat bood ook geen soelaas.
Edit : ook maar een YouTube filmpje gemaakt. Word ik nu rijk?
[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 28-10-2014 11:41 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ah perfect, heb zelf een HTC maar dit gaat zeker geport wordenWii4all schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:12:
De remote play app is ook gelanceerd:
Google Play: PS4 Remote Play
PSN: Maichel
Er is al een topic & article hierover op XDA:Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:41:
[...]
Ah perfect, heb zelf een HTC maar dit gaat zeker geport worden
http://www.xda-developers...y-ps4-remote-play-ported/
Die storingen van PSN beginnen nou onderhand wel de spuigaten uit te lopen
nothing stops this train
Verwijderd
ik ook niet, kreeg toen ik destiny opstartte een melding dat de servers offline waren, maar alles werkt gweoonPoulske schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:47:
Ik heb nergens last van, kan gewoon online gamen en in de store.
Dat is nog wel de oude app, niet de nieuwe. Die komt wellicht nog onlinefalcon123 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:42:
[...]
Er is al een topic & article hierover op XDA:
http://www.xda-developers...y-ps4-remote-play-ported/
PSN: Oldzkoel
Klopt, maar ze moesten daar wachten op de remote play app voordat ze volgens mij verder aan de slag konden. Aangezien de app nu vandaag released is, zouden ze volgens mij verder aan de slag kunnen hiermee, zodat uiteindelijk alle Android 4.x devices dan eventueel van Remote Play gebruik zou moeten kunnen maken. Ik heb niet het volledige topic doorgenomen, maar volgens was dit het...dutchgio schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:50:
[...]
Dat is nog wel de oude app, niet de nieuwe. Die komt wellicht nog online
Je zou eventueel je privacy instellingen bij FB voor je PSN app kunnen instellen op "Alleen ik/mij"power_user schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:53:
Iemand zijn PSN aan FB gekoppeld? Ik heb namelijk geen zin om automatische psn posts op fb te krijgen maar was wel benieuwd of ik door te koppelen kan zien wie in mijn fb-lijst een ps4 heeft...iemand ervaring mee?
zodat ALS die iets zou posten, dat alleen jij het ziet en verder niemand anders.
[ Voor 30% gewijzigd door falcon123 op 28-10-2014 11:55 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Lees anders zelf de release notes even....Xtr3me4me schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:55:
Kan je met 2.0 nu eindelijk USB stick met muziek / Films laten afspelen?
Muziek: Ja
Films: Nee
Ow , even in de gaten houden. Leek mij meer een dingetje van de update oid. Nu doet hij het weer perfect en ging hij ook gelijk in standby mode. Was alleen wat huiverig om de stekker eruit te trekken als hij oranje brand, aangezien je PS4 waarschuwt het niet te doenVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:28:
[...]
Heb ik zelf al 2 keer gehad. Gebeld met Sony Playstation. Oude Playstation opgestuurd en binnen een week werd er een nieuwe bezorgd thuis. Bij mij deed ie het minimaal een dag niet meer voordat de Playstation weer een keer aanging.
EDIT: Lees op NeoGAF dat meer mensen daar last van hadden na de update. Waarschijnlijk dus een bugje oid.
[ Voor 8% gewijzigd door PBP op 28-10-2014 12:00 ]
De koppeling naar Facebook is meer om trohpies enzo te posten of wat je aan het doen bent, al heb ik dat direct uitgezet. Maar je kan volgens mij niet zien wie er een PS4 heeft.power_user schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:53:
Iemand zijn PSN aan FB gekoppeld? Ik heb namelijk geen zin om automatische psn posts op fb te krijgen maar was wel benieuwd of ik door te koppelen kan zien wie in mijn fb-lijst een ps4 heeft...iemand ervaring mee?
Was al bij partychat, als je dan op PS knop drukte ging je gelijk er naar toe. Alleen met trophies werkte het niet (wat juist handig is om te kijken wat je gehaald heb). Alleen geen idee of dat nu wel bij trophies het geval is ?Svenderson schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:07:
De volledige patch notes: [afbeelding]
Fijn hoor, zo'n flinke update! Mogen ze vaker doen! (mits PSN het trekt...).
Het op een na laatste punt op de lijst viel me vooral op, dat had ik nog niet eerder gehoord. Iemand al PS-knop gezien als optie bij notificaties? Is wel een functie waar veel om gevraagd werd geloof ik. Lijkt me bijvoorbeeld handig als je dan tijdens het spelen makkelijk meer info kunt zien over de trophy die je gehaald hebt.
EDIT: Lees dat het nu ook bij trophies is
Ja ik zie het. Ppfff snap niet waarom video nog steeds niet mogelijk is. Best wel irritant!Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Lees anders zelf de release notes even....
Muziek: Ja
Films: Nee
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Share Play net even getest met een vriend (Plants vs Zombies) . Hij was host ik guest. (Dat werkte dus wel ondanks dat PSN niet goed werkte). En werkte echt goed, beter dan ik had verwacht! Alleen wat erg karig is: Fifa 15 werkt niet met Share Play. Hij krijgt een melding (guest ditmaal) dat content niet in dit regio beschikbaar is. Behoorlijke fail gezien de videos van Sony waar ze Fifa 15 lieten zien met Share Play....
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Klopt, PSN ligt op z'n reet constant. Komt wel goed als de druk van de servers isVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:09:
Ik ben em nu een uurtje aan het testen de 2.0 update en er zijn al heel wat foutcodes voorbij gekomen.
moet je nagaan dat er nu nog maar weinig mensen opzitten, vanavond staat reddit helemaal vol met ragers die niet online kunnenPBP schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:19:
[...]
Klopt, PSN ligt op z'n reet constant. Komt wel goed als de druk van de servers is
nothing stops this train
Verwijderd
10 seconden de powerknop op de PS4 ingedrukt houden was de oplossing.
Deze fouten hebben niks meer met PSN te maken.
Er zitten gewoon nog veel bugs in 2.0.
Pff das wazig zeg. Dat heeft inderdaad niets met PSN te halen...Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:47:
Net lukte me het niet om em uit de ruststand te halen met de controller.
10 seconden de powerknop op de PS4 ingedrukt houden was de oplossing.
Deze fouten hebben niks meer met PSN te maken.
Er zitten gewoon nog veel bugs in 2.0.
PS5 PSN: UnrealKazu
hahah herkenbaar! Als ik iets roep werkt t maar als vriendin t roept werkt t voor geen meter...Kazu schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:53:
Net na de update even die voice commands geprobeerd; ze laten toch een tutorial zien, dus ik had zoiets van "Waarom ook niet, ben benieuwd". Zit ik daar, 5 minuten lang, op alle mogelijke manieren "PlayStation" tegen m'n microfoon te roepen, en maar niet reageren op m'n commandoHeb het maar opgegeven omdat het op een gegeven moment gênant begon te worden...
PS5 PSN: UnrealKazu
Verder heb ik geen problemen met mijn PS4 of PSN tot nu toe. Meteen de thema veranderd, vrienden van me hebben ook geen last in multiplayer. Problemen verschillen dus per persoon denk ik.
[ Voor 36% gewijzigd door polopolo150 op 28-10-2014 13:08 ]
Geeft niet. Ben meteen gaan downloaden!polopolo150 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:04:
De YouTube app is beschikbaar op de Playstation Store. Mijn excuses voor mijn vorige conclusie, had niet gedacht dat 'ie vandaag gelanceerd zou worden in Nederland.
Verwijderd
Ik gebruik ook nog eens de PS4 in combinatie met een draadloos toetsenbord.
Dus dat gaat flink YouTuben worden voor mij de komende tijd.
Nu alleen de gratis themes nog.
Ik heb de kleur van het standaard thema alvast op donkerblauw gezet.
Verwijderd
Gratis?polopolo150 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:23:
Morgen komen er twee themes van CoD en Destiny beschikbaar.
Nee je hebt het over Destiny en cod ^^
nothing stops this train
Oh, video's uploaden naar YouTube werkt niet bij mij. Lekker, eerste bug te pakken.
[ Voor 47% gewijzigd door polopolo150 op 28-10-2014 13:50 ]
Dat dacht ik inderdaad ook. Ik geloof alleen dat de gekleurde (led) streep dan rood/oranje zou moeten kleuren? Dat heb ik in ieder geval niet gezien.Svenderson schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:36:
[...]
Vreemd, klinkt alsof ie oververhit is, maar dat heb ik nog niet eerder gehoord bij de PS4. Heb je hem wel vrij genoeg staan? Gaat hij hard blazen wanneer je speelt? Misschien is er iets mis met de koeling, als t vaker voorkomt zou ik m terugbrengen.
Je moet er in ieder geval voor zorgen dat beide zijkanten vrij zijn, zodat er genoeg koele lucht in kan (rechts), en warme lucht uit (links) Als je hem rechtop hebt staan, moet je een standaard hebben die lucht doorlaat. De officiële vertical stand doet dat, maar er zijn ook goedkopere die t goed doen. Wellicht dat hij verticaal sowieso koeler is, omdat dan een groter oppervlak vrij zit.
Aan beide kanten is er zo'n 10 CM vrije ruimte. Dat lijkt weinig, maar naar boven is er zo'n 30CM ruimte. Is dat te weinig?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Kan overigen niet inloggen, krijg dan een server-error,
[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 28-10-2014 14:15 ]
Deze ruimte heb ik ook en ik game soms wel 4 uur achter mekaar, absoluut geen problemen gehad hiermee. PS4 staat in een TV - meubel met aan de achterkant alleen een gat voor de kabels.UTADDICT schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:53:
[...]
Dat dacht ik inderdaad ook. Ik geloof alleen dat de gekleurde (led) streep dan rood/oranje zou moeten kleuren? Dat heb ik in ieder geval niet gezien.
Aan beide kanten is er zo'n 10 CM vrije ruimte. Dat lijkt weinig, maar naar boven is er zo'n 30CM ruimte. Is dat te weinig?
Sowieso krijg je piepjes te horen als je PS4 oververhit / te warm wordt, dus denk niet dat dit het probleem was bij jouw PS4.
Verwijderd
Verwijderd
Hopelijk fixen ze dit snel.
Deze functie bepaald hoe lang de USB poorten van de PS4 stroom blijven geven, in standby stand. Zo kan je je controller opladen zonder dat de PS4 helemaal aan staat.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:33:
wat zou de gedachte zijn achter het toevoegen van een functie waarbij je de laadtijd van je controller kunt intstellen?
Verwijderd
maar dat kon al, alleen kun je nu zeggen: hij mag maximaal een uur laden!tiguan schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Deze functie bepaald hoe lang de USB poorten van de PS4 stroom blijven geven, in standby stand. Zo kan je je controller opladen zonder dat de PS4 helemaal aan staat.
Verder vind ik de update (na ruim een jaar) behoorlijk karig. Zeker als je dit vergelijkt met de gigantische updates die de xbox one al heeft gehad...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
@TheRaven123: Oh dat wist ik niet, dacht dat 't een hele nieuwe functie was.
[ Voor 65% gewijzigd door tiguan op 28-10-2014 14:39 ]
Verwijderd
Ik ben heel blij met de 2.0 update , vooral om de YouTube App en YouTube Direct Upload.MazeWing schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:37:
Helaas nog steeds geen optie om die stomme light bar uit te zetten. Die lichtbar vreet stroom en heeft mijn inziens 0,0 meerwaarde. Ik heb 'm zelf inmiddels met een sticker afgeplakt, aangezien het ding gigantisch reflecteerde in mijn tv.
Verder vind ik de update (na ruim een jaar) behoorlijk karig. Zeker als je dit vergelijkt met de gigantische updates die de xbox one al heeft gehad...
SharePlay moet ik nog uitproberen met vrienden. Thema's zijn ook welkom en een verbetering.
Ik ben elke dag druk aan het gamen op de PS4 , waar die ook voor is bedoeld.
Er komen vast nog vele extra's aan voor de PS4 in de toekomst.
MazeWing schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:37:
Helaas nog steeds geen optie om die stomme light bar uit te zetten. Die lichtbar vreet stroom en heeft mijn inziens 0,0 meerwaarde. Ik heb 'm zelf inmiddels met een sticker afgeplakt, aangezien het ding gigantisch reflecteerde in mijn tv.
Zo is het!Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:40:
[...]
Ik ben heel blij met de 2.0 update , vooral om de YouTube App en YouTube Direct Upload.
SharePlay moet ik nog uitproberen met vrienden. Thema's zijn ook welkom en een verbetering.
Ik ben elke dag druk aan het gamen op de PS4 , waar die ook voor is bedoeld.
Er komen vast nog vele extra's aan voor de PS4 in de toekomst.
Scheelt stoomgebruik als de ps4 in standby is, omdat er na die tijd dan geen stroom meer hoeft naar de usb poortenVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
maar dat kon al, alleen kun je nu zeggen: hij mag maximaal een uur laden!
Ik snap de optie wel, maar...opladen duurt toch sowieso niet langer dan 3 uur ofzo? En als die vol is stopt de controller ook met verder laden, dus ik snap ook niet helemaal precies wanneer je dit zou gebruiken.tiguan schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Deze functie bepaald hoe lang de USB poorten van de PS4 stroom blijven geven, in standby stand. Zo kan je je controller opladen zonder dat de PS4 helemaal aan staat.
nothing stops this train
Verwijderd
Ik denk eerder 3 maanden , maar dat is pure speculatie vanuit mijn kant.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:04:
Nu een jaar wachten op USB/DLNA mediaplayer![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is die YouTube App een genot en dat nu al.
Ik zit heerlijk muziek videos in HD te kijken.
Dat ga ik in ieder geval vaker doen op de PS4.
Ziet het er zoveel beter uit dan?Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:15:
[...]
Via de browser naar youtube.com/tv deed het bij mij ook prima nml.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Er staan trouwens al 3 thema's voor de ps4 in de store, maar ik vind ze niet boeiend
https://store.sonyenterta...NDWALLS%7Cplatform~ps4%7C
Video's kijken via de PS4 vind ik minder boeiend, dat kan de TV zelf al (en beter). Video's uploaden is wel erg relaxed in plaats van dat gedoe met een USB stick.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:15:
[...]
Ik denk eerder 3 maanden , maar dat is pure speculatie vanuit mijn kant.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.rockstargames....returning-gtav-players-on
Verwijderd
Ik ga helaas van Xbox 360 naar PS4 met GTA V.kaanmijo schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:31:
Rockstar heeft ook meer details bekend gemaakt over het de perks die je krijgt als je van PS3 naar PS4 gaat
http://www.rockstargames....returning-gtav-players-on
Ik heb wel zin om het later volgende maand weer uit te spelen.
Ik ook, maar wat is daar helaas aan? Je kan alsnog je GTA Online character meenemen, dus van X360 naar PS4. Is sinds dag 1 al bekend en nu nog een keer bevestigd. De special perks gelden ook als je X360 had. Je moet in ieder geval de story opgestard hebbenen verbonden zijn geweest met Social Club. Zo weet Rockstar dat je de game al gespeeld hebt en dus een oude speler bentVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:38:
[...]
Ik ga helaas van Xbox 360 naar PS4 met GTA V.
Ik heb wel zin om het later volgende maand weer uit te spelen.
[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 28-10-2014 15:43 ]
is dat trouwens wel slim? ik bedoel is het aan te raden om te kijken of de discDrive het wel doet?
ik ben zelf met de ps4 100% digitalOnly gegaan
Als je toch digital only wil gaan, wat boeit het dan of de discdrive werktjoey82 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:42:
sinds 3 maanden de troste bezitter van een ps4heb er nog nooit een disc ( game of film ) in gehad..
is dat trouwens wel slim? ik bedoel is het aan te raden om te kijken of de discDrive het wel doet?
veel smoother en sneller.
Ook is de store sneller, en is themas een leuke toevoeging.
Icm de youtube app is het een hele goeie update. Zou niet weten wat ik nog nodig heb op de ps4.
Misschien de instant resume play na console aanzetten zoals de x1.
Veel van de updates op de x1 hebben niets toegevoegd voor mij. Dus vind tot nu toe de updates op ps4 nog steeds beter. Al zou het qua release dates wat sneller mogen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Dat zou jammer zijn zeg.
Shikata ga nai.
Daar baal ik ook van. Slechts enkele van de daar vermelde zaken zullen voor nieuwe spelers toegankelijk zijn, de rest alleen voor wie 'm opnieuw koopt. Er zijn natuurlijk een hoop dingen eerder al aangekondigd voor alle spelers, maar alsnog is dit een klap in het gezicht voor wie de PS3- / X360-versie niet had gespeeld.Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:55:
Dus als ik het goed begrijp, krijgen nieuwe spelers van Grand Theft Auto V niets te zien van die exclusieve content?
Dat zou jammer zijn zeg.
Een betere oplossing was geweest: Alle content voor iedereen, en terugkerende spelers €20-€30 euro korting. Dat zou een veel eerlijkere "incentive" zijn geweest voor terugkerende spelers, waarbij nieuwe spelers niet geschaad zouden worden. Ik vind de volle prijs namelijk prima voor nieuwe spelrs, maar te hoog voor spelers die het spel al hebben. Bij TLOU stoort me dit ook, maar die game vind ik wel een stuk beter dan GTA dus vergeef ik het Naughty Dog wat gemakkelijker. Ook bij die game wacht ik overigens op een prijsverlaging.
[ Voor 18% gewijzigd door geert1 op 28-10-2014 16:24 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
En ik vind het weer terecht voor gamers die de game al reeds hebben aangeschaftShinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:55:
Dus als ik het goed begrijp, krijgen nieuwe spelers van Grand Theft Auto V niets te zien van die exclusieve content?
Dat zou jammer zijn zeg.
PSN: Bellerophon-
Rare vraag, of het slim is om te checken of iets werkt of niet....wat denk je zelf?joey82 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:42:
sinds 3 maanden de troste bezitter van een ps4heb er nog nooit een disc ( game of film ) in gehad..
tuurlijk nietMaichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:33:
[...]
Rare vraag, of het slim is om te checken of iets werkt of niet....wat denk je zelf?
nothing stops this train
Verwijderd
Is was benieuwd of het mogelijk is om vrienden uit je lijst (uiteraard die online zijn) te bellen via de Ps4.
Stel je komt online en ziet een vriend online spelen, je belt hem op via de Ps4 waardoor hij op kan nemen in de game zelf. Hierdoor is het communiceren voor toekomstige potjes samen enorm makkelijk.
Bij de ps3 irriteerde ik me altijd mateloos aan het lange wachten op elkaar.
Lijkt me een mooie functie.
Als jij een auto tweede hands koopt, ga je toch ook geen proefrit maken. Zou van de zotte zijn.Maichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:33:
[...]
Rare vraag, of het slim is om te checken of iets werkt of niet....wat denk je zelf?
Je bedoelt party chat in game?Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:39:
Heb helaas de Ps4 nog niet in het bezit, maar heb wel een vraag die jullie misschien kunnen beantwoorden.
Is was benieuwd of het mogelijk is om vrienden uit je lijst (uiteraard die online zijn) te bellen via de Ps4.
Stel je komt online en ziet een vriend online spelen, je belt hem op via de Ps4 waardoor hij op kan nemen in de game zelf. Hierdoor is het communiceren voor toekomstige potjes samen enorm makkelijk.
Bij de ps3 irriteerde ik me altijd mateloos aan het lange wachten op elkaar.
Lijkt me een mooie functie.
Ja dat kan.
Verwijderd
Hmwa, niet helemaal.Sloebie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:46:
[...]
Je bedoelt party chat in game?
Ja dat kan.
Bij party chat moet je elkaar joinen of invite voordat je elkaar kan spreken als ik het goed hebt.
De functie die ik bedoel, is elkaar echt bellen. Uiteraard kan je het gesprek dan ook weigeren wanneer het niet uitkomt etc.
Op deze manier kan je gewoon door gamen of doen waarmee je bezig was en iemand toch te woord staan. Anders moet je eerst door het menu de invite accepteren etc.
Verwijderd
Zet hem in restmode, nu heb ik geen beeld meer, gele leestips blijft snel pulseren op de console en reageert nergens meer op, piept alleen als ik de disc wil verwijderen, verder nada noppes.
Las op gamer.nl in de comments al dat ik niet de enige ben , hier meer mensen er last van?
Verwijderd
10 seconden de powerknop op de PS4 ingedrukt houden dan start ie opnieuw op.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:48:
Update gedraaid, even driveclub gespeeld.
Zet hem in restmode, nu heb ik geen beeld meer, gele leestips blijft snel pulseren op de console en reageert nergens meer op, piept alleen als ik de disc wil verwijderen, verder nada noppes.
Las op gamer.nl in de comments al dat ik niet de enige ben , hier meer mensen er last van?
Had ik ook al last van.
het was gewoon een vraagMaichel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:33:
[...]
jah idd waarom moeilijk doenbram1984 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:40:
[...]
Als jij een auto tweede hands koopt, ga je toch ook geen proefrit maken. Zou van de zotte zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door joey82 op 28-10-2014 16:53 ]
Ja je moet inderdaad eerst joinen enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:48:
[...]
Hmwa, niet helemaal.
Bij party chat moet je elkaar joinen of invite voordat je elkaar kan spreken als ik het goed hebt.
De functie die ik bedoel, is elkaar echt bellen. Uiteraard kan je het gesprek dan ook weigeren wanneer het niet uitkomt etc.
Op deze manier kan je gewoon door gamen of doen waarmee je bezig was en iemand toch te woord staan. Anders moet je eerst door het menu de invite accepteren etc.
Quick connect/quick join functie zoals jij voorstelt is eigenlijk zo gek nog niet. Ik wil hem ook wel, dat door die menu's loodsen is echt veel te langdradig.
Zou idd wel mooi zijn, bv 2 keer op de PS knop drukken ofzo en dat je dan opneemt.Verstekbakker schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:02:
[...]
Ja je moet inderdaad eerst joinen enzo.
Quick connect/quick join functie zoals jij voorstelt is eigenlijk zo gek nog niet. Ik wil hem ook wel, dat door die menu's loodsen is echt veel te langdradig.
FIFA Benelux Administrator
Nee, ik heb dat ook. Het is me nog niet gelukt om gameplay te uploaden naar Youtube.MyUtd4Life schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:10:
Ben ik de enige die last heeft dat er constant een verbindingserror naar voren komt wanneer ik wil inloggen op de YouTube app?
Hier ook last van, maar de app zelf bevalt me verder prima! Beetje hetzelfde idee als de app voor smart televisies, maar met controller gelukkig een stuk makkelijker dan met een afstandsbediening naar mijn mening.MyUtd4Life schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:10:
Ben ik de enige die last heeft dat er constant een verbindingserror naar voren komt wanneer ik wil inloggen op de YouTube app?
Verwijderd
Precies ja.Sloebie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:07:
[...]
Zou idd wel mooi zijn, bv 2 keer op de PS knop drukken ofzo en dat je dan opneemt.
Bij GTA5 op de ps3 vond ik dat ook onwijs gaaf dat je online vrienden (wellis waar alleen in GTA) kon opbellen. Met 3 zinnetjes was je op de hoogte en wist je of je een nieuwe game kon starten of 2 minuutjes moest wachten voordat hij kon joinen.
Misschien een leuke optie voor in de toekomst.
Klopt ik heb hetzelfde. Nu weer, zet hem in standby en hoor weer de fans draaien en hij blijft oranje knipperen. Zal wel snel een 2.0.1 update komen gok ik. Lees dit heel veel terug.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:48:
Update gedraaid, even driveclub gespeeld.
http://www.callofduty.comjasper2603 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:57:
Ik heb nog geen ps4, maar wil de nieuw call of duty kopen voor de ps3, klopt het dat ik die later dan kan wisselen met bijbetaling voor de ps4 versie?
Nee, dat klopt dus niet
(Het is namelijk gratis)
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 28-10-2014 18:41 ]
Wat me ook opvalt is dat blauwe bolletje bij Friends in het hoofdscherm. Benieuwd of je daar nog een betekenis achter zit.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link